Ik draai 5.24 en daar werkt het in ieder geval wel op.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:23:
[...]
Welke firmware draai jij dan, want ik heb 4.44 en bij mij werkt dat niet (tenzij ik iets verkeerd doe natuurlijk...)
4.44 draait het ook op hoorVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:33:
[...]
Ik draai 5.24 en daar werkt het in ieder geval wel op.
Wat een tip zegVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:01:
[...]
je kan wel doorspoelen: door gewoon de knop naar boven of beneden ingedrukt te houden
Dit maakt van mn 6230 een van de meest complete telefoons. Later nog een 1024Mb kaartje erin en dan is het helemaal relax!
Ik denk dat deze telefoon echt de telefoon van 2004 was. Beter was er toen niet te krijgen, nu zelfs eigenlijk nog niet.
Die tip van dat spoelen is fantastisch 
Hoop mijn 1gb mmc kaart deze week te ontvangen. Laat jullie weten of het allemaal goed werkt.
Nu alleen nog even een datakabe zien te scoren tegen een goede prijs. Nog tips waar te bestellen?
Hoop mijn 1gb mmc kaart deze week te ontvangen. Laat jullie weten of het allemaal goed werkt.
Nu alleen nog even een datakabe zien te scoren tegen een goede prijs. Nog tips waar te bestellen?
Hoe is het mogelijk dat niemand daar ooit achter is gekomen in meer dan 13 draadjes. Onvoorstelbaar, ik sla me zelf echt voor mn kop dat ik dat nooit heb uigevonden. Ook raar van nokia dat ze dat niet wat bekender maken. Is natuurlijk een dikke pre voor de telefoon. Veel mensen zagen niet kunnen doorspoelen toch als groot nadeel.
Verwijderd
Ik weet nie of je het weet maar dat was al heel lang bekend hoor... In deel 12 ongeveer dacht ik..Januszjes schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 07:21:
Hoe is het mogelijk dat niemand daar ooit achter is gekomen in meer dan 13 draadjes. Onvoorstelbaar, ik sla me zelf echt voor mn kop dat ik dat nooit heb uigevonden. Ook raar van nokia dat ze dat niet wat bekender maken. Is natuurlijk een dikke pre voor de telefoon. Veel mensen zagen niet kunnen doorspoelen toch als groot nadeel.
Verwijderd
op ebay duitsland, 1euro25 zonder verzendkosten. 7.75 all in.KreaTiV schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:22:
Die tip van dat spoelen is fantastisch
ik heb hem besteld... zet hier vanavond nog de link, (zit nu op school). ik laat weten wanneer ik hem heb, en of hij werkt.
Ik verbaas me een beetje dat niemand dit wist. Ik heb er nooit beij stil gestaan dat ik belangrijke informatie achter hield
Trouwens, zonder te zoeken durf ik te beweren dat dit al een keer eerder vermeld is en wel in dit deel 14.....
Ik heb trouwens een email van de nokia helpdesk, mn mp3 playlist probleem is naar de technische afdeling gestuurd, dus of ze lossen het op, of ze hebben het al opgelost en laten me weten wat ik fout doe....
1GB werkt trouwens prima; ik heb een transcend. hij meldt iets van negenhonderd zoveel maar dat zal wel kloppen.
Ik heb trouwens een email van de nokia helpdesk, mn mp3 playlist probleem is naar de technische afdeling gestuurd, dus of ze lossen het op, of ze hebben het al opgelost en laten me weten wat ik fout doe....
1GB werkt trouwens prima; ik heb een transcend. hij meldt iets van negenhonderd zoveel maar dat zal wel kloppen.
[ Voor 13% gewijzigd door RwD op 10-03-2005 10:23 ]
En veel eerder al.. In deel 3 was het al bekend:Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 07:58:
[...]
Ik weet nie of je het weet maar dat was al heel lang bekend hoor... In deel 12 ongeveer dacht ik..
[rml]Repi3 in "Nokia 6230 [ Deel 3]"[/rml]
En daarna is het nog vaak herhaald.
[ Voor 12% gewijzigd door FlipFluitketel op 10-03-2005 10:32 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
En het staat gewoon in de handleidingFlipFluitketel schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:32:
[...]
En veel eerder al.. In deel 3 was het al bekend:
[rml]Repi3 in "Nokia 6230 [ Deel 3]"[/rml]
En daarna is het nog vaak herhaald.
Verwijderd
Ach jongens jongens, iedereen die ooit een mp3 speler in zijn handen heeft gehad, weet dat je kan door spoelen als je de next (») of back («) knop ingedrukt houdt, daarvoor hoef je niet GoT af te zoeken noch in je handleiding te kijken..
Ik begon me ff een 6230-goeroe te voelen
Ik begon me ff een 6230-goeroe te voelen
Haha, dan vind ik het nog verbazingwekken dat zo'n sleutelfunctie pas na 11.000+ posts wordt gevondenVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 07:58:
[...]
Ik weet nie of je het weet maar dat was al heel lang bekend hoor... In deel 12 ongeveer dacht ik..
Verwijderd
Ik heb dat al eeuwen geleden ergens gelezenm, maar goed. Mischien een mooie voor de startpost
gaat dit ook met films in de media player?Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:01:
[...]
je kan wel doorspoelen: door gewoon de knop naar boven of beneden ingedrukt te houden
Problem Exists Between Chair And Keyboard
Verwijderd
nopes, helaas nietmajornono schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:03:
[...]
gaat dit ook met films in de media player?
keej topVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 08:59:
[...]
op ebay duitsland, 1euro25 zonder verzendkosten. 7.75 all in.
ik heb hem besteld... zet hier vanavond nog de link, (zit nu op school). ik laat weten wanneer ik hem heb, en of hij werkt.
Ga namelijk deze week nog even kabeltje bestellen dus als nog meer mensen een adresje hebben voor werkende kabels tegen goede prijzen
Verwijderd
Ik vind het toch allemaal wat raar, als ik de naar-boven-knop ingedrukt hou, dan gaat ie gewoon de lijst met alle mp3's af en spoelt ie juist niks verder.
Verwijderd
Je moet m wel indrukken als die al aan t afspelen is.. Anders weet ik t ook nie.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:17:
Ik vind het toch allemaal wat raar, als ik de naar-boven-knop ingedrukt hou, dan gaat ie gewoon de lijst met alle mp3's af en spoelt ie juist niks verder.
Heb hem net binnen gekregen. Zit alleen even met een probleem dat er op mijn 8310 nog sms-mappen staan die de pcsuite versie van de 8310 niet ziet staan. Ik kan dus niet via mijn computer de smsje van mijn 8310 afhalen en naar de 6230 gooien

Verwijderd
linkKreaTiV schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:15:
[...]
keej top
Ga namelijk deze week nog even kabeltje bestellen dus als nog meer mensen een adresje hebben voor werkende kabels tegen goede prijzen
ik zou hem dinsdag moeten hebben, ik laat dan gelijk iets weten...
Is er iemand die er een vervanger voor de media player weet waar dit wel mee kan?
Problem Exists Between Chair And Keyboard
Weet iemand waar ik in de buurt van Eindhoven/Den Bosch mijn firmware in-store kan laten upgraden. Ik heb namelijk nog versie 3.14
Bovendien heb ik al enkele nokia servicepoints in E'hoven gehad maar overal moesten ze hem opsturen en was ik em zeker 2 weken kwijt...
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Verwijderd
Heeft er al iemand een toepassing gevonden voor deze telefoon die zoals een SE door bestanden kan bladeren op een gepaarde tel?
Verwijderd
Mensen, software versie V 5.35 is inmiddels uit. Zijn hier mensen die weten of er aanzienlijke aanpassingen c.q. verbeteringen zijn doorgevoerd?
Dat kan toch bij een Nokia Servicepoint? Zie startpost.DaTiezl schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:32:
Weet iemand waar ik in de buurt van Eindhoven/Den Bosch mijn firmware in-store kan laten upgraden. Ik heb namelijk nog versie 3.14Bovendien heb ik al enkele nokia servicepoints in E'hoven gehad maar overal moesten ze hem opsturen en was ik em zeker 2 weken kwijt...
Zoals ik in mijn post al meldde heb ik verschillende SP's gehad maar moesten ze mijn phone over opsturen. Heeft iemand ervaring met een shop waar dit niet hoefde?MartijnA3 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:41:
[...]
Dat kan toch bij een Nokia Servicepoint? Zie startpost.
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
ik heb m deze week 5.26 in eindhoven bij bombeeck laten updaten, gaat gewoon terwijl je wacht mits je een afspraak maakt. Tis wel een uurke wachten, zijn niet echt zo snel daro...maar ja tis netjes gedaan chapeau!
Verwijderd
wel vaag dat bij de ene het update 10 min duurt en bij de ander 1 uurdamasterman schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:31:
ik heb m deze week 5.26 in eindhoven bij bombeeck laten updaten, gaat gewoon terwijl je wacht mits je een afspraak maakt. Tis wel een uurke wachten, zijn niet echt zo snel daro...maar ja tis netjes gedaan chapeau!
Dan zou ik zeggen, bel op:DaTiezl schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:07:
[...]
Zoals ik in mijn post al meldde heb ik verschillende SP's gehad maar moesten ze mijn phone over opsturen. Heeft iemand ervaring met een shop waar dit niet hoefde?
http://www.nokia.be/nl/support/serviceP.html?cn=nl
of voor de Belgische NSP's:
http://www.nokia.be/nl/support/serviceP.html?cn=be
Niet iedere telefoonwinkel waar ze Nokia verkopen kan/mag de upgrades doen, daarvoor moeten ze echt een Nokia ServicePoint zijn en daar zijn er in Noord-Brabant maar 4 van.
[ Voor 8% gewijzigd door FlipFluitketel op 11-03-2005 13:20 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
Does anyone knows how does 6230 pop-port output +5V on pin 4? (when)
Here's the pinout:
1 V In +5V input
2 Gnd Logical Ground
3 ACI Auto-Connect-Ignition (Automatic ignition für connected accessoires)
4 V Out +5V output (Power supply for extern accessoires)
5 (USB PwrDet) USB Power Detection (USB supported models only, else not conected) *
6 F-Bus Rx Serial Bus (receive)
7 F-Bus Tx Serial Bus (transmit)
8 Gnd Logical Ground
9 X Mic N Audio input (- negative)
10 X Mic P Audio input (+ positive)
11 HS Ear L N (Headset) Audio output left (-) **
12 HS Ear L P (Headset) Audio output left left (+) **
13 HS Ear R N (Headset) Audio output right (-) (stereo only) **, ***
14 HS Ear R P (Headset) Audio output right (+) (stereo only) **, ***
Dutch translation (with babelfish):
Ledereen weet hoe 6230 pop-port + 5V op speld 4? (wanneer)
Here's the pinout:
1 V In +5V input
2 Gnd Logical Ground
3 ACI Auto-Connect-Ignition (Automatic ignition für connected accessoires)
4 V Out +5V output (Power supply for extern accessoires)
5 (USB PwrDet) USB Power Detection (USB supported models only, else not conected) *
6 F-Bus Rx Serial Bus (receive)
7 F-Bus Tx Serial Bus (transmit)
8 Gnd Logical Ground
9 X Mic N Audio input (- negative)
10 X Mic P Audio input (+ positive)
11 HS Ear L N (Headset) Audio output left (-) **
12 HS Ear L P (Headset) Audio output left left (+) **
13 HS Ear R N (Headset) Audio output right (-) (stereo only) **, ***
14 HS Ear R P (Headset) Audio output right (+) (stereo only) **, ***
jonges ik heb de oplossing!
HET VERDWIJNENDE OPERATORLOGO met resultaat ? vraagteken in scherm.
Het probleem is via bluetooth/infrarood op te lossen. Ik heb het met BT gedaan.
als eerste heb ik mijn nokia gereset met het wachtwoord 12345 naar fabrieksinstellingen.
vervolgens was het operatorlogomenutje weer grijs.
hierna heb ik deze 2 programma's gehaald
Group-Graphic Editor
Operator-Logo Uploader
te verkrijgen onder deze adres. shareware maar maakt niet uit
http://www.kessler-design.com/wireless/index.html
LET OP missende bestanden worden ook op deze pagina aangeboden zoals visualbasic libary en enkel dll bestanden die er ook te downloaden zijn en dus nodig zijn.
Heb je de 2 programma's gesinstalleerd dan doe je dit:
1. Open G-G Editor
2. With a blank image in G-G Editor (or whatever if you dont want the blank one) you go to the "Extra" menu and click on "Send to Operator-Logo Uploader"
When you open O-L Uploader you must configure it to your phone. I did it in the settings by connecting my phone to my BT serial port (COM4 bij mij). This is the easiest way to connect the phones and the only way i could. Infrared might work too if you know ur COM port.
The you need to get the phone to upload ur msg centre number to the program. there is a button to do this in the settings.
3. With the blank image in O-L Uploader and having choosen ur correct network from the drop down menu you must send the Op Logo to yourself via a text message (voor T-mobile kies BEN)
.
4. About a second after "Data Sent" is shown you will receive an Op Logo and u need to save it.
en nu is ie weer goed
TIP: LET op ik probeerde alle nederlandse aanbieders met de uploader en het duurde voor het telefoon 1tje accepteerde in mijn geval is dat voor T-mobile "Netherlands BEN."
hier nog wat tips:
*I did this with Op Logo turned on, so that ? was showing and not my operator text.
*Op-Logo U/L has an option to send you a blank op logo but this would not work. Im not gonna say that everyone needs both programs but i did.
*Also i tried to open a blank.nol with Op-Logo U/L and it didnt open. Another reason why i needed both programs.
Hoop dat jullie nu ook weer zo blij worden als ik
want zo'n lege achtergrond is beter dan een vraagteken in beeld
als eerste heb ik mijn nokia gereset met het wachtwoord 12345 naar fabrieksinstellingen.
Group-Graphic Editor
Operator-Logo Uploader
LET OP missende bestanden worden ook op deze pagina aangeboden zoals visualbasic libary en enkel dll bestanden die er ook te downloaden zijn en dus nodig zijn.
1. Open G-G Editor
2. With a blank image in G-G Editor (or whatever if you dont want the blank one) you go to the "Extra" menu and click on "Send to Operator-Logo Uploader"
When you open O-L Uploader you must configure it to your phone. I did it in the settings by connecting my phone to my BT serial port (COM4 bij mij). This is the easiest way to connect the phones and the only way i could. Infrared might work too if you know ur COM port.
The you need to get the phone to upload ur msg centre number to the program. there is a button to do this in the settings.
3. With the blank image in O-L Uploader and having choosen ur correct network from the drop down menu you must send the Op Logo to yourself via a text message (voor T-mobile kies BEN)
.
4. About a second after "Data Sent" is shown you will receive an Op Logo and u need to save it.
en nu is ie weer goed
TIP: LET op ik probeerde alle nederlandse aanbieders met de uploader en het duurde voor het telefoon 1tje accepteerde in mijn geval is dat voor T-mobile "Netherlands BEN."
hier nog wat tips:
*I did this with Op Logo turned on, so that ? was showing and not my operator text.
*Op-Logo U/L has an option to send you a blank op logo but this would not work. Im not gonna say that everyone needs both programs but i did.
*Also i tried to open a blank.nol with Op-Logo U/L and it didnt open. Another reason why i needed both programs.
Hoop dat jullie nu ook weer zo blij worden als ik
Domoticz + Fotografie + Gaming
Verwijderd
Voor zover ik weet gebeurt dat ook met gif's op de pc en is dit niet te verhelpendamasterman schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:33:
een vraagje:
wanneer ik een animated gif als background gebruik stop deze met de animatie naar verloop van tijd en staat ie gewoon stil. Klopt dit, is dit te verhelpen? ik gebruik 5.26 6230.
groeten
Verwijderd
I´ll translate it in better dutch for you:Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:28:
Does anyone knows how does 6230 pop-port output +5V on pin 4? (when)
Weet iemand wanneer de nokia 6230 +5V levert via pin 4 aan een externe apparaat?
I think it will supply the +5v just if an external accesoire is plugged.
Kom er nu al achter dat de animated gifs werkenVerwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:58:
[...]
Voor zover ik weet gebeurt dat ook met gif's op de pc en is dit niet te verhelpen
Maar bij mij zelfde verhaal bij 5.24 en alleen aan en uitzetten werkt
Verwijderd
Aan de ene kant is t begrijpelijk.. Je gaat niet constant naar je schermpje kijken ofzo. En het zal ook beter zijn voor de batterij dat hij na een paar keer animeren stopt.Maeslant schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:44:
[...]
Kom er nu al achter dat de animated gifs werken
Maar bij mij zelfde verhaal bij 5.24 en alleen aan en uitzetten werkt
tuurlijk .. maar als ik hem van de toetsenblok af haal .. wil ik gewoon ff 5 keer zien spelen .. en dan als ik hem er weer op zet mag hij uit
kenne ze nog meer verbeteren?Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 22:56:
Mensen, software versie V 5.35 is inmiddels uit. Zijn hier mensen die weten of er aanzienlijke aanpassingen c.q. verbeteringen zijn doorgevoerd?
hoe kom je aan die informatie bij mijn service point zeiden dat ze van nix wisten, iemand anders die er meer van weet?
Service points weten nooit ergens wat van, pas zodra ze nieuwe dingen hebben weten ze het
Verwijderd
Heel leuk, werkte meteen bij mij (ik zat wel op com3 btw). Maar wat ik me afvroeg, is het versturen van dat operator-logo gratis? Of kost het je enkel een smsje?
Thanks voor de tip alvast!
Spanjard schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 16:28:
Group-Graphic Editor
Operator-Logo Uploader
1. Open G-G Editor
.
en nu is ie weer goed![]()
hier nog wat tips:
Hoop dat jullie nu ook weer zo blij worden als ikwant zo'n lege achtergrond is beter dan een vraagteken in beeld
nee want hij maakt niet gebruik van je telefoonnetwerk maar via een virtueel BT telefoon omgeving dus hij simuleert een telefooncentrale met dat progje door gebruik te maken van de servicenummer op je telefoon. dus nee het kost geen geld.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 19:23:
Heel leuk, werkte meteen bij mij (ik zat wel op com3 btw). Maar wat ik me afvroeg, is het versturen van dat operator-logo gratis? Of kost het je enkel een smsje?
[...]
verbindingsinstellingen waarvan?Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 20:18:
weet iemand hoe je verbindingsinstellingen kan wissen ?
een fabrieks reset werkte niet.
waarom kon je de fabrieksinstellingen niet wissen?
Verwijderd
sorry vraagstelling was idd onduidelijk .
de verbindings instelling voor gprs/wap , ik sinds kort kpn ipv van vodafone , dus vond het overbodig om de vodafone instellingen te behouden , helaas zie ik geen mogelijkheid om deze uit de lijst actieve dienstinstellingen te verwijderen.
met fabrieksreset bedoelde ik dus de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen , echter blijven de verbindingsinstellingen hierbij ongewijzigd
de verbindings instelling voor gprs/wap , ik sinds kort kpn ipv van vodafone , dus vond het overbodig om de vodafone instellingen te behouden , helaas zie ik geen mogelijkheid om deze uit de lijst actieve dienstinstellingen te verwijderen.
met fabrieksreset bedoelde ik dus de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen , echter blijven de verbindingsinstellingen hierbij ongewijzigd
Verwijderd
In dat geval mag je deze tip gerust bij de FAQ in de startpost zetten, er zijn zovelen die dat irritante operator-logo kwijtwillen.
Thanks again dude, een reuze-tip!!
Spanjard schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 20:39:
[...]
nee want hij maakt niet gebruik van je telefoonnetwerk maar via een virtueel BT telefoon omgeving dus hij simuleert een telefooncentrale met dat progje door gebruik te maken van de servicenummer op je telefoon. dus nee het kost geen geld.
Eens, maar er komt nooit meer beweging in. Hij beweegt dus alleen nadat je hem heb ingesteld als background. Daarna nooit meer. Zou het logisch vinden dat wanneer ik iets doe met mijn gsm en ik weer terug keer in het menu dat er dan weer beweging in kwam, toch?Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:20:
[...]
Aan de ene kant is t begrijpelijk.. Je gaat niet constant naar je schermpje kijken ofzo. En het zal ook beter zijn voor de batterij dat hij na een paar keer animeren stopt.
Real men use Linux
Onzin, dit is gewoon in de Gif zelf in te stellen. Je kunt aangeven in een Gif dat deze na x keer stopt of continue doorgaat. De Gif's die ik probeer zijn allen ingesteld op continue. Deze zullen op de pc dan ook door blijven gaan...Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:58:
[...]
Voor zover ik weet gebeurt dat ook met gif's op de pc en is dit niet te verhelpen
Real men use Linux
Bug in FW v5.24: Als ik onder Profielen een Signaaltoon chatbericht uit de Galerij instel, en daarna de telefoon opnieuw start, geeft hij het standaard geluidje bij een chatbericht in plaats van het door mij ingestelde geluid. In het menu staat echter nog wel het door mij ingestelde bestand als signaaltoon opgegeven.
Hebben anderen hier ook last van en misschien een work around voor gevonden zonder het telkens opnieuw te moeten instellen? Het is nogal irritant, omdat het standaard geluidje net iets te zacht is.
Hebben anderen hier ook last van en misschien een work around voor gevonden zonder het telkens opnieuw te moeten instellen? Het is nogal irritant, omdat het standaard geluidje net iets te zacht is.
Ook maar dat ik dat weet!
Meteen maar even aan startpost toegevoegdSpanjard schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 16:28:
Kater? Eerst water, de rest komt later
heb de faq doorgelezen maar kon het niet echt vinden.....
weet iemand waar ik een schema kan vinden waarin alle pinnetjes omschreven worden op de nokia 6230 ??
weet iemand waar ik een schema kan vinden waarin alle pinnetjes omschreven worden op de nokia 6230 ??
Verwijderd
Kijk in de startpost. Daar staan de codes van de telefoon op.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 20:18:
weet iemand hoe je verbindingsinstellingen kan wissen ?
een fabrieks reset werkte niet.
[b]*#335738# - Deletes automaticly added MMS and GPRS profiles received
from your mobile operator through SMS[/b
hehe dan heb ik toch nog wat nuttig's ingebracht op dit forum
Ik ben niet zo goed met animated gifs, maar kan jeh em niet op bv eerst 1000 herhalingen zetten ?Ric0chet schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 23:10:
[...]
Onzin, dit is gewoon in de Gif zelf in te stellen. Je kunt aangeven in een Gif dat deze na x keer stopt of continue doorgaat. De Gif's die ik probeer zijn allen ingesteld op continue. Deze zullen op de pc dan ook door blijven gaan...
Verwijderd
Zoeken met Google naar Animation Shop Pro. Die kan dat wel.Maeslant schreef op zondag 13 maart 2005 @ 12:37:
[...]
Ik ben niet zo goed met animated gifs, maar kan jeh em niet op bv eerst 1000 herhalingen zetten ?
Alleen trekt de 6230 zich daar dus niks van aan...
Real men use Linux
Ik denk dat hij bedoelt dat je de plaatjes van de animatie gewoon een peer keer moet kopieren achter elkaar. Krijg je alleen wel groot gifje, maarja het is een optieRic0chet schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:09:
Alleen trekt de 6230 zich daar dus niks van aan...
Verwijderd
Wie oh wie kan mij helpen bij het volgende probleem.
Ik heb een nokia 6230 maar nu stoort hij als ik bel.
Het zelfde geluid als je een gsm te dicht bij een geluid box houd dan krijg je ook zon krakendpiepend geluid. Kan dit een sofware matig probleem zijn of ligt het aan de telefoon zelf?
En wat kan ik er tegen doen.
Het zelfde geluid als je een gsm te dicht bij een geluid box houd dan krijg je ook zon krakendpiepend geluid. Kan dit een sofware matig probleem zijn of ligt het aan de telefoon zelf?
Is het mogelijk om met een bepaald middel krassen van je display te halen? Ik las in een ander draadje dat dit met een ipod wel kon ofzo? Weet iemand hier iets van.
Verwijderd
DisplexJanuszjes schreef op zondag 13 maart 2005 @ 16:03:
Is het mogelijk om met een bepaald middel krassen van je display te halen? Ik las in een ander draadje dat dit met een ipod wel kon ofzo? Weet iemand hier iets van.
Is een tube met tandpasta achtig spul erin om krassen te verwijderen. Werkt niet bij echt hele grote diepe krassen maar voor de standaard krasjes werkt het wel goed.
En af en toe moet je het schoonmaken met displex herhalen. Te koop bij o.a. Mobileplaza.nl
Idd, dat had ik ook .. vond het nooit zo goed werken.
Verwijderd
Reg. datum: 31 oktober 2004
--------------------------------------------------------------------------------
Iemand?
Reg. datum: 31 oktober 2004
--------------------------------------------------------------------------------
Iemand?
Verwijderd
Wie is die chick?addictive schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:15:
[...]
balen
Dan zal 'ie idd dicht zijn. Er was namelijk in de Grote Staat een Nokia winkel
Over de kwaliteit van de foto's ben ik trouwens zeer te spreken:
[afbeelding]
Voor een gsm vind ik de kwaliteit toch erg leuk
Verwijderd
Ik heb zo een flesje gezien bij de Nokia store op schiphol, die dingen bestaan dus wel, maar ik weet nie wat t kost.Januszjes schreef op zondag 13 maart 2005 @ 16:03:
Ik was deze week bij iemand thuis die kon met z'n telefoon via bluetooth Windows XP besturen. Heel handig als je nog even geen infrarood ontvanger hebt voor je MCE
Nou vroeg ik me af of dat met de 6230 ook kan, ongetwijfeld met aparte software.
Zelf gebruikte hij een SE k700i, waar dat standaard op zit, erg grappig
. Tot nu toe heb ik er nog weinig over weten te vinden, maar het principe dat je XP (en dus waarschijnlijk ook MCE) met bluetooth zou kunnen besturen maakt me nieuwsgierig
Zelf gebruikte hij een SE k700i, waar dat standaard op zit, erg grappig
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Verwijderd
een handig programma daarvoor is puppetmaster;)
maar ik had een andere vraag:
kent iemand alle goede instellingen voor xilisoft 3GP voor de nokia 6230
ik wou 128x128x coderen maar dat kan hij niet, wat moet je dan nemen? het maatje juist groter?
en welke bitrate nemen jullie? enz...
maar ik had een andere vraag:
kent iemand alle goede instellingen voor xilisoft 3GP voor de nokia 6230
ik wou 128x128x coderen maar dat kan hij niet, wat moet je dan nemen? het maatje juist groter?
en welke bitrate nemen jullie? enz...
Verwijderd
Om nou alles af te zoeken is eigenlijk geen doen
Dus vraag ik het ff zo..
"Probleem": Het verder spoelen en terug spoelen in de Musicplayer met mp3's.
Dat kan namelijk gewoon niet.. zoals je jullie ongetwijfeld weten...
Nu zei een maat van me dat je met een update of een 1of andere software dit wel kan doen... Ook kwamen er nog een paar opties bij..
Is dit waar??
Hoe kan ik dit er bij mij ook op krijgen??
Alvast bedankt!
Nu zei een maat van me dat je met een update of een 1of andere software dit wel kan doen... Ook kwamen er nog een paar opties bij..
Is dit waar??
Alvast bedankt!
Voor zover ik weet stond er al een werkende tip in. Ik ben het logo dankzij deze thread al een paar weken (zeker 2Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 20:53:
In dat geval mag je deze tip gerust bij de FAQ in de startpost zetten, er zijn zovelen die dat irritante operator-logo kwijtwillen.
[...]
Ik weet niet of het onmogelijk is met die firmware, maar ik neem aan dat je het knopje naar boven en beneden ingedrukt hebt gehouden tijdens het afspelen, met de mediaspeler geopend? Ik had een oudere versie waarmee het al ging, en ik zit nu op 5.24 en er is weer net een nieuwere...Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:52:
Om nou alles af te zoeken is eigenlijk geen doenDus vraag ik het ff zo..
Is dit waar??
Alvast bedankt!
En verder moet je deze pagina lezen, dan had je gelezen dat je naar een nokia service point moet. (Ik ga even uit van standaard paginainstellingen)
Maar goed, er staat heel veel in de startpost. en als dit er niet bij staat, kan het er nog bij (voor degene die dat kunnen)
[ Voor 18% gewijzigd door RwD op 14-03-2005 09:07 ]
Wat kost zo'n gemodde headset van Herr Frank ?
Zijn mailadres kan ik nergens vinden en ik ben wel geinterreseerd namelijk ...
Serve The Humanity , Be Server
Verwijderd
hmm wat denk je:) ik heb nog tot 27/03 garantie:) en zou dus msh deze namiddag om de 5.26 software gaan voor m'n gsm, ofwel wacht ik gewoon tot volgende week in de hoop dat ze de 5.35 hebben?
ik denk gewoon up te graden naar 5.26 deze namiddag dus:)
en vroeg me ook af, ik heb een volledig divx film omgezet naar 3gp zeer acceptabele kwaliteit en bekom 160mb, de film speelt perfect af met nokia multidinges maar op mijn gsm herstart de gsm als ik deze probeer te openen,
iemand die weet waarom?
ik denk gewoon up te graden naar 5.26 deze namiddag dus:)
en vroeg me ook af, ik heb een volledig divx film omgezet naar 3gp zeer acceptabele kwaliteit en bekom 160mb, de film speelt perfect af met nokia multidinges maar op mijn gsm herstart de gsm als ik deze probeer te openen,
iemand die weet waarom?
Waarmee heb je hem omgezet, de mijne speelt alleen af als ik de 3gp heb gemaakt met het nokia conversieprogramma.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:27:
iemand die weet waarom?
Waarom wil je een divx film op je telefoon
[ Voor 9% gewijzigd door RwD op 14-03-2005 12:49 ]
Verwijderd
RwD schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:47:
[...]
Waarmee heb je hem omgezet, de mijne speelt alleen af als ik de 3gp heb gemaakt met het nokia conversieprogramma.
Waarom wil je een divx film op je telefoonIk kan me even geen goed beeld scheppen van een moment wanneer ik me rustig met de telefoon er bij naar een film ga kijken op een superklein scherm omdat ik even niks anders te doen heb. Bovendien valt de keuze ook wel mee, als je dus dit vaak wilt doen, moet je vaak andere films op je foon zetten, wat bergen tijd kost gezien het converteren en op de kaart zetten. Maar goed, misschien heb je wel een rede die zelfs mij er toe over haalt het te doen.... Tis porno voor op de wc zeker
offtopic:
Hahahaha, dan heb ik een goed idee.
Laten we een aparte forum openen op een andere site, en daar porno 3gp´tjes uitwisselen
.
Zelf laat ik wel verstek gaan bij dit idee, omdat ik niet beschik over die films (serieus !) en ook geen behoefte er aan heb om te kijken.
Hahahaha, dan heb ik een goed idee.
Laten we een aparte forum openen op een andere site, en daar porno 3gp´tjes uitwisselen
Zelf laat ik wel verstek gaan bij dit idee, omdat ik niet beschik over die films (serieus !) en ook geen behoefte er aan heb om te kijken.
Ringtone instellen per persoon. Is dit al mogelijk met een nieuwe firmware ? Heb mijn toestel nou al een half jaartje, maar ik was daar zeer benieuwd naar. Kon daar in dit topic en de topic start niks over terug vinden. Iemand die dit weet ? Dus ringtone instellen per persoon, en niet per groep.
Verwijderd
Iemand die dit weet???? Kan dit aan de firmware liggen of is het een probleem dat op de telefoon zit
Iemand die dit weet???? Kan dit aan de firmware liggen of is het een probleem dat op de telefoon zit
Verwijderd
zijn er hier mensen die ervaring hebben met de bureau laders voor de nokia 6230.
btw .. waar heb je die dan gekocht ?
Ja .. ik heb een bureaulader (met aansluiting voor je datakabel) en hij werkt perfect. Het is de orginele zeg maar. Nu als ik thuis kom klik ik hem er in en altijd een volle batterij + m'n pc herkent hem gelijkVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:58:
zijn er hier mensen die ervaring hebben met de bureau laders voor de nokia 6230.
Ik heb hem gekocht bij toostylish.com. Maar om eerlijk te zijn geen aanrader, ik heb er een maand op moeten wachten. Wat een prutsers daar joh. Ik zou een andere online shop nemen.
Verwijderd
okMaeslant schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:52:
[...]
Ja .. ik heb een bureaulader (met aansluiting voor je datakabel) en hij werkt perfect. Het is de orginele zeg maar. Nu als ik thuis kom klik ik hem er in en altijd een volle batterij + m'n pc herkent hem gelijk
Ik heb hem gekocht bij toostylish.com. Maar om eerlijk te zijn geen aanrader, ik heb er een maand op moeten wachten. Wat een prutsers daar joh. Ik zou een andere online shop nemen.
ik heb eigelijk alleen burau lader nodig pc hoeft hem neit te herkennen doet die al als ik me kamer in kom BLUETOOTH.
Verwijderd
Verrek zeg! Dat ik daar niet opgekomen ben zegRwD schreef op maandag 14 maart 2005 @ 08:59:
[...]
Ik weet niet of het onmogelijk is met die firmware, maar ik neem aan dat je het knopje naar boven en beneden ingedrukt hebt gehouden tijdens het afspelen, met de mediaspeler geopend? Ik had een oudere versie waarmee het al ging, en ik zit nu op 5.24 en er is weer net een nieuwere...
En verder moet je deze pagina lezen, dan had je gelezen dat je naar een nokia service point moet. (Ik ga even uit van standaard paginainstellingen)
Maar goed, er staat heel veel in de startpost. en als dit er niet bij staat, kan het er nog bij (voor degene die dat kunnen)

thnx!
Bluetooth is langzamer ..Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:53:
[...]
ok
ik heb eigelijk alleen burau lader nodig pc hoeft hem neit te herkennen doet die al als ik me kamer in kom BLUETOOTH.
ik heb beide.
[ Voor 6% gewijzigd door Maeslant op 14-03-2005 17:17 ]
Verwijderd
hehe nee niet echt nee:pRwD schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:47:
[...]
Waarmee heb je hem omgezet, de mijne speelt alleen af als ik de 3gp heb gemaakt met het nokia conversieprogramma.
Waarom wil je een divx film op je telefoonIk kan me even geen goed beeld scheppen van een moment wanneer ik me rustig met de telefoon er bij naar een film ga kijken op een superklein scherm omdat ik even niks anders te doen heb. Bovendien valt de keuze ook wel mee, als je dus dit vaak wilt doen, moet je vaak andere films op je foon zetten, wat bergen tijd kost gezien het converteren en op de kaart zetten. Maar goed, misschien heb je wel een rede die zelfs mij er toe over haalt het te doen.... Tis porno voor op de wc zeker
bv. handig op een keisaaie trein of tram om the simpsons wat te zien?
ik heb nu een filmpje van 5 min perfect kunnen omzetten met een bitrate van 220 alles perfect ong 9 mb groot en dit speelt perfect maar als ik een simpsons aflevering wil nemen (ong 20min) dan gaat alles soms wat schokken en komt het geluid achter, en dit bij bv. een bitrate van 100 al:s
hoe zou ik dit kunnen oplossen? aparte stukjes film?
btw converteren gaat ong in 5 min voor 20min film zelf sneller dacht ik. met xilisoft 3gp
Verwijderd
Goed nieuws. Beter dan die kabels van 30 euro oidVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:27:
De datakabel uit duitsland werkt perfect !
voor maar 7.75 euro. (incl. alle kosten)
(link)

Nou ik heb hier niet eerder van gehoord, dus ik denk dat het aan je toestel ligt, als je nog garantie heb ga dan ff terug of naar een nokia service point, die kunnen je vast wel helpen... enne firmware upgraden kan bijna nooit kwaad (wel ff kijke of je geheugen kaartje nog met die firmware werktVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:54:
[ Voor 5% gewijzigd door MarcoKL op 15-03-2005 11:21 ]
Nu heb ik dan slechts een paar personen bij wie ik een ander geluidje wil. En een aantal waar ik geen geluid wil hebbenfrankvanhoesel schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:05:
Ringtone instellen per persoon. Is dit al mogelijk met een nieuwe firmware ? Heb mijn toestel nou al een half jaartje, maar ik was daar zeer benieuwd naar. Kon daar in dit topic en de topic start niks over terug vinden. Iemand die dit weet ? Dus ringtone instellen per persoon, en niet per groep.
Maar ik zou ook graag willen weten of het al mogelijk is/ooit mogelijk zal zijn om dit te doen!
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:07:
Ik zat trouwens te kijken waar ik zon nokia service point kon vinden in brabant... maar er zijn er maar 4! 2 in eindhoven 1 in roosendaal en 1 in Uden... Beetje jammer...
Dan maar met deze versie...
Vanuit den Bosch is het 30 minuten met de trein naar Eindhoven.
[ Voor 8% gewijzigd door RwD op 15-03-2005 09:39 ]
Verwijderd
TRAXDATA 256, 512, 1GB & firmware 5.24
dit vond ik in de startpost houd dat din dat de traxdata kaartje van 1 GB het ALLEEN doet met FW 5.24.
En de rest (o.a. 512) gewoon werkt met 4.28
Ik zie namelijk geen mogelijkheid voor een firmware optie aangezien dit niet in Utrecht gebeurt(of wel ?)
dus conclusie werkt traxdata 512 MB met FW 4.28 ?
dit vond ik in de startpost houd dat din dat de traxdata kaartje van 1 GB het ALLEEN doet met FW 5.24.
En de rest (o.a. 512) gewoon werkt met 4.28
Ik zie namelijk geen mogelijkheid voor een firmware optie aangezien dit niet in Utrecht gebeurt(of wel ?)
dus conclusie werkt traxdata 512 MB met FW 4.28 ?
Een vriend van mij had hetzelfde, het display 'sterft' langzaam en dan gaat de telefoon weer aan, bij hem lag het aan een kapot geheugenkaartje, na een nieuwe 128MB erin te hebben gedaan werkte alles weer perfect, het was bij hem trouwens alleen met een specifiek filmpje, de rest deed het wel gewoon, misschien stond het betreffende filmpje wel op de 'bad sector' ofzoiets van de MMC...[b][message=22972547,noline]en vroeg me ook af, ik heb een volledig divx film omgezet naar 3gp zeer acceptabele kwaliteit en bekom 160mb, de film speelt perfect af met nokia multidinges maar op mijn gsm herstart de gsm als ik deze probeer te openen,
iemand die weet waarom?
Goodgoan!
Ik heb vanmiddag de Traxdata 1GB ontvangen via Opus.nl
Kaart wordt herkend maar geeft 979.7 MB aan. Niet dat dat echt een probleem is.
Ben er dus tevreden mee. Heb trouwens Firmware 5.24
1 gig = 976,5625 mbKreaTiV schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:36:
Ik heb vanmiddag de Traxdata 1GB ontvangen via Opus.nl
[ Voor 7% gewijzigd door Megamind op 15-03-2005 18:35 ]
Verwijderd
denk 71. nog wat ... gister nog gekekenMegamind schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:34:
[...]
1 gig = 976,5625 mbDus klopt wel, wat heb je er voor betaald?
Voor informatie en vragen mail me hds3mod@gmail.comNeoz schreef op maandag 14 maart 2005 @ 09:32:
Wat kost zo'n gemodde headset van Herr Frank ?
De eerste headsets zijn ondertussen als gemod en verkocht. Tot nu toe alleen nog maar postieve reacteis gehad, hopelijk blijft dit zo!
Edit: niet vreemd trouwens dat je mijn mail niet hebt gevonden, deze had ik niet openbaar gemaakt in mijn profiel.....

[ Voor 14% gewijzigd door Herr Frank op 15-03-2005 20:36 ]
Klopt, actuele prijs staat wel op opus.nl
En er komen nog iets van 4,50 vrachtkosten overheen. Heb er een weekje op moeten wachten.
Verwijderd
Heey mensen
Ik word echt helemaal gek van mijn telefoon. Ik heb mijn contacten namelijk in bellersgroepen gezet, maar nu ik een ander beltoon wil instellen doet ie dat niet meer en ik kan de bellersgroepen ook niet meer weg halen.
Een bellersbug helpt niet en de factory reset ook niet
Ik heb een fireware v.4.28
Wie o Wie kan mij helpen???
Liefs Atsje!
Ik word echt helemaal gek van mijn telefoon. Ik heb mijn contacten namelijk in bellersgroepen gezet, maar nu ik een ander beltoon wil instellen doet ie dat niet meer en ik kan de bellersgroepen ook niet meer weg halen.
Een bellersbug helpt niet en de factory reset ook niet
Ik heb een fireware v.4.28
Wie o Wie kan mij helpen???
Liefs Atsje!