Is gebeurd heb nieuwsbrief gestuurd 44 fedleden hebben hem gelezen....meer niet dat komt omdat normaal gesproken thije maar die is er nietBrainpower schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:03:
@ Tommilio & Damien
Aantal views van editie 4 vallen tegen! Maybe voortaan een nieuwsbericht aan iedereen van de fed sturen op hattrick? Heb het idee dat niet iedereen weet dat editie 4 er is...
Zat ik net gezellig in een bidwar met een limanees (of hoe iemand uit lima ook heten mag), stuurt hij een bericht dat hij door zou gaan tot 300k. (wel in het spaans, dus bedankt babelfish
)
Dus ik zeg laat maar zien, hij verhoogt vervolgens nog een keer met een paar k en vervolgens biedt hij mij niet meer over. Wat een praatjesmaker.
Maar een ander punt: ik sta nu na die transfer 447k in de min tussen haakjes, en ik krijg nu 227k aan transfers deze week. Dus hoe kon ik nu door blijven bieden terwijl ik allang de grens van -200k was gepasseerd? Daar zit toch iets fout?
Dus ik zeg laat maar zien, hij verhoogt vervolgens nog een keer met een paar k en vervolgens biedt hij mij niet meer over. Wat een praatjesmaker.
Maar een ander punt: ik sta nu na die transfer 447k in de min tussen haakjes, en ik krijg nu 227k aan transfers deze week. Dus hoe kon ik nu door blijven bieden terwijl ik allang de grens van -200k was gepasseerd? Daar zit toch iets fout?
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Sorry kan het niet laten hoor: kanZen???Damien2004 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:15:
Jongens ik heb zwaar veel informatie en tips nodig over mijn wedstrijd a.s. zondag
Mijn team FC Schiedam moet dan tegen dijkkie ofzo. Ik won zondag verassend met 5-0 en hij vernederde een titel kandidaat met 5-1![]()
Match ID van zijn wedstrijd: 36084905
Hij speeld duidelijk door het midden en ik speel eigenlijk altijd normaal.
Wat zijn jullie tips en wat denken jullie van mijn kanzen?
Anoniem: 104413
lees de openingspost!Anoniem: 103718 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:51:
lol een online voetbal management spel hoe gaar kan dat wel niet zijn![]()
![]()
vertel me wat is er zo leuk aan daan
Had ik laatst ook. Was wel een Nederlander. Komt ineens met een bericht binnen dat hij 4 ton had om uit te geven aan die speler. Vervolgens meldde ik dat ik meer dan een miljoen had staan (niet dat ik dat ooit heb ghad ofzodoodindegoot schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:56:
Zat ik net gezellig in een bidwar met een limanees (of hoe iemand uit lima ook heten mag), stuurt hij een bericht dat hij door zou gaan tot 300k. (wel in het spaans, dus bedankt babelfish)
Lekker toch?blinkymichiel schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:56:
[...]
12 Maar!
Ik heb met 5-0 gewonnen en 14 sups erbij gekregen
Nee, ik moet wel een jonge gast hebben van een jaar of 25 MAX.doodindegoot schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:48:
[...]
@woofer
Een oude goed verdedigen/matig vleugel?
je kan bieden "met" het geld dat je nog MOET krijgen aan transfers, dus euhm volgensmij klopt het wel dan (niet nagerekend)doodindegoot schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:56:
Ik zal het even voor je uitrekenen dan: -447k+227k=-220k, dus het klopt niet. Behalve als ik de vergoedingen(makelaar, moedergeld enz) er niet vanaf haal. Dan krijg ik ongeveer 250k en klopt de som wel, maar ik krijg dus niet al dat geld.
Ik blijf het een beetje vreemd vinden.
Ik blijf het een beetje vreemd vinden.
Wat d8 je van zelf effe de transferlijst afgaan? Daar leer je nog het meest van denk ik zo.W00fer schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:30:
[...]
Nee, ik moet wel een jonge gast hebben van een jaar of 25 MAX.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ik heb deze week een vreselijke YP gehad, maar wel met formidabel spelhervatting. Heb ik daar nog iets aan of zal iemand daar nog wat op bieden, of kan ik hem maar het beste meteen ontslaan?
Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg.
Er zijn altijd wel gekken die er op bieden. Maar veel krijg je er niet voor dus persoonlijk zou ik daar geen moeite voor doen.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
En als dat echt het ENIGE is wat hij kan, dan koopt volgens mij niemand hem.Bahviaan schreef op maandag 28 februari 2005 @ 22:26:
Ik heb deze week een vreselijke YP gehad, maar wel met formidabel spelhervatting. Heb ik daar nog iets aan of zal iemand daar nog wat op bieden, of kan ik hem maar het beste meteen ontslaan?
Als ie ook nog redelijk heeft ofzo op een hoofdstat (of misschien zelfs matig) mocht je hem kunnen verkopen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Vraag over teamgeest , (speel in de 8ste div.) is teamgeest erg belangrijk hier of wordt het pas belangrijk is hogere divisies ?
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Is altijd belangrijk! Hoe hoger je TS, hoe hoger je ratings, met name middenveld.Terrestra schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 08:40:
Vraag over teamgeest , (speel in de 8ste div.) is teamgeest erg belangrijk hier of wordt het pas belangrijk is hogere divisies ?
Ik een vraagje over TSI. Kan iemand me ongeveer een indicatie geven hoeveel TSI je nodig hebt voor welke skill level en wat ongeveer het effect van vorm daarop is?
(ik las trouwens ergens dat stamina en spelhervattingen er weinig/geen effect op hebben?)
Ik heb bv 2 spelers:
vorm: zwak
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
TSI = 450
en
Conditie: rampzalig Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
TSI: 440
Dus ik denk dat bij vorm zwak, de grens voor goed ongeveer bij 400 ofzo ligt?
Ik ben nu verdedigen aan het trainen en een beetje indicatie voor waneer ze gaan stijgen zou wel fijn zijn
(ik las trouwens ergens dat stamina en spelhervattingen er weinig/geen effect op hebben?)
Ik heb bv 2 spelers:
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
TSI = 450
en
Conditie: rampzalig Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
TSI: 440
Dus ik denk dat bij vorm zwak, de grens voor goed ongeveer bij 400 ofzo ligt?
Ik ben nu verdedigen aan het trainen en een beetje indicatie voor waneer ze gaan stijgen zou wel fijn zijn
Conditie heeft wel degelijk effect op deTSI. Alleen is het waarschijnlijk een vermenigvuldiging, dus bij een lage TSI merk je er weinig van en bij hoge TSI's zie je het verschil wel duidelijk.
En met vorm kun je ook nog hoog en laag in zwak vorm zijn.
En met vorm kun je ook nog hoog en laag in zwak vorm zijn.
Anoniem: 133390
onderschat de conditie niet ;-)
Maar in dit geval coca cola heb je dus mooie vergelijking dat die passable waarschijnlijk zeer hoog si en tegen solid aan zit ;-) Goed werk
Maar in dit geval coca cola heb je dus mooie vergelijking dat die passable waarschijnlijk zeer hoog si en tegen solid aan zit ;-) Goed werk
jullie mening:
ik train spitsen, 2 x per week 3-4-3, 6 spitsen, team id (362199)
mijn vraag, ik heb nu 4 spitsen(formidabel) goed voor de basis11
nu blijven er 2 trainees over, 1 die wordt getraind als vervanging als 1 van de 4 bovengenoemde spitsen wordt verkocht, nu is mijn vraag over spits nummer 6.
is het rendabel, om met de 6de spits te 'daytrayden', als volgt:
inkopen, 18 jaar, redelijk scoren, redelijk passen, tsi minimaal 950 (dicht tegen skillstijging aan!)
1 tot 2 weken trainen tot skillstijging, en verkopen
verschil in prijzen: 18 jaar redelijk scoren, redelijk passen: 100k-150k
18 jaar goed scoren, redelijk passen: 400k-550k
omdat je door nieuwe regels niet het gehele bedrag in handen krijgt, zal je met een vlug rekensommetje, uitgaande van de duusrte inkoopprijs, vergeleken met de minst rendabele verkoopprijs zo'n : 290k per 2 weken
rendabel?
ik train spitsen, 2 x per week 3-4-3, 6 spitsen, team id (362199)
mijn vraag, ik heb nu 4 spitsen(formidabel) goed voor de basis11
nu blijven er 2 trainees over, 1 die wordt getraind als vervanging als 1 van de 4 bovengenoemde spitsen wordt verkocht, nu is mijn vraag over spits nummer 6.
is het rendabel, om met de 6de spits te 'daytrayden', als volgt:
inkopen, 18 jaar, redelijk scoren, redelijk passen, tsi minimaal 950 (dicht tegen skillstijging aan!)
1 tot 2 weken trainen tot skillstijging, en verkopen
verschil in prijzen: 18 jaar redelijk scoren, redelijk passen: 100k-150k
18 jaar goed scoren, redelijk passen: 400k-550k
omdat je door nieuwe regels niet het gehele bedrag in handen krijgt, zal je met een vlug rekensommetje, uitgaande van de duusrte inkoopprijs, vergeleken met de minst rendabele verkoopprijs zo'n : 290k per 2 weken
rendabel?
rendabel is het zeker, maar wat mij er nog steeds van weerhoudt is het invloed van de transfers op de TS...
jah dat bedrag neemt ook nog eens af naarmate de weken verdergaan in het seizoen. Ik vind het zelf zonde. Vind trainen naar formidabel en dan verkopen veel rendabeler, naja iig meer zekerheid ;-)
Als ik een speler heb met goed leiderschap en redelijke ervaring, deze wil als coach aanstellen.
Wordt deze dan altijd een " goed " trainer of kan hij altijd nog "zwak" of een "redelijk" coach zijn ?
Wordt deze dan altijd een " goed " trainer of kan hij altijd nog "zwak" of een "redelijk" coach zijn ?
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Dat hangt er volgens mij vanaf hoeveel geld je ervoor over hebt, maar dat moeten de experts hier maar bevestigen....waarden die jij noemt kan hij MAX worden.
Sta nu 0-1 voor in het hol van de leeuw! Speel voor mijn vlaggetjes quest vandaag in Duitsland...
Hoe kan je BTW zien hoe goed je team in een bepaalde tactiek is? Ben nu in oefenwedstrijden wat tactieken aan het trainen, maar kan dit nergens terugvinden...?
Sta nu 0-1 voor in het hol van de leeuw! Speel voor mijn vlaggetjes quest vandaag in Duitsland...
Hoe kan je BTW zien hoe goed je team in een bepaalde tactiek is? Ben nu in oefenwedstrijden wat tactieken aan het trainen, maar kan dit nergens terugvinden...?
[ Voor 24% gewijzigd door -TheNose- op 01-03-2005 19:36 ]
zie je pas aan het einde van de wedstrijd, waar je de ratings zal vinden, zoals dit:-CKY2K- schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:32:
Dat hangt er volgens mij vanaf hoeveel geld je ervoor over hebt, maar dat moeten de experts hier maar bevestigen....waarden die jij noemt kan hij MAX worden.
FC Oud-Beijerland
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: redelijk
k thx Starmaker!
@ Damien, heb je het nog steeds zo druk of wil je eens naar mijn logootje kijken?
Woei 1-3 tegen Germanie
altijd speciale wedstrijden tegen onze buren. Volgende week is belgie aan de beurt!
@ Damien, heb je het nog steeds zo druk of wil je eens naar mijn logootje kijken?
Woei 1-3 tegen Germanie
[ Voor 36% gewijzigd door -TheNose- op 01-03-2005 20:37 ]
Misschien de openingspost nog eens doornemen? Kijk eens op onze federatiesite (http://gottrick.bitxs.com/), ga naar de FAQ en lees de stukjes over de coach eens even!Terrestra schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:13:
Als ik een speler heb met goed leiderschap en redelijke ervaring, deze wil als coach aanstellen.
Anoniem: 69383
Ik vroeg me af wat jullie van deze speler vinden...... Kom er zelf eventjes niet meer uit
Åke Pasanen (44030685) [将此球员添加到书签]
21 岁,及格 状态, 健康
和谐、正直 的 富有同情心的球员。
拥有 极其糟糕 经验和 弱 领导能力。
特长: 不可预测
国籍: Suomi
全面技术指数(TSI): 1 030
薪水: 1 008 €/周 包括 20% 的津贴
所属球队: sv Levico
警告: 1
体能: 弱 守门技能: 极其糟糕
组织进攻技能: 差 传球技能: 差
边锋技能: 中下 防守技能: 弱
进球技能: 优秀 定位球技术: 糟糕
职业生涯进球数: 5
职业生涯帽子戏法: 0
本赛季联赛进球数: 2
本赛季杯赛进球数: 3
Moest toch ook even kijken hoe hattrick er in het chinees zou uitzien
Åke Pasanen (44030685) [将此球员添加到书签]
21 岁,及格 状态, 健康
和谐、正直 的 富有同情心的球员。
拥有 极其糟糕 经验和 弱 领导能力。
特长: 不可预测
国籍: Suomi
全面技术指数(TSI): 1 030
薪水: 1 008 €/周 包括 20% 的津贴
所属球队: sv Levico
警告: 1
体能: 弱 守门技能: 极其糟糕
组织进攻技能: 差 传球技能: 差
边锋技能: 中下 防守技能: 弱
进球技能: 优秀 定位球技术: 糟糕
职业生涯进球数: 5
职业生涯帽子戏法: 0
本赛季联赛进球数: 2
本赛季杯赛进球数: 3
Moest toch ook even kijken hoe hattrick er in het chinees zou uitzien
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 69383 op 01-03-2005 22:25 ]
Hehehe eens effe kijken hoor-CKY2K- schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:59:
k thx Starmaker!
Woei 1-3 tegen Germaniealtijd speciale wedstrijden tegen onze buren. Volgende week is belgie aan de beurt!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik trian positiespel en ik heb 3 trainees gehaald:
1. redelijk positiespel - matig passen -matig conditie - 18jaar - e6000
2. matig positiespel - redelijk passen -redelijk conditie - 18jaar - e4000
3. matig positiespel - matig passen - matig conditie - 17jaar -e6000
Was dit een goed idee of niet? Ik had echt niet meer geld te besteden en hoop nu toch een beetje winst te kunnen maken. Ik zit in 8ste
1. redelijk positiespel - matig passen -matig conditie - 18jaar - e6000
2. matig positiespel - redelijk passen -redelijk conditie - 18jaar - e4000
3. matig positiespel - matig passen - matig conditie - 17jaar -e6000
Was dit een goed idee of niet? Ik had echt niet meer geld te besteden en hoop nu toch een beetje winst te kunnen maken. Ik zit in 8ste
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ligt er ook deels aan hoe hoog hun TSI is.. Als ze allemaal binnen een week of drie naar goed - redelijk - redelijk gaan vind ik het wel goeie koopjes!
heb trouwens deze speler
Tijs de Wagt
TSI=720 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschap
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
voor 50.000 kunnen verkopen, best chill
heb trouwens deze speler
Tijs de Wagt
TSI=720 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschap
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
voor 50.000 kunnen verkopen, best chill
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Anoniem: 50579
Ik moet nog een friendly hebben voor vandaag, zijn er nog gegadigden?
En waneer start de verdomde GoT cup dan hoef ik voorlopig niet meer naar friendly's te gaan zoeken.
EDIT Team ID: 366335
En waneer start de verdomde GoT cup dan hoef ik voorlopig niet meer naar friendly's te gaan zoeken.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 50579 op 02-03-2005 15:28 ]
Let op, er is weer een enquete....
Grrrr, dit noem ik geen enquete, maar gewoon een vraag maar raak actie.
Ja inderdaad. Hier heb ik dus helemaal niks aan mag ik wel zeggen. Goed natuurlijk dat ze mensen inspraak geven, maar ik heb maar even gepast toen ik zag dat ik 5 ideeen kon gaan invoeren... Ik bedoel dan krijgen ze alle ideeen 800 keer te lezen...hoedjevanpapier schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:18:
Let op, er is weer een enquete....

Waarom hebben ze niet gewoon wat topics doorgespit, daar iedeeen uitgehaald, en meer de vraag aan de hattrickers voorleggen, is dat wat?
Hoeveel GoTters zitten er nog in de cup? Is dat niet iets om in de wekelijkse krant te volgen? 
Zou iemand voor mij rond 18:45 de uitslag van me 5e ronde cup kunnen vermelden op forum? Zit namelijk weer eens met avonddienstje
bvd
Zou iemand voor mij rond 18:45 de uitslag van me 5e ronde cup kunnen vermelden op forum? Zit namelijk weer eens met avonddienstje
Ik zit nog in de cup.Anoniem: 133390 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:41:
Hoeveel GoTters zitten er nog in de cup? Is dat niet iets om in de wekelijkse krant te volgen?
Zou iemand voor mij rond 18:45 de uitslag van me 5e ronde cup kunnen vermelden op forum? Zit namelijk weer eens met avonddienstjebvd
Mijn thuiswedstrijd in de 5e ronde is nu bezig maar ik geef mezelf weinig kans tegen een goede IV club.
Ruststand 1-2.
Anoniem: 93433
update: 0 - 3 was the half-time score. BluePanthers held the ball, with a clear 59 percent possession rate.Anoniem: 133390 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:41:
Zou iemand voor mij rond 18:45 de uitslag van me 5e ronde cup kunnen vermelden op forum? Zit namelijk weer eens met avonddienstjebvd
Zelfde stand als bij mij, maar ik heb 1% meer bb
The teams went for a half-time break at 0 - 4. Hoogboys, bringing the final ball possession rate to 63 percent, dominated the battle.Anoniem: 133390 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:41:
Handig als je tegenstander meewerkt door 1-5-2 te spelen
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Ik lig eruit, dik waardeloos 
En wat ik nog steeds niet snap, hij heeft 12* aan IM's en 6* towards middle; ik heb 15.5* IM's en 3* naar het midden. Hij haalt wereldklasse, ik uitmuntend, arghh. Nou ja, nog snel een paar vlaggetjes verzamelen voordat de GoT cup weer begint
/edit
Weet iemand trouwens waarom de fed stats van onze fed niet zijn bijgewerkt, en die van andere feds wel?
En wat ik nog steeds niet snap, hij heeft 12* aan IM's en 6* towards middle; ik heb 15.5* IM's en 3* naar het midden. Hij haalt wereldklasse, ik uitmuntend, arghh. Nou ja, nog snel een paar vlaggetjes verzamelen voordat de GoT cup weer begint
/edit
Weet iemand trouwens waarom de fed stats van onze fed niet zijn bijgewerkt, en die van andere feds wel?
[ Voor 19% gewijzigd door Sandyman538 op 02-03-2005 19:10 ]
Zoals bekend sterren zeggen dus weer eens weinig ;-) Toch jammer dat je eruit ligt. Hoop je snel in de GoT cup tegen te komen
Hij een thuiswedstrijd en een betere TS?Sandyman538 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:53:
Mijn team heeft voor de 3e keer op rij de 6e ronde gehaald
Ben benieuwd of ik komende week eindelijk thuis mag spelen...het wordt eens tijd!
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
thije?Sandyman538 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:53:
/edit
Dat staat allemaal op de GoTtrick site. Nog niet gekeken zkr heAnoniem: 50579 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:22:
Ik moet nog een friendly hebben voor vandaag, zijn er nog gegadigden?
Anoniem: 117852
Yikes, ik zie net dat Yared tegen n team uit mijn divisie in de VI. moest. Ziet er niet goed uit want zijn keeper ligt er uit voor 7!! weken en die ploeg uit m'n divisie heeft met 3-1 gewonnen.
Ouch!!

Is dit topic aan het doodgaan ofzo? Ik bedoel, er hebben toch veel mensen in de beker gespeeld, of niet?
Ik niet hoor, overleefde de eerste ronde niet eens! 
@Damien: En? Al een goed id gehad?
Sorry zal vandaag weer eens er naar kijken-CKY2K- schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 07:59:
Ik niet hoor, overleefde de eerste ronde niet eens!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Na bij deze dan, ik ben doorSandyman538 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 05:07:
Is dit topic aan het doodgaan ofzo? Ik bedoel, er hebben toch veel mensen in de beker gespeeld, of niet?
Even gewoon een dom vraagje
tussendoor 
Wat is slim of wat zal ik doen:
Ik heb 6 trainees waarvan er 2 18 jaar zijn en 4 19 jaar.
1 van de trainees staat al op uitstekend en dat is 2 weken geleden gebeurt.
De andere 5 staan op goed en dat is vorig seizoen al gebeurd.
Voor een uistekend speler krijg ik zo'n 3 tot 4 ton. Dit jaar zal ik waarschijnlijk niet promoveren naar de VI dus ik dacht aan verkopen en nieuwe betere trainees aan te schaffen.
a. Is dat slim of moet ik nog 1 jaartje wachten?
b. Als je het slim vindt moet ik ze dan verkopen als ze uitstekend zijn dit seizoen op 19 jaar of volgend jaar pas als ze 20 zijn en misschien beter zijn dan uistekend?
Voor een uistekend speler krijg ik zo'n 3 tot 4 ton. Dit jaar zal ik waarschijnlijk niet promoveren naar de VI dus ik dacht aan verkopen en nieuwe betere trainees aan te schaffen.
b. Als je het slim vindt moet ik ze dan verkopen als ze uitstekend zijn dit seizoen op 19 jaar of volgend jaar pas als ze 20 zijn en misschien beter zijn dan uistekend?
@ Damien:
Morgen moet ik de nieuwe leden inlveren, maar aangezien ze er vorige week niet stonden wil ik ff weten of je die al hebt gehad. Anders moeten we ff kijken hoe die in het krantje komen.
Morgen moet ik de nieuwe leden inlveren, maar aangezien ze er vorige week niet stonden wil ik ff weten of je die al hebt gehad. Anders moeten we ff kijken hoe die in het krantje komen.
Thx dat je met mijn logo bezig bent!Damien2004 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 09:10:
Even gewoon een dom vraagjetussendoor
Ik zou je spelers alleen verkopen als ze uitstekend zijn en dan nieuwe betere trainees aanschaffen, zo doe ik het nu ook, mijn 19 jarigen die uitstekend zijn gaan de laan uit en daarvoor redelijk 17 jarigen gekocht met TSI van rond de 500. Hoever ik mijn nieuwe trainees optrain weet ik nog niet, denk tot hun 20ste...
Het zou trouwens wel fijn als er wat meer mensen uit de X en IX mee zouden doen met de got cup
Ik mocht al niet met de normale cup meedoen en om nou ook maar 1 ronde van de got cup te kunnen spelen is toch een beetje karig 
Even iets heel anders... Heeft het winnen/verliezen van een vriendschapelijke wedstrijd nog ergens invloed op? Krijg je meer/minder supporters als je ze verliest en krijg je uberhaupt supporters ook als je ze niet speelt?
Even iets heel anders... Heeft het winnen/verliezen van een vriendschapelijke wedstrijd nog ergens invloed op? Krijg je meer/minder supporters als je ze verliest en krijg je uberhaupt supporters ook als je ze niet speelt?
Het is weer tijd voor de 8-Bits !!!
Zie ik net dat ik inkomsten heb gehad van een oudjeugdspeler van me. Bekijk ik de nieuwe eigenaar, is het waarschijnlijk een cheater die 4 teams heeft die allemaal een speler veel te duur hebben gekocht van team1.
Ik heb maar even een raportje verstuurt, dat zal wel het einde beteken van die oudjeugdspeler.
Ik heb maar even een raportje verstuurt, dat zal wel het einde beteken van die oudjeugdspeler.
Het verliezen of winnen van een vriendschappelijke wedstrijd is niet van invloed op de supporters en anderen. Zelfs niet op de spelers.....
Het enige wat kan gebeuren is dat er een speler geblesseerd raakt.
Een voordeel de van GoT cup is dat je gegarandeert 5 wedstrijden speelt.
Het enige wat kan gebeuren is dat er een speler geblesseerd raakt.
Een voordeel de van GoT cup is dat je gegarandeert 5 wedstrijden speelt.
Verloren van een 6e klasser...
Die heeft zitten motsen
En helaas mijn bovennatuurlijke keeper, het enige wat me nog in IV hield samen met mijn wingers +7 verrot geschopt..
Bal is rond, maar ook zuur...

Die heeft zitten motsen
En helaas mijn bovennatuurlijke keeper, het enige wat me nog in IV hield samen met mijn wingers +7 verrot geschopt..
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Wij hadden al zo'n vermoedenyared schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:43:
Verloren van een 6e klasser...![]()
Die heeft zitten motsen
Anoniem: 117852 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:36:
Yikes, ik zie net dat Yared tegen n team uit mijn divisie in de VI. moest. Ziet er niet goed uit want zijn keeper ligt er uit voor 7!! weken en die ploeg uit m'n divisie heeft met 3-1 gewonnen.Ouch!!
Sorry gebrek aan creativiteit
Misschien vindt je dit wat:

Mensen ik ben bezig om de YGM wat professioneler en wat internationaler neer te zetten
Je kan het vergelijken met een nieuwsblad / amusements website zoals bijvoorbeeld nu.nl of retecool.com. Een weblog actig iets dus.
Alle items van de YGM komen terug alleen zal het nieuws bijvoorbeeld dagelijks geupdate worden.
Wat ik leuk vind is dat mensen zelf bijvoorbeeld nieuws of persberichten kunnen opsturen of misschien zelf stukjes tekst kunnen schrijven voor de krant.
Voorlopige werk titel is Hattrick International maar dat is voorlopig. Het doel is nieuws van Nederland en België te gaan bij houden en alles natuurlijk op vrijwilligers basis.
Dit is de link Hattrick International registreer je aub niet want het is nog niet af.
Het gaat puur even om de layout en de naam enzo en een beetje jou meening omtrent dit project
Vragen en opmerkingen zijn meer dan welkom

Mensen ik ben bezig om de YGM wat professioneler en wat internationaler neer te zetten
Je kan het vergelijken met een nieuwsblad / amusements website zoals bijvoorbeeld nu.nl of retecool.com. Een weblog actig iets dus.
Alle items van de YGM komen terug alleen zal het nieuws bijvoorbeeld dagelijks geupdate worden.
Wat ik leuk vind is dat mensen zelf bijvoorbeeld nieuws of persberichten kunnen opsturen of misschien zelf stukjes tekst kunnen schrijven voor de krant.
Voorlopige werk titel is Hattrick International maar dat is voorlopig. Het doel is nieuws van Nederland en België te gaan bij houden en alles natuurlijk op vrijwilligers basis.
Dit is de link Hattrick International registreer je aub niet want het is nog niet af.
Het gaat puur even om de layout en de naam enzo en een beetje jou meening omtrent dit project
Vragen en opmerkingen zijn meer dan welkom
@Logo Damien: Ziet er best al leuk uit (stuk leuker dan wat ik nu heb iig), lijkt nog een beetje kaal misschien, maar ik ben er al blij mee! (mail staat in mijn sig
)
Die hattrick international site ziet er leuk uit. Is het de bedoeling dat er ook dingen als hattrick x-files en zo op komen? Of alleen nieuws?
Die hattrick international site ziet er leuk uit. Is het de bedoeling dat er ook dingen als hattrick x-files en zo op komen? Of alleen nieuws?
[ Voor 31% gewijzigd door -TheNose- op 03-03-2005 14:26 ]
****** GoT Toto ******
De uitslag van week 4!
Marcel_Meessen 13
Josseke 8
trappie 8
hestaatje 7
Danny_Ocean 7
Tinus1911 7
Frizza 6
Ronald_Koeman 6
s_de_hoog 6
cquintus 5
Wubmaster 5
Menno 5
GaMbiNo_GoT 5
Grooviee 5
Duffz 4
Brainpower 4
Gandalf-NL 4
pruimtabak 3
Interista24-7 3
neudeboules 2
Kyoko 1
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | Marcel_Meessen | 29 | 4 |
2 | Josseke | 23 | 4 |
3 | neudeboules | 22 | 4 |
4 | Ronald_Koeman | 21 | 4 |
5 | hestaatje | 20 | 4 |
Week 5 staat er ook weer op!
Pielewiepers - Spaarnestad
Egmond United - Midgard
The Bleating Dolly's United - Cannabis High
Swift 5 - FC Oudwest
AFC Yorkshire - FC Maarsen
the tyni boys - Timberteam
Nocturnal Supremacy - Eendracht Mouwhemd
De Kozakken - Gundam Eagles
Fiets 'em d'r in - FC Dynamo Real Lelystad City
De Stedenwijckers - Hoog boys
Crema - Genios
Succes mensen!
http://gottrick.bitxs.com
Je plaatje gewoon opslaan of linken-CKY2K- schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 14:24:
@Logo Damien: Ziet er best al leuk uit (stuk leuker dan wat ik nu heb iig), lijkt nog een beetje kaal misschien, maar ik ben er al blij mee! (mail staat in mijn sig)
Er komt van alles op maar voornamelijk nieuws, feitjes en intressante dingen. Geen taktiek ofzo zoals x-files maar meer in de trend van YGM
Damien
Maar uh.. International en dan nieuws uit Nederland en Belgie?
Contradictie, je kunt beter je tijd spenderen aan Salt & Pepper
Username YaredSorry! Please try again: the user name you entered is not acceptable. This could be because you included a space in the user name
Maar uh.. International en dan nieuws uit Nederland en Belgie?
Contradictie, je kunt beter je tijd spenderen aan Salt & Pepper
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
idd, ik weet zelf niet eens meer wat ik allemaal heb ingevuldhoedjevanpapier schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:41:
Anoniem: 136866
heb ook geen geluk gehad!! men flankverdediger (toekomstige klassespeler) ligt eruit voor 4 weken uit.... heb ff gewoon een spelertje in de plaats gezet omdat ik in een kleine geldnood zit; maar tkan toch geen kwaad want ik speel tege 7de
en daarna tege 6de dusss....
Anoniem: 137446
Hoera HT gaat down 5 minuten voordat een tranfer van me afloopt.
Betekent dit dat ie gewoon voor het laatste bod weggaat ?
Zondermeer geen man overboord trouwens.
Het was een speler die de ontwikkeling van het team niet heeft kunnen bijbenen met een tpe van 18k.
Betekent dit dat ie gewoon voor het laatste bod weggaat ?
Zondermeer geen man overboord trouwens.
Het was een speler die de ontwikkeling van het team niet heeft kunnen bijbenen met een tpe van 18k.
Der is wat hardware gecrashed, deadlines worden zoals gewoonlijk bij een down-time met 24uur verlengd
24 uur? ik dacht 30 minuten nadat de site weer up is?
Ik wilde nog even wat skilltraders inslaan vanavond, maar dat kan ik wel vergeten.
Ik wilde nog even wat skilltraders inslaan vanavond, maar dat kan ik wel vergeten.
alles tijdens en 1 uur na de "crash" wordt sowieso met 24 uur verlengt
8-bits van OtooO kotm morgen! nog even geduld!hoedjevanpapier schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:41:
Ik ben een flinke NOOB dus mijn excuses voor mijn frans maar hoe werkt bijvoorbeeld die GOT CUP eigenlijk? Hoe worden die wedstrijden geregeld?
Daar hebben wij een heuze cupgeit voor. Die deelt alle teams in verschillende poules in. Dan ga je tegen iedereen uit die poule 1 fiendly spelen, en dan degene met de meeste punten, en soms ook de nummer 2 gaat door naar de volgende ronde. Na de poules wordt het een knock out systeemKezand schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:27:
Ik ben een flinke NOOB dus mijn excuses voor mijn frans maar hoe werkt bijvoorbeeld die GOT CUP eigenlijk? Hoe worden die wedstrijden geregeld?
"As usual" bij een onverwachtte crash gaat het weer "wat" langer duren
Hattrick is down due to a hardware problem. The site will be closed a little longer than previously estimated, so we won´´t give a new estimate right now. Check back for more info later. Transfer deadlines has been extended. We apologise for the inconvenience.
Ach je weet toch niet wat er aan de hand is? Ze zullen hun uiterste best doen om de site weer op tijd up te krijgen denk?Joss schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:01:
"As usual" bij een onverwachtte crash gaat het weer "wat" langer duren
[...]
Prima trainingsupdate!!
Vorm: +12/-1 (bijna al mijn basis spelers omhoog, waarvan 1 +3 en 1 +2)
TSI: +830/-200
Verdedigen: +1
Vorm: +12/-1 (bijna al mijn basis spelers omhoog, waarvan 1 +3 en 1 +2)
TSI: +830/-200
Verdedigen: +1
Anoniem: 44169
Net voordat de site definitief down ging kon ik nog zien dat mijn bovennatuurlijk steraanvaller Adam Bak, alias de Sonck van Rotterdam, voor de 9e week in successie in waarde is gedaald. Nog nooit meegemaakt. Hij daalt ook al 7 weken binnen zwakke vorm. Prutser.
ik heb de berichtgeving gemist dat de site down gingAnoniem: 44169 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:43:
Net voordat de site definitief down ging kon ik nog zien dat mijn bovennatuurlijk steraanvaller Adam Bak, alias de Sonck van Rotterdam, voor de 9e week in successie in waarde is gedaald. Nog nooit meegemaakt. Hij daalt ook al 7 weken binnen zwakke vorm. Prutser.
enig idee wanneer hij weer up komt ?
Die is er ook niet geweest, de site vertoonde sinds vanmorgen kuren wat blijkbaar veroorzaakt werd door wederom een hardwarestoring. Vandaar dat ze offline zijn gegaan.Morphine schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:47:
[...]
ik heb de berichtgeving gemist dat de site down ging![]()
enig idee wanneer hij weer up komt ?
Wanneer ze weer online komen weten ze zelf ook niet.
De update heb ik nog wel kunnen bekijken.
Vorm +5 / -5 basisspelers omhoog maar een trainee die elke week speelt naar waardeloos vorm.

Positiespel +1 18 jarige naar formidabel.
Mooie update gehad. Vorm +8 / -3 en een positiespeler naar formidabel (nog even kijken wanneer ik die te koop moet zetten).
(en een vleugelspeler naar zwak positiespel, maar daar kun je weinig mee
)
(en een vleugelspeler naar zwak positiespel, maar daar kun je weinig mee
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Helaas was ik te laat om nog een glimpje van mn trainingsupdate te bekijken... en dat terwijl ik er een hoop van verwacht... GRRR
eindelijk weer een beetje normale update -2/+9 en +1 wing.
nog maar 8 weken en mn team is weer in vorm.
nog maar 8 weken en mn team is weer in vorm.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Nice TU:
1 19 jarige naar uitstekend positiespel
Verder wat TSI erbij, maar ook wat defending eraf 
Dat wordt een nieuwe kopen.
1 19 jarige naar uitstekend positiespel
Dat wordt een nieuwe kopen.
dat zeg ik toch nietBrainpower schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:50:
[...]
Ach je weet toch niet wat er aan de hand is? Ze zullen hun uiterste best doen om de site weer op tijd up te krijgen denk?
TU:
Vorm: +7/-7 (eindelijk na 9 weken achteruitgang)
TSI: +1 520
Verdedigen: -
Je reactie kwam zo iig op me over...Joss schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:28:
[...]
dat zeg ik toch nietik zeg alleen dat hun verwachtte tijden om terug te komen nog bijna nooit geklopt hebben
Anoniem: 137446
Blijkt niet altijd zo. Kan ook minder.Joss schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:52:
alles tijdens en 1 uur na de "crash" wordt sowieso met 24 uur verlengt
Bij deze uitzonderlijk lange downtime zijn de transfers in 2 stappen verlengd.
Onder laatste mededelingen vind ik nu:
03-03-2005 De transferdeadline van Mariano Medina is uitgesteld voor 1440 minuten door het Spel Management, omdat de server was of wordt gesloten.
03-03-2005 De transferdeadline van Mariano Medina is uitgesteld voor 180 minuten door het Spel Management, omdat de server was of wordt gesloten.
Waarbij de laatste mededeling chronologisch de eerste is.
dat was (altijd) wel met ongeplandde downtime dacht ik, maarja blijkbaar niet
eindelijk een positieve update voor mijn vorm, bijna al mijn basisspelers in vorm omhoog! Zou mijn team dan toch nog op tijd in vorm raken?
Woei. Ik heb nog geen statistieken, maar ik zie nu al dat 1 van mijn middenvelders is gepromoveerd naar cond: uitstekend / pos.spel: uitstekend.
Dat gaat dus weer zo'n 130.000 opleveren
Dat gaat dus weer zo'n 130.000 opleveren
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
wel eens gehoord van doortrainen?
dan kan je er volgend seizoen meer dan miljoen voor vangen
Ja idd. Ik train dit jaar alles nog even naar uitstekend en hopelijk 1 naar formidabel en dan verkoop ik van de 19 jarige trainees er 3 om dus wat betere 17 jarige aan te schaffenJoss schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:16:
wel eens gehoord van doortrainen?dan kan je er volgend seizoen meer dan miljoen voor vangen
Hij is 19. mijn trainer is slecht / waardeloos.Joss schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:16:
wel eens gehoord van doortrainen?dan kan je er volgend seizoen meer dan miljoen voor vangen
Mijn budget ligt laag (rond de 100.000, elke 2 weken +/- 30.000 verlies).
Is het rendabel om hem door te trainen? Is het dan verstandig om een nieuwe trainer te kopen? Ik vind het kopen van een trainer lastig, omdat ie erg duur is en op internet vind ik niet zoveel informatie die me advies geven over het kopen

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
gezien je budget zou ik gaan voor een redelijk coach met slecht leiderschap (betaal je nog geen 80k voor)
de training zal dan veel sneller gaan, maar ik zou je adviseren om hier even een kijkje te nemen:
http://www.databased.at/hattrick/
de training zal dan veel sneller gaan, maar ik zou je adviseren om hier even een kijkje te nemen:
http://www.databased.at/hattrick/
Gewoon een redelijk coach met slecht leiderschap extern aannemen als je sneller wilt trainen, dat scheelt aanzienlijk. Alleen houdt die je TS niet hoog en ik weet niet of dat belangrijk voor je is. Ik heb er ook een met redelijk/slecht en mijn training loopt leuk. Nog een paar weken en dan heb ik 3 formidabele verdedigers en is mijn team ineens 1,5 miljoen meer waard 
Dit alles uiteraard met dank aan de ervaren spelers hier
edit: Dat typen gaat te langzaam
en ik type te veel letters
Dit alles uiteraard met dank aan de ervaren spelers hier
edit: Dat typen gaat te langzaam

[ Voor 10% gewijzigd door Pewwy op 04-03-2005 16:32 ]
Anoniem: 125165
Even iets anders: de waarde van een vrijetrappenspecialist.
Midden vorig seizoen besloot ik ook maar een vrijetrappenspecialist te kopen. Een oude verdediger, maar wel met utopisch spelhervatten.
Dit is vooralsnog het resultaat:

Misschien dat na deze post meer mensen deze stap gaan maken?
TU: tweede wereldklasse spits! Volgende week m'n derde als het goed is. Even doortrainen tot bovennatuurlijk en kassa
Midden vorig seizoen besloot ik ook maar een vrijetrappenspecialist te kopen. Een oude verdediger, maar wel met utopisch spelhervatten.
Dit is vooralsnog het resultaat:

Misschien dat na deze post meer mensen deze stap gaan maken?
TU: tweede wereldklasse spits! Volgende week m'n derde als het goed is. Even doortrainen tot bovennatuurlijk en kassa
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 125165 op 04-03-2005 16:16 ]
Dit topic is gesloten.