TU
defense: +1 (mijn reserve keeper van 25??)
form: -7/+5
TSI:-280/+670
Naja, we doen het er maar weer mee...
defense: +1 (mijn reserve keeper van 25??)
form: -7/+5
TSI:-280/+670
Naja, we doen het er maar weer mee...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 37% gewijzigd door Pewwy op 25-02-2005 10:40 ]
JVB SK heeft deze week een prachtige investering gedaan voor de jeugdspelers , een volledig nieuw voetbalplein aangelegd vlakbij het hoofdstadion (T' VANBROECKSKE cap. 30000) , het bestuur vermoed dat nu de eene ster-flankspeler na de andere uit de jeugd zal kunnen gepronoveerd worden :-p
(OP't HEUVELTJE) cap. 3000
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Anoniem: 83760
vrijdags opsturen naar damienPewwy schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:36:
Oke dan. Y1K blijft wel, is een hele goede vriend van me, door mij begonnen aan Hattrick
Wat is de deadline?
Anoniem: 44169
Een enorme baggerupdate dus, want skillstijgingen kan je bijna tot op de dag voorspellen, dus niet bijzonder.GaMbiNo schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:16:
Beetje vreemde update, qua vorm is hij klote maar verder erg lekker.
Vorm +3 / -9 (waarvan 6 basisspelers omlaag.
Positiespel +2 20 jarige naar wonderbaarlijk en een 19 jarige naar briljant.
True...maargoed ik probeer het dan toch maar weer van de positieve kant te bekijken.Anoniem: 44169 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:46:
[...]
Een enorme baggerupdate dus, want skillstijgingen kan je bijna tot op de dag voorspellen, dus niet bijzonder.
Anoniem: 93433
Krijgen we nog zn stats? En hoeveel mocht ie kosten?Anoniem: 93433 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:06:
kdbunited heeft z'n eerste international!
Henrik Wenndahl (37072572)
19 years, inadequate form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Also part of Team U-20 Sverige!
Waarschijnlijk speelt hij vanavond al
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Anoniem: 93433
Ja inderdaad, en ook niet een een international van 1 van de minste landen in hattrick ofzoAnoniem: 93433 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:16:
Hij was nogal prijzig inderdaad, maar ja 't gaat om de eer. Het is een verdediger met uitstekende sp. Verder weet ik niet of de bc het wel leuk vind als ik z'n stats ga posten, maar ik denk dat jullie zelf wel aan z'n salaris (4,7k) kunnen zien dat hij niet heel bijzonder is voor een 19 jarige.
Maar ik ben blij met 'm. Met de ervaring die hij op gaat doen denk ik dat hij 't wel waard is, en anders is 't ook gewoon leuk zo'n speler te hebben.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Anoniem: 117852
Ik zou het zo doen dat het in ieder geval het meeste balbezit oplevert. Kun je niet proberen een tijdelijke speler te kopen en die als skilltrade bij z'n volgende stijging weer te verkopen? Je traint PM, toch?? Misschien is dat een optie en kun je zo je probleem oplossen en meteen nog iets extra geld verdienen.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Anoniem: 136866
Dat zie je toch als je op dat linkje transfervergelijking klikt?Anoniem: 136866 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 15:23:
Donald Love (49279340)
hoeveel zouk iervan krijgen?
(als ik hem zou willen verkopen..) ???
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ja inderdaad, die button zit er niet voor niks...Marzman schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 15:27:
[...]
Dat zie je toch als je op dat linkje transfervergelijking klikt?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Anoniem: 67151
ik vind hem erg onduidelijk, ze hadden beter gewoon een gemiddelde kunnen geven.Marzman schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 15:27:
[...]
Dat zie je toch als je op dat linkje transfervergelijking klikt?
[ Voor 3% gewijzigd door Cis op 26-02-2005 17:40 ]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
[ Voor 56% gewijzigd door Pewwy op 26-02-2005 21:06 ]
Hoevaak moet dit nog herhaald worden:Tommilio schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:18:
You've GoT Mail editie 4 is uit!!!
Ren naar de winkel, oh nee....., surf naar onze gottricksite en bekijk de laatste uitgave van YGM. Ook deze week is het team het weer gelukt om een nieuwe editie te maken van ons lijfblad. Ik hoop dat iedereen het leuk vindt en tot volgende week weer
gottricksite
P.S. Sirthije you know what to do
Tussen de afgelopen 6 berichten zit 3 uur verschil!Anoniem: 53390 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 22:25:
in de afgelopen 6 berichten is die site dan toch al weer zo'n 4 keer gelinkt
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Het is maar waar je je druk over kan makenBrainpower schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 21:00:
[...]
Hoevaak moet dit nog herhaald worden:
http://GOTTRICK.bitxs.com
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Anoniem: 104413
zo net terug van een heerlijk weekje winterpsoirt in saalbach hinterglem, veel bij te lezen!Terrestra schreef op zondag 27 februari 2005 @ 10:58:
En voor de tweede keer op rij een lekkere jeugdpull. Alleen jammer van zijn leeftijd, echter volgens
mij zit ie dicht bij uitstekend denk ik....( is het misschien verstandig om mijn training ff aantepassen ? voor pakweg 2 weken )
Arjo de Ruiter (56684086)
Anoniem: 137446
lol Ik maak me er ook niet druk om hoor. Alleen moet wel de goede link gebruik worden heTommilio schreef op zondag 27 februari 2005 @ 05:08:
[...]
Het is maar waar je je druk over kan maken
Ik zou hem zelf trainen. Ik heb tot nu toe alle trainees met redelijk of beter verdedigen (en 17 jaar oud) zelf getraind (op 1 na geloof ik). Het is idd wat gambino zegt, je krijg 93% ipv 91% EN bij alle toekomstige transfers krijg je nog eens 2% per keer. Dat kan wel wat uitmaken. Buiten dat vind ik het gewoon leuk om eigen YP's te trainen.dizzie schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:52:
Whooohoo m'n tweede leuke jeugdpull en deze is wel erg fijn al zeg ik t zelf
Erik-Rein Eykelkamp
TSI = 1 410 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Alleen nu heb ik wel direct een (luxe) dilemmaIk train op positiespel dus t is een geweldige trainee, en dan verkoop een minder boeiende trainee... Of moet ik gewoon lekker direct cashen ? Ik weet t ff niet
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Anoniem: 137446
Volgens mij spelen de meeste mensen met hun B-Team. Bij mij zullen er een aantal van mijn a-team in zitten, omdat ik nog niet genoeg spelers heb. Qua opstelling ga ik geen concessies doen voor mijn training, die blijft het belangrijkst.Anoniem: 137446 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:45:
Ik heb nog nooit aan een federatie cup meegedaan.
Hoe werkt dat bij de GOT cup.
Speelt iedereen gewoon voor de gezelligheid met zijn 2e team wat recreatievoetbal.
Of zijn er veel mensen die menen dat het om het winnen gaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 27-02-2005 17:12 ]
Altijd je middenvelders een taak geven, hetzij aanvallend, hetzij verdedigend dat is maar net hoe hun passen en verdedigenskills zijn.Joss schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:46:
doeje goed.... vraagje; waarom geef je al je middenvelders een "taak"? Je houdt geen middenveld meer over en dat is toch erg belangrijk in HT...
mijn ervaring; heb 3 IM's, waarvan 1 aanvallend zou kunnen en 1 verdedigend. In twee wedstrijden (beiden thuis) en zonder vormstijging: bij persoon wel verdedigend: slecht zeer laag, bij persoon niet verdedigend: slecht zeer hoogGaMbiNo schreef op zondag 27 februari 2005 @ 18:00:
[...]
Altijd je middenvelders een taak geven, hetzij aanvallend, hetzij verdedigend dat is maar net hoe hun passen en verdedigenskills zijn.
Het verzwakt je middenveld niet of nauwelijks en het boost je verdediging of aanval wel duidelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 27-02-2005 20:07 ]
Ik ga m inderdaad maar eens trainen, geldnood heb ik momenteel niet en er is wel een niet zo heel boeiende trainee die dan wel de deur uit kan... maar ik wil wel es vaker van dit soort luxe dilemma's hebbendreamtheater schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:48:
[...]
Ik zou hem zelf trainen. Ik heb tot nu toe alle trainees met redelijk of beter verdedigen (en 17 jaar oud) zelf getraind (op 1 na geloof ik). Het is idd wat gambino zegt, je krijg 93% ipv 91% EN bij alle toekomstige transfers krijg je nog eens 2% per keer. Dat kan wel wat uitmaken. Buiten dat vind ik het gewoon leuk om eigen YP's te trainen.
Die van vandaag niet trouwens, want die staat morgen gewoon weer achter de vuilniswagen
Was de vorm van je andere IM's ook gelijk gebleven? En je TS kan ook nogal wat uitmaken. Het beste is zoiets uit te testen door op zondag en woensdag met hetzelfde middenveld te spelen, spelers hebben dan in ieder geval dezelfde vorm, TS kan natuurlijk wel nog veranderen (al is het achter de komma) dus daar blijft een factor verschil in zitten...Joss schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:05:
[...]
mijn ervaring; heb 3 IM's, waarvan 1 aanvallend zou kunnen en 1 verdedigend. In twee wedstrijden (beiden thuis) en zonder vormstijging: bij persoon wel verdedigend: slecht zeer laag, bij persoon niet verdedigend: slecht zeer hoog
scheelt redelijk veel dan als je het mij vraagt, maar kzal het iig nog een keer proberen...
kzou zeggen, lees nog eensAnoniem: 117852 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:27:
[...]
Was de vorm van je andere IM's ook gelijk gebleven? En je TS kan ook nogal wat uitmaken. Het beste is zoiets uit te testen door op zondag en woensdag met hetzelfde middenveld te spelen, spelers hebben dan in ieder geval dezelfde vorm, TS kan natuurlijk wel nog veranderen (al is het achter de komma) dus daar blijft een factor verschil in zitten...
Sta na 22 minuten al met 0-3 achter tegen een van de beste teams uit de divisie, hoop dat t niet te erg gaat worden.....![]()
Anoniem: 125165
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 125165 op 27-02-2005 21:50 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Joss op 27-02-2005 20:51 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Pewwy op 27-02-2005 21:20 ]
Anoniem: 53390
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 53390 op 27-02-2005 21:48 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 27-02-2005 21:47 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
* s_de_hoog is blijPress Announcement
27-02-2005
HT can be great
- new hatstats record (206)
- new crowd record (54985)
- new MF record (high solid)
- new signing Modrić scores in his debut
- 2nd spot is ours
- van Scherpenzeel manages his first 5*
- Oprea manages his first 4*
[ Voor 32% gewijzigd door BM op 27-02-2005 22:47 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Anoniem: 104413
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Zet hem er gewoon op. Ik voeg hem ook wel ff toe aan mijn bookmarks, train namelijk wel verdedigen en heb een plekje vrij vanaf volgende weekph4ge schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:16:
Helaas train ik geen verdedigen dus kan ik hem beter verkopen. Hoeveel levert zoiets op? 50k kwam er ongeveer uit de transfer vergelijking. Dat zou een hele mooie meevaller zijn. Misschien kom ik dan langzaam uit de schulden.
Anoniem: 67151
ga er dan maar van uit dat die max. 10.000 isblinkymichiel schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:10:
Heb ook wel een leuk spelertje getrokken..
Tijs de Wagt
TSI=720 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschap
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
Hoeveel denken jullie dat ik hier voor kan krijgen? transfer vergelijking geeft maar rare bedragen op, tussen de 5.000 en 100.000 E...
László Kersemaekers (56735790)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and dishonest.
Has disastrous experience and solid leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 380
Wage: 685 €/week
Owner: Tha Groove's
Warnings: 0
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: inadequate Defending: wretched
Scoring: solid Set Pieces: poor
Ik dacht toch echt een ht fed bericht van tommilio gekregen te hebben zaterdag.Brainpower schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:03:
@ Tommilio & Damien
Aantal views van editie 4 vallen tegen! Maybe voortaan een nieuwsbericht aan iedereen van de fed sturen op hattrick? Heb het idee dat niet iedereen weet dat editie 4 er is...
[ Voor 7% gewijzigd door doodindegoot op 28-02-2005 16:14 ]
Wie het laatst lacht is traag van begrip
geen problemen hier met HTVerzonden 2005-02-26 19:26:00
Van Tommilio
Onderwerp Nieuwsbrief van Gathering of Tweakers
Kort berichtje, de nieuwe editie van You've GoT Mail is online. Dus surf snel naar onze gottricksite:
http://htinside.bitxs.com/
groeten van de YGM-redactie
[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 28-02-2005 15:51 ]
12 Maar!magnifor schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:28:
Gisteren 9-0 gewonnen. 12 nieuwe supporters erbij.
Het gaat lekker.
Anoniem: 53390
ahhh idd
Anoniem: 103718
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq