Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.428 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Grrrr ik haat bidwars! Geef altijd teveel geld uit dan :P dit 30k meer dan ik wilde maar goed, ik heb er weer een goede middenvelder bij!

Matias Lahtela (28991621)
31 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Technisch

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: matig

Lol was ik net in een andere bidwar afgehaakt voor een redelijk verdedigen 17 jarige trainee (al over de 80k met tsi 420) kom ik deze tegen:

Ronan Taisne (56017578)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

Had nog niemand op geboden, bied 40k en hij is van mij! :P

[ Voor 57% gewijzigd door -TheNose- op 22-02-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 13:05
Sandyman538 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 01:03:
Zelf een briljante spits van 20 verkocht, en er een 17 jarige redelijk/redelijk voor teruggehaald. Die 17 jarige kostte me maar 161k :) En das echt een koopje op dit moment. Ik dus weer tevreden en kan weer opzoek naar een mid. Zit te denken aan een wereldklasse :P

Kan ik meteen even een vraag stellen... zoals jullie hierboven zien wil ik eigenlijk een wereldklasse pm komen. Die komt dan op de wing te staan, en gaat towards middle spelen. Zo gooi ik alles op het middenveld en de aanval (speel 3-4-3). Nu speel ik ook nog wel eens met mijn uitmuntend winger aanvallend, en dan 3 IM's, maar de middenveldratings zijn dan echt bagger. Maar zou ik op die manier niet te voorspelbaar worden?

Heb het nu een paar wedstrijden geprobeerd met een uitstekend pm towards middle, en dan krijgt mijn middenveld echt een boost (wonderbaarlijk (oud)). Dus dan ga ik die vervangen, goed plan?
Ik speel eigenlijk ook altijd met een middenvelder (exc. pm, solid exp., pass. wing) to the middle. Die kerel haalt in passable vorm 3,5* to the middle. Dat geeft mijn middenveld ook een flinke boost (laatste wedstrijd was world class :) ). En het maakt je in principe wel voorspelbaar, maar wat doet de tegenstander ermee? Counteren is een optie, maar dat doet vrijwel niemand in V met enige regelmaat.

Verder speel ik ook nog met een aanvallende winger. Het is iets minder voorspelbaar te maken door de aanvallende winger en de winger to the middle af-en-toe om te draaien.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04
dreamtheater schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 09:58:
[...]

Ik speel eigenlijk ook altijd met een middenvelder (exc. pm, solid exp., pass. wing) to the middle. Die kerel haalt in passable vorm 3,5* to the middle. Dat geeft mijn middenveld ook een flinke boost (laatste wedstrijd was world class :) ). En het maakt je in principe wel voorspelbaar, maar wat doet de tegenstander ermee? Counteren is een optie, maar dat doet vrijwel niemand in V met enige regelmaat.

Verder speel ik ook nog met een aanvallende winger. Het is iets minder voorspelbaar te maken door de aanvallende winger en de winger to the middle af-en-toe om te draaien.
Dat is het dus. Als ik zo'n speler ga halen, heb ik geen wingers meer... :+ 1 winger speelt namelijk als extra aanvaller, en de ander zou dan towards middle spelen, naast mijn 3 IM's. Maar ik denk dat ik dan wel redeleijk heersch over het middenveld, en dat dan de onvoorspelbaarheid niet zo veel meer uitmaakt (hoop ik ;) ).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:35:
[...]

Dat is het dus. Als ik zo'n speler ga halen, heb ik geen wingers meer... :+ 1 winger speelt namelijk als extra aanvaller, en de ander zou dan towards middle spelen, naast mijn 3 IM's. Maar ik denk dat ik dan wel redeleijk heersch over het middenveld, en dat dan de onvoorspelbaarheid niet zo veel meer uitmaakt (hoop ik ;) ).
Denk ik ook. Ook al zet je tegenstander al z'n verdedigers in het midden, dan nog is je aanval sterk genoeg om er doorheen te komen. Bovendien is met 3-4-3 je vleugelaanval ook lang niet zo slecht!
Maar ik begrijp niet helemaal waarom je met een wc pm towards middle gaat spelen. Dat impliceert volgens mij toch dat je IM's nog betere skills hebben en dan begrijp ik weer niet waarom je 'maar' een wonderbaarlijk(oud) middenveld haalt?
Overigens scheelt 't wel als zo'n TM speler nog wat wing (bijv. matig/redelijk) heeft. Dit kost vaak niets extra, maar levert wel weer wat aanvallende kracht op.

@CKY2k: Misschien kun je ipv volledige spelergegevens alleen z'n (ter zake doende) stats plaatsen.

'Een 17 jarige redelijke verdediger met zwak wing en een tsi van 420' geeft me net zoveel informatie als die hele post van jou, maar maakt 't forum iets leesbaarder (in mijn geval ga ik 't dan lezen ipv je hele post over te slaan).

Misschien ben ik ook wel een enorme zeikerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:34:
[...]

Denk ik ook. Ook al zet je tegenstander al z'n verdedigers in het midden, dan nog is je aanval sterk genoeg om er doorheen te komen. Bovendien is met 3-4-3 je vleugelaanval ook lang niet zo slecht!
Maar ik begrijp niet helemaal waarom je met een wc pm towards middle gaat spelen. Dat impliceert volgens mij toch dat je IM's nog betere skills hebben en dan begrijp ik weer niet waarom je 'maar' een wonderbaarlijk(oud) middenveld haalt?
Nee, dat begrijp ik nu ook niet. Heb een bovennatuurlijke (6.5* in uitstekend vorm) een briljante (5* altijd) en een formi met goed ervaring (4.5* aanstormend coach). Daar nog een wereldklasse tussen leek me wel wat. Maar het is zo beroerd dat je echt supergoede spelers moet hebben voor een beetje middenveld, als je geen 3-5-2 speelt.

Maar dan denk ik dat die wereldklasse gewoon IM wordt, en mijn coach vanaf de vleugel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
Mogge...

Zit nog te wachten op een team...
Maar zit al flink wat te lezen...
Een speler (voorbeeld):
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 561 €/week
Eigenaar: Eclypse SC
Waarschuwingen: 0

Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Wat is hier nu goed aan... :?
Alle codities etc. zijn slecht, zwak of rampzalig... op een enkel matig en redelijk na...

Plz. explain :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Zephyer schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:37:
Mogge...

[...]

Alle codities etc. zijn slecht, zwak of rampzalig... op een enkel matig en redelijk na...

Dan moet je toch nog even doorlezen ;) Redelijk verdedigen is aardig goed voor een lage divisie hoor, en in zo'n lage divisie zul jij ook komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zeg, mijn jeugdopleiding is nu al 2 weken redelijk en ik heb al 2 keer bagger gepulled. Nu weet ik het is een random factor bla bla bla maar ik vroeg mij af toen jullie op redelijk zaten hoeveel verkoopbare spelers heb je toen gepulled tot je op goed zat? Dus in 6 weken geloof ik? Hoeveel van de 6 spelers waren verkoopbaar?

Ik tot nu toe 2 prutsers / 0 verkoopbaar

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Damien, heb geduld...Ik zit al jaren op een uitstekende jeugdopleiding, en gebeurt maar een paar keer per jaar dat er iets nuttigs uit komt. Bij een redelijke opleiding mag je blij zijn met 1 pull in het seizoen.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zephyer schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:37:
Mogge...

[...]

Een 17 jarige redelijk verdedigen met een TSI van boven de 400 is een prima speler om als trainee te hebben (als je verdedigen traint dan he ;) ) Dus ik ben happy, deze speler zal dit seizoen nog minstens 1 en misschien wel twee niveau's stijgen (ik denk heel positief :P )

@kdb je bent inderdaad een mega zeikerd :+ maar om zeikerds als jij ook tevreden te houden heb ik mijn post aangepast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:35:
Damien, heb geduld...Ik zit al jaren op een uitstekende jeugdopleiding, en gebeurt maar een paar keer per jaar dat er iets nuttigs uit komt. Bij een redelijke opleiding mag je blij zijn met 1 pull in het seizoen.
Ah ok :'(

Het kost me zoveel centjes :'(

Nou ik zal geduldig wachten maar zodra ik zo'n uber speler pulled dan post ik hem hier ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
THnkx...

Ik weet natuulijk dat ik onderaan de ladder moet beginnen... maar had geen idee ..
Nu wel...
:)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 15:25
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 22:00:
@joss: ik snap het niet, kun je het zo uitleggen dat een stom iemand het begrijpt?
kijk is naar die teamid's en kijk is naar die spelers (naam, uiterlijk, TSI...) vind je die niet verdacht veel op elkaar lijken? ;)

het bleek namelijk dat enkele honderden als start-team (je weet wel, het team waarmee je begint) gewoon 99% dezelfde spelers kregen als iemand anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/cheer.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:20
Even een snel vraagje tussendoor. Ervaring gaat voor elke gespeelde wedstrijd omhoog, hoe gaat leiderschap omhoog? Ik neem aan ook via spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Coca-Cola schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:22:
Even een snel vraagje tussendoor. Ervaring gaat voor elke gespeelde wedstrijd omhoog, hoe gaat leiderschap omhoog? Ik neem aan ook via spelen?
leiderschap gaat niet omhoog (eerder omlaag als die speler je coach is ;) )

(btw. er is deze week een Uitstekend 17j keeper met goed verdedigen gepulled met TSI boven 6000, appart aangezien uitstekend keepen nooit kon...)

[ Voor 19% gewijzigd door Joss op 22-02-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Hmm ok. Dus iemand met uitstekend leiderschap is fijn om in je team te hebben, zeker als íe ook nog eens heel veel ervaring gaat krijgen?
Hoe werkt het omzetten van een speler naar coah dan precies. De kwaliteit van een coach hangt af van de ervaring die hij heeft als speler? En doordat zijn leiderschap langzaam afneemt (heeft dat ook invloed op zijn prestaties?) kan je 'm dan niet voor altijd houden?
Wat is de max ervaring die een speler kan hebben (divine, net als elke andere skill?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Damien2004 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:33:
Zeg, mijn jeugdopleiding is nu al 2 weken redelijk en ik heb al 2 keer bagger gepulled. Nu weet ik het is een random factor bla bla bla maar ik vroeg mij af toen jullie op redelijk zaten hoeveel verkoopbare spelers heb je toen gepulled tot je op goed zat? Dus in 6 weken geloof ik? Hoeveel van de 6 spelers waren verkoopbaar?

Ik tot nu toe 2 prutsers / 0 verkoopbaar
0 verkoopbare tijdens redelijk, 1 tijdens goed, en daar staat hij nu al een tijdje op. Ik verwacht dit seizoen naar uitstekend te gaan en er daar ook weinig te pullen die winstgevend zijn (lucky isn't my middle name ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Coca-Cola schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:35:
Hmm ok. Dus iemand met uitstekend leiderschap is fijn om in je team te hebben, zeker als íe ook nog eens heel veel ervaring gaat krijgen?
Hoe werkt het omzetten van een speler naar coah dan precies. De kwaliteit van een coach hangt af van de ervaring die hij heeft als speler? En doordat zijn leiderschap langzaam afneemt (heeft dat ook invloed op zijn prestaties?) kan je 'm dan niet voor altijd houden?
Wat is de max ervaring die een speler kan hebben (divine, net als elke andere skill?)
Ervaring is maximaal goddelijk, en leiderschap is maximaal goed.

Over de coachvragen kun je het best even op de GoT website kijken (http://gottrick.bitxs.com/), daar staat een haarfijne uitleg (onder faq).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
offtopic:
21-02-2005 Afkomstig uit de jeugdopleiding van Can't Be Worse Than Liverpool.

Hector Blackburn (56292686) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
I was not pulled from a youth squad. I descended from the heavens!

Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 6 720
Loon: 3 607 €/week
Eigenaar: Can't Be Worse Than Liverpool

Conditie: waardeloos Keepen: uitstekend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Joss schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:40:
offtopic:
21-02-2005 Afkomstig uit de jeugdopleiding van Can't Be Worse Than Liverpool.

Hector Blackburn (56292686) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
I was not pulled from a youth squad. I descended from the heavens!

Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.

Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 6 720
Loon: 3 607 €/week
Eigenaar: Can't Be Worse Than Liverpool

Conditie: waardeloos Keepen: uitstekend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Wat een krankzinnige pull! Helaas zal hij er toch geen godsvermogen voor krijgen (dus > 3 miljoen). Ik weet niet wat een uitstekend keeper in week 3 waard is, maar meer dan 1,5 miljoen zal dat toch niet zijn denk ik ( :? ). Maar dat tikt natuurlijk toch wel aardig aan!

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
dreamtheater schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:10:
[...]

Wat een krankzinnige pull! Helaas zal hij er toch geen godsvermogen voor krijgen (dus > 3 miljoen). Ik weet niet wat een uitstekend keeper in week 3 waard is, maar meer dan 1,5 miljoen zal dat toch niet zijn denk ik ( :? ). Maar dat tikt natuurlijk toch wel aardig aan!
door de aandacht zal ie wel beter verkopen hoor, zijn 2 threads over @ global met 300 replies ofzo dusja...
het is idd een raadsel hoe deze ooit heeft kunnen ontstaan en er schijnt er btw nog één te zijn

edit: er zijn nu al 5 keepers die gisteren gepulled zijn (18j) en uitstekend keepen + goed verdedigen hebben, nieuwe bug dus waarschijnlijk?

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 22-02-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 21:02:
Hallo,

Mijn teamid is (505050) en mijn teamnaam is feyenoord forever(niet meteen op afknappen :P). Toen ik mijn team al een tijdje had en ik mijn vader het spel had laten zien wilde hij het ook en hebben we voor hem ook een team aangevraagd. Daarna kreeg ik een boete omdat ik volgens hun een tweede team probeerde aan te vragen. Ik heb toen hiervoer gemaild en te horen gekregen (ik wist niet dat dit vantevoren gemeld moest worden) dat je dit vantevoren moet aanvragen. De boete bleef staan, ik heb daarna weer teruggemaild met het bericht dat ik met de boete kon leven ondanks dat ik het wel een beetje kinderachtig vond maar dat mijn vader nog steeds een team wilde. Ik kreeg een bericht terug dat dit prima was indien we geen onderlinge transfers wedstrijden etc. zouden hebben. Dus ik dacht, dat is mooi en liet mijn vader weer een team aanvragen. Hij keek vaak op de wachtlijst hoever het als was en ik was ook vaak met hattrick bezig. Gisteren bleek opeens dat ik niet kon inloggen. Toen ik mijn vader vroeg in te loggen kon hij het ook niet meer. Na mijn email gecheckt te hebben bleek dat mijn account gesloten was omdat ik volgens hun weer een tweede team probeerde aan te vragen. Na vervolgens naar de gamemasters gemaild te hebben om te vragen of dit soms een misverstand was en nadat ik de situatie nog een keer had uitgelegd kreeg ik mail terug dat zij ervan overtuigd waren dat ik en dus niet mijn vader een tweede team probeerde aan te vragen (deze mails waren overigens allemaal van een en dezelfde gm afkomstig en de eerdere mails had ik ook toegevoegd). Deze mails zal ik niet posten omdat ze eigenlijk vertrouwelijk zijn zoals in de mail staat behalve als jullie er expliciet om vragen.
Ik hoop dat jullie even kunnen kijken en mij verder kunnen helpen.

Mvg,

Remco

P.s. voor verdere info e.d. gewoon vragen.

@ Kdb, heb toch me teamid maar even gepost omdat ik niks verkeerd heb gedaan en jullie daarom waarschijnlijk ook niks vinden (zou tenminste niet weten wat ik verkeerd heb gedaan), en als er wel wat wordt gevonden zeg dan gewoon wat er fout is dan weet ik wat ik wel verkeerd heb gedaan.
Ik denk dat het niet zozeer je vader is die als tweede team gezien wordt maar jijzelf.

hv feyenoord (509555)
laatste 5 logins
21-02-2005 om 22:46 Via 81.59.***.***
21-02-2005 om 18:31 Via 81.59.***.***
21-02-2005 om 16:05 Via 81.59.***.***
21-02-2005 om 15:17 Via 81.59.***.***
21-02-2005 om 10:58 Via 81.59.***.***

Feyenoord Forever (505050)
laatste 5 logins
19-02-2005 om 16:31 Via 81.59.***.***
18-02-2005 om 13:05 Via 82.172.***.***
17-02-2005 om 22:22 Via 82.172.***.***
17-02-2005 om 22:09 Via 82.172.***.***
17-02-2005 om 13:07 Via 82.172.***.***

Die 19e heeft je waarschijnlijk de das om gedaan.

Echter, dit is een vermoeden, ik kan niet kijken wat een GM ziet, maar zag dat je tegen 3 teams een friendly gespeeld hebt die allemaal dezelfde start van IP adres hebben. Een GM kan veel meer zien.

Gewoon beargumenteren en netjes en beleefd om een reply vragen en geduld hebben als je onschuldig bent, anders blij wezen dat je nog een team hebt :)

Succes

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

****** GoT Toto ******

De uitslag van ronde 3!

neudeboules 9
Marcel_Meessen 9
Ronald_Koeman 6
Frizza 6
Brainpower 5
Grooviee 5
Sandyman538 5
Menno 5
Dark_cloud 5
Gandalf-NL 4
Kyoko 4
hoedjevanpapier 4
Whitemountain 4
Josseke 4
GaMbiNo_GoT 4
pruimtabak 3
Tinus1911 3
hestaatje 3
popie 2
Wubmaster 2
s_de_hoog 2
trappie 1

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
neudeboules
20
3
2
Marcel_Meessen
16
3
3
Ronald_Koeman
15
3
4
Josseke
15
3
5
Menno
15
3

Week 4 is ook weer aanwezig en kan worden ingevuld!

Stiphout Vooruit - Mighty Murmels
FC Wanhoop - JMT 2002/Tacconi Sport
Forza Mazinho - Ruyven's Boys
Kings Squad - JodenElf
BluePanthers - Manolo
De Kromme - F.C. HCP
AC VooDoo - FC ALL-STARS
Iker United - fc Rotzooi
Grifone di Perugia - FC Jansen
2e jeugd - De Drinkers
Jarabacoa - FC Vaina

Succes!

http://gottrick.bitxs.com

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:12:
[...]

kijk is naar die teamid's en kijk is naar die spelers (naam, uiterlijk, TSI...) vind je die niet verdacht veel op elkaar lijken? ;)

het bleek namelijk dat enkele honderden als start-team (je weet wel, het team waarmee je begint) gewoon 99% dezelfde spelers kregen als iemand anders
Ja de TSI viel me al wel op, maar ik zat een voorbeeld van je te kijken, waar 1 team 30 spelers had en de ander 18 ofzo, dat daar wat gelijkenissen tussen zitten qua tsi dat kon ook toeval zijn zeg maar.
Wat betreft uiterlijk, ik weet niet waarmee je daar op doelt, ik ben geen supporter en kijk eigenlijk alleen maar naar stats (zonder hulpprogramma's ofzo) dus misschien zie ik iets over het hoofd, maar wat bedoel je met uiterlijk?

Afgezien van dat, ik dacht dat er zoals bij diablo indertijd gewoon clones gemaakt konden worden ofzo, maar als het alleen de spelers van het start-team van enkele honderden betreft dan valt het qua probleem nog wel mee gelukkig.

btw, kan me iemand deze uitleggen bij Most expensive transfers internationally:
15:th (Fired player) from Frozen Geese to Namkrads team Norge 10 500 000 € TSI then 38 380

die is dus voor 10.5 miljoen verkocht en toen ontslagen of niet>?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:14:
[...]
Ik denk dat het niet zozeer je vader is die als tweede team gezien wordt maar jijzelf.

hv feyenoord (509555)
laatste 5 logins
21-02-2005 om 22:46 Via 81.59.***.***
21-02-2005 om 18:31 Via 81.59.***.***
21-02-2005 om 16:05 Via 81.59.***.***
21-02-2005 om 15:17 Via 81.59.***.***
21-02-2005 om 10:58 Via 81.59.***.***

Feyenoord Forever (505050)
laatste 5 logins
19-02-2005 om 16:31 Via 81.59.***.***
18-02-2005 om 13:05 Via 82.172.***.***
17-02-2005 om 22:22 Via 82.172.***.***
17-02-2005 om 22:09 Via 82.172.***.***
17-02-2005 om 13:07 Via 82.172.***.***

Die 19e heeft je waarschijnlijk de das om gedaan.

Echter, dit is een vermoeden, ik kan niet kijken wat een GM ziet, maar zag dat je tegen 3 teams een friendly gespeeld hebt die allemaal dezelfde start van IP adres hebben. Een GM kan veel meer zien.

Gewoon beargumenteren en netjes en beleefd om een reply vragen en geduld hebben als je onschuldig bent, anders blij wezen dat je nog een team hebt :)

Succes
Hallo,

Het ging de gm's niet om deze wedstrijden. Mijn vader had helemaal nog geen team. Ik log ook vaak in met hattrick bij een vriend van mij met een ander ip. Hij speelt hattrick, maar ook zijn broertje, die overigens ook supporter is. Het ging de gm er dus om dat ik met ip 82.172.***.*** een volgens hun tweede team probeerde aan te vragen. Vriendschappelijke wedstrijden tegen vrienden van mij lijkt me geen probleem en is ook niet verboden (tenminste staat niet in de regeling die ik van een gm kreeg over regels en reden verwijdering etc.) Nog voor de duidelijkheid de aanvraag van mijn vaders team is dus nooit goedgekeurd en daar ging het om. Ze dachten dat ik een tweede team probeerde aan te vragen. Die aanvragen zijn dus gedaan met ip 82.172.***.***. En die andere ip 81.59.***.*** is van een vriend van mij, waar ik vaak ben en ook wel eens inlog. Hij heeft meerdere pc's en zoals je misschien heb weten te achterhalen zijn we ook af en toe tegelijk ingelogd.

Mvg en hopende dat je misschien nog een andere verklaring hebt,

Remco

P.S. degene met ip 81.59 etc en zijn broertje hebben allebei een team en hebben dit ook vantevoren aangevraagd, als de gm langere inlogtijden kunnen zien weten ze dat deze resultaten geen reden tot afsluiten account zijn. Het ging hun echt om de volgens hun tweede aanvraag, dit bleek ook uit de ontvangen mails. Die drie wedstrijden zijn inderdaad tegen personen met zelfde ip.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 17:09:
[...]

Ja de TSI viel me al wel op, maar ik zat een voorbeeld van je te kijken, waar 1 team 30 spelers had en de ander 18 ofzo, dat daar wat gelijkenissen tussen zitten qua tsi dat kon ook toeval zijn zeg maar.
Wat betreft uiterlijk, ik weet niet waarmee je daar op doelt, ik ben geen supporter en kijk eigenlijk alleen maar naar stats (zonder hulpprogramma's ofzo) dus misschien zie ik iets over het hoofd, maar wat bedoel je met uiterlijk?

Afgezien van dat, ik dacht dat er zoals bij diablo indertijd gewoon clones gemaakt konden worden ofzo, maar als het alleen de spelers van het start-team van enkele honderden betreft dan valt het qua probleem nog wel mee gelukkig.

btw, kan me iemand deze uitleggen bij Most expensive transfers internationally:
15:th (Fired player) from Frozen Geese to Namkrads team Norge 10 500 000 € TSI then 38 380

die is dus voor 10.5 miljoen verkocht en toen ontslagen of niet>?
je luisterd niet goed ;)
Ik heb de teams per 2 gesorteerd, die 2 die bij elkaar staan hebben dezelfde spelers, PRECIES dezelfde, IDENTIEK dezelfde spelers gekregen aan het begin van hun team (dat de een er 30 heeft wil zeggen dat ie gewoon spelers gekocht heeft, dôh :o :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Howly shit (sorry)

offtopic:
21-02-2005 Afkomstig uit de jeugdopleiding van FC_Tachifagio.

Enrico Mangione (56293692) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 10 730
Loon: 5 687 €/week
Eigenaar: FC_Tachifagio

Ook deze speler is tijdens de bug gepulled, formidabel(hoog)/uitmuntend keeper

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 22-02-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, die van 17 uitstekend had ik al gezien maar dit is natuurlijk ook niet verkeerd. Is die bug nog steeds actief of is het alweer verholpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 21:31:
Nice, die van 17 uitstekend had ik al gezien maar dit is natuurlijk ook niet verkeerd. Is die bug nog steeds actief of is het alweer verholpen??
was gisternacht (vannacht) opgelost... zijn zeker 7 man die er nuttig gebruik van hebben gemaakt in die paar uur :|

Overigens nog een bug met de nieuwe sup-stats... je kan namelijk door voor de wedstrijd te kijken hoeveel goals je spelers hebben en door het tijdens de wedstrijd te doen zien hoeveel je scoort in je wedstrijd, zelfde geldt voor je tegenstander... maar dit zal hopelijk wel voor morgen zijn opgelost :)

[ Voor 31% gewijzigd door Joss op 22-02-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Joss schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 21:33:
[...]

was gisternacht (vannacht) opgelost... zijn zeker 7 man die er nuttig gebruik van hebben gemaakt in die paar uur :|

Overigens nog een bug met de nieuwe sup-stats... je kan namelijk door voor de wedstrijd te kijken hoeveel goals je spelers hebben en door het tijdens de wedstrijd te doen zien hoeveel je scoort in je wedstrijd, zelfde geldt voor je tegenstander... maar dit zal hopelijk wel voor morgen zijn opgelost :)
Tijdens de wedstrijd kun je dat toch nooit zien? Dan staat er zoiets 'statistieken over het scoren kunnen niet worden getoond omdat er een wedstrijd wordt gespeeld'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Sandyman538 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:06:
[...]

Tijdens de wedstrijd kun je dat toch nooit zien? Dan staat er zoiets 'statistieken over het scoren kunnen niet worden getoond omdat er een wedstrijd wordt gespeeld'.
Bij die nieuwe stats dus wel.
Zal wel snel worden opgelost nu de HTs ervan af weten.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is een betere coach:

Ervaring formidabel + Goed coach + slecht leider

of

Ervaring max redelijk + Redelijk coach + redelijk leider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Aangezien ik puur ga voor trainen trainen trainen; de eerste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry joss, ik was een beetje te lui om echt goed te kijken waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik iemand uitdagen om een nieuw logo voor mij te ontwerpen.
Na 1.5 jaar ben ik de oude zat en ben niet zo heel technisch met photoshoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Nieuwe aanwinst! TSI is wat weinig maar hij kost dan ook niet veel... En natuurlijk topspits Babel in mn team...wat wil ik nog meer? :P

Ard Babel (56148248)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 615 €/week
Eigenaar: F.C. GoT

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Gekocht voor 111.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ik zit met een probleempje.

Ik heb eigenlijk een nieuwe winger nodig en nu zag ik een 18-jarige brilliant winger met inad. def. en inad. passing op de TL staan. Deze is natuurlijk erg interessant om te trainen.

Ik train verdedigen en ben er nu over aan het denken om deze jongen te gaan trainen. Over een seizoen of 3 heeft hij brilliant def. 2 maal brilliant def. brengt volgens mij heel veel geld op!!! Zeker als je ziet waar de salarissen bij teams in IV en V inmiddels al naar toe gaan. Een brilliant def met brilliant wing haalt ongeveer net zo veel sterren als een world class en misschien wel titanic def (op de vleugels althans). Wat denken jullie van dit plan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
@ Brainpower Leuke speler hoor, alleen passingskill is niet hoog, waardoor je later nooit de jackpot zal krijgen

@ Dreamtheater Goed plan, gewoon doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het ook een keer gedaan, een trainee verkocht met goed vleugel en uitmuntend def. Ik kocht het talent gelijktijdig met een andere trainee die in hoofdstat een niveau hoger was (voor dezelfde prijs). De trainee met de hogere hoofdstat leverde meer op bij verkoop dan de trainee met vleugelspel.
Conclusie: train lekker hoofdstat. Betaald nog altijd het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

hoedjevanpapier schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 11:32:
@ Brainpower Leuke speler hoor, alleen passingskill is niet hoog, waardoor je later nooit de jackpot zal krijgen
Klopt, heb ik express voor gekozen. Ik heb tot nu toe alleen maar trainees gekocht met redelijk passen, maar die zijn zoveel duurder! 800.000 voor passen met matig! Ik vind het een beetje te worden...en wanneer deze later verkocht wordt voor 700k minder dan maakt het toch niks uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 11:33:
[...]
ik heb het ook een keer gedaan, een trainee verkocht met goed vleugel en uitmuntend def. Ik kocht het talent gelijktijdig met een andere trainee die in hoofdstat een niveau hoger was (voor dezelfde prijs). De trainee met de hogere hoofdstat leverde meer op bij verkoop dan de trainee met vleugelspel.
Dammit, ik had het willen proberen, maar er kwam een idioot die er nog overheen bood en ik had geen geld meer :(
Buiten dat had ik me wel een beetje in de problemen gewerkt als ik hem als trainee had gekocht. Dan had ik namelijk nog steeds geen winger :)

Toch denk ik dat de toekomst zit in de spelers met 2 of meer skills op een heel hoog niveau. Dat is de enige manier om de salarissen een beetje te beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 11:33:
[...]
Hier ben ik het helemaal mee eens. Er wordt gekeken en gezocht op de hoofdstat hoewel dat natuurlijk onzin is enigzins (source: TPE). Aan de andere kant vraag ik mij weleens af hoeveel een formidable winger formidable defender als winger nu gebruik maakt van beide skills.

Uit ervaring koop ik mijn wingbacks in op minimaal solid defense of excellent (als we de centjes hebben) en train dan hun wingskill.

Een van mijn spelers, Arthur heeft excellent def en nu formidable wing. Zijn TPE en HT prijs bleef alleen maar kijken naar zijn def skill en negeerde wingskill totaal totdat hij formidable werd... nu kijken beide prijsindicatoren voornamelijk naar zijn wingskill.

Pawel heeft Mytisch wing, slecht pass, zwak def en wordt nog steeds gezien als WB door HAM |:(
Kan het wel handmatig aanpassen maar dan zie je weer niet de rest goed.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Even een vraagje over mijn verdedigers. Maakt het voor de training uit als ze op aanvallend staan (dus minder def training?) En wat is het verschil precies tussen een normale, verdedigende of aanvallende verdediger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:02:
Even een vraagje over mijn verdedigers. Maakt het voor de training uit als ze op aanvallend staan (dus minder def training?) En wat is het verschil precies tussen een normale, verdedigende of aanvallende verdediger?
een verdedigende verdediger bestaat niet :)

voor de training maakt het niks uit, ze krijgen gewoon 100% training. Als je een centrale verdediger op aanvallend zet draagt hij bij aan je middenveld, hierbij gaan postiespel en conditie een veel belangrijkere rol spelen. Bij een aanvallende vleugelverdediger wordt de vleugelstat belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Aanvallend zorgen ze voor een iets grotere bijdrage aan je middenveld maar minder aan verdediging. Verdedigend meer aan verdediging maar minder aan middenveld. Normaal is dan de gulden middenweg.

Zet je defs wel alleen aanvallend als ze een beetje spelmaken/positiespel hebben!

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Vraagje over mijn toekomstig beleid:
Ik heb nu mijn team weer netjes op orde met goede trainees (voor mijn nivo :P ) en wat oude rotten die 3-3,5 ster halen in redelijk vorm. Dus voor de VIII heb ik het redelijk voor elkaar nu. Wat mijn volgende stap gaat worden ben ik nog niet helemaal uit. Ik denk eraan om de coach te vervangen (nu redelijk coach zwak ervaring slecht leider), omdat mijn teamgeest altijd erg laag blijft (leiderschap helpt daartegen toch?) en ik mijn spelers beter getraind wil hebben (coach vaardigheid toch?).

Als ik eventueel nu weer nieuwe spelers ga kopen (bijvoorbeeld begin volgend seizoen) dan moeten dat denk ik nu geen oudjes meer worden maar jongere spelers met betere kwaliteiten dan de huidige oudjes (gaat me dus knaken kosten), maar vanaf welke leeftijd zou ik dan moeten zoeken? Ik blijf voorlopig nog zeker een aantal seizoenen verdedigen trainen en dit seizoen gaat er nog 1 19 jarige naar uitstekend verdedigen en die gaat dan op de transferlijst. De rest van mijn trainees is 17 en twee zijn er 18 (de 18 jarigen gaan ook naar uitstekend dit seizoen, maar die train ik daarna gewoon verder).

Ik twijfel dus of ik eerst mijn coach moet vervangen door een duidelijk betere, of dat ik door moet sparen voor duurdere jongere betere spelers! 8)

Damn wat een verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
-CKY2K- schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:13:
Vraagje over mijn toekomstig beleid:
Ik heb nu mijn team weer netjes op orde met goede trainees (voor mijn nivo :P ) en wat oude rotten die 3-3,5 ster halen in redelijk vorm. Dus voor de VIII heb ik het redelijk voor elkaar nu. Wat mijn volgende stap gaat worden ben ik nog niet helemaal uit. Ik denk eraan om de coach te vervangen (nu redelijk coach zwak ervaring slecht leider), omdat mijn teamgeest altijd erg laag blijft (leiderschap helpt daartegen toch?) en ik mijn spelers beter getraind wil hebben (coach vaardigheid toch?).

Als ik eventueel nu weer nieuwe spelers ga kopen (bijvoorbeeld begin volgend seizoen) dan moeten dat denk ik nu geen oudjes meer worden maar jongere spelers met betere kwaliteiten dan de huidige oudjes (gaat me dus knaken kosten), maar vanaf welke leeftijd zou ik dan moeten zoeken? Ik blijf voorlopig nog zeker een aantal seizoenen verdedigen trainen en dit seizoen gaat er nog 1 19 jarige naar uitstekend verdedigen en die gaat dan op de transferlijst. De rest van mijn trainees is 17 en twee zijn er 18 (de 18 jarigen gaan ook naar uitstekend dit seizoen, maar die train ik daarna gewoon verder).

Ik twijfel dus of ik eerst mijn coach moet vervangen door een duidelijk betere, of dat ik door moet sparen voor duurdere jongere betere spelers! 8)

Damn wat een verhaal :P
Laat die coach maar voor wat hij is. Wil je met je TS gaan spelen dan moet je eigenlijk gaan voor redelijk of goed leiderschap (matig kan misschien ook nog wel). Dat heeft imo geen zin voor jou omdat je dat veel geld gaat kosten. Het zou wel zin hebben om een goede coach aan te nemen (met slecht leiderschap). Dat scheelt weer trainingsweken.

Je moet in de gaten houden dat je MOET piccen om je TS omhoog te krikken. Als je nog in de beker zit kan dat vrij snel gaan door te PICcen in de beker en in de competitie. Als je de beker uit bent, dan gaat dat erg langzaam. Als je niet PICced of MOTSed zal je TS niet snel boven of onder calm komen. Calm is namelijk het niveau waar de TS altijd naartoe trekt als je niet MOTS of PIC speelt. Psychologen en een clown spelen daar overigens ook nog een kleine rol in (naar het schijnt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Met dat Piccen zit het wel goed, heb twee WO's in mijn competitie, aanstaand weekend heb ik mijn eerste. Denk dat mijn TS ook zo slecht is door de vele transfers die ik gemaakt heb om mijn team op orde te krijgen, dus die gaat wel weer stijgen.
Scheelt het kwa trainingsweken veel tussen een goed en redelijk coach (met slecht leiderschap?) want dan is dat misschien nog interessant en dan pas in een hogere competitie een goed/goed coach gaan zoeken (voor sparen bedoel ik).

Maar vanaf welke leeftijd zoeken jullie spelers die jullie verder niet trainen? (in mijn geval middenvelders en spitsen/wingers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:45:
Maar vanaf welke leeftijd zoeken jullie spelers die jullie verder niet trainen? (in mijn geval middenvelders en spitsen/wingers)
20 jaar, tenzij we het einde van het seizoen naderen, dan ook 19 jarigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-CKY2K- schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:45:
Scheelt het kwa trainingsweken veel tussen een goed en redelijk coach (met slecht leiderschap?) want dan is dat misschien nog interessant en dan pas in een hogere competitie een goed/goed coach gaan zoeken (voor sparen bedoel ik).
In de volksmond zeggen we 'het scheelt een week'. Maar dat kan je zo natuurlijk niet zeggen. Aangezien een keeper er 5 weken over doet (17 jaar) om 1 level te stijgen, en een aanvaller eerder tegen de 6.5 weken aanzit (17 jaar). Maar globaal kun je zeggen, dat elk jaar dat een speler ouder is dan 17 er een trainingsweek bij op komt, en dat dat ook geld voor elk level dat de coach onder goed zit 1 week scheelt. Nog duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Maar dan zijn ze met dezelfde kwaliteiten als de oudjes wel slechter, maar dat komt door de eervaring dan denk ik?

@ Sandstorm--> jep duidelijk ;)

[ Voor 14% gewijzigd door -TheNose- op 23-02-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zondag nog een leuk spelertje gepulled, een uitstekend verdediger. Wel een beetje laat om 't nu te melden, maar toch. Voor de mensen met interesse: De deadline is vanavond om 20.15.

Faust Zollner (56171202)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 050

Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Deadline: 23-02-2005 om 20:16

Misschien iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Das best een leuke pull zeg, maar nee dank je verkoop zelf 19 jarige uitstekend verdedigers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
als het nou echt uitzonderlijke spelers zijn, ala

maar als er echt iemand een 19j uitstekend verdediger wil... die zijn er minimaal 250 te koop de komende 12 uur dus...

achja das mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Iemand aanwezig die een PhP goeroe is? Het liefst ervaring met PhPnuke....

Gaarne even melden heb een groot probleem :p nouja groot :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie in de beker zit, succes vanavond :)

ik ga alle nieuwe aankopen voor het eerst aanschouwen over een klein half uurtje. Verheug me er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen veel suc6 toegewenst vanaaf

op de winsten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Joss schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:03:
als het nou echt uitzonderlijke spelers zijn, ala

maar als er echt iemand een 19j uitstekend verdediger wil... die zijn er minimaal 250 te koop de komende 12 uur dus...

achja das mijn mening
Eh! Kraak mijn handel niet af ja! :P Je hebt wel gelijk, maar ze gaan ook niet voor uitzonderlijke bedragen, meestal rond de 300k of zo. Loont meer om ze langer door te trainen, maar dit waren mijn allereerste trainees die ik gekocht had toen ik met het spel begon en dat waren niet allemaal 17 jarigen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
H2opoloër schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:06:
Iedereen veel suc6 toegewenst vanaaf

op de winsten :Y)
Staat alweer 2-0 voor mijn team :) Op naar de 5e ronde!

edit:
3-0 :)

edit:
4-0 :*) Kat in 't bakkie!

[ Voor 16% gewijzigd door dreamtheater42 op 23-02-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
grats Dream.

* -TheNose- gaat zich morgen maar voor de GOT cup inschrijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe met je mee

Ben met een nieuwe tactiek begonnen(3-4-3) en dat resulteerd al in een 3-0 achterstand.
Bye bye knvb beker, Hellow GoT Cup :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

45 minutes: The teams went for a half-time break at 1 - 2. Murmels, bringing the final ball possession rate to 52 percent, dominated the battle.
vraag me af wat voor opstelling die murmels heeft neergezet tegen deze club uit de VII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:29:
[...]

Staat alweer 2-0 voor mijn team :) Op naar de 5e ronde!

edit:
3-0 :)

edit:
4-0 :*) Kat in 't bakkie!
zo hoort het :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt op dit moment zwaar afgemaakt door een gast uit de 3e divisie. Heb ook een b-team opgesteld, omdat ik van te voren wel wist dat ik ingemaakt zou worden. In de 1e helft heeft hij 96% balbezit >:) en sta nu 0-3 achter. Ach ja, ben als 7e divisionist al zeer tevreden met de 4e ronden en vandaag ook nog eens ruim 38000 man in mijn stadion dus dat is toch maar weer even 190000 extra inkomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9 eerst 1-0 8er nu gelukkig weer 1-1

edit: alweer 2-1 voor :D

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:06:
[...]

Eh! Kraak mijn handel niet af ja! :P Je hebt wel gelijk, maar ze gaan ook niet voor uitzonderlijke bedragen, meestal rond de 300k of zo. Loont meer om ze langer door te trainen, maar dit waren mijn allereerste trainees die ik gekocht had toen ik met het spel begon en dat waren niet allemaal 17 jarigen... ;)
Om toch maar even in te haken CKY2k :) Ik zelf vind het meest onnuttige van lage (lees: teams die nog vrij nieuw zijn ;)) dat ze uitstekende/excellent spelers verkopen/kopen. Namelijk een hoog solid kan je al voor zoveel goedkoper halen en zijn er in overvloed en zijn vaak bijna net zo goed als de laag excellent. Pas bij Formidabel zit er echt een verschil en het is daarom verstandig om die te halen.

voorbeeld: Je kunt beter investeren in 2 formidabel en 2 goed (hoog goed) middenvelders dan 4x uitstekend. Je rendement zal dus vele malen hoger zijn.

Heb deze fout ook zelf gemaakt in begin. Vind toch wel zonde :(

edit: Kan iemand mijn bekeravontuur even tussenstand doorgeven? thnx :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bluepanther je staat 0-7 voor!!!!! :Y)

edit eindstand 1-8

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah nice :) :) thnx

tijd voor een feestje op werk hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Heerlijk, 1 - 5 gewonnen, en stiekum hoop ik nu een beetje op een thuiswedstrijd, maar dat zal nog wel niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 18:25:
[...]

Om toch maar even in te haken CKY2k :) Ik zelf vind het meest onnuttige van lage (lees: teams die nog vrij nieuw zijn ;)) dat ze uitstekende/excellent spelers verkopen/kopen.
Ik train spitsen en ben het hier maar gedeeltelijk mee eens.
Ik probeer me niet stuk te staren op 1 strategie. Het kan voor mij bv voordelig zijn om een laag uitstekende 19 jarige speler in slechte vorm te kopen tegen een ramsjprijs. Helemaal omdat het prijsverschil tussen een goede spits en een uitstekende spits kleiner is dan het verschil tussen een uitstekende en formidabele spits. Het rendement van trainen van een hoog goede spits is dus de eerste week/weken niet zo hoog.

En vergeet niet dat het, helemaal als je begint met HT, moeilijk is om het onderscheid te maken tussen spelers die laag goed en hoog goed zijn. Spelers die duidelijk hoog goed zijn, zijn overigens vaak ook duurder in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 18:53:
[...]

En vergeet niet dat het, helemaal als je begint met HT, moeilijk is om het onderscheid te maken tussen spelers die laag goed en hoog goed zijn. Spelers die duidelijk hoog goed zijn, zijn overigens vaak ook duurder in prijs.
uiteraard dat besef ik. Maar als je fanatiek bent dan is dit 1 van de aspecten die je behoorlijk snel onder de knie gaat krijgen. maar het is maar een idee. want toen ik zover was om die uitstekende kunnen te betalen toen wist ik al wat de hoog goed was en laag.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 18:55:
[...]
uiteraard dat besef ik. Maar als je fanatiek bent dan is dit 1 van de aspecten die je behoorlijk snel onder de knie gaat krijgen.
Helemaal waar, hoewel ik soms nog de mist inga ;) , maar gemiddeld klopt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
2-0 gewonnen maar helaas wel 1 trainee geblesseerd :/
-CKY2K- schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:06:
[...]

ik kraak ze niet af, ik vind het nutteloos en tegen de regels dat je ze hier plaatst ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Joss op 23-02-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
dubbel :|

[ Voor 98% gewijzigd door Joss op 23-02-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Ha lekker lullig, had een mannetje op de tl staan liep af rond 1830. Mijn oefenwedstrijd was nog bezig, met daarin de speler die op de tl stond. De speler is verkocht kwartier voor het einde van de wedstrijd , wordt ie in de laatste minuut van het veld geschopt. 4 weken eruit.....zal de huidige coach blij mee zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door Terrestra op 23-02-2005 21:00 ]

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 13:18
Vanavond eindelijk eens een fatsoenlijk uitslag neergezet in de beker, 6-0 :) Volgende ronde zal dat niet zo makkelijk gaan tegen een über-verdedigend team. In de 2e ronde nog bijna uitgeschakeld door een counteraar, dus deze paar zal ik toch iets meer a-spelers opstellen ;)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de match engine was me niet goed gezind. 2-1 verloren hij passable middenveld en ik excellent en verder niet veel verschil. wellicht was mijn aanval toch te zwak maar toch. verlies was erg oneerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je je mooi gelijk inschrijven voor de Cup

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 21:34:
Kan je je mooi gelijk inschrijven voor de Cup

:D
niet gelijk... morgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eer dat hij het leest is het morgen en kan hij zich GELIJK inschrijven :P

• -TheNose-
@een aantal mensen :P
Wist niet dat het zoveel meer rendement opleverde om ze naar formidabel te tillen, ach je leert elke dag bij he. Enne hoog en laag goed bijv kan ik nog niet inschatten, was iets met TSI hoogte en zo, maar goed leer elke dag een beetje bij!

@Joss zal geen verkapte transferads meer plaatsen :X

Ben benieuwd hoe lang ik de GOT cup overleef :P

Was pas nummer twee met inschrijven voor de cup :)

[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 24-02-2005 09:35 ]

• dreamtheater42
Sandyman538 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 18:50:
Heerlijk, 1 - 5 gewonnen, en stiekum hoop ik nu een beetje op een thuiswedstrijd, maar dat zal nog wel niet ...
Gisteren met maar liefst 7-0 gewonnen. Dat is een nieuw record :*)
Ik had ook gehoopt op een thuiswedstrijd, maar dat is natuurlijk weer valse hoop. Volgende week uit bij een tamelijk sterk V-team. In principe is mijn team beter, maar het scheelt niet zo veel. Verder zal ik gewoon PICcen, dus het wordt spannen!

• Coca-Cola
Check ik was de eerste, dat krijg je met een vriendin die om 7 uur op moet... ik zat al vanaf kwart voor 8 op de aanmeld knop te rammen ;)

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Ik wordt hier zo moe van....

HOOGTEPUNTEN

0-1 John Kerstgens (16)
0-2 John Kerstgens (20)
0-3 John Kerstgens (29)
0-4 John Kerstgens (29)
0-5 Henrik Lauersen (59)
0-6 John Kerstgens (60)

De echte sterspeler van Hattricks was Dennis Orenquist. Daarentegen speelde John Kerstgens enigszins teleurstellend. De eindstand was 0 - 6.

Dit is toch niet meer duidelijk :?
Ik snap wel dat hij niet in vorm is, en dat ik makkelijk spel had.. maar iedereen die in een kutvorm als die van John is en gewoon 6 doelpunten maakt in de beker mag niet afgestraft worden als slechtste speler... arme John, kost de club weer een relatietherapeut, een psychiatrisch consult en nog meer van die ellende.

Verwijderd

yared schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:59:
Ik wordt hier zo moe van....

HOOGTEPUNTEN

0-1 John Kerstgens (16)
0-2 John Kerstgens (20)
0-3 John Kerstgens (29)
0-4 John Kerstgens (29)
0-5 Henrik Lauersen (59)
0-6 John Kerstgens (60)

De echte sterspeler van Hattricks was Dennis Orenquist. Daarentegen speelde John Kerstgens enigszins teleurstellend. De eindstand was 0 - 6.

Dit is toch niet meer duidelijk :?
Ik snap wel dat hij niet in vorm is, en dat ik makkelijk spel had.. maar iedereen die in een kutvorm als die van John is en gewoon 6 doelpunten maakt in de beker mag niet afgestraft worden als slechtste speler... arme John, kost de club weer een relatietherapeut, een psychiatrisch consult en nog meer van die ellende.
Nee janken... dat helpt!! :9 :9 :9

@ hoge solids inschatten, als je een keer hulp nodig hebt. Dan moet je me maar HT-mailen ofzo. deur staat open :)

• -TheNose-
thx bluepanther ik zal het in de gaten houden, wil wel eens wat tips hebben op dat gebied, is een stuk interessanter trainees inkopen dan :P

• dreamtheater42
Eindelijk een nieuwe winger gekocht. Ik was hier al de hele week naar op zoek. Het lijkt er op dat deze jongen net de u20 van Cyprus gemist heeft. Hij is wel beter dan enkele van de de huidige u20 wingers in die selectie :) Bij doortrainen zou hij wel eens kans kunnen hebben op het nationale team. Maar ik train geen wing en dus heeft hij (en ik) pech :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
 Anestis Mparmpounis (30966711)  
20 years, passable form, healthy  

Nationality:  Cyprus  
Total Skill Index (TSI):   6 940 
Wage:  4 080 €/week  including 20% Bonus  

Stamina:    inadequate   Goaltending:    disastrous   
Playmaking:    wretched   Passing:    poor   
Winger:    magnificent   Defending:    weak   
Scoring:    wretched   Set Pieces:    poor

En dat voor 1,5 miljoen. Goede prijs voor deze jongen lijkt me!

Verwijderd

dreamtheater schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:14:
Eindelijk een nieuwe winger gekocht. Ik was hier al de hele week naar op zoek. Het lijkt er op dat deze jongen net de u20 van Cyprus gemist heeft. Hij is wel beter dan enkele van de de huidige u20 wingers in die selectie :) Bij doortrainen zou hij wel eens kans kunnen hebben op het nationale team. Maar ik train geen wing en dus heeft hij (en ik) pech :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
 Anestis Mparmpounis (30966711)  
20 years, passable form, healthy  

Nationality:  Cyprus  
Total Skill Index (TSI):   6 940 
Wage:  4 080 €/week  including 20% Bonus  

Stamina:    inadequate   Goaltending:    disastrous   
Playmaking:    wretched   Passing:    poor   
Winger:    magnificent   Defending:    weak   
Scoring:    wretched   Set Pieces:    poor

En dat voor 1,5 miljoen. Goede prijs voor deze jongen lijkt me!
zkr ik heb een 19 jarige magnificent met matig passen voor bijna 2.5 mil verkocht

dit is dus duidelijk een koopje :P btw hij had wel een tsi van 9000

• Coca-Cola
Krijgt een trainee ook training als hij halverwege (+1) geblesseerd uitvalt? En de trainee die voor hem invalt?

• Joss
ja, ja
een speler die op de dag v/d training +1 heeft kan mee trainen

[ Voor 85% gewijzigd door Joss op 24-02-2005 17:58 ]

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:39:
[...]

zkr ik heb een 19 jarige magnificent met matig passen voor bijna 2.5 mil verkocht

dit is dus duidelijk een koopje :P btw hij had wel een tsi van 9000
Ik had er ook een flink aantal gevolgd voor ik bij deze uitkwam. Maar ik ben tevreden :) Overigens is 2.5 miljoen wel erg veel vind ik... (prima gedaan dus ;) )

Verwijderd

LOL, heb ik m'n oud backup spits (redelijk/matig met goed SH) op de TL staan en verwachtte 20K-30K gaan er een paar newbs op zitten bieden, gaat hij er uit voor 77K. 8)7

• Sandyman538
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:27:
LOL, heb ik m'n oud backup spits (redelijk/matig met goed SH) op de TL staan en verwachtte 20K-30K gaan er een paar newbs op zitten bieden, gaat hij er uit voor 77K. 8)7
Misschien moet je die n00bs ook even op de hoogte stellen van een winger van mij die te koop staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomme vraag heb nu bijna een uur zitten zoeken maar hoe verander je je gegevens op de gottrick site want mn devisie klopt niet meer

als ik dat verandert heb zal ik me inschrijven voor de got cup :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU:

defense: +3
form: +6/-3
value: +5890/-1290
XP: +2
leiderschap coach: -1

verder ga ik vanmiddag voor 10 dagen op wintersport met o.a. thije, dus tot over 1,5 week :)

en mochten er nog mensen zijn die voor 1 week de groentjes willen doen voor de YGM, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Als je een korte uitleg hebt wil ik dat wel doen. Mijn vrouw en kids gaan een week op vakantie naar familie, dus ik heb het toch rustig ;)

Veel plezier tijdens de vakantie ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Pewwy op 25-02-2005 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 00:59:
stomme vraag heb nu bijna een uur zitten zoeken maar hoe verander je je gegevens op de gottrick site want mn devisie klopt niet meer

als ik dat verandert heb zal ik me inschrijven voor de got cup :D
-Inloggen
-Zie bovenaan GoT Teams ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:15:
Als je een korte uitleg hebt wil ik dat wel doen. Mijn vrouw en kids gaan een week op vakantie naar familie, dus ik heb het toch rustig ;)

Veel plezier tijdens de vakantie ;)
dank je :)

mooi dat je het wil doen, de volgende teams moeten zowiezo nog gedaan worden

FC Blankestijn (148012) (20-2)

Y1K Pwutsews (507728) (21-2)

wessus (363998) (23-2)

Flexy (205863) (23-2)

De datum er achter staat voor de datum dat ze lid zijn geworden, maak namelijk nog niet meteen je verhaal bij het lid-worden van de nieuwe member, velen haken snel af. (bovenstaand lijstje is ge-update t/m nu)
Schrijf een klein verhaaltje over het team zoals ik afgelopen weken ook deed (of zie de YGM van morgen)

succes! :)

edit: e-mail het naar damien, vraag z´n mail maar ff via HT-mail aan hem :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Oke dan. Y1K blijft wel, is een hele goede vriend van me, door mij begonnen aan Hattrick ;)

Wat is de deadline?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.