De GoT-HT Federatie presenteert jou ons item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......
8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen.
10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.
User van de week : Ottooo
Was het niet
Otto Rehhagel die in de zomer van 2004 schitterde met zijn Grieken en het EK wist te winnen? Was het niet Rudolf
Otto die tot op de dag van vandaag beschouwd wordt als 1 van de meest invloedrijke personen van het begin van de 20ste eeuw? Was het niet
Otto Heinrich Warburg die in 1931 de nobelprijs ontving voor zijn onderzoek naar bepaalde enzymen? En behoort
otto.nl niet tot 1 van Neerlands grootste online postordebedrijven?
Otto een naam met een verhaal, een naam met een geschiedenis. Maar wie is nu eigenlijk de man die gaat onder de nick Ottooo? Otto Ooms, 21 jaar wonende in Bergambacht besloot na het vinden van deze topic eens een kijkje te nemen op ht. Hier maakte hij zoals elke NoOB zijn eerste fouten met zijn team 1.FC Botmeistero. Pas echt aanzien kreeg deze Tweakeroid toen hij zijn teamnaam veranderde in F.C. De Vuurvliegen. De promotie was daar in zijn tweede seizoen en de 6de divisie van ons kikkerlandje werd bereikt. In deze 6de divisie gaat manager Ottooo momenteel trots aan kop met 9 punten uit 4 wedstrijden. Zal deze spartaan in hard en nieren zijn vierde seizoen kunnen bekronen met een promotie?! Wie zal het zeggen

Hoe dan ook, spam zijn gastenboek vol want Ottooo is is user van de week!!
De vragen
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Toen ik mezelf inschreef voor Hattrick had ik geen idee hoe ik me team moest noemen, en toen kwam ik op de ‘briljante’ naam: 1.FC Botmeistero (Bot is ook een nickname die ik vaak gebruik). Maar je begrijpt dat dat natuurlijk een naam van niks is, dus besloot ik aan het einde van mijn eerste seizoen de naam te veranderen. Aangezien ik grote fan ben van de tv-serie Firefly besloot ik dat naar het Nederlands te vertalen en vandaar dus F.C. De Vuurvliegen.
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Dat is niet moeilijk: Ik was positiespel aan het trainen, het is zondag en ik haal dus een jeugdspeler uit mijn jeugd. Toendertijd zat ik niet dik in mijn geld dus besloot ik deze 17-jarige speler met goede stats voor o.a. positiespel te verkopen. Hij ging voor 100.000 de deur uit en ik dacht mooi, dat is lekker verdiend. Toen besloot ik 1 of 2 weekjes later even te kijken bij die speler en inmiddels was zijn TSI zodanig gestegen dat het bijna niet anders kan dan dat zijn positiespel was gestegen. Op dit moment is hij 19 jaar, haalt hij ruim 3.5 sterren per wedstrijd (wat dus een dikke basisplaats bij mij zou betekenen) en is zijn TSI ruim 5x zo hoog…
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Bij mijn promotie van de VII naar de VI. Ik had het hele seizoen op de tweede plaats gestaan, alleen met nog drie wedstrijden te gaan moest ik tegen de nummer 3 die toen al een paar weken bezig was met een opmars. Die wedstrijd ging dan ook kansloos verloren, maar daarna had ik het geluk dat ik tegen twee mindere teams moest en uiteindelijk nog maar net met één puntje verschil wist te promoveren. En natuurlijk een paar weken terug toen duidelijk was dat ik de toto had gewonnen.
4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Het niveau van de jeugd en hoeveel geld je erin kan steken. Nu kan je kiezen tussen 5k, 10k en 20k en het hoogste wat je kan halen is dus uitstekend. Mijn idee is dus om bijvoorbeeld nog een niveau boven uitstekend te maken, maar om dat te kunnen bereiken moet die club wel veel geld betalen, dus dat niet iedereen het (meteen) kan doen. Bijvoorbeeld 100k per week (ik zeg maar wat, ik weet dat ikzelf zo iets op dit moment niet kan betalen, maar ik kan natuurlijk niet in het financiële boekje kijken van andere teams.)
5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Niets eigenlijk, of je moet het laten schieten van dat hele saaie college dat ik aan het eind van de woensdagmiddag heb meerekenen.
6. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uitgaat?
Ik hoop dat dat nog heel lang gaat duren voor dat dat gebeurt. Ik gok op seizoen 30 o.i.d.
7. Wat zou je graag anders zien binnen hattrick? Denk aan bijvoorbeeld
een beker per divisie, een champions league, eetstandjes bij het
stadion etc.
Mij lijkt het wel grappig om een soort Europa Cup er in te hebben. Dat dus de beste ploegen van het land tegen elkaar gaan spelen. Maar dit zou dus (lijkt mij) ten koste gaan van het bekertoernooi voor hun, dus niet iedereen zal het eens zijn.
8. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum
Ik vind de krant echt geniaal, dat moet ik eerst even kwijt. Dus hopelijk is dat een blijvertje. Voor de rest zou ik eigenlijk niet iets kunnen bedenken, misschien de toto ook houden voor bekerwedstrijden en GoT-cup wedstrijden o.i.d.
De wisselvraag van de vorige week
Wat zou voor jou een rede kunnen zijn om ooit met Hattrick te stoppen?
Het wereldwijd uitvallen van het internet…
Of gewoon omdat ik er geen zin meer in heb of er geen tijd meer voor, andere redenen zou ik niet weten…
De nieuwe wisselvraag
Stel, je wist een cheat voor Hattrick waardoor het spel een stuk eenvoudiger zou worden (zoals bijv. oneindig veel geld) en niemand zou er achter komen als je daar gebruik van maakt. Wat zou je doen?
Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden:
Sir Veen
Wil jij net als Ottooo de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 362199