Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Nuked Case

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey fellow modders,

Ook bij mij is het modvirus binnengekropen. Het begon met een paar ccfletjes in een standaard kastje, je kent t wel.....

Toen heb ik een antec 1000amg plusview aangeschaft, en daar wat neon en sleeving e.d. ingemaakt. Het was niet strak gedaan dus het zag er erg 'goedkoop' uit.

Toen kwam het 'thememodden' een beetje op, vooral de 'rustcase' was/is erg populair. Ik vond de stijl wel leuk en besloot ook een dergelijke case te maken. Alleen dan niet eentje met roest. En ook niet gebasseerd op een game zoals Halflife(2). Deze komt puur uit mn fanatsie >:)

Het plan was om een case te maken die eruit ziet alsof hij een nucliaere explosie heeft meegemaakt. Wat neerkwam op: vies, smerig, druipen en radioactief.

Deze sleutelwoorden heb ik in de case verwerkt doormiddel van o.a. vulmiddel en fluoriserend groene verf.

Om een lang verhaal kort te maken (want we willen allemaal plaatjes ;) ) Ik heb dit als een CM weggezet omdat hij echt bijna helemaal af is. Ik moet aan de bovenkant nog een slangetje bevestigen en nog even denken over de kabelzooi. Ik sluit uiteraard niet uit dat er nog iets aan gebeurt (misschien hebben jullie meesterlijke ideeën). Maar ik vond het geen CIP waard. Wel zal ik natuurlijk als hij 'echt af' is nog wat extra pics posten. Maarja iedereen kent het inmiddels wel:

Omdat je casemod nooit af is..... :P (oftwel er zal vast nog wel iets aan veranderen)

On to the pics (thumbs):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1307klein.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1311klein.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1313klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1314klein.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1345klein.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1368klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1393klein1.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1399klein1.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1402klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1412klein1.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1416klein.jpg

Wat zit er op/aan/in:
-Antec amg1000 plusview
-3 bussen zwarte verf
-1 bus viesgroene verf
-2 bussen uvgroene verf
-1 bus gele verf
-bruine schoensmeer
-grijze schoensmeer
-2 bussen blanke lak
-inbusschroefjes
-plexi
-plastic stroomkabel mantel
-Verdeeldoosje

Modspullen:
- 2x30cm uv ccfl
- 1x30 groene ccfl
- 2x 80cm uvgroene fans
- groene neonled
- zwarte flexsleeve
- uvgroene connectoren

El cheapo hardware:
-Standaard 300w PSU
-K7S6A Elitegroup mobo
-Maxtor 80 Gig Hdd
-256 DDR PC2100
-AMD 1800+
-Aopen cd-rewriter
-Gef 4 tv out

Iemand op/aanmerkingen ideeën?? gooi ze eruit!!!

Enne schroom niet, ik weet best dat sommige mensen dit een afschuwelijke case zullen vinden, kwestie van smaak. Laat het me allemaal maar weten!

Edit: Pics gefixed....hoop ik...Ok, nu echt dan

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 23:59 ]

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:19
uuuuuh, sorry maar al je plaatjes werken niet, hij vraagt of ik verbinding wil maken........ denk dat je ff iets moet bijwerken of een andere host moet vinden.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 23:11

Turkish

zhé germans

Misschien handig om je pics niet op webspace te zetten waar je een pass voor nodig hebt om ze te bekijken :+

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
kippy schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:57:
uuuuuh, sorry maar al je plaatjes werken niet, hij vraagt of ik verbinding wil maken........ denk dat je ff iets moet bijwerken of een andere host moet vinden.
Dat is vreemd ze staan in mn publieke gedeelte op de server van @home......

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:09

Epsilon

dan moet je deze tag gebruiken sjappie ;)

code:
1
http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1416klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1416klein.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Turkish schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:58:
Misschien handig om je pics niet op webspace te zetten waar je een pass voor nodig hebt om ze te bekijken :+
Prob wordt gefixed, zie al wat er fout zit, sorry. Een ogenblik geduld a.u.b. :)

Verwijderd

Topicstarter
Epsilon schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:00:
dan moet je deze tag gebruiken sjappie ;)

code:
1
http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1416klein.jpg

[afbeelding]
Jaja heb m door, toch bedankt!

Ff geen posts meer om mn pics aub, ze komen er echt aan

Verwijderd

Pics doen het hier. OMG hij is nice :) . Zeer mooi uitgewerkt! Hoeveel tijd heeft er ongeveer in gezeten?
Ik vind hem echt heel mooi! _/-\o_

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ziet er echt super uit man !

ziet er erg verne*kt uit en dat was ook vast de bedoeling :)

Verwijderd

Wauw! Supermooi gemaakt _O_
Het ding ziet er écht fucked up uit, maar op een ernstig mooie manier :P
Het linkje naar 000_1368.jpg ben je trouwens vergeten aan te passen.

Misschien een ideetje: ultrabright groene leds in bijvoorbeeld dat electriciteit verdeeldoosje bovenop, zodat er groen licht uit de kieren komt, en langs de slangaansluiting enzo. Moet je wel ff nadenken over hoe je het licht er gelijkmatig uit krijgt... een stukje mat plexi aan de binnenkant misschien?

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:46

M-ThijZ

Riding on Rails

Wauw! Echt netjes afgewerkt man! Het is je echt gelukt om het er vies uit te laten zien ;) Wat is dat vieze spul wat overal aankleeft?

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Enne schroom niet, ik weet best dat sommige mensen dit een afschuwelijke case zullen vinden, kwestie van smaak. Laat het me allemaal maar weten!
|:(
OK! noujaa ik vind het dus echt helemaa niets... :r slordig afgewerkt...

en jaa waarom dan? tjaa gwn die lelijke prut (pur schuim?) op die kast... het ziet er wel erg gebruikt uit... haha. een kind van 8 kan dit ook maken :Y) psssst hier een beetje verf, schuur daar een beetje, daar een beetje krassen maken... hatseflats.. [CM] Nuked case .. "klaar"? :O

natuurlijk wel respect dat je het durft die kast te verprutsen! iig je doel: een case maken die eruit ziet alsof hij een nucliaere explosie heeft meegemaakt is volgens mij wel gelukt... hij is goed mishandeld! :X

Modbreak:Je mag best kritisch zijn, maar dit is gewoon schelden/beledigen. Hou je voortaan een beetje in! Je kan hier nl. een waarschuwing voor flamen voor krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door m-m op 11-02-2005 17:15 ]

Verwijderd

Je moet er maar van houden, en dat doe ik niet...
Ik hou meer van cases die er niet zo oud en beschadigd uit zien.
Ieder zo z'n eigen smaak, maar hij is in ieder geval wel goed gemaakt. :)

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:58
Nou ja, 'mooi' is 'ie niet. Wat een smerig ding zeg!
Maar goed, dat was ook de opzet. Ik vind 'm wel erg geslaagd!

Ik denk alleen dat apparaten die een nucleaire explosie meemaken er nog minder ernstig uit zien... dit ding ziet er uit alsof ie vijf jaar in een vat met radioactieve toxic waste heeft gelegen of zo. :)

Ik vind 't maar een eng ding...

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
willy1986 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:26:
[...]

|:(
OK! noujaa ik vind het dus echt helemaa niets... :r slordig afgewerkt...

en jaa waarom dan? tjaa gwn die lelijke prut (pur schuim?) op die kast... het ziet er wel erg gebruikt uit... haha. een kind van 8 kan dit ook maken :Y) psssst hier een beetje verf, schuur daar een beetje, daar een beetje krassen maken... hatseflats.. [CM] Nuked case .. "klaar"? :O

natuurlijk wel respect dat je het durft die kast te verprutsen! iig je doel: een case maken die eruit ziet alsof hij een nucliaere explosie heeft meegemaakt is volgens mij wel gelukt... hij is goed mishandeld! :X
Als je ergens commentaar op geeft, weet dan tenminste WAAR je commentaar op geeft en een lesje opbouwende kritiek kan voor jou ook geen kwaad denk ik.

Als je had gelezen weet je dat het vulmiddel is en geen purschuim. En het feit dat ik het maar CM heb genoemd staat ook uitgelegd in mn start post. Maar goed lezen schijnt toch moeilijk te zijn.

Over je mening heb ik het niet. Ieder zn smaak, meer de manier waarop je hem presenteerd maar goed.....

• Parcye
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08-2017

Parcye

Mr C

Ik vind dit dus echt wel super vet! Niets voor mij maar ik ken er genoeg die dit dus helemaal top vinden. Zo iets zou je ook leuk in een oorlogsmuseum kunnen plaatsen ;)

"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002

• hackjedi
  • Laatst online: 17-11 17:11
Ik vind hem goed gelukt. Het bouwt voort op een goed idee, maar is toch niet gepikt.
-Standaard 300w PSU
-K7S6A Elitegroup mobo
-Maxtor 80 Gig Hdd
-256 DDR PC2100
-AMD 1800+
-Aopen cd-rewriter
-Gef 4 tv out
Delen wij dezelfde PC ofzow, ik heb namelijk de zelfde specs (8>

ik weet ut, nodig aan vervanging toe :P

Verwijderd

Topicstarter
hackjedi schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:47:
Ik vind hem goed gelukt. Het bouwt voort op een goed idee, maar is toch niet gepikt.

[...]

Delen wij dezelfde PC ofzow, ik heb namelijk de zelfde specs (8>

ik weet ut, nodig aan vervanging toe :P
Ja erg he ;)

• willy1986
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:31:
[...]

Als je ergens commentaar op geeft, weet dan tenminste WAAR je commentaar op geeft en een lesje opbouwende kritiek kan voor jou ook geen kwaad denk ik.

Als je had gelezen weet je dat het vulmiddel is en geen purschuim. En het feit dat ik het maar CM heb genoemd staat ook uitgelegd in mn start post. Maar goed lezen schijnt toch moeilijk te zijn.

Over je mening heb ik het niet. Ieder zn smaak, meer de manier waarop je hem presenteerd maar goed.....
ok , ok , excuses daarvoor!
was mischien een beetje TE...

toch vind ik het erg gewaagde mod... en vind het verder een beetje zonde (van de kast) ;(

Verwijderd

Topicstarter
willy1986 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:51:
[...]

ok , ok , excuses daarvoor!
was mischien een beetje TE...

toch vind ik het erg gewaagde mod... en vind het verder een beetje zonde (van de kast) ;(
Nevermind! Haha zonde van de kast, weet je dat ie ook nog een tijdje te koop heeft gestaan op o.a. marktplaats. Je had em zo kunnen kopen. Maar aangezien niemand hem wilde en ik weer zin kreeg om te modden is ie toch gebleven (ik kan je vertellen hij is er echt alleen op vooruit gegaan, ik zal zo even before-after plaatjes uploaden) Toch bedankt voor je reactie!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:57
Dit is geen casemodding, dit is casemishandeling!

Je maakt wat krassen, spuit wat verf, smeert er nog wat snot aan en je hebt een casemod.... tsja, je moet ervan houden!

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Yofresh_750 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:56:

Je maakt wat krassen, spuit wat verf, smeert er nog wat snot aan en je hebt een casemod.... tsja, je moet ervan houden!
modden is veranderen, en dat klopt gewoon hoor ;)

Ik vind het wel leuk gedaan, maar zou zo'n kast nou niet naast me willen hebben staan.
Wat ik op de foto's zie ziet er leuk uit :)

* Mister I gaat weer rustig verder met modden :)

• kippy
  • Registratie: September 2004
Vind em niet echt mooi, hou toch iets mee van het strakke. Maar het thema "Nuke" heb je wel zeer goed er in verwerkt. Zoals iedereen al zij je moet er van houden, maar een ding is zeker op LAN perty's zal je erg opzallen =P

Verwijderd

Leuke kast, daar val je wel mee op bij lanparty's, alleen één klein vraagje:

Ik ben nogal fan van de oude layout (heb d'r een abo voor genomen). Zou je misschien een return kunnen geven tussen al die thumbnails, in je starpost? Ik werk met 1280*1024, en als ik dan nóg horizontale scrollbars krijg, erger ik me een beetje.

Verwijderd

Topicstarter
Yofresh_750 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:56:

Nouja goed, het is weer eens wat anders dan: Je doet er wat neon in, wat standaard traanplakplaat eventueel een cablemesh en klaar.

Maar ok, je mening is duidelijk

• Yofresh
Mister I schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 17:00:
[...]

modden is veranderen, en dat klopt gewoon hoor ;)

Ik vind het wel leuk gedaan, maar zou zo'n kast nou niet naast me willen hebben staan.
Wat ik op de foto's zie ziet er leuk uit :)

* Mister I gaat weer rustig verder met modden :)
Ja laat mij nou in de waan dat ik een goede woordspeling heb gemaakt B)

Maar ach, al vinden 5 miljarden hem niet mooi, als jij hem maar mooi vindt, niet?

Verwijderd

Ben je soms vergeten anti-algen spul in je watercooling te doen :? :P

Het is ook niet mijn stijl, maar hij is opzich wel goed gelukt! Hij is niet verneukt, maar vernuked :o

Verwijderd

Topicstarter
Yofresh_750 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 17:22:
[...]

Ja laat mij nou in de waan dat ik een goede woordspeling heb gemaakt B)

Maar ach, al vinden 5 miljarden hem niet mooi, als jij hem maar mooi vindt, niet?
5 miljarden, zoveel reacties heb ik nog niet gehad hoor. Ik weet niet of jij een andere thread zit te lezen :P Maar inderdaad, het blijven meningen, en die respecteer ik ook MITS ze enigzins onderbouwd zijn en niet op de manier van een kind van 3

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 17:31 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:+ Ik weet niet wat ik moet zeggen =>

1. Hij is wel OK eigenlijk .....
2. Eigenlijk ook zonde van die Antec Case :D
3. In het donker kan hij nog mooier worden denk ik ...... alleen hoe ....
4. Binnenin wel SWEET :*)

Verder moet je maar roepen als je @Home limit is verlopen dan mirror ik ze wel ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:38
vette case, zeker mooi werk :D

ik hou altijd van dit soort "verneuk-probeeralleswatjemaarkunt-en-zorg-dat-het-er-mooi-uitziet-cases :D" dus, een dikke 10 :D

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

• Yofresh
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 17:30:
[...]

5 miljarden, zoveel reacties heb ik nog niet gehad hoor. Ik weet niet of jij een andere thread zit te lezen :P Maar inderdaad, het blijven meningen, en die respecteer ik ook MITS ze enigzins onderbouwd zijn en niet op de manier van een kind van 3
Ik word niet begrepen vandaag geloof ik :)

Ik bedoel, als jij hem maar mooi vindt wat maak je de mening van anderen dan uit?

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
hij ziet er wel cool uit, maar mijn moeder zou er niet van houden. Ze zou denken dat hij zwaar vuil was en meteen schoon schrobben :P

Verwijderd

Het eerste wat ik denk: "jakkes, wat een vies ding".

En dat is eigenlijk gelijk ook een compliment, want daarmee ben je 100% in je opzet geslaagd: het maken van een casemod die er realistisch uit ziet en met een eigen thema.

Dikke pluim dus d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 17:50 ]

Verwijderd

zieke shit hoor .das echt een spanky cm dude narly!:)
_/-\o_

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Deze mod heeft zeker wel wat leuks _O_
Echt zo een case die je ergens in het riool tegenkomt (Uhuh :+ ) waar chemische zooi heeft gelekt ofzo :D
Moet toegeven, al dat schuim ziet er wel een beetje ranzig uit eigenlijk, maar het past juist perfect in de sfeer :)
Maar zelf zou ik het niet zo extreem maken eigenlijk.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Damn. Vet goed gelukt deze mod, echt, mijn congratz. De details op deze kast zijn erg goed uitgewerkt. Echt, deze kast vind ik mooi uitgewerkt.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:44

Exigence

dnkroz

Ik vind hem erg leuk. Ik zeg niet dat ik hem mooi vind, maar origineel is hij zeker. Sommige dingen zullen er eerdaags misschien afvallen ofzo, maar dat boeit niet :P
Leuk gemaakt :) Echt...

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:55
Ik zult hem compleet ruk vinden of compleet geniaal, ik behoor tot de laatse groep.

Puik werk _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door _Drake_ op 11-02-2005 18:40 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

Hij ziet er echt vies uit :P Misschien dat je nog iets met de "voetjes" waar de case op staat kan doen. Verder vind ik hem echt goed gelukt.

[CM] Flightcase Mod

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

wow, superwijze case dit, erg apart, maar mooi gemaakt _/-\o_ _/-\o_

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10 11:28
Niet helemaal mijn smaak, maar idd........hij voldoet wel aan de doelstelling.........

Dont work hard, just party!

• Cocona
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10 16:04
damn wat heb je daar mee gedaan ??? :?

Persoonlijk vind ik het niet zo mooi, is niet strak van uitzicht en ik vind het een klein beetje overdreven. Geef mij dan maar een gewone gemodde kast ala Casemodderpoel.

Trws, vind jij die kast ruim? Heb die namelijk ook, maar toch vind ik ze niet ruim genoeg van binnen. Voor mij zou ze wat langer mogen zijn en nog wat hoger enja ik weet het chieftec heeft van die kasten, maar die zijn niet langer enkel hoger.

Specs: http://specs.tweak.to/9454

Verwijderd

Mooi ding man!

Zeker wel je best op gedaan, enkele dwaze reacties heb ik hier gelezen, slaat echt nergens op...
Zou het niet op mijn zolderkamertje zetten maar dit is zeker iets wat ik mee zou nemen naar een lan party :)

Wel creatief met vulspul en verf geweest :)

Wat je al eerder las is misschien een leuk idee, dat met die groene led..

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ziet er goed uit hoor :D
Alleen de CPU fan vond ik er nog te nieuw uit zien :P

Voor de mensen die het afkraken, ga zelf eens aan de slag met zoiets, of verzin zelf maar eens een origineel idee :z Ieder zijn stijl en creativiteit, maar kraak het dan niet af.

Wellicht een idee om nog een beetje te drybrushen?
(Neem bijvoorbeeld een lap welke je invrijft met een beetje verf, en daarmee over hoeken enzo gaan waardoor je een soort gebruikssporen krijgt.)

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

_ferry_ schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 21:10:
Ziet er goed uit hoor :D
Alleen de CPU fan vond ik er nog te nieuw uit zien :P

Voor de mensen die het afkraken, ga zelf eens aan de slag met zoiets, of verzin zelf maar eens een origineel idee :z Ieder zijn stijl en creativiteit, maar kraak het dan niet af.

Wellicht een idee om nog een beetje te drybrushen?
(Neem bijvoorbeeld een lap welke je invrijft met een beetje verf, en daarmee over hoeken enzo gaan waardoor je een soort gebruikssporen krijgt.)
Warhammer-style :9 , kan mss wel mooi zijn idd.

[CM] Flightcase Mod

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-11 09:10

shades

huh ?

Je kan het echt nix vinden of gewoon gaaf. Ik vin'em stiekum eigenlijk wel erg gaaf _/-\o_
Denk dat je bij daglicht echt wel een teiltje nodig zal hebben maar als we spreken van 'glow-in-the-dark' wh00t

[ Voor 40% gewijzigd door shades op 11-02-2005 23:03 ]

https://k1600gt.nl

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:15

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Bij deze mod moet ik plots denken dat hij geraakt is door een Bio-Rifle uit UT :D

Leuke unieke mod!

www.google.nl

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:13

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Niet helemaal mijn stijl, maar wel supermooi gedaan!

Dit is maar weer eens het bewijs dat casemodden niet hetzelfde is als alleen wat aquacomputer spullen in je pc stoppen.
Zie ook mijn sig

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Gatver, wat is dit goed gelukt zeg! En hoewel er de laatste tijd veel meer van dit soort mods gemaakt zijn (roest en waste) is het nog steeds een stuk origineler dan raam-met-CCFL-en-ledfan mods :D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Pas maar op, de turtles kregen ook groene zooi over zich en konden daarna ineens praten ;)
Maar ik vind het een leuke case, en zolang jij dat zelf ook vind is het toch goed?
Veel plezier ermee!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

je kan veel over de case zeggen.. maar ik vind hem toch wel stoer :) :P
leuke details gewerkt.. de klodders zien er goed uit.. en netjes gedaan allemaal..

ik vind het one off a kind :P :) echt leuk origineel

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Ik vind die klodders aan de binnenkant erg mooi bedacht. Ziet er goed uit :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1345klein.jpg
Is dat glow-in-the-dark, gif groen of fluoriserend-groen icm blacklight?

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Knap gedaan !! Iedereen die zegt dat een kind dit ook kan doen is zeker zelf ook decorbouwer ?

Gewoon een zeer goed stukje werk van iets dat je "lelijk" wil maken aangezien we altijd alles perfect mooi willen hebben is dit dus minimaal 10x zo moeilijk om te realiseren !

Nog een pluim dus !

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 15:00
Mooi case alleen mis ik een zeer belangijk onderdeel: Waar zijn de deuken?

Ik kan me niet voorstellen dat 1 mm alu plaatstaal spiegelglad blijft na een nucleaire explosie :P

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Nou ik vind het wel een super mooie case geworden. Lekker creatief en een leuk idee. Jammer dat het window aan de onderkant net TE vies is waardoor je minder naar binnen kan kijken :9

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:28

dawuss

gadgeteer

Wat ik me nu afvraag: Ga je met deze case ook nog eens naar een lanparty of zo? Ik kan me voorstellen dat het extreem afgeeft, of dat er wat dingen los laten als je hem optilt.

Is het allemaal een beetje praktisch?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:14

heuveltje

KoelkastFilosoof

Lol is dit een pc ?
Kan niet zeggen dat het eerste wat bij me opkomt "radio actieve fallout" is :)
dit lijkt eigenlijk precies een van de filterblokken die bij ons in de spuiterij gebruikt worden.
(nadat we een dag lang legergroen hebben gespoten dan)

Persoonlijk vind ik het oerlelijk. maar he het is wel appart, en als jij het mooi vind..................
veel plezier der mee dan :)

[ Voor 18% gewijzigd door heuveltje op 12-02-2005 02:49 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Robertstoppels
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik vind het een beetje jammer dat er zo weinig van de binnenkant te zien is.

Maar verder vind ik het een geslaagde mod. Kom tegenwoordig maar eens met een fatsoenlijk origineel idee. (Ik bedoel, iedereen kan voor € 4000,- aan hardware kopen en mensen daarvan te laten kwijlen. Het is de kunst om mensen aan het kwijlen te krijgen ZONDER een budget van een Albert Heijn directeur......) ;)

• Jape
  • Laatst online: 12:05
Het is niet mijn smaak, maar ik vind het wel een toffe mod. :)

Verwijderd

Mooie kast hoor, ik zou em wel in mijn collectie willen hebben

respect!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 16:08 ]

• TommyGun
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

BacardiBreezer schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 02:05:
Knap gedaan !! Iedereen die zegt dat een kind dit ook kan doen is zeker zelf ook decorbouwer ?

Gewoon een zeer goed stukje werk van iets dat je "lelijk" wil maken aangezien we altijd alles perfect mooi willen hebben is dit dus minimaal 10x zo moeilijk om te realiseren !

Nog een pluim dus !
Precies.

De gene die dat zeggen hebben zelf zeker nog geen dremel aangeraakt.

Puik werk! Echt heel goed gelukt!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Zeer mooie case....mooi afgewerkt en alle details gedacht.
Het enige wat ik niet mooi vind, is dat je die verft hebt laten uitlekken over het window dit staat niet echt bij de rest. En die ene zwarte slang boven zou ik ook nog even groen maken. Maar de rest _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 16:21 ]

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:55
Vind em wel tof, al zou ik het niet zelf willen hebben. Krijg je weer gedoe met mama's die het schoon willen maken of het een vies ding vinden (dan is je mod wel heel erg geslaagd :P:P _o_ )

Ziet er stoer uit, misschien nog wat meer met verlichting spelen ?? :) zoals al aangegeven bovenop, maar ook onder en binnen :D

De wijzen komen uit het Oosten!

• SilentSimon
  • Laatst online: 23-11 11:09

SilentSimon

Have you been hopped?

Ik vind het gewoon mooi :) Waarschijnlijk geïnspireerd door die 2 halflife cases, maar zeker mooi gedaan :) Hoop dat ik deze kast eens tegenkom op lanparties.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:19:
Zeer mooie case....mooi afgewerkt en alle details gedacht.
Het enige wat ik niet mooi vind, is dat je die verft hebt laten uitlekken over het window dit staat niet echt bij de rest. En die ene zwarte slang boven zou ik ook nog even groen maken. Maar de rest _/-\o_
idd, respect voor je case man! erg mooi gelukt.
toch zou ik zoals hierboven al is gezegd, die verf op je window niet gedaan hebben (is net iets te licht, en vrolijk) misschien dat je er nog even met wat houtskool o.i.d over heen kan gaan, om de verf wat smeriger te maken.. .verder erg leuk gedaan allemaal!

• TommyGun
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Die zwarte slang ja die hier heel goed te zien is;

http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1368.jpg

Zou wel mooi zijn als je die ook aanpast met kleurtje en die losse kabel eruit wegwerkt.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Deze kast is zoooo ontzettend gaaf!! _/-\o_ Ik zou hem eigenlijk Doom 3 case noemen want daar doet ie me sterk aan denken.

Ik denk dat je echt zwaar de blits gaat maken op LAN's.

Nogmaals mijn complimenten, vind dit echt origineel.

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mooi gedaan maar niet mijn smaak ;) al vind ik de bovenkant ontzettend cool met die zooi erop >:)
Nog een opmerking die druipêr op de zaijkant vind ik wat minder het is net TE zeg maar ;) maar doe zo verder!

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Verwijderd

Topicstarter
TommyGun schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:29:
Die zwarte slang ja die hier heel goed te zien is;

http://members.home.nl/koen.van.torenburg/000_1368.jpg

Zou wel mooi zijn als je die ook aanpast met kleurtje en die losse kabel eruit wegwerkt.
Klopt :) Dat is ook datgene wat ik mn startpost noem wat nog gedaan moet worden, die slang wordt nog vies gemaakt en verder vastgemaakt.

Ook die verfstrepen op mn window worden nog aangepast. Ik had toen net een nieuwe spuitbus gekocht en was daar begonnen. Ik wilde wat kleinde spoortjes maar doordat er nog erg vel druk op stond was dit het resultat. Ze worden nog wel weggewerkt.

Voor wat betreft de binnenkant. Ik ga denk ik nog een ijzeren plaat met gaten en slangen enzo voor mn mobo maken. Waarschijnlijk komt daar dan ook een warning sign bordje op enzo.

Ik zat ook nog te denken om misschien aan de buitenkant nog wat extra slangen te maken voor het effect. Misschien 'vieze' chromen slangen ofzo?

Voor de mensen die zich druk maken over afgeven, hij is helemaal in de blanke lak gezet dus afgeven doet ie niet. Ook het uitelkaar vallen valt wel mee. Je moet er natuurlijk niet tig keer tegen aanstoten maar goed dat moet je bij geen enkele case doen want dan beschadigd ie altijd. Qua vervoerbaarheid is het natuurlijk een ander verhaal :P Ik denk dat ik nog ergens wat greepjes aan ga maken ofzo.

Bovenop komt misschien nog een laserled zodat alles daar ook wat beter zichtbaar wordt. Wat denk jullie: een UVled of een groene?

Verder bedankt voor alle reacties!

Verwijderd

Ik hou zelf meer van vintage kasten. Zelf is deze casemod niet mijn stijl maar daarom vind ik hem nog niet lelijk. Je doel is bereikt maar of iemand dit op zijn kamer zou willen hebben staan??

Stinkt ie trouwens ook, er is namelijk van dat purschuim dat nog walgelijk ruikt na 6 maanden :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 01:54:
Ik vind die klodders aan de binnenkant erg mooi bedacht. Ziet er goed uit :)
[afbeelding]
Is dat glow-in-the-dark, gif groen of fluoriserend-groen icm blacklight?
Dat vind ik ook heel erg vet!
:D

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 00:16
Zeer creatief, goed kleur gebruik en oog voor detail. Vooral de weggeslepen vlakken en de gebroken window zijn leuk gedaan. Eerste keer dat ik je plaatjes zag dacht ik, WAT HEEFT HIJ GEDAAN !?!!!!. Achteraf gezien ga ik hem steeds beter vinden om bovengenoemde redenen. In ieder geval een geslaagde casemod die gelijk bij één ieder een reactie uitlokt. Zeker wat anders als alleen een window en een CCFL. Ik denk persoonlijk wel dat de 'looks'' snel gaan vervelen.

[ Voor 4% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 13-02-2005 02:25 ]

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 11:18
Voor mensen die in het leger zitten zou ik zeggen... maak er meer en verkoooooop ze....

maar ik persoonlijk vin het helemaaaaaal niks....

maar meningen verschillen, wel knap dat je het drufte _/-\o_

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Ethnocentrix schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:02:
Niet helemaal mijn stijl, maar wel supermooi gedaan!

Dit is maar weer eens het bewijs dat casemodden niet hetzelfde is als alleen wat aquacomputer spullen in je pc stoppen.
Zie ook mijn sig
Amen to that _/-\o_
Als ik ergens moe van wordt is het die standaard WC-meuk, bouw het lekker zelf man. :/
@TS: Ik vind 'm vet, en iedereen die dat niet vind moet z'n bek houden, want ik heb het hun nog niet zien doen, laat staan iets originelers zien verzinnen. Ik vind 'm goed gelukt, hij zou zo in een unreal level passen. :) Er is electronica te maken/kopen waarmee je CCFL's kan laten gloeien. Zou wel leuk zijn in jou kast om er zo'n oscillerende groene gloed uit te laten komen.

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 00:11

M14

edit:

^^ with stupid :)

Iedereen kan er van vinden wat ie wil. 1 ding is zeker. Eindelijk weer eens een echt orginele casemod. Ben ik hier al een tijdje niet meer tegengekomen.

Verder vind ik em best vet, al zou ie hier niet op mn bureau passen (de rest is wit ed :) ).

[ Voor 9% gewijzigd door M14 op 13-02-2005 11:32 ]

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 02:50

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

je hebt mooie fotos online gezet mischien een idee om te laten zien hoe je alles gemaakt hebt :)
Verder is het idee wel leuk opgezet een keer wat anders dan de reguliere kasten

computer voor alle werkzaamheden

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 00:16
casemodderpoel schreef op zondag 13 februari 2005 @ 02:32:
[...]

Amen to that _/-\o_
Als ik ergens moe van wordt is het die standaard WC-meuk, bouw het lekker zelf man. :/
@TS: Ik vind 'm vet, en iedereen die dat niet vind moet z'n bek houden, want ik heb het hun nog niet zien doen, laat staan iets originelers zien verzinnen. Ik vind 'm goed gelukt, hij zou zo in een unreal level passen. :) Er is electronica te maken/kopen waarmee je CCFL's kan laten gloeien. Zou wel leuk zijn in jou kast om er zo'n oscillerende groene gloed uit te laten komen.
offtopic:
Ik heb zelf mijn kast ook vol zitten met spullen van AquaComputer, maar dat is ook niet bedoeld als casemod maar als, jawel, watercooling. Ik zie watercooling ook niet als casemod, echter als noodzaak voor een stille PC met een leuke overclock.

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

echt een meesterlijke case _/-\o_
snap niet waarom een hoop mensen dit niks vinden maar die verroeste HL2 bak wel, is toch een beetje hetzelfde id, ok in de hl2 case zijn wat meer uurtjes gegaan maar toch.

en laten we eerlijk zijn, het is wel heel origineel >:)

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07-2020
Goed uitgevoerd, nette afwerking. Doel is wel gehaald zie ik :). Ik ben zelf ruim 9 maanden met mijn (zoveelste) case bezig geweest, ik weet hoe moeilijk modden kan zijn en hoeveel moeilijker het is om je doel te halen (improvisatie komt altijd om de hoek kijken...). Respect, wanneer de CiP van je volgende project ? ;). Keep on modding :)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
ik moet toegeven ik ben ook iemand die meer houd van het gecleande gebeuren, windowtje erin enz enz enz, maar dit is toch gewoon heel mooi! er was ooit een case op een ander forum die geheel in halflife 2 of halo 2 stijl (dacht dat laatste) gemaakt was, had alle dingetjes in mallen gemaakt met plastic enz anyway het zag er zo freakin mooi uit ondanks dat het er wasted uitzag.

natuurlijk blijft het een kwestie van smaak maar dit soort dingen moeten denk ik wat meer gestimuleerd worden, het raampje lampje meshje idee is gewoon zo n beetje uitgemolken (ondanks dat er nog hele mooie mods verschijnen zoals die van ediejo).

het mooie van deze modstijl is dat je het nooit echt kan verneuken, want hoe vernukeder hoe beter, hoe smeriger hoe beter, en dat levert juist mooie resultaten op omdat je niet van het onderwerp af KAN wijken

Adjust non olet, plerumque...

• Acid_Schnitzel
  • Laatst online: 15:38
1nsane schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:53:
ihalflife 2 of halo 2 stijl (dacht dat laatste)
dat was die eerste :P

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:14

heuveltje

KoelkastFilosoof

intuliegend schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:45:
echt een meesterlijke case _/-\o_
snap niet waarom een hoop mensen dit niks vinden maar die verroeste HL2 bak wel,en laten we eerlijk zijn, het is wel heel origineel >:)
1 Misschien omdat die HL2 maker niet expliciet vroeg om ook negatief kommetaar te posten.
2 Die HL2 mod was gewoon strak (ik vind het niet mooi als casemod, maar wel mooi gemaakt). Terwijl het idee hier achter "vies" was, dus iets wat de meeste mensen niet mooi vinden :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Vette kast man!!!!11111 Ik ben een grote fan van 'geweathered' modellen en dus ook casemods... alsof dat ding inderdaad op een 'ground zero' in de blast area gestaan heeft en daarna nog een (paar) keer met een plasmagun bewerkt... kikke! ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Ramzzz op 15-02-2005 19:26 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-11 19:58
Royaal mooie mod ;) Zelf vind ik ook dit soort mods en strakke mods 't moois :)

[ Voor 7% gewijzigd door Alm4riC op 16-02-2005 10:48 ]

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 17:55
Ik vind hem ook zeer mooi, knap gedaan! 8)
Hoe lang ben je er mee bezig geweest, en heb je ook "in progress" foto's?

[ Voor 48% gewijzigd door eX0duS op 16-02-2005 10:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
eX0duS schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 10:53:
Ik vind hem ook zeer mooi, knap gedaan! 8)
Hoe lang ben je er mee bezig geweest, en heb je ook "in progress" foto's?
Iedereen bedankt voor jullie complimenten/commentaar!

Ik heb wel 'in progress' foto's maar dan moet ik je helaas naar de 'concurent' verwijzen, je weet wel welke ;) Maar als je hier kijkt: http://members.home.nl/koen.van.torenburg/ kan je nog veel meer fotos bekijken (ook minder mooie, maar dat komt door de belichting)
Het aantal uren wat in deze mod is gaan zitten kan ik je echt niet geven. Het zijn er in iedergeval wel veel geweest. Al zullen sommigen dat gezien het rommelige resultaat niet altijd geloven ;)
Best grappig, je maakt je mod zo mooi en strak mogelijk en je bent er veel tijd (en niet te spreken over geld) aan kwijt. Je maakt em smerig en vies waar zeker evenveel tijd (en toch ook wel wat geld) in is gaan zitten en het is minder geloofwaardig.....

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-11 19:58
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:02:
[...]

Iedereen bedankt voor jullie complimenten/commentaar!

Ik heb wel 'in progress' foto's maar dan moet ik je helaas naar de 'concurent' verwijzen, je weet wel welke ;) Maar als je hier kijkt: http://members.home.nl/koen.van.torenburg/ kan je nog veel meer fotos bekijken (ook minder mooie, maar dat komt door de belichting)
Het aantal uren wat in deze mod is gaan zitten kan ik je echt niet geven. Het zijn er in iedergeval wel veel geweest. Al zullen sommigen dat gezien het rommelige resultaat niet altijd geloven ;)
Best grappig, je maakt je mod zo mooi en strak mogelijk en je bent er veel tijd (en niet te spreken over geld) aan kwijt. Je maakt em smerig en vies waar zeker evenveel tijd (en toch ook wel wat geld) in is gaan zitten en het is minder geloofwaardig.....
haha jah, kan je je nog voorstellen dat dit ooit een strakke chieftec kast was :9

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Gatverdamme! Echt smerig!

Maar wel heel mooi gemaakt. Het is geen mod die ik op mijn bureau willen hebben, maar het idee is orgineel en goed uitgevoerd. :)

Nooooh! Stahp!

• Soul__assasin
  • Laatst online: 14:42

Soul__assasin

de Belbelg

ik vind um ni mooi...

ik vind hem ronduit schitterend...
clean and style modjes zijn afgezaagd en niet origineel... deze kast is zo gelikt dat een geigerteller zelf zal uitslaan in de buurt van deze kast

SWEET MOD keep on modding

www.weefab.com

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 22:38
nu nog de rest van je kamer in dezelfde stijl maken (of was dat het al?) ;)

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

Arioch

<geek>

Het is niet zo direct mijn smaak, maar toch neem ik even de tijd om te zeggen dat het er enorm goed uit ziet!
Doe zo verder, ik vind hem zelfs beter dan de mod van piloux.

• Meestersleutel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:52
Je bent cker geslaagd in je doelstelling, denk dat deze case wel meerdere explosies heeft meegemaakt. Vind hem dus wel mooi, maar zou niet graag zon ding onder mijn bureau willen hebben staan.

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 17:55
Hoe lang ben je er eigenlijk mee bezig geweest?
En waar kan ik ergens "roest" verf kopen?

Verwijderd

Topicstarter
eX0duS schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:22:
Hoe lang ben je er eigenlijk mee bezig geweest?
En waar kan ik ergens "roest" verf kopen?
Ok nogmaals, ik heb geen idee hoe lang ik er mee bezig ben geweest. Het is ook niet iets wat je in een middagje in elkaar knutselt tenzij je Nico heet ofzo :P Ik heb in het maken veel plezier gehad dus dan maakt de tijd die je ermee bezig bent niet zoveel uit toch?

Roestverf heb ik niet gebruikt. Ik weet wel dat er in Nederland niet zo makkelijk aan te komen is. Wel weet ik dat ze bij de praxis iets hebben van 't stilleven wat ook een roest effect geeft. Hier kan je echter maar ca. 1 vierkante meter mee doen en het kost €16,- per verpakking :S Ik weet wel het spul dat door Piloux en kornuiten is gebruikt uit belgie komt. Ik zou zeggen zoek eens met google op belgische hobbywinkels.
Pagina: 1