Hey fellow modders,
Ook bij mij is het modvirus binnengekropen. Het begon met een paar ccfletjes in een standaard kastje, je kent t wel.....
Toen heb ik een antec 1000amg plusview aangeschaft, en daar wat neon en sleeving e.d. ingemaakt. Het was niet strak gedaan dus het zag er erg 'goedkoop' uit.
Toen kwam het 'thememodden' een beetje op, vooral de 'rustcase' was/is erg populair. Ik vond de stijl wel leuk en besloot ook een dergelijke case te maken. Alleen dan niet eentje met roest. En ook niet gebasseerd op een game zoals Halflife(2). Deze komt puur uit mn fanatsie
Het plan was om een case te maken die eruit ziet alsof hij een nucliaere explosie heeft meegemaakt. Wat neerkwam op: vies, smerig, druipen en radioactief.
Deze sleutelwoorden heb ik in de case verwerkt doormiddel van o.a. vulmiddel en fluoriserend groene verf.
Om een lang verhaal kort te maken (want we willen allemaal plaatjes
) Ik heb dit als een CM weggezet omdat hij echt bijna helemaal af is. Ik moet aan de bovenkant nog een slangetje bevestigen en nog even denken over de kabelzooi. Ik sluit uiteraard niet uit dat er nog iets aan gebeurt (misschien hebben jullie meesterlijke ideeën). Maar ik vond het geen CIP waard. Wel zal ik natuurlijk als hij 'echt af' is nog wat extra pics posten. Maarja iedereen kent het inmiddels wel:
Omdat je casemod nooit af is.....
(oftwel er zal vast nog wel iets aan veranderen)
On to the pics (thumbs):
Wat zit er op/aan/in:
-Antec amg1000 plusview
-3 bussen zwarte verf
-1 bus viesgroene verf
-2 bussen uvgroene verf
-1 bus gele verf
-bruine schoensmeer
-grijze schoensmeer
-2 bussen blanke lak
-inbusschroefjes
-plexi
-plastic stroomkabel mantel
-Verdeeldoosje
Modspullen:
- 2x30cm uv ccfl
- 1x30 groene ccfl
- 2x 80cm uvgroene fans
- groene neonled
- zwarte flexsleeve
- uvgroene connectoren
El cheapo hardware:
-Standaard 300w PSU
-K7S6A Elitegroup mobo
-Maxtor 80 Gig Hdd
-256 DDR PC2100
-AMD 1800+
-Aopen cd-rewriter
-Gef 4 tv out
Iemand op/aanmerkingen ideeën?? gooi ze eruit!!!
Enne schroom niet, ik weet best dat sommige mensen dit een afschuwelijke case zullen vinden, kwestie van smaak. Laat het me allemaal maar weten!
Edit: Pics gefixed....hoop ik...Ok, nu echt dan
Ook bij mij is het modvirus binnengekropen. Het begon met een paar ccfletjes in een standaard kastje, je kent t wel.....
Toen heb ik een antec 1000amg plusview aangeschaft, en daar wat neon en sleeving e.d. ingemaakt. Het was niet strak gedaan dus het zag er erg 'goedkoop' uit.
Toen kwam het 'thememodden' een beetje op, vooral de 'rustcase' was/is erg populair. Ik vond de stijl wel leuk en besloot ook een dergelijke case te maken. Alleen dan niet eentje met roest. En ook niet gebasseerd op een game zoals Halflife(2). Deze komt puur uit mn fanatsie
Het plan was om een case te maken die eruit ziet alsof hij een nucliaere explosie heeft meegemaakt. Wat neerkwam op: vies, smerig, druipen en radioactief.
Deze sleutelwoorden heb ik in de case verwerkt doormiddel van o.a. vulmiddel en fluoriserend groene verf.
Om een lang verhaal kort te maken (want we willen allemaal plaatjes
Omdat je casemod nooit af is.....
On to the pics (thumbs):
Wat zit er op/aan/in:
-Antec amg1000 plusview
-3 bussen zwarte verf
-1 bus viesgroene verf
-2 bussen uvgroene verf
-1 bus gele verf
-bruine schoensmeer
-grijze schoensmeer
-2 bussen blanke lak
-inbusschroefjes
-plexi
-plastic stroomkabel mantel
-Verdeeldoosje
Modspullen:
- 2x30cm uv ccfl
- 1x30 groene ccfl
- 2x 80cm uvgroene fans
- groene neonled
- zwarte flexsleeve
- uvgroene connectoren
El cheapo hardware:
-Standaard 300w PSU
-K7S6A Elitegroup mobo
-Maxtor 80 Gig Hdd
-256 DDR PC2100
-AMD 1800+
-Aopen cd-rewriter
-Gef 4 tv out
Iemand op/aanmerkingen ideeën?? gooi ze eruit!!!
Enne schroom niet, ik weet best dat sommige mensen dit een afschuwelijke case zullen vinden, kwestie van smaak. Laat het me allemaal maar weten!
Edit: Pics gefixed....hoop ik...Ok, nu echt dan
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 23:59 ]