Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 01:54 ]
Hmm heb je rond 6en geprobeerd te PMen, maar je was blijkbaar op een ander account ingelogt of je was niet aanwezig (moest zelf ook helaas weg en vanavond weer). Ben nu wel level 37.gerwingood schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:58:
ik vanaf ongeveer half 6 ingame dan 6 uur eten tm half 7.
je kan me pmmen op
gerwingood soldier
gerwinngood dealer
mrgerwin hawker
weet niet op welke ik ben want moet effe stuff aan iemand geven
1.3 lvl gedaan nu 52.3 met me dealer
ik ben in ieder geval een crafter ik ga voor wings, gems, cart, en verder moet nog kijken (castle gear natuurlijk ook)
Het geld maken gaat ook wel beter met me dealer gisteren potrun van 50% xp was 170k
Over al gemeen vind ik dealer wel weak maar ja dat hou je, de 2 warriors helpen goed gisteren hebben ze de caimans warrios goed getankt
Gerwin
(ik zal ook is rondkijken voor screenshots, heb trouwens geloof nog leuke van pristontale ook)
hu ik was ingame met gerwingood hele avond maarja geeft niet pm me maar als je er weer bentWrack schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 09:31:
[...]
Hmm heb je rond 6en geprobeerd te PMen, maar je was blijkbaar op een ander account ingelogt of je was niet aanwezig (moest zelf ook helaas weg en vanavond weer). Ben nu wel level 37.
Deze vraag is al vaker langs gekomen, het komt er op neer dat je een gast in de lake of anima moet spreken. Hij staat bij de stenen spawn point en met hem kan je de quest afronden. Aan hem geef je de items en dan kan je een wapen ophalen bij Crune.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:51:
Ik heb een vraagje.
Ik heb nu de quest: Van Hobert. Er liggen spullen ofzo in het Lake of Anima en er staan nu 5 dingen bij die quest. Dus 5 dingen die ik al gevonden heb.
Als ik nu naar die man terug ga kan ik niet zeggen dat ik dit gevonden heb, maar alleen wat vragen over de quest stellen. Hij zei dat er 5 of 6 moeten liggen, moet ik nu gewoon doorvechten totdat ik er meer krijg? Of kan je maar max. 5 items bij een quest krijgen?
Verder ben ik toch begonnen met een Muse, samen met polo1987(viper808) die is namelijk een dealer begonnen, op het moment ben ik vooral op attack aan het richten en het gaat de goede kant op. met dank aan de guide van Ispierings.
Waar blijft ie?Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 00:59:
nvm, ik heb dadelijk een heel mooie screenshot voor jullie

Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik zit ook te w88
[shout] ispierings, waar blijft dat screenshot van je???
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 03-03-2005 10:05 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Maar screenshot staat hier binnen 5 min

Tadaa!
Ben er echt trots op, van een rijke muse ben ik in een klap eentje met schulden, maar hij is het waard
Alleen wel rottig voor elke % lifespan die eraf gaat dat je 1k betalen moet
AP is iets van 4 mil XD
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 11:05 ]
Verwijderd
Hitting rate +5 en mooie hitrate plus attack power.Haan schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:18:
Netjes! Nu nog een hoog level topaz er in zeker. Mag ik vragen hoeveel je ervoor betaald hebt? en heeft die mythril launcher een beetje goeie stats?
Ik heb 2.5 mil betaald plus wat items twv 500k maar dat is ie zeker waard
En niemand weet wat voor staff het is, iedereen vraag ter gewoon naar
Ik had ook wel een lvl 104 staff kunnen nemen maar deze kan ik nu al gebruiken en het is gewoon lekker apart, vind ik wel leuk om aparte spullen te hebben
Wil proberen een +15 topaz te bemachtigen maar maybe spaar ik wel tot de +30 om hem echt heel mooi te maken, 1x ooit gezien voor 8 mil nu en tegen de tijd dat die dalen kan ik die ook wel betalen, maar zelfs 8 mil had wel gelukt om bij elkaar te krijgen denk ik zo
Verwijderd
zien of ik vanmiddag er nog aan toe kom..of misschien vanavond..
/me heeft het druk...
Verwijderd
ik net level 50 geweest ondertussen 54
kart kopen 200K
nieuwe armors en zo 150K zo iets + meteen effe beetje rifinen
Slot wapon 50K (erg mooi spear)
toen zag ik zoon axe voor level 58 gerifint to (3) met slot en een super hoge atack power staan voor maar 125K terweil je die meestal voor 200 tot 250 ziet staan dus die maar al vast gekocht voor als ik lvl 58 ben.
400 Meat ingeslagen 30K
en nu nog maar 100K over...
rond level 50 is het een dure tijd zeg.
Ik moet nog 3 levels tot ik eindelijk weer kart kan rijden, maar ik heb er gelukkig al een van vorig character. (een mooie groene
Het is wel een risico, je weet nooit of je iets duurder verkoopt dan dat je hebt ingekocht, maar meestal gaat dat wel goed en is het de gok wel waard.
Deliriant isti Romani.
Verwijderd
Geen wings inkopen, devil wings beginnen massaal te droppen ookmet mooie dodge.Saryon schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:13:
Ik zit nu al op 1,3 miljoen Zuly.Ik ga flink inkopen doen als ik vanavond thuis kom en ik zit er echt over te denken om een paar hele dure dingen (zoals Devilwings etc.) te gaan inkopen en een handeltje op te zetten
Het is wel een risico, je weet nooit of je iets duurder verkoopt dan dat je hebt ingekocht, maar meestal gaat dat wel goed en is het de gok wel waard.
Artisian van ons heeft er al ee stuk of 8 verzameld... oppassen daarmee.
Stat spul inkopen doe ik altijd als ik het goedkoop zie omdat, sommige noobs zou ik haast willen zeggen, het gewoon voor autoprice of weinig verkopen.
Zo kom ik ongeveer aan al mijn geld, en dat gaat veeeel harder.
Verwijderd
Nu kan ik kiezen uit attack + 3 en hitting rate +5. Wat zouden jullie kiezen? Ik ben een Soldier (lv 32)
En zijn dit 2 wapens? Of maken deze gewoon mijn wapen beter?
Goede tip! Ik ga vanavond en vannacht maar eens wat winkelen en dan ook channel hoppen, kan ik niets missen. Ik kocht laatst trouwens een Legend Orc Axe met Peridot voor 19999. LOLVerwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:33:
[...]
Geen wings inkopen, devil wings beginnen massaal te droppen ookmet mooie dodge.
Artisian van ons heeft er al ee stuk of 8 verzameld... oppassen daarmee.
Stat spul inkopen doe ik altijd als ik het goedkoop zie omdat, sommige noobs zou ik haast willen zeggen, het gewoon voor autoprice of weinig verkopen.
Zo kom ik ongeveer aan al mijn geld, en dat gaat veeeel harder.
Die kerel was waarschijnlijk een cijfertje vergeten!
Ik heb dat ding verkocht voor dik 200k! Dat tikt wel aan.
Deliriant isti Romani.
Verwijderd
Zonder Party gaat het bij mij nog steeds sneller dan met party, ik begin pas nu op lvl 62 te merken dat als je in een high level party zit de exp. wel binnenstroomd, maar op lvl 35 zou ik gewoon lekker soloen. Trouwens als je het nu al langzaam vind gaan, wacht maar tot je 60+ bent, dan kun je lachen.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:38:
wie kan me ff wat helpen met lvlen/clan enzo? ben level 35 nu geloof ik en zonder party gaat het niet zo snelmijn ingame nick is sabr (soldier) en ik zit meestal op server 3.

En wat betreft Clans, bijna alle clans zijn zo high level tegenwoordig dat je rustig kunt vergeten om op level 35 in een clan te gaan. Er is geen enkel monster op Clan Island wat je ook maar een beetje aan zou kunnen, dus dan is de lol er zowieso nog niet.
Deliriant isti Romani.
Vertel mij wat na een tijd met een Level 54 Soldier te hebben gespeeld ben ik gistreren begonnen met een Muse, binnen 4 uur heb ik level 16 bereikt. Ben nu met z'n alleen Aqua Kings aan het aanvallen. 6% exp per kill. Dat gaat lekker hard, zeker omdat ze met z'n tweeen spawnen.Saryon schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 14:13:
[...]
Zonder Party gaat het bij mij nog steeds sneller dan met party, ik begin pas nu op lvl 62 te merken dat als je in een high level party zit de exp. wel binnenstroomd, maar op lvl 35 zou ik gewoon lekker soloen. Trouwens als je het nu al langzaam vind gaan, wacht maar tot je 60+ bent, dan kun je lachen.
Maar goed, de 2 big angel wings en de 3 garnets zijn wel gelukt.
Zou je voor mij ook van die Angel Wings kunnen craften?makje schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:02:
Zonet een Dural engine laten craften, kans op succes 99% en dan mislukt het ook nog![]()

Wel vervelend als je 99% kans heb dat het dan nog fout gaat, wat waren de items die je ervoor moest opofferen eigenlijk?
Verwijderd
Ik had je gezien op server 2 bij de storage met je shopmakje schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:02:
Zonet een Dural engine laten craften, kans op succes 99% en dan mislukt het ook nog![]()
nog 2 uur en 15 min tot dat de werk dag er weer op zit.
Lijkt het erop dat iedereen opeens een muse begint? straks zit je met 5 support musen in party van 7 man
Trouwens mensen in de clan jullie toppie allemaal vriendelijk en praten gelukkig genoeg
Gerwin
GerwinGood ingame nick atm
De meeste mensen hebben heel lang gespeeld met een character. Ik ben gisteren met een nieuw character begonnen om eens uit te proberen wat het is met een Muse, dus ik vind het zelf niet gek dat sommige mensen wel eens wat anders willen hebben, daarnaast wil ik nu een attack Muse worden en geen support.gerwingood schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:12:
Lijkt het erop dat iedereen opeens een muse begint? straks zit je met 5 support musen in party van 7 mandat word gewoon still staan attackiedeen en ja nooit een pot nemen. Of reen gaat een andere support skill lvl 10 of hoger maken
zodat je totale ownage hebt.
Dat heb ik al aardig wat mensen in-game laten weten, want er zijn behoorlijk wat mensen die naast je komen staan en roepen "HEAL" en denken dan dat ze een heal-slaafje hebben, maar ik weiger mensen buiten een party te healen, van mij apart letten ze maar op hun eigen HP, dat moest ik met mijn Soldier ook en heb lange tijd gespeeld zonder Muse in een party. Mijn attacks vreten MP, dus zoveel heb ik niet om allemaal mensen te gaan healen.
ik snap wat je bedoeld buiten party is niet echt verstandig om te doen dan kan je nooit iets voor je zelf doen en meestal de mensen die heal roepen hebben nog veel pots bijhun maar zijn bang dat op raakt en geld gaat kosten.cardinal808 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:24:
[...]
De meeste mensen hebben heel lang gespeeld met een character. Ik ben gisteren met een nieuw character begonnen om eens uit te proberen wat het is met een Muse, dus ik vind het zelf niet gek dat sommige mensen wel eens wat anders willen hebben, daarnaast wil ik nu een attack Muse worden en geen support.
Dat heb ik al aardig wat mensen in-game laten weten, want er zijn behoorlijk wat mensen die naast je komen staan en roepen "HEAL" en denken dan dat ze een heal-slaafje hebben, maar ik weiger mensen buiten een party te healen, van mij apart letten ze maar op hun eigen HP, dat moest ik met mijn Soldier ook en heb lange tijd gespeeld zonder Muse in een party. Mijn attacks vreten MP, dus zoveel heb ik niet om allemaal mensen te gaan healen.
Sorry dat zij van musen maar je hoort wel steeds meer mensen over dat ze een muse beginnen ik ga me dealer lvlen gisteren weer is gedaan en zit wel leuk uit. Ik kijk er naar uit om lekkere wings te craften en clan een ownage look te geven
Ik kan zelf niet craften, ik heb ze laten craften. Voor een dural engine heb je nodig: 1 drawing of engine, 200 metal (silver iron geeft 99% kans bij een goede artisan), 35 steam bifer en 20 low ether. De engine drawing ging niet verloren dus die heb ik weer terug gekregen.Wrack schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:05:
[...]
Zou je voor mij ook van die Angel Wings kunnen craften?![]()
Wel vervelend als je 99% kans heb dat het dan nog fout gaat, wat waren de items die je ervoor moest opofferen eigenlijk?
De wings zijn gelukt, maar heel verschillend. De ene is ronduit slecht met slechts 12 dodge, maar heeft wel int +1 en HP +5. De andere is heel redelijk met 26 dodge en geen extra stats. Die eerste wing zal ik helaas met verlies moeten verkopen, de 2e ga ik denk ik zelf houden en vervolgens refinen naar in eerste instantie (4) en later nog wel hoger.
@Cardinal808 dat heb ik inderdaad ook als attack muse. Alhoewel ik soms wel anderen om me heen een heal geef voor de lol, krijgt iemand die dat op de verkeerde manier vraagt er absoluut geen. Helaas kun je die beesten geen buffs geven, anders zou ik dat bij sommige personen maar wat graag doen
In kleine parties van bijv 2 soldiers of andere tanks dan gebruik ik vaak mijn heal wel voor mijn party genoten. Heals zijn toch relatief goedkoop t.o.v. meat en tussen het plaatsen van attacks door zit altijd wel een herlaadmomentje die ik dan gebruik voor een heal. Op die manier hebben die partygenoten geen problemen met tanken en schiet het totale killen tenminste op. Zolang maar duidelijk is dat ik niet verantwoordlijk ben voor hun health en zij zelf ook hun meat moeten slikken
gerwin
Hmm verlies zeg je? Om hoeveel gaat het dan? Wil ze best voor een leuk prijsje van je overnemen, desnoods voor items of whatever.makje schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:35:
[...]
De wings zijn gelukt, maar heel verschillend. De ene is ronduit slecht met slechts 12 dodge, maar heeft wel int +1 en HP +5.
Omdat ik vanavond weinig tijd heb om te trainen, zal het nog lastig worden om de lvl 45 te halen voor dit weekeind. Als je trouwens veel exp wil op ~lvl 35, ga dan naar Forest of Wisdom en gebruik een Bloodcharm (of een andere) op scarabee's. Gister 1000exp per scarabee gekregen, in 1x 25% om hoog.
Het kostte me ongeveer 450k om 1 zo'n wing te maken en ik ga proberen hem te verkopen voor 400k, maar dat gaat waarschijnlijk (zeker weten) niet lukken. Daarnaast kan ik niemand aanraden met zulke wings rond te lopen, dan moet je echt serieus geld te kort hebben.
Mijn little angel wings waren unrefined al 15 dodge en 3 def en nu op (4) zijn die 22 dodge en 11 def, veel beter dus dan deze lvl 70 wings...
Al met al is de gok denk ik redelijk verlopen, voor 900k heb ik nu een wing met 26 dodge welke ook ongeveer 900k waard is. Waar ik natuurlijk op gokte waren nog betere wings welke ofwel verschrikkelijk duur zijn ofwel gewoon compleet niet te koop komen, maar alleen binnen clans en vrienden verhandeld worden..
Verwijderd
Vanaf lvl 15 iig die gewone wings, en de lvl 95 dragon wings + de lvl 12x wings, heb ik maar 1x gezien en vergeten screenie van te makengerwingood schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:46:
trouwens een vraag welke wings kan je aan met een dealer lijkt me wel nice look zon groot ding op je rug
gerwin

Meen dat iemand van Hisatsu ze heeft...
lvl 75 devil wings ook btw
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 18:56 ]
Ik begrijp niet helemaal wat je ermee van plan bent, maar best, ik wil ze je wel verkopen voor 300k. PM me maar ingame om dit verder af te handelen, dat hoeft verder niet hierWrack schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:41:
Voor 300K koop ik ze van je!(Eerst maar eens wat items in de verkoop gooien).
Ik nog niet
En ik wil er heel graag naar toe.
Maar ik zal ff die guide van je goed doornemen, want ben nu opnieuw begonnen met een nieuwe muse.
Verwijderd
Als je nog iets wilt weten moet je het zeggen, ik merk wel dat attack muse/support muse erg ver van elkaar komen af te liggen dus vanaf 2e job wordt het wat moeilijker.Rakkerzero schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:27:
[...]
Ik nog niet![]()
En ik wil er heel graag naar toe.
Maar ik zal ff die guide van je goed doornemen, want ben nu opnieuw begonnen met een nieuwe muse.
Login server down
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 22:22 ]

ik log net uit om naaer andere server te gaan want me kont werd elke keer dood gelegged. en kan gewoon weer op andere server

we hunten nu met z'n 4e op luna zo'n beetje van de clan
[ Voor 50% gewijzigd door daves2hd op 03-03-2005 22:29 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
IK wil in ieder geval richting attack muse met healing skills. that's all.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:08:
[...]
Als je nog iets wilt weten moet je het zeggen, ik merk wel dat attack muse/support muse erg ver van elkaar komen af te liggen dus vanaf 2e job wordt het wat moeilijker.
Login server down
Ik heb alleen een manier nodig voor snel lvlen en snel veel geld krijgen.
Dus ik wilde maar beginnen met in het begin een hoge charm en int.
[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 04-03-2005 01:05 ]
Verwijderd
1 = Legent orc axe (3)! 112 damage 57 hit rate, lifespawn 30 met slot en heb nog wel wat juwels
2 = Legent orc axe (0) 100 damage 77 hit rate, lifespawn 67.zonder slot
waar moet ik voor kiezen damage met slot en rifent of hitrate zonder rifine en slot???
Kan niet kiezen.. heb ze bijden trouwens wel lekker cheap kunnen kopen
Greatz fly
Wat is je ingame naam ookalweer?makje schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:26:
[...]
Ik begrijp niet helemaal wat je ermee van plan bent, maar best, ik wil ze je wel verkopen voor 300k. PM me maar ingame om dit verder af te handelen, dat hoeft verder niet hier
Zometeen eerst maar even een shopje starten en wat spulletjes verkopen, vanavond weer even levelen.
[ Voor 43% gewijzigd door Wrack op 04-03-2005 11:00 ]
Verwijderd
Mijn charm upgrade ik totaal niet, voor een muse moet je dat echt niet doen!Wrack schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:25:
Charm?? Is dat wel zo slim? Ik had ook heel veel punten in me Charm gemieterd en toen werd het allemaal vrij lastig, omdat alles en iedereen jou dan aanvalt. Aangezien dat je waarschijnlijk niet veel HP zal hebben. Misschien is het handiger om Int en Dex te nemen, zodat je toch wat meer dodge heb.
Ik handel een beetje en party altijd met een goede artisian in de party en npc alles wat ik niet nodig heb.
Na een party heb ik vaak na een 2 uur voor 100K aan matrialen wat ik kan npc'en, en vaak wapens om ofwel te npc'en of te verkopen.
Ik ben zuinig met pots en kon daarom ook zelfs een paar mil neerleggen voor een unique die even goed is als de lvl 104 stafff.
Daarbij handel ik nog veel en dat gaat me erg goed af, zoek altijd naar koopjes, en daar vraag ik voor wat ik wil.
En omdat je dan vaak gewoon geld op zak hebt hoef je ook niet uit nood spullen te verkopen, en als iemand vraagt of je dan wat lager wilt gaan zeg ik vaak gewoon nee, aangezien stat spul soms erg moeilijk te krijgen is verkoop ik het toch wel voor die prijs
Durven vragen is een 2e, je moet niet bang zijn, als ik weet dat iets 750K waard is zet ik daar rustig een 100K bovenop want ik verkoop toch wel, duurt maybe wat langer
Maar snel lvl'en en een muse dat is er niet echt bij, tenzijn je echt onderhand 24/7 gaat gamen.
Tussen lvl 55-70 is het echt extreem moeilijk aangezien je dan vaak je attacks al heb's gemaxed, je skillpoints spaart voor 2nd job, en je eigenlijk net wat power als muse tekort komt.
Dus aan dat snel geld verdienen kun je wel wat doen, en muses lvl'en snel in parties tot een lvl 50 heb ik zo ervaren, maar daarna is ff een heel beroerde tijd waar ik nu ook probeer uit te komen nog om richting lvl 80 te gaan waarop ik bepaalde dingen heb om echt lekker te lvl'en.
Maar dat lvl 80 gebeuren is meer voor clerc, aangezien mage zo ie zo aanvallen maxt en dat doe je als clerc niet.
Je komt als clerc dus gewoon ff de power te kort om solo te gaan en tenzij je def up (defensive aura) niet upgrade ben je aardig de pineut...
Dus mocht je clerc worden add dan nog een 10 lvl's waarop je het moeilijk hebt... tenzij je 24/7 speelt en in parties zit want an kan ik soms ook wel 2 lvl's per dag doen maar ik heb ook een baan
En ga heel veel solo'en in de caves voor low essence en essence, en verkoop daar niets van, op latere lvl paid dat terug, zoals ik nu heb gemerkt omdat ik tot lvl 104 genoeg heb, alleen nu heb ik niets meer voor mijn lvl 104 equip en dan hoef ik pas weer te kopen
Dus als je dan enigzins geld hebt probeer dan upgraded items te kopen, soms zie je die wel goedkoop, zodat je de low en essence voor latere lvl's kunt opsparen
zo zo dat was een dag gisteren
druk bezig geweest met me deaeler werd afgemaakt door een clown
later ging clan field met clan was iets minder die beesten poef paf poef gerwin dood mm
Te laag lvl om de party te joinen
later junon in paar dingen gekocht kom opeens iemand naar me toe heb je dit en dit zeg ik ja
Maar wil binnen kort ook eens wat meer gaan leren van PHP sites dus word maybe minder rose
Wrack schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:25:
Wat is je ingame naam ookalweer?
Zometeen eerst maar even een shopje starten en wat spulletjes verkopen, vanavond weer even levelen.
Hmm, een of andere idioot heeft hem vannacht voor 400k uit mijn shop gehaald, sorry. Persoonlijk begrijp ik ook niet waarom iemand überhaupt deze wings zou willen hebben, ze zijn ronduit slecht en ik heb al vaak betere wings voor minder geld verkocht zien worden (15 dodge wings voor 300k etc)...
Charm is inderdaad compleet nutteloos, het verhoogt enkel de droprate van QUEST items en de beloning voor quests in de zin van exp en rewards. Echter vooral van het laatste is duidelijk dat het dan echt substantieel veel meer charm moet zijn, er is een gerucht over iemand die 3 topazen en peridots kreeg voor de Junon episode quest ipv de gebruikelijke 2 maar die figuur had met equips aan over de 100 charm...
Charm verhoogt wél altijd de agressiveness van mobs naar jouw toe, lijkt me niet handig...
Zolang je niet in de buurt van te sterke creatures komt maakt dat eigenlijk niet veel uit.makje schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:13:
Charm verhoogt wél altijd de agressiveness van mobs naar jouw toe, lijkt me niet handig...
Verwijderd
niemand een mening ?Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:19:
ik ben nu level 55 en heb 2 wapens voor als ik level 58 ben, alleen nu wil ik graag hulp met kiezen.
1 = Legent orc axe (3)! 112 damage 57 hit rate, lifespawn 30 met slot en heb nog wel wat juwels
2 = Legent orc axe (0) 100 damage 77 hit rate, lifespawn 67.zonder slot
waar moet ik voor kiezen damage met slot en rifent of hitrate zonder rifine en slot???
Kan niet kiezen.. heb ze bijden trouwens wel lekker cheap kunnen kopen
Greatz fly
die andere lijkt erop dat hij vaak met een repair tool is gerepareerd hierdoor life spawn en hit naar benenden.
hitrating is erg belangrijk en de lifespawn ook anders moet je misschien al terug voor reparatie voordat je pas moet rpten. Heb ik zelf gemerkt met me katar hawker dat lage life spawn niet fijn is daarom hoge lifespawn hoge hit rating en die atk power krijg je wel bij gewoon b1 in gaan essence enz hunten en hij is zo weer wat sterker.
verkoop nummer 1 hou nummer 2
Nee hoor, grapje, voor zover ik weet is dat onmogelijk, en ach, socket-wapens zijn niet gek veel duurder dan gewone.
Deliriant isti Romani.
Verwijderd
ben zelf bang dat je alleen aan noob kan verkopen want ja die lifespawn en die hit rating zijn wel erg laag de persoon waar jij hem van hebt zal dat ook wel geweten hebben en vandaar de prijs zo laag gemaakt maar je kan 80 k proberen ofzo ik weet niet preciesVerwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:30:
Wat zal ik kunnen vragen voor die legend orc axe (3) met socket en 112 damage, heb er 20K voor betaalt maar zag er ergens anders als 1 voor 150K liggen. ?

Ik zoek geen kant en klare oplossing, maar weer wat tips en ideeen
ach...in een volgend leven lach je er om!
Verwijderd
Uhm, dat ligt er maar net aanSaryon schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:38:
Wapen refinen met socket-stenen en dan hopen op een goede afloop![]()
Nee hoor, grapje, voor zover ik weet is dat onmogelijk, en ach, socket-wapens zijn niet gek veel duurder dan gewone.
Sommige meer dan het dubbele als je pech hebt
Ben nu bezig met Topaz inkopen, heb mijn schulden van mijn unique alweer afbetaald
Laat wel een keer een screenshot zien van hoe een +15 gem eruit ziet
Tja, ik zie ook wel eens black hearts te koop staan voor 150k, ik hoop dat je met me eens bent dat dat niet zoveel zegt over de waarde van black heartsVerwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:30:
Wat zal ik kunnen vragen voor die legend orc axe (3) met socket en 112 damage, heb er 20K voor betaalt maar zag er ergens anders als 1 voor 150K liggen. ?
Er zijn kortweg 4 soorten prijzen:
1. De normale prijs, waarop de produkten daadwerkelijk goed verkocht worden
2. De te lage prijs, waarop jijzelf graag wilt kopen, deze worden altijd snel verkocht
3. De te hoge prijs, waarop jij je spullen zelf wilt verkopen, maar niet zelf koopt
4. De absurde prijzen, de verkoper uitlachen en de rest van zijn handelswaar met argwaan bekijken -> waarschijnlijk ook te duur
Je moet dus eerst inschatten wat een normale prijs is en of jouw spul beter is dan gemiddeld en of je er dus wat meer voor kunt vragen. Heb je 1. ongeveer bepaald dan ga je je spullen voor 3. verkopen. Voor veel equips kun je de autoprice wel redelijk als voorbeeld gebruiken, maar equips met goede stats of bonusstats zijn meestal wat meer waard, of soms zelfs veel meer waard. Kijken en vergelijken is erg belangrijk, ook als je al wel een prijs in je hoofd hebt, kijk even bij de buurman of hij niet hetzelfde produkt verkoopt voor een betere prijs. Het ligt er ook aan hoeveel van die dingen al te koop worden aangeboden: normale kleding raak je vaak al maar moeilijk op AP kwijt, masks etc vaak al voor veel meer (AP voor asura mask is iets van 1k, voor 5k was ik er vannacht 4 kwijt en voor 8-10 lukt waarschijnlijk ook wel) In het begin waren alle masks zeldzaam doordat er nog geen dealers met craftskill waren, toen kostten asura ruim 40k

Een beetje schipperen, de prijzen in de gaten houden en bij verkopen eerst iets te hoog proberen dus
[edit]
@ Osiris, kijk eens op www.7hearts.net/forums en wel specifiek hier. Op lvl 32 'kan' levelen nog niet langzaam gaan, daar hoef je helemaal nog niet veel exp te pakken om weer een level omhoog te gaan. Maar ik begrijp je gevoel wel, had ik ook bij mijn eerste karakter waardoor ik toen gestopt ben, het duurde allemaal zo lang en werd zo saai...
Het levelen zal steeds moeilijker worden naarmate je verder komt, staar je dus niet blind op het levelen, maar ga quests o.i.d. doen om jezelf bezig te houden. Ikzelf ben nu steeds union quests aan het doen om een warriorring te kunnen kopen (en dan weer verkopen
[ Voor 18% gewijzigd door makje op 04-03-2005 17:44 ]
Verwijderd
5. De verkeerde prijs.makje schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 17:35:
Er zijn kortweg 4 soorten prijzen:
Heb zojuist +15 dodge Fairy wings verkocht voor ongeveer 3.5k (niet lachen
Verwijderd
Dat valt toch echt onder 1 denk ikVerwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 21:42:
[...]
5. De verkeerde prijs.
Heb zojuist +15 dodge Fairy wings verkocht voor ongeveer 3.5k (niet lachen). Volgens mij een bugje in het systeem want de bedoeling was toch echt iets rond de 50k. Maar zal uiteindelijk wel weer een typfout geweest zijn
![]()
![]()
btw ik zit nu op 51% mp decrease met al mijn spullen (25 op staff, 5 op bril, 20 passive skill en 1% event item)
Das echt ziek
Ik heb net ff nagerekend en max moet 64% zijn wat te halen is, als ik deze staff behoud kan ik op 61% komen te zitten en op die 64% als ik de andere unique staff vind
Ben nu ook aan het overwgeen om ijn ring en necklace met +8 topaz te verkopen en daar voor in de plaats mp recovery ring en necklace aan te schaffen, ik lever ff wat in maar ik recover dan nog vlugger mp, en dat kan ik wel gebruiken... moeilijk dat overwegen soms maar ik denk dat ik he twel doe
Kan voor deze 2 evenveel terug krijgen alsdat die spullen kosten dus daar hoef ik het niet om te laten...
ff gekeken en er zit nog verschil in mages en clercs hierin, komt er op neer dat ik maximaal nog een 3% extra mp decrease kan hebben, als ik het zo bekijk.
Wat wel oneerlijk is is dat je wel mp recovery sieraden kan kopen en geen mp decrease sieraden, dus daarin zijn mages erg in het voordeel, dus nu is de keuze tussen de 2 niet moeilijk, ik moet duidelijk recoveren
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 23:43 ]
Verwijderd
ben lvl 8 visitor nu, Ryugo is de naam
op channel 2
Het beeld blijft dan hangen, t geluid gaat gewoon door. CTRL + ALT + DEL of ALT + TAB werkt dan niet, alleen resetbutton is dan nog een uitkomst.
Ik heb een XP2600+ en een GeForceFX 5900XT.
Bij een vriend van me met diezelfde videokaart crasht het spel ook om de paar minuten...
Is dit een bekende bug of zo?
Verwijderd
Nvidia bug, je kunt ook nog de nvidia bsod krijgen...Ruuddie schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 11:05:
Is het normaal dat de game bij mij om het kwartier crasht?
Het beeld blijft dan hangen, t geluid gaat gewoon door. CTRL + ALT + DEL of ALT + TAB werkt dan niet, alleen resetbutton is dan nog een uitkomst.
Ik heb een XP2600+ en een GeForceFX 5900XT.
Bij een vriend van me met diezelfde videokaart crasht het spel ook om de paar minuten...
Is dit een bekende bug of zo?
Dit is een van de dingen die ze moeten fixen voordat ik ook maar zou betalen, plus union war moeten ze fixen, nu wint altijd dezelfde.
Ik vind dat ze dat over de 3 servers moeten spreiden, lvl's 60-74 in 1, 75-89 in 2, en 90+ in 3 ofzo...
Ik ben net begonnen, ben nu een lvl 29 muse. Mana blast heb ik op lvl 5 of 6, windstorm op lvl 1, bijna op 2 (red ik als ik level 30 word).
Nu zie ik echter veel muses die puur supportive zijn, dus geven je steeds zo'n spreukje dat je wat sterker wordt, meer int en meer con.
Mijn vraag is eigenlijk, heeft het zin om met een muse punten te zetten op str? Ik heb nu vrij veel punten op int (60) en ongeveer 35 op str. Als ik sla met m'n staf doe ik ongeveer 70 (normale klap) op een turtle. Met name voor de hogere levels, heeft het zin om een muse te worden die goed kan slaan en wat spreuken heeft? Of kan je dan beter gewoon een soldier worden?
Nog een vraagje, waar kan ik zien of ik beter armor e.d. kan krijgen? heb nu alles voor lvl 22 / 24 maar de rest wat ik heb gezien was minimaal 30 of 35. Dat duurt nog wel ff voordat ik dat ben.
Weet iemand daar al iets over?
Verwijderd
Mana blast lvl 5, lv l6 is mana spear en dat is 2nd job, dat heb ik nuSa1 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 13:05:
LEUK spel vind ik. Nadeel is dat het vrij verslavend werkt. Noujah, niets aan te doen.
Ik ben net begonnen, ben nu een lvl 29 muse. Mana blast heb ik op lvl 5 of 6, windstorm op lvl 1, bijna op 2 (red ik als ik level 30 word).
Nu zie ik echter veel muses die puur supportive zijn, dus geven je steeds zo'n spreukje dat je wat sterker wordt, meer int en meer con.
Mijn vraag is eigenlijk, heeft het zin om met een muse punten te zetten op str? Ik heb nu vrij veel punten op int (60) en ongeveer 35 op str. Als ik sla met m'n staf doe ik ongeveer 70 (normale klap) op een turtle. Met name voor de hogere levels, heeft het zin om een muse te worden die goed kan slaan en wat spreuken heeft? Of kan je dan beter gewoon een soldier worden?
Nog een vraagje, waar kan ik zien of ik beter armor e.d. kan krijgen? heb nu alles voor lvl 22 / 24 maar de rest wat ik heb gezien was minimaal 30 of 35. Dat duurt nog wel ff voordat ik dat ben.
Het heeft wel degelijk zin wat punten op str te zetten, maar aangezien je nu al 35 hebt zou ik het daar echt op laten!
Slaan enzo is wel leuk maar een soldier is daar beter in
En je kunt spullen refinen zodat ze beter worden maar op jouw lvl zou ik daar zeker nog niet aan beginnen.
Btw ik ga hier een pic posten soon, ik heb nu iets wel heel moois
Ben weer ontzettend benieuwd!
offtopic: aan al mijn clanmaatjes, mijn internet ligt eruit op het moment
ik post dit op mn werk, dus ik blijf wel op de hoogte van alle nieuwtjes gelukkig. Hopelijk tot snel weer
[ Voor 4% gewijzigd door Saryon op 05-03-2005 14:07 ]
Deliriant isti Romani.
Verwijderd

In een unique hoort natuurlijk een +15 topaz
Echt ziek maar liep er al een tijdje matrialen voor te verzamelen, je wilt niet weten wat zoiets kost om te maken XD
En als je het wel wilt weten kijk je maar in de start post
Deliriant isti Romani.
laat ik str lekker zo, maar nu alles gewoon stoppen in int? of ook con / dex ofzo?Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 13:46:
[...]
Mana blast lvl 5, lv l6 is mana spear en dat is 2nd job, dat heb ik nu
Het heeft wel degelijk zin wat punten op str te zetten, maar aangezien je nu al 35 hebt zou ik het daar echt op laten!
Slaan enzo is wel leuk maar een soldier is daar beter in
En je kunt spullen refinen zodat ze beter worden maar op jouw lvl zou ik daar zeker nog niet aan beginnen.
Btw ik ga hier een pic posten soon, ik heb nu iets wel heel moois
Verwijderd
Con is om mp te recoveren, gaat dan sneller, dus zeker doen! lees ook mijn guide daarvoor waar ik het helemaai nvertel, zie startpost voor link.Sa1 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:56:
[...]
laat ik str lekker zo, maar nu alles gewoon stoppen in int? of ook con / dex ofzo?
Dex is ook handig, maar ook dat kun je in de guide terugvinden
[rml]ispierings in "[ PC MMORPG] ROSE Online deel 3"[/rml]
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 15:23 ]
Is het verstandig om in het begin (ben nu officieel opnieuw begonnen) de charm omhoog te gooien?
Verwijderd
Ik zou het geld overhevelen van de andere char en dan stuff kopen, en vooral charm laag houden...Rakkerzero schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:31:
ff een vraagje tussendoor:
Is het verstandig om in het begin (ben nu officieel opnieuw begonnen) de charm omhoog te gooien?
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 19:12 ]
Verwijderd
Ik merk wel degelijk verschil, ik denk dat con de meditation dan versterkt, maar bij mij gaat het echt hard.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 19:03:
waarom con nemen gewoon med(med=meditation) nemen ik heb 60+con en ik krijg maar heel weinig mp gerecoverd.Maar nu regen ik veel meer vanwege med(ik weet dat ik teveel con heb hopen maar dat statsreset over level15XD) tenzij ander class dan muse dan OOPS btw het firering niet fireburn
Zit op ongeveer 110 mp per sec als ik zit, met campvuurtje schiet dat omhoog.
Zal es met wat 6/5 con sen en mp recovery necklace uit proberen waar het hem in zit morgen ofzo.
Het probleem is dat mn andere char niet zoveel geld heeft. Dus hoe kan ik het beste snel, maar vooral veel geld verdienen?Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 18:35:
[...]
Ik zou het geld overhevelen van de andere char en dan stuff kopen, en vooral charm laag houden...
Mn charm zit nu op 30 als lvl 10 zijnde dus ik kan nog eventueel de stats resetten. Wat ik sowieso ga doen. omdat ik nu alles in STR en charm heb gestoken.
btw. Tot nu toe gaat het geld bij mij wel goed. Heb alle items die ik nu heb van drops (de meeste met "item appraisel"
Dus als ik nu zorg dat ik vanavond (zeg gerust vannacht) genoeg items heb dan zet ik voor vannacht een shopje weg met n00b zooi. Verkoopt goed in Zant heb ik al gemerkt.
EDIT: zo dat shopje staat. Ben nu als lvl 16 gestopt voor vandaag.
btw. Mijn nick nu is XtremeAngel.
[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 06-03-2005 01:03 ]
Verwijderd
ik had het eigenlijk ALLEEN over con geen accesoires die je help met mpregenVerwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 20:46:
[...]
Ik merk wel degelijk verschil, ik denk dat con de meditation dan versterkt, maar bij mij gaat het echt hard.
Zit op ongeveer 110 mp per sec als ik zit, met campvuurtje schiet dat omhoog.
Zal es met wat 6/5 con sen en mp recovery necklace uit proberen waar het hem in zit morgen ofzo.
campfire oftewel bonefire verhoogt idd de regentijd van hp en mp
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 08:36 ]
Ik wilde Fairy wings dus ik shout: "Who has 30k Fairy Wings for me?"
Reageerd er ene speler genaamd WiseDealer. Die zegt dat hij voor 16k er wel eentje voor me kan craften. Nou lijkt mij een goeie deal. Dus hij vraagt of ik er voor 5k nog extra stats op wil. Nou ik wil dat wel natuurlijk.
Ik heb hem dus 21k gegeven om Fairy wings te craften. Gaat die lul ineens offline en ben mn geld kwijt.
Als ik die lul nog eens tegenkom dan gaat ie ervan langs krijgen.
Verwijderd
Ik heb ongeveer 100k, en wil best wel wat betalen...
Ben alleen atm nog maar ik lvl 23
Het schiet niet erg op, maar goed, een aantal quests gedaan
Was ook een leuke quest bij: een papiertje naar iemand in Hill Of Wind brengen vanaf City Of Zant. Krijg je daar meteen iets meer dan 20% Exp van. Das 1 minuut rennen
Maar goed, dat soort dingen verdient allemaal wel lekker
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
echt een leuk spel, goede graphics enzo
ff vraagje, zijn servers down ofzoiets?
Verwijderd
keb gevonden hoe je aan een job komt en dus daarom ben ik nu muse
ma nu zit ik met een probleem, je hebt namelijk skills, maar hoe zet je ze in je lijst of hoe gebruik ik ze, wat een probleem nou
nu hoop ik hier een antwoord te vinden, kben echt radeloos
btw: zalig spel, nice graphics...
beste mmorpg online for free!!!
Deadseeker (belgium)
LT clan heeft nog 2 plekken vrij. Ik weet niet of clmann ze gereserveerd houd, of er plekken vrij zijn. maar ik denk daat we ook weer 50+ers zoeken. gezien er een hoop aan nieuwe chars zijn begonnen. en dus een kwart van de clan niet emer actief tot soms actief zijn met die accounts

(ik noem maar wat: Nemor, Chammiej, Bunny, Krak, Kippetje (maar die zit er met 2e char al bij clan
[ Voor 34% gewijzigd door daves2hd op 06-03-2005 16:08 ]
Ik ben nu een nieuwe muse begonnen en het gaat opzioch best wel super. Op die money-steal na dan
Ben nu ook erg voorzichting aant doen met de skills die ik aanleer. Heb nu alleen nog maar Mana Bolt en Ice Bolt. Verder komt daar nog Staff stun attack, Cure en Support nog bij. Daar houd ik het dan voorlopig op tot lvl 50 en dan zie ik wel weer wat ik dan doe met mn skills.
Verwijderd
en voor zover ik weet heb ik nix verkeerds gedaan
Verwijderd
Je zag de garnet helemaal niet liggen, want toen ik vroeg waarom je de garnet niet opgepakt had zei je dat je m niet had zien liggen....en triest ik zag dat ding wel liggen..
Je zegt ook dat ik ff snel de garnet kwam oppakken, dit slaat natuurlijk nergens op omdat jij ook wel weet dat je niet "ff snel" nadat de grunter guardian is gedood items kunt oppakken die eigenlijk van iemand anders zijn...

maarja 't is maar een spelletje....
je bent lame en dat blijf je. spelletje of niet, triest ben je.
edit: verder maakt het niet uit of ik um zag liggen of niet want clmann was nog aan het rapen...
[ Voor 12% gewijzigd door daves2hd op 06-03-2005 18:56 ]
Ik hoop vandaag de lvl 50 weer te bereiken, nog anderhalf level. Ik weet alleen niet of ik het volhou na een zwaar weekend met 30 kinderen die vermaakt moesten worden ->

[ Voor 58% gewijzigd door Haan op 06-03-2005 19:17 ]
wat sneller zijn, je hebt gewoon niet lame te doen dat als iemand voor z'n leven vlucht en z'n clan maat het opraapt ertussen te komen, om lekker te bug exploiten. maar ok, je zegt het zelf al met "Volgende keer toch iets sneller zijn..." dat je erop uit was te stealen.. zegt voor mij genoeg dat je op CE bij ons uit de buurt moet blijven.
[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 07-03-2005 02:40 ]
//EDIT:
Heb nog 1 vraagje: Wanneer kan je naar een andere planeet? Ben nu op lvl 23...
En hoe kan je daar dan heen?
[ Voor 24% gewijzigd door Phyxion op 06-03-2005 19:08 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
ik poog in server 3 te komen. server hoppen gaat zo lastig ze zitten allemaal volJaii schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:02:
Hey is er iemand van LT online? Of zijn jullie IGN's anders?
jah wilde ik ook net zeggen. kost te veel posts dat opscheppen van yoshi1, het bericht is duidelijk al aan z'n gedrag en posts te zien.
T wordt tijd om weer een keertje naar clan island te gaan, morgen ben ik waarschijnlijk lvl 65 dus kan ik nog een beetje meekomen.
Deliriant isti Romani.
Verwijderd
Ik ben Huib en ik ben 14 jaar.
Ik lees dit topic erg vaak en vind het erg leuk. Ik speel zelf ook ROSE sinds kort en vind het egt een supertof spel.
Ik heb een muse lvl 30 en ben net begonnen met een dealertje zodat ik allerlei dingen kan maken voor me muse..
zo dit wilde ik ff kwijt en een fijne avond nog verder.
Dit topic is gesloten.