Hoe kan je weer een beetje snel aan mp en hp komen, heb wel die sit skill, maar dat schiet van geen kanten op. Soms zie je ook mensen slapen, is dat ook een skill?, zoja waar te vinden
.
Lol als mensen liggen zijn ze doodFreddy_Fish schreef op zondag 06 maart 2005 @ 22:31:
Hoe kan je weer een beetje snel aan mp en hp komen, heb wel die sit skill, maar dat schiet van geen kanten op. Soms zie je ook mensen slapen, is dat ook een skill?, zoja waar te vinden.
Maar gewoon pots kopen
Anoniem: 54991
Zou kunnen, niet dat ik zo 1-2-3 weet, waarschijnlijk niet omdat we vooral in brabant zittenAnoniem: 138875 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 21:17:
Zeg ispierings heb jij misschien familie die in veenendaal woont?
Anyway net me teen hawker een mammoth gemold, clercs nightmare!
6k pots erdoor heen maar wel een mooie garnet ervoor terug gekregen
18K xp ervan gehad, best wel ziek
Voorlopig doen we het niet meer, was ff aan het kijken of we het kodnen en ja, maar dat scheelde welgeteld maar 1 potion XD
gheghe ik heb ook 10 min op een mammoet gehakt... maar nog niet eens 10% gemold ofzo
. als ik lv 100+ ben kan ik ze denk ik wel aan. heb ookwelleens een mammoet 3 drops zien doen. iemand molde dat beest in no time en drope paar flejes (ethers ofzo) hoopje furs en een gem
, leuke beesten veel tijd, pijn en pots
.
de clan gaat goed, nogmaar 18 clan points en we zijn lvl up. we hebben dan teminste watmeer ruimte, en wie weet wat we allemaal wel niet meer kunnen dan
.
eigenlijk hadden we wel punten meer mogen hebben, alleen kwam een een lame clan (Eclipse) inneens cl en mij mollen terwijl we crawfi guard bijna dood hadden
. I'll be back Eclipse,.. gheghe
clan gericht: er zijn een hoopje mensen die nieuwe chars hebben gemaakt enz, sommige van jullie spelen nogwelleens met oude enz. maar er zijn misschien 45+/50+ers die bij de clan willen, enz. mijn vraag is de gene die van plan zijn niet meer met oude char te spelen het even door te geven zodat er weer een plekkie vrij komt (als je later toch bescluit je dat je oude char beter was dan de nieuwe kun je als er plek is natuurlijk wel weer trug komen
). maar ik geloof dat cl hier nogwel over trug gaat komen toch?
. morgen of overmorgen iniedergeval clan up dus meer plek (denk ik
)

de clan gaat goed, nogmaar 18 clan points en we zijn lvl up. we hebben dan teminste watmeer ruimte, en wie weet wat we allemaal wel niet meer kunnen dan
eigenlijk hadden we wel punten meer mogen hebben, alleen kwam een een lame clan (Eclipse) inneens cl en mij mollen terwijl we crawfi guard bijna dood hadden
clan gericht: er zijn een hoopje mensen die nieuwe chars hebben gemaakt enz, sommige van jullie spelen nogwelleens met oude enz. maar er zijn misschien 45+/50+ers die bij de clan willen, enz. mijn vraag is de gene die van plan zijn niet meer met oude char te spelen het even door te geven zodat er weer een plekkie vrij komt (als je later toch bescluit je dat je oude char beter was dan de nieuwe kun je als er plek is natuurlijk wel weer trug komen
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Anoniem: 138875
Kan iemand mij helpen?
Mijn probleem is als volgt:
Ik ben een muse van lvl 30 en ik train meestal in Elveroon Desert bij de aqua's.
nou zijn mijn MP en HP pots zo snel op en soms heb ik gewoon geen geld genoeg om nieuwe te kopen...
Heeft iemand een tip om snel geld te kunnen verdienen?
Danku
Ik ben een muse van lvl 30 en ik train meestal in Elveroon Desert bij de aqua's.
nou zijn mijn MP en HP pots zo snel op en soms heb ik gewoon geen geld genoeg om nieuwe te kopen...
Danku
Anoniem: 84254
Peace is onmogelijk, als we iemand van team europe tegen komen in CE wordt hij gedood, maar dat hadden ze al gemerktSaryon schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:49:
Goedenavond mensen! Ik ben een weekendje weg en meteen wordt er geruzied bij het leven
T wordt tijd om weer een keertje naar clan island te gaan, morgen ben ik waarschijnlijk lvl 65 dus kan ik nog een beetje meekomen.Trouwens Yoshi, ik heb in dit hele verhaal Clmann nog niet voorbij zien komen, dat je ruzie met Dave hebt is iets tussen jullie, maar begin hier niet met Anti-dit en Anti-dat gezeik, want LoT heeft hier toch wat meer aanhangers dan jij zitten. Peace zou ik zeggen en maak het elkaar niet onmogelijk hier.
Ik heb nog gezegd dat hij niet moest ksen, daarna was hij mee gestopt en zat hij naast de grunter guardian, nouja ik dacht dat het een aardige gotter was, ik liet hem daar staan.
Toen we grunters hadden afgemaakt steelde hij plotseling onze clanpunten en garnet.
En een goeie tip, mensen die willen refinen, gebruik Fe of Cu voor alle levels, Jaaa ook voor level 1, je krijgt gewoon een betere resultaat, ik had mn weapon van (1) naar (3) was naar atk 104 naar 118
75hitrate naar 91, en nu refinen naar level (4) en ik heb meer iets van 103 hitrate
Bij vinze heeft het vaak geprobeerd en heeft nu bijna allmeaal dodgerate van 30
Mensen die nog in de clan willen er zijn nu 3 a plekjes vrij, level 45+ graag ff contact opnemen mij of dave.
jaa ik ben even offline. zit op schoo len niets te sellen in shopje dus beetje nutteloos

ik ben denk ik er rond 3u-half 4 wel. zoek me maar op budfylist (ingame heet ik ook weer Daves2hd)
je kan ook contact opnemen met eventueel een andere clan member die een bericht aan ons door geeft straks
.
ik heb vanmorgen nog even een paar clan points in de wacht gesleept, ik denk at wevandaag als we een paar crawfi erbij martelen wel 1000 halen. gezien we nog minder dan 15 moeten
.
inderdaad, ik haat dat. iemand mollen en items jatten, of items jatten enz. terwijl het gevraagd is neit te doen en dan peace roepen. maar Clmann (fe)'s en (cu')s zijn wel duur. zo z'n voor en nadeel
owjah als je het nog niet heb gezien, je wings zijn weg hoor cl
. * daves2hd voelt z'n 800k trugstromen

ik ben denk ik er rond 3u-half 4 wel. zoek me maar op budfylist (ingame heet ik ook weer Daves2hd)
je kan ook contact opnemen met eventueel een andere clan member die een bericht aan ons door geeft straks
ik heb vanmorgen nog even een paar clan points in de wacht gesleept, ik denk at wevandaag als we een paar crawfi erbij martelen wel 1000 halen. gezien we nog minder dan 15 moeten
inderdaad, ik haat dat. iemand mollen en items jatten, of items jatten enz. terwijl het gevraagd is neit te doen en dan peace roepen. maar Clmann (fe)'s en (cu')s zijn wel duur. zo z'n voor en nadeel
owjah als je het nog niet heb gezien, je wings zijn weg hoor cl
[ Voor 10% gewijzigd door daves2hd op 07-03-2005 09:23 ]
Anoniem: 95989
ik ben er vanmiddag rond kwart over 4, dan ga ik eindelijk Hawker worden als alles meezit

Iemand?FnF schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:05:
Heb nog 1 vraagje: Wanneer kan je naar een andere planeet? Ben nu op lvl 23...
En hoe kan je daar dan heen?
Aangezien ik toch echt lees dat er 7 planeten zijn...
En heb nog nergens mamoeten gezien, dus...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Anoniem: 123576
Jongens ik heb de dude gevonden.. hij sprka me zomaar aan en beweerde een level 98 dealer te hebben en zou wel wat mooi voor me maken... hij liet zijn equep zien die hij droeg.. omg hij had wel echt mooi spul voor een lvl 6x perzoon, natuurllijk wist ik wie hij was en ben maar nergens op in gegaan en we zullen eens kijken of we hem een poot uit kunnen draaien....warchaser schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:48:
godver ik ben genaaid.. iemand zei dat ie op mijn auto spikes kon doen.. het was een nederlander en hij zei dat hij egt te vertrouwen was.. en hij liet een of ander masker achter.. en nu ben ik mijn kart kwijt en hij heeft mij gedelete uit zijn id list en hij is weg en hij accept me niet meer als vriend
emperornapoleon is z'n naam.. godverdomme .. hele me kart weg![]()
![]()
![]()
Meschien zijn card jatten of zo..
Greatz fly... ps in game nick in flyingdutch
Sorry jongens ben van weekend afwezig geweest
zijn paar dingen gebeurt en had wegens aantal dingen geen tijdl Voor de rest top weekend gehad in de keet
maar effe weer bij zaken
Ik zal jullie snel weer zien ingame
Trouwens ik word beetje gek van me dealer vooral in b1 = pot pot oh nee gerwin pot en gerwin ligt op de grond
. Denk clmann dat me hawker terug komt (zo snel ik er weer ben maybe vanaf).
Gelukkig nog maar 4 weken stage op moment kost dat zon 46 uur per week maar straks als stage afgelopen heb ik nog maar 24 uur per week school dus meer tijd voor te gamen
.
Maar jongens ik moet weer gaan effe verder aan werk
zijn paar dingen gebeurt en had wegens aantal dingen geen tijdl Voor de rest top weekend gehad in de keet
Ik zal jullie snel weer zien ingame
Trouwens ik word beetje gek van me dealer vooral in b1 = pot pot oh nee gerwin pot en gerwin ligt op de grond
Gelukkig nog maar 4 weken stage op moment kost dat zon 46 uur per week maar straks als stage afgelopen heb ik nog maar 24 uur per week school dus meer tijd voor te gamen
Maar jongens ik moet weer gaan effe verder aan werk
wat voor wapen kan ik als best kiezen als ik op lvl 10 een Hawker word?
ik wil katar hawker worden, dus liefst een katar class wapen, als dat kan..
ik wil katar hawker worden, dus liefst een katar class wapen, als dat kan..
eh als je quest al gedaan hebt moet je zon katar hawker wapen kopen
ga naar weapon seller in zant en ga dan naar het 3de tabblad van die shop dacht ik
dan het wapen wat links boven in staat een simpel wapen met paar pinnen erop:) en je gaat ownen
ga naar weapon seller in zant en ga dan naar het 3de tabblad van die shop dacht ik
dan het wapen wat links boven in staat een simpel wapen met paar pinnen erop:) en je gaat ownen
zal het onthouden, moet de quest nog wel, omdat ik er gister maar niet door kon komengerwingood schreef op maandag 07 maart 2005 @ 10:32:
eh als je quest al gedaan hebt moet je zon katar hawker wapen kopen
maar vanmiddag/vanavond zal het gebeuren
Trouwens mensen als je er niet in kan komen probeer dit helpt bij mij meestal wel en scheelt je elke keer de game opnieuw op te starten
klik op de server waar je in wilt
hou enter in gedrukt
klik op ok als hij zegt not more room of wat er precies staan
doormidddel van enter in te houden gaat hij weer een bericht sturen naar de server of je erin mag
en zo nee weer op ok klikken
Dit moe tje misschine 10 20 keer doen maar dat is korter dan elke keer game opnieuw opstarten en dan weer pw en gb in te voeren.
Doormiddel van dit kom ik vaak door exceeded uit
trouwens gisteren 20 min op muse van iemand geweest een support maar das toch wel nice je jiont party en vroem beetje healen en je lvl up.
Gerwin (is rustig op werk dus kom weer af en toe posten
)
klik op de server waar je in wilt
hou enter in gedrukt
klik op ok als hij zegt not more room of wat er precies staan
doormidddel van enter in te houden gaat hij weer een bericht sturen naar de server of je erin mag
en zo nee weer op ok klikken
Dit moe tje misschine 10 20 keer doen maar dat is korter dan elke keer game opnieuw opstarten en dan weer pw en gb in te voeren.
Doormiddel van dit kom ik vaak door exceeded uit
trouwens gisteren 20 min op muse van iemand geweest een support maar das toch wel nice je jiont party en vroem beetje healen en je lvl up.
Gerwin (is rustig op werk dus kom weer af en toe posten
Je moet voor een quest op een gegeven moment naar Luna, de tweede planeet. Maar zoals besproken in het topic zijn de vijanden daar niet plezierig en zeker niet voor een level 23FnF schreef op maandag 07 maart 2005 @ 09:36:
[...]
Iemand?
Aangezien ik toch echt lees dat er 7 planeten zijn...
En heb nog nergens mamoeten gezien, dus...
Voor de rest ben ik aardig opgeschoten, ben inmiddels een level 30 Muse en heb al de outfit voor een Level 31. very nice. Daarnaast heb ik alle skills die een attack Muse wil hebben, ik weet alleen nog niet of ik de HP buff zal nemen, ondanks die erg handig kan zijn, dat zou dan ook de laatste Support skill worden die ik als Attack Muse zou nemen.
Clangericht: Ik (Markand) en polo1987 (viper808) zijn nu bezig met twee nieuwe characters. Ik wou een Muse uitproberen en ter ondersteuning van polo1987 die een Dealer heeft, daarmee willen we items craften voor de characters die nu in de clan zitten. Dat betekend dat we (tijdelijk) even geen tijd besteden aan het andere character, maar zeker niet dat we er mee ophouden. We zijn nu bezig met zo snel mogelijk levelen binnen ons kunnen
Anoniem: 84254
ALs je naar level 0 naar 1 refined met blue powders krijg je maar 1 of 2 atk meer, dan kun je niet refinen, als je het doet doe dat in grote stappen.daves2hd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 09:22:
jaa ik ben even offline. zit op schoo len niets te sellen in shopje dus beetje nutteloos![]()
je kan ook contact opnemen met eventueel een andere clan member die een bericht aan ons door geeft straks.
ik heb vanmorgen nog even een paar clan points in de wacht gesleept, ik denk at wevandaag als we een paar crawfi erbij martelen wel 1000 halen. gezien we nog minder dan 15 moeten.
owjah als je het nog niet heb gezien, je wings zijn weg hoor cl. * daves2hd voelt z'n 800k trugstromen
En ja ik heb inderdaad mn devilwing(1) verkocht voor 670k 19dodge, inkoop was 570k
Ik heb nu een nieuwe devilwing 21dodge 16defense en 10 resistance, binnenkort mn devilwing maar refinen hehe.
Jammer markand en viper dat jullie met andere char bezig zijn, want dan loop je erg achter met de rest, je kan beter de episode quest doen met zn 2en daar krijg je veel meer geld.
Ik heb nu Fairy Wings (die simpele wings) met een dodge van 18Anoniem: 84254 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:16:
[...]
En ja ik heb inderdaad mn devilwing(1) verkocht voor 670k 19dodge, inkoop was 570k.
Ik heb nu een nieuwe devilwing 21dodge 16defense en 10 resistance, binnenkort mn devilwing maar refinen hehe.
Jammer markand en viper dat jullie met andere char bezig zijn, want dan loop je erg achter met de rest, je kan beter de episode quest doen met zn 2en daar krijg je veel meer geld.
Daarnaast was ik op een gegeven moment mij Soldier een beetje zat, komt meer omdat ik er tijden mee had gespeeld. Ik snap dat we achterlopen, maar ik speel dit spel nog steeds voor mijn plezier en als je er even geen plezier meer aan hebt, dan kan je beter wat anders gaan doen en dat heb ik gedaan door met een Muse te gaan spelen. Des ondanks heb ik daar nog wel lol aan, dus ik ga maar eens kijken wat mij beter gaat bevallen. Misschien dat als ik ooit met mijn Muse in de buurt van de 50 kom dat ik hem laat vervangen, maar ik ga eerst eens kijken of het me tegen die tijd nog bevalt.
Op het moment kan ik de lol niet op. Heb nog geen enkele potion moeten inkopen, daarnaast heb ik tenminste een keer dat ik geld aan het verdienen ben ipv geld aan het verliezen en heb in verhouding tot mijn level aardig leuke equipment.
wow... der was drnet een junon's king kong.. afgemaakt en toen kwam der nog een.. maar die gloeide ???
Kan wel eens kloppen, ik heb het ook meegemaakt met een Aqua King, daar was ook een gloed omheen, maar ik heb er niets speciaals aan gemerkt, het lijkt me dus meer een bug in de game.warchaser schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:03:
wow... der was drnet een junon's king kong.. afgemaakt en toen kwam der nog een.. maar die gloeide ???
hij dropte wel een black hearts.. maar ik was te laat met oppakken

kijk en dat heb ik nu ook met me dealer kan ik geen lol maken meer aauuuu zeggen door elke keer dood gaan. ook al heb ik 2 warrioscardinal808 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:27:
[...]
Ik heb nu Fairy Wings (die simpele wings) met een dodge van 18Mijn beste aankoop tot nu toe. En dan te bedenken dat ik het nog kan refinen
![]()
Daarnaast was ik op een gegeven moment mij Soldier een beetje zat, komt meer omdat ik er tijden mee had gespeeld. Ik snap dat we achterlopen, maar ik speel dit spel nog steeds voor mijn plezier en als je er even geen plezier meer aan hebt, dan kan je beter wat anders gaan doen en dat heb ik gedaan door met een Muse te gaan spelen. Des ondanks heb ik daar nog wel lol aan, dus ik ga maar eens kijken wat mij beter gaat bevallen. Misschien dat als ik ooit met mijn Muse in de buurt van de 50 kom dat ik hem laat vervangen, maar ik ga eerst eens kijken of het me tegen die tijd nog bevalt.
Op het moment kan ik de lol niet op. Heb nog geen enkele potion moeten inkopen, daarnaast heb ik tenminste een keer dat ik geld aan het verdienen ben ipv geld aan het verliezen en heb in verhouding tot mijn level aardig leuke equipment.
gisteren was ik met een support muse in party met paar gasten die ik bij elkaar haalde we werden op laatste party lvl 22 en gewoon party heal etc maar iedereen is je dank baar als je ze ret van de dood en alle muse stuff die droppen krijg je gweoon dus we zullen zien wat er komende weken gaan gebeuren. Ook heb ik in andere clans gezien dat er meestal in party van 7 mensen stuk of 3 4 musen zitten paar attacken en paar supoort dit is nice combo. Je zegt clmann en daves en nog 1 vechten. Dan jij met je muse ik en is al 1 hoge muse dan zit je al in een ownage party
ik heb net saber and elf sword (2) gekocht voor 20k.. is toch een mooie prijs he 
als je ze wilt kope.. zeg maar ff
als je ze wilt kope.. zeg maar ff
[ Voor 19% gewijzigd door warchaser op 07-03-2005 13:36 ]
Ik geloof dat ik wat heb gemist, of zie ik het nou verkeerd, want ruzie is niet eens aan de orde. Het is gewoon een update vraag waar iedereen mee bezig is en de vraag van anderen waarmee ze bezig zijn.gerwingood schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:10:
[...]
mensennnnnnnnnnnnnn we gaaan lolllllll maken en geen ruzie
Gewoon vraag en update en al helemaal geen ruzie, gewoon een stukje waarom ik met mijn Muse ben begonnen, kan al niet wachten tot mijn werk er vandaag weer op zit. Kan ik weer verder spelen.
Dat is wel heel goedkoop he? zeker met extra stats, maar ach je kan het altijd proberengerwingood schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:11:
btw ik en vriend van me zoeken butterfly wings als iemand ze vind / ziet met goede stats en rond 60 k zeg het ik koop ze van je
Ik heb net Elven Violet gekocht voor 50K, 18 dodge 
Normaal zie je ze alleen met 16 eigenlijk, deze is wel mooi dus
Gaat zeker 22-24 dodge doen na 2x refinen.
Verder heeft er ooit iemand sunglasses gezien met 5% mp decrease +2 int?
Tot nu toe heb ik alle mogelijke masks enzo ermee gezien behalve sunglasses,
en mijn eigen thick frame glasses met zelfde stats heb ik ook verder nooit meer gezien...
Logischerwijs zouden ze er moeten zijn maar geen enkele muse die ik ken heeft ze ooit gezien...
en mijn eigen thick frame glasses met zelfde stats heb ik ook verder nooit meer gezien...
Logischerwijs zouden ze er moeten zijn maar geen enkele muse die ik ken heeft ze ooit gezien...
als iemand leuk beginner spul voor katar hawker ziet....keep me informed 
trouwens, k ben nie eerder thuis dan 16:15 ongeveer, k zit op stage
trouwens, k ben nie eerder thuis dan 16:15 ongeveer, k zit op stage
Charming sunglasses zijn door de benodigde materialen vrij duur om te craften en wordt daarom minder gedaan. Omdat er minder gecraft worden zijn er ook minder bijzondere sunglasses. Voor mijn 15/2 sunglasses heb ik dan ook 750k moeten betalen simpelweg omdat er veel animo was (tijdens de auction liep het bod zelfs op tot 870k, maar die vent trok zich later terug en toen kreeg ik een 2e kans voor een lager bedragAnoniem: 54991 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:09:
Ik heb net Elven Violet gekocht voor 50K, 18 dodge
hehecardinal808 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:08:
[...]
Ik geloof dat ik wat heb gemist, of zie ik het nou verkeerd, want ruzie is niet eens aan de orde. Het is gewoon een update vraag waar iedereen mee bezig is en de vraag van anderen waarmee ze bezig zijn.
Gewoon vraag en update en al helemaal geen ruzie, gewoon een stukje waarom ik met mijn Muse ben begonnen, kan al niet wachten tot mijn werk er vandaag weer op zit. Kan ik weer verder spelen.
[...]
Dat is wel heel goedkoop he? zeker met extra stats, maar ach je kan het altijd proberen
ik zeg toch niet dat ik het over jou heb
maar net stukje omhoog in de paginas las ik paar dingen over andere die nou niet bepaald aardig tegen elkaar zijn maarja zal volgende keer wel niks zeggen.
eh 60k vind ik genoeg gisteren zag ik ze voor 70k maar met 9 dodge
little angel wings voor 45 k in jjunon mara had geen geld bij me
Niemand?Anoniem: 138875 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 07:42:
Kan iemand mij helpen?
nou zijn mijn MP en HP pots zo snel op en soms heb ik gewoon geen geld genoeg om nieuwe te kopen...![]()
Danku

Aan je passive skills werken, deed ik ook voordat ik mijn skills zelf ging upgraden en dat werkt fantastisch
Ik koop meestal items die je charm wat verhogen.. Daardoor heb je veel meer kans op drops van vijanden... Die verkoop ik dan ook weer. Na een lvl up (38 nu) heb ik meestal rond 20k verzameld.
Alleen ik verkoop nooit iets via een winkeltje, maar gewoon bij een NPC ofzo. Spaart me veel moeite omdat ik geen zin heb om 2 uurtjes te wachten ofzo voordat er eindelijk iemand iets van me koopt
.
Trouwens ik heb laatst Fairy wings met +1 dex gekocht voor 50k... Is dat een beetje duur? En weet iemand trouwens welke union ik het beste kan joinen voor hawker?
Alleen ik verkoop nooit iets via een winkeltje, maar gewoon bij een NPC ofzo. Spaart me veel moeite omdat ik geen zin heb om 2 uurtjes te wachten ofzo voordat er eindelijk iemand iets van me koopt
Trouwens ik heb laatst Fairy wings met +1 dex gekocht voor 50k... Is dat een beetje duur? En weet iemand trouwens welke union ik het beste kan joinen voor hawker?
Ik snap niet hoe zommige mensen toch aan zoveel zully komen, ik ben level 58 en heb net geen 500K, als ik al me hearts en essent en crystals verkoop zal ik meschien 1mil halen, maar ik zie echt mensen die iets van 10 x zo veel hebben, en niet zo gek veel hoger zijn, ik handel best veel en maak echt wel wat winst, maar moet natuurlijk ook voor me zelf dingen kopen dus hou echt niet zo veel geld over.. nu wil ik binnenkort eens wat echt mooi gaan kopen iets duurs, Mooie wings of zo. dus word op een of andere maniet geld bij elkaar schrapen.
ps level 58 is best een klote level om te zijn, de mooie nieuwe EQ komt pas weer op lvl 64 66, nog maar tijdje door harken dus, heb wel al een mooie bullshield voor dan kwam er een tegen met hoge dodge voor erg weinig dus maar alvast ingeslagen.
Greatz fly
ps level 58 is best een klote level om te zijn, de mooie nieuwe EQ komt pas weer op lvl 64 66, nog maar tijdje door harken dus, heb wel al een mooie bullshield voor dan kwam er een tegen met hoge dodge voor erg weinig dus maar alvast ingeslagen.
Greatz fly
Schijnbaar heb ik geluk gehad voor 120Kmakje schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:17:
[...]
Charming sunglasses zijn door de benodigde materialen vrij duur om te craften en wordt daarom minder gedaan. Omdat er minder gecraft worden zijn er ook minder bijzondere sunglasses. Voor mijn 15/2 sunglasses heb ik dan ook 750k moeten betalen simpelweg omdat er veel animo was (tijdens de auction liep het bod zelfs op tot 870k, maar die vent trok zich later terug en toen kreeg ik een 2e kans voor een lager bedrag)
Het is ook waar dat ze veel meer waard zijn want ik heb al 500K voor mijn glasses geboden gekregen, het is net zoiets als het mask of lie maar dan voor muses, echt zo'n forever ding, net als mijn staff en 1% mp decrease event earrings.
Zelf heb ik bijna alles wat ik moet hebben tot lvl 104 nu, moet alleen nog legend shadow gloves hebben en een lvl 104 velvet bonnet met 18+ dodge, dan ben ik zo goed als compleet op dragon wings na, en ooit een rode sporty maar dat heeft geen prioriteit.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 07-03-2005 14:43 ]
Charm geeft geen extra drops van gewone beesten, alleen van quest items. Daarnaast geeft een hogere charm betere questrewards en meer exp van quests.
Of fairywings met 1 dex voor 50k duur is hangt van de stats af. Voor een Hawker is dex belangrijk omdat het avoid, m-speeds en attack geeft, voor de overige classes geft het enkel avoid en m-sped. Als jouw fairywings bijv 12 dodge heeft dan is die wing even goed als een gewone fairywing met 13 dodge en dan is 50k wel wat veel...
Verkijk je dus absoluut niet op de (blauwe) bonus stats, de gewone zijn minstens even belangrijk.
Of fairywings met 1 dex voor 50k duur is hangt van de stats af. Voor een Hawker is dex belangrijk omdat het avoid, m-speeds en attack geeft, voor de overige classes geft het enkel avoid en m-sped. Als jouw fairywings bijv 12 dodge heeft dan is die wing even goed als een gewone fairywing met 13 dodge en dan is 50k wel wat veel...
Verkijk je dus absoluut niet op de (blauwe) bonus stats, de gewone zijn minstens even belangrijk.
edit:
@ ispierings als jij 15/2 charming sunglasses hebt gekocht voor 150k dan heb je inderdaad ontzettend veel mazzel gehad. Ik heb mijne een aantal weken geleden gekocht en ze waren de eerste die überhaupt verkocht werden op 7hearts.net. Daarnaast zijn 15 attack spullen voor mij veel belangrijker dan alle andere masks. 15 attack = 15 int en dat is veel, mp vermindering is ook leuk, maar meer damage is belangrijker voor mij. Heb daarom nu 3 15/2 equips aan en dat is toch ineens veel meer damage dan eerst. Alhoewel ik dodge en def daarnaast ook belangrijk blijf vinden, 15/2 met slehte stats komt er niet in, wel zijn 15/2 spullen het meestal waard om te refinen (heb ze beide op (4).
Ik ben een damage whore
Edit2: Geld hebben en rijk zijn? ik heb op dit moment slechts 2407 zuly en enkel wat essence en low ether om te verkopen voor cash. Maar heb voorlopig alle benodigde equips wel klaarliggen
@ ispierings als jij 15/2 charming sunglasses hebt gekocht voor 150k dan heb je inderdaad ontzettend veel mazzel gehad. Ik heb mijne een aantal weken geleden gekocht en ze waren de eerste die überhaupt verkocht werden op 7hearts.net. Daarnaast zijn 15 attack spullen voor mij veel belangrijker dan alle andere masks. 15 attack = 15 int en dat is veel, mp vermindering is ook leuk, maar meer damage is belangrijker voor mij. Heb daarom nu 3 15/2 equips aan en dat is toch ineens veel meer damage dan eerst. Alhoewel ik dodge en def daarnaast ook belangrijk blijf vinden, 15/2 met slehte stats komt er niet in, wel zijn 15/2 spullen het meestal waard om te refinen (heb ze beide op (4).
Ik ben een damage whore
Edit2: Geld hebben en rijk zijn? ik heb op dit moment slechts 2407 zuly en enkel wat essence en low ether om te verkopen voor cash. Maar heb voorlopig alle benodigde equips wel klaarliggen
[ Voor 49% gewijzigd door makje op 07-03-2005 14:59 ]
ja heb ik hier ook maar meestal als dat bij mij gebeurt krijg ik opeeens een damage van 1xxx ziet wel leuk uit maar wel 8 kogels weg. Denk dat aan server ligt die aan laggen is.Anoniem: 138875 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:23:
he als ROSE vast loopt bij mij wanneer mijn dealer aant schieten is staat er wel de hele tijd mis maar dan gaan zijn bullets wel steeds op terwijl hij dus gewoon vast loopt...![]()
iemand bekend met het probleem en/of oplossingen?(behalve ander internet)
Helaas heeft het spel nog vele bugs, maar sommige zijn apart voor elke computer/gebruiker.gerwingood schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:33:
[...]
ja heb ik hier ook maar meestal als dat bij mij gebeurt krijg ik opeeens een damage van 1xxx ziet wel leuk uit maar wel 8 kogels weg. Denk dat aan server ligt die aan laggen is.
Mijn voornamelijkste bug is dat is last krijg van "slow-motion". Opeens gaat de hele wereld in slow-motion. loop in slow-motion, doe makkelijk 250-2500 damage op een monster. probleem is ook dat er "opeens" monsters voor mijn neus staan en me gelijk doden, niet erg fijne bug. Andere mensen zien ook wat anders als ik, want daar ben ik al lang op locatie terwijl het bij mij nog zeker 30 meter niet lopen. en dat duurt dan nog wel een minuut. oplossing is een minuut of 5 wachten of het spel afsluiten en opnieuw opstarten
Het kan idd aan je eigen computer liggen want volgens mij is in mijn geval mijn internet de oorzaak.
Wij hebben nl. planet draadloos en da werkt niet helemaal lekker(het duurt soms zo'n 5 min. voordat een site geladen is..) dus ik nu aant zeuren bij me pa voor beter internet...
Maar verder vindt ik dat wel heel vaak alle channels exceeded zijn...
Wij hebben nl. planet draadloos en da werkt niet helemaal lekker(het duurt soms zo'n 5 min. voordat een site geladen is..) dus ik nu aant zeuren bij me pa voor beter internet...

Maar verder vindt ik dat wel heel vaak alle channels exceeded zijn...
oeh, eindelijk thuis, tijd om hawker te worden 
k ben ingame te bereiken op: Ryugo
channel 2 btw
k ben ingame te bereiken op: Ryugo
channel 2 btw
deeltje 4 komt pas bij 1000 posts.
ook is er bij hem soms een quest te halen deze word altijd aangekondigd geloof ik. de quest is maar eens in de week of minder ofzo
ok Het geheim hiervan is te leren bij: [Historian] Jones in junon polis. hij staat onderaan helemaal bij de lighthouse. hij weet er geloof ik meer vanwow... der was drnet een junon's king kong.. afgemaakt en toen kwam der nog een.. maar die gloeide ???

[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 07-03-2005 16:35 ]
Die quest is elke dag zo rond 13:00 uur nederlandse tijd
Mooi we zijn nu clan grade : 2 :D:D
5 meer members kunnen erbij
Ben nu bijna lvl 66
5 meer members kunnen erbij
Ben nu bijna lvl 66
Anoniem: 82384
Als je naar (ik meen) lake anima gaat, dan spawnen daar ergens aan de rand van het lake regelmatig Aqua Kings. Iedereen valt die meteen aan, zodat je ook kunt aanvallen zonder dat de King jou gaat slaan. Je krijgt daar behoorlijk wat experience voor terug. (Je moet wel tegen de Aqua Rangers/Warriors en zo kunnen, want die meppen af en toe wel op je in).
Ik kan zo (ook lvl 30) 400-800 xp krijgen per aangevallen Aqua King.
Ik heb trouwens gemerkt dat voor een wat rustiger periode ook wel aardig is om Hornets te killen. Die leveren gemiddeld 75 xp op, maar zijn lekker makkelijk zodat je niet de hele tijd hoeft te healen of mana hoeft bij te laden. (Bovendien kill je ze sneller als andere beesten, zodat het netto even hard gaat, maar dus makkelijker is)
Ik kan zo (ook lvl 30) 400-800 xp krijgen per aangevallen Aqua King.
Ik heb trouwens gemerkt dat voor een wat rustiger periode ook wel aardig is om Hornets te killen. Die leveren gemiddeld 75 xp op, maar zijn lekker makkelijk zodat je niet de hele tijd hoeft te healen of mana hoeft bij te laden. (Bovendien kill je ze sneller als andere beesten, zodat het netto even hard gaat, maar dus makkelijker is)
Hoe werk je daar aan? Want bij mij staat er maar 1 passive skill...Anoniem: 54991 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:36:
[...]
Aan je passive skills werken, deed ik ook voordat ik mijn skills zelf ging upgraden en dat werkt fantastisch
En hoe kom je nou in een andere wereld? Aangezien ik lees dat er 7 zijn
Upgraden, en skillbooks kopen...FnF schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:40:
[...]
Hoe werk je daar aan? Want bij mij staat er maar 1 passive skill...
En hoe kom je nou in een andere wereld? Aangezien ik lees dat er 7 zijn
Je kunt alleen nog naar Luna maar das 50+, en ik adviseer eerder 70+ of 60+ in party...
Hoe heet de wereld voor Luna eigenlijk?Anoniem: 54991 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:54:
[...]
Upgraden, en skillbooks kopen...
Je kunt alleen nog naar Luna maar das 50+, en ik adviseer eerder 70+ of 60+ in party...
Hoezo dom kicken...
De wereld waar je nu op bent heet luna, niet dat dat belangrijk is overigens. Als je meer vragen hebt gebruik dan even de kernwoorden uit je vraag in de search bovenaan zodat je in dit topic kunt zoeken naar antwoorden. Ook kan het geen kwaad als je eens de ROSE website doorleest als je dat soort dingen wilt weten...
De wereld waar je nu op bent heet luna, niet dat dat belangrijk is overigens. Als je meer vragen hebt gebruik dan even de kernwoorden uit je vraag in de search bovenaan zodat je in dit topic kunt zoeken naar antwoorden. Ook kan het geen kwaad als je eens de ROSE website doorleest als je dat soort dingen wilt weten...
Heeft iemand een goeie tip om snel veel geld te verdienen ben nl. om de paar min. blut..
ps: Als jullie vinden dat ik teveel vragen stel moeten jullie het zeggen, kweet ook niet precies hoe het er hier aan toe gaat wat dat betreft.
ps: Als jullie vinden dat ik teveel vragen stel moeten jullie het zeggen, kweet ook niet precies hoe het er hier aan toe gaat wat dat betreft.
Correctie: De planeet waar je op begint heet Junon. Daarna komt Planeet Luna.makje schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:50:
Hoezo dom kicken...
En op dei geld tip wacht ik ook nog steeds....
Heb al wel gemerkt dat n00b stuff goed verkoopt. Dus daar ga ik iig wat mee doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 07-03-2005 21:49 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ja je kan proberen om ff bij de beginplekken heel goedkoop in te kopen door bijvoorbeeld Wings en Iron Threads voor rond de 300z te vragen... Zag er gister nog een die het deed, meeste mensen zijn nog nieuw en weten dus niet wat de waarde hiervan is...
Ik sta ook echt verbaasd van de getallen die hier staan maar dat lijkt me mischien standaard voor als je op een andere wereld komt ofzo?... Trouwens weet er iemand nog leuke equips voor een lvl38 hawker? (Ik bedoel hier vooral items waarmee je je MP kan verhogen sinds ik dat echt ERG nodig heb...)
Ik sta ook echt verbaasd van de getallen die hier staan maar dat lijkt me mischien standaard voor als je op een andere wereld komt ofzo?... Trouwens weet er iemand nog leuke equips voor een lvl38 hawker? (Ik bedoel hier vooral items waarmee je je MP kan verhogen sinds ik dat echt ERG nodig heb...)
Iemand enig idee welke creatures iron thread en bird feathers droppen?
idd ik had int begin ook zo'n noob-actie: 4 iron thread verkopen voor 30zuly each..
idd ik had int begin ook zo'n noob-actie: 4 iron thread verkopen voor 30zuly each..

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 138875 op 07-03-2005 22:12 ]
uhm, Ik doelde eigenlijk meer op beginners kleren en wapens. Die verkopen goed. Net boven de inkoop prijs is al prima zat. Gooi er wat onbekende items tussen en een n00b vind het al heel watKijoki schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:04:
Ja je kan proberen om ff bij de beginplekken heel goedkoop in te kopen door bijvoorbeeld Wings en Iron Threads voor rond de 300z te vragen... Zag er gister nog een die het deed, meeste mensen zijn nog nieuw en weten dus niet wat de waarde hiervan is...
tja dat kan gebeuren. Heb ik zelfs nog wel eensAnoniem: 138875 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:10:
Iemand enig idee welke creatures iron thread en bird feathers droppen?
[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 07-03-2005 22:14 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
is die wereld luna heel anders of is het hetzelfde ofzo net als je bij conquer hebt dat je meerdere servers hebt maar allemaal precies hetzelfde...
als er 7 planeten komen en 1 is al vet groot hoe super groot gaat het hele spel dan niet worden. ik denk dat je er later wel voor moet gaan betalen. het zou wel jammer zijn...
als er 7 planeten komen en 1 is al vet groot hoe super groot gaat het hele spel dan niet worden. ik denk dat je er later wel voor moet gaan betalen. het zou wel jammer zijn...
Zo, ben weer online gelukkig
Voor iedereen die interesse heeft: Legion of Tweakers is nog steeds supergoed bezig en door een mooie level-stijging zijn er nog enkele plaatsen beschikbaar. Vereiste is wel dat je lvl 50+ bent, omdat je anders niet mee kan komen met de rest en zeker niet op CE.
Je kunt Clmann pm'en en anders Daves2hd. Let wel op, we zoeken actieve spelers die ons kunnen helpen om heel snel gele lettertjes boven ons hoofd te dragen
O ja, en voor iedereen met high dodge wings (fairy, little devil) of backshield: PM me, ik heb ze nodig
Voor iedereen die interesse heeft: Legion of Tweakers is nog steeds supergoed bezig en door een mooie level-stijging zijn er nog enkele plaatsen beschikbaar. Vereiste is wel dat je lvl 50+ bent, omdat je anders niet mee kan komen met de rest en zeker niet op CE.
Je kunt Clmann pm'en en anders Daves2hd. Let wel op, we zoeken actieve spelers die ons kunnen helpen om heel snel gele lettertjes boven ons hoofd te dragen
O ja, en voor iedereen met high dodge wings (fairy, little devil) of backshield: PM me, ik heb ze nodig
Deliriant isti Romani.
Zeg Gerwingood jij hebt een dealer he?
Zou jij mij aub kunnen zeggen hoe je snel aan iron thread en bird feather komt?
Ik wil nl. fairy wings maken.
Vanaf welk lvl kan je nou precies fairy wings maken?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
k zag gister in Zant allemaal verschillende Fairy wings, sommige zelfs met 15 dodge en andere specs bij 1 persoon, allemaal voor 40k ongeveer...
dat is wel redelijk goedkoop of niet?
dat is wel redelijk goedkoop of niet?
Een paar post erboven zeg je dat je level 30 bent, ik ben met mijn Muse nu level 33 en heb gisteren 3 level bij de aqua kings in Elveroon Desert besteed. Uiteidenlijk had ik 60K aan Rusty Irons, Leg Bones en Back bones. Dus misschien moet je daar maar eens kijken.Anoniem: 138875 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:28:
Heeft iemand een goeie tip om snel veel geld te verdienen ben nl. om de paar min. blut..![]()
ik zou er nog eens goed over nadenken.Anoniem: 138875 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 07:20:
Alvast bedankt.
Ik zal het even uitleggen. Je komt alleen aan thread en feather door te kopen, het wordt nl zo weinig gedropt dat hunten geen zin heeft. Verder is het ook van belang dat je de beste kwaliteit stof gebruikt, dat zijn Twill OF Lace, die worden wel gedropt, maar pas bij monsters die je vanaf een dikke lvl 50+ aankan.
Prijzen en benodigde hoeveelheid zijn als volgt: (eventuele koopjes buiten beschouwing gelaten)
• iron thread: | ~1500z | X 15 |
• bird feather: | ~1500-2000z | X 10 |
• twill: | ~1500z | X 15 |
• lace | ~2000-2500z | X 15 |
Vervolgens heb je om wings te craften een aantal skills moeten leren, wat je niet voor lvl 30 lukt.
• craft mastery(1)
• Weapon Research(2)
• Sub Weapon Craft (2)
Verder is het ook heel handig om attributen te hebben die je Sen omhoog gooien, zoals een 6/5 item en een accesoire met Emerald (+5 sen of hoger) erin. Dat soort items zijn niet echt goedkoop.
Dit klinkt misschien allemaal een beetje negatief, maar het is een waarschuwing om je niet te verkijken op het craften van fairy wings. Ik kan ze craften, maar als ik een skill eruit zou kunnen gooien zou het deze zijn. Maar dat hangt er helemaal vanaf wat je wilt gaan worden, ik ga me niet verder verdiepen in het craften, dus ik heb eigenlijk een hoop skillpunten verbruikt om alleen wings te kunnen maken. Wil je wel gaan craften, dan kan je gerust investeren in de Craft skills.
Gelukkig zijn de basis craft skills passief, dus er zit nog wel een klein voordeel aan voor mij:
Craft mastery geeft extra MP per level
Weapon Research geeft +1 con per level
Armor Research geeft +6 defence per level (erg fijn voor een dealer)
Nou zit een dealer sowiezo best goed in de passive skills
(het is een beetje lang verhaal geworden.. Misschien ga ik ook nog eens een guide schrijven
Ik heb trouwens iets heel doms gedaan, ik heb per ongeluk m'n 6/5 mask verkocht voor 9k in plaats van een gewone

[ Voor 8% gewijzigd door Haan op 08-03-2005 10:12 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik ben vorige week ook eens tegen dit spel aangelopen en damn het is verslavend 
Ben nu Soldier op lvl34 en ben wel actief bezig
Hopelijk snel lvl50 zodat ik die cart kan krijgen, en een clan kan joinen.
Ben nu Soldier op lvl34 en ben wel actief bezig
Hopelijk snel lvl50 zodat ik die cart kan krijgen, en een clan kan joinen.
mm ik kan ze best voor je maken das geen probleem ik had voordat ik lvl 15 was al 20 bird feather en 12 iron threads maar das puur geluk dus ja hunten is niet echt oplossing je moet geluk hebben zoals andere al zeggen. Maar over al gemaak kan je birth feather voor 1.2k verkopen = 18k want je hebt er 15 nodig. Iron threads 1.5k = 22.5 dan zit je al op 40.5 k nou daar kan je al lang een fairy wing kopen dus ja weet niet of goed idee is op moment om zelf te maken denk dat je beter kan kopen maar ja je moet zelf de keuze maken als jij voor stuff zorgt kan ik desnods wel goede clotch kopen voor je daar doe ik neit zo moeilijk over.Anoniem: 138875 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 07:20:
Alvast bedankt.
Anoniem: 138977
hey,
ik heb een vraagje
k ben nu bezig met de healing hand quest (met die paddestoelen) en ik moet die scroll naar lena brengen.
nou is mijn vraag:
WAAR ZIT DIE LENA?
alvast bedankt.
ik heb een vraagje
k ben nu bezig met de healing hand quest (met die paddestoelen) en ik moet die scroll naar lena brengen.
nou is mijn vraag:

alvast bedankt.
In ZantAnoniem: 138977 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:48:
hey,
ik heb een vraagje
nou is mijn vraag:
WAAR ZIT DIE LENA?
![]()
alvast bedankt.
Misschien met je de quest even een stukje beter doorlezen, want als je Lena niet kan vinden, wil ik niet weten wat er met de volgende quests gebeurd.
mijn Katar Hawker is lvl 15 nu, heb al redelijk wat leuke spulletjes op de kop kunnen tikken (voor mijn level dan
)
Vanmiddag weer even verder..weet iemand een betere plek om te levelen dan bij Honeybee's en Pumpkins enzo?
Vanmiddag weer even verder..weet iemand een betere plek om te levelen dan bij Honeybee's en Pumpkins enzo?
Op volgorde van hunten...Anoniem: 95989 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:15:
mijn Katar Hawker is lvl 15 nu, heb al redelijk wat leuke spulletjes op de kop kunnen tikken (voor mijn level dan)
- Formics, Desert
- Whoopy's, Zant
- Beetle Bugs, Hill of wind
- Aqua Kings, Elveroon Desert
De aqau kings zijn veelste sterk, maar geven heel veel experience. Ondanks dat je niet heel sterk bent, pakken de aqua's je meestal niet, omdat ze inhakken op de gene die hem het eerste raak of de sterkste speler die op hem inhakt.
offtopic:
hoe heete die eerste desert ook al weer
Luxum Towerscardinal808 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:20:
offtopic:
Formics zijn toch van die mieren ofzo? Tenminste dan weet ik welk monster ik moet hebben
zo jiongens poeh wat eh gezeur in rl 
iemand zin in vanavond hardcore lvlen of in ieder geval vol der tegen aan ik ga met me soldier lvl 38 atm dus als je met me kan party 3 x 4x 5x players dan gaan we er is leuke avond van maken. Post je ingame nick hier maar.
Mijnes gerwingood ( soldier first char = altijd gerwingood
tot vanaf
iemand zin in vanavond hardcore lvlen of in ieder geval vol der tegen aan ik ga met me soldier lvl 38 atm dus als je met me kan party 3 x 4x 5x players dan gaan we er is leuke avond van maken. Post je ingame nick hier maar.
Mijnes gerwingood ( soldier first char = altijd gerwingood
tot vanaf
ik heb een lion back shield met een dodge van 21..
me toowarchaser schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:42:
ik heb een lion back shield met een dodge van 21..
bijna naar huis 2.5 hours left
iemand een saint barciche of hoe die lvl 40 spear heet
ik denk dat je Bardiche bedoelt (tenminste zo ken ik speerachtige wapens uit andere spellen
)
1 uur en 20 mins...dan naar huis
1 uur en 20 mins...dan naar huis
Anoniem: 67363
*kuch* verslaafden *kuch* 
Nee, ik weet niet. Ik vond ROSE in het begin leuk maar na een verloop van tijd wordt het gewoon saaaaai. Steeds maar dezelfde monsters slopen en je tijd verspillen eraan.
Maar dit ligt misschien gewoon aan mij of hebben meer mensen dit ?
Nee, ik weet niet. Ik vond ROSE in het begin leuk maar na een verloop van tijd wordt het gewoon saaaaai. Steeds maar dezelfde monsters slopen en je tijd verspillen eraan.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 67363 op 08-03-2005 15:19 ]
*kuch* quests *kuch*Anoniem: 67363 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:18:
Op een een of andere manier weet het spel mij nog steeds te boeien, waarschijnlijk komt dat ook omdat ik altijd samen met dezelfde mensen optrek en dat is altijd heel gezellig.
mm ik ken van me vrienden zoals ginkeltjes lvl 76 soldierAnoniem: 67363 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:18:
en paar andere die ken die 7x waren
Maar zelf ja ik vind met ieder spel is het zowat kijk bijvoorbeeld pristontale moet ik nu 280 mil xp naar volgend lvl dat betekent 30 uur hardcore gamen om beetje lvl up te gaan en ja met 3 uu rop dag is het niet leuk dan red je net 10% per dag dat vind ik zelf te weinig daarom stop ik met pt. met rose benk nog noobie dus lvl up gaat lekker maar het is soms niet leuk als er niemand is om mee te partyen.
gerwin
Ik vind het best om je die spullen dan te geven maar zoals jij al zei voor dat geld kan ik net zo goed zelf wings kopen..gerwingood schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:06:
[...]
mm ik kan ze best voor je maken das geen probleem ik had voordat ik lvl 15 was al 20 bird feather en 12 iron threads maar das puur geluk dus ja hunten is niet echt oplossing je moet geluk hebben zoals andere al zeggen. Maar over al gemaak kan je birth feather voor 1.2k verkopen = 18k want je hebt er 15 nodig. Iron threads 1.5k = 22.5 dan zit je al op 40.5 k nou daar kan je al lang een fairy wing kopen dus ja weet niet of goed idee is op moment om zelf te maken denk dat je beter kan kopen maar ja je moet zelf de keuze maken als jij voor stuff zorgt kan ik desnods wel goede clotch kopen voor je daar doe ik neit zo moeilijk over.
Pfff.. al dat gedoe over die wings
eigenlijk is het best lomp want mensen verkopen ze meestal voor 60k terwijl een NPC er 2k of meer voor geeft(zonder al te hoge stats..)

maarja ze moeten natuurlijk ook de materials kopen..
#$@%-wings
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 138875 op 08-03-2005 16:09 ]
als je mij helpt zoeken naar butterfly wings goede dan heb ik nog mooie fairy wings voor jeAnoniem: 138875 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:07:
[...]
Ik vind het best om je die spullen dan te geven maar zoals jij al zei voor dat geld kan ik net zo goed zelf wings kopen..
Pfff.. al dat gedoe over die wings![]()
eigenlijk is het best lomp want mensen verkopen ze meestal voor 60k terwijl een NPC er 2k of meer voor geeft(zonder al te hoge stats..)
maarja ze moeten natuurlijk ook de materials kopen..
#$@%-wings
Nou ik speel atm met me dealer lvl 19 maar kheb die eigenlijk gemaakt om mooie spullen te craften voor mijn lvl 30 muse...gerwingood schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:26:
[...]
als je mij helpt zoeken naar butterfly wings goede dan heb ik nog mooie fairy wings voor jemet stats welke precies weet ik niet en trouwens welk lvl ben je ? maybe kunnen we party met 1 van mijn chars
wat bedoel je met goede butterfly wings btw?
oh 14 dodge minimaal en eh tja maybe int en mp rec maar is niet heel erg boeiend moet effe me musel lv 28 hebben dan kank duo met me soldier leeching timeAnoniem: 138875 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:36:
[...]
Nou ik speel atm met me dealer lvl 19 maar kheb die eigenlijk gemaakt om mooie spullen te craften voor mijn lvl 30 muse...
wat bedoel je met goede butterfly wings btw?
Hehe maar zullen we dan vanaaf ergens afspreken want kga straks weg en heb nog hw...gerwingood schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:37:
[...]
oh 14 dodge minimaal en eh tja maybe int en mp rec maar is niet heel erg boeiend moet effe me musel lv 28 hebben dan kank duo met me soldier leeching time
Kzal zoeken voor je wings maar zekerheid kan ik niet beloven hoor
Met welke char. ga je dan?(lvl?)
ps: tussen half negen en kwart voor negen?(waar..?)
Anoniem: 139068
Ik ben nieuw met dit spel en heb het sinds vandaag gedownload en geinstalleerd.
Ik heb een inlog naam enz gemaakt en kan overal op de site opkomen. Maar als ik wil inloggen in het spel duurd het even of er komt een balk met rare tekens te staan en met alt-tab staat in mijn takenbalk dat de server dead is. Als ik in de ROSE installatie map kijk in het tekst bestand error staat hier het volgende in:
log: start. (2005/03/08, 16:24:11) from(d:/rose online) version(1.2.22.111). lang(0)
interface: dispqual(0)
interface: dispqual(1)
r_d3d: iNiT...
r_d3d: cUrMoDe (1280x1024)-(22)-(60Hz)
r_d3d: adapter(0): desc(NVIDIA GeForce 6800 Series GPU), version(6.14.10.6693)
r_d3d: best adapter ordinal = adapter(0)-mode(191)-(1600x1200x32-full)-(100)Hz.
interface: vsync on.
r_d3d: fullscreen-mode(1600x1200) enabled.
r_d3d: cdHW
r_d3d: maxtexmem = 425721856
r_d3d: check_glowable() ok.
r_d3d: iNiTdOnE
octree: cull_planes() no root
r_d3d: cLeAnUpDoNe
r_d3d: no d3d_device
log: end. (2005/03/08, 16:24:56).
In 1 oogopslag kan je opmaken dat het met mijn videokaart te maken heeft en ik moet het probleem denk ik ook hier zoeken. Als iemand een soortgelijk probleem heeft gehad en het op heeft gelost of gewoon weet wat de oplossing is zou ik dat graag horen.
Ik heb een inlog naam enz gemaakt en kan overal op de site opkomen. Maar als ik wil inloggen in het spel duurd het even of er komt een balk met rare tekens te staan en met alt-tab staat in mijn takenbalk dat de server dead is. Als ik in de ROSE installatie map kijk in het tekst bestand error staat hier het volgende in:
log: start. (2005/03/08, 16:24:11) from(d:/rose online) version(1.2.22.111). lang(0)
In 1 oogopslag kan je opmaken dat het met mijn videokaart te maken heeft en ik moet het probleem denk ik ook hier zoeken. Als iemand een soortgelijk probleem heeft gehad en het op heeft gelost of gewoon weet wat de oplossing is zou ik dat graag horen.
High dodge bull BS op de kop kunnen tikken, en had nog boel essents en zo (moest wel iets bij kopen). en nog een black heard. dus hem gerifend naar (3), kan hem nog niet dragen ben nu lvl 59 en moet 66 zijn maar teminste een super item om naar uit te kijken, vette hoge def en dodge... kan niet wachten op 66 te zijn.
Ik heb ook een 6800 serie kaart dus denk niet dat een probleem is.... en rose geeft gewon wel eens de melding serverdead..... gewoon effe uurtje wachten en opnieuw proberen. er zijn vaak server updates fixes dus gewoon effe afwachten is mijn advies en ik ga er echt niet van uit... weet het bijna 100% zeker dat het niet je videokaart isAnoniem: 139068 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:48:
Ik ben nieuw met dit spel en heb het sinds vandaag gedownload en geinstalleerd.
Damn ik wordt echt helemaal
van dat gehakkel en dat vast geloop...
ligt het nou aan mij of hebben meer mensen et probleem?
ps: het kan niet aan me pc liggen want die heb ik net nieuw en dat heb ik al bekeken..

ps: het kan niet aan me pc liggen want die heb ik net nieuw en dat heb ik al bekeken..
Het lijkt er in de eerste instantie op dat hij wel de Videokaart correct kan vinden, maar kan geen D3D apparaat initialiseren. Misschien even de videokaart drivers vervangen of directx nakijken welke versie erop staat. De allernieuwste nvidia driver zal geen effect hebben, maar als de standaard windows drivers erop staan zou het iets kunnen verklaren en natuurlijk kijken of directX 9.0c erop staat.Anoniem: 139068 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:48:
[...]
Mocht dit allemaal in orde zijn, dan zou ik het 1-2-3 ook niet meer weten.
Misschien omdat ROSE in Beta status verkeerdAnoniem: 138875 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:04:
Damn ik wordt echt helemaalvan dat gehakkel en dat vast geloop...
[ Voor 15% gewijzigd door Cardinal op 08-03-2005 17:11 ]
ok srry kweet niet zoveel van dit soort spellen enz.cardinal808 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:08:
[...]
Het lijkt er in de eerste instantie op dat hij wel de Videokaart correct kan vinden, maar kan geen D3D apparaat initialiseren. Misschien even de videokaart drivers vervangen of directx nakijken welke versie erop staat. De allernieuwste nvidia driver zal geen effect hebben, maar als de standaard windows drivers erop staan zou het iets kunnen verklaren en natuurlijk kijken of directX 9.0c erop staat.
Mocht dit allemaal in orde zijn, dan zou ik het 1-2-3 ook niet meer weten.
[...]
Misschien omdat ROSE in Beta status verkeerd
heb jij dit ook dan?
Beta betekend dat het spel nog niet af is, omdat er nog te veel problemen/inconsistenties/brak engels/etc/etc/etc. Het komt er dus op neer dat je uiteindelijk moet betalen, maar omdat het nu in ontwikkeling is, kunnen de makers kijken welke onvoorziene problemen met server of spel voordoen.Anoniem: 138875 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:14:
[...]
ok srry kweet niet zoveel van dit soort spellen enz.
heb jij dit ook dan?
Het komt erop neer dat jij gratis mag spelen, maar kan verwachten dat alles nog niet helemaal voor 100% oke draait. Dus niet zeuren en genieten
Hehe ok dancardinal808 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:18:
[...]
Beta betekend dat het spel nog niet af is, omdat er nog te veel problemen/inconsistenties/brak engels/etc/etc/etc. Het komt er dus op neer dat je uiteindelijk moet betalen, maar omdat het nu in ontwikkeling is, kunnen de makers kijken welke onvoorziene problemen met server of spel voordoen.
Het komt erop neer dat jij gratis mag spelen, maar kan verwachten dat alles nog niet helemaal voor 100% oke draait. Dus niet zeuren en genieten
Gerwin?Anoniem: 138875 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:43:
[...]
Hehe maar zullen we dan vanaaf ergens afspreken want kga straks weg en heb nog hw...![]()
Kzal zoeken voor je wings maar zekerheid kan ik niet beloven hoor![]()
Met welke char. ga je dan?(lvl?)
ps: tussen half negen en kwart voor negen?(waar..?)
Probeer Gerwin ingame anders even te pm'en, het wordt hier anders een Rose-dating forum
Deliriant isti Romani.
Hehe das nou juist het probleem ik mag niet ROSEn...Saryon schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:37:
Probeer Gerwin ingame anders even te pm'en, het wordt hier anders een Rose-dating forum![]()
(slechte cijfers..

doe dit nu stiekem
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 138875 op 08-03-2005 17:45 ]
Ging lekker vandaag met ROSE (Ook het enige wat goed ging vandaag
)
Ben nu op lvl 26, en was vanochtend nog maar op lvl 24, dus behoorlijke vooruitgang
En had ik 5/10 minuten 6 Bird Feathers binnen, heb dat nog nooit gehad, zo tikt het wel lekker aan
Had ik ook wel even nodig, was weer eens bijna bankrupt, dacht eerst veel geld te hebben, bijna 60k, maar nadat ik nieuwe bullets, kiwi's, skills e.d. gekocht had, was er nog maar iets van 25k over
Zit nu gelukkig weer op een 45k
Ben nu op lvl 26, en was vanochtend nog maar op lvl 24, dus behoorlijke vooruitgang
En had ik 5/10 minuten 6 Bird Feathers binnen, heb dat nog nooit gehad, zo tikt het wel lekker aan
Had ik ook wel even nodig, was weer eens bijna bankrupt, dacht eerst veel geld te hebben, bijna 60k, maar nadat ik nieuwe bullets, kiwi's, skills e.d. gekocht had, was er nog maar iets van 25k over
Zit nu gelukkig weer op een 45k
kan ik eeeeiiindelijk Rosen loopt me char. na 5 min. nog niet en na 10 min. krijg ik server disconnected..
heeft er iemand fairy wings in de aanbieding en dan ook echt in de aanbieding want ik heb maar 19k(
)
heeft er iemand fairy wings in de aanbieding en dan ook echt in de aanbieding want ik heb maar 19k(
Dit topic is gesloten.