[PC MMORPG] ROSE Online deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.748 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Eindelijk sporty drawing gevonden \0/
Ben een paar keer doodgegaan dankzij clanmates maar goed, ik heb het nu iig dan toch maar :D
Nu nog mana heats vinden en chromium...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik zoek nogsteeds een 10+ Garnet :/ (of hoger het lieft nog) niemand verkoopt er een :'(,

hmz vandaar dat ik nog geen een van die items gezien heb die afgelopen donderdag geadd zouden zijn :/,... er was WEER eens iets fout gegaan hij komt deze donderdag als het goed is :/.. we zullen zien :P

er zijn ngosteeds plekjes vrij in de clan :). de clan gaat goed we hebben alweer 1125 cp :9. we hebben nu zo'n beetje afgesproken 120 cp minstends per week te halen :) 120 is natuurlijk niets gezien we in 2 dagen al meer dan 120 gedaan hebben :P

[ Voor 4% gewijzigd door daves2hd op 09-03-2005 02:02 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-06 22:54

makje

Professioneel prutser

garnets zijn veel te duur om te kopen, dus laat er een craften :)

Voor een lvl 1 garnet (5+) heb je 5 red crystals en 10 low essence nodig (totale kosten ~80k)
Voor een lvl 2 garnet (8+) heb je 2 lvl 1 garnets nodig en 10 essence of low ether (kosten ~260k)
Voor een level 3 garnet (+11) heb je 2 lvl 2 garnets nodig en 12 low ether of ether (kosten ~540k)
Dan vraagt de crafter meestal ook een fee, zal in totaal met 7 maal craften ongeveer 50k kosten.

Een crafter en zijn kosten kun je wel op 7hearts vinden, die mensen hebben een reputatie op te houden ;)

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Btw wat is er naast 250 of 300 (voor een rode sporty) aan chromium nodig?
Ik hoor verhalen over 30/40 mana heats en dat soort en leather?
Anyways het gaat erg hard hier, heb gewoon mijn equip tot lvl 104 compleet, nu alleen nog een velvet bonnet :D
Kom gewoon lvl's te kort en refine stuff, maar daar heb ik alle tijd voor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138875

goede morge allemaal :O
zo weer naar school en dan benk al om 12 uur uit!! :D
hehe lekker lang Rosen >:)
mag ook wel heb nog een muse te trainen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

makje schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 03:13:
garnets zijn veel te duur om te kopen, dus laat er een craften :)

Voor een lvl 1 garnet (5+) heb je 5 red crystals en 10 low essence nodig (totale kosten ~80k)
Voor een lvl 2 garnet (8+) heb je 2 lvl 1 garnets nodig en 10 essence of low ether (kosten ~260k)
Voor een level 3 garnet (+11) heb je 2 lvl 2 garnets nodig en 12 low ether of ether (kosten ~540k)
Dan vraagt de crafter meestal ook een fee, zal in totaal met 7 maal craften ongeveer 50k kosten.

Een crafter en zijn kosten kun je wel op 7hearts vinden, die mensen hebben een reputatie op te houden ;)
k zag gister eentje op 7hearts die had een lvl 7 garnet gecraft... (+35 dex) :X

dat is....best wel duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
paar dingen

lol jij stiekem roseen :P ik was ingame hele avond na 10 uur was ik op ginkeltjes lvl 76 champion dat ownd gewoon effe 700 damage op grand mastyer golem en alles dik tanken. Here i come whit my own champ..

Btw butterfly wing mm la ma zitten.

En de persoon met de 6800 nvidia kaartje. Die heb ik hier ook en werkt super heb je wel direcxt 9.0c erop staan en driver 66.93 erop laten is op moment 1 van de fijnste vind ik maar je kan ook nieuwe proberen maar wel een whql :) of hoeje dat schrijft weet je zeker dat je geen problemen mag hebben.

Vanavond wilk lvl 40 met me soldier worden dan eindelijk nieuw wapen gisteren ging weer is dood door spin attack opeens 50 van die scarabes achter me aan rennen auu nee guardian neeeee raakthij netmij toen ik nog 80 hp had :( gerwin dood.

Heb gelukkig al een grand iron spear nice stats en met slot effe kijken wat erin ga doen en heb nog zat essence en die dingen dus komt goed. Champion hit is de skill waar ik voor ga :).

mm wat zal ik nog is gaan vertellen moet achter pc ziten op moment iedereen is klant aan helpen of weg dus ja :) gerwin effe op internet en ondertussen lijst maken van bedrijven :).

mm iemand nog 4x 5x soldier stuff? :) gerwin heeft er belangstelling voor.

En trouwens wie vanavond wil ingame pm me ingame GERWINGOOD of voeg me toe als vrienden misschien net oz makkelijk.

Trouwens iemand ervaring met EWEKA nieuwsgroepen? ( zo ja effe paar vragen ingame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 95989 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 08:31:
[...]

k zag gister eentje op 7hearts die had een lvl 7 garnet gecraft... (+35 dex) :X

dat is....best wel duur
ja die +7 koste al zon beetje 13 mil alleen om te maken grade 7 mislukte 1 keer dat was zuur voor hem maar had nog keer geprobeerd en toen succes iedereen blij daar. nu die gast een ring met 2 dodge en 35 dex give me :) eh liever eigelijks 35 str. ik ga weer effe weg later all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 138875 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 07:16:
goede morge allemaal :O
zo weer naar school en dan benk al om 12 uur uit!! :D
hehe lekker lang Rosen >:)
mag ook wel heb nog een muse te trainen..
zorg er effe voor dat je vanaf hoog genoeg bent om met me soldier te partyen :P kan jeme healen en supporten of heb je geen support skills?

Sorry voor al die quote maar kan op werk gegevens niet op slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerwingood schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 10:40:
[...]

ja die +7 koste al zon beetje 13 mil alleen om te maken grade 7 mislukte 1 keer dat was zuur voor hem maar had nog keer geprobeerd en toen succes iedereen blij daar. nu die gast een ring met 2 dodge en 35 dex give me :) eh liever eigelijks 35 str. ik ga weer effe weg later all
die ring zou wel grappig zijn voor mijn lvl 16 katar hawker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Nieuwe game interface :)

Afbeeldingslocatie: http://www.ongate.co.kr/alongway/imgfile/tb0_126/simg_tb0_126kJXA5O.jpg

Nice muse
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v603/bwclanept/rose/rosessdd1.jpg

Nice castle gear
Afbeeldingslocatie: http://www.ongate.co.kr/alongway/imgfile/tb0_126/simg_tb0_126N4c1QN.jpg

plaatjes van 7hearts zie je toch dat ze druk bezig zijn met game ontwikkelen nu al nieuwe interface ben benieuwd wanneer de engelse versie hem heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

dan ga ik maar eens sparen he :9... is er niemand hier op GoT die er een voor me kan maken. straks ben ik alles kwijt door een of andere naaibal :/. ik heb 1,5 mil pas weer :/, maar weer ff luna en b3 :), hoewel master, grand master en master stone golems ook goede drops hebben :).

Red crystals vind ik wel op CE denk ik anders worm dragons :D

:| wth, welke game is dat :/ het lijkt op rose alleen kan iker er lang neit zo stoer uitzien :'(. wat wie waar, jappanse versie? hoe, wat waar ik wil ook :P

[ Voor 20% gewijzigd door daves2hd op 09-03-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er is een thread op 7hearts waarin iemand een castle gear heeft...

check hier, link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 23:01
verkoop: diamond +10 300 k.. pm me ik heet warchaser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:02
Opzich vind ik wel mooi, maar ik stoor me wel aan het menu linksonderin doordat er transparant achter zit en daarboven zit dan weer een bijna non-transparant chatbox.

Ziet er erg vervelend uit omdat ik denk dat die chatbox alleen (voor het gevoel) in de weg gaat zitten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Rakkerzero schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:57:
[...]

Opzich vind ik wel mooi, maar ik stoor me wel aan het menu linksonderin doordat er transparant achter zit en daarboven zit dan weer een bijna non-transparant chatbox.

Ziet er erg vervelend uit omdat ik denk dat die chatbox alleen (voor het gevoel) in de weg gaat zitten.
jep wel minder maar ja ben gewent in prisontale heb je helemaal grote word je gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whoppa lekker weer thuis :D
op school kan je bij mij niet eens tweakeren met de pc's van school.. :'(
maare gerwin met welk lvl ben ik jouw soldier bij en wat bedoel je precies met support skills.. :?
Kheb iig wel healing skills dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 138875 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:00:
whoppa lekker weer thuis :D
op school kan je bij mij niet eens tweakeren met de pc's van school.. :'(
maare gerwin met welk lvl ben ik jouw soldier bij en wat bedoel je precies met support skills.. :?
Kheb iig wel healing skills dus..
lvl 39 atm vanaf 40 dus je moet zon lvl 29 30 31 worden danmoet party kunnen.

skills
atk up
healing
hp up
:P hit rating is ook nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerwingood schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:28:
[...]

lvl 39 atm vanaf 40 dus je moet zon lvl 29 30 31 worden danmoet party kunnen.

skills
atk up
healing
hp up
:P hit rating is ook nice
Ok is goed, kben atm lvl 30 dus komt goed uit :)
waar en hoelaat gaan we dan?
ben nu nog ff bezig met hw nl...
die skills komt wel goed denk ik aangezien ik toch in Zant ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 138875 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:52:
[...]

Ok is goed, kben atm lvl 30 dus komt goed uit :)
waar en hoelaat gaan we dan?
ben nu nog ff bezig met hw nl...
die skills komt wel goed denk ik aangezien ik toch in Zant ben
mm effe kieken

5 uur klaar met stage
40 min fietsen
dan 10 min ingame
dan effe eten
rond 6.45 in game

gerwingood ign

channel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deal 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grapjas, lolbroek, geinjurk whatever.. ;)
cya vanaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
zozo jongens alleen op de zaak effe wachten tot de anderen weer terug zijn

zijn er trouwens knights in de tweakers clan> zag paarl euke knight pics en vooral nice muses die ownen echt de keet maar ja :P krijg nu een dagelijkse support muse om me heen toch? :P

Vanavond hoop ik echt 40 te worden en daarna effe met grand iron spear vast refinen +3 ofzo had ik gevonden met me hawker al 4 stuks maar deze was beste rest weg gedaan. Over al gemeen gaat xp wel lekker in forest of wisdom dus daar gaan we vanaf ook weer heen effe spin attack bij die scarabes en je hebt weer 4 % :) zo kom je de avond wel door alleen met me soldier nog geen 1 quest gedaan weet niet of dat ga doen maybe wel maar anders ga ik geen auto er voor doen want ik heb al de 4de cart 2de engine carbon wheels. Als goed is kank nog 4 lvl 7x wapen pakken van ginkeltjes die kapt er toch mee zij ie is op jacht naar nieuwe game omdat hij rose niks aan meer vond. Maar ja kan ik af en toe op zijn char en als ik lvl 70 ben gaat hij mischien weer terug ingame dus duurt nog effe. Gerwin heeft nog 4 weken stage daarna word het weer normale leven weinig school max 3 dagen ofzo of allemaal korte dagen dat scheelt.

Mm wat zuollen we nog is vertellen.
]
Trouwens als iemand rubys vind met 10 str neit die van 5 zeg het effe heb belangstelling maar wacht wel effe tot ik weer wat geld heb gespaart totaal heb ik nog 500 k maar moet effe oppassen dat andere chars ook nog geld houden en maybe later me muse een leuke wing kan geven. Met me soldier ga ik wel devil wings nemen zien er ownage uit en zijn nog best sterk en daardoor goed bruikbaar. Steeds meer mensen hebben die worm dragon wings die ik later ook
oh moet gaan later tot vanaf

(ps 150k voor je diamond :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik haaat school + huiswerk.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ik lijk misschien een zeikerd, maar zullen we hier alsjeblieft niet steeds dit soort totaal nutteloze mededelingen doen? ;( Dit Topic is bedoeld om informatie en leuke ervaringen te delen, tips te geven enz. enz. enz. en niet om steeds te klagen over je huiswerk en boze moeder. Ik zit ook op mn werk en ik heb ook zin om naar huis te gaan, maar dat geldt voor iedereen hier denk ik. (Behalve Dave, die is altijd online ;) )

Terug ontopic: Ik ben nog steeds op zoek naar een goede (Saint) Maya bow met socket en met
Stats. Mocht iemand iets zien of weten, laat het me even weten.

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Saryon schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:02:
[...]

Ik lijk misschien een zeikerd, maar zullen we hier alsjeblieft niet steeds dit soort totaal nutteloze mededelingen doen? ;( Dit Topic is bedoeld om informatie en leuke ervaringen te delen, tips te geven enz. enz. enz. en niet om steeds te klagen over je huiswerk en boze moeder. Ik zit ook op mn werk en ik heb ook zin om naar huis te gaan, maar dat geldt voor iedereen hier denk ik. (Behalve Dave, die is altijd online ;) )

Terug ontopic: Ik ben nog steeds op zoek naar een goede (Saint) Maya bow met socket en met
Stats. Mocht iemand iets zien of weten, laat het me even weten.
Ok is goed.
Mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Is ok, je doet het niet expres :)
Het is ook niet persoonlijk, tis meer om een beetje kwaliteit te houden hier B)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omg, hele morgen gespeeld en maar 1 mana heat en 7 chromium :/
Ik krijg op deze manier nooit 300 chromium en 35 mana heat :P
Iemand die dit spul toevallig verkoopt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er iemand die er een shadow coat draagt?
zou die aub een pic. willen laten zien vand die coat?
Ik vind em echt zoooo gaaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 138875 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:38:
Is er iemand die er een shadow coat draagt?
zou die aub een pic. willen laten zien vand die coat?
Ik vind em echt zoooo gaaf :D
jij bedoeld deze:

Afbeeldingslocatie: http://iroseon.com/images/Guide/game_img_muse_01.gif

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb deze maar kan hem nog niet dragen, kan wel een pic maken van iemand in volle outfit uit mijn clan als je zou willen.

20 dodge btw. helemaal niet slecht, kan er zo 400k voor vangen :D
Reguliere zijn 12-16 dodge base...

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 09-03-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee dat is toch een velvet coat?
Ik bedoelde een shadow coat :P
Deze:
Afbeeldingslocatie: http://iroseon.com/images/Guide/03_05.gif

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 138875 op 09-03-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138875 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:54:
[...]

Deze:
[afbeelding]
Die heb ik ook, denk 4-7 dagen voordat ik die kan dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 138875 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:54:
[...]

Deze:
[afbeelding]
wat is jouw ingame nick eigenlijks
ik ben ingame server 2 horo het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice party vanaaf Gerwin maar moet alweer gaan.. ;(
kga denk ik toch nog wat meer doen met me dealer jah.

nou nog een fijne avond allemaal en ajuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:48
Nu lvl 68 ....hopelijk vrijdag lvl 70 worden en dus 2nd job doen :)
Daarna ga ik veel op CE jagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

WHAHAHAAHAHA, ik heb een lv 250 GM gezien!!. ze was op Server 2 buiten junon (voor die ophaal brug dus) CL was er ook bij. misschien post hij zo wat screenies. ik heb er maar 2 en die zijn slcecht :(. wel vet. een giga kerstboom erbij enz :P
allemaal super buffs aan iedereen geven. golems, beans, grunter, spoken laten spawnen :D
die wil ik wel in party :D

had ook gemseekt of d'r castlegear erbij wilde nemen maar helaas, ze zag ut denk ik neit tussen als dat gelul door :D of ze wilde er gewoon niet in :P wel vet. alleen zou ik nooit een PvP tegen GM willen. want hun kunnen lv 200+ en wij niet :D

[ Voor 57% gewijzigd door daves2hd op 10-03-2005 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38696

hehe ja die heb ik ook gezien lag op en top :P

en heb ook 2 slechte screenies hehe

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 38696 op 10-03-2005 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

voor ehm. morgen, de vroege/late games (6 uur 's ochtends of 's avonds, net hoe je het zien wilt :P)
(dus eigenlijk pas vrijdag ochtend om 6u)
Hello IROSE Users,
We would like to remind you that server will be down during 3 hours of server maintenance and update. During the time you will be unable to log into ROSE Online.

- Scheduled Maintenance Times:
14:00 - Seoul/Tokyo
21:00 - Los Angeles
00:00 - New York
05:00 - London
06:00 - Paris
11:00 - New Delhi
13:00 - Singapore
15:00 - Sydney

- Details of Update
[Modified Bug Error]
• BGM Error which didn't change when the character returns to the character select menu.
• Party error in exp share option has been modified; no longer available to set “share equally” if the maximum gap of party members' level is 10.

[Change in Union Battle]
• Union war would be held two times a day. (09:00, 22:00 KST)
• Union point for the winners would be declined as 12.

We IROSE GM Team will spare no efforts in providing best service.
Thank you for your understanding and Cooperation,
IROSE GM Team
Gravity
. servers zullen weer zo'n 3 uurtjes offline gaan. verder word er wel meer geadd dan alleen dat maar dat is vlak voor of na de update te lezen op de rose site.

[ Voor 4% gewijzigd door daves2hd op 10-03-2005 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57209

Okay, ik ben dus ook begonnen met deze game.. Erg vet moet ik zeggen. :)

Maar is dit net als in Ragnarok Online dat je gewoon t/m max level doelloos beesten moet meppen? Of zitten er in deze game wel (veel) quests? Ben nu level 12 soldier, iemand nog tips voor me..? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

daves2hd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 01:51:
WHAHAHAAHAHA, ik heb een lv 250 GM gezien!!. ze was op Server 2 buiten junon (voor die ophaal brug dus) CL was er ook bij. misschien post hij zo wat screenies. ik heb er maar 2 en die zijn slcecht :(. wel vet. een giga kerstboom erbij enz :P
allemaal super buffs aan iedereen geven. golems, beans, grunter, spoken laten spawnen :D
die wil ik wel in party :D

had ook gemseekt of d'r castlegear erbij wilde nemen maar helaas, ze zag ut denk ik neit tussen als dat gelul door :D of ze wilde er gewoon niet in :P wel vet. alleen zou ik nooit een PvP tegen GM willen. want hun kunnen lv 200+ en wij niet :D
Wist je dat GM's er zijn om te helpen?
Die doen niet aan PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ehm nee,.. de meeste GM's helpen gewoon. andere ook weer niet :/. toch niet alsof iemand ze wat maken kan :) en die PvPen elkaar echt wel :D of spelen met een gewone acount :P

meestal zijn ze er om iets aan te kondigen en peren um daarna weer ergends diep op een plek waar players toch nog niets aankunnen, of loggen gewoon uit. sommige komen idd helpen :P. voor een exp boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Wij willen screenies! Wij willen screenies! :P

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 138875 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:52:

mm sorry nog van gisteren het ging niet echt goed in party jammer dat je zon 8 keer dood bent gegaan in forest of wisdom.

en in aqau land ging ook niet zo goed die gare nllers in party liepen alleen maar te praten en lieten wij musen tanken :(

als je dealer nou 3x was geweest zou nice zijn dan kan je forest makkelijk aan :) en dan toch nog leuke xp.

Toen je l ater zij ik moet om kwart voor weg kwam er bij mij wat tussen door sorry.

K vanavond weet ik niet of ik er ben moet efe dingen voor school doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 138875 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:52:

mm vanavond ma ybe kom ik wel ingame :P gaan we duo met je dealer of in party maar dan trekken we niks van die andere aan gewoon wij lvlen :P ik geeft je wel atk power up supoort en healing :P enz. Dan lvlen we bijde vast wel vanavond..

Trouwens iemnd die ook support muse heeft meot je die skill waar je zon blauw bal schiet lvlen om beetje te kunnen attacken?

LUNCHPAUZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 13:50

Haan

dotnetter

Gerwin & Charmaniac: Ik stel voor dat jullie elkaars MSN uitwisselen en jullie gechat via die weg voortzetten. Daar is dit topic namelijk niet voor bedoeld..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Haan schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:59:
Gerwin & Charmaniac: Ik stel voor dat jullie elkaars MSN uitwisselen en jullie gechat via die weg voortzetten. Daar is dit topic namelijk niet voor bedoeld..
nou ik denk dat we even goed genoeg over de topic zeggen maar ja wat jijw il later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Saryon zei het al eens en Haan nu ook, en ze hebben wel gelijk eigenlijk :/ genoeg chat mogenlijk heden ;).

die GM is echt grappig als je d'r ooit tegenkomt neermeppen en ontvoeren :P buffs waar je U tegen zegt :P die spawns waren echt grappig, inneens 3 junons golem rondrennen. binnen 2sec gewoon dood gemaakt :D inneens een veld vol jelly nuts, iedereen hakken en spells gebruiken :P
wel een beetje stom van skill reset vind ik :/ bedoel ze beloven iets, vervolgends laten ze er helemaal niets meer van weten en daarna inneens horen we dat die event gewoon niet komt :/ niet eens een reden wrm niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze hebben NOOIT een skillreset beloofd, ooit is er door een gm alleen een geintje om gemaakt.
Daarbij is er ook geen skillreset nodig.
Op latere lvl's lost dat zich allemaal op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:27
Anoniem: 54991 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:52:
Ze hebben NOOIT een skillreset beloofd, ooit is er door een gm alleen een geintje om gemaakt.
Daarbij is er ook geen skillreset nodig.
Op latere lvl's lost dat zich allemaal op :)
Klopt, alleen ze zouden moeten beseffen dat als een GM iets zegt, het meerendeel van de mensen dat serieus neemt en niet denkt aan een geintje. Misschien houden ze daar rekening mee met de volgende keer dat ze een uitspraak doen, ondanks dat ik een reset soms handig kan zijn, maar niet echt nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
daves2hd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:31:
wel een beetje stom van skill reset vind ik :/ bedoel ze beloven iets, vervolgends laten ze er helemaal niets meer van weten en daarna inneens horen we dat die event gewoon niet komt :/ niet eens een reden wrm niet :'(
Op de website van ROSE staat wel dat ze op zoek zijn naar een nieuwe event en dat je ideeen kan plaatsen op het discussion board. Misschien dat er alsnog een kans komt voor die skill reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon even een shotje..

Afbeeldingslocatie: http://img233.exs.cx/img233/2255/screen0189wu.th.jpg

Game is echt cool. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, arumic weer eens gewonnen, lekker wat union points erbij :)
En bijna mijn rode sporty, nog een paar mana heats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-06 22:54

makje

Professioneel prutser

Rakkerzero, kun je een nieuw topic openen met je mooie startpost? deze zit wel vol met 1000+ posts :)

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57209 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:51:
Gewoon even een shotje..

[afbeelding]

Game is echt cool. :)
wat voor lvl ben je? :)

misschien kunne we partyen, k heb een lvl 17 (of 18) Katar Hawker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:07:
[...]

he ik heb een lvl 19 dealer mss kunnen wij ook een x partyen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^_^ lijkt me tof, je kan me wel op msn adden ofzo, ik ben er vanavond rond half 7 zoiezo wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-06 22:09

lasharor

7 december 2004

ikke wil ook wel partye heb lvl 16 support muse msg mij maar: lizato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lasharor schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:13:
ikke wil ook wel partye heb lvl 16 support muse msg mij maar: lizato
altijd handig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien ook een handige vraag, op welk(e) channel(s) spelen jullie?

want ik zit zo ongeveer altijd op channel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
k jongens die allemaal rond lvl 20 zijn :P we gaan vanaf party organiseren dus ik kom ook :) char pm me maar en wissel effe msn dingen uit zodat we geen last meer hebben op forum ok?

Jongens wel of niet defense skill en wel of niet mana bolt lvlen voor support muse
gisteren stond er wel zon lvl 130 muse in forest of wisdom die pwned alles dat wil ik ook :) zat van die lvl 20 gasten te helpen opeens die gast 900 damage op gaurdian tree. KOmt er clan mate van hem aan vraagt zon gast mag ik 500k ja best moment :S later trade met mij liet ie effe 30 mil zien wil ik ook :P.

Mensen toto vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Hmm na ff tobben toch maar weer verder met me support muse.

Iemand die vanaaf hulp nodig heeft met lvlen ;-) Support muse lvl 42 (bijna 43)

ingamenaam: Bluepanther add me en we spelen na 8en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:07:
[...]

14. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wat problemen met me internet :r dus ik moet nog even zien of ik vanaaf kom maar hoelaat gaan jullie en op welk channel?
dan weet ik dat voor als het lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
makje schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:58:
Rakkerzero, kun je een nieuw topic openen met je mooie startpost? deze zit wel vol met 1000+ posts :)
JA ga ik gelijk doen.
Dit deel is nu wel vol genoeg ;)

OK hier is deel 4

[PC MMORPG] ROSE Online - deel 4

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 10-03-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 13:50

Haan

dotnetter

Er zijn nog maar 966 posts? :?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand op zoek naar sunglasses met 2% mp decrease en 3 con erop?
Ik kwam ze toevallig vandaag tegen en moest ze kopen, had ze nog nooit gezien.
Namelijk, erg graag zou ik deze hebben maar dan met 5% zoals mijn thick frame glasses maarja, die zijn niet echt te vinden :P
Iig deze rarity is ook wel leuk en mocht iemand hem willen mag ie hem hebben voor de 25k die ik ervoor betaald heb, want ik heb toch al mijn glasses :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Ik koop ze van je! Lijkt me leuk om te hebben. Hou ze maar even apart als je wil, ik weet niet zeker of ik vanavond nog online ben, uitgaan, je kent het :P
Anders PM ik je morgen, en als je ze voor veel kwijt kan moet je het doen natuurlijk

greetz

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

By the way, posten we hier gewoon door tot de 1000, het wordt zo onduidelijk anders ;)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Wedden dat jullie hier niet tot de 1000 doorposten? ;)

-> [rml][ PC MMORPG] ROSE Online - deel 4[/rml]
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.