paar dingen
lol jij stiekem roseen

ik was ingame hele avond na 10 uur was ik op ginkeltjes lvl 76 champion dat ownd gewoon effe 700 damage op grand mastyer golem en alles dik tanken. Here i come whit my own champ..
Btw butterfly wing mm la ma zitten.
En de persoon met de 6800 nvidia kaartje. Die heb ik hier ook en werkt super heb je wel direcxt 9.0c erop staan en driver 66.93 erop laten is op moment 1 van de fijnste vind ik maar je kan ook nieuwe proberen maar wel een whql

of hoeje dat schrijft weet je zeker dat je geen problemen mag hebben.
Vanavond wilk lvl 40 met me soldier worden dan eindelijk nieuw wapen gisteren ging weer is dood door spin attack opeens 50 van die scarabes achter me aan rennen auu nee guardian neeeee raakthij netmij toen ik nog 80 hp had

gerwin dood.
Heb gelukkig al een grand iron spear nice stats en met slot effe kijken wat erin ga doen en heb nog zat essence en die dingen dus komt goed. Champion hit is de skill waar ik voor ga

.
mm wat zal ik nog is gaan vertellen moet achter pc ziten op moment iedereen is klant aan helpen of weg dus ja

gerwin effe op internet en ondertussen lijst maken van bedrijven

.
mm iemand nog 4x 5x soldier stuff?

gerwin heeft er belangstelling voor.
En trouwens wie vanavond wil ingame pm me ingame GERWINGOOD of voeg me toe als vrienden misschien net oz makkelijk.
Trouwens iemand ervaring met EWEKA nieuwsgroepen? ( zo ja effe paar vragen ingame)