ik kan het wel doen.. me tot zijn niveau verlagen en dan van een andere noob zijn auto jatten.. maar dan is er nog een ventje met hetzelfde probleem als mij en dat wil niemand
Dat zuigt man, ik kwam vandaag nog wel iemand tegen uit de Tweakers clan clmann ofzow heb hem nog wel uitgelachen en gezegt dat die een nerd was maar hij reageerde niet
Wij tweakers lachen elkaar niet uit.4Real schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:08:
Dat zuigt man, ik kwam vandaag nog wel iemand tegen uit de Tweakers clan clmann ofzow heb hem nog wel uitgelachen en gezegt dat die een nerd was maar hij reageerde niet
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
maar hoe kan ik met die GM in contact komen.. want ik wil toch wel graag m'n auto terug en die EmperorNapoleon gebanned ofzo
boah zonet weer un topaz op de kop getikt voor 62k
waar geduld allemaal niet goed voor is
heb er nu 3
die andere 2 ook eens voor 65k gekocht 
+15 int op mn lvl 42 muse
heb er nu 3
+15 int op mn lvl 42 muse
omdat hij jou 3x harder moest uitlachen kontie gewoon ff niet emer typen met al die tranen in z'n ogen. zo iets denk ik4Real schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:08:
via site, op een PM ingame amar geef je wienig kan daarop. waarschijnlijk zal niemand gebanned worden (jij misschien als je te lang lastigvaltwarchaser schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:42:
maar hoe kan ik met die GM in contact komen.. want ik wil toch wel graag m'n auto terug en die EmperorNapoleon gebanned ofzo
[ Voor 47% gewijzigd door daves2hd op 26-02-2005 01:53 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
Nouja ,ik heb je echt niet gezien ^^, maar whisper me volgende keer ofzo hehe, waar was je toe je mij zag;4Real schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:08:
hier nog een screenshot met dave en mij, vandaag zijn we allebei level 70.
Ik zag je market dus je zou wel AFK en spul aan het verkopen zijn, je stond in junon links bij de ingangVerwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 01:55:
[...]
Nouja ,ik heb je echt niet gezien ^^, maar whisper me volgende keer ofzo hehe, waar was je toe je mij zag;
hier nog een screenshot met dave en mij, vandaag zijn we allebei level 70.![]()
[afbeelding]
als nou es iedereen 10k doneert voor een nieuwe auto.. dan heb ik zo een nieuwe .. en nee deze keer laat ik hem niet stelen
Verwijderd
Is er nog een muse hier die low cha glasses zoekt met +3 int?
Ik heb namelijk na lang zoeken +5 int glasses gevonden, en zelfs die +3 zijn niet al te makkelijk te vinden, vandaar dat ik het ff vraag, en hoef er lang niet de hoofdprijs voor.
Ik heb namelijk na lang zoeken +5 int glasses gevonden, en zelfs die +3 zijn niet al te makkelijk te vinden, vandaar dat ik het ff vraag, en hoef er lang niet de hoofdprijs voor.
Verwijderd
Kunnen jullie me effe helpen aub.
ben eindelijk lvl 50 en begonnen aan de cart qeust...
Klote werk moet van hut naar her rennen maar dat is niet zo mooielijk.
Nu moest ik naar goblin cave en die srols verstoppen.
ik heb weet niet hoeveel beesten al gekillt en nog steets heb ik ze alle 3....
wat doe ik fout.. blijf zo wel eeuwen hakken.
Verwijderd
je moet coalminegoblins killen er zijn veel bij ong ingang van tweede verdieping alleen moet je gewoon in normale cave blijven als veel mensen gewoon server switchen
oh ja monkeys will rule the world soon!!!!
oh ja monkeys will rule the world soon!!!!
ben ook eindelijk lvl 50 :D:D:D en ik wil little devil wings.. als iemand die heir verkoopt zeg het dan ff of pm in rose me naam is warchaser
[ Voor 64% gewijzigd door warchaser op 26-02-2005 19:36 ]
Je gaat maar lekker zelf sparen voor een nieuwe. Het is niet mijn schuld dat je zo dom bent geweest om op die gast in te gaan. Sorry hoor, maar in het spel heb je tegenwoordig ook van die bedelaars die zich uitkleden en dan doen alsof ze straatarm zijn en de hele tijd om geld en items lopen te zeuren. Jou geloof ik wel, maar ik ga je geen geld geven.warchaser schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:57:
als nou es iedereen 10k doneert voor een nieuwe auto.. dan heb ik zo een nieuwe .. en nee deze keer laat ik hem niet stelen
Je moet coal mine goblin workers hebben. Maar het duurt sowieso lang voordat je je scrolls kwijt bent hoor!Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:11:
Kunnen jullie me effe helpen aub.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
ik in 1uur geloof ik.Btw maak een nieuwe char die niet zoveel pots hoeft te gebruiken.Mijn hawker heeft van 1trip 10k verdient ook als is die van mij lowlevel(27)Als nieuwe char maakt verdien je zeker 10k+
Verwijderd
Ik heb nu ook de +5 int glasses weer in de aanbieding (nu al niet meer
), vond net glasses met een lower aantal cha en +2 int and 5% mp decrease, vraag me serieus af wat ik daarvoor zou kunnen vangen, want die zijn wel heel rare... heb nu 30% mp decrease
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 09:39 ]
helemaal mee eens. spaar lekker zelf. wat moeten wij nou voor jou gaan betalen?,.... leer in het vervolg bij MMORPG nooit wat aan iemand te geven of iets. het staat overal bij tips en dingen, GM's zeggen het vaak genoeg. maar er zijn nogaltijd mensen die maar neit ernaar luisteren en dan ben je nat...Je gaat maar lekker zelf sparen voor een nieuwe. Het is niet mijn schuld dat je zo dom bent geweest om op die gast in te gaan. Sorry hoor, maar in het spel heb je tegenwoordig ook van die bedelaars die zich uitkleden en dan doen alsof ze straatarm zijn en de hele tijd om geld en items lopen te zeuren. Jou geloof ik wel, maar ik ga je geen geld geven.
lv 70 scouter nu. heb op het moment aan skills:
Bow mastry - Lv 13
Combat mastry - Lv 10
Rest masrty - Lv 7
Calling Hawk - Lv 5 ( beest ownt gewoon, hij doet zo'n 10-30 minder dmg dan ik al en tankt best lang op gele monsters, rooie licht eraan. zoals golems zijn scheel dus die tankt tie er wel uit)
Holding arrow - Lv 7 (handig die slow move en slow atk speed
Poisen arrow - Lv 1 (massieve poisen schade zeg

Speed shot - Lv 5 ( wel lekker nu over na aan het denken of ik naar scharpen arrow ga of speed shot afmaak.)
Sprit Heart - Lv 5
Hawker spirit - Lv 8
Scamper - Lv 1
dat was alles zo'n beetje. ik had eits van 513 SP op lv 70. daarmee dus wel wat kunnen bosoten
ik ga nu voor Bow masty - Lv 15, Speed shot - Lv 8 en dan hawk helemaal naar 10. dan pas weer andere skills. ben ik wel tot lv 80 zoet mee denk ik zo. dan kijk ik wel wat ik dan ga kiezen
lekker met Clmann vandaag wat CE gedaan. lame clans hebben gewoon vet veel clan points geript
edit: net lv 71 gegaan, flame hawk erbij genomen. word kmij verteld dat het slecht is als scouter maar ik wilde um eerst en neem ik um dus ook nu
[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 27-02-2005 04:15 ]
Goedemorgen! Zit nu op level 61 ruim en still going 
Heb alleen weinig tijd meer om te spelen dit weekend, (verjaardagen, werk etc.
), maar Dave is toch niet bij te houden
Ik wil ook heel graag die Hawk kunnen oproepen als ik Scouter ben, maar ik hoor daar zoveel tegenstrijdige verhalen over, dat ik niet meer weet of het wel verstandig is. Maar goed, nog maar eens flink doorneuzen op 7Hearts en ook hier maar wat advies inwinnen.
Heb alleen weinig tijd meer om te spelen dit weekend, (verjaardagen, werk etc.
Deliriant isti Romani.
wat is de beste plek om te triane voro een lvl 50 soldier ? cave , genzi, wisdom ?? ik wil snel levele
Nou ik loop ver achter met lvlen als ik zo eens lees.
Ik hoop het deze week 5/6 lvls hoger te komen. Dan kan ik carten indien ik geld/union points heb.
Ik hoop het deze week 5/6 lvls hoger te komen. Dan kan ik carten indien ik geld/union points heb.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Op lv 50 kun je Cave of wisdom beste hunten op Lv 50... Genzi lijkt me nog een beetje hard. clowns zijn opzich snelle kill veel exp. vond ik tenminste op dat lvlwat is de beste plek om te triane voro een lvl 50 soldier ? cave , genzi, wisdom ?? ik wil snel levele

Zo gisteren lamme zaterdag gehad lekker de heledag ROSE gespeeld, eigenlijk ook wel erg maar ok ik wil lvl 50 worden en een cart halen
zo jongens morgen lvl 50
en is slot vrij? CLAN lijkt me nice
hoe ist met jullie allemaal net van grunter king lvl 60 ranger arrmor scheelt weer
hoe ist met jullie allemaal net van grunter king lvl 60 ranger arrmor scheelt weer
mm rustig op got van weekend
49.3 nu vanaf cart quest weeee
pak mooi me cart van me dealer dan lekker rond rijden.
nog plek in clan?
nog plek in clan?
Verwijderd
Iemand die een Golden Dark Staff heeft, of iemand weet die die verkoopt?
Wil er best wel wat voor betalen, is het enige lvl 105+ object wat ik nog moet hebben.
Vandaag btw 2nd job quest voor mij, zit er nu maar 1 lvl vanaf, en dan clerc
Waarom ik nu al lvl 88/104 equip verzamel? Ik zie die vraag al komen
Als clerc krijg ik goed betaald en kan me dat veroorloven, lvl 120 muse equip is pas mooi, wit zoals je ziet op sommige plaatjes
Wil er best wel wat voor betalen, is het enige lvl 105+ object wat ik nog moet hebben.
Als clerc krijg ik goed betaald en kan me dat veroorloven, lvl 120 muse equip is pas mooi, wit zoals je ziet op sommige plaatjes
nice work manVerwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:34:
Iemand die een Golden Dark Staff heeft, of iemand weet die die verkoopt?
je gaat al lekker maar is de xp nou niet erg slecht in begin want support muse is nou niet bepaald attacker. En als je btw hawker lvl 5x 6x 7x 8x stuff vind
ik ga vandaag me auto quest doen hoop ik maar op moment weer effe stage van weekend 6 lvls gedaan ging wel lekker. Die guardian trees solo geven ownage xp met al die kleine beestjes
gerwin
Verwijderd
Voor het wat?gerwingood schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:37:
[...]
nice work man
je gaat al lekker maar is de xp nou niet erg slecht in begin want support muse is nou niet bepaald attacker. En als je btw hawker lvl 5x 6x 7x 8x stuff vindzeg het effe
ben altijd welkom voor het
Anyway xp is niet slecht, maar kan nog beter
Zelf lvl'en zit er nog niet echt in nee, vooral omdat je alleen mana bolt/spear tot beschikking hebt als attack, maar je kan je attacks wel enorm versterken.
Ik heb het geluk dat ik voor een muse een redelijk zieke dodge heb dus ik zou al slugs kunnen killen nu bijna, alleen die multipyen, en dat is niet zo fijn.
Genzi is een andere mogelijkheid, maar slome xp tegenover luna.
Gorge is geen mogelijkheid want mijn attacks werken niet zo heel goed tegen golems.
Stomme donkies weer wel uitstekend, en daar ga ik me dan ook straks ff op focussen, want 1K xp per keer das nog wel lekker, beneden de 700 doe ik het niet meer zo ongeveer
voor het watVerwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:35:
[...]
Voor het wat?
Anyway xp is niet slecht, maar kan nog beter
Zelf lvl'en zit er nog niet echt in nee, vooral omdat je alleen mana bolt/spear tot beschikking hebt als attack, maar je kan je attacks wel enorm versterken.
Ik heb het geluk dat ik voor een muse een redelijk zieke dodge heb dus ik zou al slugs kunnen killen nu bijna, alleen die multipyen, en dat is niet zo fijn.
Genzi is een andere mogelijkheid, maar slome xp tegenover luna.
Gorge is geen mogelijkheid want mijn attacks werken niet zo heel goed tegen golems.
Stomme donkies weer wel uitstekend, en daar ga ik me dan ook straks ff op focussen, want 1K xp per keer das nog wel lekker, beneden de 700 doe ik het niet meer zo ongeveer
wou dat ik al op 69 zat dan ging ook snel lvlen
gerwin
Verwijderd
In 10 sec heb ik ongeveer een 1000 mp restored en ik heb een hoop mp decrease stuff dus ik gebruik niet al te veel o/j, daarom heb ik ook redelijk veel geld voor een support muse.gerwingood schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:40:
[...]
voor het watduh voor je lvl
![]()
wou dat ik al op 69 zat dan ging ook snel lvlendan maar geen stage (nah moet helaas) maar als ik zover bendan benk stuk sterker dan nu atk beetje weak geloof 211 atk pow 15x def 186 dodge
31 cri ofzoiets hit rating richting 200 dacht ik of al 200. maarja op moment pots pots pots never een support muse in de buurt of als er 1 is zoals gisteren gaat die gek op de berg zitten voor 10 min zegt dat ze mana nodig heeft
10 min regenen nah kick
komt ze later terug invite weer geeft ze 1 keer heal en ze gaat weer zitten
toen maar uit party gelaten was niet leukz eg dan dat je wil leechen. uur later kwam ze met een vriend ofzo van der opeens dikke heal en atk up enz
waarom nu wel en toen niet. regenen is goed maar dat het nou 10 min duurt is wel over dreven.
gerwin
De stuff kost wel wat om te vinden, maar je haalt het er dik uit, heel erg dik zelfs.
Aan spullen heb ik nu betere dodge dan de meeste hawkers in onze clan, bijna alles is dodge 23/24, dat wil wel wat zeggen.
Je moet je voorstellen dat ik als support muse midden tussen die slugs sta en iedereen zegt run, maar ik blijf rustig staan want ze doen me amper damage
Deze first job clothing ga ik dan ook gebruiken totaan lvl 88, want dan pas kan ik betere spullen hebben, die ik ook alweer heb.
2nd job clothing is in dodge echt waardeloos, en alleen lvl 84 spul is goed, nou dan pak ik liever gelijk lvl 88 stuff hoor, veel liever, behalve voor het hoedje wat ik stom vind staan.
mmm maar doe jij dan ook windstorm of hoe zit dat als jij blijft staan kan je wel gaan staan maar als je niks doet kan je netzogoed ook rennenVerwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:14:
[...]
In 10 sec heb ik ongeveer een 1000 mp restored en ik heb een hoop mp decrease stuff dus ik gebruik niet al te veel o/j, daarom heb ik ook redelijk veel geld voor een support muse.
De stuff kost wel wat om te vinden, maar je haalt het er dik uit, heel erg dik zelfs.
Aan spullen heb ik nu betere dodge dan de meeste hawkers in onze clan, bijna alles is dodge 23/24, dat wil wel wat zeggen.
Je moet je voorstellen dat ik als support muse midden tussen die slugs sta en iedereen zegt run, maar ik blijf rustig staan want ze doen me amper damage
Deze first job clothing ga ik dan ook gebruiken totaan lvl 88, want dan pas kan ik betere spullen hebben, die ik ook alweer heb.
2nd job clothing is in dodge echt waardeloos, en alleen lvl 84 spul is goed, nou dan pak ik liever gelijk lvl 88 stuff hoor, veel liever, behalve voor het hoedje wat ik stom vind staan.
Verwijderd
Vaak maar 2x refined vanaf 21 dodge.gerwingood schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:32:
[...]
mmm maar doe jij dan ook windstorm of hoe zit dat als jij blijft staan kan je wel gaan staan maar als je niks doet kan je netzogoed ook rennenmijn stuff zit rond 14 dodge gare dodge maar hoevaak is jouw stuff gerifined. Ik heb daar geen geld/geen stuff voor wel jammer ik wil lvl 60 wings
maar vertel nou is hoeveel dodge je hebt(avo)
ik zag een muse die had maar 45 op lvl 50 dus als jij meer dan een hawker in je clan hebt die hawkers zijn rond lvl 60 dus ongeveer 230 dodge moet je hebben dan
Verwijderd
Mijn stuff is hoger in dodge, niet het totaal lolgerwingood schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:48:
[...]
maar vertel nou is hoeveel dodge je hebt(avo)
ik zag een muse die had maar 45 op lvl 50 dus als jij meer dan een hawker in je clan hebt die hawkers zijn rond lvl 60 dus ongeveer 230 dodge moet je hebben dan
Anyway, is er iemand die een la reine necklace of ring tegen een normale prijs verkoopt, dan heb ik ze namelijk alle drie, wel zo mooi
Maar anyway, ik heb genoeg dodge om een hoop klappen op te vangen, en daar gaat het om, ga er maar ff vanuit dat het rond de 200 ligt
Verwijderd
even een vraagje, Ik wil graag beginnen met ROSE online maar het begint erop te lijken dat de registration niet werkt.
Ik vul alles netjes in, krijg ik een scherm met "Wrong Approach", kan iemand mij helpen hiermee? of vertellen wat er aan de hand is?
*EDIT* Ik heb het geprobeerd met Mozilla Firefox en IE, dus dat was niet het probleem
Ik vul alles netjes in, krijg ik een scherm met "Wrong Approach", kan iemand mij helpen hiermee? of vertellen wat er aan de hand is?
*EDIT* Ik heb het geprobeerd met Mozilla Firefox en IE, dus dat was niet het probleem
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 18:32 ]
Verwijderd
dat had ik dus eerst wel, maar toen kreeg ik netjes een scherm dat ik eerst m'n email en username moest confirmen, dat heb ik dus ook wel gedaan...het is voor mij nog steeds een raadsel wat nu eigenlijk het probleem isVerwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:36:
volgens mij moest je het eerst invullen en dan confirm ofzo doen, zoiets was het.
[edit] hmm sarcasme is niet leuk...denk je echt dat ik dom ben ofzo? Ik snap heus wel hoe zo'n registration form werkt

EDIT 2: en plotseling doet ie het, maar ik weet niet wat ik fout deed, nouja zometeen maar es beginnen
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 18:42 ]
Ik ben nu ook alweer een tijdje aan het ROSEn, en is idd een erg leuke game 
Ben nu op lvl 17 oid, kan ook 18 zijn. Maar dat red ik door gewoon allemaal Woopy's neer te slaan, en van die Ghosten
Allemaal leuk en aardig, maar begint oplaatst wel wat te vervelen.
Mijn vraag: Hoe lvl je wat sneller door, want dit duurt nogal lang, ik heb nu een job als Soldier, wat moet ik daar allemaal doen, behalve wat mensen die het niet op kunnen redden proberen te redden. Ik lees hier regelmatig wat over quests, waar zijn die te vinden? En zulke vragen meer
Als iemand daar een antwoord op kan geven, dan graag
Ben nu op lvl 17 oid, kan ook 18 zijn. Maar dat red ik door gewoon allemaal Woopy's neer te slaan, en van die Ghosten
Mijn vraag: Hoe lvl je wat sneller door, want dit duurt nogal lang, ik heb nu een job als Soldier, wat moet ik daar allemaal doen, behalve wat mensen die het niet op kunnen redden proberen te redden. Ik lees hier regelmatig wat over quests, waar zijn die te vinden? En zulke vragen meer
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Je kunt het beste constant blijven vechten. En dan je HP/MP healen met fruit/potions.FnF schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:42:
Ik ben nu ook alweer een tijdje aan het ROSEn, en is idd een erg leuke game
Ben nu op lvl 17 oid, kan ook 18 zijn. Maar dat red ik door gewoon allemaal Woopy's neer te slaan, en van die GhostenAllemaal leuk en aardig, maar begint oplaatst wel wat te vervelen.
Mijn vraag: Hoe lvl je wat sneller door, want dit duurt nogal lang, ik heb nu een job als Soldier, wat moet ik daar allemaal doen, behalve wat mensen die het niet op kunnen redden proberen te redden.
NU je lvl 19 bent kun je het snelste lvlen in "Hill of wind". Als je dan op lvl 23 bent ga je door naar "Elvenroon Desert". Op lvl 28/30 kun je weer een locatie verder. En zo doorgaan.
Quests zijn te vinden bj NPC's.Ik lees hier regelmatig wat over quests, waar zijn die te vinden? En zulke vragen meer
Check de zinnen die je normaal niet gebruikt dat zijn vaak de quests. Je kunt je quests vinden door op ALT + Q te drukken. (De Luna-quest start je door te praten met Maaed in Adventure Plain).
Check HIER Voor welke quests voor jou van toepassing zijn.
succes.
Thnx!Rakkerzero schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:00:
[...]
Je kunt het beste constant blijven vechten. En dan je HP/MP healen met fruit/potions.
NU je lvl 19 bent kun je het snelste lvlen in "Hill of wind". Als je dan op lvl 23 bent ga je door naar "Elvenroon Desert". Op lvl 28/30 kun je weer een locatie verder. En zo doorgaan.
[...]
Quests zijn te vinden bj NPC's.
Check de zinnen die je normaal niet gebruikt dat zijn vaak de quests. Je kunt je quests vinden door op ALT + Q te drukken. (De Luna-quest start je door te praten met Maaed in Adventure Plain).
Check HIER Voor welke quests voor jou van toepassing zijn.
succes.
Als ik op ALT + Q druk, heb ik nix, helemaal nix, nada, noppes
Maar die quests, maakt dat ook uit wat voor lvl je hebt, of krijg je gewoon een quest toegewezen op lvl?
En nog 1 vraagje, hoe zit dat met die MP, want ik heb altijd mijn MP op max staan, en daar gaat nooit wat af, waar ik ook tegen vecht...
[ Voor 12% gewijzigd door Phyxion op 28-02-2005 19:08 ]
Nee, quests moet je halen bij NPC'sFnF schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:06:
[...]
Thnx!
Als ik op ALT + Q druk, heb ik nix, helemaal nix, nada, noppes
Maar die quests, maakt dat ook uit wat voor lvl je hebt, of krijg je gewoon een quest toegewezen op lvl?
Mp gaat op door gebruik van skills.En nog 1 vraagje, hoe zit dat met die MP, want ik heb altijd mijn MP op max staan, en daar gaat nooit wat af, waar ik ook tegen vecht...
Je kunt skills kopen bij een NPC.
Jij moet naar Lionel in Zant gaan. Die heeft skills voor Soldiers (en Hawkers). Hij staat ten zuiden van de spawnplek. Check ook de skills tree (te benaderen via het skills-venster [ALT + S] )
Ok, dat met de quest bedoelde ik meer wat betreft niveauRakkerzero schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:15:
[...]
Nee, quests moet je halen bij NPC's
[...]
Mp gaat op door gebruik van skills.
Je kunt skills kopen bij een NPC.
Jij moet naar Lionel in Zant gaan. Die heeft skills voor Soldiers (en Hawkers). Hij staat ten zuiden van de spawnplek. Check ook de skills tree (te benaderen via het skills-venster [ALT + S] )
En die Lionel, je kan ook bij de Ritourgious (of hoe dan ook te schrijven) Night halen? Want die heb ook van die boeken te koop...
Ik zal Lionel eens opzoeken, zien wie dat is.
Ritourgious night?? je bedoeld de Righteous Knights wat gewoon rechtvaardige ridders betekent. En ik dacht dat het engrish ingame al erg was...
In ieder geval zou je eens het hele topic kunnen lezen, of in ieder geval scannen. Het zijn slechts ~600 posts en dan zou je niet alles hier nogmaals hoeven vragen. Daarnaast kun je eens op www.7hearts.net kijken voor tips etc. Echter het spel is reeds vrij intuïtief opgbouwd, zelfs ík zonder enige MMORPG ervaring kon erin wegwijs worden
In ieder geval zou je eens het hele topic kunnen lezen, of in ieder geval scannen. Het zijn slechts ~600 posts en dan zou je niet alles hier nogmaals hoeven vragen. Daarnaast kun je eens op www.7hearts.net kijken voor tips etc. Echter het spel is reeds vrij intuïtief opgbouwd, zelfs ík zonder enige MMORPG ervaring kon erin wegwijs worden
offtopic:
Vraagt iemand anders zich ook wel eens af hoe hij ooit het spel heeft kunnen spelen op 1 januari toen er nog helemaal NIEMAND was om vragen aan te stellen?? Konden al die mensen toen soms alles ZELF uitzoeken??
Vraagt iemand anders zich ook wel eens af hoe hij ooit het spel heeft kunnen spelen op 1 januari toen er nog helemaal NIEMAND was om vragen aan te stellen?? Konden al die mensen toen soms alles ZELF uitzoeken??
eigenlijk welmakje schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:34:
offtopic:
Ik zoek alles zelf uit. Dan is een spel veel leuker om te spelen
Dat is toch ook een van de dingen die ieder spel heeft. Weer het uitzoeken in het begin.
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 28-02-2005 23:54 ]
Vind ik ook! Ik kijk alleen wel naar guides enzo hoe anderen het hebben gedaan, maar ik ga dat zeker niet zomaar letterlijk volgen. Maar de info is vaak wel handig.Rakkerzero schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:52:
[...]
eigenlijk wel
Ik zoek alles zelf uit. Dan is een spel veel leuker om te spelen
Het schiet trouwens alweer lekker op met mijn dealer. Ik heb besloten om m'n lvl 57 hawker in de ijskast te zetten. Ben nu lvl 41 alweer, dus de kart begint weer in zicht te komen
Vraag het nou eens ingame aan clmann, ipv van het in ieder post hier neer te zetten

Verwijderd
Zo, gisteravond ff lvl 70 gehaald en 2nd job quest gedaan, ben nu clerc 
Meteen mijn 2nd job items gehaald en naar (2) gebracht, alleen de bonnet die heeft een beetje slechte dodge, iemand doe toevallig een 14+ dodge bonnet heeft en gloves voor 2nd job?
heb al rare shoes en vest dus die hoef ik niet meer, kan eventueel traden aangezien ik een 2e paar shoes heb met 18 dodge, als je ze refined worden ze net zoals de mijne 23
Gebruik nu maar mijn 1st job gloves, die zijn base al 17, zal ze maybe es refinen, had er nog niet de moeite voor genomen.
Meteen mijn 2nd job items gehaald en naar (2) gebracht, alleen de bonnet die heeft een beetje slechte dodge, iemand doe toevallig een 14+ dodge bonnet heeft en gloves voor 2nd job?
heb al rare shoes en vest dus die hoef ik niet meer, kan eventueel traden aangezien ik een 2e paar shoes heb met 18 dodge, als je ze refined worden ze net zoals de mijne 23
Gebruik nu maar mijn 1st job gloves, die zijn base al 17, zal ze maybe es refinen, had er nog niet de moeite voor genomen.
tyHaan schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:21:
Vraag het nou eens ingame aan clmann, ipv van het in ieder post hier neer te zetten
ik wist de ingame nick niet anders allang ge pmmed
ty anyway
Verwijderd
Oke. Eindelijk die klote card quest af gemaakt (ben ondertussen lvl 53 en wat rifinen van me wapon en armor verder). Maar nu wou ik graag wat van me UNION punten verkwisten aan kart onderdelen.
Dus ik naar me union shop (de junion links boven in zant DE RELIGISCHE union of zo iets).
Maar geen cart onderdelen te vinden... heb ik nou voor jan l*l al die punten gespaart. ??
Help??
Dus ik naar me union shop (de junion links boven in zant DE RELIGISCHE union of zo iets).
Maar geen cart onderdelen te vinden... heb ik nou voor jan l*l al die punten gespaart. ??
Help??
Volgens mij heeft elke union carts voor union punten. Echter het vinden van de optie in het menu is niet altijd even logisch. In het geval van de arumic union is het zelfs zo dat de gewone unionshop met kleding etc bij de ene npc te krijgen is, en de cart onderdelelen bij de andere npc. Check dus even beide npc's en ga alle mogelijke opties af.
Mocht blijken dat religious idd geen cart verkoopt (zou mij verbazen), paniek dan niet maar kijk wat voor leuks je wél kunt halen voor die punten. Bijv de warrior-ring bij arumic of de bullshield bij de knights zijn 300 - 400k waard en ook de schooluniformen zijn geld waard, waarvan je dan weer een cart kunt kopen... (verstandigst is wel om in geval van keuze eerst een koper te vinden voordat je je unionpunten spendeert)
Mocht blijken dat religious idd geen cart verkoopt (zou mij verbazen), paniek dan niet maar kijk wat voor leuks je wél kunt halen voor die punten. Bijv de warrior-ring bij arumic of de bullshield bij de knights zijn 300 - 400k waard en ook de schooluniformen zijn geld waard, waarvan je dan weer een cart kunt kopen... (verstandigst is wel om in geval van keuze eerst een koper te vinden voordat je je unionpunten spendeert)
Verwijderd
Je hebt 2 gasten bij elke union. Je moet de gast hebben die niet de quests geeft en unionshop beheerd ;-) Dus die gast waar je in begin bij de union hebt aangemeld. Daar kan je die cart of onderdelen halen.
mm probleem
zit steeds meer over na te denken om met me dealer verder te gaan maar me hawker is ook nice ik weet niet dealer is wel leuk van afstand maar hawker is huge tanker dus weet niet wie o wie helpt mij
. Dealer en hawker bijde lvl 51 bijde een auto tot beschikking totaal 500k en alle gears all mmm wat zalk doen. Dealer is wel nice maar hawker ook
ik weet niet
.
Ga den kvanaf effe me dealer lvlen zodat ik nieuwe shield kan maken dump ik wat geld van me dealer ofzo op hawker dan kan die weer wat kopen.
Wil toch ooit boven de 1 mil zuly uitkomen lijkt me leuke grens en lvl 70 lijkt me ook nice
gerwin
zit steeds meer over na te denken om met me dealer verder te gaan maar me hawker is ook nice ik weet niet dealer is wel leuk van afstand maar hawker is huge tanker dus weet niet wie o wie helpt mij
Ga den kvanaf effe me dealer lvlen zodat ik nieuwe shield kan maken dump ik wat geld van me dealer ofzo op hawker dan kan die weer wat kopen.
Wil toch ooit boven de 1 mil zuly uitkomen lijkt me leuke grens en lvl 70 lijkt me ook nice
gerwin
Verwijderd
Beiden gehaald algerwingood schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:54:
gerwin
damn wat lvlen jullie snel.
Ik moet nodig weer een gaan spelen, heb het afgelopen tijd erg druk gehad.
Deze week ook nog een beetje druk, maar vanavond zal ik ff online gaan om te lvlen
Ik moet nodig weer een gaan spelen, heb het afgelopen tijd erg druk gehad.
Deze week ook nog een beetje druk, maar vanavond zal ik ff online gaan om te lvlen
Verwijderd
Ok, dan zal ik jou ff op een idee brengen, aangezien LoT te weinig beschikt over dealers en muses lijkt me het beste dat je voor dealer kiest, met dealers kun je met canonnen schieten, je kan guards of robots etc oproepengerwingood schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:54:
mm probleem
zit steeds meer over na te denken om met me dealer verder te gaan maar me hawker is ook nice ik weet niet dealer is wel leuk van afstand maar hawker is huge tanker dus weet niet wie o wie helpt mij. Dealer en hawker bijde lvl 51 bijde een auto tot beschikking totaal 500k en alle gears all mmm wat zalk doen. Dealer is wel nice maar hawker ook
ik weet niet
![]()
.
gerwin
Pm me vanavond maar, ps: er zijn nog 2a3 plaatsen vrij, voor alle level 50+ die geinsteresseerd zijn meld je ff snel aan, anders zitten we weer vol, pm me of krak maar.
Verwijderd
is er een bepaalde server waar alle tweakers zitten? 
k kan bijna spelen, ben aan het patchen nu
meestal server 3Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:55:
is er een bepaalde server waar alle tweakers zitten?
Verwijderd
ok, woei...kan bijna beginnen.. 
k ga waarschijnlijk een hawker maken, katar-style
heb op verschillende sites research gedaan en kwam erachter dat DEX de main stat is voor katar users....en SEN voor crits
ah well, we'll see
k ga waarschijnlijk een hawker maken, katar-style
heb op verschillende sites research gedaan en kwam erachter dat DEX de main stat is voor katar users....en SEN voor crits
Tegenwoordig vaker op 2
iig geval ik speel 9/10 keer op server 3
Ik zit altijd op 3 eigenlijk.
Zie wel eens zo'n figuur met Legion of Tweakers boven z'n kop rond hobbelen, maar heb nog niet echt een bekende gezien
Zie wel eens zo'n figuur met Legion of Tweakers boven z'n kop rond hobbelen, maar heb nog niet echt een bekende gezien
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Bah, die forgot password optie werkt ook niet. En elke keer als ik opnieuw wil reggen krijg ik
"Wrong approach"
Ow, na 50 keer confirmen werkt ie wel ineens
"Wrong approach"
Ow, na 50 keer confirmen werkt ie wel ineens

[ Voor 60% gewijzigd door Intronic op 01-03-2005 22:38 ]
Ben Lv 73 nu, morgen amar 74 kan ik eindelijk m'n nieuwe lizzard bacjsield van 600k opdoen
...
hawkje is ondertussen lv 6, en tankt een worm dragon kwart tot iets meer (ligt eraan als ik slow atk op hem cast met holding arrow en/of sprit heart half, soms)
Nemor als je dit leest, wanner krijg ik m'n 40k trug?
want nogal veel uitgegeven aan nieuwe equips etc. en wil een +7 peridot kopen, plzz zo snel mogenlijk. van vinze weet ik wat ik morgen m'n 200k trug krijg toch vinze?
hawkje is ondertussen lv 6, en tankt een worm dragon kwart tot iets meer (ligt eraan als ik slow atk op hem cast met holding arrow en/of sprit heart half, soms)
Nemor als je dit leest, wanner krijg ik m'n 40k trug?
Verwijderd
Deze lvl 72 clerc solooed die en ik heb ook al de wings gezien die je met de frozen scales kan maken[b][message=22892085,noline]daves2hd schreef op woensdag 02 maart 2005 @
Ik ben gisteren maar met een nieuwe Muse begonnen. Mijn oude muse heb ik een beetje verneukt. Vandaar ik ook zo slecht deed lvlen. Had gewoon een sucked-up Defense en mn Attack was ook niet geweldig. Ik ga dit allemaal rechtzetten mn nieuwe character genaamd Toux. IK ga echt mn best doen om een super muse te worden ermee.
Ik wilde eerst Touch als naam nemen, maar die was al bezet
Ik wilde eerst Touch als naam nemen, maar die was al bezet
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 02-03-2005 09:41 ]
ff een vraagje tussendoor, wat moet iedereen met Feather wings, en Iron Threads?
Dat zijn de ingredienten van fairy wings. Dealer hebben ze nodig om de Fairy wings te craften.FnF schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 09:26:
ff een vraagje tussendoor, wat moet iedereen met Feather wings, en Iron Threads?
Een meer complete lijst van de benodigheden van items voor het craften kun je hier vinden.
[ Voor 33% gewijzigd door Zeror op 02-03-2005 09:40 ]
mmVerwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:49:
[...]
Ok, dan zal ik jou ff op een idee brengen, aangezien LoT te weinig beschikt over dealers en muses lijkt me het beste dat je voor dealer kiest, met dealers kun je met canonnen schieten, je kan guards of robots etc oproepen, je kan super veel geld verdienen. Daarnaast kunnen we je best helpen met Items te verzamelen.
Pm me vanavond maar, ps: er zijn nog 2a3 plaatsen vrij, voor alle level 50+ die geinsteresseerd zijn meld je ff snel aan, anders zitten we weer vol, pm me of krak maar.
gisterne je berichie niet gelezen en zo met me hawker in clan gegaan
zal effe denken wat doe anders jion ik met me dealer en me hawker eruit maar kan keuze niet maken. gisteren alleen iets minder meegemaakt 3 gasten waren allemaal 11x 1tje 115 zijn gehackt ze hielpen me veel en veelchatten ken ze vanuit pt dis wel erg jammer
Zo, ik moet nu 20 Claws van Doonga Captains verzamelen, valt niet mee
. Ik heb er nu 5 gekilled en er heeft er nog geen een gedropt.
Het zijn echt klote sterke beesten, ben nu lvl 62 maar het valt echt niet mee.) Ik zou dit graag een keer in een party proberen, maar Dave, CL en Vinze zijn zo hard gegaan de laatste tijd dat ik nu 10 levels achterloop, dat betekent geen party
Nou ja, dit zal wel weer een kwestie van geduld worden, veel meat en veel Juice.
o ja, @ Gerwin, zou je alsjeblieft je berichten in iets duidelijker Nederlands willen posten? Ik ben vrij goed op de hoogte van Turbotaal maar jouw zinnen zijn me echt een raadsel

Nou ja, dit zal wel weer een kwestie van geduld worden, veel meat en veel Juice.
o ja, @ Gerwin, zou je alsjeblieft je berichten in iets duidelijker Nederlands willen posten? Ik ben vrij goed op de hoogte van Turbotaal maar jouw zinnen zijn me echt een raadsel
Deliriant isti Romani.
Verwijderd
Kan er iemand van de tweakers al Craften ?
Want ik wil 2 cartframes laten craften, maar ik ben al een keer genaaid (niet door napoleon, maar door een andere gast rakehands en 13k weg))
Dus daarom laat ik het alleen door een tweaker doen
Iemand ?
Want ik wil 2 cartframes laten craften, maar ik ben al een keer genaaid (niet door napoleon, maar door een andere gast rakehands en 13k weg))
Dus daarom laat ik het alleen door een tweaker doen
Iemand ?
K ik zal uitleggen
Gisteren avond heb ik clmann gepmmed ingame voor of ik in de clan kon. Hij vond het goed dus ik ben in clan gegaan. tot zover moet goed zijn
Maar zat er over na te denken om mijn dealer lvl 51 te gaan lvlen waarbij ik dan de wings craft skill ga lvlen zodat ik voor me hawker in ieder geval leuke wings kan maken. Verder had ik het bericht van clmann niet gelezen dat een dealer beter zou zijn in de clan wegens bepaalde dingen.
vanaf ga ik me keuze maken maar weet iemand of er een attack speed skill is voor een dealer want met 93 atk speed word je niet blij
gerwin
Gisteren avond heb ik clmann gepmmed ingame voor of ik in de clan kon. Hij vond het goed dus ik ben in clan gegaan. tot zover moet goed zijn
Maar zat er over na te denken om mijn dealer lvl 51 te gaan lvlen waarbij ik dan de wings craft skill ga lvlen zodat ik voor me hawker in ieder geval leuke wings kan maken. Verder had ik het bericht van clmann niet gelezen dat een dealer beter zou zijn in de clan wegens bepaalde dingen.
vanaf ga ik me keuze maken maar weet iemand of er een attack speed skill is voor een dealer want met 93 atk speed word je niet blij
gerwin
Viper808 en ikke (Markand) moeten ook nog die quest doen, maar dan zouden we een keer tijd moeten hebbenSaryon schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:53:
Zo, ik moet nu 20 Claws van Doonga Captains verzamelen, valt niet mee. Ik heb er nu 5 gekilled en er heeft er nog geen een gedropt.
Het zijn echt klote sterke beesten, ben nu lvl 62 maar het valt echt niet mee.) Ik zou dit graag een keer in een party proberen, maar Dave, CL en Vinze zijn zo hard gegaan de laatste tijd dat ik nu 10 levels achterloop, dat betekent geen party
Gister (samen met nem0r) Bunnyzero tegengekomen, maar die lvlt niet zo hard? Pas 45, wij zijn na een weekje spelen (niet dagelijks) alweer op de 36 beland met onze muse's. Wel grappig dat ik nu items heb die beter zijn dan de meeste lvl 50 items. Vest (3) met 19 dodge, Shadowmirror 19 dodge, Shoes (2) dodge 20, Gloves (2) dodge 18 en een Golden Sorcerers Wand (1) + Gem. 
Met een beetje hulp van de verhalen van andere muse's ook een flink aantal goeie skills nu.
Level 4: Healing
Level 4: Blessing Body
Level 4: Cure
Level 3: Mana Bolt (voor het geval dat ik solo)
Level 8: Meditation
Level 6: Magic 'blabla' Skill
Op lvl 40 meteen Summon Skill erbij, lijkt me leuk iig.
Iemand nog een tip voor ons eigenlijk? En is het mogelijk om de hawker (Chammiej) uit de clan te gooien en me muse (Kiratje) weer te adden? (dat zou té lief zijn Clmann, en ik kan je garanderen dat we dit weekeind iig op lvl45 zullen zijn)
ps. Little Angel Wings zijn lief
Met een beetje hulp van de verhalen van andere muse's ook een flink aantal goeie skills nu.
Iemand nog een tip voor ons eigenlijk? En is het mogelijk om de hawker (Chammiej) uit de clan te gooien en me muse (Kiratje) weer te adden? (dat zou té lief zijn Clmann, en ik kan je garanderen dat we dit weekeind iig op lvl45 zullen zijn)
[ Voor 6% gewijzigd door Wrack op 02-03-2005 12:40 ]
Moet wel lukken denk ik, we hebben hard een Muse nodigWrack schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:38:
Gister (samen met nem0r) Bunnyzero tegengekomen, maar die lvlt niet zo hard? Pas 45, wij zijn na een weekje spelen (niet dagelijks) alweer op de 36 beland met onze muse's. Wel grappig dat ik nu items heb die beter zijn dan de meeste lvl 50 items. Vest (3) met 19 dodge, Shadowmirror 19 dodge, Shoes (2) dodge 20, Gloves (2) dodge 18 en een Golden Sorcerers Wand (1) + Gem.
p.s. Mijn Little Devil Wings zijn duivels
Deliriant isti Romani.
Verwijderd
Mijn wings zijn vurig en angel achtigSaryon schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:50:
[...]
Moet wel lukken denk ik, we hebben hard een Muse nodig![]()
Lvl 70 en 95 wings, alleen kan ze nog niet dragen
Ik kwam je toch tegen in Gorge? Volgens mij was je name Iruja of zoiets.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:35:
[...]
Mijn wings zijn vurig en angel achtig
Lvl 60 en 95 wings, alleen kan ze nog niet dragen
Sorry dat ik niet echt reageerde, was met een quest bezig (kutquest
Volgende keer kletsen we gezellig effies.
Deliriant isti Romani.
Tsja, een dillema.Saryon schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:50:
[...]
Moet wel lukken denk ik, we hebben hard een Muse nodig
Op het moment heb ik een level 54 Soldier, waar ik aardig mee uit de voeten kan, maar op het moment wil ik wel iets anders. Sinds het begin dat ik ROSE heb gespeeld heb ik alle classes wel gehad. Maar de soldier verliest een beetje mijn interesse omdat ik wel eens wat anders wil.
Dus ik zit te denken om een nieuw character te nemen. Maar wat zou ik dit keer willen gaan doen.
Een Hawker heeft een vriend van mij, dus ik weet wat de voordelen zijn, maar een hawker trekt mij niet zo, omdat ik de nadelen heb gezien. Omdat viper808 een hawker heeft is dat geen leuke aanvulling.
Ik heb ook een level 24 Dealer gehad, nadelen is dat je pas op hoge levels kan craften, dus het is weer een schietend ventje, maar een echte meerwaarde vind ik hem niet hebben. Daarnaast moet je om te craften ook aparte materials hebben en die zitten nooit in je inventory.
Ook heb ik een muse gehad, vond hem nogal zwak, maar dat kan ook wel eens komen, omdat ik meer de support kant op ging. Nadeel is dat elke party een Muse ziet als een stom heal ventje en daar heb ik al helemaal geen zin in. Ik wil dan minstens een attack Muse. Na het lezen van de Guide van ispierings weet ik nu wat ik moet kiezen.
Nou komt ook ngo het clan verhaal. Ik heb dus een level 54 Soldier. Nu zijn er ook twee anderen bezig met een Muse, dus straks hebben we een clan vol Muses, daarnaast raak ik achterop omdat ik tijd spendeer aan een ander Character, daarnaast zou mijn Muse niet in de Clan kunnen omdat er maar (begrijpelijk) 1 character van iemand in de clan kan. Het zou mogelijk zijn om twee characters te hebben maar tijd is een luxe-goed wat ik niet heb. (stage, scriptie, workshop voor congress organiseren, overige werkzaamheden en vriendin) Ik heb dus maar met mazzel twee dagen in de week om te spelen.
Ik weet dus absoluut niet meer wat ik moet doen. ik denk dat ik vanavond eerst maar eens een ventje naar level 10 help, dan kan ik later nog kiezen om mijn tijd eraan te spenderen. Ik ben ook benieuwd wat de rest van de clan zegt, omdat ik dan geen tijd meer heb voor mijn andere character (Markand). De clan zelf is erg gezellig en heeft niet echte eisen, maar als je een tijd niet actief bent, dan snap ik wel dat ze opzoek gaan naar een ander. Dus vandaar mijn twijfel in wat ik zal doen. Ik heb namelijk geen zin om de clan te verlaten, maar anders kan ik op een gegeven moment ook niet meer een party aangaan, want dan is iedereen een veel te hoog level
Aahhh geweldig als het kan! Zal Clmann zometeen als ik thuis ben wel even PM'en.Saryon schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:50:
[...]
Moet wel lukken denk ik, we hebben hard een Muse nodig![]()
Kan in ieder geval 300HP extra geven dmv Blessing Body en door een hoge dodge rate hebben de mobs veel moeite me te raken!
Devil wings zijn inderdaad heel duivels, normale Devil wings zijn nog leuker!
Verwijderd
Idd, was ikSaryon schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:39:
[...]
Ik kwam je toch tegen in Gorge? Volgens mij was je name Iruja of zoiets.
Sorry dat ik niet echt reageerde, was met een quest bezig (kutquestkut doonga captains
)
Volgende keer kletsen we gezellig effies.
Verwijderd
verslavend spel
wil eigenlijk ff een clan joinen ben level 34 dan kan ik het pvp gedeelte enzo ook bekijken
mm wrak
maybe can ik je helpen lvlen als me hawker gebruik en we gaan party klunnen we vast wel snelle xp krijgen pm mrgerwin maar ingame
zit ook in de clan. Hierdoor ben je misschien sneller lvl 50 en sneller in clan party 
trouwens support muse is altijd welkom bij mij vooral als ik er mee kan partyen ga soms veel te hard dood. Maar over al gemeen is hawker wel nice met hoge dodge.
gerwin
gerwin
Heel graag! Die Aqua's geven al niet meer zoveel exp, dus... ben rond 6 uur wel thuis.gerwingood schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:23:
mm wrakmaybe can ik je helpen lvlen als me hawker gebruik en we gaan party klunnen we vast wel snelle xp krijgen pm mrgerwin maar ingame
zit ook in de clan. Hierdoor ben je misschien sneller lvl 50 en sneller in clan party
trouwens support muse is altijd welkom bij mij vooral als ik er mee kan partyen ga soms veel te hard dood. Maar over al gemeen is hawker wel nice met hoge dodge.
gerwin
ik vanaf ongeveer half 6 ingame dan 6 uur eten tm half 7.
je kan me pmmen op
gerwingood soldier
gerwinngood dealer
mrgerwin hawker
weet niet op welke ik ben want moet effe stuff aan iemand geven
je kan me pmmen op
gerwingood soldier
gerwinngood dealer
mrgerwin hawker
weet niet op welke ik ben want moet effe stuff aan iemand geven
Je gaat op lvl 36 toch geen aquas meer hunten? Ik zou lekker aan moldies beginnen.Wrack schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:51:
[...]
Heel graag! Die Aqua's geven al niet meer zoveel exp, dus... ben rond 6 uur wel thuis.
Volgens mij heeft de clan intusen nauwelijks tot geen actieve soldiers meer en bestaat de rest uit hawkers en muses (in de maak).. en ik als enige dealer op het moment. Dus opzich hebben we wel behoefte aan soldiers en een Artisan dealer, maar dat ben je pas vanaf lvl 70

oh als hij lvl 36 is kank met me soldier komenHaan schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:05:
[...]
Je gaat op lvl 36 toch geen aquas meer hunten? Ik zou lekker aan moldies beginnen.
Volgens mij heeft de clan intusen nauwelijks tot geen actieve soldiers meer en bestaat de rest uit hawkers en muses (in de maak).. en ik als enige dealer op het moment. Dus opzich hebben we wel behoefte aan soldiers en een Artisan dealer, maar dat ben je pas vanaf lvl 70Ik ga zelf niet leren craften, afgezien van Fairy Wings, ik hou het bij m'n summons (lijkt me wel gaaf zo'n TerrorKnight
)
dan maybe wel een soldier erin en later een champ
Hey Kippetje ik ben er nog gewoon hoor, maar ik ben samen met Nemor een van de weinigeHaan schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:05:
[...]
Volgens mij heeft de clan intusen nauwelijks tot geen actieve soldiers meer en bestaat de rest uit hawkers en muses (in de maak).. en ik als enige dealer op het moment. Dus opzich hebben we wel behoefte aan soldiers en een Artisan dealer, maar dat ben je pas vanaf lvl 70Ik ga zelf niet leren craften, afgezien van Fairy Wings, ik hou het bij m'n summons (lijkt me wel gaaf zo'n TerrorKnight
)
ik heb ook een dealer die voor de terror knight gaat (nog een lange weg te geen met m'n lvl 39) merk dar gathering erg nuttig is (inmiddels 400K en nog meuk te verkopen) ben inmiddels wel begonnen met een artistion dealer maar ben net lvl 11 dus dat duurt nog wel even (wil me voornamelijk richten op 1 of 2 wapens en refining en gem cutting iemand nog aanvullingen?)
maarja zoals gezegd duurt het nog wel even voordat ik zo ver ben (tijd is inderdaad het grootste knelpunt naast slapen werken hobby's en een vriendin blijft er gewoon niet zoveel over)
maarja zoals gezegd duurt het nog wel even voordat ik zo ver ben (tijd is inderdaad het grootste knelpunt naast slapen werken hobby's en een vriendin blijft er gewoon niet zoveel over)
It's just a donkey
Nemor is ook gestart met een Muse (nem0r), dus denk dat hij ook niet zoveel meer doet met zijn soldier. En voor een lvl 36 Muse kan het best lang duren voordat je een Moldy dood heb, aangezien ik support skills heb en maar 1 attack skill. AquaKings verdienen toch nog gauw 800exp per stuk.
Jij bent zo'n beetje de enige dan, aangezien Krak ook bezig is met een dealer..cardinal808 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:27:
[...]
Hey Kippetje ik ben er nog gewoon hoor, maar ik ben samen met Nemor een van de weinige
Ps. Kippetje speelt niet meer, Hantheman (vorige nick hier op GoT) is m'n dealer
Verwijderd
zijn er nog dealers die voor mij een Gem en/of Cartframe kunnen craften ??Haan schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:12:
[...]
Jij bent zo'n beetje de enige dan, aangezien Krak ook bezig is met een dealer..
Ps. Kippetje speelt niet meer, Hantheman (vorige nick hier op GoT) is m'n dealer![]()
ff shouten ingame en de kans is groot dat er wel iemand reageert, er zijn ondertussen vrij veel artisans met de daarvoor benodigde skills. Voor hogere level gems zijn die wat dunner gezaaid, maar die kun je ook wel vinden ingame of via 7hearts.net
Best jammer, heb 20 la reines over maar ga er niet meer 10 bij vinden voordat het event ophoud op 3 februari, wat waarschijnlijk koreaanse tijd is oftewel vannacht al? Gelijk dus ook even de waarschuwing voor mensen met 30 la reines: wissel ze z.s.m. in, binnenkort kan het niet meer...
Best jammer, heb 20 la reines over maar ga er niet meer 10 bij vinden voordat het event ophoud op 3 februari, wat waarschijnlijk koreaanse tijd is oftewel vannacht al? Gelijk dus ook even de waarschuwing voor mensen met 30 la reines: wissel ze z.s.m. in, binnenkort kan het niet meer...
Verwijderd
de meeste die reageren zijn oplichters, ik ben al een keer genaaid, en dat gebeurd me geen 2de keer...makje schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:03:
ff shouten ingame en de kans is groot dat er wel iemand reageert, er zijn ondertussen vrij veel artisans met de daarvoor benodigde skills. Voor hogere level gems zijn die wat dunner gezaaid, maar die kun je ook wel vinden ingame of via 7hearts.net
Verwijderd
dat oplichten komt idd steeds vaker voor
Had die napoleon laatst nog ff zitten af te zeiken ;-)
Ja ik ook, toen deed ie alsof ie geen Nederlands verstond..Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:10:
dat oplichten komt idd steeds vaker voor
Maar ik word idd heel erg moe van al die stakkers die proberen milk te verkopen ipv orange juice of meat voor 791z, alsof er nog maar iemand is die daar in gaat trappen. Dat soort mensen zouden gewoon hun account kwijt moeten raken.
Maar ik ga in ieder geval niet kunnen craften want ik word geen Artisan. Moet je maar ff wachten tot gerwin 20 lvls is gestegen als ie met dealer doorgaat, voor iemand van LoT je kan helpen..
Verwijderd
Ik heb een vraagje.
Ik heb nu de quest: Van Hobert. Er liggen spullen ofzo in het Lake of Anima en er staan nu 5 dingen bij die quest. Dus 5 dingen die ik al gevonden heb.
Als ik nu naar die man terug ga kan ik niet zeggen dat ik dit gevonden heb, maar alleen wat vragen over de quest stellen. Hij zei dat er 5 of 6 moeten liggen, moet ik nu gewoon doorvechten totdat ik er meer krijg? Of kan je maar max. 5 items bij een quest krijgen?
Ik heb nu de quest: Van Hobert. Er liggen spullen ofzo in het Lake of Anima en er staan nu 5 dingen bij die quest. Dus 5 dingen die ik al gevonden heb.
Als ik nu naar die man terug ga kan ik niet zeggen dat ik dit gevonden heb, maar alleen wat vragen over de quest stellen. Hij zei dat er 5 of 6 moeten liggen, moet ik nu gewoon doorvechten totdat ik er meer krijg? Of kan je maar max. 5 items bij een quest krijgen?
Dit topic is gesloten.