mijn record is 14 copperHaan schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:41:
Ik ben intussen ff bezig om m'n dealer naar level 30 te krijgen. Dan ga hem leren om fairy wings te craften om een beetje geld bij te verdienenT gaat opzich niet verkeerd, Gathering skill van dealer is heel fijn, dan krijg je veel meer drops van mobs, dus meer om te verkopen
Record staat tot nu toe op 6 Rusty Iron.
Ik zou ook wel weer eens verder willen gaan met mijn dealer, sommige skills komen voorbij die mij zeer interresant lijken, met die crafting skills zou ik in het begin niet al te veel verwachten. Wings kan je voorlopig nog niet craften.Rakkerzero schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:39:
[...]
Misschien dat ik ook opnieuw begin. Ik wil dan Dealer worden met craft skills.
Ik zou dan maar gaan voor de moldy's want de porky's zijn irritant, daarnaast zijn er unions die quests geven voor porky's en moldy's waarmee je exp mee kan verdienen, maar of jij ook bij die union zit das een andere vraagVerwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:03:
[...]
bleh kan nu niet meer tegen die aqua'szijn nu blauw, dus moet ik verhuizen naar porky's en moldy's
Ik heb nog een lvl15-20 Muse, is het mogelijk dat ik ook bij de got guild kom?
IK weet het. Heb al eerder een dealer gehad, maar die is weer gedelete en had toch zn stats verneukt. Dus begin ik nu met een Craftende Katar-Dealercardinal808 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:50:
[...]
Ik zou ook wel weer eens verder willen gaan met mijn dealer, sommige skills komen voorbij die mij zeer interresant lijken, met die crafting skills zou ik in het begin niet al te veel verwachten. Wings kan je voorlopig nog niet craften.
Waar kan ik dan het beste mn statpoints in steken.
Ik denk DEX, CON en SEN.
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 23-02-2005 17:33 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Waarom vraagt iedereen het toch zo vaak, terwijl op iedere pagina zo'n beetje staat dat je 50+ moet zijn?michaeltb schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:53:
Ik heb nog een lvl15-20 Muse, is het mogelijk dat ik ook bij de got guild kom?
@Rakkerzero, denk je dat het een goed idee is om katars te gebruiken? Dealers hebben nl. masteries die specifiek voor guns zijn. Dat betekent dat je dus niet je att.power/speed kan opwaarderen van je katar.
[ Voor 27% gewijzigd door Haan op 23-02-2005 17:45 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dat is ook wel weer zo. Misschien dat ik dan toch maar Guns neem.Haan schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:43:
@Rakkerzero, denk je dat het een goed idee is om katars te gebruiken? Dealers hebben nl. masteries die specifiek voor guns zijn. Dat betekent dat je dus niet je att.power/speed kan opwaarderen van je katar.
IK ga iig pas vanaf lvl 20 met guns beginnen. Dit om ff geld en skill points te sparen.
Dan ga ik het daarna allemaal ff uitzoeken hoe het zit.
BTW: mijn nick van deze nieuwe char = BlackX
[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 23-02-2005 23:02 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
zow nu lvl 47 geworden. Heb me 160 unionpunten binnen en kan dus nu ff vrij levellen.
Inmiddels een nieuwe clan gevonden die allemaal rond mijn level zitten en dat is dus prettig levellen
Het is dan grotedeels niet nederlands maar toch wel nice 
Nog een paar vraagjes:
1/ Weet eigenlijk nog steeds niet precies wat item appracial betekent.... Kan iemand me dat uitleggen?
2/ Heb perongelijk de luna quest van meaad in begin toen weg gedaan. Kan nu zo te zien niet opnieuw de quest aanvragen bij hem
Iemand suggesties of ervaringen hiervan?
3/ Die quest van historian Jones in Junon. Geeft elke keer aan dat je die bij de sunset kan doen. maar ik krijg en blijf negatief antwoord krijgen
Iemand die hier meer van weet?
Inmiddels een nieuwe clan gevonden die allemaal rond mijn level zitten en dat is dus prettig levellen
Nog een paar vraagjes:
1/ Weet eigenlijk nog steeds niet precies wat item appracial betekent.... Kan iemand me dat uitleggen?
2/ Heb perongelijk de luna quest van meaad in begin toen weg gedaan. Kan nu zo te zien niet opnieuw de quest aanvragen bij hem
3/ Die quest van historian Jones in Junon. Geeft elke keer aan dat je die bij de sunset kan doen. maar ik krijg en blijf negatief antwoord krijgen
Dat houd in dat een jewel seller het item moet schatten hoeveel het item kan. Dus dat wil zeggen dat er soms enkele stats bijkomen als DEF +2 of CON + 2 enz..Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:52:
Nog een paar vraagjes:
Misschien kan je de quest verder doen bij het mannetje waar je met d quest het laatst geweest bent.2/ Heb perongelijk de luna quest van meaad in begin toen weg gedaan. Kan nu zo te zien niet opnieuw de quest aanvragen bij hemIemand suggesties of ervaringen hiervan?
Ik ga maar een nieuwe charachter beginnen. Ben een beetje aan het balen van m'n keus als Hawker (of ik doe iets fout) of de Hawker is gewoon niet echt sterk. Ik word gewoon een dikke Soldier tank
Verwijderd
unions?????????cardinal808 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:50:
[...]
Ik zou dan maar gaan voor de moldy's want de porky's zijn irritant, daarnaast zijn er unions die quests geven voor porky's en moldy's waarmee je exp mee kan verdienen, maar of jij ook bij die union zit das een andere vraag
whatte fak

Verwijderd
Nope dat werkt dus helaas nietRakkerzero schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:58:
[...]
Misschien kan je de quest verder doen bij het mannetje waar je met d quest het laatst geweest bent.
en thnx voor je andere antwoord
Sorry hoor hoef je niet gelijk zo af te katte ;xHaan schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:43:
[...]
Waarom vraagt iedereen het toch zo vaak, terwijl op iedere pagina zo'n beetje staat dat je 50+ moet zijn?
Heb dit topic ff vlug doorgelezen, iemand die samen met mij wil levelen? solo-en is zo saai aan het worden =/.
Verwijderd
vraagje:
ik zie hier die Unions quest.......
paar zijn pas voor lvl 50+ enzo, maar bij andere ook weer niet, zoals bij die pots quest van (g****** Senon enzo)
wanneer kan je die quest dan doen?
ik zie hier die Unions quest.......
paar zijn pas voor lvl 50+ enzo, maar bij andere ook weer niet, zoals bij die pots quest van (g****** Senon enzo)
wanneer kan je die quest dan doen?
Verwijderd
geen idee zo, maar ik zou eens kijken op het forum van www.7hearts.net/forum (uit me hoofd) Daar staat een apart stuk over union/quests
Verwijderd
daar heb ik het ook vandaanVerwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:07:
geen idee zo, maar ik zou eens kijken op het forum van www.7hearts.net/forum (uit me hoofd) Daar staat een apart stuk over union/quests
maar er staat geen lvl req. en hij geeft me geen quest als ik met hem praat, dus vraag ik het hier
Ik ben zojuist opnieuw begonnen (ik wilde graag een Soldier) en ben reeds lvl7. Kijken of ik morgen lvl20 kan zijn. Gil maar als je me tegenkomt.
De nieuwe naam luidt "Clarck"
De nieuwe naam luidt "Clarck"
[ Voor 5% gewijzigd door Derek S. op 23-02-2005 22:06 ]
Tja, nog geen 10 posts boven je, wordt er nog over gepraatmichaeltb schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 19:20:
[...]
Sorry hoor hoef je niet gelijk zo af te katte ;x
Heb dit topic ff vlug doorgelezen, iemand die samen met mij wil levelen? solo-en is zo saai aan het worden =/.

Als je niet alleen wilt levelen, kan je een party vormen. Dit kan je het beste gewoon ingame doen, als je wat langer speelt zal je ook merken dat mensen je soms zomaar vragen of je in hun party wilt, maar je kan ook roepen dat je op zoek bent.
Ik was net een beetje door Junon aan het hobbelen, en toen zag ik dit persoon staan:

Leuke wings, iemand een idee wat het zijn? Devil wings?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Volgens mij zijn dat Dragon WingsChakotay schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 00:17:
Ik was net een beetje door Junon aan het hobbelen, en toen zag ik dit persoon staan:
[afbeelding]
Verwijderd
whatta fak, ik zie hier iets van 300k betalen aan die gozer om deel te nemen aan junon union sht enzo, moet dat eerst?
ik denk 30K... welke union? want 300 lijkt me echt sterk 
verder, er is nu een part emt mij clmann en Viper uit de clan van lv 32. we proberen um vanavond leven te houden zodat we morgen weer kunnen gebruik en nog verder doorboosten
op lv 40+ krijg je bijna even veel exp als je normaal zou krijgen per beest. alleen dan met 7 personen ofzo
dus dat is pas lvlen dan
. maar goed hopenlijk lukt het ons om de party vol te houden.
voor viper en clmann ga maar vrij hunten en leave party liefst even neit tot het weer verder op gang is. want item staat op evryone in aprty dus wij krijgen praktish neits behalve beejte geld. maar wil ik best trug betalen die 200z tegen de tijd dat ik terug ben ofzo
.
voor andere mensen van de clan, ik probeer deze party dus echt lekker mee te laten gaan komende weken, dus als je ook later opblijft (12u+) en je comp heel de avond aanlaat meld het ff. kan ik je ff adden. kunnen we party leven houden. lijkt me wel stoer een lv 60 party te kweken met clan.
voor iedereen: morgen is waarschijnlijk weer server onderhoud voor 2/3 uur, ookweer ergends op de dag (check rose official site voor zekerheid) dus als je wilt spelen inloggen en niet meer uit die 2 uur. hopenlijk zal deze keer na 2 uur wel de server weer trug zijn en niet als vorige keer een halve dag down. <--= dit meld ik ff om "de servers dead?" spam posts te voorkomen..
ik vond dit net:
verder, er is nu een part emt mij clmann en Viper uit de clan van lv 32. we proberen um vanavond leven te houden zodat we morgen weer kunnen gebruik en nog verder doorboosten
op lv 40+ krijg je bijna even veel exp als je normaal zou krijgen per beest. alleen dan met 7 personen ofzo
voor viper en clmann ga maar vrij hunten en leave party liefst even neit tot het weer verder op gang is. want item staat op evryone in aprty dus wij krijgen praktish neits behalve beejte geld. maar wil ik best trug betalen die 200z tegen de tijd dat ik terug ben ofzo
voor andere mensen van de clan, ik probeer deze party dus echt lekker mee te laten gaan komende weken, dus als je ook later opblijft (12u+) en je comp heel de avond aanlaat meld het ff. kan ik je ff adden. kunnen we party leven houden. lijkt me wel stoer een lv 60 party te kweken met clan.
voor iedereen: morgen is waarschijnlijk weer server onderhoud voor 2/3 uur, ookweer ergends op de dag (check rose official site voor zekerheid) dus als je wilt spelen inloggen en niet meer uit die 2 uur. hopenlijk zal deze keer na 2 uur wel de server weer trug zijn en niet als vorige keer een halve dag down. <--= dit meld ik ff om "de servers dead?" spam posts te voorkomen..
ik vond dit net:
Hello, This is International ROSE Online.
There will be server maintenance on 24th Feb.
Server will be temporarily down for ROSE Online Update and Server Maintenanceb along with site maintenance.
During 2 hours of update and maintenance, you will be unable to log into ROSE Online.
Scheduled Maintenance Times:
14:00 - Seoul/Tokyo
21:00 - Los Angeles
00:00 - New York
05:00 - London
06:00 - Holland![]()
11:00 - New Delhi
13:00 - Singapore
15:00 - Sydney
Thank you for your cooperation
IROSE GM Team
Gravity.
[ Voor 20% gewijzigd door daves2hd op 24-02-2005 01:19 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
30k????
kan, mijn ogen konden al die nullen niet aan:P
ff kijken nu:P
kben nu dus lvl 40 soldier, met die complete common class equip, god men, dan lijk je egt op een anus >.>
vooral die backsht die ik nu aanheb, oke wel leuk dat ik nu 350 kogels meer kan meenemen maar toch
kzal dus denk ik tot lvl 49 rondblijven schieten met mijn kannontje, dan change ik weer naar de vertrouwde spears =] want dan krijgt die weer gewoon speed+3
trouwens, ik ben tot vrijdag/zaterdag gewoon constant tot 1 a 2 uur online, dus als ik met iets kan meehelpen, i would be honored
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
nope, er stond egt lvl 30+ en een 3 met 5 nullen
nou toch ff doorgespeeld, al mooi 21%, planning voor morgen is de lvl 42 te halen.
kan, mijn ogen konden al die nullen niet aan:P
ff kijken nu:P
kben nu dus lvl 40 soldier, met die complete common class equip, god men, dan lijk je egt op een anus >.>
vooral die backsht die ik nu aanheb, oke wel leuk dat ik nu 350 kogels meer kan meenemen maar toch
kzal dus denk ik tot lvl 49 rondblijven schieten met mijn kannontje, dan change ik weer naar de vertrouwde spears =] want dan krijgt die weer gewoon speed+3
trouwens, ik ben tot vrijdag/zaterdag gewoon constant tot 1 a 2 uur online, dus als ik met iets kan meehelpen, i would be honored

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
nope, er stond egt lvl 30+ en een 3 met 5 nullen
nou toch ff doorgespeeld, al mooi 21%, planning voor morgen is de lvl 42 te halen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 02:33 ]
Verwijderd
Dragon WingsChakotay schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 00:17:
[afbeelding]
Ik train dus met dat soort gasten
WIngs zijn lvl 95.
Volgens mij weet k ook wel wie dit is
Alleen hebben ze voor mij telkens nog bridges nodig, maar binnen kort niet meer
En btw ik heb vandaag de ultime muse gear gekocht, 70K voor een lvl 104 (!) velvet coat, echt stoer
Moest hem gewoon hebben
Nu kan ik rustig zoeken naar betere dingen alvast, moet alleen nog betere gloves hebben lvl 88/104 en eventueel een nette bonnet al hoewel de lvl 84 bonnet met 22 dodge en stats ook wel mooi is
Verwijderd
Owkee, mijn beloofde guide nu over de job muse.
Ik probeer deze guide kenmerkend te maken door mijn mening achterwege te laten, en je in te lichten over tips en trucs mbt de job muse.
Muse
Voor ieder die muse wilt worden, moet weten dat je later kan kiezen uit offensive Mage, en defensive Clerc.
Ik neem aan dat je de quest makkelijk kunt doen en het is makkelijk flame seeds te vinden, helemaal ten noorden van adventure plaines.
Wat is er kenmerkend aan de muse? Allereerst kun je jezelf en andere healen, en daarom zijn muses een gewilde job ter ondersteuning.
Als muse heb je een slechte hp, in vergelijking met andere jobs, maar niet getreurd! Ik ken een truc die deze zorg overbodig maakt en die vertel ik je straks!
Je hebt een slechte dodge, wat inhoud dat je een slechte weerstand tegen mobs hebt.
Wat is nog meer kenmerkend? Nou bijna al je aanvallen kun je uitvoeren vanaf een afstand gelukkig, compenseert wel wat.
Als muse lvl je het snelst in parties en tot lvl 40 ongeveer kan ik echt aan raden om hier veel aan te doen, al is het alleen al om vlug skill punten binnen te halen die je echt nodig hebt!
Stat punten
Een belangrijk deel van de game is de verdeling van statpunten, de meeste mensen zeggen dat je voor muse puur int moet adden maar dat is absoluut niet waar!
Ik zal duidelijk aangeven wat wat doet bij een muse zodat je daar zelf uit kiezen kan, ik help je alleen op weg.
STR
Dit voegt hp toe, wat misschien aanlokkelijk lijkt, maar add dit niet zomaar!
Ook add het defensive power.
Deze stat punten kun je echt beter gebruiken garandeer ik je.
Je zou kunnen gaan tot 50 als je echt vaak dood gaat, maar als je veel in parties werkt heb je het niet zo zeer nodig, als je veel solood is het wel weer handig, up to you what fits you.
DEX
Dit is enigzins belangrijk voor muse, en kan je adviseren ongeveer 5% tot 10% van je skillpunten hieraan te besteden.
Het beinvloed je loopsnelheid en je dodgerate, welke je best kunt gebruiken.
Als je twijfweld of je hp of dex moet kiezen ga voor dex, aangezien je jezelf toch kunt healen!
INT
Nou hier komt de echte power van de muse vandaan, en dit zul je dan ook voornamelijk wel adden.
Wat doet het?
Het beïnvloed je hoeveelheid mp, en daar kun je best heel veel wel van gebruiken aangezien je attacks mp vreten, niet te zuinig als ik mag toevoegen.
Ook bepaald het voor een deel hoe sterk je attacks zijn, dus he twerkt 2 kanten op, meer attacks en sterkere attacks naar je meer int add.
CON
Niet geheel onbelangrijk is con, hoewel sommige dit vergeten, en je hebt hier een beetje van nodig.
Wat doet het?
Het bepaald hoe vlug je mp en hp hersteld, meer niet.
Ik zou zeggen dat je 5% con moet hebben om lekker te recoveren, of je add het niet en gebruikt constant potions, dat kan ook, en veel high lvl muses doen dat, up to you weer, hiermee kun je 2 kanten op.
CHA
Dit is iets wat veel verwarring veroorzaakt.
Wat doet het nu precies?
Nou dat is voor alle jobs voor een gedeelte hetzelfde.
Voor een muse is dit redelijk waardeloos, behalve misschien als je veel solood.
Met een hoge cha vind je meer items van hogere waardes, zoals equips en weapons, maar aan de andere kant wordt je eerder aangevallen door mobs!
Als je veel partied laat dan de item order op orderly zetten, zodat je toch wat ontvangt, of verdeel de equips eerlijk.
Spelers die niet orderly zitten moet je als muse niet supporten omdat het ze ook niet uitmaakt of jij nu dood gaaat of niet, zij willen alleen niet doodgaan en zoveel mogelijk equips.
Daarbij ben je als muse een goede party leader als ik hierover even mijn eigen mening mag geven dus je kunt dit zelf makkelijk regelen!
SEN
DIt is niet zo heel erg belangrijk voor een muse, en je kunt eventueel wat toevoegen.
Wat doet het?
Nou vooral hoeveel schade je staff of wand aanricht, en alleen als je een offensive muse bent heb je hier dus wat aan.
Ook beinvloed het je critical attacks, dus het lijkt me duidelijk wie hier belang bij hebben.
Staff vs Wands
Wat moet je nu kiezen, een staff of een wand?
Nou je moet allereerst weten hoe je speelt, al kan ik alvast even zeggen dat hoewel sommige mensen helemaal lirisch zijn over wands, meer als er mensen zijn over staffs, de staff jammer voor hun echt in het voordeel is.
Wat is het verschil?
Wand:
Een wand is een afstandswapen, en kan gebruikt worden over een grotere afstand dan een staff.
Het opmerkelijke van een wand is dat je in je andere hand items kunt dragen, die mp, dodge en def power toevoegen.
Klinkt leuk, maar wat lever je dan in tegenover een staff?
Je levert in op attack power en nauwkeurigheid (hitrate).
Maar waarom zou die dan in het nadeel zijn?
Je levert ook in op mp decrease, iets wat ik als support muse/clerc erg op prijs stel, wat ik later uit leg.
Je kunt dit voor een gedeelte oplossen door equip te kopen met mp recovery.
De wand is dus echt een defensive weapon als je het mij vraagt en ideaal voor supporting muses en clercs!
Staff
Een staff is een kortere afstandswapen dan een wand en geschikt om mobs direct mee te hitten.
Ze hebben ook een betere hitrate en attack power, veel beter dan wands.
Ook hebben ze betere mp decrease en zijn ze makkelijker te vinden.
Wat lever je in? Een beetje dodge, en een klein beetje, al vinden sommige dat veel, afstand waarop je aanvallen kan uitvoeren.
Persoonlijk vind ik de staff enorm zijn voordeel hebben boven een wand.
High dodge muse stuff is redelijk makkelijk te vinden in junon, al kost het wel wat, hiermee kun je het dus oplossen.
DIt wapen is dus vooral geschikt voor offensive muses en mages, maar ik kan het zeker ook aanraden aan defensive muses en clercs!
Skills
Nou wil je vast wel weten welke skills de muse heeft, want die zul je constant gebruiken namelijk.
Dit zijn er nogal wat, en ik leg alleen 1st job skills uit, waarvan ik het waard vind dat je er echt serieus van moet overwegen die te pakken, ik probeer mijn mening zover mogelijk achterwege te laten en vertel je er trucs bij.
Blessing Body
Deze skill is geen attack, maar ik heb een goede reden om deze als eerste te vernoemen.
Het is een support skill, die opmerkelijk veel kost als je net begint, maar die je absoluut moet hebben.
Nou wat doet het dan als die zo goed is?
Deze kan je gebruiken in parties om het hp van jezelf en van andere te verhogen, het punt waar muses dus op tekort schieten!
Maar als ik solo heb ik er niets aan?
Wel hier de truc, klik linksboven op je nick, om jezelf te selecteren, en gebruik de skill, op deze manier kun je het ook zonder party gebruiken!
Must have voor beiden soorten muses!
Ice bolt/Mana bolt
Ik heb een goede reden deze bij elkaar te zetten.
Dit zijn beiden je basic attacks, en je kunt op 2 manieren hier gebruik van maken.
Ice bolt is het sterkste, dus verkies die boven de andere.
Als een een offensive muse bent kun je deze 2 om de beurt gebruiken om te attacken, terwijl de enere reload, gebruik je de andere, enz.
Deze truc werkt echt goed en al helemaal met staff stun attack.
Als defensive muse moet je je ook kunnen verdedigen soms en ik raad daarom ice bolt aan, aangezien die sterker is.
Staff stun attack
Deze attack maakt de mob een paar tellen insensible, waardoor deze niets terug kan doen, erg handig en veel meer valt er niet over te zeggen, wel duidelijk dus.
Windstorm
Door sommige de hemel in geprezen, door andere vervloekt.
Met deze attack kun je een kleine area damage doen, maar daar zit hem net het probleem.
Als je deze attack gebruikt zorg dan dat je GEEN, en ik kan dit niet vaak genoeg herhalen, geen first hit hebt, je hebt een slechte hp en de mobs komen op je af waardoor je nauwelijks nog weg kan,vaker niet dan wel, bijna helemaal niet zelfs in het begin, zelfs blessing body helpt dan meestal niet.
Verder is het handig in een party om dat met andere te doen icm ice charms bijv, maar ik blijf het iets vinden wat je als muse beter niet kan hebben, de skillpunten om het te upgraden naar een lvl waarop je het best kan gebruiken zonder meteen dood te gaan is hoog en die punten kun je beter voor andere dingen gebruiken aangezien je er veel sneller mee kan levellen, liever upgrade een van de bovenstaande skills.
Dit is geen eigen mening laat het duidelijk zijn maar meer een tip op weg naar vlugger levellen, of je het neemt of niet is up to you, je weet nu de voordelen maar zeker ook de nadelen ervan.
Fire burn
Verlaag weerstand tegen jou attacks, ik gebruik dit vaak als eerste attack en dat werkt geweldig.
Extraatje, je hebt het niet perse nodig maar is wel super handig.
Haste ofwel support
loop sneller, ofwel run, erg handig, extraatje, in het begin zeker niet essentieel.
[B]Healing en cure[B]
Deze zet ik als laatst omdat het wel duidelijk is dat muses deze skills kunnen hebben.
Pak ze beiden of upgrade eentje helemaal.
Het verschil?
Cure is om een persoon te healen en healing voor meerdere tegelijk.
Bij cure moet je jezelf eerst selecteren met de truc die ik je eerder vertelde en bij heling niet.
Laatste verschil is dat cure sterker is dan healing, healt meer hp.
Een skill kortom waar je niet aan ontsnapt om er minstens 1 van te hebben.
Bon fire
Dit is dat mooie kampvuurtje, en recovert snel mp en hp.
Erg handig, niet essentieel al zou ik het niet willen missen.
Truc:
Als je support muse bent maak een vuur en blijf erbij staan om mensen de healen enzo, staand.
Con affect ook je vermogen om staand te healen bij een bon fire, en zo kun je supportn terwijl je je mp recovert, erg handig en scheelt je loads van mana potions.
Nawoord
Voor zover alles wat ik kwijt wilde, ik denk dat het wel duidelijk is en voor de rest mis je alleen wat algemene dingen die je al duidelijk waren of terwijl je aan het spelen bent wel duielijk worden.
Zelf heb ik gekozen voor clerc aangezien al dat hakken je op een gegeven moment echt wel de keel gaat uithangen, al vinden sommige mensen clerc weer saai.
Nou dankzij de support skills die je hebt en als je die op je eigen toepast kun je net zo sterk zijn als een mage maar je hebt minder attacks ter beschikking.
Ook ben je als clerc erg gewild bij clans en ze betalen je er goud geld voor.
Ik krijg bijv regelmatig goede equip voor nop, en een 100-200k per dag.
Dit hangt ook weer helemaal af van jezelf maar je mag en kan er best misbruik van maken.
Mijn persoonlijke voorkeur is toch de staff, zoals ik al voorzichtig heb laten merken, maar wat je zelf vind moet je helemaal zelf uitproberen.
Een gegeven blijft dat high dodge stuff en must is, en +int stuff helemaal als je het kan bekostigen, want houd er rekening meee dat het 2x zo duur is als gewone equip, en vaak lager in dodge!
Ik kies dan vaker voor high dodge met mp recovery als ik vinden kan, wat makkelijker te vinden is, want daar heb je net zoveel aan eerlijk waar en is stukken goedkoper, dit is ook een verscholen tip
Als je doet zoals ik ongeveer heb gedaan dan kun je in 2 dagen lvl 40 zijn, wat mij gelukt is.
Ik heb geen spijt van hoe ik mijn stat points heb ingedeel alleen van mijn skillpointen een beetje, bepaade attacks had ik helemaal niet moeten nemen, maar ik heb wel gelukkig die niet geupgrade, ik had me een 200 punten ofzo kunnen besparen.
Het blijft van belang dat je enkele skills uitzoekt en die upgrade.
Zelf ben ik eerst voor de passive tree gegaan en dat werkt gigantisch goed, beter als bepaalde skills upgraden aangezien deze effect hebben op alle.
Dit is ook mijn redding geweest met het spenderen van skill points.
Verder muse speelt naar mijn ervaring moeilijk tegenover andere jobs, omdat je met best wel wat rekening moet houden, maar na een tijdje boeit dit niet meer, hier hoef je dus niet een andere ob om te kiezen!.
Het enigste wat ik kan meegeven nog is dat muses niet echt geschikt zijn in pvp, maar je kunt makkelijk een gelijke lvl dealer neerhalen, soldier kan je miscchien ook nog wel lukken, maar hawker is erg knap.
Muse vs muse is maar net wie zijn skills het best onder de knie heeft, en is vaak om het even.
Verder zijn union pointen redelijk moeilijk te behalen voor een muse, zekr voor support muses, maar naar mijn eigen ervaringen kun je makkelijk een auto kopen, zeker als je later je een union item koopt en verkoopt aangezien die bijna evenveel punten is als een cart veel meer waard is, zo'n 450K tegenover een complete cart 250-275k, maak hier gebruik van
Union battles als muse zijn vanwege pvp niet zo geschikt en ik zou er niet eens aan beginnen totaan lvl 70, zodat je wat bij te zetten hebt, want je wordt gegarandeert afgemaakt, ik kan puur in leven blijven vanwege mijn enigzins unieke besteding aan skill punten en me constant te healen, maar ik kom niet echt aan attacken toe.
En verder wil ik benadrukken dat als je echt voor pure power wilt om dingen af te slachten, je niet bij muse moet zijn maar naar mijn mening hawker, of soldier, net wat je fijner vind.
Ik hoop dat het een beetje gelukt is zonder al te veel kleur deze guide beschikbaar te stellen en ik hoop dat mensen er wat aan hebben, ik zou het ook leuk vinden als mensen mijn opmaak volgen over andere jobs en maybe 2nd jobs, zodat iedereen makkelijk kan kiezen en weet waar hij aan begint en aan toe is.
Ik probeer deze guide kenmerkend te maken door mijn mening achterwege te laten, en je in te lichten over tips en trucs mbt de job muse.
Muse
Voor ieder die muse wilt worden, moet weten dat je later kan kiezen uit offensive Mage, en defensive Clerc.
Ik neem aan dat je de quest makkelijk kunt doen en het is makkelijk flame seeds te vinden, helemaal ten noorden van adventure plaines.
Wat is er kenmerkend aan de muse? Allereerst kun je jezelf en andere healen, en daarom zijn muses een gewilde job ter ondersteuning.
Als muse heb je een slechte hp, in vergelijking met andere jobs, maar niet getreurd! Ik ken een truc die deze zorg overbodig maakt en die vertel ik je straks!
Je hebt een slechte dodge, wat inhoud dat je een slechte weerstand tegen mobs hebt.
Wat is nog meer kenmerkend? Nou bijna al je aanvallen kun je uitvoeren vanaf een afstand gelukkig, compenseert wel wat.
Als muse lvl je het snelst in parties en tot lvl 40 ongeveer kan ik echt aan raden om hier veel aan te doen, al is het alleen al om vlug skill punten binnen te halen die je echt nodig hebt!
Stat punten
Een belangrijk deel van de game is de verdeling van statpunten, de meeste mensen zeggen dat je voor muse puur int moet adden maar dat is absoluut niet waar!
Ik zal duidelijk aangeven wat wat doet bij een muse zodat je daar zelf uit kiezen kan, ik help je alleen op weg.
STR
Dit voegt hp toe, wat misschien aanlokkelijk lijkt, maar add dit niet zomaar!
Ook add het defensive power.
Deze stat punten kun je echt beter gebruiken garandeer ik je.
Je zou kunnen gaan tot 50 als je echt vaak dood gaat, maar als je veel in parties werkt heb je het niet zo zeer nodig, als je veel solood is het wel weer handig, up to you what fits you.
DEX
Dit is enigzins belangrijk voor muse, en kan je adviseren ongeveer 5% tot 10% van je skillpunten hieraan te besteden.
Het beinvloed je loopsnelheid en je dodgerate, welke je best kunt gebruiken.
Als je twijfweld of je hp of dex moet kiezen ga voor dex, aangezien je jezelf toch kunt healen!
INT
Nou hier komt de echte power van de muse vandaan, en dit zul je dan ook voornamelijk wel adden.
Wat doet het?
Het beïnvloed je hoeveelheid mp, en daar kun je best heel veel wel van gebruiken aangezien je attacks mp vreten, niet te zuinig als ik mag toevoegen.
Ook bepaald het voor een deel hoe sterk je attacks zijn, dus he twerkt 2 kanten op, meer attacks en sterkere attacks naar je meer int add.
CON
Niet geheel onbelangrijk is con, hoewel sommige dit vergeten, en je hebt hier een beetje van nodig.
Wat doet het?
Het bepaald hoe vlug je mp en hp hersteld, meer niet.
Ik zou zeggen dat je 5% con moet hebben om lekker te recoveren, of je add het niet en gebruikt constant potions, dat kan ook, en veel high lvl muses doen dat, up to you weer, hiermee kun je 2 kanten op.
CHA
Dit is iets wat veel verwarring veroorzaakt.
Wat doet het nu precies?
Nou dat is voor alle jobs voor een gedeelte hetzelfde.
Voor een muse is dit redelijk waardeloos, behalve misschien als je veel solood.
Met een hoge cha vind je meer items van hogere waardes, zoals equips en weapons, maar aan de andere kant wordt je eerder aangevallen door mobs!
Als je veel partied laat dan de item order op orderly zetten, zodat je toch wat ontvangt, of verdeel de equips eerlijk.
Spelers die niet orderly zitten moet je als muse niet supporten omdat het ze ook niet uitmaakt of jij nu dood gaaat of niet, zij willen alleen niet doodgaan en zoveel mogelijk equips.
Daarbij ben je als muse een goede party leader als ik hierover even mijn eigen mening mag geven dus je kunt dit zelf makkelijk regelen!
SEN
DIt is niet zo heel erg belangrijk voor een muse, en je kunt eventueel wat toevoegen.
Wat doet het?
Nou vooral hoeveel schade je staff of wand aanricht, en alleen als je een offensive muse bent heb je hier dus wat aan.
Ook beinvloed het je critical attacks, dus het lijkt me duidelijk wie hier belang bij hebben.
Staff vs Wands
Nou je moet allereerst weten hoe je speelt, al kan ik alvast even zeggen dat hoewel sommige mensen helemaal lirisch zijn over wands, meer als er mensen zijn over staffs, de staff jammer voor hun echt in het voordeel is.
Wat is het verschil?
Wand:
Een wand is een afstandswapen, en kan gebruikt worden over een grotere afstand dan een staff.
Het opmerkelijke van een wand is dat je in je andere hand items kunt dragen, die mp, dodge en def power toevoegen.
Je levert ook in op mp decrease, iets wat ik als support muse/clerc erg op prijs stel, wat ik later uit leg.
De wand is dus echt een defensive weapon als je het mij vraagt en ideaal voor supporting muses en clercs!
Staff
Een staff is een kortere afstandswapen dan een wand en geschikt om mobs direct mee te hitten.
Ook hebben ze betere mp decrease en zijn ze makkelijker te vinden.
Wat lever je in? Een beetje dodge, en een klein beetje, al vinden sommige dat veel, afstand waarop je aanvallen kan uitvoeren.
High dodge muse stuff is redelijk makkelijk te vinden in junon, al kost het wel wat, hiermee kun je het dus oplossen.
DIt wapen is dus vooral geschikt voor offensive muses en mages, maar ik kan het zeker ook aanraden aan defensive muses en clercs!
Skills
Nou wil je vast wel weten welke skills de muse heeft, want die zul je constant gebruiken namelijk.
Dit zijn er nogal wat, en ik leg alleen 1st job skills uit, waarvan ik het waard vind dat je er echt serieus van moet overwegen die te pakken, ik probeer mijn mening zover mogelijk achterwege te laten en vertel je er trucs bij.
Blessing Body
Deze skill is geen attack, maar ik heb een goede reden om deze als eerste te vernoemen.
Het is een support skill, die opmerkelijk veel kost als je net begint, maar die je absoluut moet hebben.
Nou wat doet het dan als die zo goed is?
Deze kan je gebruiken in parties om het hp van jezelf en van andere te verhogen, het punt waar muses dus op tekort schieten!
Maar als ik solo heb ik er niets aan?
Wel hier de truc, klik linksboven op je nick, om jezelf te selecteren, en gebruik de skill, op deze manier kun je het ook zonder party gebruiken!
Must have voor beiden soorten muses!
Ice bolt/Mana bolt
Ik heb een goede reden deze bij elkaar te zetten.
Dit zijn beiden je basic attacks, en je kunt op 2 manieren hier gebruik van maken.
Ice bolt is het sterkste, dus verkies die boven de andere.
Als een een offensive muse bent kun je deze 2 om de beurt gebruiken om te attacken, terwijl de enere reload, gebruik je de andere, enz.
Deze truc werkt echt goed en al helemaal met staff stun attack.
Als defensive muse moet je je ook kunnen verdedigen soms en ik raad daarom ice bolt aan, aangezien die sterker is.
Staff stun attack
Deze attack maakt de mob een paar tellen insensible, waardoor deze niets terug kan doen, erg handig en veel meer valt er niet over te zeggen, wel duidelijk dus.
Windstorm
Door sommige de hemel in geprezen, door andere vervloekt.
Met deze attack kun je een kleine area damage doen, maar daar zit hem net het probleem.
Als je deze attack gebruikt zorg dan dat je GEEN, en ik kan dit niet vaak genoeg herhalen, geen first hit hebt, je hebt een slechte hp en de mobs komen op je af waardoor je nauwelijks nog weg kan,vaker niet dan wel, bijna helemaal niet zelfs in het begin, zelfs blessing body helpt dan meestal niet.
Verder is het handig in een party om dat met andere te doen icm ice charms bijv, maar ik blijf het iets vinden wat je als muse beter niet kan hebben, de skillpunten om het te upgraden naar een lvl waarop je het best kan gebruiken zonder meteen dood te gaan is hoog en die punten kun je beter voor andere dingen gebruiken aangezien je er veel sneller mee kan levellen, liever upgrade een van de bovenstaande skills.
Dit is geen eigen mening laat het duidelijk zijn maar meer een tip op weg naar vlugger levellen, of je het neemt of niet is up to you, je weet nu de voordelen maar zeker ook de nadelen ervan.
Fire burn
Verlaag weerstand tegen jou attacks, ik gebruik dit vaak als eerste attack en dat werkt geweldig.
Extraatje, je hebt het niet perse nodig maar is wel super handig.
Haste ofwel support
loop sneller, ofwel run, erg handig, extraatje, in het begin zeker niet essentieel.
[B]Healing en cure[B]
Deze zet ik als laatst omdat het wel duidelijk is dat muses deze skills kunnen hebben.
Pak ze beiden of upgrade eentje helemaal.
Het verschil?
Cure is om een persoon te healen en healing voor meerdere tegelijk.
Bij cure moet je jezelf eerst selecteren met de truc die ik je eerder vertelde en bij heling niet.
Laatste verschil is dat cure sterker is dan healing, healt meer hp.
Een skill kortom waar je niet aan ontsnapt om er minstens 1 van te hebben.
Bon fire
Dit is dat mooie kampvuurtje, en recovert snel mp en hp.
Erg handig, niet essentieel al zou ik het niet willen missen.
Truc:
Als je support muse bent maak een vuur en blijf erbij staan om mensen de healen enzo, staand.
Con affect ook je vermogen om staand te healen bij een bon fire, en zo kun je supportn terwijl je je mp recovert, erg handig en scheelt je loads van mana potions.
Nawoord
Voor zover alles wat ik kwijt wilde, ik denk dat het wel duidelijk is en voor de rest mis je alleen wat algemene dingen die je al duidelijk waren of terwijl je aan het spelen bent wel duielijk worden.
Zelf heb ik gekozen voor clerc aangezien al dat hakken je op een gegeven moment echt wel de keel gaat uithangen, al vinden sommige mensen clerc weer saai.
Nou dankzij de support skills die je hebt en als je die op je eigen toepast kun je net zo sterk zijn als een mage maar je hebt minder attacks ter beschikking.
Ook ben je als clerc erg gewild bij clans en ze betalen je er goud geld voor.
Ik krijg bijv regelmatig goede equip voor nop, en een 100-200k per dag.
Dit hangt ook weer helemaal af van jezelf maar je mag en kan er best misbruik van maken.
Mijn persoonlijke voorkeur is toch de staff, zoals ik al voorzichtig heb laten merken, maar wat je zelf vind moet je helemaal zelf uitproberen.
Een gegeven blijft dat high dodge stuff en must is, en +int stuff helemaal als je het kan bekostigen, want houd er rekening meee dat het 2x zo duur is als gewone equip, en vaak lager in dodge!
Ik kies dan vaker voor high dodge met mp recovery als ik vinden kan, wat makkelijker te vinden is, want daar heb je net zoveel aan eerlijk waar en is stukken goedkoper, dit is ook een verscholen tip
Als je doet zoals ik ongeveer heb gedaan dan kun je in 2 dagen lvl 40 zijn, wat mij gelukt is.
Ik heb geen spijt van hoe ik mijn stat points heb ingedeel alleen van mijn skillpointen een beetje, bepaade attacks had ik helemaal niet moeten nemen, maar ik heb wel gelukkig die niet geupgrade, ik had me een 200 punten ofzo kunnen besparen.
Het blijft van belang dat je enkele skills uitzoekt en die upgrade.
Zelf ben ik eerst voor de passive tree gegaan en dat werkt gigantisch goed, beter als bepaalde skills upgraden aangezien deze effect hebben op alle.
Dit is ook mijn redding geweest met het spenderen van skill points.
Verder muse speelt naar mijn ervaring moeilijk tegenover andere jobs, omdat je met best wel wat rekening moet houden, maar na een tijdje boeit dit niet meer, hier hoef je dus niet een andere ob om te kiezen!.
Het enigste wat ik kan meegeven nog is dat muses niet echt geschikt zijn in pvp, maar je kunt makkelijk een gelijke lvl dealer neerhalen, soldier kan je miscchien ook nog wel lukken, maar hawker is erg knap.
Muse vs muse is maar net wie zijn skills het best onder de knie heeft, en is vaak om het even.
Verder zijn union pointen redelijk moeilijk te behalen voor een muse, zekr voor support muses, maar naar mijn eigen ervaringen kun je makkelijk een auto kopen, zeker als je later je een union item koopt en verkoopt aangezien die bijna evenveel punten is als een cart veel meer waard is, zo'n 450K tegenover een complete cart 250-275k, maak hier gebruik van
Union battles als muse zijn vanwege pvp niet zo geschikt en ik zou er niet eens aan beginnen totaan lvl 70, zodat je wat bij te zetten hebt, want je wordt gegarandeert afgemaakt, ik kan puur in leven blijven vanwege mijn enigzins unieke besteding aan skill punten en me constant te healen, maar ik kom niet echt aan attacken toe.
En verder wil ik benadrukken dat als je echt voor pure power wilt om dingen af te slachten, je niet bij muse moet zijn maar naar mijn mening hawker, of soldier, net wat je fijner vind.
Ik hoop dat het een beetje gelukt is zonder al te veel kleur deze guide beschikbaar te stellen en ik hoop dat mensen er wat aan hebben, ik zou het ook leuk vinden als mensen mijn opmaak volgen over andere jobs en maybe 2nd jobs, zodat iedereen makkelijk kan kiezen en weet waar hij aan begint en aan toe is.
edit:
kleine verbetering toegevoegd
kleine verbetering toegevoegd
Verwijderd
Leuke guide, je eigen mening achterwege laten is niet echt gelukt.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 07:30:
Misschien kan je proberen het woord 'ik' wat minder te gebruiken in je zinnen?
Verwijderd
Doch is het gelukt, en er is een verschil tussen eigen mening en iets tot een absolute must verklaren.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 08:12:
[...]
Leuke guide, je eigen mening achterwege laten is niet echt gelukt.
Misschien kan je proberen het woord 'ik' wat minder te gebruiken in je zinnen?
Maak er eerst zelf maar es een en dan kijken we wel es, ik heb hier nog niet zo'n goede guide gezien...
Lv 32 party is dood hier denk ik zo
ik ben disconnected. iedereen?
bah bah nogwel zo m'n best op gedaan, eens kijken of ik nog zo'n party over kan nemen :-).
OH NEE, stel dombo's daar we worden nu keihard neer gemaaid. kan me moeilijk voorstellen dat ik dood ga en inneens een wapen drop dat ik niet heb ofzo
ik kan niet meer inloggen, ik krijg een 404 error (dat laad altijd al niet, maar nu krijg ik er nog een error voor
). iemand anders dit, misschien reinstall? bah
Heel veel mensen krijgen dit dus, even voor allemaal die dit hebben, we zullen denk ik gewoon moeten wachten voor een patch hierover, ik denk dat een reinstall geen nut eheft en iedereen het waarschijnlijk heeft, zo niet meld het dan. als je het had en ene manier hebt gevonden dat je het werkend krijgt meld het even. dat het NIET werkt hoeft dus niet meer gemeld te worden
ik en ispierings waren jullie voor. niemand weet hoelang dit duren gaat en er is ooknog geen informatie over beschikbaar, zal niet al te lang duren denk (hoop) ik. check ook het 7Hearts forum voor info daar word veel gepost

update, een lunar clan field, zullen we maar1. Clan Field in Lunar Planet has been added..
- You can enter the field via NPC Est at the entrance of shrine in Snow Field of Crystal.
- PVP among Clans is possible and you can get Clan Point and item in the field.
2. Clan Base Camp has been added.
- Lease of Clan Base Camp : Only Clan Master can buy ‘clan skill? vie Clan Owner. And only Clan Master of level 3 Clan can request for lease of Clan Base Camp. Once you buy ‘clan skill?, you can use it for 30 days. It costs 1 million Zuly.
- Transferring to Clan Base Camp : You can move to the camp via Burtland, Clan Owner in Junon Polis or Eliot, Acram Ambassador in Magic City of Eucar.
- You can refine, repair, appraise, or separate your items in the camp. In addition to that, you can use your account storage. tijd voor die base camp op lv 3 dan amar,.. maar een miljoen zuly, ach heb ik wel hoor. einde deze week lv 70 hoop ik dan ga ik veel grunter guadrians afmaken, leverd wel wat hearts en gems op.
- In wearing or taking off equipments, some might be automatically withdrawn if they fail to meet the minimum stat requirements.
- Visual gemming effect seen on Cart has been fixed.
- Visual errors of hawker has been fixed
OH NEE, stel dombo's daar we worden nu keihard neer gemaaid. kan me moeilijk voorstellen dat ik dood ga en inneens een wapen drop dat ik niet heb ofzo
ik kan niet meer inloggen, ik krijg een 404 error (dat laad altijd al niet, maar nu krijg ik er nog een error voor

Heel veel mensen krijgen dit dus, even voor allemaal die dit hebben, we zullen denk ik gewoon moeten wachten voor een patch hierover, ik denk dat een reinstall geen nut eheft en iedereen het waarschijnlijk heeft, zo niet meld het dan. als je het had en ene manier hebt gevonden dat je het werkend krijgt meld het even. dat het NIET werkt hoeft dus niet meer gemeld te worden
[ Voor 43% gewijzigd door daves2hd op 24-02-2005 08:44 ]
Verwijderd
Ik krijg ook een 404 en dat hij een van de update packetjes niet vinden kan...
Ook zie ik dat er op 7hearts iemand zit met hetzelfde probleem met in de error log iets wat terugvalt op zijn nvidia kaart, maybe verhelpen ze dat nu dus eindelijk...
Bug lijkt verholpen te zijn, mijn client update weer...
Ook zie ik dat er op 7hearts iemand zit met hetzelfde probleem met in de error log iets wat terugvalt op zijn nvidia kaart, maybe verhelpen ze dat nu dus eindelijk...
Bug lijkt verholpen te zijn, mijn client update weer...
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 08:53 ]
Ik heb net gewoon gepatcht en kan weer spelen. Maar ik ben blijkbaar een van de weinigen, want alle servers staan op easy, en Junon is praktisch uitgestorven. Er staan maar 2(!) winkeltjes voor de ingang, waarvan ik de tweede ben 
[edit]
Screentje:

[edit]
Screentje:

[ Voor 15% gewijzigd door Haan op 24-02-2005 09:02 ]
Verwijderd
Game speelt weer, bug is weg, allee nik kreeg meteen wel weer een nvidia bsod, dus dat is niet verholpen?
Anyway ik heb er ook 10% xp bij? waarom dat? compensatie ofzo?
Anyway ik heb er ook 10% xp bij? waarom dat? compensatie ofzo?
Ik kreeg er niets bij
Nou ja, ben inmiddels lvl 60, dus weer een doel om op te richten!
---> level 70 en dan Scout
Deliriant isti Romani.
Verwijderd
Ik werd ook gedisconnect toen ik ging slapen, maare de clanskills moet je dus kopen voor 1miljoen zuly en je kunt het maar voor 30 dagen gebruiken.daves2hd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 08:22:
Lv 32 party is dood hier denk ik zoik ben disconnected. iedereen?
bah bah nogwel zo m'n best op gedaan, eens kijken of ik nog zo'n party over kan nemen :-).
[...]
update, een lunar clan field, zullen we maar
ik kan niet meer inloggen, ik krijg een 404 error (dat laad altijd al niet, maar nu krijg ik er nog een error voor). iemand anders dit, misschien reinstall? bah
Heel veel mensen krijgen dit dus, even voor allemaal die dit hebben, we zullen denk ik gewoon moeten wachten voor een patch hierover, ik denk dat een reinstall geen nut eheft en iedereen het waarschijnlijk heeft, zo niet meld het dan. als je het had en ene manier hebt gevonden dat je het werkend krijgt meld het even. dat het NIET werkt hoeft dus niet meer gemeld te wordenik en ispierings waren jullie voor. niemand weet hoelang dit duren gaat en er is ooknog geen informatie over beschikbaar, zal niet al te lang duren denk (hoop) ik. check ook het 7Hearts forum voor info daar word veel gepost
Beetje waste of money, maar we kunnen wel met z'n allen geld verzamelen, dat scheelt wat. Heb jij enig idee wat je kunt doen bij level 1 clanskill?
Want ze zitten erg dichtbij de 1000clanpunten, kunnen we eindelijk gebruik maken van de uitbreiding en clanskill, hehe dave en vinze komen steeds dichterbij, morgen hoop ik dat we allemaal level 70+ worden.
[offttopic]
zit je opschool?
Nee, dat is nog steeds een mening. Wat de een vind, vind de ander niet.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 08:17:
[...]
Doch is het gelukt, en er is een verschil tussen eigen mening en iets tot een absolute must verklaren.
Maak er eerst zelf maar es een en dan kijken we wel es, ik heb hier nog niet zo'n goede guide gezien...

Daarnaast als je een nette guide schrijt haal je het volgende eruit. ik, wij , je etc Is wat moeilijker te schrijven, maar staat wat netter
Was te verwachten met een update, maar als het goed is komt er nog een aan. Het was zeker lucratief om met z'n allen te partyen, vrijdag maar weer doen, maar dat laat ik wel weten.daves2hd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 08:22:
Lv 32 party is dood hier denk ik zoik ben disconnected. iedereen?
Gisteren ook eindelijk mijn cart gehaald, heerlijk om zo rond te scheuren. Daarnaast met een Golden Hard Launcher lopen spelen, dat bevalt me wel, alleen hebben ze weight aan de cannon's kogels toegevoegd sinds de laatste keer dat ik een cannon had.
zozo wat een dag gisteren
9 uur gewerkt en toen nog keer 3 uur naar me kennis die pc kapot had
zo gaat niet goed met rose. ik vanmorgen ingame gaan oh shit maintaince dan maar weer slapen
. Vanavond lvl 39
en dan zaterdag 43 ofzo en dan nice golden rake hand 
iedereen succes met lvl 70
wil ik ook wel
iemand goede hawker lvl 40 50 stuff te koop?
9 uur gewerkt en toen nog keer 3 uur naar me kennis die pc kapot had
iedereen succes met lvl 70
iemand goede hawker lvl 40 50 stuff te koop?
Zeer handige guide voor muses.
Ik heb overigens alle Skills die je daar noemt. Tsja, heb je als niet kan kiezen.
Linkje ge-add in startpost.
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 24-02-2005 10:16 ]
hoi trouwens HAAN << effe vraag aan jouw
mag ik jouw skills en stats punten is zien op screenshot of in tekst
welke attack skill heb jij geleveld en welke passieve
die ene van 16 mp dat je 2 keer slaat of 40 mp screw attack (screw vind ik zelf beetje veel mp waste van mana en geld maar moet wel sterk zijn)
gerwin ben op stage weer over 7.5 uur weer thuis
mag ik jouw skills en stats punten is zien op screenshot of in tekst
welke attack skill heb jij geleveld en welke passieve
die ene van 16 mp dat je 2 keer slaat of 40 mp screw attack (screw vind ik zelf beetje veel mp waste van mana en geld maar moet wel sterk zijn)
gerwin ben op stage weer over 7.5 uur weer thuis
majh leuk ik zit dus op school clmann
. maar komt allemaal wel goed. ik speel wel een avondje door in het weekend anders. ik MOET vinze gewoon een keetje inhalen. 

zal dus vandaag meer 2 lvl's doen vandaag. en psoten al ook niet meer lukken want heb het gelijk weer druk hier
rustig aan dus vinze
eerst amar eens lv 64 naar maiya bow. ik zal rnd 4 e denk ik klaar zijn hier en eer ff snel door trainen. ik ga denk ik niet meer solo naar CE omdat ik nu waarschijnlijk afgemaakt word solo daar gezien er clanpoints uiit me komen etcIk kreeg er niets bij Nou ja, ben inmiddels lvl 60, dus weer een doel om op te richten!

zal dus vandaag meer 2 lvl's doen vandaag. en psoten al ook niet meer lukken want heb het gelijk weer druk hier
[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 24-02-2005 11:03 ]
@Gerwingood:stats lijkt me niet interessant, gewoon veel dex, wat strength (iets meer dan andere hawkers vanwege dual swords) en sen en dat was het.
Ik heb beide combat masteries op lvl 10 (max voorlopig), maar dat lijkt me logisch voor iedere class eigenlijk, verder heb ik Screw Attack op lvl 5 (max) en Double Attack op max. En Hawker Spirit is ook heel handig om punten in te stoppen, ik heb nu lvl 7en laat het daar voorlopig bij. O ja ook nog scamper lvl 5, was nodig voor Spiral Kick (lvl 4).
Over Spiral Kick: bijna iedereen vindt het een waardeloze skill, maar als je door drie monsters tegelijk wordt aangevallen is het heel praktisch. Ik doe bij Grunter leaders 200+ damage, bij sterke beesten nog steeds 100+. Hoe meer monsters, hoe meer effect natuurlijk.
Maar ik ben er wel heel
tevreden mee.
Voor de rest heb ga ik niets ophogen meer, dat wordt lekker sparen tot lvl 70
Ik heb beide combat masteries op lvl 10 (max voorlopig), maar dat lijkt me logisch voor iedere class eigenlijk, verder heb ik Screw Attack op lvl 5 (max) en Double Attack op max. En Hawker Spirit is ook heel handig om punten in te stoppen, ik heb nu lvl 7en laat het daar voorlopig bij. O ja ook nog scamper lvl 5, was nodig voor Spiral Kick (lvl 4).
Over Spiral Kick: bijna iedereen vindt het een waardeloze skill, maar als je door drie monsters tegelijk wordt aangevallen is het heel praktisch. Ik doe bij Grunter leaders 200+ damage, bij sterke beesten nog steeds 100+. Hoe meer monsters, hoe meer effect natuurlijk.
tevreden mee.
[ Voor 3% gewijzigd door Haan op 24-02-2005 11:20 ]
Hmm guide is opzich wel leuk, vooral omdat ik nu net een lvl-23 muse ben. (Me hawker dus maar even in de ijskast gezet).
Maareuhh... ispierings, wat vind jij van de summon skills? Handig, of volgens jou niet?
Ik gebruik btw een wand ipv een staff, omdat ik samen level met nem0r (attack muse).
Maareuhh... ispierings, wat vind jij van de summon skills? Handig, of volgens jou niet?
Ik gebruik btw een wand ipv een staff, omdat ik samen level met nem0r (attack muse).
Voor mij is het dan Spin Attack, maar ik vind hem nog steeds suerhandig. Gisteren met 5 soldiers midden in een berg monsters. De ene spin na de andere en van de stomme kreeften was niet veel meer over. Uiteindelijk stonden alleen de captains nog overeind met heel weinig HP.Haan schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:20:
Over Spiral Kick: bijna iedereen vindt het een waardeloze skill, maar als je door drie monsters tegelijk wordt aangevallen is het heel praktisch. Ik doe bij Grunter leaders 200+ damage, bij sterke beesten nog steeds 100+. Hoe meer monsters, hoe meer effect natuurlijk.Maar ik ben er wel heel
tevreden mee.
Hij is alleen niet handig als je tussen een berg vijanden staat die je neit alleen aankan, maar als dat het negatieve van de skill is dan ik daar prima mee leven
ty manHaan schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:20:
@Gerwingood:stats lijkt me niet interessant, gewoon veel dex, wat strength (iets meer dan andere hawkers vanwege dual swords) en sen en dat was het.
Over Spiral Kick: bijna iedereen vindt het een waardeloze skill, maar als je door drie monsters tegelijk wordt aangevallen is het heel praktisch. Ik doe bij Grunter leaders 200+ damage, bij sterke beesten nog steeds 100+. Hoe meer monsters, hoe meer effect natuurlijk.Maar ik ben er wel heel
tevreden mee.
mm stats zelfde
screw lvl 1 hier
en double attack lvl 1
Verwijderd
Die eten een gedeelte van de xp die je krijgt.Wrack schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:24:
Handig om te hebben als je solo en je kan een monster net niet aan, gebruik ze dan, zo doe ik het...
Trouwens, ispierings, je haalt in je guide ook een punt aan, waar ik de laatste dagen ook over zat te denken. Je ziet namelijk her en der Lizard Backshields (150 union points bij Knights) die worden aangeboden voor 500+k. Een wooden kart kost 160 union points en je kan voor 500k zelfs bij de npc een betere kart krijgen dan de wooden die je met union points verdient.. Oftewel... 
Enige minpuntje aan het verhaal is, is dat je eerst dat item moet zien te verkopen, maar dat moet opzich wel lukken.
Enige minpuntje aan het verhaal is, is dat je eerst dat item moet zien te verkopen, maar dat moet opzich wel lukken.
Laat maar...
[ Voor 99% gewijzigd door Cardinal op 24-02-2005 12:28 ]
Verwijderd
Hier op GoT praten we Nederlands
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 14:08 ]
Van de site afkorting.nl:
Maar in games betekent het ook wel Teamspeak, en hier op GoT betekent het TopicStart!Gevonden afkorting(en):
Afkorting : Staat voor : [Taal] (gebruikt in) Uitleg :
T.S. tasto solo [Italië] (muziek) toets alleen, zonder klankbordvulling
T.S. technische school -
TS Top Secret (computer) [Engels]
TS tropical storm [Engels] aanduiding gebruikt in vooral Amerikaanse weerberichten voor tropische stormen
Ts. Tijdschrift -
Topic report plz
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 14:18 ]
Deliriant isti Romani.
offtopic:
@Cardinal808en nu ook @Saryon :/: ik ben het wel met je eens, maar voor dit soort dingen hebben ze juist de
uitgevonden.
@Cardinal808en nu ook @Saryon :/: ik ben het wel met je eens, maar voor dit soort dingen hebben ze juist de

Terug ontopic, waar zijn alle clan leden? Ik ben op dit moment als enige online

[ Voor 66% gewijzigd door Haan op 24-02-2005 13:11 ]
Haan schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:05:
offtopic:
@Cardinal808en nu ook @Saryon :/: ik ben het wel met je eens, maar voor dit soort dingen hebben ze juist de [afbeelding]uitgevonden.
Terug ontopic, waar zijn alle clan leden? Ik ben op dit moment als enige online, Saryon was er eerst nog met winkel, maar intussen ook weer verdwenen (disconnect waarschijnlijk
). Nou ja, ik ben ook weg voorlopig, dus het maakt niet meer uit
effe 7 hearts door lezen staan leuke dingen in maar ook nog effe pc repareren die niet mee
werkt
nu je eht over Teamspreak hebt misschien leu kvoor de clan? iemand die server van teamspeak staan heeft ? 
en er weer moet nog veel inhalen. hopenlijk doet alles het weer
Ik ben op het moment aan het afstuderen en alle tijd die ik over heb ben ik aan het spelen.Haan schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:05:
Terug ontopic, waar zijn alle clan leden? Ik ben op dit moment als enige online, Saryon was er eerst nog met winkel, maar intussen ook weer verdwenen (disconnect waarschijnlijk
). Nou ja, ik ben ook weg voorlopig, dus het maakt niet meer uit
Daarnaast zou ik het wel mogen, maar dan komen mijn andere werkzaamheden in gevaar, als ik speel dan hou ik ook niet meer op. Ik heb niet de luxe om elke dag te spelen, daarnaast wil mijn vriendin ook nog wat aandacht, dus dat wordt 3 avonden in de week spelen, maar het lijkt me leuk om weer eens met de clan in een party te zitten net zoals gisteren. was erg amuserend.gerwingood schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:25:
[...]
ik mag helaas neit van me stage begeleider gamen
anders kwam wel effe langs
effe 7 hearts door lezen staan leuke dingen in maar ook nog effe pc repareren die niet mee
werktstomme win 98
Gisteren ook maar eens gespeeld met de essence's en appracial. Heb een Golden Cutter Edge naar (2) geholpen en wat items appracialed, helaas had mijn armor er "max hp 5" bijgekregen, maar het was wel een armor uit de shop met die mogelijkheid. Daarnaast een Saint Iron helm die nu intellegnce 2 heeft.
Gebruik altijd skype, vind ik wat fijner werken.daves2hd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:58:
nu je eht over Teamspreak hebt misschien leu kvoor de clan? iemand die server van teamspeak staan heeft ?
[ Voor 12% gewijzigd door Cardinal op 24-02-2005 14:05 ]
ja skype stuk makkelijker
gerwingood @skype
kunnen wel keer groot gesprek maken
ja ik stage aan doen me baas is nu weg ondertussen probleem via internet op te lossen maar wil neit echt lukken dus ja
dan maaar af en toe op got kijken en dan kom je heel toevallig deeze ttopic steeds tegen hoe kan dat toch. 
later jongens tot straks
kunnen wel keer groot gesprek maken
ja ik stage aan doen me baas is nu weg ondertussen probleem via internet op te lossen maar wil neit echt lukken dus ja
later jongens tot straks
Interessant om te lezen en grotendeels ben ik het er ook mee eens. Wel heb ik een paar kleine opmerkingen:Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 07:30:
....guide over de job muse....
Allereerst ken ik geen muses die ook maar 1 punt hebben toegevoegd aan SEN dus ik weet niet zeker wat SEN voor een muse doet, maar als het hetzelfde doet als voor de andere jobs dan vergroot het enkel de kans op criticals, de 'gewone' damage verhoog je er niet mee.
Wat betreft staffs, ze geven geen mp recovery, maar mp reduction. Zonder staff kost Mana Bolt mij 28MP, met staff (Dark Magical Rod, 18% reduction) nog maar 22MP. Vooral de lagere MP kosten van de spells is de belangrijkste reden om voor een staff te kiezen ipv wand. Wand (of beter het boek/spiegel dat erbij zit) geeft juist meer maximum MP naast de extra dodge en def en is dus beter geschikt voor muses die veel zitten te recoveren en/of support muses. (Je conclusie is dus wel hetzelfde als de mijne).
Blessing body is een skill welke ikzelf eigenlijks nooit gebruik. Ik heb het boek daarvoor van een partygenoot gekregen en omdat het maar 8 skillpunten kostte heb ik het maar genomen, maar solo gebruik ik het nooit. Wel gebruik ik het in party's waarin geen full support muses zitten, ik kom dan al binnen van: "ik ben offensive en niet full support, dus reken niet op mij voor jullie gezondheid" en dat is dan geen probleem, maar als ik dan bij een king of andere grote tegenstander deze skill aanzet heb ik gelijk vrienden gemaakt
Ice Bolt vs Mana bolt, de langst lopende discussie
Ik vind de conclusie Ice Bolt is krachtiger dus beter veel te kort door de bocht, de herlaadtijd van IB is namelijk iets meer dan 2x zoveel als Mana Bolt én MB is veel mp zuiniger, niet alleen in totale mp kosten, maar ook in mp/damage verhouding. Ikzelf vind MB dus beter, maar beter is nog om beide te nemen zodat je non stop kunt afvuren (MB-IB-MB korte pauze MB-IB-MB etc). Dit geld natuurlijk alleen voor Offensive muses, voor full support volstaat 1 skill, maar zou ik dan nog steeds MB aanraden: naast bovengenoemde voordelen vooral ook omdat alle muses op lvl 70 MB na lvl 5 kunnen upgraden naar lvl 6 Mana Spear, maar Support Muses IB na lvl 5 niet kunnen ophogen naar lvl 6 Freezing Bolt welke een magicians only skill is!
Staff stun heeft een concurrent, en dat is Lightning. Ik had eerst heel lang ook SS willen nemen, maar heb uiteindelijk toch maar gekozen voor Lightning. Alhoewel ik het verschil klein vind zal ik ze hier even snel plaatsen: Lightning heeft grotere kans op succes, doet meer damage én is ranged, SS heeft stun ipv sleep en is goedkoper zowel in mp als in skilpunten.
Op lvl 70 kunen beiden weer verder geupgrade worden en dan heeft Lightning ook stun en heeft SS een ongeveer gelijke kans op succes gekregen. De eninge verschillen dan nog zijn het verschil in damage en afstand vs mp kosten. Support muse kan echter Lightning niet ophogen op lvl 70, lvl 6 Lighning is een magician only skill. Vooral dat laatste is jammer daar ik gisteren bijv. een full support muse tegenkwam welke bewust Lightning had genomen zodat hij veilig van achteraf zijn partygenoten kon helpen door lastige vijanden stil te krijgen
Haste is inderdaad een echte extra, compleet overbodig als je het mij vraagt. In het gevecht heb ik het niet nodig, ik ben niet verschrikkelijk snel maar dat zijn de meeste tegenstanders ook niet. Maar zelfs áls ik iets langzamer zou zijn dan een mob dan nog zouden ze na een tijdje achtervolgen stoppen met mij te volgen. Het gaat er dus niet om hoe hard je wegrent, maar dát je wegrent waardoor ze niet op je kunnen blijven inslaan. Na lvl 50 heb je een cart dus daarvoor is haste dan ook overbodig en aan het einde van de rit heb je dus gewoon skillpunten weggegooid voor een tijdelijke luxe. Voor mijn Hawker had ik er toen ook spijt van, na lvl 50 nooit meer gebruikt...
Voor people vs people zou het wel een hele nuttige skill kunnen zijn, zowel voor defense als offense, maar niet voor solo tegen beestjes...
En dan Cure of haste, voor offensive muse is het makkelijk: Cure, zoals ispierings reeds aangaf healt die meer HP dan Healing. Ben je een support muse dan kan ik mij voorstellen dat je beide neemt aangezien je sitauaties hebt waarin je halve party healing nodig heeft -> Heal en situaties waarin 1 partymember tankt en de rest geen damage krijgt -> cure. Maargoed, beide nemen kost in het begin veel skillpunten, ik zou dan als support starten met cure: wat meer werk indien er meerdere mensen gewond zijn, maar de herlaadtijd van cure is snel dus je kunt veel mensen na elkaar healen
Zoals je ziet leg ik een aantal accenten net even iets anders dan ispierings, dit komt waarschijnlijk voornamelijk doordat ik een offensive muse ben en hij supportive. Dat is dan ook gelijk een stijltip van mij aan ispierings: als je dit nog op andere fora gaat plaatsen, vermeld dan bovenaan reeds jouw keuze voor supportmuse zodat de lezers daar bij de behandeling van de skills daar rekening mee kunnen houden aangezien die keuze je mening over het nut van bepaalde skills beinvloed.
Verwijderd
Kan ik doen ja, heb dit stuk ook ongeveer hetzelfde staan op een engelse site.
Bedoelde ook mp reduction ipv recovery, stomme fout van me ff, maar goed
Verander ik straks wel ff.
Wel mooi om te zien dat ik er helemaal niet naast zit dat gevoel kreeg ik soms van sommige mensen met de reacties hier.
Maar lvl jij ook snel want dat moet haast dan wel als je ongeveer hetzelfde doet als ik
Bedoelde ook mp reduction ipv recovery, stomme fout van me ff, maar goed
Verander ik straks wel ff.
Wel mooi om te zien dat ik er helemaal niet naast zit dat gevoel kreeg ik soms van sommige mensen met de reacties hier.
Maar lvl jij ook snel want dat moet haast dan wel als je ongeveer hetzelfde doet als ik
Verwijderd
- In wearing or taking off equipments, some might be automatically withdrawn if they fail to meet the minimum stat requirements.
Wat bedoeling ze hiermee?
Dat als je een outfit of wapen aan hebt, waavoor je een str van 50 voor nodig hebt en de stats zakken, dan gaat je equipment ook automatisch uit.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:12:
voorbeeld: je hebt een wapen waarvoor je een str van 50 voor nodig hebt, en je hebt maar 45. Maar je hebt een item dat 5 str doet, dan zou je 50 hebben, dus je kan het wapen dragen. haal je dat item met 5 str weg, dan heb je geen 50 str meer, dus het wapen waarvoor je 50 str nodig hebt wordt automatisch afgedaan.
Waarmee kan ik als lvl 45 Muse sneller lvlen?
Met een Staff of een Wand.
Het schiet nu niet echt op.
Rakkerzero schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:25:
Waarmee kan ik als lvl 45 Muse sneller lvlen?
* Cardinal is op zoek naar een smillie die een muziek-noot fluitVerwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 07:30:
Owkee, mijn beloofde guide nu over de job muse.
Staff vs Wands
Wat is het verschil?
Wand:
Je levert ook in op mp recovery, iets wat ik als support muse/clerc erg op prijs stel, wat ik later uit leg.
Staff
Ook hebben ze betere mp recovery en zijn ze makkelijker te vinden.

offtopic:
Jij hebt echt te veel gegamed, ga naar je bed en niet op de klok letten
Ja dat heb ik gelezen, maar dat lost mn probleem niet echt op.cardinal808 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:29:
[...]
[...]
* Zeror is op zoek naar een smillie die een muziek-noot fluit
![]()
offtopic:
Als dat zo zou zijn, had ik mn vraag niet gesteld
Maar laat maar zitten, ik gebruik mn staff wel.
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 24-02-2005 18:47 ]
Heb een vraagje i.v.m. Skill Three. Ik ben onder tussen bijna lvl59. Ik heb men eigen nooit heavy attack aangeleerd, maar wel double attack. Zou het de moeite zijn om double attack verder te uppen? Of gewoon deze skill laten zoals hij is en heavy attack aanleren?
http://www.arieke.be/Rose/SkillTree.jpg hier zie je men volledige uitgaven aan skill pts.
Merci e
http://www.arieke.be/Rose/SkillTree.jpg hier zie je men volledige uitgaven aan skill pts.
Merci e
edit:
ben voor champ aan het gaan
ben voor champ aan het gaan
[ Voor 7% gewijzigd door Arieke op 24-02-2005 22:51 ]
P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way
lv 67 en 35%. morgen hopenlijk lv 70. ik mag clmann toch niet telleurstellen,....

hele dillema zelf ook over skills. welke skills ik nu ga maxen of verder nemen. heb al topic op 7 hearts. maar daar komt ik er ook niet echt uit
heb op het moment in de 400 SP over. zal denk ik net in de 500 zijn op lv 70. ik stop wel nergends in tot ik zeker weet wat ik nemen moet anders
.
beetje extra masty's(lv 13-15), summon hawk (lv 5 denk ik), poisen arrow (Lv 2/3), spirit (lv 10), holding arrow (lv 7/8), Flame hawk (lv 2, hoewel i kveel hoor voer dat magic dmg slecht is op later lvl's
), speed shot (lv 5).
dit is m'n plan tot nu toe zo;n beetje maar weet nog niet zeker of holding arrow goed blijft op lv 10 of hij goede dmg blijft doen. of magic atk echt zo slecht is van flame hawk. en of ik eht red met de sp. hawk naar lv 10 kost 533 pointss dus lv 5 kost me al de helft aan punten
. maar eerst maar eens 70 en dan scouter, ja toch ? 
truste iedereen

hele dillema zelf ook over skills. welke skills ik nu ga maxen of verder nemen. heb al topic op 7 hearts. maar daar komt ik er ook niet echt uit
beetje extra masty's(lv 13-15), summon hawk (lv 5 denk ik), poisen arrow (Lv 2/3), spirit (lv 10), holding arrow (lv 7/8), Flame hawk (lv 2, hoewel i kveel hoor voer dat magic dmg slecht is op later lvl's
dit is m'n plan tot nu toe zo;n beetje maar weet nog niet zeker of holding arrow goed blijft op lv 10 of hij goede dmg blijft doen. of magic atk echt zo slecht is van flame hawk. en of ik eht red met de sp. hawk naar lv 10 kost 533 pointss dus lv 5 kost me al de helft aan punten

truste iedereen

[ Voor 5% gewijzigd door daves2hd op 25-02-2005 01:13 ]
Verwijderd
Tja ieders zijn eigen voorkeur, je zou kunnen kiezen voor een skill waar de tegenstander een lagere dodgerate krijgt, deze skill is erg goed voor pvp. Flame Hawk zal ik zal ik zowiezo nemen, deze geven de meeste atk power voor een scouter.
Ik vind trouwens calling hawk een beetje waste of money is, want je verspilt meer dan 8 levels aan rest mastery, want je gebruikt toch meat.
Aan de andere kant kan het ook eeen goeie skill zijn, want dat birdy tankt erg goed en je gaat minder snel dood, omdat de tegenstander eerst dat birdy moet dood maken, dan kan jij hem van afstand killen met flame hawk etc.
Ik ben een raider, ik zit nu een beetje te twijfelen tussen flame hawk en prime hit, zit er een groot verschil tussen deze 2 skills?
Want ik heb nu level 3 spirit heart en als ik bij level 5 kan ik flamehawk gebruiken, bij primehit moet ik erg lang wachten en kost ook meer skillpunten. Maar ik gegebruik spirit heart amper.
Weet iemand of poison knife een goeie skill is, ik heb gehoord als je een tegenstander raakt, dan verliest hij 10 a 30hp om de seconden.
Verder ga ik zowiezo voor de stealth level1, lijkt me wel grappig om een soldier of muse van achteren te killen in CE hah.
Ik vind trouwens calling hawk een beetje waste of money is, want je verspilt meer dan 8 levels aan rest mastery, want je gebruikt toch meat.
Aan de andere kant kan het ook eeen goeie skill zijn, want dat birdy tankt erg goed en je gaat minder snel dood, omdat de tegenstander eerst dat birdy moet dood maken, dan kan jij hem van afstand killen met flame hawk etc.
Ik ben een raider, ik zit nu een beetje te twijfelen tussen flame hawk en prime hit, zit er een groot verschil tussen deze 2 skills?
Want ik heb nu level 3 spirit heart en als ik bij level 5 kan ik flamehawk gebruiken, bij primehit moet ik erg lang wachten en kost ook meer skillpunten. Maar ik gegebruik spirit heart amper.
Weet iemand of poison knife een goeie skill is, ik heb gehoord als je een tegenstander raakt, dan verliest hij 10 a 30hp om de seconden.
Verder ga ik zowiezo voor de stealth level1, lijkt me wel grappig om een soldier of muse van achteren te killen in CE hah.
zo jongens het is weer vrijdag bijna weekend
heb gisteren een golden rake hand gekocht met slot
68 hit rating
nu nog effe lvl 41 zit op 39.7 ging lekker gisteren
iemand peridot te koop?
die dubbel slag skill nu lvl 5
gaat wel nice solo aqau king
heb gisteren een golden rake hand gekocht met slot
nu nog effe lvl 41 zit op 39.7 ging lekker gisteren
iemand peridot te koop?
die dubbel slag skill nu lvl 5
Verwijderd
Ik zit met een probleem welke powders moet ik gebruiken voor level 4 upgrade?
Gisteren had ik pink powders in die refiner gestopt er stond 14% succeskans...
Ik heb het volgende opgezocht :
+3 ~ +4 : Ether + Powder + 1 Green Heart (Pb chemical item gives 99%)
Er staat dat ik Pb chemical , wat voor powders zijn Pb?
Gisteren had ik pink powders in die refiner gestopt er stond 14% succeskans...
Ik heb het volgende opgezocht :
+3 ~ +4 : Ether + Powder + 1 Green Heart (Pb chemical item gives 99%)
Er staat dat ik Pb chemical , wat voor powders zijn Pb?
Pb is geen powder meer, maar een flesje. Dat zoekt waarschijnlijk wat makkelijker
Verwijderd
Kun je mij ook vertellen wat voor een flesje en wat de naam van het flesje is, want lijkt me niet verstand om zomaar een flesje te kopenHaan schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:52:
Pb is geen powder meer, maar een flesje. Dat zoekt waarschijnlijk wat makkelijker
De naam is uiteraard Pb, en volgens mij staat er nog chemical item of zoiets voor. En het flesje lijkt op een high quality hp/mp potion, maar dan grijs. Nou moet het wel lukken denk ik?Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:55:
[...]
Kun je mij ook vertellen wat voor een flesje en wat de naam van het flesje is, want lijkt me niet verstand om zomaar een flesje te kopen
@gerwingood: vanaf level 2 is al duidelijk verschil te zien
Verwijderd
Op lvl 2 heb je een gloed, bij lvl 1 ook maar veel minder, lvl 4 ziet het er erg mooi uit, en die zieke gasten hebben soms wings met 6 en das een, naja vul zelf maar in...
Zelf heb ik nog niets boven de 3 omdat ik dat nog niet waard vind, maar ik heb enkele dingen al aan lvl 88 en 104 equip die ik echt naar (6) upgraden ga, ik koop alles vooruit, en het begint te lonen aangezien ik nu een zieke hoeveelheid zuli's aan het krijgen ben, om uiteindelijk een unique te kunnen bemachtigen met betere stats dan de lvl 104 en 108 staffs.
In de japanse versie weet ik dat ze er zijn maar hier nog niet, ik wacht gewoon geduldig af
Zelf heb ik nog niets boven de 3 omdat ik dat nog niet waard vind, maar ik heb enkele dingen al aan lvl 88 en 104 equip die ik echt naar (6) upgraden ga, ik koop alles vooruit, en het begint te lonen aangezien ik nu een zieke hoeveelheid zuli's aan het krijgen ben, om uiteindelijk een unique te kunnen bemachtigen met betere stats dan de lvl 104 en 108 staffs.
In de japanse versie weet ik dat ze er zijn maar hier nog niet, ik wacht gewoon geduldig af
als 41 ben met nieuwe wapen ga ik wel effe b1 om die stuff te hunteVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:13:
Op lvl 2 heb je een gloed, bij lvl 1 ook maar veel minder, lvl 4 ziet het er erg mooi uit, en die zieke gasten hebben soms wings met 6 en das een, naja vul zelf maar in...
dan +3 rake maken als lukt
Verwijderd
Weet iemand hoe je tijdens de game kunt schakelen tussen rennen en gewoon wandelen, want na een herstart wandelt mijn visitor alleen maar. En dat gaat ZOOOO langzaam.....
hoezo flame hawk geeft meeste power aan scouter ? want raider heeft magic knive dus verlaagd magic res. verder moet je zelf weten het grootse verschil tussen prime hit en flame hawk is dat flame hawk ranged is en prime hit wapon based (katar, dual). verder heb ik gelezen dat als je ranged raider wilt worden dus, poisen knive, flame hawk en magical knive, enz. leuke combo's mee kan maken gezie je eerst magical knive mikt en dan flame hawek gewoon anderhalf keer meer schade doen kan enzVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:16:
Tja ieders zijn eigen voorkeur, je zou kunnen kiezen voor een skill waar de tegenstander een lagere dodgerate krijgt, deze skill is erg goed voor pvp. Flame Hawk zal ik zal ik zowiezo nemen, deze geven de meeste atk power voor een scouter.
nadeel is dat lv 70+ skills zoveel SP opslokken dat je egienlijk te kort komt. maar ik neem aan dat je op lv 200 toch wel bijvoorbeeld hawk 10, eagle strike 10, flame hawk 10, mastry's max, holding arrow 10. en alles gortendeel toch wel op max hebben hangen
ik hoor alleen slechte verhalen over flame hawk van meeste mensen alelen omdat hun ook slechte verhalen gehoord hebben ofzo
eerst maar ff shoppen want heb NODIG nieuw armor nodig en backshield. binnenkort ook gelijk maar nieuwe boog dus als ik er eens zie gelijk maar binnenhalen. hoewel na master stone golem deel kun je toch wapen kiezen?
[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 25-02-2005 12:01 ]
je kunt of teveeg spullen mee hebben of je drukt op TAB dan wissel je er tussenVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:42:
Weet iemand hoe je tijdens de game kunt schakelen tussen rennen en gewoon wandelen, want na een herstart wandelt mijn visitor alleen maar. En dat gaat ZOOOO langzaam.....
Dat is handig om te weten, laatst had ik te veel zooi mee, maar toen ik het eruit had gegooid liep hij nog steeds voor geen meter, misschien dat het zo dan wel werktgerwingood schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:47:
[...]
je kunt of teveeg spullen mee hebben of je drukt op TAB dan wissel je er tussensucces ik ben om half 6 weer ingame
Cannonballs wogen "opeens" (update) een stuk zwaarder
godver ik ben genaaid.. iemand zei dat ie op mijn auto spikes kon doen.. het was een nederlander en hij zei dat hij egt te vertrouwen was.. en hij liet een of ander masker achter.. en nu ben ik mijn kart kwijt en hij heeft mij gedelete uit zijn id list en hij is weg en hij accept me niet meer als vriend
emperornapoleon is z'n naam.. godverdomme .. hele me kart weg
emperornapoleon is z'n naam.. godverdomme .. hele me kart weg

[ Voor 8% gewijzigd door warchaser op 25-02-2005 12:49 ]
lol rose gaat richting ;P trade hackerswarchaser schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:48:
godver ik ben genaaid.. iemand zei dat ie op mijn auto spikes kon doen.. het was een nederlander en hij zei dat hij egt te vertrouwen was.. en hij liet een of ander masker achter.. en nu ben ik mijn kart kwijt en hij heeft mij gedelete uit zijn id list en hij is weg en hij accept me niet meer als vriend
emperornapoleon is z'n naam.. godverdomme .. hele me kart weg![]()
![]()
![]()
wat voor cart had je desnodds kunnen wij je helpen met krijgen van nieuwe, trouwens op moment vind ik geld verdienen easy gisteren weer 100 k dus kart is niet zo duur meer op moment
die kart die je gratis krijgt met 160 union points.. ik had er zo lang voor gevochten en gespaard...
Wat stom van jewarchaser schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:48:
![]()
![]()

Nou geen dure dingen meer weggeven dan
Aiaiai, maar het is natuurlijk ook heel dom van je (sorry dat ik het zeg)
Ik heb ook te maken gehad met die gast, bij mij beloofde ie dat ie me heel veel geld kon bezorgen, alleen had ie m'n accountnaam en wachtwoord nodig..
Heel irritant mannetje was het, ik werd er meteen al moe van van dat kereltje.
Ik heb ook te maken gehad met die gast, bij mij beloofde ie dat ie me heel veel geld kon bezorgen, alleen had ie m'n accountnaam en wachtwoord nodig..
Heel irritant mannetje was het, ik werd er meteen al moe van van dat kereltje.
Die denk dat ie Napoleon is... 
Ik heb hem ook weleens zien rondlopen.
Hij heeft me verder niet aangesproken.
Maar ik zal hem eens opzoeken.
Welke server was ie en welk lvl was ie?
Ik heb hem ook weleens zien rondlopen.
Hij heeft me verder niet aangesproken.
Maar ik zal hem eens opzoeken.
Welke server was ie en welk lvl was ie?
[ Voor 72% gewijzigd door Zeror op 25-02-2005 12:58 ]
ja ik vind het ook heel dom van mezelf alleen ik ben er ingetrapt.. nu ben ik me kart kwijt...... moet ik weer helemaal opnieuw sparen
Ik denk dat je ook via de Rose site een mail moet sturen naar de GM's, zij kunnen die account opheffen, en ook kijken welke accountnamen deze figuur nog meer heeft. Je kunt namelijk donder op zeggen dat deze gast met "emperornapoleon" mensen oplicht en dan snel uitlogd en de spullen met een ander character verkoopt. Als al deze accounts worden afgesloten helpt dit misschien iets.
edit: als die gozer wel nog te vinden is, nemen we hem mee naar CE en gaan we hem met de hele GoT-clan afslachten.
edit: als die gozer wel nog te vinden is, nemen we hem mee naar CE en gaan we hem met de hele GoT-clan afslachten.
[ Voor 18% gewijzigd door Saryon op 25-02-2005 13:03 ]
Deliriant isti Romani.
server 3, en hij is level 57 en hij spreekt nederlands
Verwijderd
heb je eindelijk een kart ben je hem op deze manier kwijt... Klote voor je man maar wel dom van je ook.
Ik zou nooit wat duurs weg lenen of zo. Let dus op. maar wel fijn te wetenop te letten voor die gast.
Als ik hem zie zal ik hem eens aan spreken.
ik ben lvl 49... nog steets union punten aan het verzamellen voor die kart.... 3 of 4 punten per qeust.
Duurt een f*cking eeuwigheid.
Ik zou nooit wat duurs weg lenen of zo. Let dus op. maar wel fijn te wetenop te letten voor die gast.
ik ben lvl 49... nog steets union punten aan het verzamellen voor die kart.... 3 of 4 punten per qeust.
nou ik kan je misschien een beetje helpen.. doe alle quest tegelijk.. als ik er 1 inlever krijg ik 1 punt.. als ik er 2 inlever krijg ik er al 4.. bij 3 quest 6 dacht ik en bij 4 ofzo iets van 9.. dus dan gaat het wat sneller.. alleen ik kan weer helemaal overnieuw beginneVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:07:
heb je eindelijk een kart ben je hem op deze manier kwijt... Klote voor je man maar wel dom van je ook.
hier moet je daar voor zijn.
http://www.roseon.com/Support/report.asp
(al schijnt ie bij mij nog niet te werken )
http://www.roseon.com/Support/report.asp
(al schijnt ie bij mij nog niet te werken )
[ Voor 25% gewijzigd door disinfector op 25-02-2005 13:28 ]
Verwijderd
Hey warchester wat is je ROSE nickname ? LOL ik kan niet meer stoppen met lachen als ik dit bericht zie sorry.warchaser schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:48:
![]()
![]()
Maar ik denk dat het helemaal geen zin heeft om naar een admin te gaan, omdat je helemaal geen bewijs hebt.
Laten we het aan de positieve kant bekijken, dan weet je tenminste dat je niemand kan vertrouwen, behalve mensen van de tweakers heh, want ik leen af en toe 100k van dave, maar dan krijgtie ook de volgende dag terug.
Ik vind het zonder om een car te kopen met unionpoints kun je beter 150punten voor een masker, lizard shield etc kopen.
Die dingen zijn veel meer waard, msichien is het een idee om een auto te kopen via shops?
Ik denk dat een autootje rond de 200k kost, of je kan natuurlijk ook voor een sporty wagen sparen voor 2000k
ik ga maar eens verder met trainen nu. beetje bij gelezen op forums enz. afgelopen weken zo weinig gedaan emt al dat gerose 
vandaag doel nog 2 en een halve lvl
hoepnlijk haal ik het. misschien kan ik een active party vinden, was er ff uitgestapt omdat AFK ging voor uurtje ofzo 
mjah wat een verhaal
... auto uitlenen en dan nog trug verwachten maar wel dapper van je om te proberen. ik zal het zo ff zeggen en is niets wat je zelf niet kan adden of doen aan kart soorten, refinenen, kopen of vinden. alleen dealers kunnen craften maar daar hebben ze ETC stuff voor nodig en geen equips enz... suc6 met een nieuwe cart te vinden
kopen is snel maar kost veel, union duurt lang kost weinig.
vandaag doel nog 2 en een halve lvl

mjah wat een verhaal
me naam is warchaser op rose
en kunne jullie geen Geld inzamel actie opzetten ofzo voor een nieuw autootje
Vind het idee wel humor, maar de vraag is of je er dan wat leert.warchaser schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:07:
me naam is warchaser op rose

Lijkt erop dat hij niet online is @ moment.
Ik kan het hele weekend geen ROSE spelen.
Heb een 24 hour LAN-party bij iemand thuis.
Ik kan het hele weekend geen ROSE spelen.
Heb een 24 hour LAN-party bij iemand thuis.
Verwijderd
Je moet napoleon echt niet vertrouwen er zijn al wat topics over hem http://www.7hearts.net/forums/index.php?showtopic=7459 als je onderaan op screen ziet dat hij ook op Krose zit http://www.7hearts.net/forums/index.php?showtopic=3463.de tweede link zat hij gewoon uit zijn neus te peuteren(liegen).
IK heb ondertussen enkele fora's vol gespammed met anti-emperornapoleon topics.
ja egt klote..
isser niemand die wat stort voor mij ( zielig ben ik hé maar ik wil graag een nieuwe kart )??
isser niemand die wat stort voor mij ( zielig ben ik hé maar ik wil graag een nieuwe kart )??
Heb je nog een andere char?warchaser schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:10:
ja egt klote..
Dan kun je hem daarmee terug jatten misschien.
Dit topic is gesloten.