Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.328 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig trouwens dat Blizzard op het forum tal van complimenten krijgt over de 'smooth launch'. Ik vind het alles behalve 'smooth', ik ben ervan overtuigd dat er op dit moment duizenden mensen niet kunnen spelen vanwege dat creditcard geintje. Ook 'leuk' om te zien dat iedere thread waarin iemand dit probleem aankaart genegeerd wordt, nog geen enkele blauwe reactie in de volgende threads:

Change payment method or CC#
Free month: a farce?
The Free Month. blue response please?
How to obtain the free month?
Register problems
The Pre-Paid-Card Problem

Hoe zit het met de speelbaarheid momenteel? Geen lags enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:55:
Dat is me toch ook wat ik heb een account aangemaakt, log mij voor de eerste keer in alles gaat goed tot zover, krijg ook de patch nog gedownload. Probeer daar na weer in te loggen op eens is mijn account niet goed. :(

Probeer nog in manage account te komen, blijkt mijn account naam op eens onbekend.
Heb je eerst beta gespeeld? Ik heb nl zelf ook dit probleem. Lijkt me dus normaal aangezien de beta's het spel niet gratis mogen/kunnen spelen.

Ik heb het spel geuninstalled en ben 'm nu aan het installen. Ga er vanuit dat ik 'm daarna gewoon kan spelen.

Je spel staat nu nl geregistreerd op die beta-cd-key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
enrico schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:55:
Installen duurde bij mij ook vrij lang, cd`s die blijven hangen etc.
Sign up server lijkt het nu te doen
Hier nog niet..

HTTP Status 500 -

--------------------------------------------------------------------------------

type Exception report

description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

JeanJeremy schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:46:
had ik ook met mijn Firefox, nu ik IE heb gebruikt lukt het wel ... vreemd maar ja
net voor het einde alsnog een apache foutmelding en kan je WEER opnieuw beginnen.
die auth-server ligt zwaar onder vuur van alle mensen die proberen te registreren.

Ken mijn serial al bijna uit mijn hoofd, zovaak al moeten proberen

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, er is misschien toch nog hoop :)

Account Creation Issues

We are aware that some players are facing problems when creating their accounts, especially with regards to the process of payment validation. We are currently investigating the issues and will provide further information here shortly. In the meantime, we’d like to apologise for the inconvenience this may cause.

Het zou ook eenvoudig op te lossen kunnen zijn, verplicht momenteel de mensen niet een pre-paid code in te vullen en het probleem is verholpen. Of geef mensen een 'pre-paid' code die enkel toegang geeft tot de trial maand.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig nieuwste versie van Nurfed en/of Cosmos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:27
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:51:
[...]

Ik heb hier ook hetzelfde.. Hij doet er ook enorm lang over maar misschien komt dat omdat ie eerst die file (die op de cd staat van 650 MB) eest moet extracten en dan pas kan kopieren.
check spv voor mijn topic daar...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slow poke! You took too long to complete the Account Creation process and your session has timed out. You will have to start again from the beginning. Sorry!

"haha"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

CRAP! hebben mijn broertje en ik 4 CE's besteld! Is er maar 1 geleverd!, nou mag ik tot aankomende woensdag gaan wachten tot ik aan de slag kan :( :(

En over dat CC geintje, die malloten van blizzard hebben gewoon het amerikaanse payment systeem gekopieerd naar de europese versie.
Ze zijn er ondertussen achter dat het concept CC hier toch niet zo standaard is als in de US, en de verwachting is dat je in de loop van aankomend weekeind niet langer een CC hoeft in te vullen om te reggen, aldus mijn salescontact bij dynabyte...

[ Voor 1% gewijzigd door Hans.Solo op 11-02-2005 15:05 . Reden: ff typo's opschonen ]

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
kom het spel niet meer in ;( ;(

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je een cc nr kunt invoeren, je subscription dan kunt cancellen zodat je cc niet gechard wordt en na de 30 dagen trial alsnog een timecard gebruiken? Is het zeker dat je na het cancellen kunt verder spelen tot je tegoed op is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 13:47
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:57:
Grappig trouwens dat Blizzard op het forum tal van complimenten krijgt over de 'smooth launch'. Ik vind het alles behalve 'smooth', ik ben ervan overtuigd dat er op dit moment duizenden mensen niet kunnen spelen vanwege dat creditcard geintje. Ook 'leuk' om te zien dat iedere thread waarin iemand dit probleem aankaart genegeerd wordt, nog geen enkele blauwe reactie in de volgende threads:

Change payment method or CC#
Free month: a farce?
The Free Month. blue response please?
How to obtain the free month?
Register problems
The Pre-Paid-Card Problem

Hoe zit het met de speelbaarheid momenteel? Geen lags enzo?
Lag heb ik (op Al'Akir) geen last van. Ben dat credit-card gezeur nu wel beu, Blizzard heeft duidelijk gezegd dat je als je voor 4 maart wil spelen een CC nodig hebt. Er zijn ook tal van andere aanwijzigingen, namelijk dat dit bij iedere MMORPG zo gebeurt (zie SWG, Lineage 2, City of Heroes), maar misschien wel de belangrijkste dat dat ook in de US WoW release is gebeurd (en dat had je hier best kunnen lezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Post is al geweest en dat word dus pas morgen spelen :(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:55
Hans.Solo schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:04:
CRAP! hebben mijn broertje en ik 4 CE's besteld! Is er maar 1 geleverd!, nou mag ik tot aankomende woensdag gaan wachten tot ik aan de slag kan :( :(

En over dat CC geintje, die malloten van blizzard hebben gewoon het amerikaanse payment systeem gekopieerd naar de europese versie.
Ze zijn er ondertussen achter dat het concept CC hier toch niet zo standaard is als in de US, en de verwachting is dat je in de loop van aankomend weekeind niet langer een CC hoeft in te vullen om te reggen, aldus mijn salescontact bij dynabyte...
En als ze dan ook beslissen dat ik voor 66 euro(wat nog steeds veel is maar ja) een gamecard kan kopen voor 6 maanden. Dan ga ik het ook nog overwegen. Eerder niet. Tis al duur genoeg en dan wil ik iig nog wel 1x 66 euro betalen maar niet 90 euro voor dezelfde tijd. Desnoods 70 euro omdat die gamecard toch ook nog iets kosten.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Jeej! Ik heb een account gemaakt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:58:
[...]

Heb je eerst beta gespeeld? Ik heb nl zelf ook dit probleem. Lijkt me dus normaal aangezien de beta's het spel niet gratis mogen/kunnen spelen.

Ik heb het spel geuninstalled en ben 'm nu aan het installen. Ga er vanuit dat ik 'm daarna gewoon kan spelen.

Je spel staat nu nl geregistreerd op die beta-cd-key.
Nee, ik heb de beta niet gespeeld. ik heb gewoon de CD-Key van mijn eigen doosje gebruikt.
Ik vind dit niet echt grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:02:
Hmm, er is misschien toch nog hoop :)

Account Creation Issues

We are aware that some players are facing problems when creating their accounts, especially with regards to the process of payment validation. We are currently investigating the issues and will provide further information here shortly. In the meantime, we’d like to apologise for the inconvenience this may cause.

Het zou ook eenvoudig op te lossen kunnen zijn, verplicht momenteel de mensen niet een pre-paid code in te vullen en het probleem is verholpen. Of geef mensen een 'pre-paid' code die enkel toegang geeft tot de trial maand.
Ware het niet dat er ook een datum bij stond :'(

Account Creation Issues | 8/30/2004 8:34:41 PM PDT

EDIT: Ik lees net dat alle data 6 maanden achter lopen op het forum....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:18

Glewellyn

is er ook weer.

Ik ben nu aan het installeren en ik begin toch wel enig idee te krijgen waarom die manual zo dik is... volgens mij heb ik die eerder uit dan dat het spel op m'n peeceetje staat. :)

Ik heb er echt ontzettend veel zin in, ben niet meer zo enthousiast geweest over een game sinds ik in 1997 Ultima Online met overnight shipping uit de US heb laten komen!!!

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 18-09 16:28
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:07:
Klopt het dat je een cc nr kunt invoeren, je subscription dan kunt cancellen zodat je cc niet gechard wordt en na de 30 dagen trial alsnog een timecard gebruiken? Is het zeker dat je na het cancellen kunt verder spelen tot je tegoed op is?
Nee als je je account canceled kun je hem niet meer gebruiken. Je CC wordt uberhaupt niet gecharged tot je maand gratis om is (11 maart dus).

Voor 11 maart moet je dus je betalingsoptie wijzigen naar timecards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finwe schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:07:
[...]

Lag heb ik (op Al'Akir) geen last van. Ben dat credit-card gezeur nu wel beu, Blizzard heeft duidelijk gezegd dat je als je voor 4 maart wil spelen een CC nodig hebt. Er zijn ook tal van andere aanwijzigingen, namelijk dat dit bij iedere MMORPG zo gebeurt (zie SWG, Lineage 2, City of Heroes), maar misschien wel de belangrijkste dat dat ook in de US WoW release is gebeurd (en dat had je hier best kunnen lezen).
Als je het creditcard gezeur zat bent dan lees je er toch gewoon overheen? Je bent niet verplicht het te lezen toch? Ik denk ook dat je het probleem niet helemaal begrijpt, maargoed, ik zal niet helemaal opnieuw proberen uit te leggen wat er precies aan de hand is.

Ik ben in ieder geval blij dat Blizzard het probleem onderkent momenteel en ik hoop dat ze spoedig, als het even kan vandaag, met een oplossing zullen komen. Het zou mij niet verbazen als de game populatie verdubbelt na het oplossen van dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Damien2004 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:07:
Post is al geweest en dat word dus pas morgen spelen :(
Idem dito met een rietje, dus ook voor mij geen Sofietje :(

Morgen dan maar, en even kijken of er volgende week nog vrijgenomen kan worden.

Leuk poll ideetje :)

Poll: Heb jij speciaal voor WoW EU vrij genomen?
Ja, direct
Ja, komt nog
Nee
Misschien later
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=42262&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:12:
[...]

Nee als je je account canceled kun je hem niet meer gebruiken. Je CC wordt uberhaupt niet gecharged tot je maand gratis om is (11 maart dus).

Zou best kunnen dat je gelijkt hebt voor EU, in de US retail had ik mijn account opgezegd maar kon ik wel gewoon mn gratis maand afspelen. Iemand anders heeft em vervolgens ook weer geactiveerd en kon verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 20:25
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:11:
[...]

De data op het forum kloppen allemaal niet. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken. :P

"Er zijn ook tal van andere aanwijzigingen, namelijk dat dit bij iedere MMORPG zo gebeurt"

Niet iedere, Ragnarok Online bood gewoon de optie voor wire transfers, daarom had ik ook nog hoop dat het wel los zou lopen met die cc's. Ah well, dan maar even wachten.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:56:
[...]

ja, hij was met de bus :)
je kan op bol.com je bestelstatus zien of ie al is verzonden, dan weet je in ieder geval of je m vandaag kunt verwachten.
Mijn CE van bol.com is ook binnengekomen, liet mijn vriendin weten... Ik moet alleen nog tot 18:00 wachten totdat ik thuis ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:11:
[...]

EDIT: Ik lees net dat alle data 6 maanden achter lopen op het forum....
Klopt, maar die datum is niet correct naar ik aanneem. De thread was net niet sticky en nu wel. En ze spreken over 'payment validation', dus ze hebben het niet over de beta inschrijving ofzo, want daar was totaal geen sprake van het opgeven van een betalingsmethode of betalingsinformatie. Ook hebben alle andere threads precies dezelfde datum, kijk maar eens rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:14:
[...]
Als je het creditcard gezeur zat bent dan lees je er toch gewoon overheen? Je bent niet verplicht het te lezen toch? Ik denk ook dat je het probleem niet helemaal begrijpt, maargoed, ik zal niet helemaal opnieuw proberen uit te leggen wat er precies aan de hand is.

Ik ben in ieder geval blij dat Blizzard het probleem onderkent momenteel en ik hoop dat ze spoedig, als het even kan vandaag, met een oplossing zullen komen. Het zou mij niet verbazen als de game populatie verdubbelt na het oplossen van dit probleem.
Ik begrijp het probleem heel goed: Om een account aan te maken heb je een credit card nodig, ook al heb je een "gratis maand". Ik geef toe dat dit enigszins misleidend is, ware het niet dat Blizzard duidelijk vermeld heeft dat je voor de 4e niet kunt spelen met een CC. Als ze dit niet gezegd hadden had ik al dit gedoe best willen aanhoren want voor jullie is het natuurlijk niet leuk. Maar het is door meerdere mensen tevoren gezegd. Bij geen enkele MMORPG kon je tot nog toe een account creeeren zonder CC ook al heb je een gratis maand (behalve Sony MMORPGS''s, die ondersteunen direct debit via bank enzo). Ik verwacht ook niet dat ze dit bij WoW EU zullen aanpassen, al hoop ik voor jou en de anderen van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:12:
[...]

En dit dan?
To change your subscription method, please follow these steps:

Go to your account administration page at: http://www.worldofwarcraft.com/account
Choose to cancel your current subscription.
Once your current subscription expires, you can then choose whichever new subscription (and payment method) you would like to use in the future.
Is er iemand die zeker weet of het kan of niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
IK HEB ZIN!!!!! IK WIL NIET MEER WERKEN BIJ ESAS VANDAAG!!! ;)

Doe je wel voorzichtig met m'n boxjes...

[ Voor 81% gewijzigd door RickN op 11-02-2005 15:22 ]

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:18:
[...]

En dit dan?

[...]

Is er iemand die zeker weet of het kan of niet kan?
In de US werkte dit, maar natuurlijk geen garanties voor EU. Ik bedoel, je hebt al voor het spel betaald en de key dus ze laten je hem echt wel weer opnieuw activeren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
Finwe schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:14:
[...]

Zou best kunnen dat je gelijkt hebt voor EU, in de US retail had ik mijn account opgezegd maar kon ik wel gewoon mn gratis maand afspelen. Iemand anders heeft em vervolgens ook weer geactiveerd en kon verder spelen.
Dit betekent dus dat als je niet verder wil met CC te betalen eerst je account moet opzeggen en weer moet activeren met een gamecard, of snap ik dit verkeerd? Want ik wil niet met CC blijven betalen namelijk.

Veel mensen die ik ken hebben problemen met het CC gedoe veel hebben er geen of hun ouders ook niet. En als ik het hier lees zijn er ook wel wat mensen die dat probleem hebben.
En zoals al eerder gezegt is waarom kan je nu niet alvast die game gratis een maand spelen via een activatie code ofzo. Beetje jammer, maar het blijft een top spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fijn, was bij laatste pagina met signup, server nu helemaal dood :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
RickN schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:20:
[...]

IK HEB ZIN!!!!! IK WIL NIET MEER WERKEN BIJ ESAS VANDAAG!!! ;)
HAHA DAN HAD JE VRIJ MOETEN NEMEN VAN ESAS NET ALS IK :P :P :P (Alt-tabbing back to my ORC@Bloodscalp now :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Finwe schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:22:
[...]

HAHA DAN HAD JE VRIJ MOETEN NEMEN VAN ESAS NET ALS IK :P :P :P (Alt-tabbing back to my ORC@Bloodscalp now :P )
*huil*

gemenerik.

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
kRyPtO schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:21:
[...]

Dit betekent dus dat als je niet verder wil met CC te betalen eerst je account moet opzeggen en weer moet activeren met een gamecard, of snap ik dit verkeerd? Want ik wil niet met CC blijven betalen namelijk.

Veel mensen die ik ken hebben problemen met het CC gedoe veel hebben er geen of hun ouders ook niet. En als ik het hier lees zijn er ook wel wat mensen die dat probleem hebben.
En zoals al eerder gezegt is waarom kan je nu niet alvast die game gratis een maand spelen via een activatie code ofzo. Beetje jammer, maar het blijft een top spel.
Yep je kan je huidige subscription cancellen (Let op: dit is niet hetzelfde als je account cancellen!) en vervolgens een nieuwe subscription kiezen. Tis idd knap lullig met die gratis maand, ik vind ook dat het zou moeten kunnen maar in 90% van de gevallen gaat het nu eenmaal niet. Ik persoonlijk had me daar wel op ingesteld iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Ach nog een uurtje en dan liggen er 3 mooie Horde dozen voor je klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

ik heb net zoals in het boekje wow geinstalled maar ik kan geen acc createn want die site is weg en alle support gedeeltes ook :S hoe moet ik nou in gods naam kunnen spelen !! frustrerend !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
dudes, cut the o/t crap voor er een slot op beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

site wordt geupdate..

die payment methodes worden veranderd

tenminste dat zei een mod. op t forum van wow-europe.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
Finwe schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:24:
[...]

Yep je kan je huidige subscription cancellen (Let op: dit is niet hetzelfde als je account cancellen!) en vervolgens een nieuwe subscription kiezen. Tis idd knap lullig met die gratis maand, ik vind ook dat het zou moeten kunnen maar in 90% van de gevallen gaat het nu eenmaal niet. Ik persoonlijk had me daar wel op ingesteld iig.
Ok bedankt voor de duidelijkheid, sja jammer dat het zo brak gaat met alles en iedereen. Was dit met US versie ook zo?

Nja zal vast wel weer goed komen allemaal.. Maar wil het zo graag spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:29:
site wordt geupdate..

die payment methodes worden veranderd

tenminste dat zei een mod. op t forum van wow-europe.com
Dan zullen ze daar nu wel een spoed oplossing voor aan het zoeken zijn dan, misschien hebben ze daarom zelf de site wel plat gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al moet je in bijna alle gevallen een cc nummer invoeren, als we hier al timecards hadden had het niet gehoeven. De 90% andere gevallen zijn games die je gratis kun downloaden. Dat het niet gaat bij WoW is belachelijk omdat niemand 45 euro voor een game gaat betalen om m maar 30 dagen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:31:
Ook al moet je in bijna alle gevallen een cc nummer invoeren, als we hier al timecards hadden had het niet gehoeven. De 90% andere gevallen zijn games die je gratis kun downloaden. Dat het niet gaat bij WoW is belachelijk omdat niemand 45 euro voor een game gaat betalen om m maar 30 dagen te spelen.
Als jij mij kan vertellen waar ik City of Heroes, Lineage 2 en Star Wars Galaxies gratis kan downloaden geloof ik je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:30:
[...]

Dan zullen ze daar nu wel een spoed oplossing voor aan het zoeken zijn dan, misschien hebben ze daarom zelf de site wel plat gelegd.
https://forums-en.wow-eur...n&t=390&p=1&tmp=1#post390

ag ik krijg er echt zo'n scheit van man..

heb ik eindelijk een creditcard weten te bemachtigen.. is die site down FFS

ik wacht al vanaf 9 uur om te spelen ffs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, weer een boutlaunch..zijn we niet gewend van Blizzard..ahum..
Lekker eerlijk dat er nu al mensen lvl 18 zijn terwijl de rest nog niet eens kan registreren op de site..
Ben benieuwd of de servers het houden als straks massa's mensen het gaan proberen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finwe schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:17:
[...]

Ik begrijp het probleem heel goed: Om een account aan te maken heb je een credit card nodig, ook al heb je een "gratis maand". Ik geef toe dat dit enigszins misleidend is, ware het niet dat Blizzard duidelijk vermeld heeft dat je voor de 4e niet kunt spelen met een CC.
Als je de discussie leest zie je dat dit onjuist is, voor activering van je account is het opgeven van een betalingsmethode voldoende, en pre-paid kaarten worden door Blizzard -ook nu al- geaccepteert als geldige betalingsmethode. Het probleem is echter dat je momenteel een fout tegen komt als je voor de pre-paid kaart betalingsmethode kiest, er wordt namelijk om een pre-paid code gevraagd. Aangezien de pre-paid kaarten nog niet in de winkels liggen, 4 maart pas, kan niemand verder komen met deze optie. Blizzard erkent het probleem en is momenteel aan het zoeken naar een oplossing. Zoals eerder ook gezegd zullen ze wellicht het verplicht in moeten vullen van een pre-paid code voor activering tijdelijk uitschakelen ofzo, dat zou alles oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axhind
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 10:56
Wel wel, ik zal nog maar eens een positief bericht plaatsen ipv al de miserie die hier wordt gepost zeker? ;)
Deze morgen naar de Mediamarkt in Antwerpen geweest (ja ik ben een belg :P) maar geen WoW te vinden. Dan maar naar een lokale gameshop geweest (E-plaza) maar ook niet te vinden in de rekken.... Gelukkig heb ik het dan maar aan de balie gevraag want WoW was nog maar net binnengekomen en nog niet in de schappen gelegd :).
Ik heb de moeite niet genomen om alles opnieuw te installeren aangezien ik alles van de beta nog op mijn schijf had staan. Account geactiveerd (ging trouwens direct, zonder time-outs of andere miserie), WoW opgestart, patch gedownload met de Blizzard downloader op een minuutje of 5 (ja ik schrok er zelf ook van dat dat zo vlot ging ;) ) en opgestart.
Latency op de server (ben de naam wel vergeten...) lag tussen de 100-150, dus totaal geen lag.
Ondertussen zit ik al met mijn Human Paladin op level 7 8). Spijtig dat ik nu op mijn werk zit tot 22u vanavond.... Maar ja, er komen nog genoeg dagen he :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach als je die 30 dagen dag nog zou kunnen spelen... Zolang je geen cc hebt word er dus helemaal niet gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan koop je het niet. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Nou ja... ik wacht wel tot vanavond.
Misschien doen de signup servers het dan.
Ga nu maar ff settl 5 doen of zo. Toch nog een beetje de sfeer krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:33:
[...]
Als je de discussie leest zie je dat dit onjuist is, voor activering van je account is het opgeven van een betalingsmethode voldoende, en pre-paid kaarten worden door Blizzard -ook nu al- geaccepteert als geldige betalingsmethode. Het probleem is echter dat je momenteel een fout tegen komt als je voor de pre-paid kaart betalingsmethode kiest, er wordt namelijk om een pre-paid code gevraagd. Aangezien de pre-paid kaarten nog niet in de winkels liggen, 4 maart pas, kan niemand verder komen met deze optie. Blizzard erkent het probleem en is momenteel aan het zoeken naar een oplossing. Zoals eerder ook gezegd zullen ze wellicht het verplicht in moeten vullen van een pre-paid code voor activering tijdelijk uitschakelen ofzo, dat zou alles oplossen.
Ah of net zoals met de beta 1 pre-paid key die voor iedereen werkt. Hopelijk dan dit Blizzard dit voor jullie doet, ik tap alleen maar uit mijn ervaringen met andere spellen die het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.wow-europe.com is weer online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finwe schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:36:
[...]

Ah of net zoals met de beta 1 pre-paid key die voor iedereen werkt. Hopelijk dan dit Blizzard dit voor jullie doet, ik tap alleen maar uit mijn ervaringen met andere spellen die het niet doen.
Ik heb vertrouwen dat ze het op zullen lossen. Het zou mij ook niet verbazen als meer dan de helft van de mensen die het spel hebben gekocht momenteel niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit kreeg ik een minuut geleden over de email

Beste klant,

Onlangs heeft u de game ‘World Of Warcraft’ bij ons besteld

met bestelnummer (6145468080).

Bij het online registeren van World Of Warcraft is het op dit

moment nog vereist een creditcardnummer in te voeren.

Aangezien World Of Warcraft een 30 dagen proefabonnement

bevat, wordt er van het ingevoerde creditcardnummer in de

eerste maand geen geld afgeschreven. Als u niet wilt dat er na

deze periode geld wordt afgeschreven, kunt u direct na het

registreren uw betalingsgegevens wijzigen.

Bent u niet in het bezit van een creditcard? Geen nood, want

ontwikkelaar Blizzard is op dit moment bezig met het creëren

van een oplossing voor u. We verwachten dat deze oplossing

uiterlijk maandag 14 februari aanstaande via de website

http://www.wow-europe.com/en/ gecommuniceerd zal worden.

Voor technische vragen over World Of Warcraft kunt u bellen

met 0909-2658769 (€ 0,20 per minuut) en voor vragen over

betalingen kunt u bellen met 0800-0203479 (gratis).

Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:40:

Beste klant,

Onlangs heeft u de game ‘World Of Warcraft’ bij ons besteld

met bestelnummer (6145468080).

Bij het online registeren van World Of Warcraft is het op dit

moment nog vereist een creditcardnummer in te voeren.

Aangezien World Of Warcraft een 30 dagen proefabonnement

bevat, wordt er van het ingevoerde creditcardnummer in de

eerste maand geen geld afgeschreven. Als u niet wilt dat er na

deze periode geld wordt afgeschreven, kunt u direct na het

registreren uw betalingsgegevens wijzigen.

Bent u niet in het bezit van een creditcard? Geen nood, want

ontwikkelaar Blizzard is op dit moment bezig met het creëren

van een oplossing voor u. We verwachten dat deze oplossing

uiterlijk maandag 14 februari aanstaande via de website

http://www.wow-europe.com/en/ gecommuniceerd zal worden.

Voor technische vragen over World Of Warcraft kunt u bellen

met 0909-2658769 (€ 0,20 per minuut) en voor vragen over

betalingen kunt u bellen met 0800-0203479 (gratis).

Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd.

bol.com Klantenservice
Serieus...

WAT EEN KANSLOOS GEDOE
kut blizzard man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik vind het zwaar belachelijk dat ze totaal _niet_ zijn voorbereid op een grote hoeveelheid aanmeldingen.
Alsof ze niets hebben geleerd van de US launch, alsof het raar is, dat een zwaar populair spel veel aanmeldingen krijgt op zijn launchdag.
Nee meneer blizzard heeft igg afgedaan bij voorbereiding. Ik las zelfs dat er nu al queue's zijn voor servers....

edit:
en natuurlijk is dat gezeur met dat je een CC _moet_ hebben (atm dan) ook geheel kansloos.
Leuk ivoren torentje, kom er nou maar weer uit en ff met beide benen op de grond staan :S

[ Voor 22% gewijzigd door nhimf op 11-02-2005 15:43 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar hadden ze toch een klein inschattingfoutje gemaakt. :?

En ik heb hem geinstaleerd, en mijn account bestaat niet eens meer. :'(

Terwijl ik een CC van mijn Pa had geleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:39:
[...]
Ik heb vertrouwen dat ze het op zullen lossen. Het zou mij ook niet verbazen als meer dan de helft van de mensen die het spel hebben gekocht momenteel niet kunnen spelen.
ATM kan je niet eens een account maken, dus zelfs met CC kan je niet eens spelen, omdat de server het druk had, hebben ze maar even de stekker eruit getrokken:
Due to the heavy load on the system, we are experiencing problems with Account Creation and are therefore forced to take those pages down temporarily. While the pages are down, those players who have already created an account can continue playing the game. We are investigating the situation and will come back to you with more information as soon as we have it.
Loadbalancer anyone?

[ Voor 26% gewijzigd door nhimf op 11-02-2005 15:46 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik heb net effe alle zaken in Flevoland en noorden van Overijssel, die WOW zou kunnen leveren, gebeld en toevallig was er maar een zaakje in Emmeloord die er nog maar eentje had liggen _/-\o_ . Dat word vanavond effe omrijden, maar heb er graag voor over.

Blizzard heeft een foutje gemaakt. Ze hebben het US-systeem gewoon geinstalleerd. Vanaf vandaag of eind dit weekend zullen ze het systeem hebben omgebouwd en zul je geen CC gegevens nodig hebben.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egt ik had dit weekend egt anders verwacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:40:

Beste klant,

bol.com Klantenservice
Kijk en dat is nou duidelijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd hier altijd afgezeken omdat ik zei dat Blizzard boutlanches heeft en dat ze nooit leren of willen leren van eerdere ervaringen door alle blizzard fanboys.. En nu..same old shit..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Salo schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:45:
[...]

Ik heb net effe alle zaken in Flevoland en noorden van Overijssel, die WOW zou kunnen leveren, gebeld en toevallig was er maar een zaakje in Emmeloord die er nog maar eentje had liggen _/-\o_ . Dat word vanavond effe omrijden, maar heb er graag voor over.

Blizzard heeft een foutje gemaakt. Ze hebben het US-systeem gewoon geinstalleerd. Vanaf vandaag of eind dit weekend zullen ze het systeem hebben omgebouwd en zul je geen CC gegevens nodig hebben.
Haha, idd Emmeloord, raad eens waar ik woon.... Music Store en FRS hadden er vandaag nog een paar liggen ergens om 2 uur

EDIT: Ik weet t, beetje Off-topic dit....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Salo schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:45:
[...]

nou dat is dan een leuk foutje. :(

Ze wisten toch van te voren dat de meeste europeanen geen CC bezitten, maar gewoon een bankrekening hebben. Heb ik dus een account voor niks aangemaakt met een orginele CC. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Due to the heavy load on the system, we are experiencing problems with Account Creation and are therefore forced to take those pages down temporarily. While the pages are down, those players who have already created an account can continue playing the game. We are investigating the situation and will come back to you with more information as soon as we have it.
Goh, wat zou het probleem zijn? Te weinig servers om mee te beginnen, zoals gewoonlijk?
:O Lekkere gedachte dat er al bakken mensen lvl 20 nu zijn en al heel veel hebben kunnen spelen door een sneaky launch om 3 uur 's nachts.. lekker eerlijk.. terwijl wij met een beetje geluk morgen fatsoenlijk kunnen beginnen..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Laatst online: 14-09 19:18

Glewellyn

is er ook weer.

Weet iemand of je met een Europees account ook op de US servers kan spelen en andersom?

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:51:
[...]

nou dat is dan een leuk foutje. :(

Ze wisten toch van te voren dat de meeste europeanen geen CC bezitten, maar gewoon een bankrekening hebben. Heb ik dus een account voor niks aangemaakt met een orginele CC. 8)7
Nou, nou, voor niks? Jij kunt in ieder geval nu spelen, een groot deel van de mensen die het spel hebben gekocht kunnen uberhaupt niet spelen. En als je creditcard informatie hebt ingevuld is dat natuurlijk geen ramp, op een later tijdstip kun je dit bij 'manage account' veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Misschien is deze vraag wel honderdduzend keer gesteld, maar ik zal nog een (laatste) keer vragen, maar welke server gaan we spelen als :Y) Tweakers :Y) .
Ik ga bij de Alliance -> als Warlock genaamd LordSalo of MisSalo :9 .

Ja ik weet het, paar berichten terug is al eerder gepost, maar als elke seconden paar berichten gepost worden, hoeveel berichten moet ik terug kijken. (Deel 16 al 8)7 )

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razhyell
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 12:26
Ik wacht al de hele dag op mijn Wow.
Pakketjes van Gcshop.nl komen die door mijn brievenbus, of word er aangebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:54:
[...]
Nou, nou, voor niks? Jij kunt in ieder geval nu spelen, een groot deel van de mensen die het spel hebben gekocht kunnen uberhaupt niet spelen. En als je creditcard informatie hebt ingevuld is dat natuurlijk geen ramp, op een later tijdstip kun je dit bij 'manage account' veranderen.
Nee, ik kan helmaal niet spelen als ik mij probeer in te loggen op mijn aangemaakte account beweert het spel of de inlog server dat mijn wachtwoord fout is. Terwijl bij de eerste keer wel de patch werd geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:47
Op het forum is het ook echt zeuren wat er te zeuren valt volgens mij. Ik heb er geprobeerd te reageren maar dat kon helaas niet ( jammer dan ) misschien dat als ik het hier neerzet mensen eens gaan nadenken voordat ze daar iets neer gooien. Het is een reactie po een duitsers die zegt dat ie in het duitse forumn het wilde plaatsen mar dat het in het engelse is beland (yeah sure )

to start: This is a international forum so please use a language like English or something so others can understand what youre talking about next your post:
* Die Sache mit 1 Freimonat, das keines ist für Leute ohne Kreditkarte oder Prepaidcard, die noch nicht existiert (außer die Piefkes, die haben wenigstens ELV)
There are ways to register without having a creditcard.. I've done this myself and it worked perfectly. I'll give you a hint:

the authentication key of your CC number wont be checked!
* Alle Accounterstellungsserver und Spielserver komplett überlastet und am Ende:
Wozu gabs eine Beta, hat man nix gelernt von den amerikanischen und koreanischen Launches??? Kann man nicht den Windows rechner (calc.exe) verwenden um sich aus den ausgegebenen Kopien auszurechnen wieviel Serverkapazität notwendig sein würde?
idiotisch
Sorry to say this but it's almost impossible to predict the amount of players that will be playing by the start of the game. You saw it by the US release first weeks it was a mess with qeues etc and after a while it cleared up. The main raeson for the queues / lag is because everyone has to start @ the starting places.. image what happens if you walk into a pub with already 500 people inside.. yep or you cant get in at all or you have to wait....

again, it's not easy to predict how succesfull a game will be on release and therefore you cant garantee a smooth release..
* Die Webseite und das Forum ein Witz, tote Links ooops ein Fehler bei jedem 2ten click, chaos pur
If complete europe comes on your server.. the rest can be thought out easily.
* Immer noch keine Möglichkeit sich pings der server anzeigen zu lassen, 20 minuten zum einloggen auf dem überfüllten server nur um zu sehen, dass der ping unspielbar ist
When a server is marked as high capacitated... what do you expect? low pings? come on.. get real.
* Supportseite? tot
There are a lot more europeans who are complaining about things you complaint about and somethimes a server / website cant handle that trafic or the help desk decides to make temp stop on the endles helpstreams...
Blizzard (oder vielleicht nur Blizzard Europe)

P.S. Ein Freund sagt mir grade auf den PvE Servern ist es weniger schlimm, was mich wiederum fragen lässt warum es mehr PvE als PvP Server gibt wenn das Interesse andersrum ist.

In 1 Jahr ist diese Mess vielleicht spielbar wenn die wirklichen zahlenden Betatester (wir) ein paar 1000000 euro an Blizzard überwiesen haben.

Sorry klingt hart aber das musste raus, ich hab mich während der Beta mit Kritik zurückgehalten weils eine Beta ist aber ich frag mich jetzt wozu die Beta eigentlich gut war.
if you take a look @ the US release, at the beginning it was also a huge mess but @ the moment almost al problems are solved in just a few months.. comon give them time.. it's their first euro day for gods sake!

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb verschrikkelijk veel problemen met het spelen. Elke keer na een minuut ongeveer klapt het spel vast. Ik kan nog gewoon rondlopen en alles aanklikken, maar niks reageert meer.
Ik zit wel achter een router, maar dit zal geen verschil moeten maken.
Iemand ook deze problemen??? Wordt er namelijk gek van!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

razhyell schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:57:
Ik wacht al de hele dag op mijn Wow.
Pakketjes van Gcshop.nl komen die door mijn brievenbus, of word er aangebeld?
Ik heb de mijne van gcshop.nl vanochtend gekregen in een grote envelop. Ik was zelf niet thuis, maar ik vond hem op de deurmat, dus ik ga ervanuit dat niemand hem aangenomen heeft voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:17
Iemand nog een CE nodig voor de normale prijs? Mail me.
bartmalestein@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:02:
Ik heb verschrikkelijk veel problemen met het spelen. Elke keer na een minuut ongeveer klapt het spel vast. Ik kan nog gewoon rondlopen en alles aanklikken, maar niks reageert meer.
Ik zit wel achter een router, maar dit zal geen verschil moeten maken.
Iemand ook deze problemen??? Wordt er namelijk gek van!!!
Rustig :( , denk om je rikketik, lees effe de topic die boven je bericht is geplaatst. Misschien ken je dan de rede hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:52

The Legend

*Plop*

Ik ben een beetje aan het questen als Tauren Shaman maar hoe join ik nu eigenlijk die horde guild :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:07:
Ik ben een beetje aan het questen als Tauren Shaman maar hoe join ik nu eigenlijk die horde guild :?
Die bestaat ongetwijfeld nog niet :)

Zodra die bestaat, doe dan dit:

http://www.crazycows.nl/wow/nieuws.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serieus wat is dit??

nu kan ik niet kansloos als eerste lvl 60 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:52

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:08:
[...]

Die bestaat ongetwijfeld nog niet :)

Zodra die bestaat, doe dan dit:

http://www.crazycows.nl/wow/nieuws.php
Thx :*

* The Legend moet nu helaas werken. Zijn koetje is inmiddels lvl 5 en mag lekker slapen :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Zou iemand me kunnen vertellen of het mogelijk is om te gamen met de install die je tijdens de EU-beta hebt gebruikt ?
Of moet je het spel helemaal opnieuw installeren ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Salo schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:56:
Misschien is deze vraag wel honderdduzend keer gesteld, maar ik zal nog een (laatste) keer vragen, maar welke server gaan we spelen als :Y) Tweakers :Y) .
Ik ga bij de Alliance -> als Warlock genaamd LordSalo of MisSalo :9 .

Ja ik weet het, paar berichten terug is al eerder gepost, maar als elke seconden paar berichten gepost worden, hoeveel berichten moet ik terug kijken. (Deel 16 al 8)7 )
weet niet of dingen met lord of miss binnen de naming politcy vallen.. dacht van niet, maar weet het niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
SMulTiE schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:11:
Zou iemand me kunnen vertellen of het mogelijk is om te gamen met de install die je tijdens de EU-beta hebt gebruikt ?
Of moet je het spel helemaal opnieuw installeren ??
Is mij iig gelukt dus lijkt me geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
IK kan gelukkig wel spelen, gewoon een CC nummer van een vriend van mij geleend, op zijn naam de billing info geregged. Voila. Als je dan binnen 1 maand de billing info veranderd naar pre-paid game cards, dan is er geen probleem, dus ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet :P

Over het feit dat je een CC moet hebben om te reggen: Dit komt geheel van de US versie vandaan, houdt er rekening mee dat ze daar bijna allemaal een CC hebben. Daarnaast, staat EU Blizzard voor WoW los van US Blizzard voor WoW. EU Blizzard is verantwoordelijk voor alle WoW activeiten binnen de EU.

Dus ook Betalings opties. Als je ergens op wilt zeiken doe dat dan tegen hun, want zij zijn de personen die hun zaakjes niet in orde hebben. Ga dus niet op Blizzard in t algemeen zeiken, want die kunnen er weinig aan doen.

Blizzard EU is pas opgezet en is nog met een hoop organisatorische dingen bezig. Dit kan men afleiden uit het feit dat er nog redelijk veel vacatures zijn daaro, en dat de site nog steeds niet 100% in orde is, ook al is de EU retail al gelauched.

Tijdens de beta zijn ze vooral bezig geweest de EU servers te stabiliseren en bug vrij te maken. IMHO is dit ook veel belangrijker dan dat je per see een CC nodig hebt om te reggen.

Edit: Reactie op de quote hierboven. Ik speel gewoon met de EU Beta Client en heb geen problemen. Je hoeft dus niet opnieuw de WoW client te installen.

[ Voor 6% gewijzigd door D-Raven op 11-02-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet je naar de guild master gaan toch?? of moet je geinvite worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Die hele cd verkoop is een wassen neus... maand spelen kost 13 euro... je hebt de client al... dus je betaald 'gewoon' voor een doossie en die cd's... en dat had voor mij niet gehoeven...

Eerst maand gratis? Gratis mij ass! Duurste maand van de abbonement!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Is irc.tweakers.net trouwens down ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamal schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:14:
Die hele cd verkoop is een wassen neus... maand spelen kost 13 euro... je hebt de client al... dus je betaald 'gewoon' voor een doossie en die cd's... en dat had voor mij niet gehoeven...

Je betaalt natuurlijk voor je licentie, niet echt voor de CD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
zware irritatie de signup pagina is down :(

tja hoop niet dat mn hele avond bestaat uit F5 rammen

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Ligt het nou aan mij en mn vrienden of kan niemand een account aanmaken?! :S
Op www.wow-europe.com...

[ Voor 15% gewijzigd door Hidde op 11-02-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 04-09 17:50
Jamal schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:14:

Ontwikkeling van het spel is duur.
Onderhoud van de servers/game ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Bajo op 11-02-2005 16:24 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sign up pagina is momenteel down, dit is op het forum ook te lezen:

Account Creation Pages Down

Misschien, heel misschien, zijn ze nu al de oplossing aan het implementeren voor de mensen zonder creditcard. Ik hoop er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:23:
De sign up pagina is momenteel down, dit is op het forum ook te lezen:

Account Creation Pages Down

Misschien, heel misschien, zijn ze nu al de oplossing aan het implementeren voor de mensen zonder creditcard. Ik hoop er op.
Over dat probleem was al een email gepost hier :Y)
Waarschijnlijk word het dit weekend gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:11:
[...]

weet niet of dingen met lord of miss binnen de naming politcy vallen.. dacht van niet, maar weet het niet zeker
waarom niet, op USA Beta heb ik als LordSalo gespeeld en op de Europe Beta als MisSalo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Kunnen ze niet beter neerzetten "je hebt een cc nodig" en dan de mensen met een cc laten reggen alvast? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ontwikkeling van het spel is duur.
Onderhoud van de servers/game ook.[/quote]

ja maar heb nu 44euri gedokt en zit naar een page not found pagina te kijken vind ik tot echt slecht van ze geregeld hadden ze moeten zien aankomen

dus nu betaal ik voor zware irritatie

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:23:
Ik ben weer met je aan het meehopen ;)
Het ligt er nu toch uit, dus doe meteen iets nuttigs bitte :P
Anders ga ik alsnog een zakenmannetje neerslaan, die komen zodirect terug van hun werk O-)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Iedereen die nu ligt te neulen, had dit van te voren ALLANG kunnen zien aankomen en had kunnen besluiten om het spel pas zondag of maandag te gaan spelen (misschien is het morgen ook zelfs wel opgelost) om zo irritatie te voorkomen.

M.a.w. ga ff buiten een blokje om, ga een film kijken, ga (voor het laatst voorlopig :D ) naar je vriendin. I.i.g DOE FF WAT ANDERS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Degenen die de game gedownload hebben moeten behalve de maandelijkse kosten toch ook éénmalig voor de licentie betalen? Of alleen maandelijkse kosten?

En over de game zelf: Kan je NPC's en spelers van de tegenpartij aanvallen op een non-PVP/normale server?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt slecht dat die page er nu al uit ligt, dit kon inderdaad makkelijk voorzien worden en worden opgevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 20:25
Lord_Salo schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:25:
[...]
waarom niet, op USA Beta heb ik als LordSalo gespeeld en op de Europe Beta als MisSalo.
Er staat wel in de policy dat prefixes als Lord en King en dergelijke niet toegestaan zijn. De vraag is alleen of ze er ook daadwerkelijk wat aan gaan doen.
Titles
Fantasy titles should be earned through the mechanics of the game, and should not be recreated through character naming (this policy does not apply to Guild and Pet Names). This category includes names which:

* Consist of any title prefix or suffix attached to a character's name be it fantasy-based or not (i.e. Kingmike, Presidentsanchez, Misterpopatoe)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:16:
[...]
Je betaalt natuurlijk voor je licentie, niet echt voor de CD's.
Inderdaad, je hebt ook van die mensen die kwaad worden als hun treinkaartje niet wordt gecontroleerd. Ze hebben niet door dat ze betalen voor het vervoer :P

... en nee ik werk niet voor de NS

stamp666 je wilt er wel als eerste erbij zijn, dan kun je nog wat foutjes verwachten. Als je geen "irritatie" wilt hebben had je een beter nog kunnen wachten. Ik zit er om eerlijk gezegd er niet zo mee.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 16:36 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegelaten