Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.326 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:19:
[...]

Er staat:
In case of cancellation and/or termination of your Account, Blizzard does not warrant that your Account, player characters, user profiles, weapons, armour, etc… (“Game Data”) will be kept in case of new subscription.
Dus als je dan stopt en wisseld naar Gamecard ben je je account kwijt :/
Je kunt ook gewoon de betalingswijze wijzigen.

Wel lomp by the way. Als ik m'n CE net (voor het account createn op mijn naam) op ebay had gezet had ik van de opbrengst de gewone game én een nintendo ds kunnen kopen 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door pagani op 11-02-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Voor de mensen die aan het twijfelen zijn over een fake CC nummer, bedenk wel dat _als_ men niet op tijd is met het leveren van gamecards dat je dat wel de sjaak bent.

In principe kan je tot 11/3 spelen met je gratis maand, maar de gamecards komen officieel op 4/3. Dan is het wel te hopen dat er geen spontaan uitstel komt van de levering ervan, want de marge is maar een week.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Groot probleem binnen de GoT guild, de ene helft zit op Bloodscalp en de andere helft op Bladefist.
Lijkt me handig dat de mensen wie de "leiding" zouden hebben dat ie even het één en ander regelen nu iedereen nog een lage level is. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guest account kan dus ook niet gebruikt worden, dit is echt een grove fout van Blizzard. Zelfs voor de guest account moet betalingsinformatie opgegeven worden, dat is absurd. Mensen die van zo'n account gebruik maken willen het spel over het algemeen nog even testen.

Op het forum zijn er inmiddels ook vele klachten over de gang van zaken:

Change payment method or CC#
Free month: a farce?
The Free Month. blue response please?
How to obtain the free month?
Register problems

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Echt grappig dat er vanochtend een gigantische rij bij de Dimension Plus stond met wachtenden, terwijl je WoW gewoon bij de Mediamarkt kon halen voor €34,99 en er ook nog eens genoeg CE's waren (ook goedkoper dan normaal).

Een jongen voor me liep gewoon met 3 CE's weg en had een dag er voor ook al eentje mee gekregen. :D Bij de mediamarkt Groningen waren ze nog niet eens begonnen om de schappen te vullen met WoW. Toen ik er aan kwam kreeg ik er eentje uit de grote doos. :)

[ Voor 5% gewijzigd door CJ op 11-02-2005 13:25 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeah! een minuut geleden is de postbode met mijn CE van bol.com langsgeweest. ik kreeg er al een beetje een hard hoofd in of ie vandaag nog ging komen, maar eindelijk kan ik ook spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
CJ schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:25:
Echt grappig dat er vanochtend een gigantische rij bij de Dimension Plus stond met wachtenden, terwijl je WoW gewoon bij de Mediamarkt kon halen voor €34,99 en er ook nog eens genoeg CE's waren (ook goedkoper dan normaal).

Een jongen voor me liep gewoon met 3 CE's weg en had een dag er voor ook al eentje mee gekregen. :D Bij de mediamarkt Groningen waren ze nog niet eens begonnen om de schappen te vullen met WoW. Toen ik er aan kwam kreeg ik er eentje uit de grote doos. :)
Mediamarkt Utrecht waren alle CE's al weg. Komt er een kerel met z'n zoon aan terwijl ik m'n pre-order vraag: "Waar kan ik de WoW value edition krijgen?" Verkoper: "Oh, u bedoelt de CE?" Kerel: "Ja, die." Verkoper:"Die hebben we niet meer." Kerel:"Waar kan ik die nog krijgen dan?" Verkoper en ik samen:"Op e-bay voor 225 euro " :P

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 11-02-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Ik heb er net een bij mij op mn werk gehaald..dichtste bij..anders zou ik een ardig eindje moeten reizen om em wat goedkoper te halen..hebem nu voor +/- 40 euro..

vind het echt een vet spel... ik dacht dat ik het niet ging spelen, maar goed..heel veel it mn klas spelen het en andere vrienden, en tis wel tof gewoon :)
ik speel totdat final fantasy 12 uit is :P
johnnyv.nl schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:28:
[...]
Kerel:"Waar kan ik die nog krijgen dan?" Verkoper en ik samen:"Op e-bay voor 225 euro " :P
LOL!! :D te gek.. haha

[ Voor 25% gewijzigd door gitaarwerk op 11-02-2005 13:30 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:03:
[...]

"Do you want some cheese with that whine?"

Komop zeg, ze zullen d'r ongetwijfeld hard mee bezig zijn. Reken maar dat het KNAP hectisch is in die datacenters op dit moment.
whine ?!?!
een bericht waarin staat dat ze het probleem onderkennen en zeggen dat ze het asap oplossen is toch zeker niet teveel gevraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

arg! heb maandag de betaling naar Dimension Plus gedaan en begin me nu toch af te vragen of dat wel op tijd binnen was....
* _Droopy start z'n emu-tje maar weer op,... beter dan hier maar gaan zitten w88 op een bezorger/postbode.

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:30:
[...]

whine ?!?!
een bericht waarin staat dat ze het probleem onderkennen en zeggen dat ze het asap oplossen is toch zeker niet teveel gevraagt...
dan zullen ze op alle posts op dat forum moeten gaan reageren. Ik heb gelezen daarboven dat er aan gewerkt word.. verder zal je nu ff met CC moeten werken.. ik ga dat trouwens sowieso doen.. dus ik activeer me zo gewoon :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow net binnengekomen
nou moet ik toch wachten tot ik toestemming heb met invoeren van cc gegevens :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:33:
Wow net binnengekomen
nou moet ik toch wachten tot ik toestemming heb met invoeren van cc gegevens :r
Je kan het spel wel alvast installeren, scheelt toch al gauw een half uur ;)

En als je de CE hebt kun je natuurlijk het artwork gaan bekijken, dvd'tje kijken, cd'tje luisteren etc.

Lol, 2933 wijzigingen in de patch 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door pagani op 11-02-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:34:
[...]

Je kan het spel wel alvast installeren, scheelt toch al gauw een half uur ;)

En als je de CE hebt kun je natuurlijk het artwork gaan bekijken, dvd'tje kijken, cd'tje luisteren etc.

Lol, 2933 wijzigingen in de patch 8)7
Heb geen ce besteld... heel erg domme fout van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik mijn account info kan achterhalen? Ben mijn account-naam vergeten.... 8)7

Installatie wil trouwens ook niet lukken, blijft al een half uur staan op hetzelfde bestand, iemand hiervoor toevallig een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Signup en dan account management volgens mij
en probeer gewoon opnieuw te instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 13:37
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:37:
[...]

Heb geen ce besteld... heel erg domme fout van me
Dan kan je toch alvast de handleiding gaan lezen? Staat vast ook erg veel leuke en handige informatie in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:41:
Signup en dan account management volgens mij
en probeer gewoon opnieuw te instaleren
Opnieuw installeren wordt dan poging 12, ben nu een andere pc aan het proberen, kijken of ie het daar wel doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:27:
yeah! een minuut geleden is de postbode met mijn CE van bol.com langsgeweest. ik kreeg er al een beetje een hard hoofd in of ie vandaag nog ging komen, maar eindelijk kan ik ook spelen :)
was deze gekomen als pakketje met een busje of als een door de brievenbus-passende-die-de-gewone-postbode-bezorgt pakketje krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laurens291 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:42:
[...]

was deze gekomen als pakketje met een busje of als een door de brievenbus-passende-die-de-gewone-postbode-bezorgt pakketje krijgt?
volgens mij met busje
postbode is hier nog niet geweest en heb hem via me buurvrouw gkergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:43:
[...]

volgens mij met busje
postbode is hier nog niet geweest en heb hem via me buurvrouw gkergen
dan heb ik nog kans :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet nou toch nog wachten jegh :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mm.. nog geen postbode geweest voor mn dimplus CE.. ook geen briefje toen ik weg was, dus hopelijk komt ie nog. Andere mensen wel al een dimplus CE gekregen die vooruitbetaald was? Dus geen rembours :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://img233.exs.cx/img233/615/aaaa00221ed.jpg
Ik voel me zo... wel kijken niet aanraken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrc
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Marrc

Affirmanti incumbit probatio

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:47:
[...]

Ik zie dus wel een hele kleine uitsparing zitten onder cd 3, alsof daar een stickertje hoort.
Betekent dit dat ik nu dik genaaid ben?
De sticker met key is ruim 5 bij 1 cm en zit aan de binnenkant van het hoesje onder CD3.

Als je die niet hebt zou ik inderdaad meteen terug naar de winkel gaan en onderweg de nodige schietgebedjes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje? is de WoW account side down ofzo :?

Ik klik manage account aan om een account aan te maken, maar server word niet gevonden.

Geeft als melding HTTP Fout 404. Hebben meerderen hier last van?

Of is er stormloop op die site, dat ie daarom plat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IDD dat heb ik ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoeveel problemen ze nu met de EU servers zullen krijgen. Na wat ik allemaal heb meegemaakt op de US servers blijf ik toch lekker daar. Nu zijn er (bijna) geen problemen meer.

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa320956/tmp/WOW.jpg
M'n level 40 Hunter op Shadow Moon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laurens291 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:42:
[...]

ja, hij was met de bus :)
je kan op bol.com je bestelstatus zien of ie al is verzonden, dan weet je in ieder geval of je m vandaag kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Ben nu al mijn accountnaam kwijt, als ik mijn accountnaam probeer te achterhalen word ik doorgestuurd naar de US site, daar moet ik mijn emailadres invullen, en dan zegt ie dat mijn email adres onbekend is! Hoe achterhaal ik nu mijn Account naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die ook problemen heb ga gewoon via de koppeling van de hoofd site van WoW Europe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:56:
:? Ben nu al mijn accountnaam kwijt, als ik mijn accountnaam probeer te achterhalen word ik doorgestuurd naar de US site, daar moet ik mijn emailadres invullen, en dan zegt ie dat mijn email adres onbekend is! Hoe achterhaal ik nu mijn Account naam?
Even geduld hebben tot support goed werkt.. mailtje sturen en veel geduld hebben...

Knap trouwens dat als je een betaald abonnement afsluit en een username/password op moet geven je NU AL je username kwijt/vergeten bent...

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 11-02-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

ZO net heel eindhoven afgelopen.
Overal uitverkocht :(
totdat een aardige verkoper bij de intertoys me doorverwees naar vanpiere boeken in de heuvel (huh verkopen ze daar ook spellen ?) en idd, daar lagen er nog 4 :)
Helaas moet ik over een uur werken, dus spelen zit er niet meer in :(

Ow en degene hierboven die beweerde te weinig te verdienen. bij oa de annamro en de anwb kun je gewoon een CC aanvragen zonder dat op je inkomen word gelet.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marrc schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:50:
[...]

De sticker met key is ruim 5 bij 1 cm en zit aan de binnenkant van het hoesje onder CD3.

Als je die niet hebt zou ik inderdaad meteen terug naar de winkel gaan en onderweg de nodige schietgebedjes maken.
thx voor je reply, die uitsparing is zeker niet 5 bij 1, maar hij is ook niet te zien op 20 cm afstand. Ik heb de binnenkant van het hoesje helemaal uitgekamt en er zit dus nergens een stikker. Er zijn ook geen sporen van een sticker die verwijderd is ofzo.
Ik heb 'm besteld bij gcshop, iemand enig idee wat mn rechten nu zijn? Ik zou 'm graag willen omruilen of geld terug.
Kheb al een mailtje gestuurd, maar nog niks terug gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:59:
[...]

Even geduld hebben tot support goed werkt.. mailtje sturen en veel geduld hebben...
Geduld...... Dat heb ik dus niet! Kan ik dat niet ergens achterhalen in firefox, die onthoud toch alles wat ik type in een invoervak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje ...
Het is al een tijdje gevraagd geweest , maar zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een screenshot met de realmlist te posten ... En dit van de normale servers ...

Of een link waar ik de realmlist kan vinden ...

Mss kunnen we deze lijst in de startpost opnemen...

Tijd dat er eens iets nuttig wordt gepost hier ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
heuveltje schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:00:

Ow en degene hierboven die beweerde te weinig te verdienen. bij oa de annamro en de anwb kun je gewoon een CC aanvragen zonder dat op je inkomen word gelet.
Inkomen boeit sowieso niet bij CC.. Tenzij je een platinum card wil ofzo :P

Er zijn ook dingen als studenten-CC's en weet ik het allemaal niet waar dus inkomen niet belangrijk bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:01:
[...]

Geduld...... Dat heb ik dus niet! Kan ik dat niet ergens achterhalen in firefox, die onthoud toch alles wat ik type in een invoervak?
Hoe was het spreekwoord ook al weer?

Iets met brand, blaren en zitten in ieder geval....

nofi.. maar je hebt hier echt Blizzard bij nodig en support werkt nog niet...

Maaruh.. je kan toch wel ENIGSZINS bedenken wat voor USERNAME je gebruikt :? Snap het niet.. wachtwoord kan ik nog bijkomen, maar username? Daar neem je toch geen random string voor ofzo :?

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 11-02-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.

Zo, en nu wacht ik nog steeds op die postpik hiero :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:03:
[...]

Hoe was het spreekwoord ook al weer?

Iets met brand, blaren en zitten in ieder geval....

nofi.. maar je hebt hier echt Blizzard bij nodig en support werkt nog niet...

Maaruh.. je kan toch wel ENIGSZINS bedenken wat voor USERNAME je gebruikt :? Snap het niet.. wachtwoord kan ik nog bijkomen, maar username? Daar neem je toch geen random string voor ofzo :?
Neuh, geen random string, meer van:
poging 1: bezet,
poging 2: bezet,
poging 3: bezet,
poging 4: euh, *bedenkt naam*

Daarna loopt je installatie vast, daar mee verder, en dan poging 4 vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben bezig met een acount te maken maar nu vragen ze hoe ik wil betelen :( gvd heb al 50 pleuri uitgegeven , wat moet ik nu doen hier een screen http://www.tweakzone.nl/f/g/27499nbrZJHCP.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
In al m`n vreugde was ik bijna vergeten hoe ongelooflijk goed dat torrent systeem werkte. Ik kan die patch niet eens downloaden omdat na 30 seconden heel m`n pc vastloopt met die blizzard downloader. Iemand toevallig een http/ftp linkje voor die 1.2.3 patch? Anders ben ik flink genaaid denk ik zo :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Tr!gger schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:09:
In al m`n vreugde was ik bijna vergeten hoe ongelooflijk goed dat torrent systeem werkte. Ik kan die patch niet eens downloaden omdat na 30 seconden heel m`n pc vastloopt met die blizzard downloader. Iemand toevallig een http/ftp linkje voor die 1.2.3 patch? Anders ben ik flink genaaid denk ik zo :)
Ja, ik denk dat een mirror fijn zou zijn.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 15-09 02:54
http://www.fileplanet.com...of-Warcraft-Patch-v1.2.3-[UK-English]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:09:
ik ben bezig met een acount te maken maar nu vragen ze hoe ik wil betelen :( gvd heb al 50 pleuri uitgegeven , wat moet ik nu doen hier een screen http://www.tweakzone.nl/f/g/27499nbrZJHCP.JPG.
Aan WoW zitten maandelijkse kosten verbonden. De eerste maand is gratis, maar je zult wel al direct een batalingsmethode moeten opgeven. Aangezien timecards nog niet beschikbaar zijn (4 maart) zul je hier dus een CC-nummer voor op moeten geven. Deze wordt niet gecharged overigens als je dit op tijd omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een vaag probleem: ik was deze ochtend bezig met het van een account, alles gaat lekker: code-ingevoerd, gegevens enz. Kwam echter bij de betaalopties. Ik wilde mn creditcard nummer van mijn vader invoeren (ja, na toestemming te hebben gekregen) maar die was nog niet thuis. Ik sluit dus de hele boel even af en wacht tot hij thuis komt. Na het het nummer te hebben gekregen probeer ik opnieuw een account te maken: wat gebeurt er? - de auth key wordt niet herkend.

Hmm denk ik, zal wel komen omdat ik m al een keer ingevoerd hebt. Ik probeer dus mn bestaande account in te komen om het te veranderen. Nu blijkt echter dat zowel mn username als emailadres helemaal niet herkent worden door het systeem. Ik kan ook geen nieuwe account creeeren omdat mn key opeens ongeldig is :/

iemand misschien tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die vooruitbetaald hebben bij Dimplus voor de CE, hebben jullie nog een bevestiging gehad na het overmaken van geld? Ik ben namelijk nog steeds aan het w8en op postbode.. iedereen heeft em al volgens mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hmm.. dan zou ik je pc ook eens nakijken, want alle patches (en dat is er zo minstens 1 per maand) zullen op deze manier aangeboden worden...

En daar gaan niet overal losse downloads van beschikbaar komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat wel op fileplanet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Dynabyte is mijn bestelling bevestigd en ik kan hem daar ophalen. Jammer dat ze in Den Haag geen koopavond hebben, maar mijn broertje haalt hem waarshijnlijk vanmiddag al bij Dixons, ook 1 voor mij :)

Die verkoper van Dynabyte wist me wel te vertellen dat ze een email hadden gehad, waarin verteld werd dat de volgende zending WoW games waarschijnlijk pas in juni of Juli komt. Dit in verband met het aantal spellen dat verkocht mag worden, omdat het anders te druk op alle servers wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:11:
[...]

Aan WoW zitten maandelijkse kosten verbonden. De eerste maand is gratis, maar je zult wel al direct een batalingsmethode moeten opgeven. Aangezien timecards nog niet beschikbaar zijn (4 maart) zul je hier dus een CC-nummer voor op moeten geven. Deze wordt niet gecharged overigens als je dit op tijd omzet.
waar slaat dat nou op dat je nog meer moet gaan betalen, dit slaat echt alles .nou bij het kopen van het spel werd daar niks van gezegt. en voor mensen die geen internet hebben ( zijn er niet veel maar het kan ) en die dat spel kopen hebben er dus geen bal aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:02:
Klein vraagje ...
Het is al een tijdje gevraagd geweest , maar zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een screenshot met de realmlist te posten ... En dit van de normale servers ...

Of een link waar ik de realmlist kan vinden ...

Mss kunnen we deze lijst in de startpost opnemen...

Tijd dat er eens iets nuttig wordt gepost hier ...
http://www.worldofwarcraft.com/serverstatus/

bedoel je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:14:
waar slaat dat nou op dat je nog meer moet gaan betalen, dit slaat echt alles .nou bij het kopen van het spel werd daar niks van gezegt. en voor mensen die geen internet hebben ( zijn er niet veel maar het kan ) en die dat spel kopen hebben er dus geen bal aan. :(
Mensen die dit spel kopen en geen internet hebben? :D :D :D Ik hoop dat je het over CC hebt, want dit spel zonder internet is echt ondenkbaar :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat vraag ik me ook af, ik wacht wel tot vanavond dan is mijn pa met de CC wel weer thuis...
Wel jammer dat het zo moet maar ja.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
waar slaat dat nou op dat je nog meer moet gaan betalen, dit slaat echt alles .nou bij het kopen van het spel werd daar niks van gezegt.
Staat achter op de doos oen. En als je 'em online gekocht hebt kun je 'em fijn terugsturen. Mensen die gaan zitten zeuren dat je maandelijks moet betalen voor een MMORPG kunnen we missen als kiespijn.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

tja... je kan dit spel ook niet off-line spelen, volgens mij staat alles wel op het doosje..

Ik wil trouwens als dwerg rouge of hunter spelen, maar kan ik dan als low-lvl gelijk naar stormwind gaan? omdat een vriend van mij daar als human speelt. Zijn er misschien quests die een dwerg MOET doen in dwergen land om bepaalde dingen te krijgen (of follow up quests voor spells/items?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

LOL heb je wel enig idee WAT je gekocht hebt :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:12:
[...]

Hmm.. dan zou ik je pc ook eens nakijken, want alle patches (en dat is er zo minstens 1 per maand) zullen op deze manier aangeboden worden...

En daar gaan niet overal losse downloads van beschikbaar komen..
Hier zijn al meer topics over geweest op het usa forum die ik heb gevolgd. Blizzard kwam niet met een oplossing en tips van users zelf hielp ook voor niemand. PC is btw nog geen jaar oud met laatste drivers etc helaas. Het feit dat alles op iedere manier werkt maar alleen het torrent systeem van blizzard zeg imo toch wel veel :). Andere torrent progjes werken wel gewoon maar ik blijf het een dom systeem vinden.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand maybe een server zonder lag :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:16:
[...]

Staat achter op de doos oen. En als je 'em online gekocht hebt kun je 'em fijn terugsturen. Mensen die gaan zitten zeuren dat je maandelijks moet betalen voor een MMORPG kunnen we missen als kiespijn.
Ik koop een spel en dan wil ik dat gewoon spelen , zonder er nog meer voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:17:
[...]

Ik koop een spel en dan wil ik dat gewoon spelen , zonder er nog meer voor te betalen.
Geen probleem, maar koop dan geen MMORPG ;)

Als ik een auto koop kijk ik ook niet gek op als ik erachter kom dat er ook benzine in moet...

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 11-02-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
[...]

Bovenaan op de doos staat een witte balk, met daarin dat je subscription fees tegemoet gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

[...]

dan snap je het principe van een MMORPG niet helemaal me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

[...]

Helaas werkt het niet op die manier bij MMORPGs.

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 08:48
wat een klote cd's zeg, van de retail

cd's slaan een heel tijd over, duurt 15 min per cd om te installen. ben nu al ruim 40 min bezig, bij cd 3 nu...
valt hier iets aan tedoen? andere cdromspeler werkt niet...

is dit bij iedereen zo?

offtopic:
of moet dit toch in prblemen en vragen? :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat kan niet, lekker puh!
Damn, ik had de laatste uit de dixon in lwarden, en ook nog een Horde! yaargh!

Blij, pa vanavond thuis acount registeren en vanavond ff doorhalen!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
jarnotjuh schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:19:
wat een klote cd's zeg, van de retail

cd's slaan een heel tijd over, duurt 15 min per cd om te installen. ben nu al ruim 40 min bezig, bij cd 3 nu...
valt hier iets aan tedoen? andere cdromspeler werkt niet...

is dit bij iedereen zo?

offtopic:
of moet dit toch in prblemen en vragen? :P
Ik denk eerder bij Pricewatch, om een snellere cdrom aan te schaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
FragNeck schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:20:
[...]

Ik denk eerder bij Pricewatch, om een snellere cdrom aan te schaffen ;)
niet zeiken, tis een dvdbrander van een halfjaar oud...
andere cd's/dvds doen het wel goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hydra schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:16:
[...]

Voorop op de doos zelfs :)
Internet connection required, additional online fees apply.

maar was er eigenlijk ook een dvd versie ?
heb nu 4 onhandige cd's :(

* heuveltje mompelt nog wel iets over diablo2........................

[ Voor 10% gewijzigd door heuveltje op 11-02-2005 14:23 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Arme jongen, rukt een doos uit de rekken zonder te kijken wat het precies is...Heb je wel enig benul van het MMORPG concept??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img226.exs.cx/img226/1420/img18428np.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img226.exs.cx/img226/1420/img18392xz.th.jpg

vrijdag 5-12-2004 besteld + betaald
zaterdag 6-12-2004 geen ce meer verkrijgbaar op comcol.nl
vrijdag 11-2-2005 binnen rond 14:00

netjes hoor van computercollectief :) de ce's gingen echt letterlijk als warme broodjes weg dus ik ben best blij dat er nog een ce voor me over was

PS : erg te limited, de ce's die verkrijgbaar zijn voor NL. Gefeliciteerd voor de andere tweakers die ook de ce binnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 07:44
whoeeeeeeeeeh dit vindt ik nou mooi he, het registreren doet het nie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
[...]

WoW is een MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game). Als je het spel gekocht hebt zonder te weten dat WoW zich voledig online afspeelt is dat niet zo slim. (misschien cliche maar <---- is wel de understatement van de eeuw).

Op de voorkant van het doosje staat overigens het volgende:

First month of play included
Internet connection required
additional online fees apply

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:21:
[...]

niet zeiken, tis een dvdbrander van een halfjaar oud...
andere cd's/dvds doen het wel goed..
Er worden een paar gigabytes op je harde schijf geinstalleerd, dus het kan lang duren ja :) Voordeel is dat je geen CD nodig hebt om het te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Hoi, ik zag veel mensen die vragen hadden over hun bestelling van Dimension+
Je krijgt geen bevestiging van betaling, maar bij mij en een vriend van me lag ie gewoon in de bus vandaag. Ik had ook een mailtje gestuurd en ze stuurden terug dat ze alles hadden verstuurd (donderdag dus) en het ligt dus aan TPG.

Dus gewoon geduld hebben en wachten op de postbode :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 16:13
Dat is de US lijst. De Euro lijst is nog niet online op de Europese site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:26:
[...]

Er worden een paar gigabytes op je harde schijf geinstalleerd, dus het kan lang duren ja :) Voordeel is dat je geen CD nodig hebt om het te spelen :)
kerel, een cd kopieren/installen duurt 5 min per cd, niet 20...
hij tikt ook gewoon over, alsof ie vast slaat..

ik weet wel waar ik over praat hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

GoodspeeD schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:28:
[...]

Dat is de US lijst. De Euro lijst is nog niet online op de Europese site.
bloodscalp staat wel in de lijst, dat is toch een euro server? of staat er een bloodscalp in de us en in eu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servers zijn gefixt, geen lag meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:31:
servers zijn gefixt, geen lag meer >:)
Nu het account gedeelte nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 07:44
Ik hoorde dat als je met prepaykaartjes wilt gaan betalen toch een creditcard nodig hebt voor het registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Aaargh! Elke keer als ik mijn key invoer geeft ie dit:
Slow poke! You took too long to complete the Account Creation process and your session has timed out. You will have to start again from the beginning. Sorry!
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

:D

Ik kan begrijpen dat mensen het invoeren van betalingsgegevens om de gratis maand of guest account te activeren absurd vinden -ikzelf heb hier momenteel ook een probleem mee- maar ik kan niet begrijpen dat je zeurt om de maandelijkse bijdrage. Dat dit spel een maandelijkse bijdrage heeft was vanaf het begin bekend en het is ook op de doos, op de website en in de manual te lezen. Mensen zonder internet hebben er inderdaad niets aan, maarja, dat is logisch, het is ook een online game: massive multiplayer online role playing game (MMORPG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat klopt, maar ik ga geen risico lopen met valse nummers etc, wacht wel tot mijn pa thuis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik ga zo ff fijn die dvd kijken die bij mn CE zit :*)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
M@NIC schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:37:
Aaargh! Elke keer als ik mijn key invoer geeft ie dit:

[...]

|:(
schrijf je dingskes op in notepad, en kopieer en plak deze in je venster.

maar wacht er maar even mee:

Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Jezus, die hele signup ligt plat..

[ Voor 33% gewijzigd door FragNeck op 11-02-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

had ik ook met mijn Firefox, nu ik IE heb gebruikt lukt het wel ... vreemd maar ja

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 16:13
Bizzarro schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:30:
[...]

bloodscalp staat wel in de lijst, dat is toch een euro server? of staat er een bloodscalp in de us en in eu?
Ik denk het wel. Al' Akir staat er niet bij op de betreffende lijst, terwijl het wel een Euro server is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
FragNeck schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:41:
[...]

schrijf je dingskes op in notepad, en kopieer en plak deze in je venster.

maar wacht er maar even mee:

Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Mja zal ik doen.
Weet iemand trouwens al of er met de beta client te spelen is?
Ik heb trouwens een versie met 4CDs gekregen, ik dacht dat het 1DVD zou worden.
Nu voor niks een gloednieuwe DVD brander gekocht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

worden er meer mensen op dit moment gekickt van de servers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

yep iedereen :S

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
volgens mij kan je gewoon het beta spel gebruiken effe de nieuwste patch en gaan :)

scheelt weer installen en bijna bij iedereen zijn de cd`s niet 100%, beetje eivormig :S

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 08:26

BrZ

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:48:
worden er meer mensen op dit moment gekickt van de servers ?
Jups, en blijft daarna lang hangen op authenticating en uiteindelijk unable to connect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik kan in ieder geval niet meer inloggen. Blijft hangen op authenticating...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:29:
[...]

kerel, een cd kopieren/installen duurt 5 min per cd, niet 20...
hij tikt ook gewoon over, alsof ie vast slaat..

ik weet wel waar ik over praat hoor..
Ik heb hier ook hetzelfde.. Hij doet er ook enorm lang over maar misschien komt dat omdat ie eerst die file (die op de cd staat van 650 MB) eest moet extracten en dan pas kan kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 08:26

BrZ

Ik zit weer in het spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Bij de CE zit inderdaad 4 cd's en een DVD, jammer dat je daarvoor een dvd speler cq brander gekocht heb (is toch niet weg om er een te hebben, brand je zelf er een dvd van :))

Ik heb hem gelukkig binnen, kan ik lekker spelen vanavond.

Tering wat een grote doos dacht ik toen ik hem binnenkreeg van tpg. Ik denk waarom doet dynabyte hem in zon grote doos, maar hij is gewoon zo groot.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is me toch ook wat ik heb een account aangemaakt, log mij voor de eerste keer in alles gaat goed tot zover, krijg ook de patch nog gedownload. Probeer daar na weer in te loggen op eens is mijn account niet goed. :(

Probeer nog in manage account te komen, blijkt mijn account naam op eens onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Laatst online: 03-09 19:08
Installen duurde bij mij ook vrij lang, cd`s die blijven hangen etc.
Sign up server lijkt het nu te doen
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegelaten