Ervaring met bedrijven die foto's op canvas doek drukken

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 101.646 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Canvas haal ik meestal van Topcanvasfoto.
Tot nu toe nog erg tevreden over.
Laats een keer een drukfoutje gehad in een canvas, en kreeg direct een nieuwe opgestuurd. oude hoefde ook niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:10

ByteDelight

Retro computing is alive!

M a r c o schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:33:
Canvas haal ik meestal van Topcanvasfoto.
Tot nu toe nog erg tevreden over.
Laats een keer een drukfoutje gehad in een canvas, en kreeg direct een nieuwe opgestuurd. oude hoefde ook niet terug.
Geen reflectie (op zwarte inkt) als het zonlicht er van de zijkant op staat, en je er van de andere kant naar kijkt?

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
bverstee schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:08:
[...]
Geen reflectie (op zwarte inkt) als het zonlicht er van de zijkant op staat, en je er van de andere kant naar kijkt?
Nee, niks. Ik heb een zwart/wit canvas van 1x1,5m groot. Dus dan zou het toch op moeten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-05 11:02
Mooi dat je geld terug hebt. Keurig dus.

Geen ervaring met andere bedrijven. Is dit niet veel mooier?
(misschien ook wel duurder)
http://xpozer.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik wil ook een foto op canvas gaan bestellen bij Top-canvasfoto.com, maar de foto is gemaakt met de front camera van de Samsung Note 4 (3.7mp, resolutie is 2560 * 1440). Is dit voldoende voor een canvas van 30 x 40cm? Heb de DPI via Photoshop verhoogt naar 300.

[ Voor 4% gewijzigd door Adipose op 07-08-2015 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Lijkt me prima. Ik zou niet zelf gaat kloten in Photoshop, maar gewoon het origineel opsturen naar de drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
HuHu schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:27:
Lijkt me prima. Ik zou niet zelf gaat kloten in Photoshop, maar gewoon het origineel opsturen naar de drukker.
Zal ik doen. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 701229

Spam

[ Voor 93% gewijzigd door Universal Creations op 07-10-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 706566

spam

[ Voor 97% gewijzigd door Universal Creations op 04-11-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
*kontschopt topic*

Hallo allemaal!
Weten jullie nog goede fotoprint bedrijven waar ik in 16:10 formaat een foto kan laten printen?

Ik wil een van mijn favoriete foto's uitprinten in de beste kwaliteit die er is. Ik houd niet zo van canvas vanwege de structuur etc, dus Xpozer of een print op forex van albelli.nl leken me wel wat.
Maar de foto moet perse in 16:10 verhouding geprint worden en dat is daar helaas niet mogelijk :-(

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Wat is een 16:10 formaat? In die verhouding, maar hoe groot? Aangezien dit het canvas topic is: veel bedrijven bieden de optie om aangepaste maten tot op de centimeter door te geven. Dus bijvoorbeeld 64 x 40 cm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-05 22:55

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Scirocco schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:20:
*kontschopt topic*

Hallo allemaal!
Weten jullie nog goede fotoprint bedrijven waar ik in 16:10 formaat een foto kan laten printen?

Ik wil een van mijn favoriete foto's uitprinten in de beste kwaliteit die er is. Ik houd niet zo van canvas vanwege de structuur etc, dus Xpozer of een print op forex van albelli.nl leken me wel wat.
Maar de foto moet perse in 16:10 verhouding geprint worden en dat is daar helaas niet mogelijk :-(

Iemand tips?
Dit kun je doen bij WhiteWall, heb je ook meteen de beste kwaliteit. Moet je niet gaan zeuren over de prijs natuurlijk :X

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Thanks, goeie tip! Moet me ontzettend inhouden om iets over die prijzen te zeggen haha, maar een goede print van mn foto is wel wat waard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Heb een foto van 240cm x 55cm (panorama) die ik wil laten afdrukken.
Staat een landschap op.

Twijfel nog tussen canvas & dibond afdruk.
Probleem waar ik nu alleen tegenaan loop is dat ik weinig bedrijven tegen die dit formaat kunnen leveren.
Wel 1 gevonden maar die zat op €55 ex. btw. Dat lijkt mij iets té goedkoop.
Ik betaal liever wat meer dan dat ik straks iets aan de wand heb hangen wat kwalitatief uitermate teleurstellend is. ;)

Iemand tips/advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-05 22:55

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Anoniem: 111246 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:23:
Heb een foto van 240cm x 55cm (panorama) die ik wil laten afdrukken.
Staat een landschap op.

Twijfel nog tussen canvas & dibond afdruk.
Probleem waar ik nu alleen tegenaan loop is dat ik weinig bedrijven tegen die dit formaat kunnen leveren.
Wel 1 gevonden maar die zat op €55 ex. btw. Dat lijkt mij iets té goedkoop.
Ik betaal liever wat meer dan dat ik straks iets aan de wand heb hangen wat kwalitatief uitermate teleurstellend is. ;)

Iemand tips/advies?
Heb je al gekeken bij bovenstaande (WhiteWall)? Daar is het mogelijk om een echte fotoafdruk onder acrylglas te laten maken voor die afmetingen. Andere materialen kunnen ze niet leveren op dat formaat.

Is alleen wél ietsjes duurder als €55 excl. :+ Je komt uit op €499.92 excl. btw, incl. verzend :Y) Maar goed, dan heb je ook wel echt de beste kwaliteit.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Ventieldopje schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:56:
[...]

Heb je al gekeken bij bovenstaande (WhiteWall)? Daar is het mogelijk om een echte fotoafdruk onder acrylglas te laten maken voor die afmetingen. Andere materialen kunnen ze niet leveren op dat formaat.

Is alleen wél ietsjes duurder als €55 excl. :+ Je komt uit op €499.92 excl. btw, incl. verzend :Y) Maar goed, dan heb je ook wel echt de beste kwaliteit.
Whitewall had ik gezien, maar bij waar ik gekeken werd aangegeven dat die maat niet leverbaar was.
Ik wil niks achter glas, waar de print komt te hangen zit ik anders met spiegelingen die daar onhandig zijn met invallend licht (lucht, zon, lampen). ;)
En €500 voor 1 print is wel wat te extreem. Er is vast een mooie middenweg te vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Dit soort bijzondere maten. de echte panorama's, zijn vaak moeilijk zomaar ergens te reproduceren op canvas.
Dat is de één v.d. redenen dat ik het uiteindelijk maar zelf ben gaan doen. >:)
Heb ooit een (NOS) Epson 7600 printer gekocht (voor een paar honderd euro) en die doet het nog steeds prima.
Alleen zijn rollen met afdrukmateriaal en inkt niet goedkoop.

Hier wat voorbeelden van m'n eigen panos.

Dit is er eentje van 2m lang die ik zelf afgedrukt heb m.b.v. de Epson 7600, op zwaar canvas, en een frame voor gemaakt heb:
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/3/2938/14240078360_a55f585274_c.jpg
Framed2 by Erik Haak, on Flickr

Hier hangt 'ie aan de muur:
Afbeeldingslocatie: https://c8.staticflickr.com/6/5238/14240221847_27fab2cbfe_c.jpg
Framed3 by Erik Haak, on Flickr

Mooie Plaatjes   

Pagina: 1 2 3 4 Laatste