[2d] Contest 2005 v2: Melkpak

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 21.583 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

Topicstarter
.
Afbeeldingslocatie: http://www.iain.nl/extra/2dcontest-2.jpg

Inleiding
Na veel discussie in de vorige contest is er toch een idee gekomen voor de tweede contest van het nieuwe jaar. Onze mophor kwam met het idee een melkpak te maken. Dat hij later daar niet op gestemd heeft, heeft de pret niet gedrukt: een meerderheid koos toch hiervoor. :P
Afbeeldingslocatie: http://www.iain.nl/extra/spacer.gif
Het is dus de bedoeling om in deze contest een pak melk te ontwerpen. Je krijgt daar geen source art bij, dus je moet het helemaal zelf opstarten en zelf op ideeën komen. Aan inspiratie komen lijkt me niet zo'n groot probleem, een tochtje naar de supermarkt is immers zo gemaakt.

In deze contest wordt meer van je verwacht dan alleen een goede vaardigheid in bijv. Photoshop, Paint Shop Pro of The GIMP. Er komt bij het ontwerpen van een pak melk namelijk nog veel meer kijken. Ook de toevoeging "creativiteit", die velen hier wel hebben, is nog niet voldoende. Het melkpak moet namelijk ook verkoopbaar zijn. Maak dus ook reclame op je pak melk en pas op met bepaalde kleuren. Probeer dus een combinatie te vinden in deze drie vaardigheden.

De eindtermen
Je zal beoordeeld worden op drie punten: creativiteit (30%), uitwerking (50%) en verkoopbaarheid (20%) (die vaardigheden die hierboven genoemd zijn dus). Omdat het Formule 1-systeem dat ze ook bij de 3d-contests gebruiken zo populair is, gebruiken we dat ook hier. Je kan aan het eind van de contest de punten (10, 8, 6, 5, 4, 3, 2 of 1 voor elk van de drie vaardigheden) naar mij doormailen, zodat ik ze dan in een tabelletje zet. Doe dat naar dit adres: Afbeeldingslocatie: http://www.iain.nl/extra/2dcontest-2.gif. Je mag alleen stemmen als je mee doet.
Om mee te doen moet je aan de volgende voorwaarden voldoen:
  • Je post voor de * iain 27 februari * je final
  • Je vermeldt bij je final expliciet dat dít final is.
  • Je hebt minimaal 1 WIP (work in progress) geplaatst.
  • Je maakt minimaal alle zijkanten van het melkpak.
  • Je houdt je aan de gegeven uitslag/plattegrond.
Wanneer men NIET aan de regels voldoet, en men na een waarschuwing hier nog steeds niet aan voldoet, men uitgesloten is van deelname / stemming.

De gedragsregels
Elke contest heeft regels, ook al zijn ze niet streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de do's en don'ts.
  • Hou het off-topic-gehalte laag; reageren op iemands werk mag, maar geef wel aan wat er goed, fout of mooi aan is.
  • Je mag zoveel WIP's posten als je zelf wilt, mits ze een toegevoegde waarde hebben. Geen WIP's posten waarop je 2 grassprietjes erbij hebt geshopt e.d.
  • Maak gebruik van thumbnails! De plaatjes die je post moeten dus niet alleen smaller zijn dan 575 pixels, maar ook daadwerkelijk kleiner zijn. Alleen [img=575] is dus niet genoeg, als het origineel nog steeds veel te groot is. Het is raadzaam om de kwaliteit van je JPG omlaag te gooien of het aantal kleuren terug te brengen als je GIF of PNG gebruikt.
  • Het is niet de bedoeling dat je een drie-dimensionaal melkpak tekent. We kunnen je niet verbieden het toch driedimensionaal te maken, maar deze plaat zal buiten mededinging zijn.
  • Geef voor al het extern materiaal een link naar het origineel.
  • Reageer opbouwend en niet afkrakend op andermans werk.

Over de afmetingen
Hier vind je de te gebruiken uitslag van een melkpak. Gelieve je aan dit formaat te houden. (Klik door naar volledige formaat!)

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Pelle/melkpak/melkpak_500.png

Een Photoshop file van dit bestand vind je hier: http://crew.tweakers.net/Pelle/melkpak/melkpak.psd

Laatste opmerkingen
Deze startpost is gebaseerd op de startposts van de 3d-contests en andere 2d-contests. Iedereen die hier aan heeft bijgedragen: heel erg bedankt! :)
Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf je webspace, zorg dan in ieder geval dat je final ergens onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden. (ImageShack biedt deze mogelijkheid en schijnt een erg goede optie te zijn). Gebruik anders de webspace die je meestal bij je ISP krijgt.

De contest is een typisch geval van "free-for-all" dus zelfs als dit de eerste tekening is die je maakt, mag je gewoon mee doen. Je kunt er alleen maar veel van leren. Het viel op dat veel mensen vroegen welke programma's gebruikt worden. Daarom is het het best om eerst even in [rml][ 2d] Post je 2D stuff maar weer - Part 8[/rml] te kijken. Daarin staat genoeg informatie om te beginnen.

En nu: iedereen aan de slag! Maak er wat moois van! Veel succes!
.

[ Voor 8% gewijzigd door Pelle op 09-02-2005 12:55 ]

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 17:02

Pelle

🚴‍♂️

Nog heeeeeel even dicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

En weer open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Topicstarter
Dat is inderdaad beter, Pelle... dank je wel :)
Alleen jammer dat ik nu niet meer de SP aan kan passen. Niet dat ik er veel meer te zoeken heb, aangezien hij wel zo'n beetje af is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9542

helemaal vergeten nog: is 20 feb niet een beetje errug rap? da's net een dikke week nog. Mijn voorkeur zou uitgaan naar eind feb. Niet dat ik anders niet meedoe ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:46
Is idd wel aan de korte kant. Maar met een beetje geluk kan ik wel wat tijd vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Mellon schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:32:
[...]
Dat is inderdaad beter, Pelle... dank je wel :)
Alleen jammer dat ik nu niet meer de SP aan kan passen. Niet dat ik er veel meer te zoeken heb, aangezien hij wel zo'n beetje af is...
Mocht er iets zijn wat je veranderd wilt zien in de SP (datum ofzo :P) dan geef je dat maar even door.. komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Topicstarter
Anoniem: 9542 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:34:
helemaal vergeten nog: is 20 feb niet een beetje errug rap? da's net een dikke week nog. Mijn voorkeur zou uitgaan naar eind feb. Niet dat ik anders niet meedoe ofzo :P
Toen ik de startpost maakte was het netjes 2 weken de tijd... Dat vond ik wel netjes, aangezien langere contests daarna vaak de neiging hebben om dood te bloeden. Nu is het inderdaad wel kort dag. Misschien er nog een weekje bij doen, ofzo? * iain roept Pelle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

27 februari van gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Ok leuke contest! :) Zou het niet leuker zijn om er ook een stukje eigen ontwerp van pak bij te doen? Dat voegt wat extras toe aan het thema. Nu ben je namelijk gebonden aan het standaard melkpak. Dat kan weer een boel leuke idee-en en discussies opleveren.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even wat voorbeeldjes nog:
[rml]sdomburg in "[ 2d] post je 2d stuff maar weer - part 7"[/rml] en
[rml][ AI] Gradient maken met PMS[/rml]

alleen van die laatste zijn de plaatjes offline, misschien kan upselen ze weer als voorbeeldje online stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

is het nou de bedoeling dat je het pak in perspectief inlevert of moet je hem op die uitvouow kaart zetten?

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is een 2d contest, dus je kleurt gewoon de uitvouwkaart in

als je wilt mag je 'm nog in perspectief zetten voor de show, maar dat doet niet mee in de beoordeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50225

Ik doe graag mee, en ik heb ooit een handleiding geschreven voor het 3D maken van een verpakking in Photoshop.

Handleiding Presenteren met PS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Een eerste wip, de voorkant van het pak:
Afbeeldingslocatie: http://chris.my-website.nl/got/melkpak/wip01.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Topicstarter
Larixk schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:28:
is het nou de bedoeling dat je het pak in perspectief inlevert of moet je hem op die uitvouow kaart zetten?
Mellon schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 11:15:
• Het is niet de bedoeling dat je een drie-dimensionaal melkpak tekent. We kunnen je niet verbieden het toch driedimensionaal te maken, maar deze plaat zal buiten mededinging zijn.
Lijkt mij duidelijk zat!

Overigens heb ik even geprobeerd of het uitvouwmodel van Pelle klopt: Hier het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.iain.nl/extra/fotomelkpak-1.jpg
Het is dus goed mogelijk, behalve het kruis dat staat tussen de schuine delen hoort eigenlijk opgebouwd te zijn uit driehoeken, dus zo: (je zal even moeten klikken)
Afbeeldingslocatie: http://www.iain.nl/extra/uitvouw-1.gif
chris schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:58:
Een eerste wip, de voorkant van het pak:
[afbeelding]
Mooi! Alhoewel de koe nu meer op een stier lijkt, en die geven geen melk, maar heineken bier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dudes........ ik wil voor de eerste keer meedoen, omdat ik naar mijn mening wel iets leuks in elkaar ga flansen denk ik, maar ik had wat vraagjes als dat niet erg is :

1. Moet je alle kanten in 1 afbeelding proppen of mag je ze ook apart doen ??
2. Hoe erg wordt er gelet op dingen als de manier waarop je het resultaat hebt bereikt ??
3. Nog iets speciaals dat ik moet weten als n00bie ?? :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
Ook ik ben present :D.

Weet er iemand toevallig een manier om de gebieden die in buiten de echte tekening (in het ruitjes-gebied) vallen te verwijderen?

[ Voor 8% gewijzigd door Ives op 09-02-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11-2024

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik zit er over te denken om ook es mee te doen. Nu doe ik op het werk ook weleens verpakkingen en eigenlijk zou ik het een leuke toevoeging vinden om niet alleen een melkpak te doen maar bijvoorbeeld ook een vla/yogurtpak er naast. Waarom? Nou omdat geen bedrijf in NL is wat alleen melk verkoopt, daar wordt je niet rijk van. En het juist bij verpakkingen heel belangrijk is dat je als fabrikant een duidelijke lijn in je producten legt. Dat vergt ook wat meer denkwerk (vaste elementen, corpsgroottes etc) en is voor mijn gevoel nog wat leerzamer. Niet dat het daar zozeer om hoeft te gaan, fun alleen is ook leuk. Maar dat was even hersenspinsel van mijn kant. Desnoods een vrijwillige optie :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Ives schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:49:
Ook ik ben present :D.

Weet er iemand toevallig een manier om de gebieden die in buiten de echte tekening (in het ruitjes-gebied) vallen te verwijderen?
Ik zou het gebied er in selecteren en dan je afbeelding er in plakken, dan kan je mooi met je figuurtje slepen en blijft alles mooi binnen de lijntjes, als je begrijpt wat ik bedoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
_/-\o_ bedankt voor de tip tofu. (Ik begrijp wat je bedoelt 8)7 )

[ Voor 4% gewijzigd door Ives op 09-02-2005 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Topicstarter
nero355 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:48:
1. Moet je alle kanten in 1 afbeelding proppen of mag je ze ook apart doen ??
2. Hoe erg wordt er gelet op dingen als de manier waarop je het resultaat hebt bereikt?
3. Nog iets speciaals dat ik moet weten als n00bie ?? :+
1. Je moet ze allemaal in de plattegrond proppen zoals deze aangegeven staat in de startpost. Je mag ze wat mij betreft wel los maken, maar het eindresultaat moet toch in dat formaat.
2. Niet. Het gaat om het eindresultaat. Of je tekent met de hand, werkt met photoshop, the gimp of desnoods met MS Paint, het maakt allemaal niet uit. Leef je uit! :)
3. Lees de startpost goed door, en houd je aan de regels, dan komt het allemaal goed! :) Misschien ben je niet de beste, maar dat is onderdeel van het leerproces. Blijf gewoon stug doorgaan, net als ik ;)
Ives schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:49:
Een laag aanmaken die transparant is in het midden en buitenom een kleurtje (zoals wit) heeft! Zet deze laag bovenaan en zet er een slotje op. Die methode gebruik ik in ieder geval.

Mijn eerste primitieve WIP, misshien wordt het eindresultaat helemaal niet zo, maar dit is om te oefenen met de vorm enzo. Dat grijzige spul moet een ouderwetse melkkan voorstellen! :+
Afbeeldingslocatie: http://www.iain.nl/extra/melkpak-0.1-klein.png
OzBoz schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:53:
Ik zit er over te denken om ook es mee te doen. Nu doe ik op het werk ook weleens verpakkingen en eigenlijk zou ik het een leuke toevoeging vinden om niet alleen een melkpak te doen maar bijvoorbeeld ook een vla/yogurtpak er naast. Waarom? Nou omdat geen bedrijf in NL is wat alleen melk verkoopt, daar wordt je niet rijk van. En het juist bij verpakkingen heel belangrijk is dat je als fabrikant een duidelijke lijn in je producten legt. Dat vergt ook wat meer denkwerk (vaste elementen, corpsgroottes etc) en is voor mijn gevoel nog wat leerzamer. Niet dat het daar zozeer om hoeft te gaan, fun alleen is ook leuk. Maar dat was even hersenspinsel van mijn kant. Desnoods een vrijwillige optie :)
Een vrijwillige optie mag altijd natuurlijk! :) Ik weet niet of het wel in de contest moet zitten en of we het dus moeten meewegen. Natuurlijk kan je het gewoon doen en een beroep doen op de anderen om je daardoor hoger te waarderen. Een beetje reclame maken voor jezelf kan geen kwaad! :Y) Het is een leuk idee, dat ben ik met je eens!

[ Voor 7% gewijzigd door iain op 09-02-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Mellon schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:07:
1. Je moet ze allemaal in de plattegrond proppen zoals deze aangegeven staat in de startpost. Je mag ze wat mij betreft wel los maken, maar het eindresultaat moet toch in dat formaat.
2. Niet. Het gaat om het eindresultaat. Of je tekent met de hand, werkt met photoshop, the gimp of desnoods met MS Paint, het maakt allemaal niet uit. Leef je uit! :)
3. Lees de startpost goed door, en houd je aan de regels, dan komt het allemaal goed! :) Misschien ben je niet de beste, maar dat is onderdeel van het leerproces. Blijf gewoon stug doorgaan, net als ik ;)
Thnx voor je antwoorden :)

Is dit wat als WIP #1 ?? =>

Click! hij is wat groot, wil duidelijk alles toonbaar maken enzo... voor de zekerheid :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
Ik denk dat je je wel een beetje aan copyrights van de fotos moet houden enzo .. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 20:17

Nik

Ik doe mee :*)

Alpha WIP:

edit @ waarschuwing, denk niet dat resize nu nodig is of wel? Let me know ;)

Modbreak:Wat snap je precies niet aan de regel "Maak gebruik van thumbnails! De plaatjes die je post moeten dus niet alleen smaller zijn dan 575 pixels, maar ook daadwerkelijk kleiner zijn. Alleen [img=575] is dus niet genoeg, als het origineel nog steeds veel te groot is. "?

[ Voor 102% gewijzigd door Pelle op 10-02-2005 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Tijdje geleden gemaakt (zonder 3d progsel!):
http://www.xs4all.nl/~idomburg/melkpak.jpg
Dit is dus niet mijn inzending!

edit:
Tsss, iemand anders had mijn werk al gepost

Wat ik me nog wel even afvraag, wordt je ook beoordeeld op de kosten van een verpakking? Een full colour glossy uitgevoerde variant is natuurlijk veel duurder dan een zwart/wit pak bijvoorbeeld (koeienvlekken!)

[ Voor 71% gewijzigd door sdomburg op 09-02-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Topicstarter
kijk eens naar de beoordelingspunten in de startpost, en kijk eens hoever je denkt te gaan scoren op de drie punten: "creativiteit", "uitwerking" en "verkoopbaarheid"

Ook moet je je bedenken dat de onderkant niet gezien wordt door de klanten en dat die delen met een kruisje erin opgevouwen worden, dus die kan je heel slecht zien.

Nog een tip: heb je bedacht wat voor melk het wordt, en hoe de klant dat dan kan zien?
proller schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:17:
Lijkt me wel eigenlijk. Het ziet er niet uit zo IMHO.
sdomburg schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:19:
Tijdje geleden gemaakt (zonder 3d progsel!):
[afbeelding]
Dit is dus niet mijn inzending!
Ik had hem al gezien: heel netjes! en natuurlijk veel lekkerder dan melk ;)

[ Voor 37% gewijzigd door iain op 09-02-2005 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
proller schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:17:
Ik doe mee :*)

Alpha WIP:

[afbeelding]

nee, nee, neen, ik zat me nu net zo te haasten zodat ik claim zou hebben op die titel, ben je nu net 2 minuten sneller :( :(
Moet ik weer iets nieuws gaan verzinnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Och het is een WIP, zie die van mij... die is pas weinig zeggend... Maargoed, komt verandering in :*) Nu eerst slapen ;) En mijn creatieve geest laten werken :P

edit: sorry tofu :|

[ Voor 37% gewijzigd door Nik op 09-02-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11-2020
Moet het per sé een melkpak met als inhoud melk zijn, of mogen het ook andere producten zijn met als verpakkingsmateriaal het standaard melkpak?

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
Electronical schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:22:
Moet het per sé een melkpak met als inhoud melk zijn, of mogen het ook andere producten zijn met als verpakkingsmateriaal het standaard melkpak?
Volgens mij hou je dan alleen bier verpakkingen over :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112325

aan de titel te zien moet het melk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Anoniem: 112325 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:31:
aan de titel te zien moet het melk zijn...
Een wijnfles is wat anders dan een fles wijn hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
WIP v0.1

Modbreak:Wat snap je precies niet aan de regel "Maak gebruik van thumbnails! De plaatjes die je post moeten dus niet alleen smaller zijn dan 575 pixels, maar ook daadwerkelijk kleiner zijn. Alleen [img=575] is dus niet genoeg, als het origineel nog steeds veel te groot is. "?

[ Voor 84% gewijzigd door Pelle op 10-02-2005 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:55
Ik denk dat ik ook maar een poging waag;

thumbnail
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51397/thumb.jpg
wipje dus :P

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Anoniem: 106551

tofu schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:22:
[...]

nee, nee, neen, ik zat me nu net zo te haasten zodat ik claim zou hebben op die titel, ben je nu net 2 minuten sneller :( :(
Moet ik weer iets nieuws gaan verzinnen :(
Je bent niet de enige :'(

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

proller en tofu (en iedereen die blijkbaar ook niet kan lezen):
Lees de topicstart en houdt je aan de regels!

• NitroX infinity
Nog een wipje!

thumbnail weer;
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51412/thumb.jpg

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• HawVer
  • Laatst online: 16-05 19:37
Goed begin. Nog wel een kleine tip. Ik vind eigenlijk dat de tekstblokken teveel afsteken op de blauwe achtergrond. Dat zorgt ervoor dat de citromel en verfrissend zuur teksten wegvallen. imho. :) Terwijl dat toch de twee belangrijke teksten zijn. Je logo en de kreet moeten in een keer duidelijk zijn zodat ze blijven hangen. De rest van de informatie is van minder belang.

[ Voor 19% gewijzigd door HawVer op 10-02-2005 09:07 ]

http://hawvie.deviantart.com/

• Nik

Nik

Nog maar een Alpha WIP dan :P vanwege de vriendelijke modbreak ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/melkpak.gif

• Tofu
Sorry Pelle, hier nieuwe poging;

WIP v 0.15 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.saai.be/works/milk/1/thumb.gif

WIP v 0.2 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.saai.be/works/milk/2/thumb.gif

[ Voor 30% gewijzigd door Tofu op 10-02-2005 12:06 ]

• Ives
WIP 1
Afbeeldingslocatie: http://img143.exs.cx/img143/8944/melkpak46xn.th.jpg

Oja, alle fotos die ik heb gebruikt heb ik zelf genomen, voor bronnen: zie: http://users.telenet.be/mohaawks/melkpak

C&C?

[ Voor 36% gewijzigd door Ives op 10-02-2005 12:22 ]

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Haal wel ff de taalvaudten eruit :9 Geproefd en gefabriceerd. Wel leuk idee, paardenmelk verkopen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• NitroX infinity
HawVer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:06:
[...]

Goed begin. Nog wel een kleine tip. Ik vind eigenlijk dat de tekstblokken teveel afsteken op de blauwe achtergrond. Dat zorgt ervoor dat de citromel en verfrissend zuur teksten wegvallen. imho. :) Terwijl dat toch de twee belangrijke teksten zijn. Je logo en de kreet moeten in een keer duidelijk zijn zodat ze blijven hangen. De rest van de informatie is van minder belang.
Bedankt voor de tips!
Ik zie nou ook ineens dat de naam enzo op de verkeerde kant staan :P

• chris
Nog een wipje:
Afbeeldingslocatie: http://chris.my-website.nl/got/melkpak/wip02_small.png

Op de zijkant komen ook nog spelletjes/puzzels enzo :)

• NitroX infinity
Jaja, dat gaat snel, de final:

FINAL
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51418/thumb.png
FINAL

Jaja, leeg en simpel, ik weet het ;) Kraak maar af in de beoordeling :+

Anoniem: 4663

NitroX infinity schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:37:
Jaja, dat gaat snel, de final:

FINAL
[afbeelding]
FINAL

Klein puntje: de term "zuur" vind ik persoonlijk geen positief woord....

• NitroX infinity
Ja en? Heb je de rest van de tekst op het pak wel gelezen? :D ;)

• Tofu
chris schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:18:
Nog een wipje:
[afbeelding]

Op de zijkant komen ook nog spelletjes/puzzels enzo :)
De tekst in het witte vakje van ten minste houdbaar tot bla bla is een beetje moeilijk leesbaar vind ik .. Voor de rest ziet het er toppy uit.

Terwijl nog een wipje van mij ..

WIP v 0.2.5 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.saai.be/works/milk/25/thumb.gif

C&C?

• Sjeik
  • Laatst online: 29-05 14:39
Ik had zonet ook ff niets te doen en toen heb ik dit in elkaar gezet:
WIP 1:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/t.l.muilwijk/GoT/CocaColaMilkSmall.jpg
Nu nog iets leuks verzinnen voor de andere kanten.

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• Tofu
Sjeik schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:53:
Ik had zonet ook ff niets te doen en toen heb ik dit in elkaar gezet:
WIP 1:
[afbeelding]
Nu nog iets leuks verzinnen voor de andere kanten.
Zou het niet mooier uitkomen als de figuur links met rechts overeen komt, dus dat je rondom rond een egale figuur hebt, ipv nu zo'n knik tussen zijde 1 en 4?
Of heb je de achtergrond niet zelf gemaakt en is dat niet mogelijk?

• Sjeik
tofu schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:00:
[...]

Zou het niet mooier uitkomen als de figuur links met rechts overeen komt, dus dat je rondom rond een egale figuur hebt, ipv nu zo'n knik tussen zijde 1 en 4?
Of heb je de achtergrond niet zelf gemaakt en is dat niet mogelijk?
Dat zou inderdaar mooier zijn. Maar als je een mooie overgang wil hebben moet er aan twee voorwaarden voldaan worden. Ten eerste moeten de punten op elkaar aansluiten. Beide eindstukken van de golf moeten dan dus tegen elkaar aan liggen. Maar ook de helling moet gelijk zijn, anders blijf je een knik houden (dat heb ik alvast geleerd bij wiskunde). Het eerste punt is wel te doen. Maar het tweede lijkt me al een stuk lastiger.
Daarom heb ik er maar voor gekozen om de afbeelding van de coca-cola site te rippen en er verder niet veel aan te doen. Als ik nog heel veel tijd over heb, ga ik het denk ik wel namaken. Maar ik vrees dat het niet gaat lukken.

• iain

iain

Full Flavor

Topicstarter
Versie 0.2:
Afbeeldingslocatie: http://www.iain.nl/extra/melkpak-0.2-klein.png
- schaduw van melkkan
- 1 liter aanduiding
- streepjescode
- kleuren wat bijgewerkt
- wolkjes
- verse melk

Anoniem: 105830

* Anoniem: 105830 bereidt zich voor op een post vol onopbouwende kritiek en drinkt eerst even een vol pak halfvolle melk leeg om in de mood te komen...

Okay, hier gaan we:

Ives schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:06:
WIP 1
[afbeelding]

Oja, alle fotos die ik heb gebruikt heb ik zelf genomen, voor bronnen: zie: http://users.telenet.be/mohaawks/melkpak

C&C?
Hm, zit er nou 1 of 1.5 liter in dat pak? :)

Verder zou het wat mooier zijn wanneer je AA voor je fonts aanzet..

NitroX infinity schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:37:
* Anoniem: 105830 leest de gebruiksaanwijzing en concludeert dat dit duidelijk een pak melk voor echte mannen tweakers is ;)

De kleur van de letters op die achtergrond is net zoals met die witte letters op de groene achtergrond van het pak melk een paar posts hierboven niet echt goed te lezen.

tofu schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:26:
Terwijl nog een wipje van mij ..

WIP v 0.25 :)

[afbeelding]

C&C?
* Anoniem: 105830 ziet hier nog een pak melk voor echte tweakers x/html-devvers ;) Zeker leuk als webdesign, maar ik zie niet echt wat xml/html tags met melk te maken hebben.

Het bot vind ik er een beetje eng uitzien. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 10-02-2005 18:34 ]

Anoniem: 87464

wipje 1
Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg/christenmelkklein.jpg

ik heb bijdeweg niks tegen christenen :)

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 87464 op 10-02-2005 19:10 ]

• Tofu
Anoniem: 105830 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:32:
Het bot vind ik er een beetje eng uitzien. :P
Hahaha :+
Wou ik dan eens origineel zijn :P

• iain

iain

Full Flavor

Topicstarter
Anoniem: 87464 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:50:
wipje 1
[afbeelding]

ik heb bijdeweg niks tegen christenen :)
Maar wel wat tegen de lay-out geloof ik! :) Snel, thumbnailen, voordat evil Pelle langskomt >:) Zeer netjes overigens!

• Ives
En je kan god bellen op 1-800-GOD
:p :D

Bedankt, ik ben nu al de lettertypes op AA aan het zetten. En ik heb alle spellingsfouten eruit gehaalt. ;)

• Tofu
Anoniem: 105830 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:32:
Zeker leuk als webdesign, maar ik zie niet echt wat xml/html tags met melk te maken hebben.
Er is wel spetiale melk voor zogende moeders, voor mensen met een allergie, voor baby's, voor mensen die last hebben van een te hoge cholesterol, .. dus waarom geen melk voor tweakers ? ;)
Wat zou jij kopen moest je dit pak naast een gewoon pak zien staan ? :P

Anoniem: 29201

* Anoniem: 29201 komt onder zijn steen vandaan...

Zeer zware wip (eigenlijk alleen maar om het type "media" (paint jeej :D ) aan te geven... :P

Modbreak:Lees de startpost over het gebruiken van thumbnails.

[ Voor 40% gewijzigd door Pelle op 11-02-2005 09:19 ]

• Lof102
  • Laatst online: 09-01 15:51
Kheb nog geen enkel pak gezien met de txt: "Hier openen" aan de bovenkant :P , verder funny contest

• Kayshin
  • Laatst online: 09-03-2018

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Ives schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:06:
WIP 1
[afbeelding]

C&C?
Ja sorry, heb weinig met photoshopppen enzo te doen maar merkte een paar foutjes op:

De ean code van een product staat direct onder de streepjescode. De ean code is namelijk hetzelfde als de streepjescode alleen dan in 'normaal' schrift.

Zoals al gezegd was is melk in zo'n pak 1 L

Geproeft - Geproefd
Gefabriceert - Gefabriceerd

Verder nice gebruik van eigen foto's etc.

My personal videoteek: -Clique-; -NMe- is een snol!

• Ives
Lof102 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:39:
Kheb nog geen enkel pak gezien met de txt: "Hier openen" aan de bovenkant :P , verder funny contest
Op de milsa-melkbussen (tetra-verpakkingen) staat geen hier-openen.
Afbeeldingslocatie: http://img126.exs.cx/img126/1076/melkpak55ae.th.jpg

//EDIT: met de DT-fouten weg, ik ga nu even de EAN code aanpassen

//EDIT2: onder de streep mag volgens mijn Tetra-verpakking ook :).

//EDIT3:Afbeeldingslocatie: http://img127.exs.cx/img127/2908/melkpak65kk.th.jpg
Met 1 L :)

[ Voor 34% gewijzigd door Ives op 10-02-2005 19:57 ]

• iain

iain

Full Flavor

Topicstarter
Versie 0.3: initieel --> bèta
Afbeeldingslocatie: http://www.iain.nl/extra/melkpak-0.3-klein.png
- geen gradients in true-color maar een paar eenvoudige stappen
- boompjes
- teksten
- objecten een beetje rondgeschoven enzo
Lof102 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:39:
ik heb het al vanaf mijn allereerste versie hoor! :o Mellon in "[2d] Contest 2005 v2: Melkpak"
Ives schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:58:
Yes, ik had lekker eerst die houdbaarheidsdatum. :D
Niet waar!!!!! IKKE!!! :P
proller schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:55:
Nieuwe WIP van de GoT Milk?:

[afbeelding]

To do:

Meer inkleuren, nieuw teksten bedenken, leesbaar maken van de houdbaarheidsdatum (27-02-2005). Tja... Niet zo spectaculair, maar wel leuk om eens mee te doen :)
begint heel leuk te worden... heel herkenbaar!

[ Voor 35% gewijzigd door iain op 10-02-2005 20:02 ]

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Gaaf onderwerp! Ik doe ook mee.:)

Ben ook al begonnen en ga met het volgende meedoen.

Modbreak:Lees de startpost over het gebruik van thumbnails.

[ Voor 36% gewijzigd door Pelle op 11-02-2005 09:21 ]

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

• Nik

Nik

Nieuwe WIP van de GoT Milk?:

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/melkpakwip.jpg

To do:

Meer inkleuren, nieuw teksten bedenken, leesbaar maken van de houdbaarheidsdatum (27-02-2005). Tja... Niet zo spectaculair, maar wel leuk om eens mee te doen :)

edit: houdbaarheidsdatum dan maar aanpassen? Is niet origineel meer he ;) Dan maar wat anders bedenken ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Nik op 10-02-2005 20:01 ]

• Ives
Yes, ik had lekker eerst die houdbaarheidsdatum. :D

//EDIT: kan je geen "window maken in je melk ofzo? Het "tweaker" aspect wat verder uitbreiden?

[ Voor 49% gewijzigd door Ives op 10-02-2005 19:58 ]

• nero355

nero355

* nero355 gaat nu iets heel anders maken : proller heeft een mooiere GoT Milk DPC Pak :D

Anoniem: 87464 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:50:
ongeidentificeerde vloeibare stoffen 1%
_/-\o_

Leuk bedacht :)

tofu schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:21:
Wat zou jij kopen moest je dit pak naast een gewoon pak zien staan ? :P
Het tweakerspak natuurlijk. ;)

Goed, jij een punt. :)

Anoniem: 87464

ik zou toch voor de Christenmelk gaan, werkt net zo goed als wijwater, alleen dan beter.

Ik vind het Tweakerspak trouwens erg leuk worden, net als die van Mellon, alleen moet de laatstgenoemde toch iets met die boom doen zodat deze iets meer bij de rest past. verder erg strakke stijl

• Nik

Nik

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/melkpak.JPG

:*) * Nik gaat terug naar de vroegere jaren :P lekker knutselen :D

Morgen weer verder :z

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/hydrus/got/2005/melkpak/melkpakv0.1s.jpg
Hier mijn WIP, ik weet niet of ik een final ga indienen maar ik ga zeker nog een 2de wip maken.

</onzin>

• iain

iain

Full Flavor

Topicstarter
proller schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:36:
[afbeelding]
:*) * iain gaat terug naar de vroegere jaren :P lekker knutselen :D
Had ik dus ook gedaan. Je komt dus tot de conclusie dat dat kruisje verkeerd is. Ook moet die ruimtes tussen die rechtopstaandebovenrand (scrabble!) niet uitgenknipt worden. Dit merk je helemaal als je het pakje open doet. Ik heb het een en ander even aangegeven in deze foto. Het pijltje wijst het misplaatste kruisje aan en dat gelige is het missende plakrandje. (Je kan dat plakrandje overigens niet ontwerpen: het komt alleen tevoorschijn zodra je het pak open doet)
Afbeeldingslocatie: http://www.iain.nl/extra/fotomelkpak-2.jpg
hydrus schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:36:
[afbeelding]
Hier mijn WIP, ik weet niet of ik een final ga indienen maar ik ga zeker nog een 2de wip maken.
Ik vind die letters op de onderkant heel erg netjes! :Y) Voor de rest moet er nog een hoop aan gedaan worden, maar dat weet je zelf ook wel. Hopelijk ga je er mee door: zit wel potentie in.
Anoniem: 29201 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:32:
* Anoniem: 29201 komt onder zijn steen vandaan...
[afbeelding]
Zeer zware wip (eigenlijk alleen maar om het type "media" (paint jeej :D ) aan te geven... :P
Lang leve paint! Als je dit een beetje leuk af maakt, dan geef ik je wel een hoge beoordeling wat betreft "creativiteit" :)

* iain is bezig met versie 0.4, maar daar is nog te weinig aan verbeterd om hem uit te brengen.

Anoniem: 115650

Nou, laat ik dan ook maar meedoen!
:D

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:46
Even een premature WIP

Afbeeldingslocatie: http://www.wisselwerking.nl/upload/limemilk%20tmb.gif

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-05 15:39

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik mis eigenlijk de tekst 'May contain traces of nuts'

• Nik

Nik

Mellon schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:29:
[...]

Had ik dus ook gedaan. Je komt dus tot de conclusie dat dat kruisje verkeerd is. Ook moet die ruimtes tussen die rechtopstaandebovenrand (scrabble!) niet uitgenknipt worden. Dit merk je helemaal als je het pakje open doet. Ik heb het een en ander even aangegeven in deze foto. Het pijltje wijst het misplaatste kruisje aan en dat gelige is het missende plakrandje. (Je kan dat plakrandje overigens niet ontwerpen: het komt alleen tevoorschijn zodra je het pak open doet)
[afbeelding]
Juist zo moet 'ie :D Zal al na te denken hoe het ook al weer in elkaar stak :P Tja, ik drink nooit melk eerlijk gezegd :| Maar dank voor de opheldering!

Zoals gezegd, ik doe ook mee!
Klein WiPje van m'n SharkTale melk. :)

Modbreak:Lees de startpost over het gebruik van thumbnails

[ Voor 34% gewijzigd door Pelle op 11-02-2005 09:22 ]

• Cepheus
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2021
Ik doe ook mee! :)

WIP
Afbeeldingslocatie: http://img15.exs.cx/img15/1945/melkpak014cp.th.png

Niet erg origineel maar goed

• iain

iain

Full Flavor

Topicstarter
Cepheus schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:43:
Ik doe ook mee! :)

WIP
[afbeelding]

Niet erg origineel maar goed
Hoe verder in de verte, hoe lichter het is. Jouw lucht wordt in de verte steeds donkerder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuiop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 15:36
Ik weet nog niet of ik mee doe omdat ik momenteel wat drukjes heb. Maar ik kon het niet laten om stiekem ook een beta wipje te plaatsen

;)

Modbreak:Lees de startpost over het gebruik van thumbnails

[ Voor 30% gewijzigd door Pelle op 11-02-2005 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Tsjonge jonge zeg, weer vier (!) mensen die de startpost niet lezen :(
hioxz, senzuboon, ReD_FLaMe! en qwertyuiop in dit geval.

Mensen, leer eens lezen en gebruik thumbnails van maximaal 575px breed die evt. doorlinken naar een grote versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

offtopic:
Tja, ik ben ook schuldig, maar, mijn plaatje was maar een paar kb, en ik weet dat ; ie te groot was, maar deze nieuwe template heeft toch "auto resize", en de oude layout werkt niet meer... Dus eerlijk gezegd zag ik het probleem niet in in die van mij... Maargoed, zal er op letten...

Ben weer bezig met een nieuwe wip, ditmaal op mijn werk :D Erg he? (ja sorry moest even wat zeggen anders was het een complete offtopic post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

proller; dat "auto resize" standaard aan staat wil niet zeggen dat iedereen het ook daadwerkelijk aan heeft staan.

* Anoniem: 105830 heeft een gloeiende hekel aan auto resize en heeft het uit staan

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 11-02-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

proller schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:13:
[offtopic]Tja, ik ben ook schuldig, maar, mijn plaatje was maar een paar kb, en ik weet dat ; ie te groot was, maar deze nieuwe template heeft toch "auto resize", en de oude layout werkt niet meer... Dus eerlijk gezegd zag ik het probleem niet in in die van mij... Maargoed, zal er op letten...[/offtopic]

Ben weer bezig met een nieuwe wip, ditmaal op mijn werk :D Erg he? (ja sorry moest even wat zeggen anders was het een complete offtopic post).
Hmmm, dacht ik nu precies hetzelfde?
|:(

Edit: Hier dan een resized plaatje!
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.vanbeuningen/contestv2005/melkpak.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 115650 op 11-02-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Topicstarter
Het gaat niet alleen om de omvang, maar ook om de hoeveelheid die men moet downloaden. Niet iedereen heeft een snelle verbinding, en niet ieders plaatje staat op een snelle server. Daarom verklein ik mijn thumbnail en breng het aantal kleuren terug naar 4 of 8.

Hier versie 0.4:
Afbeeldingslocatie: http://www.iain.nl/extra/melkpak-0.4-klein.png

- verbeterde melkkan
- betere antialias
- meer tweakjes

todo:
- boom wordt koe
- melkkan moet nog verder verbeterd worden

c&c graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

@Mellon:

Misschien ipv direct uit de wei iets van direct uit de koe of direct uit de uier oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Het gaat er niet om wat je dacht, maar om het volgen van de regels. Het staat er toch niet voor niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTWZZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2021

MTWZZ

One life, live it!

@Mellon
Beetje miereneuken maar goed, de handvatten van je melkbus zijn een beetje skewed. Op zich leuk maar de bovenkant van de hals is wel normaal dus mayb kun je daar iets mee.

Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cepheus
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2021
Weer een WIP :*)

Afbeeldingslocatie: http://img208.exs.cx/img208/8332/melkpak037ay.th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

@Cepheus:

Op de onderkant staat to ipv tot.

Wel leuk btw dat je deze melk bevrore moet drinke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Topicstarter
Cepheus schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:26:
U kunt dit pak melk met inhoud ook in een envelop sturen naar:
_/-\o_ Ziet er erg goed uit. Alleen lopen er nogal wat zaken half over de rand heen... Doe je dat expres?
MTWZZ schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:39:
@Mellon
Beetje miereneuken maar goed, de handvatten van je melkbus zijn een beetje skewed. Op zich leuk maar de bovenkant van de hals is wel normaal dus mayb kun je daar iets mee.
Ze horen iets uit te steken geloof ik, dat probeerde ik na de bootsen, maar dat lukt me niet zo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
Ik denk dat ik maar voor iets anders ga, zo te zien hebben meerdere mensen hetzelfde idee als mij gehad.

@Cepheus: mooi uitgewerkt tot nu toe, maar het is wel een beetje een mengsel van de melkpakken die hier voor al gepost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bastiaanv/melkpak_t.jpg
*klik*

Zo, eerste wippie en probeersel, dit is ter ere van mijn nieuwe iMac :p

Ik ben alleen nog niet tevreden over die "uiers". Die moeten eigenlijk een beetje het Apple'tje worden, maar dat lukt nog niet helemaal goed :+

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
Een van de laatste WIP's:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/t.l.muilwijk/GoT/melkpak-small.png
*klik*
Wie heeft er nog op- of aanmerkingen? Het enige waar ik nu nog mee zit is dat de grote letters van Coca Cola milk zo boven de rest van het pak hangen. Iemand een idee hoe ik dat kan verbeteren? Het lijkt nu niet echt één geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106551

Sjeik schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:40:
Het enige waar ik nu nog mee zit is dat de grote letters van Coca Cola milk zo boven de rest van het pak hangen. Iemand een idee hoe ik dat kan verbeteren? Het lijkt nu niet echt één geheel.
Leuk pak !

enne, misschien dat je de lettes ( even aannemende dat je photoshop gebruikt ) een lichte "outer glow" kunt geven, misschien dat je ze daarmee iets meer tot een geheel kan laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Sjeik > dat ziet er alvast erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pelle schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:36:
[...]

Het gaat er niet om wat je dacht, maar om het volgen van de regels. Het staat er toch niet voor niets?
Dat snap ik toch ook wel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-04 01:21
Eerste wip:
Afbeeldingslocatie: http://www.tomcomdesign.com/inet/melkpakkk-klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96979

Sjeik schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:40:
Een van de laatste WIP's:
[afbeelding]
*klik*
Wie heeft er nog op- of aanmerkingen? Het enige waar ik nu nog mee zit is dat de grote letters van Coca Cola milk zo boven de rest van het pak hangen. Iemand een idee hoe ik dat kan verbeteren? Het lijkt nu niet echt één geheel.
euh...voedingswaarde in aantal gram?

Ziet er goed uit
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.