Ik denk ik ook.XLerator schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:03:
Op de deadline dag maak ik nog een 3d render met alle finals
Dit weekend ga ik er aan werken.
Dadelijk lekker naar ons jeugdhonk.
Verwijderd
Ik denk ik ook.XLerator schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:03:
Op de deadline dag maak ik nog een 3d render met alle finals
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Whahah geniaalSkef schreef op zondag 20 februari 2005 @ 11:44:
And suddenly, out of nowhere, there is: WHITE CHOCOLATE MILK!
Final:
[afbeelding]
Klik voor grootformaat
39
Verwijderd
[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 23:19 ]
mophor +2 InzichtvolVerwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 15:06:
ik heb trouwens de overlay even aangepast omdat die in de startpost niet helemaal klopte. Ook die verbeterde versie die eerder is gepost is een beetje scheef in de vouwrandjes van de tuut.
http://www.rikkertkoppes.com/troep/melkpak-template.gif
Ik heb nu een plakrand rechts toegevoegd, ook de odnerkant is nu zoals mijn melkpakken thuis, niet dat dat wat boeit overigens.
Deze past verder precies op de anderen, dus lijkt het me geen probleem om deze te gebruien (organisatie??)
Mocht ik perse die van de startpost moeten gebruiken, dan hoor ik dat graag, voor het ontwerp maakt het verder niet veel uit
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2005 13:21 ]
Dan moet je er ff 0.5 ltr van makenVerwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:18:
ik heb 'm ff uitgeprint en in elkaar geplakt op m'n werk, vanavond foto (alleen niet op ware grootte, want ik kon alleen op a4 printen, dus het pak is zeg maar op 50%)
[ Voor 8% gewijzigd door Rhapsody op 21-02-2005 22:54 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Qua humor vind ik hem echt heel sterk. Ik zou hem alleen nooit zo verkopen.Skef schreef op zondag 20 februari 2005 @ 11:44:
Final:
[afbeelding]
Klik voor grootformaat
http://hawvie.deviantart.com/
Thanx!HawVer schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:52:
[...]
Qua humor vind ik hem echt heel sterk. Ik zou hem alleen nooit zo verkopen.Nog een paar comments. Het logo past er niet zo tussen. Blauw groen tussen al dat bruin. En het stukje chocola achter de letters komt niet zo mooi uit. Verder is ie leuk!
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
gewoon de foto vergroten dan!Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:18:
ik heb 'm ff uitgeprint en in elkaar geplakt op m'n werk, vanavond foto (alleen niet op ware grootte, want ik kon alleen op a4 printen, dus het pak is zeg maar op 50%)
edit:
@hieronder: 125ml that is.
Verwijderd
zo?Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:08:
trouwens effe een 2d vraagje tussendoor: als ik dit pak zou willen drukken, zou ik dat het liefst in 2 kleuren doen: zwart en die blauw. Hoe zet ik nu het beste een plaatje om naar 2 kleuren (aangezien het geen "gewone" duotone is)
Verwijderd
Verwijderd
ik vind deze wel heel geniaal moet ik toegevenSkef schreef op zondag 20 februari 2005 @ 11:44:
Final:
[afbeelding]
Klik voor grootformaat
sowieso het idee bestaat dat al? witte chocolademelk ?Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 17:47:
[...]
ik vind deze wel heel geniaal moet ik toegeven
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 20:51 ]
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Bedoel je toevallig http://www.deviantart.com/deviation/14220109/ ?Savantas schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:00:
Hmm, jammer. Kreeg ineens ook leuk idee, al zou het wel beginnen met een completaripp-off van het virus-festival logo van enkele jaren terug:
teveel zooi, te weinig tijd
Het de Boer logo doet me érg aan Campina denken. En wat doet dat rennende mannetje achter in beeld? Melk is gezond, oké - maar daar houdt de connectie ook wel op. Sorry dat ik zo bot ben.Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:10:
Ik heb nog ff wat erbij gedaan en wat aangepast.
Zo is't geworden:
[afbeelding]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 22:33 ]
[ Voor 61% gewijzigd door Savantas op 24-02-2005 17:10 ]
Two Hours in Tibet?Savantas schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:28:
Arg, DB! Ik krijg meteen angstvisioenen van een filmfestival met een film waarin je twee uur lang naar de kont van een yak kon kijken (meteen als een van de favorieten van dat jaar beoordeelt, niet door mij!).
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Verwijderd
Bedoel je zo iets:Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:38:
@kathmann > zeer nice voor de eerste keer! alleen logootje zou ik wel aanpassen... btje slordig tegenover de strakke rest! Ik doe zelf ook voor de eerste keer mee (zie WIP boven)
Dat klopt in ieder geval niet. Het is niet zo dat je maar 1 bits kleuren mag gebruiken: Tijdens het drukken kunnen er gewoon kleurgradaties worden toegepast. Zo lang alle kleuren maar bereikt kunnen worden met 1 kleur inkt, in verschillende "opacity" kan het, en dat lijkt me bij het gegeven plaatje echt geen probleemMellon schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:16:
[...]
zo?
[afbeelding]
ik ben bang dat je dan mag overtekenen, aangezien je best wel rotte "gradients" hebt... deze laten zichzelf slecht omzetten...
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Verwijderd
WIPje 3: lievere kleurtjes (ik zat zelf ook al naar dat zwart te staren, bedankt voor het duwtje in de rug / schop onder de kont)Dark Blue schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:25:
Kathmann: ik vind het eigenlijk jammer dat de letters zo keihard zwart zijn. Voor moedermelk zou ik toch wat 'lievers' verwachten
[ Voor 19% gewijzigd door Savantas op 24-02-2005 19:01 ]
Verwijderd
Verdomd ja...ach ja, was ook maar een geintje tussendoorSavantas schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:00:
Ik mis volgens mij een paar armen bij chick #3?
Het doel is 'lieve kleurtjes'...maar ik ben nog aan het experimenteren met borders e.d. om te kijken of ik het meer uit kan laten staan zonder de 'zachtheid' te verliezen.Savantas schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:00:
Kleuren bij Moederwelk zijn zo mooi in lijn, maar wel een beetje flets zo (of is mijn monitor te goed gekalibreerd?).
[ Voor 6% gewijzigd door TomR op 25-02-2005 18:42 ]
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 19:42 ]
Verwijderd
Netjes, ik doe 't je niet na iig. Zeker die cactus is erg goed voor handwerk.Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:41:
geen bronnen gebruikt
alles met de pentool gebouwd
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Verwijderd
Ik zou niet weten waarom mensen zouden zeggen dat het er niet uitziet, het ziet er echt uberstrak uit. Beetje veel standaard plaatjes gebruikt misschien, maarjah, het geheel is prachtig.Sjeik schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 20:32:
Final:
Dit is denk ik mijn final. Misschien als er nog heel veel mensen zeggen dat het er niet uit ziet... dat ik dan nog ff een paar verbeteringen toepas. Ik zou alleen zelf niet weten wat. Verder vond ik het echt superleuk om mee te doen, ga volgende keren zeker ook weer kijken of ik iets leuks kan verzinnen! Al die positieve reacties/kritiek![]()
Rest me alleen nog maar te zeggen: May the best design win!
Verwijderd
@Senzuboon: Origineel, alleen een beetje raar onderwerp voor een melkpak, maar leuk uitgevoerdSenzuboon schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 23:22:
Ik zal nog even de final plus bron plaatjes laten zien.
FINAL
[afbeelding]
BRONNEN
Super Mario 3: http://www.miyamotoshrine.com/games/nes/mario3/mario3.jpg
Mario cap: http://www.atarihq.com/tsr/other/mariohat.jpg
Mario phone: http://www.marioportal.co...ysetc/smb_voicephone2.gif
Tetra Pak logo: http://www.tetrapak.de/im...dukte/buinesslsgen/56.jpg
FINAL
Verwijderd
tnx, die strepen vond ik eigelijk wel ruig, dat brak een beetje de kaalheid van de bovenkant van het pak...Senzuboon schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:09:
@Nauzer: Thnx, je moet het zien als merchandisebtw, welk font gebruik je voor dat 'verse halfvolle melk'? En wat zijn die strepen op de bovenkant van het pak? Ik vind ze een een beetje uit de toon vallen? Die voetballers heb je mooi getraced
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 13:15 ]
Daar kun je imho veel meer uit halen...2mb schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:26:
Ik doe ook nog even mee met mijn Bacardi Melk
Eerste wip:
[afbeelding]
Bedankt voor je reactie! Eerst nog ff een mooie koe zoeken.Dark Blue schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:57:
[...]
Daar kun je imho veel meer uit halen...
maargoed je werkt tenminste wel in stijl. En die koe kan beter he! Dit ziet er uit als een psychedelische fisheye-lens koe ... die kan zeker mooier!
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
[ Voor 73% gewijzigd door 2mb op 27-02-2005 23:04 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 20:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
Voor 27 februari toch?Je post voor de * eind-datum 27 februari * je final
[ Voor 8% gewijzigd door NitroX infinity op 27-02-2005 20:35 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik heb wel een stukkie over... Mail 'm maar naar sander at fastbit dot nl , dan knal ik 'm ff op m'n webspace...Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:30:
ff een oproepje trouwens: ik heb dalijk een pdf met alle finals erin. Dit lijkt me erg leuk voor de deelnemers en het is ook wel erg handig voor de beoordeling (ff thumbnails aanzetten en je kan er zo doorheenklikken)
heb alleen 1 probleem: het ding is 8 Mb (nu al, met nog niet eens alle finals) en ik heb niet zo'n zin dat te gaan hosten op m'n eigen webspaceje
Dus als er iemand bandbreedte beschikbaar heeft om dat ding op te zetten, dan hoor ik dat graag
[ Voor 8% gewijzigd door Skef op 27-02-2005 20:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Misschien even op http://www.rapidshare.de/en/webhosting.html plaatsenVerwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:39:
ok, komt er morgen aan, als alle finals binnen zijn
Zeker weten dat je mailbox 8 Mb ook ok vind?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 20:53 ]
Die stond er al wel bij... overigens vraag ik me af of "choosen" niet "chosen" moet zijn....Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:59:
Mijn FINAL is blijkbaar niet meegetelt, maar goed. Post hem nog een keer:
FINAL
[afbeelding]
*klikbaar*
Verwijderd
uitslover!Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:18:
leek me wel leuk een pdf'je en het is een kleine moeite, wil natuurlijk niet zeggen dat je tabelletje met thumbs en finals niet handig is, maar ik maak het gewoon ff (hij ligt ook al klaar met alle finals tot nu toe)
Verwijderd
Dus ik mag nu gaan verzinnen welke inzending ik het creatiefst, best verkoopbaar en meest creatief vind? Ik neem aan dat je niet voor jezelf mag stemmenJe zal beoordeeld worden op drie punten: creativiteit (30%), uitwerking (50%) en verkoopbaarheid (20%) (die vaardigheden die hierboven genoemd zijn dus). Omdat het Formule 1-systeem dat ze ook bij de 3d-contests gebruiken zo populair is, gebruiken we dat ook hier. Je kan aan het eind van de contest de punten (10, 8, 6, 5, 4, 3, 2 of 1 voor elk van de drie vaardigheden) naar mij doormailen, zodat ik ze dan in een tabelletje zet. Doe dat naar dit adres:. Je mag alleen stemmen als je mee doet
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
volgens mij was het dus het idee dat iedereen een top 8 maakt op 3 gebieden (creativiteit, uitwerking, verkoopbaarheid) en dat naar Mellon opstuurt.Je zal beoordeeld worden op drie punten: creativiteit (30%), uitwerking (50%) en verkoopbaarheid (20%) (die vaardigheden die hierboven genoemd zijn dus). Omdat het Formule 1-systeem dat ze ook bij de 3d-contests gebruiken zo populair is, gebruiken we dat ook hier. Je kan aan het eind van de contest de punten (10, 8, 6, 5, 4, 3, 2 of 1 voor elk van de drie vaardigheden) naar mij doormailen, zodat ik ze dan in een tabelletje zet. Doe dat naar dit adres: http://www.iain.nl/extra/2dcontest-2.gif. Je mag alleen stemmen als je mee doet.
Paar posts boven je staat er dat we moeten wachten tot er een tabel ofzo gemaakt is ..Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:28:
[...]
volgens mij was het dus het idee dat iedereen een top 8 maakt op 3 gebieden (creativiteit, uitwerking, verkoopbaarheid) en dat naar Mellon opstuurt.
Verwijderd
hmz ja iddAlgemene opmerking: graag pas je puntentelling doormailen, zodra daarvoor het startsein gegeven is. Dat gebeurt pas als er een definitieve lijst is opgesteld van de deelnemers.
[ Voor 33% gewijzigd door Sjeik op 28-02-2005 18:41 ]
platte tekst is perfect!tofu schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:43:
Moet dat in exel (Off/oo) zijn ofzow, of mag dat gewoon platte tekst zijn?
[ Voor 15% gewijzigd door Guillome op 28-02-2005 19:46 ]
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 19:34 ]
De "u" is met kleine letterVerwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:13:
nog even voor de leuk gemaakt:
[afbeelding]
voor de duidelijkheid: dit is dus niet m'n final, da's nog steeds het melkpak:
http://www.rikkertkoppes....502222052-melkpak-wip.jpg
[ Voor 3% gewijzigd door Tripp op 28-02-2005 19:31 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq