(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:28:
Het leek me wel even handig om te melden dat....
als je bij dynabyte kijkt je ziet dat de prijs van wow ineens is veranderd van 39,95 naar 44,95.
tenminste dit is bij mij het geval nou heb ik hem vanmiddag besteld en ik denk met mij dat een aantal mensen meer hem hebben besteld voor die 39,95 by dyna maar hoe zouden ze dit op vrijdag afhanddelen als ze nu ineens de prijs hebben veranderd?
Verwijderd
zui F*cked up zijn als ze hem ineens duurder maken en je dat zou moeten betalen omdat je vergeten bent hem uit te printen.
(@DiscWout) omg
Verwijderd
dat wil ik ook wel eigenlijk maar dat zal wel weer ff duren,
heb hem vanmiddag besteld en nog geen 2 uur later spontaan die verhoging es kijken hoe ze dat met die bevestiging gaan doen.
hoelang duurde het voordat je die bevestiging binnen had want als ie dan 44 is kan ik nog eregus anders gaan bestellen
en ik had em al in november besteld en kreeg geloof ik paar uur later of volgende dag pas die bevestiging
[ Voor 53% gewijzigd door Glorificationer426 op 09-02-2005 20:40 ]
(@DiscWout) omg
Verwijderd
Ja, ik kan ook niet wachtenVerwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:29:
[...]
Ik speel ook gewoon wat ik het leukst vind, niet zozeer wat het snelst levelt.
Ik vind het gewoon leuk om een voornamelijk holy-georienteerde priest te zijn, terwijl dat vrij lastig solo'en is en je er in PVP ook niet echt hoge ogen mee gooit.
Ben door mijn random ressurecten en healen ook al meerdere malen voor carebear uitgemaakt, maargoed, zolang ik me vermaak kan dat me allemaal weinig schelen.
Nog meer mensen die ziekelijk verslaafd beginnen te raken trouwens, die 4 dagen zonder wow vallen zwaar. In retail maar een tijdsslot op mijn PC monteren, voordat mijn sociale leven ten onder gaat (hoewel mijn wow groepsgenoten ook mijn irl kroegmaten zijn)
Verwijderd
typisch hoor zoiets maargoed zal hem wel per mail krijgen neem ik aan.
Maarjah met zown aantal bestellingen van WoW zal het wel ff duren voordat ze aan iedereen die bevestigings meel hebben gestuurd
dan zal zelfs hun mailserver er moeite mee krijgen
Verwijderd
Waren er maar meer mensen zoals jij. Het lijkt me geweldig om een keertje niet het halve continent over te moeten lopen naar m'n lijkVerwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:29:
[...]
Ben door mijn random ressurecten en healen ook al meerdere malen voor carebear uitgemaakt, maargoed, zolang ik me vermaak kan dat me allemaal weinig schelen.
Overigens was ik zowiezo aangenaam verrast hoe iedereen elkaar helpt. De helft van de tijd loop ik rond met buffs die niet van mij zijn. Of als ik per ongeluk iets teveel mobs heb gepulled is er meestal wel iemand die helpt. En natuurlijk probeer ik ook zoveel mogelijk terug te doen
Ik moet toegeven van wel. Nog nooit zo erg meegemaakt. Is thans m'n eerste mmorpg (jarenlang fps gespeeld) maar ik heb nog nooit zo iets verslavends meegemaakt. Heb zelfs maar een weekje gespeeld en het werd al een gewoonte. Na een week spelen is het nu net een zwart gat. Erg eigenlijk.Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:29:
[...]
Nog meer mensen die ziekelijk verslaafd beginnen te raken trouwens, die 4 dagen zonder wow vallen zwaar. In retail maar een tijdsslot op mijn PC monteren, voordat mijn sociale leven ten onder gaat (hoewel mijn wow groepsgenoten ook mijn irl kroegmaten zijn)
Ik heb tijdens die week geen enkele keer meer gesurfd (buiten wow related dingen) en quasi niet meer gechat (buiten wow chat

1 van de redenen waarom ik nu druid ga spelen. Ik heb het 7 levels gedaan in de beta, en als je dan iemand thorns of mark of the wild gaf kreeg je bijna altijd een bedankje of leuke opmerking. Prettig spelen zo als je mensen wat tot dienst kan zijn van tijd tot tijd.Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:43:
[...]
Waren er maar meer mensen zoals jij. Het lijkt me geweldig om een keertje niet het halve continent over te moeten lopen naar m'n lijk
Overigens was ik zowiezo aangenaam verrast hoe iedereen elkaar helpt. De helft van de tijd loop ik rond met buffs die niet van mij zijn. Of als ik per ongeluk iets teveel mobs heb gepulled is er meestal wel iemand die helpt. En natuurlijk probeer ik ook zoveel mogelijk terug te doen
[ Voor 35% gewijzigd door DinX op 09-02-2005 20:53 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Addict.DinX schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:51:
[...]
Ik moet toegeven van wel. Nog nooit zo erg meegemaakt. Is thans m'n eerste mmorpg (jarenlang fps gespeeld) maar ik heb nog nooit zo iets verslavends meegemaakt. Heb zelfs maar een weekje gespeeld en het werd al een gewoonte. Na een week spelen is het nu net een zwart gat. Erg eigenlijk.
Ik heb tijdens die week geen enkele keer meer gesurfd (buiten wow related dingen) en quasi niet meer gechat (buiten wow chat).

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Dat is voor mij ook het leuke van dat mmorpg idee. Als ik wil solo'en ga ik wel diablo spelenVerwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:43:
[...]
Waren er maar meer mensen zoals jij. Het lijkt me geweldig om een keertje niet het halve continent over te moeten lopen naar m'n lijk
Als priest is er niets fijners dan een mage die Arcane Intellect buffed op je, een half uur erg bruikbare extra mana.
Dat ressurecten doe ik meestal terwijl ik toch aan het lopen ben van A naar B. Dan verbruik ik geen mana, waarom zou ik NIET ressen vraag ik me dan af.
Waar ik wel een hekel aan heb zijn mensen die mij, als priest, in hun groepje vragen en dan als een stel suicidale maniakken alles aanvallen wat beweegt "want er is een priest bij"
Laatst een stel van dat volk in Pyrewood, waarbij een italiaan het zo bont maakte dat ie uit het niets twee mobs aan ging vallen terwijl de rest al met twee andere mobs bezig was. Resultaat: hij schreeuwen om hulp, ik te aardig en heal hem, waarna ik het loodje leg doordat ik een van de twee mobs op mijn dak kreeg. Eerder was een ander uit het groepje al zo sociaal om te rollen op een cloth armor met +6 intellect (waar hij als warrior dus niks aan had), waardoor ik het item misliep en hem 'later wel zou krijgen'.. niet dus. Op een gegeven moment ze good luck gewenst en weg gegaan. Ergens genoot ik wel toen ik voordat ik uit de groep stapte ze een voor een dood zag gaan (en dat voor een carebear
There is no magic.
World of Warcraft - GoT Guilds | |
![]() Er zijn vanuit dit topic twee guilds opgericht waarin alle GoTters met (en tegen) elkaar kunnen spelen. Alliance guild: Royal Lowlanders Horde guild: Ravenblood Meer info kun je hier vinden. |
Just to let you know.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 13:15 ]
MooiVerwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:00:
Oki, het horde-guild heet vanaf nu geen Gathering of Templars meer, maar we heten nu:
Ravenblood
Just to let you know.
https://niels.nu
Naar aller waarschijnlijkheid hebben ze in de algemene voorwaarden (dat schermpje waar je altijd snel ff doorheen scrollt en op OK druktGlorificationer schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:31:
dus ik ga geen cent meer als die 39 euro betalen ; )
Bnet pindle#2913
[ Voor 28% gewijzigd door Stefke op 09-02-2005 22:21 ]
en ik ga ook heus niet moeilijk doen over 5 euro maar toch lijkt et me wel een beetje smerig vanwege het principe
ik laat nog wel weten wat het geworden is
[ Voor 19% gewijzigd door Glorificationer426 op 09-02-2005 22:23 ]
(@DiscWout) omg
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Kan ik strx met mijne beta versie spelen met mijn account dat ik aanmaak met de serial die bij mijn full zit? Oftewel, vriend van mij heeft bestelt, als t niet vrijdag binnen is zit ik in maastricht en zou dus geen wow kunnen spelen todat ik het in t weekend op kan halen, hij zou dan die key ff via msn kunnen doorgeven waarna ik een account zou kunnen aanmaken en het via mijn beta install kan spelen ?? Als dat kan tenminste ?
Verwijderd
Bij templars zou je inderdaad een lading paladins verwachten ja.Hydra schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:13:
[...]
MooiNiet in de laatste plaats omdat 'Templars' ontzettend niet bij de Horde (evil-achtig) passen
Ik speelde op server 7 en ben een hele lading gathering of templars tegengekomen inderdaad. Ik heb alleen in beta erg veel dingen nog maar niet gedaan, maar gewacht op de retail. Vanaf vrijdag ga ik me richten op guilds en dat soort dingen. Over toelatingseisen hoef je je als priest niet zo heel druk te maken. Ik ga straks wel alliance spelen, er zitten toch niet teveel van die OMFGLOLWTF figuren in die guild heh?
In de EU FB had ik een L22 (Gnome) Rogue en de laatste paar dagen bijna alleen, naast de verplichte uitstapjes naar the barrens (via booty bay), de deadmines instance gedaan. Meestal zat ik in groepen met mensen die heel netjes alleen rolde op items die ze konden gebruiken maar soms zat ik ook in groepen met mensen die werkelijk op alles rolde wat groen was (soms zelfs op blauwe items die BOP zijnThe Will schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:58:
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel mensen die rollen voor items die ze toch niet gaan gebruiken. Daarom zet ik altijd de loot setting op need before greed. Dan kan je ten minste alleen maar rollen als je het item ook daadwerkelijk kan gebruiken. Het is gewoon common courtesy om niet te rollen op items die je niet nodig hebt, maar lamers zijn er altijd. -.-

Ik heb mijn WoW copy al een tijd geleden bij bol.com besteld (ik had een cadeau bon). En het is misschien erg dat ik niet een dag kan wachten maar als blijkt dat bol niet kan garanderen dat ik mijn bestelling daadwerkelijk op vrijdag heb annuleer ik mijn bestelling daar meteen.
PS. Erg leuk verhaal over een (mislukte) poging van een undead warlock om de tram van sw naar if op te blazen:
http://forums.worldofwarc...wow-general&T=1251062&P=1
"Ultimately, I made it through to my destination, mostly by pretending I was dead, more so then I actually am. And by pretending I mean actually dying."
Verwijderd
Er is geloof ik nog geen officieel antwoord daarop gekomen, maar ga er maar van uit dat het gewoon kan. Ik denk dat ze de servers op de naam na niet teveel aanpassen en ook dan zal je hoogstens een patch ofzo moeten downloaden.EgoH schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:31:
He,
Kan ik strx met mijne beta versie spelen met mijn account dat ik aanmaak met de serial die bij mijn full zit? Oftewel, vriend van mij heeft bestelt, als t niet vrijdag binnen is zit ik in maastricht en zou dus geen wow kunnen spelen todat ik het in t weekend op kan halen, hij zou dan die key ff via msn kunnen doorgeven waarna ik een account zou kunnen aanmaken en het via mijn beta install kan spelen ?? Als dat kan tenminste ?
Voor degene die hem hadden gepreordered tijdens de preorder actie (including me
[ Voor 19% gewijzigd door RtN op 09-02-2005 22:40 ]
of misschien een patch moeten deinstallenVerwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:36:
[...]
Er is geloof ik nog geen officieel antwoord daarop gekomen, maar ga er maar van uit dat het gewoon kan. Ik denk dat ze de servers op de naam na niet teveel aanpassen en ook dan zal je hoogstens een patch ofzo moeten downloaden.
67890
Ik heb net een account gemaakt en ingelogt alleen ik kan nu niet meer met geen mogelijkheid meer op het forum op die site komen.
Als ik op de knop van Forum klik geeft hij aan:
Als ik me profiel wil wijzigen heb ik daar geen rechten tot toeVul je ingame nick in in je profiel
Vul je GoT nick in in je profiel
Vul je race in in je profiel
Vul je primary professions in in je profiel
Verwijderd
Hehe, ik heb in de beta een undead gespeeld. Mijn leukste moment was naar Thelemasar gaan en daar op het respawnpunt op een graf te gaan liggen.ebbo schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:35:
[...]
http://forums.worldofwarc...wow-general&T=1251062&P=1
spoiler:"To my dismay he confiscated my pumpkins."
"Ultimately, I made it through to my destination, mostly by pretending I was dead, more so then I actually am. And by pretending I mean actually dying."![]()
Na een week was ik de woordgrapjes wat betreft het zijn van undead wel zat zeg.
Mijn meestgebruikte zin in party's was "just because you are undead, doesn't mean you have to have a deathwish" elke keer als de warriors weer als een kip zonder kop alle mobs in een straal van heel Silverspine triggerden. In retail ga ik een lading macro's aanmaken voor het terugfluiten van triggerhappy warriors.
Verwijderd
zorg dat je de hoofdletters in je username goed zet..had ik ookWub schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:38:
Even over de site van Gathering of Heroes / Ravenblood
Ik heb net een account gemaakt en ingelogt alleen ik kan nu niet meer met geen mogelijkheid meer op het forum op die site komen.
Als ik op de knop van Forum klik geeft hij aan:
[...]
Als ik me profiel wil wijzigen heb ik daar geen rechten tot toe
Bij deze dan een 'dumpje'ZviX schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:17:
- Cloth is het meest gedropt aangezien er op level 60 de meeste cloth dragers zijn.
- Een 2de character op lvl 60 brengen aint easy.
- Mocht je trouwens een epic vinden, zorg dat goed dat je deze voor de max. prijs verkoopt.
Als je nog meer vragen hebt dump ze
- Waarom is cloth het meest gedragen door lvl60 spelers
- Waarom is een 2e char op lvl60 brengen moeilijk, erboven zeg je namelijk dat het 'na' 60 pas moeilijker wordt
- Een Epic 'vinden' ? wie wat waar?
@SaveMe
en lukt het niet, beginnen we opnieuw en opnieuw en ...
3-4 maanden, dan ben ik denk ik uitgespeeld, heeft het me 72 euro gekost, een mooie prijs voor veel lol
Ben wel benieuwd of ze gaan melden wie het eerste lvl60 bereikt in EU, ga ik die gozer meteen even mailen dat het een malloot is dat ie 72 uur achtermekaar gespeeld heeft
[ Voor 29% gewijzigd door yared op 09-02-2005 22:49 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Wat heb je nu pcies aan een guilde?
Het is vrij duur in het begin van het spel daarom?
Verwijderd
Je kan elkaar helpen met spullen die je niet meer nodig hebt. Het is een iets makkelijkere manier om groepsgenoten te vinden.R2D3 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:47:
Hey even vraagje?
Wat heb je nu pcies aan een guilde?
Het is vrij duur in het begin van het spel daarom?
Een guild joinen kost je niet zo veel meen ik, alleen het oprichten. Wat ik zag moet je alleen een tabard kopen. Is dat eigenlijk verplicht, dat je als je joint zo'n ding koopt?
En is het verstandig om in je start gebied (in mijn geval Durotar) te gaan grinden of kan je daar beter wel gewoon je quests doen, de quests zijn in het begin vrij kort en je krijgt er niet echt veel XP per kill. Het zelfde geld eigelijk voor 'The Barrens' kan je beter alle quests doen of kan je er gewoon lekker grinden, met name omdat je in 'The Barrens' vrij lang blijft hangen (lvl 11 - 25), denk ik dat het slim is om daar gewoon de quests te doen. Je krijgt er ook veel vervolg quests naar andere gebieden. Ik weet niet of het gevolgen heeft op quests in 'nieuwe' gebieden als je quests uit 'oude' gebieden niet afgerond hebt. Meestal krijg je als je toe bent aan een nieuw gebied gewoon een 'Speak With....' quest die je niet meer dan 400xp oplevert. Maar kan je de vervolg quest(s) daarvan gewoon doen als je die 'Speak With...' quest niet hebt gedaan?
Zijn er hier ervaren grinders die hun verhaal/mening willen delen?
67890

Dit vindt ik dus echt ziek en maakt me ook bezorgd of dit spel niet ten onder gaat aan allerlei cheats.
Bij Battlefield had je nog zo'n proggie wat de boel controleerde en elke hacker/cheater eraf pleurde, maar tegen de helft van dit soort cheats doe je als bedrijf gewoon niks.
Zonde gewoon... ik zie het hier en ik zie het nu overal; mensen nemen het levelen veel te serieus.. tis een spelletje, geniet ervan.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Als je puur alleen de verplichte monsters pakt met questen denk ik dat je minder XP's binnenhaalt dan wanneer je dezelfde tijd zou grinden. Puur en alleen grinden lijkt me ondoenelijk saai alleen.
@ xd1tje dus
@ yared. Ik denk dat sommige mensen het inderdaad veels te serieus nemen. Ik kwam laatst toevallig op blizzhackers.com (ofzo) en wat daar allemaal voor fishing/leveling/overige exploits en bots waren te vinden was gewoon ziek.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 23:07 ]
Verwijderd
Het zou niet zo slim zijn om cheats te gebruiken, Blizzard is gelukkig erg streng met zulke dingen. Een ban is zo gekregen van Blizzard. Dus van mij mogen ze best cheats gebruiken zolang Blizzard ze maar bannen...yared schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:02:
Zit ik lekker dat verhaal te lezen over de statistieken van de beta bij de Warcraftrealms.com (verhouding horde/alliance was 1 op 7 of 1 op 4), staat ernaast Google Ads met de volgende teksten
[afbeelding]
Dit vindt ik dus echt ziek en maakt me ook bezorgd of dit spel niet ten onder gaat aan allerlei cheats.
Bij Battlefield had je nog zo'n proggie wat de boel controleerde en elke hacker/cheater eraf pleurde, maar tegen de helft van dit soort cheats doe je als bedrijf gewoon niks.
Zonde gewoon... ik zie het hier en ik zie het nu overal; mensen nemen het levelen veel te serieus.. tis een spelletje, geniet ervan.
www.ige.com kijk daar maar eens, van elke mmorpg zijn ze er
en kijk op de US wow forums maar eens naar topics over bots of farmers
[ Voor 28% gewijzigd door Glorificationer426 op 09-02-2005 23:06 ]
(@DiscWout) omg
Gewoon domme geldklopperij,yared schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:02:
Zit ik lekker dat verhaal te lezen over de statistieken van de beta bij de Warcraftrealms.com (verhouding horde/alliance was 1 op 7 of 1 op 4), staat ernaast Google Ads met de volgende teksten
[afbeelding]
Denk je nou echt dat je een super powerlevel guide ofzo zal krijgen.... Zag op ebay laatst ook nog voor honderden dollars 'de ultime powerlevel guide' staan."Flat Rate" Power Leveling options:
- All prices in US Dollars - minimum purchase is $30.
- We can do about $30 to $40 worth of leveling in one day (before discounts).
1 to 10 for $30 ($3 per level)
10 to 20 for $50 ($5 per level)
20 to 30 for $150 ($15 per level)
30 to 40 for $200 ($20 per level)
40 to 50 for $250 ($25 per level)
50 to 60 for $350 ($35 per level)
Grinden zal inderdaad heel saai zijn, ik denk dat questen volgens mij ook een stuk leuker is, maar ik het de begin quests (Vooral Barrens) al 4x gedaan. Dus die ken ik nou ook wel een keer, als grinden dan een stuk sneller is en er verder geen problemen onstaan voor hogere queste denk ik toch dat ik een keer voor grinden zal kiezenVerwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:04:
Je moet niet vergeten dat je tijdens het questen ook erg veel XP's binnensleept met het mollen van mobs. Ik pak het meestal zo aan dat ik quest, maar ondertussen ook alle mobs die zo rond mijn level en er boven liggen ook meepak. Op deze manier duurt het questen iets langer, maar pik je wel veel XP's mee.
Als je puur alleen de verplichte monsters pakt met questen denk ik dat je minder XP's binnenhaalt dan wanneer je dezelfde tijd zou grinden. Puur en alleen grinden lijkt me ondoenelijk saai alleen.
[ Voor 27% gewijzigd door xiD op 09-02-2005 23:11 ]
67890
Verwijderd
Waarchijnlijk gaan ze dan voor jou het spel spelen en je account dus voor je levelen.x1dje schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:06:
[...]
Gewoon domme geldklopperij,
[...]
Denk je nou echt dat je een super powerlevel guide ofzo zal krijgen.... Zag op ebay laatst ook nog voor honderden dollars 'de ultime powerlevel guide' staan.
Als je alleen wilt gaan grinden kan je net zo goed lineage 2 gaan spelenx1dje schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:00:
Wat lijkt jullie sneller/slimmer, om in het begin vooral te questen of om te gaan grinden... Omdat ik in het begin zo snel mogelijk wil levelen en ik dat de afgelopen keren altijd heb gedaan door te questen vroeg ik me af of grinden in het begin sneller zou gaan (tot ongeveer lvl 25). En wat dan vooral goede (horde) gebieden zijn om te grinden.
En is het verstandig om in je start gebied (in mijn geval Durotar) te gaan grinden of kan je daar beter wel gewoon je quests doen, de quests zijn in het begin vrij kort en je krijgt er niet echt veel XP per kill. Het zelfde geld eigelijk voor 'The Barrens' kan je beter alle quests doen of kan je er gewoon lekker grinden, met name omdat je in 'The Barrens' vrij lang blijft hangen (lvl 11 - 25), denk ik dat het slim is om daar gewoon de quests te doen. Je krijgt er ook veel vervolg quests naar andere gebieden. Ik weet niet of het gevolgen heeft op quests in 'nieuwe' gebieden als je quests uit 'oude' gebieden niet afgerond hebt. Meestal krijg je als je toe bent aan een nieuw gebied gewoon een 'Speak With....' quest die je niet meer dan 400xp oplevert. Maar kan je de vervolg quest(s) daarvan gewoon doen als je die 'Speak With...' quest niet hebt gedaan?
Zijn er hier ervaren grinders die hun verhaal/mening willen delen?

Anyway, het mooie aan WoW is dat je juist door je questst te doen veel xp krijgt. In de Ob heb ik geen minuut gegrined en ben in een week naar lvl 18 gekomen. Dus dat zit wel goed.
Daarnaast vind ik het zelf ook wel leuk om quests te doen, omdat je zo veel meer leert van het verhaal.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
en dan geef jij je password, changen hun m en is jou account weg.... En stel dat dat niet zo is hoe willen hun ff snel voor jou gaan levelen? De eerste 10 levels kan ik me voorstellen maar op level 50 gaat dat niet 1 2 3 meerVerwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:08:
Waarchijnlijk gaan ze dan voor jou het spel spelen en je account dus voor je levelen.
Het is m dus juist dat ik de quests wel een keer ken nu (beetje dom eigelijk), en mn doel is nu om de eeste week in ieder geval level 25-30 te halen. Dat moet lukken door questen maar ik zou wel is willen weten hoe het is om dat stuk te gaan grinden, in combinatie met een paar quests misschien omdat ik de instances wel wil doen, op ragefire chasm na.Phydomir schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:12:
Als je alleen wilt gaan grinden kan je net zo goed lineage 2 gaan spelen![]()
Anyway, het mooie aan WoW is dat je juist door je questst te doen veel xp krijgt. In de Ob heb ik geen minuut gegrined en ben in een week naar lvl 18 gekomen. Dus dat zit wel goed.
Daarnaast vind ik het zelf ook wel leuk om quests te doen, omdat je zo veel meer leert van het verhaal.
[ Voor 81% gewijzigd door xiD op 09-02-2005 23:17 ]
67890
Werkt niet, zowel met als zonder hooftletter geeft zelfde error. En ook in Internet Explorer als in Firefox geeft het dezelfde error.Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:42:
[...]
zorg dat je de hoofdletters in je username goed zet..had ik ook
maar het zijn vaak ook gewoon werkloze nerds die 5 accounts kopen en gaan botten om daarna de lvl60s te verkopen ofzo
[ Voor 24% gewijzigd door Glorificationer426 op 09-02-2005 23:16 ]
(@DiscWout) omg
Verwijderd
(ik heb die formule al ergens gezien maar das weer zo onhandig)
want ik vroeg me eigenlijk af of het verschil tussen mail en leather wel zo groot is,
want de eerste stappen geven vaak de grootste reduction, en na een tijdje blijf je dan ongeveer op 50% zitten en gaat het heeel langzaam zodat je met moeite op 60% komt (dit zag je ook in warcraft)
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 23:26 ]
Verwijderd
en
http://www.goteamspeak.com/news.php
zijn toch wel de groten in de wereld der voicecom... ik vind persoonlijk ventrilo vele malen beter, maar anderen zweren weer bij teamspeak.
"Belabberde" tot superkwaliteit voice (met bijpassend netwerkverkeer), veel mogelijkheden/opties om alles naar wens in te stellen, duizenden vrij toegankelijke public server met mogelijkheden om je eigen room/channels aan te maken. Ook eigen serversoftware is aanwezig en gemakkelijk te gebruiken
Er zijn een paar andere, maar doe geen moeite, dit werkt erg goed.
edit: Ventrilo ziet er goed uit, kende het nog niet, maar zo op het eerste gezicht geen public servers/browse functie in de client?
[ Voor 25% gewijzigd door Stefke op 09-02-2005 23:38 ]
Verzending
De gereserveerde exemplaren worden momenteel verwerkt in ons logistieke proces om deze op de dag van release bij u thuis afgeleverd te krijgen. De bestellingen zijn niet meer te wijzigen!
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
dus imo de beste middenweg is om altijd naar een party uit te kijken voor een instance, om xp en geld te verzamelen.. en daarna dan in sneltrein vaart de quests af te maken
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
teamspeak?Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:23:
Wat is een handige makkelijke en een goeie voice communication programma voor gamers? Ik heb gehoord van Roger Wilco maar ik wil graag weten wat jullie allemaal gebruiken.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Werkt ideaal
Had hiervoor TeamSpeak (TS) maar omdat we met een grote groep werkten viel het snel op dat er met TS meer problemen waren dan met Vent. De problemen lagen ook veel breder. Bij Vent had je een probleem en konden mensen het snel oplossen omdat het herkenbaar was of iets standaards.
Bij TS moest er elke keer dieper ingedoken worden omdat het altijd wel iets unieks of onverklaarbaars was.
Daarnaast, was zelf geen admin op onze clanservers, hoorde ik vanuit de admin kant alleen maar positieve geluiden (5 voor 1 tegen voor Vent, 3 voor 3 tegen voor TS).
Voor de onkenners:
De basis achter dit soort programmaatjes is dat je terwijl je speelt met gelijkgestemden (dat zijn wij dus
Ik gebruik een vette dikke zachte Philips die mijn halve kop verpakt en 50 euries heeft gekocht, en een cheap 10 euro microfoontje wat PRIMA werkt en uren lang geen koppijn of zeer oorbot veroorzaakt
Plus, de verwarming gaat altijd uit om 12 uur, en wie stopt er daavoor nou met spelen, en die dikke koptelefoon houdt mijn kop goed warm
@x1dje, rossen?, racen?, levelen?, enjoy it, don't rush it!!!
To err is human, to divine is Tauren!
[ Voor 51% gewijzigd door yared op 09-02-2005 23:43 ]
denk ik ook, maar dan toch niet zoveel aandacht aan je quests besteden. Gewoon een instance 5x achter elkaar doen zodat je daar lekker items, geld en xp krijgt. Dan ff snel je quests er doorheen rossen. Maar toch kosten instances altijd je wel veel tijd en denk ik dat je soms toch beter een paar uurtjes solo kan grinden omdat je dan de xp niet hoeft te delen.Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:30:
mja ik had het toevallig gevraagd aan één van de power levelers op de pvp 6 fb server ( united moosefarmers = power lvl guild ) en die zei een combinatie van questen en instance grinden...
dus imo de beste middenweg is om altijd naar een party uit te kijken voor een instance, om xp en geld te verzamelen.. en daarna dan in sneltrein vaart de quests af te maken
Ventrilo wordt inderdaad meer gebruikt in de 'gaming scene' dan teamspeak, maar daar is dit topic niet voor.
[ Voor 8% gewijzigd door xiD op 09-02-2005 23:42 ]
67890
Roger Wilco was zo'n beetje het eerste programma op de markt, maar dat is nu vet crappy idd. Teamspeak is beter, maar de ervaring leert dat Ventrilo toch wel het fijnst is van allemaal.
Je hebt idd geen browse functie idd, maar het is heel eenvoudig zelf een servertje op te zetten, en je hebt er niet eens zon koning van een verbinding voor nodig... Draai er nou zelf 1, wel versie 2.1.0, aangezien 90% van de cs scene deze versie gebruikt.stefijn schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:27:
U need not look further: Teamspeak
"Belabberde" tot superkwaliteit voice (met bijpassend netwerkverkeer), veel mogelijkheden/opties om alles naar wens in te stellen, duizenden vrij toegankelijke public server met mogelijkheden om je eigen room/channels aan te maken. Ook eigen serversoftware is aanwezig en gemakkelijk te gebruiken
Er zijn een paar andere, maar doe geen moeite, dit werkt erg goed.
edit: Ventrilo ziet er goed uit, kende het nog niet, maar zo op het eerste gezicht geen public servers/browse functie in de client?
Ik heb zelf een tijd een TS-server gehad, werkt over het algemeen probleemloos hoor.yared schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:38:
Ventrilo! (Vent)
Werkt ideaal
Had hiervoor TeamSpeak (TS) maar omdat we met een grote groep werkten viel het snel op dat er met TS meer problemen waren dan met Vent. De problemen lagen ook veel breder. Bij Vent had je een probleem en konden mensen het snel oplossen omdat het herkenbaar was of iets standaards.
Bij TS moest er elke keer dieper ingedoken worden omdat het altijd wel iets unieks of onverklaarbaars was.
Daarnaast, was zelf geen admin op onze clanservers, hoorde ik vanuit de admin kant alleen maar positieve geluiden (5 voor 1 tegen voor Vent, 3 voor 3 tegen voor TS).
Ventrilo ziet er wel clean uit. Heeft Ventrilo ergens een lijst met public servers? Geen interne broswer iig.
Dat is natuurlijk wel zo handig, dan hoef je niet zelf een server op te zetten, lijkt me iig een dikke pro voor Teamspeak voor de gemiddelde gebruiker (behalve als die er voor Ventrilo zijn natuurlijk
[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 09-02-2005 23:45 ]
Lol Skype voor dit gebruiken? dat hoor ik ook voor het eerstThijs schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:42:
[...]
Roger Wilco was zo'n beetje het eerste programma op de markt, maar dat is nu vet crappy idd. Teamspeak is beter, maar de ervaring leert dat Ventrilo toch wel het fijnst is van allemaal.Skype is ook wel relaxt, maar is niet handig met meerdere personen 'even' joinen.
Kun je dan ook channels e.d. aanmaken?
Straks heeft iedereen flatfee telefonie, komen er weer ouwerwetse chatboxes, alleen nu gratis
Verwijderd
idd, het is niet voor grote groepen (dat bedoelde ik met 'even de server joinen', want er is dus geen server en alleen 1 gesprek waarbij je mensen moet toelaten). Als je met een paar personen gaat spelen (met 30 man op Ventrilo gaat ook niet echt werkenVerwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:48:
Skype!! Ja hoor gebruikte ik ook. Enige nadeel van skype is dat je niet meer dan met 4 personen tegelijk kan spreken. Maar als je party uit alleen mensen met wie je "skyped", dan is dat verrekte handig.
wat gaat iedereen nu spelen eigk voor race/class ?
(@DiscWout) omg
Verwijderd
Orc Rogue als main character en daarbij een Hunter op Nightelf of Dwarf kant.
PS: kheb hem hier al liggen
Skinning & Mining
eerst combat build, later denk ik assassination/sub build.
[ Voor 53% gewijzigd door RedruM op 10-02-2005 00:11 ]
* yared las 't een halfuur geleden en zit nog af en toe te grinnikken...
Deze humor past wel bij mij, ontzettend veel moeite doen voor een practical joke (level0 Horde naar Alliance proberen te komen) die alleen door kenners van het hoogste grinnik genot begrepen wordt
[ Voor 9% gewijzigd door yared op 10-02-2005 00:19 ]
Bijnaampje voor hoe je plant je punten te verdelen bij het maken/levellen van je character
Dus in dit geval in die twee talent trees die die noemt
Verwijderd
Voordelen:
-je bent sterkste 1vs1 classe (ALS je weet hoe je het moet spelen)
-je bent de beste.. healer
Nadelen:
-SUPER saai om te spelen, altijd agter de groep.. altijd healen
-uiteindelijk ben je een healbot, geloof mij.. je wordt een healbot..
-ook al ga je shadow.. je gaat nog agter de group.. staan healen.. elke nuke of dot kost super veel mana
Ik wou altijd een priest zijn.. maar na heel lang te hebben gespeelt.. 10000 topics te hebben afgelezen ben ik erachter gekomen dat dit eigenlijk de saaiste classe is..
je loopt nooit in je eentje rond.. je loopt nooit tegen een enemy aan die in zn eentje is..
mensen zeggen dat je gerespecteerd wordt.. geloof mij daar is niks van waar
mensen verwachten dat je gaat healen.. en als je dit niet doet krijg je vuile woorden over je heen
de uiteindelijke mensen die lvl 60 zijn en er dagelijks mee spelen is minimaal.. heel minimaal
als je dus egt alleen wilt healen, pak je een priest
als je niet afhankelijk wilt zijn van andere pak je een druid/shaman
greatz
Verwijderd
Onzin vind ik. Een warrior tankt ook alleen en een mage doet ook alleen damage van een afstandje. Elke class heeft wel een bepaalde rol in een groep. Ik speel ook het meest met dezelfde mensen in een groep. Mensen die zeuren dat ik ze niet heal die doen het maar zonder een healer (waarna ze met hangende pootjes terugkomen)Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 00:39:
voor de mensen die priest gaan spelen moet je eerst even na denken of je wel egt een priest wilt zijn
Voordelen:
-je bent sterkste 1vs1 classe (ALS je weet hoe je het moet spelen)
-je bent de beste.. healer
Nadelen:
-SUPER saai om te spelen, altijd agter de groep.. altijd healen
-uiteindelijk ben je een healbot, geloof mij.. je wordt een healbot..
-ook al ga je shadow.. je gaat nog agter de group.. staan healen.. elke nuke of dot kost super veel mana
Ik wou altijd een priest zijn.. maar na heel lang te hebben gespeelt.. 10000 topics te hebben afgelezen ben ik erachter gekomen dat dit eigenlijk de saaiste classe is..
je loopt nooit in je eentje rond.. je loopt nooit tegen een enemy aan die in zn eentje is..
mensen zeggen dat je gerespecteerd wordt.. geloof mij daar is niks van waar
mensen verwachten dat je gaat healen.. en als je dit niet doet krijg je vuile woorden over je heen
de uiteindelijke mensen die lvl 60 zijn en er dagelijks mee spelen is minimaal.. heel minimaal
als je dus egt alleen wilt healen, pak je een priest
als je niet afhankelijk wilt zijn van andere pak je een druid/shaman
greatz
Ik vind het erg fijn om een priest te spelen en moet niet denken aan een Druid of een Shaman.
Het feit dat er weinig level 60 healers zijn heeft ook nogal te maken met het feit dat er uberhaupt niet zoveel priests zijn. Wat solo'en betreft is een holy priest mischien een rotclass, maar voor iemand zoals mij die eigenlijk altijd met bekenden en in groups speelt is het erg fijn.
mensen verwachten dat je gaat healen.. en als je dit niet doet krijg je vuile woorden over je heen"
De groep mensen die dat doet is ook niet al te groot, en zal alleen maar kleiner worden met retail. De meeste players weten wel dat een priest (of wat voor healer dan ook) redelijk essentieel is als je een beetje goed door instances wil komen.
Daarnaast had ik als Priest totaal geen moeite met een party vinden, dus als je in een groep met debielen zit kan je die altijd nog leaven en een andere zoeken.
There is no magic.
Verwijderd
Ik wil namelijk als graag paladin gaan beginnen (want die vind ik wel cool
En idd: misschien, om in een evenwichtige concurrentiestrijd met de opposite team te blijven, is een namechange niet zon heel slecht idee, aangezien ravenblood wat origineler is
Verwijderd
als jij alleen op health bars wil kijken doe je dat lekker .. want dat gaat een priest alleen doen in groups
en dit spel is niet een solo spel.. maar een group spel
ik heb lang een priest gespeelt.. er veel over gelezen
ik geef mijn mening erover..
dit kan ik over elke classe gaan zeggen
maar denk goed na welke classe je gaat spelen
nee dat is niet meer mogelijk, hij heet tegenwoordig: Royal LowlandersVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 01:02:
Is t eigelijk nog mogelijk de gathering of heroes te joinen vrijdag? (lees: als de guild weer gemaakt is)
Ik wil namelijk als graag paladin gaan beginnen (want die vind ik wel cool), zijn er entree-regels?
En idd: misschien, om in een evenwichtige concurrentiestrijd met de opposite team te blijven, is een namechange niet zon heel slecht idee, aangezien ravenblood wat origineler is(maar das mijn mening
)
en daar kan je gewoon joinen
[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 10-02-2005 01:07 ]
Verwijderd
Ik ben als priest in mijn groep bezig met van alles. Als enige die een beetje afstand bewaart, heb ik meestal het overzicht en stuur ik het gevecht aan. Ik zorg dat de tank bij de groep blijft, kijk welke healingspell het meest geschikt is voor de situatie, af en toe nuken als het moet. Er is meer dan alleen healen.Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 01:06:
gast.. ik wil alleen zeggen dat een priest saai is
als jij alleen op health bars wil kijken doe je dat lekker .. want dat gaat een priest alleen doen in groups
ik heb lang een priest gespeelt.. er veel over gelezen
ik geef mijn mening erover..
dit kan ik over elke classe gaan zeggen
maar denk goed na welke classe je gaat spelen
Zoals al gezegd zijn de kiddo's er in retail wel grotendeels uitgefilterd en bovendien heb je als priest de luxe om enigszins zelf je groep uit te kiezen (veel vraag weinig aanbod)
Ik denk dat als je die dvd hoes in je klouwen hebt na dik 2 jaar en paar beta's wachten je die 5 euro spontaan vergeten bent
Oh nee zulke mensen hebben 'm al 3 maanden geleden geprordered

Verwijderd
Verwijderd
Ik had een lvl 46 Rogue en het is gewoon het meest gevreesde character je weet niet waar en wanneer hij gaat aanvallen. Maar ik zou zeggen kies toch maar een andere character want Er zijn zat rogue het is gewoon standaart geworden. Ik ben van plan om Warlock te nemen maar moet nog ff goed nadenken.En een vraagje over die guild gedoe Moeten we opletten wat het naam gaat worden?? Bijv. Als we Taliban of dergelijke dingen willen gebuiken als naam is het dan mogelijk dat we bann krijgen of worden we eerst gewaarschuwd??
Het lijkt me sowieso nogal triest om met een soortgelijke guildname rond te lopen. Da's netzoiets als je char 'omgipwn' noemen ofzo.
[ Voor 5% gewijzigd door The Will op 10-02-2005 01:51 ]
There is no magic.
Verwijderd
hahaha ja geloof ik best maar ik noemde maar iets op ik gaf dat als voorbeeld.The Will schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 01:50:
Als je je guild Taliban gaat noemen ben je gewoon lomp bezig. Verwacht niet dat GM's dan de moeite gaan nemen om je te waarschuwen, maar dat je meteen een tijdelijke ban te pakken hebt.
Het lijkt me sowieso nogal triest om met een soortgelijke guildname rond te lopen. Da's netzoiets als je char 'omgipwn' noemen ofzo.
Maar zoals rappers zeggen WESTSIDE of SOUTHSIDE of EASTSIDE ik bedoel namen die ruzie kan veroorzaken net zoalsje ergens laat zien dat je een nazi ben dat je dan gelijk een reactie krijgt. Maar je zegt een tijdelijke bann ligt het aan de GM hoe lang of zijn er bepaalde regels daarover?
Edit: En hier wordt per categorie verteld wat de richtlijnen zijn: http://www.worldofwarcraft.com/policy/namingp2.html
[ Voor 39% gewijzigd door The Will op 10-02-2005 01:59 ]
There is no magic.
Dus dan is een Priest toch juist goed, want die grouped erg veel? Dus of je spreekt jezelf een beetje tegen in deze post of ik snap je niet helemaalVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 01:06:
gast.. ik wil alleen zeggen dat een priest saai is
ik heb trouwens nog wat 'ch' over, heb jij daar misschien wat aan?
Imo overdrijft ie ongelooflijk of grouped ie met hele slechte vrienden of zo. Als mensen weten waar ze mee bezig zijn dan hebben ze respect voor een goede healer.
There is no magic.
Verwijderd
zuchtVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 01:11:
[...]
Ik ben als priest in mijn groep bezig met van alles. Als enige die een beetje afstand bewaart, heb ik meestal het overzicht en stuur ik het gevecht aan. Ik zorg dat de tank bij de groep blijft, kijk welke healingspell het meest geschikt is voor de situatie, af en toe nuken als het moet. Er is meer dan alleen healen.
Zoals al gezegd zijn de kiddo's er in retail wel grotendeels uitgefilterd en bovendien heb je als priest de luxe om enigszins zelf je groep uit te kiezen (veel vraag weinig aanbod)
dan ben je nog niet tot een hoog level gegaan, of naar moeilijk instance's gegaan
kijken welke spells het beste zijn?
renew...
of flash heal
of shield en heal
het stomste wat ik aan een priest vond was dat je nooit effectief kon damagen, want als je dit te vaak deed (2 x en meer ) dan is je mana op.
Een slimme warrior blijft bij de group, die gaat er niet vandoor
weer zo'n slimme gastkeldon schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 02:09:
[...]
Dus dan is een Priest toch juist goed, want die grouped erg veel? Dus of je spreekt jezelf een beetje tegen in deze post of ik snap je niet helemaal
offtopic:
ik heb trouwens nog wat 'ch' over, heb jij daar misschien wat aan?
priest is goed in 1vs1, in groups healt ie alleen en dat kan.. ehm is best saai.
als je healen leuk vind, pak je een priest want dat ga ja alleen doen als je level steeds hoger wordt.
De groep sturen kan bij elke groep verschillen, dat hoeft een priest niet te zijn. Dat ligt bij jezelf
vertel maar na een maand spelen hoe je jouw priest vind/vond
Anders word je online meester, k ?
Verwijderd
1 iemand moet de lul zijn, en dat is de priest vind ik.Pheace schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 02:20:
hangt ervan af of jouw "Goed" vertaalt met zijn naar health bars staren de hele tijd want dat is wat ie zegt
Imo overdrijft ie ongelooflijk of grouped ie met hele slechte vrienden of zo. Als mensen weten waar ze mee bezig zijn dan hebben ze respect voor een goede healer.
Ik heb altijd met een goede group, ge-grouped. En veel plezier had ik er niet,...
threat control is bij elke classe belangrijk, bij de priest is wel kut. Omdat je zo dood bentThe Will schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 02:42:
Daarnaast moet je als Priest goed in kunnen schatten wanneer je renew moet casten zodat je niet een healing spell die meer threat veroorzaakt moet gebruiken. Daar was ik namelijk vrij veel mee bezig, genoeg healen terwijl je niet zoveel threat veroorzaakt dat de enemies achter jou aankomen. ^^

Verwijderd
Waar waar waar???Pheace schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 08:10:
Ik lees anders alleen maar threads van priests die genieten van hun class , zeker zodra ze 40+ zijn en shadowform krijgen. Voor PvP 1-1 bijna niet te verslaan. Groeps PvP doen ze het beter als healers maa rtoch. Wat had je anders van een Priest verwacht zeg
ja shadow form is cool.. met 1vs1, maar je bent nooit alleen! en je komt nooit iemand alleen tegen.
Je kunt jezelf ook niet healen of andere healen in shadow form
Tja. wat ik van priest had verwacht? misschien het verkeerde ja. Maar ik ga iig niet meer voor de priest
dus nvm deze discussie en speel een priest, spreek je over een maand

1 van de redenen dat ik meestal dus ook een hybrid pak -> kan healen, maar ook combat
goeie priests zijn ook zeldzaam, priest zijn kan heel belonend zijn, maar om het goed te spelen moet
1. goed weten wat je doet
2. goed tegen gezeik kunnen / het goed kunnen negeren
nog 1 dag ^^, the tension rises
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
IGN Forums , grootste stelletje zeikerds wat je ooit bij elkaar zult zien dus als ze daar al positief kunnen wezenVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 08:17:
[...]
Waar waar waar???
ja shadow form is cool.. met 1vs1, maar je bent nooit alleen! en je komt nooit iemand alleen tegen.
Je kunt jezelf ook niet healen of andere healen in shadow form
Tja. wat ik van priest had verwacht? misschien het verkeerde ja. Maar ik ga iig niet meer voor de priest
dus nvm deze discussie en speel een priest, spreek je over een maand
Dat tegen gezeur kunnen lijkt me zelf heel simpel. Zeker in de hogere levels doe je gewoon niet veel meer zonder een priest dus als ze zeuren zoek ik gewoon een andere groep , kijken hoe vaak ze hun mond dan nog open trekken de volgende keer
http://vnboards.ign.com/m...c=82766177&start=82773541
Verwijderd
nou ik heb dus geen cc.
en ken ook niemand met 1 dus ik denk als pre-paid cards zijn moet het ook lukken.
lees ik dus gister dat je dan nog cc nodig heb.
dus Voel me nu enorm opgelicht.
is er iemand in enschede die credit card heeft samen met mij ff acount wil activeren.
me msn zer0kewll@hotmail.com
Verwijderd
Een holy build, en daar naast een shadow priest. Ik heb erg het gevoel dat een priest een goede allround class is. Met die shadow-priest wil ik de pvp richting in gaan en stoer pvp tabards verdienen.
Dit topic is gesloten.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)