Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.548 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

NightHawk schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:37:
[...]

DE KLOMP 32
ENSCHEDE
053-4349237

googlen doet een wonder hoor .......en nu zoek je het zelf maar uit ;)
Gameshop zit daar toch, op de hoek?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sprak net een vriend van die filiaal manager is van een Free Record Shop. Ze zijn iig al binnen gekomen, maar ze morgen ze echt pas vrijdag verkopen. Daar komt trouwens bij dat ze geen CE hebben bij de Free Record Shop filialen. Ze hebben er te weinig gehad om ze te verdelen en omdat er al veel gepreorderd zijn via het internet. Dus........... als je de CE wilt zou ik je hoop niet op de FRS leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:33:
[...]

Gameshop zit daar toch, op de hoek?
idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

eur0fighter schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:33:
[...]

Waarom stoppen ze er dan 2 versies van het spel bij? Dat is toch stom! Dan gooi je het spel na 10 dagen dus gewoon in de prullenbak? Ik denk toch echt dat de tweede versie bedoeld is om cadeau te geven. En die persoon aan wie je het geeft kan dan tien dagen spelen alvorens te moeten betalen.

verbeter mij als ik het fout heb aub :?
Klopt helemaal, tis een kadoosje voor een vriend(in) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Het is ook een kadootje, maar je zult toch echt een exemplaar moeten kopen om na die 10 dagen door te kunnen spelen. En daarvan kun je alles weggooien behalve de registratie-key.

Zoals ik al zei.. anders het gewoon 2 accounts voor de prijs van 1.. en is die CE dus ineens wel HEEL ERG goedkoop :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 09-02-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

" Waarom stoppen ze er dan 2 versies van het spel bij? Dat is toch stom! Dan gooi je het spel na 10 dagen dus gewoon in de prullenbak? Ik denk toch echt dat de tweede versie bedoeld is om cadeau te geven. En die persoon aan wie je het geeft kan dan tien dagen spelen alvorens te moeten betalen.

verbeter mij als ik het fout heb aub "

Daarom is het ook een friend-pass , het is eerder dom dat iemand denkt dat het 2 accounts zijn of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn zat winkels die WoW verkopen in Enschede, ik haal hem bij de Nedgame. Maar als ik hem koop kan ik dan meteen spelen i.v.m 1 maand gratis spelen, of moet ik een abbo nemen voor meteen 3 maanden? want als ik de 1e maand gratis kan ga ik aan het eind van de maand WoW cards kopen.... sry als dit een domme vraag is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:41:
Er zijn zat winkels die WoW verkopen in Enschede, ik haal hem bij de Nedgame. Maar als ik hem koop kan ik dan meteen spelen i.v.m 1 maand gratis spelen, of moet ik een abbo nemen voor meteen 3 maanden? want als ik de 1e maand gratis kan ga ik aan het eind van de maand WoW cards kopen.... sry als dit een domme vraag is |:(
is netgame die winkel in de klanderij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zodra je vrijdag je acount aanmaakt, gaat die gratis maand in
Rond 11 maart moet je je account dus verlengen als je wilt blijven spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:44:
[...]

is netgame die winkel in de klanderij?
jep, volgens mij is die winkel ook wel een paar x als beste game winkel v NL gekozen door de PU dit achterwege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zit die zaak naast de BK? Ben er geloof ik 1x geweest, die vent die daar staat heeft niet bepaald veel verstand van games :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:47:
Zit die zaak naast de BK? Ben er geloof ik 1x geweest, die vent die daar staat heeft niet bepaald veel verstand van games :X
BK? burger king? nee dat is nog weer een andere shop Nedgame zit in de klanderij of hoe dat heet bij de Food Factory

EDIT: E-Plaza heet die naast de BK geloof ik

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Die bedoel ik ja, E-Plaza :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey vraagje weet iemand toevallig of de CE doos nederlands is of engels ik hoop engels omdat nederlandse vertalingen meestal zuigen (staat toch ook niet op zon CE box )

ben benieuwd

Gree >:) tz Moi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Leuke beschrijving van PVP op de EU website , jammer alleen dat ie niet meer accuraat is dus.

Blizzard heeft besloten om GEEN dishonorable kills te hebben. Dus jammer genoeg komer er geen penalties daarvoor. Dat is wel de nagel die mijn beslissing duidelijk maakt , dat wordt fijn PvE , ik krijg mijn kicks wel in de BG's }) Voelt weer net als Daoc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:24:
[...]

Damn.. waarom van zulke zielige smoezen bedenken als je ook gewoon de waarheid kunt vertellen?

Is toch geen ramp om te zeggen dat je ook op een CE gegokt hebt ergens anders en dat die gok goed is uitgekomen.. Het is maar een reservering.
Anders lees je ook even mijn vervolg post.....

Iemand vroeg wat je dan tegen een Dynabyte kon zeggen, daar geef ik antwoord op en dat krijg je dit over je heen....lekker dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 21:30
Jamal schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:14:
Ach, voordeel van bol.com is dat je het altijd kan terug sturen. Heb een keer een verkeerd boek besteld (was m'n eigen schuld :( ) even gebeld en zonder problemen terug kunnen sturen. Dat stond verder los van of ik wel of niet het 'goede' boek zou kopen...

bol.com, mijn favoriete on-line winkel...
Software ws. niet, tenzij het verzegeld is en deze verzegeling nog intact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:02:
[...]

Zou het niet een beetje triest zijn dat als je bij Bol.com besteld, die mensen hun best voor je doen, en dat als het dan een paar dagen langer duurt dan vrijdag dat je dan maar ergens anders snel een versie gaat halen en gewoon hun verzneding niet op gaat halen? Omdat het een paar dagen langer duurt, terwijl je dit spel nog maanden, misschien wel jaren gaat spelen?

Ben je zó bang dat je niet vrijdag DIRECT aan de gang kunt? get a life :?

:/
Wtf is er mis met jou......ik vroeg het me gewoon af......en ik deelde het gewoon mee met alle andere bol.com bestellers. En wees blij dat ik niet zo'n gast ben die het overal inkoopt en het voor woeker prijzen gaat doorverkopen..........dus kom niet hoor.

en get a life.......serieus...wtf.......dacht dat het niveau hier hoger ligt dan bijvoorbeeld op gamer.nl ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:02:
[...]

Anders lees je ook even mijn vervolg post.....

Iemand vroeg wat je dan tegen een Dynabyte kon zeggen, daar geef ik antwoord op en dat krijg je dit over je heen....lekker dan....
Je bent niet verplicht te replyen op iedere vraag hoor ;)
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:54:
hey vraagje weet iemand toevallig of de CE doos nederlands is of engels ik hoop engels omdat nederlandse vertalingen meestal zuigen (staat toch ook niet op zon CE box )

ben benieuwd

Gree >:) tz Moi
Goeie vraag.. de handleiding e.d. van de normale versie zijn vertaald. Of dat met de uitgebreidere handleiding van de CE ook zo is weet ik eigenlijk niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe het werkt met die Gamecards?

Stel je koopt een gamecard voor een maand. En je gebruikt hem. Gaan er dan gewoon 4 weken lopen of je nu speelt of niet? Als je bijv. een week niet kan spelen ben je deze week gewoon kwijt of telt het aantal uren dat je daadwerkelijk online bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:22:

Stel je koopt een gamecard voor een maand. En je gebruikt hem. Gaan er dan gewoon 4 weken lopen of je nu speelt of niet? Als je bijv. een week niet kan spelen ben je deze week gewoon kwijt of telt het aantal uren dat je daadwerkelijk online bent?
Werkt volgens mij net als een abonoment: Loopt door of je er nou gebruik van maakt of niet. Gewoon 4 weken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loopt helaas gewoon onvermijdelijk door.....dus 11-02 activeer je je kaartje en 11-03 loopt ie af...ongeacht of je speelt of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Die cards werken niet met uren
Als je een week niet speelt, ben je dus die week kwijt
Met die card kun je 24/7 spelen, tot die maand om is dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft de CE nog meer bij e-plaza bestelt?
want ik heb hem daar bestelt en ik wil graag weten of ik nog gebelt ga worden ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duidelijk... wel jammer maar duidelijk.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:28:
wie heeft de CE nog meer bij e-plaza bestelt?
want ik heb hem daar bestelt en ik wil graag weten of ik nog gebelt ga worden ofzo. :)
Kun je dat niet beter aan E-Plaza vragen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:59
Cthulhu schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:27:
[...]

Die cards werken niet met uren
Als je een week niet speelt, ben je dus die week kwijt
Met die card kun je 24/7 spelen, tot die maand om is dus :P
en een CC werkt dus wel met uren :?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Webgnome schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:42:
[...]

Ehm, nee
Als je een maand lang een account neemt, kun je gewoon een maand spelen.
Of je nou 1 uur per dag speelt, of 12uur, na een maand kun je niet meer inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
Webgnome schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:42:
[...]

Nee, dat zegt de beste man toch niet?

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Nee allebei niet. Je betaald gewoon voor een maand of je nu wel speelt of niet.

edit:
SLAK!

[ Voor 13% gewijzigd door Muppet op 09-02-2005 16:45 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Cthulhu, adagio en muppet bedankt voor de informatie. dus dan heeft een CC voor niet CC gebruikers geen enkel voordeel op een timecard (even simpel gezegd )

offtopic:
geen flame over jawel een cc heeft wel voordelen want die zullen er ongetwijfeld zijn

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Nog een keer d´r bovenop :P

1 maand is spelen van 11/02/05 tot 11/03/05 en dan moet je of automatisch verlengen of opzeggen... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Webgnome schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:48:
Cthulhu, adagio en muppet bedankt voor de informatie. dus dan heeft een CC voor niet CC gebruikers geen enkel voordeel op een timecard (even simpel gezegd )

offtopic:
geen flame over jawel een cc heeft wel voordelen want die zullen er ongetwijfeld zijn
CC is goedkoper en ben je nou Nederlander of niet?? :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol we hebben het weer over credit cards lol 8)7

3 hunters in een groep van 4 tot 6 mensen,dat zuigt hard he ?
Beter,een warlock,paladin,en 2x hunter ?
wat is de rol van een paladin en warlock ?
paladin healen,reseructen,beschermen ?
Muppet schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:50:
[...]

CC is goedkoper en ben je nou Nederlander of niet?? :D
Velden ligt in limburg.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

BaN5Hee schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:49:
Nog een keer d´r bovenop :P

1 maand is spelen van 11/02/05 tot 11/03/05 en dan moet je of automatisch verlengen of opzeggen... :Y)
Ja, en meestal krijg je ook wel een mailtje vlak voordat je account afloopt, was bij DAoC tenminste zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

uhm volgendsmij is dat toch echt in nederland..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:57:
[...]

uhm volgendsmij is dat toch echt in nederland..
zeg ik van niet dan :P

GOT ging op de 3de van boven alfabtisch toch ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Pheace schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:59:
Leuke beschrijving van PVP op de EU website , jammer alleen dat ie niet meer accuraat is dus.

Blizzard heeft besloten om GEEN dishonorable kills te hebben. Dus jammer genoeg komer er geen penalties daarvoor. Dat is wel de nagel die mijn beslissing duidelijk maakt , dat wordt fijn PvE , ik krijg mijn kicks wel in de BG's }) Voelt weer net als Daoc :)
Is dat zeker? Ze zouden toch een heel honorsysteem implementeren?

Lekker is dat, gaat het newbie ganken gewoon door :r

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerlie
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

Pheace schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:59:

Waar haal je die informatie vandaan? wil wel zeker weten dat dit klopt namelijk :)

Where is it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik 'lees' dat ook de hele tijd maar kan nergens een officiele bron vinden..

Kan natuurlijk ook dat iemand iets misgeinterpreteerd heeft en vervolgens iedereen iedereen maar nalult ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Battlegrounds is 1e prioriteit, daarna gaan ze werken aan honor system. Ik heb niks gelezen over wat Pheace beweert. Dus aub geen geruchten verspreiden als je geen officieele bron hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Volgens de site gaan ze dat honour systeem nog steeds implementeren hoor, snap niet hoe mensen erbij komen dat Blizzard dat helemaal gedropped heeft.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerlie

Powerlie

ung! ung! ung!

Ik ga er van uit dat wat op de officiele websites staat accuraat is. :)

Where is it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:19:
[...]
Goeie vraag.. de handleiding e.d. van de normale versie zijn vertaald. Of dat met de uitgebreidere handleiding van de CE ook zo is weet ik eigenlijk niet..
Ook de handleiding van de gewone versie wordt niet vertaald naar het Nederlands:
The game and packaging have been fully localised in English, French and German; a localised box and manual will be available for Spanish and Italian players.
bron: http://www.blizzard.co.uk/press/050202.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:12:
Volgens de site gaan ze dat honour systeem nog steeds implementeren hoor, snap niet hoe mensen erbij komen dat Blizzard dat helemaal gedropped heeft.
En toen hadden we er weer een misinterpretatie bij... wie zegt dat het gedropped wordt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

x1dje schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 11:25:
[...]
nee, je moet door dusdanig hoge gebieden dan je als lvl 5 mobs van 100 meter om je heen zal aggro'n. We waren in de EU CB naar Darkshore (lvl 10-20 NE gebied) gelopen met een 11 hunter om daar een tijger die hij graag wou vandaan te halen... Niet echt een succes voordat we Ashenvale door waren had hij zo'n beetje 50 mob's voor ons gepulled die we lekker konde slachten. En toen nog in Darkshore allemaal NE's van lvl 18 tot 20 die ons met zn 30en bestromden
Je praat nu over een speler die als doel heeft te overleven.

Ik ben met een level 15 door Ashenvale gelopen. Als je doodgaat spawn je meteen halverwege de zone en kun je doorlopen. Omdat ik toen dit niet als doel had, heb ik pas bij de derde keer doodgaan besloten om bij de Ghost te spawnen en 25% damage te nemen op mijn eq.... echter.. Wanneer je met een lowlevel rondhobbelt boeit het niet hoeveel damage je neemt want je wilt toch in je blootje op Trafalgar Square aankomen :9

Over Instance; Ik liep met een paar gasten die ook nog nooit eentje ingegaan waren de grot in bij Ogrimarr... allemaal heel stoer doen, lekker spannend... komen we binnen is het Boom Boom Dood.. iedereen in paniek en rennen naar de uitgang.

Briljant gewoon!

Geinige was dat die spinnen achter ons aangekomen waren en elke keer als we snel in en uit wilden rennen om te spawnen te met 1 klap weer bijna dood was.

Lijkt mij echt top om lekker een uurtje grinden!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Laatst online: 18-08 00:21

Boekster

Naimoholic

Bosmonster schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:19:
[...]

Je bent niet verplicht te replyen op iedere vraag hoor ;)

[...]

Ik heb nog geen Blizzard manual gehad die vertaald is. Denk niet dat dat gebeurt met WoW :) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Boekster schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:18:
[...]

Ik heb nog geen Blizzard manual gehad die vertaald is. Denk niet dat dat gebeurt met WoW :) .
De enige extra handleiding vertalingen naast frans en duits zijn blijkbaar italiaans en spaans.. Wij krijgen dus mooi alles in het engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Dynabyte Breda gebeld
"Hallo ik heb world of warcraft besteld, wanneer kan ik hem ophalen?"
WACHT op telefoontje
"heb ik hem vrijdag?"
We hebben nog niks binnen gehad, we kunnen je niks garanderen
Wanneer bellen jullie? ik moet morgen van 10 tot 5 werken
"Kunnen we niks over zeggen, we bellen je als we ze binnen krijgen"

Terwijl ze vorige week zelf zeiden dat ik moest terugbellen voor meer informatie..

Ik heb de neiging om de game te kopen bij Media Markt.. ook al sta ik al 3 maanden op de lijst. Media markt waar ik werk heeft de game morgen binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik zou je niet af laten schrikken door een werknemer die je aan de telefoon krijgt die toevallig niet weet waar die het over heeft ;)

Je kunt hem gewoon op vrijdag ophalen.

En bij de MM kopen kun je altijd nog doen op vrijdag natuurlijk als DB het af heeft laten weten (maar ik acht die kans minimaal).

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 09-02-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

RedruM schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:12:
Battlegrounds is 1e prioriteit, daarna gaan ze werken aan honor system. Ik heb niks gelezen over wat Pheace beweert. Dus aub geen geruchten verspreiden als je geen officieele bron hebt..
De informatie is niet te vinden omdat dit van de testserver afkomt. Ze hebben daar de dishonourable kills aruit gehaald omdat dat niet iets was waar ze zich goed bij voelden en omdat het makkelijk exploiteerbaar was.

En bij deze , omdat dat inderdaad nog niet definitief is is dat idd tot nog toe gerucht maar het komt van meerdere kanten.

[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 09-02-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een druid,kan die ook zwaarden leren ? maces ? staat niet op de wow site maar ik dacht van wel O_o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor de mensen die net als ik bij gcshop.nl hebben besteld:

Beste Alex,
Wij verwachten de games donderdag binnen te krijgen en uiteraard worden ze dan ook meteen doorgezonden. Als het goed is heb je hem dus inderdaad op vrijdag in huis, hoewel we een eventuele vertraging door de TPG (in een enkel geval duurt het wel eens een dagje langer) niet uit kunnen sluiten. Als je verder nog vragen hebt hoor ik ze graag.

Dit is de eerste keer dat ik bij hun bestel, maar ik moet zeggen dat het contact vriendelijk oogt, de prijs erg goed is, en als ze het voor elkaar krijgen hem vrijdag hier te krijgen ben ik helemaal verkocht aan deze shop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:36:
een druid,kan die ook zwaarden leren ? maces ? staat niet op de wow site maar ik dacht van wel O_o ?
Weapon Skills
Staves Free Free
Unarmed Free
Daggers 10s
Fist Weapons 10s
Maces 10s
Spears 10s

niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:41:
[...]

Weapon Skills
Staves Free Free
Unarmed Free
Daggers 10s
Fist Weapons 10s
Maces 10s
Spears 10s

niet dus
lol vertrouw nooit een koreaan :P die zei dat in zijn gebrekkig engels :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:27:
Ik zou je niet af laten schrikken door een werknemer die je aan de telefoon krijgt die toevallig niet weet waar die het over heeft ;)

Je kunt hem gewoon op vrijdag ophalen.

En bij de MM kopen kun je altijd nog doen op vrijdag natuurlijk als DB het af heeft laten weten (maar ik acht die kans minimaal).
Nee heb je helemaal gelijk in. Het gekke is dat andere filialen wel zeggen dat ze de game donderdag krijgen.. en dat hoorde ik dus ook van DB Breda vorige week. Alsof sommige ketens een game wel krijgen en de andere niet..
Mijn gok is, de game krijgen ze morgen binnen en weten ze verdomd goed maar ze zijn die vragen zat en willen geen gezeik met kiddo's die "ik wil de game donderdag mee! give me! nu!" ipv vrijdag netjes ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Sorry dat ik er over begin maar wat is dat toch voor gezeur over dishonorable kills ? Ok ik begrijp dat je kan gaan zeuren als een pala een seal heeft die niet helemaalwerkt zoals ie zou moeten werken ( verkeerde stofjes gebruikt bij het maken ervan ). Maar komop een dishonorable kill? wtf is dat .. Alsof 2 soldaten waarvan een duidelijk zwakker is niet gewoon kan worden afgeslacht door de veel sterkere persoon. Het is f.. oorlog en in oorlog gelden een aantal basisregels zoals dat je goed voor je krijgsgevangen zou moeten zorgen etc etc maar er bestaat volgens mij niet zo iets als een compleet reglement over dishonorable kills.. Het is oorlog omdat men vind dat de tegenpartij iets heeft gedaan wat niet door de beugel kan of er ietsis gebeurd waar de andere partij de schuld van heeft..

Nogmaals het is oorlog.. en daar vallen doden.. en of dat nou zwakke of sterke doden zijn.. ze vallen net zo hard. Iemand die constant zwakkere loopt af te slachten omdat dat makkeljiker is loopt vanzelf wel een keer tegen de lamp .. dat is een ding wat zeker is. Want zo iemand bouwt een naam op in het kamp van de tegenpartij en er zal dan uiteindelijk als men het goed doet op hem worden gejaagd !

[ Voor 8% gewijzigd door Webgnome op 09-02-2005 17:49 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Voor de mensen die 'em bij de FRS besteld hebben, ze zijn bezig met het verzenden :)
Kreeg net een mailtje dat mijn CE versie verzonden is dus morgenochtend ga ik maar bij de deur posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ben benieuwd wanneer ze bij dimplus gaan verzenden. Weet iemand hier iets over misschien? Khoop dat ik iig 1 van m'n 2 CE's op tijd heb.. (heb er ook nog 1 bij DB in Utrecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:45:
[...]

omg wat een prutzor :/ laat em opschieten met kiezen

maar als ik het zo begrijp hebben we een lekkere gevarieerde groep :) das mooi, een druid erbij zou leuk zijn, moeten wel alleen nog een mage ofzo vinden dan hebben we ook een goede caster :)
Ik wilde eerst een horde warrior aanmaken, maar nu begin ik toch te twijfelen. Hoorde namelijk dat dit een van de minst effectieve character is bij PvP battles? En dat vind ik niet zo tof :P
Welk character uit horde is het meest vergelijkbaar met de human paladin? Ik zit nl ook nog te twijfelen :P hihi :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:59:
[...]

Ik wilde eerst een horde warrior aanmaken, maar nu begin ik toch te twijfelen. Hoorde namelijk dat dit een van de minst effectieve character is bij PvP battles? En dat vind ik niet zo tof :P
Welk character uit horde is het meest vergelijkbaar met de human paladin? Ik zit nl ook nog te twijfelen :P hihi :o
hehe dat probleem heb ik nou ook, zit nu te twijfelen aan rogue of warrior, met de hoop dat warrior ooit een geweldig keus zou zijn.....zo jammer van dat rage gedoe, had gehoopt dat warrior wel wat meer is dan tank..

Maar inderdaad als ik kijk op de US forums, dat warriors moeite hebben met elites die 2-3 lvls lager zijn jezelf...is het zeker minder. Had tijdens die beta een paladin tot lvl 24, en elites afmaken was zeker geen probleem, als je maar tijdig healed...en je beetje op je gear let...dan was je echt sterk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powerlie schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:14:
Ik ga er van uit dat wat op de officiele websites staat accuraat is. :)
Niet doen! Dat zou te logisch zijn! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Laatst online: 05-01-2024
- Cloth is het meest gedropt aangezien er op level 60 de meeste cloth dragers zijn.
- Een 2de character op lvl 60 brengen aint easy.
- Als je level 60 bent gaat het allemaal om je perfecte kleding set te vinden, raiden , pvp-en en nog eens raiden. De quest die je nog open hebt staan als je lvl 60 bent, zijn quests die je met veel mensen moet doen, bv een alliance npc killen (10 - 15 mensen nodig) of een quest met kleine droprates (1% kans waarvan je er 10 nodig van hebt, dus 1000 elite mobs killen). En natuurlijk 900 g hebben om je epic mount te kopen (200% increase).
- Warlocks zijn een support class en hebben dankzij hun goede aoe (ik doe al snel 2000-4000 dps als er grote groepen mobs onze groep aanvallen) een belangrijke troef en ook natuurlijk hun soulstone (je kan een priest een reincranation functie geven) zodat je eens in de 30 min een foutje kan maken (hele groep dus dood). Warlocks hebben ook hun pets zoals Voidwalker die beter agro (mob valt voidwalker dan aan ipv iemand anders) houdt dan meeste warriors.
- Druids zijn rare en hebben sleep waar mee je een goede crowd control hebt (zodat je mobs 1 per 1 kan uitschakelen). Maar priest > druid.
- Proffesions zijn meer om geld te maken en om bepaalde rare items te maken. En je kan je proffesion altijd un-learen, hetzelfde voor je talents (ben al 3 keer gewisseld).
- En elke gamer zal PvP moeten kiezen!!! PvE aint fun zo dont play it ;D.
- Mocht je trouwens een epic vinden, zorg dat goed dat je deze voor de max. prijs verkoopt :D.

Blizzard brengt constant nerfes uit en uiteindelijk zullen alle classes even sterk zijn !!! (bv fear van warlock is gereduced).

Zie sets @ http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html

Als je nog meer vragen hebt dump ze O-)

[ Voor 5% gewijzigd door ZviX op 09-02-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk character uit horde is het meest vergelijkbaar met de human paladin?

shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er nog heel wat fixes komen, bijv voor paladin en shaman, ook word warrior nog wel sterker gemaakt.

Het is eigenlijk jammer dat hunter als enige geweren enzo kan hebben, het zou leuk zijn als er nog een class was die ook nog een beetje magie had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg net van de Free Record Shop een mailtje dat WoW is verzonden, dat zou dan dus betekenen dat ik hem morgen al krijg, meer mensen die dit mailtje van de FRS al hebben? Btw, niet de collecters edition maar de 'normale'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Wat een gezever over die classes eigenlijk...als dit dan dat, dit is minder, dat is beter, waarom niet dit. Eigenlijk zou er gewoon 1 class moeten zijn die alles even goed kan, dan is iedereen tevreden lijkt het wel :|

:)

Ik heb alleen Warlock gespeeld in de beta, en ondanks dat ik de Warlock erg zwak vind in zijn eentje (en ik speel nog best graag alleen quests ook) zal ik ws. in retail toch weer de Warlock nemen omdat dat thema (Dark magic) mij aanspreekt.

Maar ik ga niet zitten klagen dat Blizzard de Warlock moet aanpassen of dat dit en dat beter moet zijn, want die en die class is veel beter dan dat en dat. De Warlock is gewoon zo, en als je dat niet bevalt dan pak je wat anders. In het leven is ook niet altijd alles precies wat je wil :)

Ik zou het suf vinden als uiteindelijk alle classes precies even sterk zijn, want wat heeft het dan voor zin om een class te kiezen als dat alleen nog maar voor "het uiterlijk" is. Wat maakt het uit als een Hunter goed is in range attacks t.o.v. een Warrior als je per definitie toch even sterk bent.

Hoeft er niet mee eens te zijn hoor, is alleen de manier zoals ik het zie (je hebt wel minder om je aan te ergeren :) )

[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 09-02-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

stefijn schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:29:
Ik heb alleen Warlock gespeeld in de beta, en ondanks dat ik de Warlock erg zwak vind in zijn eentje (en ik speel nog best graag alleen quests ook) zal ik ws. in retail toch weer de Warlock nemen omdat dat thema (Dark magic) mij aanspreekt.
Vond je de Warlock zwak dan in het solo-en? Of bedoel je in z'n eentje in PvP situaties? Ik kon met mijn warlock namelijk prima solo-en, amper downtime behalve wanneer je onverwacht mobs erbij kreeg. Dan was het even hard werken maar dood ging je in ieder geval niet.

Warlock wordt toch wel gezien als uber-solo char, omdat je in feite gewoon een 2 man team bent wanneer je het goed aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:10:
Krijg er ws 2 :)
1 verpats ik weer verder, wordt al 140euro voor geboden B)
Zelf bied ik ook een Collector's Edition aan (ALS ik die krijg, maar de kans is vrij groot). De prijzen die geboden worden zijn wel wat lager :'( ...

http://www.speurders.nl/c...0of0210warcraft.4.99.html

Verder vroeg ik me af of er nog mensen zijn die bij de release de europese CensusMod installeren om informatie over de diverse realms te verzamelen, zodat we die op de site www.warcraftrealms.com kunnen opzoeken. Dat zou wel handig zijn imho. Zelf zal ik dit programmaatje zeker installeren als ik daardoor kan bijdragen aan meer transparantie.

http://www.warcraftrealms.com/forum/viewtopic.php?t=160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
Blijkbaar vanaf a.s. vrijdag :z , dit was in hun nieuwsbrief te lezen,
ik denk dat ik hem daar ga halen aangezien je daar €21.95 betaald voor een timecard van 60 dagen als je het spel daar koopt. Hoef ik teminste niet gelijk een half jaar abbo te nemen om op €10.99 p/m uit te komen.

Even een vraag voor degene die al langer Blizzard spellen spelen.
Is er een mogelijkheid dat er spontaan nieuwe grotten met "Eindbazen" in het spel toegevoegd gaan worden of moeilijkere quests.. e.d. om het spel wat langer door te laten gaan als de meeste mensen al op volle sterkte rondlopen.
Nu zijn de Battlegrounds natuurlijk een leuke addon, maar ik krijg een beetje het gevoel dat je na een paar maanden he hele WoW wereld wel gezien hebt.

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Kon je met de CE nou 2 accounts aanmaken?
Of is dit wederom een fabeltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Je krijgt een 10-day pass voor een vriend oid...een 2e account dus, maar wel tijdelijk
keldon schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:36:
[...]

Vond je de Warlock zwak dan in het solo-en? Of bedoel je in z'n eentje in PvP situaties? Ik kon met mijn warlock namelijk prima solo-en, amper downtime behalve wanneer je onverwacht mobs erbij kreeg. Dan was het even hard werken maar dood ging je in ieder geval niet.

Warlock wordt toch wel gezien als uber-solo char, omdat je in feite gewoon een 2 man team bent wanneer je het goed aanpakt.
Ik vind m zwak in de damage die ik kon doen. Als ik (op het eind L18) samen met een L18 mage bezig was met mobs killen en ik had mn minion (dat donkere blauwe geval hoe heet ie ook weer) en al m'n DOT-spells (4-5) en nog wat DD-spells, dan zag ik bij de spells van de mage de health eraf KNALLEN (in 2-3 spells dood) terwijl het bij mij alleen maar langzaam aan terugliep.
Ik was gewoon een minuut lang aan het vechten tegen een L18-19 mob, terwijl zo'n mage in 30sec klaar was. Zelfde voor een hunter.
Tenminste voor zover ik het gezien heb (ik heb maar een dag of 7 beta gespeeld)

En inderdaad, zolang je je minion goed bezig hield en er niet ineens een paar mobs bij kwamen was het goed te doen, maar het duurt allemaal net effe wat langer dan bij anderen.

edit: het wordt bijvoorbeeld meestal direct een probleem als je minion komt te overlijden, en al helemaal als je vijand niet op fear reageert of zo, zoals bijv. de Watchers. Sta je daar mooi te kijken in je jurk ;) Die kwamen trouwens zowieso al heel snel op jouw af ipv je minion.

[ Voor 18% gewijzigd door Stefke op 09-02-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
Remco20 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:54:
Voor de mensen die 'em bij de FRS besteld hebben, ze zijn bezig met het verzenden :)
Kreeg net een mailtje dat mijn CE versie verzonden is dus morgenochtend ga ik maar bij de deur posten :P
Hier is het mailtje ook binnen :9. Was al bang dat het iets langer zou duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerlie

Powerlie

ung! ung! ung!

YES YES YES, ik heb ook een mailtje van de FRS :D
Vrijdag heb ik 'm dus zeker binnen... OAAANT :P

*blij* 8)

Ben het spelen van D2lod nu wel een keer zat :P

[ Voor 21% gewijzigd door Powerlie op 09-02-2005 18:57 ]

Where is it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:59

J27

Xrenity schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:47:
Kon je met de CE nou 2 accounts aanmaken?
Of is dit wederom een fabeltje :P
zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1007917 voor het andwoord op al uw vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Je bent wel tof dat je m bij nedgame koopt :P Die winkel verdient t echt met de concurrectie die ze hebben zoals de MediaMarkt en E-Plaza, en ze zijn veel beter! Ik heb m pre-ordered en ik hoop dat hij vrijdag bezorgd wordt :P

2.Er zijn al uitvoerige duscussies geweest over die maand gratis ed: Je kan gewoon WoW installeren, een maand spelen, en ten alle tijden beslissen wanneer je betaald binnen die maand.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij welke winkels kan je wow eigelijk kopen. Dit in geval ik te laat ben voor vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Wat zijn er dan nog veel mensen die het belangrijk vinden dat hun char wel 1 van de sterkste is en daarom andere chars gaan mijden. Net alsof je een 'loser' gevonden wordt door andere mensen online die zien dat jij wel die bepaalde 'slechte' char neemt.

Maar goed, de meeste chars worden nog bijgeschaaft door Blizz om ze te laten doen wat ze werkelijk horen te doen. Even voor de duidelijkheid:

http://forums.worldofwarc...85008&p=1&tmp=1#post85008

2, 3 pagina's A4 over hoe een warrior werkt volgens Blizz. De meeste hier zullen dit al gezien hebben, voor de rest: verplichte kost, ALLE pagina's! ;)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powerlie schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:54:

*blij* 8)

w00t! Ik heb geen mail van nedgame enschede :( Hoop dat ze daar gewoon niet aan doen en m zonder die zooi te mailen wel op tijd opsturen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Ahh dit was het stukje dat ik zocht! Ik vind het wel een nieuwe reply waard!
We've found that there are indeed a few issues with rage generation as a result of bugs. Warriors (and druids in bear form) are intended to gain some rage on block,dodge,parry events, but apparently this isn't working correctly. This needs to be fixed asap in order for warriors to meet their total expected rage generation.
Kijk, das andere koek! Helemaal als warrior die toch wel eens vaker oog in oog komt te staan met iets dat hem/haar in stukjes probeert te hakken.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerlie

Powerlie

ung! ung! ung!

laat maar ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Powerlie op 09-02-2005 19:27 ]

Where is it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Powerlie schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:54:

*blij* 8)

Ik loop gewoon een winkel binnen. Ze hebben echt niet alles uitverkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:12
Nog een belangrijke vraag (voor mij), ik heb de client van de open beta nog geinstalleerd, kan ik hier mee de retail spelen?
Ik heb namelijk nog geen DVD speler in mijn PC en zou dat ook nog graag even willen uitstellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Wat maken een hoop mensen hier zich toch onnodig zenuwachtig. Stel je voor dat je de game pas zaterdag zou hebben.....

En al dat slap geouwehoer over PvP als zijnde de enige echte manier van spelen en hetzelfde met de characters. Het is een game, maw bedoelt om er leut mee te hebben en dat mag iedereen op zijn/haar manier doen.

Persoonlijk hoef ik niet zo nodig gelijk een uber karakter, Ik ga eerst zelf lekker 'aanklooien', van alles proberen, de fantastische wereld verkennen. Een groot deel van de lol zit imho toch in het uitvinden en verkennen en het vinden van gear en eens een AH binnen te stappen, etc. Als ik meerdere karakters heb gespeeld wellicht dat ik dan nog eens een karakter ga beginnen op een PvP server.

Heb in de EU FB kort in een guild gezeten wat precies die speelstijl had, waar 'fouten' maken mocht en waar #1 priority lag op het hebben van fun.

En mensen die zich zorgen maken dat ze er te snel doorheen zijn, sjah, volgens mij ben je maanden bezig met de oorspronkelijke content, als je gewoon normaal speelt en niet 10 u/pd nonstop. En Blizzard kennende komen er genoeg aanvullingen, updates, etc. Ik weet wel dat ik de komende maanden waarschijnlijk niet veel spellen zal kopen ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

Waarschijnlijk wel, maar niemand weet ut zeker i think :3

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:32:
Nog een belangrijke vraag (voor mij), ik heb de client van de open beta nog geinstalleerd, kan ik hier mee de retail spelen?
Ik heb namelijk nog geen DVD speler in mijn PC en zou dat ook nog graag even willen uitstellen. :P
Waarschijnlijk wel, het is niet eens zeker of de beta client nieuwer/ouder is dan de DVD versie :P
Durf je geen 100% garantie te geven :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:32:
Wat maken een hoop mensen hier zich toch onnodig zenuwachtig. Stel je voor dat je de game pas zaterdag zou hebben.....

En al dat slap geouwehoer over PvP als zijnde de enige echte manier van spelen en hetzelfde met de characters. Het is een game, maw bedoelt om er leut mee te hebben en dat mag iedereen op zijn/haar manier doen.

Persoonlijk hoef ik niet zo nodig gelijk een uber karakter, Ik ga eerst zelf lekker 'aanklooien', van alles proberen, de fantastische wereld verkennen. Een groot deel van de lol zit imho toch in het uitvinden en verkennen en het vinden van gear en eens een AH binnen te stappen, etc. Als ik meerdere karakters heb gespeeld wellicht dat ik dan nog eens een karakter ga beginnen op een PvP server.

Heb in de EU FB kort in een guild gezeten wat precies die speelstijl had, waar 'fouten' maken mocht en waar #1 priority lag op het hebben van fun.

En mensen die zich zorgen maken dat ze er te snel doorheen zijn, sjah, volgens mij ben je maanden bezig met de oorspronkelijke content, als je gewoon normaal speelt en niet 10 u/pd nonstop. En Blizzard kennende komen er genoeg aanvullingen, updates, etc. Ik weet wel dat ik de komende maanden waarschijnlijk niet veel spellen zal kopen ;)
Begrijp het niet verkeerd, ik denk dat hier de #1 prioriteit ook lol maken is, maar iedereen heeft een ander idee over lol maken :D

Velen (blijkbaar) vinden het geweldig zo efficient mogelijk bezig te zijn met hun character, mij boeit dat ook niet zo, en iedereen geeft nu (bij gebrek aan de mogelijkheid om op dit moment te spelen) wat hij wil gaan doen zodra het zo ver is, soort van voorpret/voorspel :P
Uiteindelijk gaat toch iedereen spelen wat hij/zij het leuks vind, en geloof me, lolg a je hebben :D

offtopic:
Damn, ik heb echt weinig te doen op mn werk... post nogal vaak achter elkaar :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hoelaat komt ongeveer de lading binnen bij DB morgen?
Weet iemand dat? Kan ik ongeveer timen wanneer ik de telefoon op moet nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:36:
[...]

Begrijp het niet verkeerd, ik denk dat hier de #1 prioriteit ook lol maken is, maar iedereen heeft een ander idee over lol maken :D
Even zien, hoe was het nou ook alweer? Ohh ja: /signed ;) :D

offtopic:
Damn, ik heb echt weinig te doen op mn werk... post nogal vaak achter elkaar :D
[/quote]

Ik ken dat gevoel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ff een vraagje, kan ik als ik mijn CE krijg niet gewoon eerst die 10dagen gratis pas zelf gebruiken en daarna mijn gratis maand? want dan zou je gewoon 10 dagen langer gratis kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:57:
ik heb ff een vraagje, kan ik als ik mijn CE krijg niet gewoon eerst die 10dagen gratis pas zelf gebruiken en daarna mijn gratis maand? want dan zou je gewoon 10 dagen langer gratis kunnen spelen :)
zou mss wel kunnen, maar dan heb je 2 accounts, moet je dus weer opnieuw beginnen op dat 2e account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met dat andere bonnetje zou je misschien vrienden kunnen maken :P
als je deze al wel had had je deze vraag niet gesteld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Cthulhu schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:56:
Hoelaat komt ongeveer de lading binnen bij DB morgen?
Weet iemand dat? Kan ik ongeveer timen wanneer ik de telefoon op moet nemen :P
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze je tussen 09:00 en 18:00 gaan bellen, dus dan zou ik maar bij de telefoon gaan zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:06:
[...]

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze je tussen 09:00 en 18:00 gaan bellen, dus dan zou ik maar bij de telefoon gaan zitten!
:o

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:58:
[...]

zou mss wel kunnen, maar dan heb je 2 accounts, moet je dus weer opnieuw beginnen op dat 2e account :P
hoezo 2 accounts? het lijkt me logisch dat als je het 10 dagen hebt geprobeert dat je met dat character verder wilt spelen en dat dat ook gewoon kan...
maarja :) het is gewoon stoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:12:
[...]

hoezo 2 accounts? het lijkt me logisch dat als je het 10 dagen hebt geprobeert dat je met dat character verder wilt spelen en dat dat ook gewoon kan...
Je maakt om te spelen een account aan, die moet je op een gegeven moment (na een maand dus) gaan betalen, anders raakt je account inactive. Kun je weer activeren door te gaan betalen.

Die kaart voor 10 dagen geef je aan iemand, die maakt een account aan, account raakt na 10 dagen inactief, tenzij je m activeert (of actief houdt) door te betalen, natuurlijk

Maar het blijven 2 verschillende accounts (geen uitwisselbare karakters dus), en je kunt die 10 dagen vrijwel zeker niet gebruiken om je gratis maand te verlengen
:?
Een level 50 Warrior is stoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:12:
[...]

Kan ook wel, maar dan moet je dus een 2e account hebben :)
Die gratis maand van je originele account, is een ander account als van die 10dagen guestaccount :)

edit - die 10 dagen account is idd inactive na 10 dagen :)
Die kun je niet opniew activeren door door te gaan met die gratis maand, dat is/wordt een heel ander account :) (je 2e account)

[ Voor 17% gewijzigd door Cthulhu op 09-02-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leek me wel even handig om te melden dat....

als je bij dynabyte kijkt je ziet dat de prijs van wow ineens is veranderd van 39,95 naar 44,95.

tenminste dit is bij mij het geval nou heb ik hem vanmiddag besteld en ik denk met mij dat een aantal mensen meer hem hebben besteld voor die 39,95 by dyna maar hoe zouden ze dit op vrijdag afhanddelen als ze nu ineens de prijs hebben veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:04:
Wat zijn er dan nog veel mensen die het belangrijk vinden dat hun char wel 1 van de sterkste is en daarom andere chars gaan mijden. Net alsof je een 'loser' gevonden wordt door andere mensen online die zien dat jij wel die bepaalde 'slechte' char neemt.
Ik speel ook gewoon wat ik het leukst vind, niet zozeer wat het snelst levelt.
Ik vind het gewoon leuk om een voornamelijk holy-georienteerde priest te zijn, terwijl dat vrij lastig solo'en is en je er in PVP ook niet echt hoge ogen mee gooit.
Ben door mijn random ressurecten en healen ook al meerdere malen voor carebear uitgemaakt, maargoed, zolang ik me vermaak kan dat me allemaal weinig schelen.

Nog meer mensen die ziekelijk verslaafd beginnen te raken trouwens, die 4 dagen zonder wow vallen zwaar. In retail maar een tijdsslot op mijn PC monteren, voordat mijn sociale leven ten onder gaat (hoewel mijn wow groepsgenoten ook mijn irl kroegmaten zijn)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)