[ pctje te zien hier ] - Miauw
Vanmiddag maar ens ff bellen dan..
Maargoed, je gaat EU spelen begrijp ik? Ik blijf lekker op de us servers spelen, het bevalt me wel, al mn vrienden spelen er ook, misschien kom ik ooit nog wel naar de EU.
Ik ben nu lvl37 hunter, en heb gisteren een hele poos in stranglethorn vale gespeeld. Wel enorm vervelend dat je daar echt continu door horde wordt gekilled, en dan meestal door iemand die lvl50 of hoger is, totaal niet boeiend dus. En nog vaak bodycampen ook, enorm triest dus, maarja, je kan wel gigantisch veel xp puntjes verdienen daar, dus ik kan het niet overslaan...
hangt er vanaf heh... als je via de site van DB besteld hebt moestje aangeven of je toegestuurd wou hebben (volgens mij gaatie dan donerdag weg hebje hem vrijdag in huis) of je hebt aangegeven datje hem op wilt halen (in dat geval denk ik datje donderdag gebeld wordt en kunje hem vrijdag ophalen)Anoniem: 130471 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 11:50:
Zijn er al meer mensen met plannen om bij openingstijd van de winkel voor de deur te gaan staan? Ik moet em afhalen bij Dynabyte in Rotterdam. Volgens de site krijg je "bericht" als je doos klaar ligt, maar ik ben bang dat ze me nooit vroeg genoeg bellen
Uit de site maak ik op, dat iedereen die het spel besteld heeft hem op de dag van uitkomen in zn brievenbus krijgt. Dat betekent dus dat de winkels hun leveringen al eerder deze week krijgen. Aan een paar andere posts te lezen is dat ook zo, dus denk ik dat ik voor de deur sta
dan is de vraag natuurlijk vanaf hoelaat de servers online zijn en hoe snel ze op hun gat liggen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Anoniem: 88553
mycom ??Delirium2001 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 11:55:
[...]
Nou iedere euro is meegenomen
Ik hoor dat veel winkels 't spel bij de launch voor 39.95€ te koop zetten.
(Dynabyte, Mycom e.d.)
Maar zijn d'r ook mensen die toevallig weten wat hij bij MM bij hun in de buurt gaat kosten.
Meestal zitten die ook flink onder de prijs.
MM = MediaMarkt
Signature?
Anoniem: 130471
Beetje jammer dan dat ze pas om 9:30 open gaanChaoss schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:06:
[...]
hangt er vanaf heh... als je via de site van DB besteld hebt moestje aangeven of je toegestuurd wou hebben (volgens mij gaatie dan donerdag weg hebje hem vrijdag in huis) of je hebt aangegeven datje hem op wilt halen (in dat geval denk ik datje donderdag gebeld wordt en kunje hem vrijdag ophalen)
dan is de vraag natuurlijk vanaf hoelaat de servers online zijn en hoe snel ze op hun gat liggen
Ik zal voor engineering gaan als je pvp gaat spelen. Engineering is de eingste manier voor een pala om ranged damage te doen. Blacksmitting is ook cool kan je best goeie items maken maar die kan je ook kopen bij de ah. En Engineering items niet omdat de meeste voor Engineering Only is.M@NIC schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 11:39:
Ik zat er te twijfelen tussen een Warrior of een Paladin maar ik ben er nu uit.
Het gaat een Human Paladin worden met een 1hand/shield build.
Nu nog even kijken of het Mining/Enigeering of Mining/Blacksmithing gaat worden.
Ze zeggen dat een pala overpowerd is maar zolang je op afstand blijft en ranged damage doet, krijg je hem wel dood. Het duurt alleen verotte lang.
[ Voor 11% gewijzigd door Eikeltje op 09-02-2005 12:22 ]
Anoniem: 129789
En als je PVE gaat spelen omdat je niet geganked wilt worden, wacht maar tot je met een volle party een party van de andere partij tegenkomt, en je niets tegen elkaar kan doen, dan wil je zeker weten naar PVP. Je kan nu ook niet meer vechten via /duel.
Anoniem: 59413
Try /pvpAnoniem: 129789 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:19:
Battlegrounds gaan niet werken op PVE servers. Ik zat helaas in US op een PVE server, en als er dan een dorpje oid aangevallen werd en je vroeg om hulp was het enige antwoord: ga op een pvp server spelen. De meeste mensen op pve zijn niet geinteresseerd in player vs player combat.
En als je PVE gaat spelen omdat je niet geganked wilt worden, wacht maar tot je met een volle party een party van de andere partij tegenkomt, en je niets tegen elkaar kan doen, dan wil je zeker weten naar PVP. Je kan nu ook niet meer vechten via /duel.
Anoniem: 86561
En ik neem leatherworking/skinning... ik raad soms enchanting aan sinds je dan beastslayer kan maken
Less = more
Intertoys in de heuvel?Jamal schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:25:
Voor de mensen in (de buurt van) Eindhoven die een CE willen hebben. Bij Intertoys komen er een aantal binnen, en reserveren is niet mogelijk! Dus als je er vroeg bij bent!
Kansje dat als je donderdag belt, dan zijn ze als het goed is binnen, dat ze er een voor je apart kunnen leggen!
[ Voor 21% gewijzigd door IWriteCode op 09-02-2005 12:32 ]
Less = more
En als je PVE gaat spelen omdat je niet geganked wilt worden, wacht maar tot je met een volle party een party van de andere partij tegenkomt, en je niets tegen elkaar kan doen, dan wil je zeker weten naar PVP. Je kan nu ook niet meer vechten via /duel."
Err inderdaad met /pvp kan je gewoon fijn tegen elkaar vechten. Als ze een van jouw Npcs aanvallen ook , als ze iemand helpen die aan het PvP-en is ook. Dat je nou geen respons krijgt voor PvE town raids dat vlat nog te begrijpen. Ik ga toch echt wel BG's doen. Waarom is dat anders? Een town raid gebeurt niet wanneer je dat zelf plant(niet die van de tegenstander toch). Een BG kan je inwandelen wanneer je dat wilt (mits je niet in een queue komt te staan:)
Prachtig ding dat consentual. Beste wat ze bij Daoc ooit bedacht hebben
Anoniem: 75177
http://www.wow-europe.com...411AFD8899964AAE065.app01
Ik ga jouw ff in de gaten houden, ik ga namelijk ook voor de Tauran Shaman en misschien kunnen we elkaar wat helpen in het begin wanneer nodig-=BoKKiE=- schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 10:35:
[...]
geen idee, maar Shamans wel, en dat ga ik makenDOH!!!! my bad, zette druid neer, terwijl ik shaman wilde doen, sorry
ik wordt dus Shaman, geen druid
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Anoniem: 130942
Hahaha ja als het om geld gaat dan wordt het zeker mooiViRaX schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:42:
Zo de site begint er leuk uit te zien
http://www.wow-europe.com/en/
Maar dus niet de hamvraag dus niet alles
Ik ga btw voor de Human Paladin
je kan toch nog niet ergens een account aanmaken voor je nickname te claimen ofzo ? anders moet ik er straks x bedenken die al bezet zijn
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Anoniem: 70822
wat wordt je specialiesatie?JeanJeremy schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:53:
[...]
Ik ga jouw ff in de gaten houden, ik ga namelijk ook voor de Tauran Shaman en misschien kunnen we elkaar wat helpen in het begin wanneer nodig
ik wil vooral bruikbaar zijn in groups, en daarnaast ook wel solo wat kunnen doen, daarom heb ik mijn huidige geplande build gekozen.
Ik ga voornamelijk spelen met 2 UD rogues en 1 warrior schijnt
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat honor systeem dat ze bespreken lijkt me echt gaaf, vooral de titels en de speciale rewards die er aan vast zitten:
PvP Rewards
Simply participating in PvP will net you certain rewards such as a title and the right to a special PvP team tabard. As you move up in ranks and participate more in PvP, you'll gain discounts with NPC merchants in your faction and be rewarded with equipment such as cloaks, rings, armor, and weapons.
Those PvP players who attain higher ranks and become officers will also get officer's tabards and gain access to special officer's barracks. Inside you'll be able to buy rare items that can only be used after you gather sufficient honor and rank. Very high level officers might even gain access to special mounts and items of epic quality.
The highest-ranking PvP players for each race will earn particularly special accolades, including the title of city protector for their racial capital and the ability to teleport at will to their home city.
[ Voor 10% gewijzigd door Galahad|IA op 09-02-2005 13:30 ]
Dat is al gefixed als je de laatste patch notes ook hebt gelzenDarkShadow schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:01:
paladin wordt de volgende patch wel generfed, seal of the crusader is veels te sterk, hij versnelt niet alleen met 40% maar doet ook nog eens meer damage (ipv minder), dat is dus gewoon een bug...
.
There is no art to find the minds construction in the face
Met name voor na de 60!!!
- MAGES en PRIEST zijn de enige 2 classes waar een tekort van is, namelijk zijn deze van belang in the high-end instances. En deze 2 classes zullen dan altijd welkom zijn in elke groep.
- Er zijn te veel rogues, voor een high-instance zijn er maar 3 rogues max nodig voor een groep van 15.
- Shamans hebben het geluk dat ze ook nog veel kunnen healen, maar het is wel kut als je een high-instance doet met een groep van 15 en er zijn 5 shamans die steeds om het zelfde stukje armor te rollen. Ten eerste is het 1/9 kans dat er een shaman piece wordt gedropt en vervolgens dus 1/5 kans dat je het ook nog wint.
Dus te kort aan mages en priests
Te veel aan rogues, shamans en paladins.
VK: Goedemiddag Media Mark. met Ingrid
Hallo u spreekt met Peter Boomsma, ik had een vraagje
VK: Nou zegt u het maar.
Nou ik heb van oficele bronnen dat er een computerspel genaamd World of Warcraft in de verkoop wordt geplaatst om 11 Februarie.
VK: Hoe hete dat spelletje?
World of Warcraft
VK: Nee sorry nog nooit van gehoord.
Ehm, maar het heeft grote records gebroken in Amerika en half europa smeekt erom.
VK: Zucht ik zal u even doorverbinden met iemand verderop, dat is ook zo'n spelletjesnerd *klik*
Nou ja domme muts, iig die andere wel vriendelijke verkoper zei dat ze het op 11 feb hebben maar dat ze het niet eerder mogen weggeven, dus kreeg ik het advies om rond 12 uur er even langs te gaan
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 88553
dus zegmaar ik ben level 20,en ik wil me wow account pass veranderen,kan dat ?
Ja dat kan , gewoon je account managen op de site.Anoniem: 88553 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:17:
Kan ik me password nog veranderen nadat ik hem gemaakt heb ?
dus zegmaar ik ben level 20,en ik wil me wow account pass veranderen,kan dat ?
Anoniem: 129789
Ja leuk zet pvp maar aan, dan gaan ze om je heen staan dansen... alleen als ze een kans hebben dan vallen ze je aan. Wacht maar je zal zo balen als je als Alliance character Horde tegen komt. Iedereen negeert elkaar op PVE servers.Pheace schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:32:
Err inderdaad met /pvp kan je gewoon fijn tegen elkaar vechten. Als ze een van jouw Npcs aanvallen ook , als ze iemand helpen die aan het PvP-en is ook. Dat je nou geen respons krijgt voor PvE town raids dat vlat nog te begrijpen. Ik ga toch echt wel BG's doen. Waarom is dat anders? Een town raid gebeurt niet wanneer je dat zelf plant(niet die van de tegenstander toch). Een BG kan je inwandelen wanneer je dat wilt (mits je niet in een queue komt te staan:)
Prachtig ding dat consentual. Beste wat ze bij Daoc ooit bedacht hebben
was mij ook al opgevallen puur door het lezen van de wow foraZviX schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:15:
*knip*
is een algemeen bekend fenomeen dat de 'support' classes vaak tekort aan mensen hebben omdat deze over het algemeen wat 'saaier' zijn.
maar ik zit al te denken om als 2e char een female undead mage te maken
Vond de BG's in DAoC ook het leukste van heel DAoC, ff lvl'en tot 24 en dan BG1 in, lekker Hibs killen
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Anoniem: 82860
Zit er een intertoys in de Heuvel?
Iemand van jullie al bij Dynabyte nagevraagd? Die zijn er altijd vroeg en goed bij tot nu toe met MMORPG's. Heb o.a. EQ II daar ook vandaan. Daar ga ik het dus vrijdag eerst proberen.
Was van plan om met een UD Mage te beginnen, maar hoorde ook dat er vrij weinig Cloth spullen worden gedropped, klopt dat?ZviX schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:15:
Voor iedereen die nog twijfelt over character choice (ben al een aantal weken lvl 60 @ usa retail);
- MAGES en PRIEST zijn de enige 2 classes waar een tekort van is, namelijk zijn deze van belang in the high-end instances. En deze 2 classes zullen dan altijd welkom zijn in elke groep.
- Er zijn te veel rogues, voor een high-instance zijn er maar 3 rogues max nodig voor een groep van 15.
- Shamans hebben het geluk dat ze ook nog veel kunnen healen, maar het is wel kut als je een high-instance doet met een groep van 15 en er zijn 5 shamans die steeds om het zelfde stukje armor te rollen. Ten eerste is het 1/9 kans dat er een shaman piece wordt gedropt en vervolgens dus 1/5 kans dat je het ook nog wint.
Merkte het ook in de Beta, vond bijna nooit cloth armor, wel veel leather/mail stuff
Kees gaat waarschijnlijk eerst een druid maken, ik een undead rogue en Geert een warrior, of niet Geert?-=BoKKiE=- schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:12:
[...]
wat wordt je specialiesatie?
ik wil vooral bruikbaar zijn in groups, en daarnaast ook wel solo wat kunnen doen, daarom heb ik mijn huidige geplande build gekozen.
Ik ga voornamelijk spelen met 2 UD rogues en 1 warrior schijnt
Where is it?
En hoe zit het met Druids? Naar wat ik hoor zijn ze betrekkelijk zeldzaam, maar een druid die weet wat ie doet is altijd welkom in elke groep omdat hij snel van groepstaak kan wisselen.ZviX schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:15:
Voor iedereen die nog twijfelt over character choice (ben al een aantal weken lvl 60 @ usa retail);
Dit dus.
DB krijgt morgen de lading binnen, maar ze verkopen pas vanaf de 11e, weet niet hoeveel ze er in de losse verkoop hebben, zullen er wel niet veel zijn.Anoniem: 82860 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:26:
[...]
Zit er een intertoys in de Heuvel?![]()
Iemand van jullie al bij Dynabyte nagevraagd? Die zijn er altijd vroeg en goed bij tot nu toe met MMORPG's. Heb o.a. EQ II daar ook vandaan. Daar ga ik het dus vrijdag eerst proberen.
Bij DAoC/SWG hadden ze hier maar 1 of 2 exemplaren in de losse verkoop, maar dat was ook niet zo'n hype als WoW
Ik neem aan vrijdag in dit topic te lezen is op welke servers de GoT guilds zitten, opdat ik daar kan joinen
(Ik ben lui, en laat WoW bezorgen, dus die is er tog pas op zijn vroegst maandag ofzo (of als ik veel geluk heb vrijdag))
-niks-
Anoniem: 111019
maar op zich is druid een perfecte class, hij kan van alles redelijk veel (tanken/healen/stealthen/magie).
Een druid in beer vorm kan natuurlijk nooit tegen een warrior van zelfe lvl op, maar als je begint met het gevecht bombardeer je hem eerst met entangle en daarna spells, of je sneaked achter zijn rug voor een goede rogue aanval
ook als je vijand een mage/shaman oid is, dan moet je nooit met magie beginnen (daar is de ander veel beter in) maar gewoon in beer vorm op af rushen omdat hij zwakke armor heeft
You shall not pass!!!
omg wat een prutzorPowerlie schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:29:
[...]
Kees gaat waarschijnlijk eerst een druid maken, ik een undead rogue en Geert een warrior, of niet Geert?En ik twijfel ook over kees omdat hij de laatste paar dagen geen keus kan maken

maar als ik het zo begrijp hebben we een lekkere gevarieerde groep
Anoniem: 87860
Het is mogelijk, maar het grootste probleem zijn de monsters die je onderweg tegenkomt. Goed op de wegen blijven dus en om je heen kijken of er geen mobs in de buurt zijn. Een class die monsters kan ontwijken zoals een rogue die kan sprinten/stealthen is sterk aan te raden.yared schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 10:07:
Geen idee of het kan, heb maar 10 dagen beta tijd gehad, maar wil kijken om met een start char gewoon richting Alliance gebied te gaan lopen van Horde... gewoon om te zien of het kan
Zou dit lukken?
Humans krijgen een racial bonus van +5 voor swords en maces.Upke dupke schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 01:05:
Ja, die kan ook zwaarden hebben. Maar ik geloof dat humans een racial bonus krijgen voor het gebruiken van een knots aka een hamer. Ik speel nooit een paladin dus ik weet het niet precies.
Niet echt nuttig voor mijn mage
Je zit niet aan die professions vast maar als je wisselt raak je wel al je ervaring kwijt. En in de hogere levels kan het lastig zijn om opnieuw met een profession te beginnen. Vaak moet je dan weer terug naar de newbie zones om ervaring op te doen.Galahad schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:46:
Is het eigenlijk mogelijk om later in het spel een profession om te ruilen voor een andere? Dus dat je eerst Herbalism/Alchemy hebt en dit bijvoorbeeld als je lvl 40 bent omzet naar Herbalism/Enchanting. Of zit je nadat je 2 professions gekozen hebt, hier gewoon aan vast?
Maar als je later alchemy wilt laten vallen, wat wil je dan nog doen met herbalism? Als je er nog geld mee wilt verdienen dan zijn er wel betere professions zoals skinning of mining.
Ik snap trouwens niet dat mensen zo graag een CE willen hebben. De pets die je zowiezo in de game al kunt krijgen zijn veel leuker en ze kosten maar 50s. Verder zijn de goodies die je bij de game krijgt waardeloos. Die kaart van Azeroth print ik zelf wel uit. De 'making of' DVD is waarschijnlijk oersaai. En de art bekijk je een keertje en dan belandt het ergens in een kast...
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 87860 op 09-02-2005 13:58 ]
Zou het toeval zijn dit.. toeval?
1 verpats ik weer verder, wordt al 140euro voor geboden
Deze plek is te koop.
waarom lezen lotr fans het boek 3000 x overnieuw? Niet omdat het steeds verandert want dat is niet zo maar gewoon puur omdat ze het mooi / leuk vinden. Nou dat is ook zo bij de goodies van de CE. Het art boek zal ik waarschijnlijk dikwijls open slaan om er van te genieten.Anoniem: 87860 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:47:
Ik snap trouwens niet dat mensen zo graag een CE willen hebben. De pets die je zowiezo in de game al kunt krijgen zijn veel leuker en ze kosten maar 50s. Verder zijn de goodies die je bij de game krijgt waardeloos. Die kaart van Azeroth print ik zelf wel uit. De 'making of' DVD is waarschijnlijk oersaai. En de art bekijk je een keertje en dan belandt het ergens in een kast...
De making of dvd zal vast wel een hoog saai gehalte hebben voor jou maar toch wel leuk om te weten hoe iets is gemaakt toch? Ok ik zal hem ook niet elke week 2x kijken maar zo af en toe is toch leuk
Die pets.. is toch leuk een beestje gratis krijgen? ok het kan dan niks maar ach jou huisdier (als je die hebt ) kan ook niks bijzonders maar daar geniet je wel van elke dag
En een landkaart van azeroth ok je kan hem uitprinten po papier maar dan raak je hem weer kwijt en print je hem nog een keer en nog een keer uit waaorm dan niet direct een hoog kwaliteit map?
Anoniem: 70822
goedzo op die manier dwing je mensen die hem ook voor de normale prijs hadden kunnen krijgen er 2 keer zo veel voor te moeten betalen...
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 70822 op 09-02-2005 14:13 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Ik krijg er ook 2 en die verkoop ik voor de normale prijs gewoon door ik vind dat soort pratijken namelijkCthulhu schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:10:
Krijg er ws 2
1 verpats ik weer verder, wordt al 140euro voor geboden

net als met U2 kaartjes . . bleh!!!
There is no art to find the minds construction in the face
zoveel mogelijk geld overal uit slaan
en als er mensen zijn die 140 euro neerleggen tja dan is het toch zo erg niet??
(@DiscWout) omg
Anoniem: 97525
mja er is vast geen 1 winkel die m dan al wil geven
[ Voor 7% gewijzigd door laurens291 op 09-02-2005 14:20 ]
(@DiscWout) omg
Gewoon goed zoeken, zijn d'r vast wel watAnoniem: 97525 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:18:
hnmss k wil m donderdags hebbenvrjidag ga ik op wintersport
en op wintersport heb ik wireless lan in t huis waar ik blijf
mja er is vast geen 1 winkel die m dan al wil geven

Hierom niet.....laurens291 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:19:
waarom eigenlijk, servers zijn toch nog niet up..
Betreft: officiële Streetdate en Streettime van World of Warcraft
De officiële Streetdate en Streettime van World of Warcraft is vrijdag 11 februari 2005, 00.00 uur (Hierna “Streetdate”). Om een landelijke gelijktijdige release van World of Warcraft op 11 februari 2005 voor alle handelspartners mogelijk te maken, zullen wij World of Warcraft tijdig aan u uitleveren. Dit betekent dat u het product vóór de officiële Streetdate ontvangt.
WORLD OF WARCRAFT
** STREETDATE 11 februari 2005 **
Wij zien deze vroegtijdige uitlevering als dienst om gelijke verkoopkansen te bieden aan alle relaties, door iedereen de mogelijkheid te geven gelijktijdig de verkoop te starten.
Voorwaarden voor vroegtijdige uitlevering zijn:
• Het is NIEMAND toegestaan World of Warcraft vóór de Streetdate te installeren, gebruiken of doen gebruiken.
• Het is niet toegestaan World of Warcraft vóór de Streetdate aan eindgebruikers, medewerkers of derden te leveren.
• Het is niet toegestaan World of Warcraft vóór de Streetdate voor consumenten zichtbaar in een winkel te laten zijn.
• De levering van World of Warcraft aan eventuele filialen mag op zijn vroegst plaatsvinden op 11 februari 2005. Bovendien dient u uw medewerkers voldoende te informeren dat NIEMAND (medewerkers noch klanten) World of Warcraft vóór de straatdate mag kopen, verkrijgen, installeren, gebruiken of doen gebruiken.
Mocht u (uw onderneming) zich niet aan bovenstaande voorwaarden houden of World of Warcraft vóór de Streetdate aan een eindgebruiker of medewerker (laten) leveren of (laten) gebruiken, dan zullen wij uw onderneming met een boete van € 50.000,00 belasten wegens contractbreuk. Daarnaast zal uw onderneming in de toekomst uitgesloten worden van vroegtijdige levering van onze produkten.
Een voorwaarde voor de vroegtijdige levering is dat u ons deze brief uiterlijk woensdag 09 februari voor 14.00 a.s. ondertekend terugfaxt of mailt. Door deze brief ondertekend terug te faxen of te mailen, verklaart u dat u akkoord gaat met bovenstaande voorwaarden. Indien uw voor akkoord ondertekende brief op 09 februari 2005 niet in ons bezit is, zullen wij World of Warcraft op zijn vroegst 11 februari aan u leveren.
Ik verkoop er 1 zonder een prijs te noemen, mensen mailden mij uitzich zelf met dat bodMuppet schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:16:
[...]
Ik krijg er ook 2 en die verkoop ik voor de normale prijs gewoon door ik vind dat soort pratijken namelijk
net als met U2 kaartjes . . bleh!!!
En het is nog helemaal niet zeker dat ik er 2 krijg, heb er in Nov. 2 besteld, bij 2 verschillende winkels.
Ze konden toen nl niet meer garanderen dat ik er 1 zou krijgen, dus heb ik ook bij een andere winkel besteld.
Dus mocht ik er wel 2 krijgen, verkoop ik er 1 aan de hoogste bieder
ikke ga morgen wel ff de stad doorNightHawk schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:20:
[...]
Gewoon goed zoeken, zijn d'r vast wel wat
Nou nou nou... ik snap je andere punten maar om een virtueele huisdier in een spel te vergelijken met een echte is toch echt even iets anders.Webgnome schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:11:
Die pets.. is toch leuk een beestje gratis krijgen? ok het kan dan niks maar ach jou huisdier (als je die hebt ) kan ook niks bijzonders maar daar geniet je wel van elke dag
Daarom zeg ik ook dat je goed moet zoeken.....Anoniem: 97525 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:26:
[...]
uhhhmm..mja weinig kans dat k m donderdag nog krijg dan

leuk zo'n fax die je krijgt maar wie zegt dat iedereen zich daaraan houd....
dit kan je 2 kanten opvatten. donderdag 1 minuut na 23:59
of vrijdag 1 minuut na 23:59
bla, ben ik weer confused
jah maar vrjidag ben ik op vakantie, voor 1 en halfe week, en wil hem in me vakantie wel kunnen spelen ( en jah ik heb daar internetCthulhu schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:28:
Donderdag heb je er toch niks aan, servers gaan pas vrijdag online.
Anoniem: 33272
nee vrijdag ochtend.. 0:00 is nieuwe dagTpn schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:34:
lees ik nou goed dat het vrijdag om 0:00 online gaat?
idd ma ff bedenken waar ik in enschede allemaal langs kan gaanNightHawk schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:28:
[...]
Daarom zeg ik ook dat je goed moet zoeken.....![]()
edit:
leuk zo'n fax die je krijgt maar wie zegt dat iedereen zich daaraan houd....![]()
Media mark
dynabyte
dixons
mja dat was't denk ik al wel zon beetje
0:00 interpreteer ik als de nacht tussen donderdag en vrijdag. Maar er staat nergens dat de servers dan ook al online gaan! Het zou me niet verbazen als ze daarmee wachten tot een uurtje of 10Tpn schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:34:
lees ik nou goed dat het vrijdag om 0:00 online gaat?
DE KLOMP 32Anoniem: 97525 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:35:
[...]
idd ma ff bedenken waar ik in enschede allemaal langs kan gaan
Media mark
dynabyte
dixons
mja dat was't denk ik al wel zon beetje
ENSCHEDE
053-4349237
googlen doet een wonder hoor .......en nu zoek je het zelf maar uit
Anoniem: 132013
had net een mederwerker aan de lijn die vertelde me dat er grote kans is dat ze vrijdag al leveren.....:S maar het kon ook zo zijn dat ie pas volgende week pas bij ons in de brievenbus ligt....weet niet of het klopt maar jah.....
wat gebeurt eigenlijk als ik mijn pakketje van bol.com niet meer ophaal bij postkantoor? weer terug naar bol.com toch?/
Anoniem: 102236
heb je nu cc nodig om account aan te maken? ik kan niks vinden erover in nieuwe nieuwsbericht.
Na 3 weken inderdaad weer terug. Je kan ook gelijk aan de postbode vertellen dat het retour mag. Maar reken er wel op dat je de verzendkosten zal moeten betalen.Anoniem: 132013 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:38:
wat gebeurt eigenlijk als ik mijn pakketje van bol.com niet meer ophaal bij postkantoor? weer terug naar bol.com toch?/
Dat komt doordat niemand het zeker weetAnoniem: 102236 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:41:
flame me...
heb je nu cc nodig om account aan te maken? ik kan niks vinden erover in nieuwe nieuwsbericht.
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 87860 op 09-02-2005 14:45 ]
Ik: Hoi, ik heb een bestelling bij jullie van een spel dat vrijdag de 11e gereleased word...
DB: Ah, ja. World of Warcraft.
Ik: hehehe, ben zeker niet de eerste.
DB: Nee klopt
Ik: M'n vraag is. Kan ik hem vrijdag al ophalen of...?
DB: Als het goed is komt ie morgen met de levering. In het ergste geval hebben we ze pas dinsdag.
Ik: Ok bedankt. Tot vrijdag.
DB: Tot ziens
Afwachten maar.
struin de winkels wel af of er nog een CE ergens ligt, heb al wel een gereserveerd by dynabyte, maar als ik de CE tegen kom ga ik die wel halen.
dat is ALS die er uberhaupt nog zijn.
Sprak btw met iemand van computerland. die hadden alle 50 die ze hadden al vergeven
Anoniem: 130348
Ik heb zelf ook de normale versie bij Dynabyte gereserveerd. Stel je krijgt nog een CE, wat zeg je dan tegen die mensen van Dynabyte als die je opbellen???Tpn schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:52:
heb vrij op vrijdagjeuj!
struin de winkels wel af of er nog een CE ergens ligt, heb al wel een gereserveerd by dynabyte, maar als ik de CE tegen kom ga ik die wel halen.
dat is ALS die er uberhaupt nog zijn.
Sprak btw met iemand van computerland. die hadden alle 50 die ze hadden al vergeven
Zou het niet een beetje triest zijn dat als je bij Bol.com besteld, die mensen hun best voor je doen, en dat als het dan een paar dagen langer duurt dan vrijdag dat je dan maar ergens anders snel een versie gaat halen en gewoon hun verzneding niet op gaat halen? Omdat het een paar dagen langer duurt, terwijl je dit spel nog maanden, misschien wel jaren gaat spelen?Anoniem: 132013 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:38:
Hey voor iedereen die bij bol.com heeft besteld,
had net een mederwerker aan de lijn die vertelde me dat er grote kans is dat ze vrijdag al leveren.....:S maar het kon ook zo zijn dat ie pas volgende week pas bij ons in de brievenbus ligt....weet niet of het klopt maar jah.....
Ben je zó bang dat je niet vrijdag DIRECT aan de gang kunt? get a life

[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 09-02-2005 15:06 ]
Dat ze die versie die ze voor mij hadden achtergehouden in de winkel mogen leggen omdat ik reeds voorzien ben.Ik heb zelf ook de normale versie bij Dynabyte gereserveerd. Stel je krijgt nog een CE, wat zeg je dan tegen die mensen van Dynabyte als die je opbellen???
No biggie lijkt me, tis niet dat ze um dan niet meer kunnen verkopen
Anoniem: 86081
* Dat je niet meer geintereseerd bent en was vergeten dat je het besteld had, vraag dan vriendelijk of ze het nog wel kwijt kunnen en ze doen niet meer moeilijk.
* dat je het op komt halen, en dan niet komen. ze vergeven hem vanzelf wel weer.
* dat je net op vakantie gaat en daarom niet in staat bent hem op te halen, ze mogen hem aan iemand anders vergeven.
* etc....
smoezen genoeg, het maakt zo'n winkel echt niet uit wie hem koopt, ze weten ook wel dat ze hem makkelijk kwijt raken....
Anoniem: 130680
En Warlocks dan, kunnen die ook nog een rol spelen in groepsverband? Dat lijkt mij namelijk ook wel een leuke Class. Hebben toch ook aardig wat magie in huis. Plus dat ze ook demons kunnen summonen en the eye of Killrogg voor het scouten.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:45:
[...]
omg wat een prutzorlaat em opschieten met kiezen
maar als ik het zo begrijp hebben we een lekkere gevarieerde groepdas mooi, een druid erbij zou leuk zijn, moeten wel alleen nog een mage ofzo vinden dan hebben we ook een goede caster
UHUH! Jij bent er zo eentje die mij dus niks meer hoeft te bestellen want dan heb je gewoon pech gehad!Anoniem: 86081 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:05:
* Dat je de financiele middelen niet hebt en dat ze er iemand anders blij mee mogen maken.
* Dat je niet meer geintereseerd bent en was vergeten dat je het besteld had, vraag dan vriendelijk of ze het nog wel kwijt kunnen en ze doen niet meer moeilijk.
* dat je het op komt halen, en dan niet komen. ze vergeven hem vanzelf wel weer.
* dat je net op vakantie gaat en daarom niet in staat bent hem op te halen, ze mogen hem aan iemand anders vergeven.
* etc....
smoezen genoeg, het maakt zo'n winkel echt niet uit wie hem koopt, ze weten ook wel dat ze hem makkelijk kwijt raken....
Zo de vinketering aan dat soort gasten...
Druid is een goede caster.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:45:
[...]
omg wat een prutzorlaat em opschieten met kiezen
maar als ik het zo begrijp hebben we een lekkere gevarieerde groepdas mooi, een druid erbij zou leuk zijn, moeten wel alleen nog een mage ofzo vinden dan hebben we ook een goede caster
Where is it?
Iemand ideeën?
Idd, ik moet waarschijnlijk zelfs ff w88 op wat vrienden van me. We willen wel op een PvP server gaan spelen, het is anders te saai, maar we willen ook een server die niet super druk is ivm lag en andere connectie problemen. Het was al zo dat de 'high' servers met beta niet goed bereikbaar waren, dat wil ik niet meemaken. En soms een keertje alleen zijn kan ook leuk zijnstefijn schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:02:Ben je zó bang dat je niet vrijdag DIRECT aan de gang kunt? get a life
bol.com, mijn favoriete on-line winkel...
Less = more
Anoniem: 86081
daarnaast zie ik er ook nog erg betrouwbaar uit dus lijkt me sterk dat je mij zou weigeren.....
Anoniem: 14027
ik zei ook 'ofzo'Anoniem: 130680 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:07:
[...]
En Warlocks dan, kunnen die ook nog een rol spelen in groepsverband? Dat lijkt mij namelijk ook wel een leuke Class. Hebben toch ook aardig wat magie in huis. Plus dat ze ook demons kunnen summonen en the eye of Killrogg voor het scouten.
@Landlord: mja maar op Kees kunnen we niet rekenen gezien hij inenen kan beslissen om bijv toch maar een orc hunter of whatever te gaan maken

maar komt wel goed, had begrepen dat we al iets van 10 man hadden in totaal toch?
Where is it?
Damn.. waarom van zulke zielige smoezen bedenken als je ook gewoon de waarheid kunt vertellen?Anoniem: 86081 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:05:
* Dat je de financiele middelen niet hebt en dat ze er iemand anders blij mee mogen maken.
* etc....
Is toch geen ramp om te zeggen dat je ook op een CE gegokt hebt ergens anders en dat die gok goed is uitgekomen.. Het is maar een reservering.
Dus dat je na 10 dagen, gewoon verder kan spelen als je betaalt, of moet je alsnog het spel kopen ?
Het is heel simpel.. met een holy build ben je erg goed voor party's maar slecht tot redelijk in pvp. Met een shadow build own je keihard in pvp, kan je solo'en en party's willen je nog steeds, omdat je nog redelijk healt. Ik zie dus geen reden om holy build te gaan, tenzij je enige functie healer in instances moet zijn.GoodspeeD schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:12:
Is een healing priest aan te raden op een PvP server? Met quests enzo is het wel handig als een van de leden een healing priest heeft, maar als je PvP gaat doen, lijkt mij een shadow build voor een priest wat nuttiger?
Iemand ideeën?
Nee.. het is een account voor 10 dagen die je uiteraard niet zomaar kunt verlengen. Anders is de CE 2 voor de prijs van 1 natuurlijkTha_Freak schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:25:
Is die 10 dagen pass die bij de ce zit, te gebruiken als een normale account.
Dus dat je na 10 dagen, gewoon verder kan spelen als je betaalt, of moet je alsnog het spel kopen ?
Je kunt die account alleen verlengen met een nieuwe registratie-key en dus zul je daar een losse nieuwe versie voor bij moeten kopen.
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 09-02-2005 15:28 ]
Waarom stoppen ze er dan 2 versies van het spel bij? Dat is toch stom! Dan gooi je het spel na 10 dagen dus gewoon in de prullenbak? Ik denk toch echt dat de tweede versie bedoeld is om cadeau te geven. En die persoon aan wie je het geeft kan dan tien dagen spelen alvorens te moeten betalen.Bosmonster schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:27:
[...]
Nee.. het is een account voor 10 dagen die je uiteraard niet zomaar kunt verlengen. Anders is de CE 2 voor de prijs van 1 natuurlijk
Je kunt die account alleen verlengen met een nieuwe registratie-key en dus zul je daar een losse nieuwe versie voor bij moeten kopen.
verbeter mij als ik het fout heb aub
[ Voor 4% gewijzigd door memento__mori op 09-02-2005 15:35 ]
Dit topic is gesloten.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)