Het Playstation Portable topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.049 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-05 19:52
Anoniem: 7084 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 18:54:
Even voor de mensen die al een PSP in hun bezit hebben. Mij lukt het vreemd genoeg niet om te zorgen dat mijn PSP automatisch een IPadress toegewezen krijgt van mijn wireless router (met dhcp server natuurlijk). Ik krijg dan een error: 80110482. Waarmee ik eigenlijk niet veel kan :P. Hebben jullie dit probleem ook al ondervonden?
ik heb hem alleen nog niet besteld omdat ik niet weet hoeveel Japans de game uit bestaat..

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Wat kan je met wireless op dit moment? Iemand een idee of je Ridge Racers wireless kunt spelen via internet nu?
Krijg de verbinding wel voor elkaar maar ziet het nut er nog niet van in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:18

Technicality

Vliegt rechtsom...

Imho is de manier van video's erop zetten nogal omslachtig/onhandig. Is er niet een programma dat die video's automatisch convert in een (hi res) psp leesbaar formaat? want zo'n 'groot' progje installeren is natuurlijk erg overbodig.

Verder: echt een prachtig apparaat, maar hoe zit het met de geluidsweergave van het ding? Ik wil hem namelijk als mp3 speler gebruiken. Ik ben niet echt audiofiel, maar ik merk wel vrij snel of een liedje net zo klink als op de B&O set (mooier/beter heb ik ff niet in huis).

En kun je hem direct op je pc aansluiten zodat-ie ook gelijk als docking-station voor de memorystick werkt? wan ik heb niet veel trek om nog een paar eurotientjes uit te geven aan een kaartlezer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Imho is de manier van video's erop zetten nogal omslachtig/onhandig. Is er niet een programma dat die video's automatisch convert in een (hi res) psp leesbaar formaat? want zo'n 'groot' progje installeren is natuurlijk erg overbodig.
Image Converter 2 zet praktisch alles om in PSP formaat. 3GP Converter doet hetzelfde, eventueel in hogere resolutie.
Verder: echt een prachtig apparaat, maar hoe zit het met de geluidsweergave van het ding?
Met koptelefoon op prima!
En kun je hem direct op je pc aansluiten zodat-ie ook gelijk als docking-station voor de memorystick werkt?
Yep, werkt prima, kabel er bovenin en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:18

Technicality

Vliegt rechtsom...

Dankuwel! Mijn centjes liggen al klaar (dan maar geen ipod :P). Ik koop hem wel gewoon bij de EU release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Als ik moest kiezen tussen PSP en iPod zou ik zeker voor PSP kiezen :)
Denk dat ik m'n iPod nu alleen nog maar zal gebruiken als ik toevallig ergens heen moet lopen, verder voldoet de PSP prima. Alleen nog ff een fatsoenlijk tasje erbij halen.

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
Driewerf hoera! Ik hoor ook bij jullie!!!!1111 ;)
Nee, even serieus, 'k ben sinds vanochtend ook de trotse eigenaar van een PSP valuepak + ridge racer. Vader(ondergetekende) en kind(PSPtje) maken het goed ;)

^
grmbl, maat van me was nog ingelogged, het is ik dus, prototype ;)

[ Voor 17% gewijzigd door scarhand op 17-02-2005 13:16 ]

Anoniem: 130171

Hey allemaal,

Ik zie bij bartsmit 25 maart launch in EUROPA?? _/-\o_

is dat nog waar of die site moet nog updaten?? :?

Zou tog in April komen? :(

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vandaag geprobeerd Need For Speed: Rival te halen. Hij was in ieder geval in twee zaken nog niet binnen en bij een waar ik het vroeg zeiden ze dat het 1 week later komt. Ze hadden het over de 27 ste. Ik kijk van het weekend in ieder geval nog een keer, want misschien was dat wel de datum van de volgende levering van spellen. Ik ben nog niet goed genoeg in Japans :P om ze te verstaan.

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-04 23:38
kiddyl schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:54:
Vandaag geprobeerd Need For Speed: Rival te halen. Hij was in ieder geval in twee zaken nog niet binnen en bij een waar ik het vroeg zeiden ze dat het 1 week later komt. Ze hadden het over de 27 ste. Ik kijk van het weekend in ieder geval nog een keer, want misschien was dat wel de datum van de volgende levering van spellen. Ik ben nog niet goed genoeg in Japans :P om ze te verstaan.
We krijgen dan wel meteen de beloofde hands-on, he? :D

• kiddyl
  • Niet online
Noener schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:28:
ben ondertussen ook weer tijdje trotse eigenaar van een PSP samen met Lumines en Ridge Racers. Heerlijk apparaat. Ridge Racers begint nu beetje frustrerend te worden in de Special car class. Maar het zal me op een gegeven moment lukken.

Heb alleen vraagje over Lumines. Ik begrijp niet helemaal wat er nu precies in de puzzle mode moet gebeuren.
In challenge mode ben ik nu tot 243k gekomen. Ben ik wel langer als een uur bezig. Ik vraag me af hoe lang iemand bezig is om de 900K te passeren.
Puzzel mode is soms erg moeilijk, maar in het begin nog vrij makkelijk te doen. Je moet het volgende doen om verder te komen in puzzel mode.

Level 1 is een 'small cross'. Je moet dus proberen met de blokjes een 'small cross' te maken zoals je op het pictogrammetje kan zien. Level 2 is een small square en daar moet je een vierkantje maken met een ander kleur vakje in het midden. Level 3 is een 'vijfje' maken zoals op een dobbelsteen '5' wordt aangeduid. Kan het niet echt beter beantwoorden. Daarna komen figuurtjes als, een hondje, letter 'A', een giraffe, alligator, smile, paard etc. Je begrijpt me wel.

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

scarhand schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:16:
Driewerf hoera! Ik hoor ook bij jullie!!!!1111 ;)
Nee, even serieus, 'k ben sinds vanochtend ook de trotse eigenaar van een PSP valuepak + ridge racer. Vader(ondergetekende) en kind(PSPtje) maken het goed ;)

^
grmbl, maat van me was nog ingelogged, het is ik dus, prototype ;)
AHHH.. :9~ ..ik word gek....Waar hebbie hem gekocht ? en hoe duuR :)

Zitte er nou ook Speakers op de PSP ?....Stereo geluid .... iemanD ? ( N00b vraag... maar nergens kunne vinde )

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:22

Polycom

Poes van goud

Ja er zitten speakers op je psp.. niet echt hele goede maar toch. Je kan de geluidskwaliteit verbeteren door er headphones in te doen. :)

En het is ik word.

• Fusion_XT
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Pu_Dy schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 14:46:
Ja er zitten speakers op je psp.. niet echt hele goede maar toch. Je kan de geluidskwaliteit verbeteren door er headphones in te doen. :)

En het is ik word.
SORRY VOOR MIJN TAAL FOUT ! :X

Zeg dan ook meteen dat ik de letter '' N '' nog al vaak vergeet.

Maar goed de Speakers zuigen dus, jammer. :/
Heb jij de PSP dan al ?.

[ Voor 27% gewijzigd door Fusion_XT op 17-02-2005 14:53 ]

• Polycom
  • Laatst online: 19:22

Polycom

Poes van goud

Zie je mij zeggen dat ik de psp speakers vind zuigen?
En ik let alleen op erge spelfouten de n vergeten we allemaal wel eens ;)

• matthijst
Of lees anders ff de openingspost waar alle info in staat ;)

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
PSP's speakers zijn goed vind ik, maar 't beeld is nog duizendmaal mooier. Het is gewoon echt een genot om met dat ding te spelen. Ik heb mijn PSP via marktplaats gekocht, maar 'k kan je ten zeerste aanraden om contact op te nemen met Azt.Azt (die hier ook op GoT hangt). Hij heeft volgens mij nog een PSP in de aanbieding in uitstekende staat (geen dode pixels, geen krassen en geen irritante knoppen) ivm tijdgebrek. Scroll even iets hoger en je ziet z'n mail adres, it's worth a shot :)
KevKev, ga er maar van uit dat BartSmit niet heeft lopen updaten ;)

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Het enigste wat ik kan zeggen:
Die psp is geweldig, de ds word flink de grond in gedrukt tegenover de psp.
Alleen de specs al: ds:66mhz, psp:333mhz >:) :P
Ik wil hem echt graag, maar wacht liever op de europese release, dan weet je tenminste zeker dat je geen last hebt van japanse versie enzo.

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
jessevl schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:05:
Alleen de specs al: ds:66mhz, psp:333mhz >:) :P
Dit is natuurlijk een non-argument..... er zijn veel meer zaken bepalend voor de "gaafheid" van een portable gameconsole...

Al ben ik het met je eens: ik wil ook een PSP :)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Hey Azt33
scarhand zei dat je misschien nog een psp te koop? :*)
ben heel erg geinteresseerd kan je een mailtje naar me sturen
Email zie profile :)

thnx :D

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-05 19:52
IGN heeft een aantal heerlijke nieuwe footages van PSP games :D 4 page tellende interview met EA en haar launch-up. Erg mooie video's van de spellen en oh my gosh wat zien die spellen er mooi uit !

Kort voorbeeldje over NFS Rivals..
IGN: What about creating a player?

McCarthy: Yeah! Yeah, obviously the game that stands out when somebody things of created characters, the game that stands out is Tiger with Game Face. So, full Game Face support is in Tiger Woods PGA Tour. But we also have create player content in all of the other titles -- the Streets, MVP and FIFA all have the ability to create a player and add them to your roster in-game. And obviously, Need For Speed Underground is a bit different that way, but the full customization that is the hallmark of the Underground series is available in Rivals as well. In terms of parts ... the visual parts alone, there's about 900 parts, and then there's all the performance upgrades that you do to your vehicle as well. Create-A-Car, that's almost what that feature is. That's a huge, huge attraction to that series that you can customize your ride so deeply.
Hier een stukje over gamesharing...
IGN: Have you guys looked at the Game Sharing feature at all?

McCarthy: Heh, it's interesting you mention that ... there's nothing support-wise in the libraries yet. But it's something that we'll be looking at in the future, for sure. We want to exploit all aspects of this system. We want to evolve wireless into internet play, all of that. This time, we focused on what we thought was really high value early on -- and being so early in development, what Sony had a clearer idea on [as far as what PSP was and would be and what tools would be provided for the launch development teams.] As some of these things get sorted out, we'll be evaluating all of that for future games past this first gen.

[ Voor 28% gewijzigd door cypress3d op 17-02-2005 19:55 ]

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
cypress3d schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:54:
IGN heeft een aantal heerlijke nieuwe footages van PSP games :D 4 page tellende interview met EA en haar launch-up. Erg mooie video's van de spellen en oh my gosh wat zien die spellen er mooi uit !
[...]
Een bron-vermelding kan wel eens handig zijn: http://psp.ign.com/articles/588/588401p1.html

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 7084 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 18:54:
Even voor de mensen die al een PSP in hun bezit hebben. Mij lukt het vreemd genoeg niet om te zorgen dat mijn PSP automatisch een IPadress toegewezen krijgt van mijn wireless router (met dhcp server natuurlijk). Ik krijg dan een error: 80110482. Waarmee ik eigenlijk niet veel kan :P. Hebben jullie dit probleem ook al ondervonden?
Ik heb exact hetzelfde probleem, heb je toevallig al een oplossing gevonden? ;)

Anoniem: 61849

(Ik weet niet of dit wellicht al gezegd is , en dit is een beetje een disclaimer dus :P .Omdat ik me toch verveelde, heb ik even proberen te zoeken naar die error , en 2 keer werd me iets over de WEP encryptie verteld.Als je gebruikt maakt van deze encryptie probeer deze voor de gein eens uit te zetten .Nogmaals sla mij hier niet voor dood als ik iets geks zeg :P .Het handmatig toewijzen van een IP moet overigends ook werken zoals al gezegd)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 61849 op 17-02-2005 23:12 ]

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 61849 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 23:10:
(Ik weet niet of dit wellicht al gezegd is , en dit is een beetje een disclaimer dus :P .Omdat ik me toch verveelde, heb ik even proberen te zoeken naar die error , en 2 keer werd me iets over de WEP encryptie verteld.Als je gebruikt maakt van deze encryptie probeer deze voor de gein eens uit te zetten .Nogmaals sla mij hier niet voor dood als ik iets geks zeg :P .Het handmatig toewijzen van een IP moet overigends ook werken zoals al gezegd)
Hmmm, even eens proberen WEP uit te zetten op de PSP, wat betreft het handmatig IP adres toewijzen dat is niet nodig aangezien m'n router DHCP server draait. Zelfs als ik handmatig een IP/DNS adres toeken aan de PSP krijg ik een DNS error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7084

tja, toch weird heh prototype. Misschien is het handig om erbij te vertellen dat ik een router heb van linksys: wrt54g. Maybe ligt het daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 7084 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 00:27:
tja, toch weird heh prototype. Misschien is het handig om erbij te vertellen dat ik een router heb van linksys: wrt54g. Maybe ligt het daaraan?
Ik heb exact dezelfde router lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Automatisch IP werkt niet. Je moet het ip handmatig toewijzen op dit moment. Dan moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Automatisch werkt bij mij wel: Draytek 2900G.
Geen beveiliging aan staan.

Infrastructure mode -> Connection1 -> SSID = default (mijn netwerknaam, was ook te scannen) -> encryption = none ->Address settings = easy -> Settings list:

Connection Name = Connection1
SSID = default
Encryption = none
IP Address = Automatic
Net Mask = Automatic
Default Router = Automatic
Primary DNS = Automatic
Proxy Server = Do Not Use

Press O ta save
Test Connection levert op:

Connection Name = Connection1
Signal Strength = 97%
SSID = default
BSSID = 00.0C.74.70.71.A1
Channel = 6
Encryption = none
IP Address = 192.168.1.22
Net Mask = 255.255.255.0
Default Router = 192.168.1.1
Primary DNS = 194.159.73.136
Secondary DNS = 194.159.73.138
MAC Address = 00:01:4B:38:C6:AE
Proxy Server = Do Not Use
Internet Connection = Succeeded

Kan vervolgens ook network update kiezen waarna hij aangeeft dat de laaste versie vd firmware al geinstalleerd is....

[ Voor 86% gewijzigd door matthijst op 18-02-2005 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
offtopic:
[quote]Anoniem: 130171 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:34:
Hey Azt33
scarhand zei dat je misschien nog een psp te koop? :*)
ben heel erg geinteresseerd kan je een mailtje naar me sturen
Email zie profile :)

thnx :D[/quote]

Hey KevKev, ik heb je gister gemaild.

Ontopic: Ik krijg het ook niet voorelkaar om online te gaan, ik heb ook een Linksys WRT54G router hier.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik weet niet wat jullie aan het doen zijn, maar automatische IP toewijzing werkt bij mij perfect. Ik heb zelf een 3Com Office Connect op 54mbit. Misschien dat jullie vergeten zijn dat jullie hem ooit op beveiliging MAC adres hebben gezet? Misschien een WEB-key ergens vergeten? Het gaat hier vrij gemakkelijk.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
In de startpost staat een link naar een programma om online te gaan spelen met je PSP. In het forum daarvan staan heel veel tutorials en tips van mensen om dat voor elkaar te krijgen. Een IP toegewezen krijgen van een router betekend niet dat je op dit moment er iets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat klopt, inderdaad we kunnen er niet veel mee. Maar dit zorgt er wel voor dat ik strakjes snel de update kan binnenhalen als we naar versie 1.00+ gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Ik krijg zo mijn PSP uit Hong-Kong. Yeehaw! :*) Hij kost daar €250 en is goed te krijgen, niet constant uitverkocht.

Maar waar kan ik nu het beste zo'n Pro Duo-stick kopen, want die heb ik dus nodig? En moet ik nog op een merk letten of zijn ze allemaal even goed/slecht? Verder nog kabels nodig om er MP3's op te zetten? Ik heb btw het value pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
bij de valuepack zit al een memorystick. Deze is 32MB groot. Dit is meer dan voldoende om je spellen op te slaan. Maar wil je mp3s erop zetten dan kun je idd beter gaan voor een grotere memorystick. Zelf heb ik een sony 512MB maar ik geloof dat sandisk ook prima sticks heeft.
Om de psp met de pc te verbinden heb je een USB A -> mini USB B 5-polige kabel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
4nGeLuS schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:46:
bij de valuepack zit al een memorystick. Deze is 32MB groot. Dit is meer dan voldoende om je spellen op te slaan. Maar wil je mp3s erop zetten dan kun je idd beter gaan voor een grotere memorystick. Zelf heb ik een sony 512MB maar ik geloof dat sandisk ook prima sticks heeft.
Om de psp met de pc te verbinden heb je een USB A -> mini USB B 5-polige kabel nodig.
Oké, dan ga ik die straks nog even halen. En waar heb je die Sony Pro Duo gekocht? Ik zie hem bij een aantal computerwinkels niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
die van mij heb ik van salland automatisering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
ff aan het klooien geweest om draadloos te gamen, maar ik vrees dat die netwerkkaart van mij geen "promiscuous" ondersteunt....
Als de PSP in NL uit is maar eens een andere wireless kaart kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb vandaag een release lijst onder ogen gehad en het blijkt dat Need For Speed: Rivals nu pas op 24 februari uitkomt. Vandaar dat ik er al zo weinig over kon vinden op de Sony site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kiddyl:
Heb je misschien ook info over release dates van andere games? Want dat zou wel tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De andere titels zijn Japans. Ik hou alleen titels in de gaten die interessant zijn. De andere zijn echt vaak typische Japanse titels waar niemand buiten Japan iets aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:57
kiddyl schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:59:
De andere titels zijn Japans. Ik hou alleen titels in de gaten die interessant zijn. De andere zijn echt vaak typische Japanse titels waar niemand buiten Japan iets aan heeft.
Bleach komt 24 maart geloof ik uit in Japan, die game lijkt me ook cool, al is er nog niet veel van vrijgegeven. Ben animé fan :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97951

Er zijn een paar nieuwe screenshots van Tales of Eternia te bezichtigen op psp.ign. Wat wil ik dat spel graag spelen zeg!
Link

Een maat van mij gaat begin april naar de......US! :). Mocht de europese launch te lang op zich laten wachten dan weet ik wel wat hij mee mag nemen.... 8)
Hopelijk zijn er dan nog wat units te krijgen....

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 97951 op 18-02-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks Garnett.. Dat is echt een spel dat ik wil hebben. Ik kan niet wachten tot er een paar toffe rpg`s uitkomen voor de PSP. Lekker gamen in bed snachts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Voor de meeste die hebben gezocht niet onopgemerkt, maar toch het posten waard:
http://psp.ign.com/games/
alle tot nu toe (of bijna) uitgekomen games voor de psp.

[ Voor 3% gewijzigd door Jazzle op 19-02-2005 11:49 . Reden: verkeerde link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey allemaal,

ik heb loop in de middag azt afgesproken dat ik die psp ga kopen :)

maar heb een vraagje..
heb geen mcard kan ik die RR game dan saven of het MOET Mcard om te saven? :'(

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:00

rammes

koekebakker 1e klas

jep je MOET een memorystick hebben om te saven

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

ik begrijp niet helemaal het doel van de tijdlijn in lumines.. anyone?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Wat bedoel je met tijdlijn? Bedoel je de lijn die van links naar rechts loopt? Als je blokjes laat 'verdwijnen' dan gaan ze niet weg tot de 'tijdlijn' er langs komt. Je kan het gebruiken door meer blokjes weg te werken in de tussentijd. In sommige levels is die lijn ook trager en moet je er echt rekening mee gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:17
Gister de schik van me leven gehad. Op school wou ik even lumines gaan spelen, maar hij wou niet opstarten |:( . uitgezet en weer aan, toen kreeg ik alleen het gele achtergrond te zien zonder tekst erop dus daar bleef die soort van hangen.

Ridge Racers erin gedaan, die werkte gewoon. Daarna opgestart zonder spel erin en daarna lumines erin gedaan, maar daar had die ook geen trek in. Dus ik al helemaal van OMG nee :(. Er zat verder ook geen krasjes, veegjes of haartjes op oid.

Meteen toen ik wakker werd Lumines erin gezet en hij doet het weer ineens, net alsof het mechanisme dat het schijfje laat draaien geen grip kreeg op lumines. Heel vreemd maar hij doet het weer gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

CorteX schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:31:
Ik krijg zo mijn PSP uit Hong-Kong. Yeehaw! :*) Hij kost daar €250 en is goed te krijgen, niet constant uitverkocht.
[...]
Mag ik even informeren waar je hem precies besteld hebt? Om alle handelsvragen buiten GoT om te houden lijkt me prima, maar je hebt je mail-adres niet vermeld.
Ik ben te bereiken op theundebruijn (aanhangselvaneenaap) gmail (zoiets waar je een zin mee beindigt) com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

Ridium schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:09:
Gister de schik van me leven gehad. Op school wou ik even lumines gaan spelen, maar hij wou niet opstarten |:( . uitgezet en weer aan, toen kreeg ik alleen het gele achtergrond te zien zonder tekst erop dus daar bleef die soort van hangen.

Ridge Racers erin gedaan, die werkte gewoon. Daarna opgestart zonder spel erin en daarna lumines erin gedaan, maar daar had die ook geen trek in. Dus ik al helemaal van OMG nee :(. Er zat verder ook geen krasjes, veegjes of haartjes op oid.

Meteen toen ik wakker werd Lumines erin gezet en hij doet het weer ineens, net alsof het mechanisme dat het schijfje laat draaien geen grip kreeg op lumines. Heel vreemd maar hij doet het weer gelukkig.
Ik had ook iets merkwaardigs gehad met me psp..Ik starte me psp op en deed daarna RR er in wat ik al vreemd vond was dat ie super lang ging draaien dat cdtje. En daarna gaf die aan could not read disc of zoiets dergelijks...Heb ik nu al 2 keer gehad en zoals jij zei werkt dan niet maar na een tijdje werkt het weer wel vet raar...maarja hoop dat ik het niet vaker krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
klinkt niet goed :( misschien iets mis met de laser die de UMD disc's leest?)
naja , ik denk dat er binnekort net als bij cd's weer een reinigings UMD op de markt komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pikachu82
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-02-2005
kenny89 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:44:
klinkt niet goed :( misschien iets mis met de laser die de UMD disc's leest?)
Ik heb al een paar gehad met mijn 2 Sony Minidisc spelers.
Het heeft niets met de laser te maken , maar het wordt veroorzaakt doordat de disc niet
goed in de speler zit.
De disc hoeft maar iets scheef te zitten en je hoort dat de disc heel slecht rond draaid/slipt.

Mijn 1e Sony MZ-1 werkt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik had een Sony MZ-N1 die tot 3-4x toe naar Sony is teruggeweest. Hoop dat UMD langer meegaat als ik dit zo hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Heeft iemand enig idee of er al andere afstandsbedieninkjes aanwezig zijn voor de PSP (het liefst een met LCD scherm in staafvorm, ala Minidisc). Ik meende een foto gezien te hebben met een PSP en dergelijke AB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126513

Zoiets kan ook wel eens komen door tempverschil waardoor een lichte condens kan onstaan, dit komt ook wel eens bij normale cd/dvd spelers voor, of je UMD is een beetje statisch. En natuurlijk stof kan ook een oorzaak zijn
Dit vind ik mss een van de weinige nadelen van de PSP. Cartridge is voor een portable device eigenlijk altijd het beste maar er kan wel minder op of je moet het heel duur maken.

Ik vind de PSP een super apparaat. Eindelijk eens een fabrikant die 16:9 breedbeeld toepast >:) Veeeel beter dan de Nintendo DS waar je niks aan dat tweede schermpje hebt. Eindelijk eens mooi groot beeld en de filmpies zien er errug goed uit zeg. Dit gaat mn nieuwe portable spelcomputertje worden+ MP3 speler, GENIAAL toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Anoniem: 126513 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:20:
Ik vind de PSP een super apparaat. Eindelijk eens een fabrikant die 16:9 breedbeeld toepast >:) Veeeel beter dan de Nintendo DS waar je niks aan dat tweede schermpje hebt. Eindelijk eens mooi groot beeld en de filmpies zien er errug goed uit zeg. Dit gaat mn nieuwe portable spelcomputertje worden+ MP3 speler, GENIAAL toch :)
Wat zal ik zeggen? ik ben het helemaal met je eens ;) , idd zonde in de ds dat het 2e scherm bij de meeste spellen alleen word gebruikt om bv. de score bij te houden, hadden ze hem beter weg kunnen laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
hoewel ik niet pro nintendo ds ben, moet ik je er wel op wijzen dat het ding nog niet zo lang uit is. spel ontwikkelaars moeten nog iets innovatiefs te bedenken waarbij de twee schermen optimaal benut worden. Na verloop van tijd gaat dit zonder twijfel ook wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ach ja, innovatief is leuk, maar als je de PSP ernaast ziet kies ik voor graphics over een "innovatief" touchscreentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

kiddyl schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 15:35:
Wat bedoel je met tijdlijn? Bedoel je de lijn die van links naar rechts loopt? Als je blokjes laat 'verdwijnen' dan gaan ze niet weg tot de 'tijdlijn' er langs komt. Je kan het gebruiken door meer blokjes weg te werken in de tussentijd. In sommige levels is die lijn ook trager en moet je er echt rekening mee gaan houden.
ok.. lijkt te lukken nu, en elke keer als je single playmode gebruikt/challange dan begin je weer bij level 1?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Je begint helemaal vanaf level 1, maar als je vaker speelt is het juist de kunst om zoveel mogelijk punten te halen en dan maakt het niet uit op welk level je begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammyke007
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-02 12:27
Jeuj, heb vandaag ook mn PSP via Ebay. 250 Eur voor valuepack + RidgeR :P :9 8) .

Speelt lekker :d !!!!

Gaming for life !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
sammyke007 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 18:47:
Jeuj, heb vandaag ook mn PSP via Ebay. 250 Eur voor valuepack + RidgeR :P :9 8) .

Speelt lekker :d !!!!

Gaming for life !
Dus jij bent niet slachtoffer geworden van een ebay hoax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey allemaal,,

heb nu een PSP van azt gekocht _/-\o_

Toppie

Wil vragen met 512 Mb kaart. past daar een hele film op of 2 selfs :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
dat past, afhankelijk van de kwaliteit die je kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118345

enkele leuke accessoires voor de psp!

Let op het doorzichtige klavier...

En hier enkele reclame spots:

Spotje 1
Spotje 2
Spotje 3
Spotje 4

Mijn excuses als dit oud nieuws blijkt te zijn... :D

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 118345 op 19-02-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Anoniem: 80154 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:21:
Mag ik even informeren waar je hem precies besteld hebt? Om alle handelsvragen buiten GoT om te houden lijkt me prima, maar je hebt je mail-adres niet vermeld.
Ik ben te bereiken op theundebruijn (aanhangselvaneenaap) gmail (zoiets waar je een zin mee beindigt) com.
Een vriend van mij heeft hem meegenomen uit Hong Kong.

Voor €250 heb je zelfs een Value Pack en een spel naar keuze. Helaas pikte de douane hem eruit op Schiphol en moesten we alsnog €39 per PSP aan belasting betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Sony en de Nederlandse douane hebben gewoon een deal. Daarom is de releasedate verder vooruit geschoven. Meer inkomsten voor de overheid, en een 'onvoorziene' meevaller voor Zalm. :+

[ Voor 14% gewijzigd door rvone op 19-02-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmz.. hebben jullie dat ook?
als ik onder druk krijg ik steeds "PATS" te horen en links boven beneden niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Anoniem: 130171 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:21:
als ik onder druk krijg ik steeds "PATS" te horen en links boven beneden niet? :?
ik begrijp je niet helemaal. bedoel je als je aan de onder kant van de psp drukt?
Als je dat bedoelt, misschien kun je aangeven hoe hard ongeveer? Ik denk dat het sowieso niet aan te raden is om hard op de psp te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 130171 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:21:
Dit heb ik niet, maar 'k heb wel last van zo nu en dan een krakerig geluid bij de vierpuntstoets naar rechts. Alsof 't nieuwigheid is zeg maar, iemand anders hier last van (gehad)? En zo ja, is dit na inspelen te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
mm ja, hij zal het wel over de D-pad hebben.
Ik heb ook alleen last van dat krakerige geluid als ik naar rechts druk. Na veel spelen is het minder geworden, maar niet compleet verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4nGeLuS schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:44:
mm ja, hij zal het wel over de D-pad hebben.
Ik heb ook alleen last van dat krakerige geluid als ik naar rechts druk. Na veel spelen is het minder geworden, maar niet compleet verdwenen.
Ja sorry bedoel de D-pad,
maar heb krakerige geluid op beneden en vierkant knopje is harder dan die andere 3 (driehoek, cirkel, X) hmz.. mijn psp heeft problemen of het is normaal? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Het 'probleem' met het vierkantje hebben alle PSPs. dat schijnt een ontwerp 'fout' te zijn. Als je er goed aan voelt, lijkt het ook alsof het vierkantje losser zit, dan de andere knopjes.
Verder heb ik dus alleen maar een zacht piep geluidje als ik naar rechts op de D-pad druk (en ik heb van meer mensen gehoord dat ze dit ook hebben). Ik kan dan ook niet echt zeggen of dat van jou normaal is. Het geluid dat ik heb, is niet echt hard ofzo, ik heb er ook geen last van, maar dat is voor iedereen verschillend denk ik. Mail Kiddyl anders even, hij heeft veel meer PSPs in z'n handen gehad dan de rest hier.

EDIT: ik heb net even gecheckd, en als ik naar beneden druk, en heel goed luister, dan klinkt deze knop inderdaad iets anders dan de andere knoppen van de D-pad. Bij mij maakt 'ie een zacht klik geluid, en het voelt ook iets anders dan de andere knoppen. Maargoed, dit is als ik er echt heel goed op ga letten. Ik denk alleen dat we er zeker van kunnen zijn dat het niet een luidruchtige klik moet zijn. Als dit bij jou wel het geval is, dan zou ik zeggen dat er iets niet helemaal klopt. Probleem is alleen dat iedereen anders hoort en voelt.

[ Voor 33% gewijzigd door rvone op 20-02-2005 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammyke007
  • Laatst online: 28-02 12:27
Dus jij bent niet slachtoffer geworden van een ebay hoax.
Nee, jij wel?
Wat bedoel je juist?

Ik wist dat er een dode pixel was en mocht hem eerst testen.
Pixel is nauwelijks zichtbaar (zeker in een game) en heb er toch 50euro minder voor moeten betalen :P . dus 250 voor een valuepack en RidgeR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ik heb exact hetzelfde bij de vierkanttoets dat deze iets losser voelt en een klikkender geluid maakt; zoals angelus al zei, ontwerpfoutje die sony zelf niet wil toegeven dacht ik ;). Verder reageert het even goed als de andere toetsen dus niet erg storend tot nu toe :) Sowiesow ga ik nog een witte GT4 PSP halen zodra hij hier uit is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4nGeLuS schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:59:
Het 'probleem' met het vierkantje hebben alle PSPs. dat schijnt een ontwerp 'fout' te zijn. Als je er goed aan voelt, lijkt het ook alsof het vierkantje losser zit, dan de andere knopjes.
Verder heb ik dus alleen maar een zacht piep geluidje als ik naar rechts op de D-pad druk (en ik heb van meer mensen gehoord dat ze dit ook hebben). Ik kan dan ook niet echt zeggen of dat van jou normaal is. Het geluid dat ik heb, is niet echt hard ofzo, ik heb er ook geen last van, maar dat is voor iedereen verschillend denk ik. Mail Kiddyl anders even, hij heeft veel meer PSPs in z'n handen gehad dan de rest hier.

EDIT: ik heb net even gecheckd, en als ik naar beneden druk, en heel goed luister, dan klinkt deze knop inderdaad iets anders dan de andere knoppen van de D-pad. Bij mij maakt 'ie een zacht klik geluid, en het voelt ook iets anders dan de andere knoppen. Maargoed, dit is als ik er echt heel goed op ga letten. Ik denk alleen dat we er zeker van kunnen zijn dat het niet een luidruchtige klik moet zijn. Als dit bij jou wel het geval is, dan zou ik zeggen dat er iets niet helemaal klopt. Probleem is alleen dat iedereen anders hoort en voelt.
Bedankt voor je info... mijn psp is dus bijna met jouw het zelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Trouwens, hoe ver zijn jullie al met Ridge Racer world tour? 'k heb zojuist Basic uitgespeeld, en vroeg me af hoeveel modi er nog zijn bij World Tour. Ik zie namelijk nu ook Pro, is er nog een extra modus erna? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
er is nog een modus dat je in kunt stellen hoelang je wilt spelen (in minuten) maar die is al vrij vanaf het begin :)

Wel een leuke modus hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je via Memory Stick Duo... dat je MAME PROGRAMMA op PSP spelen???
wil namelijk Street Fighter Of King Of Fighter op psp spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 130171 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:25:
Kan je via Memory Stick Duo... dat je MAME PROGRAMMA op PSP spelen???
wil namelijk Street Fighter Of King Of Fighter op psp spelen :*)
Mogelijk, ware het niet dat games vanaf UMD/Memory Stick spelen signed code vereist die tot nu toe alleen gelicensieerde developers kunnen gebruiken; en nee er zijn nog geen 'leaks' binnen de corporate wereld mbt een dergelijke compiler ;)
Helaas wil ik ook SF / KOF spelen, terwijl de enige beat 'm up voor handen Vampire Chronicles is... dat vind ik ook meteen de slechste 2d beat 'm up van capcom :(
addictive schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:12:
er is nog een modus dat je in kunt stellen hoelang je wilt spelen (in minuten) maar die is al vrij vanaf het begin :)

Wel een leuke modus hoor :)
Aha, even zoeken, Japans is niet m'n sterkste kant ;).

[ Voor 22% gewijzigd door prototype op 20-02-2005 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]prototype schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:28:
[...]

Mogelijk, ware het niet dat games vanaf UMD/Memory Stick spelen signed code vereist die tot nu toe alleen gelicensieerde developers kunnen gebruiken; en nee er zijn nog geen 'leaks' binnen de corporate wereld mbt een dergelijke compiler ;)
Helaas wil ik ook SF / KOF spelen, terwijl de enige beat 'm up voor handen Vampire Chronicles is... dat vind ik ook meteen de slechste 2d beat 'm up van capcom :(

[quote]

JA vind ik ook :( grrrr

Heb Alle street Fighter gekocht voor all mijn consoles ook dubbel zelfs.. lolz :)

Maarja ik hoop dat Sony en Capcom dit uitgaan brengen:

* Super Street Fighter Turbo
* Street Fighter Zero 3 (Alpha3)
* Street Fighter Third Strike
* Capcom Vs Snk 2

Hehe mijn favo games :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Hehe, ook ik heb alle SF's (op de dreamcast).

Ik hoop dat Capcom / SNK de volgende games gaan uitbrengen:
  • King of Fighters 2003
  • Capcom vs SNK 2
  • SNK vs Capcom: Chaos(heerlijk oldschool)
  • Street Fighter III: 3rd Strike
  • Street Fighter Alpha 3
  • Metal Slug (I,II, III, IV, V, X)
  • Devil May Cry (is volgens mij al aangekondigd :))
  • Resident Evil
  • Viewtifull Joe
Zelfde lijstje dus zowat :D

[ Voor 23% gewijzigd door prototype op 20-02-2005 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

prototype schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:36:

• King of Fighters 2003
  • Capcom vs SNK 2
  • Street Fighter Alpha 3
  • Resident Evil
  • Viewtifull Joe
toon volledige bericht
Yesyeys I like it.. :*)

Hhee maar nog eeen vraagje hebben jullie een site waar ik die progs kan downlaoden voor movies uploaden op Memory? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

prototype schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:09:
Trouwens, hoe ver zijn jullie al met Ridge Racer world tour? 'k heb zojuist Basic uitgespeeld, en vroeg me af hoeveel modi er nog zijn bij World Tour. Ik zie namelijk nu ook Pro, is er nog een extra modus erna? :)
Ik kan je zeggen dat het PRO niveau vrij pittig is. Als je bijvoorbeeld een race start, is de nr1 al halverwege het circuit terwijl jij nog maar bij het begin staat :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 7084 op 20-02-2005 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

prototype schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:36:

• King of Fighters 2003
  • Capcom vs SNK 2
  • Street Fighter Alpha 3
  • Resident Evil
  • Viewtifull Joe
toon volledige bericht
KoF '99 > alles >:).
Noujah 2003 zou ook leuk zijn hoor.
:o

Even zonder gekkigheid. Een NeoGeo emu lijkt me wat te hoog gegrepen voor de psp maar je weet maar nooit... Het zou natuurlijk veel praktischer zijn wanneer SNK het een en ander zou porten, maar ik heb er een beetje hard hoofd in. Magoed als Sammy met een psp' Guilty Gear op de proppen komt dan is deze jongen helemaal gelukkig :>.

Komende week eindelijk de benodigde knaken om em te importeren. Ben van plan om het via lik-sang te doen. Tenzij iemand nu heel hard gaat roepen dat ik het daar in ieder geval niet moet halen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Laatst online: 21:31
Anoniem: 80154 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:54:
Komende week eindelijk de benodigde knaken om em te importeren. Ben van plan om het via lik-sang te doen. Tenzij iemand nu heel hard gaat roepen dat ik het daar in ieder geval niet moet halen :D.
Nou eigenlijk raad ik het je wel een beetje af..aangezien de kans groot is dat je over het totaal bedrag nog eens invoerbelasting moet betalen (dwz +19%) Dat maakt het er wel minder leuk op. Maar asl ik op bepaalde reacties moet afgaan dan komt er uit dat lik-sang wel een snelle en goede levering heeft, mist deze bestelling niet te lang bij de douane blijft hangen.
Alternatief....Kydll (hangt hier ergens rond op GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BurkaN schreef op zondag 20 februari 2005 @ 02:09:
[...]

Nou eigenlijk raad ik het je wel een beetje af..aangezien de kans groot is dat je over het totaal bedrag nog eens invoerbelasting moet betalen (dwz +19%) Dat maakt het er wel minder leuk op. Maar asl ik op bepaalde reacties moet afgaan dan komt er uit dat lik-sang wel een snelle en goede levering heeft, mist deze bestelling niet te lang bij de douane blijft hangen.
Alternatief....Kydll (hangt hier ergens rond op GoT)
Mmm, die BTW valt enkel over de hardware of moet je ook op software die heffing toekennen?
Heb daarstrakjes trouwens Kiddyl gemaild. Ik wacht nog wel even op antwoord voor ik m'n centjes overmaak hoor...
In ieder geval bedankt voor je reactie :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 130171 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:42:
[...]

Yesyeys I like it.. :*)

Hhee maar nog eeen vraagje hebben jullie een site waar ik die progs kan downlaoden voor movies uploaden op Memory? :|
Op de eerste pagina van deze topic onder 't kopje tutorials staat een programmatje waarmee je filmpjes kunt converteren naar .3gp / mp4 formaat (psp slikt dit). Het uploaden naar memorystick zou je geen prog voor nodig moeten hebben; plug & play baby ;). Als je een memorystick lezer hebt op je pc/notebook dan kan je 'm daar gewoon in knallen en je OS zou 'm moeten herkennen. Als je dit niet hebt, moet je via usb2 kabel (klein naar groot) je PSP aan moeten sluiten op je pc. Je PSP fungeert dan als een soort memorystick lezer, je moet je filmpje vervolgens drag & droppen naar de juiste directory. Dit alles staat helemaal uitgebreid beschreven in die tutorial op engadget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 7084 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:47:
[...]

Ik kan je zeggen dat het PRO niveau vrij pittig is. Als je bijvoorbeeld een race start, is de nr1 al halverwege het circuit terwijl jij nog maar bij het begin staat :P
Hahaha, ok, 'k was al bang dat ik 'm misschien te snel zou uitspelen ;)
Anoniem: 80154 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 02:13:
[...]

Mmm, die BTW valt enkel over de hardware of moet je ook op software die heffing toekennen?
Heb daarstrakjes trouwens Kiddyl gemaild. Ik wacht nog wel even op antwoord voor ik m'n centjes overmaak hoor...
In ieder geval bedankt voor je reactie :>.
Aan de hand van de waarde van je pakket betaal je het e.e.a. aan belastingen. Niet alleen hardware dus, ook software valt volgens mij hieronder. Slechts voorwerpen met een waarde van lager dan 20 euro (meende ik te lezen enkele pagina's terug) zijn vrij van heffingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Laatst online: 09-05 21:26

lithiumangel

Tuurlijk !

Weet een gelukkig eigenaar van een PSP nog een leuk adressje in NL waar ik een examplaar kan kopen ?
Ik heb geen zin in achteraf belasting te betalen , dus importeren heb ik geen zin in na wat laat maar zeggen " vage " heffingen die gevraagt werden ( m.a.w elke keer een hoger bedrag terwijl de waarde van de produkten toch hetzelfde zo`n beetje waren per bestelling )
Vandaar zou ik blij zijn met een winkel !

Ik had eerst een suggestie gevolgt , om een PSP via marktplaats te kopen .
Daar waren inderdaad een paar PSP`s tussen waaronder de value pack + ridge racers die bijna allemaal 400 eurie moesten kosten .
Op zich geen probleem d8 ik zo ... hetzij het feit dat ik van geen enkele verkoper ooit een reactie heb terug gehoort !
Willen ze die dingen wel verkopen ? Pfff ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

lithiumangel schreef op zondag 20 februari 2005 @ 02:29:
Weet een gelukkig eigenaar van een PSP nog een leuk adressje in NL waar ik een examplaar kan kopen ?
Ik heb geen zin in achteraf belasting te betalen , dus importeren heb ik geen zin in na wat laat maar zeggen " vage " heffingen die gevraagt werden ( m.a.w elke keer een hoger bedrag terwijl de waarde van de produkten toch hetzelfde zo`n beetje waren per bestelling )
Vandaar zou ik blij zijn met een winkel !

Ik had eerst een suggestie gevolgt , om een PSP via marktplaats te kopen .
Daar waren inderdaad een paar PSP`s tussen waaronder de value pack + ridge racers die bijna allemaal 400 eurie moesten kosten .
Op zich geen probleem d8 ik zo ... hetzij het feit dat ik van geen enkele verkoper ooit een reactie heb terug gehoort !
Willen ze die dingen wel verkopen ? Pfff ..
Ik heb je even toegevoegd op MSN. 'k heb misschien wel wat voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Ik xie het ja :D Je ging weliswaar net offline , maargoed ik hoor het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb nu ook Popolocrois gekocht. Geen tijd om te spelen, maar ik moest hem kopen :) Vandaag een boxshot gezien van Need for Speed: Rivals en zo te zien is het aandeel Japans vergelijkbaar met Ridge Racers. Ik ga hem in ieder geval kopen de 24/2 en dan laat ik hier wel achter hoe het spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 15:58
Ik zag dat Lik-Sang nu ook een europees distributiecentrum heeft. Volgens mij heb je dan minder snel last van invoerrechten enzo.l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:55

RayNbow

Kirika <3

jip_86 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 10:59:
Ik zag dat Lik-Sang nu ook een europees distributiecentrum heeft. Volgens mij heb je dan minder snel last van invoerrechten enzo.l
Je hebt geen last van invoerrechten binnen de EU. Lik-Sang heeft daar wel last van als ze producten naar hun Europees distributiecentrum sturen, dus zijn de prijzen bij Lik-Sang Europe hoger.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Lik-sang verstuurt niet hun hele assortiment via lik-sang europe :-(
Er is maar een klein percentage items beschikbaar via lik-sang europe , en dat zijn voornamelijk dingen zoals smart joys ( Joypad converters ) VGA Adapters etc etc .
Als je door Lik-sang browst zie je een icon staan met een Europese vlag , met daarin de tekst dat die item ook via Lik-sang Europe wordt verstuurd , daar herken je die items aan .
Zaken zoals PSP , DS , Japanese games komen gewoon vanaf Lik-sang in Hong kong .
Ik heb zelf de voorkeur om bij play asia te bestellen dan Lik-sang ( www.play-asia.com )
Hebben een veel gevarieerder assortiment , en hebben vaak vele specials en aanbiedingen .

[ Voor 16% gewijzigd door lithiumangel op 20-02-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137641

Voor de allerallerallerlaatste keer. Regel dit soort dingen buiten GoT om. Als Kiddyl niet reageert, dan hoef je dat niet hier te melden. Immers is GoT geen plaats om dingen te verhandelen

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-02-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-03-2023
kiddyl schreef op zondag 20 februari 2005 @ 08:35:
Ik heb nu ook Popolocrois gekocht. Geen tijd om te spelen, maar ik moest hem kopen :)
Even een vraag aan kiddyl over deze RPG (op Gagharv Trilogy na vooralsnog de enige RPG op de PSP). Na het lezen van een playtest op IGN.com ben ik min of meer afgeknapt op PoPoLoCrois. Het spel schijnt 'hard on the eyes' te zijn: bij het scrollen treedt 'bleeding', 'blurring' en 'choppiness' op, hetgeen een enorme hoofdpijn schijnt te veroorzaken. :X IGN klaagt bovendien over lange laadtijden en de grafische kwaliteit (het artwork zou 'underwhelming' zijn). De achtergronden en hoofdfiguren zijn onafgewerkt en lijken soms uitvergroot. Is de kritiek van IGN terecht? Wat vindt jij van dit spel? En zijn de 'cutscenes' een beetje goed?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.