Het Playstation Portable topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.002 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Maandagmiddag uurtje of 3 hoop ik terug te zijn, dan lees je het verhaal (en bedrag) wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok ik hou het in de gaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-04 23:38
Heeft iemand al zo'n ding uitgeprobeerd?: http://www.lik-sang.com/i...tegory=&products_id=5274&

Ik zelf zie toch de functionaliteit er niet zo van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

4nGeLuS schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:45:
[...]

Heb je wel gedacht aan het eventuele regio probleem met de UMD films?
Dit is al sinds dag 1 bekend, dus ja, 'k heb er over gedacht. Films kijk ik liever niet via UMD maar via memstick als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
ik begrijp het, just asking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

matthijst schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:48:
Ja, dat kan ook. Maar scheelt ook niet zo heel veel dan; als kiddyl een keer 250 heeft betaald scheelt het 15 euro...
Ik vind het wel prima zo. Maandag ff langs crossen en lappen... Soms heb je mazzel, soms heb je pech :)

Overigens: een VS PSP kost $249 + 2 games ($80) + shipping ($25) -> $355 *0,8 - 284 euro.
Zou je 53 euro BTW kosten vs. 64 euro, dus dat scheelt weinig...

OK, je pakt er 59 euro mee omdat het goedkoper is, maar dat was voor mij geen reden om langer te wachten.

Plus dat Japan en Europa zelfde regiocode hebben :D
Ik denk dat je een schuine vergelijking trekt. Voor datzelfde geld heb je dus een PSP standardpack met bijna de belasting eroverheen via kiddyl, exclusief die 2 games dus :P

JP PSP value pack 300 euro + 2 games (95 euro) = 395 euro. Betaal daar nog 64 euro invoerrechten over en je staat op 459 eurie.
Bij de US PSP 355 * 0,78 = 276.9 euro. Daar kan EVENTUEEL belasting over gevraagd worden, 'k stuur 't via bekenden als je begrijpt wat ik bedoel. Mocht dat zo 't geval zijn dan is het 277 + 53 = 330 euro!
Dat scheelt een 150 pleur or so van jouw berekening. Daar wacht ik wel een maandje op als student zijnde ;)

[ Voor 2% gewijzigd door prototype op 12-02-2005 17:51 . Reden: Uiteraard gaat dit alleen op voor als je iemand in amerika kent die de PSP eerst voor je wil testen voor 't op te sturen. BIj mij dus wel zo 't geval ;) Bovendien zijn US games cheaper. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

4nGeLuS schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:29:
Heeft iemand al zo'n ding uitgeprobeerd?: http://www.lik-sang.com/i...tegory=&products_id=5274&

Ik zelf zie toch de functionaliteit er niet zo van in.
Doet me denken aan de iPod sleeve. Van wat ik had begrepen is de PSPcasing ongeveer van 't zelfde soort glimmende polycarbonaat gemaakt als de ipod, als dat zo is dan krast 't vreselijk snel. De sleeve vangt in feite dus de krassen op zodat je PSP langer mooi blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01-2022
matthijst schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:08:
Neem screenprintje van Girotel mee, waar kiddyl's naam bij staat en het bedrag.
Da's alles wat ik heb :)
Ik denk dat ik dat maandag ook maar ff ga doen. Met de trein erheen.. heb toch vakantie :p
Heb alleen geen id waar dat International Mail Centre zit daar...

[ Voor 12% gewijzigd door Stinky op 12-02-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Huh? Stinky ook al een briefje van de PPT, net als Kwaas?
279 euro... Daar kan EVENTUEEL belasting over gevraagd worden, 'k stuur 't via bekenden als je begrijpt wat ik bedoel
.
uhuh, net zoals kiddyl dus, kwestie van geluk hebben lijkt me :)
Mocht dat zo 't geval zijn dan is het 277 + 53 = 330 euro! Dat scheelt een 150 pleur or so van jouw berekening. Daar wacht ik wel een maandje op als student zijnde
Ik heb geen valuepack maar een standaardpack: hoef die "extra's" niet, dus het scheelt minimaal 68 en maximaal 133 euro :)
Ik been geen student en ik wil geen maand wachten, duh :)

Als ik hem zonodig goedkoop had willen hebben zou ik hem helemaal niet importeren maar gewoon in NL in de winkel kopen of in de VS ophalen 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door matthijst op 12-02-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinky
Ja ook zon brief gehad vandaag. Misschien kunnen we ze samen op gaan halen :p
Ik heb al zo vaak gehad dat een buitenlandse zending bij de douane kwam te liggen... echt irritant :p Dus ophalen maar maandag, dat gaat een stuk sneller.

[ Voor 52% gewijzigd door Stinky op 12-02-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

matthijst schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:39:
Huh? Stinky ook al een briefje van de PPT, net als Kwaas?

[...]
.
uhuh, net zoals kiddyl dus, kwestie van geluk hebben lijkt me :)
Mag ik nogmaals benadrukken dat je dan alsnog 2 games misloopt voor dit bedrag?
[...]

Ik heb geen valuepack maar een standaardpack: hoef die "extra's" niet :)

Ik been geen student en ik wil geen maand wachten, duh :)

Als ik hem zonodig goedkoop had willen hebben zou ik hem helemaal niet importeren maar gewoon in NL in de winkel kopen of in de VS ophalen 8)7
Tsjah, geduld is een schone zaak, en dit is slechts een kwestie van een maand wachten, hoe moeilijk dit ook voor mij is, 'k probeer 't :D. Als ik 'm ook goedkoop had gewild dan had ik ook gewacht tot de NL launch, maar dit is iig goedkoper. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stinky schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:43:
Ja ook zon brief gehad vandaag. Misschien kunnen we ze samen op gaan halen :p
Ik heb al zo vaak gehad dat een buitenlandse zending bij de douane kwam te liggen... echt irritant :p Dus ophalen maar maandag, dat gaat een stuk sneller.
moest je toen een faktuur laten zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Uhm, Sjimmie, het is niet alsof de rest van ons te dom was om hem ergens anders te kopen en dat jij als enige "slim" genoeg bent om hem uit de VS te halen ofzo :+
Wij hebben bewust gekozen voor deze duurdere optie omdat we hem eerder wilden hebben 8)

Eerder = duurder, dat is praktisch altijd het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinky
Ehm ja maar dat waren gewoon aankopen in het buitenland. Ging via de Nederlandse Pakket Dienst ipv de TPG. Die hebben een website waar je de gegevens via internet kan sturen, dat is een stuk sneller. Ik snap niet helemaal waarom het de ene keer via de NPD gaat en de andere keer via de TPG.
Ik probeer een factuur te vinden van een R/C auto die ik eens besteld heb zodat ik het bijkomende bedrag kan zien, maar ik kan het niet echt vinden :p Toen was het 90 euro oid en het ding kostte meer als het dubbele.

[ Voor 50% gewijzigd door Stinky op 12-02-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

matthijst schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:51:
Uhm, Sjimmie, het is niet alsof de rest van ons te dom was om hem ergens anders te kopen en dat jij als enige "slim" genoeg bent om hem uit de VS te halen ofzo :+
Wij hebben bewust gekozen voor deze duurdere optie omdat we hem eerder wilden hebben 8)

Eerder = duurder, dat is praktisch altijd het geval.
Uhm, Sjors :P, lange tenen ofzo? Nergens in m'n post heb ik geinsinueerd dat het slimmer / dommer om sus of zo te doen, dat maak jij op; ik zeg alleen dat het goedkoper is. Er bestaat ook nog zo'n gedeelte in de beroepsbevolking dat niet beschikt over een geldboom :P :+
En ja, ook ik kies er bewust voor om 'm eerder te hebben en betaal er dan ook iets meer voor voor de invoerkosten, maar IK kies ervoor om dit bedrag niet 50% or so van m'n aankoopwaarde te laten zijn. Eerder mag dan wel duurder zijn, maar zelfs dat laatste is relatief :P

[ Voor 8% gewijzigd door prototype op 12-02-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
prototype, ieder z'n lol zullen we maar zeggen.

[ Voor 42% gewijzigd door matthijst op 12-02-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammyke007
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-02 12:27
Kiddyl?
Is het niet interessanter dat de mensen naar jou 2x 175 euro overschrijven ipv 1x 350? (bijvoorbeeld)
zodat als je een factuur ofzo of bewijs van betaling moet sturen naar de douane dat dat al voor de helft is gereduceerd?
Kan idioot idee zijn, maar kom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135875

Owkeej, mn eerste post hier, ik heb gisteren een psp gekocht van iemand die m had geimporteerd, 350 met ridge racer erbij, vond ik n mooie prijs. Verder weet ik nix van import en zo af, ik geloof het namelijk allemaal wel. Heb er wel 500 kilometer heen en terug voor gereden, maar dat is dus nu blijkbaar de moeuite dubbel en dik waard, wat een vet ding. Nu mijn vraag, klopt het dat JAP en EUROPA dezelfde regiocode hebben???

adio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Anoniem: 135875 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:45:
Owkeej, mn eerste post hier, ik heb gisteren een psp gekocht van iemand die m had geimporteerd, 350 met ridge racer erbij, vond ik n mooie prijs. Verder weet ik nix van import en zo af, ik geloof het namelijk allemaal wel. Heb er wel 500 kilometer heen en terug voor gereden, maar dat is dus nu blijkbaar de moeuite dubbel en dik waard, wat een vet ding. Nu mijn vraag, klopt het dat JAP en EUROPA dezelfde regiocode hebben???

adio
ja, voor UMD video's that is :)
De regio codes zijn gelijk aan die van DVD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

matthijst , wil je me ff adden op msn ?

rblokvoort@home.nl

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uhh, dus de regiocode geldt alleen voor films en niet voor games??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Owkeej, volgende vraag., ik wilde wat mp3 op mn mem stick zetten, maar ik krijg die pro duo niet gelezen via de kaartlezers van mijn pc, en heb nog geen psp usb cable. Iemand een oplossing of is dit een bekend probleem?(dat de kaartlezer geen pro duo ondersteunt of zo, ik heb een eminent 6 in 1)

Adioo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pikachu82
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-02-2005
Anoniem: 135875 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 22:09:
uhh, dus de regiocode geldt alleen voor films en niet voor games??
Ik kwam net het volgende stukje tegen over de regiocode voor games op de PSP.

Sony have left this decision up to the individual developer.
Region Protection is present on the PSP, but it's up to the developer to deide
if they want to make use of it or not.

Op de games RR en Metal Gear Ac!d staat het Regio2 symbool , zouden die dan alleen werken op de Japanse PSP :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pikachu82
Las net dat de nieuwe firmware voor de PSP vanaf 16 Februari beschikbaar is.
Weet iemand hier misschien meer over of is dit weer de zoveelste HOAX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
pikachu schreef op zondag 13 februari 2005 @ 11:54:
Las net dat de nieuwe firmware voor de PSP vanaf 16 Februari beschikbaar is.
Weet iemand hier misschien meer over of is dit weer de zoveelste HOAX.
Geef dan de bron erbij. Zo hebben we er toch niets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 07:30

RayNbow

Kirika <3

pikachu schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 22:39:
Op de games RR en Metal Gear Ac!d staat het Regio2 symbool , zouden die dan alleen werken op de Japanse PSP :?
Japan en Europa = Regio 2

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammyke007
16 februari heb je zeker van PSPp*rty??
Die gast had dat maar verzonnen hoor!
Beter ff heel de thread lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinky
Kan iemand mij zeggen waar dat IMC zit.. dichtbij het station te schiphol of verweg? Ik wil er namelijk mijn PSP ophalen maar heb geen id waar dat IMC zit. Ik kan het ook niet vinden op inet, die gare routeplanners kennen het adres niet. :(

Ik vraag het hier en meteen vind ik het.. goed van mij heh :p

[ Voor 15% gewijzigd door Stinky op 13-02-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Hoe laat ga jij die kant op?
zie profile voor msn / icq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pikachu82
sammyke007 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:19:
16 februari heb je zeker van PSPp*rty??
Die gast had dat maar verzonnen hoor!
Beter ff heel de thread lezen!
Zag het staan op PSP411 maar het bericht blijkt nu aangepast te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stinky schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:03:
Kan iemand mij zeggen waar dat IMC zit.. dichtbij het station te schiphol of verweg? Ik wil er namelijk mijn PSP ophalen maar heb geen id waar dat IMC zit. Ik kan het ook niet vinden op inet, die gare routeplanners kennen het adres niet. :(

Ik vraag het hier en meteen vind ik het.. goed van mij heh :p
waar zit het precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pikachu82
In een plaatsje direct naast Schiphol zelf, genaamd "Schiphol Rijk"
Dat is voornamelijk een bedrijven terrein, en zodra je daar bent zie je een grote loods staan van TPG.
Dat is het IMC.

TPG Post International Mail Centre Afdeling In- en Uitklaring
Anchoragelaan 30
1118 LD Schiphol-Rijk.

[ Voor 31% gewijzigd door pikachu82 op 13-02-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Anoniem: 135875 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 22:24:
Owkeej, volgende vraag., ik wilde wat mp3 op mn mem stick zetten, maar ik krijg die pro duo niet gelezen via de kaartlezers van mijn pc, en heb nog geen psp usb cable. Iemand een oplossing of is dit een bekend probleem?(dat de kaartlezer geen pro duo ondersteunt of zo, ik heb een eminent 6 in 1)

Adioo
Misschien een stomme vraag, maar weet je wel zeker dat jou kaartlezer pro duo kaartjes hoort te ondersteunen? Het is namelijk niet echt een goed ondersteund formaat.

Overigens zijn die usb kabeltjes (USB A -> mini USB 5-polig) gewoon bij de mediamarkt te koop voor een paar euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pikachu82
4nGeLuS schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:57:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar weet je wel zeker dat jou kaartlezer pro duo kaartjes hoort te ondersteunen? Het is namelijk niet echt een goed ondersteund formaat.

Overigens zijn die usb kabeltjes (USB A -> mini USB 5-polig) gewoon bij de mediamarkt te koop voor een paar euro's.
Mijn kaartlezer wil de Duo kaartjes alleen lezen als ik hem in een adapter stop.
De Pro Duo ziet die helemaal niet.

Heb de mini-USB kabels ook bij het onderdelenhuis zien ligen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

Deze arme student moet nog even wachten op de EU-release... :'(.

Durf dit topic amper te bekijken, bang dat ik toch een japanse ga bestellen :D

Afgelopen week even de Jap-versie van MGS:AC!D gespeeld. Wat een top-game zeg. Meteen geweldige sfeer, heerlijk geluid en ook de controls zijn top-notch! De analoge-stick dit van de psp valt me ook 100% mee.

Kopen gaat deze jogen dit hebbedingetje dus zeker.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Owkeej bedankt voor de reacties, mijn kaartlezer zou inbderdaad pro duoi ondersteunen, maar alleen die van sony, die van sandisk wordt blijkbaar niet ondersteund. Ind e handleiding staat ook dat magicgate niet wil zeggen dat ALLE magicgate producten worden ondersteund, alleen die van sony zelf. BELACHELIJK, maar goed, ik ga me n usb kabel uithalen ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:59

rammes

koekebakker 1e klas

maybe een beetje offtopic maar heeft iemand nu al een fatsoenlijk adres voor de 1gb duo pro sticks?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een mooi filmpje van ridge racer gevonden:

http://www.gamezone.tv/videos/psp_handson.wmv

50 mb, maar heel erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 80154 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 15:22:
Deze arme student moet nog even wachten op de EU-release... :'(.

Durf dit topic amper te bekijken, bang dat ik toch een japanse ga bestellen :D

Afgelopen week even de Jap-versie van MGS:AC!D gespeeld. Wat een top-game zeg. Meteen geweldige sfeer, heerlijk geluid en ook de controls zijn top-notch! De analoge-stick dit van de psp valt me ook 100% mee.

Kopen gaat deze jogen dit hebbedingetje dus zeker.
:>
http://www.dvdboxoffice.com free shipping, kost 209 euro daar een valuepack en wordt geshipped op 24 maart dus :) Ik heb de mijne daar iig gepre-ordered.:)
Word of advice, als je ook nog games wil gaan orderen, order deze dan individueel, zodat je niet je pakketwaarde hoger maakt dan nodig. Alles onder de 50 dollar wordt gewoon doorgelaten dacht ik.

[ Voor 14% gewijzigd door prototype op 13-02-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wow. Echt heel erg vet. Ligt het trouwens aan mij of is het geluid van de PSP ook dik in orde? Sowieso klinkt de soundtrack van Ridge Racer super lekker. En het ziet er nog beter uit dan ik had verwacht.

De laadtijden zijn trouwens ook gewoon goed, wat een onzin dat dat te lang zou zijn. De laadtijd voor die eerste baan is amper 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 19:45

avi

Hello gotters,

Dit is mijn eerste post hier, alhoewel ik het draadje al een tijdje volg. Ik heb een psp sinds 2 weken met RR erbij en alvorens een 1gig memstick duo te kopen dacht ik eventjes de kwaliteit van de geconverteerde filmpjes te testen op mijn PSP. 1 probleempje is wel dat ik niet over een mini-usb kabeltje beschikt (toch dom dat dit niet standaard erbij zit nietwaar ?)

Ik heb dus maar gauw een "Hama USB A-Plug to Mini USB B-Plug" gekocht en wat blijkt dat deze niet past in m'n PSP. Ik heb met redelijk wat kracht geprobeerd om zeker te zijn dat het niet aan de stroefheid ligt ofzo, maar het haalde niets uit. Ik wil m'n usb aansluiting natuurlijk ook niet nodeloos gaan verkrachten.
Heeft er nog iemand ervaring met mini-usb kabels dit niet passen misschien ? Ik heb al wat rondgeneusd en ik heb de indruk dat er 2 verschillende soorten bestaan...
Kan er mij iemand wijzer in maken misschien ? _/-\o_

By the way ik wou ook even melden dat met behulp van de Xlink Kai Evolution 7 software ik RR online kan spelen. Ik weet niet of er nog Gotters zijn hier die er ervaring mee hebben. Ik heb vond het allesinds een leuke ervaring !

aVi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Vreet die PSP nou alleen Duo Pro, of ook Duo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 04-02 22:54
matthijst schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:30:
Vreet die PSP nou alleen Duo Pro, of ook Duo?
beide :)

Pro staat ervoor dat het Duo sticks zijn met een grotere capaciteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammyke007
Weet hier iemand of het theoretisch gezien 'mogelijk' zou zijn om mn Japanse PSP binnekort (tjah .. in mij zeker :P ) te flasghen (firmware) naar een Europese PSP?
(Kwestie van NL taal en X en O in de PSP software 'normaal' te zetten)

[ Voor 21% gewijzigd door sammyke007 op 13-02-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

sammyke007 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:03:
Weet hier iemand of het theoretisch gezien 'mogelijk' zou zijn om mn Japanse PSP binnekort (tjah .. in mij zeker :P ) te flasghen (firmware) naar een Europese PSP?
(Kwestie van NL taal en X en O in de PSP software 'normaal' te zetten)
Hehe op softwaregebied is vrijwel niets onmogelijk dunkt me zo en 't zou me ook niet verbazen als er binnenkort ook modchips op de markt zouden komen voor homebrew purposes :) Maar ja, dat is slechts gissen, maar uitgaande van 't verleden zal 't toch wel tot de mogelijkheden moeten behoren ;) Ik denk echter niet dat Sony de flashmogelijkheden zelf aan zal bieden, dit is namelijk een beetje de ruiten ingooien van het principe van Regio codes. Maar voor 't zelfde geld kan 't net zijn als dvd-rom's dat je ze 5keer kunt setten naar een bepaalde regio. Nogmaals, slechts speculaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammyke007
Tnx !

Tjah, illegaal zaken zullen we toch blijven doen, maar ik denk niet dat ik Sony's economie pijn doe ( :P ) door een JAP PSP naar een EUR te flashen ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 10:33
prototype schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:48:
[...]

http://www.dvdboxoffice.com free shipping, kost 209 euro daar een valuepack en wordt geshipped op 24 maart dus :) Ik heb de mijne daar iig gepre-ordered.:)
Word of advice, als je ook nog games wil gaan orderen, order deze dan individueel, zodat je niet je pakketwaarde hoger maakt dan nodig. Alles onder de 50 dollar wordt gewoon doorgelaten dacht ik.
Onder de 22 Euro wordt het pas vrij van kosten :+
En de douane controleert de pakketten uit Azie al een geruime tijd nog stricter, omdat zij hebben ontdekt dat daar geld uit valt te halen, daar mensen meer spullen uit Azie ipv. Usa halen.

[ Voor 20% gewijzigd door Crashcat op 13-02-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vorige week was ik ziek en kon ik een dag niet versturen. Dus de dag er na twee keer gelopen naar het postkantoor. Uiteindelijk dus een slecht plan geweest als twee van de 6 pakketten zijn onderschept (wie is Stinky? Die heeft me iig niet gemaild, want dan heb ik bonnen voor hem om de kosten te drukken)

Vandaag zijn de pakketten volledig in pakpapier verpakt en in een ander formaat doos verstuurd. Je moet wat. Verder toch maar alles apart versturen. Games los van de PSP. Denk dat het zo weer beter moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
ff wachten tot de files een beetje weg zijn en dan rij ik die kant maar s op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 11:54
Ik heb vandaag voor het eerst een PSP in mijn handen gehad, Ridge Racers gespeeld, mp3s gecheckt en een aflevering van de serie 24 erop gedumpt. Kan wel een heel report gaan schrijven maar het ding is geweldig.

Kan niet wachten totdat hij uitkomt in Nederland _/-\o_

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
avi schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:06:
Hello gotters,

Dit is mijn eerste post hier, alhoewel ik het draadje al een tijdje volg. Ik heb een psp sinds 2 weken met RR erbij en alvorens een 1gig memstick duo te kopen dacht ik eventjes de kwaliteit van de geconverteerde filmpjes te testen op mijn PSP. 1 probleempje is wel dat ik niet over een mini-usb kabeltje beschikt (toch dom dat dit niet standaard erbij zit nietwaar ?)

Ik heb dus maar gauw een "Hama USB A-Plug to Mini USB B-Plug" gekocht en wat blijkt dat deze niet past in m'n PSP. Ik heb met redelijk wat kracht geprobeerd om zeker te zijn dat het niet aan de stroefheid ligt ofzo, maar het haalde niets uit. Ik wil m'n usb aansluiting natuurlijk ook niet nodeloos gaan verkrachten.
Heeft er nog iemand ervaring met mini-usb kabels dit niet passen misschien ? Ik heb al wat rondgeneusd en ik heb de indruk dat er 2 verschillende soorten bestaan...
Kan er mij iemand wijzer in maken misschien ? _/-\o_

By the way ik wou ook even melden dat met behulp van de Xlink Kai Evolution 7 software ik RR online kan spelen. Ik weet niet of er nog Gotters zijn hier die er ervaring mee hebben. Ik heb vond het allesinds een leuke ervaring !

aVi
http://www.electricbirdland.co.uk/prodtype.asp?PT_ID=117
€14,69

en je kan de psp zelf er ook kopen, scheelt mischien gedoe met douane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Adviesprijs psp in nederland: €239

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-04 13:21
jessevl schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:45:
Adviesprijs psp in nederland: €239
bronnetje ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hoort en leest zoveel prijzen, verschillend van 199 tot 349, maar ik geloof niet dat er één officiele van sony bij zit hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Vage site... maakt reclame op nu.nl .... maar het is ook bieden... dus de prijs wordt hoger? Ik wacht wel tot ie in de NL uitkomt.. of neem m mee als ik naar de VS ga (April)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Inklaringskosten 15,00 euro
BTW bij invoer 65,55 euro (19%)

Totaal: 80,55 euro

Tip: als je hem op wilt halen, fax ze dan ff het formulier anders zit je 2 uur te wachten :)

[ Voor 25% gewijzigd door matthijst op 14-02-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinky
kiddyl schreef op maandag 14 februari 2005 @ 03:31:
Vorige week was ik ziek en kon ik een dag niet versturen. Dus de dag er na twee keer gelopen naar het postkantoor. Uiteindelijk dus een slecht plan geweest als twee van de 6 pakketten zijn onderschept (wie is Stinky? Die heeft me iig niet gemaild, want dan heb ik bonnen voor hem om de kosten te drukken)
Stinky is Roald Lovink die vorige week ook een PSP bij je heeft besteld :p

Ik vanmiddag 1:15 gezocht naar dat IMC bij schiphol maar niet gevonden.. na thuiskomst blijkt dat ik er 4x langs ben gereden ongeveer 8)7 Vandaag dus ruim 3 uur voor nix gereden :X Morgen maar ff opnieuw proberen.. en dan met een navsysteem bij me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-04 23:22
Misschien een beetje oftopic maareh bij de Makro hebben ze deze week Memory Stick Pro Duo in de aanbieding. De 1gig versie kost € 124,95 en je krijgt geloof ik 30% korting bij aankoop. (zo'n € 85,95 dus !) 8)

Nu hoop ik eigenlijk dat hier iemand lid is van de Makro en dus ff zo'n sticky voor mij wilt kopen!? Ik weet wel zeker dat er meerdere gamers zijn die hier interesse in hebben!? :X

[ Voor 11% gewijzigd door cypress3d op 14-02-2005 17:50 ]

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 17:00
cypress3d schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:49:
Misschien een beetje oftopic maareh bij de Makro hebben ze deze week Memory Stick Pro Duo in de aanbieding. De 1gig versie kost € 124,95 en je krijgt geloof ik 30% korting bij aankoop. (zo'n € 85,95 dus !) 8)

Nu hoop ik eigenlijk dat hier iemand lid is van de Makro en dus ff zo'n sticky voor mij wilt kopen!? Ik weet wel zeker dat er meerdere gamers zijn die hier interesse in hebben!? :X
Ja voor die prijs wil ik er ook wel eentje :9 . Zou mooi zijn als iemand zo'n pasje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05:50
Als dat waar is van de Makro dan haal ik die 1GB Memorystick daar wel. Kan alleen niks vinden over die 30% korting en betwijfel of dat waar is :? . Maar zoiezo is de prijs van 124,95 wel weinig :9.

@cypress3d: Je kan ook een dagpas kopen en dan kom je er ook gewoon in.

Iets meer ontopic, wat zijn jullie topscores met lumines?
Ik heb 1 keer de 100k bereikt alleen toen heeft die het om 1 of andere reden niet opgeslagen }:O
Ik blijf vooral rond de 70k hangen. Met de puzzle mode ben ik nu bij 2x 4bij4 blokjes en die is heel pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ridium schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:12:
Als dat waar is van de Makro dan haal ik die 1GB Memorystick daar wel. Kan alleen niks vinden over die 30% korting en betwijfel of dat waar is :? . Maar zoiezo is de prijs van 124,95 wel weinig :9.

@cypress3d: Je kan ook een dagpas kopen en dan kom je er ook gewoon in.

Iets meer ontopic, wat zijn jullie topscores met lumines?
Ik heb 1 keer de 100k bereikt alleen toen heeft die het om 1 of andere reden niet opgeslagen }:O
Ik blijf vooral rond de 70k hangen. Met de puzzle mode ben ik nu bij 2x 4bij4 blokjes en die is heel pittig.
die prijs is idd wat je moet betalen, daar is de korting al af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammyke007
Hey Kiddyl!

Een vriend van me gaat deze week naar Japan en zou voor me een PSP Vpack en RidgeR meebrengen ALS hij ze ergens vindt (hij gaat heel wat winkels aflopen).

Nu is mn vraag of er nog wel winkels zijn die hem verkopen/in stock hebben?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik vanmiddag 1:15 gezocht naar dat IMC bij schiphol maar niet gevonden.. na thuiskomst blijkt dat ik er 4x langs ben gereden ongeveer Vandaag dus ruim 3 uur voor nix gereden Morgen maar ff opnieuw proberen.. en dan met een navsysteem bij me
Ai, da's wel heel naar :(
Naja, ik had wel navigatiesysteem maar dus vrolijk 2 uur bij de PTT in de gang zitten wachten, da's ook niet alles... Was van plan om daarna ff naar wat spottersplaatsen te gaan maar dat schoot dus niet echt meer op, aangezien het toen al 13:30 was en ik geen zin had in files op de terugweg :)
Oh ja, ook nog ff 512MB opgepikt voor 62 euro, bij http://www.fotobooms.nl/ aan de Rijnstraat. Misschien heb je daar nog wat aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-04 22:33
bij de webshop van de link van de user hierben kost de memstick pro duo 1 gig ook maar €120 euro dus in iedergeval goedkoper dan de makro 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
kenny89 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:32:
bij de webshop van de link van de user hierben kost de memstick pro duo 1 gig ook maar €120 euro dus in iedergeval goedkoper dan de makro 8)
dan moet je toch even beter lezen, en anders moet je hem maar kopen... Er staat daar heel duidelijk Memory Stick Pro en GEEN Duo! Je mag em dus van mij best kopen alleen heb je er geen reet aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

cypress3d schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:57:
[...]

dan moet je toch even beter lezen, en anders moet je hem maar kopen... Er staat daar heel duidelijk Memory Stick Pro en GEEN Duo! Je mag em dus van mij best kopen alleen heb je er geen reet aan :+
Ik weet niet waar jij kijkt, maar Pro DUO staat gewoon op de site hoor. Alleen tijdelijk uitverkocht.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

--------------------------------------------------------------------------------

SANDISK
1GB Memory Stick Pro Duo (slecht leverbaar) € 120.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466

ik kan echt niet wachten tot ie uit is! ik ga em zo goed als meteen halen dan iig:D
(weet niet of de eerste modellen bugs hebben of zo dus vandaar..)
ik hoop iig wel dat et valuepack niet veel duurder dan 200 euro word, niet dat ik em dan niet koop of zo maar toch :9

hmm maar welk spel moet ik erbij kopen |:(
ridge racer: heb ik geen ervaring mee en vraag me af wat dat spel zo speciaal maakt (naast de mooie graphics en et arcade-achtige dan).
wipeout pure: heb ik ervaring mee maar vond ik nogal klote sturen en zo (was wel op de nintendo 64 dus weet niet of dat uitmaakt) heeft iig wel vette soundtracks :)
oooof als laatste nfsu rivals: heb ik dus wel ervaring mee en vond ik errrrg vet maar ik weet niet of de graphics op de psp een beetje mooi zijn daarvan en of ie lekker speelt daarop :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Laatst online: 21-02 19:34
Ridium schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:12:Iets meer ontopic, wat zijn jullie topscores met lumines?
Mijn topscore met Lumines is nu 276 115. Ik denk dat ik toen op level 99 zat, net niet 100 gehaald. Mijn score ranking 1 t/m 9 is trouwens 200 000+. Maar ik zal ooit level 100 halen!

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Volgende spellen wil ik sowieso hebben:
Ridge Racers (gekocht, gewoon heel erg mooi race spel, ziekelijk mooie graphics)
Lumines (gekocht, vind 't zelf niet zo, maar leuk puzzelspel voor m'n vrouw)
Wipeout (ongenadig mooi en lijkt heel snel te gaan, aan de filmpjes te zien)
GTA (favoriete spel ooit, ai ai ai, kan me dagen vermaken met auto's jatten en cruisen)

Misschien nog NBA Street...
Hoop eigenlijk dat SSX Tricky ook op de PSP komt _/-\o_

Oh ja: heeft iemand toevallig een link naar zo'n pagine waar de vertaling van Ridge Racer menu's op staan? Heb al wel de .txt versie, maar meen me te herinneren ooit een site met plaatjes te hebben gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Hey azt33, 'k zie in je signature dat je een PSP te koop hebt? ;) *Geinteresseerd is*, een maand wachten is moeilijker dan ik dacht :(

[ Voor 25% gewijzigd door prototype op 14-02-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
matthijst schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:59:
Ridge Racers (gekocht, gewoon heel erg mooi race spel, ziekelijk mooie graphics)
GTA (favoriete spel ooit, ai ai ai, kan me dagen vermaken met auto's jatten en cruisen)

Oh ja: heeft iemand toevallig een link naar zo'n pagine waar de vertaling van Ridge Racer menu's op staan? Heb al wel de .txt versie, maar meen me te herinneren ooit een site met plaatjes te hebben gezien :P
Alsje --> http://www.psp411.com/sho...u_Screens_Translated.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Anoniem: 130466 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:23:
ik kan echt niet wachten tot ie uit is! ik ga em zo goed als meteen halen dan iig:D
(weet niet of de eerste modellen bugs hebben of zo dus vandaar..)
ik hoop iig wel dat et valuepack niet veel duurder dan 200 euro word, niet dat ik em dan niet koop of zo maar toch :9

hmm maar welk spel moet ik erbij kopen |:(
ridge racer: heb ik geen ervaring mee en vraag me af wat dat spel zo speciaal maakt (naast de mooie graphics en et arcade-achtige dan).
wipeout pure: heb ik ervaring mee maar vond ik nogal klote sturen en zo (was wel op de nintendo 64 dus weet niet of dat uitmaakt) heeft iig wel vette soundtracks :)
oooof als laatste nfsu rivals: heb ik dus wel ervaring mee en vond ik errrrg vet maar ik weet niet of de graphics op de psp een beetje mooi zijn daarvan en of ie lekker speelt daarop :|
reken maar dat de graphics op de psp "een beetje mooi" zijn. Ridge Racers speel ik elke dag en is ontzettend mooi, het kan haast niet anders dan dat NFSU ook mooi wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Iemand dat originele PSP hoesje erbij, beschermt dat nog een beetje? Heb de standard pack, dus zonder bescherming, maar wil er eigenlijk toch wel iets omheen hebben. Op marktplaats staat het "echte" PSP hoesje van stof, maar ook zo een met een harde buitenkant die je dicht kunt ritsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridium
  • Laatst online: 05:50
azt33 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:49:
[...]

Mijn topscore met Lumines is nu 276 115. Ik denk dat ik toen op level 99 zat, net niet 100 gehaald. Mijn score ranking 1 t/m 9 is trouwens 200 000+. Maar ik zal ooit level 100 halen!
:( ;)

ik moet me "techniek" dus ietsies bijschaven (8>

_/-\o_ hulde hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466

matthijst schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:59:

jaaaa daar dacht ik gisteren ook nog aan, als ssx op de psp komt pak ik de champagne :D _/-\o_
ik heb zowel ssx tricky als ssx 3 en die zijn zooooo vet, dat zijn nou spellen waarvoor je een ps2 koopt! (net als GTA ;) )
alleen ben ik nog steeds bezig met ssx3 uit te spelen dus van mij mogen ze nog wel wat tijd nemen dan om die nieuwe psp-versie nog vetter te maken :*) (als ie er komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Laatst online: 21-02 19:34
offtopic:
[quote]prototype schreef op maandag 14 februari 2005 @ 21:00:
Hey azt33, 'k zie in je signature dat je een PSP te koop hebt? ;) *Geinteresseerd is*, een maand wachten is moeilijker dan ik dacht :([/quote]

Kan je mij mailen op azt.azt [AT] gmail.com? Ik heb gekeken in je profiel, maar er staat geen e-mailadres erbij.

Ridium, ik denk dat ik de laatste tijd iets teveel heb gespeeld, en iets te weinig aan school heb gedaan. Ik moet wel zeggen dat het echt verslavend kan zijn, soms speel ik iets van 2 uur achter elkaar, terwijl ik normaal gesproken iets van een uur maximaal speel. Eerlijk gezegd, vind ik Lumines leuker dan Ridge Racers...

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

azt33 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 07:39:
offtopic:
[quote]prototype schreef op maandag 14 februari 2005 @ 21:00:
Hey azt33, 'k zie in je signature dat je een PSP te koop hebt? ;) *Geinteresseerd is*, een maand wachten is moeilijker dan ik dacht :([/quote]

Kan je mij mailen op azt.azt [AT] gmail.com? Ik heb gekeken in je profiel, maar er staat geen e-mailadres erbij.

Ridium, ik denk dat ik de laatste tijd iets teveel heb gespeeld, en iets te weinig aan school heb gedaan. Ik moet wel zeggen dat het echt verslavend kan zijn, soms speel ik iets van 2 uur achter elkaar, terwijl ik normaal gesproken iets van een uur maximaal speel. Eerlijk gezegd, vind ik Lumines leuker dan Ridge Racers...
offtopic:
You've got mail ;)

Met een beetje geluk neem ik je verslaving wel over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
sammyke007 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:58:
Hey Kiddyl!

Een vriend van me gaat deze week naar Japan en zou voor me een PSP Vpack en RidgeR meebrengen ALS hij ze ergens vindt (hij gaat heel wat winkels aflopen).

Nu is mn vraag of er nog wel winkels zijn die hem verkopen/in stock hebben?

Alvast bedankt!
Aan het einde van de week heb je de meeste kans en dan ook nog zo vroeg mogelijk. Ik weet niet waar die vriend van jou naar toe gaat en of hij bekend is welke winkels hij af moet lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammyke007
Aan het einde van de week heb je de meeste kans en dan ook nog zo vroeg mogelijk. Ik weet niet waar die vriend van jou naar toe gaat en of hij bekend is welke winkels hij af moet lopen?
Nope, hij gaat daar voor de 1e maal op reis ...
Hoop dat hij met wat geluk er enkele vindt
Heb je enige tips qua winkels (die over heel Japan verdeeld zijn zodat hij niet heel Japan moet afreizen :P )??

Hij gaat naar Kyoto en Tokyo

[ Voor 21% gewijzigd door sammyke007 op 15-02-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
sammyke007 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:38:
[...]

Heb je enige tips qua winkels (die over heel Japan verdeeld zijn zodat hij niet heel Japan moet afreizen :P )??

Ik zou zeggen dat ie in Tokyo even een kijkje moet nemen in akihabara. (Electronica district)
De Ginza en Hibiya metrolijn rijd er langs.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

http://www.gearlive.com/i...s_psp_will_suck_02070458/

Zelfde gast die "ten things you should know about the PSP" schreef.

Hij maakt hier en daar wel wat goede punten, maar ik denk dat het helaas voor sommige mensen fanboyistisch overkomt... :/

Maar dat was de andere optimistische artikel over de PSP eigelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 22-04 15:30
Mijn broertje loopt stage bij de intertoys. Daar had de bedrijfsleider het over een prijs van ong 200 euro. Weet niet precies voor welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:59

rammes

koekebakker 1e klas

Anoniem: 72901 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:09:

Hij maakt hier en daar wel wat goede punten, maar ik denk dat het helaas voor sommige mensen fanboyistisch overkomt... :/

verhaal doet me niet veel. eerder een de fles is half leeg in plaats van half vol .

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Anoniem: 72901 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:09:

Eerlijk gezegd vind ik hem wel grappig :)

Allereerst moet je natuurlijke deze lezen:
The Top Ten Things You Need to Know About Sony’s PSP

En dan moeten ze natuurlijk ook min punten bedenken. >:) Tja, en dan ga je bazelen... :+

[ Voor 4% gewijzigd door Arx op 15-02-2005 22:34 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 19-04 16:18
jip_86 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:30:
Mijn broertje loopt stage bij de intertoys. Daar had de bedrijfsleider het over een prijs van ong 200 euro. Weet niet precies voor welke.
denk dat er net als in de US maar 1 versie komt, maar dan is 200 nog niet zo slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Sir_Killalot schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:48:
[...]

denk dat er net als in de US maar 1 versie komt, maar dan is 200 nog niet zo slecht :)
Ook voor die bedrijfsleider is het alleen maar gissen naar een prijs. Ik ga er niet vanuit dat de PSP hier goedkoper dan €250,- wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 19-04 16:18
greenlizzard schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 23:01:
[...]

Ook voor die bedrijfsleider is het alleen maar gissen naar een prijs. Ik ga er niet vanuit dat de PSP hier goedkoper dan €250,- wordt.
bedrijfsleider > Intertoys hoofdkantoor > SCEE

het zou kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Sir_Killalot schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 23:15:
[...]

bedrijfsleider > Intertoys hoofdkantoor > SCEE

het zou kunnen ;)
Ja dat denk ik ook, die bedrijfsleider weet het wel, en sites als theregister etc. weten van niks ;) .
Heb er zelf trouwens een US PSP ge-pre-orderd bij dvdboxoffice.com een paar dagen geleden. Omgerekend €219,- inc. verzending door DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

Sorry jongens misschien is dit off topic maar ik wou toch dat jullie het ook zien :) Hier heb ik een link die jullie gewoon echt moeten bekijken hahaha ik lig nu al dubbel....men probeert ook echt alles te verkopen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:28

Ottooo

Vuurvlieg

lol, of je googled er even naar en je hebt een gratis oplossing. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
sammyke007 schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 16:38:
[...]

De grootste fout die toeristen maken (ze weten het niet, dus het is niet echt een fout) is dat ze naar gameshops zoeken zoals in Nederland of speelgoedwinkels. Nou is de games markt in Japan wel een paar keer groter dan Nederland. Zoek dus in de electronica winkels. Zie je van buiten af dat ze telefoons en camera's verkopen dan is de kans groot dat ze ook spelletjes en dus ook de PSP verkopen.

Akihabara is een mogelijkheid, maar dat denken de Japanners en alle toeristen ook. Ze zijn daar dus altijd nog meer uitverkocht dan in de rest van Japan. Wel heb je daar veruit de meeste soort gadgets die je maar kan vinden. Akiba moet je als toerist toch wel een keer naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

ben ondertussen ook weer tijdje trotse eigenaar van een PSP samen met Lumines en Ridge Racers. Heerlijk apparaat. Ridge Racers begint nu beetje frustrerend te worden in de Special car class. Maar het zal me op een gegeven moment lukken.

Heb alleen vraagje over Lumines. Ik begrijp niet helemaal wat er nu precies in de puzzle mode moet gebeuren.
In challenge mode ben ik nu tot 243k gekomen. Ben ik wel langer als een uur bezig. Ik vraag me af hoe lang iemand bezig is om de 900K te passeren.

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:03

Bob Popcorn

Plop!

kiddyl schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 01:34:
[...]

De grootste fout die toeristen maken (ze weten het niet, dus het is niet echt een fout) is dat ze naar gameshops zoeken zoals in Nederland of speelgoedwinkels. Nou is de games markt in Japan wel een paar keer groter dan Nederland. Zoek dus in de electronica winkels. Zie je van buiten af dat ze telefoons en camera's verkopen dan is de kans groot dat ze ook spelletjes en dus ook de PSP verkopen.

Akihabara is een mogelijkheid, maar dat denken de Japanners en alle toeristen ook. Ze zijn daar dus altijd nog meer uitverkocht dan in de rest van Japan. Wel heb je daar veruit de meeste soort gadgets die je maar kan vinden. Akiba moet je als toerist toch wel een keer naar toe.
Dus volgens jou zijn ze in Akihabara altijd uitverkocht? Waar koop jij ze in op het moment? :)

The Tweaker Formerly Known As Vaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hmm... ik ken iemand die in in China zit, kan wel vragen of hij een PSP wil meenemen, weet iemand waar je die in China kunt krijgen en wat et daar kost ongeveer?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7084

Even voor de mensen die al een PSP in hun bezit hebben. Mij lukt het vreemd genoeg niet om te zorgen dat mijn PSP automatisch een IPadress toegewezen krijgt van mijn wireless router (met dhcp server natuurlijk). Ik krijg dan een error: 80110482. Waarmee ik eigenlijk niet veel kan :P. Hebben jullie dit probleem ook al ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ow ow ow morgen komt NFS uit :) Ben benieuwd..... Lijkt me erg vet maar ik wacht even op wat hiquality filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128500

Volgens deze thread is het alleen te verhelpen door een IP-adres toe te wijzen. Automatische IP werkt dan idd niet.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.