Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga over 2 a 3 weken ook de nokia 6230i kopen bij de orange shop. ( gratis bij verlenging abbo )
Krijg ik daar een 512 mb kaartje bij of moet ik die zelf kopen.
omdat ik van iedereen hoor dat ze die erbij kregen ( was wel meestal t mobile )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:58:
[...]

Mijn software versie is ook 3.23.. Ik heb dat probleem ook..dan zit ik te kijken he wiens tel is dat nou..en dat is het gewoon de mijne.

Maar er is ook goed nieuws...Mijn datakabel van Easternhouse _/-\o_ is binnen!! Vet hoor, 40 pleuris in de winkel voor 3 euro online en het werkt goed! Mooi cd'tje erbij met alles Nokia Suites en drivers! En gister betaald, vandaag in huis! Perfecte service!

Nou heb ik ook gezien dat ze daar accu's hebben..maar zouden die ook goed zijn voor 5 euro?
Ik ben niet zo een fan van pay-pal dus heb voor een bankoverschrijving gekozen.
Ik neem dan toch ook dat ik het geld eerst moet overmaken naar diegene.
Maar ik krijg dus nergens een bankrekening nummer waarop ik het moet overmaken.
Moet ik gewoon wachten op een reactie van die kant of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:55:
[...]

Ik ben niet zo een fan van pay-pal dus heb voor een bankoverschrijving gekozen.
Ik neem dan toch ook dat ik het geld eerst moet overmaken naar diegene.
Maar ik krijg dus nergens een bankrekening nummer waarop ik het moet overmaken.
Moet ik gewoon wachten op een reactie van die kant of doe ik iets fout?
Ik schrijf met paypal over, maar zelf ik kan de betalingsinstructies vinden, waar ook duidelijk het bankrekening nummer wordt genoemd met de juiste omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de nokia 6230 forums heb ik gelezen dat je ergens een mapje hebt met afspeel lijsten, helemaal waar:D en dat je daar dan m3u's in kan zetten, klopt ook, maar dan krijg ik nog geen files afgespeeld..... echt shit, maar goed, heb gewoon al die bout ringtones d'r afgepleurd, en dan lukt het ook:D

mooie thema's trouwens:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk mapje is dat dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net gebeld naar Nokia Shop Rotterdam en zij hebben 3.30, ik ga zo ff langs en hopelijk heb ik dan een stuk minder bugs! Ik ben benieuwd en ik zal m'n bevindingen wel ff posten zometeen.
pierre-oord schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:00:
[...]

Ik schrijf met paypal over, maar zelf ik kan de betalingsinstructies vinden, waar ook duidelijk het bankrekening nummer wordt genoemd met de juiste omschrijving.
Ik heb het via internet overgemaakt ,van ABN naar ABN dus dat is er meteen. En de volgende dag was het binnen. Prima systeem, ik heb niet via E-Bay besteld maar via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-07 16:17
Ik heb eergisteren mijn 6230i binnen gekregen van gsmstunts.nl. Ben erg tevreden. :D Was een 3650 gewend, in vergelijking daarmee is ie absoluut niet traag!!!

Het is me gelukt om playlists aan te maken met de Pc Suite, Muziek overbrengen.
In het bovenste scherm maak je via Berken een nieuwe playlist aan, vul 'm met de nummers die je erin wilt hebben en stuur''m dan naar je foon. in de Muziekspeler kun je dan via opties, lijst met opnames, opties, lijst opnamen wzgn de nieuw playlist kiezen.

Heb nog wel problemen met email, het verzenden lukt me wel (T-Mobile GPRS) maar bij het ophalen van mail krijg ik de melding dat het ophalen mislukt is. Ik heb nu RSI van het telkens opnieuw proberen.
Iemand nog tips?

3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 19:12

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

weet iemand wat DVS in houdt... en hoe je dat kunt instellen (ik heb een HI 30 euro abbo-tje)

kdenk zelf dat het een walkie talkie functie is ofzo

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opslaan van foto's. Ik wil de map waarin de foto's komen veranderen. Dit moet op mijn mmc in de map foto's komen. Helaas kan ik dat niet instellen omdat ie alleen maar als map "Nokia MMC" neemt en niet verder in de directorie structuur kan gaan. Iemand een oplosing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:46:
Opslaan van foto's. Ik wil de map waarin de foto's komen veranderen. Dit moet op mijn mmc in de map foto's komen. Helaas kan ik dat niet instellen omdat ie alleen maar als map "Nokia MMC" neemt en niet verder in de directorie structuur kan gaan. Iemand een oplosing?
moet je ook niet op kiezen klikken maar eerst op opties en dan map openen kiezen....is verandert tov 6230....tenminste...de eerste software versies.....de latere hadden dit ook

en over die 250....mensen van school... werk....ander werk...oude bekende.... familie....taxi...shoarma....ga zo maar door....die bewaar ik liever...je weet nooit wanneer ze van pas komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayen
Welleweerd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:36:
weet iemand wat DVS in houdt... en hoe je dat kunt instellen (ik heb een HI 30 euro abbo-tje)

kdenk zelf dat het een walkie talkie functie is ofzo
Inderdaad een soort walkie talkie functie, op z'n Engels is het Push to Talk.
Helaas is er in Nederand (nog) geen provider die dit ondersteunt.

3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat is wel jammer ja, hoop dat daar snel verandering in komt! En dan moet ik natuurlijk ook nog iemand anders kennen die zo'n ding ook heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
dog4life schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:07:
Dat is wel jammer ja, hoop dat daar snel verandering in komt! En dan moet ik natuurlijk ook nog iemand anders kennen die zo'n ding ook heeft!
een hoop gekke hiero....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 19:12

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

een hoop gekken idd.. maar gaat dat ook geld kosten dan?

ik bedoel.. zo wel een leuke gratis functie zijn

ROGER OVER...

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-03 10:23

guz

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:07:
Scherm is wel veel beter en ook het operator logo is al weg (via wap blanklogo.wml downloaden).
Top dus.
kijk, DAT wilde ik dus weten!
voor diegene die het wap adres willen weten: http://wap.mob453.com/blanklogo.wml
Een 9in 1 card-reader gekocht van 2 tientjes en deze werkt perfect, ook voor mijn digicam.
Aanrader dus.
ik heb wel zo'n cardreader, maar om nu iedere keer de telefoon uitelkaar te halen als ik weer es nieuwe mp3's erop wil zetten?
nah... gaat prima met de DKU-2 (die ik nog had van een ouder toestel ;))

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
En dan moet iedereen nog zo slim zijn om het te kunnen instellen, dat ziet er ook aardig ingewikkeld uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 20:35
Iemand ook al opgevallen dat wanneer je op de accu op het hologram stickertje het zwarte spul eraf wijft er een nummer te voorschijn komt?

Waarom zou dat nummer zo verscholen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 11-09 15:48
Ik sta nu op het punt om de kabel te bestellen bij Easterhouse via overboeken, maar kan dus echt nergens een bankrekeningnummer oid vinden.. :?

Paypal vind ik niet echt wat, vandaar dat ik het geld gewoon wil overmaken, maar als ik geen nummer zie wordt het natuurlijk niet echt makkelijk he.

Heeft iemand dat nummer toevallig??

Gevonden.. het is 48.50.13.576 :)

[ Voor 6% gewijzigd door JunkO op 20-05-2005 18:23 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
spatlip schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:17:
Ik sta nu op het punt om de kabel te bestellen bij Easterhouse via overboeken, maar kan dus echt nergens een bankrekeningnummer oid vinden.. :?

Paypal vind ik niet echt wat, vandaar dat ik het geld gewoon wil overmaken, maar als ik geen nummer zie wordt het natuurlijk niet echt makkelijk he.

Heeft iemand dat nummer toevallig??
B)

edit
Behulpzaam modus: Gewoon dat ding gaan bestellen via de ebay website (zorgen dus dat je bent ingelogd op ebay). Je krijgt vanzelf een overzicht hoeje kunt betalen, stond ook bankrekening bij, en wat voor omschrijving je nodig hebt. Maar waarom niet gewoon paypal? Da's veel sneller en duidelijker.

[ Voor 26% gewijzigd door pierre-oord op 20-05-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 11-09 15:48
Ik heb ´m al besteld, ben weer eens wat te voorbarig geweest... 8)7

Maar alsnog bedankt voor je info hoor! ;)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb ook de Nokia 6230i prima telefoon al zeg ik het zelf, ik vind het alleen een beetje traag kan dit komen omdat ik er ongeveer 25 mp3/filmpjes op heb staan ?

Hoe kan ik trouwens films omzetten zodat ze op die telefoon passen ? ik heb 512 mb geheugen kan ik er dan een volledige film opzetten of hoe werkt dit allemaal, klopt het inderdaad dat je telefoon langzamer wordt ?

gr, Ewout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:50:
Hallo,

Ik heb ook de Nokia 6230i prima telefoon al zeg ik het zelf, ik vind het alleen een beetje traag kan dit komen omdat ik er ongeveer 25 mp3/filmpjes op heb staan ?

Hoe kan ik trouwens films omzetten zodat ze op die telefoon passen ? ik heb 512 mb geheugen kan ik er dan een volledige film opzetten of hoe werkt dit allemaal, klopt het inderdaad dat je telefoon langzamer wordt ?

gr, Ewout
begin is bij pagina 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:50:
Hallo,

gr, Ewout
Er staan een aantal proggies in dit topic, 3GP converter, heel klein programma maar wel goed. Een film van 500 mb wordt dan een mb of 50, wel jammer is dat je niet kunt doorspoelen...of heb ik het verkeerd?

Ben vandaag naar Rotterdam geweest om m'n tel te laten upgraden, ik moet zeggen, een hoop dingen zijn beter! Ten eerste, geluid! Bij spelletjes is het veel harder, bij MP3 is ie niet meer vastgelopen, hij is sneller, beltonen doen het weer normaal. Kortom, ALLEMAAL NAAR ROTTERAM!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:59:
[...]

Er staan een aantal proggies in dit topic, 3GP converter, heel klein programma maar wel goed. Een film van 500 mb wordt dan een mb of 50, wel jammer is dat je niet kunt doorspoelen...of heb ik het verkeerd?
Welke onderdelen heb je allemaal nodig om die 3GP converter te kunnen draaien? Ik heb nu avisynth.dll staan en de xvid codec staat geinstalleerd, maar ik krijg nog steeds een error uit dat pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
weet iemand wat er allemaal wordt ge-update bij versie 3.30 ? en case-modderaar, ben je dan ook je telefoon nrs allemaal kwijt ?

oja, via http://www.jhonny.org/wap een blank logo downloaden werkt perfect !

[ Voor 24% gewijzigd door mieg_1981 op 20-05-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

logo verwijderen van t-mobile.

Alleen voor T-Mobile:
Even naar www.t-mobile.nl en daar je aanmelden voor My T-Mobile en T-Zones dus
Ingelogd en wel bovenin het menu kiezen voor t-zones > messaging
Links in het menu klikken op Picture message > Picture editor
Men sturen het lege logo naar je mobiel, en opslaan maar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
hoi allemaal,

ik wil graag een carkit (met boxje) kopen voor mn 6230i. kan ik hiervoor ook eentje nemen die voor de gewone 6230 is ? en zijn er ook carkits waarbij je kiezen of deze oplaadt of niet ? ik wil mn accu wel n beetje lang mee laten gaan..... :/

thx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Stop dat gedoe over die accu nou eens!!!!!!1111

LI-ION, opladen tussendoor kan geen kwaad! Ook hoef je je telefoon niet in het begin op te laden.

Ik denk dat de carkit vor de 6230 moet werken, want de pinnen onderaan de telefoon zijn gewoon hetzelfde, USB kabel enzo past ook op beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag het vuil onder mijn scherm vandaan halen... maar ik krijg echt met geen mogelijkheid die voorkant eraf. De achterkant met gemak en de voorkant kan ik bovenaan wel los wringen maar dan zit ie onder nog ergens vast en ik zou niet weten hoe ik dat los moet krijgen.

Kan iemand een beetje in details uitleggen hoe je het voorfrontje eraf kan halen?

(ik snap natuurlijk wel dat de achterkant er ook eerst af moet zijn.... :*) )

Grtz
Jarn00tje

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Is het beelscherm/helderheid/scherpte ongeveer te vergelijken met die van de SE K700?ben daar héél erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
bedankt voor je reactie pierre-oord.

rooie60 > ik kan wel vertellen dat het scherm het helderste en het scherpse is wat ik tot nu tot gezien heb op een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de hamvraag: welke heb je gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
ik heb t eindelijk voor mekaar met die playlistst maken !! :9 :P :9 :) :D met behulp van deze site :

http://forums.mobymemory....?ForumID=13&MessageID=480

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 15:29:
Ik wil graag het vuil onder mijn scherm vandaan halen... maar ik krijg echt met geen mogelijkheid die voorkant eraf. De achterkant met gemak en de voorkant kan ik bovenaan wel los wringen maar dan zit ie onder nog ergens vast en ik zou niet weten hoe ik dat los moet krijgen.

Kan iemand een beetje in details uitleggen hoe je het voorfrontje eraf kan halen?

Grtz
Jarn00tje
Is niet zo heel moeilijk, als je de achterkant eraf hebt dan zie je aan de bovenkant naast het aan/uit knopje 2 palletjes zitten van het voorfrontje druk deze naar beneden en trek aan de bovenkant van het frontje als dat los gaat dan gewoon voorzichtig verder naar beneden werken en is er zo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

mieg_1981 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:45:
bedankt voor je reactie pierre-oord.

rooie60 > ik kan wel vertellen dat het scherm het helderste en het scherpse is wat ik tot nu tot gezien heb op een telefoon.
yup heb net deze telefoon en kan ermee akkoord gaan dat alhoewel mijn vroegere d500 meer kleuren had, deze scherm toch wel iets beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord

Grtz
Jarn00tje
Bruut geweld is het enige dat helpt, echt waar. Ik zou het ook niet iedere dag doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mieg_1981 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:30:
weet iemand wat er allemaal wordt ge-update bij versie 3.30 ? en case-modderaar, ben je dan ook je telefoon nrs allemaal kwijt ?

oja, via http://www.jhonny.org/wap een blank logo downloaden werkt perfect !
Je bent al je nummers van je tel kwijt, maar dan sla je ze toch ff op op je sim kaart...

Grtz
Jarn00tje
Je kan het er gewoon vanaf halen hoor..gewoon die 2 knopjes bovenaan indrukken en dan trekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ja maar nu weet ik nog niet of het hetzelfde is als de K700,hoopte dat er iemand was die ervoor een K700 had.De mooiste die ik gezien heb tot nu toe was mijn eigen SE S700,en deze K700 komt akelig dicht in de buurt! Hoop dat iemand het nog ff meld,want daar hangt het vanaf of ik hem wil nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:47
wie kan me helpen??? ik krijg het maar niet voor elkaar om die ringtones uit mijn afspeel lijst te krijgen van de mp3 speler.. iemand een oplossing hier voor????

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net op het nokia 6230 forum dat de accu van de N-gage ook in de 6230 past(dus ook in i natuurlijk) dit is misschien iets voor de startpost van deel 2... hij heeft namelijk een hogre capaciteit.

Hij heet trouwens BL-6C... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DaveD1109

Oplossing 1:
Hievoor zul je een playlist moeten aanmaken met Nokia Audio Manager (zit standaard bij de software die je kunt downloaden op de support site van je 6230i)...

Oplossing 2:
De originele aac en mp3 beltonen van je telefoon afgooien. (wat ik dus gedaan heb omdat die audiomanager in mijn windows xp niet werkt..."fout opgetreden in programma" je kent het wel... maarja dat is mijn probleem)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me gelukt... Ik durfde eerst niet wat meer kracht en druk erop te zetten want ik vond het frontje wel akelig ver doorbuigen maar toch maar gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirre
  • Laatst online: 19-04 16:12
pierre-oord schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:45:
3.30 is al wel te flashen door winkels! In Leiden bijvoorbeeld.
Kun je mij vertellen bij welke winkel in Leiden je dat hebt laten doen?
Kan je erop wachten of ben je 'm een paar dagen kwijt?

[ Voor 3% gewijzigd door Mirre op 22-05-2005 01:36 ]

Als de server down is, dan volijken we 'm weer op !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar de nokia site gaat dan staat daar een overzicht van alle servicepunten. Daar in Leiden is het volgens mij de Phone House.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om mp3tjes in mappen in te delen op de nokia 6230i zodat je de muziek per map / cd kan afspelen? of speelt hij alles gewoon achter elkaar af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Mirre schreef op zondag 22 mei 2005 @ 01:36:
[...]
Kun je mij vertellen bij welke winkel in Leiden je dat hebt laten doen?
Kan je erop wachten of ben je 'm een paar dagen kwijt?
The Phone house, kun je idd op nokia site vinden. Je kunt erop wachten, als het goed gaat, zou het iets van een uurtje zijn.

Maare, voor iedereen die naar Leiden gaat: Neem allen anders even een paar Mars repen mee voor die verkopers ofzo... want als straks heel tweakers.net daar is langsgeweest willen ze mijn telefoon misschien niet meer flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 07:34:
Is het mogelijk om mp3tjes in mappen in te delen op de nokia 6230i zodat je de muziek per map / cd kan afspelen? of speelt hij alles gewoon achter elkaar af?
Je kunt het wel opdelen in mppen, maar hij speelt alles gewoon af. Je kunt wel een playlist maken met een proggie wat hierboven is genoemd. Die mappen is dus meer voor de netheid en opgeruimdheid van je tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 21:36:
Ja maar nu weet ik nog niet of het hetzelfde is als de K700,hoopte dat er iemand was die ervoor een K700 had.De mooiste die ik gezien heb tot nu toe was mijn eigen SE S700,en deze K700 komt akelig dicht in de buurt! Hoop dat iemand het nog ff meld,want daar hangt het vanaf of ik hem wil nl :)
De scherpte en helderheid is evengoed als de S700i van Sony Ericsson, maar het scherm van de S700i is natuurlijk veel mooier en groter, ook meer kleuren :)

Video kijken op die S700i werkt ook heerlijk! Wat dat betreft valt de 6230i mij knap tegen. Wat mij ook tegenvalt van de 6230i is dat de geheugenkaart niet direct verwisselbaar is, zoals bij de S700i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit! Dit geloof je niet! Heeft T-Mobile ipv een 6230i een samsung D500 opgestuurd!
En een werk nu om dat goed te zetten, eerst een aangetekende brief sturen, dan wachten op antwoord, dan de telefoon opsturen, dan wachten tot ie is aangekomen, dan een nieuwe telefoon aanvragen, wachten tot die wordt verstuurd.... :(

Kortom in 2006 zal ik wel mijn nieuwe foon hebben... Iemand nog tips? Ze zeggen dat omdat ik al bel (al 4 jaar klant) de hele zaak niet mag afzeggen. Of is het de moeite te wachten tot t-mobile de SE 750i in het pakket heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de D500 duurder dan de 6230i... wat ik dus zou doen, is hem aanbieden op marktplaats en zorgen dat je er minstens 275 euro voor krijgt... dan koop je een losse 6230i van T-mobile...
Of je bied hem te ruil aan op marktplaats, kan ook nog wel eens lukken, misschien dat je er dan nog geld mee verdiend!...

Tip bij het verkopen van fone: Stuur mail naar mensen die hebben geboden op andere aanbiedingen van de D500... dat werkt vaak heel goed en snel. (Ik spreek uit eigen ervaring)

Succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ejj...

weet iemand hoe je het het geluidje dat je hoord als je een foto maakt ("klik") weg kan halen. Ik heb ooit ergens gelezen dat je een file'tje weg moest halen in een systeem map.

Heeft iemand dit ooit geprobeerd of heeft iemand een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je via de pc met deze telefoon kan internetten.
In het boekje staat dat het zou moeten kunnen maar ik kom er niet uit.
Ik maak gebruik van een datakabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:49
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 14:11:
Weet iemand hoe je via de pc met deze telefoon kan internetten.
In het boekje staat dat het zou moeten kunnen maar ik kom er niet uit.
Ik maak gebruik van een datakabel
Op welke bladzijde staat dat in de handleiding?? Kan het niet vinden
Dan zoek ik het wel ff uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:38
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 14:09:
Ejj...

weet iemand hoe je het het geluidje dat je hoord als je een foto maakt ("klik") weg kan halen. Ik heb ooit ergens gelezen dat je een file'tje weg moest halen in een systeem map.

Heeft iemand dit ooit geprobeerd of heeft iemand een andere oplossing?
Je kunt dit gewoon bij de opties van de camera uitzetten.
Opties -> Instellingen -> camerageluiden
Deze dan op "uit" zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peponline schreef op zondag 22 mei 2005 @ 15:11:
[...]

Op welke bladzijde staat dat in de handleiding?? Kan het niet vinden
Dan zoek ik het wel ff uit ;)
71 onderaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
Ik snap ook al niet hoe die acces points werken :/

[ Voor 41% gewijzigd door peponline op 22-05-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik televisieseries, tekenfilms of films geschikt maak voor de 6230i wil het nogal eens voorkomen dat na 3 minuten en 50 seconden mijn mobiel vastloopt. Het scherm valt dan uit en als ik vervolgens een willekeurige knop indruk springt het scherm weer aan alsof er niets gebeurd is. Na het aanspringen krijg je geen logo's van T-Mobile of Nokia; de telefoon is gewoon gereed voor gebruik, maar ik moet wel mijn speelfilm opnieuw starten. Die film moet ik dan helemaal opnieuw kijken, omdat er geen mediaspeler is waarmee je door de film kunt scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:38:
[...]
De scherpte en helderheid is evengoed als de S700i van Sony Ericsson, maar het scherm van de S700i is natuurlijk veel mooier en groter, ook meer kleuren :)

Video kijken op die S700i werkt ook heerlijk! Wat dat betreft valt de 6230i mij knap tegen. Wat mij ook tegenvalt van de 6230i is dat de geheugenkaart niet direct verwisselbaar is, zoals bij de S700i
Tja tegen dat S700 scherm kan nog ff geen gsm aan tippen :) maar ben al blij dat scherpte en helderheid even goed zijn.
Video gebruik/maak ik nooit,ga vooral voor de goede camera,maar oke ik ben overtuigd ;) thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 17:14:
Als ik televisieseries, tekenfilms of films geschikt maak voor de 6230i wil het nogal eens voorkomen dat na 3 minuten en 50 seconden mijn mobiel vastloopt. Het scherm valt dan uit en als ik vervolgens een willekeurige knop indruk springt het scherm weer aan alsof er niets gebeurd is. Na het aanspringen krijg je geen logo's van T-Mobile of Nokia; de telefoon is gewoon gereed voor gebruik, maar ik moet wel mijn speelfilm opnieuw starten. Die film moet ik dan helemaal opnieuw kijken, omdat er geen mediaspeler is waarmee je door de film kunt scrollen.
Dat zijn bugs in de software..moet je ff je tel laten upgraden bij een Nokia Shop. Heb ik ook laten doen en ik heb nergens meer last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kost dat updaten eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 19:19:
Wat kost dat updaten eigenlijk?
Niks als het binnen de garantieperiode valt en je last hebt van problemen. (Problemen kan je on-the-fly verzinnen. Of gewoon halen uit de improvementlijst van de update.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvo schreef op zondag 22 mei 2005 @ 19:43:
[...]

Niks als het binnen de garantieperiode valt en je last hebt van problemen. (Problemen kan je on-the-fly verzinnen. Of gewoon halen uit de improvementlijst van de update.)
Mooi! dan ga ik morgen even langs een service point van nokia

http://www.nokia.nl/nl/su...?cn=nl&re=Noord%20Brabant

Op bovenstaande links staan de winkels waar je kunt upgraden die zich in brabant bevinden... toch? of zit ik nu fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvo schreef op zondag 22 mei 2005 @ 19:43:
[...]

Excuses voor mijn luiheid vanavond, maar waar vind ik die lijst? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 20:50:
[...]

Mooi! dan ga ik morgen even langs een service point van nokia

http://www.nokia.nl/nl/su...?cn=nl&re=Noord%20Brabant

Op bovenstaande links staan de winkels waar je kunt upgraden die zich in brabant bevinden... toch? of zit ik nu fout?
Je hebt gelijk, hier kan je langsgaan.
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 20:55:
[...]

Excuses voor mijn luiheid vanavond, maar waar vind ik die lijst? :O
En jij hebt ook gelijk..je bent idd lui :P Maar die lijst kan je vinden als je zoekt op Google of nog makkelijker..even terugkijkt in dit forum rond de 11e mei..succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Laatst online: 17-06 10:37
Als je nummers overzet via je SIM kaart slaat hij de meerdere nrs die je per persoon kan hebben op als Persoon, Persoon1, Persoon2 etc... erg irritant. Je kan die dingen op je nieuwe toestel ook niet terug kopieren naar 1 persoon en ik heb in Nokia suite nog geen contact list editor gevonden (alleen contact adden). Samsung software heeft bijvoorbeeld wel een functie waarmee je je telefoon boek op kan halen en kan bijwerken. Weet iemand hoe dit mogelijk is met Nokia pc suite? Heb nu maar een deel met de hand gedaan maar dat zou eigenlijk niet mogen met alle techniek van tegenwoordig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatfireglide
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:54
Toch nog even een vraag over e-mailen. Ik krijg het maar niet werkend.
Op de site van t-mobile heb ik e-mail instellingen ingevuld en opgeslagen.

Ga ik nu naar "breicht instelling" "e-mailberichten" krijg ik:
Geen instellingen gevonden, neem contact op met de serviceprovider

Ga ik naar gewoon e-mail ophalen. Krijg ik direct al "e-mail instellingen zijn onvolledig"

Wat doe ik verkeerd of waar moet ik nog iets instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
Swatfireglide schreef op maandag 23 mei 2005 @ 00:38:
Toch nog even een vraag over e-mailen. Ik krijg het maar niet werkend.
Op de site van t-mobile heb ik e-mail instellingen ingevuld en opgeslagen.

Ga ik nu naar "breicht instelling" "e-mailberichten" krijg ik:
Geen instellingen gevonden, neem contact op met de serviceprovider

Ga ik naar gewoon e-mail ophalen. Krijg ik direct al "e-mail instellingen zijn onvolledig"

Wat doe ik verkeerd of waar moet ik nog iets instellen?
Je stelt dan alleen de e-mail in die je kan openen met T-zones.
Je kan zelf e-mail instellen via Instellingen > Configuratie > Persoonlijke configuratie instellingen

[ Voor 7% gewijzigd door peponline op 23-05-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Oppie schreef op zondag 22 mei 2005 @ 22:30:
Als je nummers overzet via je SIM kaart slaat hij de meerdere nrs die je per persoon kan hebben op als Persoon, Persoon1, Persoon2 etc... erg irritant. Je kan die dingen op je nieuwe toestel ook niet terug kopieren naar 1 persoon en ik heb in Nokia suite nog geen contact list editor gevonden (alleen contact adden). Samsung software heeft bijvoorbeeld wel een functie waarmee je je telefoon boek op kan halen en kan bijwerken. Weet iemand hoe dit mogelijk is met Nokia pc suite? Heb nu maar een deel met de hand gedaan maar dat zou eigenlijk niet mogen met alle techniek van tegenwoordig..
Synchroniseren tegen outlook... en als je toch bezig bent, waarom maak je dan neit gebruik van de backup functie? backup maken, laten flashen, backup terugzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Oppie schreef op zondag 22 mei 2005 @ 22:30:
Ik heb in nokia pc suite toch echt een knop "Add contact" zien zitten. (Versie 6.5, had ik al staan, leuk die cd met versie 6 bij de telefoon.)

Nog even een vraagje over T-mobile en internet (GPRS). Ik heb geprobeerd de boel in te stellen, maar versturen vanaf T-mobile lukt niet en handmatig een access point toevoegen lukte me ook niet. Kan iemand vertellen hoe die het globaal heeft ingesteld? Via T-mobile of de telefoon en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Weet iemand ook of het mogelijk is spelletjes tussen telefoons te kopieren? Ik heb van een aantal games de .jad en .jar files, als het goed is zou je zo spellen kunnen downloaden, alleen als ik ze op m'n MMC zet kan ik ze niet installeren, ook niet via het toepassingen menu. Ook kun je spellen die al geinstalleerd zijn niet kopieren.

Ik zou namelijk graag een aantal games op m'n telefoon willen zetten, en dan via bluetooth naar iemand kopieren en daar installeren. Heeft iemand hiervoor een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik checken welke firmware versie er in de telefoon zit? En is 3.30 de laatste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayen
jvo schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:58:
[...]
Nog even een vraagje over T-mobile en internet (GPRS). Ik heb geprobeerd de boel in te stellen, maar versturen vanaf T-mobile lukt niet en handmatig een access point toevoegen lukte me ook niet. Kan iemand vertellen hoe die het globaal heeft ingesteld? Via T-mobile of de telefoon en hoe?
Probeer eens www.bel.nl, werkte bij mij goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayen
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:09:
Hoe kan ik checken welke firmware versie er in de telefoon zit? En is 3.30 de laatste versie?
Druk *#0000# op je foon, en inderdaad 3.30 is de laatste versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayen
pierre-oord schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:12:
Weet iemand ook of het mogelijk is spelletjes tussen telefoons te kopieren? Ik heb van een aantal games de .jad en .jar files, als het goed is zou je zo spellen kunnen downloaden, alleen als ik ze op m'n MMC zet kan ik ze niet installeren, ook niet via het toepassingen menu. Ook kun je spellen die al geinstalleerd zijn niet kopieren.

Ik zou namelijk graag een aantal games op m'n telefoon willen zetten, en dan via bluetooth naar iemand kopieren en daar installeren. Heeft iemand hiervoor een idee?
Je moet de .JAR files gebruiken en deze mbv PC-Suite "Toepassingen installeren" overzetten. Dit werkt bij mij zowel via BlueTooth als mbv de DKU-2. Het spel wordt dan onder Toepassingen/Verzameling neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm, jullie hebben verkeerd gelezen.....
want wat jullie hier aanwijzen, blz 71 onderaan, is de telefoon als modem gebruiken, zodat je via je telefoon kan internetten met je laptop of desktop pc via bluetooth of met de kabel...

ik weet ook nog niet hoe je via bluetooth kan internetten, maar als jullie wel de tel als modem willen gebruiken.... dan kun je dat ook via de pc instellen, en dat gaat een stuk makkelijker als op de tel...

good luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:30:
[...]

ehm, jullie hebben verkeerd gelezen.....
want wat jullie hier aanwijzen, blz 71 onderaan, is de telefoon als modem gebruiken, zodat je via je telefoon kan internetten met je laptop of desktop pc via bluetooth of met de kabel...

ik weet ook nog niet hoe je via bluetooth kan internetten, maar als jullie wel de tel als modem willen gebruiken.... dan kun je dat ook via de pc instellen, en dat gaat een stuk makkelijker als op de tel...

good luck
Maar wat ik wilde (Internetten met de telefoon via de pc) moet dus wel mogelijk zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
hmmm....hier zijn die batterij gevallen wel heel goedkoop

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...ory=42406&item=6397465368

voor 5 pond heb je ze thuis....zeg maar....ff snel omrekene met de 6230i....7,51765.....maar das volgens mij bij levering in engeland...maar nl zal denk ik niet duurder zijn....

http://search.ebay.co.uk/...QfrppZ25QQsassZrubyhonest

hier staan nog meer spullen van die gast...hoe kan het toch dat die prijzen zo laag zijn, niet normaal?of worden wij hier gewoon betoept? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik .wav files kan afspelen, hij pakt nmlk alleen mp3's

En dan nog een vraagje.... als je een liedje/plaatje via BT ontvangt en je bekijkt deze meteen, waar wordt deze dan neer gezet? Ik zoek me radeloos en vind ze alleen terug als ik ze eerst opsla en dan bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
mayen schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:50:
[...]

Je moet de .JAR files gebruiken en deze mbv PC-Suite "Toepassingen installeren" overzetten. Dit werkt bij mij zowel via BlueTooth als mbv de DKU-2. Het spel wordt dan onder Toepassingen/Verzameling neergezet.
Dat wat niet m'n vraag ;)

Ik wil tussen 2 telefoons de spelletjes kunnen kopieren en installeren, maar een gekopieerde file kan ik op de telefoon niet installeren. Bestaan er java applicaties die spellen kunnen installeren op je telefoon misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:13:
weet iemand hoe ik .wav files kan afspelen, hij pakt nmlk alleen mp3's

En dan nog een vraagje.... als je een liedje/plaatje via BT ontvangt en je bekijkt deze meteen, waar wordt deze dan neer gezet? Ik zoek me radeloos en vind ze alleen terug als ik ze eerst opsla en dan bekijk.
Waarom zou je wav files willen als je mp3 en aac tot beschikking hebt? Verder is wav een container format zoals avi en daar kan dus elke soort codering die je maar wilt inzitten. Daarom zullen ze het niet snel ondersteunen in een telefoon. Dan moet je weer codecs van internet halen en dan ben je weer een half uurtje aan het downloaden via gprs.

En plaatjes? In afbeeldingen misschien?

Dat bel.nl werkt prima, bedankt daarvoor. Toch heb ik liever gewoon echt via T-mobile. Ik ben er eindelijk uit hoe dat hele "persoonlijke instellingen" gebeuren werkt, maar verbinding maken lukt niet. Zowel via GSM als GPRS niet. Is er iemand die het wel aan de praat heeft gekregen via T-mobile zelf? (Ik heb nu instellingen voor access points (zowel gsm als gprs), mms, email en web in persoonlijk staan.)
pierre-oord schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:16:
[...]
Ik wil tussen 2 telefoons de spelletjes kunnen kopieren en installeren, maar een gekopieerde file kan ik op de telefoon niet installeren. Bestaan er java applicaties die spellen kunnen installeren op je telefoon misschien?
Op een telefoon met DRM? Good luck. Je mag niet eens de standaard beltonen van je telefoon af kopieren.

[ Voor 22% gewijzigd door jvo op 23-05-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je trouwes wel spelletjes van inet halen en die installeren op je mmc via cardreader op een of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:39:
Kan je trouwes wel spelletjes van inet halen en die installeren op je mmc via cardreader op een of andere manier?
Nee, dat kan niet op de mmc. Je moet het via bijvoorbeeld nokia pc suite neerzetten in een gereserveerd (en daarmee beperkt) stuk geheugen van de telefoon.

edit:
Oh, trouwens, nog zoiets elementairs. Weet iemand hoe groot die caller id plaatjes nou in werkelijkheid zijn? Ik heb er niet zo'n behoefte aan dat m'n telefoon ze allemaal voor me gaat resized en omzetten naar gif. Bij nokia kan ik het nergens vinden. Misschien is er alleen 1 developer bij nokia die het weet? En anders een macrofoto nemen van je scherm en de pixels tellen?

[ Voor 37% gewijzigd door jvo op 23-05-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn 6230 kon ik oude smssjes automatisch laten vervcangen door nieuwe. Nu geeft de 6230i aan dat het geheugen bijna vol is. Ik wil dat oude gewoon van de lijst verwijderd worden als er een nieuwe binnen komt. Kan dat? Kon in de 6230 wel. Ik heb het helaas nog niet op de i versie kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Weet er eigenlijk iemand een site waar je kunt zien wat het laatste versie firmware is voor mijn nokia6230i ?? (ik heb gezocht via google en heb ook op nokia site gekeken maar tevergeefs)

En wat voor problemen er zijn verholpen?

Ik heb op dit moment versie 03.30 .

Ik heb last van te trage reactie afentoe, en soms van vast lopen.

Is het ook mogelijk om zelf het firmware van je tel up te daten of is dit niet mogelijk? (d.m.v. bleuthooth of iets dergelijks).

Voor de rest vind ik het een van de beste nokia telefoons ooit, heb al meerdere nokia's gehad maar nog nooit is er eentje zo close geweest. :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:46:
Op mijn 6230 kon ik oude smssjes automatisch laten vervcangen door nieuwe. Nu geeft de 6230i aan dat het geheugen bijna vol is. Ik wil dat oude gewoon van de lijst verwijderd worden als er een nieuwe binnen komt. Kan dat? Kon in de 6230 wel. Ik heb het helaas nog niet op de i versie kunnen vinden.
hoeveel sms'jes heb je er in staan?....de 6230 begon te mekkeren bij de 130 a 140....ik zit nu op bijna 150 en ik heb nog niks gehoord.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Bij mij begon die ook al snel, ik denk dat ik er 150 ofzo in had staan. Ik sla ook m'n verzonden berichten op, dus dan ging het nog wat sneller. Kijken wanneer die straks weer vol is maar ach, ik gooi toch bijna alles weg. Het is meer dat ik de laatste paar meestal wil bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvo schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:59:
Dat bel.nl werkt prima, bedankt daarvoor. Toch heb ik liever gewoon echt via T-mobile. Ik ben er eindelijk uit hoe dat hele "persoonlijke instellingen" gebeuren werkt, maar verbinding maken lukt niet. Zowel via GSM als GPRS niet. Is er iemand die het wel aan de praat heeft gekregen via T-mobile zelf?
Hoeze liever via T-Mobile??? Via www.bel.nl krijg je de juiste settings van T-Mobile, zodat je juist zelf niets meer hoeft te doen. Waarom moeilijk doen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
pierre-oord schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 08:14:
Bij mij begon die ook al snel, ik denk dat ik er 150 ofzo in had staan. Ik sla ook m'n verzonden berichten op, dus dan ging het nog wat sneller. Kijken wanneer die straks weer vol is maar ach, ik gooi toch bijna alles weg. Het is meer dat ik de laatste paar meestal wil bewaren.
bij mij hetzelfde....de verzonden sla ik ook op....als ik weer eens gezopen heb weet ik nooit meer naar wie of wat ik verstuurd heb....niet altijd handig en als je dan smorgen iig nog weet wat je verstuurd hebt.....jammer dat je niet snel een groot aantal sms kunt verwijderen....1 of alles....had liever dat je sms kunt markeren en daarna ineens kunt verwijderen....kan toch niet zo moeilijk zijn om te maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lottumracing schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:52:
hmmm....hier zijn die batterij gevallen wel heel goedkoop

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...ory=42406&item=6397465368

voor 5 pond heb je ze thuis....zeg maar....ff snel omrekene met de 6230i....7,51765.....maar das volgens mij bij levering in engeland...maar nl zal denk ik niet duurder zijn....

http://search.ebay.co.uk/...QfrppZ25QQsassZrubyhonest

hier staan nog meer spullen van die gast...hoe kan het toch dat die prijzen zo laag zijn, niet normaal?of worden wij hier gewoon betoept? 8)7
omg das echt cheap!
Ik vraag me af wat er mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:07:
[...]

omg das echt cheap!
Ik vraag me af wat er mis mee is.
denk niet dat er iets mis is....er zijn er al zoveel die goede ervaringen met hem hebben.....en omdat het zo cheap is is het ook niet echt een groot risico.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve als hij in je foon ontploft dan is je foon kapot :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij een beetje irriteert is dat je er wel filmpjes mee kunt afspelen, maar als je er bijvoorbeeld een TV serie opzet, je het videotje niet kunt doorspoelen. Is er iemand die weet of er misschien andere software beschikbaar is waarbij je wel kunt doorspoelen? Het is zo irritant als je net een half uur een film zit te kijken, je wordt gebeld en dat je dan weer dat half uur opnieuw moet gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:18:
Even een vraagje,

Als ik bij mijn 6230i een frame wil zetten om een foto zegt hij dat er geen goede activeringssleutel is. Is iemand er al achter gekomen hoe je deze sleutels op je telefoon krijgt.

p.s. heb vandaag ook mijn 512 mb kaartje van t-mobile ontvangen :P
heey, je kunt geen frame zetten omdat je een simlock toestel hebt, hoorde ik vandaag ook van belcompany. eerst het toestel simlockvrij maken dan lukt het wel, gr corine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:24

Reinier

\o/

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:29:
[...]

heey, je kunt geen frame zetten omdat je een simlock toestel hebt, hoorde ik vandaag ook van belcompany. eerst het toestel simlockvrij maken dan lukt het wel, gr corine
Wat vreemd. Hoewel, het gaat vast niet om de simlock an sich, maar om het feit dat er blijkbaar aangepaste (T-Mobile) software op de telefoon staat.
Wel balen van die T-Mobile simlock, ik wilde de telefoon nu kopen en totdat m'n contract afloopt m'n oude Vodafone simkaart erin stoppen, maar dat werkt dus niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
  • Laatst online: 09:28
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:29:
[...]

Ik heb ook een Nokia 6230i met hetzelfde probleem. Mijn toestel heeft echter geen simlock en is los aangeschaft. Ik denk dat het iets te maken heeft met copyright op de afbeeldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bokzelluf schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:44:
[...]

Ik heb ook een Nokia 6230i met hetzelfde probleem. Mijn toestel heeft echter geen simlock en is los aangeschaft. Ik denk dat het iets te maken heeft met copyright op de afbeeldingen?
Dat van die simlock slaat idd nergens op, wat heeft dat nou met elkaar te maken? Ik heb ook een simlock vrije en bij mij doet ie het ook niet..

Copyright? Als je om je eigen foto's een framepje wil zetten? Zijn toch jouw foto's met jouw camera op jouw tel gemaakt? Lijkt me dat er geen copyright opzit..

Iemand al iets over de videoplayer?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
  • Laatst online: 09:28
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:46:
[...]

Dat van die simlock slaat idd nergens op, wat heeft dat nou met elkaar te maken? Ik heb ook een simlock vrije en bij mij doet ie het ook niet..

Copyright? Als je om je eigen foto's een framepje wil zetten? Zijn toch jouw foto's met jouw camera op jouw tel gemaakt? Lijkt me dat er geen copyright opzit..

Iemand al iets over de videoplayer?
Als je kijkt naar de gegevens van de frames / pictogrammen wat je wilt invoegen staat er bij mij Copyright: Beschermd. Bij de frames en pictogrammen in mijn oude 6230 is dit niet zo. Als ik een pictogram zonder copyright naar mijn 6230i overzend en dan later selecteer bij het bewerken van een foto dan gaat het wel. Dus het heeft hier wel mee te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Ik heb sinds net ook een 6230i en wilde een blank operatorlogo. Kon er hier niks over vinden, maar heb m nu!:P

Hij staat hier

Succes! En het is weer een topfoon! had hiervoor een 6260, en daarvoor een 6230, maar voor mij geen symbian meer!

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
ja, dan heb je dat logo en dan?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.