neu gewoon 32 mb, maar menu, telefoonlijst alles is slow...
Verwijderd
Menu --> Organiser --> Wekker --> AlarmtoonJedi Geub schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:02:
waar vind ik dat alarmtoon ding dan?
Verwijderd
Aub, 1001 posts,een nieuw deel: Ik heb er een aantal dingen aan de startpost toegevoegd en ben nog druk aan het zoeken naar nog meer dingen om eraan toe te voegen.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:16:
Om ff iets offtopic te zijn, we schieten aardig op met dit topic dus zal er wel een 2e deel aan zitten te komen, kan iemand dan een mooi startpost maken?
Deel II
Menu => Berichten => Berichtinstellingen => Tekstberichten => Verzendprofiel => Standaard profiel => Standaardnummer ontvangerVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:38:
Ik heb nog even een vraagje, wat mij opvalt als ik een smsje wil verzenden is dat er dan telkens als standaardnummer 221 staat.. Heeft iemand dit ook? En hoe kan ik dit wegkrijgen? Het is niet echt een probleem maar ik vind het gewoon vreemd dat dit er telkens staat.
Als het goed is staat hier op dit moment 221, zodra je dit hebt gewist moet er geen standaardnummer meer zijn.
Verder in [rml]Nokia 6230i [ Deel II][/rml]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.