Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:52
guz schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:00:
damn, je krijgt wel een muisarm van het zoeken naar MMC's

iedere winkel verzint een andere categorie waar het onder valt, bij paradigit kan ik het helemaal niet vinden :(
Je kan volgens mij toch ook gewoon SD kaartjes gebruiken? Die zijn iets gangbaarder dan MMC.

[ Voor 9% gewijzigd door Ralphie op 30-05-2005 17:18 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

Reinier

\o/

SD-kaartjes werken niet hoor, dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:52
Reinier schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:23:
SD-kaartjes werken niet hoor, dacht ik :)
Ahh dan ben ik dus verkeerd geinformeerd, excuus :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS-MMC's toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Met een converter wel, maar die zit er volgens mij standaard bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de dynabite voor weinig is ook een mmc te verkrijgen(of ik haal hem door de war met een sd...weet ik niet) verder op www.inkoopacties.net kun je ook nog wel eens goedkoop iets vinden.

6230 covers passen wel op de 6230i, maaaaar het schermpje is iets kleiner en je ziet dus de tijd maar half....dat is wel jmmr, maar voor de rest werkt het, heb er al 6 besteld:D en heb er al 2, ziet d'r zeker leuk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zijn er intussen al tips/tricks bekend hoe je 'oude' 6230 games kunt afspelen op de 6230i zonder dat je maar 1/4 van het scherm gebruikt? Zover ik heb kunnen vinden zijn er nog geen leuke games die de resolutie van de 6230i ondersteunen..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Wat is nu eigenlijk totaal het MB?internal MB is 32 (neem aan op de foon) en MMC van 32? totaal 64MB? of zeg ik nu iets stoms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 19:12

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

bij azerty
128mb 13 euro

meteen gedaan natuurlijk

tjek www.azerty.nl

werkt perfect

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 12:03
Welleweerd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:39:
bij azerty
128mb 13 euro

meteen gedaan natuurlijk

tjek www.azerty.nl

werkt perfect
Is 128 MB niet een beetje weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
ik heb mijn 512 al vol.....en ja...voor het hoofdrekenwonder hier...32+32=64mb....maar op de telefoon zit maar 24,1MB....wat je tenminste in je galerij+mms kunt gebruiken....

en die 512mb....is eigenlijk maar 489,4mb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
lottumracing schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 07:45:
ik heb mijn 512 al vol.....en ja...voor het hoofdrekenwonder hier...32+32=64mb....maar op de telefoon zit maar 24,1MB....wat je tenminste in je galerij+mms kunt gebruiken....

en die 512mb....is eigenlijk maar 489,4mb.....
Ik kan heus wel rekenen,maar vroeg me af of ik het juiste MB voor de foon had,niet dus.
Dus alles bij elkaar 56 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
rooie60 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:11:
[...]

Ik kan heus wel rekenen,maar vroeg me af of ik het juiste MB voor de foon had,niet dus.
Dus alles bij elkaar 56 MB
had niet gekwoot daarom wist ik je naam niet....vandaar de naam....was leuk bedoeld.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik wil echt dit ding hebben:

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/popups/enhancements_ad-15_pop.jpg

want die koptelefoon van nokia zelf is echt een drama. en dat solderen van die andere headset ga ik echt niet proberen met mijn linkerhanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je is kijken/vragen op inkoopactie.net bij die gsm spullen misschien dat die er aan kan komen of hem heeft liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
helaas, hij zit er niet tussen.
hij is ook nergens te bestellen op internet. ook niet in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-07 16:17
Op m'n 3650 had ik FExplorer geinstalleerd, waarmee ik alle bestanden kon bekijken, verplaatsen etc.
Weet iemand of er ook zoiets voor de 6230i bestaat? Ik om niet verder dan software voor de pc (pc-suite, Oxigen en Mobimb) maar dan kun je niet overal bij...

3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
daFubar schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:22:
ik wil echt dit ding hebben:

[afbeelding]

want die koptelefoon van nokia zelf is echt een drama. en dat solderen van die andere headset ga ik echt niet proberen met mijn linkerhanden.
Kan je bij dit ding ook gewoon radio luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de ruimte op de telefoon en het mmc-kaartje betreft...
Om ruimte te besparen heb ik alle mp3tjes omgezet naar mp4tjes.
Zie volgende site. Erg handig!!!

http://6230i.tech.nu/

Tevens staat hier een duidelijke beschrijving hoe de kwaliteit van de filmpjes beter kan.
Het programma mpegable x4 live is helaas niet meer op de legale manier te koop.
Maar op verschillende sites wel gezien hoe de naam uit het scherm te krijgen valt.

Weet iemand een goed programma waarmee je thema's kunt maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Heb een van mijn koptelefoons verbouwd en het geluid is echt stukken beter....met die een van die andere kun je dan goed vergelijken en ik sluit hem vaker op mijn stereo aan en het geluid is prima....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
arjan bregman2 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:41:
[...]

Kan je bij dit ding ook gewoon radio luisteren?
geen idee. niet bellen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
  • Laatst online: 22-03-2024
ik heb ook mp3s omgezet naar mp4s. ze nemen idd wel de helft van de oorspronkelijke ruimte in maar de geluidskwaliteit is stukken minder. :/ is ook logisch eigenlijk. ook door je oordopjes van de nokia hoor je dat de kwaliteit minder is. voor mij gewoon mp3 ! dan maar wat minder muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
bij deze post ik de changelog van versie 3.30. vindt het heel vreemd dat ie nog door niemand anders is gepost...... :|

Nokia 6230i Firmware v3.30 21-04-05

Changes/improvements made from MCU SW version 3.23 to version 3.30:

Call and network management
- Improvement in searching network coverage after having switched the phone off and on
- STK setup call: Correct call sequence when # digit entered
- Improvement when the phone is in call state and at the same time audio is recorded, and then
there is an incoming call and the call is answered
- Improvement when making MT voice call during MT PTT call

Gallery: Improvement after quickly pressed # key to Mute the audio many times
- Improvement in Manual Network selection

MMS
- Layout change improved in MMS
- MMS 100/300kB default size is changed to 100kB

Email
- EMCL3 display improvement when trying to save an attachment from too large message
- EMCL3: Too large mails are not deleted from server when leave copy is set to off
- EMCL3: Possible to mark mails to Read/Unread after header download
- Moving mails from 'archive' folder to 'sent items' folder improved
- ISO encoding in mails improved

WAP
- Nokia.com gallery download pages are shown correctly

XHTML
- A message 'Connection not available' is displayed and globe discontinues to spin when
connected to browser while loading pages and signal is lost
- COD downloading with HTTP basic authentication improved
- Improvement in Browser when setting WordWrap from off to on

SIM
- SIM Toolkit based PKI-Authentication service brings up a user prompt for the PIN which is
shown to the user

JAVA
- MMAPI: IOException does not occur using http with video formats in MMAP01 MIDlet
- Java MIDlet with http request - basic authentication work properly
- Improvement when playing AAC from Java

Bluetooth/IRDA
- Audio-link-close-indication is sent when disconnecting active device
- Player can continue game after Game over in Front nine game. 'Continue' menu item added.
- A medal of the reached high score placement is displayed behind the players.

Java Games: Volume of the games sound increased slightly

Voice recorder: The last recorded item can be played
- Wallet data is not erased when flashed
- Improvement when playing video file stored in Memory Card
- Improvement when 3gp file is set as a screen saver
- Saving of files to memory card improved
- Handling of middle soft key text improved
- Improvement when a theme with a background image is used
- Handling of wallpaper and gallery improved
- Handling of USB Mass Storage improved
- Improvement playing certain large MP3 files from the MMC card
- Golf: The screen displayed normally after pressing MSK to exit the full map
- Improvement while charging the phone and when animated (3gp file format) screensaver enabled
- Themes -Improvement when cancelling download of Nokia COD theme
- Instant Messaging and Presence Service: Adding new IM contact improved
- A wallpaper is not changed to blank by Factory reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
heb hier mijn wensen/eisen lijst staan. er zullen vast nog meer oneffenheden zijn. deze heb ik geplaatst op het Nokia Developer Discussion Board. (http://discussion.forum.nokia.com/forum/)

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- when the mail is retrieved, the attachments are auto-downloaded. can you implement an option to make a choice wether the attachment is downloaded or not ?

- The sound doenst synchronises with the visuals when you play a movie. can this be fixed ?

- An option the fast-forward or rewind is missing in the Movie-player.

- Games/Apps designed for the nokia 6230 play only in 128x128. could the screen be stretched to 208x208 so the image fits the whole screen ?

- In the file-option menu (delete,send, etc.) the option 'copy' is missing.

- The portrait displayed when the phone is ringing is displayed way to small. it should be displayed fullscreen.

- the clock displayed in energy-save-mode is displayed to small.

- when browsing large images (1280x1024) it takes a long time to create thumbnails. could the thumbnails be cached ? or browse without seeing the thumbnail ?

- When the Music-player loads, all audio-files are automaticly loaded. this can take a lot of time. it should be better to have a choice wether to load all audio-files or not. (or a choice to load a playlist).

- a option to reserve more memory for the games/apps would be nice. (5 mb.)

- the option to choice which
alarm plays when an agenda-appointment starts is missing. it's also playing not very loud.

Could you tell me which improvements you are working on for the next update for the nokia 6230i ?

- The volume of the ringtone plays the first 4.7 sec. very low. Why ? Can this be fixed ?

[ Voor 6% gewijzigd door mieg_1981 op 31-05-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nokia 6230i onthoudt de verstuurde sms'jes niet, mijn 6230 deed dat wel. Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatfireglide
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:51:
Mijn nokia 6230i onthoudt de verstuurde sms'jes niet, mijn 6230 deed dat wel. Is dit een bekend probleem?
Heb ik helaas ook last van. Hij onthoud ongeveer totaal rondom de helft van al mijn verstuurde smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayen
Swatfireglide schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:54:
[...]
Heb ik helaas ook last van. Hij onthoud ongeveer totaal rondom de helft van al mijn verstuurde smsjes.
Via Berichtinstellingen in het menu Berichten kun je per soort (tekst,mms, etc.) bericht aangeven of een verzonden bericht moet worden opgeslagen. Bij mij (v3.30) gaat het altijd goed. :)

3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mieg_1981 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:49:

- The portrait displayed when the phone is ringing is displayed way to small. it should be displayed fullscreen.

:) Die zoek ik nog steeds ja. Ik hoop dat ze dat nog gaan fixen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Mayen? dat programma is een sis bestand en deze foon heeft geen symbian,ik had het zelf ook op mijn 6600 en was er erg blij mee,maar wist dat het op deze niet kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayen
rooie60 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:38:
Mayen? dat programma is een sis bestand en deze foon heeft geen symbian,ik had het zelf ook op mijn 6600 en was er erg blij mee,maar wist dat het op deze niet kon
Ik weet dat de 3650 op Symbian/Series 60 draait en de 6320i niet ;)
Daarom vroeg ik ook of er net zoiets als FExplorer voor de 6230i (dus series 40) bestaat.

Wie oh wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Raimon schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:15:
Er is een nieuwe software versie uit voor de Nokia 6230i

Versie: 3.30

Changes/improvements made from MCU SW version 3.23 to version 3.30:
Bron: Nokia
de 3.30 fixlist stond er 13 mei al op.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
ik zit met het probleem dat als ik e muziekspeler gebruik, ik niet goed weet hoe ik die kan afsluiten...

als ik direct na het luisteren de USB data kabel erin stop, komt hij met de melding dat een andere toepassing het geheugen al gebruikt....maar ik kan het niet veranderen

andere kwestie: waarom kan ik USB datakabel niet als sneltoets programmeren.....nu moet ik naar instellingen->connectiviteit en usb activeren....redelik irri....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je hem niet in je favorieten gooien? Is in ieder geval al stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 08:51:
Kan je hem niet in je favorieten gooien? Is in ieder geval al stuk makkelijker.
dat is wat ik bedoel met snelkoppeling...dat gaat dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

ik had ook nog een paar vragen
als ik bijvoorbeeld de portomonee (ofzo) open dan moet ik een wachtwoord invullen nou dan vul ik die in en dan druk ik bijvoorbeeld een 1 in en pas 2 sec later komt er een sterretje te staan << is dit normaal of wat ? (ver.3.23

en jah het was al eerder gevraagt maar is het mogelijk dat ik die spelletjes van de 6230 ook op fullscreen kan spelen dus niet 128x128 zag dat dit eerder gevraagt was maar kon nog geen goed antwoord vinden

verder echt toppie phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

mayen schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:58:
[...]
Ik weet dat de 3650 op Symbian/Series 60 draait en de 6320i niet ;)
Daarom vroeg ik ook of er net zoiets als FExplorer voor de 6230i (dus series 40) bestaat.

Wie oh wie?
Technisch niet mogelijk in J2ME, dus, stop maar met vragen.
mieg_1981 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:45:
ik heb ook mp3s omgezet naar mp4s. ze nemen idd wel de helft van de oorspronkelijke ruimte in maar de geluidskwaliteit is stukken minder. :/ is ook logisch eigenlijk. ook door je oordopjes van de nokia hoor je dat de kwaliteit minder is. voor mij gewoon mp3 ! dan maar wat minder muziek :)
Is mp4 niet een audio/video container formaat zoals avi? Waarom niet gewoon in aac formaat? En je hoeft toch niet meteen de grootte te halveren? Ik ga zelf uit van 96 kbps 32 kHz aac (opgeslagen als aac) gecodeerd met psytel aacenc op de hoogste kwaliteit.
mieg_1981 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:49:
Ik zou het alleen al aardig vinden als er iemand wist wat nu de grootte is. Ze lijken het zelfs bij nokia niet te weten. (Ik zit er niet op te wachten dat m'n telefoon nog gaat resizen en dan een foto in gif formaat opslaat.)

[ Voor 68% gewijzigd door jvo op 01-06-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rg-mohwa schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:12:
als ik bijvoorbeeld de portomonee (ofzo) open dan moet ik een wachtwoord invullen nou dan vul ik die in en dan druk ik bijvoorbeeld een 1 in en pas 2 sec later komt er een sterretje te staan << is dit normaal of wat ? (ver.3.23
Ja, dat is normaal. Zeker omdat elke knop meerdere tekens heeft, dus dan zie je wat je doet. Dit is met alle passwords in je telefoon zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:01

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:46:
Op mijn 6230 kon ik oude smssjes automatisch laten vervcangen door nieuwe. Nu geeft de 6230i aan dat het geheugen bijna vol is. Ik wil dat oude gewoon van de lijst verwijderd worden als er een nieuwe binnen komt. Kan dat? Kon in de 6230 wel. Ik heb het helaas nog niet op de i versie kunnen vinden.
Precies, erg vervelend. Ik heb de 6230i sinds gisteren ook, naast mijn 6230. Ik vind het een nog mooier toestelletje maar ik zou inderdaad graag deze instelling kunnen maken, zo te zien hebben we pech. Niet dat het onwerkbaar is, maar vind deze optie in de 6230 wel erg handig. Moet nog even wachten op mijn nummerportatie en dan ik ik(eindelijk) ook mms'jes versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 07:44
Ik heb de USB kabel gekocht via EBAY voor 6.50 en het werkt echt perfect. En snel ook. Vele malen sneller dan Bluetooth en/of infrarood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit topic al eens doorzocht maar nog geen antwoord op de vraag of je ook via de IRDA of Bluetooth verbinding met een PC (of accespoint), de telefoon online krijgen, en dus gebruik maakt van je ADSL of kabel internet verbinding om op je telefoon te wappen/browsen/streaming media bekijken.

Er zijn op het net verschillende sites met instructies over hou je dit via bluetooth op een N-Gage moet doen (om zo de N-gage spellen goedkoop online te spelen, en dus niet van GPRS gebruik te maken). Dus ik vermoed dat het met elke Symbian OS series 60 telefoon kan.

Uit eigen ervaring weet ik dat het op alle windows telefoons kan. En nog makkelijker ook: een "active sync" verbinding met de PC maken over IRDA/bluetooth of een kabel, de "pass-through" optie bij connecties aangeven en klaar.

Maar dus nu mijn vraag: Weet iemand of het kan (en natuurlijk hoe dan) op de Nokia 6230 met series 40 OS ?

mijn broer heeft een 6230, maar daar heb ik niet zo veel geluk mee gehad om dat online te krijgen op deze wijze, maar ik ben nu microsoft smartphone gewend, dus dat kan aan mij liggen.
mijn volgende telefoon wil ik namelijk wat kleiner hebben dan de SPV, en ik wil weer terug naar Nokia. Verder heb ik in huis een handig siemens Blue2net bluetooth Lan access point, dus het lijkt me wel wat om met een super kleine telefoon over bluetooth TV te streamen terwijl ik in de tuin in het zonnetje lig. Dus ik wil weten of de 6230i daarvoor een geschikte telefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
ik zal dat zometeen eens proberen want andersom werkt het "natuurlijk" wel...door via je telefoon op het internet te gaan....

ben toch aan het klooien en heb nu mijn telefoon als mp3 speler ingesteld....zit buiten op mijn dakterras....speel mijn mp3s af op de telefoon maar dan met BT naar mijn PC die het daar weer doorgeeft aan de stereo....

je hebt dus een afstandbediening die mp3s verstuurd naar je stereo....alleen de kwaliteit valt me wat tegen.....hoe kan dit??? 5min 5 MB...1mb per minuut versturen... 1000KB/60=15KB per seconde.....moet kippetje zijn voor BT.....

de Widcomm drivers en dan speciaal de btaudio.sys is dus brak....zoals zoveel mensen die ook met een pocketpc dit hebben geprobeerd.....ik heb versie 3.0.0.2 van de btaudio.sys....

iemand een andere versie???

[ Voor 17% gewijzigd door coldasice op 01-06-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen.
Een vriend van mij had laatst een programma voor zijn 6230 (primitief programma), om zijn computer via bluethooth op afstand te besturen.
Hij kon er handige dingen mee zoals computer uitschakelen enzzz.
Weet iemand hoe dit programma heet??
Hij is het kwijt geraakt en heeft het programma niet meer en weet de naam ik ook niet meer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen of je met een 6230i t-mobile locked wel een andere t-mobile kaart erin kan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben sinds een week ook bezitter van een nokia 6230i. Ik zit alleen met een heel irritant probleem: Als ik mijn telefoon even niet gebruik (bv paar uurtjes in mn zak) dan krijg ik allerlei vage zwarte strepen op mijn beeld. Als ik de toetsenblokkering er af haal kan ik bellen en alles doen wat ik wil, maar ik zie mijn beeld niet omdat die strepen er voor lopen.
Als ik vervolgens mijn telefoon uitzet en weer aanzet, dan is het scherm weer normaal.

Zoals je je misschien wel kunt indenken is dit erg storend en zou ik heel blij zijn als ik het weg kan krijgen. Mijn laatste optie is het dingetje terug sturen (garantie) omdat ik ervaring heb met dergelijke acties, met het gevolg dat je je telefoon 1/2 maanden kwijt bent.....

Iemand hetzelfde probleem, of iemand een oplossing? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:08:
Hallo mensen.
Een vriend van mij had laatst een programma voor zijn 6230 (primitief programma), om zijn computer via bluethooth op afstand te besturen.
Hij kon er handige dingen mee zoals computer uitschakelen enzzz.
Weet iemand hoe dit programma heet??
Hij is het kwijt geraakt en heeft het programma niet meer en weet de naam ik ook niet meer. 8)7
dit is puppetmaster
dit had je ook in de openingspost van het 6230 topic kunnen vinden.

weet iemand of je een filmpje als opstartdingetje van je telefoon kan zetten?
ik heb het THXfilmpje uit de bios gefilmd bij StarWars 3, lijkt me leuk om in plaats van die stomme handjes te hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Fubaruba op 02-06-2005 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
daFubar schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:32:
[...]

dit is puppetmaster
dit had je ook in de openingspost van het 6230 topic kunnen vinden.

weet iemand of je een filmpje als opstartdingetje van je telefoon kan zetten?
ik heb het THXfilmpje uit de bios gefilmd bij StarWars 3, lijkt me leuk om in plaats van die stomme handjes te hebben.
hmm...heb zitten denken om de widcomm versie 4 te installeren, om te kijken of dit verbetering op zou leveren maar dit werkt nog veel beter....

want winamp moet wel te besturen zijn met vbscripts en dergelijke....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ draco, je kunt in een T-mobile gelocked toestel gewoon een andere T-mobile simkaart doen, zoalgn het maar van dezelfde provider is, geeft dit geen problemen. Alleen kun je er geen sim-kaarten in doen van een andere provider dan die waarvoor het toestel gelocked is.

@ Broefling, je probleem ken ik niet, heb hetzelfde wel heel even als ik het toestel aanzet, maar dat is na een halve seconde weer weg. Daarna nergens meer last van.

Probleem kan misschien komen omdat je een screensaver aan hebt staan, dat las ik toevallig op howardforums.com daar had iemand hetzelfde probleem, en toen diegene de screensaver uit/aan zette, bleek dit opgelost.

Als dit niet werkt, lijkt me het een probleem met het display en dat wordt dus opsturen naar Nokia of inleveren bij een NSP. (nokia service point)
Ben je het toestel wel lang kwijt misschien, maar beter dat dan 20 keer per dag je toestel uit en aan te zetten.

Of bij geen bonnetje aanwezig, kun je proberen een nieuw display te vinden en deze erin te zetten of laten zetten, dit is niet zo moeilijk overigens.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
heb puppetmaster draaiend op mijn 6230i en werkt echt grandioos....de WIDCOMM 4 versie heeft overigens nog steeds het AM geluidje dus dat hoeft je niet te proberen...

puppetmaster is zeker een aanrader....het is ff klooien om het aan de praat te krijgen maar alle aanwijzingen staan op ut forum van de site....

denk eraan:
- haal actieve processen van de pcsuite neer(4stuks)
- automatic connect aanzetten

als iemand problemen heeft laat maar horen maar denk dat dit bij de 6230 ook wel langs is gekomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen,

weet iemand misschien al wanneer de volgende firmware update komt? want anders wacht ik nog gewoon even tot de volgende komt...

voor de mensen die hun pc willen besturen met hun 6230i, (wat super goed gaat) moeten het programma: Bluetooth Remote Controlhebben, je kunt hier echt alles mee besturen zoals: winamp, windows media player, powerpoint, gewoon windows, bsplayer, powerdvd, heerlijk, je kunt zelf de muis besturen....(met een kleine afbeelding van je desktop op je telefoon) bij mij werkt ie super en gebruik het dan ook regelmatig.

verder blijft hij gewoon vet, ik heb al een stuk of 6 covers van ebay gekregen, + nog een bluetooth stickje, dus ik heb em bijna compleet, en ga volgende week waarschijnlijk mijn headset ffies mooi maken, maak ik d'r een foto van en zal hem jullie ook laten zien.

verder heb ik een aantal sites met spellen die speciaal voor de 6230i zijn, maar ik heb nog niets voor een lage prijs of gratis gevonden;)

h0t_Sh0t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:30:
hey mensen,

weet iemand misschien al wanneer de volgende firmware update komt? want anders wacht ik nog gewoon even tot de volgende komt...

voor de mensen die hun pc willen besturen met hun 6230i, (wat super goed gaat) moeten het programma: Bluetooth Remote Controlhebben, je kunt hier echt alles mee besturen zoals: winamp, windows media player, powerpoint, gewoon windows, bsplayer, powerdvd, heerlijk, je kunt zelf de muis besturen....(met een kleine afbeelding van je desktop op je telefoon) bij mij werkt ie super en gebruik het dan ook regelmatig.

verder blijft hij gewoon vet, ik heb al een stuk of 6 covers van ebay gekregen, + nog een bluetooth stickje, dus ik heb em bijna compleet, en ga volgende week waarschijnlijk mijn headset ffies mooi maken, maak ik d'r een foto van en zal hem jullie ook laten zien.

verder heb ik een aantal sites met spellen die speciaal voor de 6230i zijn, maar ik heb nog niets voor een lage prijs of gratis gevonden;)

h0t_Sh0t
die werkt inderdaad nog mooier....maar die beperking is wel irri.....maar ff geld overmaken aan die gasten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om ff iets offtopic te zijn, we schieten aardig op met dit topic dus zal er wel een 2e deel aan zitten te komen, kan iemand dan een mooi startpost maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben nu wat een het prutsen met die Bluetooth RC, maar wil niet echt lukken.

http://www.bluetoothshare...20Quickstart%20guide.html

stap1, downloaden, nou downloaden is natuurlijk geen probleem.
stap2, ik regel het verkeer tussen mijn telefoon en comp met "Bluetooth File Transfer profile" en hier gaat het al fout, er staat niet bij en wat voor map je het moet zetten.
stap3, ik heb WIDCOMM Bluetooth stack blijkbaar, want mijn bluetooth configuration ziet er hetzelfde uit, ik heb com4. daarna dat programma opstarten, ik start dat programma voer com4 in, en druk op ok.
stap4, "Open the Bluetooth Remote Control application in your phone and chose search... " err what? ik heb er nog niets opgezet.

nou zoals je mischien doorhebt, snap ik er geen reet van.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
MrVegeta schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:05:
Ik ben nu wat een het prutsen met die Bluetooth RC, maar wil niet echt lukken.

http://www.bluetoothshare...20Quickstart%20guide.html

stap1, downloaden, nou downloaden is natuurlijk geen probleem.
stap2, ik regel het verkeer tussen mijn telefoon en comp met "Bluetooth File Transfer profile" en hier gaat het al fout, er staat niet bij en wat voor map je het moet zetten.
stap3, ik heb WIDCOMM Bluetooth stack blijkbaar, want mijn bluetooth configuration ziet er hetzelfde uit, ik heb com4. daarna dat programma opstarten, ik start dat programma voer com4 in, en druk op ok.
stap4, "Open the Bluetooth Remote Control application in your phone and chose search... " err what? ik heb er nog niets opgezet.

nou zoals je mischien doorhebt, snap ik er geen reet van.
je moet hem met pcsuite installeren...anders werkt het niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gedaan, nu start ik het op en doe search, op de telefoon "No devices were found" terwijl ik wel verbonden ben met de telefoon, van de computer af.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
dan heb je waarschijnlijk PC Suite nog draaien

sluit de 4 processen af van PC suite

volg maar gewoon alle stappen in dit draadje:
http://s7.invisionfree.co...886929a29ed&showtopic=137

dan moet het zeker lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de ideale resolutie is voor het bellergroep logo.
Want ik krijg hem niet netjes. 8)7

En volgens mij werken bij mij PC Suite en Puppetmaster gewoon naast elkaar. Zal t is ff checke

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb in de systemconfig die dingen van nokia uitgezet, mijn telefoon vind nu de computer, als ik op connect doe krijg ik "failed to conncet!" ik had eerder ook de error "wrong serial port" oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Ik heb hem op mijn werk na enig pruts en probeer werk aan de praat gekregen en ga nu beginnen om hem thuis ook aan de praat te krijgen en zal alle stappen ff noteren...en de tussenliggende foutmeldingen...zodat je hier misschien wat aan hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan bij het instellen van mijn bluetooth serial port alleen kiezen voor com19 + 21 maar aangezien je voor bluetooth RC maar tot com16 kan kan ik dus onmogelijk connecten. Kan bij de bluetooth configuratie ook niets veranderen.

Hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je met pc suite je smsjes ook netjes in een documentje kan opslaan zodat je zo makkelijk kan openen met een viewer/editor als notepad of word ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
gloeiende....ff met de hand WIDCOMM 3 verwijderd...niet echt aan te raden maar ik kreeg hem niet meer geuninstalled....zelfs sommige sleutels mocht ik als admin niet verwijderen uit de registry...daarom zal het verwijderen ook wel niet zijn gegaan....eerst met regedt32 rechten zitten veranderen....

je kunt je com poorten soms ook met de hand veranderen door manual te kiezen....anders goegel ff of je wat kunt vinden hierover....zijn meer mensen die dit hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de volgende stappen gedaan om mijn computer via programma Bleuthooth remote control te bedienen maar tevergeefs:

1. Gedownload.
2. Geinstalleerd.
3. Het java bestandje via nokia pc suite toepassingen installeren geinstalleerd.
4. Het programma start gewoon op telefoon op zonder enige probleem.
5. Ik start het programma op de computer op.
6. Ik doe een poort instellen tussen com 1 en 16.
7. Ik zorg ervoor dat de computer detecteerbaar is.
8. Ik doe search met telefoon.
9. De telefoon vind de computer.
10. Als ik de computer kies probeert hij verbinding te maken en enige tijd later krijg ik melding:
Er zijn geen seriele poorten beschikbaar.

Ik heb alles geprobeert niks blijkt te helpen altijd hetzelfde error!

Zijn er mensen die mij kunnen helpen, dan graag.

Telefoon: Nokia 6230i
Software versie: 03.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
als je dit draadje hebt doorgespit moet hij werken....anders weet ik het ook niet meer

http://s7.invisionfree.co...57d7c061f4c&showtopic=137

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lottumracing schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 08:13:
als je dit draadje hebt doorgespit moet hij werken....anders weet ik het ook niet meer

http://s7.invisionfree.co...57d7c061f4c&showtopic=137
Nee hoor werkt niet?
Snap er niks meer van hoor zijn er nog alternatieve programma's of oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
probeer je BT pair op je telefoon met je computer uit te zetten...dus automatisch connect uit....het lijkt er op dat je seriele poort al bezet is door wat anders....je kunt maar 1 verbinding aanmaken met je telefoon.....(computer kan er meer)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

mijn telefoon vind nu de computer wel, zonder veel problemen lukt dat wel.

als ik wil connecten krijg ik [failed to connect] als ik bij mijn BT instellingen kijk en kijk bij local service, heb ik com 3 maar geselecteerd, maar dat maakt allemaal niet uit, krijg toch steeds die error, wat wel uitmaakt is of ik start up auto of manual doe, met manual gaat die zeuren dat er geen com ports te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
oke....nu opnieuw begonnen op een cleane pc...had er eentje bij mijn ouders staan.....

widcomm 4 versie opgezocht en volgens de handleiding van de volgende site geinstalleerd....en nee niks overslaan....ik heb dat ook eens gedaan en dan heb je een hoop gezeik....

http://www.mp3car.com/vbulletin/showthread.php?t=35927

als je hem hebt geinstalleerd...DAN pas plug je je usb stickje met BT in.....

dan kun je alle functies instellen...is eigenlijk alleen secure en auto....

daarna heb ik connectie proberen te maken...dat ging niet....

toen kwam hij met de vraag of ik wilde pairen....ik dat gedaan.....

daarna op de telefoon com functie van widcomm geklikt...die werd groen vanwege verbinding....

toen gaf de telefoon de melding geen connectie....toen nog eens...toen kwam de computer met incoming serial connectie....die accepteren en toen werkte het.....

probeer die laatste stappen bij jouw ook eens...

en controleer je widcomm versie

control panel->systeem->hardware.....en dan usb bt widcomm.... driver details....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Heb vandaag ook eindelijk mijn 6230i binnen, echter ben er nog steeds niet helemaal blij om:

Ik heb de software meteen laten updaten waar ik hem kocht, alleen ben ik nu alle standaard themes, wallpapers, ringtones etc. etc. kwijt. En ik vind dat altijd wel leuke dingetjes, dus ik mis ze.

Nu mijn vraag: zou iemand hier zo vriendelijk willen zijn deze voor mij te uppen? Ik zou dat namelijk zeer op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

DJ_Mesut schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 00:03:
Heb vandaag ook eindelijk mijn 6230i binnen, echter ben er nog steeds niet helemaal blij om:

Ik heb de software meteen laten updaten waar ik hem kocht, alleen ben ik nu alle standaard themes, wallpapers, ringtones etc. etc. kwijt. En ik vind dat altijd wel leuke dingetjes, dus ik mis ze.

Nu mijn vraag: zou iemand hier zo vriendelijk willen zijn deze voor mij te uppen? Ik zou dat namelijk zeer op prijs stellen.
Ik heb de folder grafisch naar je gemaild. De rest kon ik er niet vanaf krijgen vanwege drm. (Beltonen, thema's, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MOehahaha :) dat winamp gedoe is echt vet bruut gaaf! het is eindelijk gelukt hoor om mijn telefoon, vet geinig :) bedankt voor je hulp. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:52
ben nu al een aantal weken een matig enthousiaste gebruiker van de 6230i.
Maar dus nu het volgende probleem, als een foto naar mijn computer wil sturen via bluetooth kan hij niet mijn computer vinden. Het gekke is alleen dat als ik hem laat zoeken naar nieuwe apparaten dan vind hij mijn computer wel, dus wat zeggen jullie: een software fout in de tel of in de pc?
p.s. ik heb software versie 3.23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Is je gsm wel op ,waarneembaar ingesteld voor de pc (of andere aparaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
ja staat goed, het rare is dat als ik de nokia software download en installeer gaat alles goed, kan alleen niets zomaar vanaf mijn telefoon naar mijn computer zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
philippevk schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 23:13:
ja staat goed, het rare is dat als ik de nokia software download en installeer gaat alles goed, kan alleen niets zomaar vanaf mijn telefoon naar mijn computer zenden.
Neem aan dat ze ook gepaard zijn dan? ik zelf gebruik de suite nooit,ik verzend ze vanaf gsm direkt naar de pc.
En een willekeurig klein plaatje vanaf de pc naar je gsm lukt wel?(zonder de suite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
rooie60 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 23:28:
[...]

Neem aan dat ze ook gepaard zijn dan? ik zelf gebruik de suite nooit,ik verzend ze vanaf gsm direkt naar de pc.
En een willekeurig klein plaatje vanaf de pc naar je gsm lukt wel?(zonder de suite)
Gepaardheid zou niet uit moeten maken. van de pc naar de tel is geen probleem andersom kan de tel de pc gewoon niet vinden bij het verzenden van een foto of ander bestand, alleen dus wel als je hem laat zoeken naar actiece apparaten (of zoals in de tel:"appaten worden gezocht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Heb net 6 leuke vocale ringtones erop gezet als berichtentoon,zijn ze heel zacht!!
Verdo....... ben helemaal blij met deze foon,maar dat zachte geluid ergert me ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

DJ_Mesut

DeCharge!!!

jvo schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:52:
[...]

Ik heb de folder grafisch naar je gemaild. De rest kon ik er niet vanaf krijgen vanwege drm. (Beltonen, thema's, etc.)
Onwijs bedankt, maar kom er achter dat ik er toch niet aan ontkom de tel naar een service point te brengen voor een software update. Heb last van een paar bugs (en kwam er achter dat die andere gasten 3.23 er opnieuw overheen gegooid hadden). Ik hoop dat alle content er dan wel weer in komt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje over de geheugenkaarten.
Het schijnt dus dat RS kaarten sneller zijn dan gewone MMC kaarten. Is dit zo'n groot verschil dat het het prijsverschil (49.- in plaats van 16,50) rechtvaardigt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:31:
Ik heb even een vraagje over de geheugenkaarten.
Het schijnt dus dat RS kaarten sneller zijn dan gewone MMC kaarten. Is dit zo'n groot verschil dat het het prijsverschil (49.- in plaats van 16,50) rechtvaardigt?
heb een tijdje geleden hierover een groot stuk gezet in dit draadje...ff zoeken en je zult vinden....daarin is precies uitgelegd wat het verschil is tussen gewone rs en dual voltage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Laatst online: 10-09 16:06
Nu ben ik een ontzettende telfoon n00b maar ik heb al tig paginas gelezen en nog een paar vraagjes:
Extra applications/spellen zijn zeker alleen te koop of worden die ook gratis aangeboden? (legaal he!)
Dat tzones (rechts onderin bij tmobile) daar heb ik nu al 100 keer opgedrukt. Kost dat alleen bel minuten (als ik niks download verder) en kan dat ook Weg?
Is het nu handiger om je telnummers op je sim of op je tel te hebben. Soms vraagt hij of hij hem mag verplaatsen van sim naar tel. Kan dat ook allemaal in een keer?
Wanneer ik mijn nokia aansluit met de usb kabel dan doet mijn muis het nauwelijks meer. Die storen elkander ergens. Kan ik dit oplossen? (muis is logitech draadloss usb)

De overige vragen weet ik even niet meer, komt vast nog wel. Het is dus mijn eerste nokia (altijd ericsson gehad) en dat is wel even wennen. Vooral die joystick knop is erg &^%.

[ Voor 12% gewijzigd door tatata op 07-06-2005 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tatata schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 08:58:
Nu ben ik een ontzettende telfoon n00b maar ik heb al tig paginas gelezen en nog een paar vraagjes:
Extra applications/spellen zijn zeker alleen te koop of worden die ook gratis aangeboden? (legaal he!)
Dat tzones (rechts onderin bij tmobile) daar heb ik nu al 100 keer opgedrukt. Kost dat alleen bel minuten (als ik niks download verder) en kan dat ook Weg?
Is het nu handiger om je telnummers op je sim of op je tel te hebben. Soms vraagt hij of hij hem mag verplaatsen van sim naar tel. Kan dat ook allemaal in een keer?
Wanneer ik mijn nokia aansluit met de usb kabel dan doet mijn muis het nauwelijks meer. Die storen elkander ergens. Kan ik dit oplossen? (muis is logitech draadloss usb)

De overige vragen weet ik even niet meer, komt vast nog wel. Het is dus mijn eerste nokia (altijd ericsson gehad) en dat is wel even wennen. Vooral die joystick knop is erg &^%.
Ikzelf heb geen T-mobile maar volgens mij kost dat alleen geld als je daarna nóg een keuze maakt in dat menu van wat je wil zien. Bij jou is dat dus niet het geval. In de handleiding staat dat de linker en rechtertoets van functie veranderd kan worden, je kan dat dus wel veranderen.

Naar mijn mening kun je je telefoonnummers beter op je SIM kaart bewaren, als je je telefoon wilt laten flashen of hij loopt op een of andere rare manier helemaal vast heb je altijd je nummers nog. En het is wel makkelijk als je je SIM in een andere telefoon plaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
nadeel van bewaren op de sim is de beperking in info en aantal karakters....

voor de echte freaks onder ons heeft puppetmaster een uitbreiding zodat je met je mobiel via gprs je pc kunt besturen. Werkt over alle netwerken in nl dus vanuit heel nederland kun je je pc besturen via puppetmaster.....cewl _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Dat storen van Logitech heb jij zeker met een DKU-2 van stuntprijzen? Ik wel :'( Maar met een verlengkabel komt hij nu van achter mijn bureau ipv voorlangs en nu is het weg. Me muis ging echt mega irritant doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lottumracing schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:13:
nadeel van bewaren op de sim is de beperking in info en aantal karakters....
Wat tatata natuurlijk ook kan doen is alles in 't telefoongeheugen opslaan en gewoon zorgen voor een backup met Nokia PC Suite, dan ben je in ieder geval niks kwijt als er iets fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:52:
[...]

Wat tatata natuurlijk ook kan doen is alles in 't telefoongeheugen opslaan en gewoon zorgen voor een backup met Nokia PC Suite, dan ben je in ieder geval niks kwijt als er iets fout gaat.
zo doe ik het ook altijd.
eens en de maand syncen, zodat de laatste nummertjes er weer in staan. Ik gebruik nu al 3,5 jaar pc suite. Een nadeel ervan is dat ik heel erg veel oude nummers heb, omdat je niet een keer per jaar van scratch begint.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Dirk-Jan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:13:
[...]

zo doe ik het ook altijd.
eens en de maand syncen, zodat de laatste nummertjes er weer in staan. Ik gebruik nu al 3,5 jaar pc suite. Een nadeel ervan is dat ik heel erg veel oude nummers heb, omdat je niet een keer per jaar van scratch begint.
och...een nadeel...breng hem maar langs...dan zorg ik wel dat je van scratch begint ;) :7 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Laatst online: 10-09 16:06
stormfly schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:48:
Dat storen van Logitech heb jij zeker met een DKU-2 van stuntprijzen? Ik wel :'( Maar met een verlengkabel komt hij nu van achter mijn bureau ipv voorlangs en nu is het weg. Me muis ging echt mega irritant doen.
Ja met de dku-2 alleen dan van eastern house. Ik zal de kabel eens verleggen.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:52:
[...]

ja dan doe ik dat wel. Kan ik ineens alles kopieren va sim naar geheugen, die optie zie ik nml niet staan?

Nog een ringtone raar probleem:

Ik heb onder profile normaal een leuke mp3 als ringtone gezet. Wanneer ik mezelf bel (vanaf ander toestel dus ;-)) dan hoor ik ook die mp3.
Wanneer ik wacht tot het display dimpt en bel dan hoor ik hem ook.
Wanneer ik nog langer wacht en de tijd zie en bel dan hoor ik hem ook.
Wanneer ik toetsen blokkeer en gelijk bel dan hoor ik hem ook.
Wanneer ik toetsen blokkeer en wacht tot het display dimpt en bel dan hoor ik hem ook.
Wanneer ik toetsen blokkeer en nog langer wacht en de tijd zie en bel dan hoor ik een standaard ringtone geluidje en niet mijn mp3????

Hebben meer mensen dit? Normaal gesproken als ik gebeld wordt is hij nml in die laatste modus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

waarom kan ik geen .jpg bekijken en op de 6230 wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Jedi Geub schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:26:
waarom kan ik geen .jpg bekijken en op de 6230 wel?
ikke lekker wehel....jij lekker oohook...je kunt toch een foto maken...en daarna zie je afb001.jpg....maar wat je bedoelt zal wel een HQ jpg zijn....het kan zijn dat hij met een of andere compressie nie kan omgaan ofzo.....

maar ff nog iets over jpg en zo...als je een afbeelding bewerkt(een jpg)...dan wordt het een gif.....raar dat als je een foto maakt...hij een jpg maakt....waarom????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tatata schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:33:
Nog een ringtone raar probleem:

Ik heb onder profile normaal een leuke mp3 als ringtone gezet. Wanneer ik mezelf bel (vanaf ander toestel dus ;-)) dan hoor ik ook die mp3.
Wanneer ik wacht tot het display dimpt en bel dan hoor ik hem ook.
Wanneer ik nog langer wacht en de tijd zie en bel dan hoor ik hem ook.
Wanneer ik toetsen blokkeer en gelijk bel dan hoor ik hem ook.
Wanneer ik toetsen blokkeer en wacht tot het display dimpt en bel dan hoor ik hem ook.
Wanneer ik toetsen blokkeer en nog langer wacht en de tijd zie en bel dan hoor ik een standaard ringtone geluidje en niet mijn mp3????

Hebben meer mensen dit? Normaal gesproken als ik gebeld wordt is hij nml in die laatste modus!
Ik ben ook wel benieuwd of er meer mensen zijn die hier last van hebben, wel een vervelend bugje namelijk. Ik kan er helaas nog niet over meepraten want ik heb 't toestel nog niet binnen. Eergister besteld bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nou al mensen die de Nokia Audio Adapter AD-15 hebben?
Ik heb hem nog niet op een Nederlandse webshop gezien. Wel op een Duitse (voor 13 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:05:
Zijn er nou al mensen die de Nokia Audio Adapter AD-15 hebben?
Ik heb hem nog niet op een Nederlandse webshop gezien. Wel op een Duitse (voor 13 euro).
nope...zelf gesoldeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 14:23
Weet iemand wellicht een oplossing voor het probleem dat wanneer je je telefoon uit de carkit haalt terwijl je in gesprek bent, de telefoon gereset wordt en blijft zeuren of je gegevensoverdracht via usb wil aktiveren???

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ok ik heb em nu 2 dagen en ben er wel tevreden over. Ik had hiervoor de 6230 en die vond ik geweldig. Maar met deze heb ik toch een beetje een katerig gevoel.

2 grootste minpunten:

- MENU IS TRAAG! Vergeleken met mijn oude is dit echt slow
- Als ik mmsjes ontvang van iemand met een samsung D500 krijg ik de melding dat hij de indeling niet ondersteund... ook daar geen last van met mijn oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi Geub schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:14:
Ok ik heb em nu 2 dagen en ben er wel tevreden over. Ik had hiervoor de 6230 en die vond ik geweldig. Maar met deze heb ik toch een beetje een katerig gevoel.

2 grootste minpunten:

- MENU IS TRAAG! Vergeleken met mijn oude is dit echt slow
- Als ik mmsjes ontvang van iemand met een samsung D500 krijg ik de melding dat hij de indeling niet ondersteund... ook daar geen last van met mijn oude.
En..welke firmwareversie heb je? Kun je controleren met *#0000# .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

03.30
21-04-05

lijkt me vrij nieuw

ohjaj en hoe verander je in godsnaam het geluid van je wekker? Ik heb alle menus door gerend maar kan het niet vinden..............

[ Voor 64% gewijzigd door Jedi Geub op 09-06-2005 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Alarmtoon veranderen
Vreemd ik heb de mijne nu 2 weken met 3.30 en hij is razendsnel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

waar vind ik dat alarmtoon ding dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even een vraagje, wat mij opvalt als ik een smsje wil verzenden is dat er dan telkens als standaardnummer 221 staat.. Heeft iemand dit ook? En hoe kan ik dit wegkrijgen? Het is niet echt een probleem maar ik vind het gewoon vreemd dat dit er telkens staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:00:

Vreemd ik heb de mijne nu 2 weken met 3.30 en hij is razendsnel??
Misschien gebruikt Jedi Geub stiekem een MMC van 1GB... :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 10:40 . Reden: wel 't goeie zinnetje quoten... ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.