Ik heb de CN-500. Die is t/m 10 meter geloof ik. Maar aangezien je telefoon ook maar 10 meter kan, maakt dat niet uit, tenzij je een computernetwerk wilt bouwen met die dingen, maar dat raad ik je ook niet echt aan, daar hebben ze wifi voor uitgevonden, niet voor niets
Hij werkt trouwens wel met native XP drivers, dat is wel zo prettig.
NOg even over de software update:
Ik heb het vandaag proberen te laten doen. Anderhalf uur gewacht, zonder succes. Volgens de verkoper/technici liep die eerst tot 80%, toen tot 10%, en toen tot 20% of iets in die volgorde. En heel langszaam ook. Gelukkig doet de phone het nog wel met z'n oude firmware.
Hij wilde hem voor me terugsturen naar Nokia, hij denkt dat het rom niet meer geheel goed zal zijn. Hij zei dat het alleen 3 (!!!!!) weken kon duren voordat ik hem terughad. Ik kan hem op dit moment echt even niet missen, misschien later, maar 3 weken, da's wel erg lang voor me, moet ik straks weer op z'n klein display gaan werken
Weet iemand of het wellicht sneller is om zelf met nokia contact op te nemen? Sturen ze niet gewoon een nieuwe telefoon op, en nemen dan de oude in, of zo'n soort service? Eventueel kan ik hem ook opsturen op naam van bedrijf, ik weet niet of ze dan wel bepaalde "extra" mogelijkheden bieden, zoals veel andere bedrijven dan doen?