Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-03 10:23

guz

pierre-oord schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:01:
Is het operator logo dat wat in je scherm staat? Bij mij dus "NL KPN"? Ik heb er eerlijk gezegd geen last van ;) en het lijkt me handig dat je als je naar het buitenland gaat of er dich tegenaan, je kunt zien met wat voor aanbieder je dan belt.
ik kon het in al mijn vorige nokia's uitzetten, dus da vinnik vreemd.
ik heb niet voor niks een mooie achtergrond ingesteld, dan wil ik daar geen ongevraagde tekst doorheen!

en in het buitenland kwam/komt sowieso de locale provider in beeld...

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Na wat spelen met mijn nieuwe telefoon, kan ik een paar functies nog niet vinden. Misschien weet iemand hier het antwoord:

Op mijn 6230i zit als soort screensaver de klok. Is er een methode om de letters groter te krijgen en in een andere kleur, zodat het ook zonder schermverlichting duidelijk te lezen is? Op oudere Nokia's heb ik wel gezien dat de klok beeldvullend was.

En is het mogelijk om een apart profiel in te stellen als er verbinding is met een bluetooth headset? Op mijn 6510 waren er aparte profielen voor carkit, headset, etc. maar die kan ik nu niet meer vinden.
Het doel hiervan is dat bijvoorbeeld de toetsenblokkering niet automatisch aangaat als ik de headset gebruik.

En: Bestaat de EFR-functie (enhanced full-rate) voor een betere geluidskwaliteit nog? Zo ja, hoe kan ik dit instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor het maken van thema's moet je andere software van www.nokia.com downloaden, ik weet zo niet precies wat het is, maar daar gaat het wel mee.
ik zal je vanmiddag laten weten wat het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand anders ook last van stof achter het scherm??? en weet iemand een oplossing.

Voor de rest een prima mobiel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
frontje eraf halen, poetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goh! slimme oplossing |:(

Dit las ik op ander forum :
Even een opmerking/Tip m.b.t. Stof achter Display.
Dit had opgelost moeten zijn met deze 6230i t.o.v. de 6230. Nou hier heb je dus
met dit type nog steeds last van en is heel irritant.

Heb hier wat op gevonden:
Haal het achter en voorfrontje eraf en plak een paar hele kleine stukjes tape
aan de binnenzijde van het luidspreker-gaasje. Stof heeft nu geen kans meer om
binnen te komen, probleem opgelost.

Heeft iemand dit al gedaan en kan diegene dan misschien even beter uitleggen waar je precies tape moet plakken want hier wordt ik niet veel wijzer van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:28
Ik had het probleem dat er stof door een gaatje kwam waar beide delen aan elkaar vast zaten (binnenkant frontje net boven het doorzichtige scherm). Ik heb toen een klein druppeltje pattex in het gaatje gegooid en laten drogen. Nu geen last meer met stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-05 09:14
Ik kan haast niet geloven dat je het voor elkaar krijgt... Haal het frontje er eens af. Aan de binnenzijde, vlak boven het toetsenbord (aan de glas-kant) zie ik al 2 luchtgaatjes zitten. Eigenlijk is het hele toetsenbord al lek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KifArU schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:59:
En: Bestaat de EFR-functie (enhanced full-rate) voor een betere geluidskwaliteit nog? Zo ja, hoe kan ik dit instellen?
EFR staat standaard aan op alle toestellen die nu verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
als ik een sms beantwoord staat er tegenwoordig boven het nummer de naam van de persoon...als je die tenminste in je foonboek hebt staan....maar het is zo slecht te lezen dat het eigenlijk niet opvalt....is hier wat aan te doen???

en nog steeds geen 512 MMC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 16:01:
[...]

goh! slimme oplossing |:(

Dit las ik op ander forum :
Even een opmerking/Tip m.b.t. Stof achter Display.
Dit had opgelost moeten zijn met deze 6230i t.o.v. de 6230. Nou hier heb je dus
met dit type nog steeds last van en is heel irritant.

Heb hier wat op gevonden:
Haal het achter en voorfrontje eraf en plak een paar hele kleine stukjes tape
aan de binnenzijde van het luidspreker-gaasje. Stof heeft nu geen kans meer om
binnen te komen, probleem opgelost.

Heeft iemand dit al gedaan en kan diegene dan misschien even beter uitleggen waar je precies tape moet plakken want hier wordt ik niet veel wijzer van :P
Dat de 6230i daar geen last van heeft is pure onzin. Het design van het toestel is bijna gelijk en helaas zitten er genoeg openingen in waar altijd stof door naar binnen kan komen.

Via het open toetsenbord, via het luidsprekergat (ook al zit hier een gaasje) en via de niet altijd per se goed sluitende frontjes. (ook originele frontjes hebben hier last van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz

guz

Vraagjes mbt PC-Suite:
Als ik op het telefoontoestel een email-adres heb toegevoegd bij een naam, zie ik deze niet terug als ik het kaartje met de Suite bekijk. Pas ik daar wat aan en sla dat op, dan ben ik dat E-mail adres kwijt op de telefoon! :?
Alle extra info op de suite vind ik niet terug in de telefoon. Zoals bijvoorbeeld verjaardagen.... en waarom worden die niet in de kalender gegooid? Lijken me toch eenvoudige dingen om te realiseren.

Iemand al software van derden erop losgelaten? (oxygen e.d.)

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Ik heb afgelopen week oxygen gekocht... Ik zocht wat om makkelijk de data van mijn 6230 naar de 6230i over te zetten. Werkt perfect icm de 6230i.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een paar dagen met mijn 6230i zitten klooien en het is niet wat ik ervan had verwacht. Dacht dat ik eindelijk eens een echt handige GSM had gekocht...

vCards vanaf een Macintosh
De telefoon kan alleen maar vCards aan met een grootte van 1 adres, en dus niet een heel bestand met 100 adressen. Met Bluetooth kan je ze per stuk downloaden, maar je blijft klikken op buttons voordat je alle 100 adressen erop hebt. E-mailadressen raak je ook kwijt of komen verminkt over.

POP en SMTP?
Wilde nu eindelijk eens mijn eigen popbox kunnen bekijken op de telefoon, maar je kan zelf niets instellen. En bij Telfort snappen ze er ook geen hol van. Iemand een idee hoe je om zo'n configuratiefile heen kunt hacken? Of zelf zoiets kunt maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Je kan wel zelf je pop instellen...
Menu 4-11-4, daarna kan je alles instellen. Het is even klooien, maar het is werkend te krijgen (in ieder geval met Vodafone)

[ Voor 34% gewijzigd door M@cer op 17-05-2005 13:04 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er al wat beter uit! Waarom staat dat niet gewoon in de manual? Ben nog aan het klooien, maar moet nu weg.

Alvast dank voor je goede opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz

guz

Macer schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:03:
Je kan wel zelf je pop instellen...
Menu 4-11-4, daarna kan je alles instellen. Het is even klooien, maar het is werkend te krijgen (in ieder geval met Vodafone)
klinkt leuk!
ik heb van alles ingesteld, maar krijg nu bij versturen de melding: "meld u aan bij gprs"
en toegangscode contactpunt.... zijn dat de gewone inloggegevens van je internetprovider?

is idd een puzzel met al die nieuwe begrippen die telefoon-internet-provider/nokia je niet goed kunnen uitleggen.

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb als toegangscode gewoon Vodafone gebruikt.
Het is even puzzelen (was het al op de 6230), maar uiteindelijk werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:41:
[...]

Hoeveel gedoe is dat eigenlijk? Stel dat je een map vol divx / xvids hebt, hoeveel tijd en gedoe is het omzetten en via bluetooth uploaden?
Voor het omzetten heb je een heel simpel proggie nodig..staat een pagina of 2/3 terug, 3GP converter. Voor een film van 650MB heb je dan 5 min nodig ongeveer. Dan hou je ong 50 mb over dus dat valt wel mee! Een serie..southpark family guy, friends is per aflevering iets van 30 mb.

Dat zou ik dus niet via bluetooth doen maar gewoon met een cardreader, anders blijf je bezig..
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 22:21:
[...]

offtopic:
Moet jij 2e Pinksterdag naar school? ;)
offtopic:
8)7 nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Ik wilde even zeggen dat ik op ebay een DKU2 kabel heb gekocht voor deze telefoon (3 euro + 3,50 verzendkosten...) en dat die super werkt! Lekker vlot, 100 keer sneller dan bluetooth, en je hoeft niet je kaartje te wisselen.

Eerst wordt je telefoon gezien als een USB massa opslag apparaaat, je kunt er dan dingen op en afhalen alsof het een memory card is. Je telefooon kun je niet bedienen, ik denk dat die nog wel oproepen accepteerd.

Als je dan in je scherm die optie uit doet, vind je PC hem als een telefoon, en kun je via je nokia software dingen als synchroniseren enzo doen.

iemand nog intresse in m'n USB bluetooth ding van sitecom? Voor 15 euro is die van jouw, voor de draadloos liefhebbers. Draadloos is wel leuk voor laptop als je die hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
hoe zijn jullie ervaringen met het typen van sms.....ik vind dat het niet meer zo vloeiend werkt als bij de oude....ik weet niet waar het aan ligt....maar bijvoorbeeld als ik puntjes tussen zinnen in typ kon ik bij de oude 6230 een volgende woord typen en nu moet ik weer eerst naar rechts klikken...vink irri omdat ik dat veel doe....ook kent hij allerlei woorden niet meer.....standaard nl woorden....

trouwens wel leuk dat hij nu smileys ook als echte smileys laat zien...alleen heb ik de grootte op extra klein gezet en dan zijn ze niet meer te lezen....

das ook al zoiets...je kunt kiezen uit:
groot
normaal
extra klein

daar zit toch ook geen logica in....waarom extra klein :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz

guz

Macer schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:11:
Ik heb als toegangscode gewoon Vodafone gebruikt.
Het is even puzzelen (was het al op de 6230), maar uiteindelijk werkt het.
heb je een speciale abbo bij je internet provider?
ik probeer het met de mail instellingen van xs4all, maar blijf gprs fouten krijgen.
hij vraagt om een verificatie van het toegangspunt (?)
- gebruikersnaam toegangspunt
- wachtwoord toegangspunt
ik heb de account naam/passw van xs4all geprobeerd, 2 x vodafone en verder weet ik het niet.

mmm, net ff op de site van xs4all gekeken...
een toegangspunt ingesteld, maar twerkt nog steeds niet... en als ik het zo lees werkt het alleen in combi met een kpn-everywhere abbo.... kan me dus een kramp gaan uitproberen, maar ik geloof niet dat het gaat werken.

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb het toegangspunt van Vodafone gebruikt. (live.vodafone.com vodafone/vodafone) en de rest gewoon mijn normale email login gegevens. (pop server en login/pas).

Volgens mij moet je voor KPN de volgende gebruiken (even opgezocht, weet niet of het werkt)

portalmmm.nl met login en pass leeg.

[ Voor 30% gewijzigd door M@cer op 17-05-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 07:44
Ben ik trouwens de enige die de 6230i zo lastig open krijgt ?
Het is echt een gigantische klus, mijn broer heeft een 6230 en die heeft hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
kevertje1977 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:18:
Het is echt een gigantische klus, mijn broer heeft een 6230 en die heeft hetzelfde probleem
keep practicing....ik krijg hem best wel makkelijk open maar met de 6230 ook al een jaartje kunnen oefenen.....in het begin gaat het inderdaad wat stroever....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

waar kun je dan die theme editor vandaan halen? ik zoek me de pleuris 8)7

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

el-jorge schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:53:
waar kun je dan die theme editor vandaan halen? ik zoek me de pleuris 8)7
Op forum nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 11-09 15:48
Welk type bleutooth stick van Sitecom heb je pierre-oord, de CN-500 of CN-502??

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een bug gevonden..heb m volgens mij nog niet zien staan hier en ik wil gewoon even weten of andere er ook last van hebben.

Het zit m in je beltonen..
Bij mij (en nog een paar) gaat er de ene keer de beltoon die je hebt ingesteld af en de andere keer de standaard Nokia-toon. Soms is het zelfs zo erg, bij mij gelukkig (nog) niet..dat die de eerste keer de ene toon laat over gaan en de tweede keer overgaan gaat de andere toon..

Iemand dit al meegemaakt? En weet iemand of al deze dingen (tonen, filmpjes, enz enz) opgelost zijn met die nieuwe software 3.30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
spatlip schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:48:
Welk type bleutooth stick van Sitecom heb je pierre-oord, de CN-500 of CN-502??
Ik heb de CN-500. Die is t/m 10 meter geloof ik. Maar aangezien je telefoon ook maar 10 meter kan, maakt dat niet uit, tenzij je een computernetwerk wilt bouwen met die dingen, maar dat raad ik je ook niet echt aan, daar hebben ze wifi voor uitgevonden, niet voor niets ;)

Hij werkt trouwens wel met native XP drivers, dat is wel zo prettig.

NOg even over de software update:
Ik heb het vandaag proberen te laten doen. Anderhalf uur gewacht, zonder succes. Volgens de verkoper/technici liep die eerst tot 80%, toen tot 10%, en toen tot 20% of iets in die volgorde. En heel langszaam ook. Gelukkig doet de phone het nog wel met z'n oude firmware.

Hij wilde hem voor me terugsturen naar Nokia, hij denkt dat het rom niet meer geheel goed zal zijn. Hij zei dat het alleen 3 (!!!!!) weken kon duren voordat ik hem terughad. Ik kan hem op dit moment echt even niet missen, misschien later, maar 3 weken, da's wel erg lang voor me, moet ik straks weer op z'n klein display gaan werken ;(

Weet iemand of het wellicht sneller is om zelf met nokia contact op te nemen? Sturen ze niet gewoon een nieuwe telefoon op, en nemen dan de oude in, of zo'n soort service? Eventueel kan ik hem ook opsturen op naam van bedrijf, ik weet niet of ze dan wel bepaalde "extra" mogelijkheden bieden, zoals veel andere bedrijven dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
nog even over dat blanke operator logo. ik heb er een gevonden op internet

http://www.thenokiazone.com/wap/blank-logo.nol

alleen waar moet dat ding in godsnaam neerzetten op je telefoon. met dat nokia suite kan je alleen in de gallerij,contacten,berichten en je kaartje komen. dat stomme ding zegt alleen maar : geen logo's in telefoongeheugen :( :(

en ook nog even over Playlist-files. je kan met die mediaspeler bij de nokia suite *.pls files maken. ik neem dat deze ook gelezen kunnen worden door de telefoon.
als je naar de mediaspeler in de telefoon gaat, kan je naar Lijst met Opnamen > Lijst met opnamen wijzigen. ik zou verwachten dat hier een lijstje moet komen met de gedecteerde *.PLS in je telefoongeheugen of mmc-kaart. maar nix ervan hoor !! :( :(
ik wil gewoon per album een playlist af kunnen spelen.

:'( WIE O WIE KAN MIJ HELPEN ?!?! (heb nu echt alles geprobeerd) :'(

[ Voor 10% gewijzigd door mieg_1981 op 17-05-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Playlists maken enzo is best lastig. Ik gebruik er nu MobiMB Mobile Media Browser voor. Helaas kan de demo maar een paar files in een playlist zetten, maar ik dacht nou voor 1x dan, het pakket kostte iets van 20 euro en dat stond nog op m'n paypal. Je krijgt je licentie info zeer snel opgestuurd, en ik heb er veel plezier van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat je hier een firmware kan downloaden: http://www.gsmevolution.c...th[]=3&th[]=4&back=codes/

wie gaat het proberen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz

guz

Macer schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:37:
Ik heb het toegangspunt van Vodafone gebruikt. (live.vodafone.com vodafone/vodafone) en de rest gewoon mijn normale email login gegevens. (pop server en login/pas).
JE BENT GEWELDIG! _/-\o_

toppie... heb het ook werkend gekregen!
tis idd wel gemuts. hij riep steeds dat iets niet goed ingesteld stond, kon wel ontvangen meer niet verzenden... en dan is zoeken naar de foute instelling op een mobie een verzoeking!

even mijn rsi-duim laten rusten, en weer verder zoeken naar leuke instellingen. ;)

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz

guz

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:42:
Ik zie dat je hier een firmware kan downloaden: http://www.gsmevolution.c...th[]=3&th[]=4&back=codes/

No results were found for your search. Click here to go back to the page you came from. ;)
oeps... wel de rest van de string erachter plakken ;)

[ Voor 10% gewijzigd door guz op 17-05-2005 22:16 ]

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Laatst online: 06-09 12:03
kevertje1977 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:18:
Alleen de eerste keer is het lastig, daarna is het een kwestie van techniek! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Voor het flashen heb je een speciaal flash doosje nodig, heb ik op google gelezen, en ook eens nagevraagd in een nokia service center. Die zeiden dat zo'n kastje iets van 1600 euro zou kosten. (Of dat waar is kan ik niet controleren natuurlijk).

Dus tsjah.. hoe wil je hem dan upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:42:

nieuwste is 3.23....kun je beter wachten op 3.30...als ik die waslijst aan verbeteringen zie.....eigenlijk beetje jammer dat dit allemaal nodig is...maar dat had de 6230 in het begin ook.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz

guz

nee hoor, ik heb 3.30

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
guz schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:34:
[...]

nee hoor, ik heb 3.30
ik heb ut over de website die genoemd wordt......daarom quote ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een praktische vraag.

Ik zit nu op mijn werk ik heb de Nokia afgelopen maandag opgeladen en nu is hij volgens mij weer leeg!!!
Gisteren twee keer gebeld en en 2 keer opgebeld!

We hebben hier een oplader liggen van een ouder type Nokiamobiel kan je deze ook gebruiken om de 6230i op te laden?

Mijn dank is groots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
zijn allemaal te gebruiken...duurt alleen wat langer....mijn telefoon gaat meestal een dag of 3 a 4 mee....en gebruik hem vaak....maar niet veel voor video of muziek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:11
lottumracing schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:41:
zijn allemaal te gebruiken...duurt alleen wat langer....mijn telefoon gaat meestal een dag of 3 a 4 mee....en gebruik hem vaak....maar niet veel voor video of muziek...
Je hangt em toch iedere avond aan het infuus? Doe ik ook altijd, zo heb je nooit problemen met een lege accu.

Die van mij is ook (eindelijk) onderweg. Wouter en Marco van gsmplaza bedankt :)

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kieltju schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:51:
[...]

Je hangt em toch iedere avond aan het infuus? Doe ik ook altijd, zo heb je nooit problemen met een lege accu.

Die van mij is ook (eindelijk) onderweg. Wouter en Marco van gsmplaza bedankt :)
Lekker goed voor je accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zodra ik mijn auto stap wordt mijn telefoon opgeladen door mijn carkit. Nog nooit problemen mee gehad. Dus zo slecht zal het wel niet zijn.
En al is het slecht, ik doe toch nooit langer dan een jaar met een telefoon, dus tegen de tijd dat de accu slecht wordt heb ik allang een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik het niet helemaal mee eens omdat zelfs Li-Ion batterijen last hebben van geheugen effect e.d. Af en toe leeg laten lopen en dan weer ophalen is zeker niet slecht voor je accu.

Ik heb thuis nog een T200 van Sony Ericsson liggen die iemand altijd aan de lader doet. Die accu is dus zo goed als dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:06:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens omdat zelfs Li-Ion batterijen last hebben van geheugen effect e.d. Af en toe leeg laten lopen en dan weer ophalen is zeker niet slecht voor je accu.

Ik heb thuis nog een T200 van Sony Ericsson liggen die iemand altijd aan de lader doet. Die accu is dus zo goed als dood.
Het probleem is dat veel mensen andere dingen zeggen. Ik heb ook verhalen gelezen dat het helemaal ontladen van de accu juist schadelijk kan zijn. Dus ja, wie moet je geloven?

Ik heb er met mijn nokia 6610 geen problemen mee gehad. Heb deze nu iets langer dan 2 jaar en heb nergens problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Jongens, gaan jullie nou eerst eens even een geschreven bron raadplegen!!!

Ik moet toegeven, vroeger zei ik ook anders. Maar jullie moeten dit maar eens lezen:

www.batteryuniversity.com

Dan pas mogen jullie dingen roepen:

• Je kan je Li-ion/Li-Polymer opladen wanneer je wil
• Het eerst 8 uur opladen van je accu is nutteloos, en de stickers die op de dozen staan die dat adviseren. Zijn overgebleven stickers uit het Nickel tijdperk.
• Ja accu leeg laten lopen is zeker in het begin niet goed!!

Die is niet mijn wijsheid, maar die van de Battery University!!!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
die naam Battery University zegt natuurlijk helemaal niks over hetgeen zij vertellen....die indruk wordt wel gewekt....

ik geloof wel wat ze zeggen en het zal ongetwijfeld kloppen maar laat je niet misleiden door de naam Univerisity.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zow, 512mb kaartje is binnne
en mijn usb bluetooth kaartje is ook binnen.
ik ben de trotse eigenaar van pc nokia suite èn Nokia Oxygen manager II, alleen krijg ik oxygen manager niet aan de praat, hij kan steeds niets via bluetooth vinden...iemand een tip??

@jvo
hoe zit het met het thema???
en heb je je telefoon al binnen??

verder doetie et nog steeds perfect :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

lottumracing schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:51:
die naam Battery University zegt natuurlijk helemaal niks over hetgeen zij vertellen....die indruk wordt wel gewekt....

ik geloof wel wat ze zeggen en het zal ongetwijfeld kloppen maar laat je niet misleiden door de naam Univerisity.....
Maar hun fundering is weleen stuk beter dan alle funderingen die ik ooit gezien heb

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Ginz schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:14:
[...]

Maar hun fundering is weleen stuk beter dan alle funderingen die ik ooit gezien heb
jep :Y) agree :7 iig wel die hier af en toe langskomen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:04:
zow, 512mb kaartje is binnne
en mijn usb bluetooth kaartje is ook binnen.
ik ben de trotse eigenaar van pc nokia suite èn Nokia Oxygen manager II, alleen krijg ik oxygen manager niet aan de praat, hij kan steeds niets via bluetooth vinden...iemand een tip??

@jvo

verder doetie et nog steeds perfect :D :)
wat ik irri vind van BT is dat ik niet zomaar met explorer meteen naar een mapje kan....het staat er wel maar als ik er op klik links dan doet hij niks....dan moet ik eerst naar BT...het hoogste nivo om hem te "activeren" of zoiets...en dan kan ik er wel bij.....klinkt vaag en da is ut ok.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Oxygen kreeg ik ook niet aan de gang. Mobomb doet het wel prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Via de datakabel werkt Oxygen perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de 512 mmc van tmboile nog steeds niet geleverd is moet je er dan acheraan bellen of heeft dat totaal geen zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op mijn 6230i het E-mail-programma opstart krijg ik de melding "E-mail-instellingen zijn onvolledig". Wát is er dan onvolledig? De enige optie die ik kan kiezen is "Negeer" en dat doe ik dan maar.

Als ik vervolgens voor "Ophalen" kies, wordt gezegd "Verificatie toegangspunt vereist". Ik heb Telfort, en heb zowel GPRS als gewoon telefoonlijn geprobeerd. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:03:
Als de 512 mmc van tmboile nog steeds niet geleverd is moet je er dan acheraan bellen of heeft dat totaal geen zin?
belangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
ik heb de telefoon via een t-mobile abbonement. als ik het onderdeel email aanklik komt ie met de melding 'email instellingen onvolledig' :(

ik kan dit niet instellen op mn telefoon. moet ik dit doen op de t-mobile site (ingelogd) want ik kan er niets van vinden.

please help !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
oja, weet iemand wat er precies geupdate is in die versie 3.30 ??? waar kan ik dat nalezen ? en ben ik dan al mn telefoon nrs. kwijt na t updaten ??? bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mieg_1981 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:35:
ik heb de telefoon via een t-mobile abbonement. als ik het onderdeel email aanklik komt ie met de melding 'email instellingen onvolledig' :(

ik kan dit niet instellen op mn telefoon. moet ik dit doen op de t-mobile site (ingelogd) want ik kan er niets van vinden.

please help !
Ik heb het zelfde probleem, alleen heb ik vodafone.
Is het de bedoeling dat je eerst internet instelt ofzo? op dezelfde manier als mms (dus aanvragen via vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatfireglide
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:33
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:36:
[...]

Is het de bedoeling dat je eerst internet instelt ofzo? op dezelfde manier als mms (dus aanvragen via vodafone)
Ik heb mijn nokia 6230i ook net binnen. Eerst indruk: heerlijk helder display(zeker vergeleken met mijn oude nokia 7210). Helaas wacht ik nog op mijn data kabeltje dus ik heb nog geen idee hoe de kwaliteit van de camera is.
Verder hetzelfde probleem met e-mail. Ik kan met geen mogelijkheid ook maar iets van e-mail instellen.

Softwareversie is trouwens versie 3.23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 11-09 15:48
@ pierre-oord:

Ik heb eventueel wel belangstelling voor die bluetooth stick van jou, heb je niet een emailadres ofzo? Gaat denk ik wat makkelijker...

Wat zit er btw nog allemaal bij?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik heb de Nokia 6230i sinds gisteren 17-5-2005 i.c.m. een 1jarige ORANGE FREE 32.50 gehaald. Ik hoefde nix te betalen, kon gewoon met die telefoon de winkel uitlopen:9.. Ik heb hiervoor een nokia 6230 en 6600 gehad. Als ik het vergelijk met de nokia 6230 vind ik deze persoonlijk beter geworden in de zin van menu ziet er mooier uit, scherm is veel helderder geworden, upgrade van de camera 0,3 -> 1,3. Je ziet gelijk verschil als je 1tje maakt:D..
Ik krijg 20% korting omdat ik student ben en na een halfjaar mag ik hem omzetten naar een 22,50 abo waar nog 20% vanaf gaat:D.. Ik vind dat een leuke stunt van orange..Kheb hem trouwens gehaald bij de orange shop in amsterdam

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:36:
[...]

zelfs al vul ik netjes mn email instellingen in op de persoonlijke instellingen-site van t-mobile, komt ie nog steeds met de melding email instellingen onvolledig !?

bij wie moet ik nou wezen, t-mobile of nokia (foute software) ? :|

(en is het iemand al gelukt om een email te sturen met het toestel ?)

[ Voor 7% gewijzigd door mieg_1981 op 18-05-2005 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:04:
@jvo
Jawel, hij is vandaag binnengekomen. Ik zit ook midden in een reinstall van windows, dus weet niet wanneer ik het thema kan afwerken. Maar goed, hij zal binnenkort vernieuwd online komen.

Eerste reactie op de 6230i is ook wat een mooi display. (Ik had hiervoor ook een 7210.) Nokia pc suite werkt voor geen meter onder xp x64, dus moet ik dat onder standaard xp doen. :(

Qua video heb ik de 3ivx codec (mpeg-4 compatibel) geprobeerd. Het speelt prima op 64, 96 of 128 kbps, maar zonder geluid. Zowel met aac, amr-wb als amr-nb hoor ik niks. Misschien moet ik de mpeg4ip tools anders gebruiken. Het zou wel jammer zijn als het niet werkte, want de kwaliteit is veel hoger dan met de nokia multimedia converter.

Helaas zit m'n 512 MB mmc kaart in de backorder. (Doen ze er precies een maand over om die telefoon te leveren, gooien ze die kaart alsnog op backorder.)

[ Voor 9% gewijzigd door jvo op 19-05-2005 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van mijn thema? :)
http://lobker.net/6230i/theme.zip

Icoontjes niet zelf gemaakt, maar voor persoonlijk gebruik mogen ze gebruikt worden.

Afbeeldingslocatie: http://lobker.net/6230i/theme01.gif

Afbeeldingslocatie: http://lobker.net/6230i/theme02.gif

Veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirre
  • Laatst online: 19-04 16:12
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:59:
Ik heb nog een bug gevonden..heb m volgens mij nog niet zien staan hier en ik wil gewoon even weten of andere er ook last van hebben.

Het zit m in je beltonen..
Bij mij (en nog een paar) gaat er de ene keer de beltoon die je hebt ingesteld af en de andere keer de standaard Nokia-toon. Soms is het zelfs zo erg, bij mij gelukkig (nog) niet..dat die de eerste keer de ene toon laat over gaan en de tweede keer overgaan gaat de andere toon..

Iemand dit al meegemaakt? En weet iemand of al deze dingen (tonen, filmpjes, enz enz) opgelost zijn met die nieuwe software 3.30?
Ik heb dat dus constant en ik wordt er gek van. gevolg is dat ik niet reageer als de telefoon overgaat. het is elke keer een ander toontje. Ik ga ermee terug want ik heb 'm pas 3 weken..
De softwareversie die op de mijne staat is versie 3.23

[ Voor 4% gewijzigd door Mirre op 19-05-2005 03:09 ]

Als de server down is, dan volijken we 'm weer op !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
mieg_1981 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:20:
[...]

zelfs al vul ik netjes mn email instellingen in op de persoonlijke instellingen-site van t-mobile, komt ie nog steeds met de melding email instellingen onvolledig !?

bij wie moet ik nou wezen, t-mobile of nokia (foute software) ? :|

(en is het iemand al gelukt om een email te sturen met het toestel ?)
Als je 1 pagian terug had gelezen had je gezien hoe je dat in kan stellen (menu 4-11-4).. Daarna kan je alles instellen net als bij de 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirre schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 02:53:
[...]

Ik heb dat dus constant en ik wordt er gek van. gevolg is dat ik niet reageer als de telefoon overgaat. het is elke keer een ander toontje. Ik ga ermee terug want ik heb 'm pas 3 weken..
De softwareversie die op de mijne staat is versie 3.23
Mijn software versie is ook 3.23.. Ik heb dat probleem ook..dan zit ik te kijken he wiens tel is dat nou..en dat is het gewoon de mijne.

Maar er is ook goed nieuws...Mijn datakabel van Easternhouse _/-\o_ is binnen!! Vet hoor, 40 pleuris in de winkel voor 3 euro online en het werkt goed! Mooi cd'tje erbij met alles Nokia Suites en drivers! En gister betaald, vandaag in huis! Perfecte service!

Nou heb ik ook gezien dat ze daar accu's hebben..maar zouden die ook goed zijn voor 5 euro?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Easternhouse is idd erg snel met verzenden, ik bestelde aan het eind van de dag, volgnende dag al in huis?! Echt snel.

Voor iemand die vroeg over mijn usb ding overkopen: Die is al verkocht, misschien aan jouw, ik weet het niet, maar email vind je natuurlijk gewoon in profile he...

Ik ga denkt ik na m'n examens m'n telefoon eens terugsturen naar nokia ofzo, zodat ik ook kan upgraden :S - valt me wel erg tegen van nokia, 3 tot 4 weken wachten op een nieuwe telefoon bij garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Nou heb ik ook gezien dat ze daar accu's hebben..maar zouden die ook goed zijn voor 5 euro?
bij expansys hebben ze er voor iets meer dan 20 euro....dus om het er op te wagen...ik zou het niet doen....je loopt iedere dag weer het risico dat hij ontploft.....als je ergens tegen aanstoot....klein risico maar toch....en de normale batterij gaat zeker een jaar of 1,5 mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 02:39:

Icoontjes niet zelf gemaakt, maar voor persoonlijk gebruik mogen ze gebruikt worden.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind hem opzich wel mooi, wat ik wel jammer vind is dat het zo lang duurt voordat het menu laadt als je dit thema erop zet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook de 6230i. Prachtig apparaatje, nu is kijken of ik er een filmpje op kan krijgen, muziek gaat al prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik voor deze telefoon een fatsoenlijke goedkope Wireless Usb dongle kan krijgen?
Ik heb ze gezien voor rond de 30 euro, moet toch wel ergens goedkoper kunnen? (hollander he..)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
yeah, heb mijn 512mb kaart ook binnen.
vandaag ook mijn 3 euri datakabel besteld. ben erg benieuwd!
moet ik die trouwens vooruit betalen of krijg ik een rekening?

[ Voor 25% gewijzigd door Fubaruba op 19-05-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
daFubar schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:08:
Vooruit betalen (natuurlijk). Ik doe het via paypal, stuurt die hem meteen op! Per bank kon ook stond er maja, da's natuurlijk niet snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop echt dat jouw thema komt jvo!!
Even een klein adviesje over de betaversie die je eerst gemaakt had...
Als je dan je telefoon menu op miniaturen zet, danzag je niet welk pictogrammetje je beet had (met de standaardthema's komt er een randje om of andere kleur)
Verder vond ik het er erg leuk uitzien!!

Vraagje over de geluidsverbetering, was dit bij firmware 3.30 ook voor het afspelen van mp3 enzow? Of alleen voor spelletjes en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn 512MB kaartje binnen gekregen: Ik begin het een steeds betere actie te vinden van T-Mobile.
Ik heb het bijna gewichtloze MMC dingetje hier in mijn hand en het idee dat er bijna evenveel informatie als op een CD op kan doet bijna science-fiction achtig aan.
Ik heb al aardig wat foto's gemaakt op het 32MB kaartje; in verschillende modi en zoom instellingen bij verschillend licht (t/m maanlicht).
Zodra ik ze naar PC heb gezet plaats ik nog wel een linkje.

Die pricewatch link hierboven is ook een goeie tip die ik nog niet kende .
Bij de Dixons hebben ze bluetooth dongles voor €20. Ik ben echter voor de cardreader gegaan van €15 ; met de ijskoude mededeling naar de verkoper toe dat dat bluetooth gedoe wel cool is maar toch niet opschiet met 512 MB. Zijn wedervraag was of mijn telefoon dat wel ondersteunde gheghe.

Die cardreader is trouwens best een fraai en compact dingetje; de grootste afmeting is even groot als die van mijn MP3 speler. En er zit zelfs een bling-zilver hoesje bij voor wie net zoals ik graag voor schut loopt. ;) . Mwa; altijd handig.
Ik moet die handel nog ff installeren maar morgen doe ik wel een verslagje.

Ik ben ook bij de Nokia Store Spuistraat Den Haag geweest waar de mededeling was dat de 3.30 software eind juni daar te verwachten is.

De bijbehorende Nokia audio-adapter AD-15 om je eigen audio koptelefoon aan te kunnen sluiten is volgens mij nog niet op de markt.
Ik vond hier wel een vrij duidelijke omschrijving hoe dat voor € 1,- ook kan. Met dit voordeel voor mij dat ik kennissen heb in een muziekinstrumenten zaak hier; en die zijn gewend pluggen te solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz

guz

mieg_1981 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:20:
[...]
emailen lukt prima.

ik had op een gegeven moment ook steeds die foutmelding. Ik kon op dat moment wel ontvangen maar niet versturen. Na veel instellingen te hebben gewijzigd lukte het eindelijk. Ik dacht dat bij mij het iets met het toegangspunt had te maken. Kwestie van trial&error, helaas.

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 19:44
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 02:39:

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn complimenten voor de mooie theme. Dit maakt de telefoon echt compleet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:08:
Waar heb je die gekocht dan voor 3 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:25:
Gister mijn 512MB kaartje binnen gekregen: Ik begin het een steeds betere actie te vinden van T-Mobile.
Ik heb het bijna gewichtloze MMC dingetje hier in mijn hand en het idee dat er bijna evenveel informatie als op een CD op kan doet bijna science-fiction achtig aan.
Ik heb al aardig wat foto's gemaakt op het 32MB kaartje; in verschillende modi en zoom instellingen bij verschillend licht (t/m maanlicht).
Zodra ik ze naar PC heb gezet plaats ik nog wel een linkje.

Die pricewatch link hierboven is ook een goeie tip die ik nog niet kende .
Bij de Dixons hebben ze bluetooth dongles voor €20. Ik ben echter voor de cardreader gegaan van €15 ; met de ijskoude mededeling naar de verkoper toe dat dat bluetooth gedoe wel cool is maar toch niet opschiet met 512 MB. Zijn wedervraag was of mijn telefoon dat wel ondersteunde gheghe.

Die cardreader is trouwens best een fraai en compact dingetje; de grootste afmeting is even groot als die van mijn MP3 speler. En er zit zelfs een bling-zilver hoesje bij voor wie net zoals ik graag voor schut loopt. ;) . Mwa; altijd handig.
Ik moet die handel nog ff installeren maar morgen doe ik wel een verslagje.

Ik ben ook bij de Nokia Store Spuistraat Den Haag geweest waar de mededeling was dat de 3.30 software eind juni daar te verwachten is.

De bijbehorende Nokia audio-adapter AD-15 om je eigen audio koptelefoon aan te kunnen sluiten is volgens mij nog niet op de markt.
Ik vond hier wel een vrij duidelijke omschrijving hoe dat voor € 1,- ook kan. Met dit voordeel voor mij dat ik kennissen heb in een muziekinstrumenten zaak hier; en die zijn gewend pluggen te solderen.
`

whuahahahahaa ik heb versie 3.30 er al op zitten:P Kep hem trouwens bij ORANGE shop gekocht..Dus ik denk dat ze bij nokia in den haag een beetje de boel naaien

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:26:
[...]

Waar heb je die gekocht dan voor 3 euro?
Topic gelezen? |:(
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:58:
[...]
Maar er is ook goed nieuws...Mijn datakabel van Easternhouse _/-\o_ is binnen!! Vet hoor, 40 pleuris in de winkel voor 3 euro online en het werkt goed! Mooi cd'tje erbij met alles Nokia Suites en drivers! En gister betaald, vandaag in huis! Perfecte service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
De nieuwe firmware zit altijd eerder op nieuwe telefoons. Je kan oudere telefoons meestal pas later laten updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

AzN_cRzY schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:32:
whuahahahahaa ik heb versie 3.30 er al op zitten:P Kep hem trouwens bij ORANGE shop gekocht..Dus ik denk dat ze bij nokia in den haag een beetje de boel naaien
[Nokia Den Haag]
Mijn ervaring is dat nokia in Den Haag altijd vrij laat is met firmwares. Toen er een belangrijke update voor m'n 7210 was, ben ik 2 weken nadat ik mensen er hier over hoorden, naar nokia Den Haag gegaan (Die andere mensen hier lieten hem bij nokia Rotterdam erin zetten.) Ze hebben toen in Den Haag doodleuk een oudere firmware dan wat erin zat ingezet. (Sindsdien heb ik dus een vrij unieke firmware op m'n 7210.) Verder hoorde ik van de mensen die naar R'dam waren geweest, dat alle data er nog op stond. (Waarschijnlijk via backup.) Bij mijn firmwaredowngrade was ik alles gewoon kwijt.
[/Nokia Den Haag]

Maar goed, ik heb ook 3.30 erop zitten. (Hij is pas 1 keer vastgelopen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook ik heb mijn 6230i met 512 mb kaartje binnen.
Het eerste dat me opviel is dat het een t-mobile versie is, maar dat er geen logo's op de foon zitten, en ook is ie niet gesimlocked, wel heb ik T-mobile software erin, maar dat is op te lossen door een ander thema in te stellen en voila.
Ook de sneltoets naar T-zones vervangen door een andere functie.

Verder valt me op, dat het toestel ten opzichte van de 6230 trager is in het menu, en dat als je op back/terug klikt het erop lijkt dat het toestel er even over moet denken.

Scherm is wel veel beter en ook het operator logo is al weg (via wap blanklogo.wml downloaden).
Top dus.

Overigens versie 3.23 en geen last van mp3 ringtones groter dan 1 mb of bij vastlopen bij filmpjes. geen problemen ondervonden tot nu toe, alleen irriteer ik me soms een beetje aan de traagheid.

Al met al tevreden, ik heb zitten twijfelen tussen de K750i en deze, maar na het zien van de K750i in het echt toch voor de nokia gegaan.

De wallpapers van de 6230 kun je gebruiken op de 6230i door een kleine aanpassing, in photoshop kun je met optie: IMAGE. RESIZE, de maat veranderen van 128x128 naar 208x208 en opslaan, klaar.....

Een 9in 1 card-reader gekocht van 2 tientjes en deze werkt perfect, ook voor mijn digicam.
Aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
ik utzelfde bij een stel h**ft*rs in e'hoven....ik gevraagd of ze back up maken want dat had ik zelf niet gedaan(6230 kon niet sms'en met 3.14 bij t-mobile dus moest snel gebeuren, zat op mijn werk) ......ja doen we....oke.....ehm...meneer we zijn een backup vergeten....u bent al uw gegevens kwijt....YIEHOE>>> 250 nummers kwijt en een boel fotos....

gelukkig nog een oude backup dus heb nog wat terug kunnen krijgen maar toch een hele serie nummers kwijt van mensen die ik niet vaak zie maar dus nu ook nooit meer kan bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhh, zonder direct rottig te willen zijn, maar waarom heb je in vredesnaam meer dan 250 nummers in je telefoon, ik kan het reduceren naar 40.

Ik kan ook wel het halve telefoonboek erin zetten, maar diegenen die ik nooit bel, gooi ik eruit, want dat scheelt toch ook in snelheid?

Of bedoelde je 250 nummers en fotos samen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:07:
De wallpapers van de 6230 kun je gebruiken op de 6230i door een kleine aanpassing, in photoshop kun je met optie: IMAGE. RESIZE, de maat veranderen van 128x128 naar 208x208 en opslaan, klaar.....
Uh, ja, maar daar wordt de kwaliteit niet echt beter van. (Gelukkig heb ik dat niet gedaan met m'n thema ;) ) Dus, bij deze, het nieuwe thema. De kleine iconen zijn transparant (png) en de grote iconen iets groter en niet transparant (jpg). Verder heb ik het zo slank mogelijk gehouden.

De nieuwe versie van het aqua thema is hier te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
3.30 is al wel te flashen door winkels! In Leiden bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:57

Standeman

Prutser 1e klasse

YES.. kheb 'm eindelijk binnen. Netjes aan de deur gebracht door de postbode. Alles ook nog netjes in het doosje.. Alleen viel het mij op dat ik een 32MB en een 512MB kaartje in de doos zat.. klopt dat (T-Mobile).

Weet iemand toevallig of je het t-mobile logo van de achterkant af kan krijgen??

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over die mmc kaartjes ik wil ook graag een 512mb aanschaffen maar ik heb die lijst gezien van de 6230 dat geldt ook voor de 6230i? Of kunnen hier wel alle kaartjes in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:23:
Ik heb een vraagje over die mmc kaartjes ik wil ook graag een 512mb aanschaffen maar ik heb die lijst gezien van de 6230 dat geldt ook voor de 6230i? Of kunnen hier wel alle kaartjes in?
Die lijst van de 6230 klopt niet eens. Misschien omdat de firmware nog te oud is, die 3.30 heeft wel hoop dingen ook voor MMC, die heb ik nog niet.

Een Peak kaartje wilde bij mij niet werken. Ik heb nu een extreme memory kaartje (ook 512) die werkt wel goed.

edit:
Het 32mb kaartje is van nokia, zit er standaard in.
De 512 is dus van T-mobile.

[ Voor 8% gewijzigd door pierre-oord op 20-05-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standeman schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:20:
YES.. kheb 'm eindelijk binnen. Netjes aan de deur gebracht door de postbode. Alles ook nog netjes in het doosje.. Alleen viel het mij op dat ik een 32MB en een 512MB kaartje in de doos zat.. klopt dat (T-Mobile).

Weet iemand toevallig of je het t-mobile logo van de achterkant af kan krijgen??
Dat van dat kaartje klopt, maakt toch niks uit dat die erbij zit? En dat logo..sja..dat heb je met 1 jarige abo's, das een beetje jammer ja, ik heb het zelf ook namelijk. Je kan het eraf krabben maja, das ook weer zo zonde, of een nieuwe frontje kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@standeman, wat ik begrepen heb, is dat het logo er praktisch niet af te krijgen is, ander frontje dus.

Ik heb mazzel, heb wel T-mobile versie, maar geen logo's en geen sim-lock.

Wat betreft MMC kaartjes, niet alle kaartjes kunnen erin, ik heb al gelezen op dit forum dat men problemen had met een aantal kaartjes en dat andere wel goed werken, ff lezen dus!

Wat wel werkt in ieder geval, sandisk 512 mb, wordt ook door T-mobile meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt om een playlist te maken voor de musicplayer???
Het lukt mij niet echt :$
Ik heb nog steeds een aantal ringtones in mijn playlist staan en die wil ik er toch echt uithebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer ook playlists te maken, krijg het niet voor elkaar. Waarmee doen jullie het, ik heb namelijk geen datakabel of blue tooth, ik gebruik de cardreader!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.