Handig zo'n forum !
Ik ben erg blij met mijn 6230i (geen uitval/opstarproblemen gelukkig) maar jullie tips heb ik hard nodig om het optimale eruit te halen.
Ik zet ff de belangrijkste tips/vragen voor mij op een rijtje .
Als ik er ergens naast zit wil iemand het dan roepen ?
- Gebruik niet de meegeleverde software maar ga direct naar de Nokia site voor de laatste update
- icoontjes die er niet uitzien zijn te vervangen door die van een "lokaal talent".
Heb je ze zelf nu al goed werkend ?
- evenzo wallpapers
- het t-mobile logo is ook te deleten, het t-zones ding niet : Is die hele t-zones afdeling niet te blokkeren ? Ik ben bang dat er straks op mijn rekening een flink bedrag aan t-zones verbindingen gevraagd wordt omdat ik een paar keer op de verkeerde knop heb gedrukt of mijn toetsen-blokkering vergeten was .
- het moet niet zo'n probleem zijn om mp3's of jpg's van het geheugen van de telefoon naar het geheugen van de kaart te verplaatsen.
- ringtones beter kleiner dan 1 MB houden.
- connectiviteit:
BlueTooth is natuurlijk wel errug cool.
Maar omdat er een 512MB card bij zit, en die zullen het komende jaar wel flink in prijs dalen, lijkt een cardreader mij het handigst.
Maar welke ?
De usb 2.0 variant lijkt me logisch; maar
deze zegt MMC tot 128 MB.
Is dat werkelijk een harde limiet of gaattie dan weer langzamer ?
Koop ik dit apparaat slim via internet of net zo goed bij mediamarkt/dixons enzo ?
-koptelefoon: Nu de telefoon zo'n prachtige mp3 spelerfunctie heeft wil ik dat geluid wel goed kunnen horen ook. Helaas; de koptelefoon-aansluiting is nogal uniek. Bijgeleverde koptelefoon matig. Een verloopsnoertje zal wel niet bestaan. Iemand een oplossing ?