Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
bedoel je mp3s in stukken snijden?zal wel te vinden zijn bij google.nl....zoek gewoon op cut mp3 music of iets dergelijks....en daarna op je nokia zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

lottumracing schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:03:
mijn complimenten JVO...erg Gaaf gedaan....zziet echt gaaf uit....

alleen ik kan niet zien welk icoontje geselecteerd is....
normaal wordt dan de achtergrond grijs....omdat de normale icoontjes transparant zijn denk ik

EN IK HEB ZON VERDOMD MISSELIK T_ZONES ICOONTJE IN HET MIDDEN STAAN.....dit T-zones icoontje is het icoontje van web village.....en kan dus op de een of andere manier niet vervangen worden door een andere....

heb helaas geen camera en maar 1 spiegel dus kan je niks laten zien.....maar believe me...het is Mooj
Thanks. Ik zal even kijken naar dat selecteren, het was me al opgevallen in de nokia theme editor. Maar goed de nokia theme editor voelt nog aardig beta aan, daarom ben ik sowieso nog niet zo zeker dat dat een op een overkomt op de echte telefoon.

Het icoontje van wireless village kan je aanpassen, maar op in de nokia theme editor heeft de 6230i alleen een im icoontje en dat kan je niet veranderen. Ik hoop dat het op echte telefoon gewoon de wireless village icoon wordt gebruikt voor im. Kan iemand die niet de T-mobile versie heeft dat bevestigen?

Voor de grid stand zijn er verkleinde versies van de icoontjes. Misschien minder leesbaar, maar goed, ik zal hem zelf ook standaard op grid hebben staan.

[ Voor 4% gewijzigd door jvo op 28-04-2005 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Jullie hebben het nu over Wireless Village, dat is de MSN/ICQ client van de Nokia.

Zijn er al mensen die er gebruik van maken?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Nee ik maak er geen gebruik van...ik zie die toepassing ook niet zitten....wat ik meer zie zitten is het video bellen van vodafone....ik denk dat dat veel populairder wordt....

ben al de hele dag op msn zo'n beetje maar gebruik het mss maar een uur per dag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
lottumracing schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:10:
bedoel je mp3s in stukken snijden?zal wel te vinden zijn bij google.nl....zoek gewoon op cut mp3 music of iets dergelijks....en daarna op je nokia zetten....
serieus, kan hij geen grotere mp3 files dan 1mb als ringtone instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn nokia 6230i binnen gekregen.
De kwaliteit van de foto's zijn boven verwachting en het beeldscherm is haarscherp.
Ik heb net een mp3 van 3.5mb ingesteld als ringtone en dit werkt perfect!

Ik ben alleen totaal niet te spreken over de software van nokia.
Het word me soms onmogelijk gemaakt om de verbinding tussen nokia phone manager en windows te realiseren. Ik zie dat de telefoon dan is aangesloten alleen de nokia software ziet dit niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
daFubar schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:13:
[...]

serieus, kan hij geen grotere mp3 files dan 1mb als ringtone instellen?
6.3MB gaat prima bij mij.....groter nog niet geprobeerd maar zal vast ook wel gaan....en mijn versie nummer is 3.23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Ik heb ook 3.23. Misschien leuk dat als iemand hoger heeft het gelijk even post :) - alhoewel ik toch niet ga upgraden als ik niet weet waarvoor, hij werkt nu immers goed. Wel 1 of 2 keer gehad dat die crashte als ik iets deed met MMC, laatst was dat een video die ik erop had gezet van een aantal MB, dan blijftie gewoon hangen, dat is wat vreemd. Maar nu staatie alweer aantal dagen aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 20:12

frogger3d

Morbo demands more comments!

Weet iemand hoe je de camera de foto's kan laten bewaren op de MMC? Ik ben bang dat dat niet lukt net als met java apps. Waarom waarom...

Als het niet mogelijk is, zou ik dan op een of andere manier af en toe in 1 keer alle foto's naar de mmc over kunnen zetten om ruimte te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
frogger3d schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:38:
Weet iemand hoe je de camera de foto's kan laten bewaren op de MMC? Ik ben bang dat dat niet lukt net als met java apps. Waarom waarom...

Als het niet mogelijk is, zou ik dan op een of andere manier af en toe in 1 keer alle foto's naar de mmc over kunnen zetten om ruimte te maken?
gaat heel gemakkelijk...net als bij de 6230....ga naar fotos...kies opties....kies instellingen...kies beeld opslag....kies dan andere map en kies voor een mapje op je mmc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen jammer dat er nog weinig ondersteuning is met games. Als ik van internet nokia games download van de 40 series dan nog krijg ik of juist heel klein beeld of werken ze niet (dit komt toch door andere afmetingen van het scherm?)...

Kan iemand hier een lijstje met wat games geven die wel fullscreen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
moet je gewoon kijken naar de resolutie van die games....

206x206 .....maar helaas is dit de enige telefoon met die resolutie....(AFAIK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Het spel "snake evolution" werkt in fullscreen hier. Vind het alleen niet zo'n leuk spel, die snake ziet er niet uit naar mijn idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm waar is die te downloaden (legaal natuurlijk :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

lottumracing schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:15:
moet je gewoon kijken naar de resolutie van die games....

206x206 .....maar helaas is dit de enige telefoon met die resolutie....(AFAIK)
offtopic:
Kuch, 208x208, kuch

Dit is de eerste telefoon van een serie van nokia met deze resolutie denk ik. Er zullen zeker wel spellen en applicaties voor komen, maar op het moment zal dat nog even tegenvallen. Zoals de 7210/6610 een hele serie telefoons inluidde en de 6230 een hele serie telefoons inluidde denk ik dat de 6230i ook een eerste van vele is. De 8800 met ongeveer dezelfde eigenschappen is al aangekondigd.

[ Voor 19% gewijzigd door jvo op 29-04-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

Ik heb meteen chessmaster en prince of persia gekocht, doen het allebei prima in die resolutie. Een open source tetris spel, jamtris doet het ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:08:
Uhm waar is die te downloaden (legaal natuurlijk :p)
Hier: http://www.getjar.com/products/787/SnakeEvolution

Daar staan nog véél meer downloads trouwens voor telefoons, allemaal gratis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik bedoel,

ik heb een ringtone die is 1,4 mb, iemand belt mij de telefoon gaat gewoon over niets aan de hand. Dan hang ik op en iemand belt me weer. Dan neem ik op en dan valt alles weg. Gaat ie rebooten ofzo.

Daarna kan ik weer gewoon bellen en daarna weer niet. Dat heb ik dus alleen bij ringtones groter dan 1 mb.

Lekker vaag. Wel mooie phone ben er erg blij mee voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:58
Gepost door karakedi op 30/04/2005 13:17
Vandaag zag ik op de site van gsmpartner dat ze de 6230i hebben. In combinatie met een plan mobile abonnement is het gratis. Dus voor 179 euro. Ik weet niet over er verzendkosten zijn. Ik ga het volgend week bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen,

ik krijg als alles goed gaat na 4 weken woensdag eindelijk mijn telefoon :( , zou eerst de 6230 krijgen, maar omdat ik zo lang moest wachten krijg ik voor minder de i versie:D heeft mijn geduld toch nog zijn vruchten afgeworpen. :Z

ik ben erg benieuwd naar de Push To Talk optie van de telefoon, heeft iemand hier wat meer info over??
gaat het via gprs?
over welke afstanden is het te doen?
kost het geld??

dat soort dingen.

als ik hem heb zal ik het testen en jullie ook laten weten

h0t_Sh0t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 13:27
Push To Talk werkt alleen als jou provider het ondersteunt. Helaas is er in Nederland nog geen provider die dit doet. Volgens berichten zou Orange de eerste zijn die daarmee begint, en de andere providers zullen volgen, maar heb geen idee hoe lang het nog duurt

link

[ Voor 18% gewijzigd door Maite op 30-04-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 07:44
Ik las een stukje terug een bericht van iemand dat de bluetooth snelheid tegenvalt.
Ik weet niet of dit normaal is ?

Afbeeldingslocatie: http://www2.kevertje.nl/nokia/nokia.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmmr van die push to talk, hoop dat vodafone d'r ook snel mee komt

nu even over dat thema @jvo

is het mogelijk dat je de icoontjes in plaats van met een witte achtergrond met een transparante achtergrond maakt?? dan kun je bij het menu nog wat moois op de achtergrond zetten ipv zo'n heel wit ding.

ik zal zelf ook nog wat testen

en kun je mij de icoontjes apart sturen/on-line zetten??

h0t_Sh0t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik me ergerde was de traagheid van de menutjes. Nu heb ik een hoop ballast verwijderd en ik moet zeggen dat het allemaal een stuk lekkerder loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 23:54:
nu even over dat thema @jvo

is het mogelijk dat je de icoontjes in plaats van met een witte achtergrond met een transparante achtergrond maakt?? dan kun je bij het menu nog wat moois op de achtergrond zetten ipv zo'n heel wit ding.
Ik heb inmiddels een versie met transparantie, maar ik wil eerst even de boel testen op een echte telefoon om het zo optimaal mogelijk te maken. Dan post ik hem hier wel weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
kevertje1977 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 22:23:
Ik las een stukje terug een bericht van iemand dat de bluetooth snelheid tegenvalt.
Ik weet niet of dit normaal is ?

[afbeelding]
die snelheid is inderdaad een stuk beter als die van mij?zit hier nog compressie op?ik heb hem met mp3 geprobeerd en nu kom ik tot ongeveer 30kb/sec

fijn dat het menu transparant gemaakt kan worden.....erg mooi gedaan.....

o ja, ik had eerst mijn oude geheugenkaart van mijn 6230 erin gefrot....en die deed het een tijdje goed maar gisteren herkende de telefoon hem niet meer.....gelukkig had ik mijn 6230 nog en heb ik alle fotos en zut kunnen overzetten naar mijn nieuwe geheugenkaartje....

de oude was versie 1.1.....die geeft dus weleens problemen met de nieuwe 6230i.....de nieuwe kaartjes zijn versie 1.2....tenminste...dat staat er op en ga er vanuit dat dit het versienummer is....

nog iets anders: iemand al de 512MB binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Ik had eerst een peak geheugenkaart gekocht: Werkt niet goed in de 6230i, maar in de 6230 normaal doetie het wel prima. Beetje vaag gedoe met al die mmc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

Heeft iemand al zn 512mb kaartje ontvangen van de T-Mobile actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit even met een vraagje wat niet speciaal met de nokia 6230i te maken heeft maar omdat ik toch over dit toestel beschik en ik zo gauw niet wist waar ik het anders kan vragen doe ik het maar even hier...

Ik heb 27 april een abbonement afgesloten met HI 20 met een nokia 6230i... Nu vraag ik me eigenlijk af wanneer de eerste keer de abbonementskosten worden afgeschreven. Doen ze dat elke keer aan het begin van de maand of moet ik gewoon tellen vanaf de 27ste en dat het dan de 27ste van de volgende maand word afgeschreven?

Het lijkt me sterk dat ik nu al 20 euro moet gaan betalen terwijl ik de telefoon nog maar 5 dagen bezit en ik dus onmogelijk 128 belminuten er doorheen heb kunnen jagen...

Hoe zit dat nu precies in elkaar?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frogger3d schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:25:
Neen...

Ik heb trouwens die theme er nu in die iemand hier gemaakt had..
Maar hij laat nu niet meer zien welke je gesecteerd hebt..is dat bij jullie ook zo .
Verder heb ik geen problemen met grote ringtones van mp3 formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:22:
[...]

Neen...

Ik heb trouwens die theme er nu in die iemand hier gemaakt had..
Maar hij laat nu niet meer zien welke je gesecteerd hebt..is dat bij jullie ook zo .
Verder heb ik geen problemen met grote ringtones van mp3 formaat.
als je goed gelezen had was dit al lang geconstateerd en is het al verholpen maar de maker wil het eerst zelf testen, dus zodra hij zijn foon hebben heeft hoop ik dat hij het thema post.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Ben ik de enige hier die zo'n trage menu-access heeft? Het lijkt wel alsof ik mijn sx1 gebruik :P (ligt het mss aan de hoeveelheid geheugen ofzo?...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een idee om via gsmpartner een 1-jarig abbo te nemen icm de nokia 6230i. Dan betaal je 99,00 (GSM) + 9,95 (admin kosten) + maandelijk 12*7,95 (abbo (wat je dus niet gebruikt)) = 204,35

Is denk ik goedkoopste manier om zo'n toestel te bemachtigen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 19:00
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:33:
Is het een idee om via gsmpartner een 1-jarig abbo te nemen icm de nokia 6230i. Dan betaal je 99,00 (GSM) + 9,95 (admin kosten) + maandelijk 12*7,95 (abbo (wat je dus niet gebruikt)) = 204,35

Is denk ik goedkoopste manier om zo'n toestel te bemachtigen.
Is die dan simlock vrij daarmee?

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kieltju schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:41:
[...]

Is die dan simlock vrij daarmee?
Dat is maar de vraag, maar indien wel is deze wel simlock vrij te maken hoor.

Zie dat abbo kosten ook 1malig kunnen en dan is het 89,00 ipv 12*7,95=95,40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:22

bdu

wanneer je je abbo in 1 keer betaalt... ben je dr dan ook meteen van af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 07:36
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 23:29:
Ik zit even met een vraagje wat niet speciaal met de nokia 6230i te maken heeft maar omdat ik toch over dit toestel beschik en ik zo gauw niet wist waar ik het anders kan vragen doe ik het maar even hier...

Ik heb 27 april een abbonement afgesloten met HI 20 met een nokia 6230i... Nu vraag ik me eigenlijk af wanneer de eerste keer de abbonementskosten worden afgeschreven. Doen ze dat elke keer aan het begin van de maand of moet ik gewoon tellen vanaf de 27ste en dat het dan de 27ste van de volgende maand word afgeschreven?

Het lijkt me sterk dat ik nu al 20 euro moet gaan betalen terwijl ik de telefoon nog maar 5 dagen bezit en ik dus onmogelijk 128 belminuten er doorheen heb kunnen jagen...

Hoe zit dat nu precies in elkaar?

Grtz
Ik ben benieuwd waar jij dit abonnement hebt afgesloten, ik probeer bij mijn verlenging via Hi zelf zo'n 6230i te bemachtigen, maar die dozen daar houden vol dat ze het hele toestel niet kennen :?

Dat van die abokosten kan ik vanavond als ik thuis ben wel beantwoorden...ff op de factuur kijken.
Het lijkt mij dat de van de 27e t/m de 26e van de volgende maand betaald. je abo is toch ook op de 27e ingegaan? Waarschijnlijk schrijven ze het geld "vrijwel" van te voren af, aan het begin van de maand.

edit: net even mijn factuur bekeken.
Ik betaal mijn hi abonnement achteraf, zodat mijn gebruikte beltegoed direct kan worden verrekend met het totaal en de left-overs van vorige maand.

Voor meer info hierover kan je trouwens beter gewoon contact opnemen met Hi, of kijken op hun website.

[ Voor 11% gewijzigd door TheJoker op 03-05-2005 19:41 . Reden: factuurtje bekeken ]

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
Wat voor geheugen kaarten kunnen er nou in de 6230í MMC weet ik maar ook SD was mij vertelt. Daarnaast heb je ook Reduced MMC en MINI SD :? dus welke is het nou

Hieronder staan ze:

http://www.mediamarkt.nl/...pdf/NL_MM_VNL_0305_10.pdf

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 06-09 12:26
Het beste kan je RS-MMC halen, dat is de opvolger van MMC en is dus nieuwer, kleiner en vooral sneller. (en betaalbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
mijn foon blijft vaker hangen bij 3gp filmpjes die ik op mijn vorige telefoon had, de 6230.....zijn er meer mensen die dit hebben...soms gaat eht goed....soms gaat het niet goed en blijft het filmpje hangen....de tijd loopt wel door....dus de telefoon zelf hangt niet maar moet hem wel uit zetten om weer iets te kunnen

ERG vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
woei ik heb hem ook!

ik heb alle java games eruit gedonderd, alsmede de achtergrondfoto. ik heb het thema op nokia classic gezet en nu is ie aardig snel. alleen als ik door mijn foto's scroll lagt ie echt als dikke stront.. erg vervelend. misschien dat dit met een update verholpen wordt?
lottumracing schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:04:
mijn foon blijft vaker hangen bij 3gp filmpjes die ik op mijn vorige telefoon had, de 6230.....zijn er meer mensen die dit hebben...soms gaat eht goed....soms gaat het niet goed en blijft het filmpje hangen....de tijd loopt wel door....dus de telefoon zelf hangt niet maar moet hem wel uit zetten om weer iets te kunnen

ERG vervelend
ja die van mij is al een keer blijven hangen bij een filmpje wat ik zelf had gefilmd met deze telefoon... erg storend.

[ Voor 50% gewijzigd door Fubaruba op 04-05-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
Hoi allemaal,

ik heb via een t-mobile abbonement de nokia 6230i aangeschaft. ben er echt superblij mee, alles zit erin wat erin moet zitten.
ik heb er zelf al een filmpje met een bitrate van 200kb/sec ingezet van 5 min. en die loopt behoorlijk synchroon.Oja, als je 1x een filmpje heb geprobeerd af te spelen die de telefoon niet ondersteunt, doen alle filmpjes het niet meer. na een reboot weer wel..... :/
Even nog over dat logo op de telefoon zelf. dit is een klein bescheiden logo aan de achterkant net onder de camera. vindt het verder niet storend ofzo. is ongeveer 2cm. lang.
Ook nog even over de snelheid. een ander thema kiezen heeft geen invloed op de snelheid bij mij. wel maakt het uit of ik in een map blader met plaatjes met resolutie 1280x1024 of plaatjes van bijv. 208x208. die thumbnails maken kost gewoon veel tijd. andere mappen browsen gaat wel snel.

als dank voor de antwoord op de vraagjes, heb ik onderaan het bericht nog wat tips staan en een link naar mn site waar ik mn wallpapers heb staan. (graag reactie of ze leuk zijn :9 )

=============================================

Vraagjes :

- als ik een plaatje (zelf ingevoerd via mmc) wil bewerken, dmv een pictogram of frame in te voegen, komt ie met de melding : niet toegestaan door activeringssleutel. :\'( hoe komt dit ??

- wat is de maximalen snelheid van bluetooth ? is dit 1mbit/sec, (ofwel max. 100kb/sec.) en is dit niet veel te traag om mp3s op je mmc-kaartje te zetten. ik zag al dat mensen in de praktijk niet boven de 56 kb/sec komen. ook heb ik gelezen dat de snelheid van usb hetzelfde is. dit is bullshit volgens mij. heeft iemand ervaring met die usb-kabel ??

- weet iemand waar je de nokia-usb-kabel (DKU-2) goedkoop kan kopen. ik vindt 40 euro wel een belachelijk hoge prijs voor een kabeltje }) . En is er eventueel een kabel niet officieel van nokia die goedkoper is en goed werkt ? en kan er ook er een seriele kabel gebruikt worden en hoe snel is ie dan ?

- is het mogelijk om in minder gecomprimeerde modus een video op te nemen met je camera ? (met een hack of whatever) mn instellingenen staan al op hoog.

- is er een programma/toepassing om je contacten in een keer toe te voegen aan de hand van een excel-lijst ? ik heb nu een lijst staan met velden zoals groep,achternaam,voornaam,mobiel,vast,adres,ovige etc.

- wat gebeurt als ik toch eigenwijs een 1gb mmc-kaart erin zet ? is er misschien een hack/truukje om toch een mmc-1gb te kunnen gebruiken ?

==============================================

*Tips*

- met het programma ImTOO 3GP Video Converter kan je van elk willekeurig film(pje) een *.GP3-bestand maken. je kan dan beter de bitrate opschroeven naar 200kb (ipv 40kb standaard). ik heb t al geprobeerd en t werkt goed, alleen bij een te hoge bitate kan het geluid niet goed meer synchroon lopen.

- stel je instellingen zo in dat ie je gegevens (plaatjes,filmpjes,audio etc.) op je mmc-kaartje opslaat. is makkelijker als wat over wil via een kaartlezer.

hier de link naar de wallpapers ! ik heb ze alllemaal zelf gemaakt en ben er ook een paar uur zoet meegeweest, dus een bedankje mag er wel vanaf :P

http://cloud.prohosting.com/mieg/nokia6230i/

[ Voor 10% gewijzigd door mieg_1981 op 04-05-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
tnx voor die wallpapers :D ik gebruik ze op mijn sx1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

mieg_1981 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:06:
- met het programma ImTOO 3GP Video Converter kan je van elk willekeurig film(pje) een *.GP3-bestand maken. je kan dan beter de bitrate opschroeven naar 200kb (ipv 40kb standaard). ik heb t al geprobeerd en t werkt goed, alleen bij een te hoge bitate kan het geluid niet goed meer synchroon lopen.
Tot welke bitrate kan jij het nog met synchroon geluid afspelen? Is het mogelijk aac audio te gebruiken en zo ja met welke bitrate?

Ik heb zelf al wat videos gemaakt. (Nu de telefoon nog.) Ik gebruik alleen maar gratis software. Ik encodeer de video met virtualdub en de 3ivx codec. Ik encodeer de audio met nokia multimedia converter (of aacenc). De boel voeg ik samen met mpeg4ip tools. Ik weet alleen nog niet hoe ver je kan gaan qua bitrate. En of aac nou wel of niet wordt ondersteund door de 6230i in een .3gp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
acc kan je wel als muziek-bestand afspelen. onder een filmpje weet ik niet. die imtoo 3gp video convertor gebruikt maar 1 audio codec, de amr_nb. je kan zelfs een video-bitrate tot wel 400 kbs afspelen (haarscherp beeld en toch nog wel vloeiend) alleen worden de bestand heel groot en audio sync niet meer. sommige 3gp kunnen wel afgespeeld worden met de nokia-software en quicktime, maar dat betekend niet dat ie het ook op de telefoon doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

mieg_1981 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 18:03:
acc kan je wel als muziek-bestand afspelen. onder een filmpje weet ik niet. die imtoo 3gp video convertor gebruikt maar 1 audio codec, de amr_nb. je kan zelfs een video-bitrate tot wel 400 kbs afspelen (haarscherp beeld en toch nog wel vloeiend) alleen worden de bestand heel groot en audio sync niet meer. sommige 3gp kunnen wel afgespeeld worden met de nokia-software en quicktime, maar dat betekend niet dat ie het ook op de telefoon doet.
Lijkt het geluid nog ergens op dan als je amr_nb gebruikt? Met nokia multimedia converter kan je ook amr_wb gebruiken. Een .3gp met aac geluid wordt niet afgespeeld met nokia software, dus zal het in de telefoon ook wel niet werken. Wat voor video codec gebruikt imtoo? H 263 of mpeg-4? Mijn ervaring tot nu toe is dat de kwaliteit van mpeg-4 ruim hoger ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
geluid in amr_nb klinkt best aardig nog. mpeg4 is idd betere kwaliteit, maar H263 is de enige codec die de telefoon ondersteunt (voor zover ik weet). ook een aanpaste resolutie hoger dan 176x144 wordt niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Hij ondersteunt volgens nokia wel mpeg-4.

[ Voor 43% gewijzigd door jvo op 04-05-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Laatst online: 08-09 12:55
Nasty Nate schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:44:
Het beste kan je RS-MMC halen, dat is de opvolger van MMC en is dus nieuwer, kleiner en vooral sneller. (en betaalbaar)
Ok kleiner zeg je... past deze dan ook in de 6230í en is die ook compatible?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staan er nog een paar... :9

http://www.jhonny.org/wap/?type=3

Ik heb nog steeds dat ie hangt na een mp3 van groter dan 1 mb, bij de belcompany mag ik em ruilen voor een andere of een ander toestel. Misschien ga ik wel voor de samsung d500...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Beetje jammer dat die te klein zijn. Het scherm van een 6230i is 208x208, niet 128x128.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze telefoon ook sinds vandaag, leuk dingetje.. zou op deze telefoon ook zoiets kunnen zoals fullscreen caller? zodat je een grote foto van degene ziet die je belt, ipv zo'n kleine?

Ik had hiervoor een Nokia 6600, maar die had symbian, dus weet niet of er ook zoiets voor deze telefoon is :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
frogger3d schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:25:
Volgens de helpdesk beginnen ze vandaag met versturen en zullen de eersten de kaartjes deze week (vrijdag of zaterdag) ontvangen, de rest volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn spellen zijn ook allemaal super klein...:S

heeft iemand er al wat op gevonden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
mijn 512 mb kaartje zat bijgeleverd in de doos toen ik m kocht (dat zondag 1 mei).

er kan toruwens alleen een normale mmc in de telefoon, geen rs-mmc (reduced size)

en het antwoord op de foto om te zien wie er belt is ja, kan een foto via je computer erbij zetten of met de camera.

maar weet iemand al antwoorden op mn vraagjes eerder gesteld in deze thread ??? :? :| :/ :?
ben nog nix wijzer geworden...

[ Voor 13% gewijzigd door mieg_1981 op 04-05-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
mieg_1981 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 23:02:
en het antwoord op de foto om te zien wie er belt is ja, kan een foto via je computer erbij zetten of met de camera.
dat was de vraag niet, de vraaag was of ie niet groter kan worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 10:38:
[...]

dat was de vraag niet, de vraaag was of ie niet groter kan worden weergegeven.
precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ik zit namelijk met hetzelfde... beetje lame, zo'n kleine foto. ik heb me helemaal rotgezocht, maar misschien dat het wordt doorgevoerd in een nieuwe firmware versie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 07:44
KifArU schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 21:30:
[...]

Volgens de helpdesk beginnen ze vandaag met versturen en zullen de eersten de kaartjes deze week (vrijdag of zaterdag) ontvangen, de rest volgende week.
Klopt :-) Heb hem vanochtend per post ontvangen.....

Afbeeldingslocatie: http://www2.kevertje.nl/nokia/tmobile.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf (nog?) geen 6230i maar ik heb alvast een paar wallpapers gemaakt. Die eerste 3 wallpapers izijn vooral handig als je het netjes wilt houden en zoveel mogelijk tekst op je scherm hebt staan; zoals datum/tijd/profiel e.d.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230i/video.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230i/photo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230i/music.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230i/greenfields.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230i/longhorn5048.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230i/longhorn5060.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230i/longhorn.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230i/mac1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230i/mac2.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230i/mac3.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Ik heb nu een 6230 en kan er mee bellen.

Kan dat ook met de 6230i??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rekkie schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:57:
Ik heb nu een 6230 en kan er mee bellen.

Kan dat ook met de 6230i??
8)7 Tuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een paar dagen de 6230i, ik wil graag me email instellen, maar dit kan niet, als ik naar de emailinstellingen ga, krijg ik de melding dat er geen instellingen gevonden zijn, en dat ik de provider moet inschakelen. Bij me oude 6230 kon ik gewoon zelf de instellingen invoeren, kan dit niet meer? Ik heb telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 06-09 12:26
Cruzer schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:42:
[...]

Ok kleiner zeg je... past deze dan ook in de 6230í en is die ook compatible?
Ja hoor, als je een RS-MMC kaart koopt dan krijg je daar netjes een adapter bij waardoor de kaart prima in de 6230 past. (en in wat oudere kaartlezers e.d.)
mieg_1981 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 23:02:

er kan toruwens alleen een normale mmc in de telefoon, geen rs-mmc (reduced size)
Ik weet niet wie je dat wijs heeft gemaakt maar er kan dus zoals ik hierboven zeg prima een RS-MMC in de 6230(i)

Ik heb mijn 6230 met 512MB MMC naast een 6230i met 512MB RS-MMC van kameraad gehouden en dezelfde acties uitgevoerd op de kaart en de RS kaart is echt beduidend sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Nasty Nate schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:28:
Ik heb mijn 6230 met 512MB MMC naast een 6230i met 512MB RS-MMC van kameraad gehouden en dezelfde acties uitgevoerd op de kaart en de RS kaart is echt beduidend sneller!
Eum ja, lekkere vergelijking hé? De 6230 ís langzamer in veel dingen wat ik hoorde, en iemand die m'n 6230i laatst even vasthad zij dat die sneller werkte dan de 6230 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

Krijg je een rs-mmc bij t-mobile?

Over dat bellen met de 6230i.. Ik vind het volume te laag. Mijn Siemens A52 belt met meer achtergrondgeluiden beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vette walpapers, zitten paar hele chille tussen:D

@jvo

hoe zit het met je thema??, ik w8 met smacht:D

heeft iemand al wat spellen die het fullscreen doen?? ik heb er eentje, zo'n lame summergame spel maar voor de rest valt et tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Iemand enig idee hoe ik een Operator Logo er af kan halen? Overal op het net staan wel plaatjes (.nol bestanden), maar daar kan ik niets mee.

In het instellingen menu heb ik ook een optie om het logo aan te zetten, maar dan roeptie dat er geen logo's op de telefoon gevonden zijn. Moet ik die .NOL bestandne ergens anders neerkwakken oid?

Heb ook al geprobeerd via wap, maar hij blijft standaard met GPRS inbellen (ipv wap...), wat ik niet aan heb staan bij de provider

Ik wil alleen ff dat kl*te logotje weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neejoh schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 15:29:
Iemand enig idee hoe ik een Operator Logo er af kan halen? Overal op het net staan wel plaatjes (.nol bestanden), maar daar kan ik niets mee.

In het instellingen menu heb ik ook een optie om het logo aan te zetten, maar dan roeptie dat er geen logo's op de telefoon gevonden zijn. Moet ik die .NOL bestandne ergens anders neerkwakken oid?

Heb ook al geprobeerd via wap, maar hij blijft standaard met GPRS inbellen (ipv wap...), wat ik niet aan heb staan bij de provider

Ik wil alleen ff dat kl*te logotje weg :'(
www.bamikanarie.nl bijvoorbeeld; (zo zijn er nog ik weet niet hoeveel beltonen sites met dezelfde contant dus geen spam)

daar ga je naar de afdeling logo's
dan zie je het 1e logo linksbovenin; deze is blank
klik daarop en volg de instructies.
het kost natuurlijk wel geld maarjah dit is de makkelijkste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Mja, op vodavone zelf kon ik ook voor 1,50€ een blank logo downloaden, maar dat vind ik gewoon belachelijk :/ Zelf op mijn 6230 (geen i :P) lukte het namelijk wél gratis, maar op de phone van een maat van me (wél de i) lukt het niet op de een of andere manier... Ach schijt, dan maar 1.30€ dokken :P

Thnx iig voor je reply!

[ Voor 12% gewijzigd door Neejoh op 07-05-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook maar zon blanco logo besteld via bamikanari... stom eigenlijk dat dat gewoon niet standaard is in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Laatst online: 08-09 22:48
Even een vraagje,

Als ik bij mijn 6230i een frame wil zetten om een foto zegt hij dat er geen goede activeringssleutel is. Is iemand er al achter gekomen hoe je deze sleutels op je telefoon krijgt.

p.s. heb vandaag ook mijn 512 mb kaartje van t-mobile ontvangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 13:45:
vette walpapers, zitten paar hele chille tussen:D

@jvo

hoe zit het met je thema??, ik w8 met smacht:D
Tja, ik wacht ook met smacht op m'n telefoon. Als ik 'm heb ga ik dat thema echt nog wel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
damn, die galerij doorscrollen gaat echt belachelijk langzaam. kun je de foto's niet gewoon zonder thumbnail weergeven in een lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds eergister ook de Nokia 6230i maar kan op de een of andere manier geen foto's bekijken die ik toegestuurd krijg vanaf een samsung D500 via bluetooth? Ik krijg de foutmelding "Bestands formaat word niet ondersteund" terwijl het gewoon een .jpg is? Heb het al met verschillende toestellen geprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 21:37:
mijn spellen zijn ook allemaal super klein...:S

heeft iemand er al wat op gevonden??
andere spellen downloaden/kopen.. heeft iemand ergens nog wat leuke legale software gevonden? (en niet getjars.com) tot nu toe heb ik nog niet veel gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

daFubar schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:36:
damn, die galerij doorscrollen gaat echt belachelijk langzaam. kun je de foto's niet gewoon zonder thumbnail weergeven in een lijst?
Ik heb het idee dat het sneller gaat als de foto's in de telefoon zitten en niet op de mmc. Misschien is die mmc van 512mb sneller dan die 32mb die ik nu heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

http://www.mobymemory.com/Content/2Gb.MMC.2120.html
Ik lees net dat er soms een 2gb mmc in past.. Jammer dat die bijna net zo duur als de telefoon zelf zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-03 10:23

guz

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:34:
Ik heb sinds eergister ook de Nokia 6230i maar kan op de een of andere manier geen foto's bekijken die ik toegestuurd krijg vanaf een samsung D500 via bluetooth? Ik krijg de foutmelding "Bestands formaat word niet ondersteund" terwijl het gewoon een .jpg is? Heb het al met verschillende toestellen geprobeert.
de ene jpg is de andere niet.
heb het omgekeerd ook gehad, toen ik een achtergrondje op de D500 wou wijzigen.... pikte ie niet iedere jpg.

zou wel jammer zijn, meisje heeeft een D500 en ik wil ook de 6230i scoren... kunnen we elkaar geen footootjes sturen?

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frogger3d schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:34:
[...]

Ik heb het idee dat het sneller gaat als de foto's in de telefoon zitten en niet op de mmc. Misschien is die mmc van 512mb sneller dan die 32mb die ik nu heb...
Daar heb ik ook last van. Video kijken vanaf de meegeleverde MMC kaart gaat bijna niet. Verplaats ik het bestandje naar het interne geheugen, dan gaat het een stuk beter! Ik zal binnenkort trouwens eens uitzoeken welk formaat video enzo nou eigenlijk het beste draait.

Weet iemand of een nieuwe MMC kaart sneller werkt dan de meegeleverde?
Kunnen jullie ook eens jullie ervaringen plaatsen over het video kijken?
Klopt het dat je bij video kijken alleen die brakke AMR_NB codec kunt gebruiken voor geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 02:12:
[...]
Daar heb ik ook last van. Video kijken vanaf de meegeleverde MMC kaart gaat bijna niet. Verplaats ik het bestandje naar het interne geheugen, dan gaat het een stuk beter! Ik zal binnenkort trouwens eens uitzoeken welk formaat video enzo nou eigenlijk het beste draait.

Weet iemand of een nieuwe MMC kaart sneller werkt dan de meegeleverde?
Kunnen jullie ook eens jullie ervaringen plaatsen over het video kijken?
Klopt het dat je bij video kijken alleen die brakke AMR_NB codec kunt gebruiken voor geluid?
Je kan zowat alle video omzetten met Nokia Multimedia Converter 2.0. (zie op google)
mpg naar G3P (formaat van de nokia). Best geinig. heb op die manier 3 video clips (mpeg) omgezet en kan ze nu op me telefoon bekijken. Uiteraard moet je er niet teveel van voorstellen qua kwaliteit, maar... Et ken :)

Wat betreft dat MMC, Ik denk dat dat puur toegangstijden zijn. Van intern geheugen is dat wel sneller.
Dat zal misschien met een MMCRS iets beter zijn (ik meen ergens in deze draar gelezen te hebben dat dat al geprobeert was).
Laten we wel zijn, als je films wilt kijken kan je beter voor een PDA gaan, vind ik :)

PS: Super toestel vind ik het. echt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz

guz

Postjuh schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:04:
[...]
Laten we wel zijn, als je films wilt kijken kan je beter voor een PDA gaan, vind ik :)
mmm, wat dacht je van de TV?

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, je kunt wel zeggen dat je hem niet moet gebruiken voor films kijken, maar ik heb deze telefoon specifiek gekozen omdat je er video mee kunt afspelen, zodat ik Simpsons kan kijken op mijn mobiel ;)

Ik heb een probleem dat de een filmpje stopt na een bepaalde tijd. Een oplossing is filmpjes in stukjes knippen, maar echt ideaal is dat ook niet :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz

guz

mischien eerder gemeld, ik zie hem nu voor het eerst:
http://www.mobile-review.com/review/nokia6230i-en.shtml (da's niet die nep-scoop)

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
Heeft iemand deze telefoon al op Linux proberen te mounten mbv de datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

haling schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:22:
Heeft iemand deze telefoon al op Linux proberen te mounten mbv de datakabel?
Wel via bluetooth maar dat lukte mij niet echt.. Kon wel pairen maar gnome-bluetooth-manager is brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
Ik ben inmiddels zover dat er wel een /dev/sda1 komt, maar vervolgens krijg ik de melding dat er geen partities gevonden kunnen worden... Zal wel iets gemist hebben in m'n kernel...

Wij proberen het vanavond weer eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 11-09 15:48
Ik heb ´m inmiddels 2 weken geleden besteld bij GSMeasy.nl, maar tot op heden nog niks mogen ontvangen.. Ze hadden me gebeld om te zeggen dat hij niet meer op voorraad was en dat dit een week of 2 zou duren, maar ik begin nu toch echt wel te balen. :/

Ik heb gister nog een mailtje gestuurd met de vraag of ze al iets wisten over de verkrijgbaarheid, maar heb hierop ook nog geen antwoord gekregen.

2 Weken langer wachten op je nieuwe telefoon is zowiezo al klote, maar nu ben ik dus ook nog m´n huidige 6210 kwijt geraakt met uitgaan afgelopen zaterdag!! :( 8)7 :X (zomerfeesten hè, zucht...)

Zijn er meer mensen die ´m bij GSMeasy besteldt hebben die dit probleem ook hebben?!?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb hem ook bij GSMeasy besteld en heb hetzelfde probleem. Gister toevallig ook een mail gestuurd en geen reactie. Kijk net bij orderstatus en ik zie dat ze hem net verstuurd hebben! Dus advies luidt om even bij je orderstatus te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

spatlip schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:25:
Ik heb ´m inmiddels 2 weken geleden besteld bij GSMeasy.nl, maar tot op heden nog niks mogen ontvangen.. Ze hadden me gebeld om te zeggen dat hij niet meer op voorraad was en dat dit een week of 2 zou duren, maar ik begin nu toch echt wel te balen. :/
[...]
Zijn er meer mensen die ´m bij GSMeasy besteldt hebben die dit probleem ook hebben?!?
Ach, bij gsmstunts is het niet anders. Ik wacht inmiddels 3 weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m vrijdag besteld bij T-Mobile, kan echt niet wachten! K heb nu de T610, dan is dit toch een hele grote vooruitgang..zowieso is de camera (0,1MP bij T610) al 13 keer beter! Ik heb dit hele topic doorgelezen en ben eigelijk gaan de weg alleen maar blijer geworden met deze keuze!
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:34:
Mjah, je kunt wel zeggen dat je hem niet moet gebruiken voor films kijken, maar ik heb deze telefoon specifiek gekozen omdat je er video mee kunt afspelen, zodat ik Simpsons kan kijken op mijn mobiel ;)
Vet dat wilde ik nou ook gaan doen met m'n family guy afleveringen! Heb ik teminste nog wat te doen in de bus! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
HAHA! Ja ik heb de orderstatus nu ook gecheckt en hij is verzonden! _/-\o_

Ik blij, pfieeuw! :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
F*ck! Nou lees ik net dat ik geen simkaart toe krijg gestuurd omdat ik voor een verlenging heb gekozen.. Net nu ik dit weekend m´n ouwe telefoon (en simkaart dus) kwijt ben geraakt met uitgaan! :'(

Iemand een suggestie wat ik nu het beste kan doen?!? :?

* Nevermind, heb T-mobile opgebeld en krijg over 2 dagen een nieuwe simkaart! Kost wel €10,- maar ik is blij! :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door JunkO op 09-05-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:28

Erw

spatlip schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:25:

Ik heb gister nog een mailtje gestuurd met de vraag of ze al iets wisten over de verkrijgbaarheid, maar heb hierop ook nog geen antwoord gekregen.

2 Weken langer wachten op je nieuwe telefoon is zowiezo al klote, maar nu ben ik dus ook nog m´n huidige 6210 kwijt geraakt met uitgaan afgelopen zaterdag!! :( 8)7 :X (zomerfeesten hè, zucht...)

Ja, ik heb vandaag een email gehad! en ze komen morgen waarschijnlijk weer binnen.
Dus hope and pray he

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:12
Ik heb de mijne vandaag binnengekregen, inclusief een 512 MB geheugenkaartje, waar helemaal niets vermeld over was bij mijn contractverlenging 8)

Ben er heel tevreden mee, begin was ff wennen (Ik ben sony ericsson gewend) en heb gelijk Video's e.d. eropgezet. Ik heb het geprobeerd met die Nokia Media Converter, maar dat is echt crap en op de telefoon speelt ie geen geluid af en loopt ie vast als je een filmpje voor de 2e keer afspeelt :(
ook met ImToo 3gp converter gewerkt maar daar kwam ik niet echt uit :+

Dus na lang googlen heb ik dit gevonden:

http://www.nurs.or.jp/%7Ecalcium/3gpp/3GP_Converter031.zip

En dat werkt vrij aardig! (eerst English kiezen en dan voor 3GPP+AMR en dan QCIF). Misschien een aanrader voor andere mensen die er net als mij ook niet uitkwamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
jvo schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:01:
[...]

Ach, bij gsmstunts is het niet anders. Ik wacht inmiddels 3 weken :(
ik ook gsmstunts besteld maar heb hem nu toch al zeker ....ff checken...22 april...dus dat zijn alweer bijna 3 weken.....alleen nog wachten op mijn geld en het geheugenkaartje....heb de 26e de t-mobile kaart op de bus gedaan dus verwacht dat ik die vandaag of morgen binnenkrijg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
De pakketdienst is net geweest met een zeer mooie, spiksplinternieuwe Philips Diga... eeeh Nokia 6230i erin!! _/-\o_

Nog even de accu opladen en dan zal ik mijn bevindingen wel even laten weten hier...

Adios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
weet iemand al hoe je de thumbnails wegkrijgt in je galerij? ik wordt doodmoe van die traagheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:25

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik heb zojuist mijn T-Mobile abbo verlengt voor een 6230i :*)

Abbo is gedowngrade van 150 naar 100 minuten, verlengd met slechts 1 jaar en ik krijg er een 512MB mmc kaartje bij... Best wel een goede deal :)

Als het goed is heb ik 'm binnen 10 werkdagen binnen.. laat wel weten wat ik er van vind.. Alleen nog even opzoek gaan naar een BT dongle...

* Standeman is blij

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frogger3d schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:34:
[...]

Ik ben er net achter gekomen dat de hele telefoon er sneller van wordt als je een wallpaper insteld die op je telefoongeheugen staat en niet op je MMC.
Ik hoop wel dat er binnenkort firmware updates komen want ik vind de telefoon echt irritant traag vergeleken met mijn normale 6230. Ook is het geluid van de beltonen ineens een stuk zachter geworden en is het geluid van de spelletjes nauwelijks hoorbaar. Erg slordig hoor..

Ik heb trouwens nog geen seconde spijt gehad van mijn aankoop trouwens dus zo erg zit ik nou ook weet niet te balen, momenteel is dit gewoon de beste telefoon. En Golf Tour ROCKS! :D
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.