Ik weet niet waar dat logo zit, maar hij zal wel aan de buitenkant zitten.kevertje1977 schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:29:
[...]
Waar zit dat logo dan en is het een logo wat aan de buitenkant zit ?
Waar heb je hem besteld ? Hij is niet overal leverbaar helaas...
Ik heb hem besteld bij gsmstunts.nl, maar daar is hij ook niet direct leverbaar. Ze hebben daar wel zowel de T-mobile als de standaard variant.
Nou, ik kan me goed voorstellen dat die telefoon niet in staat is 1 Mbps te verstouwen. Tenzij het met een DMA-systeem gaat, moet dat toch via de processor gaan. (In java haalt een 7210 tienduizend operaties, dus ik kan me er iets bij voorstellen.)lottumracing schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:52:
de datasnelheid heeft vaak niks te maken met de telefoon zelf....je processor snelheid heeft toch ook niks te maken met je geheugensnelheid....
Hij lijkt op sommige plekken waziger te zijn dan andere. Of komt dit door de regen?pierre-oord schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:07:
In nachtstand zijn de foto's erg spikkelig (witte puntjes) maar overdag met voldoende licht zijn de foto's gewoon goed. Zonder extra bewerking heb ik deze foto even uit mijn raam genomen. Hierin kun je de scherpte denk ik aardig zien.
[afbeelding]
[ Voor 56% gewijzigd door jvo op 18-04-2005 16:14 ]