When the pink is snookered, Go for the brown
Nokia 6230i wordt verwacht bij: | |
GSMhuis | € 309,00 |
Telecom4u | € 332,94 |
Smartphoneshop | € 339,00 |
GSM Dealer | € 345,00 |
Belstore | € 400,00 |
Als jullie deze telefoon ergens zien, wil je hem dan ook posten? Kunnen we handig lijstje maken. Als die uit is weet ik dan meteen waar ik hem kan kopen, ik zie nu al een enorm prijsverschil !!!
[ Voor 11% gewijzigd door pierre-oord op 06-04-2005 18:36 ]
aanvulling, hij staat nu ook op pricewatch....pierre-oord schreef op woensdag 06 april 2005 @ 18:35:
Ik heb hier een lijstje van NL shops uit de pricewatch gehaald die de phone binnenkort verwachten.
Nokia 6230i wordt verwacht bij: GSMhuis € 309,00 Telecom4u € 332,94 Smartphoneshop € 339,00 hmggsm.nl € 340.00 GSM Dealer € 345,00 Belstore € 400,00
Als jullie deze telefoon ergens zien, wil je hem dan ook posten? Kunnen we handig lijstje maken. Als die uit is weet ik dan meteen waar ik hem kan kopen, ik zie nu al een enorm prijsverschil !!!
Van Smartphoneshop kreeg ik net dit mailtje (aanhef enzo gestript):
Ik heb ook nog paar andere shops gemailt, weet iemand meer? En wil je de link naar de pricewatch geven, ik kan hem niet vinden namelijkHet is nog onduidelijk wanneer wij de Nokia 6230i gaan leveren. Hoogstwaarschijnlijk zal dit binnen een korte tijd leverbaar zijn.
Verwijderd
Weet je toenvallig de bron of is dit inside-informationJoEEE schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 01:00:
Ik heb dat belcompany dit jaar ook gaat stunten met een gratis nokia 6230i icm een 1 jarig orange 32,50. Dat is het erg voordelig. Eerste 6 maanden 32,50, 3x22,50, 3x12,50. Dan betaal je voor dit telefoon maar 300 euro. En als je je beltegoed terug casht, nog minder.
Alleen weet ik niet of orange beetje goed is, ik heb nu KPN, en ben daarmee best tevreden. Is die beter of minder dan orange? (M´n kpn abbo loopt nog 1,5 jaar denk ik)
[ Voor 4% gewijzigd door pierre-oord op 08-04-2005 10:20 ]
het enige voordeel van orange is alles in 1 belbundel.....
Zo'n 300 euro is wel een aantrekkelijke prijs moet ik zeggen! Maar zelf verwacht ik het toestel pas in juni.pierre-oord schreef op woensdag 06 april 2005 @ 18:35:
Ik heb hier een lijstje van NL shops uit de pricewatch gehaald die de phone binnenkort verwachten.
Nokia 6230i wordt verwacht bij: GSMhuis € 309,00 Telecom4u € 332,94 Smartphoneshop € 339,00 GSM Dealer € 345,00 Belstore € 400,00
En gaat die er dan helemaal uit, of blijven ze naast elkaar bestaan? De 6230 zonder i is natuurlijk voor vrijwel iedereen ook genoeg. OTOH, kan ik me ook goed voorstellen dat de nieuwe niet echt significant duurder is om te produceren, en ze dus geen 2 lijnen van 1 toestel naast elkaar houden.
Iig krijg je een goede dump van de oude 6230's. Misschien maar's een kopen voor m'n moeder..
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Er zit ook gratis een 512 MMC kaartje bij
Ga ervan uit dat hij je bij een 1 jarige verlenging 29,50 kost, ben je een grote beller dan is ie gratis.
Dit is dus via de klantenservice van T-mobile en enkel bij een verlenging!
Verwijderd
Hoewel hij niet op de website staat van t-mobile, zal ik morgen eens bellen met de klantenservice. Een aantal weken geleden vroeg ik hoe met de umts mogelijkheden bij t-mobile zat. Volgens de ks zouden ze daar dit jaar zeker niet mee beginnen. Als dat zo is, dan valt voor mij de keuze op de 6680 af, wat betekent dat de 6230i wel een goede keuze is.Procyon for life schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:49:
Hij is al verkrijgbaar voor T-Mobile klanten, ik heb er al een paar verkocht.
Er zit ook gratis een 512 MMC kaartje bij
Ga ervan uit dat hij je bij een 1 jarige verlenging 29,50 kost, ben je een grote beller dan is ie gratis.
Dit is dus via de klantenservice van T-mobile en enkel bij een verlenging!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Dan zou ik waarschijnlijk over een week m'n phone al moeten hebben...
Zit er standaard bij die telefoon eigenlijk zo'n 512MB kaart, of is dat echt iets van T-mobile?
Dat is toch echt 150 euro te duur, wat eenDirk-Jan schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:06:
Ik heb em voor 169 euri met een verlenging van een vodafone 300 abo. ik mag em 26 april ophalen...

Als je via T-mobile verlengt (12 maanden) met 150 minuten krijgt je hem voor 29,95 inclusief een gratis 512 MB MMC kaartje twv ruim 40 euro! (krijg je hem nog gratis thuisgestuurd ook
Voor zover ik weet is dat alleen bij het T-mobile pakket.pierre-oord schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:14:
Ik heb de telefoon inmiddels bij hmggsm.nl besteld, ze zeggen dat ze deze in zo'n 5 dagen zouden moeten kunnen leveren. Ik hoop dat ze inderdaad woord kunnen houden
Dan zou ik waarschijnlijk over een week m'n phone al moeten hebben...
Zit er standaard bij die telefoon eigenlijk zo'n 512MB kaart, of is dat echt iets van T-mobile?
[ Voor 3% gewijzigd door procyon op 11-04-2005 00:59 ]
Klinkt goed, hopen dat Vodafone een vergelijkbare aanbieding heeft.Procyon for life schreef op maandag 11 april 2005 @ 00:54:
[...]
Dat is toch echt 150 euro te duur, wat een![]()
Als je via T-mobile verlengt (12 maanden) met 150 minuten krijgt je hem voor 29,95 inclusief een gratis 512 MB MMC kaartje twv ruim 40 euro! (krijg je hem nog gratis thuisgestuurd ook)
Verwijderd
Als jullie het zeker weten dan ga ik morgen maar effe snel bellen
Verwijderd
http://www.telecomvergeli...earch&keywords=nokia+6230
Het gaat om zakelijke abbo's en het schijnt al een oude actie te zijn, voorlopig lijkt het dus niet helemaal te kloppen.
Maar als jullie meer weten dan hoor ik het graag
het probleem is dat ik in het buitengebied woon, en in mijn huis hebben alleen vodafone en kpn bereik. Daar KPN complete afzetters zijn, en O2, orange en tmobile géén dekking hebben, blijft alleen vodafone over. overigens heb ik mijn oude 6230 (een v3.15 nog) al verkocht voor 130 euri, dus adt scheelt enigzins... ach... voor 40 euri ben ik weer bij, en dat 3G gebeuren is mij nog te duur. anders wad de 6680 misschien wel een kandidaat.Procyon for life schreef op maandag 11 april 2005 @ 00:54:
[...]
Dat is toch echt 150 euro te duur, wat een![]()
Als je via T-mobile verlengt (12 maanden) met 150 minuten krijgt je hem voor 29,95 inclusief een gratis 512 MB MMC kaartje twv ruim 40 euro! (krijg je hem nog gratis thuisgestuurd ook)
.
Eerst maar eens dat videobellen uit de boom kijken
Verwijderd
Ze hebben dus inderdaad sinds vrijdag de Nokia 6230i (30 euro) erbij. Ik vroeg dus of ik deze kon nemen ipv de nokia 6230.
Dit kon helaas niet meer omdat toestel al was besteld en aangemeld bij TPG post. Wel kon ik het volgelde doen:
Ik moet mijn telefoon weigeren bij de postbode, dan komt mijn verlenging te vervallen en kan ik daarna opnieuw mijn abbo gaan verlengen en dan wel met 6230i. Ik vind dit allemaal een vreemde gang van zaken. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt en gaan ze achteraf niet moeilijk doen??
Ik vind het eigenlijk zeer netjes,Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:55:
Net dus even contact opgenomen met T-mobile.
Ze hebben dus inderdaad sinds vrijdag de Nokia 6230i (30 euro) erbij. Ik vroeg dus of ik deze kon nemen ipv de nokia 6230.
Dit kon helaas niet meer omdat toestel al was besteld en aangemeld bij KPN. Wel kon ik het volgelde doen:
Ik moet mijn telefoon weigeren bij de postbode, dan komt mijn verlenging te vervallen en kan ik daarna opnieuw mijn abbo gaan verlengen en dan wel met 6230i. Ik vind dit allemaal een vreemde gang van zaken. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt en gaan ze achteraf niet moeilijk doen??
Je huidige toestel is al onderweg, je weigert hem (T-Mobile maakt kosten voor het transport)
Je maakt zo je overeenkomst ongedaan en mag daarna weer op een andere aanbieding ingaan.
Dit gaat overigens altijd goed
dat zegt de wet. de colpotagewet.
als jij iets online koopt heb je 8 dagen om de koop ongedaan te maken.
Het makkelijkste is door het pakket te weigeren.
Waarom is KPN afzetter? Ik heb zelf KPN, vind dat het bereik altijd wel goed zit, ze zijn toch niet zo duur? Heb abbotje van 16,50 ofzo dacht ik.Dirk-Jan schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:28:
[...]
het probleem is dat ik in het buitengebied woon, en in mijn huis hebben alleen vodafone en kpn bereik. Daar KPN complete afzetters zijn, en O2, orange en tmobile géén dekking hebben, blijft alleen vodafone over. overigens heb ik mijn oude 6230 (een v3.15 nog) al verkocht voor 130 euri, dus adt scheelt enigzins... ach... voor 40 euri ben ik weer bij, en dat 3G gebeuren is mij nog te duur. anders wad de 6680 misschien wel een kandidaat.
Eerst maar eens dat videobellen uit de boom kijken
okay, misschien een beetje ongenuanceerd, maar als je kijkt naar de cashbacks voor zowel een nieuw abo als een verlenging dan wel met gsm, komen ze niet goedkoop uit de bus. maar daar heb je wel een hele goede telecomaanbieder voor.pierre-oord schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:11:
[...]
Waarom is KPN afzetter? Ik heb zelf KPN, vind dat het bereik altijd wel goed zit, ze zijn toch niet zo duur? Heb abbotje van 16,50 ofzo dacht ik.
Het abbo wat ik nu heb heb ik gekocht los, met cashback, en kan nu voor 2 jaar lang gratis bellen voor 16,50 ofzo per maand, kost me geen ene enkele cent ?Dirk-Jan schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:17:
[...]
okay, misschien een beetje ongenuanceerd, maar als je kijkt naar de cashbacks voor zowel een nieuw abo als een verlenging dan wel met gsm, komen ze niet goedkoop uit de bus. maar daar heb je wel een hele goede telecomaanbieder voor.
Ik hoop dat er over een jaartje weer zo'n actie is, wie wil er nou niet gratis bellen?
Verwijderd
Ik werd net door T-mobile teruggebeld. De dame aan de lijn vertelde me nogmaals dat ik de telefoon moet weigeren, dan wordt deze teruggestuurd naar t-mobile. Zodra deze terug is wordt er direct de 6230i voor mij besteld en krijg ik deze zo snel mogelijk toegestuurd.
Ik vind achteraf toch dat t-mobile heel goed bezig is. Ik was dus toch iets te negatief
Dat is idd zeer netjes gedaan van T-Mobile!Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:44:
Hulde aan T-Mobile!!!!!!!!!!!!!
Ik werd net door T-mobile teruggebeld. De dame aan de lijn vertelde me nogmaals dat ik de telefoon moet weigeren, dan wordt deze teruggestuurd naar t-mobile. Zodra deze terug is wordt er direct de 6230i voor mij besteld en krijg ik deze zo snel mogelijk toegestuurd.
Ik vind achteraf toch dat t-mobile heel goed bezig is. Ik was dus toch iets te negatief
Helaas kan ik pas vanaf 18 mei mijn Telfort abbo verlengen, dus moet nog even een dikke maand wachten. Maar dan weet ik wel zeker dat hij overal uit voorraad leverbaar is.
Hij is nu ook al op www.gsmtrack.nl te bestellen en bij een 24 maanden Telfort 200 abbo gratis (excl. € 6,75 verzendkosten te betalen aan postbode).
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!
[ Voor 36% gewijzigd door dsonnaville op 12-04-2005 16:07 ]
geachte heer / mevrouw,
De 6230i gaan we wel aanbieden, het is alleen nog niet bekend wanneer dit exact gaat gebeuren.
Zodra het toestel is ons assortiment komt zullen we dit op onze internetsite vermelden.
Met vriendelijke groet,
GSMpartner Servicedesk
Betekend dit nou dat je het geheugen in de telefoon als een usb memory stick kan gebruiken, dus dat je op elke computer files kan overzetten zonder software op die computer te moeten installeren?
Verwijderd
http://www.telecom4u.nl/c...=id&KEY=04090991+04090990
Iemand die weet of het klopt?
Gratis 6230i bij het goedkoopste abbonement, dus iemand een idee ?
Die prijzen kloppen uiteraard niet. Waarschijnlijk is 't toestel vandaag op de site gezet maar hebben ze de prijzen in combinatie met een abonnement nog niet ingevuld.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:18:
Ik kom nu net een link tegen met die 6230i heel goedkoop, ik ga er morgen is voor bellen want ik vertrouw het niet.
http://www.telecom4u.nl/c...=id&KEY=04090991+04090990
Iemand die weet of het klopt?
Gratis 6230i bij het goedkoopste abbonement, dus iemand een idee ?
Verwijderd
1 jaar verlengen, voor een 6230i dus dat zou zeggen nieuwe telefoon en niks veranderd en dan gewoon weer een jaar een leuke telefoon
vr.gr.
hmmm....
Dit kreeg ik gisteren te horen van 2callGoedemiddag,
De verwachting is binnen 2 weken.
edit:
en nu lees ik dat ze hem al hebben toegevoegd op de site.....
[ Voor 14% gewijzigd door coldasice op 13-04-2005 16:35 ]
Cool toestel!
don't worry, be happy...
Waar heb je hem besteld ?Raimon schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:51:
Ik heb de nokia 6230i nu binnen en inderdaad is het een gaaf toestel. Menu is erg mooi. Heb zelf de 6230 en de i versie is wel verbeterd in meerdere opzichten.
Cool toestel!
Ik heb m nergens besteld. Wij zijn service-point van Nokia en krijgen die opgestuurd. Zodoende...
En welke ik zal kiezen... tja... Nokia service-point dus ik blijf bij de nokia
don't worry, be happy...
OkRaimon schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:00:
[...]
Ik heb m nergens besteld. Wij zijn service-point van Nokia en krijgen die opgestuurd. Zodoende...
Ik wil hem zo snel mogelijk hebben
LOS toestel dus evt tmobile gelocked, dat maakt me niet zoveel uit, heb toch een tmobile abo aangevraagd
Kan je nog meer dieper op ingaan wat je allemaal opvalt vergeleken met de gewone 6230 en nu de í versie.....Raimon schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:51:
Ik heb de nokia 6230i nu binnen en inderdaad is het een gaaf toestel. Menu is erg mooi. Heb zelf de 6230 en de i versie is wel verbeterd in meerdere opzichten.
Cool toestel!
Hoe zit het met dat usb-verhaal dat je je gsm als opslag medium kan gebruiken?
En hoe is de gespreksvolume? I
Ik merkte bij mijn 7250i dat de gespreksvolume zacht is terwijl die maximaal staat. Als ik dit vergelijk met mijn 8310 bij die is de gespreksvolume stuk harder. Ik gebruik T-Mobile maar ook met KPN had ik dit.
En nog meer dingen die je opvalt
Thanks
Verwijderd
kun je zeggen wat voor soort geheugen er in zit, rs-mmc of dv-rs-mmc en hoe groot het geheugen is?Raimon schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:00:
[...]
Ik krijg er geen geheugen module bij, maar heb gewoon de geheugenkaart van mn oude 6230 erin gestoptVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:37:
[...]
kun je zeggen wat voor soort geheugen er in zit, rs-mmc of dv-rs-mmc en hoe groot het geheugen is?
Normale mmc dus
don't worry, be happy...
Ik gebruik nog maar een dag dus... maar volume is gewoon goed. Menu is erg veranderd. Mooier... je kunt nu thema's instellen. Push-to Talk zit er op. geluid is stukken beter, van beltoon enzo. Maar de wekker volgens mij niet zo heel goed.. hahaha vanochtend verslapen! Camera is beter, scherm is beter... tja... eigenlijk veel verbetering.Cruzer schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:41:
[...]
Kan je nog meer dieper op ingaan wat je allemaal opvalt vergeleken met de gewone 6230 en nu de í versie.....
Hoe zit het met dat usb-verhaal dat je je gsm als opslag medium kan gebruiken?
En hoe is de gespreksvolume? I
Ik merkte bij mijn 7250i dat de gespreksvolume zacht is terwijl die maximaal staat. Als ik dit vergelijk met mijn 8310 bij die is de gespreksvolume stuk harder. Ik gebruik T-Mobile maar ook met KPN had ik dit.
En nog meer dingen die je opvalt
Thanks
don't worry, be happy...
waar heb jij hem besteld ? ik ben aan het zoeken waar ik hem kan bestellen zodat ik hem snel heb maar niemand heeft hem nog. mag dus ook tmobile gesimlocked zijn.pierre-oord schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:43:
Wil je een paar foto's posten Raimon? Ik ben wel erg benieuwd naar de kwaliteit. Overigens hoop ik mijn telefoon ook morgen te ontvangen, dan kan ik zelf testen
Volgens de verkoper hadden ze er een heleboel besteld, en die kwamen gisteren aan ofzo. Goede kans dat ze er dus nog voldoende op voorraad hebben liggen
Ben erg benieuwd naar het toestel. Nu alleen hopen dat de post niet te vroeg op de dag komt, anders mis ik het pakketje alsnog, en kan ik wachten tot maandag

Zie er toch best zilver uit. Ik wilde overigens zelf liever die met zwarte achterkant, had ik nog gevraagd. Zilveren kreeg die geloof ik zeker-weten binnen, of zwarte erbij zaten wist die niet. Ik vroeg toen of die de zwarte wilde opsturen als die erbij zat, en zo niet, dan de zilveren
Verwijderd
Zal waarschijnlijk wel de zwarte zijn..
hij gaat €449,- kosten

Iemand info wat een normale 6230 kost? Wellicht kan ik die nu goed 2e hands kopen van iemand die hem kwijt wilt, m'n moeder heeft laatst een nokia gekocht die echt niet fijn werkt.
als iemand er een kwijt wil, contact me ff op panman.nl...
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Ok thanks en met dat USB verhaal heb je dat nog getest? De 6230í is toch ook even zwaar en groot als de 6230 toch? En voelt de gsm aan? Stevig en degelijk of gammel en plastic-actig? Ik heb nog nooit de 6230 in me handen gehad dus vandaar...Raimon schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:39:
[...]
Ik gebruik nog maar een dag dus... maar volume is gewoon goed. Menu is erg veranderd. Mooier... je kunt nu thema's instellen. Push-to Talk zit er op. geluid is stukken beter, van beltoon enzo. Maar de wekker volgens mij niet zo heel goed.. hahaha vanochtend verslapen! Camera is beter, scherm is beter... tja... eigenlijk veel verbetering.
Thanks!
En @ PanMan: Weet jij wat iemand met 160sms jes op z'n telefoon wil doen eigenlijk? Dat je er een paar bewaard voor afspraken of om iets nog eens na te lezen ofzo is leuk, maar 160?? Krijg je er dan ook een zoekfunctie bij
de 6230i is 2 gram zwaarder dan de 6230....dit verschil zal hem wel in de camera zitten...batterij is utzelluft....
@ Cruzer: Als een mobiel stevig aanvoelt is die denk ik erg zwaar
Jawel maar mijn 8310 voelt ook stevig aan is erg licht, ok oud toestel geen kleurenscherm, mp3speler, mmc-slot, en camera etc etc. Maar ok, ik bedoel is het geen goedkoop plastic dat aan alle kanten kraakt.
Verwijderd
Krijg je er nu ook nog iets bij ?
Verwijderd
Dat is erg jammer want mijn favoriete kleur is wat er op de afbeelding staat.
ook bij belcompany vanaf vandaag:)Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:29:
vanaf morgen (zaterdag 16 april) leverbaar bij The Phonehouse
Dat is per vesting afhankelijk. Ik ben in ons dorp geweest waar een kleine belcompany zat en die krijgen in de loop van volgende week een eerste levering. Echter wisten ze te melden dat dit er hooguit 2/3 zullen zijn. Later de week zullen er meer komen....RSD1982 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 23:25:
ook bij belcompany vanaf vandaag:)
Leuk ding ook. Moet hem alleen nog wel ff leren kennen. Wat wel enorm handig is vind ik. Is dat "selecteerknopje" in het midden. Wat bij de 6230 geintegreerd zat in die "navigatietoets".
En het geluid en het beeld is super.
Zelfs de fotootjes zijn behoorlijk scherp vind ik. Nou nog ff al m'n contactpersonen overzetten en ik kan ermee bellen.
Ben erg tevreden met de telefoon tot nu toe. Alleen even een goede geheugenkaart kopen, want de 512 die ik heb gekocht van PEAK werkt niet goed, hij ziet hem wel, maar de telefoon kan alleen mappen erop maken en niets opslaan.
edit:
Inhoud van het pakketje was geloof ik:
- Telefoon
- Batterij (doh)
- 32MB MMC kaartje van nokia
- manual
- driver disk
Ik zet m'n bluetooth op de telefoon wel steeds weer uit, volgens mij gaat m'n batterij anders sneller leeg.
[ Voor 16% gewijzigd door pierre-oord op 17-04-2005 18:10 ]
waarom zit die usb connectie er dan op?? Ik dacht dat deze juist makkelijk was om snel mp3tjes op de mmc te zetten.
Ok dus het beste is om zo'n USB Bleutooth stick te kopen. Wordt die ook gelijk herkend door de 6230í? En kan je dan gelijk MP3 / foto's van GSM naar PC en andersom? Kan je ook sms en je telefoonboek beheren m.b.h. van je PC?pierre-oord schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:59:
ik heb nog geen speciale kabeltjes gezien voor de phone, een usb plug zit er iig niet op voor een standaard mini-usb kabel. Dus zal je dat dure ding van 50 euro nodig hebben denk ik wat alle telefoons gebruiken.
Zorg wel dat je een goede, ondersteunde bluetooth stick neemt. Bijvoorbeeld een sitecom. Zie ook het lijstje in het nokia 6230 topic. En je kunt heel gemakkelijk kopieren, onder "Deze computer" komt je telefoontoestel te staan, met daaronder een boomstructuur met o.a.een schijfletter voor het telefoongeheugen, een voor de MMC, en nog wat snelkoppelingen zegmaar naar berichten etc.
Berichten inlezen, verwijderen, sturen. Je kunt door je hele telefoon browsen.
Hartstikke handig allemaal.
Ik doe het via Infra-rood. Gebruik ik al sinds m'n 6210, 6610 en nu m'n 6310i.
Het duurt ff als je er een mp3tje opzet. Maarja, dat doe ik dan niet zo vaak. En voor de rest werkt het prima.
Ja, er zit aparte software op. Niet veel volgens mij, maar er zit een knop aan "t-zones" toegewezen waar normaal "namen" staat. En nog wat T-Mobile plaatjes etc. In principe accepteerd 'ie iedere T-Mobile sim, misschien hele oude Ben kaarten niet maar T-Mobile zal echt geen probleem zijn. En anders heb je voor maar € 10 een nieuwe sim met je oude nummer.TweakersOnly schreef op zondag 17 april 2005 @ 23:58:
Ik wil misschien de T-Mobile gelockte Nokia 6230i kopen. Weet iemand of deze versie is voorzien van speciale T-Mobile software? Klantenservice van T-Mobile kon geen antwoord op mijn vraag geven. Daarnaast heb ik nu bijna 1,5 jaar een T-Mobile abonnement. Accepteert deze telefoon elke simkaart van T-Mobile of bestaat het risico dat deze versie net mijn simkaart niet pakt.
en dan gaat het om de DKU-2 ?pierre-oord schreef op zondag 17 april 2005 @ 18:09:
Nee. In de winkel kost een usb kabel wel iets van 50 euro ofzo
zou mooi zijn, want die heb ik al...
toch gek dat dat niet bij de 6230i zit. Wel een USB connectie maar geen kabel
en ik luister veel naar mp3's op mijn telefoon, dus het overzetten met bluetooth duurt me dan veel te lang.
is deze al ergens gespot?

watskeburt
kan iemand dit testen, of is hier informatie over te vinden?
En wat ik al zei: volgens een verkoper kan de telefoon niet snel dingen ontvangne, en maakt het niet uit of je bluetooth of usb gebruikt. Daarom gebruik ik bluetooth; goedkoper én draadloos. Ik hoop dat de verkoper gelijk had en ik niet veel sneller had geweest met een usb ding.
Overigens: Ik heb een losse cardreader, die gaat echt _heel_ snel met schrijven. Als ik straks een goeie MMC kaart heb gekocht, dan zet ik gewoon af en toe het kaartje in die reader, om het heel snel te doen
mmm, hij zou gelijk kunnen hebben, maar mijn ervaring is dat verkopers maar 1 ding kunnen..... verkopen, zelden kom ik verkopers tegen die zich meer hebben in het product dan ikzelf.En wat ik al zei: volgens een verkoper kan de telefoon niet snel dingen ontvangne, en maakt het niet uit of je bluetooth of usb gebruikt.
ik ben zelf gewend om mijn bejaarde nokia 3300 te voorzien van mp3's mbv de DKU-2.
toen ik onlangs hetzelfde deed via bluetooth op een nieuw D500 was ik verbaasd/teleurgesteld over de stroperigheid. ff 100mb overzetten is er echt niet bij.
watskeburt
Wie heeft dit probleem ook? En wie heeft een eventuele oplossingen???
Mobo: P4C 800 E Dlx, P4 3.0ghz, Watercooled, DDR 1024, FX6800LE
de gewone 6230 kan max. 150 sms berichten (inbox en send samen) bevatten. De 6230i weet ik volgende week.bdu schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:37:
kan iemand die de telefoon heeft even voor me kijken hoeveel sms-berichten je kwijt zou kunnen?
Da's met de radio? Dan ligt het aan de FM ontvangst, daar had de oude 6230 ook last van.harriebarrie schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:42:
Ik heb de 6230i ook, ben er zeer tevreden over. Alleen 1 ding niet, de headset. Mijn telefoon staat op stereo... maar ik hoor mono, soms gaat hij wel even op stereo, maar gaat daarna gelijk weer op mono.... zeer irritant....![]()
Wie heeft dit probleem ook? En wie heeft een eventuele oplossingen???
Zit er niet zoiets als een geheugenstatus op? (Wat wel op mijn samsung zit)pierre-oord schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:33:
In de handleidings ofzo vind ik niets over het maximum aantal, anders moet je me maar ff 300smsjes sturen als je het echt wilt weten
Maar volgens mij zijn het er idd 150 + dat wat op je sim kan.
Meestal kan je in de branded telefoons gewoon al het abo spul proppen van dezelfde aanbieder. Let wel, in een branded telefoon die je bij een abo krijgt kan je meestal geen prepayd sims duwen.TweakersOnly schreef op zondag 17 april 2005 @ 23:58:
Ik wil misschien de T-Mobile gelockte Nokia 6230i kopen. Weet iemand of deze versie is voorzien van speciale T-Mobile software? Klantenservice van T-Mobile kon geen antwoord op mijn vraag geven. Daarnaast heb ik nu bijna 1,5 jaar een T-Mobile abonnement. Accepteert deze telefoon elke simkaart van T-Mobile of bestaat het risico dat deze versie net mijn simkaart niet pakt.
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
Zijn er al mensen die wat foto's geschoten met de 6230i online hebben staan? Is de lens een beetje degelijk om iets serieus op 1280 neer te zetten?
Redelijk offtopic, maar is er toevallig iemand die een usb-bluetooth adapter heeft waar ook al 64 bits windows drivers voor zijn? Of werken die dingen straks standaard met de drivers bij windows xp 64?
En de 7210 ook. Waarschijnlijk allemaal (van nokia, de rest zou ik niet weten). Als het met muziek maar niet zo is.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:06:
[...]
Da's met de radio? Dan ligt het aan de FM ontvangst, daar had de oude 6230 ook last van.
[ Voor 18% gewijzigd door jvo op 18-04-2005 15:25 ]
Waar zit dat logo dan en is het een logo wat aan de buitenkant zit ?jvo schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:23:
Ik heb net ook de 6230i besteld. Ik zit bij T-mobile, dus ik twijfelde over die variant. Maar na een belletje met T-mobile en het bericht dat er een niet verwijderbaar T-mobile logo opzit, ben ik voor de gewone variant gegaan. Ok, het scheelde 85,- Maar ik zie op m'n telefoon erg graag alleen de naam van de fabrikant. Ik ben benieuwd wanneer hij binnen zal komen. Ik zal dan ook wat ervaringen posten.
Waar heb je hem besteld ? Hij is niet overal leverbaar helaas...
Verwijderd
anders toch een headset mod..
*wacht met spanning op de eerste 1.3MP foto's*
verstandig om niet te veel naar die verkopers te luisteren...
Dit topic is gesloten.