En misschien werkt het ook wel om slechts een hash van die 800 bytes bij te houden?
Rustacean
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En misschien werkt het ook wel om slechts een hash van die 800 bytes bij te houden?
Rustacean
Ook als iedereen dood is of niets meer kan gaat hij gewoon door.
Hee, the Game of Life heeft maar 4 regels, en daar staat nergens in dat de tijd moet stoppen op het moment dat het zaakje doodgaat/stabiel wordt.questa schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:48:
Ook als iedereen dood is of niets meer kan gaat hij gewoon door.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Mja, binnen de scope van het 80x80 grid functioneert ie wel als oscillator. Anyway, als je zelf de randen in de gaten houdt helpt het bij het zoeken naar "echte" oscillators zoals deze (die ik met het handje heb gevonden):-NMe- schreef op maandag 05 december 2005 @ 01:06:
Klopt, maar je kan je afvragen wat het nut is. Sowieso zou een dergelijk algoritme Gosper's Glider Gun (die je in bovenstaande screenshot ziet) waarschijnlijk ook herkennen als oscillator, terwijl het dat technisch gezien eigenlijk niet is.
1
2
3
| * * ** **** ** * * |
Regeren is vooruitschuiven
Verwijderd
En dat * 3.RobIII schreef op maandag 05 december 2005 @ 01:34:
[...]
Kost je hooguit 80x80 bits = 6400 bits = 800 bytes per tick
1
2
3
| +++ verpringt continu naar + en vice versa. + + |
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 14:04 ]
Verklaar je nader
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Het is geen plaatje hoor.
Het geheugengebruik van dit programma is minimaal. Processorgebruik daarentegen...In sommige gevallen is hij niet stabiel maar groeit ie ook niet meer. Dus zal het programma iets meer geheugen moeten hebben.
Dat doe ik ook. Ik moet alleen nog even een graphics buffer aanleggen.Het is beter om alleen je regions te updaten die veranderen want hij flikkert nogal.
Het houd topic in leven, er discusieerd een mod mee en is te klein voor een nieuw topic denk ikirule schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:22:
Hoort deze discussie niet in een apart onderwerp thuis?
[ Voor 12% gewijzigd door pjvandesande op 05-12-2005 14:43 ]
Ik zei toch: 800 bytes per tickVerwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:55:
Om dit te ondervangen heb je ook nog een versie van je array nodig uit de huidige - 2 beurt
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 15:25 ]
Verwijderd
Ik snap er geen houd van wat je bedoelt, ik kan met mijn oogjes gewoon de data lezen, ik kan ook gewoon connecten naar je site bevestigen dat ik op OK heb geclicked van de dialog en hoppa daar komt de data.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 07:59:
Belangrijke mededeling
Heren, dames,
Erg leuke website dit, en erg handig gevonden tooltje.
MAAR! telkens als jullie iets maken om de data van pd5hw.nl te lezen,
moet ik iets maken om te verhinderen dat het kan!
Ik verzoek een andere URL te nemen voor de experimenten, jullie saboteren onze website
en dan dan heeft niemand meer een p2000 monitor !!!!!!
Imre Biacsics
Ontwikkelaar p2000 pagina http://www.pd5hw.nl/p2000
En dat nog los van het feit dat zo'n knopje helemaal niet werkt tegen een geautomatiseerde downloader die de javascript helemaal niet gaat uitvoerenquesta schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 08:28:
Ik snap er geen houd van wat je bedoelt, ik kan met mijn oogjes gewoon de data lezen, ik kan ook gewoon connecten naar je site bevestigen dat ik op OK heb geclicked van de dialog en hoppa daar komt de data.
[ Voor 26% gewijzigd door Gerco op 09-12-2005 08:43 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Het hele grid is dan (mogelijk) nog steeds herhalend, maar dan op grotere intervallen.Gerco schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 08:41:
Over die life-game:
Om patronen te herkennen zal je toch een heel wat geavanceerder algoritme moeten bedenken dan de hele grid opslaan en vergelijken. Als ik op de grid twee herhalende patronen met verschillende lengte zet, lijkt me dat eenvoudige algoritme nogal in de war raken
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door NMe op 09-12-2005 15:40 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Aapje op 10-12-2005 15:41 ]
We are shaping the future
Ze gaan alleen aan en uit (dwz het ledje). Het is niet zo dat de caps-lock ook echt aan gaat. Maw het ledje kan je aan of uit zetten los van de state van de button.Is het dan niet vervelend als je aan het typen bent, dat de Num-lock, Caps-lock en Scroll-lock steeds aan en uitgaan?
Ik weet niet of je het had over mijn posting maar zo ja dan is hij hier te downloaden (exe en Delphi code)
[ Voor 17% gewijzigd door martijn_brinkers op 09-12-2005 23:37 ]
Heb je een USB keyboard? Zou kunnen dat het dan niet werktBram77 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:12:
Ik reageerde op jouw post ja. Helaas wil het hier niet werken. Toch bedankt voor het posten
[ Voor 33% gewijzigd door Alex) op 10-12-2005 00:52 ]
Effe Interled.ini editten en de TrayIcon optie op 1 zettenAlex schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:50:
Edit: een andere manier om het af te sluiten dan via ctrl-alt-del zou makkelijk zijn
Over mij
Ik heb een nieuwe versie geupload http://www.mitm.nl/interled/interled.zip. Zou je willen kijken of het wel werkt met je USB keyboard als je in de ini file de device veranderd van 0 naar 1. Dus:Bram77 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:31:
idd, Logitech UltraX
1
| Device =\Device\KeyboardClass1 |
[ Voor 19% gewijzigd door martijn_brinkers op 10-12-2005 01:23 ]
Ik kan me een ander topic herinneren waarin iemand ook zo een tooltje wilde maken, maar daar bleven de Caps lock etc steeds ook gekoppeld aan de functie in de PC (dus HoOfDlEtTeRs enzo). Ze kregen het niet voor elkaar dit te omzeilen. Knap staaltje werkTijnFLiP schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:35:
[...]
Ik weet niet of je het had over mijn posting maar zo ja dan is hij hier te downloaden (exe en Delphi code)
http://www.mitm.nl/interled/interled.zip
Om die exe te builden heb je Delphi nodig en moet je twee libs (cooltray en Jedi JCL) downloaden (zie readme). De zip file bevat een ini file waar je een paar dingen kan instellen.
Oh nog vergeten:
De code en exe komt zonder enige garantie, maw hij werkt op mijn systeem en nog wat andere die ik heb getest maar kan niet garanderen dat hij op elk systeem werkt.
[ Voor 3% gewijzigd door Eusebius op 10-12-2005 13:24 ]
==
hoi
[ Voor 30% gewijzigd door Michali op 10-12-2005 14:15 ]
Zeker, er is alleen een keer een biertje overheen gegaan en nu heeft hij een beetje plaktoetsen. Het wordt gelukkig minder, maar toch niet helemaal fijn. Had er overigens gelijk een glas water overheen gegooid en hem ondersteboven laten drogen. Hij werkt verder nog perfect.
[ Voor 45% gewijzigd door Michali op 10-12-2005 16:39 ]
Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90
Verwijderd
Ik ben heel geinteresseert in hoe je dit voor elkaar hebt gekregenDaCoTa schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:43:
Zojuist een tooltje in elkaar gezet om het nummer dat op mijn MPD muziekdoos speelt, in Msn te tonen:
[afbeelding]
Tool draait nu in test, indien interesse volgt het linkje binnenkort.
Dit lijkt me een aardige startprototype schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 00:05:
[...]
Ik ben heel geinteresseert in hoe je dit voor elkaar hebt gekregen
[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 16-12-2005 00:11 ]
Over mij
Het MSN gedeelte of het MPD gedeelte? MSN is idd met wat gegoogle in allerlei talen wel code voor te vinden. MPD is te vinden op de site. Voor de rest formpje bouwen, Socket component erop en alles aan elkaar sluitenprototype schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 00:05:
[...]
Ik ben heel geinteresseert in hoe je dit voor elkaar hebt gekregen
http://www.uitdehoogte.nl/bert
1
2
3
4
| D:\TVGids-To-XML.exe nu.xml --> Nederland 1 - 21:30 - Tussen kunst & kitsch straks.xml --> Nederland 1 - 22:25 - Keurmeesters [...] |
1
2
3
4
5
6
7
| <rss version="2.0"> <item> <zender>Nederland 1</zender> <tijdstip>21:30</tijdstip> <programma>Tussen kunst & kitsch</programma> </item> </rss> |
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2005 10:16 ]
Ik heb voor de liefhebber er een console programma voor gemaakt, ik heb hem voor mezelf echter ingebakken in me mediacenter programma, dat ik later nog wel een keer hier post voor de liefhebbersVerwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:15:
Is XMLTV hier niet voor bedoeld? Misschien kun je je eigen versie ervoor schrijven, in de tijd dat ik er wel eens wat mee deed werkte TV_GRAB_NL niet en TV_GRAB_NL_WOLF niet super.
edit: als je 'm vanuit VB.NET om kunt schrijven dan..
Zou je even naar de links willen kijken.BaBoOn schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:01:
<knip>
Ik laat me resultaten hier maar effe op 1 zender, code van project: Klik hier
Build: Klik hier
(Ik sta open voor verbeteringen in performance etc.. als die erzijn teminste)
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Wij! Willen! Een! Linkje! ... Vooral voor MAD: kun je daar iets meer over vertellen? Kan hij ook 'alarms' bijhouden?mrfatmen schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:10:
Ik zal ook een bijdrage doen aan dit topic.
Ik heb eigelijk 2 programma's gemaakt welke het showen mogelijk waard zijn.
I-meel Dit is een email check programmatje
[afbeelding]
Dit is een eenvoudig programma welke mijn email adressen checkt en aan de hand van regels bepaald of de email gemeld dient te worden of eventueel verwijderd dient te worden.
M.A.D. My Agenda Displayer
[afbeelding]
Dit is een programma welke mijn agenda, notities en adresboek bijhoud.
De data wordt online opgeslagen en als back-up ook lokaal zodat ik waar ik ook ben altijd mijn agenda bij me hebt.
Ook kan ik deze agenda via mijn telefoon raadplegen en beinvloeden.
Voor de rest een hoop tooltjes gemaakt welke naar mij mening niet de moeite van het vermelden zijn.
==
hoi
Ik gebruik royal glassAlex schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:55:
Ziet er wel netjes uit, vraagje: welk Windows-thema gebruik je? Ziet er nl. wel mooi uit
Lijken me allebij handige programmatjes!mrfatmen schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:10:
Ik zal ook een bijdrage doen aan dit topic.
Ik heb eigelijk 2 programma's gemaakt welke het showen mogelijk waard zijn.
I-meel Dit is een email check programmatje
[afbeelding]
Dit is een eenvoudig programma welke mijn email adressen checkt en aan de hand van regels bepaald of de email gemeld dient te worden of eventueel verwijderd dient te worden.
M.A.D. My Agenda Displayer
[afbeelding]
Dit is een programma welke mijn agenda, notities en adresboek bijhoud.
De data wordt online opgeslagen en als back-up ook lokaal zodat ik waar ik ook ben altijd mijn agenda bij me hebt.
Ook kan ik deze agenda via mijn telefoon raadplegen en beinvloeden.
Voor de rest een hoop tooltjes gemaakt welke naar mij mening niet de moeite van het vermelden zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Joen op 29-01-2006 21:29 . Reden: Stukje vergeten ]
Wat vind je het? Een groot risico?Ik vind het een groot deel je gegevens via een online database te laten gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door AtleX op 30-01-2006 11:34 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
==
hoi
Ja ik ben ook benieuwd. Gebruik je (ook) een SyncML proxy voor je mobiel? Zoiets ga ik binnenkort opzetten iig. Misschien kunnen we info uitwisselen.mrfatmen schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:26:
Ik zit nu op me werk zal er vanavond even wat meer over vertellen en zal hem dan ook misschien online zetten.
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
==
hoi
[ Voor 86% gewijzigd door RobIII op 01-02-2006 11:40 ]
Over mij
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenTheStig op 31-01-2006 12:05 ]
[ Voor 116% gewijzigd door Joen op 31-01-2006 19:58 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
...
Verwijderd
Zou je het programma kunnen uitbreiden dat je ook kunt zien of je computer met iets bezig is (if CPU% > CFG_CPU%) met het derde ledje?TijnFLiP schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:10:
Een tooltje (voor windows) die je keyboard leds laten knipperen als er via je netwerk verbinding data ontvangen en/of verstuurd wordt. Is handig als je wil zien of je netwerk verbinding nog iets doet (was na aanleiding van een vergelijkbaar tooltje voor Linux). Voor de liefhebbers kan ik het ergens downloadbaar maken (incl. Delphi source code)
May the lords of Kobol guide you...
Ik wil juist het ding gescheduled laten lopen als een soort "service". Maar wellicht is een optie (/showprogress parameter) niet zo stom...JeroenM_tbs schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:05:
Edit:
Ideeën:
- visuele voortgangsindicatie (ik had bijvoorbeeld niet door dat het programma actief was)
Zal eens kijken wat ik kan doen...JeroenM_tbs schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:05:
- mogelijkheid om 1 RSS-feed per e-mail ipv voor letterlijk elk RSS-item een e-mail te kiezen (ik schrok even toen ik zag hoeveel e-mailtjes het programma verzond)
Zit in 0.9.2JeroenM_tbs schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:05:
- Mogelijkheid om de naam van de RSS-feed als afzender in te stellen )e-mailadres gewoon als in <sender></sender> laten, dit bespaart weer ruimte in het onderwerp-veld in mijn e-mailprogramma.
Mja, maar daar heb ik nu weinig tijd voorJeroenM_tbs schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:05:
En zoals je aangeeft is een visuele configuratieporgramma ook wel handig.
JeroenM_tbs schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:05:
Hierbij zal het ook handig zijn als je met het programma zelf kunt instellen wanneer het op nieuwe RSS-items controleert en e-mailt.
In principe op elke Win32 OSJeroenM_tbs schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:05:
@hier onder:
Je hebt er geen Windows server voor nodig.
Het functioneert prima op Windows XP Pro NL Sp2.
Dat staat op mijn TODO lijstje (zie post) onder het kopje "XSLT"JeroenM_tbs schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:05:
Edit 3:
Nog een idee:
- e-mails versturen aan de hand van zelf aanpasbare templates (de verstuuroptie in HTML is natuurlijk leuk, maar zelf de HTML-pagina kunnen aanpassen is nog leuker)
[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 01-02-2006 11:39 ]
Over mij
Wel een computer die Windows draait. Het enige wat bij mij in huis daarvoor in aanmerking komt is mijn PDA en daar gaat het vast niet op werkenJeroenM_tbs schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:05:
@hier onder:
Je hebt er geen Windows server voor nodig.
Het functioneert prima op Windows XP Pro NL Sp2.
Ik gebruik mijn eigen ingerichte lokale SMTP-server op mijn thuisnetwerk.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <feed enabled="1"> <title>The Big Site Newsfeed</title> <archive> <file>tbsnews.xml</file> <maxstoredays>365</maxstoredays> </archive> <log> <file>tbsnews.log</file> </log> <allowhtml>1</allowhtml> <style></style> <url>http://www.thebigsite.nl/nieuwsrss.php</url> <username/> <password/> <subscribers> <subscriber enabled="1">ontvanger@adres.nl</subscriber> </subscribers> </feed> |
1
2
3
4
5
| 20060201 19:51:18 Error parsing settings: [-1072896763] Een naam bevat een ongeldig teken. 20060201 19:52:02 Error parsing settings: [-1072896763] Een naam bevat een ongeldig teken. 20060201 19:52:40 Error parsing settings: [-1072896763] Een naam bevat een ongeldig teken. |
Dit stuk XML ziet er in orde uit. Post je hele config eens? Of open 'm eens in IE? (Sleep het .xml bestand in een IE venster).JeroenM_tbs schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:55:
@RobIII:
Ik heb alleen deze feed toegevoegd in de config.xml:
...
Enig idee wat er aan de hand is en of dat te fixen valt?
Over mij
[ Voor 6% gewijzigd door user109731 op 02-02-2006 13:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Perfect proggie, hier zit ik echt op te wachten.... Ik heb namelijk mijn pc op mijn slaapkamer staat en het zou mooi zijn als ie s'nachts automatisch uitging en s'morgens weer aan..Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 22:08:
Ik heb dit topic niet van het begin tot eind gevolgd maar ook in ben een tooltje aan het schrijven.
Ik schrijf het programma in vb6 en een vriend van mij zorgt voor de skin/lay-out
Wij tweakers hebben meestal wel ergens een servertje thuis 24/7 draaien. Het tooltje is ook voor die mensen (van oorsprong voor onszelf) bedoelt.
Het programmatje heet BootDown (Bootup & Shutdown) daarmee kun je je eigen pc (zonder server uiteraard) laten afsluiten op een door jou bepaald tijdstip.
Je kan je pc ook laten booten, handig als je je pc als wekker wil gebruiken. Het enige wat je hoeft te doen is zorgen dat je Wake On Lan rommel op je pc werkt en het server programmatje op je server draaien. Je kan nu op je eigen pc met behulp van een kalender een datum en tijd opgeven wanneer je computer moet opstarten.
Het tooltje is nog niet klaar/bugvrij en dus nog niet te downloaden. Ik post wel wat screenshots in de hoop op wat commentaar/tips/kritiek etc...
Het is nu mogelijk om 10 "datums" in te stellen maar dit moeten er (door wat aanpassing aan de techniek) veeel meer kunnen worden.
Alvast wat screens van de client (server is nog niet voor posting vatbaar met zn brakke win9x look)
[afbeelding]
Hierboven het afsluit gedeelte
Te grote screen
Hierboven het opstart gedeelte
Aha... nog een stargate-fanXIU schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:13:
Halo Cache Editor (Xbox - C++/DirectX):TvShows Manager (PC - C# 2.0):
Momenteel mee bezig om mijn series wat te ordenen, en juist te noemen.
Haalt informatie van 2 series momenteel van het internet.
Kwam blijkbaar toch door een andere wijziging:RobIII schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 00:10:
[...]
Dit stuk XML ziet er in orde uit. Post je hele config eens? Of open 'm eens in IE? (Sleep het .xml bestand in een IE venster).
1
| <sender>"The Big Site RSS-feeds" <rss@mijndomein.nl></sender> |
Verwijderd
Thnx!Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:52:
[...]
Perfect proggie, hier zit ik echt op te wachten.... Ik heb namelijk mijn pc op mijn slaapkamer staat en het zou mooi zijn als ie s'nachts automatisch uitging en s'morgens weer aan..
Ik zie het programmatje graag tegemoed. Keep up the good work![]()
![]()
Die < en > gaat een XML parser ook niet leuk vinden denkik. Gebruik anders daarvoor < en > (less then, greater then)Kwam blijkbaar toch door een andere wijziging:
code:
1 <sender>"The Big Site RSS-feeds" <rss@mijndomein.nl></sender>
Al wat tijd gehad om wat meer te vertellen? (of heb ik wat gemist)mrfatmen schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:26:
Ik zit nu op me werk zal er vanavond even wat meer over vertellen en zal hem dan ook misschien online zetten.
Programma werkt momenteel met een webservice die lokaal draait, moet nog wat aanpassingen doen zodat het volledig zelfstandig kan draaien. Was gewoon maar om eens met webservices te werkenBestTested! schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:02:
[...]
Aha... nog een stargate-fanWelke informatie wordt er allemaal van internet gehaald? Gewoon de juiste titel aan de hand van ......? Is dit programma ook voor dit programma ook een download beschikbaar?
NB: Waar haal jij die mooie .srt files voor SG vandaan?
LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com
Je bedoelt < en >KnoppenSpook schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:51:
[...]
Die < en > gaat een XML parser ook niet leuk vinden denkik. Gebruik anders daarvoor < en > (less then, greater then)
Je kunt de afzender toch instellen onder app/senderJeroenM_tbs schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:03:
Kun je ook een optie inbakken dat je een afzendernaam kunt instellen als je niet hebt aangegeven dat de feednaam als afzendernaam wilt gebruiken?
1
2
3
4
5
| <app> ... <sender>rss2mail@replacedirect.com</sender> <usefeednameassendername>0</usefeednameassendername> </app> |
[ Voor 46% gewijzigd door RobIII op 04-02-2006 00:58 ]
Over mij
Dat had ik ook netjes ingetikt, maar ja, zo'n HTML parser weet daar ook wel raad meeJe bedoeltcode:
1 < en >
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt voor je reactie! En bedankt voor je tip .. ik overleg het met de lay-out makerAlex schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 21:00:
Ziet er netjes uit, dat BootDown, ik zou alleen wel wat pictogrammetjes in je hoofdmenu zetten, dat maakt het net iets mooier. Denk aan de knop 'Afsluiten' en 'Herstarten' uit Windows XP. (Kan je vinden in shell32.dll)
Verwijderd
HellMann ik zou graag je programmatje willen testen als het zover isVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:33:
Oké, voor de geinteresseerden onder ons zoals ace_22 ...
Ik ben weer druk bezig geweest met BootDown, dat tooltje om je pc mee af te laten sluiten en op te laten starten. Dit laatste werkt met behulp van een server.
In de vorige post kon de server nog maximaal 10 datums en tijden opslaan in het geheugen, nu dropt hij alle gegevens in een database en zou je theoretisch gezien moeljoenen dagen vooruit kunnen plannen. Eindeloos noem ik dit maar![]()
Ik heb de screenshots ff wat geupdate, let niet op de brakke JPG compressie (mspaint)
Alle screens zijn nog van de client, de server is nog steeds niet voor posting vatbaar![]()
Ik probeer eind deze week/volgende week de server een redelijke lay-out te geven en dan zal ik hem te download stellen. Niet dat het dan allemaal 100% klaar is maar hij is dan in ieder geval te gebruiken.
Ik hoop dat er iemand is die het geheel wil testen, reacties/kritiek/commentaar/tips over de functies of de lay-out zijn altijd welkom...
Klik op de links voor screenshots:
Eenmalige screen tijdens het opstarten van BootDown
Het hoofdmenu van BootDown
Screen van het opstart gedeelte
Screen van het afsluit gedeelte
Verwijderd
Tnx! Ik ben ook erg blij met de lay-out! Dat minimaliseren naar de taakbalk is zeker mogelijk en stond al op de to do list (in mn hoofdHellMann ik zou graag je programmatje willen testen als het zover is!!
Komt er een mogelijkheid dat hij geminimaliseerd in de taakbalk draait??
De layout ziet er opzich wel netjes uit.
Veel sucses
Verwijderd
Heey ook tnx voor die tip! Ik en Prophecy (de lay-out man) vonden het allebei een zeer strak lettertype, zodra de server wat verder gescript is gaan we de lay-out nog eens onder handen nemen en zeker wel gebruik maken van dit lettertype!Alex schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:02:
Nog een tipje, probeer dat Arial te dumpen, je kunt beter Verdana (of nog beter: het nieuwe Vista-font Calibri gebruiken).
Calibri:
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 08-02-2006 22:58 ]
omg, dit moet ik ook hebben, mijn series zijn ook steeds een zooitje en renamen is echt een bitch, heb maanden naar zo'n progje gezocht. Heb je deze misschien als exe?XIU schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:13:
TvShows Manager (PC - C# 2.0):
Momenteel mee bezig om mijn series wat te ordenen, en juist te noemen.
Haalt informatie van 2 series momenteel van het internet.
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq