RETE jammer dat ze niet hebben gewacht op windows CE 2005.
Verwijderd
Van welk merk is dit een ripoff?
Digitale fotocamera
6.36 megapixels
per stuk
199.-
• incl. 128 MD SD geheugenkaart
• 2.0 inch TFT kleurendisplay
• 3x optische zoom
• compact formaat
• 8 belichtingsprogramma's
• opname van MPEG4-videobeelden met geluid
• 5 instelbare beeldformaten
• 3 instelbare beeldkwaliteiten
• bestandsformaten: JPG, DCF, DPOF, MPEG4
• incl. oplader, stuurprogramma's op CD-ROM,
videokabel, USB-kabel, draagriem en tas
Zou dit wat zijn ?

USB 2.0 en FireWire, 8 MB cache, 8,9 m/sec. toegangstijd, 7200 t/min, systeemvereisten : Windows 98 SE/2000/XP, transferrate : ca. 400 mbit/sec.
3 jaar garantie.
Incl. 0,50 Recupel
149 Euro.
Vraag me af hoe lang die dingen meegaan ? Ze zijn intern nauwelijks goedkoper te vinden namelijk.
USB 2.0 en FireWire, 8 MB cache, 8,9 m/sec. toegangstijd, 7200 t/min, systeemvereisten : Windows 98 SE/2000/XP, transferrate : ca. 400 mbit/sec.
3 jaar garantie.
Incl. 0,50 Recupel
149 Euro.
Vraag me af hoe lang die dingen meegaan ? Ze zijn intern nauwelijks goedkoper te vinden namelijk.
Bij de Paradigit openingsaanbiedingen hadden ze een lacie 200gb voor 79 euro, superaanbieding natuurlijk maar om het even in perspectief te brengen.Blizard schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 10:03:
Zou dit wat zijn ?
[afbeelding]
3 jaar garantie.
Incl. 0,50 Recupel
149 Euro.
Bij de Lidl hebben ze een 250gb met een mooiere kast voor 199 euro.
Dit Aldi ding is dus best scherp maar je kunt het wel zien waarom
Verwijderd
zoek nog een leuke verrekijker voor op de boot.
Iemand toevallig die die reclamefolders altijd leest.
Iemand toevallig die die reclamefolders altijd leest.
<!--// Iemand ervaring met dit weerstation?

Vericom WS-2300
Conrad WS-2300 //-->

Vericom WS-2300
Conrad WS-2300 //-->
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 19:58 ]
@vieux, lifetec is volgens mij niks anders dan medion (komt allemaal uit dezelfde fabriek)
Verder algemeen vraagje. Is die camera wat voor dat geld. Huis, tuin en keukengebruik.
Verder algemeen vraagje. Is die camera wat voor dat geld. Huis, tuin en keukengebruik.
Verwijderd
Die pocket-pc (aanbieding van 3 maart) van de lidl is een Typhoon MyGuide Navigator 6500 XL.
Typhoon website :
http://www.anubisline.com/english/eindex.htm
Typhoon website :
Zeker dat het niet de 5500XL is? Ik zie namelijk geen 6500XL op de website staan.Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:59:
Die pocket-pc (aanbieding van 3 maart) van de lidl is een Typhoon MyGuide Navigator 6500 XL.
Typhoon website :
Ik heb trouwens de Typhoon MyGuide 5500XL die eigenlijk gewoon een ASUS MyPal 620A is, het OS staat zelfs op naam van ASUS geregistreerd!
Verwijderd
Heel zeker, want ik heb deze pocket-pc gekocht namelijk. Er staat MyGuide Navigator 6500 XL op de voorkant van de handleiding. Op de achterkant van de handleiding staat de website van Typhoon.
o ja, het OS (OEM info) staat geregistreerd op Anubis - Typhoon. Te zien bij FALK Navigator => knop instellingen (hoofdmenu FALK Navigator) => system tab
o ja, het OS (OEM info) staat geregistreerd op Anubis - Typhoon. Te zien bij FALK Navigator => knop instellingen (hoofdmenu FALK Navigator) => system tab
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 20:16 ]
Voor de mensen die interesse hebben in de 6 megapixel digicam die ze binnenkort bij de Aldi verkopen:
Bij Bol.com verkopen ze voor € 219,- de Samsung digimax A6 incl. 128mb Sd-kaart. Verzendkosten zijn € 1,95 dus da's te doen!
link: http://www.nl.bol.com/is-...=ABF&Ntt=9000000003350712
Heb hem zelf ook hier gehaald: goede fotokwaliteit en (voor mij heel belangrijk) goede filmkwaliteit van 640x480 30fps.
Bij Bol.com verkopen ze voor € 219,- de Samsung digimax A6 incl. 128mb Sd-kaart. Verzendkosten zijn € 1,95 dus da's te doen!
link: http://www.nl.bol.com/is-...=ABF&Ntt=9000000003350712
Heb hem zelf ook hier gehaald: goede fotokwaliteit en (voor mij heel belangrijk) goede filmkwaliteit van 640x480 30fps.
Verwijderd
6 megapixel is wel behoorlijke overkill voor een camera van die prijsklasse en vraagt alleen maar te veel extra opslagruimte. Grote kans bovendien dat er door teveel op elkaar gepakte pixels veel ruis in het beeld zit. Doe mij maar de helft en dan een betere lens of zo...
*edit*
Deze bijv van een écht merk voor fototoestellen.
*edit2*
Sinds wanneer is een fototoestel trouwens een gadget?
*edit*
*edit2*
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 17:07 ]
Wat is wel een gadget, ze hebben nooit gadgets alles heeft een nuttige functieVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:57:
*edit2*
Ooit was er 1 topic gewoon "de lidl aldi aanbiedingen" waarom dit ooit veranderd is
Het is wel zo handig om gewoon alle aanbiedingen toe te laten anders wordt het nogal onoverzichtelijk
[ Voor 4% gewijzigd door BARACUS op 07-03-2005 19:52 ]
hmm.. vandaag in een opwelling bij de LIDL een externe HD gekocht, 250 GB voor 199 euro. Maar ik heb er nu alweer spijt van. Een vergelijkbare HD staat in de pricewatch voor 162,50. Verder zag ik thuis dat alles al een keer open was geweest, dus eigenlijk was ie nog tweedehands ook.
Heeft iemand hier enig idee wat het terugbreng beleid van de LIDL is?
Byte_Me schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:51:
hmm.. vandaag in een opwelling bij de LIDL een externe HD gekocht, 250 GB voor 199 euro. Maar ik heb er nu alweer spijt van. Een vergelijkbare HD staat in de pricewatch voor 162,50. Verder zag ik thuis dat alles al een keer open was geweest, dus eigenlijk was ie nog tweedehands ook.

30 dagen geen vragen geld terug garantie
nou zo geweldig is die camera nou ook weer niet... ik heb hem hier (mijn ouders iig) en die zoom maakt een mega herrieVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:57:
-knip-
*edit*
BramBoterham
Weet iemand al iets over de 17" en 19" TFT schermen van de aldi? De spec's van de 19" zien er leuk uit, maar cijfertjes zijn maar cijfertjes he...
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Deze week bij Office Centre een Philips 190V5FB tft 19" voor € 299,- excl. btw
meer info op: Office centre folder opent als pdf-je
Let op!! je moet wel een pasje hebben.
meer info op: Office centre folder opent als pdf-je
Let op!! je moet wel een pasje hebben.
sja, geld terug kan dus, kijk maar naar je eigen verpakking en trek je conclusieByte_Me schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:51:
PSN: djmurcielago
hier zou ik ook graag meer over weten!Undertaker2 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 18:07:
Weet iemand al iets over de 17" en 19" TFT schermen van de aldi? De spec's van de 19" zien er leuk uit, maar cijfertjes zijn maar cijfertjes he...
tjah..
Over die 19 inch monitor. Op de forum van www.prad.de kun je lezen wat ze er van vinden in Duitseland. Het is alleen Duits maar ja
Verwijderd
[rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 9][/rml]gizmo9003 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:00:
hier zou ik ook graag meer over weten!
Hier in de LIDL in belgie ook een nieuwe digitale camera: http://www.lidl.be/be/ind...ale_camera_4-2_megapixels

Het is een oem-product, en wordt ook verkocht onder de namen Konica Minolta Dimage e40 en als Rollei dp4200. Veel reviews zijn er niet te vinden behalve deze:
http://www.digicamreview....lta_dimage_e40_review.htm
Voorbeeldgalerij van digicamreview.co.uk: http://www.digicamreview.co.uk/photos/gallery/dimage_e40
Nu ken ik zelf niet al te veel van digicams, maar is dit wat? Hij lijkt me beter dan de standaard lidl en aldi-camera's. Of niet?

Het is een oem-product, en wordt ook verkocht onder de namen Konica Minolta Dimage e40 en als Rollei dp4200. Veel reviews zijn er niet te vinden behalve deze:
Voorbeeldgalerij van digicamreview.co.uk: http://www.digicamreview.co.uk/photos/gallery/dimage_e40
Nu ken ik zelf niet al te veel van digicams, maar is dit wat? Hij lijkt me beter dan de standaard lidl en aldi-camera's. Of niet?
[ Voor 8% gewijzigd door ShadowrunR op 17-03-2005 16:01 ]
Verwijderd
Vandaag 17" TFT scherm gehaald bij de Aldi.
De eerste indruk is zeer goed. Mijn allereerste controle was om te kijken of er geen (niet teveel) dode pixels in zaten.
Misschien heb ik geluk gehad maar dit exemplaar is 100% pixelperfect.
Over de rest kan ik kort zijn:
Beeld is superscherp en mooi helder. Kleuren lijken zeer goed.
De vermelde reactie tijd van 10 ms welke in de advertentie is vermeld kan ik helaas niet niet controleren.Tijdens scrollen van een internet pagina is mij niets storends opgevallen.
Zelfs de ingebouwde speakers geven redelijk geluid (Is beslist geen hifi instalatie)
Er is natuurlijk wel iets te vinden:
Bij een zwarte achtergrond zie je wat vals licht langs de randen en bij andere egale kleuren kun je ook zien dat de lichtverdeling niet 100% is.
Dus geen scherm voor mierenne......., maar voor office en internet e.d is het een schitterend scherm.
PS
Ik kan hem mooi vergelijken met mijn Samsung Syncmaster 181T welke inmiddels al een paar jaar oud is, die van de Aldi is beter.
De eerste indruk is zeer goed. Mijn allereerste controle was om te kijken of er geen (niet teveel) dode pixels in zaten.
Misschien heb ik geluk gehad maar dit exemplaar is 100% pixelperfect.
Over de rest kan ik kort zijn:
Beeld is superscherp en mooi helder. Kleuren lijken zeer goed.
De vermelde reactie tijd van 10 ms welke in de advertentie is vermeld kan ik helaas niet niet controleren.Tijdens scrollen van een internet pagina is mij niets storends opgevallen.
Zelfs de ingebouwde speakers geven redelijk geluid (Is beslist geen hifi instalatie)
Er is natuurlijk wel iets te vinden:
Bij een zwarte achtergrond zie je wat vals licht langs de randen en bij andere egale kleuren kun je ook zien dat de lichtverdeling niet 100% is.
Dus geen scherm voor mierenne......., maar voor office en internet e.d is het een schitterend scherm.
PS
Ik kan hem mooi vergelijken met mijn Samsung Syncmaster 181T welke inmiddels al een paar jaar oud is, die van de Aldi is beter.
Verwijderd

vanaf do, 24-03
DVD-speler met card reader
Foto’s direct via DVD bekijken!
Geschikt voor: CD, DVD, VCD, SVCD, CD-R, CD-RW, MP3, WMA, DVD-R/+R/RW/+RW, JPEG, Kodak Picture CD en DivX
Aansluitingen: SVideo-out, Video-out, 5.1 Audio-out, 1 Scart, YUV, Audio Digital out
Dolby Digital 5.1, DTS en 3D Surround Sound
Automatische power off
7.2 card reader voor: CF, MD, SD, SMC, MMC, MS, MS PRO
Met kinderbescherming
Incl. afstandsbediening, scartkabel en audiokabel
In zilver of zwart
Incl. €3,- verwijderingsbijdrage
€69,99
is al eens vaker geweest d8 ik of nie ?
-----------------------------------------------------------------------------------

Draadloze notebookmuis
Compacte optische muis
Resolutie: 800 dpi
Geschikt voor links- en rechtshandigen
Scrollwiel
Incl. opbergtasje
Gebruiksklaar
€ 13.99
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 14:09 ]
Verwijderd
Die heb ik ook gehad, maar dan met draad (zelfde merk, zelfde uiterlijk)...hij was binnen 4 maanden stuk. Het scrollwiel was te glad geworden om nog te scrollen. En dit viel niet onder de garantie, ik zou er niet zuinig mee om gaan...Heb nu er een van logitech en die doet het al 8 maanden perfect.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:07:
[afbeelding]
Draadloze notebookmuis
Compacte optische muis
Resolutie: 800 dpi
Geschikt voor links- en rechtshandigen
Scrollwiel
Incl. opbergtasje
Gebruiksklaar
€ 13.99
Met andere woorden: Kijk eens goed naar andere muizen voordat je naar deze kijkt.
Is bij de Lidl...
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 14:18 . Reden: winkel erbij voor de duidelijkheid ]
Die muis is geinig voor de notebook zeg! Bij de aldi?
Dan doe je toch iets fout, ik heb met een vergelijkbaar draadmuis 2 keer toe mijn geld terug gehad zelfs na 1.5 jaarVerwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:17:
[...]
Die heb ik ook gehad, maar dan met draad (zelfde merk, zelfde uiterlijk)...hij was binnen 4 maanden stuk. Het scrollwiel was te glad geworden om nog te scrollen. En dit viel niet onder de garantie, ik zou er niet zuinig mee om gaan...Heb nu er een van logitech en die doet het al 8 maanden perfect.
Met andere woorden: Kijk eens goed naar andere muizen voordat je naar deze kijkt.
Is bij de Lidl...
Verwijderd
lidl.nlMegamind schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:17:
Die muis is geinig voor de notebook zeg! Bij de aldi?
Verwijderd
Volgende keer dan maar mijn vriend daar laten langsgaanBARACUS schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:41:
[...]
Dan doe je toch iets fout, ik heb met een vergelijkbaar draadmuis 2 keer toe mijn geld terug gehad zelfs na 1.5 jaarLidl kan niet meer stuk bij mij.
Ze gingen echt zeuren...ben ik ook eigenlijk niet gewend, maar het was een nieuwe filiaal-manager, dus kan het daar aan liggen...Die wil zijn targets nog glansrijk halen
Vandaag bij de Mediamarkt in Amsterdam een hele hoop mp3-spelers in de aanbieding.
Veel merken, 128 en 256 MB spelers. De 128 MB spelers zijn 25 euro, die 256 MB 39 euro.
Ik heb zelf de EZAV EMP-200 256MB gehaald (http://www.ez-av.com/english/SubEMP-200Index.html en [rml][ MP3] Xen 200 Digital Audio Player Review'tje[/rml]). Prima apparaatje voor dat geld.
Er lagen ook spelers tussen van:
-NAPA
-MPman
-Deawoo
-En nog een heleboel andere merken die ik nu even niet meer weet.
Typenummers van die andere spelers weet ik ook niet, als je er echt 1 wilt weten moet je even een plaatje van de verpakking/speler opzoeken, dan kijk ik wel of ik hem herken.
Veel merken, 128 en 256 MB spelers. De 128 MB spelers zijn 25 euro, die 256 MB 39 euro.
Ik heb zelf de EZAV EMP-200 256MB gehaald (http://www.ez-av.com/english/SubEMP-200Index.html en [rml][ MP3] Xen 200 Digital Audio Player Review'tje[/rml]). Prima apparaatje voor dat geld.
-NAPA
-MPman
-Deawoo
Typenummers van die andere spelers weet ik ook niet, als je er echt 1 wilt weten moet je even een plaatje van de verpakking/speler opzoeken, dan kijk ik wel of ik hem herken.
Verwijderd
Hey, waren echt alle spelers 25/39e of vanaf?te(X)en schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:24:toon volledige bericht
Vandaag bij de Mediamarkt in Amsterdam een hele hoop mp3-spelers in de aanbieding.
-NAPA
-MPman
-Deawoo
Nee niet allemaal, ze hadden een heleboel "oudere modellen" (volgens de verkoper van de december maand) die ze voor die prijs verkochten.
Belachelijk om jezelf te quotenShadowrunR schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:42:
Hier in de LIDL in belgie ook een nieuwe digitale camera: http://www.lidl.be/be/ind...ale_camera_4-2_megapixels
[afbeelding]
Verwijderd
Ik zou eerder voor een Canon A95 gaan (in de pricewatch voor maar 250 euro!). Best leuke camera, maar als ik zo die review lees, valt het op bepaalde punten tegen (word gesproken over vigentting --> zwarte plekken aan de randen van de foto). De A95 wint het makkelijk van deze camera. Maar een goed punt van de "lidl" camera, is weer "the camera speed is very good in use with a quick zoom, and quick shot to shot time."
Het is maar wat je met de camera wilt, maar ik zou voor de A95 gaan. Uitgebreider, betere support.
Het is maar wat je met de camera wilt, maar ik zou voor de A95 gaan. Uitgebreider, betere support.
Hmm, idd. Ik hoor wel meer mindere meningen. Maar we hebben al een Canon Powershot A80, maar ik was op zoek naar iets lichters (die A80 weegt een kwart kilo!
), mss ga'k eens kijken voor een Nikon Coolpix 4100 ofzo.
Bedankt voor de info!
Bedankt voor de info!
te(X)en schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:24:toon volledige bericht
-NAPA
-MPman
-Deawoo
Dat staat er toch bij.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:52:
hoe duur zijn die dan

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ja hoor, steek er nog eentje op!St0n3d B0b schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:52:
hoe duur zijn die dan

Verwijderd
loop even naar de mediamarkt ofzo..Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:44:
haha rustig aan allemaal
is er niet een reclame folder ofzo van die winkel?
ze staan niet in een folder...
Verwijderd
de mediemarkt is toch bij de ikea(amsterdam) in de buurt?? dan zou ik toch wel een eindje moeten fietsenVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:46:
[...]
loop even naar de mediamarkt ofzo..
ze staan niet in een folder...
Ja klopt ligt er best in de buurt. Je kan ook even de trein naar duivendrecht pakken en vervolgens de metro naar de bijlmer. Wel zo makkelijkVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 20:26:
[...]
de mediemarkt is toch bij de ikea(amsterdam) in de buurt?? dan zou ik toch wel een eindje moeten fietsen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
mwa ik woon in a'dam oost dus dat is wel te fietsen ;pMaDLiVe schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 23:25:
[...]
Ja klopt ligt er best in de buurt. Je kan ook even de trein naar duivendrecht pakken en vervolgens de metro naar de bijlmer. Wel zo makkelijk
Verwijderd

17” SXGA LCD Monitor
REGIONALE AANBIEDING - Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in: Regio 2, Regio 3
Moderne TFT-technologie garandeert een hoge lichtkracht, briljante kleuren, onvergelijkbare kleurdiepte en een absoluut flikkeringvrije beeldkwaliteit
beeldschermdiagonaal: 43,2 cm.
16,2 miljoen kleuren
korte responstijd: 13m5
contrast: 500:1
helderheid: 300 cd/m2
resolutie: 1280 x 1024
gezichtshoek: 140° horizontaal, 130° verticaal
2 geïntegreerde luidsprekers (2 x 2 watt) en hoofdtelefoonaansluiting
wandmontage mogelijk (met VESA-houder, niet inbegrepen)
Plug & Play
zeer gering stroomverbruik (voldoet aan de TCO 99 richtlijn)
199,- *

19” SXGA LCD Monitor
REGIONALE AANBIEDING - Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in: Regio 1, Regio 2
Moderne TFT-technologie garandeert een hoge lichtkracht, briljante kleuren, onvergelijkbare kleurdiepte en een absoluut flikkeringvrije beeldkwaliteit
beeldschermdiagonaal: 48,2 cm.
16,2 miljoen kleuren
korte responstijd: 16m5
contrast: 500:1
helderheid: 250 cd/m2
resolutie: 1280 x 1024
gezichtshoek: 140° horizontaal, 130° verticaal
2 geïntegreerde luidsprekers (2 x 2 watt) en hoofdtelefoonaansluiting
wandmontage mogelijk (met VESA-houder, niet inbegrepen)
Plug & Play
zeer gering stroomverbruik (voldoet aan de TCO 99 richtlijn)
299

Megapixel Digitale camera
Robuuste aluminium behuizing
Zeer compact: 94 x 63 x 35 mm.
Beeldsensor
6.36 Megapixel CCD Sensor 1/1.8" (Sharp)
Max. resolutie: 2.816 x 2.112 pixels
3-Voudige optische zoom, 4.4-voudige digitale zoom
Macromodus 0,09 m (W), 0,3 m (T)
Automatische of handmatige belichting
Sluitertijd: 8–1/1500 sec.
Flits met rode-ogen reductie
Zelfontspanner
Videofunctie met geluidopname
Resolutie: 320 x 240 pixels
Ingebouwde microfoon
Werkt op één Li-ion accu (twee meegeleverd!)
Inclusief opbergtas, draagriem USB-kabel, TV kabel
199
Voor de akties van de lidl van af 24Maart KLIK HIER
Voor alle akties van de lidl vanaf 29 maart Klik hier
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 08:55 ]
Duur
Ik heb online een BT headset gekocht voor 25 euro incl verzend kosten naar NL (kwam uit engeland) en die werkt perfect met mn Samsung D500.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
In de carrefour staat een Pentax Optio 50 met 5 megapixen voor 199 EuroVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:53:toon volledige bericht
[afbeelding]
Megapixel Digitale camera
Robuuste aluminium behuizing
Zeer compact: 94 x 63 x 35 mm.
Beeldsensor
6.36 Megapixel CCD Sensor 1/1.8" (Sharp)
Max. resolutie: 2.816 x 2.112 pixels
3-Voudige optische zoom, 4.4-voudige digitale zoom
Macromodus 0,09 m (W), 0,3 m (T)
Automatische of handmatige belichting
Sluitertijd: 8–1/1500 sec.
Flits met rode-ogen reductie
Zelfontspanner
Videofunctie met geluidopname
Resolutie: 320 x 240 pixels
Ingebouwde microfoon
Werkt op één Li-ion accu (twee meegeleverd!)
Inclusief opbergtas, draagriem USB-kabel, TV kabel
199
Voor de akties van de lidl van af 24Maart KLIK HIER
Voor alle akties van de lidl vanaf 29 maart Klik hier
Wat is de beste koop vd 2 ?
ik bekeek gisteren de praxis folder ( http://www.praxis.nl/prax...=42552c0102b5c36a24011c5e )
en zag voorop pronken: een tomtec 256mb flash mp3 speler.

nou had ik al een philips expanium, maar op de fiets is die toch niet heel handig..
dus ik naar de praxis, daar aangekomen: "mp3speler? ehhhhh.." "zeg hans, weet jij iets van een mp3speler?" "ik denk in die doosjes daar naast je, waar mp3 op staat"
maargoed, ding dus aangeschaft, mee naar huis, aangesloten op de usb2.. er staan 2 demo-files op, een stukje klassiek in 64kbps wma en iets moderners in 128kbps mp3 (de file heet TEST0.mp3, geen idee wat 't is)
opeens zie ik dat de totale ruimte maar 220mb betreft, terwijl zelfs volgens de aloude 1024/1000 grap het minimaal 244mb zou moeten zijn..
goed, vlug die 2 files gewist, ik wil toch mijn eigen muziekjes erop
alleen blijkt dat te gebeuren met de heerlijke snelheid van 1mbit/s

na het aanzetten (op play knopje drukken) gaat de blauwe backlight aan, en word ik begroet met 'hello'
nog een druk op de knop, en een haast bass-loze representatie van galvanize stroomt mijn oren in.. de 5 EQ settings maken het alleen nog erger, alles klinkt vervormd.
nou ken ik de verhalen, "neem een goede koptelefoon erbij en het wordt beter" - dit klopt, heb ff de plantronics .audio 40 van de pc geleend, en nu is er bass
(maar de EQ kun je nog steeds beter vermijden)
het gebruiksgemak.. laat te wensen over. als je alleen play en forward/back nodig hebt is het prima, maar ze hebben op hetzelfde knopje als forward/back de repeat, en de EQ geplaatst, wat het geheel nogal verwarrend maakt
Ik denk dat ik morgen eens ga kijken of de mediamarkt hier ook zo'n vriendelijk prijsje voor die EZAV vraagt, en hoe de praxis over geld terug denkt.. want dit is echt niks, zelfs niet voor die prijs

nou had ik al een philips expanium, maar op de fiets is die toch niet heel handig..
dus ik naar de praxis, daar aangekomen: "mp3speler? ehhhhh.." "zeg hans, weet jij iets van een mp3speler?" "ik denk in die doosjes daar naast je, waar mp3 op staat"
maargoed, ding dus aangeschaft, mee naar huis, aangesloten op de usb2.. er staan 2 demo-files op, een stukje klassiek in 64kbps wma en iets moderners in 128kbps mp3 (de file heet TEST0.mp3, geen idee wat 't is)
opeens zie ik dat de totale ruimte maar 220mb betreft, terwijl zelfs volgens de aloude 1024/1000 grap het minimaal 244mb zou moeten zijn..

na het aanzetten (op play knopje drukken) gaat de blauwe backlight aan, en word ik begroet met 'hello'
nog een druk op de knop, en een haast bass-loze representatie van galvanize stroomt mijn oren in.. de 5 EQ settings maken het alleen nog erger, alles klinkt vervormd.
nou ken ik de verhalen, "neem een goede koptelefoon erbij en het wordt beter" - dit klopt, heb ff de plantronics .audio 40 van de pc geleend, en nu is er bass
het gebruiksgemak.. laat te wensen over. als je alleen play en forward/back nodig hebt is het prima, maar ze hebben op hetzelfde knopje als forward/back de repeat, en de EQ geplaatst, wat het geheel nogal verwarrend maakt
Ik denk dat ik morgen eens ga kijken of de mediamarkt hier ook zo'n vriendelijk prijsje voor die EZAV vraagt, en hoe de praxis over geld terug denkt.. want dit is echt niks, zelfs niet voor die prijs
Wat had je dan gedacht? Je betaalt bij duurder mp3 spelers niet alleen voor het merk(Vaak nog vage onbekende merken ook), maar gewoon voor kwaliteit. Wil je een goede mp3 speler ben je gewoon minimaal 100 tot 150 euro kwijt. Helaas maar waar...
Verwijderd
weet jij hoe snel hij voor en terug spoelt?User321 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:15:
[afbeelding]
Als je zo veel eisende jongen bent, waarom koop je dan niet in een keer een goede mp3 speler? Zeker dom bij de praxis van die gare dingen van 30 eruo.User321 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:15:toon volledige bericht
ik bekeek gisteren de praxis folder ( http://www.praxis.nl/prax...=42552c0102b5c36a24011c5e )
[afbeelding]
[afbeelding]
nou ken ik de verhalen, "neem een goede koptelefoon erbij en het wordt beter" - dit klopt, heb ff de plantronics .audio 40 van de pc geleend, en nu is er bass(maar de EQ kun je nog steeds beter vermijden)

Verwijderd
Nou ik ga het toch proberen om onder de 100 euro iets leuks te krijgen..MauriX schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:06:
Wat had je dan gedacht? Je betaalt bij duurder mp3 spelers niet alleen voor het merk(Vaak nog vage onbekende merken ook), maar gewoon voor kwaliteit. Wil je een goede mp3 speler ben je gewoon minimaal 100 tot 150 euro kwijt. Helaas maar waar...
check dit:
http://germany.aldi.com/product_02/product_1427.html
70 Euro
* 512 MB interner Speicher
* multicolor LCD-Display mit Hintergrundbeleuchtung
* Diktierfunktion für digitale Sprachnotizen
* auch als Datenspeicher nutzbar
* SD/MMC-Kartenslot zur Speichererweiterung bis 512 MB
(Karte nicht im Lieferumfang enthalten)
* DRM 9 kompatibel
* einfacher Anschluss über USB
...und vieles mehr!
Inkl. Tasche, Stereo-Ohrhörer, Halsband, USB-Kabel, Batterie und Treiber CD-ROM.
Ohne Speicherkarte.
Dit wordt weer de eerste keer sinds een divx player dat ik vanuit nijmegen over de grens fiets, speciaal voor een gadget
Verdere speculaties op basis van eerder model
-------------------------
Aansluiting is haast zeker een USB 1.1 dus langzaam maar met een cardreader erbij maakt me dat niet zoveel uit.. zet gewoon op die 512 mn favo muziek en op uitbreidingskaartjes aparte dingen..
Verder bevat ie waarschijnlijk twee koptelefoon aansluitingen.
Hij werkt op een AAA batterij, gebruiksduur rond de 10 uur..
Bevat een ingebouwde luidspreker, beetje zacht geluid.
Alle formaten MP3 en WMA maar eerdere versie had problemen met mp3-2 tags hopelijk deze niet want daar zou ik m nog voor gaan terug brengen..
uitgebreide test van eerdere versie in duits: http://www.osalo.net/inde...Player/testbericht_177697
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 12:19 ]
Verwijderd
Ik weet niet echt of het een gadget is, maar deze draadloze fietscomputer is wel
http://www.lidl.nl/nl/ind...p.Draadloze_fietscomputer
Weet iemand toevallig wat de overige 14 functies zijn?
http://www.lidl.nl/nl/ind...p.Draadloze_fietscomputer
Ideaal voor mijn brommer zonder teller, nu kan ik eindelijk zien of ik 25 of 30 rij, hoelang ik nog met mijn benzine kan doen, hoe warm het is, en misschien wel meer!Draadloze fietscomputer
* Energievoorziening d.m.v. solarcellen
* Instelbaar voor alle wielformaten
* 19 Functies, o.a.: (gem.) snelheid, dagteller, auto start/stop, temperatuuraanduiding, klok etc.
7,99
Weet iemand toevallig wat de overige 14 functies zijn?
En als het bewolkt is of als het gaat schemeren dan werkt het apparaat niet ?
Ik heb ook de lidl fietscomputer van 2 weken terug met hartmeter etc. maar er ziten zoveel functies op dat het onbruikbaar is
ik heb liever iets simpels met een draadje.
Ik heb ook de lidl fietscomputer van 2 weken terug met hartmeter etc. maar er ziten zoveel functies op dat het onbruikbaar is
Verwijderd
Als het bewolkt is, of slecht weer is, zit ik vaak toch maar te tweaken ipv. te rijden

Maar die met die hartmeter, is dat puur een hartmeter of een voltallige fietscomputer? Indien fietscomputer, wat voor type functies zitten erop?
Maar die met die hartmeter, is dat puur een hartmeter of een voltallige fietscomputer? Indien fietscomputer, wat voor type functies zitten erop?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 16:56 ]
Het is een draadloze fietscomputer met , snelheid, tijd, afgelegde weg, totale afgelegde weg, gemiddelde snelheid, topsnelheid, langzaamste snelheid bla bla + nog een riem voor om je borstkast dat draadloos je hartslag meet incl. trainingschema's met max. min. hartslag en stopwatch met piepfunctiesVerwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:55:
Als het bewolkt is, of slecht weer is, zit ik vaak toch maar te tweaken ipv. te rijden![]()
Ze hadden van die nog bergen liggen 18 euro.
Verwijderd
Hahahha, aangezien het voor mijn brommert is, boeit heel die hardslag mij niet 
Het was misschien wel leuk om te weten hoe snel mijn hart klopte toen ik een verongelukte
Het was misschien wel leuk om te weten hoe snel mijn hart klopte toen ik een verongelukte

Misschein kun je 'm wel als toerenteller gebruiken als je dat ding in de buurt van je bouies vastplakt (reageert op veranderend electrisch veld)...Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:36:
Hahahha, aangezien het voor mijn brommert is, boeit heel die hardslag mij niet
Zoef
Hebben ze dan ook internetaansluitingen in het hiernamaals?Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:36:
Verwijderd
ik heb op me scooter een sigma bc 500 bij mij getest to +65 km/h magneetjes op me velg gelijtm met montage kit zit zeker al 9 maanden.Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 21:37:
Nah, nevermind. Ik koop wel voor iets minder een wat simpelere teller
van maten gehoort dat die dingen aardig lopen tot 90/95 km/h daarna gaan ze afwijken.
wil je meer is de bc 800 aan te raden.
Verwijderd
Sja, voor zo een Sigma betaal je dan ook meer (ik heb hier dan ook nog wel een Sigma teller liggen, maar die heeft amper functies en is niet draadloos), en dan is voor mij de lol er al snel vanaf
Kent iemand deze ???
http://www.lidl.nl/nl/ind...w.20050411.p.USB_TV-kaart
Heeft iemand ervaringen met het capturen ?
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Verwijderd
da's tog niet zo heel goedkoop?? je hebt er voor dat geld ook een van Pinnacle, das een veel beter merk?driel24 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:09:
Kent iemand deze ???
Welk type en waar dan ?Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:24:
[...]
da's tog niet zo heel goedkoop?? je hebt er voor dat geld ook een van Pinnacle, das een veel beter merk?
Bij pricewatch staat de goedkoopste usb2 voor 75 euro.
Verwijderd
uit ervaring zeg ik dat je beter een interne kan kopendriel24 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:25:
[...]
Welk type en waar dan ?
bij lidl idd nu 60 euro
Verwijderd
ooh ja , zoals voxell al zei, dan heb je een wat minder goed type van Pinnacle... (dus geen usb2)driel24 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:25:
[...]
Welk type en waar dan ?
Hey, iemand wat info over die PDA/GPS die er blijkbaar vanaf vandaag in de Aldi (belgië) verkocht wordt voor een goeie 380 euri?
Maat van mij heeft die blijkbaar gekocht, maar ik wil eerst even de mening van tweakers weten.
Ga het wsl zelf niet doen wegens geen wifi mogelijkheden.
Maat van mij heeft die blijkbaar gekocht, maar ik wil eerst even de mening van tweakers weten.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Is een beetje moeilijk in een notebook ;-)Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:52:
[...]
uit ervaring zeg ik dat je beter een interne kan kopen
bij lidl idd nu 60 euro
Ik denk niet dat ik hem koop.....
Ik ben eigenlijk op zoek naar :
http://www.marktplaats.nl...re/videokaarten/74963.htm
Maar op die advertentie reageerd ook niemand ....
Die fiets PC wil ik ook hebben !
Verwijderd
Ik ga maar eens naar de lidl, even kijken of ik de eerste ben voor de acties van donderdag 
Dat word weer een avondje slaapzak
Dat word weer een avondje slaapzak
dan koop je em tochdriel24 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:33:
Ik denk niet dat ik hem koop.....
kijk hier maar eens
Verwijderd
Die fietscomputer stinkt. Hij zegt dat ik constant 54.4km/h rij, ongeacht of ik met mijn gas speel of niet

Verwijderd
en dan te bedenken dat je maar 45 mag(uhum...).Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:43:
Die fietscomputer stinkt. Hij zegt dat ik constant 54.4km/h rij, ongeacht of ik met mijn gas speel of niet
kijken even wat er gebeurt als je de fietscomputer van posititie veranders(hij was toch draadloos)
zodat er minder ijzer in de beurt is enzo.
In mijn mediamarkt krant stond vandaag:
INOVIX IMP BT 300 Bluetooth Mp3 speler
3 functies in 1, 256 mb, Bluetooth GSM headset en USB Bluetooth dongle
edit nog wat info:
Bluetooth Headset:
Standard: Bluetooth Specification V1.1 Distance: < 10m (Open Space)
Power Consumption: -36 hrs standby- 3 hrs operating mode
Function: -Headset Profile Supported.
MP3 Player:
Compressed Audio Format: MP3: 8 ~ 320 KBPS, 44.100 KhZ
Audio Freq. Range: 20 Hz ~ 22 kHz
Built in Memory: 256MB Flash Memory
Audio S/N: > 95 dB
Power Consumption: Up to 10 hrs.
Function:
MP3 Format.
A/B Repeat.
EQ Mode - Normal / Rock / Jazz / Classic / Pop / High / Low
256MB. (Save about 60 MP3 songs)
Friendly Interface
ID3 (Multiple Languages)
Recorder:
Record Format: Digital Record.
Power Consumption: Up to 4.5 hrs.
Features when connected to the PC:
Bluetooth USB Adapter
Data Throughput:
Wireless data troughput up to 721 kbps.
Firmware: Host control Interface Included.
Storage device via USB:
Memory capacities: 256MB.
Data speed: Mini USB V1.1 Full Speed up to 12Mbps.
Others:
Battery: AAA Battery x1
Headphone: 2.5mm Stereo earphone with Microphone
Dimensions: 59.6x39.2x15.6mm
49 euro
een aardig prijsje, ook al zou die bluetooth er niet op zitten.
INOVIX IMP BT 300 Bluetooth Mp3 speler
3 functies in 1, 256 mb, Bluetooth GSM headset en USB Bluetooth dongle
edit nog wat info:
Bluetooth Headset:
Standard: Bluetooth Specification V1.1 Distance: < 10m (Open Space)
Power Consumption: -36 hrs standby- 3 hrs operating mode
Function: -Headset Profile Supported.
MP3 Player:
Compressed Audio Format: MP3: 8 ~ 320 KBPS, 44.100 KhZ
Audio Freq. Range: 20 Hz ~ 22 kHz
Built in Memory: 256MB Flash Memory
Audio S/N: > 95 dB
Power Consumption: Up to 10 hrs.
Function:
MP3 Format.
A/B Repeat.
EQ Mode - Normal / Rock / Jazz / Classic / Pop / High / Low
256MB. (Save about 60 MP3 songs)
Friendly Interface
ID3 (Multiple Languages)
Recorder:
Record Format: Digital Record.
Power Consumption: Up to 4.5 hrs.
Features when connected to the PC:
Bluetooth USB Adapter
Data Throughput:
Wireless data troughput up to 721 kbps.
Firmware: Host control Interface Included.
Storage device via USB:
Memory capacities: 256MB.
Data speed: Mini USB V1.1 Full Speed up to 12Mbps.
Others:
Battery: AAA Battery x1
Headphone: 2.5mm Stereo earphone with Microphone
Dimensions: 59.6x39.2x15.6mm
49 euro
een aardig prijsje, ook al zou die bluetooth er niet op zitten.
[ Voor 68% gewijzigd door aryan op 07-04-2005 16:29 ]
What's the point van BT op een mp3 speler?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Als je een telefoontje krijgt kun je deze opnemen op je MP3 speler.
Of zou je je mp3 speler kunnen gebruiken voor wachtmuziek voor mensen die je bellen?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Verwijderd
Hahaha, ik kan zelfs maar 30 rijdenVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:01:
[...]
en dan te bedenken dat je maar 45 mag(uhum...).
kijken even wat er gebeurt als je de fietscomputer van posititie veranders(hij was toch draadloos)
zodat er minder ijzer in de beurt is enzo.
Zometeen er maar even mee spelen.
misschien als BT dongle voor aan je pc? hoef je die niet meer te kopenWijnands schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:49:
Verwijderd
je kan ook geen draadloze fietscomputer op een brommer maken 
de bougie stoort het signaal van de fietscomputer. kijk maar is op www.brommerforum.nl.
misschien lukt het je met een speciale bougie kap van ngk.
de bougie stoort het signaal van de fietscomputer. kijk maar is op www.brommerforum.nl.
Zijn het niet gewoon bluetooth oordopjes? Dat je de mp3 speler 5 meter van je af legt en dan via bluetooth luistert.. ik dacht dat de point was of niet?Wijnands schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:49:
Verwijderd
Fuck, je kunt nog wel eens gelijk hebbenVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:32:
je kan ook geen draadloze fietscomputer op een brommer maken
Thanks! Zo maar ff met me wiel in de lucht gaan gassen
Verwijderd
Heb dit apparaat in huis gehad, en snel weer terug gebracht. Echt een ruk kwaliteit.Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:24:
[...]
da's tog niet zo heel goedkoop?? je hebt er voor dat geld ook een van Pinnacle, das een veel beter merk?
Niet kopen, zonde van je tijd.
aanbieding :
bundelpakket van logitech , quickcam communicate (50€) samen met internet chat headset (50€) voor 35€
bij de mycom . als hij op is kan hij nog worden besteld mits je verwijst naar de website.
bundelpakket van logitech , quickcam communicate (50€) samen met internet chat headset (50€) voor 35€
Doe het dan gelijk goedkenny89 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:26:
aanbieding :
bundelpakket van logitech , quickcam communicate (50€) samen met internet chat headset (50€) voor 35€bij de mycom . als hij op is kan hij nog worden besteld mits je verwijst naar de website.
/EDIT :
Moet je ze opbellen en vragen of ze mod_rewrite op hun Apache willen configurerenr0b schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:26:
Klant: "Ja hallo, hebben jullie die BT/mp3 speler nog?"
Medewerker: "Nee, helaas niet."
Klant: "Ik heb de aanbieding op haa tee tee pee dubbele punt sles sles twee één drie punt twee nul zes punt één nul twee punt één acht negen sles MyRcom sles Store sles productdetailedinfo punt do vraagteken productID is acht zeven nul zes twee en productType is 1 gezien."
Medewerker: "Ok! Verkocht!"
Moet dat nou echt zo omslachtig?
[ Voor 43% gewijzigd door nero355 op 09-04-2005 17:40 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Klant: "Ja hallo, hebben jullie die BT/mp3 speler nog?"
Medewerker: "Nee, helaas niet."
Klant: "Ik heb de aanbieding op haa tee tee pee dubbele punt sles sles twee één drie punt twee nul zes punt één nul twee punt één acht negen sles MyRcom sles Store sles productdetailedinfo punt do vraagteken productID is acht zeven nul zes twee en productType is 1 gezien."
Medewerker: "Ok! Verkocht!"
Moet dat nou echt zo omslachtig?

Tot wanneer was deze aanbieding?DexterBelgium schreef op woensdag 06 april 2005 @ 11:52:
Hey, iemand wat info over die PDA/GPS die er blijkbaar vanaf vandaag in de Aldi (belgië) verkocht wordt voor een goeie 380 euri?
[ Voor 7% gewijzigd door r0b op 09-04-2005 17:27 ]
Verwijderd
http://213.206.02.18/Mycom/Store/productdetailedinfo.do?productID=87062&productType=1 werkt niet

ik ben op zoek naar een setje van redelijke portofoontjes voor een aardig prijsje om een grap op tienerkamp uit te halen.... iemand ideeen. ik dacht dat ik ergens een setje zag maar ben vergeten in welk krantje....
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
blokker d8 ikjopiek schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 22:35:
ik ben op zoek naar een setje van redelijke portofoontjes voor een aardig prijsje om een grap op tienerkamp uit te halen.... iemand ideeen. ik dacht dat ik ergens een setje zag maar ben vergeten in welk krantje....
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gadgets zijn dus: MP3 spelers, Digicams, Webcams etc.
Geen pc's, laptops, dvd-spelers, tv's!
Laptops en PC's horen in CSL aanbiedingen
Standalone AV heeft zijn thuisplek in Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen
Gadgets zijn dus: MP3 spelers, Digicams, Webcams etc.
Geen pc's, laptops, dvd-spelers, tv's!
Laptops en PC's horen in CSL aanbiedingen
Standalone AV heeft zijn thuisplek in Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen