Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc] deel 3

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 11.031 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Ik heb de DIVX speler gekocht en ik ben voor de prijs wel tevreden maar het is geen wonderding. Bij een SVCDtje duurt het namelijk ff voordat de audio Sync is en soms is er vreselijke compressie te zien, dat had ik niet bij de DVDspeler beneden.

Toen ik een avi'tje af ging spelen die ik op een DVD gebrand had was ik zelfs meer teleurgesteld. De audio was sync en het beeld was perfect maar hij stottert elke 10 of 20 seconden. Geluid en Video stoppen dan beide heel even en gaan weer verder, soms is er dan een seconde of meer overgeslagen. Ik ben er nog niet achter of het door de codecs, DVD of speler komt.

Gspott zegt:
Video
XviD
bitrate: 1306 kb/s
fps: 25.000
xy: 624x256 (2.44:1) [=39:16]

Audio
0x0055(MP3) ID'd as MPEG-1 Layer 3
Nog een, iets oudere film, deze heeft het ook maar dan om de 1 a 2 minuten maar.
Gspott zegt:
Video
XviD
bitrate: 766 kb/s
fps: 25.000
xy: 512x288 (1.78:1) [=16:9]

Audio
Wederom, stotteren elke halve minuut
Video
XviD
bitrate: 885 kb/s
fps: 23.976
xy: 592x320 (1.85:1) [=37:20]

Audio
Het ligt dus aan de Codecs, een Divx film speelt hij moeiteloos af. Zonder haperingen. Zoals deze:
Video
DivX 3 Fast-Motion
bitrate: 608 kb/s
xy: 656x304 (2.16:1) [=41:19]

Audio
Maar dan stop ik weer een CDtje erin met een ander filmpke en dan gaat het weer moeiteloos terwijl Gspott Xvid aangeeft :? ik snap het niet meer.
Video
XviD
bitrate: 842 kb/s
xy: 608x256 (2.38:1) [=19:8]

Audio
ac3 (0x2000) Dolby Laboratories, Inc
Nog vreemder is dit, divx maar slaat echt letterlijk seconden over soms.
Video
DivX 3 Low-Motion
bitrate: 913 kb/s
xy: 640x272 (2.35:1) [=40:17]

Audio
Wie weet hoe dit kan?

[ Voor 70% gewijzigd door Josh op 27-04-2005 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

en als je nou een "normale" divx (5.x) afspeelt .. hoe gaat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:27

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Anoniem: 38206 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:55:
zijn er ook goeie foto's van?
behalve die uit de folder?
Ja, hier, gevonden in het Aldi/Lidl etc topic in AV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

henkleerssen schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:48:
en als je nou een "normale" divx (5.x) afspeelt .. hoe gaat dat?
Is dit dan geen normale divx?
Video
DivX 3 Low-Motion
bitrate: 913 kb/s
xy: 640x272 (2.35:1) [=40:17]

Audio
Wel erg leuk om te noemen is dat hij SRT subs afspeelt als je ze in dezelfde directory zet als je Avi :).

[ Voor 16% gewijzigd door Josh op 27-04-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spawnkamikaze
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-04-2020
DivX 3 is de oude Divx versie denk ik? 3.11.. ik merk bij mijn Medion MD7547 dat hij bij Ghost in Shell rip (DivX 3.11) heel lichtjes schokt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103718

zit er eigenlijk een afstandsbediening bij die divx speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sizar
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02 12:30
Anoniem: 142939 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:11:
De Aldi "medion/Liftec" radio doet het prima!

Ik heb vanochtend even zo'n ding gehaald bij de aldi, aangezien ik binnenkort een auto ga kopen.
ik kan hem nog niet in een auto inbouwen maar heb ik hem op een PC voeding aangesloten en op mijn gewone boxen. Het geluid is gewoon prima, zelfs met "bijna" max volume. Het laden van een usbstick of mp3 cd gebeurt in enkele seconden en het gebruik is zeer eenvoudig.
Hij heeft voor de front en voor de rear een eigen uitgang naar een versterker.

Met andere woorden, een prima koopje!
Aldi Radio
Ik heb ook vanochtend eentje gehaald, alleen ik krijg hem niet aan de praat, heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen. Of iemand een iedee hoe ik op een andere manier kan testen of het apparaat het doet dan weet ik in ieder geval dat het aan de aparaat ligt of aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108413

Ga morgen ook de lifetech radio halen... vriend van mij heeft hem ook gehaald. hij laadt de usb mass storage apparaten verrassend snel :) Ik heb 2 van die usb kastjes waar een laptop hd in kan (2 x 20 gig) en ook die accepteert hij. ik heb 1 nadeel ondervonden, en dat is dat de letters van het display iets ver achter het glaasje zitten. dus je kan de bovenste segmenten van het display moeilijk zien in de auto. voor de rest een mooi geluid. hij heeft trouwens een dubbele line out (front en rear) dus zat mogelijkheden om een versterker/sub aan te sluiten.

btw: mp3s hoeven niet in de root te staan. je kan perfect door de mappen surfen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Anoniem: 108413 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:20:
Ga morgen ook de lifetech radio halen... vriend van mij heeft hem ook gehaald. hij laadt de usb mass storage apparaten verrassend snel :) Ik heb 2 van die usb kastjes waar een laptop hd in kan (2 x 20 gig) en ook die accepteert hij. ik heb 1 nadeel ondervonden, en dat is dat de letters van het display iets ver achter het glaasje zitten. dus je kan de bovenste segmenten van het display moeilijk zien in de auto. voor de rest een mooi geluid. hij heeft trouwens een dubbele line out (front en rear) dus zat mogelijkheden om een versterker/sub aan te sluiten.

btw: mp3s hoeven niet in de root te staan. je kan perfect door de mappen surfen :*)
soms zijn speciale aanbiedingen erg snel uitverkocht bij de aldi/lidl, dus ik ben benieuwd of je er nog 1 kan bemachtigen.

Ik ga morgen ook kijken, ik wil er ook wel 1, juist vanwege de usb poort

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Toch de doos maar open getrokken :) (DeKoning bedankt).

Inderdaad lijkt het probleem met VBR-MP3's opgelost! Het geluid is zonder meer prima.

USB-appraat nog niet getest (jammer dat de front line in opgeofferd is...). MP3 van CD wel. Hij leest die verrassend snel in! Mijn oude Medion deed er makkelijk 30s of zo over voor ie begon te spelen, deze doet het vrijwel direct.

Je kunt nu van directory naar directory!!! Dat is wel zo'n geweldige verbetering, of wellicht ben ik het bij de oude altijd misgelopen.

Het zap/ volumeknpje is vervangen door een goede draaiknop plus aparte controls voor navigatie, hulde.

Tot mijn spijt is het frontje nog lomper geworden. Wat een enorme doos zeg.

En de afstandbediening is wel het toppunt van nutteloosheid wat mij betreft :) Ach ja.

All in all ben ik erg blij dat ik 'm gekocht heb!

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:43

Klippy

Still Game

Real-life pics van de radio zouden nog leuk zijn ja.

Beetje dom, was vanmiddag in de stad, wilde nog gaan kijken, maar niet aan gedacht.
Als ze er morgen nog een hebben denk ik dat ik maar even langs ga. Hebben wel pas een andere radio, maar dat ding is echt bagger in onze auto. Op zich niet slecht, maar om een of andere reden stoort/kraakt hij als de motor aanstaat (en dat is best vaak in een auto).
En toevallig ken ik denk ik iemand die een defecte radio heeft, dus dan verkoop ik onze huidige radio maar voor een paar tientjes ofzo.

Dan maar een Aldi ding, dat heeft iig wel goed geluid (vorige was ook erg budget btw hoor, maar toen nog duur ivm dit.. )
Maar dan wil ik wel even beter kijken hoe het ding er uitziet..

Enne als een MP3 geen ID3 heeft, toont hij dan de bestandsnaam? Niet echt belangrijk, wel handig kan ik uit ervaring melden :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Klippy schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:54:
Real-life pics van de radio zouden nog leuk zijn ja.
Stond reeds hierboven vermeld, hier, gevonden in het Aldi/Lidl etc topic in AV.

Bij ons in Nieuwe Niedorp (NH) hadden ze er gisteren rond 17u nog zo'n 10 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
ik kom zojuist terug van de aldi en....heb alleen een doos partysnacks mee kunnen nemen 8)7 een autoradio dus, uitverkocht :(

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Anoniem: 103718 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 21:06:
zit er eigenlijk een afstandsbediening bij die divx speler
Ja, goede ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134669

vragen over die divx player blokker...

hoe is de geluid kwaliteit is firmware update baar 8-)
in hoevere speelt die nieuwe media codes af en dvd's gebrand op MIN 8x.

mijn oude proline pakt dvd's met oude media code die een write snelheid hebben van MAX 2.4x die leest dus geen nieuwe dvd+/-r dus tja daar maar een nieuwe dvd speler denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_zelf
  • Laatst online: 03-02 08:37
DeKoning! schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:36:
aan de achterkant van de radio hangt tussen alle kabels die ik wel thuis kan brengen (mede vanwege de labels), ook een vrij lange draad met een blokje, ingepakt in schuim. Iemand een idee wat dat is? Misschien een ontstorings condensator..?
Ik weet het niet zeker want ik ga hem vanavond inbouwen, maar het lijkt wel erg op een microfoontje dat de hoeveelheid omgevingsgeluid waarneemt. Gaat de radio dus automagisch harder en zachter :)

Hans

[ Voor 1% gewijzigd door hans_zelf op 28-04-2005 12:54 . Reden: tiepvaud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Anoniem: 134669 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:45:
vragen over die divx player blokker...

hoe is de geluid kwaliteit is firmware update baar 8-)
in hoevere speelt die nieuwe media codes af en dvd's gebrand op MIN 8x.

mijn oude proline pakt dvd's met oude media code die een write snelheid hebben van MAX 2.4x die leest dus geen nieuwe dvd+/-r dus tja daar maar een nieuwe dvd speler denk ik :(
Hij speelt gewoon de nieuwste media. Ik heb alleen + kunnen proberen want - heb ik niet. Over 8cm CD's kan ik weinig zeggen want die heb ik ook niet. Het enige probleem bij mij is tot nu toe de Codecproblemen, hij stottert dus en slaat over op bepaalde momenten en dat is alleen als er een avi in zit (Xvid of Divx). Ik ben nog op zoek naar of hij firmware upgradeble is. Zou wel mooi zijn. De geluidskwaliteit is goed, hij heeft aardig wat uitgangetjes voor geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 06:06
hans_zelf schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:54:
[...]

Ik weet het niet zeker want ik ga hem vanavond inbouwen, maar het lijkt wel erg op een microfoontje dat de hoeveelheid omgevingsgeluid waarneemt. Gaat de radio dus automagisch harder en zachter :)

Hans
Het lijkt me onmogelijk dat het een microfoontje is, want hij is wel erg groot, en daarbij zie ik niet echt het nut ervan in.
Het lijkt meer op een ontstoringsapparaatje.

Overigens is die opnamefunctie wel heel erg stoer; met 1 druk op de knop neemt 'ie of radio of CD op, op je memorystick. :) (64kbps in .wma formaat)

[ Voor 3% gewijzigd door Marco op 28-04-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38246

PASware schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:16:
ik kom zojuist terug van de aldi en....heb alleen een doos partysnacks mee kunnen nemen 8)7 een autoradio dus, uitverkocht :(
Ik weet niet of je toevalig in de buurt van eindhoven woont maar bij ons in het winkel center woensel hebben we er nog zo'n stuk 20 liggen heb er vandaag ook 1 gehaald namelijk :P
Veel suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143044

Ik heb met veel geluk afgelopen woensdag de USB-radio kunnen bemachtigen (was er nog 1 na mij over O-) ), gelijk erin gezet, en hij werkt perfect op 1 ding na. Als ik mijn MP3-speler aansluit, duurt het een 3-5 sec voor hij deze heeft ingelezen (is volgens mij normaal), alleen moet ik:

1. Perse alle MP3;s in de root folder zetten.
2. Als ik een nummer wil afspelen, hoor ik altijd de laatste 5 sec van het vorige nummer
3. Ook wil hij midden in een nummer naar de volgende track verspringen... :/

Ik heb de hele handleiding al doorgespit, maar omdat daar verder weinig info hierover instond, is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen of die er ook ervaring mee heeft?

Ik heb de bovengenoemde USB-radio (scroll naar boven voor specs :P ) een MyCom huismerk 128Mb MP3 speler, ingebouwd in een Vitara _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sizar
  • Laatst online: 01-02 12:30
HELP Kan iemand mij aub helpen ik heb een mazda 626 van '92, ik heb de oude radiospeler eruit gehaald en ik heb geprobeerd om die aldi radio erin te bouwen alleen hij wil maar niet werken, zelfs het rode lampje brandt niet. volgens mij ligt het aan de aansluitingen, wil iemand mij helpen en/of de schema geven waarmee ik te werk moet gaan. en nog een probleem dr staat dat als je de radio draadjes knipt dat je garantie vervalt. Help _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Ga morgen ook de lifetech radio halen... vriend van mij heeft hem ook gehaald. hij laadt de usb mass storage apparaten verrassend snel :) Ik heb 2 van die usb kastjes waar een laptop hd in kan (2 x 20 gig) en ook die accepteert hij.
Heeft iemand bij die Aldi auotoradio al geprobeerd een grote usb-hdd met veel mappen en bestanden aan te sluiten? Ik heb zelf een XClef HD-500 met op dit moment zo'n 25GB aan MP's in iets minder dan 5300 bestanden verdeeld over 525 mappen. In de handleiding staat dat-ie tot maximaal 1GB / 4096 bestanden / 1024 mappen aan kan.

Mijn auto is momenteel in onderhoud, maar als de info in de handleiding klopt ga ik de moeite van het inbouwen niet nemen en 'm morgen maar weer terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonvandelangkru
  • Laatst online: 06-01-2021
[ ik heb 1 nadeel ondervonden, en dat is dat de letters van het display iets ver achter het glaasje zitten. dus je kan de bovenste segmenten van het display moeilijk zien in de auto. voor de rest een mooi geluid.
Dat met dat frontje is gemakkelijk op te lossen. Haal met een mesje het donkerrode glaasje los (zit met kleefpasta), snij het bovenste randje achter het glaasje weg (zacht plastic, kan met een scherp mesje), kras op de ahcterkant van het glaasje het zwarte verflaagje weg, zet het glaasje terug, en voila, alle lettrers van het display zijn zichtbaar!

Ton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Ik vind het geluid niet echt geweldig, maar op standje 'jazz' is het nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoning!
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-12-2019
Nog even iets over de Aldi radio nu ik hem wat langer heb kunnen gebruiken: wordt hij ook zo ontzettend warm bij jullie? Als ik een cd eruit haal, is die zo warm dat je hem nog wel kan beetpakken, maar een paar graden meer en het zou tè warm zijn. De radio zelf, maar ook het hele frontje en zelfs een USB-stick worden erg warm.
suspect schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:50:
Ik vind het geluid niet echt geweldig, maar op standje 'jazz' is het nog wel te doen.
Dan ben je een fan van flinke bass, ik heb zelf gemerkt dat ik de installing 'classical' (voor mijn eigen pop/rock) het prettigst vind, met een kleine fade naar de achterspeakers (die zwaarder zijn dan voor, dus al voor meer bas zorgen). Relaxt dat je het zo goed kan aftunen, vind ik. Zeker met de loudness aan, wil het gebons best wel.
Anoniem: 143044 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:32:
1. Perse alle MP3;s in de root folder zetten.
2. Als ik een nummer wil afspelen, hoor ik altijd de laatste 5 sec van het vorige nummer
3. Ook wil hij midden in een nummer naar de volgende track verspringen... :/
Ik heb de hele handleiding al doorgespit, maar omdat daar verder weinig info hierover instond, is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen of die er ook ervaring mee heeft?
De handleiding is nogal summier en verre van compleet, maar er staat wel dat het aan het apparaat dat je aansluit ligt, of en hoe de Aldi speler de mp3tjes herkent. Ik heb alleen nog een usb-stick kunnen testen, en daarbij maakt het niet uit of ze in de root of verspreid over sub/sub/sub directories staan. Zeker met dat afspelen van de laatste 5 sec van een vorig nummer, en het alles in de root moeten zetten, verdenk ik een incompatabiliteit van de Aldi radio en de manier waarop jouw spelertje de bestanden heeft opgeslagen. Zou jammer wezen.
Het enige dat ik zou kunnen bedenken is, maak hem helemaal leeg, zodat nieuwe bestanden die je er op zet, volledig ongefragmenteerd weggeschreven worden (zou het verspringen kunnen oplossen?), maar eerlijk gezegd heb ik niet veel hoop dat het volledig opgelost wordt.
puchelaar schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:06:
[...]met op dit moment zo'n 25GB aan MP's in iets minder dan 5300 bestanden verdeeld over 525 mappen. In de handleiding staat dat-ie tot maximaal 1GB / 4096 bestanden / 1024 mappen aan kan.
Die 1Gb vind ik een beetje raar, snap niet waar ze die vandaan halen, ik zou eerder de limieten van het aantal files/mappen geloven. Ik hoop dat je hem even test en niet gelijk terugbrengt: er zullen meer mensen in geinteresseerd zijn denk ik zo. Ik iig wel. Zou erg tof zijn als het werkt.

[ Voor 94% gewijzigd door DeKoning! op 28-04-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108413

Ik heb de radio vanmiddag ook gehaald (net op tijd }) ) maar mijn radio leest de volle 20 gig van mijn laptop hd (in dit bakje: http://silverapp1.mycom.n...D=65162&productType=1)... heb nog geen rare dingen mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
sizar schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:45:
HELP Kan iemand mij aub helpen ik heb een mazda 626 van '92, ik heb de oude radiospeler eruit gehaald en ik heb geprobeerd om die aldi radio erin te bouwen alleen hij wil maar niet werken, zelfs het rode lampje brandt niet. volgens mij ligt het aan de aansluitingen, wil iemand mij helpen en/of de schema geven waarmee ik te werk moet gaan. en nog een probleem dr staat dat als je de radio draadjes knipt dat je garantie vervalt. Help _/-\o_
rij eens naar de halfords toe...
daar heb ik een speciale verloop kabel gehaald voor 12,50

http://www.caliber.nl/ind...ath=36_144&sort=2a&page=1

zowiezo veel beter om voor een verloopkabeltje te gaan ipv zelf te prutsen met draadjes!
en ook veel gemakkelijker, kost je hoogstens 2 min voor de aankoop (heen en terug reis niet inbegrepen |:( )

[ Voor 18% gewijzigd door willy1986 op 28-04-2005 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143067

Heren, over de aldi autoradio het volgende. Alles is heel redelijk aan dit ding, maar ik heb 2 minpuntjes. Ten eerste: deze radio claimt 4 x 40 watt te zijn, maar ik merk weinig van een flink volume uit mijn (standaard) speakers. Bij de radio moet ik het volume op 60 zetten wil het enigzins vol klinken (en met loudness, en met de stand "jazz"). Bijn de CD is het nog erger, het volume moet op 80 staan en dan klinkt het enigzins vol. Heb ik prutspeakers, of heeft deze radio geen geluid wat enigzins pittig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Bij belcompany nu de Palm Zire 31 met navigatie voor slechts 189 euro...aanbieding geld tot en met zaterdag, best intressant...
Dit is em, alleen dan dus bij de belcompany een stuk goedkoper:
http://213.206.102.189/My...uctID=80602&productType=1

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 104562 op 29-04-2005 03:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:45
Anoniem: 104562 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 03:43:
Bij belcompany nu de Palm Zire 31 met navigatie voor slechts 189 euro...aanbieding geld tot en met zaterdag, best intressant...
Dit is em, alleen dan dus bij de belcompany een stuk goedkoper:
http://213.206.102.189/My...uctID=80602&productType=1
zonder dat je daar ook nog een abb. etc moet afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-05 23:19
Heeft iemand al geprobeerd of de radio van de aldi ook werkt icm met een iPod? Een paar pagina's terug werd er even over gesproken, maar er was geen echte uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126044

Ik heb die Aldi autoradio geinstalleerd in de auto van mijn moeder. Toen ik mijn Creative Zen Micro erin propte (met PlayForSure firmware), knalde hij meteen terug naar de radio. Een beetje een domper! Echter de mp3speler van mijn huisgenoot las hij ook niet. Ik ga vandaag nog eventjes mijn Corsair flashdrive volgooien met muziek. Kijken of ie dat wel pakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoning!
Anoniem: 108413 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:32:
Ik heb de radio vanmiddag ook gehaald (net op tijd }) ) maar mijn radio leest de volle 20 gig van mijn laptop hd (in dit bakje: http://silverapp1.mycom.n...D=65162&productType=1)... heb nog geen rare dingen mee gemaakt.
Hee, dat ziet er interessant uit :D Hoe krijgt die unit z'n voeding? Ik heb nog een 2.5" schijfje liggen, het zou wel gaaf zijn om die te kunnen gebruiken met de radio.

En om even terug te komen op een eerdere vraag: wordt de radio bij iemand anders ook zo enorm heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132833

Ik heb gisteren de Provision 4350 DivX DVD-Speler van EUR 49,95 gehaald bij de Blokker.

Meer dan de helft van mijn Xvid movies speelt ie slecht af. Ongeveer om de minuut slaat hij steeds een paar (stuk of 10) seconden over. En andere Xvids speelt ie weer probleemloos af. Heb gekeken met GSpot maar zie geen duidelijk onderscheid in de Xvid's die hij nou wel en niet goed afspeelt. Movies die wel of niet afspelen staan gebrand op dezelfde DVD dus het kan bijna niet liggen aan het branden... Heb trouwens ook niet gebrand op mijn maximale snelheid van 8 speed maar op 4 speed op Philips DVD's.

Ik zag dat iemand anders ook al last had van het feit dat deze speler stotter. Iemand nog meer hier ook last van? Vind het wel jammer... ik ga hem straks maar terugbrengen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143089

DeKoning! schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:51:
[...]

Mijn hele verzameling bestaat uit VBR bestanden en nog niks raars gehoord. Hij heeft natuurlijk nog niet zo heel lang kunnen spelen, maar ik ben door een 20-tal verschillende albums heengeskipt, en geen onderwater-blikkerige of anderszins raar klinkende dingen opgemerkt.

edit:typo
Prima radiootje alleen: de constante plus voor het zendergeheugen werkt bij mij niet, vorige radio, grundig geen probleem volgens mij zit de oranje draad fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoning!
Anoniem: 132833 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:40:
Ik heb gisteren de Provision 4350 DivX DVD-Speler van EUR 49,95 gehaald bij de Blokker.
Ik zag dat iemand anders ook al last had van het feit dat deze speler stotter. Iemand nog meer hier ook last van? Vind het wel jammer... ik ga hem straks maar terugbrengen denk ik.
Ik heb de speler zelf niet, maar wat je zou kunnen onderzoeken, is of de niet goed werkende xvids zijn gecodeerd gebruikmakend van GMC en/of Q-PEL. Dat vinden namelijk maar heel weinig standalone spelers fijn. Ik weet alleen niet of er tooltjes bestaan die dit kunnen analyseren. Misschien het snelste is om zelf een paar xvids te coderen van 2 minuten lang, met de verschillende opties aan en uit geschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-05 14:45
Even een ander ding, volgende week bij de Aldi een Medion 80GB HD/DVD recorder...

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_18/OFF01.HTM

Iemand ervaring met deze spelers? Misschien kijk ik er omheen, maar ik kan niet zien of hij stereo kan opnemen. En hoe zit het met de fijnafstemming van kanalen enzo, ik heb een videorecorder van Aldi, en die is daar niet echt geweldig in... ;)

EDIT: Ik heb een review weten te vinden, kheb hem nog niet gelezen, maar dit is het:
http://www.area450.com/recorders/r8hp.html

Conlcusie: lawaaierige fan, en geen edit mogelijkheid, ding links laten liggen denk ik? 80GB recorder van Philips is zoveel duurder niet meer wel?

[ Voor 28% gewijzigd door Martijn op 29-04-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Anoniem: 143089 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:45:
[...]

Prima radiootje alleen: de constante plus voor het zendergeheugen werkt bij mij niet, vorige radio, grundig geen probleem volgens mij zit de oranje draad fout
Dat werkte bij mij inderdaad ook niet, maar binnen 2 seconden heb je die draadjes omgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Martijn schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:03:
Even een ander ding, volgende week bij de Aldi een Medion 80GB HD/DVD recorder...

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_18/OFF01.HTM

Iemand ervaring met deze spelers? Misschien kijk ik er omheen, maar ik kan niet zien of hij stereo kan opnemen. En hoe zit het met de fijnafstemming van kanalen enzo, ik heb een videorecorder van Aldi, en die is daar niet echt geweldig in... ;)

EDIT: Ik heb een review weten te vinden, kheb hem nog niet gelezen, maar dit is het:
http://www.area450.com/recorders/r8hp.html

Conlcusie: lawaaierige fan, en geen edit mogelijkheid, ding links laten liggen denk ik? 80GB recorder van Philips is zoveel duurder niet meer wel?
wel grappig dat dit het gadgetaanbiedingentopic is maar dat de zaken die eigenlijk thuishoren in het AV, en dan met name hier, ook hier besproken worden.

Voor wat betreft de Medion dvd-recorder kun jij voor je vragen of verhaal dus in het daarvoor bewuste topic in AV terecht, waar dus ook de autoradio hoort (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124265

Wij hebben deze autoradio wel gekocht, en ja het uiterlijk is niet fraai, maar schijnbaar is de audio wel goed (Ik hoor dat niet, vriendlief wel) zeker voor dat geld. Al onze oude mp3 backup ceedeetjes kunnen nu rechtstreeks gespeeld worden. Erg handig... ook voor drie uur concert of zo

Dus hij blijft bij ons, alleen die usb aansluiting he:

Hij lijkt de usb stick te herkennen en maakt een AUDIO map aan waarin de radio de opgenomen .wma bestanden in plaatst. Maar hij wil de .mp3s niet herkennen, niet in de root, niet in de AUDIO map. Terwijl diezelfde mp3s gebrand op cd geen probleem opleveren. Iemand een idee hoe ik dit kan oplosssen? Verder las ik iets over fat32 systeem ofzo voor de usb stick. Maar dat lijkt me weer niet logisch want hij kan wel een AUDIO map op de stick maken.
De stick is nu waarschijnlijk hsf+ ? (Kan nu niet checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoning!
Anoniem: 124265 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:43:
oplosssen? Verder las ik iets over fat32 systeem ofzo voor de usb stick. Maar dat lijkt me weer niet logisch want hij kan wel een AUDIO map op de stick maken.
De stick is nu waarschijnlijk hsf+ ? (Kan nu niet checken)
Dat hij dingen kan schrijven, wil nog niet betekenen dat hij ook kan lezen. Even formatteren op FAT32 zou uitsluitsel moeten geven. Daarmee werkt het bij mij iig prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132833

DeKoning! schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:21:
[...]

Ik heb de speler zelf niet, maar wat je zou kunnen onderzoeken, is of de niet goed werkende xvids zijn gecodeerd gebruikmakend van GMC en/of Q-PEL. Dat vinden namelijk maar heel weinig standalone spelers fijn. Ik weet alleen niet of er tooltjes bestaan die dit kunnen analyseren. Misschien het snelste is om zelf een paar xvids te coderen van 2 minuten lang, met de verschillende opties aan en uit geschakeld.
Thanks voor deze info. Alleen heb ik net al de DVD-speler teruggebracht en mijn geld teruggekregen. Films die ie hier o.a. niet goed pakte waren Saw, Assault on Precinct 13 (of zoiets), The Perfect Husband, enz...

Weet je misschien of is er ergens een lijst van spelers die wel GMC en/of Q-Pel slikken? Want ik heb geen zin om alles ook nog te gaan hercoderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124265

DeKoning! schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:30:
[...]

Dat hij dingen kan schrijven, wil nog niet betekenen dat hij ook kan lezen. Even formatteren op FAT32 zou uitsluitsel moeten geven. Daarmee werkt het bij mij iig prima.
Erm, nou dat werkt dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127999

Hallo,

zou iemand voor mij de aldi folder (die met de dvd-recorder) volledig kunnen fotograferen, en deze aan mij door kunnen sturen? Ik bedoel dus alle 4 de pagina's

Door de populaire dvd-recorder waren alle krantjes binnen een mum van tijd verdwenen.

Mijn dank is groot!!!!

Ik onderhoud namelijk (mede) de volgende pagina:

www.versteven.be/aldi

Groet
Maurice

mboonman@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit topic gaat dicht.
Over de Aldi/Lidl/bouwmarkt divx/dvd spelers kan verder worden gediscussieerd in [rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 9][/rml]
Mocht er behoefte zijn aan een nieuw gadgetaanbiedingen topic, neem dan even contact op met de moderatoren van GT...

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gadgets zijn dus: MP3 spelers, Digicams, Webcams etc.
Geen pc's, laptops, dvd-spelers, tv's!

Laptops en PC's horen in CSL aanbiedingen
Standalone AV heeft zijn thuisplek in Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen