Weet het eigenlijk niet, hij heeft em vorige woensdag gekocht, dus vermoed een week. Heb hem echter niet gezien op internet, en hij lijkt mij als twee druppels water op de mio168 (heb ik daarna gezien) waarover hier op GoT een uitgebreid draadje loopt.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
hmm maar eens ff langs gaan dan... tnxmiel schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:04:
[...]
35 euro bij de mediamarkt... of 50 euro voor een set met accu's, dus nooit gekloot met batterijen.....
Cogito Ergo Credo
Mijn ouders hebbe een standaard meegekregen toetsenbord van Medion (bij de MD8083). Dat ding typt echt heerlijkdraakhoofd schreef op maandag 11 april 2005 @ 20:06:
wat zijn de ervaringen met Medion toetsenborden? Voor 20 euro lijkt me dit wel een goede deal bij de Aldi, maar vraag me af of het lekker tikt die Medion dingen..
[afbeelding]
Dan zal dit toch niet slechter zijn?
Ha, die hebben wij hier ook. Werkt goed, ook vrij nauwkeurig qua temperatuur. Tijd hoef je ook niet in te stellen want dat pikt hij uit de lucht opvan de radio van Frankfurt. leuk dingetje.Anoniem: 50873 schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:46:
[afbeelding]
Compleet draadloos weerstation
14.99 is dit wat ?
Mooi ding, jammer dat ik 'm niet kan gebuikendraakhoofd schreef op maandag 11 april 2005 @ 20:06:
wat zijn de ervaringen met Medion toetsenborden? Voor 20 euro lijkt me dit wel een goede deal bij de Aldi, maar vraag me af of het lekker tikt die Medion dingen..
[afbeelding]
• minimum systeemvereisten:
- 16 Mb of meer CD-rom loopwerk
Zoef
Ik heb ook zoiets, alleen dan met barometer en luchtvochtigheid. De buitensensor is in ieder geval identiek. Hij werkt hier prima, alleen kon de batterij van mijn buitensensor niet tegen de extreme kou van een tijdje terug. Die haal ik er volgende keer ff uit als het extreem koud is. Verder een mooi ding, erg nauwkeurig volgens mij. Als ik binnen en buitensensor naast elkaar leg wijken ze maar 0.1 graad af.Anoniem: 50873 schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:46:
[afbeelding]
Compleet draadloos weerstation
14.99 is dit wat ?
Prijs is ook wel ok, volgens mij betaal je normaal iets van 20-25 euro voor zo'n draadloos geval.
Anoniem: 50873
dankzPierz schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:48:
[...]
Ik heb ook zoiets, alleen dan met barometer en luchtvochtigheid. De buitensensor is in ieder geval identiek. Hij werkt hier prima, alleen kon de batterij van mijn buitensensor niet tegen de extreme kou van een tijdje terug. Die haal ik er volgende keer ff uit als het extreem koud is. Verder een mooi ding, erg nauwkeurig volgens mij. Als ik binnen en buitensensor naast elkaar leg wijken ze maar 0.1 graad af.
Prijs is ook wel ok, volgens mij betaal je normaal iets van 20-25 euro voor zo'n draadloos geval.
sta je dan bij lidl alle stellingen afzoeken
staat er echt niet tussen
lekker dan
Anoniem: 140318
? sarcastich neem ik aan ?Zpottr schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:23:
[...]
Mooi ding, jammer dat ik 'm niet kan gebuiken![]()
:
[...]
Ik open net het kruitvat krantje en wat ziet mijn oog:
'multimedia computer, amd athlon 2.8 Ghz Processor met nog wat meuk voor 499.'
Dit is toch misleidend en onwaar? Ik snap wel wat ze bedoelen, maar zou zoiets niet verboden moeten worden. Hier kun je toch instanties over schrijven?
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden
http://tweakers.net/gallery/123027/sys
Anoniem: 122762
Alleen tweakers weten dat een AMD 2800Mhz niet bestaat
Dus misschien kunnen we nu kruitvat verplichten om een computer met een 2.8Ghz AMD processor te leveren
http://tweakers.net/gallery/123027/sys
Anoniem: 128154

Sendo S330 bij de zeeman voor 9,95 (excl 2.95 verzend.)
link naar zeeman site
leuk koopje dacht ik zo?
Dan zie je pas hoe belachelijk veel ze vragen voor andere merken (met kleurenscherm). Want ik ga er van uit dat ze hier geen verlies op maken. De kwaliteit van bijv. een Siemens zal wel beter zijn, maar dat kan nooit tientallen euro's schelen lijkt mij.Anoniem: 128154 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:39:
[afbeelding]
link naar zeeman site
leuk koopje dacht ik zo?
Deze hoort hier niet, zie onderaan deze pagina. Laptops en pc's horen in een andere (CSL) groep.Lightning502 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:16:
he ik weet niet of dit compleet in deze topic thuishoort, maar ik ga het toch maar proberen.
Ik open net het kruitvat krantje en wat ziet mijn oog:
'multimedia computer, amd athlon 2.8 Ghz Processor met nog wat meuk voor 499.'
Dit is toch misleidend en onwaar? Ik snap wel wat ze bedoelen, maar zou zoiets niet verboden moeten worden. Hier kun je toch instanties over schrijven?
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden
Mountainbike 100 euro
mp3 speler 1gb 90 euro
accu klopboor 60 euro
cardreader 13 euro
projectie wekkerklok 10 euro
De fiets lijkt mij wel wat
Anoniem: 117374
Als fiets om een beetje mee door de stad te fietsen is het verder wel geschikt
Ik weet het, het is puur voor verhard terrein/openbare weg, laatst nog op een 10 jaar oude budget giant gereden was ook prima voor mijAnoniem: 117374 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:35:
Ik hoop niet dat je met die mountainbike ook echt wilt mountainbiken, want dat schiet niet op. Derailleur e.d. is allemaal erg goedkoop, en schakelt dan ook niet lekker.
Nee, voor gewone fietsen wel maar bij mountainbikes is 26" de standaard maat.BARACUS schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:27:
[...]De fiets lijkt mij wel wathmm 26 inch is toch een kindermaat?
Alleen gewone fietsen hebben (soms) 28"
Ja ik kijk net even op een mountainbike buiten, was 22 inch en behoorlijk groot.Wolfboy schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:51:
[...]
Nee, voor gewone fietsen wel maar bij mountainbikes is 26" de standaard maat.
Alleen gewone fietsen hebben (soms) 28"
Hier even een gare scan, alle reflectors, vage stickers, bullbars eraf, de remmen wat naar voren en dan is het best een mooi ding
ijzer paardje
[ Voor 16% gewijzigd door BARACUS op 13-04-2005 15:18 ]
heb je een plaatje of andere info over de MP3 speler? ik ben hier benieuwd naar aangezien ik nog een nieuwe nodig heb...BARACUS schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:27:
Bij de Aldi volgende week
Mountainbike 100 euro
mp3 speler 1gb 90 euro
accu klopboor 60 euro
cardreader 13 euro
projectie wekkerklok 10 euro
De fiets lijkt mij wel wathmm 26 inch is toch een kindermaat?
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Is dezelfde als altijd, ik zal hem even voor je scannenjosvg schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:44:
[...]
heb je een plaatje of andere info over de MP3 speler? ik ben hier benieuwd naar aangezien ik nog een nieuwe nodig heb...
mp3 speler aldi
[ Voor 13% gewijzigd door BARACUS op 13-04-2005 19:56 ]
- weergave mp3 en wma
- voice recording
- met usb-kabel en hoofdtelefoon (maar ik neem aan dat ze oordopjes bedoelen)
- lcd display met blauwe verlichting
- equalizer
- usb 2.0 compatible
- incl. batterij
- 1 GB
89.99 dus
De look is zo'n standaard 6x2x1cm ding zoals iedereen om zn nek heeft hangen. Vanaf morgen waarschijnlijk wel op aldi.nl, nu even te lui om te scannen ofzo.
Der zitten 6 knopjes op, 3 boven en 3 onder. Ik zie een "stop/play" knop, een forward en een backward knopje, weet er iemand waar die anderen voor zijn? Ik denk dat ik er wel een ga kopen, omdat ik net mn vorige kapotgeslagen heb.
Het enige is dat het merk van dit ding "lifetec" is, en dit vaak nog weer de budget variant van Medion is. De bekende Medion Ipaq kloon is bijvoorbeeld wel onder het Medion merk. Daarentegen zijn de bagger cd-r's van aldi weer van het merk life-tec. Iemand ervaring met deze mp3-spelertjes?
Dit lijkt me een tof toestel voor die prijs. Is het een aanrader? Heeft iemand ervaringen met dit merk?199
5, 2 Megapixels,
2,5' TFT kleurenscherm,
3-voudige optische zoom,
ca. 9 x 5,5 x 2,5 cm,
lithium-ion accu,
netstroomadapter,
incl. toebehoren,
3 jaar garantie
Incl. 1,50 EUR Recupel
Hold knopthegve schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:58:toon volledige bericht
De mp3 speler:
- weergave mp3 en wma
- voice recording
- equalizer
- usb 2.0 compatible
- incl. batterij
- 1 GB
89.99 dus
De look is zo'n standaard 6x2x1cm ding zoals iedereen om zn nek heeft hangen. Vanaf morgen waarschijnlijk wel op aldi.nl, nu even te lui om te scannen ofzo.
Der zitten 6 knopjes op, 3 boven en 3 onder. Ik zie een "stop/play" knop, een forward en een backward knopje, weet er iemand waar die anderen voor zijn? Ik denk dat ik er wel een ga kopen, omdat ik net mn vorige kapotgeslagen heb.
Het enige is dat het merk van dit ding "lifetec" is, en dit vaak nog weer de budget variant van Medion is. De bekende Medion Ipaq kloon is bijvoorbeeld wel onder het Medion merk. Daarentegen zijn de bagger cd-r's van aldi weer van het merk life-tec. Iemand ervaring met deze mp3-spelertjes?
[...]
Sorry, mijn reactie was overbodig.
[ Voor 54% gewijzigd door ronaldinho op 13-04-2005 23:58 ]
Anoniem: 104562
Zeeman niet, maar netwerkprovider gigantisch veel.Anoniem: 128154 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:39:
[afbeelding]
link naar zeeman site
leuk koopje dacht ik zo?
Je zou zeggen dat het deze is:thegve schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:58:toon volledige bericht
De mp3 speler:
- weergave mp3 en wma
- voice recording
- equalizer
- usb 2.0 compatible
- incl. batterij
- 1 GB
89.99 dus
http://www.vergelijk.nl/s...inovix_x_iMP-33B_1GB.html
De inovix iMP-33B. Deze heeft echter ook radio.
Is er iemand die de vorige keer deze speler gekocht heeft?
Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.
Anoniem: 140318
http://sm.e-fulfilment.nl...72c5.387508.678a14e6.2310
De goedkoopste 17" Samsung 710V in Nederland, nu exclusief bij Misco. OP=OP!
p.s. wees er snel bij, we verwachten dat deze aanbieding snel op zal zijn!
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 140318 op 14-04-2005 12:28 ]
Hoe snel denk je dat die op is als je Acers en Benq kan vinden in de pricewatch voor 183? Of een medion bij Aldi voor 199.Anoniem: 140318 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:26:
17 inch tft samsung 213(incl btw) @ misco
http://sm.e-fulfilment.nl...72c5.387508.678a14e6.2310
De goedkoopste 17" Samsung 710V in Nederland, nu exclusief bij Misco. OP=OP!
p.s. wees er snel bij, we verwachten dat deze aanbieding snel op zal zijn!
Bovendien is samsung volgens mij berucht om de dooie pixels...
Anoniem: 16379
de voorwaarden van tele2Anoniem: 128154 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:39:
[afbeelding]
link naar zeeman site
leuk koopje dacht ik zo?
Betekend dit nu ook dat je zelf een keer moet opwaarderen of is het enkenl simmetje in de telefoon. aanzetten en simmetje weggooien? en je hebt een telefoon voor een tientje?Actievoorwaarden
De sendo 330 aanbieding geldt alleen wanneer u de simkaart daadwerkelijk in gebruik neemt. Wanneer de simkaart binnen 1 maand na levering niet is geactiveerd, ontvangt u een factuur van € 60,- per niet in gebruik genomen pakket. Deelname onder voorbehoud van acceptatie door Tele2 Mobiel. Ook zijn de algememen voorwaarden van Tele2 op deze aanbieding van kracht. U kunt deze opvragen bij het onderstaand service nummer.
Uitlevering na acceptatie Tele2 Mobiel binnen +/- 3 weken, via TPG post onder rembours. Alleen levering in Nederland. U betaalt het volledige bedrag van uw bestelling aan de postbode. Het beltegoed zit bij uw pakket d.m.v. een beltegoedkaart. Beltegoed waardeert u telefonisch op, u betaalt het achteraf. U hoeft dus geen belkaarten te kopen in de winkel. Aanmelden voor deze actie kan alleen met uw 10-cijferige vaste telefoonnummer, 06-nummers zijn ongeldig.
Beltegoed is 1 jaar geldig. Min. Leeftijd is 18 jaar. Tele2 Mobiel kent max. 3 simkaarten per adres toe, onafhankelijk van andere acties. Actie loopt zolang de voorraad strekt. Druk- en zetfouten voorbehouden, u kunt aan deze uiting geen verdere rechten ontlenen. Uw gegevens worden opgenomen in een bestand waarop de Wet Bescherming Persoonsgegevens van toepassing is. Voor meer informatie of een telefonische bestelling kunt u bellen met 0900 2022837 (15ct/min) van maandag t/m vrijdag van 9:00uur tot 18:00uur.
En waarom zou je die sim-kaart weggooien?
Anoniem: 16379
Wat moet ik met nog een simkaart?Anoniem: 122762 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:27:
Met activeren bedoelen ze dat je de sim erin moet doen, en even een random nummer moet bellen
En waarom zou je die sim-kaart weggooien?
In Den Haag lag er nog 1tje. Binnen- en buitensensor wijken wel bij mij wel wat meer af helaas: 0,9 - 1,1°CAnoniem: 50873 schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:57:
[...]
dankz
sta je dan bij lidl alle stellingen afzoeken
staat er echt niet tussen
lekker dan
en toen moest die bewaker daar zonodig m'n tas inspecteren en trok daarbij de rits kapot..
_██_
(ಠ_ృ)

Links boven in:
Een gratis Samsung D500 met € 15,- prepaid??????? Lijkt me sterk.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Zonee: Welke winkel is het?
jeetje... das pas een aanbieding.. ff bellen naar Scheer en foppen hier in de buurt.RudiVader schreef op woensdag 20 april 2005 @ 04:36:
Kan iemand ook wat vertellen van deze aanbieding??
[afbeelding]
Links boven in:
edit: zijn nog niet open. Deze aanbieding geldt per wanneer? Kan niks op internetsite vinden
[ Voor 11% gewijzigd door henkleerssen op 20-04-2005 08:48 ]
wat voor abbo? Dus dat prepaid niet dus?Anoniem: 122762 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 08:58:
Ik heb hier naar gekeken, het was icm. een vodafone abbo
Lijkt me sterk dat ze een telefoontje TWV 300+ gratis weggeven als pre-paid foon. Als het wel zo is ga ik ff langshenkleerssen schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:04:
[...]
wat voor abbo? Dus dat prepaid niet dus?
net gebeld.... t-mobile relax 200 abbo.. 25 euro per maand.. of het nou 1 jaar of 2 jaar is.. dat maakte me niet zoveel meer uit.DeX schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:11:
[...]
Lijkt me sterk dat ze een telefoontje TWV 300+ gratis weggeven als pre-paid foon. Als het wel zo is ga ik ff langs
RudiVader schreef op woensdag 20 april 2005 @ 04:36:
Kan iemand ook wat vertellen van deze aanbieding??
[afbeelding]
Links boven in:

Anoniem: 59888
Het enige nadeel is dat de oordopjes ook dienen om het ding om je nek te hangen, dus als je dat met andere oordopjes wilt moet je oordopjes hebben waarmee dat ook kan. Ik was dat alleen niet van plan (ik ben niet zo sportief

* Anoniem: 59888 is tevreden.
Bediening en geluid dus ok? misschien raar vraagje.. maar hoe is de voice recording? Als je hem op tafel legt bijvoorbeeld .. 1 meter van je vandaan.. neemt die dan goed op? Of is het veel te zacht? En welk formaat slaat die op wav, mp3 of wat precies?Anoniem: 59888 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:04:
Ik heb 'm hier liggen, ik heb nog nooit eerder een mp3 speler gehad dus ik kan 'm niet echt vergelijken, maar volgens mij is het wel een goed ding, zeker voor het geld. Van de 1 GB blijft 995 MB over. De knoppen zijn een beetje wennen maar wel vrij robuust (ze voelen niet aan alsof ze er volgende week af vallen). De meegeleverde oordopjes zijn niet geweldig (ik heb van jaren geleden nog Sony oordopjes liggen en die klinken veel beter) maar dat viel te verwachten, bij dure mp3 spelers is dat ook het geval.
Het enige nadeel is dat de oordopjes ook dienen om het ding om je nek te hangen, dus als je dat met andere oordopjes wilt moet je oordopjes hebben waarmee dat ook kan. Ik was dat alleen niet van plan (ik ben niet zo sportief) dus voor mij maakt dat niet uit. Verder zitten er nog wat lelijke stikkers op de buitenkant maar die peuteren we er wel vanaf.
* henkleerssen is tevreden.
Anoniem: 142426
Derailleur e.d. is allemaal erg goedkoop??Anoniem: 117374 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:35:
Ik hoop niet dat je met die mountainbike ook echt wilt mountainbiken, want dat schiet niet op. Derailleur e.d. is allemaal erg goedkoop, en schakelt dan ook niet lekker.
• 18 speed Shimano voor- en achterderailleur
• Shimano shifters
• Shimano revoshift tandwielcassette
Shimano is een topmerk man..
Ligt eraan welk type je hebt he. Op mijn Trek heb ik wel andere Shimano onderdelen dan die van de Aldi.Anoniem: 142426 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:59:
[...]
Derailleur e.d. is allemaal erg goedkoop??
• 18 speed Shimano voor- en achterderailleur
• Shimano shifters
• Shimano revoshift tandwielcassette
Shimano is een topmerk man..
Anoniem: 142426
Dat is ook mijn ervaring, de kwaliteit van Shimano producten bestrijkt zo'n beetje het gehele spectrum, van bagger tot uitstekend. Dat vertaalt zich ook naar de prijs van de fiets. Met een "MTB" van 99 euro zou ik niet al te vaak de mountains mee willen beklimmen.Versteegrob schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:02:
[...]
Ligt eraan welk type je hebt he. Op mijn Trek heb ik wel andere Shimano onderdelen dan die van de Aldi.
Daarom worden ze waarschijnlijk ook in NL verkocht. Eer je bij je mountain bent is de fiets al uit elkaar gevallenDr_oetker schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:08:
[...]
Dat is ook mijn ervaring, de kwaliteit van Shimano producten bestrijkt zo'n beetje het gehele spectrum, van bagger tot uitstekend. Dat vertaalt zich ook naar de prijs van de fiets. Met een "MTB" van 99 euro zou ik niet al te vaak de mountains mee willen beklimmen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Mp3 spelertje met 128mb SD kaartje voor €9,99

Meteen maar even langs gegaan, ze stonden in de winkel voor €19
Het lijkt erop alsof ie problemen heeft met grote files, had net een mp3 van 100mb erop staan, maar na een paar minuten stopte ie ermee.. nu wat losse mp3tjes en dat werkt tot nogtoe prima.
Veel goedkoper gaat het niet worden in ieder geval
/edit: of hij is compleet niet schokbestendig.. Ik zit er een beetje mee te spelen hier achter m'n burea, als ik 'm van 2cm hoog laat 'vallen' stopt ie met spelen..
/edit2: bekend probleem dus heb 'm nu gewoon in m'n broekzak zitten en geen problemen, misschien niet geschikt voor tijdens het hardlopen ofzo, maar voor in de bus/trein/vliegtuig zal het wel werken..
[ Voor 30% gewijzigd door Xtuv op 20-04-2005 15:46 ]
Anoniem: 59888
Beetje late reactie misschien, maar goed.henkleerssen schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:47:
[...]
Bediening en geluid dus ok? misschien raar vraagje.. maar hoe is de voice recording? Als je hem op tafel legt bijvoorbeeld .. 1 meter van je vandaan.. neemt die dan goed op? Of is het veel te zacht? En welk formaat slaat die op wav, mp3 of wat precies?
Geluid is wat mij betreft prima, maar zoals ik al zei heb ik nooit eerder een mp3 speler gehad en het is toch ook al weer wat jaartjes geleden dat m'n discman stuk ging.
Voice recording was op een afstand van ca. 1 meter wel ok, niet zo heel hard maar wel verstaanbaar. Als je het volume harder zet is het prima. Hij slaat het op als wav.
Anoniem: 132657
Hm .. 10 euro voor een SD-kaartje van 128 MB is niet zo heel veel.. maar de speler die eromheen zit lijkt me niet zo goed.. Hoe is het geluid ??Xtuv schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:31:toon volledige bericht
Ik zag vandaag in een lokale krant (Den Haag) een aanbieding van de mediamarkt:
[afbeelding]
Mp3 spelertje met 128mb SD kaartje voor €9,99![]()
Meteen maar even langs gegaan, ze stonden in de winkel voor €19Maar er waren meer mensen die 'm voor €9,99 gezien hadden en we kregen allemaal een 'custom' bonnetje.. Heb er meteen maar 2 meegenomen dus
![]()
Het lijkt erop alsof ie problemen heeft met grote files, had net een mp3 van 100mb erop staan, maar na een paar minuten stopte ie ermee.. nu wat losse mp3tjes en dat werkt tot nogtoe prima.
Veel goedkoper gaat het niet worden in ieder geval
/edit: of hij is compleet niet schokbestendig.. Ik zit er een beetje mee te spelen hier achter m'n burea, als ik 'm van 2cm hoog laat 'vallen' stopt ie met spelen..
/edit2: bekend probleem dus heb 'm nu gewoon in m'n broekzak zitten en geen problemen, misschien niet geschikt voor tijdens het hardlopen ofzo, maar voor in de bus/trein/vliegtuig zal het wel werken..
Ik heb weinig vergelijkingsmateriaal, maar het klinkt best oké, zelfs met de bijgeleverde dopjes. Ik heb (ook goedkope!) philips dopjes, maar die klinken er niet beter mee.Anoniem: 132657 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:49:
[...]
Hm .. 10 euro voor een SD-kaartje van 128 MB is niet zo heel veel.. maar de speler die eromheen zit lijkt me niet zo goed.. Hoe is het geluid ??
Het 'uitvallen' is wel irritant, en de knopjes reageren niet altijd lekker.
Maargoed, alle waar naar z'n geld he.. dus verwacht geen gekke dingen voor €10
/edit:
Ik heb er twee gekocht, en nu de andere ook maar eens geprobeerd, deze slaat niet zo makkelijk uit als de eerste..
[ Voor 12% gewijzigd door Xtuv op 20-04-2005 17:22 ]
Volgens de handleiding kunnen er 240 bestanden op. Dat vond ik al een beetje weinig.
Ik kan er echter maar 117 op kwijt, terwijl er nog ruim 400 MB vrij is.
Bij de 118e krijg ik een melding dat het bestand niet weggeschreven kan worden.
Als ik er 1 wis dan kan ik er wel weer 1 opzetten.
Iemand anders ook dit probleem?
Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.
Ik heb dat probleem met een compactflash kaartje! 256 MB, maar er kunnen maar een bepaald aantal bestanden opRoelof schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:17:
Heb de MP3-speler van Aldi opgehaald. Het wordt herkend als een Sigmatel.
Volgens de handleiding kunnen er 240 bestanden op. Dat vond ik al een beetje weinig.

Zet die bestanden eens in verschillende mapjes en kijk wat er dan kan?Roelof schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:17:
Heb de MP3-speler van Aldi opgehaald. Het wordt herkend als een Sigmatel.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Bedankt voor de tipZet die bestanden eens in verschillende mapjes en kijk wat er dan kan?
Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.
Anoniem: 138938
Kan zo geen linkje vinden
edit:
Vanaf de 27e heeft de Aldi weer een interessant uitziende Autoradio in de aanbieding.toon volledige bericht
Als ik het plaatje goed bekijken is het volgens mij een "Lifetec".
Volgens de site, kopen 75 Euro's je een radio met:
- USB-poort voor het afspelen van MP-3 en WMA bestanden via USB-stick of MP-3 speler en voor het opnemen van audio bestanden in WMA formaat
- geschikt voor het afspelen van MP3, CDR, CD-RW en audio-CD
- inclusief afstandsbediening
- RDS = Radio Data System
- telefoon mute
- stereo cinch-uitgang
- afneembaar 'fold down' front
- equalizer
- 4x25 Watt sinusvermogen
- 4x250 Watt PMPO
- ISO DIN-norm
Het lijkt me allemaal op papier best leuk, maar de vorige Aldi MP3 autoradio (anderhalf jaar geleden ofzo), vond ik erg brak klinken.
Is iemand bekender met deze Lifetec radio/mp3 speler? Ook voor 75 Euro wil ik me liever geen builtje vallen.
[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 23-04-2005 03:09 ]
Dat is echt een waardeloos ding, hij valt om de haverklap uit, slechte geluidskwaliteit enz. enz.
Gelukkig paste de 128mb sd mooi in mijn ixus
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/OFF01.HTMRoD schreef op donderdag 21 april 2005 @ 23:05:
Heeft iemand de autoradio/cdspeler met MP3/WMA/USB functie al gezien?
Kan zo geen linkje vinden
Mijn gevoel zegt dat dit een gadget is, en dus niet in AV thuishoort
Deze?
Het lijkt me erg weinig geld voor zo'n speler.. ik ben opzich wel geïnteresseerd...
-
Ja dieSysRq schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:05:
[...]
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/OFF01.HTM
Deze?
[afbeelding]
Het lijkt me erg weinig geld voor zo'n speler.. ik ben opzich wel geïnteresseerd...
Inderdaad wel lekker goedkoop, en ontzettend handig.
Je kunt je mp3speler er op aansluiten, en mp3/wma cd's, dus het lijkt me het ultieme audiogadget voor in de auto
Niet ultiem als je bedenkt dat er zo'n onhandige pull down front op zit. Heeft een vriend van me ook in een kleine auto, een oude medion ofzoiets met precies zo'n pull down, echt waardeloos omdat het te veel in de weg zit in de auto, en dat je hele dash weg is als je een cd tje wil wisselen. Het duurt lang voordat de cd gewisselt is en je moet extra handelingen verrichten in de auto, en dat is extra afleidend tijdens het rijden.RoD schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:24:
[...]
Ja die
Je kunt je mp3speler er op aansluiten, en mp3/wma cd's, dus het lijkt me het ultieme audiogadget voor in de auto
Verder mooi dingetje, maar kijk eens op marktplaats, tegen ongeveer dezelfde prijzen staan meer van dit soort apparaten. Ik vraag me af of een mp3 speler echt zo gemakkelijk wordt uitgelezen of dat de nrs in de root moeten staan ofzo.
(trouwens op marktplaats heb je bij de Kingstech ook nog optioneel 2 ab's, waaronder eentje voor aan het stuur (+ 12E) voor totaal 89euro ).
En ook nog een gare Audiowave (whats in a name) usb autoradio met weliswaar een infront cd systeem. Waarom komen toch nu alleen vage nietzeggende merknamen met deze producten, gaat het ms ten koste van de kwaliteit van de radio onderdelen of niet?
-geen-
Aha, dat had ik nog niet gezienAlien_Inside schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 16:59:
[...]
Niet ultiem als je bedenkt dat er zo'n onhandige pull down front op zit. Heeft een vriend van me ook in een kleine auto, een oude medion ofzoiets met precies zo'n pull down, echt waardeloos omdat het te veel in de weg zit in de auto, en dat je hele dash weg is als je een cd tje wil wisselen. Het duurt lang voordat de cd gewisselt is en je moet extra handelingen verrichten in de auto, en dat is extra afleidend tijdens het rijden.

Anoniem: 128699
ja hoezo niet? lijkt mij dat die usb gewoon als een soort line in werkt dus moet geen problemen opleveren!Poekoek schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 17:38:
Mijn vader heeft ook zijn oog op die autoradio laten vallen en dan vooral vanwege de USB-aansluiting. Weet iemand of als hij zijn Creative Zen Xtra 60GB of mijn Apple iPod V4 20GB aansluit, heel makkelijk een map kan selecteren op de speler en dat die dan gaat draaien op de autoradio?
Anoniem: 98248
Anoniem: 132657
Maar dat is bij de iPod niet het geval... bij de Zen weet ik niet, maar met die iPod hoef je het niet te proberen, daarvoor heb je iTunes nodig..Anoniem: 98248 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 20:32:
Zolang je mp3 speler als mass storage device wordt herkend en geen drivers nodig zijn op je pc werkt 'ie op die radio.
Maar als je er muziek opzet zonder iTunes kan je die niet met de iPod afspelen. Waarschijnlijk kan je die dan wel afspelen met die autoradio.Anoniem: 122762 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 11:28:
Mijn broers iPod is gewoon een mass-storage-device hoor
Inderdaad, alle MP3 spelers hebben een soort van index. Maar daar zal die autoradio niet bij kunnen. Dus zolang die autoradio werkt met andere MP3 spelers werkt ie ook met de iPod...amour021 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 13:04:
[...]
Maar als je er muziek opzet zonder iTunes kan je die niet met de iPod afspelen. Waarschijnlijk kan je die dan wel afspelen met die autoradio.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Er schijnt een Sitecom Mp-330 van 4 gb in de aanbieding te zijn voor 99 euro.
Kan iemand me vertellen waar dat is?
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Baggerding, maat van me had de voorloper hiervan gehaald bij de aldi, nu zijn volgens mij alleen de zijknopjes ietsje anders, bij elk hobbeltje slaat hij over iig (rijdt not bene in een amerikaan van 1900kg!).SysRq schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:05:
[...]
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/OFF01.HTM
Deze?
[afbeelding]
Kwaliteit van het geluid was wel goed trouwens.
Merk het vanzelf wel, denk dat je em dan wel terug kunt brengen.
Maar zo duur is hij ook weer niet, dus misschien koop ik em wel om te kijken of het een beetje wat is
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Anoniem: 77995
Aldi is zoals al eerder gezegd, makkelijk met ruilen/terugnemen. Ik meen binnen 4 weken met kassabon en bij de produkten waar het van toepassing is, ook de garantiekaart. Zonder vragen.Maar zo duur is hij ook weer niet, dus misschien koop ik em wel om te kijken of het een beetje wat is
Als het geluid dus niet naar je zin is, of een knopje voelt niet lekker aan, nou jammer dan, gewoon terugbrengen
Wil iemand woendagochtend voor me voor de deur van een Aldi gaan liggen?
Anoniem: 38246
Want zojah ga ik hem woensdag lekker halen
Anoniem: 105909
ff zoeken met de search, er is namelijk laatst wel iemand geweest die hem heeft gekochtcrapserver schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:50:
Ik heb het al eerder in het sitecom mp3 spelers onderwerp gevraagd, maar ik kreeg geen antwoord helaas
Er schijnt een Sitecom Mp-330 van 4 gb in de aanbieding te zijn voor 99 euro.
Kan iemand me vertellen waar dat is?
trouwens.. wel meerdere iemanden
het beviel ze aardig geloof ik. verwacht natuurlijk geen ipod kwaliteit
Het probleem is dat ik niet weet waar dat ding 99 kostAnoniem: 105909 schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:53:
[...]
ff zoeken met de search, er is namelijk laatst wel iemand geweest die hem heeft gekocht
trouwens.. wel meerdere iemanden![]()
het beviel ze aardig geloof ik. verwacht natuurlijk geen ipod kwaliteit
Ik heb me echt rot gezocht.. bij de Intertoys was hij gewoon 149,99..
En dat geld heb ik niet helaas..
Of het word dit ding(als hij 99 kost) of de Aiwa van 1,5 gb, of de Samsung Yepp YP-MT6X van 512 mb
[ Voor 22% gewijzigd door 3dmaster op 24-04-2005 23:35 ]
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Anoniem: 104562
Anoniem: 38246
Iemand die het weet ?Anoniem: 38246 schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:49:
Kan er op die lifetec autoradio wel een versterker aangesloten worden?
Is trouwens uit het Blokker krantje.

[ Voor 11% gewijzigd door Josh op 26-04-2005 18:54 ]
In de advertentie staat "stereo cinch uitgang", dus dat betekent dat er een lijnuitgang op zit waar je een versterker op aan zou kunnen sluiten.Anoniem: 38246 schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:49:
Kan er op die lifetec autoradio wel een versterker aangesloten worden?
en er zit zelfs een afstandsbediening bij!RoD schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:24:
[...]
Ja die
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
Anoniem: 142939
Ik heb vanochtend even zo'n ding gehaald bij de aldi, aangezien ik binnenkort een auto ga kopen.
ik kan hem nog niet in een auto inbouwen maar heb ik hem op een PC voeding aangesloten en op mijn gewone boxen. Het geluid is gewoon prima, zelfs met "bijna" max volume. Het laden van een usbstick of mp3 cd gebeurt in enkele seconden en het gebruik is zeer eenvoudig.
Hij heeft voor de front en voor de rear een eigen uitgang naar een versterker.
Met andere woorden, een prima koopje!
Interessant, ik denk dat ik ook maar even naar de Aldi ga.Anoniem: 142939 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:11:
De Aldi "medion/Liftec" radio doet het prima!
Ik heb vanochtend even zo'n ding gehaald bij de aldi, aangezien ik binnenkort een auto ga kopen.
ik kan hem nog niet in een auto inbouwen maar heb ik hem op een PC voeding aangesloten en op mijn gewone boxen. Het geluid is gewoon prima, zelfs met "bijna" max volume. Het laden van een usbstick of mp3 cd gebeurt in enkele seconden en het gebruik is zeer eenvoudig.
Hij heeft voor de front en voor de rear een eigen uitgang naar een versterker.
Met andere woorden, een prima koopje!
leuk dat blokker ook het illegaal downloaden promootGsJosh schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:54:
Iemand een idee of dit wat is? Is de firmware te updaten zodat hij ook latere codecs afspeelt? Zoals Xvid enzo.
Is trouwens uit het Blokker krantje.
[afbeelding]

PSN: djmurcielago
bij ons waren ze om 20 voor 9 al uitverkocht, maar toch veel succes.suspect schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:27:
[...]
Interessant, ik denk dat ik ook maar even naar de Aldi ga.
Ik heb zelf pas zaterdag tijd om dat ding in te bouwen, maar hoop zeker dat ie t een beetje leuk doet. Ik snap alleen echt niet waar die afstandsbediening goed voor is. Wellicht dat je vanaf je kratje bier op de stoep je autoradio lekker hard kan zetten?
er zijn ook legaal filmpjes te downloaden hoorleuk dat blokker ook het illegaal downloaden promoot
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
(In Leiden, filiaal Garenmarkt waren er om 11:30 nog zat)
Geluid is perfect, maar daarbij moet worden opgemerkt dat ik vier simpele 40W Pioneer speakers heb, geen mega-versterker-systeem van 4000 euro. (Waarvoor zoals al gemeld, twee keer twee aansluitingen aanwezig zijn).
Wat specs, van de doos:
-Er is een kabeltje voor een telefoon-mute functie.
-De USB ondersteuning is 1.1 en 2.0 'full speed'. Ik heb een stickje van 512Mb aangesloten en dat speelt prima af. Volgens de bijgeleverde info kan je er ook bijv. een mp3 flash-speler op aansluiten, maar dat kan ik zelf niet proberen.
-Hij ondersteunt ID-3 tags
-Er zit een abje bij
-hij neemt in WMA formaat van de radio op, met regelbaar codeervolume
-RDS, EON, PTY (Program TYpe code), TA (Traffic Announcement), AF, REG, RDSClock
-CD/CDR/CDRW
-Shock protection, 40s voor audio cds, 120s voor MP3/WMA
-Dual Power/Illuminate knop (WOW!)
-Diefstal-LED (WOW! 2)
Het laden van een cd met het omklapfrontje is geen enkel probleem. De cd speelt nog gewoon door, ook al is het frontje naar beneden, pas als je op eject drukt, floept 'ie eruit. Er zijn geen verkeersgevaarlijke toeren voor nodig om iets te wisselen.
De bouwkwaliteit ziet er op het eerste oog niet super uit (beetje plasticachtig), maar het voelt en werkt allemaal reuze stevig. De looks zijn dan ook de enige nadelige kwaliteit van deze radio: het ziet er niet super flitsend uit, maar dat zal mij roesten.
Om even gelijk goed te testen, ben ik over een kinderkopjes weg gereden en ondanks dat ik twee deuren, een uitlaat en een nier kwijt ben geraakt, sloeg de Lifetec niet één keer over!
PS - aan de achterkant van de radio hangt tussen alle kabels die ik wel thuis kan brengen (mede vanwege de labels), ook een vrij lange draad met een blokje, ingepakt in schuim. Iemand een idee wat dat is? Misschien een ontstorings condensator..?
edit: typos en wat extra info
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 77995 op 27-04-2005 13:50 ]
Als ik dat mute-snoertje aansluit, dan staat de radio gelijk op mute zonder dat ik aan het bellen ben.
Op de radio kan ik niks veranderen, maar valt er misschien iets op die carkit aan te passen?
Heeft iemand die 'm al heeft ingebouwd al soortgelijke dingen gehoord? Zo ja, maak ik de doos niet eens open
Zoef
Mijn hele verzameling bestaat uit VBR bestanden en nog niks raars gehoord. Hij heeft natuurlijk nog niet zo heel lang kunnen spelen, maar ik ben door een 20-tal verschillende albums heengeskipt, en geen onderwater-blikkerige of anderszins raar klinkende dingen opgemerkt.Zpottr schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:35:
Over die autoradio:
Heeft iemand die 'm al heeft ingebouwd al soortgelijke dingen gehoord? Zo ja, maak ik de doos niet eens open
edit:typo
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 77995 op 27-04-2005 16:52 ]
Dit topic is gesloten.
Gadgets zijn dus: MP3 spelers, Digicams, Webcams etc.
Geen pc's, laptops, dvd-spelers, tv's!
Laptops en PC's horen in CSL aanbiedingen
Standalone AV heeft zijn thuisplek in Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen