De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 4]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.031 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-10-2024
Martijn1899 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:22:
[...]
En ja je kan met Orange mits je de juiste proxy gebruikt op alle sites komen... Echter dit heb ik werkend met Internet Explorer maar dus niet met MSN Messenger. En ik hoop dat iemand hier weet hoe het moet...
Zou je een kleine uitleg kunnen geven hoe je de MDA/Qtek kunt instellen voor Orange, zodat je kan browsen via deze wap proxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 22:07
Tranq schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:28:
[...]

Zou je een kleine uitleg kunnen geven hoe je de MDA/Qtek kunt instellen voor Orange, zodat je kan browsen via deze wap proxy?
Nou er is al iemand hier die daar zelfs een kleine site met screenshots heeft gemaakt. Deze staat in deel 3 van het mda topic. Gewoon ff zoeken in het topic op Orange World en dan vind je hem vanzelf.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb het volgende voor Orange ingesteld. Ondertussen heb ik ook gevonden hoe ik beide instellingen kan bewaren.

Start -> Settings -> Connections -> Connections

Bij de Advanced Tab kun je tussen de verschillende instellingen kiezen.

Ik ga ervanuit dat je nog geen goeie settings hebt.

Kies Make New Connection, geef hier een naam (Orange WAP of Orange Normaal)
Kies Cellular Line (GPRS) als modem

Next

Access point name: wap voor Orange WAP en internet voor Orange Normaal

Next
Finish

OK, als je beide configuraties ingebracht heb kunnen we verder.

Start -> Settings -> Connections -> Connections -> Advanced -> Select Networks

In de pull down lijst moet je nu Orange WAP en Orange Normaal tegenkomen.

Kies nu Orange WAP

Selecteer hier de Proxy Settings tab
Select This network connects to the Internet
Select This network uses a proxy server....
Vul in 10.250.255.188 by Proxy Server:

Selecteer Advanced verander de Http entry van 10.250.255.188 port 80 naar 10.250.255.188 port 5080
vul eventueel hetzelfde IP adres in bij WAP en Secure WAP (niet nodig voor gratis webbrowsen, maar het helpt mij bij het wap browsen onder Orange)
OK
OK
OK

Je bent nu terug op Connections
Select Networks
Selecteer de andere configuratie (Orange Normaal)
Edit
Proxy Settings
Selecteer This network connects to the internet
OK
OK

Je hebt nu dus 2 configuraties.
Orange WAP voor gratis webbrowsen
Orange Normaal voor niet gratis webbrowsen en e-mailen.

Middels Select Network kun je kiezen met welke configuratie je werkt.

Bij mij werkt dit. Mochten er mensen zijn die dit slimmer/beter opgelost hebben, laat maar horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:05:
[...]

Dank je wel! MAAAR hij werkt echter niet. Als ik het input-bestand wil selecteren, de DVD dus, krijg ik een pop-up dat dit bestandtype niet ondersteund word! En ik heb het bij meerdere DVD's geprobeerd.

Wellicht een verkeerde versie? Kan je me een link geven voor de download?

ALVAST HARTELIJK BEDANKT!
Wat je nodig hebt ik dvd2pocketpc:

http://www.pqdvd.com/

met pocketdicvxencoder kun je geen dvdtjes omzetten, alleen bestaande .avi's etc kleiner maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
  • Laatst online: 10-09 22:07
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:15:

Bij mij werkt dit. Mochten er mensen zijn die dit slimmer/beter opgelost hebben, laat maar horen.
Ja, ik had het inmiddels ook werkend. Bedankt. Ik denk niet dat het veel makkelijker kan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er via internet software te verkrijgen is die de fotokwaliteit verbetert? Bij mijn vorige symbian toestel was dit wel te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
Mex schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 08:59:
[...]

Inderdaad, voor een harde reset duw je het pennetje onderin het gaatje + het rode knopje aan de rechter zijkant. 8)
Ja maar ik bedoel als ik nou ook de rom update naar 1.06 en ik wil hem terug zetten naar orginele staat .. dan gaat het niet via die harde reset? Of wel?

Dus hoe kan ik een "image" maken van mijn Rom en opslaan op de PC of CD ofzo?

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!!!!

ik heb de 1.06 update uitgepakt, etc etc.
Nu heb ik het bestandje EnterBL.exe naar mijn qtek s100 gekopiëerd en uitgeprobeerd. Nu doet ie dus niks meer. Ik krijg alleen nog in beeld:
USB (of serial als ik heb niet aan de data kabel aansluit) v 1.00
Harde reset werkt ook niet. ????

wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Laatst online: 22-08 16:19
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:08:
Help!!!!!!

Nu heb ik het bestandje EnterBL.exe naar mijn qtek s100 gekopiëerd en uitgeprobeerd. Nu doet ie dus niks meer. Ik krijg alleen nog in beeld:

wat nu?
Lees ff een stukje trug wel in deel 4 staat ergens hoe je moet update.
Dan kan je gewoon de updat 1.06 er opzetten en doet ie het weer. Als je al aan het update was gewoon ff opnieuw starten en rustig aan verder gaan. (activ sync vind je mda nu even niet meer maar dat is geen probleem als je geupdate heb dan weer wel)

Laat ff weten of het gelukt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:08:
Help!!!!!!

wat nu?
Had ik ook (flashen ging niet goed).. Even opnieuw flashen en was solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik hem nu opnieuw flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:34:
[...]

Had ik ook (flashen ging niet goed).. Even opnieuw flashen en was solved.
Hoe kan ik hem nu opnieuw flashen? activesync ziet mijn qtek niet meer nu, en als ik de update probeer te draaien krijg ik country id error?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:05:
[...]

Dank je wel! MAAAR hij werkt echter niet. Als ik het input-bestand wil selecteren, de DVD dus, krijg ik een pop-up dat dit bestandtype niet ondersteund word! En ik heb het bij meerdere DVD's geprobeerd.

Wellicht een verkeerde versie? Kan je me een link geven voor de download?

ALVAST HARTELIJK BEDANKT!
ok, was ik ff vergeten, eerst dvd rippen met dvd shrink en op harde schijf zetten, dan kan je hem zo verkleinen.
dan kan je de bup en vob fies gewoon allemaal selecteren.
pocketdivxencoder maakt er dan een avi van, en die kan je gewoon met betaplayer spelen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:50:
[...]

Hoe kan ik hem nu opnieuw flashen? activesync ziet mijn qtek niet meer nu, en als ik de update probeer te draaien krijg ik country id error?
Activesync hoeft 'm niet te zien: als ie in de flashmode staat kun je gewoon de flashsoftware opnieuw opstarten!

No panic dude! Lees nou ff terug in deze topic (pagina 16) voor het verhaal. Ach lamaar:
Je gaat naar www.xda-developer.com , daar meld je je aan op het forum.
Vervolgens ga je naar de sectie Magician Upgrades.
Zoek naar Qtek 1.06 update works !
Hier zal je genoeg informatie vinden om hem te flashen.
Maar ik zal ook dit ff uitleggen ;)

Je download daar de 1.06 update van de ftp site (link staat in bovenste post op xda)
Vervolgens pak je dit bestand uit met bijv. winrar
Uit deze map kopieer je de file getdevicedata.exe naar een locatie op je mda
Vervolgend ga je op je MDA naar deze file en klik er op.
Er zal niks gebeuren.
Browse nu via je desktop pc naar /windows/devicedata.txt
Kopieer deze file en plaats hem bijv. op je bureablad van je desktop pc.
Open deze file met notepad of word.
Je ziet nu een code staan iets van PM10A 0A WWE E T-MOB003
Om dat laatste gaat het, dit is in mijn geval dus T-MOB003 (t-mobile nederland)
Kopieer die laatste code en ga nu terug naar de 1.06 upgrade map.
Hierin staat een file genaamd change.bat
Rechtermuisklik hierop en kies edit.
Je zult nu zien dat er een aantal codes in dit bestand staan.
Vervang de T-MOB... code voor jouw eigen code die je zojuist gekopieerd hebt.
Sla het bestand op.
Dubbelklik nu op het bestand en hij zal in een dos window gaan werken.
Aan het eind krijg je 2 foutmeldingen over wrong password.
Niet op letten!! Niks aan de hand.
Als change.bat klaar is hang je je mda aan je pc.
Zorg dat hij aanstaat en je een vebinding hebt met activesync.
Kies nu MaupgradeUt.exe en volg de aanwijzingen op het scherm.
Je MDA zal nu geflashed worden naar versie 1.06
Dit duurt ongeveer een 20 minuten dus wees geduldig.
Je krijgt wel tijdsduur te zien dus je kan zien of het goed gaat.
Als hij klaar is krijg je de opdracht voor een hard-reset, dit doe je en je mda is geupgrade.

Nu denk je dat je klaar bent :)
Niet dus, de radio is nog steeds de oude versie.
Maar dat kan je lezen op xda-developers forum in dezelfde thread.
Je weet nu hoe je kan flashen,
En erna staan zat mensen die hetzelfde probleem hadden: gewoon de boel flashen.. Je PC herkent namelijk WEL de device (vandaar die USB melding), activesync gebruik je geeneens bij het flashen...

En die country ID error komt omdat je de stap met het aanpassen van dat bestandje niet hebt gedaan: dat T-MOB003 deel!!

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
ik weet niet of het al eens behandeld is, maar heb de laatste tijd te horen gekregen dat mijn stemvolume weleens veranderd tijdens een gesprek.
Ik praat zelf op hetzelfde volume, maar de gesprekspartner ervaart dat alsof ik soms bijna wegval. Eerst klink ik normaal, dan weer heel zacht, en daarna weer normaal...

Iemand deze klacht ook? Wat eraan te doen?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:08:
[...]

Activesync hoeft 'm niet te zien: als ie in de flashmode staat kun je gewoon de flashsoftware opnieuw opstarten!

No panic dude! Lees nou ff terug in deze topic (pagina 16) voor het verhaal. Ach lamaar:

[...]

En erna staan zat mensen die hetzelfde probleem hadden: gewoon de boel flashen.. Je PC herkent namelijk WEL de device (vandaar die USB melding), activesync gebruik je geeneens bij het flashen...

En die country ID error komt omdat je de stap met het aanpassen van dat bestandje niet hebt gedaan: dat T-MOB003 deel!!
Helaas!!!

Ik heb het hele forum al uitgespit, maar blijf met een aantal problemen zitten:
1. Ik kan niks naar mijn qtek kopieëren zonder activesync. Ik krijg alleen het grijze scherm.
dus GetdeviceData lukt niet.
2. ik kan nu dus ook niet het change.bat bestand aanpassen.
Ik heb een abonnement bij Vodafone. Is hier misschien een standaard code voor die ik in dit bestandje kan aanpassen? Met T-MOB003 lukt het helaas niet.

Ik hoop dat iemand mij nog verder kan helpen!

THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:16:
[...]

Helaas!!!

Ik heb het hele forum al uitgespit, maar blijf met een aantal problemen zitten:
1. Ik kan niks naar mijn qtek kopieëren zonder activesync. Ik krijg alleen het grijze scherm.
dus GetdeviceData lukt niet.
2. ik kan nu dus ook niet het change.bat bestand aanpassen.
Ik heb een abonnement bij Vodafone. Is hier misschien een standaard code voor die ik in dit bestandje kan aanpassen? Met T-MOB003 lukt het helaas niet.

Ik hoop dat iemand mij nog verder kan helpen!

THNX
die change.bat moet je op je PC aanpassen! niet kopieren naar je PDA. Die change.bat start je dus ook ff op op je pc, en dat zwarte scherm is een dos scherm (met die 2 foutmeldingen). Die veranderd namelijk iets in dat andere bestand: xda3nbftool.exe, zodat die aangepast wordt aan de pda, zodat die geschikt is voot JOUW provider.

Dat T-MOB003 geldt (voor zover ik kan zien) alleen voor T-Mobile klanten, misschien zelfs alleen in Nederland!
Jij moet die dus niet gebruiken (Vodafone toch?) maar je had dus ff moeten kijken in het bestand /windows/devicedata.txt. daar staat in wat je had moeten wijzigen (lees het topic exact door en sla géén stappen over)

Er is nix verloren, dat grijze scherm is normaal.

Mocht je de /windows/devicedata.txt niet meer kunnen lezen: iemand die hem ff kan helpen wat er in een Nederlandse Vodafone versie staat????

Als iemand dat post, pas je change.bat aan en ga gewoon verder. Ik denk dat als je dat hebt gedaan die die country ID error niet meer verschijnt.

Hou ons op de hoogte of het is gelukt.

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
VOOR WIE EEN CARKIT (nokia ck7w) GEBRUIKT:

Als je de mda upgrade naar 1.06 dan herkent je carkit de mda zonder dat je het scherm aanzet. Voorheen moest ik ieder keer als ik de auto instap de mda aanzetten, koppelen en dan werkte het. Nu gaat dit allemaal automatisch. Ik stap de auto in en een paar seconden later hoor ik de piep wat betekent dat er een verbinding is. ERG COOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 00:06:
VOOR WIE EEN CARKIT (nokia ck7w) GEBRUIKT:

Als je de mda upgrade naar 1.06 dan herkent je carkit de mda zonder dat je het scherm aanzet. Voorheen moest ik ieder keer als ik de auto instap de mda aanzetten, koppelen en dan werkte het. Nu gaat dit allemaal automatisch. Ik stap de auto in en een paar seconden later hoor ik de piep wat betekent dat er een verbinding is. ERG COOL.
Zelfde ook voor de Parrot CK3000: verbinding automatisch enkele seconden na het inschakelen van je auto, zonder scherm aan te hoeven zetten, na een upgrade naar 1.06

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:42:
[...]

die change.bat moet je op je PC aanpassen! niet kopieren naar je PDA. Die change.bat start je dus ook ff op op je pc, en dat zwarte scherm is een dos scherm (met die 2 foutmeldingen). Die veranderd namelijk iets in dat andere bestand: xda3nbftool.exe, zodat die aangepast wordt aan de pda, zodat die geschikt is voot JOUW provider.

Dat T-MOB003 geldt (voor zover ik kan zien) alleen voor T-Mobile klanten, misschien zelfs alleen in Nederland!
Jij moet die dus niet gebruiken (Vodafone toch?) maar je had dus ff moeten kijken in het bestand /windows/devicedata.txt. daar staat in wat je had moeten wijzigen (lees het topic exact door en sla géén stappen over)

Er is nix verloren, dat grijze scherm is normaal.

Mocht je de /windows/devicedata.txt niet meer kunnen lezen: iemand die hem ff kan helpen wat er in een Nederlandse Vodafone versie staat????

Als iemand dat post, pas je change.bat aan en ga gewoon verder. Ik denk dat als je dat hebt gedaan die die country ID error niet meer verschijnt.

Hou ons op de hoogte of het is gelukt.

Thomas
Helaas!

ik heb hier mijn versie van devicedat.txt

PM10A 0 A WWE E

dit is alles.

was moet ik nu precies vervangen in change.bat?
b.t.w om terug te komen op jouw bericht :

"Zorg dat hij aanstaat en je een vebinding hebt met activesync.
Je MDA zal nu geflashed worden naar versie 1.06".

Dit is een probleem. Nu mijn qtek alleen nog maar dat grijze scherm geeft met usb v1.00 maakt ie ook geen verbinding meer met activesync.

Hoe heb jij dat toen gedaan? Kan ik je anders een keer bellen? mail je nummer maar naar :
egonsmit69@tiscali.nl

THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:15:
Bij mij werkt dit dus niet, ik kan nl. bij "My work network" geen twee connections aanmaken met verschillende proxy-instellingen. De ene neemt de instellingen van de ander over. Bij "My ISP" heb ik de Orange MMS instellingen ingevoerd, zoals eerder beschreven in deel 3 en op deze pagina.

http://www.jwbuiten.com/mda/

MMS werkt, wappen met proxy-server werkt, wappen zonder proxy (voor bv. MSN) werkt, maar de laatste twee met permanente instelling dus niet. Kan iemand mij helpen?

[ Voor 9% gewijzigd door Henkes op 04-03-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:39

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:00:
[...]

Helaas!

ik heb hier mijn versie van devicedat.txt

PM10A 0 A WWE E

dit is alles.

was moet ik nu precies vervangen in change.bat?
b.t.w om terug te komen op jouw bericht :

"Zorg dat hij aanstaat en je een vebinding hebt met activesync.
Je MDA zal nu geflashed worden naar versie 1.06".

Dit is een probleem. Nu mijn qtek alleen nog maar dat grijze scherm geeft met usb v1.00 maakt ie ook geen verbinding meer met activesync.

Hoe heb jij dat toen gedaan? Kan ik je anders een keer bellen? mail je nummer maar naar :
egonsmit69@tiscali.nl

THNX
Ten eerste wel erg stom om ergens aan te beginnen zonder dat je goed hebt gelezen wat je moet doen. 8)7
Nu heb je dus een paar belangrijke stappen overgeslagen.
Ten tweede zal er best wel een rediing zijn :)
Je hebt de devicedata zie ik
Wat je ziet is maar een gedeelte van het textbestand.
Scroll naar rechts in wordpad en daar staat de rest van de code.
Als je de juiste code hebt gewoon ff mijn tutorial volgen en dan kan je hem zo flashen.
En anders horen we het wel, vind eerst ff de code die je nodig hebt.
Succes.
TIP: devicedata kan je alleen aflezen in wordpad op je desktop pc!!
Dus dat bestand vanaf je mda kopieren naar je pc en dan openen op je pc!!

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 04-03-2005 12:47 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:46:
[...]

Ten eerste wel erg stom om ergens aan te beginnen zonder dat je goed hebt gelezen wat je moet doen. 8)7
Nu heb je dus een paar belangrijke stappen overgeslagen.
Ten tweede zal er best wel een rediing zijn :)
Je hebt de devicedata zie ik
Wat je ziet is maar een gedeelte van het textbestand.
Scroll naar rechts in wordpad en daar staat de rest van de code.
Als je de juiste code hebt gewoon ff mijn tutorial volgen en dan kan je hem zo flashen.
En anders horen we het wel, vind eerst ff de code die je nodig hebt.
Succes.
TIP: devicedata kan je alleen aflezen in wordpad op je desktop pc!!
Dus dat bestand vanaf je mda kopieren naar je pc en dan openen op je pc!!
precies: lees de tutorial goed door, daar staat precies in wat je met die textfile moet doen! Zoals Justfire zegt: op je pc openen en naar rechts scrollen, hij staat namelijk buiten beeld!

En nogmaals: je hebt Activesync niet nodig!!!!! Als je dat grijze USB scherm ziet is het voldoende, maar zorg dat je change.bat juist hebt gewijzigd en gedraaid...

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Volgens mij kun je Egonsmit wel proberen te helpen, maar als je drie keer zegt dat je activesync niet nodig hebt snapt hij het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:19
Ik heb toevallig iets nieuws gevonden over een update voor MDA compact van t-mobile. Het schijnt te zijn dat de duitse tak van T-mobile tijdens de Cebit van 10 t/m 16 maart een officiele update voor haar MDA compact uit gaat brengen.

Für den T-Mobile MDA Compact soll es ab der Cebit (10.-16. März) eine neue Firmware geben, die insbesondere die mittelmäßige Klangqualität des PDA-Handys steigern soll.

Vermutlich wird das Update auf dieser Seite erscheinen, also am besten ab Cebit-Beginn alle halbe Stunde den ;Refresh-Button; drücken!

bron: http://e-playground.akademie.de/

Laten we hopen dat dit echt zo is, want dan is de kans ook vrij groot dat deze update ook naar ons komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgear17
  • Laatst online: 15-10-2022
Iemand een C500 incl Orange world?... Is die vandaag zo traag? meerde mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boppert schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:06:
Volgens mij kun je Egonsmit wel proberen te helpen, maar als je drie keer zegt dat je activesync niet nodig hebt snapt hij het nog niet.
Hee jongens, niet meteen over de zeik zijn he. Laat mij op mijn oude dag (28) soms eens slordig lezen.

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor de hulp. Hij is nu bezig met updaten van mijn rom.
Dus KEI BEDANKT ALLEMAAL.

Voor de anderen onder ons. De code van een vodafone toestel is : DANGA001
Deze heb je nodig in change.bat.

Ik houd jullie allemaal nog op de hoogte hoe de rest is verlopen.!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
djgear17 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:41:
Iemand een C500 incl Orange world?... Is die vandaag zo traag? meerde mensen last van?
De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

een heel topic over je C500, kijk even beter voordat je iets post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Ook de ROM updates gedaan en het is uiteindelijk prima gelukt. Ook het Bluetooth internet/synch gebeuren werkt als een terin, maar nu....

Ik wil graag mijn PC via de ingebouwde Terminal Services Client op mijn MDA mijn PC overnemen.
Verbindingen van buitenaf opengezet, TSC op de MDA gestart, PC naam ingevuld en daarna op OK geklikt. Netjes komt in mijn MDA het Windwos Logon scherm van mijn PC te staan, vul de gegevens in en druk op OK.
En dan gaat het fout, mijn PC wordt gelocked (zoals het hoort bij RDC), maar tegelijkertijd wordt ook de Bluetooth verbinding verbroken. Ik denk dat ik ergens een vinkje vergeten ben op mijn PC, maar ik kan het niet vinden, ook Google biedt geen uitkomst. Wie weet hoe ik dit oplos ?
edit:

Wat essentiele info vergeten: PC = Windows XP Pro SP2

[ Voor 6% gewijzigd door Righteye op 04-03-2005 18:25 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:04:
[...]

Hee jongens, niet meteen over de zeik zijn he. Laat mij op mijn oude dag (28) soms eens slordig lezen.

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor de hulp. Hij is nu bezig met updaten van mijn rom.
Dus KEI BEDANKT ALLEMAAL.

Voor de anderen onder ons. De code van een vodafone toestel is : DANGA001
Deze heb je nodig in change.bat.

Ik houd jullie allemaal nog op de hoogte hoe de rest is verlopen.!!!!
Zie je nou wel :D
En in het vervolg netjes alles lezen he ;)
Veel plezier met je update "ouwe"

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:04:
[...]

Sjeemig, ben ik met m'n 31 dan bejaard of zo???? ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Henkes schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:58:
[...]

Bij mij werkt dit dus niet, ik kan nl. bij "My work network" geen twee connections aanmaken met verschillende proxy-instellingen. De ene neemt de instellingen van de ander over. Bij "My ISP" heb ik de Orange MMS instellingen ingevoerd, zoals eerder beschreven in deel 3 en op deze pagina.

Volgens mij kun je zowel bij 'My New Network' als bij "My ISP" kiezen voor "Add a new modem connection" Dit zal een nieuwe (set) configuratie aanmaken met zijn eigen proxy setting.
Ik heb dus 2 nieuwe modem settings gemaakt, de ene om te Wappen en gratis browsen, de ander voor de rest. Volgens het manual zijn de My ISP configuraties voor verbindingen met je operator etc. en de My Work Network voor je prive/werk netwerk configutaties.
Dus je kunt bij My Isp middels Add new modem een tweed configuratie aanmaken met een andere of geen proxy server setting.
Via Advanced -> Programs that automatically connect to the Internet kun je nu de gewenste My ISP configuratie kiezen.

Andy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

oeps, dubbelpost :(

[ Voor 94% gewijzigd door SuB-Gold op 05-03-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

na vorige week succesvol 2 mda's te hebben geupdate wilt het nu niet lukken, heb getdevicedata uitgevoerd, t-mob003 gekopieerd naar de change.bat en hierna ff voor de zekerheid een hard-reset uitgevoerd en de update gestart (wel ff de landinstellingen op NL gezet op de mda, moest toch he?)
maar helaas krijg ik nu de hele tijd connection error 201, cannot get device-data... iemand toevallig een idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuB-Gold schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 09:17:
na vorige week succesvol 2 mda's te hebben geupdate wilt het nu niet lukken, heb getdevicedata uitgevoerd, t-mob003 gekopieerd naar de change.bat en hierna ff voor de zekerheid een hard-reset uitgevoerd en de update gestart (wel ff de landinstellingen op NL gezet op de mda, moest toch he?)
maar helaas krijg ik nu de hele tijd connection error 201, cannot get device-data... iemand toevallig een idee wat ik fout doe?
wat bij mij hielp was enkele keren de usb kabel erin en eruit halen...
en 1x de pc herstarten.

Heb gelezen dat dat bij anderen ook hielp (kan zijn dat je dit váák moet doen voordat het werkt)

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:41:
[...]

Sjeemig, ben ik met m'n 31 dan bejaard of zo???? ;) ;) ;)
33 = (8> ?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Hoe kom je er nou weer bij om de landinstellingen op nl te zetten?
Het is een zweedse update.
Maar neem aan dat dit niets met jouw probleem te maken heeft, tijdens de flash word alles overschreven.
Weet je zeker dat je de goede code hebt?
Misschien gebruik je de code van de andere 2 toestellen en is deze veranderd?
Misschien wijs om je computer opnieuw de mda te laten herkennen?
FF hardware verwijderen vanuit configuratie scherm en opnieuw aansluiten.
Hard reset de MDA voor het flashen.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

oftopic..doet mijn forum het nog bij jullie..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je de data uit de devicedat.txt niet goed gelezen hebt?
Voor zover ik het in de gaten heb hangt die af van de simlock van je phone, dus kan bij iedere provider anders zijn.

Kan het zijn dat die 3e MDA van een andere provider komt?
Dan is de devicedat.txt anders en moet je change.bat dáárin wijzigen...

Laat ff weten of dit geholpen heeft.

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer mensen problemen met hebt binnenkomen van www.civict.nl/mda?

Bij mij lijkt hij offline...

Thomas

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:30:
oftopic..doet mijn forum het nog bij jullie..?
way-off-topic: nee dus bij mij niet, maar de gehele url lijkt offline? (zelfs http://www.civict.nl)

(Hij zegt: U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.)

Thomas

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
@ Mex: Ik kan ook je forum niet op, krijg de melding: Forbidden, you don't have permission to enter /mda/ at this server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om met de MDA compact dual sim te gebruiken middels een Universal Twin SIM Adaptor?

Wil er namelijk een aanschaffen, maar wil wel weten of het wel mogelijk is... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

koksie schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 16:17:
@ Mex: Ik kan ook je forum niet op, krijg de melding: Forbidden, you don't have permission to enter /mda/ at this server
Technisch nieuws (in engels)
Hardware failure - website unreachable from 2005-03-05 09:10 05/03/2005
All customer sites having domain names starting with 0-9, a, b and c are not able to access any of their data. We are currently repairing the broken machine till 9:10, sites will come back as soon as possible.
An updated news with the estimated remaining time will follow.

Sorry for the inconvenience
Your technical Team
even geduld dus.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik zit met een vaag probleem. Na mijn mda voor de eerste keer te hebben gesynced met outlook 2003, heb ik al mijn contacten op mijn mda gezet. Echter als ik deze contacten wil bellen hoor ik bij meerdere personen steeds dat het nummer dat ik wil bellen niet in gebruik is.

Bij de ene persoon doet hij het als het nummer in deze vorm staat: +31 6 3231... en bij de andere weer als het zo staat: 003163242342. Ik heb er geen patroon in kunnen ontdekken. Bij opties heb ik al aangegeven dat het om area nederland gaat. Wie kent dit probleem? Ben nog niet eens toegekomen aan het echte werk , kan niet eens fatsoenlijk mensen bellen. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 19:57:
Hoi,
Ik zit met een vaag probleem. Na mijn mda voor de eerste keer te hebben gesynced met outlook 2003, heb ik al mijn contacten op mijn mda gezet. Echter als ik deze contacten wil bellen hoor ik bij meerdere personen steeds dat het nummer dat ik wil bellen niet in gebruik is.

Bij de ene persoon doet hij het als het nummer in deze vorm staat: +31 6 3231... en bij de andere weer als het zo staat: 003163242342. Ik heb er geen patroon in kunnen ontdekken. Bij opties heb ik al aangegeven dat het om area nederland gaat. Wie kent dit probleem? Ben nog niet eens toegekomen aan het echte werk , kan niet eens fatsoenlijk mensen bellen. Wat doe ik verkeerd?
+31 624.... zou gewoon moeten werken zo heb ik al m'n nummers staan. weet je zeker dat je geen rare tekens ertussen hebt staan?

TIP: mocht je pauze's in willen voeren voor bellen naar bijvoorbeeld je bank (zodat je automatisch door de menu's heen loopt) voor dan een 'p' (of vaak meerdere) in het telefoonnummer in met daarachter de codes. werkt als een tierelier! Kan ook voor goedkoop bellen naar het buitenland via de 0900 low-cost prividers (te vinden op www.belslim.nl)

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Weet iemand of het mogenlijk is om active-sync zo in te stellen dat de standard instal directory de sd-kaart word?
Word een beetje leip van elke keer dat cancelen en dan weer de geheugenkaart aangeven tijdens de instalatie.
Is er een aanpassing/ instelling voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n Sandisk 256mb/Wifi kaart werkte niet meer onder Rom 1.06 op m'n Qtek S100.
Na veel zoeken heb ik een IMate Rom 1.03 gevonden en die op het apparaat gezet. Nu werkt de wifi kaart wel weer! Alleen heb ik nu geen originele Qtek Rom. Op zich niet erg, het apparaat werkt perfect, maar als iemand een originele Qtek Rom (1.03 dus) heeft liggen hou ik me aanbevolen!

groet,

W.Dijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf nog de orginele firmware en zit toch nog met een aantal dingen.

Als ik een bericht verzonden heb, dan blijft het icoontje van message send in het beeld staan.

Pocket music player is er nu al voor de 2e keer mee gekapt.
Het programma komt niet verder dan 2 seconden afspelen en dan gaat het programma uit(nee geen corrupte mp3's)

Als ik aan het bellen ben en ik krijg een smsje dan begint hij ook gewoon te trillen, is er ergens iets in te stellen dat hij dat niet doet als je aan het bellen bent.

Het apparaat reset spontaan.
Ik heb dat nu al 2x gehad, ik ben gewoon een beetje aan het rommelen bij de programma's e.d. en ineens reset het appraat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de speaker (die je tegen je oor aan houdt om iemand aan de andere kant van de lijn te horen) van mijn Qtek S 100, stoort regelmatig het gsm-signaal. Dit gebeurt wanneer ik zelf iemand ga bellen, zeker in het begin is dit goed hoorbaar, na verloop van tijd verdwijnt de storing een beetje naar de achtergrond. Je hoort dat geluid wel eens meer wanneer een GSM op een speaker van een radiospeaker etc. stoort. Maar dan nu in m'n telefoon zelf. Erg vaag.

Zijn er meer mensen die dit hebben?

Lost de Rom-update dit op? Of zijn er andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

zo nou het is weer gebeurt!
Ik wou een foto nemen en ..................blanco scherm alles weer opnieuw instaleren!

Ik ga nu maar terug naar de winkel want dit kan niet langer zo!
Dan nog iets over de backup!
je maakt een back-up en je hebt met active synq een naam aangemaakt bv mda1
en nu krijg je een spontane hard-reset en je wilt je back up erop zetten maar omdat je die naam niet meer kan gebruiken "mda1" noem ik het maar "mda2" maar nu zeg je restore! maar daar vind ie dus niks!

Nu heb ik de back-up file uit de "mda1"gehaalt en in de map "mda2" gedaan en dat werkt wel gelukkig maar!

Het gebeurt trouwens alleen als ik een foto wil maken en dan pats alles weg!

ps me storage card is wel nog intact

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:04:
Ik heb zelf nog de orginele firmware en zit toch nog met een aantal dingen.

Als ik een bericht verzonden heb, dan blijft het icoontje van message send in het beeld staan.

Pocket music player is er nu al voor de 2e keer mee gekapt.
Het programma komt niet verder dan 2 seconden afspelen en dan gaat het programma uit(nee geen corrupte mp3's)

Als ik aan het bellen ben en ik krijg een smsje dan begint hij ook gewoon te trillen, is er ergens iets in te stellen dat hij dat niet doet als je aan het bellen bent.

Het apparaat reset spontaan.
Ik heb dat nu al 2x gehad, ik ben gewoon een beetje aan het rommelen bij de programma's e.d. en ineens reset het appraat ?
Voor muziek zou ik gewoon GSPlayer gebruiken.
Is freeware, heeft enorm veel opties en je kan er makkelijk muziek mee streamen via bluetooth of wifi (shoutcast).
Had ook problemen met Pocket music player en met GSplayer nooit geen last meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die een orginele I-mate Jam heeft: I-mate heeft nu een officiele ROM-update online gezet (ROM 1.06, Radio 1.05 en Ext-ROM). Dus zo te zien geen riskante illegale upgrades meer. Ik ben hem nu aan het downloaden van hun website. Ik zal de resultaten wel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij heeft een MDA-Compact. Ik heb een Samsung D500. Graag wil ik met hem foto's, muziek e.d. uitwisselen. Maar ik kan niet bij hem op zijn device bladeren en hij niet bij mij.
Met iemand anders die een Sony-ericsson V800 heeft kan ik alles wel doen.
We hebben de toestellen gepaired.

Ik kan niet eens vinden waar de optie is om bij iemand in het toestel te browsen via de MDA.

Ik heb een search gedaan in het MDA topic naar bluetooth, 1 iemand kwam met dezefde vraag maar deze is niet beantwoord.

Kunnen jullie mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaargh. De officiele ROM 1.06 update van I-mate doet het niet. De file is corrupt en wil niet upacken, ook niet na meerdere malen opnieuw downloaden. Heeft iemand het ding goed binnengekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP !

Ik heb iets stoms gedaan. Ik heb per ongeluk 'enterbl.exe' gestart op mijn I-mate Jam. Dus zit ik nu vast in de bootloader. Elke reset (warm of koud) brengt me terug in de bootloader. Het enige wat ik nog kan doen is een rom-update. En nou komt ie: Ik weet mijn device-code niet meer! Omdat ik een orginele I-mate Jam heb is het niet 't-mob001' of 'danga003' ofzo. Die werken althans niet, ik krijg steeds de country code error. Maar ik kan de code uit mijn device niet meer uitlezen door de bootloader.

Wie heeft de orginele device-code (zoals gelezen met getdevicedata.exe) van een orginele I-mate Jam voor me? HELP !!!

OPLOSSING: Voor iedereen die nog eens in de bootloader vast zit: Je komt er niet uit tenzij je iets installeert in de ROM, daarna is hij tevreden. De radio-update (1.05) is niet kritisch over de country-code en doet het altijd. Daarna cold-boot en hij doet het weer. Phoei... En de device-code was overigens 'CDL__001'. Erg cryptisch, maar dat is hem wel.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Lijkt me echt onwijs gaaf ding dit! (ik ga wel voor de Orange-versie) maar ik lees iedereen de laatste tijd al over rom-update dit en radio-update dat. Ook lees ik van allerlei dingen over allerlei files (.cab files en blablabla) Ikzelf ben een leek op dat gebied. Maar als ik de Orange-versie koop dan werkt toch gewoon alles perfect of moet ik 'm dan gelijk weer updaten met allerlei files en dit en dat enzo :? Lijkt me gewoon onwijs cool dingetje, maar aangezien iedereen over van alles praat weet ik niet of zo'n apparaatje nou wel zo leuk is?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
  • Laatst online: 16-10-2024
Voor zover ik weet heeft nog niemand de Orange versie. Dan is het ook moeilijk te zeggen of alles in een keer perfect werkt.

Ik heb de qtek s100 en was tevreden met hoe ik hem kreeg. Maar ja als er nieuwe updates zijn ben ik altijd wel nieuwsgierig of het inderdaad een verbetering is. De ROM update heeft mij geen (zichtbare) verbeteringen opgeleverd, maar de radio update daarin tegen heeft voor een goede geluidsverbetering gezorgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tranq schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:01:
Voor zover ik weet heeft nog niemand de Orange versie. Dan is het ook moeilijk te zeggen of alles in een keer perfect werkt.

Ik heb de qtek s100 en was tevreden met hoe ik hem kreeg. Maar ja als er nieuwe updates zijn ben ik altijd wel nieuwsgierig of het inderdaad een verbetering is. De ROM update heeft mij geen (zichtbare) verbeteringen opgeleverd, maar de radio update daarin tegen heeft voor een goede geluidsverbetering gezorgd!
Okee! Nee ik weet dat de Orange-versie (helaas) nog niet uit is, maar het ging me dan ook meer om de Qtek S100/ MDA-compact versie. En als ik dus een Qtek S100/ MDA-compact (of ik dan de Orange versie) koop ik er niet gelijk een hele heisa aan dingen op moet gaan gooien / weggooien/ opnieuw installeren/ updaten en nog allerlei rare dingen mee moet gaan doen voordat hij gewoon werkt zoals die behoort te werken. Gewoon goed bellen (qua geluid(svolume)) / applicaties mee uitvoeren/ smsen enzovoorts! Maar zo'n update is dat te vergelijken met bv. een firmware van een normale telefoon (zoals de SE K700i) Soms worden die updates uitgebracht en die kan je dan zelf (dmv een datakabel / cradle) op je Qtek S100/ MDA-compact zetten waarmee sommige dingetjes dus worden verbeterd? Of is dat een hele heisa en gedoe met files installeren en andere extensies geven enzovoorts...? Radio-update is voor het geluid en dergelijke neem ik aan? Maar de ROM-update wat zou daar eventueel verbeterd mee kunnen worden?

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 06-03-2005 17:06 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:34
Zoals ik het hier lees heeft het geen zin/nut de rom-update uit te voeren. Alleen de radio update is merkbaar (beter geluid).

1. Zit ik goed met m'n conclusies?
2. Is het mogelijk alleen de radio update uit te voeren (volgens post Wouter.doc wel)?
3. Zijn er al mensen die alleen die radio update uitgevoerd hebben?
4. Concreet wat zijn de verbeteringen van de radio update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

5. Heeft de radio rom invloed op de Wifi kaart?

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
ruud2all schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:37:
Zoals ik het hier lees heeft het geen zin/nut de rom-update uit te voeren. Alleen de radio update is merkbaar (beter geluid).

1. Zit ik goed met m'n conclusies?
2. Is het mogelijk alleen de radio update uit te voeren (volgens post Wouter.doc wel)?
3. Zijn er al mensen die alleen die radio update uitgevoerd hebben?
4. Concreet wat zijn de verbeteringen van de radio update?
XKB schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:01:
1. NEE
2. Ja maar download het beide en wijst zich van zelf
3. Ikke niet
4. kwaliteit en sterkte

5. Nee heeft neit veel met elkaar te maken.

Waarom zou je het doen om alleen al van alle T-Mobile shit af te zijn en je mda heeft meer storage space omdat er niet veel onzinnig bende bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Rom update heeft ook fix voor het pairen met bluetooth carkits.
Onnodig is hij dus zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XKB schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:01:
Als je even een aantal berichten terug leest, dan zie je dus dat er wel problemen kunnen ontstaan met je wifi kaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 23:49:
[...]

Als je even een aantal berichten terug leest, dan zie je dus dat er wel problemen kunnen ontstaan met je wifi kaart ;)
De problemen met de Wifi kaart kwamen door de de normale ROM-upgrade, niet door de Radio-rom upgrade... Ik heb nu ROM 1.03 er op staan met Radio 1.05, en dat werkt perfect!

Groet,
W.Dijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad River
  • Laatst online: 30-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 15:15:
Voor iedereen die een orginele I-mate Jam heeft: I-mate heeft nu een officiele ROM-update online gezet (ROM 1.06, Radio 1.05 en Ext-ROM). Dus zo te zien geen riskante illegale upgrades meer. Ik ben hem nu aan het downloaden van hun website. Ik zal de resultaten wel posten.
Heb de update binnen en wil mijn T-Mobile MDA Compact updaten. Maar.... voor ik begin heeft hier al iemand ervaring mee?

[ Voor 5% gewijzigd door Mad River op 07-03-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:22
kijk hier eens:

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=18272

En het zou in principe hetzelfde moeten werken als de qtek update en deze hebben genoeg mensen, waaronder ik, succesvol uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mex en p2men, bedankt! ik gebruik nu echter dr.divx; werkt ook goed.

Probleem: als ik foto's of video's maak worden ze elke keer weer in een, op het moment van fotograferen of filmen aangemaakte map geplaatst dat als naam allemaal nummers heeft.

Ik wil dat ze automatisch opgeslagen worden in een door mij toegewezen map. Honderd foto's in tachtig verschillende mappen is irritant

Is dit standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu zo dat als je een i-mate koopt van t-mobile dat je hem dan krijgt met de recenste versie erop? Of is het zoals ze deden met de t610 dat je dan altijd met de eerste versie werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad River
Henkes schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:20:
kijk hier eens:

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=18272

En het zou in principe hetzelfde moeten werken als de qtek update en deze hebben genoeg mensen, waaronder ik, succesvol uitgevoerd.
Zou kunnen, alleen is er bij een upgrade met de ROM-Update van de I-Mate geen mogelijkheid om
de country ID code aan te passen. Althans niet voordat je aan de installatie begint, zoals beschreven bij de Qtek update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:31:
mex en p2men, bedankt! ik gebruik nu echter dr.divx; werkt ook goed.

Probleem: als ik foto's of video's maak worden ze elke keer weer in een, op het moment van fotograferen of filmen aangemaakte map geplaatst dat als naam allemaal nummers heeft.

Ik wil dat ze automatisch opgeslagen worden in een door mij toegewezen map. Honderd foto's in tachtig verschillende mappen is irritant

Is dit standaard?
Ja, aargh! Dat irriteert mij ook mateloos. De naamgeving van de map is trouwens gewoon de datum waarop de fotos gemaakt zijn he. Maar hoe dit aan te passen is, dat weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Al de mda's die ik wilde updaten (2 in dit geval), zijn van t-mobile en ik heb elke keer ff getdevicedata vernieuwd, dus daaraan kan het zeker niet liggen. Kabel erin en eruit heb ik ook menig keer geprobeerd, werkte ook niet.
Die andere dingen zal ik dan ff proberen, ik zie die jongens pas deze week weer, dus ik hou jullie nog op de hoogte, bedankt voor alle hulp alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Laatst online: 01-07 17:38
Hallo mda gebruikers,

Ik heb een Imate Jam en heb de rom-update gedowload van de Imate site. Als ik dit uitvoer op mn mda en hem daarna opnieuw opstart ben ik dan al mn toegevoegde programma's, adresboekgegevens en bestanden kwijt (met andere woorden... komt hij terug in de 'fabriekinstelling').
Er staat op de Imate site wel een soort waarschuwing bij de download, maar ik kan daar niet zoveel mee.
Alvast bedankt voor jullie reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:36

SaN

micheldenhaag schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:44:
Hallo mda gebruikers,

Ik heb een Imate Jam en heb de rom-update gedowload van de Imate site. Als ik dit uitvoer op mn mda en hem daarna opnieuw opstart ben ik dan al mn toegevoegde programma's, adresboekgegevens en bestanden kwijt (met andere woorden... komt hij terug in de 'fabriekinstelling').
Er staat op de Imate site wel een soort waarschuwing bij de download, maar ik kan daar niet zoveel mee.
Ja, je bent veel kwijt, en hij komt terug in de fabrieksinstelling, maar als je een backup maakt van je contacts met activesync houd je die wel gewoon, ook je afspraken enz hou je dan.

Ik heb nu ook de romupdate gedaan (van qtek) en ook de radioupdate. Ik vind het geluid wel beter, maar het is een beetje zacht (zowel de handsfree als de gewone speaker) had iemand hier een oplossing voor? ook resoneerd het geluid een beetje als hij op zijn hardst staat (dit in de gewone speaker die je tegen je oor houdt) is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad River
Hallo mda gebruikers,

Ik vrees dat je dat had kunnen verwachten, heb je geen backup van je data? :'( Ik wil de update op mijn MDA uitvoeren, maar er lijkt een wachtwoord op te zitten om de country code te kunnen aanpassen? Ook zou er een PDF met handleiding beschikbaar moeten zijn. Ik ben geen club i-mate member en kan er dus ook niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Hallo mda gebruikers,

Je hebt goed het forum gelezen of deze vraag al aanbod geweest is 8)7 8)7 :Z

Antwoord is JA je moet namelijk een HARD RESET DOEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Imate Jam, QTec S100, MDA Compact gebruikers,

Ik mag binnenkort een nieuw mobieltje uitzoeken, en nu is mijn oog gevallen op de Imate Jam. Ik gebruk al een jaartje of 3 een Pocket PC en had een aantal vraagjes:

1) Mijn pocket PC moet ik reglematig re-seten, loopt de Imate ook regelmatig vast? Of hebben jullie daar helemaal geen last van? En gaat dit ten kosten van de bel functies?
2) Hoe zijn de belfuncties in het algemeen? Bellen moet voor mij op NR1 staan en dat het tevens een pocket PC is is heel erg mee genomen. Hoe zit dit?
3) Hebben jullie ervaringen met BT GPS apparaten, wat werkt fijn en is goedkoop?
4) Zit er al een houder bij voor in de auto, en waar kun je evt. een mooie makkelijke houder bestellen voor in de auto?

Groeten en alvast bedankt voor jullie reacties / opmerkingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Hee iedereen,

ik heb laatst ook dit apparaatje aangeschaft. Ik moet zeggen ben er tot nu toe erg tevreden mee. Ik zit alleen met een puntje, ik weet niet of iemand anders er al tegen aan is gelopen. Ik probeer een filmpje te schieten met de ingebouwde camera. Ik sla deze op als .mp4 op het geheugenkaartje. Als ik dit nu probeer te spelen op de MDA Compact, dan krijg ik wel geluid.

Als ik echter dit bestand kopieer naar mijn pc en hier probeer af te spelen dan geeft deze geen geluid terug. Ik heb het al met verschillende programmas geprobeerd(mplayer, quicktime, bsplayer) geen van de players geeft geluid terug, wel beeld. Nu heb ik gezien dat er voor audio een speciale codec gebruikt wordt nml de gsm-amr audio. Heeft iemand ervaring hoe audio te krijgen op je pc?

ps. ik vind het wat zonde om in .avi op te nemen, want daarvan gaat je opname duur in een keer in 4en, terwijl er volgens mij aan de opname kwaliteit niet bijster veel verandert.

iig bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:31
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 17:57:
Hoi Imate Jam, QTec S100, MDA Compact gebruikers,

Ik mag binnenkort een nieuw mobieltje uitzoeken, en nu is mijn oog gevallen op de Imate Jam. Ik gebruk al een jaartje of 3 een Pocket PC en had een aantal vraagjes:

1) Mijn pocket PC moet ik reglematig re-seten, loopt de Imate ook regelmatig vast? Of hebben jullie daar helemaal geen last van? En gaat dit ten kosten van de bel functies?
2) Hoe zijn de belfuncties in het algemeen? Bellen moet voor mij op NR1 staan en dat het tevens een pocket PC is is heel erg mee genomen. Hoe zit dit?
3) Hebben jullie ervaringen met BT GPS apparaten, wat werkt fijn en is goedkoop?
4) Zit er al een houder bij voor in de auto, en waar kun je evt. een mooie makkelijke houder bestellen voor in de auto?

Groeten en alvast bedankt voor jullie reacties / opmerkingen!
1. mijn mda compact loop niet zo vaak vast moet hem soms reseten vind dit zelf ook niet zo'n groot probleem.
2. het is meet een pocket pc waar het bellen mee genomen is. kwaliteit is niet super maar het is wel goed te doen. over het algemeen is het bellen redelijk.
3. heb zelf een adapt BT gps ding gekocht bij www.deshop.nl werkt erg goed alleen de service bij die winkel laat een beetje te wensen over maar ja daarom zijn ze misschien ook zo goedkoop.(ps hij gps ding is 129,- )
4. ik heb zelf ook bij www.deshop.nl een auto houder/lader gekocht van brodit voor 62 euro ofzo met een clip die speciaal is voor mijn type auto voor 23 euro kost wel wat meer het past dan wel goed.

voor de rest is het een leuk speeltje gebruik hem vooral als navigatie systeem en agenda en natuurlijk als telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

InfoTracer schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:00:
[...]

3. heb zelf een adapt BT gps ding gekocht bij www.deshop.nl werkt erg goed alleen de service bij die winkel laat een beetje te wensen over maar ja daarom zijn ze misschien ook zo goedkoop.(ps hij gps ding is 129,- )
goed.
Wat is er mis met de service van deshop.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik heb nu succesvol de updates uitgevoerd, ik heb nu alleen een aantal probleempjes.

1. Ik krijg de bluetooth verbinding tussen mijn pc en mda niet meer op gang. Dit was eerder ook al het geval, maar na het volgen van deze tutorial lukte alles meteen.

Voor degenen met een Sitecom USB Dongle en XP SP2 :
Download driver 14.211 http://www.sitecom.com/md_download.php?md_id=1260
En uitleg voor XP SP2 http://www.sitecom.com/md_download.php?md_id=1630
Zet je firewall uit !!
Plug eerst de dongle in een usb slot.
Laat windows hem instaleren.
Voer vervolgens dit uit :
1. Click Start, click Run, type regedit, and then click OK.
2. Locate and then click the following registry subkey:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{e0cbf06c-cd8b-4647-bb8a-263b43f0f974}
3. On the Edit menu, click Delete.
4. On the File menu, click Exit to quit Registry Editor.
5. Click Start, click Run, type devmgmt.msc, and then click OK.
6. Locate and then click the Bluetooth radio device.
7. On the Action menu, click Uninstall to remove the Bluetooth device.
8. After the Bluetooth device has been removed, click Scan for hardware changes on the Action menu.
9. After the Bluetooth device has been correctly detected, Windows XP SP2 Bluetooth drivers are installed. On the File menu, click Exit to quit Device Manager
Installeer nu de driver van sitecom.
Lees vervolgens het tekstbestand, waarin staat beschreven wat je moet doen om de dongle te laten werken met sp2 en voer dit uit
Als je dit allemaal gedaan hebt kan je gewoon de tutorial van bin_jackson volgen.
Vinkjes aan op de MDA zelf (com port 4 en 5) is wel ok
Bij Activesync hoef je alleen de inkomende port te selecteren (en het nummer daarvan maakt niet uit, als het maar overeenkomt met de inkomende port)

Nu probeerde ik dit dus weer gewoon overnieuw te doen. Het probleem is nu alleen dat ik in apparaatbeheer de bluetooth radio devices helemaal niet meer zie. heb al geprobeerd om de dongle er uit te halen en in een andere usbpoort te stoppen. Windows installeerd hem dan wel weer gewoon overnieuw, alleen nogsteeds niks in apparaatbeheer. Dat was probleem 1.

2. Het handsfree geluid is erg zacht (ook het geluid van het "oorspeakertje" trouwens). ik weet eigenlijk niet of het zachter is dan eerst, maar ik geloof het wel. kan dit harder? (ja volume van beide schuifjes staan op max)

3. Ik las dat na de update er meer ruimte was op het interne geheugen omdat alle t-mobile zooi er af is. Bij mij valt dit wel heel erg tegen. Extra ruimte is er niet of nauwelijks.

Dan nog een vraagje die volgens mij niks met de update te maken heeft. Als ik bel met iemand en die persoon spreekt gewoon resoneerd het toestel een beetje bij schelle tonen. het geluid is na de update wel beter geworden, maar dat blijft. misschien is dit omdat ik het volume op max heb staan (omdat het volume nogal laag is)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Service van de shop is juist perfect! Je krijgt binnen no-time antwoord op al je vragen, ze weten alles van wat ze verkopen, welke accesoires moeilijk doen met elkaar enzo. Nee hoor, niets dan lof voor die jongens van deshop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:34
0Burner0 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 20:47:
[...]

[...]

1. NEE
2. Ja maar download het beide en wijst zich van zelf
3. Ikke niet
4. kwaliteit en sterkte

5. Nee heeft neit veel met elkaar te maken.

Waarom zou je het doen om alleen al van alle T-Mobile shit af te zijn en je mda heeft meer storage space omdat er niet veel onzinnig bende bij zit.
1. NEE ---> verklaar/diep uit. Wat kan ik verwachten van m'n toestel na een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 10:26:
[...]

De problemen met de Wifi kaart kwamen door de de normale ROM-upgrade, niet door de Radio-rom upgrade... Ik heb nu ROM 1.03 er op staan met Radio 1.05, en dat werkt perfect!

Groet,
W.Dijk
Ik heb het probleem dat ik met de wifi driver van Sandisk geen normale SD kaartjes kan lezen. Heb jij dit ook? Als ik de driver uninstall werkt het allemaal wel weer.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Is het normaal dat de touchscreen in het midden wat minder gevoelig is? bij mij staat het een beetje bol geloof ik. Hierdoor voelt het anders als ik in het midden op een knop klik. Ook als ik een note maak moet ik in het midden net iets meer druk zetten dan aan de zijkanten. Om het te testen trok ik van de ene hoek naar de andere (diagonaal) een lijn. Dit deed ik precies met dezelfde druk (minimaal) bij elke lijn kreeg ik een hapering in het midden (een wit stuk dus). Is dit bij jullie ook zo, of is het scherm bij jullie overal even strak, en even gevoelig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

sander-sp schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:27:
Ik heb nu succesvol de updates uitgevoerd, ik heb nu alleen een aantal probleempjes.

1. Ik krijg de bluetooth verbinding tussen mijn pc en mda niet meer op gang. Dit was eerder ook al het geval, maar na het volgen van deze tutorial lukte alles meteen.

Voor degenen met een Sitecom USB Dongle en XP SP2 :
Download driver 14.211 http://www.sitecom.com/md_download.php?md_id=1260
En uitleg voor XP SP2 http://www.sitecom.com/md_download.php?md_id=1630
Zet je firewall uit !!
Plug eerst de dongle in een usb slot.
Laat windows hem instaleren.
Voer vervolgens dit uit :
1. Click Start, click Run, type regedit, and then click OK.
2. Locate and then click the following registry subkey:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{e0cbf06c-cd8b-4647-bb8a-263b43f0f974}
3. On the Edit menu, click Delete.
4. On the File menu, click Exit to quit Registry Editor.
5. Click Start, click Run, type devmgmt.msc, and then click OK.
6. Locate and then click the Bluetooth radio device.
7. On the Action menu, click Uninstall to remove the Bluetooth device.
8. After the Bluetooth device has been removed, click Scan for hardware changes on the Action menu.
9. After the Bluetooth device has been correctly detected, Windows XP SP2 Bluetooth drivers are installed. On the File menu, click Exit to quit Device Manager
Installeer nu de driver van sitecom.
Lees vervolgens het tekstbestand, waarin staat beschreven wat je moet doen om de dongle te laten werken met sp2 en voer dit uit
Als je dit allemaal gedaan hebt kan je gewoon de tutorial van bin_jackson volgen.
Vinkjes aan op de MDA zelf (com port 4 en 5) is wel ok
Bij Activesync hoef je alleen de inkomende port te selecteren (en het nummer daarvan maakt niet uit, als het maar overeenkomt met de inkomende port)

Nu probeerde ik dit dus weer gewoon overnieuw te doen. Het probleem is nu alleen dat ik in apparaatbeheer de bluetooth radio devices helemaal niet meer zie. heb al geprobeerd om de dongle er uit te halen en in een andere usbpoort te stoppen. Windows installeerd hem dan wel weer gewoon overnieuw, alleen nogsteeds niks in apparaatbeheer. Dat was probleem 1.

2. Het handsfree geluid is erg zacht (ook het geluid van het "oorspeakertje" trouwens). ik weet eigenlijk niet of het zachter is dan eerst, maar ik geloof het wel. kan dit harder? (ja volume van beide schuifjes staan op max)

3. Ik las dat na de update er meer ruimte was op het interne geheugen omdat alle t-mobile zooi er af is. Bij mij valt dit wel heel erg tegen. Extra ruimte is er niet of nauwelijks.

Dan nog een vraagje die volgens mij niks met de update te maken heeft. Als ik bel met iemand en die persoon spreekt gewoon resoneerd het toestel een beetje bij schelle tonen. het geluid is na de update wel beter geworden, maar dat blijft. misschien is dit omdat ik het volume op max heb staan (omdat het volume nogal laag is)

Alvast bedankt!
Zorg dat je activesync geinstaleert hebt en sync eerst een keer via de usb kabel.
Je kan niet na een verse update via bluetooth connecten, eerst moet active sync je toestel weer herkennen via usb.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

InfoTracer schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:00:
[...]

1. mijn mda compact loop niet zo vaak vast moet hem soms reseten vind dit zelf ook niet zo'n groot probleem.
2. het is meet een pocket pc waar het bellen mee genomen is. kwaliteit is niet super maar het is wel goed te doen. over het algemeen is het bellen redelijk.
4. ik heb zelf ook bij www.deshop.nl een auto houder/lader gekocht van brodit voor 62 euro ofzo met een clip die speciaal is voor mijn type auto voor 23 euro kost wel wat meer het past dan wel goed.

voor de rest is het een leuk speeltje gebruik hem vooral als navigatie systeem en agenda en natuurlijk als telefoon :)
1. Mee eens
2. Ja het gaat om de pc niet om de telefoon :)
3. Die adapt gps is gewoon de nemerix gps receiver die op ebay aan de lopende band word aangeboden (en ik had hem dus voor 100 euro inc. verzendkosten, scheelt je mooi 30 euro)
4. Heb jij de active holder met sigaretten-houder-oplader al? Of heb jij gewoon de passive holder?
5. DeShop heeft juist hele goede service waar ontzettend veel winkels wat van kunnen leren!!
Zelfs antwoord op mijn mail binnen 10 minuten op zondag _/-\o_ Waar vind je zulke service nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

sander-sp schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:09:
Is het normaal dat de touchscreen in het midden wat minder gevoelig is? bij mij staat het een beetje bol geloof ik. Hierdoor voelt het anders als ik in het midden op een knop klik. Ook als ik een note maak moet ik in het midden net iets meer druk zetten dan aan de zijkanten. Om het te testen trok ik van de ene hoek naar de andere (diagonaal) een lijn. Dit deed ik precies met dezelfde druk (minimaal) bij elke lijn kreeg ik een hapering in het midden (een wit stuk dus). Is dit bij jullie ook zo, of is het scherm bij jullie overal even strak, en even gevoelig?
Ziet er naar uit dat je screenprotector te groot is en daardoor een iets bol gaat staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

justifire schreef op maandag 07 maart 2005 @ 23:26:
[...]

Ziet er naar uit dat je screenprotector te groot is en daardoor een iets bol gaat staan?
Tja dan zal ik hem er toch maar weer is afhalen om te kijken of dat de oorzaak is... Hij zat net zo lekker :) Ik dacht dat het eerst ook al zo was, maar we zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft MDA tmobile compact
Kan je ook na het versturen van de sms een delivery report krijgen, ik zie nergens de optie ervoor staan alleen het is super makkelijk, bijv, bij het mailen collega's bij een server storing.

Khoop dat dat een antw. hebben, alvast veel dank

Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een idee hoe ik ?
een 2de agende kan gaan gebruiken.

Ik heb een agenda voor thuis voor import vanuit outlook. maar ik wil ook syncen op mijn kantoor met groupwise. en dat wil ik niet bij elkaar in hebben, PLEASE GOT geef mij raad :)

Groet
Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
ruud2all schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:59:
[...]

1. NEE ---> verklaar/diep uit. Wat kan ik verwachten van m'n toestel na een update.
Update is meestal een verbetering van een programa (oke bij windows niet altijd).

Ik merk dat mijn mda het langer uit houd met de batterij , geluid kwaliteit maakt niet zo heel veel uit hij kan volgens mij alleen iets harder. Ik ben geen Fan van t-mobile als je update ben je dat allemaal kwijt etc.

Er zijn maar weinig mensen die er spijt van hebben volgens mij.

GRTZ burner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:28:
Kan je ook na het versturen van de sms een delivery report krijgen, ik zie nergens de optie ervoor staan alleen het is super makkelijk, bijv, bij het mailen collega's bij een server storing.

Richard
Dit kan idd wel. Maar dit moet je telkens na het bericht invullen. Je moet dus per bericht instellen of je dit wil of niet je kan het dus niet automatisch aanzetten. K zal even voor je zoeken hoe je dat moest instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdasshop.nl:
C-Guys SDIO WiFi/WLAN 802.11b Card 99 euro
SanDisk Connect WLAN/WiFi SDIO Card 99 euro
SocketCom Low Power SDIO WLAN/WiFi Card 129 euro

Heeft iemand ervaring met deze cards?
Weet iemand betere prijzen?
Klopt het dat de 1.06 rom problemen heeft met de drivers van sandisk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:09:
[...]

Dit kan idd wel. Maar dit moet je telkens na het bericht invullen. Je moet dus per bericht instellen of je dit wil of niet je kan het dus niet automatisch aanzetten. K zal even voor je zoeken hoe je dat moest instellen
Je kan het ook met een registry edit. Ik ontvang nu automatisch een delivery report zonder steeds iets elke keer weer in te stellen.

Deze mogelijkheid is al eens voorbij gekomen hier op GOT, weet niet meer precies in welk topic (misschien iets voor de startpost?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:29

KrL

Foto foto..

'Normale' Sandisk WiFi (dus zonder 256 mb) doet het perfect met 1.06..
Voor betere prijzen zie de pricewatch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:03:
[...]

Je kan het ook met een registry edit. Ik ontvang nu automatisch een delivery report zonder steeds iets elke keer weer in te stellen.

Deze mogelijkheid is al eens voorbij gekomen hier op GOT, weet niet meer precies in welk topic (misschien iets voor de startpost?)
Ik heb de posts al een beetje doorzocht maar niks kunnen vinden, Hoe kom ik eigenlijks in het register, dan is het snel te zoeken, doe ik dat met een download tool, of met een mda commando ?????
Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij ff helpen. Ik heb een filmpje van 150 mb, maar die wil ik graag op m'n MDA zetten, in een kleiner formaat. Welk programmatje moet ik dan gebruiken, om het formaat te verkleinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een idee hoe je T9 Nederlands op je MDA kan zetten. Ik heb al verschillende keren in het register gekeken maar kan niks vinden. Het DLL bestand heb ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:28:

Richard
Tooltje downloaden: TRE Registry Editor (er zijn ook andere regeditor tooltjes hoor ;))
Opstarten --> HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Inbox/Setting
Aanmaken: DWORD met naam SMSDeliveryNotify en waarde 1 geven.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:39:
heeft iemand een idee hoe ik ?
een 2de agende kan gaan gebruiken.

Ik heb een agenda voor thuis voor import vanuit outlook. maar ik wil ook syncen op mijn kantoor met groupwise. en dat wil ik niet bij elkaar in hebben, PLEASE GOT geef mij raad :)

Groet
Richard
Er zijn vele agenda programmatjes die je als agenda kan gebruiken.
En deze kan je dan ook gebruiken als 2e agenda :)
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:24:
Wie kan mij ff helpen. Ik heb een filmpje van 150 mb, maar die wil ik graag op m'n MDA zetten, in een kleiner formaat. Welk programmatje moet ik dan gebruiken, om het formaat te verkleinen?
dvd 2 pocket pc :)
Maar als je even de startpost leest dan zie je dat wel terugkomen ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 11:55 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.