De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 4]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.032 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecl!pS
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09-2024
Nou ik heb er nu ook een.
En ik kan zeggen dat ik er echt super tevreden over ben.

Ik heb alleen een paar vragies aan de mede gebruikers
Hoe bewaren jullie hem in het speciale bescherm hoesje of gewoon in de broek/jas zak.
En het screen protector folie ik zelf vind dat als je dat er op plakt het lijkt als of er vocht op een monitor zit. Verder past ie ook niet echt mooi hij is iets te klein. Dus zijn daar misschien anderen voor te krijgen?

En ik kan nergens een link vinden voor de update naar 1.06 iedereen heeft het er over maar ik kan ook op t-mobile niets vinden.

edit

nog 2 dingen

wat voor wifi kaartje raden jullie me aan en de batarij duur is bij mijn wisselend de ene keer geenft ie strak 4 uur aan en de andere keer nadat ie bijvoorbeeld lang aan de usb poort heeft gehangen geeft ie bijna 8 uur aan. ligt dat mischien aan dat de batarij nog niet helemaal vol is? omdat er wel steeds 100% staat. of is dat de eigenschap van li-ion?

[ Voor 27% gewijzigd door Ecl!pS op 27-02-2005 16:52 . Reden: 2 nieuwe vragies en een typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2016
Hee mede MDA eigenaars!

Ik heb m'n MDA compact nu sinds december (bij blueshop24 in DE gekocht en geupgrade naar EN), en heb nu na 'm een tijdje gebruikt te hebben nog een aantal vragen/problemen waarvan ik hoop dat iemand er een antwoord op heeft. De topics over de MDA Compact gaan me echt te snel... ik kan het niet meer helemaal bijhouden dus als excuses als ik een vraag stel die al in deel 3 pagina 32 beantwoord is... ik ben de draad een beetje kwijt. ;)

Ik heb m'n vragen allemaal een beetje opgespaard voor één thread... dus vergeef me de enorme lap tekst. ;)

Specs
- ROM version: 1.03.00 WWE
- ROM date: 11/01/04
- Radio Version: 1.01.00
- Protocol Version: 1337.38
- ExtROM version: leeg
- Kingston 1Gig SD opslag (geen WiFi dus...)

- Unlocked versie op een Telfort netwerk. (nog) geen GPRS abbo.

- Contacts niet herkend.
Aangezien ik thuis m'n agenda én contacts sync (ik heb geen behoefte aan alle 1500 contact personen van m'n werk in m'n outlook thuis of m'n MDA.) en op m'n
werk alleen m'n agenda, krijg ik bij iedere sync thuis tig foutmeldingen van mensen waarmee ik afspraken heb die thuis niet in m'n contacts staan en dus thuis niet herkend worden. Is dit gewoon te negeren via een setting o.i.d.?

- standaard installatie map
- Een van de meest frustrerende problemen vind ik wel de beperking dat je bij de installatie van een programma alleen kunt kiezen op welk medium je installeert (device, storage card etc). Met als gevolg dat alles wat ik installeer in de root van m'n SD kaart wordt gegooid (Kingston 1Gig). Aangezien ik hier alles heb staan (mp3's, films én programma's) is het een grote bende. Nou werken veel programma's en games wel standalone, dus kan ik ze achteraf in een aparte map plaatsen (alle games in 'games'), maar dan worden vaak settings niet meer onthouden (in de reg. tijdens installatie wordt schijnbaar naar de eerste locatie verwezen o.i.d.), en programma's zoals pocket music zijn helemaal niet te verplaatsen aangezien dan het today item niet meer werkt. Is er geen mogelijkheid dat je net als bij een installatie in windows gewoon kunt bladeren en/of een nieuwe map aan kan laten maken?

- UI vertaling naar NL
Is het iemand ondertussen al gelukt om de hele interface van EN naar NL vertaald te krijgen (office applicaties, contacts, start menu's etc.)? En is er al bekend of er een hele NL versie van Windows Mobile 2003 SE uit gaat komen?

- Backup SD naar PC
Ik gebruik nu Pocket Backup Plus als backup van m'n data naar m'n PC. Ik kan hiermee echter alleen een backup maken van de data op de device zelf. Aangezien ik nogal problemen heb met het overzetten van data naar m'n SD card via m'n card reader (zie onder) zou ik ook van bepaalde mappen op m'n SD card een backup willen maken. Enig idee of hier alternatieven voor zijn? Voor de rest is pocket backup plus echt een aanrader!

- File transfer via card reader
Bestanden overzetten naar m'n SD card via m'n interne card reader is echt een drama. De ene keer werkt het wel, de andere keer is alle data op m'n SD card na het overzetten verrot. Er staan dus programma's op m'n SD card, vervolgens zet ik een zooitje mp3 via m'n card reader over, ziet alles er op m'n PC nog prima uit, maar zodra ik 'm terugstop in m'n MDA is alles gaar. Ik krijg een hele lijst met mapjes met titels in allerlei vreemde tekens... bizar. Nou zag ik ergens (kan 'm niet meer terugvinden) al iemand die zei een externe card reader te gebruiken, omdat file transfers alleen werkten als de card reader geïnstalleerd (via USB) werd nadat windows gestart was...maar dat zou wel een rare zijn. Hebben meer mensen hier last van en zo ja is hier wat aan te doen (is er een specifieke file tranfer app o.i.d. zodat de bestanden in de juiste format op de SD card worden weggeschreven? Nu doe ik alles gewoon via explorer)

- Internet via usb?
Is dit mogelijk? Bij gebrek an WiFi zou ik namelijk graag als ik thuis of op m'n werk zit wel gewoon bijvoorbeeld RSS feeds etc. binnen willen halen en bijv.

- NL entry (keyboard of caligrapher)
Ik gebruik nu Calligrapher 7.2, maar ben hier niet echt enthousiast over (onhandige keyboard over de tekst heen en slechte woord herkenning). Hebben jullie nog suggesties? Ik zag ook al de NL t9 voorbij komen die probeer ik er ook nog op te krijgen vandaag, dan kan gewoon de standaard entry gebruikt worden of is een ander beter?

- Camera
Heeft iemand al nieuws over verbetering van de camera kwaliteit, want die vind ik voor een 1.3mp ronduit beroerd. Volgens een voorbeeld in deel 2 ergens geloof ik kan dit via een bios update?)

- File names
In de standaard file explorer worden alleen korte file names weergegeven (filenam... i.p.v. filename_22354.doc). Is deze afkorting uit te zetten of zijn er alternatieve file explorers beschikbaar?

- BG images
Als ik een eigen jpg van m'n PC als wallpaper op m'n MDA zet wordt er om de e.o.a. reden een soort witte half transparante laag over weergegeven. Het plaatje (foto) is daardoor dus niet meer mooi full color. Enig idee waar dit vandaan komt?

- Cradle
Ik kan nog nergens wat vinden over een evt. cradle voor de MDA Compact. Gaat die er komen dat jullie weten?

- Nieuws Feeds/kranten
Ik zou graag voor ik 's ochtends naar m'n werk ga kranten headlines (zoals kranten.com) op m'n MDA binnen willen halen zodat ik tijdens m'n 1uur durende treinreis het nieuws ff door kan nemen (wie leest er nou de metro of spits tegewoordig hé). Wat is hier het beste alternatief voor? RSS, een HTML mailing?

- headset
De bijgeleverde headset sucks ass. Ik weet niet hoe groot de oren van die gasten bij qtec zijn, maar ik heb vorige week op wintersport op de piste ieder GVD 20 sec. die doppen terug in m'n oren moeten proppen omdat ze zo godse groot zijn...minder prettig als je volgas zo'n helling afdendert... Wat is volgens jullie een betere headset? Die ene met die doppen die je oren in gaan (sony?) leken me wel prima. De soldeer post had ik al gevonden. Toppie!

- OV planner
Als forens zijnde (iedere dag 2 uur OV... naar m'n werk :() ben ik nog op zoek naar een goeie OV planner. Nou had ik deze van 9292 gevonden, maar die kan alleen trein tijden bekijken. Op zich een prima app en geen geld (30,- per jaar incl. updates zoals problemen en werkzaamheden en gewijzigde dienstregelingen), maar ik zou graag ook evt. andere OV mogelijkheden zien (met name R'dam en A'dam tram/metro/bus). Weet iemand of die er zijn?

Bedankt alvast voor alle hulp met een of meerdere van deze vragen, en hopelijk hebben meer mensen er wat aan. :D

[ Voor 17% gewijzigd door The Fittest op 27-02-2005 22:24 . Reden: was nog 2 vragen vergeten. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:34
-------------------------------
- Internet via usb?
Is dit mogelijk? Bij gebrek an WiFi zou ik namelijk graag als ik thuis of op m'n werk zit wel gewoon bijvoorbeeld RSS feeds etc. binnen willen halen en bijv.
--------------------------------
* Dit is gewoon mogelijk, gebruik hiervoor active sync en je sync-kabel !! Gewoon usb inpluggen en
* beginnen denk ik dat niet mogelijk is (usb is geen netwerkkaart).

---------------------------------
- Camera
Heeft iemand al nieuws over verbetering van de camera kwaliteit, want die vind ik voor een 1.3mp ronduit beroerd. Volgens een voorbeeld in deel 2 ergens geloof ik kan dit via een bios update?)
---------------------------------
* Volgens mij staat het hier nog steeds beroerd mee. De update die uit was leverde niet veel
* verbetering (met de juiste instellingen qua helderheid etc. kreeg je hetzelfde resultaat). Bij de
* nieuwe rom update zit geen onderdeel voor de camera (corect me if I'm wrong)

Nog wat advies, zorg dat je de GPRS instellingen van telfort goed hebt staan. De kosten van GPRS zijn niet al te hoog en het is altijd handig Internet/mail bij de hand te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die een rom update overweegt!

Ik heb de mogelijkheid gehad mijn mda (met rom update 1.06&radio update 1.05) te vergelijken met de mda van iemand die de originele rom nog heeft (rom1.01& radio 1.00.01)
resultaten zijn erg teleurstellend.

camera: geen verschil zichtbaar!
volume belsignaal: geen verschil hoorbaar
volume telefoneren: geen verschil
bereik bluetooth: oude rom is beter

Aangezien dit voor mij de belangrijkste redenen waren voor een update valt dit nogal tegen.
Als je benieuwd ben naar andere zaken dan kan je dat even laten weten. Vandaag tot ongeveer 18.00 kan ik het testen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:36

SaN

Ik zit nogsteeds met een bluetooth probleem, alles is goed ingesteld, want het heeft gewerkt.Als ik nu via activesync op mijn mda connect via bluetooth doe krijg ik dit bericht:

"Port not available.

Cannot start communications with the desktop computer. The communications port is not available. Another program may be using the port or it may not be valid. Quit any programs that may be using the port and reconnect \. If the problem persists, restart your deviceusing the instructions provided by the manufacturer."

Ik heb geen idee welke andere programmas die poort zouden kunnen gebruiken. Iemand een idee?

[ Voor 7% gewijzigd door SaN op 27-02-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ontdekt dat het volume van je beltoon is gekoppeld aan het volume van je mediaplayer.
Staat je volume om je media player op 80% en je volume middels de knop voluit dan is dat dus zachter dan wanneer je volume op de mediaplayer 100% hebt staan. Erg irri dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
ruud2all schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:38:
[...]
Om voicedailing te gebruiken moet je het eerst installeren vanaf de bijgeleverde T-mobile cdrom, ik moet er wel bij vermelden dat ik de moeite niet meer heb genomen na het ontmeuken.... De voicedail optie werkt (standaard) slecht. Misschien moet je alle namen inspreken om er gebruik van kunnen te maken.

Probeer het en post je bevindingen...
ah, mochten ze wel ff duidelijk erbij vertellen :|
Heb zelf een simlockvrije Qtek bij mijn Orange verlenging gehald, zal is op die cd gaan neuzen.
Je hoort het nog als ik iets vind...
CLB schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:02:
Weet iemand nu al de officiele releasedatum van de Orange SPV M500? Is dat echt 3 maart of waren dat alleen maar geruchten?
In de shop weten ze dat hij eraan komt, mar nog niet wanneer.. Enige wat ze wisten was dat hij 'ergens' in maart komt. Ben benieuwd of mijn vriendin vanavond met nog wat nieuws thuiskomt (werkt in de shop op het Rokin, A'dam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GELUIDSNIVEAU RINGTONE - GESPREK

Vanmiddag kwam ik bij toeval achter het volgende: (en ik geloof niet dat dit voor iedereen duidelijk is).

Het geluidsniveau is wel apart te regelen ten opzichte van het ringtone volume!

Wanneer je niet aan het bellen bent en je drukt op het speaker icoontje dan kun je het volume van de ringtone (speaker icoontje) aanpassen. Daarnaast kun je het volume van knoppen, mediaplayer, enz veranderen (ppc icoontje).

Dit wisten jullie natuurlijk al.

Maar wanneer je belt/ gebeld word (bezig met een gespek) is alleen nog maar het speaker icoontje zichtbaar.

DIT ICOONTJE HEEFT NU EEN ANDERE FUNCTIE!!!

Namelijk, om het volumeniveau tijdens het gesprek aan te passen (en niet het ringtone volume!).

(Overigens vind ik het achtelijk dat microsoft niet een derde icoontje heeft gebruikt voor deze functie, dit is toch vragen om verwarring?)

Nu, nog een vraagje.

Ik heb nu het geluidsniveau tijdens het bellen, nu op het allerlaagste niveau staan. Mischien ligt het aan mij, maar van mij mag die nog wel zachter. Is hier een trucje/ software voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:52:

Namelijk, om het volumeniveau tijdens het gesprek aan te passen (en niet het ringtone volume!).
Deze kun je met het schuifje aan de zijkant tijdens het gesprek aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:57
Ik heb eht hele topic doorgespit, alle pagina's, maar ik zie hier en daar mensen praten over Nederlandse T9, maar niemand is het nog gelukt? Dit is mijn laatste overweging om hem ook te gaan kopen....

[ Voor 3% gewijzigd door B-Force op 27-02-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Force schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:16:
Ik heb eht hele topic doorgespit, alle pagina's, maar ik zie hier en daar mensen praten over Nederlandse T9, maar niemand is het nog gelukt? Dit is mijn laatste overweging om hem ook te gaan kopen....
Nog niet gehoord at dit gelukt is bij iemand. Misschien is dit wat voor je?
http://www.penreader.com/...guage_Extender_Dutch.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb de MDA (nog) niet, maar heb je T9 nog nodig als je met je pennetje op je beeldscherm smsjes typt op zo'n virtueel qwerty-bordje? Of kun je ook op andere manieren smsjes invoeren?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb je niet nodig maar is wel handiger. Waar het om gaat is het "voorspellen" van woorden. Dit doet ie nu in het engels. Dit kan je overigens ook uit zetten als je dat vervelend vindt.
Ook kun je geschreven tekst laten omzetten naar getypte tekst (z.g.n. transcriber). Aangezien het aan een engels woordenboek wordt "getoetst" gaat dit niet echt soepel.
Maar je kunt het gewoon letter voor letter typen en dat gaat best snel als je er een beetje aan went.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of t-mobile op korte termijn ook komt met een update voor de mda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm het valt me wel op dat dit toestel hoog in de prijs blijft zitten. Nu belcompagny (wat een klojo's overigens) hem heeft is de prijs nog steeds giga hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:16:
hmm het valt me wel op dat dit toestel hoog in de prijs blijft zitten. Nu belcompagny (wat een klojo's overigens) hem heeft is de prijs nog steeds giga hoog.
Wat had je verwacht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm had gehoopt hem gratis te verkrijgen met een 2 jarig abo. Echter bij een hi 40 zou ik volgens hem 149 moeten bij betalen. Vreemd genoeg moest ik dat ook met een hi30. Toen ik hem naar meer info vroeg mocht ik het op het inet nakijken want hij had het te druk |:( Wat ik had verwacht, meer hulp iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:44:
Hmm had gehoopt hem gratis te verkrijgen met een 2 jarig abo. Echter bij een hi 40 zou ik volgens hem 149 moeten bij betalen. Vreemd genoeg moest ik dat ook met een hi30. Toen ik hem naar meer info vroeg mocht ik het op het inet nakijken want hij had het te druk |:( Wat ik had verwacht, meer hulp iig ;)
Bij T-Mobile was hij iig gratis bij een 2-jarig 150 abo (22,50 per maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

Wat een klootezooi zeg!
Voor de 2de keer gebeurt dit me nu!
Ik probeer een foto te maken en bzzzzzzzzzz scherm wit en doet een automatche HARD BOOT!

Alle smsjes weg en contactpersonen in het geheugen weg, progamma opnieuw instaleren, en me back up doet het niet!

Dit is zo kloote vooral me smsjes weg!

Heeft iemand dit al gehad? en hoe backup je je sms-en?
Moet ik naar de winkel gaan?

Help please!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede HTC bezitters,

Heb het forum afgezocht naar mijn vraag, maar ben hem niet tegengekomen:
In de specs staat: 64 MB RAM en 64 MB ROM, wat betekent dit precies? Niet dat je 128 MB tot je beschikking hebt, toch?
Want die 64 MB zijn heel gauw vol met een paar leuke extra programma'tjes erop, de data heb ik allemaal op een extra SD staan.

ALvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Laatst online: 30-08 07:37
Ik Gebruik Jeyo Mobile Extender for Outlook, daar staan al mijn smsjes nog, alleen na de update zijn ze uit m'n tel (logisch) weet alleen nog niet of je ze ook terug kan zetten op de tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
hey hey medebezitters, iemand ervaring met deze metal case? Heb nu zo'n silicon ding en die bevalt me niet. http://shop.brando.com.hk/bwmetalcase_details.php?i=27

Welke BT headset raden jullie me aan? Mijn headset die erbij zat heeft de kat gesloopt, gelukkig maar want hij was enorm lelijk :P Dacht zelf aan de JABRA FreeSpeak 250.

En is het waar dat de MDA geen voordeel heeft bij snellere geheugen kaartjes? Aangezien hij beperkt is toch een lees/schrijfsnelheid van 1mb/s?

Wie kan mijn vragen beantwoorden? 8)

[ Voor 19% gewijzigd door -TheNose- op 28-02-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de specificaties wordt het volgende vermeld:

[b]Bluetooth 1.2 protocol class 2 (Maximaal 10 meter)[/b]

Profielen:

[list=1]
• Serial Port Profiel
• Headset Profiel
• Object Push Profiel
• DUN Profiel
• File Transfer Profiel
• Hands-free Profiel
• Generic Object Exchange Profiel
[/list]

Maar als ik kijk welke bluetooth services beschikbaar zijn via de pc, dan vind ik bijvoorbeeld "File Transfer" niet terug. Ik heb gelezen dat de MDA Compact gebruikt maakt van MS bluetooth stack i.t.t. Widcomm of Toshiba en deze schijnt niet alle services (profielen) te ondersteunen. Het schijnt dat je niet ongestraft de bluetooth stack van MS kunt verwijderen van je MDA.
Wie weet hoe je de meeste bluetooth services kunt gebruiken met de MS bluetooth stack of wat er tot nu toe bekend is over de installatie van de Toshiba stack?

Verder wilde ik weten of de optie "explore" bij ActiveSync op de pc ook mogelijk is op de MDA? Is het überhaupt mogelijk bepaalde mappen van de pc te "verkennen" op de MDA? En natuurlijk de hamvraag: hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boppert schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:58:
[...]

Bij T-Mobile was hij iig gratis bij een 2-jarig 150 abo (22,50 per maand).
Bij een nieuw abo wel ja. Laat ik nou al t-mobile hebben. Bij verlenging is hij nog steeds heel erg duur. Ik heb net nog even gekeken bij de phonehouse, leuke dame overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

-CKY2K- schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:53:
Welke BT headset raden jullie me aan? Mijn headset die erbij zat heeft de kat gesloopt, gelukkig maar want hij was enorm lelijk :P Dacht zelf aan de JABRA FreeSpeak 250.
Ik heb er 1 van de Mycom, van het 'huismerk, deze was maar 29.95€ en werkt prima.
En is het waar dat de MDA geen voordeel heeft bij snellere geheugen kaartjes? Aangezien hij beperkt is toch een lees/schrijfsnelheid van 1mb/s?
Je hebt wel weer voordeel als je de 'snelle' kaart wil volpompen in een cardreader.
Wie kan mijn vragen beantwoorden? 8)
Niet allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:35:
[...]

Bij een nieuw abo wel ja. Laat ik nou al t-mobile hebben. Bij verlenging is hij nog steeds heel erg duur. Ik heb net nog even gekeken bij de phonehouse, leuke dame overigens :)
Verlengen moet je wel bij Tmobile zelf doen, ik heb mn 150 abo 1 jaar verlengd met MDA voor 170€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Laatst online: 30-08 07:37
[...]

Bel eens naar de klantenservice van t-moblie, kunnen vast wel wat voor je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mex schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:36:
[...]

Ik heb er 1 van de Mycom, van het 'huismerk, deze was maar 29.95€ en werkt prima.

[...]

Je hebt wel weer voordeel als je de 'snelle' kaart wil volpompen in een cardreader.

[...]

Niet allemaal :)
Lol thx Mex! ;)

Iemand ervaring met de Jabra freespeak 250 of brando mini metal case? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:38:
[...]

Verlengen moet je wel bij Tmobile zelf doen, ik heb mn 150 abo 1 jaar verlengd met MDA voor 170€.
Dat klinkt al stukken beter :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17
[...]

Bij mijn 225 minuten abo verlengen was-ie ook gratis..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

[...]

Ik had geen nieuw abo, ik heb verlengd en geen cent bijbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

boppert schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:18:
[...]

Ik had geen nieuw abo, ik heb verlengd en geen cent bijbetaald.
Via T-mobile of in de winkel? Welk abo heb je verlengd? En voor 1 of 2 jaar? ..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm bedankt voor de tip.
Bij 1 jarige verlening van 150 betaal je nog +/-150€ bij
Als je een 2 jarige verlening neemt is hij ten alle tijden gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook allebei de updates gedaan maar heb nu dat ik de melding krijg: Bluetooth Hardware niet geinstalleerd, als ik soft reset doe, staat bluetooth opeens wel aan. Echter werkt het dan nog steeds niet, kan wel Syncen maar geen bestanden versturen of ontvangen van andere bluetooth apparaten of me PC. Als ik het uitzet en dag later weer aan probeer te zetten zegtie weer: bluetooth hardware niet geinstalleerd. Harde reset heeft ook niets geholpen.

Iemand een idee, ik wil GPS gaan kopen, maar zo heeft het geen nut!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

BeQuietAndDrive schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:19:
[...]

Via T-mobile of in de winkel? Welk abo heb je verlengd? En voor 1 of 2 jaar? ..............
Zie Ganymedus, ik heb t-mobile gebeld (kan 3 maanden voor afloop contract), sturen ze je een aanbieding toe. Daar zit de mda-compact bij.
Bij 2 jarige verlenging van mijn 150 contract bij t-mobile was hij dus gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:16:
In de specificaties wordt het volgende vermeld:

[i]Bluetooth 1.2 protocol class 2 (Maximaal 10 meter)
Ik heb het bereik van bluetooth net even getest, ik heb een dongle van sitecom (100 mtr.). Ik woon in een rijtjeshuis aan een pleintje, en ik ben met mijn mda compact naar buiten gelopen. Ik had tot over de helft van het pleintje bereik. dat is een stuk meer dan 10 mtr. ik zou zeggen een metertje of 20 á 30.
Verder wilde ik weten of de optie "explore" bij ActiveSync op de pc ook mogelijk is op de MDA? Is het überhaupt mogelijk bepaalde mappen van de pc te "verkennen" op de MDA? En natuurlijk de hamvraag: hoe dan?
Heeft echt niemand hier een antwoord op? ik heb ook al gezocht, maar niks gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-03-2023
HELP!!

Nadat ik vanmiddag in de bus muziek heb geluisterd met me MDA, heb ik geen geluid meer als ik de headset verwijder.

Hij doet het dus wel met de headset, bellen, systeem geluiden etc.
Maar hij merkt op de een of andere manier niet dat de headset in middels unpluged is.

Heb hem al gereset (batterij eruit), maar werkt nog steeds niet.

Wie o wie weet hier iets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeM schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:39:
HELP!!

Nadat ik vanmiddag in de bus muziek heb geluisterd met me MDA, heb ik geen geluid meer als ik de headset verwijder.

Maar hij merkt op de een of andere manier niet dat de headset in middels unpluged is.

De eerste versie van de SPV Smartphone E100 (ook van HTC) had hier ook last van. Dit bleek een mechanisch probleem te zijn als je namelijk je headset-stekkertje plaatst wordt er meachanisch een contactje verbroken, deze veert niet meer terug of blijft hangen. Probeer voorzichtig de head-set een aantal malen erin en eruit te doen misschien veert ie terug. Zo niet dan omruilen voor een andere exemplaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeM schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:39:
HELP!!

heb ik ook ff gehad. na een paar keer headset in te pluggen en weer uit te halen. Deed ie het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeM
Dat heb ik uiteraard geprobeerd, nog steeds geen geluid :(

[edit] Jaaaa, en ineens; zinvol geweld :9

[ Voor 31% gewijzigd door JoeM op 28-02-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Zijn er nog mensen met unlock ervaring voor de rest??

En voor welke prijs??

En is het al zelf mogelijk inmiddels?? Zal wel een keygen ofzo bestaan toch???

:9~ I have a dream i wont tell it 2 you :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,is er iemand die mij exact kan vertellen wat ik nodig heb om een navigatie systeem op de mda compact te installeren.graag zo eenvoudig mogelijk want ik ben een leek op dit gebied,alhoewel ik al veel van jullie op het forum geleerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Software / GPS module / Genoeg ruimte op je mem card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vijv
  • Laatst online: 17:47
Zijn er gebruikers die een offline synchronisatie met pda.tweakers.net bruikbaar hebben gekregen?

Wanneer ik alle stappen volg die de help functie in de mda voorschoteld, dan krijg ik bij het offline gebruiken ongeveer het volgende in beeld:

‹œVÛrÛ6}N¾bŸÊv&´HÝ,©2;c»žÚ‰¹Ó¼.É 8hÖþåþD”“ˆmg\vÆQƒÝ=çì¾}³.]%“uŜ– 4´= JçêÕhÔí‘k wdì‘"7 ’•oÖN8IÉÝûÓ£ûƒ5á7éò)"^…_®7¸È…Z­Gû]¼=Õù“ÿÜjå`‹hÊw%ÉGr"Ãx¦“0ö¯•“dÿj¦¥6'A*1Û ±×:ÇÞ]ƒÜp=„oyiø´Zü¹ÉzÄÈp ’׎ý¤5­åXŒâ8ZΦ³qɇîg( s)Yø>žü¨ BTü6Œ°¥Ô4­¿ÊzÄh©éþCG«hþjP_Ñ'ói<’ß…Ê5£~¾ƒ•€R)Pºð Iâ…ÍJ~Ìœx$Cªƒï`ãå*ƒ‰¸Ó9œcEá\+E™Óøè³Òœ¾XÅËa§Oƒä£ÞÁ†°@¾²PÎè¼ÉˆŒƒùÕÄ¡PM‰&'à¸ÄÃ70šIœ¿gNð²F±šJ±]Ã(J•ÉŒH)t”•¼mw6[ãa`cc–KíoŽ[9:”¢ä¸lyÓpP†ë”úœV¤ü¯xßtÌgÌ:0Úi÷T‚Ŝ¥šf¤uz›‘„‚rª´²ÎpøùØxL&Ëàô^À'ÌI+ø¼˜EðùfñøöX,uÃé¥Ã:­Õßð†å3ZÉ-fÌm˰f›d@3%Ǥ|

Voor synchronysatie met het web gebruik in IE6.0 onder XP sp2, en Actyve sync 3.7.
Mijn MDA is geflashed naar de 1.06 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:22:
hallo,is er iemand die mij exact kan vertellen wat ik nodig heb om een navigatie systeem op de mda compact te installeren.graag zo eenvoudig mogelijk want ik ben een leek op dit gebied,alhoewel ik al veel van jullie op het forum geleerd heb.
- MDA Compact
- GPS Bluetooth muis (b.v. de Leadtek 9537 Bluetooth)
- Software (b.v. TomTom navigator)
- SD geheugenkaart van ongeveer 256 mb (afhankelijk van hoeveel navigatie kaarten je er op wilt hebben)

Daarnaast is het wel handig om autoladers te hebben voor je MDA en de GPS muis

[ Voor 11% gewijzigd door Tranq op 28-02-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:32

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:25:
Ik heb ook allebei de updates gedaan maar heb nu dat ik de melding krijg: Bluetooth Hardware niet geinstalleerd, als ik soft reset doe, staat bluetooth opeens wel aan. Echter werkt het dan nog steeds niet, kan wel Syncen maar geen bestanden versturen of ontvangen van andere bluetooth apparaten of me PC. Als ik het uitzet en dag later weer aan probeer te zetten zegtie weer: bluetooth hardware niet geinstalleerd. Harde reset heeft ook niets geholpen.

1. Doe een hard reset (als je al programmas op je mda hebt probeer dan eerst met een soft reset)
2. Sluit je mda aan op je pc via de usb kabel.
3. Reset.
4. Laat de mda en de pc mekaar vinden en syncen.
5. Koppel de MDA los van de usb kabel en ga naar active sync op je MDA
6. Kies connect via bluetooth en alles werkt weer zoals het hoort.
Succes

[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 28-02-2005 21:47 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:22
0Burner0 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:14:

En voor welke prijs??
Ja, en wel via de bekende Engelse site die het voor 20 Engelse ponden doet, ca. 30 euro dus. Als je betaling meteen doorkomt, in mijn geval paypal met credit card, krijg je de unlock code a la minute.

[ Voor 16% gewijzigd door Henkes op 28-02-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:25:

Grappig: ik had vandaag precies hetzelfde (heb ook 1.06). Sterker nog: een telefoontje kwam op m'n headset binnen, die heb ik gewoon afgehandeld en daarna wilde ik BT uizetten (want op kantoor) en toen beweerde m'n MDA in ene dat ie gelemaal geen BT had... Soft reset loste probleem op? Harde reset is bij mij gewoon klepje open van batterij anders wis ik alles (oftwel: gewoon de stroom er ff af).

En inderdaad kan ik confirmeren dat je na de update niet meer het tabje BAND (900 of 1800) hebt. Vraag me dus af of het straks werkt als ik weer in de States ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:14:

En voor welke prijs??

En is het al zelf mogelijk inmiddels?? Zal wel een keygen ofzo bestaan toch???

:9~ I have a dream i wont tell it 2 you :P
Gisteren gedaan voor 30 (pl)euro via een online bedrijfje: het is helemaal legaal dus ik ga er van uit dat deze post *niet* gecensureerd wordt: http://www.imei-check.co.uk/

Works like a charm en het scheelt me een hoop geld. Overigens dat hele locken van pheuns is natuurlijk belachelijk: alsof je met je auto alleen maar bezine van merk X mag tanken!

Zelf doen zal ongetwijfeld straks ook kunnen, maar daar wilde ik ff niet op wachten. Met name het feit dat ik via me werk flatfee GPRS heb is lekker: mail de hele dag aan, skype, MSN etc. etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Heeft er iemand ervaring met de volgende headset:

http://www.dynabyte.nl/shop_artikel_rechts.asp?Nr=19219&RegelNr=81924&Zoeken=1&Aanbieding=&Top20=&HomeAanbieding=
Type: Bluetooth headset • 24 Maanden garantie, waarvan 12 maanden op accu/batterij • Gebruik uw mobiele telefoon gemakkelijk en handsfree via bluetooth technologie. Prima audiokwaliteit. Tot 120 uur standby tijd. Gemakkelijk in het gebruik. Comfortabel en licht. Handsfree gemak. Lichtgewicht (slechts 22,8 gram).

Het lijkt me namelijk wel een goeie aanbieding :)

[ Voor 35% gewijzigd door Ivo NL op 28-02-2005 23:36 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Laatst online: 13-07-2022
Vraagje .... :X
Hoe maak je een backup van heel je MDA en alles wat er op je mda staat?

Ik wil dus als ik hem heb gelijk na aankoop ! zo'n backup uitvoeren alvorens ik ermee gaat spelen.
Zodat ik alles kan resetten naar de orginele staat van aankoop, mocht er iets mis gaan....
Wie heeft er een antwoord?

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFileFather schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 00:30:
Vraagje .... :X
Hoe maak je een backup van heel je MDA en alles wat er op je mda staat?

Ik wil dus als ik hem heb gelijk na aankoop ! zo'n backup uitvoeren alvorens ik ermee gaat spelen.
Zodat ik alles kan resetten naar de orginele staat van aankoop, mocht er iets mis gaan....
Wie heeft er een antwoord?
Om terug te keren naar de originele staat van aankoop heb je geen backup nodig: gewoon een harde reset doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 08:43:
[...]

Om terug te keren naar de originele staat van aankoop heb je geen backup nodig: gewoon een harde reset doet.
Inderdaad, voor een harde reset duw je het pennetje onderin het gaatje + het rode knopje aan de rechter zijkant. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeM
Weet er iemand of er inmiddels al T9 in het Nederlands, beschikbaar is
voor de MDA compact. Om via het IntelliPad makkelijk te kunnen smssen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Hij crashte vandaag en kreeg hem ook nooit en te nimmer meer opgestart :( Heb uiteindelijk dus maar een harde reset gedaan, dus ook alle (250) smsjes kwijt :(

Maar ik ga denk ik (nu ik toch al alles kwijt ben) even rondkijken voor een nieuwe rom, weet iemand er een goede tutorial voor?

Ps. Deed na de harde reset een soft-reset, zodat de T-mobile-meuk dr af is.. Scheelt boel geheugen! :Y)

Argh ben volgens mij ook een excel-file kwijt die ik niet kwijt mocht raken :( :( :(

[ Voor 33% gewijzigd door wdekreij op 01-03-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:57:
Hij crashte vandaag en kreeg hem ook nooit en te nimmer meer opgestart :( Heb uiteindelijk dus maar een harde reset gedaan, dus ook alle (250) smsjes kwijt :(
Jeyo Outlook Extender. Gebruik ik ook: ge-wel-dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

wdekreij schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:57:
Maar ik ga denk ik (nu ik toch al alles kwijt ben) even rondkijken voor een nieuwe rom, weet iemand er een goede tutorial voor?
http://www.civict.nl/mda/index.php?topic=168.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het waar dat er geen nederlands woordenboek inzit en ook geen t9 nederlands? Is dit wel in de toekomst mogelijk. Vind ik wel een ernstige beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met een aantal applicaties problemen sinds het gebruiken van mijn MDA Compact.

- Ik heb TV Remote controller 3.1 (van pdawin.com)
als ik daarmee een knop indruk is het programma verdwenen. Ook als ik 'm weer opstart, doet ie weer hetzelfde....... weg issie...

- Ik heb Pocket Painter versie 1.30 (www.aidem.com.tw)
tekenen gaat, maar bij het kiezen van een ander gereedschap of een effect, issie ook ineens weg en afgesloten...

wat doe ik verkeerd? de software is nog standaard trouwens en hij heeft dit altijd gedaan met deze programma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Ik ben een beetje in paniek nu.. Ik kijk op My-Tmobile, en ik zie dat ik al mijn belminuten heb opgemaakt binnen 2 dagen!!! En ik heb ook nog 7.08 euro aan extra kosten... Terwijl ik amper gebeld heb!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:21:
Ik ben een beetje in paniek nu.. Ik kijk op My-Tmobile, en ik zie dat ik al mijn belminuten heb opgemaakt binnen 2 dagen!!! En ik heb ook nog 7.08 euro aan extra kosten... Terwijl ik amper gebeld heb!
T-Mobile bellen? Weet niet wat wij eraan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Ivo NL schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:21:
Mischien je msn open laten staan ofzo kijk anders bij je eigen schappen van je mda kan je zien hoeveel je totaal gebeld heb sinds je hem hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Device information:

Incoming: 1 min en 58 sec.
Outgoing: 16 min en 24 sec.

Klopt dus niet :X

[ Voor 14% gewijzigd door Ivo NL op 01-03-2005 15:50 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Ben al tijdje bezig met het flashen van de 1.06 rom.. Maar hij hangt nu al zo'n 40 minuten op hetzelfde ( "Checking the information on your device... Please wait... Please don't disconnect your device from your PC or the power supply until the update is completed").. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

wdekreij schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:57:
Ben al tijdje bezig met het flashen van de 1.06 rom.. Maar hij hangt nu al zo'n 40 minuten op hetzelfde ( "Checking the information on your device... Please wait... Please don't disconnect your device from your PC or the power supply until the update is completed").. :(
da's niet goed.
Bij velen (o.a. mijzelf) hielp het om even de PC te rebooten en dan opnieuw de romupgrade te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

boppert schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:11:
[...]

da's niet goed.
Bij velen (o.a. mijzelf) hielp het om even de PC te rebooten en dan opnieuw de romupgrade te starten.
Gedaan maar ik kan geen connectie meer maken via activesync.. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Ik zie nu op't schermpje enkel staan "USB" (bovenaan) en "v 1.00" onderaan.. Soft/hard reset lost niets op, krijg niet meer dan die 2 woorden op mijn scherm..

Edit 1: Als ik bij apparaatbeheer de telefoon weg haal en kabel weer inplug dan vind windows XP hem wel, maar Active Sync zegt (ook na re-install + restart) dat USB unavailable is..

Edit 2: ah je hoeft niet persé activesync-connectie te hebben? dan ga ik het even zonder deze proberen :)

Edit 3: Ben hem nu aant het updaten :) :9~

[ Voor 46% gewijzigd door wdekreij op 01-03-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer de knop update nog eens, anders even je device hard-reset en dan nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:16
wdekreij schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:18:
[...]

Gedaan maar ik kan geen connectie meer maken via activesync.. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Ik zie nu op't schermpje enkel staan "USB" (bovenaan) en "v 1.00" onderaan.. Soft/hard reset lost niets op, krijg niet meer dan die 2 woorden op mijn scherm..
Je hoeft ook geen connectie te hebben via activesync. Dat de computer hem herkent is genoeg.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Helemaal geupdated en wel :) Direct even het T-Mobile logo eraf gehaald dmv de bekende suikerklont-methode :9 Werkt perfect :) Dank allen voor uw medewerking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ivo NL schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:46:
Device information:

Incoming: 1 min en 58 sec.
Outgoing: 16 min en 24 sec.

Klopt dus niet :X
Ik hoor graag wat bij jou de oorzaak is geweest, ik heb ook iets dergelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik heb nu Network Browser gedownload, en hij vind mijn pc nu wel, alleen de "inhoud" nog niet. Ik zie dus geen mappen. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede dag,

Ik overweeg dus ook een MDA Compact aan te schaffen. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer. Het zijn allemaal de zelfde apparaten alleen de Vodafone VPA Mini en de Orange SPV M500 daar weet niemand iets van. Zelfs de betreffende operators niet.

Goed dan blijft de Qtek S100 en de T-Mobile MDA Compact over. Nu is mijn vraag simpel zijn bijde paketten identiek. Dus zit er in de Qtek pakket ook 256 mem kaartje enzo.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
>:) Ik ben al tijdje aan het rond neuzen op het forum sinds eigelijk deel 2
maar nou heb ik een vraag.....

Kan ik met mijn MDA compact ook in mijn netwerkmappen komen die ik gedeeld heb op mijn pc
En zo ja hoe (ik denk dat bluetooth in combie met activsync) en is er dan b.v ook muziek te streamen van mijn netwerk moet kunnen lijkt me.

Kan ik ook mijn pc besturen via mijn MDA dus echt gewoon mijn downloads starten ETC soort remote desktop??

En zijn er mensen die een functie gebruiken die nog niet omschreven is dat je zegt van
_/-\o_ WOW _/-\o_

Dus niet remote controller of een emulator ofzo of route planner maar echt iets bijzonders

Sorry eerste vraag is net gesteld 8)7 maar er is nog niet op geantwoord:Kan ik met mijn MDA compact ook in mijn netwerkmappen komen die ik gedeeld heb op mijn pc
En zo ja hoe (ik denk dat bluetooth in combie met activsync) en is er dan b.v ook muziek te streamen van mijn netwerk moet kunnen lijkt me.

[ Voor 20% gewijzigd door 0Burner0 op 01-03-2005 20:04 . Reden: Niet goed gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Sorry eerste vraag is net gesteld 8)7 maar er is nog niet op geantwoord:Kan ik met mijn MDA compact ook in mijn netwerkmappen komen die ik gedeeld heb op mijn pc
Ik vind het heel raar. Ik lees af en toe dat het kan, en het schijnt heel vanzelfsprekend te zijn, maar als ik het zelf probeer lukt het niet. Ik krijg ook nergens antwoord (andere mensen die het vragen ook niet). Ik heb er sinds een paar dagen zelfs al een aparte topic over lopen op dit forum, maar daar heb ik ook nogsteeds geen antwoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 22:07
Ik heb mijn MDA Compact nu ook eindelijk werkend met een Orange Simkaart. :P

Orange World ook al prettig aan het werk, echter ik krijg MSN niet aan de praat. Is er al iemand die dat werkend heeft gekregen, en uiteraard het liefst op zo'n manier dat het niet van je gewone data afgaat. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er een oplossing voor het uitschakelen van het backlight en de MDA op het moment dat je TomTom Navigator 3 draait. Voor het navigeren schakel ik altijd handmatig de volgende opties uit in het settings menu:
  • Turn off device if not used for xx minutes
  • Turn off backlight if device is not used for xx sec
Dit werkt wel, echter na het navigeren moeten ze weer aangeschakeld worden. Op de smartphone met TomTom Mobile zorgde TomTom voor het aan- en uitschakelen van het backlight, op de MDA en in de TomTom settings ben ik dit nog niet tegen gekomen. :'(

Ik wil naturrlijk wel zonder kabels kunnen navigeren, dus het aansluiten van een laadsnoertje is dus geen oplossing.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:08:
Goede dag,

Ik overweeg dus ook een MDA Compact aan te schaffen. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer. Het zijn allemaal de zelfde apparaten alleen de Vodafone VPA Mini en de Orange SPV M500 daar weet niemand iets van. Zelfs de betreffende operators niet.

Goed dan blijft de Qtek S100 en de T-Mobile MDA Compact over. Nu is mijn vraag simpel zijn bijde paketten identiek. Dus zit er in de Qtek pakket ook 256 mem kaartje enzo.

Groetjes
Noopz! Een Qtek koop je los en daar zit dus geen 256 MB geheugenkaartje bij. Maar daar zit het verschil niet echt in hoor. Die heb je tegenwoordig al voor 20 euro's dus als je 't daarom zou doen, zou ik 't nog even in overweging nemen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af of iemand weet hoe je de backup-battery kan inschakelen.

Als je op het batterij icoontje klikt, zie je dat je een main battery hebt ( Li-ion) en een Backup-battery ( NiMh).

Ik heb de MDA helemaal leeg laten lopen om te zien of ie automatisch naar de backup battery zou gaan. Dit was echter niet het geval, vandaar deze vraag.

Alvast bedankt voor alle hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:24:
Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af of iemand weet hoe je de backup-battery kan inschakelen.

Als je op het batterij icoontje klikt, zie je dat je een main battery hebt ( Li-ion) en een Backup-battery ( NiMh).

Ik heb de MDA helemaal leeg laten lopen om te zien of ie automatisch naar de backup battery zou gaan. Dit was echter niet het geval, vandaar deze vraag.

Alvast bedankt voor alle hulp.
Op de backup battery kan je MDA niet werken. Dit is alleen een nood batterij die je gegevens vasthoudt zodat je niet alles kwijt bent (geen juice -> hard reset).

Je backup battery werkt zodra deze opgeladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 20:20:
Wie heeft er een oplossing voor het uitschakelen van het backlight en de MDA op het moment dat je TomTom Navigator 3 draait. Voor het navigeren schakel ik altijd handmatig de volgende opties uit in het settings menu:
  • Turn off device if not used for xx minutes
  • Turn off backlight if device is not used for xx sec
Dit werkt wel, echter na het navigeren moeten ze weer aangeschakeld worden. Op de smartphone met TomTom Mobile zorgde TomTom voor het aan- en uitschakelen van het backlight, op de MDA en in de TomTom settings ben ik dit nog niet tegen gekomen. :'(

Ik wil naturrlijk wel zonder kabels kunnen navigeren, dus het aansluiten van een laadsnoertje is dus geen oplossing.
Dat zit bij je GPS-monitor. Dan heb je 2 schuifjes: de ene houdt de PDA/MDA 'wakker' zolang er verbinding met je GPS-ding is. En de andere, weet ik zo niet uit mijn hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:36:
[...]

Dat zit bij je GPS-monitor. Dan heb je 2 schuifjes: de ene houdt de PDA/MDA 'wakker' zolang er verbinding met je GPS-ding is. En de andere, weet ik zo niet uit mijn hoofd...
Het eerste schuifje houdt inderdaad de MDA wakker (hij blijft aan) dus dat probleem is opgelost. Echter de backlight gaat wel uit na de ingestelde tijd van 30 sec. Dit blijft dus nog een probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Mensen hou is op met onzinnige mededelingen en beantwoord vragen.

Als je net je mda binnen heb gehad leuk voor je maar niet heel tweakers hoeft het te weten.En jammer voor je dat je hem nu pas hebt.

Ook zijn er zat vragen over bluetooth in combi met activsync. Sommige krijgen het niet aan de praat waarom niet?? Weet niemand echt weet je het wel. Zet het hier neer. En zet niet hier neeer dat je het ook niet weet.

En als je wil internetten dat het niet van je data afgaat is ook al tig x beantwoord maar ik zal die beantwoorden.

Gebruik zonnet
036-7500300
User: Guest
W8woord: Guest

En gaat gewoon van je bel minuten af.

Dus ik vraag jullie hou op met die onzinnige mededelingen.

(zal wel comentaar hier op krijgen maar ik denk dat zat mensen het met me eens zijn en sommige ook niet, maar zet dat dan hier niet, open maar een nieuw topic met Burner is een lul ofzo ) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
0Burner0 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:44:

Als je net je mda binnen heb gehad leuk voor je maar niet heel tweakers hoeft het te weten.En jammer voor je dat je hem nu pas hebt.

Ook zijn er zat vragen over bluetooth in combi met activsync. Sommige krijgen het niet aan de praat waarom niet?? Weet niemand echt weet je het wel. Zet het hier neer. En zet niet hier neeer dat je het ook niet weet.

En als je wil internetten dat het niet van je data afgaat is ook al tig x beantwoord maar ik zal die beantwoorden.

Gebruik zonnet
036-7500300

(zal wel comentaar hier op krijgen maar ik denk dat zat mensen het met me eens zijn en sommige ook niet, maar zet dat dan hier niet, open maar een nieuw topic met Burner is een lul ofzo ) })
Ik bedoel niet met zonnet..... maar je kan gewoon internetten met Orange GPRS zonder dat het van je data afgaat. D.m.v. een proxy-server (Orange denkt dat je dan binnen Orange World blijft), dit heb ik al wel voor elkaar met internet explorer maar niet met MSN messenger. Ik krijg MSN uberhaupt niet aan de praat met Orange.

Is er iemand die weet hoe ik dat wel voor elkaar kan krijgen? En ik heb mijn MDA niet net binnen, maar net aan de praat met Orange. Vandaar deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:16:
[...]

Het eerste schuifje houdt inderdaad de MDA wakker (hij blijft aan) dus dat probleem is opgelost. Echter de backlight gaat wel uit na de ingestelde tijd van 30 sec. Dit blijft dus nog een probleem....
Ik had dit probleem ook met TomTom 3, schijfje werkt gewoon niet op mijn Qtek :( .

TomTom 4 heeft dit probleem niet :) maar komt pas als los product in April op de markt.
Ongeacht of er spanning op je toestel staat, blijft de verlichting aan en schakeld je MDA/Qtek niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Laatst online: 08:09
Martijn1899 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:17:
[...]

Ik bedoel niet met zonnet..... maar je kan gewoon internetten met Orange GPRS zonder dat het van je data afgaat. D.m.v. een proxy-server (Orange denkt dat je dan binnen Orange World blijft), dit heb ik al wel voor elkaar met internet explorer maar niet met MSN messenger.
Dus met Orange kun je gratis internetten via GPRS? Op alle websites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:44:

Gebruik zonnet
036-7500300

Ik heb er nu ook 1 :+
Nee ff serieus ik vind het wel goed anders krijg je tig keer de zelfde vraage terug en dan duurt het zoeken weer zolang he :).
En dan hebben de mensen geen zin meer om te zoeken en dan komen de zelfde vragen weer voorbij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-10-2024
Tsja..misschien moet de startpost eens wat vaker bijgewerkt worden....:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik loop een beetje achter maar zijn er nog nieuwe updates en kunnen deze gewoon uitgevoerd worden. Ik heb hem al geflashed naar de engelse taal, had een duitse MDA.

Ik hoor het graag, want soms doet ie een beetje vreemd.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Lekkere vage post! Kijk eens op XDA-developers.com daar zijn ze zelfs al de standaard bluetooth stack aan het vervangen (die van MS), dus updates die evenyueel beschikbaar zijn kan je daar vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 10:26:
[...]

Ik heb er nu ook 1 :+
Nee ff serieus ik vind het wel goed anders krijg je tig keer de zelfde vraage terug en dan duurt het zoeken weer zolang he :).
En dan hebben de mensen geen zin meer om te zoeken en dan komen de zelfde vragen weer voorbij 8)7
Welke vraag heb ik dan dubbel gesteld? Ik heb alle topics doorgespit maar het staat er echt niet hoor. Juist door het gezeur van andere mensen krijg je vervuiling in het topic.

En ja je kan met Orange mits je de juiste proxy gebruikt op alle sites komen... Echter dit heb ik werkend met Internet Explorer maar dus niet met MSN Messenger. En ik hoop dat iemand hier weet hoe het moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar vind ik een gratis, dus geen trialversion, dvd-converter om dvd's op de mda te kunnen bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je niet gratis MSNen via Orange.
Reden, je kunt gratis browsen doordat je via de WAP proxy gaat.
Je kunt alleen MSNen door en de proxy uit te zetten, en door de APN terug te veranderen van wap naar internet. Volgens mij heb je dit ook nodig om te e-mailen.

Zonder proxy en APN internet : E-Mail (pop3) en MSN
Met proxy en APN wap : 'gratis' web browsen

Let wel op, zogauw je de proxy uit zet, zijn de settings helemaal weg.
Wil je opnieuw browsen, dan moet je dus de proxy opnieuw selecteren en invullen.

Het enige dat mij nog niet lukt is om op de Orange World WAP site te komen, en dan met name de 'GPRSUSAGE' bladzijde. (bladzijde waar je je data verbruik voor GPRS en MMS kunt bekijken)

AK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:29:
waar vind ik een gratis, dus geen trialversion, dvd-converter om dvd's op de mda te kunnen bekijken?
zoek eens met google naar PocketDivXEncoder, die heb ik ook, en werkt perfect.
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoul4one
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 03:20
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:28:
Volgens mij kun je niet gratis MSNen via Orange.
Reden, je kunt gratis browsen doordat je via de WAP proxy gaat.
Je kunt alleen MSNen door en de proxy uit te zetten, en door de APN terug te veranderen van wap naar internet. Volgens mij heb je dit ook nodig om te e-mailen.

Zonder proxy en APN internet : E-Mail (pop3) en MSN
Met proxy en APN wap : 'gratis' web browsen

Let wel op, zogauw je de proxy uit zet, zijn de settings helemaal weg.
Wil je opnieuw browsen, dan moet je dus de proxy opnieuw selecteren en invullen.

Het enige dat mij nog niet lukt is om op de Orange World WAP site te komen, en dan met name de 'GPRSUSAGE' bladzijde. (bladzijde waar je je data verbruik voor GPRS en MMS kunt bekijken)

AK
Kan ik die proxy ergens op deze site vinden welke proxy server ik dan kan gebruiken?
Krijg bij het zoeken naar proxy apn en orange namelijk een hele waslijst met zooi die ik niet nodig heb.
Als er een manier is waarop ik dit te weten kan komen, hoor ik het graag.

[img]http://raoul.nu/images/foot4.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Iemand ervaring met de Ergenic bluetooth headset van dynabite (€ 25,=) ?
- maakt het uit dat ik bij settings--->connections geen bluetooth settings heb staan? iedereen heeft het erover maar op mijn mda staat de optie er niet!

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 22:00 . Reden: schrijf foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:59:
-Iemand ervaring met de Ergenic bluetooth headset van dynabite (€ 25,=) ?
- maakt het uit dat ik bij settings--->connections geen bluetooth settings heb staan? iedereen heeft het erover maar op mijn mda staat de optie er niet!
Nee de mensen hier hebben het over de instellingen die je kan wijzigen door naar
start -> settings -> systems -> bluetooth Settings.

Als je naar
start -> settings -> connections -> bluethooth
Krijg je dat schermpje waar je bluethooth an uit kan zetten en kan zoeken naar nieuwe devices.(zelfde als rechts onder in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als ik straks mijn MDA Compact heb, ga ik er ook een Tomtom Navigator (TomTom Navigator 3 Bluetooth) op draaien. Deze is verschillend van Tomtom Mobile. IK heb begrepen dat bij Tomtom Mobile er tijdens je trip data verzonden wordt, al dan niet via je belbundel of via GPRS. In elk geval betaal je dat verkeer uiteraard aan je telecomprovider. Maar weet iemand of dat met TomTom Navigator 3 op de MDA Compact ook zo is? In principe is het dezelfde Tomtom versie als op PDA's draait, dus lijkt het me van niet, maar ik wil het graag zeker weten. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Je hebt geen data verkeer. Het is niet in principe dezelfde versie. Het is dezelfde versie punt. Eventueel zou je met tomtom traffic file info e.d. kunnen krijgen, maar hier moet je voor betalen. Dataverkeer en abo als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:57:
[...]

zoek eens met google naar PocketDivXEncoder, die heb ik ook, en werkt perfect.
:9~
Dank je wel! MAAAR hij werkt echter niet. Als ik het input-bestand wil selecteren, de DVD dus, krijg ik een pop-up dat dit bestandtype niet ondersteund word! En ik heb het bij meerdere DVD's geprobeerd.

Wellicht een verkeerde versie? Kan je me een link geven voor de download?

ALVAST HARTELIJK BEDANKT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:05:
[...]

Dank je wel! MAAAR hij werkt echter niet. Als ik het input-bestand wil selecteren, de DVD dus, krijg ik een pop-up dat dit bestandtype niet ondersteund word! En ik heb het bij meerdere DVD's geprobeerd.

Wellicht een verkeerde versie? Kan je me een link geven voor de download?

ALVAST HARTELIJK BEDANKT!
Leuk dat je snapt hoe die tags hier werken, maar doe eens een cursusje nettiquette.

[ Voor 6% gewijzigd door sopsop op 03-03-2005 10:57 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.