De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 4]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.033 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:36

SaN

Ik gebruik nu "tdlauncher" als quickstart balkje op mijn today scherm, ik vind het alleen vervelend dat je achtergrond niet doorloopt er achter. je hebt dus een witte balk in je scherm. ik zag op een screenshot van een andere pda een zelfde soort quicklaunch balkje, maar daar liep de achtergrond wel gewoon door. weet iemand welke dit is?

[ Voor 218% gewijzigd door SaN op 24-02-2005 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel Kalf
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-07 23:01
Pffffffffffff , Qtec Rom 1.06 en Radio 1.05 staat er op, ging ook bij mij de eerste x mis tot 28%.
2e x ging het goed, tot nu toe geen problemen tegen gekomen.

Mika

Verwijderd

Iemand ervaring of de ROM update ook enige Bluetooth problemen oplost?

Heb namelijk nog steeds het probleem met m'n Parrot CK3000 Carkit dat ik wel kan bellen etc, zolang ik nummers maar op m'n foon draai, maar ik krijg m'n contactpersonen niet 'ge-upload' naar m'n Carkit waardoor de voicedialing optie niet werkt (=total handsfree!) Dat ging met m'n vorige foon (SE T610) namelijk perfect!

(Ja ik weet het: voicedialing kan ook op je MDA, maar dat werkt natuurlijk voor geen meter in een ruisende auto, via je carkit wél)

En nog iets: bestanden 'beamen' via bluetooth naar een Nokia lukt me ook niet. iemand?
Of kan dat sowieso niet naar een Nokia?

Thomas

:Z

Verwijderd

sander-sp schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:33:
Ik gebruik nu "tdlauncher" als quickstart balkje op mijn today scherm, ik vind het alleen vervelend dat je achtergrond niet doorloopt er achter. je hebt dus een witte balk in je scherm. ik zag op een screenshot van een andere pda een zelfde soort quicklaunch balkje, maar daar liep de achtergrond wel gewoon door. weet iemand welke dit is?
Ik denk pocket plus. Daarmee kun je een aantal tabbladen maken met daarop allerlei snelkoppelingen.

Iets anders. Gisteren wilde ik voor het eerst een MMS-je sturen. Ik had de MMS-composer en de MMS-instellingen nog niet geinstalleerd uit de Extended-ROM dus dat eerst even gedaan.

Toen een MMS-je opgesteld maar het lukt mij niet om hem te verzenden. Wanneer ik dat probeer krijg ik de melding:
Cannot connect
If you use a modem to connect to you ISP, ensure that it is inserted correctly. to connect to you work network, you must create a modem (dialup) connection or a VPN-connection. To create a connection, tap Settings
Het lijkt er dus op dat de instellingen niet goed zijn, ondanks dat ik ze heb laten instellen vanuit dat tooltje in de Extended-Rom.

Wil iemand van jullie zijn/haar MMS-instellingen even posten? Voor T-mobile, te vinden bij Messaging -> Tools - MMS-settings.
Ik heb daar:
connect via My Work Network
Servers: T-Mobile NL

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

sander-sp schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:33:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?p=94161 < het orginele T-Mobile Quick Launch Icoontjes.

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 05:23:

En nog iets: bestanden 'beamen' via bluetooth naar een Nokia lukt me ook niet. iemand?

ja, daar ben ik ook HEEEL benieuwd naar.. mij is het niet gelukt? doe ik iets fout of zit er bij de nieuwe rom update wel een mogelijkheid? 8)7

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
ben een beetje aan het rondneuzen waar ik de qtek een beetje voordelig kan krijgen met een orange verlenging, maar dat valt wel ff tegen :|

Maar wat ik me nu afvroeg was of hij een beetje lang meegaat op zijn accu?
dus bij normaal gebruik á 1,2 telefoon gesprekjes, uurtje mp3 spelen, en wat notities op een dag.

houdt hij het dan de hele dag vol? (hoorde dat ze nogal snel leeg zijn).

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:26
Xolon schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 09:36:
ben een beetje aan het rondneuzen waar ik de qtek een beetje voordelig kan krijgen met een orange verlenging, maar dat valt wel ff tegen :|
Misschien beter ff wachten op de Orange versie, de M500? Wellicht komen daar betere aanbiedingen met Orange verlengingen voor.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

dus bij normaal gebruik á 1,2 telefoon gesprekjes, uurtje mp3 spelen, en wat notities op een dag.

In het begin, als je er veel mee speelt dan is hij inderdaad vrij snel leeg. Al heb ik hem nog niet binnen 1 dag leeg gekregen. Zonder al te veel spelen gaat hij makkelijk 2 dagen + nachten mee en vaak nog wel langer.

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17

Bij intensief gebruik, 2-3 uur mp3, 10-20 telefoontjes, doe ik er ruim een dag mee. Bij normaal gebruik 2 dagen. Bovendien krijg je een waarschuwing als je op 20% van de batterij zit, dus het einde van je dag haal je altijd wel. En als laatste redmiddel heb ik ook altijd het usb kabeltje bij me zodat ik em op mijn werk aan mijn pc kan hangen, zonder rechten & activesync laadt-ie gewoon op :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Verwijderd

Kom op jongens, kan iemand please zijn MMS-instellingen even posten? Om te vergelijken met de mijne...

• Xolon
k dan valt dat wel mee :)

wacht waarschijnlijk ook ff op de m500, maar die komt op ongeveer dezelfde prijs. SPV's zijn duur...
Daarnaast vind ik gezien de foto de m500 niet mooi, die vloeiende lijnen hebben ze weggehaald.
nog ff een weekje of misschien 2 geduld, de orange shops zouden hem eind februari krijgen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 07:45:
[...]

Wil iemand van jullie zijn/haar MMS-instellingen even posten? Voor T-mobile, te vinden bij Messaging -> Tools - MMS-settings.
Ik heb daar:
connect via My Work Network
Servers: T-Mobile NL
Probeer dit een, heb ik van tmobile site gehaald.

Voor het invoeren van de juiste MMS instellingen, doe je de volgende handelingen:

Ga onder het startmenu naar settings
Kies het tabblad "connections"
Selecteer het "connections" icoon
Kies het tabblad "advanced"
Selecteer "select networks"
Kies "new" bij het bovenste menu
Vul de volgende instellingen in:
Tabblad General
Naam voor de settings: T-MobileMMS
Tabblad Modem
Kies "New"
Naam voor de verbinding: T-Mobile MMS
Modem: Cellular line (GPRS)
Kies "Next"
Acces point name: MMS
Kies "Next"
User name: "tmobilemms"
Password: "tmobilemms"
Kies "Advanced"
Selecteer:"Use server-assigned IP Address"
Tabblad Servers
Selecteer "Use specific server address"
Vul in bij "DNS": 10.10.10.11
Druk op "Ok" en vervolgens op "Finish"
Druk weer op "Ok", je toestel is nu geschikt voor MMS

Succes!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:32:
[...]

Probeer dit een, heb ik van tmobile site gehaald.

Voor het invoeren van de juiste MMS instellingen, doe je de volgende handelingen:

...

Succes!!!
Waar kan ik geld storten voor een standbeeld? _/-\o_
Ik heb me echt gek gezocht op die site hoor, maar alleen maar heel oppervlakkige settingsbeschrijvingen enzo.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 11:30 ]

• Obiwan Kanobi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 15:27
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 05:23:

Thomas

Thomas heb net zelf ook even getest met upgraded MDA Compact maar inderdaad beamen naar Nokia no go en Motorola V660 ook niet. Blijft pending aangeven een na een heeeeeeeele poos failed.

Iemand een uitleg of oplossing hiervoor?

[ Voor 5% gewijzigd door Obiwan Kanobi op 24-02-2005 13:05 ]

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Heeft iemand enig idee wanneer deze met wifi komt, en of deze de huidige zal vervangen of ernaasr geleverd zal worden? http://www.msmobiles.com/news.php/3577.html

Ik moet een nieuw toestel binnenkort, bij verlenging van mijn abo. Wifi zou een groot pre voor mij zijn, zelfs zo dat ik op dit toestel wel wil wachten :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Gaat zeker nog 6 maanden duren (als het al waar is)

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

• ohjaja1981
  • Laatst online: 08-09 22:13
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 11:32:
• Ik meen ergens gelezen te hebben dat die 64mb uit te breiden is naar 128? Weet iemand waar en hoe?

Affijn: genoeg food for thought lijkt me ;-)
Upgrade your iMate JAM/XDA Mini series internal RAM from 64MB to 128MB with our upgrade service. During the upgrade process we remove the existing 64MB and install 128MB. This memory upgrade does NOT require our proprietary driver and is fully recognized by the OS (121.39MB Available). This unit uses low voltage hi-speed BGA memory, so stacking is not available and 128MB will be the maximum capacity.

Check http://www.pocketpctechs....Product_ID=JAM-064-128RAM

Echter, voor deze upgrade wel een hoge prijs :| :| :| .

[ Voor 4% gewijzigd door ohjaja1981 op 24-02-2005 16:20 ]

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik ben weer eens begonnen met het proberen internet werkend te krijgen op m'n mda d.m.v. Bluetooth.. Maar dit lukt nog niet :(

Ik volg de tutorial uit de startpost, maar ik kan poort 5 sowieso niet selecteren. Ik heb ook een ander soort bluetooth configuration, maar dat moet de pret niet deren lijkt mij. Zo ziet het er bij mij uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jaapkrey/tweakers/bluetooth_1.jpg
Zoals gezegd kan ik geen poort 5 selecteren, en deze staat ook niet bij apparaatbeheer.. Ik heb e.e.a. gelezen dat deze veranderd konden worden, maar dit is mij tot heden niet gelukt :/
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jaapkrey/tweakers/bluetooth_2.jpg
Ben hier al eerder mee aan de slag gegaan, maar is gewoon nog nooit gelukt :( Ik heb een MSI dongle, en het pairen bijv. gaat goed.

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Weet iemand hoe je de klok bij de nieuwe ROM gewoon op 24u kan zetten & dat de telefoonnummers niet worden aangepast naar een Amerikaanse?
Want steeds als ik een nummer invoer doet ie automatisch haakjes en streepjes. (zwaar irritant)

En als laatste.. ;)
Hoe kan ik m'n oude backup openen, zodat ik alle smsjes, foto's, etc. terug kan zetten naar m'n MDA?
Bedankt!

• Mex

Mex

nlboy schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:41:
Weet iemand hoe je de klok bij de nieuwe ROM gewoon op 24u kan zetten & dat de telefoonnummers niet worden aangepast naar een Amerikaanse?
Want steeds als ik een nummer invoer doet ie automatisch haakjes en streepjes. (zwaar irritant)
Start -> Settings -> System -> Regional settings -> Dutch (Nederlands)

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:32

justifire

Shut up and squat !!

Bij mij lukte de update in 1 keer.
Het is een bekend probleem dat hij vastloopt tijdens de update en je usbv10 te zien krijgt.
Vraag me dan toch af of diegenen de landcode wel juist hebben veranderd?
Er moet toch een reden zijn dat hij bij een aantal mensen vastloopt.
Verder gewoon die qtek rom erop gooien, die van i-mate is een oudere versie.
Beetje raar verhaal ook dat je alleen maar update omdat je wil updaten?
Het verhelpt toch een hoop problemen en optimaliseert?
Het is juist aan te raden om altijd de laatste updates te hebben.
Immers zonder servicepacks kom je met windows ook nergens meer tegenwoordig (ff een voorbeeldje)
De garantie word natuurlijk behouden, ooit een moederbord teruggekregen van de verkoper met de woorden: " Ja sorry meneer, hier staat een nieuwere bios op dan origineel, wij kunnen nu helaas geen garantie meer bieden" Nee toch??!!

FF een vraag aan de updaters,
Sinds de update vind ik veel meer pda-pages tijdens het surfen op mijn mda.
Bedoel dan dat als ik naar een site ga dat ik dan op een pda-aangepaste site kom, terwijl ik voor de update gewoon op zo'n lompe pagina kwam die te groot is en lang moet laden.
Is dit nou puur toeval of heeft het toch met die update te maken?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19

En als laatste.. ;)
Hoe kan ik m'n oude backup openen, zodat ik alle smsjes, foto's, etc. terug kan zetten naar m'n MDA?
Bedankt!
Ik had het zelfde en je moet dan naar Start -> Settings -> System -> Regional settings -> en dan kan je data kiezen ofzo kies daar inplaats van uu:mm ofzo UU: MM dat is 24 uur ik had zelfde prob

Verwijderd

quote]Dieg0 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 08:55:
[...]

ja, daar ben ik ook HEEEL benieuwd naar.. mij is het niet gelukt? doe ik iets fout of zit er bij de nieuwe rom update wel een mogelijkheid? 8)7[/quote]

Vreemd, ik heb er geen problemen mee, mijn din heeft een 6630 van nokia, en werkt perfect hoor, ik stuur mp3-tjes en foto's

• SaN

SaN

wdekreij schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:41:
Ik ben weer eens begonnen met het proberen internet werkend te krijgen op m'n mda d.m.v. Bluetooth.. Maar dit lukt nog niet :(

Ik volg de tutorial uit de startpost, maar ik kan poort 5 sowieso niet selecteren. Ik heb ook een ander soort bluetooth configuration, maar dat moet de pret niet deren lijkt mij. Zo ziet het er bij mij uit:
[afbeelding]
Zoals gezegd kan ik geen poort 5 selecteren, en deze staat ook niet bij apparaatbeheer.. Ik heb e.e.a. gelezen dat deze veranderd konden worden, maar dit is mij tot heden niet gelukt :/
[afbeelding]
Ben hier al eerder mee aan de slag gegaan, maar is gewoon nog nooit gelukt :( Ik heb een MSI dongle, en het pairen bijv. gaat goed.
Bij mij is het 2x gelukt, en daarna 2x weer mis gegaan. van die poorten weet ik wel dat het inderdaad vervelend is. de enige oplossing voor dit probleem die ik heb kunnen vinden is:
ga naar je configuratiescherm, systeem, hardware, apparaatbeheer, rechterklik op 1 van je compoorten, eigenschappen, poortinstellingen, geavanceerd. Daar selecteer je poort 5 (die waarschijnlijk in gebruik is) en ga je terug naar appareetbeheer. daar doe je weer rechterklik op de poort die nu poort 5 is geworden en deinstalleer je hem. de rest van de poorten kan je laten zoals ze zijn, en nu probeer je opnieuw een poort toe te wijzen aan je mda. nu moet je geluk hebben dat hij poort vijf kiest. je hebt geloof ik ook poort 4 nodig. maar dit kan je hier zien: http://benjamin.reyntjes.com/mda/.

Het probleem bij mij nu is dat als ik na een succesvolle link, (waarbij ik dus ook kon internetten) active sync sluit, en daarna weer wil connecten hij zegt dat de poort bezet is. Ik heb geen idee wat ik hier aan kan doen, en heb tot nu toe ook nog niks gevonden op internet. succes in ieder geval.

• visboer32
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Ik heb nu ook sinds een tijdje de mda compact en moet zeggen dat het erg goed bevalt. Nu heb ik alleen een vraag: Ik heb Tomb Raider gespeeld en bij de installatie ervan wordt er bij programs ook een 'tomb raider help' geplaats, is een soort faq. Allemaal geen probleem, maar nu heb ik Tomb Raider geuninstalled (heb het genoeg gespeeld en had ruimte nodig), maar nu staat 'tomb raider help' nog bij de programma's. Klik ik erop, dan zegt ie dat de file waarnaar 'tomb raider help' linkt niet bestaat. Dat klopt want ik heb het ook geuninstalled. Maar nu is de vraag hoe ik dus die snelkoppeling 'tomb raider help' uit de programma lijst krijg.

Iemand een idee? :?

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 07:45:
[...]

Ik denk pocket plus. Daarmee kun je een aantal tabbladen maken met daarop allerlei snelkoppelingen.
Bedankt voor je reactie, maar ik vind dat dit programmatje wel een beetje veel ruimte in beslag neemt, en het kost nog geld ook ;) ik zoek een programmatje wat lijkt op tdlaunch (erg kleine quicklaunch icoontjes en heel simpel) maar waar wel de achtergrond achter blijft staan. ik zoek dus iets als dit: http://www.pdagold.com/img/themes/small/0000001398.jpg

• SaN

SaN

visboer32 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:47:
Ik heb nu ook sinds een tijdje de mda compact en moet zeggen dat het erg goed bevalt. Nu heb ik alleen een vraag: Ik heb Tomb Raider gespeeld en bij de installatie ervan wordt er bij programs ook een 'tomb raider help' geplaats, is een soort faq. Allemaal geen probleem, maar nu heb ik Tomb Raider geuninstalled (heb het genoeg gespeeld en had ruimte nodig), maar nu staat 'tomb raider help' nog bij de programma's. Klik ik erop, dan zegt ie dat de file waarnaar 'tomb raider help' linkt niet bestaat. Dat klopt want ik heb het ook geuninstalled. Maar nu is de vraag hoe ik dus die snelkoppeling 'tomb raider help' uit de programma lijst krijg.

Iemand een idee? :?
Soft reset?

• visboer32

visboer32

Koen

sander-sp schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:48:
[...]

Bedankt voor je reactie, maar ik vind dat dit programmatje wel een beetje veel ruimte in beslag neemt, en het kost nog geld ook ;) ik zoek een programmatje wat lijkt op tdlaunch (erg kleine quicklaunch icoontjes en heel simpel) maar waar wel de achtergrond achter blijft staan. ik zoek dus iets als dit: http://www.pdagold.com/img/themes/small/0000001398.jpg
Battery Pack Pro? :?

Dit gebruik ik nu, vind het ideaal, had eerst ook Spb, maar dit programma loopt soepeler.

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

• visboer32

visboer32

Koen

Nope helpt nie. :(

Edit:

Yes heb de oplossing al!!
Ik ben naar de via file explorer --> my device --> windows --> start menu --> programs gegaan, daar stond ie tussen en kon ik hem nu wel handmatig verwijderen. :*)

[ Voor 40% gewijzigd door visboer32 op 24-02-2005 20:54 ]

• SaN

SaN

visboer32 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:51:
[...]

Battery Pack Pro? :?

Dit gebruik ik nu, vind het ideaal, had eerst ook Spb, maar dit programma loopt soepeler.
Kijk dat ziet er al beter uit. Kan je ook dat 2e balkje met batterijgegevens weghalen? Daar heb ik een programmatje voor wat in de startbalk staat. Weet er trouwens niemand van een gratis programmatje?
edit:
Ik heb nu iets gevonden, voor de mensen die ook zo iets zoeken:
http://www.scottandmichelle.net/scott/cestuff.html Het is gratis! :*)

[ Voor 19% gewijzigd door SaN op 24-02-2005 21:09 ]

• visboer32

visboer32

Koen

sander-sp schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:59:
[...]

Kijk dat ziet er al beter uit. Kan je ook dat 2e balkje met batterijgegevens weghalen? Daar heb ik een programmatje voor wat in de startbalk staat. Weet er trouwens niemand van een gratis programmatje?
edit:
Ik heb nu iets gevonden, voor de mensen die ook zo iets zoeken:
http://www.scottandmichelle.net/scott/cestuff.html Het is gratis! :*)
Ja die kan ook weg, moet je naar start --> settings --> today --> items --> batery gedoe uitvinken in de lijst en klaar. :)

• justifire
  • Laatst online: 22:32

justifire

Shut up and squat !!

Dynamo is ook wel een handig progsel voor pda.
Lekker overzichtelijk.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Mex schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:49:
[...]

Start -> Settings -> System -> Regional settings -> Dutch (Nederlands)
Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:41:

[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb nie veel tijd, maar volgens mij heb ik wel 2 tips:

1
het lijkt of dat je de driver van je Bluetooth Dongle zelf gebruikt, maar je kan waarschijnlijk beter de driver van XP zelf gebruiken! (plaatje 1 is niet van de XP driver, deze heb ik bij m'n conceptronic ge- déinstalleerd en gebruik die van XP, als het goed is wordt die na een herstart van je pc vanzelf gevonden anders staat ie in je configuratiescherm...)

2 haal al die overige bluetooth com poorten is weg in je apparaatbeheer anders weet hij nooit welke bluetooth hij moet gebruiken (rechtermuisknop)

ik hoop dat het je helpt...

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als laatste.. ;)
Bedankt!
1e vraag
Start -> Settings -> tabblad system -> icoon 'Regional Settings' -> Pull down op Dutch (Netherlands) zetten en dan die andere tabbladen ff nakijken (time op HH:mm:ss en date op dd-MM-yy)

2e vraag geen id, maar als je wil dat anderen dit beantwoorden moet je ff aangeven waarmee je hebt ge-backupped denk ik (backup progje op je MDA-> en welke, Active sync oef iets anders?)

edit: ow shit, hij was al beantwoord zie ik... sorry, maar kan geen kwaad!

Thomas

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:19:
quote]Dieg0 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 08:55:
[...]

ja, daar ben ik ook HEEEL benieuwd naar.. mij is het niet gelukt? doe ik iets fout of zit er bij de nieuwe rom update wel een mogelijkheid? 8)7
Vreemd, ik heb er geen problemen mee, mijn din heeft een 6630 van nokia, en werkt perfect hoor, ik stuur mp3-tjes en foto's[/quote]

ja hoe? instellingen ajb?

8)7 :P

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:48:
[...]

Pocket plus heeft ook nog het enorme voordeel van handig afsluiten van je programma's (of minimaliseren door het kruisje naar beneden te slepen) en zippen zonder die T-mobile shit

Ik wil niet anders meer en heb er al een paar geprobeerd.

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Heb eindelijk een internet-verbinding via bluetooth werkend.. Kan nu msnen op mijn mda, maar wat me nog niet is gelukt is het surfen werken te krijgen..

Als ik een adres intik en op enter druk krijg ik direct "The page you are looking for cannot be found", nog voordat hij daadwerkelijk de tijd heeft om het op te zoeken zeg maar..En ik krijg bij connections geen werkende instellingen zodat het werkt.. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb de screenprotector (Adapt) samen met de mda autolader besteld bij www.deshop.nl. De protector word geleverd en de lader nog niet omdat er wat problemen zijn met de leverancier. Complimenten op de mailtjes die ze klanten sturen om ze op de hoogte te houden van de levering. Mensen al positieve ervaringen met de protector???

Kent iemand het spel Find it (zoek de verschillen). Daar was ik echt verslaafd aan. Weet iemand of deze er ook is voor de MDA :?

[ Voor 3% gewijzigd door Tasminos op 25-02-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
wdekreij schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 00:20:
Heb eindelijk een internet-verbinding via bluetooth werkend.. Kan nu msnen op mijn mda, maar wat me nog niet is gelukt is het surfen werken te krijgen..

Als ik een adres intik en op enter druk krijg ik direct "The page you are looking for cannot be found", nog voordat hij daadwerkelijk de tijd heeft om het op te zoeken zeg maar..En ik krijg bij connections geen werkende instellingen zodat het werkt.. Iemand tips?
Je active sync werkt nu dus via bluetooth?

Als ik hem via de usb kabel aansluit en activesync wordt gestart, dan kan ik ook meteen internetten.
Als je hem connect met activesync via bluetooth is dat precies hetzelfde, hoe zit dit bij jou dan?

Als je nog steeds met die MSI software werkt ipv de WinXP SP2 drivers, dan moet je niet vergeten de activesync service ook te installeren. Die wordt zichtbaar als je je telefoon met die MSI software hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
wdekreij schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 00:20:

Je moet een standaard internet verbinding kiezen. Nu weet Internet Explorer niet welke verbinding hij moet nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 00:16:
[...]

Pocket plus heeft ook nog het enorme voordeel van handig afsluiten van je programma's (of minimaliseren door het kruisje naar beneden te slepen) en zippen zonder die T-mobile shit

Ik wil niet anders meer en heb er al een paar geprobeerd.

Thomas
Wow, dat van dat minimaliseren wist ik niet. Maar DAS makkelijk! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een programmatje open heb staan en ik hou mijn stylus op het kruisje ingedrukt om bijvoorbeeld naar beneden te slepen, dan loopt alles vast en kan ik alleen nog maar dingen opstarten, maar niets meer afsluiten en of op ok klikken. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Fraggar schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 01:21:
[...]

Je active sync werkt nu dus via bluetooth?

Als ik hem via de usb kabel aansluit en activesync wordt gestart, dan kan ik ook meteen internetten.
Als je hem connect met activesync via bluetooth is dat precies hetzelfde, hoe zit dit bij jou dan?

Als je nog steeds met die MSI software werkt ipv de WinXP SP2 drivers, dan moet je niet vergeten de activesync service ook te installeren. Die wordt zichtbaar als je je telefoon met die MSI software hebt gevonden.
Ik heb het dus al werkend via bluetooth, kan syncen via bluetooth en MSN en IRC doet het gewoon.. Maar Internet Explorer niet..
bin_jackson schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 07:16:
[...]

Je moet een standaard internet verbinding kiezen. Nu weet Internet Explorer niet welke verbinding hij moet nemen ;)
Wat bedoel je met een standaard verbinding, waar kies ik dat? Als ik bij start > Settings > Connections > Connections kijk dan kan ik daar geen ISP modem connection aanmaken omdat (als ik als modem bluetooth selecteer) ik mijn pc niet kan kiezen (terwijl deze wel verbonden is met bluetooth, en als ik op "new.." druk ziet hij hem wel.. Maar kan hem niet als modem kiezen). Hij staat dus in principe op standaard, gewoon niets veranderd.. Maar vind het vreemd dat hij wel internet-verbinding heeft (MSN/IRC) maar dat IE het gewoon niet doet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:31:
[...]

Ik heb het dus al werkend via bluetooth, kan syncen via bluetooth en MSN en IRC doet het gewoon.. Maar Internet Explorer niet..

[...]

Wat bedoel je met een standaard verbinding, waar kies ik dat? Als ik bij start > Settings > Connections > Connections kijk dan kan ik daar geen ISP modem connection aanmaken omdat (als ik als modem bluetooth selecteer) ik mijn pc niet kan kiezen (terwijl deze wel verbonden is met bluetooth, en als ik op "new.." druk ziet hij hem wel.. Maar kan hem niet als modem kiezen). Hij staat dus in principe op standaard, gewoon niets veranderd.. Maar vind het vreemd dat hij wel internet-verbinding heeft (MSN/IRC) maar dat IE het gewoon niet doet :/
Hetgeen je hierboven beschrijft slaat nergens op. Om via BT naar je PC te kunnen internetten hoef je helemaal niet zulke instellingen te doen. Op het moment dat je een ActiveSync-verbinding hebt tussen je MDA en PC EN je in ActiveSync op je PC hebt aangegeven dat hij als 'internetgateway' (ofzoiets) moet dienen, dan heb je op je MDA internet.

Je hoeft zelf dus geen verbindingen te definieren. Heb je in ActiveSync dat van 'internetgateway' aangevinkt? Ergens bij opties ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:18:
[...]

Hetgeen je hierboven beschrijft slaat nergens op. Om via BT naar je PC te kunnen internetten hoef je helemaal niet zulke instellingen te doen. Op het moment dat je een ActiveSync-verbinding hebt tussen je MDA en PC EN je in ActiveSync op je PC hebt aangegeven dat hij als 'internetgateway' (ofzoiets) moet dienen, dan heb je op je MDA internet.

Je hoeft zelf dus geen verbindingen te definieren. Heb je in ActiveSync dat van 'internetgateway' aangevinkt? Ergens bij opties ofzo...
Ik ben ook pas bij die settings gaan kijken nadat ik geen internet had.. En dus wel verbinding met het internet (anders zou MSN/IRC niet werken), maar surfen kan niet.. En toen dacht ik, wellicht kan ik wat instellen bij isp settings, maar zoals ik zei: ook hiervoor lukte het niet en dan ga je toch wat proberen he ;)

Dus: Actieve bluetooth verbinding tussen MDA & PC, internet wordt gedeeld, kan gewoon msnen en irc-en, maar internet explorer kan geen pagina's openen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Daarnet de rom geupdate naar 1.06. Ziet er goed uit alleen hoe krijg je de pictogrammen terug die standaard onder clock zaten.

Contacts, Phone, Message, Camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:06:
Daarnet de rom geupdate naar 1.06. Ziet er goed uit alleen hoe krijg je de pictogrammen terug die standaard onder clock zaten.

Dat was een toolbar van T-Mobile. Deze zette alleen maar de snelkoppelingen van deze programma's op je today scherm. Inmiddels zijn er al heel wat programma's voorbij gekomen die hetzelfde en meer kunnen (deze plugin van T-Mobile stond bij mij al vanaf dag 1 uit ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik miste die telefoonknop ook. Maar als je op het groene hoorntje drukt (de fysieke knop om op te nemen dus) heb je hetzelfde effect. En die knoppen eronder zijn voor de andere zaken die op die toolbar stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:08:
[...]

Dat was een toolbar van T-Mobile. Deze zette alleen maar de snelkoppelingen van deze programma's op je today scherm. Inmiddels zijn er al heel wat programma's voorbij gekomen die hetzelfde en meer kunnen (deze plugin van T-Mobile stond bij mij al vanaf dag 1 uit ;))
Welke programma maakt dat mogelijk dan? Met Spb pocket plus lukt het mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een vraagje.
Kan ik met de MDA Compact ook met de pc communiceren zoals MSNen bijv. via bluetooth.

Het lijkt mij namelijk een aardig leuk apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een vraagje.
Kan ik met de MDA Compact ook met de pc communiceren zoals MSNen bijv. via bluetooth.

ja dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:59:
Effe een vraagje.

Lekker gelezen heb je in de topics gaan bijna alle vragen over.

EERST lezen dan vragen 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik kom er net achter dat mijn smsjes niet onder mijn relax 200 abonnement vallen, en dat ik er apart voor moet betalen, maar erger nog, ook de tijd die ik inbel bij 12move gaat niet van mijn belminuten af, maar moet ik apart betalen.
Nu zie ik net dat ik ook via xs4all in kan bellen, ik heb daar een basic adsl abonnement. gaat dit dan wel gewoon van mijn belminuten af, of moet ik daar ook extra voor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:33:
Ik kom er net achter dat mijn smsjes niet onder mijn relax 200 abonnement vallen, en dat ik er apart voor moet betalen, maar erger nog, ook de tijd die ik inbel bij 12move gaat niet van mijn belminuten af, maar moet ik apart betalen.
Nu zie ik net dat ik ook via xs4all in kan bellen, ik heb daar een basic adsl abonnement. gaat dit dan wel gewoon van mijn belminuten af, of moet ik daar ook extra voor betalen?
Ligt eraan of je met een 06760-nummer inbelt of niet. Zo ja, dan herkent je provider dat het internet is en dat gaat buiten je bundel om. En als je met een 'gewoon' 020-nummer ofzo inbelt, dan lijkt het een gewoon telefoonnummer -> gaat van je bundel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:37:
[...]

Ligt eraan of je met een 06760-nummer inbelt of niet. Zo ja, dan herkent je provider dat het internet is en dat gaat buiten je bundel om. En als je met een 'gewoon' 020-nummer ofzo inbelt, dan lijkt het een gewoon telefoonnummer -> gaat van je bundel af.
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dat nummer van 12move (waar ik dus wel apart voor moet betalen) is ook gewoon een 010 nummer. dat xs4all nummer is 079. op de rekening van T-mobile stond ook dat 010 nummer van 12move, met daarachter "DATA". bedankt voor je snelle reactie trouwens
edit:
Ik zie op de site van 12move dat ze nu alleen nog maar 06 nummers hebben, het nummer waarmee ik inbelde was van een oude account (van toen het nog gratis was) misschien wordt het nu toch wel gezien als een 06 nummer.

[ Voor 20% gewijzigd door SaN op 25-02-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
heb mijn qtek ook sinds vandaag en het is ff wennen na mijn 6230, maar hij is wel erg fijn ;)

nu mijn vraagje: ik wil dus betaplayer erop zetten, maar welke install moet ik hebben?
betaplayer.setup.*.exe - Standalone install for PocketPC or HPC devices. It should be launched on the PC when the PDA is connected via ActiveSync.

betaplayer.smartphone.*.exe - Standalone install for Smartphone devices. It should be launched on the PC when the phone is connected via ActiveSync.
weet niet waaronder ik het toestel moet plaatsen :) smartphone of pda...

-----------------
EDIT:
en erhm...hoe stel je voicedailing in? kan het niet terugvinden..

[ Voor 8% gewijzigd door Xolon op 25-02-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik ook een JAM
Voor het schrijven is transcript echt heel handig.....als je alles in het engels doet :/
nederlands lukt voor geen meter. Het loekt moeizaam om de letters los vanelkaar te schrijven.
heeft iemand een oplossing voor dit probleem. Het zou echt gaaf zijn als nederlands er bij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:48
het toestel is een PDA.... smartphone moet je echt aan symbian toestellen denken, PPC (pocket PC) zijn PDA's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
Zijn er al mensen die een BT headset gebruiken en waarbij alle functies worden ondersteund? Dus opnemen en ophangen via de headset?

Zo ja, graag merk, type en shop (en eventueel prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruud2all schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:54:
Zijn er al mensen die een BT headset gebruiken en waarbij alle functies worden ondersteund? Dus opnemen en ophangen via de headset?

Zo ja, graag merk, type en shop (en eventueel prijs)
Opnemen en ophangen ondersteunen ze allemaal da's niet het probleem. Ik heb twee bluetooth sets:

1) Bluetrek G2 (zowat elke telecomwinkel)
2) Conceptronic (Kijkshop - jaja)

Beiden rond de 80 pleuro.

Ik heb ook een SE P800. Met beide BT sets kon ik ook een redial doen, of voicedialing. Beide functies werken niet met de MDA Compact. Ook volume regelen (harder zachter) etc. doet 't niet met de MDA.

Dit heeft puur te maken met de instelling van de MDA, want zoals ik aangeef werken die functies wel bij andere telefoons.

Andere bevinding: die Conceptronic werk beter dan de Bluetrek: het volume is standaard beter en ik ben - zo zeggen de bellers - beter te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:48:
Opnemen en ophangen ondersteunen ze allemaal da's niet het probleem. Ik heb twee bluetooth sets:

1) Bluetrek G2 (zowat elke telecomwinkel)
2) Conceptronic (Kijkshop - jaja)

Beiden rond de 80 pleuro.

Ik heb ook een SE P800. Met beide BT sets kon ik ook een redial doen, of voicedialing. Beide functies werken niet met de MDA Compact. Ook volume regelen (harder zachter) etc. doet 't niet met de MDA.
Vreemd. Mijn Abe BT20S (online besteld bij CD-wow voor ong 26 euro) doet zowel redial als volumecontrol zonder problemen. Dus..
Dit heeft puur te maken met de instelling van de MDA, want zoals ik aangeef werken die functies wel bij andere telefoons.
...dat betwijfel ik.

[ Voor 3% gewijzigd door blackd op 25-02-2005 22:16 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
sander-sp schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:40:
[...]
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dat nummer van 12move (waar ik dus wel apart voor moet betalen) is ook gewoon een 010 nummer. dat xs4all nummer is 079. op de rekening van T-mobile stond ook dat 010 nummer van 12move, met daarachter "DATA". bedankt voor je snelle reactie trouwens
edit:
Ik zie op de site van 12move dat ze nu alleen nog maar 06 nummers hebben, het nummer waarmee ik inbelde was van een oude account (van toen het nog gratis was) misschien wordt het nu toch wel gezien als een 06 nummer.
Ik gebruik zelf een inbelnummer van Zonnet, die gaan gewoon van mijn belminuten af. Het nummer is 0367500300, als inlognaam en wachtwoord gebruik je "guest" zonder aanhalingstekens.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Diamond AT schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:06:

Hier kan je die plugin downloaden: http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=17758
Veel succes! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
vraag het nog maar is;

kan iemand me uitleggen hoe ik kan voicedailen en dit instellen?
handleiding zegd alleen waar de knop zit, meer niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Kan iemand misschien de orginele T-Mobile ringtones posten? (die op de MDA staan)
Want ik vind de huidige ringtones van Windows minder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
ruud2all schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:52:
het toestel is een PDA.... smartphone moet je echt aan symbian toestellen denken, PPC (pocket PC) zijn PDA's
het toestel is een PDA?? sinds wanneer is een PDa een toestel, deze dingen noemen ze gewoon smartphones hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

RSD1982 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:41:
[...]

het toestel is een PDA?? sinds wanneer is een PDa een toestel, deze dingen noemen ze gewoon smartphones hoor
De mda compact is wel degelijk een PDA, met als extra functie dat je er mee kunt bellen en smsen dan :)

De SDA is een voorbeeld van een smartphone..

Maar weet iemand waar het aan kan liggen dat ik via bluetooth wel kan msnen en ircen (dus internet verbinding), maar dat ik niet kan surfen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSD1982 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:41:
[...]

Smartphone: toetsenbord met alleen cijfers
PDA: Qwerty toetsenbord (of digitaal op het scherm) + Touchscreen + Windows 2003 SE + meestal veel groter scherm. Het is écht wel een PDA, kan hetzelfde als een iPAQ én bellen bovendien! (Smartphone draait trwns 9 van de 10 keer op Symbian en niet op Windows)

:9~

Thomas

PS Upgrade succesvol!!, schrik niet als je het balkje niet op ziet lopen, de 2e of 3e keer deed hij dat wel... als hij dat na 3 minuten nog niet doet, gewoon ff de USB ontkoppelen en weer aankoppelen tot hij hem vindt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:36:
[...]

Smartphone: toetsenbord met alleen cijfers
PDA: Qwerty toetsenbord (of digitaal op het scherm) + Touchscreen + Windows 2003 SE + meestal veel groter scherm. Het is écht wel een PDA, kan hetzelfde als een iPAQ én bellen bovendien! (Smartphone draait trwns 9 van de 10 keer op Symbian en niet op Windows)

:9~

Thomas

PS Upgrade succesvol!!, schrik niet als je het balkje niet op ziet lopen, de 2e of 3e keer deed hij dat wel... als hij dat na 3 minuten nog niet doet, gewoon ff de USB ontkoppelen en weer aankoppelen tot hij hem vindt.
Ik lees toch wel heel veel over die upgrade (dat mensen het upgraden hebben gedaan), maakt me toch nieuwsgierig :) Binnenkort eens kijken wat de voordelen ervan zijn etc, en dan wellicht ook updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:36:
tuurlijk vervalt je garantie als je gaat unlocken is bij ieder toestel!
Tuurlijk niet joh: je kan 'm toch ook via je provider laten unlocken? Enige is dat dat meer kost!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Volgens mij word ik blind maar ik zie nergens een plugin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:55:
[...]

Behoorlijk blind jah 8) Maar zonder gekheid: er staat verderop in de topic toch echt een link onder het stuk van quappo, misschien zie je die niet omdat je niet geregistreerd bent?

Werkt dit wel:

http://forum.xda-developers.com/download.php?id=3126

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Diamond AT schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:55:
[...]

http://forum.xda-developers.com/download.php?id=3126
Idd.
Je moet dan dat bestand op je MDA zetten en dan openen.
Dan gaat ie instaleren....doe daarna een Soft-reset en als het goed is heb je de nu die icoontjes weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa! Net ff m'n MDA ge-ulocked via zo'n goedkope site (20 pond = +/- 30 Pleuro): werkte perfect!

Nu kan ik gelukkig de SIM van m'n werk gebruiken en niet meer op eigen kosten bellen! Kewl!

Vraagje: had ik nou ergens in een topic de settings gelezen voor GPRS, MMS en alle meuk voor TELFORT?

Weet iemand anders hoe/waar ik die settings kan vinden?

Later vandaag ga ik ook maar ff die update doen (alle T-Mob meuk weg)...

Ciao!

edit: lamaar al gevonden:

TELFORT GPRS INSTELLEN
Ga via Start-->Settings-->Connections naar Connections
1. Add new modem
2. Enter name for connection = Telfort GPRS
3. Select a modem = Cellular Line (GPRS)
4. Access point name = Internet
5. User name = (leeg laten !!!)
6. Password = (leeg laten !!!)

En de mail: Uitgaande (SMTP) mail server "smtp.telfortmail.nl"

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien een gouden tip voor mensen die Bluetooth nog steeds niet aan de gang hebben.

Ik moest ook weer ff zoeken na m'n ROM update, maar:

PAIREN doe je vanaf je MDA-Compact! NIET vanaf je pc!

In theorie zou het geen zak uit moeten maken, maar het werkt bij mij alleen als ik m'n pc zoek vanaf m'n MDA (PC moet dan wel op vindbaar staan duhhh)

Hoe weet je of je dat verkeerd hebt gedaan? Als je bij Activesync op je MDA Tools klikt en daarna "Connect via bluetooth" en je hoort onmiddelijk een 'riedeltje' (zonder melding op het scherm) dan heb je waarschijnlijk verkeerdom gepaird, begin dan opnieuw

Krijg je wel een melding (met rood kruisje bovenin) dan zijn de com instellingen op je pc niet goed, doorloop dan Benjamin's site nog eens (http://www.benjamin.reyntjes.com/mda/)

Pairen vanaf MDA dus!

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook met succes de nieuwe rom erop gezet.

Ik mis alleen mijn mms setting van t-mobile in mijn extended rom.

Hoe krijg ik deze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
iemand enig idee of er al mms/ orange world instellingen bekend zijn vor orange?

en echt niemand weet is over voicedailing? en als laatste vraag :) , waar kan ik die camera update vinden? hij valt me nu nogal vies tegen (erg donker en ruist veel). mijn 6230 camera is veel beter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Xolon schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:07:
iemand enig idee of er al mms/ orange world instellingen bekend zijn vor orange?

en echt niemand weet is over voicedailing? en als laatste vraag :) , waar kan ik die camera update vinden? hij valt me nu nogal vies tegen (erg donker en ruist veel). mijn 6230 camera is veel beter :(
Maak je foto's met je 6230 en stuur je ze via BT naar je MDA 8)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:47:
Later vandaag ga ik ook maar ff die update doen (alle T-Mob meuk weg)...
Tjakka, net die update gedraait... Lachen man...

19:15 Ik ben "as I type" een backup aan het terugzetten (niet een normale backup maar eentje van Sprite) hopelijk werkt dat...

19:24 Ok, ben aan het rebooten

19:25 LOL alle T-Mob spullen zijn terug... Dialer etc. etc.

Maar wel al m'n info en apps terug :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 18:07
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:41:
Ik heb ook met succes de nieuwe rom erop gezet.

Ik mis alleen mijn mms setting van t-mobile in mijn extended rom.

Hoe krijg ik deze ?
Ik heb in deel 3 de settings voor T-Mobile gepost. Die kun je ff proberen. Ik wil graag weten of het werkt, want ik heb zelf nog niet de nieuwe 1.06 rom erop gezet.
(Zoek in deel 3 op tmobile and mms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Kassad schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 22:39:
[...]

Ik gebruik zelf een inbelnummer van Zonnet, die gaan gewoon van mijn belminuten af. Het nummer is 0367500300, als inlognaam en wachtwoord gebruik je "guest" zonder aanhalingstekens.
mmm... dus als ik naar settings --> connections --> connections ga en dan een nieuwe account instel onder 'T-mobile Internet' bij 'Add a new modem connection' en daar culluar line kies en dat 036 nummer invoer met gebruikersnaam guest en paswoord guest, internet je alleen tegen je belminuten, geen andere kosten? Of moet je iets anders instellen??

PS ik zie nu dat als ik naar zonnet.nl ga dat dat van versatel is, hebben zij nog steeds dat 036 inbelnummer?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeunVR schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:31:
[...]

Ik heb in deel 3 de settings voor T-Mobile gepost. Die kun je ff proberen. Ik wil graag weten of het werkt, want ik heb zelf nog niet de nieuwe 1.06 rom erop gezet.
(Zoek in deel 3 op tmobile and mms)
Versturen werkt maar ik ontvang niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand de originele bestanden (voor mms instellingen) niet uit zijn rom halen en deze online zetten zodat ik ze kan downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
visboer32 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:44:
[...]

mmm... dus als ik naar settings --> connections --> connections ga en dan een nieuwe account instel onder 'T-mobile Internet' bij 'Add a new modem connection' en daar culluar line kies en dat 036 nummer invoer met gebruikersnaam guest en paswoord guest, internet je alleen tegen je belminuten, geen andere kosten? Of moet je iets anders instellen??

PS ik zie nu dat als ik naar zonnet.nl ga dat dat van versatel is, hebben zij nog steeds dat 036 inbelnummer?? :?
het werkt nog steeds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 15:52:
Mischien een gouden tip voor mensen die Bluetooth nog steeds niet aan de gang hebben.

Ik moest ook weer ff zoeken na m'n ROM update, maar:

PAIREN doe je vanaf je MDA-Compact! NIET vanaf je pc!

In theorie zou het geen zak uit moeten maken, maar het werkt bij mij alleen als ik m'n pc zoek vanaf m'n MDA (PC moet dan wel op vindbaar staan duhhh)

Hoe weet je of je dat verkeerd hebt gedaan? Als je bij Activesync op je MDA Tools klikt en daarna "Connect via bluetooth" en je hoort onmiddelijk een 'riedeltje' (zonder melding op het scherm) dan heb je waarschijnlijk verkeerdom gepaird, begin dan opnieuw

Krijg je wel een melding (met rood kruisje bovenin) dan zijn de com instellingen op je pc niet goed, doorloop dan Benjamin's site nog eens (http://www.benjamin.reyntjes.com/mda/)

Pairen vanaf MDA dus!

Thomas
THNX bij mij doet ie het nu weer _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
en echt niemand weet is over voicedailing?
antwoord zou in ieder geval wel fijn zijn...kan volgens het boekje wel, maar staat niet hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
visboer32 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:44:
[...]

Het 036 nummer werkt voor mij nog steeds. Als je meer opties wilt, check dan deze pagina: http://www.jacco2.dds.nl/telecom/v110.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 00:13:
[...]

Vreemd, ik heb er geen problemen mee, mijn din heeft een 6630 van nokia, en werkt perfect hoor, ik stuur mp3-tjes en foto's
ja hoe? instellingen ajb?

8)7 :P

Thomas[/quote]

Ik heb helemaal geen instellingen hoeven te veranderen, gewoon in file explorer lang aanklikken, dan beam file.
Hij is dan even bezig met zoeken, en vind het andere toestel vanzelf, dan toestel aanklikken en hij begint met zenden.
Ik moet wel zeggen dat het ook een keer is voorgekomen dat hij niet wou zenden, maar een soft-reset deed wonderen.
misschien een overbodige vraag, maar staat bij het andere toestel de bluetooth wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Laatst online: 10-09 13:39
er komt nu ook een vodafone i-mate Jam versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Is het ook mogelijk om het toestel in 'vibrate' toestand te zetten zonder dat ik het pennetje moet gebruiken? Ik heb al geprobeerd of ik de record knop daarvoor kan gebruiken, maar dat lukt volgens mij niet. (Ik zoek dus naar profielen zoals die op diverse GSMs zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
Xolon schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 22:19:
[...]

antwoord zou in ieder geval wel fijn zijn...kan volgens het boekje wel, maar staat niet hoe
Om voicedailing te gebruiken moet je het eerst installeren vanaf de bijgeleverde T-mobile cdrom, ik moet er wel bij vermelden dat ik de moeite niet meer heb genomen na het ontmeuken.... De voicedail optie werkt (standaard) slecht. Misschien moet je alle namen inspreken om er gebruik van kunnen te maken.

Probeer het en post je bevindingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dsonnaville schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:09:
er komt nu ook een vodafone i-mate Jam versie :)
Hoe kom je aan die wijsheid.
Dat wekt namelijk wel enorm mijn intresse.

Kep het al gevonden .. *GooGlE* is your friend :p

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

pvtonger schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:03:
Is het ook mogelijk om het toestel in 'vibrate' toestand te zetten zonder dat ik het pennetje moet gebruiken? Ik heb al geprobeerd of ik de record knop daarvoor kan gebruiken, maar dat lukt volgens mij niet. (Ik zoek dus naar profielen zoals die op diverse GSMs zitten)
Dat krijg je met je nagel toch ook wel voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Weet iemand nu al de officiele releasedatum van de Orange SPV M500? Is dat echt 3 maart of waren dat alleen maar geruchten?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange zwijgt er in iedergeval stellig over. Vodafone ook trouwens.
Ze weten daar bij de verkoop niet eens dat het er aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil binnenkort een bluetooth dongle gaan kopen (ik ga het ook maar proberen). Omdat ik veel problemen verwacht heb ik eerst de posts over bluetooth doorgelezen.

PROBLEEM:
het viel mij op dat veel mensen het over hun bluetooth settings hadden (settings, connections, bluetooth settings). Om de compoorten enzo te veranderen. ik kan alleen die bluetooth settings niet vinden :( bij mij staat er alleen bluetooth en als ik daar op 'tik' kom ik bij het standaard bluetooth menutje.

komt het misschien omdat ik de tmobile meuk eraf heb gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Jaaah... Ik heb m'n MDA nu een dag, en tot nu toe bevalt 'ie echt uitstekend! Mijn vader denkt er zelfs over na om ém ook te gaan kopen :D

klik

Even een vraagje, weet iemand hoe je snelkoppeling moet verwijderen?

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Ivo NL schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:43:
Jaaah... Ik heb m'n MDA nu een dag, en tot nu toe bevalt 'ie echt uitstekend! Mijn vader denkt er zelfs over na om ém ook te gaan kopen :D

klik

Even een vraagje, weet iemand hoe je snelkoppeling moet verwijderen?
snelkoppeling :?

settings --> today --> items?
of gewoon vinden via file explorer in my device/windows/start menu?

edit:
Zie nu op nieuwemobiel.nl ook een Imate SuperJam, verschil zit hem in 128mb geheugen ipv 64mb.

[ Voor 15% gewijzigd door visboer32 op 27-02-2005 14:01 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.