De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 4]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.019 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice :P zit gelijk te denken hoe je dat zou kunnen vastmaken op je dashboard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben121689
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-08 20:37
Ik heb de Qtek S100 afgelopen week besteld bij www.smartphonestunts.nl. Ik moest 59 Euro bijbetalen bij verlenging van een 2-jarig Orange 32,50 Euro. Dat is opzich toch wel redelijk!! Ik verwacht dat de S100 van Orange goedkoper zal zijn, verder vind ik de S100 van orange veel te hoekig en donker, maja dat is een eigen mening. Ik was ook aan het twijfelen tussen abbonement verlengen bij Orange met de Qtek S100 of bij T-mobile nieuw abbonement afsluiten met de MDA Compact. Maar alleen bij Orange is tegoed onbeperkt houdbaar, gaat alles uit 1 belbundel (Sms, mms, gprs, e-mail, voicemail, gebeld en bellen in het buitenland enz enz.) en bij T-mobile krijg je overal een aparte rekening voor en dat is erg vervelend vooral als je de kosten in de hand wilt houden. Bij orange kan je dan ook nog gratis het tegoed checken van wat je nog over hebt!! :-) ik heb de Qtek S100 nog niet binnen, maar heb al wel bevestiging dat de papieren ontvangen zijn en dan ze de zaken in orde gaan maken. Dan heb ik hoop ik volgende week mijn Qtek S100!.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:33:
[...]

ik vraag me echt af waar je deze info vandaan hebt. Er zijn 4 delen groot en op google (JA, ALWEER) is ook e.e.a. te vinden en JA, als je goed had gelezen, dan had je kunnen weten dat dit supermooie ding WEL deze software heeft...
Op pagina 1 van dit deel is het zelfs terug te vinden, Pffffffffffffff
over goed lezen gesproken: deze vraag is allang beantwoord...

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:05:
[...]

over goed lezen gesproken: deze vraag is allang beantwoord...

Thomas
Ik volg zoveel mogelijk de policy (Policy: Alle regels die op het forum gelden) :

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 19:42
En ja hoor, het is zover. 256MB SD-kaartje naar zn grootje :(
Eerst was PocketMusic niet meer op te starten (die stond op de Storage card).
Daarna de volgende app. En steeds meer.
Nu staan er nog maar 5 dirs op, ben in totaal zo'n 200 meg kwijt.
Als ik met PocketMechanic een scandisk doe hangt mn MDA.
Maar ja, elk nadeel heb zn voordeel, dit weekend maar gelijk de nieuwe rom erop gooien. Er staat nu toch niet veel meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben121689
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-08 20:37
2 kleine vraagjes van een aanstaande Qtek S100-eigenaar:

1.) Welke spellen hebben jullie draaien op jullie Qtek S100? En lukt dat een beetje met de besturing?

2.) Passen in de Qtek S100 gewone "normale" SD-geheugenkaartjes (Zonder uit te steken) of moeten dit perse mini SD-geheugenkaartjes zijn?

Met vriendelijke groet,

Rubén

[ Voor 62% gewijzigd door Ruben121689 op 11-03-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:15:
[...]

En wat heb je gedaan om het werkend te krijgen? Misschien dat andere gebruikers er ook baat bij hebben, anders wordt deze vraag straks weer 10x gesteld.
Het probleem zat hem in het feit dat adapt er alleen maar een user manual op cd bij geeft, wat ik dus heb gedaan is die lezen thuis achter de pc, en dan uitproberen, maar ja binnen heb je geen gps ontvangst, dus vanochtend toen ik in de file stond heb ik nogmaals de tomtomwizard gedraaid en aangegeven dat ik een tom tom bluetooth gps module heb, en na 1 minuut deed ie het.

Dus als je wilt testen print de user manual uit en ga in de auto proberen om het werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 16:05:
[...]

Dus als je wilt testen print de user manual uit en ga in de auto proberen om het werkend te krijgen.
Je kunt ook de gps receiver bij het raam zetten, en dan zou ie toch minimaal een paar sattellieten moeten ontvangen. Hoef je dus niet daarvoor speciaal naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:10

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 16:12:
[...]

Je kunt ook de gps receiver bij het raam zetten, en dan zou ie toch minimaal een paar sattellieten moeten ontvangen. Hoef je dus niet daarvoor speciaal naar buiten.
Precies mijn Ritek (Adapt) Receiver pakt binnen toch ook nog wel 6 satelieten, maar kan me voorstellen dat als je in een flat woont of een goed geisoleerd huis hebt je geen ontvangst hebt.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Internetten via bluetooth bleek eigenlijk veel gemakkelijker dan je zou
denken. Vergeet die COM5 en COM6 verhaal (als het je niet lukt het op deze poorten te krijgen).

1: Het belangrijkste is dat je de verbinding met je pc van je mda
verwijdert. Start/Settings/Connections/Bluetooth/Devices > tap op de verbinding met pc >
tap ingedrukt > delete

2: zorg dat bluetooth op je mda en op je pc aanstaan en dat andere apparaten
hun kunnen herkennen.

3: ga naar Start/Settings/System/Bluetooth setting.
Vink alle drie de hokjes
aan en druk op de button START waarna je wordt gevraagd je mda en je pc te
pairen.

Tap op Devices/New om je pc te zoeken en te pairen. Voer een pincode in

(bijv. 0000). Beide apparaten worden nu gepaird.

4: ga naar Start/Programs/Activesync tap daar op Tools/Connect via
bluetooth. hierna begint je mda vanzelf te zoeken en de juiste poorten te
openen.

5: KLAAR! Ga nu naar www.tweakers.net en de pagina zal dan via bluetooth langzaam binnengehaald worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben121689 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:32:

1.) Welke spellen hebben jullie draaien op jullie Qtek S100? En lukt dat een beetje met de besturing?

2.) Passen in de Qtek S100 gewone "normale" SD-geheugenkaartjes (Zonder uit te steken) of moeten dit perse mini SD-geheugenkaartjes zijn?

Met vriendelijke groet,

Rubén
1) Buiten de standaard "Solitaire" & "Jawbreaker" nix meer op staan (wel ff Tomb Raider gedraaid, werkte als een tierelier, maar spellekes is nix voor mij, kwestie van smaak)

2) Gewone SD kaartjes werken prima, en steken niet uit! Er wordt (Door T-Mobile?!) een mini SD geleverd tezamen met een soort van 'Mini SD to SD Adaptor' zodat hij weer netjes in je SD sleufje past. Wat je soms ziet op plaatjes dat er iets uit steekt zijn die WiFi+SDIO(+256MB) of GPS+SDIO kaartjes. die steken wel uit.

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-07-2022
Ruben121689 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:32:

Met vriendelijke groet,

Rubén
1. Need for Speed, Rayman, Tomb Raider
2. Yep passen gewoon normale sd kaarten in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Stormer schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:40:
Hee iedereen,

ik heb laatst ook dit apparaatje aangeschaft. Ik moet zeggen ben er tot nu toe erg tevreden mee. Ik zit alleen met een puntje, ik weet niet of iemand anders er al tegen aan is gelopen. Ik probeer een filmpje te schieten met de ingebouwde camera. Ik sla deze op als .mp4 op het geheugenkaartje. Als ik dit nu probeer te spelen op de MDA Compact, dan krijg ik wel geluid.

Als ik echter dit bestand kopieer naar mijn pc en hier probeer af te spelen dan geeft deze geen geluid terug. Ik heb het al met verschillende programmas geprobeerd(mplayer, quicktime, bsplayer) geen van de players geeft geluid terug, wel beeld. Nu heb ik gezien dat er voor audio een speciale codec gebruikt wordt nml de gsm-amr audio. Heeft iemand ervaring hoe audio te krijgen op je pc?

ps. ik vind het wat zonde om in .avi op te nemen, want daarvan gaat je opname duur in een keer in 4en, terwijl er volgens mij aan de opname kwaliteit niet bijster veel verandert.

iig bedankt _/-\o_
Niemand ervaring met dit punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormer schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:48:
[...]

Nope: normaliter kan in IEDER geval de laatste versie van Quicktime dit aan. Maar dat werkt dus niet(?)

Ik raadt je aan om even de K-Lite codecs te installeren (ik zou gewoon de standard versie pakken)

K-Lite Codec Pack download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 22:31:
[...]

Girotel Online werkt in ieder geval! (Ik heb nog de oude Girotel via internet (https://gto.postbank.nl/GTO), niet mijn.postbank.nl)
Slim idee van je...

Wel klote surfen want je scrolt je een ongeluk, maar in noodgevallen ff kijken is best handig.
Tip: de randen van de frames kun je naar links en naar boven verschuiven dan heb je meer beeld

Thomas
Tip 1: zet je scherm op landscape
Tip 2: zet PocketIE op full screen

En ja, het zuigt: ik heb ook een Sony-Ericsson P800 en daar draait dus Opera op en die past gewoon de site aan aan het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basset schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:57:
Gister ook maar deze "telefoon" gehaald

Mooi ding, moet alleen nog ff leren hoe het zit met folders en zo. Tis eigenlijk net ff iets anders dan gewone windows.

Wat vinden jullie van die screenprotector eigenlijk? Die bij die van T-mobile zit. Het is net of je door stroop zit te tekenen. Vinden jullie dat ook?
Bij mij was die screenprotector zelf al na 1 dag bekrast: kortom waardeloos.

Maar laten we wel zijn: 9 Euro ofzo voor een stukje PLASTIC is natuurlijk een schande!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

TeunVR schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:29:
Maar ja, elk nadeel heb zn voordeel, dit weekend maar gelijk de nieuwe rom erop gooien. Er staat nu toch niet veel meer op.
Heb ik ook last van gehad, moet je niet scandisken met PocketMechanic maar gewoon helemaal formateren, alles is wel weg, maar je kaartje zou weer moeten werken (athans bij mij wel).

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeunVR schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:29:
Ik had hetzelfde deze week nogmaals met m'n 1gig kaartje. Ik wilde ook gaan scannen enzo, maar *niet* doen: gewoon batterij er uit en ff opnieuw starten was bij mij de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-07 23:57
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:14:
denken. Vergeet die COM5 en COM6 verhaal (als het je niet lukt het op deze poorten te krijgen).

verwijdert. Start/Settings/Connections/Bluetooth/Devices > tap op de verbinding met pc >
tap ingedrukt > delete

hun kunnen herkennen.

Vink alle drie de hokjes
pairen.

openen.

5: KLAAR! Ga nu naar www.tweakers.net en de pagina zal dan via bluetooth langzaam binnengehaald worden.
En je hoeft active sync niet intestellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:29

tap ingedrukt > delete

hun kunnen herkennen.

Vink alle drie de hokjes
pairen.

openen.

Je bent geniaal, uren lopen kloten etc en nu binnen een minuut online. Thanks!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
llpineapple schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:32:
[...]

Je bent geniaal, uren lopen kloten etc en nu binnen een minuut online. Thanks!!!!!!
Hee zou je mij ff kunnen helpen
OP msn
mark_singstra AT hotmail DOT com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEEEEELP ik krijg de brando screenprotector er maar niet af!!!!!!
dat ding zit stevig geplakt :/, iemand wat tips????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plakband schijnt goed te werken.............yup dat werkt heel goed zelfs, was ff in paniek }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Als ik mijn telefoon terug wil sturen (continu vastlopen, vaak is batterij eruit en dan hard reset enige optie), moet ik dan eerst weer een T-mobile rom erop zetten? Of maakt het niet uit dat er een nieuwe rom op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 21:48:
plakband schijnt goed te werken.............yup dat werkt heel goed zelfs, was ff in paniek }:O
Ga je hem wassen?
Als je hem vervangt voor een ander, zou je hem dan voor ons willen wassen en weer monteren op je scherm?
Fabrikant zegt dat het kan, maar voordat ik het doe wil ik het zeker weten dat ik niet dat hele ding verneuk.
Momenteel plakt hij slecht aan de randen, vandaar.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

wdekreij schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:02:
Als ik mijn telefoon terug wil sturen (continu vastlopen, vaak is batterij eruit en dan hard reset enige optie), moet ik dan eerst weer een T-mobile rom erop zetten? Of maakt het niet uit dat er een nieuwe rom op zit?
Zou geen probleem moeten zijn, hun leveren de hardware en je mag toch zelf weten wat je er op zet?
Alleen als die rom de oorzaak is van het vastlopen ( wat T-mobil wel weer zal zeggen) is het slim om ff t-mobile rom erop te flashen.
Die zijn te vinden op xda-developers.
Zie het als dat je je moederbord flashed, als hij defect is krijg je toch ook gewoon een nieuwe ongeacht de bios die er op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tap ingedrukt > delete

hun kunnen herkennen.

Vink alle drie de hokjes
pairen.

openen.

Dank voor de tip, ik ben alweer een stap verder máár....
Bij stap 4 gaat het toch op een of andere manier fout. Als ik op mijn s100 klik op Connect to Bluetooth, krijg ik op mijn display CONNECTING TO HOST te zien, en hier blijft het dan ook bij. Ik maak gebruik van een TDK bluetooth dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn MDA in duitsland gekocht (simlock vrij dus) bij mobilejoker.de, ging allemaal prima totdat bleek dat het kleine speakertje voorop (om te bellen) defect was.
Helaas had ik al de ROM veranderd naar Imate ROM en veranderd van Duits naar WWE. Toch maar teruggestuurd (vanwege verzendkosten heb ik een aantal delen uit de doos thuisgehouden om de kosten er uit te halen :-) (adapter, headset, stylus). Ze zouden een nieuwe sturen, maar natuurlijk waren ze niet in vooraad dus ook mobilejoker moest op T-mobile wachten.

Het viel mee, na 2 weken lag er een mooie nieuwe MDA compact op de stoep. Alle onderdelen volledig.
inmiddels ROM naar engels omgezet, en alles werkt prima... krijg alleen worms niet draaiend via mijn SD kaartje, maar das te overzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
  • Laatst online: 09-08 19:42
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:00:
[...]

Ik had hetzelfde deze week nogmaals met m'n 1gig kaartje. Ik wilde ook gaan scannen enzo, maar *niet* doen: gewoon batterij er uit en ff opnieuw starten was bij mij de oplossing!
Hmm, net geprobeerd maar helaas :'(
Er staan nog maar 5 directories op en net niet diegene die ik graag had willen redden. Ook mijn cardreader onder xp ziet er nog maar 5. Wel zegtie dat 175MB in gebruik is. Z'n FAT is flink kaduuk. Heb alle rescue-tooltjes er overheen gegooid die ik kon vinden, maar geen van allen kan er wat mee. Formateren maar.
Ik wacht met spanning op een nieuwe T-Mobile-rom, heb niet zoveel zin om met die Imate-rom te gaan klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:31:
[...]

Dank voor de tip, ik ben alweer een stap verder máár....
Bij stap 4 gaat het toch op een of andere manier fout. Als ik op mijn s100 klik op Connect to Bluetooth, krijg ik op mijn display CONNECTING TO HOST te zien, en hier blijft het dan ook bij. Ik maak gebruik van een TDK bluetooth dongle.
Als je windows Xp draait zie je dan onderin bij je pictogrammen (klok) een wolkje verschijnen met het bericht dat iets probeert te connecten via bluetooth.
Klik dit wolkje aan en geef nu je wachtwoord op.
Zorg dat dit dezelfde is als op je mda (wachtwoord mag je zelf verzinnen)
Nu zal hij connecten en heb je een verbinding.
Ik test het altijd even door een file te beamen naar de pc, dan weet ik in ieder geval dat de verbinding er is en mocht activesync het dan niet doen ligt het in ieder geval niet aan de verbinding maar aan instellingen in activesync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 23:31:
Ik heb mijn MDA in duitsland gekocht (simlock vrij dus) bij mobilejoker.de, ging allemaal prima totdat bleek dat het kleine speakertje voorop (om te bellen) defect was.
Helaas had ik al de ROM veranderd naar Imate ROM en veranderd van Duits naar WWE. Toch maar teruggestuurd (vanwege verzendkosten heb ik een aantal delen uit de doos thuisgehouden om de kosten er uit te halen :-) (adapter, headset, stylus). Ze zouden een nieuwe sturen, maar natuurlijk waren ze niet in vooraad dus ook mobilejoker moest op T-mobile wachten.

Het viel mee, na 2 weken lag er een mooie nieuwe MDA compact op de stoep. Alle onderdelen volledig.
inmiddels ROM naar engels omgezet, en alles werkt prima... krijg alleen worms niet draaiend via mijn SD kaartje, maar das te overzien
Worms is een bekend probleem, gewoon instaleren op je interne geheugen van de mda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024
Voor diegene die een MDA Compact hebben die wel een verbetering van gespreks kwaliteit willen maar geen rom update naar I-Mate of S100 willen doen, is hier een Rom update met alleen Radio Rom 1.05.

http://uploader.biloonline.com/uploads/MiniRadio1_05.rar

Uitpakken, MDA Compact aansluiten via USB en MaUpgradeUt.exe starten.

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE oplossing voor Online bankieren en java-problemen

http://nfppc.access.co.jp/english/

Probeer de gratis 45 dags trial van netfront 3.1
Ondersteunt dus ook Java en XML

Loopt veel sneller dan pocket explorer en veel meer opties
Jammer dat het een trial-versie is....

gr Frank

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-07 17:44

tap ingedrukt > delete

hun kunnen herkennen.

Vink alle drie de hokjes
pairen.

openen.

Dit is de foutmelding die ik telkens krijg na de 5 stappen te hebben gevolgd:

Port Not Available: Cannot start communications with the desktop computer. The communications port is not available. Another program may be using the port, or it may not valid.

Quit any programs that may be using the persists, restart your device using the instructions provided by the manufacturer.

Er staat geen enkel ander progje aan ofzo :/

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 11:54:
[...]

Dit is de foutmelding die ik telkens krijg na de 5 stappen te hebben gevolgd:

Port Not Available: Cannot start communications with the desktop computer. The communications port is not available. Another program may be using the port, or it may not valid.

Quit any programs that may be using the persists, restart your device using the instructions provided by the manufacturer.

Er staat geen enkel ander progje aan ofzo :/
Wat bij hielp (heb dit probleem ook gehad) is net zolang "pairen" met je pc tot hij vraagt een seriele poort aan te maken met je pc. Als hij die meldig geeft draait alles meteen vlekkeloos. Als hij deze melding niet geeft weigert hij.

Kan een paar keer misgaan, maar die melding komt bij mij vanzelf een keer. Good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:09:
[...]

Ga je hem wassen?
Als je hem vervangt voor een ander, zou je hem dan voor ons willen wassen en weer monteren op je scherm?
Fabrikant zegt dat het kan, maar voordat ik het doe wil ik het zeker weten dat ik niet dat hele ding verneuk.
Momenteel plakt hij slecht aan de randen, vandaar.
yup ik heb het gewassen. Het zit zo als je alles goed in de eerstekeer doet dan is het goed, want dat ding is dan net zo plakerig als plakband. Na het wassen "lijkt" het wat minder plakkerig te zijn maar dat maakt HELEMAAL NIETS uit. De screenprotector is netzo plakerig als eerst, nou mischien een tikkeltje minder. Maar je merkt er niets van _/-\o_
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Wanneer moet ik die melding dan krijgen?

Edit: Ik heb al tig keer achterelkaar gepaird maar nog steeds niet die melding :(

[ Voor 52% gewijzigd door Ivo NL op 12-03-2005 12:24 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, na al het installeren van allerlei software krijg ik nu telkens het bericht :
Storage memory is critical low. If you do not increase storage memory, you may not be able to start some programs. Use File Explorer to delete files you no longer need, or move some files to a storage card
Ik heb dus zoveel mogelijk proberen te verplaatsen naar mijn 1gb SD card, maar het probleem blijft nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:10:

Edit: Ik heb al tig keer achterelkaar gepaird maar nog steeds niet die melding :(
Je kunt als je deze melding krijgt, het beste even de PC restarten. Dan geeft ie als het goed is weer de poorten vrij. Dit heeft bij mij gewerkt.
Waar ik wel last van heb sinds gisternacht, is dat de bluetooth connection na 10 min internetten wordt afgesloten. Dan moet ik weer opnieuw Active Sync starten om hem weer aan het werk te krijgen. Heel irritant. Waarschijnlijk is er een instelling dat dit probleem kan oplossen? Wie het weet mag het zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:12:
mensen, na al het installeren van allerlei software krijg ik nu telkens het bericht :
[...]

Ik heb dus zoveel mogelijk proberen te verplaatsen naar mijn 1gb SD card, maar het probleem blijft nog steeds.
Je hebt bij setting memory een schuif balkje dat je kan verplaatsen rommel daar maar is mee hielp bij mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:18:
[...]

Je kunt als je deze melding krijgt, het beste even de PC restarten. Dan geeft ie als het goed is weer de poorten vrij. Dit heeft bij mij gewerkt.
Waar ik wel last van heb sinds gisternacht, is dat de bluetooth connection na 10 min internetten wordt afgesloten. Dan moet ik weer opnieuw Active Sync starten om hem weer aan het werk te krijgen. Heel irritant. Waarschijnlijk is er een instelling dat dit probleem kan oplossen? Wie het weet mag het zeggen...
Bij mij gaf ie wel aan dat dat geinstalled is alleen moetje ook nog je settings in je active sync veranderen??

Als ik bij active sync sommige poorten aan klik gaat hij proberen te connecten is dat goed???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:36
Hier onder de de makkelijkste manier om Orange World, Orange Internet Access en Orange MMS in één keer op je telefoon in te stellen.
  • Download het volgende bestand en kopieer deze naar je Magician
    http://www.orange.nl/medi...Orange_NL_Connection2.cab
  • Voer deze uit op je Magician
  • Ga naar Settings -> Connections -> Advanced -> Select Networks -> "Programs that automatically connect to the Internet should connect using:" kies Orange Wap -> Edit -> Proxy settings -> beide aanvinken en als proxy server invoeren 10.250.288.188 -> advanced -> 4 keer zelfde proxy invullen en bij HTTP port 80 veranderen naar 5080
Als je nu met proxy wilt surfen (internet gratis, géén msn en pop-mail) kies je Orange Wap, anders kies je Orange internet bij Settings -> Connections -> Advanced -> Select Networks -> "Programs that automatically connect to the Internet should connect using:" Als je via ActiveSync wilt surfen moet je kiezen vor "My work network".
MMS wordt standaard goed ingevuld. Dit alles is getest op een schone Qtek 1.06. Ik zou daarom ook alle oude instellingen verwijderen. Hierdoor is het wel verstandig een backup van je Magician te maken.

Tot slot is het misschien handig als dit in de startpost wordt gezet.

[ Voor 14% gewijzigd door Henkes op 12-03-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruthger schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 11:43:
Voor diegene die een MDA Compact hebben die wel een verbetering van gespreks kwaliteit willen maar geen rom update naar I-Mate of S100 willen doen, is hier een Rom update met alleen Radio Rom 1.05.

http://uploader.biloonline.com/uploads/MiniRadio1_05.rar

Uitpakken, MDA Compact aansluiten via USB en MaUpgradeUt.exe starten.
Moet je verder nog meer dingen doen? Zoals bestanden wijzigen, hernoemen etc. (zoals met de normale update)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:16:
[...]

Moet je verder nog meer dingen doen? Zoals bestanden wijzigen, hernoemen etc. (zoals met de normale update)?
Nee. Deze versie is alleen maar een update voor Radio Rom 1.05. Een backup van te voren maken is wel verstandig. Je bent namelijk alles kwijt door een hard reset.

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:25:
[...]

Bij mij gaf ie wel aan dat dat geinstalled is alleen moetje ook nog je settings in je active sync veranderen??

Als ik bij active sync sommige poorten aan klik gaat hij proberen te connecten is dat goed???
Je moet ervoor zorgen dat in Active Sync (op de PC) de volgende settings staan:

Afbeeldingslocatie: http://img227.exs.cx/img227/2219/com826ej.th.jpg

Verder moet je ervoor zorgen dat alle stappen die eerder vermeld zijn, ook ingesteld is. Dan moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:24:
[...]

Je hebt bij setting memory een schuif balkje dat je kan verplaatsen rommel daar maar is mee hielp bij mij ook
Als ik het schuifje verplaats naar links of rechts, dan gaat ie zich automatisch daarna weer terug op de oude plaats. En van de 57,41MB heb ik in use: Storage: 32,11MB en Program: 20,09MB

De grootste programma's die erop staan (Storage Memory):
- TomTom Navigator (8,4MB) (de Kaarten staan op de sd card)
- Voice Command (3,6MB)
- Skype for Pocket PC (3,3MB)
- Sprite Software (1,6MB)
- Betaplayer ( 1,1MB)
- AirScanner Mobile (0,7MB)
- Mobiluck (0,6MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Laatst online: 01:22
Je hebt wel erg veel geheugen in gebruik zeg! Ik denk dat er daardoor te weinig werkgeheugen overblijft voor het draaien van apps. Daar heb je voor de meeste programma's ongeveer 4 MB voor nodig, voor sommige zware apps meer. Waarom verplaats je er niet een paar naar je SD kaart? van de progs die je noemt kan het iig met TomTom, Betaplayer en Sprite, die draai ik zelf ook van mijn SD kaart, nooit problemen mee gehad. Dat levert je 11 MB extra werk geheugen op. Ik denk dat je dan ook het schuifje weer kunt verplaatsen. suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:42
Ik heb er veel plezier van gehad...2 dagen en zojuist verloren.........

Een helehoop godvers komen in mij op

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Ivo NL schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:10:

Kijk eens op je pc bij My Bluetooth places en kijk of de seriele poort wel aan staat.
Bluetooth icon bij klok rechtsklikken->mijn bluetooth locaties verkennen->Serial port com.....->rechtsklik->verbinden
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 12:33

Mex

basset schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:22:
Ik heb er veel plezier van gehad...2 dagen en zojuist verloren.........

Een helehoop godvers komen in mij op
Wat is er gebeurd dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:42
Mex schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:24:
[...]

Wat is er gebeurd dan :/
Ik had hem in dat stomme riemding zitten, aangezien ik geen jas bij me had en ondiepe zakken in de broek die ik had. Wel een dikke trui.

Dochter in de auto, dochter uit de auto en wellicht van de rioem afgelazerd zonder dat ik er erg in had.

En toen was ie weg.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 11:51:
DE oplossing voor Online bankieren en java-problemen

http://nfppc.access.co.jp/english/

Probeer de gratis 45 dags trial van netfront 3.1
Ondersteunt dus ook Java en XML

Loopt veel sneller dan pocket explorer en veel meer opties
Jammer dat het een trial-versie is....

gr Frank
Bij mij lukt dat dus niet. Zodra ik mijn loginnaam en wachtwoord intik loopt mijn MDA vast. Ik heb zeker 15 min. gewacht omdat ik dacht dat Netfront bezig was met de pagina laden ofzo. Alleen soft resetten lukt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeunVR schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 00:24:
[...]

Er staan nog maar 5 directories op en net niet diegene die ik graag had willen redden. Ook mijn cardreader onder xp ziet er nog maar 5. Wel zegtie dat 175MB in gebruik is. Z'n FAT is flink kaduuk. Heb alle rescue-tooltjes er overheen gegooid die ik kon vinden, maar geen van allen kan er wat mee. Formateren maar.
Ik wacht met spanning op een nieuwe T-Mobile-rom, heb niet zoveel zin om met die Imate-rom te gaan klooien.
Balen! Bij mij ging het goed (gelukkig)... Je hebt niet toevallig tussentijds die kaart in een cardreader gehad? Er zijn veel mensen waarbij de cardreader de boel verneukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de voordelen/nadelen van het upgraden ROM,
kheb een t-mobile MDA Compact,
waar trek je die roms vandaan ???

Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Na al deze tips op GoT lukt het mij nog steeds niet om te inetten via Bluetooth. Er draaien nu 2 drivers op de PC. Eén die van Sitecom, en 1 van Windows zelf. Daarom herkent de driver van Sitecom de Dongle niet... Ik heb geen idee hoe ik de driver van Windows moet weghalen.. iemand ideeen?

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Ivo NL schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:05:
Na al deze tips op GoT lukt het mij nog steeds niet om te inetten via Bluetooth. Er draaien nu 2 drivers op de PC. Eén die van Sitecom, en 1 van Windows zelf. Daarom herkent de driver van Sitecom de Dongle niet... Ik heb geen idee hoe ik de driver van Windows moet weghalen.. iemand ideeen?
Lees mijn tutorial , daarin staat hoe je de windows driver verwijderd en de sitecom dongle wel goed instaleert.
FF zoeken dus, was geloof ik in deel 2 of deel 3 dat ik het uitlegde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na wat gekloot heb ik eindelijk de mda zover gekregen om mijn via bluetooth te kunnen active-syncen en te internetten. Het nadeel is alleen het volgende: elke keer is als binnen het bereik van de dongle ben moet ik eerst naar active sync gaan en vervolgens naar [connect via bluetooth]. nu wil ik graag dat dit automatisch gebeurd zodra ik binnen het bereik van de dongle ben. Dit moet mogelijk zijn (volgens mij) omdat de er bij mijn bluetooth instellingen op de pc automatisch opstarten bij de active sync serivce staat. kan dit ook of ben ik teveel eisend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 00:16:
na wat gekloot heb ik eindelijk de mda zover gekregen om mijn via bluetooth te kunnen active-syncen en te internetten. Het nadeel is alleen het volgende: elke keer is als binnen het bereik van de dongle ben moet ik eerst naar active sync gaan en vervolgens naar [connect via bluetooth]. nu wil ik graag dat dit automatisch gebeurd zodra ik binnen het bereik van de dongle ben. Dit moet mogelijk zijn (volgens mij) omdat de er bij mijn bluetooth instellingen op de pc automatisch opstarten bij de active sync serivce staat. kan dit ook of ben ik teveel eisend?
Geloof dat dat met de ms stack niet mogenlijk is.
Na een bepaalde tijd schakelt bluetooth zelfs uit en moet je weer connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
Automatisch ActiveSync. Dat wil wel met de Toshiba Bluetooth Stack. Maar ja, dan is je accu ook binnen een dag leeg.

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3853

Lopen een beetje achter op deze site niet?

gr Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
Dus.... De iMate Jam 1.06 rom update is op deze site al een tijdje beschikbaar. Maar niet iedereen wil zijn MDA Compact "ombouwen" naar een iMate Jam. Sowieso is al gebleken dat de MDA Compact rom het meest stabiel is vergeleken met de iMate en S100 firmware. Ga eerst eens lezen voordat je dit soort dingen roept...

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoul4one
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-08 16:15
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:42:
[...]

Als ik het schuifje verplaats naar links of rechts, dan gaat ie zich automatisch daarna weer terug op de oude plaats. En van de 57,41MB heb ik in use: Storage: 32,11MB en Program: 20,09MB

De grootste programma's die erop staan (Storage Memory):
- TomTom Navigator (8,4MB) (de Kaarten staan op de sd card)
- Voice Command (3,6MB)
- Skype for Pocket PC (3,3MB)
- Sprite Software (1,6MB)
- Betaplayer ( 1,1MB)
- AirScanner Mobile (0,7MB)
- Mobiluck (0,6MB)
Wat ik niet begrijp is waarom je al deze programma´s niet op je sd kaart installeert.
Bij het installeren vraagt hij nog waar je wil installeren.
Op standaard locatie? Nee ...
Dan krijg je vanzelf de vraag waar wel.
Daar kies je dan meteen de storage card (dus geen storage !)
Ook ff je documenten map kijken of daar wat in zit.
En "windows\rings\" ff controleren.
Kan zijn dat je eventueel daar nog wat hebt in staan wat groot is.
mp3 ringtones bijvoorbeeld.

Wat je ook niet moet vergeten is dat dit meteen ook je ram geheugen is.
Dus alle programma's die je hebt geopend gebruiken dit ook.
En alle dingen die je dus hierop installeert vertragen de werking van de programma's.
Zou adviseren een snelle sd kaart te gebruiken, komt ten goede aan de opstart tijden van programma's.
En alles hierop installeren.
Dus ook de contact foto's, plaatjes, en andere documenten.

[img]http://raoul.nu/images/foot4.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoul4one
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-08 16:15
Imate heeft de updates wat later uitgebracht.
Waren wat kleine dingen die nog bugs bevatte.
Dit zal waarschijnlijk een nieuwere versie zijn dan die je al voorbij hebt zien komen.

[img]http://raoul.nu/images/foot4.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.qtek.nu/defaul...?nc=5530&id=127&element=0

Op deze link staat nog een nieuwere rom 1.06.116 ipv de1.06.00

Iemand deze al uitgeprobeerd?
Ook onderstaande staat erbij, ik neem aan dat er dus een radio bijkomt na de update, dit slaat niet alleen op de onvangst volgens mij!
GSM-radio mjukvara (OBS! Detta är ingen FM-radio!)
gr Frank

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:01:
wat zijn de voordelen/nadelen van het upgraden ROM,
kheb een t-mobile MDA Compact,
waar trek je die roms vandaan ???

Richard
http://www.civict.nl/mda/index.php?topic=168.0
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 01:32:

Ook onderstaande staat erbij, ik neem aan dat er dus een radio bijkomt na de update, dit slaat niet alleen op de onvangst volgens mij!
gr Frank
Waar kun je precies downloaden dan? Of zie ik iets over het hoofd.

edit, hier dus : http://www.qtek.nu/files/..._10600_116_10500_SHIP.zip

[ Voor 55% gewijzigd door Mex op 13-03-2005 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raoul4one schreef op zondag 13 maart 2005 @ 01:13:
[...]

Wat ik niet begrijp is waarom je al deze programma´s niet op je sd kaart installeert.
Bij het installeren vraagt hij nog waar je wil installeren.
Op standaard locatie? Nee ...
Dan krijg je vanzelf de vraag waar wel.
Daar kies je dan meteen de storage card (dus geen storage !)
Ook ff je documenten map kijken of daar wat in zit.
En "windows\rings\" ff controleren.
Kan zijn dat je eventueel daar nog wat hebt in staan wat groot is.
mp3 ringtones bijvoorbeeld.

Wat je ook niet moet vergeten is dat dit meteen ook je ram geheugen is.
Dus alle programma's die je hebt geopend gebruiken dit ook.
En alle dingen die je dus hierop installeert vertragen de werking van de programma's.
Zou adviseren een snelle sd kaart te gebruiken, komt ten goede aan de opstart tijden van programma's.
En alles hierop installeren.
Dus ook de contact foto's, plaatjes, en andere documenten.
Update 13-03-2005: Ik heb toch eens een harde reset uitgevoerd (wel eerst een backup met Sprite gemaakt) en het viel me op dat met de standaard software (Rom versie 1.06) er nog 22,3MB aan vrije geheugen op de MDA aanwezig was. Vrij veel lijkt mij zelf. Als ik naar Remove Programs ga, dan zie ik ook (nog) niks aan nieuwe geinstalleerde software. Ik ga nu eens TomTom, en wat primaire programma's installeren (ditmaal op de 1GB SD kaart) om te kijken wat het doet.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormer schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:48:Hee iedereen,

ik heb laatst ook dit apparaatje aangeschaft. Ik moet zeggen ben er tot nu toe erg tevreden mee. Ik zit alleen met een puntje, ik weet niet of iemand anders er al tegen aan is gelopen. Ik probeer een filmpje te schieten met de ingebouwde camera. Ik sla deze op als .mp4 op het geheugenkaartje. Als ik dit nu probeer te spelen op de MDA Compact, dan krijg ik wel geluid.

Als ik echter dit bestand kopieer naar mijn pc en hier probeer af te spelen dan geeft deze geen geluid terug. Ik heb het al met verschillende programmas geprobeerd(mplayer, quicktime, bsplayer) geen van de players geeft geluid terug, wel beeld. Nu heb ik gezien dat er voor audio een speciale codec gebruikt wordt nml de gsm-amr audio. Heeft iemand ervaring hoe audio te krijgen op je pc?

ps. ik vind het wat zonde om in .avi op te nemen, want daarvan gaat je opname duur in een keer in 4en, terwijl er volgens mij aan de opname kwaliteit niet bijster veel verandert.

iig bedankt

Bijvoorbeeld met deze player http://www.3ivx.com/download/windows.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

gr Frank
:O Check je versie even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHA LOL

Ok dan rom versie is 1.06.00
ext rom is 1.06.116

bedankt voor de info

gr Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gr Frank
Als je de update reeds hebt uitgevoerd zie je dat bij de ExtROM al versie 1.06.116 staat alleen bij ROM-version staat 1.06.00. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen ROM en ExtROM?

Heb ff Detta är ingen FM-radio op online woordenboek gezet en daaruit begrijp ik dat DettaTHAT är ingen NONE FM-Radio
Dus vrij vertaald; het gaat hier niet om een FM-Radio, ten minste dat denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:29
Lijkt het jullie niet logisch dat het niet om een fmradio gaat? Waarom zal qtec in hemelsnaam wel al de hardware inbouwen maar niet activeren en dit pas laten met nieuwe firmware activeren. Met alleen nieuwe firmware, dus zonder hardware die aangestuurd wordt met firmware, krijg je echt geen fmradio.

Dus radio update heeft betrekking op de belfunctionaliteit, niets te maken met fmradio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro83
  • Laatst online: 09-08 17:55
Ik heb nu sinds 2 weken ook een mda compact via t-mobile. Ik ben er zeer tevreden over en het is een enorme vooruitgang ten opzichte van mijn vorige telefoon (nokia 5210 :X ) .

Maar.... ik heb wel een probleem :( .
Ik heb een paar dagen geleden een 3,5mm --> 2,5mm stereo adapter plugje gekocht, zodat ik via mijn mda compact kan luisteren. In het begin werkte alles goed, maar nu heb ik dus helemaal geen geluid meer :( .
Ik heb in dit topic gelezen dat enkele andere gebruikers er ook last van hadden, het probleem is dat de mda compact 'denkt' dat de plug/oordoppen er nog steeds inzitten. Nou heb ik ook gelezen dat dit probleem is op te lossen door gewoon het plugje meerdere malen in en uit de uitgang te doen.

Dit heeft helaas geen effect op mijn mda compact... Dus heeft iemand ideeen / tips of een goede uitleg hoe ik mijn probleem kan verhelpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

Ik zat gister met een Ipod in mn hand en was helemaal weg van de ordening van de mp3´s. Nou weet ik dat onze mda niet echt gemaakt is om te fungeren als mp3 speler maar nou leek het met wel leuk om er goede software ervoor op te zetten. Met winamp pocket en mediaplayer kan je prima mp3tjes afspelen maar het staat allemaal zo kriskras door elkaar. Weet iemand hier goede software voor om dit wel te kunnen?

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vijv
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 15:15
The FLow schreef op zondag 13 maart 2005 @ 17:14:
Ik zat gister met een Ipod in mn hand en was helemaal weg van de ordening van de mp3´s. Nou weet ik dat onze mda niet echt gemaakt is om te fungeren als mp3 speler maar nou leek het met wel leuk om er goede software ervoor op te zetten. Met winamp pocket en mediaplayer kan je prima mp3tjes afspelen maar het staat allemaal zo kriskras door elkaar. Weet iemand hier goede software voor om dit wel te kunnen?
De tags van je mp3's op orde maken?

Ik heb hier zelf een hoop tijd in geinvesteerd, maar in iedere library van welk programma dan ook worden ze netjes weergegeven.
Ik kan me ook niet voorstellen dat de I-pod zonder goede tags wel een fatsoenlijke indeling kan maken. Ook een I-pod moet zijn informatie ergens vandaanhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou opzich wel té vet zijn als iemand een mp3-speler applicatie maakt, die de click-wheel van de ipod nabootst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ik heb netfront 3 op mijn MDA verwijderd.

Nu krijg ik iedere keer als ik de mda aanzet een foutmelding 'cannot execute \Program Files\NetFront3\jltwup.exe' Dit is erg irritant want ik moet zeker 5 keer op ok drukken voor dat het weg is.

Dit moet op een of ander manier weg te halen zijn via regedit of zoiets. Waar kun dit met windows mobile regelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Laatst online: 13-07-2022
TeunVR schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 00:24:
[...]

Ik had dit probleem ook met een partitie op mijn HD in Win XP pro .. heb toen een linux live cd geprobeerd en die kon er wel in ... :9 zodoende heb ik al mijn gegevens op die partitie kunnen saven. _/-\o_ to Linux! Probeer het eens met je cardreader in linux op die SD kaart .. misschien dat het ook lukt .. je weet nooit. ...

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EINDELIJK deel 1 en 4 over de HTC Magician gelezen... normaal gezien ga ik hem ergens deze week ook bestellen, maar zit met nog 1 klein vraagje: is er een simpele manier om 'm snel op stil te zetten ofzo? beetje zoals op de nokia's met hun profielen...

hartelijk dank,

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormer
  • Laatst online: 17-11-2024
Helaas, zelfs met deze player is er nog geen geluid aanwezig in de filmpjes... Ik denk dat er dan niet veel op zit om deze in AVI op te nemen, of heeft nog iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Laatst online: 06-08 23:35
Stormer schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:56:
[...]

Helaas, zelfs met deze player is er nog geen geluid aanwezig in de filmpjes... Ik denk dat er dan niet veel op zit om deze in AVI op te nemen, of heeft nog iemand een suggestie?
Betaplayer: http://betaplayer.corecodec.org/

Mijn MDA Compact @ Cebit _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.symbianworld.nl/images/stories/Nieuws/Algemeen_nieuws/13_03_2005_Cebit_special/img_0842b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.symbianworld.nl/images/stories/Nieuws/Algemeen_nieuws/13_03_2005_Cebit_special/img_0915b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, die achtergrond op die laatste foto is zeer kick (bikini's). Is dat een theme of gewoon een wallpaper?

Ik zie verder dat je de snelkoppeling van TomTom Navigator op de desktop heb staan. Helaas heb ik hem niet meer nadat ik via Remove Programs de TomTom Wizard eruit gepleurd heb. Hoe krijg ik deze weer op mijn desktop? Iemand een idee?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:31:
EINDELIJK deel 1 en 4 over de HTC Magician gelezen... normaal gezien ga ik hem ergens deze week ook bestellen, maar zit met nog 1 klein vraagje: is er een simpele manier om 'm snel op stil te zetten ofzo? beetje zoals op de nokia's met hun profielen...

hartelijk dank,

Tim
Je kan heel makkelijk het geluid uitzetten of de telefoon op vibrate zetten. 2 klikjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
Henkes schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:39:
Sinds de update naar Qtek 1.06 heb ik de "grote knoppen"-skin van Windows Media Player niet meer. Zou iemand deze ergens kunnen uploaden, want ik kan hem echt nergens vinden.
Inmiddels heb ik het gevonden. De Oorzaak was niet het updaten naar Qtek 1.06, maar het niet installeren van MS Voice Command. Voor de geïnteresseerden heb ik hem maar even geupload. Je dient de map in "\Program Files\Windows Media Player" te zetten.

http://rapidshare.de/file...ice_Command_Skin.rar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn telefoon gaat na een softreset niet meer aan :S
na een hard reset krijg ik alleen het qteq opstart scherm

kan iemand me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Probleem wat ik heb en welke in niet krijg opgelost.

Ik heb orange, daar ga ik lekker mee op de wap. Dus wap orange voor alle html sites en noem maar op.
Ik heb ook een profiel internet voor mijn email op te halen, Orange Internet.

Ik heb niet de mogelijkheid om te kiezen dat hij voor mail dat profiel neemt en voor internet dat profiel. Het komt er dus wel eens op neer dat ik een 3 mb verbruik op mijn betalen profiel. Iets wat ik niet zo leuk vind opzich : ) hoe is dit op te lossen. Zijn er tools die de profielen kunnen kiezen.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-10-2024
Als je een nieuw account aanmaakt kan je op het punt waar je de mail servers invoert de optie Options kiezen.

Hier kan je een connectie type kiezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast een stomme vraag, maar is het aan te raden om je imate in één koop samen met een gps set te kopen bij t-mobile, of kun je dat beter los van elkaar kopen?
Enneuh worden ze up to date geleverd, of moet ik gelijk beginnen met de rom te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 19:58

didio

didio.nl

Henkes schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:04:
Hier onder de de makkelijkste manier om Orange World, Orange Internet Access en Orange MMS in één keer op je telefoon in te stellen.
  • Download het volgende bestand en kopieer deze naar je Magician
    http://www.orange.nl/medi...Orange_NL_Connection2.cab
  • Voer deze uit op je Magician
  • Ga naar Settings -> Connections -> Advanced -> Select Networks -> "Programs that automatically connect to the Internet should connect using:" kies Orange Wap -> Edit -> Proxy settings -> beide aanvinken en als proxy server invoeren 10.250.288.188 -> advanced -> 4 keer zelfde proxy invullen en bij HTTP port 80 veranderen naar 5080
Als je nu met proxy wilt surfen (internet gratis, géén msn en pop-mail) kies je Orange Wap, anders kies je Orange internet bij Settings -> Connections -> Advanced -> Select Networks -> "Programs that automatically connect to the Internet should connect using:" Als je via ActiveSync wilt surfen moet je kiezen vor "My work network".
MMS wordt standaard goed ingevuld. Dit alles is getest op een schone Qtek 1.06. Ik zou daarom ook alle oude instellingen verwijderen. Hierdoor is het wel verstandig een backup van je Magician te maken.

Tot slot is het misschien handig als dit in de startpost wordt gezet.
Erg handig.. thanks voor deze info.. Maar ik blijf problemen houden met MMS, als ik een MMS naar mijzelf stuur bijvoorbeeld blijft de de MMS in de outbox staan en blijf ik nieuwe (dezelfde) MMS'jes binnenkrijgen. Als ik zo'n binnengekomen MMSje wil bekijken zie ik wat info en een knop download, klik ik daarop gaat hij wel iets downloaden maar er gebeurd verder niets.

Erg vaag allemaal, wie weet raad.

Net een harde reset gedaan en meteen MMS instellingen getest, maar blijf dit probleem houden.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met het versturen van sms-jes. Soms klagen de ontvangers van mij sms berichten er over dat ze het bericht 3x, dan wel in totaal, of opgebroken in stukken ontvangen.

Qtek s100, kpn flexibel premium.

Iemand enig idee hoe dit kan? Ik dacht zelf eerst dat het aan het "enters"gebruiken in een bericht lag, maar ook zonder gaat het vaak mis.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
didio schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:24:
[...]

Erg handig.. thanks voor deze info.. Maar ik blijf problemen houden met MMS, als ik een MMS naar mijzelf stuur bijvoorbeeld blijft de de MMS in de outbox staan en blijf ik nieuwe (dezelfde) MMS'jes binnenkrijgen. Als ik zo'n binnengekomen MMSje wil bekijken zie ik wat info en een knop download, klik ik daarop gaat hij wel iets downloaden maar er gebeurd verder niets.

Erg vaag allemaal, wie weet raad.

Net een harde reset gedaan en meteen MMS instellingen getest, maar blijf dit probleem houden.
Welke mms-client gebruik je? Ik gebruik MMS Composer 2.0.0.20 van Arcsoft. Deze zat bij de Qtek 1.06 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Laatst online: 28-07-2022
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:10:
Ik heb een probleempje met het versturen van sms-jes. Soms klagen de ontvangers van mij sms berichten er over dat ze het bericht 3x, dan wel in totaal, of opgebroken in stukken ontvangen.

Iemand enig idee hoe dit kan? Ik dacht zelf eerst dat het aan het "enters"gebruiken in een bericht lag, maar ook zonder gaat het vaak mis.
Je moet opletten bij het typen dat je wanneer je het woord 'wel' typt dat ie in een keer naar 65 karakters per bericht doet. Zeer vreemd, weet niet hoe het op te lossen is maar als je dat dus hebt moet je ff de 'L' wissen en dan een spatie doen en weer terug met de pijltjes en dan ook weer verder met de pijltjes naar rechts om het bericht verder te typen. Misschien beetje crú uitgelegd maar zo doe ik het in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Josha,
Ik zal het eens in de gaten gaanhouden. Worden er btw dan ook 3 smsjes afgerekend door je provider? (lijkt me van wel).

Heb ik meteen weer een andere vraag, waar ik na veel lezen toch ook nog niet echt zeker van ben:

Hoe kan ik (op een simpele en veilige manier) alleen het Radio gedeeltje van m'n qtec upgraden naar 1.05. Ik heb vell doorgelezen op: http://forum.xda-developers.com, maar alles is zo vaag vind ik. Ik heb bijvoorbeeld geen txt file in m'n c:\windows\ na het draaien van die getdeviceinfo.exe oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:10:

Heb je Spb Pocket Plus geinstalleerd staan?
Dan moet je even het programma tmail.exe als exception instellen (zodat hij niet wordt afgesloten bij een 'close all')

Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button selecteren-> Feature Options -> Tabblad Exceptions -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)

Laat even weten of het gelukt is...

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Josha schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:21:
[...]

Je moet opletten bij het typen dat je wanneer je het woord 'wel' typt dat ie in een keer naar 65 karakters per bericht doet. Zeer vreemd, weet niet hoe het op te lossen is maar als je dat dus hebt moet je ff de 'L' wissen en dan een spatie doen en weer terug met de pijltjes en dan ook weer verder met de pijltjes naar rechts om het bericht verder te typen. Misschien beetje crú uitgelegd maar zo doe ik het in ieder geval :)
"Replace text as you type" moet uitgezet worden...

Start -> Settings -> Input -> Tabblad 'Word Completion' -> Onderste vinkje UIT zetten

Dan ben je af van het wel/we'll probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tap ingedrukt > delete

hun kunnen herkennen.

Vink alle drie de hokjes
pairen.

openen.

nou,wat ik ook doe,geen internet via bluetooth voor mij.Precies gedaan zoals beschreven maar er volgt geen internet verbinding.wel tettert de mda continue dat hij geen verbinding kan maken omdat de telefoon niet aan staat.maar dat is toch niet nodig als het via bluetooth via de pc gaat? wie kan helpen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me opvalt en wat ik dan ook jammer vind, dat is dat in de starttopic nergens foto's staan van
"what's in the box" Ik zou persoonlijk wel eens willen weten hoe de accersoires er eindelijk uitzien en niet enkel de telefoon/pda zelf.

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde probleem. Laatste BT geinstalleerd 3900. Helpt niets. Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:03:
Zelfde probleem. Laatste BT geinstalleerd 3900. Helpt niets. Wat nu?
In het nieuwe topic posten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-07 08:48
Gezien er al geruime tijd een deel 5 is hier te vinden is het verstandig deze naar beneden te 'duwen' ;)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.