De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 4]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.030 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:46:

Thanx
dank u wel, het werkt perfect die register tooltje, ok er zijn meerdere <ik ben blond> 8)7

Die agenda's ga ik uitproberen

Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik overweeg een adapter te kopen voor de MDA compact en bij http://www.deshop.nl/prod...&produkt_id=1403ADTCHAMDA hebben ze er een voor eru12,50. Echter zijn de verzendkosten eur7,50 waardoor je uiteindelijk voor dit ding eur20,- betaalt. Dat vind ik (nog) te duur. Zijn er goedkopere alternatieven en zo ja, waar te halen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg na de update van TomTom 3.07 geen snelkoppeling meer op mijn MDA te zien. Nu moet ik via het menu (start->TomTom Navigator) om deze te activeren. Hoe kan ik dit weer op mijn bureaublad van de MDA krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:58:
Ik krijg na de update van TomTom 3.07 geen snelkoppeling meer op mijn MDA te zien. Nu moet ik via het menu (start->TomTom Navigator) om deze te activeren. Hoe kan ik dit weer op mijn bureaublad van de MDA krijgen?
Ga naar settings dan naar today en er zit nog een tap weet ff niet uit mijn hoofd hoe die heet maar daar kan je hem weer aan vinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:31:
[...]

Ga naar settings dan naar today en er zit nog een tap weet ff niet uit mijn hoofd hoe die heet maar daar kan je hem weer aan vinken
Hij staat er merkwaardig genoeg niet tussen (Ik had het namelijk al geprobeerd) Heel wazig. Heb een soft reset gedaan en ook geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

SaN

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:24:
Wie kan mij ff helpen. Ik heb een filmpje van 150 mb, maar die wil ik graag op m'n MDA zetten, in een kleiner formaat. Welk programmatje moet ik dan gebruiken, om het formaat te verkleinen?
Pocket divx encoder is heel erg relaxed. Simpel en snel. (zorg wel dat je 2 pass encoding en direct audiostream aan hebt staan bij advanced options voor de beste kwaliteit) Het 2 pass encoden zorgt er wel voor dat het wat langer duurt, maar ze zeggen dat de kwaliteit een stuk beter is (zelf nog niet getest). succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:49:
[...]

Pocket divx encoder is heel erg relaxed. Simpel en snel. (zorg wel dat je 2 pass encoding en direct audiostream aan hebt staan bij advanced options voor de beste kwaliteit) Het 2 pass encoden zorgt er wel voor dat het wat langer duurt, maar ze zeggen dat de kwaliteit een stuk beter is (zelf nog niet getest). succes
sander-sp, geeft dit ook het antwoord op de vraag? (dus een bestaande divx van 150mb verkleinen zodat het toch nog met redelijke kwaliteit te bekijken is op de MDA???? De meeste films die je omzet is rond de 150-170 mb)
Gaarne antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:38:
[...]

sander-sp, geeft dit ook het antwoord op de vraag? (dus een bestaande divx van 150mb verkleinen zodat het toch nog met redelijke kwaliteit te bekijken is op de MDA???? De meeste films die je omzet is rond de 150-170 mb)
Gaarne antwoord.
Probeer eens dat filmpje via Mediaplayer te syncen, Had een filmpje van 20 mb met Mediaplyaer gesync en toen werd het converted en kijk ik op de mda naar het bestandje, is het 4,7 mb geworden zonder verlies van kwaliteit. Probeer het eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XKB schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:13:
[...]

Ik heb het probleem dat ik met de wifi driver van Sandisk geen normale SD kaartjes kan lezen. Heb jij dit ook? Als ik de driver uninstall werkt het allemaal wel weer.
Nee, daar heb ik geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Sinds de update naar Qtek 1.06 heb ik de "grote knoppen"-skin van Windows Media Player niet meer. Zou iemand deze ergens kunnen uploaden, want ik kan hem echt nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had even een vraagje over de radio update.

De Rom update heb ik inmiddels met succes uitgevoerd. Echter als ik dan de radio update wil draaien verander hij CE image versien en Extended Rom version in niks. Hier staat dus helemaal niks vermeld. Hoort dat zo? Ik kreeg namelijk net de update met geen mogelijkheid aan de praat (stuk of 5 keer geprobeerd, bleef maar connection errors krijgen van de updater).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaringen met:
http://www.penreader.com/...guage_Extender_Dutch.html

Graag jullie reactie, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Linkje doet het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Weet iemand toevallig waar ik het bestandje kan vinden (om een shortcut te kunnen plaatsen op mn today scherm) van het programma MEMORY (in settings > system > memory)

Ik heb me suf zitten prikken met het stylusstokkie in de verkenner maar ken het helaas niet vinden 8)7

Thx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de mini-usb kabel (indien je een usb adapter hebt, bijv. die wat bij de Rikaline BT 6030 GPS zit) gebruiken om de MDA te voorzien van stroom (zonder te solderen)??

De reden waarom ik dit vraag is puur zodat ik onderweg TomTom kan gebruiken. Hij hoeft de MDA niet eens op te laden, alleen maar voorzien van stroom is voldoende. Het komt namelijk voor dat zonder voeding TomTom niet werkt in de auto. (MDA schakelt zichzelf uit, indien je niet handmatig de power options aanpast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:41
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:51:
Kun je de mini-usb kabel (indien je een usb adapter hebt, bijv. die wat bij de Rikaline BT 6030 GPS zit) gebruiken om de MDA te voorzien van stroom (zonder te solderen)??

De reden waarom ik dit vraag is puur zodat ik onderweg TomTom kan gebruiken. Hij hoeft de MDA niet eens op te laden, alleen maar voorzien van stroom is voldoende. Het komt namelijk voor dat zonder voeding TomTom niet werkt in de auto. (MDA schakelt zichzelf uit, indien je niet handmatig de power options aanpast)
Zo werkt het niet ook al geprobeerd :D Wel leuk idee idd :+
Maar een autolader is toch niet zo duur? Ik heb er één gekocht voor 15 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:00:
[...]

Maar een autolader is toch niet zo duur? Ik heb er één gekocht voor 15 euro :)
waar? en incl. of excl. verzendkosten? Dat maakt namelijk wel verschil. Want bij www.deshop.nl is er eentje voor eur12,50 (speciaal voor de Magician) maar de verzendkosten zijn eur7,50...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:50:
[...]

Probeer eens dat filmpje via Mediaplayer te syncen, Had een filmpje van 20 mb met Mediaplyaer gesync en toen werd het converted en kijk ik op de mda naar het bestandje, is het 4,7 mb geworden zonder verlies van kwaliteit. Probeer het eens zou ik zeggen.
Hoe bedoel je dit? Via Mediaplayer syncen? Kun je wat meer nfo geven? Dan ga ik het direct uitproberen. Het zou kick zijn als een film van 150mb naar bijv. 75mb omgezet kan worden, zonder verlies van kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

hadden sommigen dit al gezien?
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=18244

Iemand hier die software van de camera heeft geupdated en moet zeggen als ik zo die voorbeeldfoto's bekijk is het een flinke verbetering...

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:25
zijn er hier mensen die ervaring hebben met Reparatie van de MDA Compact?

Bekende van mij is reeds 2 maanden z'n toestel kwijt en krijgt vandaag te horen dat het gehele binnenwerk vervangen moet worden.... wat uiteraard niet op voorraad is.
Volgens T-mobile krijgen ze zeer veel defecte MDA's binnen..... Ben blij dat ik er zelf geen last van heb...

--Laat even weten wat de klacht was en hoelang de reparatie duurde....--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

visboer32 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:20:
hadden sommigen dit al gezien?
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=18244

Iemand hier die software van de camera heeft geupdated en moet zeggen als ik zo die voorbeeldfoto's bekijk is het een flinke verbetering...
Hij zegt: "have successfully upgraded my MDA Compact Camera from Build 17715 to 18387 using 2 patches (...)"

Na m'n ROM + Radio update heb ik Version 2.70 (Build 18464), dus ik denk dat je die patch beter niet kan uitvoeren...
Ik heb trwns geen id wat de 'build versie' was voor m'n update.

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:02:
[...]

waar? en incl. of excl. verzendkosten? Dat maakt namelijk wel verschil. Want bij www.deshop.nl is er eentje voor eur12,50 (speciaal voor de Magician) maar de verzendkosten zijn eur7,50...........
Ik heb em afgehaald in Almere, omdat ik daar regelmatig ben.
www.gpsplaza.nl
Verzendkosten daar zijn 5 euro, dus als je niet afhaalt komt dat op hetzelfde neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
dubbelpost

[ Voor 92% gewijzigd door Nachtapotheker op 09-03-2005 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die (ver) op vakantie gaan: je kunt geen bandselectie (GSM 900/1800/1900) meer uitvoeren (Start -> Settings -> Phone -> Tabblad Band) Na de Rom en Radio update.

Geen id of hij dat nu automatisch doet (iemand geprobeerd/in de USA geweest?)

Dat kan wel als je dit download! (CAB File) Dan komt dat tabblaadje weer terug.

Hij draait, maar heb hem nog niet daadwerkelijk getest.

Dus mensen die nog op vakantie gaan...

(Je kunt hem ook voor je op reis gaat in je foon zetten en pas als hij het daar niet doet, de CAB uitvoeren...)

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Laatst online: 13-07-2022
Weet iemand of de ANWB Engin 4 navigatie
software ook draait op de MDA? (8>

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ook ervaring met GPS ontvangers, ik heb een licentie van tomtom van ons bedrijf, ik heb een t-mobile mad compact, nu alleen nog een gps onsvanger, liefst niet te duur, maar er zijn zo veel soorten en merken, kan iemand zijn kennis dezen over deze dingetjes ?
Dank Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 07:15:
heeft iemand ook ervaring met GPS ontvangers, ik heb een licentie van tomtom van ons bedrijf, ik heb een t-mobile mad compact, nu alleen nog een gps onsvanger, liefst niet te duur, maar er zijn zo veel soorten en merken, kan iemand zijn kennis dezen over deze dingetjes ?
Dank Richard
Het moet iig een Bluetooth-GPS-ontvanger zijn want je kunt hem niet via een draadje aansluiten. Ik heb zelf een Leadtek, kost zo'n beetje 100 euro overal, en die bevalt me erg goed. Laat je niet gek maken door het aantal kanalen: (12 - 16) want je hebt er toch nooit zoveel tegelijk. Dus 12 is meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 07:41:
[...]

Het moet iig een Bluetooth-GPS-ontvanger zijn want je kunt hem niet via een draadje aansluiten. Ik heb zelf een Leadtek, kost zo'n beetje 100 euro overal, en die bevalt me erg goed. Laat je niet gek maken door het aantal kanalen: (12 - 16) want je hebt er toch nooit zoveel tegelijk. Dus 12 is meer dan genoeg.
Euhm waarom kan het niet bedraad? (is dit nederlands? Ach dat vergeeft men mij vast wel op deze vroege ochtend, toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Er is geen mogelijkheid tot het bedraad aansluiten op een MDA, de connecter is er domweg niet aanwezig voor. Kan dus alleen met Bluetooth, van de andere hand is toch ook veel makkelijker. Kun je gewoon in je jaszak duwen en beetje rond wandelen met je nav. in de hand : )

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

DaFileFather schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 03:25:
Weet iemand of de ANWB Engin 4 navigatie
software ook draait op de MDA? (8>
Ja dat draait wel, maar het is een beetje onzin om daar je MDA voor te gebruiken. Je moet toch een GPS muis kopen en het gaat in de papieren lopen met je GPRS verbinding (zeker bij T-Mobile) en abonnementsgeld (dat aan de ANWB betaald moet worden).

[ Voor 6% gewijzigd door sopsop op 09-03-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blogbuster schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 08:45:
Er is geen mogelijkheid tot het bedraad aansluiten op een MDA, de connecter is er domweg niet aanwezig voor. Kan dus alleen met Bluetooth, van de andere hand is toch ook veel makkelijker. Kun je gewoon in je jaszak duwen en beetje rond wandelen met je nav. in de hand : )
Enerzijds is het een voordeel, anderzijds, dien je nu dus twee autoladers in je auto te hebben om je mda en gps muis op te kunnen laden. Je wilt namelijk niet dat halverwege één van de twee zonder stroom zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 07:41:
[...]

Ik heb een Adapt (12-16 kanaals) en die doet het in tegenstelling tot o.a. de Leadtek gewoon in mijn dashboardkastje. En dat is dus wel erg handig.
Daarnaast moet je ook even opletten of er een autolader standaard bijzit. Sommige bedrijven zijn een stuk goedkoper, maar daar krijg je bijvoorbeeld alleen een normale oplader en geen 12V lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een verschil tussen een GPS muis en een GPS ontvanger. ik moet het ng een beetje leren.
al die termen.

ik begrijp uit de tekst dat de Leadtek het goed doet, ook vanuit de binnenzak wat mij ook ideaal lijkt
Iedergeval thx voor de info.
Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
boppert schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 09:45:
[...]

Ja dat draait wel, maar het is een beetje onzin om daar je MDA voor te gebruiken. Je moet toch een GPS muis kopen en het gaat in de papieren lopen met je GPRS verbinding (zeker bij T-Mobile) en abonnementsgeld (dat aan de ANWB betaald moet worden).
Hoe kom je erbij dat er GPRS verkeer noodzakelijk is?
Engine haalt de verkeersinformatie uit de lucht via TMC, als je tenminste een GPS muis hebt die TMC ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPS muis en een GPS ontvanger zijn in mijn optiek gelijk. Je spreekt over hetzelfde produkt. Mocht dat niet zo, moge ik dan verbeterd worden.

Wat mij eigenlijk een beetje verbaasd is toch de her en der negatieve opmerkingen mbt de belkwaliteit. Hij zou voor een pda goed bellen, echter voor een telefoon niet. Waarmee zou je het kunnen vergelijken? Een oude siemens op telfort netwerk in een schemergebied oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Ik kan niet de Jam update installeren op mijn imate Jam. Ik krijg de volgende error:

warning 111: Power adapter not plugged in

Nee dat klopt want de telefoon zit via de usb kabel aan de pc vast.

Hoe doe ik de update? Zelfs in de handleiding van imate staat niets over deze error.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er worden verschillende foutmeldingen beschreven op het net over deze upgrade(imate 1.06) als ik jou was zou ik nog even wachten totdat de problemen uit de wereld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

dat is misschien niet zo gek idee, maar was net van plan om een hard reset te gaan doen vandaar..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

didio schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:06:
Ik kan niet de Jam update installeren op mijn imate Jam. Ik krijg de volgende error:

warning 111: Power adapter not plugged in

Nee dat klopt want de telefoon zit via de usb kabel aan de pc vast.

Hoe doe ik de update? Zelfs in de handleiding van imate staat niets over deze error.
De USB kabel er even uittrekken, weer instoppen en de update nog een keer doen, dan doet hij het wel. Ik heb het zelfde probleem gehad, en op deze manier lukte het wel.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
boppert schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 09:45:
[...]

Dat is volgens mij en volgens ANWB niet waar:

Lees hier

Anders dan in sommige media is vermeld zijn er bij Engin geen terugkerende kosten. Het Engin navigatiesysteem voor de Pocket PC maakt geen gebruik van datacommunicatie via een telefoonverbinding. Alle informatie en kaarten van Engin bevinden zich in het geheugen of op een geheugenkaartje van de Pocket PC. Met behulp van de handige meegeleverde PC software kunnen kaartselecties en lange (bijvoorbeeld Europese routes) worden berekend en geëxporteerd naar de Pocket PC.

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 07:52

justifire

Shut up and squat !!

Krijg steeds meer het idee dat er telkens weer dezelfde vragen worden gesteld?
Denk dat het al 50 keer over gps ging, 20 keer over een fout tijdens de update en ga zo maar door.
Lezen is toch niet zo moeilijk?
Denk dat als iedereen netjes alles zou lezen we nog steeds in topic 1 zaten :D

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Ok, dan ga ik maar eens met een nieuwe vraag komen (zover ik weet dan ;) ).

M'n mda liep vorige week plots een paar x vast. Soms hielp een soft reset al, soms was een harde reset nodig en soms werkte dat zelfs niet en moest ik batterij eruit halen. Hij heeft het sindsdien niet meer goed gedaan.. Dit was met de standaard T-mobile rom, heb dus de nieuwste rom erop gezet (in de hoop dat het probleem over zou zijn), maar nee hoor.. Hij loopt soms gewoon vast (en lang niet altijd werkt een soft-, dan wel een hardreset, batterij removen is dus soms nodig). Gister had ie een nieuwe streek: Hij liep niet vast maar had uit zichzelf alles gewist (tel. boek/sms etc.).

Nu is mijn vraag, heeft iemand dat eerder gehad.. Ik ben bang dat ik hem op moet sturen (wat zal resulteren in tijdje telefoon/agenda-loos :( ).. En weet iemand of ik nog wel garantie heb met de nieuwe rom en zonder T-mobile logo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik heb begrepen is dat de beperkte pda-compu verbinding met active sync via bluetooth komt doordat de compu de verbinding over een compoort tunnelt.

Heeft iemand misschien ervaring met het upgraden van de verbinding? Of ligt deze beperking aan de hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

wdekreij schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:59:

M'n mda liep vorige week plots een paar x vast. Soms hielp een soft reset al, soms was een harde reset nodig en soms werkte dat zelfs niet en moest ik batterij eruit halen. Hij heeft het sindsdien niet meer goed gedaan.. Dit was met de standaard T-mobile rom, heb dus de nieuwste rom erop gezet (in de hoop dat het probleem over zou zijn), maar nee hoor.. Hij loopt soms gewoon vast (en lang niet altijd werkt een soft-, dan wel een hardreset, batterij removen is dus soms nodig). Gister had ie een nieuwe streek: Hij liep niet vast maar had uit zichzelf alles gewist (tel. boek/sms etc.).

Nu is mijn vraag, heeft iemand dat eerder gehad.. Ik ben bang dat ik hem op moet sturen (wat zal resulteren in tijdje telefoon/agenda-loos :( ).. En weet iemand of ik nog wel garantie heb met de nieuwe rom en zonder T-mobile logo?
Lijkt er op dat hij te warm word en daardoor vastloopt?
Heb je hem niet overclocked?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:22:
Krijg steeds meer het idee dat er telkens weer dezelfde vragen worden gesteld?
Denk dat het al 50 keer over gps ging, 20 keer over een fout tijdens de update en ga zo maar door.
Lezen is toch niet zo moeilijk?
Denk dat als iedereen netjes alles zou lezen we nog steeds in topic 1 zaten :D
Ik stel ook vaak vragen die al behandeld zijn. De reden: de zoekfunctie van het forum is m.i. absoluut niet voldoende.

Verwend als ik ben met Google zou ik maar wat graag op die manier willen kunnen zoeken. En met alle respect: er zijn nu al enkele duizenden topics over de MDA... Ik weet niet hoeveel vrije tijd jij hebt, maar ik kan dat het niet gaan doorlezen...

Moraal van het verhaal: antwoord als ik daar tijd voor heb rustig vragen die anderen ook al eens beantwoord hebben, in de hoop dat anderen dat ook in mijn geval doen...

Jeweetwel: leven en laten leven (ofzoiets) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:59:

Hoeveel geheugen (werk-geheuegen en opslaggeheugen) heb je nog? Ik had dit alleen nadat ik zoveel shit in het basisgeheugen had staan dat ie gewoon te weinig kon doen... Na een opschonigsactie amper last van gehad.

Overigens: ik heb de ervaring dat je erg moet oppassen met van die Today-plugins... Die maken er soms ook een zooitje van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een nieuwe vraag (denk ik: ik heb niet alle 4-delen doorgespit): hoe zit het MIDI ringtones? Ik bemerk ik ene dat ik die helemaal niet zie in het keuze menu? Ook niet om toe te voegen?

Hoe kan ik een midi eigenlijk selecteren als ringtone???

EDIT:

Uh grappig: ik zie nu dat ik in ene dat proggie niet meer: "add ringtone" is dat soms een gevolg van m'n upgrade? Waar zou die moeten staan? Programs? Settings?

Nouja, ik deed net een upgrade van de radio, daarna met Sprite Backup een restore en nu is in ene die Add ringtone weer terug.

Maareuh: nog steeds geen midi?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

justifire schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:06:
[...]

Lijkt er op dat hij te warm word en daardoor vastloopt?
Heb je hem niet overclocked?
Nee heb hem niet overclocked, en ja, het viel me wel op dat ie vrij warm was aan de achterkant.
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:00:
[...]

Hoeveel geheugen (werk-geheuegen en opslaggeheugen) heb je nog? Ik had dit alleen nadat ik zoveel shit in het basisgeheugen had staan dat ie gewoon te weinig kon doen... Na een opschonigsactie amper last van gehad.

Overigens: ik heb de ervaring dat je erg moet oppassen met van die Today-plugins... Die maken er soms ook een zooitje van...
Zelfs na een rom update, en dan zonder installatie van andere meuk had ik het probleem al.. Dus dan heb je bijna al je ram vrij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:58:
[...]

Ik stel ook vaak vragen die al behandeld zijn. De reden: de zoekfunctie van het forum is m.i. absoluut niet voldoende.

Verwend als ik ben met Google zou ik maar wat graag op die manier willen kunnen zoeken. En met alle respect: er zijn nu al enkele duizenden topics over de MDA... Ik weet niet hoeveel vrije tijd jij hebt, maar ik kan dat het niet gaan doorlezen...

Moraal van het verhaal: antwoord als ik daar tijd voor heb rustig vragen die anderen ook al eens beantwoord hebben, in de hoop dat anderen dat ook in mijn geval doen...

Jeweetwel: leven en laten leven (ofzoiets) ;)
Zoek dan met google in dit forum :O
Ik heb ook weinig tijd, maar als je toch weet wat je probleem is kan je toch gewoon ff zoeken?
En zeker als er op de vorige pagina precies dezelfde vraag word gesteld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
@boppert:
Hoe kom je eraan dat engin ook geschikt is voor MDA?
Ik kreeg namelijk dit mailtje van Engin zelf ...
Engin 4.0 is niet geschikt voor dit type.
Wij hebben het programma getest voor:

Siemens Loox 610 (Versie 4.0)
HP 3850
HP 3870
HP 3950
HP 3970
HP 2210
HP 4150
HP 5450
HP 5550
Asus 620
Asus 620 BT

met vriendelijke groet,

Roy Metselaars
Engin Support Team

Vriendelijke groet,

Engin van ANWB

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
justifire schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:29:
[...]

Zoek dan met google in dit forum :O
Ik heb ook weinig tijd, maar als je toch weet wat je probleem is kan je toch gewoon ff zoeken?
En zeker als er op de vorige pagina precies dezelfde vraag word gesteld 8)7
Wordt echt dood ziek van dezelfde vragen ja vind je het raar dat dit MDA topic al 4 delen groot is !!!!

Modbreak:Lees even Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware. Vragen en opmerkingen over unlocken zijn niet toegestaan!

[ Voor 24% gewijzigd door Canaria op 10-03-2005 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:13:
[...]

Wordt echt dood ziek van dezelfde vragen ja vind je het raar dat dit MDA topic al 4 delen groot is !!!!
[knip]
snap niet waar jullie zo moeilijk over doen: als een vraag al gesteld is lees je hem toch gewoon niet?

Als iemand een vraag stelt wil dat zeggen dat hij/zij er zelf niet uitkomt... what are forums for???!!!
Bovendien zijn er vele vragen gesteld... waar nog steeds geen eenduidig antwoord op is gegeven.

Dus vraag maar lekker raak, als hij al is gesteld plaats ik wel ff een linkje...

En antwoorden als "zoek maar via Google" zijn al helemaal van de zotte, 99 van de 100 keer heeft men dat allang gedaan anders kwamen ze hier niet. Antwoord dan niet...

Thomas

[ Voor 11% gewijzigd door Canaria op 10-03-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vandaag de MDA compact binnen i.c.m. een T-mobile verlenging. Ziet er heel mooi uit, maar moet echt zeggen dat dit wennen is. Grotendeels is het allemaal heel logisch, maar niet alles spreekt voor zich en er zit ook een dik boek bij waar veel informatie in staat.

Heb net de tutorial gevolgd van hoe je "toggle Screen" kan aanzetten in WMP, nou ik heb al een hele andere skin e.d. dan de tutorial aangeeft, maar ik zit nu ook met het probleem dat ik contant de tekst"
ASSIGN BUTTON
press button to assign

In beeld heb.. ik kan drukken wat ik wil, maar dit gaat niet weg, en als ik de knopjes gebruik, komen de programma's naar voren die onder die knoppen zitten :/ . Kan dus wel gewoon andere dingen en programma's ondertussen openen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
ee ik kan iets niet vinden waar verander ik me standaart SMS tone??

Heb me hele tel door gespit(waarschijlijk niet goed genoeg) maar ik kan het niet vinde

HELLUP

edit: En ook hoe je een group een default ringtone geeft?? (ik heb de update gedaan van qtek1.06)

[ Voor 24% gewijzigd door 0Burner0 op 10-03-2005 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
ee das tof man mesgien moet je eens in je handleiding keikuh...
snap niet waar jullie zo moeilijk over doen: als een vraag al gesteld is lees je hem toch gewoon niet?

Als iemand een vraag stelt wil dat zeggen dat hij/zij er zelf niet uitkomt... what are forums for???!!!
Bovendien zijn er vele vragen gesteld... waar nog steeds geen eenduidig antwoord op is gegeven.
De mensen die hier 1x per week komen storen zich niet aan het feit dat ze bepaalde vragen een keer of twee zien. De mensen die hier elke dag rondhangen worden ziek van het feit dat elke dag dezelde vraag 3, 4 of 5 keer gesteld wordt. Zoeken via google levert vaak iets op, zoeken op Tweakers geeft ook vaak resultaten: het feit dat je een vraag stelt waarop het antwoord in hetzelfde topic te vinden is maakt je een lui persoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:31
even nog terug koment op de vraag waarom deshop.nl me een beetje tegen valt.
Ik heb voor 130 euro een GPS BT gekocht, twee keer een pro clip van 23 euro en nog een houder voor me mda van 61 euro bij elkaar zo'n redelijk bedrag dacht ik zelf.
Na een tijdje te hebben gewacht moest ik zelf eerst mailen waar me bestelling bleef waarna ik een onproficioneel mailtje terug kreeg met volgens mij waren het niet meet dan 3 woorden, in de trand van "is nog uitvekocht" na een week te hebben gewacht nog niets gehoort dus maar weer mailen weer een zelfde kort af mailtje wat ik heel jammer vind want ik ben wel klant en koop voor toch wat redelijk geld aan spullen. na uit eindelijk me bestelling 3 weken later te hebben binnen gekregen dan verwacht kwam er dit ook nog bij. aangezien ze niet alle pro clips op voorraad kunnen hebben (wat logische is) moest dit dus via een soort tegoedbon gebeuren geen probleem want op de website stond dat hun dat ook wel zouden willen invullen en dat scheelde ook weer extra levertijd maar wat hadden ze nou gedaan, ze hadden die tegoedbonnen voor die twee clips gewoon bij de bestelling gedaan en niet ingevult. na nog maar eens gemailt te hebben bleek dat ze het te druk hadden. koop ik er voor veel geld spullen en duurt me bestelling al 3 weken langer en dan kunnen ze niet eens een kleine 5 min want meer was het niet om die tegoed bonnen in te vullen wat mij weer een extra week wachttijd op die clips heeft gekost, zet dan niet op de site dat ze het ook voor je willen invullen. beetje jammer www.deshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
ZjieB schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 00:50:
ee das tof man mesgien moet je eens in je handleiding keikuh...

[...]

De mensen die hier 1x per week komen storen zich niet aan het feit dat ze bepaalde vragen een keer of twee zien. De mensen die hier elke dag rondhangen worden ziek van het feit dat elke dag dezelde vraag 3, 4 of 5 keer gesteld wordt. Zoeken via google levert vaak iets op, zoeken op Tweakers geeft ook vaak resultaten: het feit dat je een vraag stelt waarop het antwoord in hetzelfde topic te vinden is maakt je een lui persoon...
heb je het nou over mijn vraag die ik stel over SMS en default ringtone instellen voor groepen??
Zo ja laat jij maar zien waar het staat en nee staat ook niet in het forum zit al sinds dag 1 mee te lezen en vragen te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Is het mogelijk om op de S100 een Rikaline GPS Muis aan te sluiten en de S100 gelijk op te laden in de auto? Ik vraag dit omdat ik een GPS muis met draadje al in huis heb voor me laptop en ik weet dat voor de Qtek2020 en 9090 een kabel bestaat dat je kan laden en navigeren tegelijk, maar of die er ook vor de S100 is????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ oburnero

als je goed had gelezen dan had je je antwoord al .

start-settings-sound&notifications-notifications

bij event new text message aanklikken dan kan je veranderen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moeten we voortaan per vraag maar wachten op een (aantal) eenduidige antwoorden voordat we verder gaan met andere vragen stellen. Zo zit je niet langs elkaar te lullen en hoeven er ook geen 20 delen over de Magician te gaan....

Dus bijv. deze vraag: Is er een kabel beschikbaar wat je als TV out kan gebruiken om jouw mda op een externe monitor aan te sluiten? Zo ja, waar is deze kabel te koop? Dank u. (En nu niet gaan zeuren dat de vraag al eerder is langsgekomen, maar geef eerst hier antwoord op voordat de volgende persoon een vraag mag stellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Nu online
Henkes schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:39:
Sinds de update naar Qtek 1.06 heb ik de "grote knoppen"-skin van Windows Media Player niet meer. Zou iemand deze ergens kunnen uploaden, want ik kan hem echt nergens vinden.
Voor de verduidelijking, het gaat om een .skn-bestand plus alle bitmaps waarnaar in dit bestand wordt verwezen.

[ Voor 19% gewijzigd door Henkes op 10-03-2005 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er uberhaupt al iets bekend over de Orange en de Vodafone versies die zouden komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens iemand ervaring met de geluidskwaliteit van de MDA compact icm een Nokia CK-7w bluetooth carkit? Mijn SE T 610 geeft een echo aan de andere kant van de lijn, doet de MDA dat ook?

[ Voor 33% gewijzigd door Canaria op 10-03-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Voor verkopen kun je terecht bij Vraag & Aanbod

[ Voor 82% gewijzigd door Canaria op 10-03-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:21:
[...]

De USB kabel er even uittrekken, weer instoppen en de update nog een keer doen, dan doet hij het wel. Ik heb het zelfde probleem gehad, en op deze manier lukte het wel.
Succes!
Hee, dat werkt.. Thanks..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al iets van een nieuwe update? ik was gisteren even aan het zoeken en er waren geruchten dat er deze week een nieuwe update uit zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

willy83 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 02:30:
Is het mogelijk om op de S100 een Rikaline GPS Muis aan te sluiten en de S100 gelijk op te laden in de auto? Ik vraag dit omdat ik een GPS muis met draadje al in huis heb voor me laptop en ik weet dat voor de Qtek2020 en 9090 een kabel bestaat dat je kan laden en navigeren tegelijk, maar of die er ook vor de S100 is????
GPS-muis met draadje kan bij mijn weten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast een vraag welke velen niet interesseren, echter kun je met de imate ook gebruik maken van mijnpostbank.nl? Ik bedoel dus dat je op de website kunt inloggen, je bankzaken kunt regelen, en daarna een smsje krijgt met tancode, dat je die gelijk kunt invullen enzo? Dus echt bankzaken doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is misschien een noob vraag maar: :P :P
waarom heeft dit supermooie ding geen pocket excel en word net als pda's? :?
(dit dacht ik omdat het een touchscreen had en het wel aardig op een pdatje lijkt)

zelf beschik ik nu over een SPV C500, maar het enige verschil met deze is op eerste oog:
-de qtek s100 is iets groter, heeft een touchscreen en dus groter scherm. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:26:
(dit dacht ik omdat het een touchscreen had en het wel aardig op een pdatje lijkt)

zelf beschik ik nu over een SPV C500, maar het enige verschil met deze is op eerste oog:
-de qtek s100 is iets groter, heeft een touchscreen en dus groter scherm. :X
Dat heeft hij wel gewoon hoor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een kleine review:
Heb nu de MDA compact een dag en moet zeggen is een zeer leuk speeltje. Er zitten veel mogelijkheden op, en deze kun je alleen nog maar verder uitbreiden.
Moet alleen wel zeggen dat het niet echt logisch allemaal is. Als ik hem vergelijk met een "normale" gsm, zoals een nokia 7650 bijvoorbeeld is hij niet super gebruikers vriendelijk. Daarintegen zit er een Dikke van Dalen achtige manual bij die toch wel veel goedmaakt. Als ik bijvoorbeeld een simpel iets neem als een ringtone instellen, ben je daar toch al even mee bezig. In de eerste instantie zou je naar Sound & Notifications gaan, maar daar kom je toch bedrogen van terug. Want hier staan maar een enkele (onbelangrijk voor mij) sound opties. Daarna het maar geprobeerd in het volgende tabblad van settings en dat is "system". Gelijk bovenaan staat de icon "add ring tone" nou dat is hem.... zou je denken.. maar ook dat is hem niet. Je kunt hier wel uit een lijst kiezen van ringtones, maar dit zijn de standaard ringtones die je zou kunnen toevoegen aan een andere lijst met ringtones ( waar je dan daadwerkelijk je ringtone uit kan kiezen). Als je een eigengemaakte mp3 ringtones heb geupload naar je MDA staat deze hier ook niet tussen. beetje jammer. Ook de irritante loop die je hoort bij het afspelen van de tones die daar staan doet niet veel goed. Uiteindelijk belande ik terug in het begin tabblad van Settings, en bleek je de instellingen van je Ringtone via de "sound" icon in te kunnen stellen. Ja, je zou natuurlijk gelijk de handleiding kunnen pakken, had je dit ook geweten, maar het blijft toch onlogisch.

Niet dat dingen als dit de pret mag drukken, want het is en blijft een geweldig apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:38:
[...]

Dat heeft hij wel gewoon hoor? :?
Waarom staat er dan dit in de startpost?

Pocket PC Phone Edition 2003 Applications:

Microsoft Pocket Outlook : Inbox, Contacts, Calendar, Tasks

Microsoft Windows Media Player

Microsoft MSN Messenger

Microsoft Pocket Internet Explorer

Microsoft ActiveSync

JAVA virtual machine (J2ME, CLDC1.1, MIDP 2.0)

FAX

Games

Calculator

Voice Notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:18:
[...]

Waarom staat er dan dit in de startpost?

Pocket PC Phone Edition 2003 Applications:

Microsoft Pocket Outlook : Inbox, Contacts, Calendar, Tasks

Microsoft Windows Media Player

Microsoft MSN Messenger

Microsoft Pocket Internet Explorer

Microsoft ActiveSync

JAVA virtual machine (J2ME, CLDC1.1, MIDP 2.0)

FAX

Games

Calculator

Voice Notes
Het staat er idd vaag boven maar dit staat er ook onder als je goed zoekt ;)

Wat voor programma’s zitten standaard op de Qtek S100?

* Microsoft® Pocket Outlook; Inbox, Contacts, Calendar, Tasks
* Microsoft® Windows® Media Player 10
* Microsoft® MSN Messenger
* Microsoft® Pocket Internet Explorer
* Microsoft® Pocket Word
* Microsoft® Pocket Excel
* Microsoft® ActiveSync
* KSE Truefax v2.0
* Camera
* Notes
* Album (video & audio)
* Photo contacts / Photo caller ID
* Wireless Modem
* Xbackup

[ Voor 7% gewijzigd door visboer32 op 10-03-2005 14:44 ]

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:13:
Vast een vraag welke velen niet interesseren, echter kun je met de imate ook gebruik maken van mijnpostbank.nl? Ik bedoel dus dat je op de website kunt inloggen, je bankzaken kunt regelen, en daarna een smsje krijgt met tancode, dat je die gelijk kunt invullen enzo? Dus echt bankzaken doen?
Ik denk het niet eigenlijk, tenzij de activex control waar mijn postbank op draait geschikt is voor windows ce en de internet explorer die erop draait. Het klinkt wel geinig moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raziel schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:25:
[...]

Ik denk het niet eigenlijk, tenzij de activex control waar mijn postbank op draait geschikt is voor windows ce en de internet explorer die erop draait. Het klinkt wel geinig moet ik zeggen.
Is het wel een ActiveX-control? Ik kan het vanaf hier nu niet checken, maar stel nou dat het dmv java werkt, dan zou het wel kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Voor de postbank weet ik niet hoe het werkt, maar internet bankieren bij bijv. de rabobank kan wel. Bij de Rabobank is dit nl geheel Internet-based. Wel heb je een prog zoals Tweak2s2 nodig. Dit programma stelt je Pockiet browser in staat zich voor te doen als IE6.0. Standaard wordt de PPC browser nl als IE4.0 gezien, wat vaak te weinig is voor dit soort sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag vond m'n mda de heletijd dat ik te weinig geheugen vrij had en was erg sloom, dus ik wat foto's deleten, mda nog steeds sloom, hangt hij na een tijdje, ik een soft reset gedaan. En sinds dien start hij niet meer op. Hij blijft maar softreseten als het ware. Iemand enig idee (zonder hard reset) hoe hem weer werkend te krijgen? , ik heb al opnieuw op sof reset gedrukt , de batterij eruit gehaald, hem op de adapter aangesloten, geheugen kaartje eruit gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:08:
Vandaag vond m'n mda de heletijd dat ik te weinig geheugen vrij had en was erg sloom, dus ik wat foto's deleten, mda nog steeds sloom, hangt hij na een tijdje, ik een soft reset gedaan. En sinds dien start hij niet meer op. Hij blijft maar softreseten als het ware. Iemand enig idee (zonder hard reset) hoe hem weer werkend te krijgen? , ik heb al opnieuw op sof reset gedrukt , de batterij eruit gehaald, hem op de adapter aangesloten, geheugen kaartje eruit gehaald..
Mischien als je je mda op je PC aansluit dat ie het niet meer doet omdat dan automatisch active sync aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:50:
weet iemand al iets van een nieuwe update? ik was gisteren even aan het zoeken en er waren geruchten dat er deze week een nieuwe update uit zou komen?
Een update specifiek voor de MDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:21
Miki schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:54:
Ik heb toevallig iets nieuws gevonden over een update voor MDA compact van t-mobile. Het schijnt te zijn dat de duitse tak van T-mobile tijdens de Cebit van 10 t/m 16 maart een officiele update voor haar MDA compact uit gaat brengen.

Für den T-Mobile MDA Compact soll es ab der Cebit (10.-16. März) eine neue Firmware geben, die insbesondere die mittelmäßige Klangqualität des PDA-Handys steigern soll.

Vermutlich wird das Update auf dieser Seite erscheinen, also am besten ab Cebit-Beginn alle halbe Stunde den ;Refresh-Button; drücken!

bron: http://e-playground.akademie.de/

Laten we hopen dat dit echt zo is, want dan is de kans ook vrij groot dat deze update ook naar ons komt.
Mex schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 18:42:
[...]

Een update specifiek voor de MDA?
Wie weet komt er dus een update voor de MDA compact, maar tot op heden heeft t-mobile duitsland nog niks aangekondigd dus is het nog even wachten.

betreffende link naar artikel: http://e-playground.akade...tware-update-ab-der-cebit

[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 10-03-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:40:
Voor de postbank weet ik niet hoe het werkt, maar internet bankieren bij bijv. de rabobank kan wel. Bij de Rabobank is dit nl geheel Internet-based. Wel heb je een prog zoals Tweak2s2 nodig. Dit programma stelt je Pockiet browser in staat zich voor te doen als IE6.0. Standaard wordt de PPC browser nl als IE4.0 gezien, wat vaak te weinig is voor dit soort sites.
Waar kan je Tweak2s2 downloaden? WIl namenlijk graag online kunnen beleggen bij Binckbank via mijn mda !!!
Nu pakt ie de pagina niet met de internet expl die er nu op staat.
Alvast bedank

Kan je trouwens ook java installeren op de mda?

vr gr Frank

ps update spb 2.5 http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3766 Die heb ik net gedraaid en nu zijn mijn 3 tabbladen weg?????
Heb al gezien via spb in settings en daar staan ze nog wel Iemand enig idee hoe ik ze weer in beeld krijg?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:01:
[...]

Is het wel een ActiveX-control? Ik kan het vanaf hier nu niet checken, maar stel nou dat het dmv java werkt, dan zou het wel kunnen...
ZOU het kunnen zijn dat je het later wel kunt testen? Dan zou ik het graag van je teruglezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
De volgende melding krijg ik als ik wil inloggen op www.postbank.nl :

Security module niet meer actief, controleer of uw browser java-enabled is
en log opnieuw aan.

Wie het weet mag het zeggen. Lijkt me echt stoer om ook te kunnen internetbankieren op je MDA. Ik ben in ieder geval bezig met het zoeken naar oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:27:
De volgende melding krijg ik als ik wil inloggen op www.postbank.nl :

Security module niet meer actief, controleer of uw browser java-enabled is
en log opnieuw aan.

Wie het weet mag het zeggen. Lijkt me echt stoer om ook te kunnen internetbankieren op je MDA. Ik ben in ieder geval bezig met het zoeken naar oplossingen.
Ik zoek met je mee laat het me ff weten als je wat gevonden hebt :-)
Kan ik op mijn werk af en toe ook s aan en verkopen doen bij Binck!

gr Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:13:
Girotel Online werkt in ieder geval! (Ik heb nog de oude Girotel via internet (https://gto.postbank.nl/GTO), niet mijn.postbank.nl)
Slim idee van je...

Wel klote surfen want je scrolt je een ongeluk, maar in noodgevallen ff kijken is best handig.
Tip: de randen van de frames kun je naar links en naar boven verschuiven dan heb je meer beeld

Thomas

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand al wat licht laten schijnen over het gebruik van MIDI (al dan niet polyfoon) tbv ringtones?

(dwz: is er überhaupt een mogelijkheid om midi toe te voegen/te geruiken) als ringtoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie wel dat als je naar settings-connection gaat je de data rate van 9600bps v.32 naar 9600bps v.120 kan zetten?
Dan is je verbinding naar mijn mening net iets sneller.

Weet iemand trouwens of mozilla firefox bijna uitkomt voor de pocket pc?

gr Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 22:41:

Weet iemand trouwens of mozilla firefox bijna uitkomt voor de pocket pc?

gr Frank
dit heb ik op google gevonden: there is a Mozilla project for browser on small devices, it's called Minimo (http://www.mozilla.org/projects/minimo/). But currently it runs only on iPAQs with Linux and GTK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan iemand mij helpen met het aansluiten van mijn adapt gps via bluetooth ik heb namelijk tomtom 3 met 3.07 update maar ik krijg het niet aan de praat

Help ?1/1?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Tweaks 2s2 is via legale weg alleen te koop. Kijk eens op handago, Pocketgear of google ff. Ik geloof dat er ook een gratis versie is met beperkte mogelijkheden, heb alleen niet kunnen vinden welke tweaks er dan uit zijn en of de IE 6.0 tweak ( waar het hier om draait) er dan nog in zit. Op XDA dev vind je meer info, zoek ff op Tweak2s2.

Java kan je installeren via de Midlet manager, maar dat gaat om Java games. Ik neem aan dat je Java in IE bedoelt? Dat zou ik helaas niet weten, maar als ie IE 6.0 emuleert zal het wellicht werken.

SPB 2.5 heeft dezelfde functies als SPB 2.2, dus als ie gewoon goed werkt zou ik het gewoon bij 2.2 houden, dan weet je zeker dat alles werkt. Heb je de today plugin wel geactiveerd in settings-today-items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje wat is nouw precies het verschil tussen de qtek 2020 en de qtek s100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:42:
Misschien kan iemand mij helpen met het aansluiten van mijn adapt gps via bluetooth ik heb namelijk tomtom 3 met 3.07 update maar ik krijg het niet aan de praat

Help ?1/1?!
Het werkt al weer, een slimme actie om een userguide op cd te zetten, want je gaat dan je gps testen als je achter je pc zit, en dan heb je dus geen ontvangst.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 07:32:
[...]

Het werkt al weer, een slimme actie om een userguide op cd te zetten, want je gaat dan je gps testen als je achter je pc zit, en dan heb je dus geen ontvangst.
En wat heb je gedaan om het werkend te krijgen? Misschien dat andere gebruikers er ook baat bij hebben, anders wordt deze vraag straks weer 10x gesteld.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 01:36:
een vraagje wat is nouw precies het verschil tussen de qtek 2020 en de qtek s100?
Is dit nu echt een vraag wat je zelf niet kan opzoeken?

Qtek 2020:
http://www.pdashop.nl/product/11430

Qtek S100/MDA Compact/Magician:
http://www.pdashop.nl/product/15495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:26:
ik vraag me echt af waar je deze info vandaan hebt. Er zijn 4 delen groot en op google (JA, ALWEER) is ook e.e.a. te vinden en JA, als je goed had gelezen, dan had je kunnen weten dat dit supermooie ding WEL deze software heeft...
Op pagina 1 van dit deel is het zelfs terug te vinden, Pffffffffffffff

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Nu online
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 22:02:
Henkes schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:58:
[...]

Bij mij werkt dit dus niet, ik kan nl. bij "My work network" geen twee connections aanmaken met verschillende proxy-instellingen. De ene neemt de instellingen van de ander over. Bij "My ISP" heb ik de Orange MMS instellingen ingevoerd, zoals eerder beschreven in deel 3 en op deze pagina.

Volgens mij kun je zowel bij 'My New Network' als bij "My ISP" kiezen voor "Add a new modem connection" Dit zal een nieuwe (set) configuratie aanmaken met zijn eigen proxy setting.
Ik heb dus 2 nieuwe modem settings gemaakt, de ene om te Wappen en gratis browsen, de ander voor de rest. Volgens het manual zijn de My ISP configuraties voor verbindingen met je operator etc. en de My Work Network voor je prive/werk netwerk configutaties.
Dus je kunt bij My Isp middels Add new modem een tweed configuratie aanmaken met een andere of geen proxy server setting.
Via Advanced -> Programs that automatically connect to the Internet kun je nu de gewenste My ISP configuratie kiezen.

Andy
thnx, loopt als een zonnetje nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 22:31:
[...]

Girotel Online werkt in ieder geval! (Ik heb nog de oude Girotel via internet (https://gto.postbank.nl/GTO), niet mijn.postbank.nl)
Slim idee van je...

Wel klote surfen want je scrolt je een ongeluk, maar in noodgevallen ff kijken is best handig.
Tip: de randen van de frames kun je naar links en naar boven verschuiven dan heb je meer beeld

Thomas
Wauw bestaat dat dan nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.handango.com/P...&catalog=1&topSectionId=0

Free download tweak2s2 lite.
Even installeren dan open je het programma tweaks klik daarna linksonder op tweaks en kies internet tricks
Klik onderin op security en vink de volgende dingen aan

Caching ssl pages
Turn off activex controls
turn of scripting

Dan kun je gewoon online bankieren iig via Binck :-)
Ik mis dan alleen echter nog enkele knoppen bij deze broker, iemand die weet hoe je een java platform kan installeren en dan bedoel ik niet voor de games.

gr Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hadden jullie deze al gezien? een cradle voor ons mda'tje

http://www.mobilefun.co.uk/product/5735.htm
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.