Hmm misschien dat een van jullie mij kan helpen:
Gisteren heb ik mijn eigen HTC toestel gehaald bij T-Mobile, de compact dus.
Nu ben ik vanavond door dit topic heen gegaan en heb de SPB Pocket Plus 2.2 eropgezet samen met een programma dat PocketInformant heet.
Dit beiden op aanraden van een vriend van mij die een MDA II heeft.
Nu was ik even lekker aan 't rommelen met het installeren en configuren van die programma's toen me opviel dat er een uitroepteken bij het netwerkicoontje stond, na erop te klikken zag ik dat ik geen service had.
Na een softe en een harde reset bleef hij maar geen verbinding maken, ik ben ook alle system settings doorgegaan maar daar kon ik alleen een 'voorkeursnetwerk-optie' vinden.
Toen heb ik de T-Mobile klantenservice gebeld om 21:58, die gingen sluiten om 22:00 maar meneer wou me toch nog even te woord staan.
Nadat ik mijn situatie had uitgelegd zei hij heel simpel: ''Het kunnen 2 dingen zijn: namelijk dat het toestel kapot is of de sim-kaart is kapot."
Nu lijkt mij dit erg stug, dus na aanraden van de klantenservice heb ik geprobeerd mijn sim-kaart eruit te halen om vervolgens in een oudere telefoon te proberen, alleen krijg ik die niet eruit...
Ben heel voorzichtig te werk gegaan maar het lukt me simpelweg niet.
Maar waar het op neerkomt, ik kan er niet met mijn verstand bij dat ik het toestel of de sim-kaart heb gesloopt dmv software? Hij heeft voor de rest alleen maar op mijn bureau stilgelegen, met USB-sync kabel erin.
Ik ben atm bezig met de manual die erbij geleverd was maar dat levert tot nu toe ook weinig op.
Elke suggestie is welkom.
edit:
Ik bedacht me net dat ik misschien de netwerkfrequentie (of wat het ook is

) te veranderen van GSM 900 naar 1800 of andersom of iets in die trant, maar ik kan niet bij de optie 'Phone' in de Settings menu omdat hij constant bezig is met het zoeken naar een netwerk.
Ik krijg dan de melding: 'The Phone is busy, please wait 15 seconds and try again.'
Ik ga morgen terug naar de winkel, sta ik in mijn recht om een nieuwe te eisen?
[
Voor 14% gewijzigd door
lxs op 13-02-2005 23:19
]