De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 4]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.035 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monalisa schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:18:
[...]

heb je in settings/connections/beam receive all incoming beams uitgevinkt?
daar heb ik ook een tijdje naar gezocht maar sindsdien werkt mijn belkin ir toetsenbordje perfect
Ja heb ik gedaan, maar het werkt nog steeds niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelmerV
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:15
kraonkel schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:14:
[...]

Hoi henk-wim

Je hoeft helemaal niet te solderen. Ik volg dit topic al een tijdje, er wordt zelfs al gescholden!
Prutsers enzo. Laten praten.Ik zelf heb de autolader besteld bij deshop.nl, met krulsnoer datwel,
Niets gesoldeerd. Uitgeprobeerd en inderdaad laadlampje brandt niet, maar hij laadt wel degelijk als mda voor 100% "vol "is dan brandt de laadlamp wel continu.

Groetjes
Ik heb een autolader voor de motorola ..(blabla).. gekocht en ik heb zoals beschreven stond in eerdere berichten wel gesoldeerd. Koste even wat moeite en tis best wat priegel werk, maar nu doet ie het en mn mda laad gewoon op en het lampje brandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
Ik ben aan het twijfelen tussen de MDA Compact en de SDA, daarom heb ik enkele vragen over de MDA. Zou iemand jullie die misschien kunnen beantwoorden?

1 Kun je met de MDA ook bellen zonder koptelefoontje?
2 Kun je via Bluetooth gewoon internetten en MSN'en?

Alvast bedankt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Razer op 08-02-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Razer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:01:
Ik ben aan het twijfelen tussen de MDA Compact en de SDA, daarom heb ik enkele vragen over de MDA. Zou iemand jullie die misschien kunnen beantwoorden?

1 Kun je met de MDA ook bellen zonder koptelefoontje?
2 Past in de MDA ook een MMC kaartje?
3 Kun je via Bluetooth gewoon internetten en MSN'en?

Alvast bedankt :)
3x Ja is het antwoord.

Het koptelefoontje is een hands-free-set zoals je die bij de meeste gsm's kan aansluiten.
Een MMC heb ik erin geprobeerd, werkt goed.
Via bluetooth kun je internetten via je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
Kan de MDA Compact overweg met een 2 GB SD kaart? Heeft iemand dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys kan je bellen met je bluetooth headset terwijl je aan het navigeren bent met je bluetooth gps ontvanger ?

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 00:43:
Hey guys kan je bellen met je bluetooth headset terwijl je aan het navigeren bent met je bluetooth gps ontvanger ?

Alex
Ja, dat kan. Weet ik uit ervaring. Je MDA kan meerdere BT-verbindingen tegelijk hebben. Je apparaatjes (headset, gps) maar 1 tegelijk natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

De qtek 9090 kan volgens mij wel meerdere bluetooth verbindingen tegelijk, i.t.t. de MDA, maar correct me if I'm wrong.

[ Voor 14% gewijzigd door XKB op 09-02-2005 08:45 ]

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XKB schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 08:45:
De qtek 9090 kan volgens mij wel meerdere bluetooth verbindingen tegelijk, i.t.t. de MDA, maar correct me if I'm wrong.
you're wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Ok :D Met mijn MDA is het me iig nog niet gelukt en met mn 9090 wel.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Correct 'm dan!

Maar ik kan bijvoorbeeld ook met BT internetten (koppeling met PC), en van de headset gebruik maken. Dus meerdere BT apparaten aansturen is geen punt.

[ Voor 37% gewijzigd door sopsop op 09-02-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik weet niet of dit al eerder aan bod is gekomen aangezien ik niet alle berichten gelezen heb van die 100+ pagina's over de MDA compact maar heeft iemand al Linux aan de praat gekregen op dit apparaat? Zelf ben ik zeer tevreden met mijn MDA compact en WM2003 maar vanwege mijn studie zou ik toch graag weten of het mogelijk is. Eerder heb ik wel linux draaiend gekregen op mij Dell Axim X5 Performance. Het is toch makkelijker om iets zelf te maken voor een Linux systeem dan voor een Windows systeem. Ik ben voor mijn studie (geneeskunde) bezig met een mobiel ECG (electro cardio gram) apparaat en wil dat dan eigenlijk op mijn MDA kunnen gebruiken... Heeft 1 van jullie Linux al draaiend op zijn MDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Volgens mij moet het gewoon mogelijk zijn, het OS zal wel ergens te downloaden zijn

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op maandag 07 februari 2005 @ 13:09:
Wat denken jullie, zal orange erg van prijzen gaan verschillen met t-mobile?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
T-Mobile abonnement met toestel
T-Mobile MDA Compact i.c.m.

1 jarig      2 jarig
 Relax 50      € 339,95    € 259,95  

Relax 100    € 299,95    € 189,95  

Relax 150    € 259,95    € 99,95  

Relax 200    € 209,95    € 0,00  

Relax 300    € 109,95    € 0,00  

Relax 400    € 9,95    € 0,00  

Relax 500    € 0,00    € 0,00  

Relax 750    € 0,00    € 0,00  

Relax 1000    € 0,00    € 0,00  

Relax 1500    € 0,00    € 0,00

edit/
En de topictitel zal moeten worden aangepast: De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/SPV M500)
Bij verlenging van mijn Abo bij T-mobile was hij gratis bij Relax 50 voor 2 jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Underworld schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:44:
Volgens mij moet het gewoon mogelijk zijn, het OS zal wel ergens te downloaden zijn
Ik heb op een forum gelezen dat iemand het erop had gezet, maar er weer vanaf had gegooid, omdat het bellen niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:09:
[...]

Bij verlenging van mijn Abo bij T-mobile was hij gratis bij Relax 50 voor 2 jaar :P
Lekkere interessante post :?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:35:
[...]

Lekkere interessante post :?
/off-topic/

Zucht,

Er zijn genoeg mensen die nog geen MDA hebben en het wellicht prettig vinden om te weten dat je een goede deal kan krijgen op dit toestel bij verlenging. Als jij dit soort mededelingen vervelend vindt, reageer dan gewoon niet en lees er lekker over heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:39

SaN

Ik heb niet alle posts hier gelezen, maar ik sta op het punt om deze mda te kopen icm een 2 jarig t-mobile 200 abonnement. ik vroeg me alleen af of er nou ook sprake was van kpn die iets met deze pda ging doen. Ook vraag ik me af of deze pda niet al een beetje oud is om er voor 2 jaar aan vast te zitten. is het misschien verstandiger om wat geld bij te leggen en een 1 jarig abonnement te nemen. ik wil dus in ieder geval wel een abonnement.
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-06 19:12
Hoi

Ik zie op bv marktplaats.nl dat er mda-compacts verkocht worden, moet iedereen zelf weten natuurlijk, maar blijft dan niet jouw abonnementsnummer zichtbaar?
Ik heb mijne met abonnement maar gebruik daarvoor nog de "oude"telefoon. In de mda zit mn prepaid t-mobile sim-kaart. Maar mijn 'abo-nummer' blijft erin staan. Al diverse malen hard reset moeten geven, het nummer blijft, zal wel met sim-lock te maken hebben. Is dat zo?
O, en n waarschuwing, ik heb mn mda al paar keer laten stuiteren, zitten al wat deukjes in. Maar vandaag viel hij op n grasveld, was met de hond wandelen.Pas 2 uur later merkte ik dat mn sd-card weg was. Snel terug en zoeken gelukkig weer gevonden. Dus als hij valt, ff checken of 't kaartje er nog in zit.

Groetjes

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:01:
[...]

/off-topic/

Zucht,

Er zijn genoeg mensen die nog geen MDA hebben en het wellicht prettig vinden om te weten dat je een goede deal kan krijgen op dit toestel bij verlenging. Als jij dit soort mededelingen vervelend vindt, reageer dan gewoon niet en lees er lekker over heen.
Hier is al allemenselijk veel over gepraat. Maak dan 'n appart topic ofzo met prijzen voor de MDA-compact/ S100/ SPV M500. En ik stoorde me vooral aan die lompe smile op 't eind!! En om zo'n deal te krijgen als die jij hebt gekregen moet je aan dit voldoen en al zoveel jaar lid zijn van T-mobile en blablablablabla dus dat interesseert niemand

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 09-02-2005 19:20 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ik heb mijn e-mail ingesteld op mijn mda. Ik kan nu mail ontvangen en versturen van mijn casema account. Ik krijg alleen bij ontvangen e-mails de zender en onderwerp. Het mailtje zelf krijg ik niet te zien. Moet ik dit ergens instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sander-sp schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:04:
Ik heb niet alle posts hier gelezen, maar ik sta op het punt om deze mda te kopen icm een 2 jarig t-mobile 200 abonnement. ik vroeg me alleen af of er nou ook sprake was van kpn die iets met deze pda ging doen. Ook vraag ik me af of deze pda niet al een beetje oud is om er voor 2 jaar aan vast te zitten. is het misschien verstandiger om wat geld bij te leggen en een 1 jarig abonnement te nemen. ik wil dus in ieder geval wel een abonnement.
alvast bedankt.
Over de geruchten dat KPN deze mobiel/ pda ook gaat uitbrengen heb ik idd ook weleens wat gelezen. Maar of dit nu werkelijk waar is en wanneer dan weet ik niet. Ik weet wel dat Orange binnenkort met hun versie van de Qtek S100/ MDA-compact uitkomt, namelijk de SPV M500! Natuurlijk is en blijft zo'n apparaat altijd handig. Maar je weet natuurlijk noooooooit wat er volgend jaar weer allemaal voor extra functies in 'n pda zitten! (ik zeg maar zoiets als: gratis tv-functie/ veel betere camera/ beter scherm/ speciale ingang voor bv. je fotocamera en verzin zo maar alles wat je wilt) Over een jaar is de markt al veeeeel verder met dit soort features! Bij een 1 jarig 200 abbo kost hij nog 209,95 (bron t-mobile.nl) en dat vind ik wel aardig duur. Dus ja als jij die prijs overhebt voor een toestel bij een 1 jarig abbo dan zou ik 't zeker wel doen, omdat er over 1 jaar heus wel weer hypermoderne shizzlemobieltjes/ pda's zijn!!!!! Als je dit geld er niet voor over hebt zul je er over 1 jaar nog steeds hipjes bijlopen met je MDA-compact hoor!

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 09-02-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

CLB schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:16:
[...]

Over de geruchten dat KPN deze mobiel/ pda ook gaat uitbrengen heb ik idd ook weleens wat gelezen. Maar of dit nu werkelijk waar is en wanneer dan weet ik niet. Ik weet wel dat Orange binnenkort met hun versie van de Qtek S100/ MDA-compact uitkomt, namelijk de SPV M500! Natuurlijk is en blijft zo'n apparaat altijd handig. Maar je weet natuurlijk noooooooit wat er volgend jaar weer allemaal voor extra functies in 'n pda zitten! (ik zeg maar zoiets als: gratis tv-functie/ veel betere camera/ beter scherm/ speciale ingang voor bv. je fotocamera en verzin zo maar alles wat je wilt) Over een jaar is de markt al veeeeel verder met dit soort features! Bij een 1 jarig 200 abbo kost hij nog 209,95 (bron t-mobile.nl) en dat vind ik wel aardig duur. Dus ja als jij die prijs overhebt voor een toestel bij een 1 jarig abbo dan zou ik 't zeker wel doen, omdat er over 1 jaar heus wel weer hypermoderne shizzlemobieltjes/ pda's zijn!!!!! Als je dit geld er niet voor over hebt zul je er over 1 jaar nog steeds hipjes bijlopen met je MDA-compact hoor!
Ja h\je hebt gelijk, ik zie nu dat het 209 euro is, ik dacht zelf eigenlijk 80, ik weet ook niet waarom 8)7. dit vind ik inderdaad te veel geld, ik denk er nu over om een relax 300 abonnement van 1 jaar te nemen, ben ik iets goedkoper uit, en ik heb wat extra belminuten. ik denk er nog even over, ik vind trouwens die zwarte van orange wel mooier dan de zilvere van t-mobile. is orange qua bereik beter of slechter dan T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:44
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:00:
Morgen komt een koerier van T-mobile naar mijn werk om mijn MDA om te ruilen voor een nieuw exemplaar. Had vanaf het begin al 2 kapotte pixels in mijn scherm. Direct melding van gemaakt maar omruilen kon nog niet omdat ze geen MDA's meer hadden. Inmiddels dus wel.

Zojuist een full backup gemaakt mbt ActiveSync. Als ik die nou terugzet, heb ik dan daarmee alles zoals het nu is? Dus incl gemaakte pairs, aangemaakte verbindingen, photo-contacts, etc? En gaat ActiveSync straks niet zeuren, als ik een backup wil terugzetten op een andere telefoon dan degene waarvan de backup is gemaakt?

Wel top-service van T-mobile he!
Mooie service ja!
Wacht al meer dan een maand op een nieuw toestel, tot heden nog niets gehoord. :(
Mijn toestel had ook een dode pixel, software liep 5 keer per dag vast en speaker werkte niet met bellen.

Ben benieuwd hoelang ik nog moet wachten...

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sander-sp schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:29:
[...]
Ja h\je hebt gelijk, ik zie nu dat het 209 euro is, ik dacht zelf eigenlijk 80, ik weet ook niet waarom 8)7. dit vind ik inderdaad te veel geld, ik denk er nu over om een relax 300 abonnement van 1 jaar te nemen, ben ik iets goedkoper uit, en ik heb wat extra belminuten. ik denk er nog even over, ik vind trouwens die zwarte van orange wel mooier dan de zilvere van t-mobile. is orange qua bereik beter of slechter dan T-mobile?
Totaalprijs 1 jarig 200 abbo = 12 x 26,50 + 209,95 = 527,95
Totaalprijs 1 jarig 300 abbo = 12 x 35,50 + 109,95 = 535,95

Een 1 jarig 300 abbo is dus niet goedkoper, maar enkele (lees: 8 euro) euro's duurder! Je hebt dan bij elkaar wel 1200 minuten meer in dat jaar dus daarvoor zou ik 't niet laten. Als je nu een mobiel hebt die gewoon goed werkt en niet perse een mobiel hoeft aan te schaffen zou ik gewoon even wachten totdat de Orange SPV M500 uitkomt. T-mobile en Orange hebben gewoon allebei een goede dekking dus daarvoor zou ik 't ook niet laten om even te wachten!?

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/toestellen/mda-compact.gifAfbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/toestellen/Orange_SPV_M500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

CLB schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:03:
[...]

Totaalprijs 1 jarig 200 abbo = 12 x 26,50 + 209,95 = 527,95
Totaalprijs 1 jarig 300 abbo = 12 x 35,50 + 109,95 = 535,95

Een 1 jarig 300 abbo is dus niet goedkoper, maar enkele (lees: 8 euro) euro's duurder! Je hebt dan bij elkaar wel 1200 minuten meer in dat jaar dus daarvoor zou ik 't niet laten. Als je nu een mobiel hebt die gewoon goed werkt en niet perse een mobiel hoeft aan te schaffen zou ik gewoon even wachten totdat de Orange SPV M500 uitkomt. T-mobile en Orange hebben gewoon allebei een goede dekking dus daarvoor zou ik 't ook niet laten om even te wachten!?

[afbeelding][afbeelding]
Potverdorie ik moet toch echt eens leren lezen, maar voor 8 euro meer is de keuze tussen de twee 1 jarige abonnementen snel gamaakt. nu de keuze tussen het 2 jarige abonnement incl gratis mda of 1 jaarig relax 300 abonnement. is er trouwens al iets van een datum bekend over de uitgave van die orange mda? of nog helemaal niks. misschien kan er iemand een schatting maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdkraker
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 22:11
Ik probeer via alle tutorials die er zijn internet op mijn mda te krijgen, helaas zonder succes. Ik kan wel perfect syncen via bluetooth (de verbinding is er dus) maar hij probeert steeds GPRS op te starten en maakt vervolgens geen verbinding als ik dit cancel

iemand suggesties.. ? 8)7

oh ja... mijn pc hangt achter een router, maakt dit nog uit ?

[ Voor 11% gewijzigd door rdkraker op 09-02-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Laatst online: 28-07-2022
rdkraker schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:33:
Ik probeer via alle tutorials die er zijn internet op mijn mda te krijgen, helaas zonder succes. Ik kan wel perfect syncen via bluetooth (de verbinding is er dus) maar hij probeert steeds GPRS op te starten en maakt vervolgens geen verbinding als ik dit cancel

Heel kort: Nee

maakt niets uit ivm werking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdkraker
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 22:11
maar waarom lukt t dan niet ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sander-sp schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:31:
[...]
Potverdorie ik moet toch echt eens leren lezen, maar voor 8 euro meer is de keuze tussen de twee 1 jarige abonnementen snel gamaakt. nu de keuze tussen het 2 jarige abonnement incl gratis mda of 1 jaarig relax 300 abonnement. is er trouwens al iets van een datum bekend over de uitgave van die orange mda? of nog helemaal niks. misschien kan er iemand een schatting maken?
Ahjoh ik lees wel voor je! Heb toch niks te doen! Hmm geen idee over die datum van de Orange SPV M500. K weet wel dat de Orange SPV M2000 (dat is de T-mobile MDA III versie) 3 maart wordt gereleased, dus misschien ook wel de Orange SPV M500 dan, maar dat is alleen maar giswerk! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch gek dat zoiets 'basics' als anoniem bellen, niet met de MDA kan he. Ik heb het tenminste nog nergens kunnen vinden en ook hier lijkt niemand het te weten.

En dan bedoel ik niet #31# voor het nummet zetten he. Maar echt in een menu kiezen dat bij het volgende belletje je nummer niet moet worden meegezonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Hebben meerdere mensen last van dat "Pocketmuic" traag reageert als je van nummer switcht of dat je het nummer "doorspoeld" (klikken op de tijdbalk).
Wat kan ik doen dat ie gewoon meteen reageert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:57

Hoicks

Techno!

Ik heb mezelf een carkit gefabriceerd die behoorlijk doet wat ik wil. Ik heb een Autolader -> USB waarmee ik de MDA in de auto oplaad, en een paar passieve walkman speakers in m'n auto weggewerkt. Ik kan behoorlijk goed handsfree bellen, alleen is het geluid nog net te zacht. Filmpjes en MP3's komen veel harder door de line-out van het ding.

Is er een manier om het volume van de telefoon omhoog te tweaken zodat ik nog net iets beter geluid heb? Wellicht een register waarde ofzo?

Ik zie in het register diverse waardes waaronder ook callerid (wellicht kun je als je die laatste aanpast anoniem bellen).

[ Voor 14% gewijzigd door Hoicks op 09-02-2005 23:42 ]

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:12:
Toch gek dat zoiets 'basics' als anoniem bellen, niet met de MDA kan he. Ik heb het tenminste nog nergens kunnen vinden en ook hier lijkt niemand het te weten.

En dan bedoel ik niet #31# voor het nummet zetten he. Maar echt in een menu kiezen dat bij het volgende belletje je nummer niet moet worden meegezonden...
Er is een menu instelling daar voor

oke klik op start, settings, phone, services, call forwarding

daar kan je het in stellen

ik hoop dat je dat bedoeld

~Gr~

Dan toch gelijk een vraag; zijn er mensen die al een BT carkit gebruiken ?

Verwijderd

xvanwaart schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:51:
Ik weet niet of dit al eerder aan bod is gekomen aangezien ik niet alle berichten gelezen heb van die 100+ pagina's over de MDA compact maar heeft iemand al Linux aan de praat gekregen op dit apparaat? Zelf ben ik zeer tevreden met mijn MDA compact en WM2003 maar vanwege mijn studie zou ik toch graag weten of het mogelijk is. Eerder heb ik wel linux draaiend gekregen op mij Dell Axim X5 Performance. Het is toch makkelijker om iets zelf te maken voor een Linux systeem dan voor een Windows systeem. Ik ben voor mijn studie (geneeskunde) bezig met een mobiel ECG (electro cardio gram) apparaat en wil dat dan eigenlijk op mijn MDA kunnen gebruiken... Heeft 1 van jullie Linux al draaiend op zijn MDA?
op www.planet.nl/planetdownload staat het volgende:

Om nog maar even bij Linux te blijven: het Familiar Project streeft naar Linux op een PDA. Het project loopt al een tijdje, en de huidige 0.8 release doet het aardig op de meeste iPAQs. Deze Linux-versie is gebaseerd op Debian, en de meeste programma's voor deze distro moeten ook op je PDA werken. Een ander - zeer pril wat de nieuwste iPod betreft - project is het iPodLinux Project. Op de oudere iPods kun je kiezen of je Linux of de originele software wilt laden. (~ 15 Mb)

http://familiar.handhelds.org/
http://www.ipodlinux.org/Main_Page

Misschien heb je er iets aan. Succes ermee!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:06

oZy

Zo.. mijn setup ziet er nu als volgt uit;Ik heb voor zowel de MDA als voor de GPS een autolader, maar gebruik vooral die voor de MDA. GPS laad ik thuis wel op. Ik gebruik nu tijdelijk een oude iPaq zuignap carmount (90 graden gedraaid, anders pastie niet :Y)) totdat ik een Brodit actieve houder heb + proclip. Het hele zwikje werkt prima samen trouwens.

Ik heb nog een vraagje mbt de Adapt Screenprotector. Ik heb dus een poging gedaan deze netjes erop te krijgen, maar uiteraard zaten er 3 stofdeeltjes onder, met zo'n klein luchtbelletje. Dus ik denk, ff optillen en voorzichtig wel halen met plakband.. maar nee, kreeg er alleen maar meer voor terug :( Nu wil ik hem dus afwassen en een nieuwe poging wagen, maar hoe maak je dat ding in hemelsnaam schoon? Alleen heet water erover? Want inmiddels heb ik een partial thumbprint op de plakkant staan :| en dat krijg je daar never mee weg. En hoe droog je hem na het wassen zonder dat er weer opnieuw stof op dwarrelt?

Verwijderd

NanMac schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:38:
FF een intro:

Na 5 jaar Palm Vx de wereld van Pocket PC binnen gestapt Geconnect met mijn iMac 1.25 17" usb 2.0 met interne bluetooth. Via Pocketmac

Via de zoekfunctie geen treffers op pocketmac.

Heb nog een paar probleempjes:

Avantgo activeren Ik kan via pocketmac namelijk niets instellen en de MDA heeft avandgo in de internet browser zitten. Tipje hoe ik weer mijn nieuws kan lezen?

Heb geprobeerd de nieuwste versie te instaleren maar pocketmac kon geen CAB file finden.

Verbinden via bluetooth om te internetten hoe stel je dit in.

Begin zo langzamerhand te denken dat ik de enige ben met deze combinatie.
Ai, ai. Mac en MDA....

Ik heb ook een Mac (Powerbook G4 van me werk) en een MDA.

Om te syncen kun je ook the Missing Sync gebruiken. Geen idee of die ook syncen met je Avantgo mogelijk maakt...

Maar alternatieven zijn er zat: gewoon surfen naar MDA sites...

Bluetooth, Mac en MDA is ook een crime. Ik kon wel verbinding krijgen, krijg ook een hele lijst met zaken die de MDA volgens m'n G4 ondersteund, maar als ik files wil browsen gaat het al mis: geen verbinding.

En ja: helaas is alles wat tussen Mac en MDA gebeurt is zo brak als het maar zijn kan. :(

Als je dus afhankelijk bent van je PDA/Telefoon, en je hebt alleen maar een Mac, dan raadt ik je ernstig aan om weer snel een Palm te kopen.

In jouw geval zou ik zeggen: ruil je MDA om voor een Treo...

Zelf heb ik godzijdank ook een paar PC's en ik sync gewoon met Outlook 2003 etc...

Suc6 & sterkte...

• kraonkel
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 00:11:
[...]

Er is een menu instelling daar voor

oke klik op start, settings, phone, services, call forwarding

daar kan je het in stellen

ik hoop dat je dat bedoeld

~Gr~

Dan toch gelijk een vraag; zijn er mensen die al een BT carkit gebruiken ?
Een kleine correctie moet zijn start, settings, phone, services, en dan caller id.

Verwijderd

kraonkel schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:20:
[...]

Een kleine correctie moet zijn start, settings, phone, services, en dan caller id.
Aargh... ik ben zeker blind aan het worden... |:(

Bedankt! :)

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:15
Wie gebruikt trouwens Avantgo met zijn MDA compact? Ik krijg steeds een foutmelding als ik probeer the synchen met het bericht account locked gebeuren.

Wat mij wel opgevallen is is dat ik eigenlijk niet zonder mijn MDA meer kan, het is gewoon echt een super apparaat, i love my MDA compact :>

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:25

MaDLiVe

.-Observer-.

Zijn er toevallig foto's waarbij de MDA naast een gewone telefoon ligt? Volgens mij is hij namelijk best klein.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
Ik heb nog een vraagje m.b.t. de MDA Compact. In welke taal is het OS? En is er Nl'se T9?

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Razer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:58:
Ik heb nog een vraagje m.b.t. de MDA Compact. In welke taal is het OS? En is er Nl'se T9?
Lees het topic eens door man. (engels en nee)

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
boppert schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:42:
[...]

Lees het topic eens door man. (engels en nee)
Misschien bij de versie van orange O-)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• CLB
  • Niet online

CLB

MaDLiVe schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:04:
Zijn er toevallig foto's waarbij de MDA naast een gewone telefoon ligt? Volgens mij is hij namelijk best klein.
Ik heb zelf een SE K700i en heb twee (helaas kartonnen) versies van de MDA-compact en de MDA III. Ik wacht zelf op de SPV M500 van Orange dus vandaar. Maar ze zijn wel precies even groot en zien er 't zelfde uit als de echte modellen. Dus ik heb toch wat foto'tjes gemaakt!

Foto van SE K700i, MDA-compact en MDA III naast elkaar
Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL905/3217021/6569746/84811164.jpg

Foto van SE K700i en MDA-compact naast elkaar
Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL905/3217021/6569746/84811174.jpg

Foto van SE K700i die op een MDA-compact ligt
Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL905/3217021/6569746/84811193.jpg

De MDA-compact is dus helemaal niet groot en dus zeer (MDA)COMPACT :P

EDIT: ik heb nog wat foto's gevonden waarop je kan zien dattie erg klein is

MDA-compact naast een SE T630
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/magician/live01.jpg

MDA-compact naast een SE T630
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/magician/live05.jpg

MDA-compact naast een casettebandje
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/magician/live06.jpg

Wil je je MDA-compact als webcam gebruiken? Check: http://www.ppcsg.com/

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 10-02-2005 14:18 ]

• Michel Kalf
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-07 23:01
Reactie op NLBoy

Het trage switchen en doorspoelen bij pocketmusic ging bij mij al beter na de volgende instelling:

Options->Player options->Effects-> Use crossfading effect uitzetten!

Gr,

Mika

• Fraggar
  • Niet online
rdkraker schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:33:

Oplossing:

Start->Settings->Connections->Connections->Tabblad Advanced->Select Networks
Kies daar dan in de eerste dropdown-box bijvoorbeeld voor 'My Work Network'
Kijk dan nog even, door op de edit knop te klikken, of er geen modem staat geinstalleerd. Als er een modem staat geinstalleerd gaat hij daarmee bellen namelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Fraggar op 10-02-2005 14:40 ]

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:04:
[...]

Wil je je MDA-compact als webcam gebruiken? Check: http://www.ppcsg.com/
Heb jij het webcam gebeuren al voor elkaar gekregen? Zoja hoe? Ik heb het gedownload en als ik het wil openen dan doet ie het niet? Als je weet hoe het moet, zou je me(ons) dan willen vertellen hoe het moet?

Dat remote controller werkt trouwens best goed bij mijn Thompson TV. Ik zit 3,5 meter van de tv vandaan en de signalen worden gewoon goed doorgeven. Echt wel wijs gewoon!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:47:
[...]

Heb jij het webcam gebeuren al voor elkaar gekregen? Zoja hoe? Ik heb het gedownload en als ik het wil openen dan doet ie het niet? Als je weet hoe het moet, zou je me(ons) dan willen vertellen hoe het moet?
Ik heb zelf geen MDA-compact. Ik heb deze link uit de laatste post van het MDA III/ Qtek 9090/ SPV M2000 topic gekopieerd. (het was een bericht van 'Dox') Ik dacht misschien kan ik hier wel een paar mensen blij mee maken! Bericht van 'Dox'

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 10-02-2005 14:54 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Als ik mijn SD kaartje uit mijn digitale camera haal waarop dus foto's staan (in .jpeg formaat) en ik deze kaart in mijn MDA steek? Kan ik dan gelijk die foto's bekijken of moet ik dan eerst ook iets doen om te kunnen kijken wat er op die externe SD kaart staat? Want als dat niet hoeft gebruik ik mijn digitale camera gewoon als cardreader. Sluit m'n camera aan op m'n computer (komt dan op mijn computer binnen als: verwisselbare schijf) en dan gooi ik daar gewoon allerlei films / foto's en mp3's op!? Maar kan ik die dan gewoon afspelen of niet??

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:06:
Als ik mijn SD kaartje uit mijn digitale camera haal waarop dus foto's staan (in .jpeg formaat) en ik deze kaart in mijn MDA steek? Kan ik dan gelijk die foto's bekijken of moet ik dan eerst ook iets doen om te kunnen kijken wat er op die externe SD kaart staat? Want als dat niet hoeft gebruik ik mijn digitale camera gewoon als cardreader. Sluit m'n camera aan op m'n computer (komt dan op mijn computer binnen als: verwisselbare schijf) en dan gooi ik daar gewoon allerlei films / foto's en mp3's op!? Maar kan ik die dan gewoon afspelen of niet??
Volgens mij moet dat gewoon werken ja.

Ik had nog een vraagje over een BT GPS muis. Zag er 1 in de aanbieding staan op www.deshop.nl/aanbiedingen.asp van een Adapt BT GPS muis. Iemand al ervaringen met dit specifieke aparaat, of met Adapt producten?

Verwijderd

Foto's op je kaartje in jpg-formaat kun je idd gewoon bekijken zodra je de SD-card in je MDA stopt. Geen extra software voor nodig omdat jpg-viewer onderdeel van Windows is.

Je SD-kaartje speelt voor je MDA dezelfde rol als voor je PC: een verwisselbare schijf. En idd, je kunt dus films vanaf je PC (via je digicam) op het kaartje stoppen. En dat kaartje in je MDA -> filmpje kijken op je MDA.

Iets anders.
Ik vind het erg vervelend dat het volume van mijn telefoon door verschillende applicaties 'bestuurd' wordt. Als ik in Betaplayer het volume laag zet, geldt dat ook voor het geluid als ik word opgebeld. En als ik dat harder zet, dan is het volume van mijn muziek ook heel hard.

Is daar geen oplossing voor? Ik zou eigenlijk willen dat ik, zoals bij mijn vorige telefoon (Nokia), dat ik een aantal profielen maak met daarin alle instellingen vastgelegd: dit volume bij bellen, dat toontje bij een smsje, trillen bij een afspraak, etc.
Bestaat zoiets en heeft iemand er ervaring mee?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 18:06 ]

Verwijderd

Ik heb een probleempje met mijn woordenboek.
Hij maakt iedere keer het woorde we'll en dat kost dus iedere keer een karakter ;)

Maar ik kan in de startpost niets meer vinden over een nederlands t9 woordenboek.
Had iemand dit al getest?

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:50:
[...]

Ik heb zelf geen MDA-compact. Ik heb deze link uit de laatste post van het MDA III/ Qtek 9090/ SPV M2000 topic gekopieerd. (het was een bericht van 'Dox') Ik dacht misschien kan ik hier wel een paar mensen blij mee maken! Bericht van 'Dox'
Die heb ik dus al geprobeerd, en als ik het*.exe bestand die ik dan gedown;oad heb launch, dan krijg ik meteen een foutmelding.

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:49:
[...]

Die heb ik dus al geprobeerd, en als ik het*.exe bestand die ik dan gedown;oad heb launch, dan krijg ik meteen een foutmelding.
Hmm geen idee wat dat zou kunnen zijn. Ik dacht iets 'unieks' te hebben gevonden, maar nu werkt 't niet dus tsjaa dat is ook niet echt bepaald super. Ik zal nog even navraag doen

• Fraggar
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:49:
Ik heb een probleempje met mijn woordenboek.
Hij maakt iedere keer het woorde we'll en dat kost dus iedere keer een karakter ;)

Maar ik kan in de startpost niets meer vinden over een nederlands t9 woordenboek.
Had iemand dit al getest?
Dat probleem heb ik ook. Als je het woord 'wel' typt dan komt er vanzelf 'we'll' te staan. Als je dan 1 of zelfs 2 letters 'l' weer wist met backspace staat er wel weer gewoon 'wel'.
Raar bugje is het volgensmij :)

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Iemand die ook email gebruikt????

Bij het ontvangen van een mailtje krijg ik alleen de afzender en het onderwerp maar het mailtje zelf niet. Kan ik dit instellen?

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 08:09
Duke Nukem 3D voor de Pocket PC, draait erg lekker op de MDA Compact (50+ fps) :)

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Dat kan allemaal prima, alleen gaat het stukken trager als je het vergelijkt met overzetten via een cardreader.

• decipherer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:26
Fraggar schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:56:
[...]

Dat probleem heb ik ook. Als je het woord 'wel' typt dan komt er vanzelf 'we'll' te staan. Als je dan 1 of zelfs 2 letters 'l' weer wist met backspace staat er wel weer gewoon 'wel'.
Raar bugje is het volgensmij :)
Start -> settings -> input -> word completion -> 'Replace text as you type' uitvinken, dan doet die dat niet meer

De beste ideeën komen als je bezig bent.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:25

MaDLiVe

.-Observer-.

Hij is echt klein. Beetje jammer dat de orange versie er nog niet is. Ga morgen proberen mijn d500 terug te brengen en kijken of ik dan later de orange mda kan halen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Hans123
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
Weet iemand hoe ik een icon kan verwijderen van mijn MDA Compact?

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:37

justifire

Shut up and squat !!

Als antwoord op ALOE

Heb exact dezelfde muis 2 weken geleden op ebay gekocht voor 100 euro inc verzendkosten.
Nieuw in doos, alleen heet hij daar NEMERIX 16ch bluetooth receiver.
Had hem binnen 3 dagen binnen en hij werkt als een zonnetje.
Zou dus eerst een kijken op ebay.com en dan wereldwijd zoeken.
Moest er zelf op bieden, maar als je zo die 100 euro aanhoud dan win je wel (volgens mij bied die shop zelf ook en die stopt bij 95 euro)
Scheelt je toch mooi 30 euro.
Zit trouwens een usb autolader bij, dus als je je mda kabeltje mod dan kan je zowel je gps als je mda opladen.

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 11-02-2005 22:30 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Hans123 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:10:
Weet iemand hoe ik een icon kan verwijderen van mijn MDA Compact?
Ik heb ook wel eens een irritant icon overgehouden na een uninstall. Gewoon explorer (of Resco File Explorer) gebruiken en naart start>programs en dan het icoontje keihard deleten?

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Mika schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:39:
Reactie op NLBoy

Het trage switchen en doorspoelen bij pocketmusic ging bij mij al beter na de volgende instelling:

Options->Player options->Effects-> Use crossfading effect uitzetten!

Gr,

Mika
Bedankt! :*)
Die crossfading is wel leuk, maar niet handig als het zo laat allemaal reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Ik heb het nog niet voorbij zien komen.
Ik ben op zoek naar de instellinge voor vodafone voor de Qtek s100 (wat anders).
Voor gprs en mms. Heb zelf al wat geklooit met de instellingen maar het lukt me echt niet. Beetje vaag.

Tevens heb ik vandaag wat gelezen op me werk (BC). Dat de Qtek 9090 en waarschijnlijk de Qtek s100 het ondersteunen om 2 bluetooth verbindingen tegelijkertijd te hebben.

Ik ga dit zelf binnenkort ook testen. De mda 3 kan het ook alleen moet je daar een update voor downloaden die binnekort online komt op de t-mobile site. Binnekort (morgen waarschijnlijk) krijg ik een mail waar ik het zelf vandaan kan halen en dan zal ik het ook wel online zetten.
Als ik het zelf test weet ik het zeker of het werkt.
Ik hou jullie op de hoogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:28:
Dat de Qtek 9090 en waarschijnlijk de Qtek s100 het ondersteunen om 2 bluetooth verbindingen tegelijkertijd te hebben.
Bedoel je dit als in Active Sync via BT èn babbelen door je BT headset?
Dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Laatst online: 13-07-2022
Wat is nou de beste GPS ontvanger waarmee de T-mobile MDA werkt, voor de navigatie?
Kan iemand dat even door laten schemeren

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy

oZy

Tevens heb ik vandaag wat gelezen op me werk (BC). Dat de Qtek 9090 en waarschijnlijk de Qtek s100 het ondersteunen om 2 bluetooth verbindingen tegelijkertijd te hebben.
Ik ga dit zelf binnenkort ook testen.
Ik gebruik mijn MDA compact in de auto met een bluetooth carkit en bluetooth gps muis zonder problemen tegelijk.
De mda 3 kan het ook alleen moet je daar een update voor downloaden die binnekort online komt op de t-mobile site. Binnekort (morgen waarschijnlijk) krijg ik een mail waar ik het zelf vandaan kan halen en dan zal ik het ook wel online zetten. Als ik het zelf test weet ik het zeker of het werkt.
De bluetooth patch van Qtek is al een tijdje beschikbaar en werkt ook op de MDA3.
DaFileFather schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:26:
Wat is nou de beste GPS ontvanger waarmee de T-mobile MDA werkt, voor de navigatie?
Kan iemand dat even door laten schemeren
De polulairste (en voor zover ik weet goedkoopste) is de Rikaline 6090 (ook bekend als TFAC BT-30 en Leadtek 9537). Deze kost zo'n € 99 en werkt prima. Ik heb em nog niet netjes kunnen monteren in m'n auto, en hij ligt nu tijdelijk dus los in het vakje onder de hendel van m'n handrem... en heb een stabiele fix van zo'n 7 tot 9 sats!

Kijk ook even op Het pocketpcclub.nl forum waar veel GPS hardware besproken wordt!

[ Voor 36% gewijzigd door oZy op 11-02-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneiter Ar
  • Laatst online: 29-04 17:26
Diamond AT schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:54:

Bij het ontvangen van een mailtje krijg ik alleen de afzender en het onderwerp maar het mailtje zelf niet. Kan ik dit instellen?
bedoel je gewoon in de outlook kloon op je mda?

hier klik ik gewoon op het mailtje en dan opent ie de " body"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:54:

Standaard wordt het volgende gedownload
-afzender mailadres+naam
-onderwerp
-tekstuele body

Het kan zijn dat je mailtjes in HTML-format worden verzonden (of RTF?) en dat pocket-outlook dat als attachment ziet. Attachments worden standaard niet meteen mee-gedownload. Wanneer je dat wil open je het mailtje en selecteer je 'mark for download' ofzoiets. Dan wordt het volledige bericht gedownload. Probeer het eens: misschien dat dat de oplossing is. Beter is natuurlijk om tekst-only-mailtjes te versturen...

@DaFileFather
Ook ik heb de Leadtek 9537 en deze bevalt mij heel goed. Meestal zo'n 9 satellieten tegelijk: ruim voldoende om goed te navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De qtek s100 is binnenkort leverbaar bij kpn, je kan er al op inschrijven op kpn.com.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:17:
De qtek s100 is binnenkort leverbaar bij kpn, je kan er al op inschrijven op kpn.com.
:)
Hebbie een linkje, kan nix vinden.. :'(

/gevonden
http://www.kpn.com/kpn/show/id=762986/sc=7827bb

[ Voor 17% gewijzigd door vacuumcleaner op 11-02-2005 11:38 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Laatst online: 13-07-2022
@Ozy en @Henk-Wim .. thnx

Het wordt dus de Rikaline Bluetooth GPS 6030 _/-\o_
edit:
ik bedoel de Leadtek 9537 Bluetooth GPS High Sens.
maar helaas tijdelijk uitverkocht bij deshop.nl ... :O

[ Voor 42% gewijzigd door DaFileFather op 11-02-2005 12:47 ]

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:54:
[...]

Volgens mij moet dat gewoon werken ja.

Ik had nog een vraagje over een BT GPS muis. Zag er 1 in de aanbieding staan op www.deshop.nl/aanbiedingen.asp van een Adapt BT GPS muis. Iemand al ervaringen met dit specifieke aparaat, of met Adapt producten?
Er ligt een pakje op me te wachten met dit specifieke apparaat :)
Ga van het weekend even testen en dan laat ik weet hoe ie bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jammer dat KPN gewoon de Qtek S100 uit gaat geven. Ik zou wel een KPN-branded S100 gehad willen hebben. Een groene ofzo :9

Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL905/3217021/6569746/84930792.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 11-02-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy

oZy

DaFileFather schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:37:
@Ozy en @Henk-Wim .. thnx

Het wordt dus de Rikaline Bluetooth GPS 6030 _/-\o_
edit:
ik bedoel de Leadtek 9537 Bluetooth GPS High Sens.
maar helaas tijdelijk uitverkocht bij deshop.nl ... :O
Stuur em even een mailtje dan weet je precies wat er beschikbaar is en wanneer het leverbaar is, erg goeie service daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oZy schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:52:
[...]

Stuur em even een mailtje dan weet je precies wat er beschikbaar is en wanneer het leverbaar is, erg goeie service daar!
Koop je'm toch ergens anders? Die wordt overal verkocht.

Weet iemand btw hoe je de accu van de Leadtek kunt verwisselen? Ik weet niet hoe het kapje eraf moet. Ik 'push' aan de korte kant en kan het klepje dan een klein beetje optillen door het om te buigen, maar verder lukt niet, bang dat hij breekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand een probleem met syncen via usb??
Tot vorige week deed hij het perfect, maar sindsdien ineens wil hij niet meer connecten.
Laden doet hij wel, maar blijft hangen met connecten.
een soft-reset heeft niet het gewenste resultaat. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Ik heb het nog niet voorbij zien komen.
Ik ben op zoek naar de instellinge voor vodafone voor de Qtek s100 (wat anders).
Voor gprs en mms. Heb zelf al wat geklooit met de instellingen maar het lukt me echt niet. Beetje vaag.
Iemand hier iets op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:10:
Heeft er nog iemand een probleem met syncen via usb??
Tot vorige week deed hij het perfect, maar sindsdien ineens wil hij niet meer connecten.
Laden doet hij wel, maar blijft hangen met connecten.
een soft-reset heeft niet het gewenste resultaat. :?
Hardreset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan al je data kwijt zijn? Zou niet mijn keus zijn.

Om terug te komen op de vraag. Op mijn laptop heb ik ook hetzelfde probleem, op mijn normale systeem sync't ie wel gewoon, maar de laptop wil maar niet. Nou staat er wel bij de active sync opties alleen mijn normale systeem vermeld. En niet mijn laptop. Terwijl dat eerst wel gewoon ging (met guest account). Beetje vaag allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:46:
[...]

En dan al je data kwijt zijn? Zou niet mijn keus zijn.

Om terug te komen op de vraag. Op mijn laptop heb ik ook hetzelfde probleem, op mijn normale systeem sync't ie wel gewoon, maar de laptop wil maar niet. Nou staat er wel bij de active sync opties alleen mijn normale systeem vermeld. En niet mijn laptop. Terwijl dat eerst wel gewoon ging (met guest account). Beetje vaag allemaal...
Je kunt niet syncen met een guest account, je kunt wel een relationship met een 2e PC aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik zie dat je ook een bleutooth usb dongle kan kopen, zodat je via je pc draadloos kunt internetten, syncen enz enz. nou zie ik ook dat er dongles zijn met een bereik van 100 mtr, kan de Qtek s100 dit ook aan? of gaat deze maar tot 10 mtr? heeft er al iemand ervaring met deze dingen icm de Qtek s100? Kortom is het het geld waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA.. het is ze geld waar Sander!
Ik heb er hier zelf een van klasse10meter (sitecom) en hiermee kan ik in heel me huis en in de tuin internetten!!

Let wel even op dat je niet zo'n goedkoop merkeloos ding koopt.. daar zijn nogal diverse verhalen over.. en het slechte bereik!

Beetje goede usb dongle ben je misschien €30,- maar het is zeker het geld waard ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een PROBLEEM!!!!

Ik heb een Bluetooth GPS, de TFAC BT30(ook wel Rikaline 6030). En vandaag deed ie het opeens niet meer. Kwam erachter dat de accu zwak was, dus ik dacht plug het wel aan de autolader tijdens het navigeren. Maar nog steeds geen ontvangst en het rode lampje brandde ook niet dus hij wordt dan niet opgeladen. Dacht eerst dat de autolader kapot was, maar toen ik hem thuis aan de lader hing deed ie het ook niet.
IS IE NOU KAPOET??? :( Of weten jullie hier wat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:22:
JA.. het is ze geld waar Sander!
Ik heb er hier zelf een van klasse10meter (sitecom) en hiermee kan ik in heel me huis en in de tuin internetten!!

Let wel even op dat je niet zo'n goedkoop merkeloos ding koopt.. daar zijn nogal diverse verhalen over.. en het slechte bereik!

Beetje goede usb dongle ben je misschien €30,- maar het is zeker het geld waard ! :)
En heeft de Qtek s100 ook een bereik van 100 mtr of is het zinloos om zo'n dongle te kopen (die waarschijnlijk ook wat duurder is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MDA Compact heeft (ff uit mijn hoofd) 40 meter Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:25:
Ik heb een PROBLEEM!!!!

Ik heb een Bluetooth GPS, de TFAC BT30(ook wel Rikaline 6030). En vandaag deed ie het opeens niet meer. Kwam erachter dat de accu zwak was, dus ik dacht plug het wel aan de autolader tijdens het navigeren. Maar nog steeds geen ontvangst en het rode lampje brandde ook niet dus hij wordt dan niet opgeladen. Dacht eerst dat de autolader kapot was, maar toen ik hem thuis aan de lader hing deed ie het ook niet.
IS IE NOU KAPOET??? :( Of weten jullie hier wat op?
Brand het blauwe lampje wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sander-sp schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:28:
[...]

En heeft de Qtek s100 ook een bereik van 100 mtr of is het zinloos om zo'n dongle te kopen (die waarschijnlijk ook wat duurder is)
De Qtek heeft een bereik van 10 meter als ik 't goed heb gelezen. Maar ik zou gewoon een dongle kopen die tot 100 meter bereik heeft hoor (en qua prijs hoef je 't niet te laten, want deze 100 meter dongles kosten maar paar euro meer dan een 10 meter dongle. [Ikzelf heb een Trust BT 180 100 meter class I adapter]) Je weet nooit wat er allemaal op de markt gaat komen. Binnenkort zullen er heus wel apparaten komen die tot 100 meter BT ondersteunen dus dan kan je 'm daar ook alvast voor gebruiken. En een bereik van 100 meter (van zo'n dongle) wordt noooooit gehaald. Die 100 meter zou in theorie kunnen worden gehaald in open veld (dus zonder objecten (lees: muren / huizen) ertussen) Maar bij jouw thuis zitten er toch wel muren / plafonds tussen enzo dus 't bereik neemt heel snel af. Neem gewoon een 100 meter BT-dongle en succes verzekerd!!!

EDIT: Ferarriboy zegt 40 meter, dan zal hij 't wel goed hebben!

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 11-02-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:35:
[...]

Brand het blauwe lampje wel?
Ja dat wel. Maar hij vind geen sattelieten omdat den ik de accu te zwak is of niet?
Dus BT zelf doet het wel, alleen opladen en dat groene lampje werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:46:
[...]

Ja dat wel. Maar hij vind geen sattelieten omdat den ik de accu te zwak is of niet?
Dus BT zelf doet het wel, alleen opladen en dat groene lampje werkt niet
Is dat alleen in de auto of doet hij het buiten in de openlucht ook niet?
Kan met je ww-ruit te maken hebben dan.
Overigens bij mijn gps receiver is het zo dat ik hem eerst aan moet zetten en daarna pas op kan laden, anders laad hij op maar verbreekt de verbinding met de satelieten.
Heb het over een Adapt/Nemerix gps.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Ik had nog een vraagje over een BT GPS muis. Zag er 1 in de aanbieding staan op www.deshop.nl/aanbiedingen.asp van een Adapt BT GPS muis. Iemand al ervaringen met dit specifieke aparaat, of met Adapt producten?[/quote]

Ik heb deze BT GPS muis vandaag binnen gekregen en getest. Geweldig. Zelfs binnen met dubbel glas (en slecht weer!!) een snelle fix en ik kan van de kamer naar boven lopen en fix blijft. Heb ik met n CF GPS wel anders meegemaakt. Ik kan deze van harte aanbevelen, temeer omdat je bij deshop.nl een goede service krijgt.

louis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje gekke vraag, maar doet dit mooie speeltje het ook zonder simkaart? Ik wil m eigenlijk alleen als PDA / navigatie systeem gebruiken en de sim in m'n huidige GSM stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 08:34:
Misschien een beetje gekke vraag, maar doet dit mooie speeltje het ook zonder simkaart? Ik wil m eigenlijk alleen als PDA / navigatie systeem gebruiken en de sim in m'n huidige GSM stoppen?
Ja, dat werkt. Kun je'm helemaal gebruiken, behalve qua bellen. Maar 112 doet het dan toch nog wel. Misschien kun je hen bellen en vragen of ze je door willen verbinden naar degene die je echt wil spreken? :)

@dat gepraat over die ADAPT GPS-muis
Volgens mij is het feit dat-ie 16kanaals is niets dan een marketingverhaal. OK, hij zal het heus ook wel echt zyn, maar je kunt vanaf elke plek op de aarde maar maximaal 12 GPS-satellieten tegelijk zien. Dus zul je ze toch nooit alle 16 gebruiken?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:56:
[...]

Ja, dat werkt. Kun je'm helemaal gebruiken, behalve qua bellen. Maar 112 doet het dan toch nog wel. Misschien kun je hen bellen en vragen of ze je door willen verbinden naar degene die je echt wil spreken? :)

@dat gepraat over die ADAPT GPS-muis
Volgens mij is het feit dat-ie 16kanaals is niets dan een marketingverhaal. OK, hij zal het heus ook wel echt zyn, maar je kunt vanaf elke plek op de aarde maar maximaal 12 GPS-satellieten tegelijk zien. Dus zul je ze toch nooit alle 16 gebruiken?
Nee dat is een discutabel punt.
In principe zijn er 12 satelieten per halfrond.
Maar er schijnen ook nog reserve satelieten te hangen?
En mochten ze nog een paar satelieten de ruimte inschieten, dan kan je die wel mooi ontvangen :)
Ik ontvang overigens gemiddeld 7 satelieten ipv 16 :D
Moet wel zeggen dat deze receiver wel makkelijker satelieten ontvangt ook binnenshuis itt rikaline / leadtek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:44
Ik begin aardig te twijfelen aan GPS

Heb een rikaline 6030 en ben gisteren van Saas Fee (Zwitserland) naar huis gereden en heb circa 150 km een fix gehad. Het weer was slecht (mist, regen) maar continue geen fix???
Batterij was vol, continue 1/2 satelieten grijs, af en toe 3/4 satelieten grijs.... maar niet rood (fix).

Heeft iemand ervarig hiermee?
Hoe slecht mag het weer zijn?
Hoe kan ik zorgen dat het apparaat sneller de satelieten van grijs naar rood pakt?
Is er een versterking van de ontvanger mogelijk (antenne?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Misscien wel intresant dat er een fix is om mp3 als ringtone in te stellen.
Download de cab file hier :
http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=16569
Kopieer vervolgens deze file naar de MDA (niet uitpakken, het is een cab en geen zip file)
Vervolgens via de file explorer die file opzoeken en uitvoeren op de mda.
FF resetten en nu kan je gewoon mp3's selecteren als ringtone, zowel vanuit het ringtone menu van de telefoon als direct bij het selecteren van de mp3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Laatst online: 21-07 23:28

Ad-

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 18:02:
Voor de databaseliefhebbers/zoekenden:

Heeft iemand de progjes: XS-Forms en XS-designer van Grandasoft eens uitgeprobeerd?
.....
Voor XS-Designer moet je even (gratis) registreren om de activatiekey (per email) te krijgen.

Gegroet.
Gouden tip..... Dank ! _/-\o_

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.