[CiP] AquaStacker

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 8.008 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xav
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 09:49

Xav

Developer

Water-Cooled

Topicstarter
XplodingForce schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:27:
w00t, ik weet dat het al erg lang geleden is dat er hier voor het laatst is gepost, maar ik moest toch nog ff zeggen dat ik dit een supergeile mod vind!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
TEAMIKKE schreef op zondag 19 februari 2006 @ 10:11:
[...]
Sta ik 100% achter _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Echt de mooiste die ik tot nu toe gezien heb hier op
GoT (en volgens mij ook van andere sites)
Tnx! :) Leuk om te weten dat er nog steeds mensen naar kijken en nog de moeite nemen om erover te posten ook...
XplodingForce schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:27:
Hey, ik weet niet of Xavier nog actief is op GoT. Maar ik vroeg me af of er nog totaalfoto's? zijn (zou wel heel erg leuk zijn :9~)

(niet dwingerig bedoeld ofzo hoor!)
Ik ben er nog, maar browse de GoT forums niet meer zo vaak als vroeger. Ik werd door een collega van me (hoi :P) getipped dat m'n thread nieuwe reacties had, dus vandaar dat ik weer even om de hoek kom kijken. :Y)

Totaalfoto's ga ik achteraan, die hebben jullie idd nog tegoed. Misschien valt er zelfs nog wat nieuws te posten straks, want ik wil er nog wat kleinigheden aan aanpassen voordat ik hem meeneem naar het NKCM 06. Dit wordt dit jaar op 22 & 23 April gehouden tijdens The Party 4 (LAN in Eindhoven), ik doe deze keer niet mee als deelnemer maar als modder van een van de "crew challenge" mod teams, en dan neem ik AquaStacker natuurlijk gewoon mee als showcase. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-08 16:24

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

_Xavier_ schreef op zondag 26 februari 2006 @ 01:14:
[...]

[...]
Tnx! :) Leuk om te weten dat er nog steeds mensen naar kijken en nog de moeite nemen om erover te posten ook...

[...]
Ik ben er nog, maar browse de GoT forums niet meer zo vaak als vroeger. Ik werd door een collega van me (hoi :P) getipped dat m'n thread nieuwe reacties had, dus vandaar dat ik weer even om de hoek kom kijken. :Y)

Totaalfoto's ga ik achteraan, die hebben jullie idd nog tegoed. Misschien valt er zelfs nog wat nieuws te posten straks, want ik wil er nog wat kleinigheden aan aanpassen voordat ik hem meeneem naar het NKCM 06. Dit wordt dit jaar op 22 & 23 April gehouden tijdens The Party 4 (LAN in Eindhoven), ik doe deze keer niet mee als deelnemer maar als modder van een van de "crew challenge" mod teams, en dan neem ik AquaStacker natuurlijk gewoon mee als showcase. 8)
YEAH, the party go's on!

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
_Xavier_ schreef op zondag 26 februari 2006 @ 01:14:

Gaaf.. 8)
Kom ik even kijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel gaaf,

maar wel druk met al die inbus boutjes,kan je die niet laten inzinken?

(gaatje boren waar ze invallen zo ver mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

endless schreef op maandag 27 februari 2006 @ 00:03:
[...]

Gaaf.. 8)
Kom ik even kijken. :P
Ik denk ook wel O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-08 08:46
Wat een vreselijk mooie mod! De stacker zelf vind ik al gaaf, maar jij hebt hem echt super vet gemod. Vooral het xavier op de zijkanten in allerlei kleuren... kwijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-08 16:24

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Ik weet dat we het al gevraagd hebben (sorry v.d. kick mods) maar komen er binnenkort nog totaalfoto's? het is al 3 weekjes geleden dat je die beloofde, maar je hebt nog niks van je laten horen. Ik hoop dat je ons nog wat laat zien!

@hieronder, OK, sorry, dat had ik niet gezien. Ik zal het niet meer doen :X O-)

[ Voor 17% gewijzigd door XplodingForce op 16-03-2006 00:40 ]

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:45
XplodingForce schreef op zondag 12 maart 2006 @ 00:17:
Ik weet dat we het al gevraagd hebben (sorry v.d. kick mods) maar komen er binnenkort nog totaalfoto's? het is al 3 weekjes geleden dat je die beloofde, maar je hebt nog niks van je laten horen. Ik hoop dat je ons nog wat laat zien!
In http://gathering.tweakers.net/forum/myreact/63552 staat een emailadres, misschien is dit practischer dan een oud topic schoppen?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste