[CiP] AquaStacker

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 8.003 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

:o Omgwat een ongelofelijk mooi project heb jij hier neer gezet man, geweldig! _/-\o_

Ik zat ookal de laatste tijd te denken om een case als de CM Stacker te halen en dan kom je dit tegen, boy you give me inspiration ;)

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:04:
[...]

Onzin, sommige dingen kun je beter uitbesteden. Het gaat om het design en het plan. Als je een retestrak design maakt maar je hebt twee linkerhanden, dan is het eindresultaat brak. Dan kun je beter gebruik maken van iemands anders expertise, ook al is dat een bedrijf.

Doe jij alles alleen of heb je iemand die je helpt? Dan kun je naast je bordje 100% handwerk ook een bordje zetten 100% alleen gemaakt.

[edit] typo [\edit]
Ben het volledig met Edieje wat hij hier boven typt.
_Xavier_ heeft 2 ultra-rechtse handen net zoals die ven Ediejo...
Maargoed, is _Xavier's_ keus als _hij_ denkt dat het zo beter is kunnen we hem geen ongelijk geven, hij mod tenslotte de kast en weet hoe alles zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xav
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 09:49

Xav

Developer

Water-Cooled

Topicstarter
Zo dan, ben ff paar daagjes 'weg geweest' van m'n threadje; de reden komt in m'n volgende post als ik m'n replies ga tikken... maar eerst, more pics! Ik heb net 5 pics gemailed naar de wedstijdleiding van 't NKCM voor de kwalificatieronde, en dit zijn ze (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://www.milair.net/Pics/AquaStacker/AquaStacker_NKCM2005_01_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.milair.net/Pics/AquaStacker/AquaStacker_NKCM2005_02_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.milair.net/Pics/AquaStacker/AquaStacker_NKCM2005_03_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.milair.net/Pics/AquaStacker/AquaStacker_NKCM2005_04_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.milair.net/Pics/AquaStacker/AquaStacker_NKCM2005_05_s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 ding :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid-Man
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-08 02:39
Ziet er zeer gelikt uit en ook dat zijpaneel is beter dan 1 vlak alu :9
Keep up the good work (maar dat deed je toch wel ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Hmm, ik had zelf dat logo rechts gewoon horizontaal gezet, lijkt me wat netter.. Maar verder erg strak gedaan, vooral die linker kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit :)
Maar wat staat er steeds op je scherm open? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xav

Xav

Developer

Water-Cooled

Topicstarter
Zo, daar ben ik weer... tijdje geen replies getikt (en ook niet kunnen modden! :() omdat ik voor 't eerst in lange tijd ziek ben geweest (griep). Inmiddels ben ik weer vrijwel hersteld, gelukkig net op tijd om m'n kast (vrijwel) af te maken voor 10 Mei! =) Maargoed, on to the replies...
waterkoud schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:42:
Even een vraagje over de Aquaero, hoe bevalt ie en welke mogelijkheden gebruik je ervan?
M'n Aquaero bevalt me prima hoor, 't enig minpuntje is dat het zolang heeft geduurd eer de v4 firmware uit is gekomen. Deze is nl. pas vanaf deze week beschikbaar, terwijl ik al een v4 Aquaero sinds december heb (met een 3.99 beta firmware). Qua mogelijkheden gebruik ik vrijwel alles: fan control & monitoring, pomp control & monitoring (van 2 AquaStreams), 6 temp sensoren (CPU H2O, GPU H2O, NorthBridge, HDD, Case & Ambient), flow sensor, relais, atx-break, standby-power & USB. Het enige wat ik niet gebruik ik de LED aansluiting (ik heb al m'n LEDs op m'n eingen front-panel geschakeld) en de Aquabus.
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:22:
is dat niet irritant, die aqaero enzo helemaal onderaan?
Zoals je ziet staat m'n kast bovenop m'n bureau, hierdoor is 't nog zeer goed te lezen. Als ie op de grond stond was 't een ander verhaal. (Ik heb tevens de LCD versie van de Aquaero.)
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:07:
Wil je eens een foto posten van de zijkant waar je de hardware kunt zien
Had ik toen nog niet gemaakt ^_^ Nu wel, zie post hierboven. =)
Ediejo schreef op maandag 09 mei 2005 @ 07:29:
Volgens mij heb ik nog niks of weinig gezegd over deze mod. Ik vind het de mooiste stacker mod die ik ooit gezien heb. Mijn complimenten. Het enige wat ik jammer vind aan deze mod is dat _Xavier_ de hulp van Schaeffer AG de bij heeft gehaald. Ik had het zelf gemaakt met een figuurzaag. Dit is geen flame of zo maar gewoon een klein detail puntje. Het staat zo mooi als je op de PCX een bordje erbij had kunnen zetten 100% handwerk. Verder een top mod met een top design.

Veel succes en tot ziens maby op de PCX. Want dat weten we pas op 16 mei. ;)
Dankje Ed =) 100% handwerk is idd het indrukwekkendst, waarom ik hier niet voor ben gegaan heeft een aantal redenen... vertel ik je op de PCX wel als we elkaar daar tegenkomen. :)
endless schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:14:
Heb je hier nu van te voren weken over na zitten denken en zitten tekenen enzo?
Ik heb er laaaaaaaaang over nagedacht ja. Je zou het misschien niet zeggen, maar je komt echt verschrikkelijk veel dingen tegen waar je oplossingen voor moet verzinnen als je zo'n mod als dit maakt. Ondanks de grootte van de CM Stacker was het bijvoorbeeld absoluut een flinke uitdaging om alles erin te krijgen en ook nog eens op een plek waar het mooi stond. Verder is het natuurlijk een doorlopend proces, de kast zoals ie nu is zag ik zeker niet vanaf dag 1 al voor me. De visie van de kast evolueert gaandeweg...
Radiant schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:27:
Hmm, ik had zelf dat logo rechts gewoon horizontaal gezet, lijkt me wat netter..
Ging niet ivm dat "rooster" wat al in het zijpanel zit.
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:28:
Da's gewoon m'n desktop achtergrond (heb icoontjes uit staan) welke ik al een hele tijd heb maar mij nog steeds niet verveelt! (http://gallery.artofgregmartin.com/)

[ Voor 6% gewijzigd door Xav op 10-05-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:28:
Ziet er goed uit :)
Deze mod vind ik echt ubergeil! Hoop dat je niet erg vindt als ik er wat ideeën van overneem?

En idd, wat heb je steeds op je scherm staan? Wallpaper/Screensaver? Het ziet er iig erg mooi uit, en ik ben er ook wel geinteresseerd in als je begrijpt wat ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
_Xavier_ schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:59:Da's gewoon m'n desktop achtergrond (heb icoontjes uit staan) welke ik al een hele tijd heb maar mij nog steeds niet verveelt! (http://gallery.artofgregmartin.com/)
Helaas dat meneer Greg Martin alle wallpapers van zijn site afgehaald heeft :'( Is er een mogelijkheid dat ik deze wallpaper via jou kan krijgen?

hwoltering[at]home[dot]nl

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
trancesetter schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 01:29:
[...]

Helaas dat meneer Greg Martin alle wallpapers van zijn site afgehaald heeft :'( Is er een mogelijkheid dat ik deze wallpaper via jou kan krijgen?

hwoltering[at]home[dot]nl

Alvast bedankt ;)
Google is je grote vriend...
http://www.wallpaper-area.de/wa-13-271.php

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Nou niet om te zeuren hoor maar het had wel mooi geweest moest je het rechter zijpaneel gedaan hebben zoals het linker.
Maar dan ipv transparante plexi van die radiant plexi met daar die Xavier in.

Nu is de case aan die rechter kant nogal kaal en past die niet bij de rest van de case imho.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xav

Xav

Developer

Water-Cooled

Topicstarter
PeGys schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 02:54:
Nou niet om te zeuren hoor maar het had wel mooi geweest moest je het rechter zijpaneel gedaan hebben zoals het linker.
Maar dan ipv transparante plexi van die radiant plexi met daar die Xavier in.
Wie zegt dat ik dat niet al van plan was, en de spullen al voor heb liggen, alleen niet voor 10 Mei af zou krijgen? Hmm... ;) Oh en btw, het raam gedeelte van het window zijpaneel is ook van Radiant Acrylic, dat is alleen lastig te zien op de bovenstaande pics. (IRL veranderen de slangen dus van kleur als je onder andere hoeken de kast in kijkt)

[ Voor 8% gewijzigd door Xav op 10-05-2005 04:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Het evenement is toch 27 mei? Waarom heb je het dan steeds over 10 mei?

Voor de rest moet ik zeggen dat deze mod eeeeruuuuggg lekker uitziet! Ik heb al zelf flink wat design ideeën erdoor gekregen die ik in de toekomst denkelijk ga toepassen.

Eerst maar ns me 007 Cube, WaveMaster en toekomstige V2000 modden ^^

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-G schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:36:
kwalificatie ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 02:54:
Nu is de case aan die rechter kant nogal kaal en past die niet bij de rest van de case imho.
Daarom is het ook de rechterkant ;) En niet de linkerkant

_Xavier_, als je niet wordt gekwalificeerd vreet ik mn schoen op 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xav

Xav

Developer

Water-Cooled

Topicstarter
X-G schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:36:
Om te kwalificeren moesten foto's van je casemod voor 10 mei opgestuurd worden. Vervolgens worden de beste 10 cases uitgekozen en uitgenodigd voor de finale van 't NKCM op de PCX; welke 10 dat worden weten we als 't goed is voor 16 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:39

Nox

Noxiuz

_Xavier_ schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:35:
[...]
Om te kwalificeren moesten foto's van je casemod voor 10 mei opgestuurd worden. Vervolgens worden de beste 10 cases uitgekozen en uitgenodigd voor de finale van 't NKCM op de PCX; welke 10 dat worden weten we als 't goed is voor 16 mei.
window is geil :)

hopelijk kom je er wel doorheen, maar dat zal wel lukken denk :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMN! Deze pc is bruut, beste voorbeeld van een gemodde stacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt strakke mod man!
Waarom heb je geen geluidspoortjes (stereo uit, micro in) vanvoor bij je usb en fireware gestoken? Vind ik zeer handig omdat ik veel met headset speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ediejo schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:45:
[...]

Volgens mij vergeet je te lezen dat ik het de beste stacker mod vindt die ik ooit gezien heb. ;)
Tevens heeft _Xavier_ geen twee linker handen want hij kan goed met een dremel overweg. En de rest van zijn case is ook goed afgewerkt, ook dat lukt je niet met 2 linker handen.

En behalve het verchroomwerk doe ik alles zelf ja, zonder hulp van een ander. :+

En volgens mij heb je een beetje last van een kort lontje en dan bedoel ik niet je geslachtdeel. ;)
Dat ben ik niet vergeten, wat ik bedoelde te zeggen is dat een top mod wat mij betreft niet volledig met de hand gemaakt hoeft te zijn. Hetgeen jullie hier presteren is de absolute top en soms kun je niet om standaard onderdelen heen.

Mijn lontje is overigens niet zo kort hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xav

Xav

Developer

Water-Cooled

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:56:
Echt strakke mod man!
Waarom heb je geen geluidspoortjes (stereo uit, micro in) vanvoor bij je usb en fireware gestoken? Vind ik zeer handig omdat ik veel met headset speel.
Heb m'n Audigy 2 ZS op de 6-ch input van m'n stereo zitten, deze heeft op de voorkant al een 'Phones' uitgang waar ik m'n Sennheiser in kan pluggen. Vandaar dat ik dus ook geen front-audio gebruik, bovendien had het niet eens gepast in dat front-panel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Laatst online: 28-03 13:33
Heel netjes Xavier... je zet hier iets aparts neer desondaks de standaart uv troep + uvplexi (wat ik zelf ook heb)
ik vind dat je creativiteit geen wensen meer overlaat, tis pr8ig... en keep up the good work! :+
@ thesiem:
die reactie kwam nogal een btje negatief over imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een supermod, die boutjes die maken het echt helemaal af. Ben wel benieuwd waar je die zwarte platen vandaan hebt??
En welk UV-Blue Reactive waterspul heb je gebruikt ??

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:53:
Echt een supermod, die boutjes die maken het echt helemaal af. Ben wel benieuwd waar je die zwarte platen vandaan hebt??
En welk UV-Blue Reactive waterspul heb je gebruikt ??
Xavier heeft zijn platen bij Schaeffer AG laten maken

en dat uv blue komt van Aquacomputer vandaan.

Greets Roel

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:01:
[...]

Xavier heeft zijn platen bij Schaeffer AG laten maken

en dat uv blue komt van Aquacomputer vandaan.

Greets Roel
Nja als je die platen custom laat maken dan moet je wel geld hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:26:
[...]

Nja als je die platen custom laat maken dan moet je wel geld hebben :(
tja idd en dan vindt xavier dat ik teveel uitgeef aan hardware ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xav

Xav

Developer

Water-Cooled

Topicstarter
De resultaten van de kwalificatie voor het NKCM, wat eind deze maand in Apeldoorn gehouden wordt tijdens de pcXperience beurs, zijn zojuist gepost! Met stiekem toch wel enige trots kan ik mededelen dat mijn AquaStacker er te zien zal zijn! :) :) :)

De heren van de jury hadden er het volgende over te zeggen:
_Xavier_'s Aqua Stacker maakt gebruik van een van de meest populaire behuizingen van dit moment: de Cooler Master Stacker. Op zich een prima behuizing die zich zeer goed leent voor verder modificatie en personalisatie. De hardware wordt gekoeld door een zeer uitgebreid waterkoelsysteem terwijl de buitenkant een grondige metamorfose onderging. De behuizing werd zo goed als volledig voorzien van andere beplating en kreeg zeer fraaie sidepanels. Hierdoor onstond een case met een geheel eigen uitstraling die zeker jullie aandacht waard is.
Ik vind 't echt heel vet dat mijn mod er komt te staan en kijk er nu al erg naar uit! Mijn felicitaties gaan ook naar de 9 andere gekwalificeerde mede-modders; Ediejo, Ferry, Robbertstoppels, The_Resetter, ik kijk ernaar uit jullie te zien op de pcX... en natuurlijk alle GoT'ers die langskomen! :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Xav op 16-05-2005 04:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
_Xavier_ schreef op maandag 16 mei 2005 @ 04:04:
De resultaten van de kwalificatie voor het NKCM, wat eind deze maand in Apeldoorn gehouden wordt tijdens de pcXperience beurs, zijn zojuist gepost! Met stiekem toch wel enige trots kan ik mededelen dat mijn AquaStacker er te zien zal zijn! :) :) :)

[...]

Ik vind 't echt heel vet dat mijn mod er komt te staan en kijk er nu al erg naar uit! Mijn felicitaties gaan ook naar de 9 andere gekwalificeerde mede-modders; Ediejo, Ferry, Robbertstoppels, The_Resetter, ik kijk ernaar uit jullie te zien op de pcX... en natuurlijk alle GoT'ers die langskomen! :Y)
Proficiat Xavier! Je mod is echt super, maar dat wisten we allemaal natuurlijk al lang ;)
Ik hoop dat je wint! Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

_Xavier_ schreef op maandag 16 mei 2005 @ 04:04:

[...]

Jeej, Gefeliciteerd, hetgeen waar je immers voor hebt gestreden zeg maar :)
Via jouw post kwam ik er zojuist achter dat ik ook in de finale zit (niet zo vreemd op dit tijdtsip :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-08 15:37
hey,

gefeliciteerd.. jep roject heeft dit verdient net zo als die van Ediejo.. Laat toch weer zien dat we in NL een grote casemod scene hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
Gefeliciteerd

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mijn vriend slaagt voor zijn auto-rijbewijs komen we zeker kijken vanuit Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ediejo schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:21:
_Xavier_ heel veel succes tijdens het NKCM in Apeldoorn. Ik heb dit al eerder gezegd en wil eigenlijk niet in herhaling vallen. Maar toch. Je hebt de mooiste stacker case gemaakt die ik tot nu toe gezien heb. Mijn complimenten.
Ik wens Xavier Ediejo en Ferry HEEL VEEL SUCCES!!!

Ik heb al 3 de mods met aandacht gevolgd en vind ze alle drie onwijs gaaf

Gozers Succes

Greets Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

removed by foolio

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:55
Zeker een hele nette mod, mooi design, keurig opgeruimt en fantastisch afgewerkt. Misschien je zwarte tie-rips vervangen door uv-blauwe? Als je niet weet waar je ze kan krijgen msn/mail je maar.

Ik denk dat deze CM het verder gaat schoppen dan ik in de NKCM, maar dat doet er niet toe, hij is het waard :)

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, ook jij gefiliciteerd met je behaalde plaats! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xav

Xav

Developer

Water-Cooled

Topicstarter
Met AquaStacker heb ik dit weekend bij het NKCM 2005 op de PcXperience de 3e plaats gehaald, en ik ben er erg blij mee!

Ik wil hierbij het hele CJ team bedanken dat ze zo'n leuk event hebben neergezet, alle sponsors voor de toch wel dikke prijzenkast, en natuurlijk alle bezoekers die langs zijn geweest om te komen kijken / stemmen. Ook alle andere finalisten natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie behaalde plaatsen, niemand was immers bij dit event een verliezer. Ik heb me iig goed vermaakt dit weekend, en ik hoop dat er in 2006 weer een event gehouden gaat worden. Hier nog een shot van AquaStacker omringd door prijzen... ^_^

Afbeeldingslocatie: http://www.milair.net/Pics/AquaStacker/AquaStacker_NKCM2005_s.jpg

P.S. Ik zal binnenkort weer eens een update posten hoe de kast er nu bij staat, voor degenen die hem niet hebben kunnen bewonderen @ de PcX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:53

Wildfire

Joy to the world!

Gefeliciteerd!

Nu heb je nog een soort officiële erkenning voor al het werk dat je in het modden hebt gestopt!

(naast al het lof van ons tweakers natuurlijk :))

Het is dat ik zelf niet de skills (en ook heel voornamelijk: het geld) ervoor heb, anders had ik mijn Stacker ook flink gemod.

[ Voor 29% gewijzigd door Wildfire op 30-05-2005 09:33 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:12

Epsilon

Mooie kast Xavje, ik hoop je nog es een keer te spreken op lan etc ;) (Als Epsilon minder bekent, maar misschien does "Speedstar" ring a bell ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Laatst online: 21:49
Xavier, ook namens mij nog gefeliciteerd met je derde plaats. Zeer verdiend want ik vond het ook een supermod :)

Leuk om je ook in het echt gesproken te hebben, maar dat geldt voor iedereen die ik op de beurs gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej gast...gefeliciteerd met je 3e plaats, verdiend!

Had een bruiloft afgelopen weekend anders was ik zeker even komen kijken....

binnenkort zeker even kaartje leggen! laters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58
Gefeliciteerd, leuke prijzen geven ze daar weg, maakt weer een hoop onkosten goed, en je kunt weer lekker verder modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LANnerd
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 10:18
ga je nu nog verder modden of is ie zo af?
wel een verschrikkelijk 1337e mod man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xav

Xav

Developer

Water-Cooled

Topicstarter
little geek schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:13:
ga je nu nog verder modden of is ie zo af?
wel een verschrikkelijk 1337e mod man!
In feite is m'n mod nu vrijwel af ja. Er zijn nog een paar kleine dingetjes waar ik aan kan werken, en dat komt ook wel een keer, maar dat zijn zulke kleine details dat je er op pics weinig van zal merken. Ook moet ik nog steeds een keer een stel goeie foto's maken zodat ik hier wat 'definitieve' pics van AquaStacker kan posten. Komt binnenkort wel een keertje... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ie af is, post dan nog es wat overzichts fotos van het ding en misschien nog wat detail schot van binnen (kap erop, kap eraf, detail met en zonder licht etc etc).
Dit is echt heel heel mooi strak afgewerkte mod en met een setje goeie fotos kun je denk ik een standaard zetten voor het werk wat er nog komt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is geil geworden zeg.. :9~

En gefeliciteerd met je derde prijs.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:53:
Die is geil geworden zeg.. :9~

En gefeliciteerd met je derde prijs.. :)
Volgens mij is Xavier (ivm ediejo's aftreden) nu 2e. Xavier ben je nij officieel 2e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:53:
[...]

Volgens mij is Xavier (ivm ediejo's aftreden) nu 2e. Xavier ben je nij officieel 2e?
ediejo's aftreden? k heb kennelijk ergens wat gemist :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:17:
[...]

ediejo's aftreden? k heb kennelijk ergens wat gemist :?
Ed is gestopt met zijn grote hobby casemodden nadat hij ( onterecht ) een 2e ipv 1e plaats had gekregen op de PcX. Nu gaat ie verder met zijn nieuwe bezigheid airbrushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

imo zeer zwak als dat je reden was. ik verlies ook wel eens maar pak dan de draad gewoon weer op.

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okej nu moet ik het (na het altijd te hebben gevonden) ook even zeggen.

Een erg mooie case _/-\o_ _/-\o_
het is niet zozeer een apparte kast maar wel gewoon de ultieme perfectie. :Y)

....

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 09:40 . Reden: topic bedreigend gespam, sorry ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
feli _Xavier_ , t is ook een hele nette kast ;)

offtopic:
laten we dat van ediejo nu neit hier ook op gaan halen, strax wordt dit topic ook geslote :(

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 22:39
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:47:
Okej nu moet ik het (na het altijd te hebben gevonden) ook even zeggen.

Een erg mooie case _/-\o_ _/-\o_
het is niet zozeer een apparte kast maar wel gewoon de ultieme perfectie. :Y)

en dan nu toch ff offtopic, heb site ediejo ff gelezen. Ik kan zijn argument om te stoppen begrijpen. Ik zou er zelf niet om stoppen, maar we kunnen nix anders doen dan het respecteren en het voorval betreuren.
Laten we hier nou niet weer over beginnen want zometeen wordt dit topic ook nog gesloten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
wat zit er allemaal in dat prijzen pakket en wat ga je ervan gebruiken
:-P

maar Gefeliciteerd met het resultaat :)

Maar ik zou wel is die foto's willen zien van de andere kandidaten iemand een idee waar ik die kan vinden

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:55
Foto-topic van de PCXperience:
http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=11112

Topic waarin een paar deelnemers zelf hun foto's hebben gepost:
http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=11076

Newspost over bekendmaking van de 10 finalisten:
http://www.casejunkies.co...php?upn=080001&hl_id=2774

Denk dat je daar heel wat fototjes kan vinden :)

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-JB- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:53:
Foto-topic van de PCXperience:
http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=11112

Topic waarin een paar deelnemers zelf hun foto's hebben gepost:
http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=11076

Newspost over bekendmaking van de 10 finalisten:
http://www.casejunkies.co...php?upn=080001&hl_id=2774

Denk dat je daar heel wat fototjes kan vinden :)
Ja, maar de kwaliteit is bagger.
zoals ik al zei:"Als ie af is, post dan nog es wat overzichts fotos van het ding en misschien nog wat detail schot van binnen (kap erop, kap eraf, detail met en zonder licht etc etc).
Dit is echt heel heel mooi strak afgewerkte mod en met een setje goeie fotos kun je denk ik een standaard zetten voor het werk wat er nog komt hier."

Met de nadruk op GOEIE fotos.
Verder denk/verwacht ik dat de bouwer van de case de meest geschikte persoon is om alle elementen op een goeie manier te laten zien. Verder is het fotowerk van de TS zoiezo van prima kwaliteit dus daar heb ik wel vertrouwen in.
Ik wacht met smart.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xav

Xav

Developer

Water-Cooled

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:53:
Wat mij betreft ben ik gewoon 3e. Dat is de plaats die ik op 't NKCM heb verdiend, en dat is een uitslag waar ik heel tevreden mee ben. Dat er achteraf nog allerlei ophef is over Ediejo heb ik weinig boodschap aan, en ik hou mij er liever buiten.
DaNiEl KuNsT schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:55:
offtopic:
laten we dat van ediejo nu neit hier ook op gaan halen, strax wordt dit topic ook geslote :(
En idd, laten we het er in dit topic verder niet meer over hebben. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Xav op 09-06-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Laatst online: 28-03 13:33
Xavier om misschien misverstanden te voorkomen moet je in je startposten wat meer zetten over de 'toekomst' van de mod.. scheelt je een hoop vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slitch schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:42:
Xavier om misschien misverstanden te voorkomen moet je in je startposten wat meer zetten over de 'toekomst' van de mod.. scheelt je een hoop vragen ;)
Een stukje terug stond ergens dat er alleen nog maar wat kleine dingetjes werden afgewerkt.
En ja... Zeg nou zelf, wat kan er nog beter aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
komt er nog een update???

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kast is volgens mij al klaar, en deze kick is onnodig (al is het een prachtige kast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:24
_Xavier_ maak je laatste foto's eens, want ik weet zeker dat hij klaar is. (met binnenkort nieuwe inhoud overigens)

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft zoon aan/uitknop voor zijn fans gemaakt maar hoe soldeer je dat er op heeft iemand een schema waar wat moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:21:
Hij heeft zoon aan/uitknop voor zijn fans gemaakt maar hoe soldeer je dat er op heeft iemand een schema waar wat moet
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van al die draaidjes door elkaar heen snap ik niets van zie hier.
En waar haal je die bulgin aan/uit knop
Afbeeldingslocatie: http://www.milair.net/Pics/AquaStacker/AquaStacker_79_s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.milair.net/Pics/AquaStacker/AquaStacker_81_s.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Je bent nu toch al meer dan 2 maand lid op GoT, dan wordt er denk ik wel van jou verwacht dat je weet dat hier interpuntie en het gebruik van hoofdletters op prijs gesteld wordt...
Voor die schakelaars, check conrad of acesystems, die hebben ze alletwee dacht ik.
http://www.ace-systems.nl...p/index.php?pid=226&end=1
Bij conrad zoeken naar druktoetsen, daar staan er ook een aantal

[ Voor 20% gewijzigd door MYST op 30-08-2005 22:43 ]

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Nog een updateje?

vind het een erg mooie kast :)
wil zelf ook over een tijdje beginnen aan een CM Stacker.

Jammer dat er geen update's meer zijn, hij is toch nog niet af he :P

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOe
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:22
Super mooie mod is dit,

ben benieuwd voor de volgende updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echte grote updates zullen er volgens mij niet meer komen, er moesten alleen nog wat kleine dingetjes gebeuren om het tot 'af' te beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
ik vind het iig een erg mooie mod :) kan er denk ik veel inspiratie uithalen voor als ik aan een CM stacker begin volgend jaar...

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xav

Xav

Developer

Water-Cooled

Topicstarter
Ooh stealth-bump! :D

Heh, ik moet eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd niet heel veel op GOT actief ben, en jullie hebben inderdaad nog wat tegoed van mij... 8)

Hij was in principe af, maar sindsdien heb ik wat hardware upgrades gedaan waardoor ik een paar kleine dingetjes aan moest passen / nieuw moest hebben. Ik heb er qua hardware het volgende aan veranderd:

Mobo: Asus A8N-SLI Premium
CPU: AMD Athlon64 X2 4400+
VGA: Asus N7800GT
DVD: 1x Plextor PX-716AL Slot-in DVD-RW & 1x Plextor PX-716A DVD-RW.

Voor de nieuwe DVD's heb ik een nieuw alu frontje nodig, de slot-in gleuf van de 716AL komt nl. net niet overeen met die van de Pioneer, welke er voorheen in zat. Verder heb ik voor het nieuwe mobo een aantal nieuwe X-Connect UV Blauw kabels nodig, deze heb ik nog niet binnen. Zodra ik alles binnen heb zal ik een nieuwe "Final" photoshoot houden. Tot die tijd heb ik nog wel wat pics waar ik nooit aan toe gekomen ben om te posten, ik zal deze binnenkort toevoegen aan deze thread. =)

• Ploon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:27
zo das een flinke prijzige upgrade :P
keep up the good work

"If you can't fix it with duct tape then you're not using enough duct tape."

• Nox

Nox

Noxiuz

lekker rukvoer gehaald iig :P kom maar met die fotos

Verwijderd

De kabels zijn onderweg Xavier ( leveringen uit amerika duren gewoon lang )

Grt

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik zag dat je topic weer omhoog gehaald is, dus dan neem je natuurlijk meteen even een kijkje bij zo'n mooie mod. Ben benieuwd naar de nieuwe foto's. Jouw post bevat informatie die ik heel prettig vind nl. dat Plextor een slot in brander heeft. Daar ben ik al zo lang naar op zoek, wist niet dat Plextor er een had. Die komt in mijn volgende mod, dat is zeker.

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
offtopic:
Plextor is dan denk ik ook wel de enige met een slot load brander, ben zelf op zoek geweest, pioneer heeft dvdlezers, maar branders, moeilijk te vinden

Nette mod, en geile hardware :9

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:37

Soul__assasin

de Belbelg

@hierboven

regular size zal plextor mss wel de enige zijn die dat heeft maar er zijn veel laptop size slotload dvd-schijvers... Ik heb namelijk ook gezocht :p

www.weefab.com

Verwijderd

I de Acer ferrari notebook zit een slot-in dvd brander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Xavier,

Bedoelde je deze kabels ? ;) ;) ;) ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/66851/full.jpg

ze zijn binnen hoor

Grt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xav

Xav

Developer

Water-Cooled

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:53:
Hey Xavier,

Bedoelde je deze kabels ?
[afbeelding]

ze zijn binnen hoor

Grt
Jep, dat lijkt erop... tnx m8 =)

Verwijderd

Ze zijn verpakt en maandag gaan ze de deur uit

Verwijderd

Hey Xavier

maak is ff foto's van je systeem met je nieuwe kabels, wil ff weten hoe ze eruit zien.

Grt

Verwijderd

WTF!!!
Waar haal je die cables!
Ik heb die voeding, en ben al maanden op zoek naar extra cables.
Heb modguru.nl en maxactive.nl (toch niet zo active) gemaild maar ze antwoorden niet eens!!!

Please help me!

• Xav

Xav

Developer

Water-Cooled

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:08:
Ik heb die voeding, en ben al maanden op zoek naar extra cables.
Ja dat viel mij ook tegen om ze te vinden. Uiteindelijk heb ik ze samen met Grashoek besteld bij www.performance-pcs.com, scheelde verzendkosten om ze met z'n tweeën te bestellen, en was nog lekker snel binnen ook. :)

Verwijderd

Ja... weer USA :(
Ik wil er uit nederland/belgie evt duitsland/engeland!

• ZandBak
foto's

1337

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

dit vind ik nu echt een nuttelose post.
In goed modden gaat tijd zitten.
de TS heeft dit topic om zijn kunsten te laten zien en te delen, en mogelijk advies te vragen. Updates komen als de TS hier tijd/zin etc voor heeft.
dus een post met alleen 'FOTO's' erin vind ik persoonlijk beetje nutteloos

Verwijderd

Niets van aantrekken joh, laat hem maar lullen. ;)
Wanneer komt er trouwens weer een echte update? :D

• Nox

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:23:
Niets van aantrekken joh, laat hem maar lullen. ;)
Wanneer komt er trouwens weer een echte update? :D
volgens mij was deze mod zo goed als af, hij zou misschien wat foto's hebben die nooit gepost zijn en een geil totaalshotje :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:41:
Ja... weer USA :(
Ik wil er uit nederland/belgie evt duitsland/engeland!
Ned en Blegie of Duitsland is kut

geloof me dit is zeker de beste optie

Hey Tim mss een IA actie ?

Grt

ps: kijk ff hier http://www.inkoopacties.net/topic/pw9fnb5h en reageer er ff op :) :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-08 16:24

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

w00t, ik weet dat het al erg lang geleden is dat er hier voor het laatst is gepost, maar ik moest toch nog ff zeggen dat ik dit een supergeile mod vind!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

}:O

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
XplodingForce schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:27:
w00t, ik weet dat het al erg lang geleden is dat er hier voor het laatst is gepost, maar ik moest toch nog ff zeggen dat ik dit een supergeile mod vind!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Sta ik 100% achter _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Echt de mooiste die ik tot nu toe gezien heb hier op
GoT (en volgens mij ook van andere sites)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-08 16:24

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Hey, ik weet niet of Xavier nog actief is op GoT. Maar ik vroeg me af of er nog totaalfoto's? zijn (zou wel heel erg leuk zijn :9~)

(niet dwingerig bedoeld ofzo hoor!)

[ Voor 45% gewijzigd door XplodingForce op 20-02-2006 22:40 ]

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:19
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:53:
Hey Xavier,

Bedoelde je deze kabels ? ;) ;) ;) ;)
[afbeelding]

ze zijn binnen hoor

Grt
Waar kan je die kabels los kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Tha Ra schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:52:
[...]
Waar kan je die kabels los kopen?
_Xavier_ schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:32:
[...]
Ja dat viel mij ook tegen om ze te vinden. Uiteindelijk heb ik ze samen met Grashoek besteld bij www.performance-pcs.com, scheelde verzendkosten om ze met z'n tweeën te bestellen, en was nog lekker snel binnen ook. :)
;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste