Ik heb nog een setje EX-71's liggen van een half jaar oud in perfecte conditie, iemand interesse?
michielblom AT gmail PUNT com
michielblom AT gmail PUNT com
If it ain't broken, play with it till it breaks.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Ik wacht al 10 dagen op een bestelling van hun, zal dan ook wel snel komen.Crusader schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:48:
Vandaag mijn E888's binnengekregen vanuit Hong Kong, levertijd van nog geen week vind ik heel netjes.
Ze klinken nu al subliem en ze moeten nog ingespeeld worden!
Ten opzichte van m'n E51's klinken ze een stuk natuurlijker, met een stuk minder dreunende bas. Nog niet mee gefietst dus ik weet niet of ze blijven zitten. Maar de geluidskwaliteit is beter dan de E51.
Verwijderd
Ik dnek dat je dan de SL moet hebben, welke denk ik niet verkocht wordt. Ook kosten verlengkabeltjes dus echt bijna niks.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 17:49:
Welke versie heb je besteld ?
de LP of de SP ?
Ik heb de SP besteld, maar het is mij nu niet helemaal duidelijk of daar een verlengkabel bij zit of niet. Anders kan ik die nog gaan kopen...
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
[ Voor 8% gewijzigd door Crusader op 11-02-2005 18:38 ]
Lucky you!Crusader schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:38:
De originele Sony verplakking met dopjes zat verpakt in zo'n bruine "bubbeltjesplastic" envelop. Achterop zat een groene sticker van de douane met "gift" aangevinkt. Verder geen kosten aan gehad dus. Ik heb de LP.
Anyway, waanzinnig goede doppies vind ik ze. Ze liggen nu in te spelen, m'n iAudio G3 doet 40 uur op een batterij, het is een begin
[ Voor 14% gewijzigd door coptician op 11-02-2005 18:54 ]
Ik krijg mijn 400tjes niet eens meer in ^^.Crusader schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:57:
Heb vorige week Sennheiser MX500's gehaald, maar vind er geen zak aan. Waardeloos vind ik ze, als ik ze vergelijk met de EX51 en E888. Helaas ligt er bij mij inmiddels ook een verzameling.
Ook de Cresyn's die standaard door iAudio worden geleverd. Doe er dus niets mee.
M'n MX400 doe ik ook echt niet meer in. Naast dat ze voor geen meter zitten, klinken ze echt stukken minder.Crusader schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:57:
Heb vorige week Sennheiser MX500's gehaald, maar vind er geen zak aan. Waardeloos vind ik ze, als ik ze vergelijk met de EX51 en E888. Helaas ligt er bij mij inmiddels ook een verzameling.
Ook de Cresyn's die standaard door iAudio worden geleverd. Doe er dus niets mee.
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Gebruik inderdaad in dat geval niet je $$$$$$$ phones, want je bent niet vrolijk als er water in komt.jonggoud.nl schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:26:
Even een technisch oordopjes vraagje. Ik fiets vrij veel (vooral naar werk etc.) en het kan nog wel eens voorkomen dat er regen uit de lucht valt. Nu vroeg ik mij af hoe oordopjes tegen vochtig weer bestand zijn. Het kan nml zo zijn dat m'n hoofd helemaal nat is van de regen. Is het in zo'n geval verstandig om cheap-ass koptelefoontjes als back-up bij je tehebben?
[ Voor 6% gewijzigd door coptician op 12-02-2005 17:08 . Reden: Linkje ]
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Oiit gewonnen bij weekend millionaires?Bluto schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:28:
Ome Bluto heeft nu zijn Shure e5 aan zijn Iriver H-320 hangen.CD's geript met EAC 320 VBR(external lame encoded)..Heb hiervoor de mx500 gehad,daarna geupgrade naar Shure E2c en nu dus de Shure E5...
Ik weet dat ze nogal duur zijn,maar als ik mijn kosten bijelkaar tel van mijn homecinema boxen(IQ front en center,audiopro surround en megavette Tannoy sub 15)dan is de prijs van de E5 peanuts.Ik heb ze wel gebruikt gekocht van iemand uit Amerika met nog 1 jaar garantie.
Geluid is niet te beschrijven zo vet.De bas van de E2 was behoorlijk maar niet te vergelijken met de E5.Je kunt gewoon niet geloven dat er zo'n geluid uit deze kleine dopjes komt.Ik gebruik ze voornamelijk op mijn werk waar het nogal eens lawaaierig is en met deze in ear monitoren sluit je je helemaal van de buitenwereld af.Als je echt van je MP3's wilt genieten,en als je nog ergens wat losse euro's over hebt,kopen dus.Ik heb ze via http://www6.head-fi.org/forums/index.php? gekocht.Vrij betrouwbaar forum over alleen maar headphones.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 18:36 ]
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
+- 50 centimeter.B_O_S_S schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:28:
Kan iemand mij vertellen wat de snoerlengte is van de EX71SL zónder verlengsnoer? Dus met de standaard "rechte" 3,5mm plug. Ik kan enkel vinden dat er een verlengsnoer van 1 meter bij geleverd wordt, maar niet wat de "standaard" snoerlengte is.
gewoon wat overuurtjes maken!coptician schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:02:
[...]
Oiit gewonnen bij weekend millionaires? .
50 cm, Misschien voortaan eerst de topicstart lezen?B_O_S_S schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:28:
Kan iemand mij vertellen wat de snoerlengte is van de EX71SL zónder verlengsnoer? Dus met de standaard "rechte" 3,5mm plug. Ik kan enkel vinden dat er een verlengsnoer van 1 meter bij geleverd wordt, maar niet wat de "standaard" snoerlengte is.
Verwijderd
www.vdzande.com
[ Voor 18% gewijzigd door DeeD2k2 op 21-11-2007 16:17 ]
Koss The Plugs zullen waarschijnlijk beter blijken dan de Mx400tjes, de 500tjes zijn, imo, erg saai, niets speciaals aan. The Plugs zijn zo niet, die stralen gewoon coolheid uitlavalamp schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:42:
Wat adviseren jullie: Sennheiser MX 400 of Koss The Plug ?
Ben enorm noob,... heb altijd sennheiser gehad, maar wil nu andere dopjes voor op m'n Gmini 400 .
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door tHe_BiNk op 15-02-2005 12:58 ]
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
Verwijderd
Heb nu een tijdje de e2's en vind ze best makkelijk hoor. Ik krijg ze zeer makkelijk in met de small foamies met een goede seal. Ze zijn verder super en klinken bijzonder goed. enig nadeel is de doorzichtige flex sleeves, vind ze behoorlijk irritant en krijg die niet goed in me oren.tallstoi schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 19:28:
Na lezing van dit (zeer informatieve) topic heb ik besloten om de Sharp HP-MD33 aan te schaffen. Ik overwoog eerst sterk om de Shure E2c te kopen bij Feedback in Rotterdam maar de negatieve berichten over het draagcomfort van de E2c hebben mij uiteindelijk hiervan weerhouden.
[ Voor 34% gewijzigd door LightYears op 16-02-2005 09:30 ]
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
[ Voor 28% gewijzigd door dodge_911 op 16-02-2005 17:53 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
[ Voor 81% gewijzigd door Canaria op 16-02-2005 19:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
http://www.mmport.nlVerwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 20:04:
Wie weet waar je gewoon via nederlandse sites oordopjes kunt krijgen met een halssnoer. Oftewel zo'n neckstrap o.i.d. Mijn setje van de I-bead is kapot..
THX
[ Voor 69% gewijzigd door Wutroe op 16-02-2005 22:29 ]
[ Voor 18% gewijzigd door [BoSS] op 16-02-2005 23:15 ]
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Meet eens de afstand van de dopjes tot en met je iPod, als die 40-45 cm is, zijn de EX-71tjes perfect. Is ie 1 meter, dan koop je de EX-51, is ie 1.5 meter, dan koop je de EX-71tjes en gebruik je het nekkoord. Maar verspil geen geld aan de Aplle In Ears. Even duur als de Sony's, maar niet het geluid. wel bijna hetzelfde comfort, zelfde materiaal.B_O_S_S schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 23:15:
Heeft iemand ervaring om de EX71SL te gebruiken icm een iPod zonder het verlengsnoer. Is dit te kort, of is het nog goed te doen? Ik wil de EX71SL bestellen in Japan, maar wil hem per se niet met het verlengsnoer gebruiken (onhandig). Bij alle reviews wordt geklaagd over de lengte (40-50 cm) maar is het nu echt te kort?
Anders bestel ik de Apple In-Ears, waar de snoerlengte zeker weten geen problemen geeft (hetzelfde als de standaard iPod oordopjes).
Verwijderd
Verwijderd
Heb je ook last met de foamies dan? Want die zitten wel super bij mijVerwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:10:
Enig idee waneer die Ultra Soft sleeves voor de Shure E2 er aan komen?
Ik heb reeds een reviewtje gepost over de E2's maar wat ik ook doe, het draagcomfort blijft beneden alle peil. Mijn linker oor blijft een probleem en bij het dragen / indoen / uithalen heb ik soms echt last van vreselijk pijnlijk 'steken' aan het begin van de oorgang. Als die Ultra soft sleeves er binnen een redelijk termijn aankomen wil ik ze gerust proberen, anders gaan deze E2's in de verkoop....
Verwijderd
Als je de Sony EX71's hebt, kan je het verlengsnoer ook in/rond je kleine case winden.DeeD2k2 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:06:
Waarom wil je trouwens "perse" geen verlengsnoer gebruiken? Het kwaliteitsverlies door de overgang is namelijk nihil, ik denk dat de dopjes het zelfs niet weer kunnen geven. Verder kan je nog (ook letterlijk) over de lengte struikelen, maar daar zijn oplossingen voor. Rol hem bijvoorbeeld een beetje op en zet dat vast met een (boterhamzak)klipje, dan heb je een mooi knotje, vlak bij de speler. Ik zelf prop het gewoon wat in mijn binnenzak, hoewel dat een rotzooi geeft.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Ik heb zelf 6 setjes comply tips waarvan ik er precies 3 gebruik (3 setjes dus); 1 in de was;1 in de reserve; 1 in mn orenVerwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:38:
Met de foamsleeves heb ik veel minder last, maar deze zijn bij binnende korste keren vuil en smerig.
Het is niet zo dat ik ze s' morgens indoe voor op de trein. Ze dan heel de dag in mijn tas laat en 's avonds terug in. Ik draag ze de hele dag door (we hebben geen radio op het werk + ik word gek van de telefoons van collega's (die hardop zitten te tateren en te lachen)).
Dus dat wil zeggen dat ik ze per dag wel 20 keer in en uit doe (om zelfs eens te telefoneren, eens iets te vragen, ....) aan dit in en uitdoe tempo zijn ze heel snel vuil....
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
[ Voor 12% gewijzigd door heuker op 19-02-2005 15:46 ]
Ik heb mijn e2 verkocht aan een collega ivm een upgrade naar de e5.Bij de e5 zitten triple flange sleeves.Die zitten perfect,ook als je eet,gaapt, headbangd,whatever.Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:10:
Enig idee waneer die Ultra Soft sleeves voor de Shure E2 er aan komen?
Ik heb reeds een reviewtje gepost over de E2's maar wat ik ook doe, het draagcomfort blijft beneden alle peil. Mijn linker oor blijft een probleem en bij het dragen / indoen / uithalen heb ik soms echt last van vreselijk pijnlijk 'steken' aan het begin van de oorgang. Als die Ultra soft sleeves er binnen een redelijk termijn aankomen wil ik ze gerust proberen, anders gaan deze E2's in de verkoop....
Dit werkt enorm irritant vind ik. Je hebt vaak nogal wat kabel over en als je dat er allemaal tussen rolt, wil het dingetje niet meer dicht. En je krijgt ook een relatief zwaar iets wat heel erg aan je linker oordop gaat trekken. Ik prop het gewoon in m'n broekzak, hoef ik ook niet steeds de lengte te wijzigen wanneer ik hem van m'n broekzak naar m'n jaszak doe oid.dodge_911 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:34:
[...]
Als je de Sony EX71's hebt, kan je het verlengsnoer ook in/rond je kleine case winden.
[afbeelding]
Of het onder de garantie valt kan ik je niet vertellen, maar hoe krijg je dit _in vredesnaam_ voor elkaar??heuker schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:01:
ik heb sinds kort mijn 2e setje ex71's, maar alweer heb ik het probleem dat het snoer gaat draaien. dus het is een soort schroefdraad gewordenIk probeerde het vandaag een beetje terug te draaien maar de beschermlaag scheurde, waardoor ik nu de geluidskabeltjes voor een deel bloot heb liggen.
Weet iemand of dit onder de garantie valt? Ik heb ze bij i-shopping4u.com besteld btw.
Hier een foto ter verduidelijking:
[afbeelding]
Ik weet zelf ook echt niet hoe het komt. Ik rol het snoer rond mijn hand en stop het dan in mijn tas. Misschien dat er iets op gedrukt heeft gedurende langere tijdNrG_82 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:22:
Of het onder de garantie valt kan ik je niet vertellen, maar hoe krijg je dit _in vredesnaam_ voor elkaar??![]()
Je zou hun gewoon eens kunnen mailen, fotootje bijvoegen en afwachten. Want het hoort natuurlijk niet!
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 11:09 . Reden: oeps typo ]
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Maar ik bedoel wanneer ik snoer over heb tijdens het dragen. Het overtollige stop ik dan in m'n zak. Als ik hem wegstop rol ik hem zo netjes mogelijk rond m'n iRiver-case, als je hem onder de riemclip doorrolt blijft dat redelijk goed zitten.Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 21:41:
Ik stop ze altijd in het bijgeleverde zakje voor in ze in mijn tas mik![]()
BTW hoe staat het met de IA?
Ik vrees dat je het aan jezelf te danken hebt. Als je het snoer rond je hand oprolt en daarna weer uit elkaar trekt zal het snoer gedraaid zijn. Doe je dit vaak, dan krijg je inderdaad wat je op de foto ziet. Als je dit in de toekomst wilt voorkomen moet je bij het afrollen even de draad weer in zijn 'natuurlijke' vorm laten komen. Even je speler beet pakken en de oordopjes er los aan laten bungelen. Deze draaien dan vanzelf weer terug.heuker schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:11:
[...]
Ik weet zelf ook echt niet hoe het komt. Ik rol het snoer rond mijn hand en stop het dan in mijn tas. Misschien dat er iets op gedrukt heeft gedurende langere tijd![]()
Ik ga ze inderdaad even mailen. Toen ik mijn eerste set zwarte ex71's kocht, zei de verkoper dat draadbreuk niet onder de garantie valt, maar ik weet niet of dit hetzelfde is.
Stuur mij een email voor details.NrG_82 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 13:08:
[...]
@kiddyl:
Is er ook ergens info te vinden, of gelden dezelfde voorwaarden, producten en prijzen als voor de inmiddels overleden IA?
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Verwijderd
Rechtsonder is de mijnekiddyl schreef op zondag 20 februari 2005 @ 12:58:
De IA is dood en mensen bestellen nu bij mij
[afbeelding]
Worden direct verzonden vanuit Japan.
Bij mijn doppen zat een roze papiertje daarop met 'Warranty only valid in Japan' of zoiets, dus weet niet of je recht hebt op garantieheuker schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:01:
ik heb sinds kort mijn 2e setje ex71's, maar alweer heb ik het probleem dat het snoer gaat draaien. dus het is een soort schroefdraad gewordenIk probeerde het vandaag een beetje terug te draaien maar de beschermlaag scheurde, waardoor ik nu de geluidskabeltjes voor een deel bloot heb liggen.
Weet iemand of dit onder de garantie valt? Ik heb ze bij i-shopping4u.com besteld btw.
Hier een foto ter verduidelijking:
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door FDMK op 21-02-2005 11:33 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Koop de Sony EX71, is net iets duurder dan 35euro. Ik had bij m'n iPod oordopjes naar 1 maand al een kabelbreuk, de EX71's heb ik nu al ongeveer 3 maanden, en nog steeds geen kabelbreuk.spyros schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:32:
Vraagje :
Ik heb voor de zoveelste keer kabelbreuk. ( cheap-ass phillps dopjes ) En dit word me eigenlijk een beetje te veel
![]()
Ben op zoek naar dopjes of nekband(weet dat t hier niet thuis hoort maar ok) die :
danku
- Niet snel kabelbreuk hebben.
- Degelijk zijn.
- Liefst in ear.
- Lekkere bass.
- Max. 35 eur.
En eventueel tips om kabelbreuk tegen te gaan ?
Ik lees hier juist wel vaker over draad breuk met de : MDR-EX71SL,Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 15:15:
[...]
Koop de Sony EX71, is net iets duurder dan 35euro. Ik had bij m'n iPod oordopjes naar 1 maand al een kabelbreuk, de EX71's heb ik nu al ongeveer 3 maanden, en nog steeds geen kabelbreuk.
TIP: Doe voorzichtig met je dopjes, laat ze niet overal slingeren!
Ik zou zeggen neem de sharps, 35 euro incl. verzend bij kiddyl,spyros schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:32:
Vraagje :
Ik heb voor de zoveelste keer kabelbreuk. ( cheap-ass phillps dopjes ) En dit word me eigenlijk een beetje te veel
![]()
Ben op zoek naar dopjes of nekband(weet dat t hier niet thuis hoort maar ok) die :
danku
- Degelijk zijn.
- Liefst in ear.
- Lekkere bass.
- Max. 35 eur.
welke shop??MaCe1337 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:43:
[...]
Ik zou zeggen neem de sharps, 35 euro incl. verzend bij kiddyl,
[list]
• Stevig rubber om de kabel
• tja, het blijven kleine rotdingen, maar heel goed vind ik, beter dan apple's originele dopjes.
• in ear
• ZEER lekkere bass![]()
• zoals gezegd, 35 euro incl verzendkosten
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Een goeie tip is om een koptelefoon te kopen met een kabel die omhuld is met een soort plastic gaaswerk (ik weet niet hoe ik het anders zou kunnen omschrijven). Ik heb er zelf ook een en die kabel is echt vele malen sterker dan een normale kabel. Als voorbeeld hieronder een plaatje van een nokia headset die ook zo'n kabel heeft.spyros schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:32:
Vraagje :
![]()
danku
- Degelijk zijn.
- Liefst in ear.
- Lekkere bass.
- Max. 35 eur.
bedankt maar kan je iets concreter zijn?Pierz schreef op maandag 21 februari 2005 @ 21:42:
[...]
Een goeie tip is om een koptelefoon te kopen met een kabel die omhuld is met een soort plastic gaaswerk (ik weet niet hoe ik het anders zou kunnen omschrijven). Ik heb er zelf ook een en die kabel is echt vele malen sterker dan een normale kabel. Als voorbeeld hieronder een plaatje van een nokia headset die ook zo'n kabel heeft.
[afbeelding]
Ik heb geen idee hoe het heet, dus zoeken op google is niet echt goed gelukt. Ik zal even proberen om het iets duidelijker te beschrijven.
[ Voor 13% gewijzigd door FDMK op 22-02-2005 08:59 ]
[ Voor 99% gewijzigd door FDMK op 22-02-2005 12:40 ]
[ Voor 58% gewijzigd door DeeD2k2 op 22-02-2005 12:53 ]
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 15:12 ]
Die zwarte rubbertjes op die foto van hun, zal wel een foutje zijn lijkt me?Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:09:
Misschien is het handig om ook te vermelden dat YesAsia ook die EX71s verkoopt, Het wordt aangeboden voor rond de 46 USD en er zijn geen shipping costs, dus redelijk voordelig dacht ik?
Linkje hier beneden:
http://global.yesasia.com...ronics/version-all/did-10
Verwijderd
Verwijderd
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Verwijderd
Waar had je die dopjes gekocht die jij nu hebt?Pierz schreef op maandag 21 februari 2005 @ 23:45:
[...]
Ik heb geen idee hoe het heet, dus zoeken op google is niet echt goed gelukt. Ik zal even proberen om het iets duidelijker te beschrijven.
De eigenlijke kabel is omhuld met een doorzichtig plastic weefsel dat bestaat uit minuscule draadjes die in elkaar gevlochten zijn. Die draadjes kan je denk ik het beste vergelijken met vissnoer. Het omhulsel is erg hard, maar door zijn gevlochten structuur toch flexibel. Ik heb zelf deze koptelefoon van Philips, waar ook zo'n kabel aan zit. Misschien dat meer koptelefoons van Philips deze kabel hebben.
De kabel is te herkennen aan zijn grijzige kleur waarin je duidelijk een zwarte kern ziet zitten.
Verwijderd
De diameter van de plastic behuizing mag dan echter ook niet te groot zijn toch? Anders houd je hetzelfde probleem als met de 'normale' doppen? Hoe verhoudt zich die afmeting?Bigs schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:43:
In-ear dopjes zijn niet echt te vergelijken met 'normale' doppen, aangezien ze echt in je gehoorgang zitten itt de iPod dopjes die er meer 'op' zitten.
Verwijderd
Nee? Hoe kom je daar nu ineens bij?matiasjansen schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:56:
Is het jullie ook opgevallen dat Sony oordopjes vanaf de 12 euro allemaal neckstraps hebben? dat vind ik namelijk 1 van de zware minpunten van de betere oordopjes van sony. De geluidskwaliteit is redelijk ok maar die ver**** neckstrap verpest het draaggemak en comfort. Ik vind persoonlijk dat sony dat soort "innovatieve oplossingen" beter optioneel kan maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 15:05 ]
Verwijderd
Hij bedoelt waarschijnlijk dat het draadje naar je linkerdopje korter is dan naar je rechter. Ik vind het echter wel handig aangezien ik nog wel is een dopje los heb hangen en die op deze manier niet tot mijn riem bungelt.Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 15:02:
[...]
Nee? Hoe kom je daar nu ineens bij?![]()
De 51's en de 71's zijn zonder neckstrap... de NX1 heeft er echter wel 1.
Welk bedoel je dan?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq