Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.043 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130942

Bosmonster schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:42:
[...]

Misschien moet je eerst wat ervaring opdoen voor je dit soort dingen gaat blaten ;) Dacht je dat de priest gewoon bleef staan wachten tot je hem neermaait ofzo? En dat de priest geen spells heeft die jou rogue compleet nutteloos maken? :P
Maar je wilt niet zeggen dat priest sterker dan roque is toch?
Want als je goed leest zegt Paineaser als roque een kick geeft kan hij 10 sec geen spell casten :)
En die tijd is meer dan genoeg voor roque om de priest te killen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 130942 op 01-02-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
YoshiBignose schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:47:
ik heb die 3 missies afgemaakt...maar ik heb de feed pet skill niet :/
edit: ik zie het al, er is er nog een :)
Als je de 3 missies bedoelt van het temmen van dieren: daar houdt het niet op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 08:26
juist dat zie ik nu ook grrrr, ik was al in orgrimmar nu moet ik terug die missie vragen en weer terug naar orgrimmar en ik kan niet teleporteren want die is al gebruikt GRRRRRRR...

snif nu zal me pet me verlaten net zoals vorige keer omdat ik te lang geen eten heb gegeven :'(

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

KãBuS schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:50:
[...]

Maar je wilt niet zeggen dat priest sterker dan roque is toch?
Want als je goed leest zegt Paineaser als roque een kick geeft kan hij 10 sec geen spell casten :)
En die tijd is meer dan genoeg voor roque om de priest te killen ;)
Als een priest voor die tijd fear gebruikt? of Shield zodat je kick verloren gaat??

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:04
Ik ben nu Tauren warior, level 10. En wil graag een 2 handed axe vasthouden, maar waarom lukt dit niet? Waar kan ik dit leren ?
Wel een super gaaf spel trouwens :P Dankzij die quests verveeld het nooit.

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

" Knopje met zo'n hondebot onder je skills."

Gewoon fijn op je pet droppen werkt ook trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

Muppet schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:12:
[...]

Als een priest voor die tijd fear gebruikt? of Shield zodat je kick verloren gaat??
ik zou zeggen kom ff langs met je priest laat ik het ff zien ten eerst Kick gaat niet verloren het is geen special atack maar een normale met een snelle cooldown dus de priest is alsnog het haasje maar goed als je denkt dat je sterker bent als Shadow Priest kom gewoon een keer langs (in retail) ik ben rogue komen we er wel uit }) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Het is best fijn spelen voor de 3de keer in een Beta.. weet alles blind te vinden en anders heb ik altijd nog hulp ;).. Ben al lvl 19½.. En natuurlijk nu aan het werk nog steeds :'( .. Waarschijnlijk vanavond ga ik lvl 22/23 wel halen als het ff meezit en een runnetje deadmines/stockade doen.. Meerdere die dit voordeel ook hebben?

Edit: K ik help de Rogues uit hun droom.. als een priest kans heeft Fear te casten is de Rogue dood.. Fear + Dot.. terug rennen Fear + Dot.. Wegblijven en wachten tot de Dot uitwerkt? een slimme priest gooit er voor die tijd wel een nieuwe op.. Als de priest geen fear kan casten dan is het een dode priest (hoeft zelfs niet altijd) ;).. Speel je Rogue + Priest voorbij lvl 30 en ga niet newbie duelen want dat heeft geen zin..

[ Voor 43% gewijzigd door Skeiron462 op 01-02-2005 15:23 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:37
Althalus schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:13:
Ik ben nu Tauren warior, level 10. En wil graag een 2 handed axe vasthouden, maar waarom lukt dit niet? Waar kan ik dit leren ?
Wel een super gaaf spel trouwens :P Dankzij die quests verveeld het nooit.
volgens mij kan dat in ironforge bij de weapons trainer ;)

zit helemaal links bovenin ergens maar dat weten de guards wel.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97525

is het mogelijk om als druid mijn bear form quest the cancelen en dan opnieuw te doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Anoniem: 134151 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:19:
[...]

ik zou zeggen kom ff langs met je priest laat ik het ff zien ten eerst Kick gaat niet verloren het is geen special atack maar een normale met een snelle cooldown dus de priest is alsnog het haasje maar goed als je denkt dat je sterker bent als Shadow Priest kom gewoon een keer langs (in retail) ik ben rogue komen we er wel uit }) >:)
En een mage? Krijg je die ook zo snel onderuit als een priest? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

[...]

Ik heb een 42 rogue hoor dus ik weet hoe het werkt ;)

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

kick is wel een speciale attack met niet zo'n snelle cooldown. Je mag blij zijn als je hem in een duel 1x kunt gebruiken. Zeker tegen een shadowpriest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Human jokes zijn echt zo vet. Kende ze al langer hoor, maar voor degene die het nog niet wisten:
/silly. Vooral die met het lotr verhaal en de orc zijn erg grappig :).

[ Voor 4% gewijzigd door DeepSeven op 01-02-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

[...]

Je info klopt niet.

http://www.thottbot.com/?k=1187

Kick geeft een 5 seconden interrupt in één school van spells en heeft een 10 seconden cool down.

Niet echt een snelle cooldown.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 97943 op 01-02-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 81112 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:33:
[...]

Ik zou de taktieken van Paineaser voorlopig nog even met een korreltje zout nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 81112 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:33:
[...]
Een duel zijn beiden voorbereid en werk je een standaard patroon af.. mage als alles goed lukt op de lagere lvls kan je goed duellen.. Poly om te beginnen en dan je reeks afwerken.. maar duellen is het saaie gedeelte.. in volle PvP dan ligt het aan wie heeft wie als eerst gezien.. stel een Rogue wil met backstabben of wat dan ook en ik zie hem op tijd en ik kan frostnova uitdelen.. dan is het gevecht al een beetje in mijn voordeel.. maar backstabbed ie mij dan is het 9 van de 10 keer afgelopen en zeg dan maar dag dag met het handje.. ;) ...

Dit maakt het spel ook errug leuk.. Er zijn een aantal classes die PvP monsters zijn Rogue,Priest,Paladin en Shaman zijn dan wel echt de toppers.. Andere classes doen het ook wel goed maar deze classes zijn de lastige.. Maar andere classes worden ook steeds beter omdat er meer over nagedacht en betere tactieken worden verzonnen.. De mage forums in USA zijn een must om te lezen qua info en ideeen die ze hebben.. De Druid heb ik ook al leuke combo's voorbij zien rollen die erg sterk klinken in PvP.. Ik stop nu maar want er is zoveel leuke info over WoW.. aanradertje lees alles als je niet op je server kan komen of op je werk zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130942

Bosmonster schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:34:
[...]

kick is wel een speciale attack met niet zo'n snelle cooldown. Je mag blij zijn als je hem in een duel 1x kunt gebruiken. Zeker tegen een shadowpriest.
Priest mag blij zijn als ie rogue te pakken kan krijgen want meestal komt rogue onverwachts :)
Dat is zijn specialiteit. En hoe wilt een priest nou spell gebruiken als roque opeens van achteren aanvalt en de priest een kick krijgt? Dus zoals meesten het weten is priest eigenlijk no MATCH voor roque ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789

KãBuS schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:55:
[...]Priest mag blij zijn als ie rogue te pakken kan krijgen want meestal komt rogue onverwachts :)
Dat is zijn specialiteit. En hoe wilt een priest nou spell gebruiken als roque opeens van achteren aanvalt en de priest en kick krijgt? Dus zoals meesten het weten is priest eigenlijk no MATCH voor roque ;)
.... Ooit gedacht aan fear, mind control? Shadow priest ruled in pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Kick is standaard nog geen silence, alleen voor de spell die iemand op dat moment aan het casten is, die kan dan ff niet uitgevoerd worden, andere wel. Het KAN wel een silence worden als je de talent Improved Kick pakt, zit halverwege de Assassination tree.

Maar als beetje Rogue moet je toch zorgen dat je de eerste klap uit kan delen. Openen met Cheap Shot e.d. en ze kunnen even niks. Sinister Strike en Gouge erachteraan en ze kunnen nog steeds niks. Kidney Shot daarna en ze blijven nog steeds niks kunnen. Die kick kan altijd nog :)
Maar ja, stunlock is wel moeilijk te timen als je het lang vol wil houden :D

Als je als Rogue echter voor de damage gaat met SS en eviscerate en je gebruikt geen stunlock ben je idd wel sneller met je damage, maar ook toegankelijk voor fear e.d. Als je een priest geen kans geeft (en dat is erg lang vol te houden) met een beetje fatsoenlijke talent build kun je hem 5K damage doen zonder dat ie ooit uit stun/daze/blind effecten komt. Dat is nou de kracht van de Rogue.. grom :)

[ Voor 25% gewijzigd door GTOfire op 01-02-2005 16:01 ]

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Priest mag blij zijn als ie rogue te pakken kan krijgen want meestal komt rogue onverwachts :)
Dat is zijn specialiteit. En hoe wilt een priest nou spell gebruiken als roque opeens van achteren aanvalt en de priest een kick krijgt? Dus zoals meesten het weten is priest eigenlijk no MATCH voor roque ;)
Ten eerste: het ging over duels.. Daar is stealth zo goed als nutteloos.

Ten tweede: beginnen met een kick is extreem nutteloos als je weet hoe kick werkt.. Blijkbaar weet je dat dus niet..

Als rogue beginnen in stelth met een kick is sowieso niet zo handig als je mega dmg spells hebt die je kunt gebruiken vanuit stealth.

Wel leuk, mensen die net 2 dagen Open beta spelen en nu al PvP kings en class-experts zijn :+

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 01-02-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

vergeet maar wat ik zei, ik had ff niet door dat het om duels ging, ik dacht gewoon als je rondloopt en een priest tegenkomt, my bad.

In duels kan die priest vast wel zorgen dat ie je detect, want je hebt 3 secs om stealth te gaan en kan niet eens een eind weglopen. Dan kun je lang niet zeker de eerste hit uitdelen, word je gefeared en ga je dood enzow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tjah nou ik leg me er bij neer zie vanzelf wel hoe het uitpakt enzovoorts weet wel dat als een rogue eenmaal begint dan is die moeilijk te stoppen .
btw ik had het over PVP duels is altijd minder aangezien de vijand weet dat je komt .

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 134151 op 01-02-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
[...]
Dat is zijn specialiteit. En hoe wilt een priest nou spell gebruiken als roque opeens van achteren aanvalt een de priest en kick krijgt? Dus zoals meesten het weten is priest eigenlijk no MATCH voor roque ;)
Dan heb je nog niet tegen een goede shadow priest gevochten.. Ik heb met een groepje koreanen gequest en we werden geambushed.. 3 tegen 3.. 2 priests ik de mage tegen 3 rogues.. 1tje detecte de rogue optijd dus fearde hem voordat hij wat kon doen.. ik gooide een frostnova neer waardoor de andere 2 zichtbaar waren.. ik heb nog nooit zo snel een partij afgelopen gezien als toen.. ;) Als je lekker je drankje pakt en je staat stil of hebt maar half HP dan zeg ik dat de rogue het kan winnen.. ;) ik als mage zonder extra detectie potions of wat dan ook zie meestal wel optijd wanneer er een rogue achter me sneaked.. Helaas als rogue zijnde zie je niet wat een player ziet maar geloof me maar dat je niet totaal weg bent van dichtbij.. Als ik niet snel genoeg mijn frost gebruik dan heb ik pech..

Edit: tevens een editje ik wil hiermee niet zeggen dat ik totaal roel met PvP.. ;) Mage heeft downtime een nekbreker.. en daarnaast als de rogue het voordeel heeft dat hij me eerst aanvalt dan heb ik toch best wel pech..

[ Voor 10% gewijzigd door Skeiron462 op 01-02-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

je zegt het zelf al een beetje, die partij was heel snel klaar omdat 1 rogue toevallig gedetect werd. Stel nou eens dat dat niet zo was geweest en ze ieder 1 van jullie hadden gepakt. Dan was je nooit op het idee gekomen om die frost nova neer te ketsen en hadden ze prolly op jullie alledrie wel de eerste hit uit kunnen delen, en een beetje slimme rogue maakt daar een stun hit van. Dan was die partij wel iets langer bezig geweest, al weet ik dan nog niet wie dr wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren een raid gezien in auberdine op server 7 :) mja, wel lastig ik ben nog maar lvl 10 :P ik steeds helemaal dood toen k wou kijken hoe de raid verliep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 23-06 16:24
Anoniem: 97525 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:18:
Gisteren een raid gezien in auberdine op server 7 :) mja, wel lastig ik ben nog maar lvl 10 :P ik steeds helemaal dood toen k wou kijken hoe de raid verliep :P
Heb ik ook gezien, was wel grappig om te zien hoe sommige dudes renden voor hun leven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97525 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:18:
jah die was idd gaaf heb ik nog een level 19 mage naar de haaien geholpen :) 1 vs 1 :D was wel lekker hoop dat er vandaag weer 1 is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

Er worden toch ook van die grote raids georganiseerd door blizzard (had ik ooit gehoord), moet je hiervoor op bepaalde pvp servers zitten, of is dit gewoon in elke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
GTOfire schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:17:
je zegt het zelf al een beetje, die partij was heel snel klaar omdat 1 rogue toevallig gedetect werd. Stel nou eens dat dat niet zo was geweest en ze ieder 1 van jullie hadden gepakt. Dan was je nooit op het idee gekomen om die frost nova neer te ketsen en hadden ze prolly op jullie alledrie wel de eerste hit uit kunnen delen, en een beetje slimme rogue maakt daar een stun hit van. Dan was die partij wel iets langer bezig geweest, al weet ik dan nog niet wie dr wint.
Yup helemaal gelijk in.. maar daarom is de eerste hit ook zo belangrijk..

Damage + overlevings kansen dan is de Priest in het voordeel..

Alleen damage dan is de Rogue in het voordeel..

Maar je moet zoveel factoren meerekenen.. veel mensen trekken conclusies uit duels of films maar dat is niet geheel eerlijk omdat je ook nog je items etc. moet meerekenen.. Alleen rond lvl 50/60 kan je duidelijke conclusies trekken over je class.. ik zelf heb nog niet dat voordeel gehad helaas maar ik heb wel een goed idee door de conclusies die andere hogere classes getrokken hebben wat er speelt.. lagere lvl conclusies of duels is gewoon niet interessant en voegen niks toe omdat beide classes 2 levels verder door nieuwe abilities totaal anders weer kunnen vechten..

Edit: nijntje lees battle grounds op www.worldofwarcraft.com en dat is voor PvP als PvE servers..

[ Voor 5% gewijzigd door Skeiron462 op 01-02-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:52:
[...]

Een duel zijn beiden voorbereid en werk je een standaard patroon af.. mage als alles goed lukt op de lagere lvls kan je goed duellen.. Poly om te beginnen en dan je reeks afwerken.. maar duellen is het saaie gedeelte.. in volle PvP dan ligt het aan wie heeft wie als eerst gezien.. stel een Rogue wil met backstabben of wat dan ook en ik zie hem op tijd en ik kan frostnova uitdelen.. dan is het gevecht al een beetje in mijn voordeel.. maar backstabbed ie mij dan is het 9 van de 10 keer afgelopen en zeg dan maar dag dag met het handje.. ;) ...

Dit maakt het spel ook errug leuk.. Er zijn een aantal classes die PvP monsters zijn Rogue,Priest,Paladin en Shaman zijn dan wel echt de toppers.. Andere classes doen het ook wel goed maar deze classes zijn de lastige.. Maar andere classes worden ook steeds beter omdat er meer over nagedacht en betere tactieken worden verzonnen.. De mage forums in USA zijn een must om te lezen qua info en ideeen die ze hebben.. De Druid heb ik ook al leuke combo's voorbij zien rollen die erg sterk klinken in PvP.. Ik stop nu maar want er is zoveel leuke info over WoW.. aanradertje lees alles als je niet op je server kan komen of op je werk zit ;)
Ik weet hoe een mage werkt, ben op het moment een lvl32 mage. Gister nog praktisch gewonnen van een lvl36 rogue (in PvP, niet een duel), was me alleen net te snel af met zn sprint. Nou is dat an sich geen maatstaaf, maar het is voor mij wel een indicatie dat tactiek inderdaad een hoop verschil kan uitmaken. :)
keldon schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:52:
[...]

Ik zou de taktieken van Paineaser voorlopig nog even met een korreltje zout nemen :)
Ik neem die taktieken ook zeker met een korreltje zout, sterker nog, met een hele zoutmijn vandaar ook de :| achter mn post)... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nogmaals ik had het over PvP niet duel |:( maar goed he lezen is ook een vak apart ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:31:
Nogmaals ik had het over PvP niet duel |:( maar goed he lezen is ook een vak apart ;) :P
En ik heb het ook over PvP, en met mij de andere reacties ook. Puur het feit dat je als <vul class in> wat handige acties/spells/enz hebt, wil niet zeggen dat iemand die een andere class speelt je in PvP niet in kan maken of garanderen dat jij die persoon wel inmaakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:43:
[...]

En ik heb het ook over PvP, en met mij de andere reacties ook. Puur het feit dat je als <vul class in> wat handige acties/spells/enz hebt, wil niet zeggen dat iemand die een andere class speelt je in PvP niet in kan maken of garanderen dat jij die persoon wel inmaakt. :+
daar heb je natuurlijk gelijk in je weet nooit wat er gebeuren gaat in een gevecht .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 134151 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:31:
Ik heb het over duellen en PvP-en goed lezen.. ;) alhoewel ik misschien dat duidelijker had moeten opsplitsen maar ik dacht dat je dat wel begreep.. Als je veel ervaring hebt dan valt mijn woord-waterval wel te begrijpen volgens mij ;).. Mijn geblaat was ook niet tegen jou maar in het algemeen en natuurlijk in reactie op je post.. Maar ik denk dat je net zo enthousiast bent als ik en ik word alleen maar enthousiaster dat retail eindelijk gaat komen en ik niet weer een char van scratch hoef te bouwen (heeft ook wel zijn charme)

Btw.. ik was altijd voor een char wipe maar ik zou het nu minder erg vinden als er geen char wipe komt maar dat is meer egoistisch gezien.. Het zou tevens ook kunnen om startgebieden minder te belasten want zoals het Warrior protest al eerder was gezien dat teveel mensen op 1 plek nog steeds problemen geeft.. als ik mag gokken dan gok ik op een char wipe maar heb daar een 50-50 gevoel over..

[ Voor 38% gewijzigd door Skeiron462 op 01-02-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119856

Ben ik de enigste hier die het jammer vind dat Blizzard (naar mijn mening) niet zo heel veel tijd in de muziek heeft gestoken? Ik heb hiervoor het helaas gecancelde spel Wish gespeelt en die muziek was echt prachtig. super sfeervol.
Het is niet zo dat de muziek slecht is van WoW maar als dit beter was gedaan had het meer aan de sfeer toegepast en zou het spel imo perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119856 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 17:03:
Ben ik de enigste hier die het jammer vind dat Blizzard (naar mijn mening) niet zo heel veel tijd in de muziek heeft gestoken? Ik heb hiervoor het helaas gecancelde spel Wish gespeelt en die muziek was echt prachtig. super sfeervol.
Het is niet zo dat de muziek slecht is van WoW maar als dit beter was gedaan had het meer aan de sfeer toegepast en zou het spel imo perfect zijn.
muziek welke muziek ik heb die herry allang uitgezet en mijn winamp er 8ter lopenmet mijn Favo muziek ;) (hardstyle) :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 17:05:
[...]

muziek welke muziek ik heb die herry allang uitgezet en mijn winamp er 8ter lopenmet mijn Favo muziek ;) (hardstyle) :D >:)
hmmm.. das geen slecht idee :) zet gewoon de muziek van Wish op de achtergrond :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135898

yared schreef op maandag 31 januari 2005 @ 23:32:
van het weekend de boel gedownload en installed, ging prima.

password pakt hij ook prima

nu heeft hij de laatste patch installed en pw doet het niet meer.

alles uninstalled, opnieuw installed en wederom, basis doet het prima, maar na patch update kom ik er weer niet in, fout pw....

heel weird, iemand ideetjes?

zie ook geen pw retreival ergens staan, zou in het logon scherm moeten staan.

lang gewacht en nu nog geen wow :| :)

BRILJANTE HULP gekregen van het WoW forumgasten, bleek een wifi dingetje te zijn.

@wrister ik neem aan dat jouw reply niet op mij slaat
(quote](/quote) ;)
toon volledige bericht
Ik heb dit probleem nog steeds hoe heb jij dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:50

SkyStreaker

Move on up!

Nou heb ik daar eens 1 vraag. In de retail.. Kan je dan Level 100(+) halen? Of kan je zelfs tot level 250 ofzo gaan?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
kvind die muziek idd niks, khad meer verwacht. steeds maar datzelfde deuntje dat herhaalt wordt en na 10 sec. weer stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
tranztaz schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 17:40:
Nou heb ik daar eens 1 vraag. In de retail.. Kan je dan Level 100(+) halen? Of kan je zelfs tot level 250 ofzo gaan?
nog niet als het goed is, maar ik denk dat blizzard daar wel aan werkt. maar ik denk niet meteen in retail dat je opeens 100 kan halen... alhoewel thrall wel hoog level is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 10:59
Iemand nog een beta account nodig?
Mail me maar: gmancrap2 AT xs4all PUNT nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130345

Je kan op dit moment alleen nog tot level 60. Later zal er ongetwijfeld worden gewerkt aan nieuwe spelelementen voor na level 60.

Asheron's Call 2 heeft bijvoorbeeld een Hero systeem, met een compleet eigen eiland voor Hero's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Dat de lvlcap wordt verhoogd lijkt me sterk, zit je weer met je Talents enzo, die zijn nu gebaseerd op lvl60
Wordt tijd dat ze de Hero klassen gaan introduceren, of die PvP titels

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
hero klassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 06:20

-SaveMe-

-klik-

Damn, besef me net iets.
heb vanavond afgesproken om samen met een IRL vriend te gaan questen in WoW, beide nieuwe karakters. Maar als we niet hetzelfde ras nemen gaat dat natuurlijk helemaal niet omdat we dan een andere start locatie hebben, right ?
En vanaf welk level komt dat wel een beetje bij elkaar ?

(eigenlijk hoop ik dat ik er naast zit)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Topicstarter
Nou, ben vanochtend een beetje aan het kloten geweest voor een (voor mij) ideale interface. Ik zal even posten wat en waarom, misschien handig voor andere mensen.

Uit cosmos:
Cosmos, Cosmos bindings, Schedule en Sea (de mappen Cosmos, Cosmosschedule, en Sea)
De basis van cosmos, hiermee heb je het ingame cosmos menu en kun je (van wat ik van verschillende mods gezien heb) het makkelijkst alle extra actionbars instellen en je UI customizen. Verder maken de mods Secondbar, Popbar, PopNUI en AltSelfCast gebruik van Sea.

SecondBar (de map SecondBar uit Cosmos)
Voor een extra actionbar boven je standaard actionbar. Instelbaar via Cosmos menu.

PopBar (de map PopBar uit Cosmos)
Geeft een (erg makkelijk instelbare) extra bar die je met een mouseover kan triggeren. Instelbaar via Cosmos menu.

PopNUI (de map PopNUI uit Cosmos)
Kan vrijwel alle onderdelen van je UI "show on mouseover" maken. Instelbaar via Cosmos menu.

SideBar (de map SideBar uit Cosmos)
Geeft een sidebar links en/of rechts van je scherm. Ik heb links m'n healing spreuken en rechts m'n professions. Instelbaar via Cosmos menu.

AltSelfCast (de map AltSelfCast uit Cosmos)
De selfcast uit Cosmos is (volgens mij) de enige die ook werkt als je alt+mouseclick doet. Verder heeft 'ie ook smart selfcast (als je geen of een vijandige target hebt cast 'ie beneficial spells op jezelf). Ideaal :) Instelbaar via Cosmos menu.

Telo's clock (de map Clock uit Cosmos)
Geeft in Nederlandse tijdsindeling (24h) de tijd aan. Instelbaar via Cosmos menu.

Quest minion (de map QuestMinion uit Cosmos)
Ik gebruik 'm niet altijd, maar als je 4 quests in 1 gebied hebt (of in een instance) is het erg makkelijk om te zien wat je nog moet zonder telkens je questlog te hoeven openen en je eigen 't schommeles te speuren naar die ene quest. En ja, als je 20 quests hebt in 10 verschillende gebieden dan vind je dat makkelijk! Aan/uitzetbaar via je quest log.

SellValue (de map SellValue uit Cosmos, maar ik heb een ietwat verbeterde)
Geeft voor elk item aan wat de sell value is bij een vendor. Zo kun je als je inventory vol zit makkelijk zien welke items je weg wil gooien om plaats te maken voor andere. Instelbaar via chat commando /inventorylist.

WorldMapInfo (de map WorldMapInfo uit Cosmos)
Geeft de coördinaten uit Cosmos op je world map. Handig als je er echt niet meer uit komt. Of als je gewoon easy mode wil spelen (not me) ;)

Gatherer (de map Gatherer uit Nurfed)
Ideaal voor als je een gathering profession hebt (dat zijn: Mining en Herbalism). Maar ook locaties van water barrels e.d. worden onthouden (en vast nog wel meer, maar dat ga ik nog uitzoeken, deze heb ik net nieuw).

Autobar (de map AutoBar uit Nurfed)
Een ERG makkelijke bar die automatisch food, potions, water en nog veel meer onder vaste knoppen in je UI zet. Hoef je niet telkens in je inventory te zoeken naar eten. Instelbaar via chat commando "/autobar hide/show".

Gypsy_BuffBar (de map Gypsy_BuffBar uit GypsyMod)
Erg mooi uitziende/overzichtelijke mod voor het laten zien van je buffs. Versleepbaar via mouseover.

Screenshots van mijn setup nu (let op: je kan met deze setup ongeveer alles wegtoveren en tevoorschijn halen of verplaatsen):
Afbeeldingslocatie: http://www.crazycows.nl/wow/uploads/interface_standaard_thumb.jpg
(clickable)

Afbeeldingslocatie: http://www.crazycows.nl/wow/uploads/interface_sellvalue.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.crazycows.nl/wow/uploads/interface_cosmos_setup.jpg(clickable)

Als je een .zip wil met mijn interface directory (kan je zo kopiëren naar je eigen interface dir), msg me op IRC (irc.sorcery.net #wow).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

-SaveMe- schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:50:
Damn, besef me net iets.
heb vanavond afgesproken om samen met een IRL vriend te gaan questen in WoW, beide nieuwe karakters. Maar als we niet hetzelfde ras nemen gaat dat natuurlijk helemaal niet omdat we dan een andere start locatie hebben, right ?

Orc+Troll beginnen op zelfde plek, Dwarf+Gnome ook, van the Horde kan je elkaar redelijk makkelijk opzoeken (vanaf lvl 5 ofzo) behalve als 1 van de 2 een tauren is dan zal 1 van de 2 toch wel lvl 10+ moeten zijn om door the barrens te kunnen

nu ff een voor mij hele belangrijke vraag;
Weet iemand zeker dat alle stats worden gereset na de beta? Oftewel, gebeurde dat in USA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
-SaveMe- schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:50:
Damn, besef me net iets.

Horde: Orc + Troll beginnen bij elkaar ten zuiden van Orgrimmar. Undead begint vlakbij een zeppelin naar Orgrimmar, dus ben je redelijk snel in de buurt van Orc + Trolls. Taurens moeten een rot eind lopen naar Orgrimmar (vergeet niet eerst met de flight master te praten in Thunderbluff).

Alliance:
Dwarfs + Gnomes beginnen bij elkaar vlakbij Iron Forge. Human kunnen makkelijk via de Deep Run tram naar Iron Forge. Night Elves moeten een rot eind lopen + varen naar Iron Forge.
Mgc schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:58:
[...]

Orc+Troll beginnen op zelfde plek, Dwarf+Gnome ook, van the Horde kan je elkaar redelijk makkelijk opzoeken (vanaf lvl 5 ofzo) behalve als 1 van de 2 een tauren is dan zal 1 van de 2 toch wel lvl 10+ moeten zijn om door the barrens te kunnen

nu ff een voor mij hele belangrijke vraag;
Weet iemand zeker dat alle stats worden gereset na de beta? Oftewel, gebeurde dat in USA?
Nee, dat weet niemand zeker. Ja, dat gebeurde in USA, dus hoogstwaarschijnlijk (bijna zeker) bij ons ook.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 01-02-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 23-06 06:20

-SaveMe-

-klik-

Mgc schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:58:
[...]

b]
Damn, een human en een dwarf zit er dus niet in :( Mja, dan maar hetzelfde ras kiezen, nix aan te doen...

[ Voor 27% gewijzigd door -SaveMe- op 01-02-2005 19:13 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:30
Human en Dwarf kan makkelijk.
Je loopt in 3 min naar Stormwind,
Loopt naar de achterkant van de stad
stapt daar in de metro
een minuut later zit je in Ironforge,
vanaf daar is het 3 min lopen naar je irl friends beginpunt.
10minuten hooguit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

het grootste minpunt aan dit spel vind ik wel dat je geen "nee" kan zeggen in de chat :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 75805 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:15:
het grootste minpunt aan dit spel vind ik wel dat je geen "nee" kan zeggen in de chat :( :(
Lol, waarschijnlijk omdat het het Franse woord voor borst is :P

Nou, na morgenochtend eindelijk tijd om wat te gaan levelen. En vandaag bij de mediamarkt de CE besteld, lijstje was niet lang dus met een beetje geluk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

moet je btw extra betalen voor de CE?

damn: http://www.nl.bol.com/is-...&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1

ik doe een moord voor zo'n pop!

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 119856 op 01-02-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

om het NOG sterker te maken, de letter n is ook al censuur, terwijl de afkorting 'wtf' dat niet is. Ik bedoel, HOE in godsnaam is de letter n offensief en welke taal dan ook? Ik heb ook nog nergens gevonden dat je die filter uit kan zetten zoals in bijv. SWG. Ik wil zelf wel kiezen of ik mn oogjes bescherm tegen vieze woorden, en helemaal als het niet eens vieze woorden zijn.

Verder doe ik mn best om niet te spelen, want ik heb geen zin het allemaal weer opnieuw te moeten doen, dus hoe minder quests ik doe, hoe minder ik herhaal :) (MMO is al herhaling genoeg, nie waar?)
misschien zo maar ff een class maken die ik niet van plan ben te spelen.

Hoe zijn jullie trouwens van plan een server te kiezen?
Ik zoek het nogal hard niet om net als afgelopen zondag te moeten wachten toen ik om 6 uur besloot mn server op te willen. Dus prolly maak ik mn char om 8 uur 's avonds op een realm waar op dat moment geen queue is. Dan kun je dr iig van op aan dat die er niet zo snel zal komen.
"Ga dan vroeger op de server" hoorde ik vandaag. Ja, maar als ik om 9 uur pas zin heb in WoW bedenk ik me dan pas om in te loggen, en als ik dan 20-30 mins moet wachten is die zin ineens snel over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
GTOfire schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:38:
om het NOG sterker te maken, de letter n is ook al censuur, terwijl de afkorting 'wtf' dat niet is. Ik bedoel, HOE in godsnaam is de letter n offensief en welke taal dan ook? Ik heb ook nog nergens gevonden dat je die filter uit kan zetten zoals in bijv. SWG. Ik wil zelf wel kiezen of ik mn oogjes bescherm tegen vieze woorden, en helemaal als het niet eens vieze woorden zijn.

Verder doe ik mn best om niet te spelen, want ik heb geen zin het allemaal weer opnieuw te moeten doen, dus hoe minder quests ik doe, hoe minder ik herhaal :) (MMO is al herhaling genoeg, nie waar?)
misschien zo maar ff een class maken die ik niet van plan ben te spelen.

Hoe zijn jullie trouwens van plan een server te kiezen?
Ik zoek het nogal hard niet om net als afgelopen zondag te moeten wachten toen ik om 6 uur besloot mn server op te willen. Dus prolly maak ik mn char om 8 uur 's avonds op een realm waar op dat moment geen queue is. Dan kun je dr iig van op aan dat die er niet zo snel zal komen.
"Ga dan vroeger op de server" hoorde ik vandaag. Ja, maar als ik om 9 uur pas zin heb in WoW bedenk ik me dan pas om in te loggen, en als ik dan 20-30 mins moet wachten is die zin ineens snel over :(
De meeste mensen gaan op de server waar we met z'n allen afspreken om op te gaan. Over die queues: op dag 1 is er een hele grote queue (20 minuten), op dag 2 is het wat minder, op dag 3 is het nog wat minder en op dag 4 zijn er geen queues meer. Zo gaat het iig met deze open beta en ik verwacht dat dat ook in retail zo zal zijn.

Die queue-problemen in de US komen doordat er op dag 1 veel te weinig servers waren, die dus nu nog steeds helemaal crowded zijn (niemand wil naar een andere server), dat gaan we hier niet meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
We kunnen natuurlijk ook met de guild (gathering of heroes) op een wat rustiger realm gaan zitten, maken we gelijk een GROOT deel van die realm uit, met z'n hoevelen zijn we nu al wel niet 8)7

En ja, de CE is duurder, weet eigenlijk niet wat je ervoor krijgt, iig een huisdier :) (ingame dan he)

[ Voor 23% gewijzigd door pagani op 01-02-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
GTOfire schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:38:
Dat kan toch wel? interface options > profanity filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
De inhoud van de CE is iig:
The website states the special edition will come with a 200 page Art Book, a Behind the Scenes DVD, a soundtrack with exclusive tracks, a cloth world map (please don't try to wear this...), and one shiny "Virtual Item"...whatever that is.
Nice :) Als dit alles klopt ben ik in m'n nopjes, vooral met die kaart _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:34

Rmg

johnnyv.nl schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:14:

[...]

aahhhhh is die ce nog ergens te bestellen ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Raz- schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:15:
[...]

aahhhhh is die ce nog ergens te bestellen ? :S
Zoals gezegd, de lijst bij de mediamarkt in Utrecht was erg kort, maar verder is ie wel zo'n beetje uitverkocht, goed zoeken dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar niemand weet de exacte prijs? heel vaag herriner ik me 160 euro :s is wel érg duur. ik zou zelfs 2 moorden voor zon kaart voor over hebben. staat leuk naast mijn morrowind kaart :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 119856 op 01-02-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Anoniem: 119856 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:25:
maar niemand weet de exacte prijs? heel vaag herriner ik me 160 euro :s is wel érg duur. ik zou zelfs 2 moorden voor zon kaart voor over hebben. staat leuk naast mijn morrowind kaart :)
160 euro vind je te duur, maar je zou er wel 2 moorden voor over willen hebbe...jij bent wel heel goedkope huurmoordenaar dan, misschien heb ik wel werk voor je >:) ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

johnnyv.nl schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:14:

[...]

dat virtual item is een ingame pet heb ik gehoort...
maar kan ik die CE nog ergens bestellen? en hoe duur is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

was een panda beer als ik goed naar het plaatje in de PU keek.

hier staat de prijs: http://shop.informatique....in/iqshop.xgi?M=ART&G=141

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 119856 op 01-02-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

toen ik nu net begon met inloggen waren er 146 wachtenden voor me, zit nu 6 mins te wachten, zal wel 10 worden totaal. Naja, nog wel te doen, dan ram ik eerst op inloggen en daarna mn mail checken ofzow.

Weet je wat ook vervelend is? een grote afstand moeten rennen en dan heel sloom (stealth) of met grote omwegen moeten gaan omdat er overal agro vijanden staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 20:25
Word of Warcraft Collector's Edition gaat echt geen 160 euro kosten hoor. :p Ik dacht iets van 70 (adviesprijs). Maar hij is zeker wel vet, allemaal coole extra's zitten erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-06 09:30
GTOfire schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:41:
toen ik nu net begon met inloggen waren er 146 wachtenden voor me, zit nu 6 mins te wachten, zal wel 10 worden totaal. Naja, nog wel te doen, dan ram ik eerst op inloggen en daarna mn mail checken ofzow.

Weet je wat ook vervelend is? een grote afstand moeten rennen en dan heel sloom (stealth) of met grote omwegen moeten gaan omdat er overal agro vijanden staan :(
Welkom in de wereld van MMORPG :)

Als je level 40 bent kan je een paard kopen. En dan gaat het een stuk sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

hoeveel health en mana heb je ongeveer op level 60?

en hoeveel damage en armor heb je ongeveer :P

(heel erg class afhankelijk natuurlijk)

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 75805 op 01-02-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:41

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

WOEI, eindelijk lvl 10 hunter :D

had alleen verwacht dat je een pet KREEG, zoals een warlock, niet dat je zo moest temmen...
naja, ook koel :D lekker met een spin achter je aan hobbelen :P

misschien dat ik voor de leuk nog ff een Human warlock (oid) maak, altijd koel als je altijd zon beesie rond heb hobbelen :D

en waarom is kanaal GOT op realm 7 altijd zo rustig ppl! :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:50

SkyStreaker

Move on up!

Zeg het dan ouderwets: "nay"... Alleen echt Engelsen (of mensen die goed Engels kennen) begrijpen dat weer daarentegen :P

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 01-02-2005 23:52 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:30
Je kan in het options menu gecensureerde taal aan en uitzetten
standaard staat ie op censuur, maar 1 vinkje veranderen doet wonderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:21
Ben nu lvl34 hunter (US) en ik zit in Stranglethorn Vale, echt een lastig gebied, redelijk veel mobs dicht bij elkaar en alles lijkt op elkaar in die stomme jungle. Vanavond echt aan het rotzooien geweest, veels te weinig vooruit gekomen en echt megavaak geganked door de horde, maarja, ook redelijk vaak wat persoontjes teruggepakt. naja, morgen lvl35...

Ik heb iig wel een Hellslayer Battle axe weten te scoren op de AH voor slechts 7 goud. (35.5 dps en +66 attack tegen undead), die kan ik dus pas morgen gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Anoniem: 61283 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:01:
[...]

dat virtual item is een ingame pet heb ik gehoort...
maar kan ik die CE nog ergens bestellen? en hoe duur is die?
Het is trouwens ook een waste of space :P

ik hoef niet zo een pet achter me aan hobbelen, heb liever dat die inventory space gevuld wordt met wat nuttigs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
extreme schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 01:20:
[...]

Het is trouwens ook een waste of space :P

ik hoef niet zo een pet achter me aan hobbelen, heb liever dat die inventory space gevuld wordt met wat nuttigs ;)
Ehrm, de pets kunnen toch ook aanvallen enzo :? (of deze dan weer niet :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 07:52:
[...]

Ehrm, de pets kunnen toch ook aanvallen enzo :? (of deze dan weer niet :? )
De pets die je bij de CE krijgt kunnen niet aanvallen (non-combat pets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123311

Ze nemen dan ook geen inv. space in beslag. Alleen een pet-slot.

Ik ben trouwens een klein onopvallend rogue-gnoompje met geldproblemen.
Nou was ik een skinner en leatherworker. Skinning levert goed geld op voor de luie medespelers die hun leer van de AH afhalen, maar leatherworking levert nagenoeg niks op. En de dingen die ik kan maken zijn de moeite niet waard om zelf te dragen.
Kan ik niet beter skinning ism mining pakken, of levert mining ook maar weining op in de AH en kan ik beter gewoon leatherworking houden?

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 123311 op 02-02-2005 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Kunnen idd niets, zijn gewoon voor de sier, maar je kan in het spel zelf ook wel zomaar beestjes erbij krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 123311 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 08:28:

Ik ben trouwens een klein onopvallend rogue-gnoompje met geldproblemen.
Nou was ik een skinner en leatherworker. Skinning levert goed geld op voor de luie medespelers die hun leer van de AH afhalen, maar leatherworking levert nagenoeg niks op. En de dingen die ik kan maken zijn de moeite niet waard om zelf te dragen.
Kan ik niet beter skinning ism mining pakken, of levert mining ook maar weining op in de AH en kan ik beter gewoon leatherworking houden?
Als je veel geld wilt verdienen zou ik voor 2 gatheringproffesions gaan, dus wat jij al zegt mining erbij... alle tradeproffesions leveren aanzienlijk minder op en kosten vaak veel geld om erin te kunnen groeien, dus daarin moet je het voor de items doen (kheb zelf engineering omdat ik het wel leuk vind, maar het kost me klauwen vol geld).
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om ipv mining herbalism te nemen, maar ik denk dat het iets minder opleverd (weet ik niet zeker). Verder levert gewoon een stack copper bars op de US servers inmiddels makkelijk 50 silver op, puur doordat bijna niemand het meer mined en er toch nog vaak vraag naar is... (zelfde met linen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:34

Phydomir

Dennis

En de dingen die ik kan maken zijn de moeite niet waard om zelf te dragen.
Hoe meer je gaat letherworken hoe betere dingen je kan maken natuurlijk. Ik heb nu iets van 34 leatherworking points en kan nu armor maken die rond de 50 armor points heeft, beetje hetzelfde wat ik nu aan armor heb.

Ook die lether patch is erg makkelijk. +8 armor op handen, borst of voeten. permanent.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik heb al wat non-combat pets gehad, maar die nemen wel een packslot in beslag hoor.. Je hebt een item waarmee je ze kunt summonen namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de tips :)
Phydomir schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 08:54:
[...]

Hoe meer je gaat letherworken hoe betere dingen je kan maken natuurlijk. Ik heb nu iets van 34 leatherworking points en kan nu armor maken die rond de 50 armor points heeft, beetje hetzelfde wat ik nu aan armor heb.

Ook die lether patch is erg makkelijk. +8 armor op handen, borst of voeten. permanent.
Leather patch is erg handig idd.
Ik kan nu armor met 60 armor (ofzo) maken met +2 agility (geloof ik), maar het levert niks op, en zelf heb ik toch al betere armor.
Bosmonster schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 08:58:
[...]

Ik heb al wat non-combat pets gehad, maar die nemen wel een packslot in beslag hoor.. Je hebt een item waarmee je ze kunt summonen namelijk..
Je hebt gelijk, had ik ff niet aan gedacht :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 123311 op 02-02-2005 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128308

mining en skinning is wat ik doe maar ik krijg daar van een veel soorten steen en van skinning veel soorten leer en spul maar hoe maak ik daar mee items. Ik weet niet hoe ik dat precie moet doen kan iemand me een beetje helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 20-06 12:28

admiral866

The King Personality Disorder

50s voor 20 copper bars?
lol gister net 20 copper bars verkocht voor 5s 20c.
Er werd nog niets aangeboden, dus ik ging maar een beetje boven de standaard ingevulde prijs zitten. Of zou het komen dat het gelijk opgekocht wordt, dat er daarom niets werd aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 128308 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 09:08:
mining en skinning is wat ik doe maar ik krijg daar van een veel soorten steen en van skinning veel soorten leer en spul maar hoe maak ik daar mee items. Ik weet niet hoe ik dat precie moet doen kan iemand me een beetje helpen?
Ja door geen 2 gathering professions te nemen.. dus 1 van de 2 weg doen en de bijbehorende skill erbij leren

Skinning - Leatherworking
Mining - Engineer/Blacksmith

Heel veel van deze info kan je gewoon op de basis pagina's van WoW vinden en in de handleiding die meegeinstalleerd wordt.. Lees eerst dat helpt je enorm want misschien doe je wel dingen nu die je misschien wel veel beter had kunnen doen als je gewoon gelezen had.. Dit geld natuurlijk niet alleen voor jou maar voor meerdere mensen die dingen posten die je gewoon bij de beknopte handleiding kan lezen..

[ Voor 29% gewijzigd door Skeiron462 op 02-02-2005 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

admiral schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 09:11:
50s voor 20 copper bars?
lol gister net 20 copper bars verkocht voor 5s 20c.
Er werd nog niets aangeboden, dus ik ging maar een beetje boven de standaard ingevulde prijs zitten. Of zou het komen dat het gelijk opgekocht wordt, dat er daarom niets werd aangeboden.
Ik vraag voor 20 linnen cloth (of 10 leather) gewoon 5s, en 15s buyout price.
Dat verdient lekker hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 15:38

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 123311 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 09:28:
[...]

Ik ga me tijdens beta niet bezighouden met AH tripjes :)
Het grote geld komt wel in retail...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 15:38

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Phydomir schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 08:54:

Ja, die armor kits zijn erg handig op de begin levels. +32 AC is best veel voor een cloth of leather armor class.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Auction House prijzen die hier genoemd worden zijn geen vaste prijzen.. Soms zijn het toevals treffers van mensen.. Dit als extra info voor mensen die denken dat dit wel het geval is.. Ik koop nooit gathering spullen van de Auction House die ik zelf kan krijgen.. Er zijn een aantal die dat wel doen maar dat zijn mensen die of snel wat nodig hebben en toch het geld er dik voor hebben of mensen die totaal niet begrijpen dat je het geld zwaar nodig hebt om verder te levelen.. Ga dus ook vanuit dat de prijs die je van de gewone vendors krijgt de prijs is waarmee je leveld en de toevals treffers op de Auction House een meevallertje zijn.. Stel iedereen neemt 2 gathering skills dan kan je je afvragen wie dat dan zal moeten kopen.. Vraag en aanbod is dus erg belangrijk..

Just my 2 cents.. Alle groene/blauwe etc items die je vind zou ik wel verkopen via de Auction House.. Het is een beetje spelen met wat voor prijs je neerzet ervoor.. Daarnaast kan je zelf ook veel inkopen qua gear wat erg belangrijk is om verder te komen..

Conclusie Auction House is erg goed en handig om geld te verdienen maar is niet heilig.. Vaak moet je het van de ongeduldige spelers hebben.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Mijn visie op professions en AH:

als je professions erg leuk vind moet je ze zeker nemen. Als je slim wil spelen neem je 2 gather professions. Je verkoopt al je gathered stuff op AH. Gevolg -> je kan alle groene/blauwe items kopen die je wil, waardoor je minder downtime hebt en sneller levelt. Deze items zijn altijd van gelijke kwaliteit, maar vaak van betere kwaliteit dan items die je met een profession kan craften.
Je bent dus geen geld en tijd kwijt aan profession.. tijd die je dus kan gebruiken om door te spelen.

Late game is ander verhaal.. als je lvl 60 of zo bent, drop je natuurlijk 1 gather profession en neem je bijvoorbeeld engineering erbij. Je hebt natuurlijk wel truukjes om winst te maken met crafting professions (bags verkopen, beastslayer enchant verkopen, quest items voor mensen craften), maar je zal altijd veel geld en tijd moeten stoppen in je profession en veel minder te besteden hebben dan met dual gather profs.

Met m'n rogue in retail ga ik dan ook voor dual gather professions. Kheb in het verleden teveel blauwe items in AH gezien die ik niet kon kopen ;) Note: als je horde speelt, is je afzetmarkt qua materials natuurlijk kleiner dan bij Alliance.. ik durf te wedden dat de AH van alliance nu rijkelijker gevuld is dan het lege Horde AH..

[ Voor 16% gewijzigd door RedruM op 02-02-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 123311 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 09:28:
[...]

hehe, grappig om te zien, is dat de open beta server? Je zal merken zodra de retail komt dat de servers enorm veel inflatie zullen krijgen, wel jammer opzich... een goede manier om goedkope spullen te krijgen is naar low lvl areas te gaan en stuff van n00bs ( ;) )te kopen, die 5s enorm veel vinden, of gewoon de auction goed in de gaten te houden totdat iemand iets met een buy-out van 15s erop zet...

(als ik het voor 20s zie koop ik het, het meeste bij ons is 40/50s voor linen)

Ik speel trouwens op Warsong US, een van de meest drukke servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 20-06 12:28

admiral866

The King Personality Disorder

waarom zou je een gather prof droppen op lvl60 dan? Ik ben nu ff lekker aant klooien in de AH had ik vorige betas nog niet gedaan.
Is er al meer info over het linken van de AH's en een AH in elke capital?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110942

Mischien een domme vraag maar ik zouw het toch wel weten.
Waar vind je die auction house's ben er namenlijk nog niet 1 tegen gekomen :D.
Maar ben ook nog niet echt ver geweest met me knight elf warrior alleen teldrassil en darkshore :)
hihi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
admiral schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:01:
waarom zou je een gather prof droppen op lvl60 dan? Ik ben nu ff lekker aant klooien in de AH had ik vorige betas nog niet gedaan.
Is er al meer info over het linken van de AH's en een AH in elke capital?
Op lvl 60 hoef je geen bakken geld meer te verdienen. Bovendien verdien je met mining alleen al erg veel is mijn ervaring (mithril bars :9~). Dan is het tijd om iets als engineering erbij te nemen, omdat je dat in PVP etc nog wel aardig kunt gebruiken (explosives en devices). Ik zeg ook niet dat je niks hebt aan dingen als Alchemy/Engineering in early game.. maar ik zeg wel dat je er relatief weinig aan hebt. Ik heb liever de beste gear van het moment dan buff potions of een paar bommetjes.Tevens zul je nooit problemen hebben met het kopen van je skills en het aanschaffen van een mount met dual gather professions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Skeiron schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 09:44:
Auction House prijzen die hier genoemd worden zijn geen vaste prijzen.. Soms zijn het toevals treffers van mensen.. Dit als extra info voor mensen die denken dat dit wel het geval is.. Ik koop nooit gathering spullen van de Auction House die ik zelf kan krijgen.. Er zijn een aantal die dat wel doen maar dat zijn mensen die of snel wat nodig hebben en toch het geld er dik voor hebben of mensen die totaal niet begrijpen dat je het geld zwaar nodig hebt om verder te levelen.. Ga dus ook vanuit dat de prijs die je van de gewone vendors krijgt de prijs is waarmee je leveld en de toevals treffers op de Auction House een meevallertje zijn.. Stel iedereen neemt 2 gathering skills dan kan je je afvragen wie dat dan zal moeten kopen.. Vraag en aanbod is dus erg belangrijk..

Just my 2 cents.. Alle groene/blauwe etc items die je vind zou ik wel verkopen via de Auction House.. Het is een beetje spelen met wat voor prijs je neerzet ervoor.. Daarnaast kan je zelf ook veel inkopen qua gear wat erg belangrijk is om verder te komen..

Conclusie Auction House is erg goed en handig om geld te verdienen maar is niet heilig.. Vaak moet je het van de ongeduldige spelers hebben.. ;)
Is onzin, vendor prijzen zijn voor grondstoffen enorm veel te laag. Het verschilt natuurlijk wel enigsinds welke grondstof je hebt, silk verkoop ik bijv. altijd direct door aan de vendor aangezien de AH ondergespammed word met dat spul en de kans dat je het verkoopt erg klein is. Maar voor de meeste krijg je makkelijk het driedubbele van wat je bij een vendor zou krijgen, in sommige gevallen is dat zelfs nog veel meer.

Voor wapens ligt het weer net wat anders, groene items (uncommon) verkopen meestal ong. het dubbele van de vendorprice, maar soms verkoopt het zelfs helemaal niet (dan ga ik alsnog naar de vendor), voor goede groene items kan je iets meer vragen, bv spul dat je zelf gemaakt hebt. Blauwe items verkopen daarentegen vaak gemakkelijk het 10 dubbele van wat de vendor ervoor geeft. Voorbeeld, ik had een Burning war axe, deze verkocht bij de vendor voor ongeveer 1 goud, ik verkocht hem voor iets meer dan 8 goud op de AH, en dat was dan nog een lage prijs helaas (hij wordt soms zelfs voor 15 goud verkocht).

Het enige wat ik direct aan de vendor verkoop is het common spul en de grijze trash. Je moet dat spul trouwens zeker niet onderschatten, vanaf lvl20 gaat het je tijdens quests gigantisch veel opleveren, ik vind nu vrij vaak daggers en swords die grijs zijn, maar ze verkopen wel voor 50s aan de vendor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Je vergeet wel dat 2 gathering skills ook behoorlijk wat downtime mee kan brengen. Als je veel skinned/mined etc zul je regelmatig de trip naar de AH moeten maken. Dit kost een hele hoop tijd en al het reizen is ook nog dodelijk saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DarkShadow schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:08:
[...]

Is onzin, vendor prijzen zijn voor grondstoffen enorm veel te laag. Het verschilt natuurlijk wel enigsinds welke grondstof je hebt, silk verkoop ik bijv. altijd direct door aan de vendor aangezien de AH ondergespammed word met dat spul en de kans dat je het verkoopt erg klein is. Maar voor de meeste krijg je makkelijk het driedubbele van wat je bij een vendor zou krijgen, in sommige gevallen is dat zelfs nog veel meer.

Voor wapens ligt het weer net wat anders, groene items (uncommon) verkopen meestal ong. het dubbele van de vendorprice, maar soms verkoopt het zelfs helemaal niet (dan ga ik alsnog naar de vendor), voor goede groene items kan je iets meer vragen, bv spul dat je zelf gemaakt hebt. Blauwe items verkopen daarentegen vaak gemakkelijk het 10 dubbele van wat de vendor ervoor geeft. Voorbeeld, ik had een Burning war axe, deze verkocht bij de vendor voor ongeveer 1 goud, ik verkocht hem voor iets meer dan 8 goud op de AH, en dat was dan nog een lage prijs helaas (hij wordt soms zelfs voor 15 goud verkocht).

Het enige wat ik direct aan de vendor verkoop is het common spul en de grijze trash. Je moet dat spul trouwens zeker niet onderschatten, vanaf lvl20 gaat het je tijdens quests gigantisch veel opleveren, ik vind nu vrij vaak daggers en swords die grijs zijn, maar ze verkopen wel voor 50s aan de vendor.
toon volledige bericht
Jij snapt 'm. Alleen moet je je Silk cloth ook gewoon in AH zetten voor 45 silver met 65 silver buyout. Dan verkoop je 'm erg vaak tegen 65 silver (sommige mensen kopen alleen met buyouts) en anders voor 45 silver (toch 150% ofzo van opbrengst bij vendor). Tenminste, dit is op "PvP server" wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkShadow schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:00:
[...]

hehe, grappig om te zien, is dat de open beta server? Je zal merken zodra de retail komt dat de servers enorm veel inflatie zullen krijgen, wel jammer opzich... een goede manier om goedkope spullen te krijgen is naar low lvl areas te gaan en stuff van n00bs ( ;) )te kopen, die 5s enorm veel vinden, of gewoon de auction goed in de gaten te houden totdat iemand iets met een buy-out van 15s erop zet...

(als ik het voor 20s zie koop ik het, het meeste bij ons is 40/50s voor linen)

Ik speel trouwens op Warsong US, een van de meest drukke servers
Dat is idd open beta.
Ik vind 5s wat dat betreft niet veel meer, maar het is toch een leuke meevaller nog (ik heb zelf nu rond de 50s maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
RedruM schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:04:
[...]
Op lvl 60 hoef je geen bakken geld meer te verdienen. Bovendien verdien je met mining alleen al erg veel is mijn ervaring (mithril bars :9~). Dan is het tijd om iets als engineering erbij te nemen, omdat je dat in PVP etc nog wel aardig kunt gebruiken (explosives en devices). Ik zeg ook niet dat je niks hebt aan dingen als Alchemy/Engineering in early game.. maar ik zeg wel dat je er relatief weinig aan hebt. Ik heb liever de beste gear van het moment dan buff potions of een paar bommetjes.Tevens zul je nooit problemen hebben met het kopen van je skills en het aanschaffen van een mount met dual gather professions.
2 gathering skills is een manier.. Persoonlijk vind ik dat de solo manier.. Omdat je alleen maar vanuit gaat dat niemand in de guild je meehelpt.. Misschien omdat ik in een guild zit waarbij iedereen alles shared zonder het eerst te verkopen op de AH dat dit zo goed werkt.. Ik hoef alleen af en toe wat gear bij te kopen.. En solo heb ik ook zat geld met Healing potions die ik op AH verkoop.. Misschien dat Alchemy/Herbalism een uitzondering is want je kan met het eindprodukt echt veel en veel meer verkopen als met de gathered spullen.. We hebben btw niet een Guild waarbij iedereen verplicht wordt iets te doen.. gewoon doe je ding en help elkaar.. Linken in Guild chat als je wat gevonden hebt en anders op AH verkopen..

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor elkaar.
Wie waar op welke server speelt is niet interessant voor dit topic.
Voor gameafspraakjes etc. is IRC uitgevonden, so get a room ;)