Nou, ben vanochtend een beetje aan het kloten geweest voor een (voor mij) ideale interface. Ik zal even posten wat en waarom, misschien handig voor andere mensen.
Uit cosmos:
Cosmos, Cosmos bindings, Schedule en Sea (de mappen Cosmos, Cosmosschedule, en Sea)
De basis van cosmos, hiermee heb je het ingame cosmos menu en kun je (van wat ik van verschillende mods gezien heb) het makkelijkst alle extra actionbars instellen en je UI customizen. Verder maken de mods Secondbar, Popbar, PopNUI en AltSelfCast gebruik van Sea.
SecondBar (de map SecondBar uit Cosmos)
Voor een extra actionbar boven je standaard actionbar. Instelbaar via Cosmos menu.
PopBar (de map PopBar uit Cosmos)
Geeft een (erg makkelijk instelbare) extra bar die je met een mouseover kan triggeren. Instelbaar via Cosmos menu.
PopNUI (de map PopNUI uit Cosmos)
Kan vrijwel alle onderdelen van je UI "show on mouseover" maken. Instelbaar via Cosmos menu.
SideBar (de map SideBar uit Cosmos)
Geeft een sidebar links en/of rechts van je scherm. Ik heb links m'n healing spreuken en rechts m'n professions. Instelbaar via Cosmos menu.
AltSelfCast (de map AltSelfCast uit Cosmos)
De selfcast uit Cosmos is (volgens mij) de enige die ook werkt als je alt+mouseclick doet. Verder heeft 'ie ook smart selfcast (als je geen of een vijandige target hebt cast 'ie beneficial spells op jezelf). Ideaal

Instelbaar via Cosmos menu.
Telo's clock (de map Clock uit Cosmos)
Geeft in Nederlandse tijdsindeling (24h) de tijd aan. Instelbaar via Cosmos menu.
Quest minion (de map QuestMinion uit Cosmos)
Ik gebruik 'm niet altijd, maar als je 4 quests in 1 gebied hebt (of in een instance) is het erg makkelijk om te zien wat je nog moet zonder telkens je questlog te hoeven openen en je eigen 't schommeles te speuren naar die ene quest. En ja, als je 20 quests hebt in 10 verschillende gebieden dan vind je dat makkelijk! Aan/uitzetbaar via je quest log.
SellValue (de map SellValue uit Cosmos, maar ik heb een ietwat verbeterde)
Geeft voor elk item aan wat de sell value is bij een vendor. Zo kun je als je inventory vol zit makkelijk zien welke items je weg wil gooien om plaats te maken voor andere. Instelbaar via chat commando /inventorylist.
WorldMapInfo (de map WorldMapInfo uit Cosmos)
Geeft de coördinaten uit Cosmos op je world map. Handig als je er echt niet meer uit komt. Of als je gewoon easy mode wil spelen (not me)
Gatherer (de map Gatherer uit Nurfed)
Ideaal voor als je een gathering profession hebt (dat zijn: Mining en Herbalism). Maar ook locaties van water barrels e.d. worden onthouden (en vast nog wel meer, maar dat ga ik nog uitzoeken, deze heb ik net nieuw).
Autobar (de map AutoBar uit Nurfed)
Een ERG makkelijke bar die automatisch food, potions, water en nog veel meer onder vaste knoppen in je UI zet. Hoef je niet telkens in je inventory te zoeken naar eten. Instelbaar via chat commando "/autobar hide/show".
Gypsy_BuffBar (de map Gypsy_BuffBar uit GypsyMod)
Erg mooi uitziende/overzichtelijke mod voor het laten zien van je buffs. Versleepbaar via mouseover.
Screenshots van mijn setup nu (let op: je kan met deze setup ongeveer alles wegtoveren en tevoorschijn halen of verplaatsen):

(clickable)

(clickable)
Als je een .zip wil met mijn interface directory (kan je zo kopiëren naar je eigen interface dir), msg me op IRC (irc.sorcery.net #wow).