Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.931 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-05 09:46
Anoniem: 110942 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:03:
Mischien een domme vraag maar ik zouw het toch wel weten.
Waar vind je die auction house's ben er namenlijk nog niet 1 tegen gekomen :D.
Maar ben ook nog niet echt ver geweest met me knight elf warrior alleen teldrassil en darkshore :)
hihi.
Je hebt er in het hele spel slechts 3, voor de alliance in Ironforge, voor de Horde weet ik het eigenlijk niet eens, en je hebt ook nog een neutrale die je kan vinden in een goblinstadje.

Van mij mogen ze er wel een neerzetten in elke hoofdstad, maar ik denk dat ze dit niet hebben gedaan omdat het volgens mij behoorlijk wat lag opleverd, door de AH is mijn spel al redelijk vaak vastgelopen, vooral als het druk is op de server kan het tenenkrommend zijn.

Bovendien zorgt het ervoor dat er meer mensen naar de andere steden komen, stormwind is overdag gewoon een verlaten spookstad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Bosmonster schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:12:
Je vergeet wel dat 2 gathering skills ook behoorlijk wat downtime mee kan brengen. Als je veel skinned/mined etc zul je regelmatig de trip naar de AH moeten maken. Dit kost een hele hoop tijd en al het reizen is ook nog dodelijk saai.
Tja..mijn ervaring is juist dat crafting tijdverspilling is. Het is misschien wel 'leuk' en een toevoeging aan het spel als je nog niet veel hebt gespeeld, maar als je redelijk veel hebt gespeeld kom je er achter dat je beter zonder kunt. Voorbeeld: ik kan supercoole blauwe gloves maken, maar ik heb spiders silk en elixir of defense als reagants. Gevolg: ik zit veel op AH om te kijken of er Elixirs of Defense staan (meestal extreem duur), of ik zoek uren lang een Alchemist met het goede level. Daarnaast moet ik nog tripjes gaan maken naar bijvoorbeeld Stonetalon Mountains om 300 spinnen te slopen voor de silk. Dan kan je eindelijk dat item maken.. Met gathering professions neem je idd veel spullen mee, maar ik kom sowiezo al vaak in de buurt van Auction House (quests halen, quests inleveren, skills kopen elke 2 lvls sowiezo).
En met al je geld dat je verdient kan je ook nog eens lekker ruime bags kopen, zodat je meer kan meezeulen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Topicstarter
RedruM schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:17:
[...]

Tja..mijn ervaring is juist dat crafting tijdverspilling is. Het is misschien wel 'leuk' en een toevoeging aan het spel als je nog niet veel hebt gespeeld, maar als je redelijk veel hebt gespeeld kom je er achter dat je beter zonder kunt. Voorbeeld: ik kan supercoole blauwe gloves maken, maar ik heb spiders silk en elixir of defense als reagants. Gevolg: ik zit veel op AH om te kijken of er Elixirs of Defense staan (meestal extreem duur), of ik zoek uren lang een Alchemist met het goede level. Daarnaast moet ik nog tripjes gaan maken naar bijvoorbeeld Stonetalon Mountains om 300 spinnen te slopen voor de silk. Dan kan je eindelijk dat item maken.. Met gathering professions neem je idd veel spullen mee, maar ik kom sowiezo al vaak in de buurt van Auction House (quests halen, quests inleveren, skills kopen elke 2 lvls sowiezo).
En met al je geld dat je verdient kan je ook nog eens lekker ruime bags kopen, zodat je meer kan meezeulen ;)
Ik denk dat het sowieso leuk is en een toevoeging, of je nou nieuw bent of niet, ondanks dat je het voor het geld misschien niet hoeft te doen (of JUIST niet). En we spelen het spelletje tenslotte voor de leut, dus ik neem gewoon een crafting profession ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Skeiron schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:15:
[...]

2 gathering skills is een manier.. Persoonlijk vind ik dat de solo manier.. Omdat je alleen maar vanuit gaat dat niemand in de guild je meehelpt.. Misschien omdat ik in een guild zit waarbij iedereen alles shared zonder het eerst te verkopen op de AH dat dit zo goed werkt.. Ik hoef alleen af en toe wat gear bij te kopen.. En solo heb ik ook zat geld met Healing potions die ik op AH verkoop.. Misschien dat Alchemy/Herbalism een uitzondering is want je kan met het eindprodukt echt veel en veel meer verkopen als met de gathered spullen.. We hebben btw niet een Guild waarbij iedereen verplicht wordt iets te doen.. gewoon doe je ding en help elkaar.. Linken in Guild chat als je wat gevonden hebt en anders op AH verkopen..
Ik ben niet erg hoog in Herbalism/Alchemy, maar ik weet wel dat je niet echt veel winst ermee maakt (iig tot lvl 20). Op Defense Elixirs kan je echter wel vette winst maken, en misschien ook op andere high lvl Alchemy items. Ik blijf er echter bij dat je relatief minder aan Alchemy hebt dan dual gather professions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
[...]

Tja..... dat je verdient kan je ook nog eens lekker ruime bags kopen, zodat je meer kan meezeulen ;)
Dus conclusie is volgens mij dat je niet in een guild zit.. Als je solo speelt is het ook niet te doen.. ;) Ik dacht dat je eerst Iron Tulip wou opstarten.. Dat was een goed idee een guild.. probeer dat eens met eindproduct professions en je ziet dat bepaalde spullen geen probleem meer zijn.. AH trips zijn er niet meer bij voor bepaalde spullen.. alleen maar 1 uurtje wachten op je post en je hebt het..

[ Voor 45% gewijzigd door Skeiron462 op 02-02-2005 10:24 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ik ben het er trouwens mee eens dat je beter in elke stad een AH kan hebben (en ze linkt per faction), aangezien inderdaad steden als Thunderbluff en Undercity niet bepaald levendig zijn. In Thunderbluff mag je blij zijn als je af en toe een speler tegenkomt, terwijl Orgrimmar meestal super crowded is door de AH. Het is tevens niet aantrekkelijk om te questen in Undead gebieden, aangezien het gewoon niet uitkomt om steeds naar Orgrimmar te moeten reizen voor AH. (Ja, ik vind AH erg belangrijk en maak er veel gebruik van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
RedruM schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:23:
Ik ben het er trouwens mee eens dat je beter in elke stad een AH kan hebben (en ze linkt per faction), aangezien inderdaad steden als Thunderbluff en Undercity niet bepaald levendig zijn. In Thunderbluff mag je blij zijn als je af en toe een speler tegenkomt, terwijl Orgrimmar meestal super crowded is door de AH. Het is tevens niet aantrekkelijk om te questen in Undead gebieden, aangezien het gewoon niet uitkomt om steeds naar Orgrimmar te moeten reizen voor AH. (Ja, ik vind AH erg belangrijk en maak er veel gebruik van)
Dus door je gathering skill ben je gebonden aan 1 eiland.. grind je dan alleen maar door de lvl's heen want dat zou het nog saaier maken 2 gathering professions?? En welk lvl ben je nu? Vind tot zover wel interessant de discussie en probeer ook veel te doen met de antwoorden qua info.. dus no flame intended.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Skeiron schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:27:
[...]

Dus door je gathering skill ben je gebonden aan 1 eiland.. grind je dan alleen maar door de lvl's heen want dat zou het nog saaier maken 2 gathering professions?? En welk lvl ben je nu? Vind tot zover wel interessant de discussie en probeer ook veel te doen met de antwoorden qua info.. dus no flame intended.. ;)
Ik heb nog geen high lvl gehad met dual gathering skills, maar op lvl 15 had ik al 2 blauwe items en de rest groen, terwijl ik met andere chars toen grotendeels witte items had, met een paar groene items. Tevens vind ik UD landen per definitie deprimerender dan Barrens dus zit ik vaker in Barrens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:41
[...]

Tja..mijn ervaring is juist dat crafting tijdverspilling is. Het is misschien wel 'leuk' en een toevoeging aan het spel als je nog niet veel hebt gespeeld, maar als je redelijk veel hebt gespeeld kom je er achter dat je beter zonder kunt. Voorbeeld: ik kan supercoole blauwe gloves maken, maar ik heb spiders silk en elixir of defense als reagants. Gevolg: ik zit veel op AH om te kijken of er Elixirs of Defense staan (meestal extreem duur), of ik zoek uren lang een Alchemist met het goede level.
daarvoor zitten wij juist in een clan. iedereen die spiders silk vind en het niet kan gebruiken zal het naar je opsturen en een alchemist zal gratis een elixir of defense maken als hij de reagants daar voor heeft.

proffesions zijn ERG goed en bruikbaar als je ze goed gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Met de US 2 gathering skills gehad en ben tot lvl 24 gekomen..
Met de Korean ben ik lvl 33 en had ik herbalism en alchemy

Ik had het iets makkelijker met mijn 2 gathering skills om geld te verdienen op lagere lvls maar dat neemt niet weg dat ik totaal geen problemen heb met mijn create skill.. Op latere lvls verdiende ik veel en veel meer met mijn create skill.. Geld is nooit een probleem als je in een guild zit waarmee je af en toe een instance in gaat.. Instances zijn money machines.. Als je Tailor + enchant dan raad ik iedereen aan tailor te doen + een andere gathering skill en dan over te gaan op enchant.. Weer zo'n laat level create skill die enorm veel opleverd.. De rest gewoon zo vroeg mogelijk beginnen met createn want er zijn zulke handige spullen die je kan maken..

Edit: Server 7 riep iemand om voor 40 Gold een rode enchant op het wapen te gooien in Storm Wind ;) Ben lvl 20 nu (gisteren een tegenvaller qua levelen..)

[ Voor 19% gewijzigd door Skeiron462 op 02-02-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128308

Skeiron schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 09:11:
[...]

Ja door geen 2 gathering professions te nemen.. dus 1 van de 2 weg doen en de bijbehorende skill erbij leren

Skinning - Leatherworking
Mining - Engineer/Blacksmith

Heel veel van deze info kan je gewoon op de basis pagina's van WoW vinden en in de handleiding die meegeinstalleerd wordt.. Lees eerst dat helpt je enorm want misschien doe je wel dingen nu die je misschien wel veel beter had kunnen doen als je gewoon gelezen had.. Dit geld natuurlijk niet alleen voor jou maar voor meerdere mensen die dingen posten die je gewoon bij de beknopte handleiding kan lezen..
Ja komt omdat ik voor het eerst de final speelde ik zo graag wou spelen ik meer voor de quest ging en het mining en healen en al niks boeide maar toen zag ik iemand van mijn guild vette armor voor mij maken dus d8 ik ey hoe doet hij dat. En ik zag zo 123 in het spel zelf niks staan maar bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 03-05 09:46
[...]

Ja, ik herken dit ook met engineering, ik ben soms veel meer geld kwijt aan een item dan het kan opleveren, er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar soms moet je geowon een hogere skill halen met dingen die je helemaal niet nodig hebt. Het lijkt mij dan ook interessant om bij crafting op hoge lvl's bepaalde items toe te voegen, die je met erg veel moeite kan maken, maar dan ook direct epic zijn en die je niet kan doorverkopen op de AH, dan heb je er tenminste nog wat aan :)

edit: Dit topic loopt trouwens echt enorm snel, ik ben benieuwt hoeveel mensen de retail in europa gaan kopen... Het spel groeit echt gigantisch...

[ Voor 6% gewijzigd door DarkShadow op 02-02-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
DarkShadow schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:49:
[...]
Ja, ik herken dit ook met engineering, ik ben soms veel meer geld kwijt aan een item dan het kan opleveren, er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar soms moet je geowon een hogere skill halen met dingen die je helemaal niet nodig hebt. Het lijkt mij dan ook interessant om bij crafting op hoge lvl's bepaalde items toe te voegen, die je met erg veel moeite kan maken, maar dan ook direct epic zijn en die je niet kan doorverkopen op de AH, dan heb je er tenminste nog wat aan :)
Ik denk dat dat gedeelte nog wel getweaked wordt.. en je hebt engineering.. erg gave create skill.. soms totaal nutteloos maar sommige zijn zo verdomd handig.. goblin(ben ff de naam kwijt) cables die iemand kunnen resurecten.. was in een instance en de paladin ressur ging dood.. kabeltjes erbij en bam hij was er weer.. het verkleinen van mensen erg lachen.. handige head gear.. er is dus zat waar je genoeg mee kan..

Edit: Je moet soms echt een bikkel zijn om die verder te levelen.. veel verschillende spullen om 1 geheel te creeren.. Maar zoals ik al zei: het eindproduct is soms zo gaaf ook al leverd het weinig op ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Skeiron462 op 02-02-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123311

Hmm, ik zit er steeds erger over te denken om skinning ook de droppen en voor mining/engineering te gaan. Al kost dat wel veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 17:52
Hmm welke server zitten jullie?
Ik speel op server 15.

Orc Hunter lvl 13
Ingame nick: OxiMoron

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik speel op de off. Betaserver

Lvl 22 UD Mage, ga ook in retail voor Mage

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

OxiMoron schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:13:
Hmm welke server zitten jullie?
Ik speel op server 15.

Orc Hunter lvl 13
Ingame nick: OxiMoron
Ik wil niet lullig doen ofzo hoor maar zou je es FF het forum willen lezen ongeveer 10 paginatjus terug ...................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Als t goed is kan ik na 17:00u vanmiddag ook WoW-en, maar voor ik daaraan begin had ik nog een vraagje:

Welk character kan ik heb best kiezen als ik met 2-handed swords en ook een beetje magic wil werken? :o

edit: oops, typfout :/

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 02-02-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

Anoniem: 51661 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:28:
Als t goed is kan ik na 17:00u vanmiddag ook WoW-en, maar voor ik daaraan begin had ik nog een vraagje:

Welk character kan ik heb best kiezen als ik met 2-handed swords en ook een beetje magic wil werken? :o

Tjah een dual wield sword rogue is wel funny maar de magie kan is net iets kleiner een rogue kan geen magie ( echte magie zoals heals enzo ) zou het zo niet weten een rogue is echt voor het ram en beuk werk dus Dammage dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

[...]

Dat is grappig, die handschoenen heb ik een paar dagen geleden ook gemaakt voor een aantal gilde maten en voor mezelf.

Ik had er lang niet zo veel tijd voor nodig. Alleen even het leer en de spider's silk moeten verzamelen. Duurde helemaal niet zo lang. De gilde alchemist heeft mij de elixer's of defense opgestuurd, lekker goedkoop en snel.

Thottbot heeft een aardig extratje. Als je een item bekijkt, dan kan je de droprate van de verschillende mobs zien. Als ik iets nodig heb dan probeer ik een mob te vinden die ik makkelijk kan afmaken en die een redelijke droprate heeft.

Kijk hier maar eens naar: http://www.thottbot.com/?i=Spider%27s%20Silk

Verder verkoop ik bijna geen items waarvan ik denk dat ze nodig zijn om iets te maken. Ik weet nooit wanneer iemand in het gilde of ik zelf ze nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Talenpoints

Ik heb nu 1 talenpoint toegekend aan REND, maar zit te twijfelen wat een verstandige strategie is.
Bewaren voor een sterkere skills of continue alles aan 1-2 skills spenderen

Tauren Warrior (Herbalist/Alchy)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Anoniem: 51661 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:28:

Paladin: 2-handed wapens en magie. Goede combo van melee en magie. Nadruk defensieve magie.

Druide: 2-handed maces en magie.

Hunter: 2-handed wapens (behalve maces), maar geen echte magie en niet een karakter voor melee werk.

Shaman: 2-handed wapens (behalve swords). Goede combo van magie en melee.

Welke klasse je ook kiest, voor dat je sommige wapens kunt gebruiken zul je de skill moeten kopen van de wapentrainer. De shaman moet een talent gebruiken voor dat hij sommige 2-handed wapens kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789

yared schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:47:
Talenpoints

Ik heb nu 1 talenpoint toegekend aan REND, maar zit te twijfelen wat een verstandige strategie is.
Bewaren voor een sterkere skills of continue alles aan 1-2 skills spenderen

Tauren Warrior (Herbalist/Alchy)
Ik zou 3 maal improved rend, 2 maal deflection, en dan 5 maal tactical mastery doen, want die is echt nodig als warrior, anders ben je gehandicapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Anoniem: 129789 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:59:
[...]
Ik zou 3 maal improved rend, 2 maal deflection, en dan 5 maal tactical mastery doen, want die is echt nodig als warrior, anders ben je gehandicapt.
thx, ik snap die tactical mastery niet,

Zal wel zijn omdat dat hele 'stances' voor mij onbekend is en ik nu alleen battle stance heb.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:56:
[...]

Paladin: 2-handed wapens en magie. Goede combo van melee en magie. Nadruk defensieve magie.

Druide: 2-handed maces en magie.

Hunter: 2-handed wapens (behalve maces), maar geen echte magie en niet een karakter voor melee werk.

Shaman: 2-handed wapens (behalve swords). Goede combo van magie en melee.

Welke klasse je ook kiest, voor dat je sommige wapens kunt gebruiken zul je de skill moeten kopen van de wapentrainer. De shaman moet een talent gebruiken voor dat hij sommige 2-handed wapens kan gebruiken.
Hmm zie er niet echt 1 tussenstaan met 2-handed weapons en b.v. magic elemental attack, maar ben ook bang dat dit te veel gevraagd is :D

Denk dat palladin voor mij de beste keus is, hoewel ik niet zo van defensieve magie hou, ik zie t vanmiddag wel :P (ontving 2 sec geleden een SMSje van mn vriendin dat mn download klaar is! moet eerst nog tot 16:15 werken :( > mag dit hier eigelijk niet zeggen he :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

" ontving 2 sec geleden een SMSje van mn vriendin dat mn download klaar is!"

hahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-05 13:41
Pheace schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 12:48:
Kan ze eindelijk weer porno downloaden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 02-02-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Hoe kan ik de waarde van items bepalen voor trades?

Dus ik forge een copper dagger, bij de npc kan ik hem verkopen voor 2silver en 95 copper, hoeveel is hij dan waard als ik die dagger zou kopen bij een npc? Factor 3? 4?
En voor hoeveel kan ik een item dan verkopen?

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheace schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 12:48:

hahaha :D
Ja, ik heb dr een beetje op lopen hameren O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stefijn schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 13:54:
[...]

Kan ze eindelijk weer porno downloaden :)
/offtopic

Porno! :o :> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
nhimf schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:05:
Hoe kan ik de waarde van items bepalen voor trades?

Dus ik forge een copper dagger, bij de npc kan ik hem verkopen voor 2silver en 95 copper, hoeveel is hij dan waard als ik die dagger zou kopen bij een npc? Factor 3? 4?
En voor hoeveel kan ik een item dan verkopen?
Dat mag je zelf bepalen.. kijk naar wat een zelfde lvl gast kan kopen voor hetzelfde geld dat jij aan wilt bieden.. kijk dus of dat overheen komt.. Ga natuurlijk nooit onder de Vendor prijs zitten.. En als het een grijs wapen/armor is dan zal ik het gewoon bij de Vendor verkopen.. Gekleurde items allemaal via de Auction House verkopen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Topicstarter
Anoniem: 51661 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 12:29:
[...]

Hmm zie er niet echt 1 tussenstaan met 2-handed weapons en b.v. magic elemental attack, maar ben ook bang dat dit te veel gevraagd is :D

Denk dat palladin voor mij de beste keus is, hoewel ik niet zo van defensieve magie hou, ik zie t vanmiddag wel :P (ontving 2 sec geleden een SMSje van mn vriendin dat mn download klaar is! moet eerst nog tot 16:15 werken :( > mag dit hier eigelijk niet zeggen he :o )
Paladin is inderdaad de defense-hybrid. Shaman is de attack-hybrid dus als je meer van aanvallen houdt is Shaman je keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:28:
[...]
Paladin is inderdaad de defense-hybrid. Shaman is de attack-hybrid dus als je meer van aanvallen houdt is Shaman je keuze :)
Holy crap, nou weet ik niet meer wat ik moet kiezen :P
Paladin heb ik zon beetje bij ieder spel waar je die kan kiezen, dus als die shaman dude er een beetje chill uitziet neem ik die wel :>

Edit: Die shaman, kan geen swords gebruiken lees ik een paar posts terug, welke wapens wel? Als hij alleen met hamers werkt wil ik m niet, want dat is uncool :D

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 02-02-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Zoek het zelf even op de officieële site ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door Apocrypha op 02-02-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Apocrypha schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:39:
Zoek het zelf even op de officieële site ofzo?
Ja, zou ik inderdaad moeten doen, maar ik zit nu op mn werk waar alleen tweakers.net open staat buiten de bedrijfsgerelateerde websites, en ik zit echt te wachten tot ik naar huis kan om t te proberen, daarom probeer ik zo wat informatie te winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Allowable Weapons: One-Handed Maces, Staves, Fist Weapons, One-Handed Axes (with training), Daggers (with training), Axes (with talents), Two-Handed Maces (with talents)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93472

Shaman kan 2h axes skill leren, mits je een talent point erin spendeert in de enhancement tree.
2h axes zijn cooler dan 2h swords :p
en anders moet je voor Pally gaan :).

btw Shaman = Horde
Pally = Alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Apocrypha schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:44:
Allowable Weapons: One-Handed Maces, Staves, Fist Weapons, One-Handed Axes (with training), Daggers (with training), Axes (with talents), Two-Handed Maces (with talents)
Bedankt, ik zal me nu inhouden met vragen stellen, nog een uurtje wachten! whie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Is het trouwens nog steeds zo dat je voor mining ziek veel geld krijgt, in de closed beta was ik warrior en kreeg ik 50 silver voor 20 silver bars (had toen al 5 goud op lvl 10 :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 75805 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:25:
Is het trouwens nog steeds zo dat je voor mining ziek veel geld krijgt, in de closed beta was ik warrior en kreeg ik 50 silver voor 20 silver bars (had toen al 5 goud op lvl 10 :X )
Op de Auction House misschien maar vendor prijs is 1 silver bar = 1 silver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

wie verkoopt er dan ook iets anders dan junkloot aan de vendor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97525

Geweldig, blizzard support ;( een reactie na 8 dagen!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 97525 op 02-02-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97525 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:33:
Blizzard! woei! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Pheace schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:29:
wie verkoopt er dan ook iets anders dan junkloot aan de vendor 8)7
Tja bij onze guild wordt het verdeeld onder de mensen die het nodig hebben.. dus......... En als ik bijv in Duskwood ben mijn zakken vol zitten met leuke items dan ga ik toch zeker eerst verdelen onder de guild leden.. Elke town heeft een mailbox.. Daarna als ik nog niet genoeg kwijt ben en niemand wil het dan sell ik wat itempjes.. Ik ga niet 1 silver bar die gedropt is wachten tot ik bij de Auction House ben terwijl ik waardevollere drops heb.. Maar zoals ik meerdere reacties hier gezien heb zijn er nog niet veel voorbij bepaalde levels gekomen.. 50s wordt steeds minder hoe verder je komt.. Als mage zat ik standaard te portellen als ik ergens moest zijn.. 9 silver kost een reagent als je wat verder bent.. Dus ik kijk alleen naar vendor prijzen omdat Auction House prijzen geen vaste waarde hebben..

[ Voor 23% gewijzigd door Skeiron462 op 02-02-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42783

Skeiron schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:36:
[...]

Tja bij onze guild wordt het verdeeld onder de mensen die het nodig hebben.. dus......... En als ik bijv in Duskwood ben mijn zakken vol zitten met leuke items dan ga ik toch zeker eerst verdelen onder de guild leden.. Elke town heeft een mailbox.. Daarna als ik nog niet genoeg kwijt ben en niemand wil het dan sell ik wat itempjes.. Ik ga niet 1 silver bar die gedropt is wachten tot ik bij de Auction House ben terwijl ik waardevollere drops heb..
Mail het gewoon naar een toon die je bij een AH laat staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

" Tja bij onze guild wordt het verdeeld onder de mensen die het nodig hebben.. "

Wat dit daar nou plots mee te maken heeft , tenzij je wil impliceren dat ik zoiets niet doe of zo.

Enkele itempjes en de rest van je post valt nog te begrijpen. 1 silver is waarschijnlijk de moeite niet waard , hoewel je altijd iemand even blij kan maken met een emailtje zoals de bovengestaande persoon zei :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103205

Vraagje over druid...
Heeft de wapen invloed op de hoeveelheid dmg die je doet als beer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Pheace schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:46:
" Tja bij onze guild wordt het verdeeld onder de mensen die het nodig hebben.. "

Wat dit daar nou plots mee te maken heeft , tenzij je wil impliceren dat ik zoiets niet doe of zo.

Enkele itempjes en de rest van je post valt nog te begrijpen. 1 silver is waarschijnlijk de moeite niet waard , hoewel je altijd iemand even blij kan maken met een emailtje zoals de bovengestaande persoon zei :*)
K ik probeer het simpel voor je uit te leggen.. 1 silver bar kan een engineer gebruiken.. In een guild zit een engineer.. De engineer wil graag de 1 silver bar hebben.. Dus ik stuur de 1 silver bar naar hem toe.. Hierdoor hoef ik niet naar de Auction House om het te verkopen omdat ik de silver bar net gegeven heb aan mijn Guild mate ;).. Was niet moeilijk toch..

En met de toon.. kom op nou.. als je voor dat soort drops al een toon gaat gebruiken.. ik kan het begrijpen als je het doet op later level waarbij je veel meer goedies krijgt.. Ik heb het dus over drops en niet over 2 gathering skills.. Ik denk dat bij 2 gathering skills en je gebruikt de AH veel dat versturen naar je toon wel bruikbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Combat Endurance + trol gaat dat samen, want dan heb 20% Combat regeneration

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 75805 op 02-02-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 21:26
Anoniem: 97525 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:33:
houd er rekening mee dat jij niet de enige bent die wow speelt >:)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Op het duitstalige WoW-forum van Blizzard is inmiddels door Gungdil een blue-text gepost met de release-date van WoW in Europa: vrijdag 11 februari as.

De blue-text

Dus nog anderhalve week wachten... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 81112 op 02-02-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97525

Anoniem: 81112 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:36:
Op het duitstalige WoW-forum van Blizzard is inmiddels door Gungdil een blue-text gepost met de release-date van WoW in Europa: vrijdag 11 januari as.

De blue-text

hier nu ook

http://www.blizzard-europe.com/press/050202.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 26-04 16:12
Ja, nogal, ik ga de 12e een week op wintersport :(

Oh, volgens 't forum is de wipe nu ook officieel. Mooi zo :)

[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 02-02-2005 16:53 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Op het duitstalige WoW-forum van Blizzard is inmiddels door Gungdil een blue-text gepost met de release-date van WoW in Europa: vrijdag 11 januari as.

De blue-text

11 Februari, Januari is het al geweest ;)
Ook een character wipe dus, was te verwachten :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Cthulhu schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:50:
[...]

11 Februari, Januari is het al geweest ;)
Ook een character wipe dus, was te verwachten :P
Oeps, tikfoutje door de opwinding... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
Ahh mooi :)

Had al onder voorbehoud 14-16 februari vrij gevraagd van mn werk.. dus dat onder voorbehoud kan nu verdwijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42783

Ik ga dus de 18e op vakantie :P. Dat zuigt best wel aangezien je dan gelijk een week achter loopt mjaaaaaaaaaaaaaaaaa :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Woei had al een week vrij gevraagd dus moet de 21ste weer beginnen met werk :D full time WoW en hahaha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 13:01
Dat betekent dat de beta dan stopt? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
DarkJedi schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:17:
Ehm.. ja dacht je dat die eeuwig ging duren dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 02-05 11:32

Blaasvis

Cidora \o/

ah ideaal, dan heb ik net een week vakantie van school :D
Het blijft een leuk spel om te doen, naar 3 beta's gaat verveelt het me nog steeds niet :)

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135994

Hey er zijn nog steeds mensen die een extra account hebben :D

aangezien ik het ook wel ff zou willen proberen...hint hint ;)

mende119@planet.nl

THX _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 02-05 22:31
Ik vraag me af of iemand weet wat voor betaalmethodes in Nederland geaccepteerd gaan worden.
Ik vind die timecards nl. te duur (2mnd voor €26), maar heb op het moment geen credit card (en wil ik ook neit nemen als het even kan).
Er is zover ik weet ook nog niks gezegd over paypal en gewone overschrijvingen...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

" (2mnd voor €26)"

Te duur? veel goedkoper ga je het toch niet krijgen hoor , tenzij je met CC 6 maanden abo gelijk neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 13:01
Bosmonster schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:18:
[...]

Ehm.. ja dacht je dat die eeuwig ging duren dan? :P
Hey dromen mag altijd nog he? ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 02-05 18:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

DarkJedi schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:17:
Waarschijnlijk nog wel iets eerder ook alhoewel 'just prior to launch' niet echt klinkt alsof ze ze maandag down gooien en dan vrijdag pas weer up. En een Wipe \o/

Nu alleen nog even uitvogelen of ik Priest of Warlock ga in retail, grmbl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

ik heb meer moeite met uitvogelen PvP/Normal :(

Op zich vind ik het afschuwelijk dat je op een PvE server gewoon bij horde EN alliance kan horen maar PvP *kan* gewoon een zwaar verneukte server zijn als je allemaal bored level 60jes hebt rondlopen die lagere levels lopen te killen.

Erg belangrijk ook de Battlegrounds , vraag me af of dat wel net zo'n impact heeft op de PvP server als de Normal servers. Als Ex-daoc-er klinkt het wel erg fijn voor normal , alleen dat dubbele , en ze zien en niet kunnen killen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:07

Flapmo

and back is gigi!

Ben zojuist een priest gestart en me hunter weg gedaan. Vond hem maar saai spelen. Ben vanavond dus ook niet bij de meeting.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Op het duitstalige WoW-forum van Blizzard is inmiddels door Gungdil een blue-text gepost met de release-date van WoW in Europa: vrijdag 11 februari as.

De blue-text

deze datum stond idd vorige maand bij dynabyte ook vermeld. gelukkig :) die vrijdag direct me collectors editie halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

je hunter saai? O_o wat voor level was ie? Ik houdt echt van mijn hunter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Neeeee niet de 11e! Dan ga ik net een week weg :'( Nouja, so be it...

Anyway, hoe weet ik als ik een ability geleerd heb van een pet zodat ik die over kan brengen op anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

hij zou een message moeten geven en hij staat dan ook onder je train pet scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132068

ik hat gehoord van got guild... zou ik die kunnen joinen? hoorde ook al dat jullie neit in duitsland 1 zitten dus moet dan wel van server wisselen dus ook overniew beginnen, maar dat is geen punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Hoi, ik heb net de open beta geinstalleerd, en ik heb een accountje geregeld via iemand.

Ik wil even 1 ding weten, voor ik mezelf lekker ga maken met het spel.
Zodra ik dalijk het spel aangeschaft heb, is het dan de bedoeling dat men gaat betalen voor maandelijks online speelplezier ??

Of zijn er gewoon open servers, die de "World" mirror'en..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 13:21
Over dat betalen per maand. Ik vind dat egenlijk maar raar. Waarom kan je geen gametime kopen? bv 20 uur, en als deze over is koop je weer nieuwe.

Dat is veel eerlijker. Want sommige mensen hebben veel vrije tijd, en die kunnen dus veel gamen. Maar ik werk, en heb s'avond niet altijd even veel zin/tijd. Dus ik speel gemiddeld per maand een stuk minden. Maar ik betaal het zelfde per maand? Daarom denk ik dat je gewoon uren moet kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-05 16:25
Zodra ik dalijk het spel aangeschaft heb, is het dan de bedoeling dat men gaat betalen voor maandelijks online speelplezier ??
oh mijn goooooooooooooooooooooooooooooooooood

[ Voor 64% gewijzigd door YoshiBignose op 02-02-2005 19:16 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 03-05 12:18
Weet iemand wat er gebeurt als de beta stopt? Moet je dan helemaal opnieuw beginnen? Ik denk namelijk van wel en grote kans dat dit dus volgende week al gebeurt. Gaan de mensen hier op GoT dan ook weer opnieuw beginnen met een (nieuwe) guild? En zo ja, hoeveel mensen vallen er dan af (omdat ze het spel niet gaan kopen)? Misschien niet handig dat hier te posten maar op die GoH/T website anders krijg je dikke opsomming. :+ Want ik heb misschien ook interesse om mee te doen. Ik ga hoogstwaarschijnlijk al ten eerste bij een andere guild, maar misschien dat ik dus een guild ernaast (GoT dus) wil doen.

Wat ik me dus afvraag is hoe jullie het gaan doen als de retail versie uitkomt en of mensen van race en/of class gaan wisselen. Ik ben nu zelf een beetje alle races en classes aan het verkennen zodat ik meteen de "goeie" (lees: leukste voor mij persoonlijk) kan kiezen als het 'echt' begint. Want ik lees nu dat allemaal mensen al heel ver zijn, maar ik vind dat nogal nutteloos gezien je character toch waarschijnlijk vernietigd wordt volgende week. Of zie ik dit verkeerd? :p

[ Voor 5% gewijzigd door Thijs op 02-02-2005 19:21 . Reden: beta en final door elkaar gehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:15

SkyStreaker

Move on up!

eth0 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:14:
Over dat betalen per maand. Ik vind dat egenlijk maar raar. Waarom kan je geen gametime kopen? bv 20 uur, en als deze over is koop je weer nieuwe.

Dat is veel eerlijker. Want sommige mensen hebben veel vrije tijd, en die kunnen dus veel gamen. Maar ik werk, en heb s'avond niet altijd even veel zin/tijd. Dus ik speel gemiddeld per maand een stuk minden. Maar ik betaal het zelfde per maand? Daarom denk ik dat je gewoon uren moet kunnen kopen.
Goed en bruikbaar idee eigenlijk... Ik heb straks namelijk ook werk en dan ben ik echt van 6 tot 6 van huis zo ongeveer... Dan vind ik het ook wel fijn om speel-uren te hebben...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Sorry hoor, maar ik heb even GEEN tijd om 1000 posts te lezen. @yoshinogwat

[ Voor 10% gewijzigd door FragNeck op 02-02-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
FragNeck schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:17:
Sorry hoor, maar ik heb even GEEN tijd om 1000 posts te lezen. @yoshinogwat
Neem dan tenminste de tijd om de openingspost te lezen, daar staat dit soort informatie uiteraard ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

kwil ook wel bij de guild opzich :)

lvl 12 huntertje - Gaharay
gaat erg lekker, heb een tijgertje besteld, en ik doe goed pijn met men boogje enzo

en je kan zeggen wat je wil over dat gatheren en craften, maar ik kan skinnen en leatherworks, maar je maakt af en toe es wat voor iemand en je leveld lekker door, en je kan uiteindelijk echt vette stuff bouwen!

en dan heb ik het nog niet eens over de poen die je kan verdienen met simpele dingen te craften :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Thijs schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:18:
[...]

Neem dan tenminste de tijd om de openingspost te lezen, daar staat dit soort informatie uiteraard ook in.
Hmm ja sorry, ik had er overheen gelezen.

Wellicht een overweging waard dan, 132 euro per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben WoW 1.1.2 aan het installen, maar heb t al 3x geprobeert en hij blijft volgens mij hangen op het dbc.MPQ bestand...

Heb al een uur gewacht maar installer loopt niet vast ofzo, gaat gewoon niet verder. Er is ook geen HDD activiteit.

Ik heb 4 .mpq bestanden gedownload waarvan er 3 ongeveer 655 MB zijn, en bestand nummer 4 is 550 mb... iemand ervaring met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

hmmmm, iemand al met het volgende deel bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-05 13:41
eth0 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:14:

Ja, zou een goed idee zijn, en ik denk dat vel mensen dat aanspreekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 01-05 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

tja ik speel 3 weken van de maand, en dan zou ik 3 weken aan uren moeten gaan kopen zeker : )

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

edit: NVM irc is de bom ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 55165 op 02-02-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83846

Anoniem: 55165 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:19:
hmmmm zijn we aan het w88 op de alliance met onze Raid crashed de server ... server 7 is weg ? :s
Bij mij ook!!??? heel vreemd...stopte er gewoon mee..

Nu is server 7 weer online, maar mijn character is weg......

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 83846 op 02-02-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

ik werd in ieder geval getossed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

ik zie hem niet online anders op ht moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83846

Pheace schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:22:
ik zie hem niet online anders op ht moment :)
Wel heel vreemd. Maar er staat bij german servers wel een server nr 7, PVP. Ik kan me niet herinneren dat ik op een PvP server heb gespeeld al die tijd..maar ik kan het fout hebben. Die Raid zal de server wel overbelast hebben hahaha. Daar is de beta toch voor :>......er is duidelijk iets fout gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

err nou ja die german server 7 is inderdaad een andere maar die EN versie is toch ook echt PvP hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115084

Ik ben nu ondertussen aanbeland bij lvl 16 als dwarf hunter en ik ben net overgestoken naar Darkshore en daar met wat Nightelves aan het rondquesten geslagen. Ik kan nog steeds niet beseffen hoe groot dit wel niet is. Wat ik helemaal geweldig vind is dat alle graphische opties open te schroeven zijn en dat het nog steeds supersoepel loopt. Ik hoop binnenkort wel eens een keer een raid van dichtbij te zien. Lijkt me super.
Dwarf hunter is trouwens een goede keuze geweest. Best wel sterk met axes en af en toe lekker knallen met wat geweertjes. Heb nu ook een level 16 beer bij me lopen, waar ik me erg aan gehecht voel.
Ohh wat ga ik dit spel aanschaffen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ik heb specs 3ghz, 512mb ram (dit zal probleem wel wezen) en ati radion 9600 en fps kakt behoorlijk in in orgrimmar en als ik op wyvs door/over steden vlieg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inderdaad de 512Mb is het probleem.

Heb vandaag een upgrade van 512 naar 1024 gedaan, nu geen gestotter meer :-)
heb alles op high een 1600*1200.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 75177 op 02-02-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hebben meerdere dit probleem:

probeer in te loggen op realm blijft het hangen in 'retrieving character list'.
Hen het nu op twee verschillende realm's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Anoniem: 75177 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:54:
inderdaad de 512Mb is het probleem.

Heb vandaag een upgrade van 512 naar 1024 gedaan, nu geen gestotter meer :-)
heb alles op high een 1600*1200.
Damn, dat is wel heel erg chill. Wat voor proc en vid-kaart heb je? Misschien dat ik dan ook een reepje van 512 erbij ga halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Boohooo. Hier ook hetzelfde probleem. Zat middenin een raid en had een Tauren Warrior onder Mind Control staan die niet wist wat hem overkwam.... En toen verbrak de verbinding. :X

Edit: Oh en ik ben zelf ook van 512MB naar 1024 MB gegaan vorige week. Geen gestotter meer in Stormwind en ook niet meer op gryphons. Nu kan ik alles op max + 4xAA en 16xAF draaien en alles blijft smooth. En dat op een ouwe Radeon9700Pro 128MB. :)

[ Voor 42% gewijzigd door CJ op 02-02-2005 22:02 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Laatst online: 22:03

xiD

12345

Anoniem: 75177 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:58:
hebben meerdere dit probleem:

probeer in te loggen op realm blijft het hangen in 'retrieving character list'.
Hen het nu op twee verschillende realm's :(
mja net nu ik alleen nog ff een boss van mn quest killde die ik alleen maar hoefde te looten, hing ik en kon ik niet meer terug (en pvp 6)

67890

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor elkaar.
Wie waar op welke server speelt is niet interessant voor dit topic.
Voor gameafspraakjes etc. is IRC uitgevonden, so get a room ;)