Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.044 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik weet een vendor, zit naast brill langs een weggetje.

Hihi.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112947

Kaap schreef op maandag 31 januari 2005 @ 08:30:
Vrijdagavond gererolled naar Horde op Bleeding Hollow. Alliance is toch wel boring en er zijn echt veelste veel kids die allemaal een IWIN paladin willen spelen.

Ben nu lvl 14 undead rogue.

Jammer dat mijn 36 hunter wel al mijn gold heeft ;)
pally is boring :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 21:52

Glorificationer426

come we hero rush yes?

speel dan niet, scheelt weer eentje in de queue =D

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-06 19:01
Lord_T schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:54:
[...]

ff goodwill kweken... heb hem bij jullie besteld en jij zou mij de key toesturen ;) voor de retail :D
haha cool, was jij dat! What are the odds. :p Ik ga hem nu uitproberen! :)

edit: shit, vergeten dat ik eerst nog een patch van 40 mb moet downen. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Thijs op 31-01-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-06 09:34
Hmm...een crash en nu kom ik er helemaal niet meer in. Geen melding, alleen telkens na het connecten: disconnected from server

En al best een tijdje..effe wachten nog maar? (niet dat er andere opties zijn ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102236

zelfde hier kreeg error kan nu niet meer inloggen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:10
Speel op een low population server als je niet zo'n queue wil hebben? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Xeanor schreef op maandag 31 januari 2005 @ 21:31:
Speel op een low population server als je niet zo'n queue wil hebben? :/
Wie ik? Ik heb geen queue, die heb ik al eens eerder gehad (je krijgt dan ook de melding dat de server vol is). Ik krigj gewoon géén verbindign, soms zelfs niet eens "disconnected" maar blijft ie gewoon op "cancel" staan.

[ Voor 26% gewijzigd door Stefke op 31-01-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127583

Clanwerving is niet toegestaan op deze manier

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 31-01-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111019

hoe moet het eigenlijk met de screenshots? ze zijn in een file-bestand die ik niet kan openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38063

zijn targa bestanden, photoshop opent ze in ieder geval zonder probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Wat is nou volgens jullie de beste en snelste manier op te expen?
A Veel resten en dan veel killen?
B Niet resten niet zeiken en veel killen?
C In party lekker snel zo mogelijk killen?
D Anders, .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
DarkJedi schreef op maandag 31 januari 2005 @ 22:55:
D Anders, .......
Sja...maakt op zich niet zoveel uit denk ik. In een party deel je XP, maar je kunt sneller de volgende killen, in je eentje krijg je alle XP, maar je kunt niet zo snel een volgend monster pakken. Als het goed is kun je op beide wijzen ongeveer even veel krijgen? Moet je niet met 3 man >L15 in de aanval gaan tegen L8 monsters, dan gaat het niet snel.

Over dat resten, als je uitgerust bent, dan krijg je "blauwe" XP, maar mijn balk is bijna nooit blauw, ook niet als ik effe lekker heb gezeten. Hoe krijg je die blauw (hoe HOU je die blauw)?

[ Voor 12% gewijzigd door Stefke op 31-01-2005 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Quests doen, krijg je dubbelop XP.

Je killed monsters je complete je quest je krijg nog meer xp.
Simpel toch?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Als je rust (aantal uur) dan gaat er een soort wijzer op je exp balk vooruit.
Deze wijzer geeft aan tot wanneer je extra (vaak dubbele) exp krijgt. Hoe langer je rust hoe verder de balk vooruit gaat. Zo gaat het expen nog sneller en maak je de tijd dat je hebt gerust weer sneller goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-06 22:14
Jah, maar als je speelt verdien je dus wel sneller experience he. Het is vooral handig als je stopt, zorg dat je dan in een inn bent, want dan rust je vier keer zo snel.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

ik heb in mijn health/mana bar cijfers over de balken staan.
Hoe krijg ik die weg??
ik gebruik geen add-on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

van het weekend de boel gedownload en installed, ging prima.

password pakt hij ook prima

nu heeft hij de laatste patch installed en pw doet het niet meer.

alles uninstalled, opnieuw installed en wederom, basis doet het prima, maar na patch update kom ik er weer niet in, fout pw....

heel weird, iemand ideetjes?

zie ook geen pw retreival ergens staan, zou in het logon scherm moeten staan.

lang gewacht en nu nog geen wow :| :)

BRILJANTE HULP gekregen van het WoW forumgasten, bleek een wifi dingetje te zijn.

@wrister ik neem aan dat jouw reply niet op mij slaat
(quote](/quote) ;)

[ Voor 18% gewijzigd door yared op 01-02-2005 00:02 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
gnauw, ik geef niet alleen de oplossing voor je probleem, maar probeer ook even uit te leggen hoe ik er toe gekomen ben. Graag gedaan!

Mogelijkheid een: Je denkt goh, er is iets veranderd aan mijn interface (de interface bestaat uit alle knoppen, balken en metertjes op je scherm). Je zoekt eens wat in het hoofdmenu en verdomd! Onder 'Sound Options' (dat houdt in: alles wat met geluid heeft te maken) en 'Video Options' (dat houdt in: alles wat met beeld heeft te maken) staat een knop 'Interface Options'. Je denkt 'goh, misschien staat daar wel een optie bij waarmee ik die getallen uit kan schakelen'. Vervolgens klik je op die knop. Een heel uitgebreid (misschien was dat het probleem) menu komt te voorschijn. Na een kwartiertje zoeken zie je misschien de knop 'Status Bar Text'. Als je je muis over deze knop houdt, lees je dat deze knop de getallen op je health- en manabalk in- danwel uitschakelt. Misschien snap je de bedoeling al. Je drukt op de knop, verlaat het menu en gaat verder met spelen. En krijg nou wat! De getallen zijn verdwenen.

Mogelijkheid twee (deze is wel wat lastiger): Je zou in het spel iemand kunnen vragen. Dat bespaart je een hoop tijd (en ons ook). Ook wordt het topic dan niet zo lang, dat leest wat makkelijker he! Maar dan moet je wel in het Engels typen, misschien vormt dat een groot obstakel!

Mogelijkheid drie: Iets met zoekmachines en internet enzo, maar ik denk dat dat nog wat te ingewikkeld voor je is. Later wil ik je daar graag een keer mee helpen.

Veel succes met het verwijderen van die nummertjes he! :/

(@Yared: nee, ik probeer Gnauw te helpen met zijn lastige probleem)

[ Voor 83% gewijzigd door writser op 01-02-2005 00:03 ]

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94205

DarkJedi schreef op maandag 31 januari 2005 @ 22:55:
D Anders, .......
Anders, neem mana en hp drankjes mee op pad en ga lekker killen, mp/hp low ff drankje doen ja

Ervaringen met class en solo spelen:
  • Zodra je als hunter een pet heb om te tanken heb je bijna geen down tijd meer, mana drankjes kunnen later met zwaardere skils geen kwaad btw.
  • Rogue, altijd met stealth aanvallen = snelste kill en ook bijna geen downtijd. Ik ging meestal lekker pickpocket doen en dan killen :P
  • Pally lekker healen ja, dus neem ff wat mana drankjes mee.
  • Warrior is beste met veel rage dus gewoon door blijven beuken, hp drankjes zijn handig
  • De rest geen idee, nooit gespeeld namelijk.
Meestal gasten killen die 2-4 levels hoger zijn.

Nog een idee is om samen met niet meer dan 1 maat partien van ongeveer zelfde level op pad te gaan zodat de epx niet teveel verdeeld word. Dan lekker gasten 4-5 levels hoger of 3(lager)-zelfde level elites te gaan killen.

Mijn fav is questing, kan soms sneller zijn als je meer quests naar zelfde gebied heb (afleveren, killen van bepaalde npc). En ik vind het ook leuker dan het lineage 2 soort van grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:31

SkyStreaker

Move on up!

Toch blijft het mooi ;)

[url=Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tranztaz/misc/scenic.jpg[/]

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 01-02-2005 00:05 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:27
stefijn schreef op maandag 31 januari 2005 @ 22:57:
[...]

Sja...maakt op zich niet zoveel uit denk ik. In een party deel je XP, maar je kunt sneller de volgende killen, in je eentje krijg je alle XP, maar je kunt niet zo snel een volgend monster pakken. Als het goed is kun je op beide wijzen ongeveer even veel krijgen? Moet je niet met 3 man >L15 in de aanval gaan tegen L8 monsters, dan gaat het niet snel.
Plus dat je als bijvoorbeeld met z'n vijven aanvalt, maar de mob kan er maar één tegelijk aanvallen. Hierdoor is de gemiddelde downtime een stuk lager. (En een party geeft een kleine XP bonus per kill)
Over dat resten, als je uitgerust bent, dan krijg je "blauwe" XP, maar mijn balk is bijna nooit blauw, ook niet als ik effe lekker heb gezeten. Hoe krijg je die blauw (hoe HOU je die blauw)?
Vooral in de grote steden krijg je een flinke rested bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94205

Rested werkt als volgt:

Als je uitlogt is het het beste om dat te doen in een stad of inn, hierdoor krijg je een hogere rested status en dus meer experience als je de volgende dag weer inlogt om te wowen.

Zoveel te langer als je uitgelogt bent zoveel te hogere rested status krijg je. Ik was in de KRO beta eens een keer 4 dagen uitgelogt vanwege dat ik ff iets andere had te doen dan wow en geen tijd had. Mijn rested bar zat toen zo'n 50% verder dan mijn experience bar.

Imaging the experience increase :*)

Beetje rondhangen in stad word je ook beetje rested van, alleen niet zoveel

Rested indicator zit op je experience bar, is een soort van vertikaal zilverkleurig balkje, voor de lui die dat niet weten :P

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 94205 op 01-02-2005 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Weet je wat het probleem is van dit forum? Iedereen wordt meteen geirriteerd, boos en pissed off als er weer een nieuw persoon zich registeerd en een vraag steld. Het is een forum. Met andere woorden:

[img]]http://www.heimsnet.is/rj2/hi/baby_kiss.jpg[/img]
MAKE LOVE, NOT WAR

*Snappie is voor het idee om voortaan wat aardiger tegen elkaar te doen*

En ook nog ontopic dan :) zojuist een raid achter de rug op de PvP server (misschien heeft iemand het gemerkt ^^), we hebben met 20 man (!!!) Lakeshire bestormd. Opzich wel leuk (al waren we zwaar in de minderheid), heb toch aardig wat ventjes af kunnen maken, waaronder een lvl47 Mage (ikzelf een lvl42 Warlock). Leuker was dat we onderweg al zowaar een counter-raid zagen van circa 10 man. Die hebben we in zeer korte tijd af weten te slaan. Geweldig zo'n mount! In ren tussen al die alliance gasten in, drop m'n Hellfire (150 dpc ^^', AoE) en ze rennen als de neten :D

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Nu online

Flapmo

and back is gigi!

Om nurfed te 'installeren' hoef je toch alleen even die 2 mapjes in je interface map te zetten? Want hij wil hier niet werken :?.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
flapmo: misschien heb je hier iets aan: http://www.nurfed.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1530

@Snappie: Nieuw? Mijn makker Gnauw heeft bijna 200 berichten op dit forum geplaatst. Bovendien, ik help hem toch?

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 21:27

bAdmuTs

mAzE

Ben nu ook de beta aan het spelen en vind het tot nu toe wel een leuk spel maar snap er nog geen donder van, best wel groot en ingewikkeld allemaal :).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Hmm..ik zou wel een uitgebreidere toolbar willen, meer spellslots. Nu heb ik een aantal custom interface gevonden (CosmoUI, CTmod) maar die geven allemaal een "version mismatch" (zijn ws. voor de US-versie of zo).

Heeft iemand hier een werkende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

hmmn.. wat ik me aant afvragen ben is of je ook xp krijgt voor als je als bv alliance member een horde member killed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Nu online

Flapmo

and back is gigi!

damn voor je het weet is het half 3. Ben nu lvl7 maar "nog even die quest doen" gehalte is zo hoog :D. Sta nu in Dun Moroth Kharanos(if correct?) en zoek naar die trainer die me engineer prof. kan geven. Heb even een guard gevraagd en die zei de plek, nu even zoeken :d.

[ Voor 4% gewijzigd door Flapmo op 01-02-2005 02:34 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 01:05

Smurf

Detri

Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 02:18:
hmmn.. wat ik me aant afvragen ben is of je ook xp krijgt voor als je als bv alliance member een horde member killed ?
Nee, pvp levert geen exp op.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

stefijn schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 01:38:
Hmm..ik zou wel een uitgebreidere toolbar willen, meer spellslots. Nu heb ik een aantal custom interface gevonden (CosmoUI, CTmod) maar die geven allemaal een "version mismatch" (zijn ws. voor de US-versie of zo).

Heeft iemand hier een werkende?
Dit is pas een paar keer gemeld en ik geloof zelf op deze bladzijde.

Iets met *.toc en 4196 ;+

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128308

Ik ben nu lvl 15 met een forsaken warrior. Lekker flink hakken. Dit spel gaat me nog maanden speelplezier geven. :)

Ik zal binnekort wat pictures plaatsen dat ik in een dikke party een elite camp aan het aanvallen ben. Met elite wolf achtige monsters. In Silverpine. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ben je er ook overdag geweest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Goh, wat zal jij een rotdag gehad hebben.
Ik had inderdaad in de interface options gekeken. En deze o.a. op default gezet (had de cijfers immers eerst niet). Dit hielp niet, vandaar de vraag.
Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen om je frustatie van je af te kunnnen schrijven 8)7
Als je al niet blij bent met een posting kun je dat altijd nog op een andere manier brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
@ Lord_T: je vraagt om de "beste" warrior build...die is er niet. Je build moet je afstemmen op je eigen speelstijl en op basis daarvan je keuzes maken. Zelf heb ik veel baat gehad bij de class forums op www.worldofwarcraft.com. Maar ook bijv. op thottbot.com staan er build discussies bij de classes.

@stefijn: in het schermpje waar je je character te zien krijgt vlak voor je de wereld ingaat is ook een knop linksonder waarmee je je add-ons kunt beheren. Je kunt dan kiezen om de add-ons toch te draaien zonder de check op de version. Hou er wel rekening mee dat er dingen kunnen zijn die niet meer goed werken na een patch van blizzard, dus blijf de website van de add-on controleren op nieuwe versies.

Iemand had het eerder in dit topic al over mounts. Ik wil daar nog even aan toevoegen dat Shaman op lvl 20 ghost wolf form krijgt waarmee hij op 140% snelheid kan reizen. Verder krijgt een Shaman op lvl 30 geloof ik een spell waarmee hij elke 15 minuten kan teleporteren naar zijn thuisplaats; in totaal dan dus 5x per uur (1x van de hearthstone).
Mages krijgen op lvl 20 de mogelijkheid om naar Undercity te teleporteren met een spell, en op lvl 30 meen ik ook naar andere steden.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
Speel al sinds november op USA, hier wat tips voor als je wilt grinden voor exp.

1) Zorg dat je de avond ervoor uitlogt in een inn
2) Zorg dat je een camp weet met goede exp, snelle en vele respawns (erg belangrijk)
3) Eventueel een camp waar de mobs nog een beetje cash droppen
4) De mobs 2 a 3 levels beneden je

Onderbouwing van puntje 4: het exp verschil tussen een mob 2 a 3 levels onder je vergeleken met een mob gelijk of 2 levels hoger is 50%. Maar je hebt een veel betere to-hit chance op lagere mobs en een hogere damage output wat inhoudt dat je exp-over-time hoger is en je downtime is ook lager.

Uiteraard is het leuk voor je cashflow. En natuurlijk als je klaar bent, uitloggen in een inn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Absoluut waar de punten om XP hoger te krijgen.. ik gebruik ze pas later.. lagere levels is het nog niet nodig om te grinden.. Na lvl 20 en welk lvl precies is niet altijd gelijk maar dan is grinden wel handig.. Uitloggen in een Inn doe ik altijd.. heel erg handig de rested XP..

Mages hebben de meeste downtijd van allemaal maar dat kan je met AoE grinden weer corrigeren (AoE grinden lukt pas goed bij lvl 24 met een leuke spec IAE)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 24-06 17:03
iemand gisteravond ook gemerkt dat op server beta 3 zomaar wat taurons door dwarvenland wandelden ( karanos, telsamar ) ?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wat in vredesnaam is "grinden" nou weer dan? :?

Heeft er iemand ook een Guild op server 29?

[ Voor 41% gewijzigd door SkyStreaker op 01-02-2005 10:00 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Laatst online: 11:30

Namu

Silver Wings Of Morning

Neuh, maar ik zag gisteravond wel een nightelf en een human vrolijk in de troonkamer van lorderan (boven undercity) zitten... ook wel humor toen een abomination door had dat ze er waren en achter ze aanging,,, was wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Er zitten veel mensen op server 7 waaronder wat ik begreep veel Gotters.. Medivhs Chosen de guild waar ik in zit zit daar ook.. ;)

Grinden is het levelen door mobs te killen in een reeks ipv quests oplossen..

Edit: Btw er wordt op de site verzocht dat mensen zich verplaatsen naar servers buiten 1 tm 10 Engels als ze een nieuwe char maken omdat er nu al queue lijntjes zijn..

[ Voor 29% gewijzigd door Skeiron462 op 01-02-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 08:26
hmmm ik heb die cosmos gedownload en al die dingen met die wowaddonfix ofzo geupdate dus overal staat nu 4196 maar hij zegt nog steeds out of date :/

edit: haha gefixed, hij update 1 bestandje in de framexl map niet :)

[ Voor 20% gewijzigd door YoshiBignose op 01-02-2005 10:16 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Een hele goeie site die lekker uitgebreid over WoW gaat, met o.a. Quest-overzichten, locaties, lvl's en shop-lijsten. www.goblinworkshop.com :) Ik wou het jullie niet onthouden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 01-02-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-06 14:06
tranztaz schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:00:
Wat in vredesnaam is "grinden" nou weer dan? :?

Heeft er iemand ook een Guild op server 29?
Grinden is mobs (boars, tigers, trolls, troggs etc. in WoW) killen om experience points te krijgen. Vooral heel veel mobs killen dus. Best saai eigenlijk, maar veel mensen doen 't om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
YoshiBignose schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:15:
hmmm ik heb die cosmos gedownload en al die dingen met die wowaddonfix ofzo geupdate dus overal staat nu 4196 maar hij zegt nog steeds out of date :/

edit: haha gefixed, hij update 1 bestandje in de framexl map niet :)
dus die werkt bij jou? Wat moet ik doen o te fixen? Bij mij staat bij elke addon version mismatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

Voor de Gotters nogmaals de nederlandse server is server 7 (staat onder german ) dit is een server die er barstens vol zit met nederlanders dus als je een goede volle server wilt moet je daat zijn de got clan is er inmiddels ook (aan bijde zijdes ) dus horde en alliance wil je in de got clan laat het ons weten clan naam is GoH (Gathering of Heroes) /tell paineazer of /tell ayana voor alliance side .

Greetzzzzz

me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Trouwens, leuk al dat gezeik op de WoW-fora over Palladins. Ik heb daar eens veel gelezen en het schijnt allemaal op dit aan te komen. Je kan seals gebruiken en heel veel lui maken alleen hunzelf beter... Gewoon kolder dat... Ik zorg altijd voor mijn (quest)-maatjes ;)

Het is wel jammer, want zo kun je wel blijven zeuren over alle classes, die heeft snel een minion, die kan alles van afstand naar de kloten helpen, die zit constant heen en weer te springen, die kan alleen maar kleding dragen... Tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Dit is ook wel handig, veel kaarten, waar alles op staat, quest mobs enz :)
En Shaman heeft met Ghostwolf geen 140%speed, maar 40% ;)
http://wow.onlinewelten.com/wowmaps/OverView.php

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
zeker handige kaart. alles staat er op, in het duits... :+

en uhm over die cosmos ja die werkt. gewoon cosmos installeren. daarna die wow addon fixer en daarna in die map framexl nog ff framexl.toc veranderen in goeie versie :)

[ Voor 6% gewijzigd door YoshiBignose op 01-02-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Ik ben mischien van plan om ook WoW uit te proberen gewoon naast lineage 2. Maar welke classes zijn echt nodig in het spel? Zijn er al veel healers of zijn de dd's juist nodig?
Welk server spelen jullie allemaal op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130345

tranztaz schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:45:
Trouwens, leuk al dat gezeik op de WoW-fora over Palladins. Ik heb daar eens veel gelezen en het schijnt allemaal op dit aan te komen. Je kan seals gebruiken en heel veel lui maken alleen hunzelf beter... Gewoon kolder dat... Ik zorg altijd voor mijn (quest)-maatjes ;)

Het is wel jammer, want zo kun je wel blijven zeuren over alle classes, die heeft snel een minion, die kan alles van afstand naar de kloten helpen, die zit constant heen en weer te springen, die kan alleen maar kleding dragen... Tja.
Neem een Priest mee in je group, die is er speciaal om je beter te maken. Je kan niet verwachten van Palladins dat ze tanken en ook nog moeten letten op jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Oke, die addonfix heb ik gevonden, maart wat is de goeie *.toc?

ah...versienr wijzigen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Stefke op 01-02-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 24-06 16:56
DrProctor schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:01:
Ik ben mischien van plan om ook WoW uit te proberen gewoon naast lineage 2. Maar welke classes zijn echt nodig in het spel? Zijn er al veel healers of zijn de dd's juist nodig?
Speel gewoon wat je leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Je hoeft die versienr niet zelf te wijzigen, als het goed is doet die addonfix dat automatisch, tenminste bij mij wel :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:01:
het maakt niet zo veel uit maar meestal zijn DD en Healers gewilt .. in high level teams
wat betreft de server .. server 7 is Tha place 2 be voor de Got clan. lees deel 12 en 13 van dit forum maar ff.

greetz me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83846

Anoniem: 130345 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:02:
[...]

Neem een Priest mee in je group, die is er speciaal om je beter te maken. Je kan niet verwachten van Palladins dat ze tanken en ook nog moeten letten op jou.
Ik speel Priest (level 10) en ik moet zeggen dat de meeste mensen je toch erg dankbaar zijn als je ze kan healen. Echter nadeel is wel dat de spell leaser heal redelijk wat tijd kost om te casten en daarbij komt nog dat je hierin niet onderbroken mag worden (bv door een aanval). Lastig is ook dat je teammaatjes soms gewoon wegrennen waardoor ze uit het zicht verdwijnen. Op deze manier graven ze hun eigen graf :>. Wanneer je een hogere level Priest bent en gespecialeerd bent in healen kun je veel krachtigere spells krijgen.

Ik heb WOW gisteren besteld bij play.com. Ik ben overtuigd dat ik het een geweldig spel vind!!

Alleen het chat-systeem vind ik vrij lastig en niet echt super toegangkelijk. Maar dat kan ook aan mij liggen!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 83846 op 01-02-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Iedereen die een account nog een account nodig heeft ga naar irc.
Daar zitten verschillende mensen met nog meerdere accounts over waaronder ik.
Mijn naam in het kanaal is joris.
Stuur me gewoon een pm en ik fix je nog ene als ik er nog over heb!

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Laatst online: 11:30

Namu

Silver Wings Of Morning

Ik heb mijn order bij Play.com nog eens gecontrolleerd... de release datum is van 4feb naar "Availability: Due for release on 17/02/2005" gegaan. Dat is de recenste update van de release date die ik tot nu toe gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83846 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:24:
[...]

Ik speel Priest (level 10) en ik moet zeggen dat de meeste mensen je toch erg dankbaar zijn als je ze kan healen. Echter nadeel is wel dat de spell leaser heal redelijk wat tijd kost om te casten en daarbij komt nog dat je hierin niet onderbroken mag worden (bv door een aanval). Lastig is ook dat je teammaatjes soms gewoon wegrennen waardoor ze uit het zicht verdwijnen. Op deze manier graven ze hun eigen graf :>. Wanneer je een hogere level Priest bent en gespecialeerd bent in healen kun je veel krachtigere spells krijgen.

Ik heb WOW gisteren besteld bij play.com. Ik ben overtuigd dat ik het een geweldig spel vind!!

Alleen het chat-systeem vind ik vrij lastig en niet echt super toegangkelijk. Maar dat kan ook aan mij liggen!
je vergeet hier bij te melden een healer is een zeer squishy class ( makkelijk te killen omdat het armor gewoon niet zo goed is ) en dat healers als ze healen heel veel Agro drawen (als ik zeg veel dan bedoel ik ook echt VEEL) dus de kans dat de priester aangevallen gaat worden door een mob is groot 1 + 1 = 2 zwakke weerstand , agro .... is vaak doode doc (want de agro kwijg je niet gauw weer van een priest af ik kan het weten ben level 15 rogue dus DD priest healt mij ik ga volledig combo alles op het monster maar hij bleef de doc aanvallen onge8 mijn dammage .

dus bedenk goed wat je doet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
^ ik zou op lvl 15 nog maar weinig conclusies trekken over de endgame van WoW. Je gear is crap op de lagere levels. Als je straks 50+ bent heb je gemaxde gear, goede setups, weet je hoe je moet spelen en iedereen in je group weet dat.

Het valt reuze mee als je hoger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Cthulhu schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:23:
Je hoeft die versienr niet zelf te wijzigen, als het goed is doet die addonfix dat automatisch, tenminste bij mij wel :P
Bij mij niet in elk bestand.

CTMod doet het nu ook, daar moest ik 2 bestanden (*.toc) handmatig in 4196 veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:33:
^ ik zou op lvl 15 nog maar weinig conclusies trekken over de endgame van WoW. Je gear is crap op de lagere levels. Als je straks 50+ bent heb je gemaxde gear, goede setups, weet je hoe je moet spelen en iedereen in je group weet dat.

Het valt reuze mee als je hoger wordt.
tuurlijk daar heb je deels gelijk in maar je mag wel eens de forums van de US gaan lezen zie je wel wat ik bedoel een priest is echt een agro drawwer mja zou zeggen probeer het gewoon .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
zijn er ook klassen die te krachtig zijn en die daarom erg gewild zijn in party's? Ik heb namelijk geen zin om uren om een groep te moeten zoeken omdat me klasse niet gewild is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

afaik werkt deze cosmos meteen zonder gepiel :

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=275

was overigens heel simpel te vinden op het forum van cosmos...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:37:
zijn er ook klassen die te krachtig zijn en die daarom erg gewild zijn in party's? Ik heb namelijk geen zin om uren om een groep te moeten zoeken omdat me klasse niet gewild is.
ja die zijn er . Rogue , Palladin, Warior. elke van deze heeft zo zijn voor en nadelen .
hoewel te kwachtig geloof ik niet ;) mocht dat wel zo zijn verandert dat snel genoeg door een patch .

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 134151 op 01-02-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83846

Anoniem: 134151 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:29:
[...]

je vergeet hier bij te melden een healer is een zeer squishy class ( makkelijk te killen omdat het armor gewoon niet zo goed is ) en dat healers als ze healen heel veel Agro drawen (als ik zeg veel dan bedoel ik ook echt VEEL) dus de kans dat de priester aangevallen gaat worden door een mob is groot 1 + 1 = 2 zwakke weerstand , agro .... is vaak doode doc (want de agro kwijg je niet gauw weer van een priest af ik kan het weten ben level 15 rogue dus DD priest healt mij ik ga volledig combo alles op het monster maar hij bleef de doc aanvallen onge8 mijn dammage .

Haha, ik ben echt nieuw in dit spel: wat bedoel je allemaal? :>. Wat is agro? staat vast ergens in FAQ, en die ga ik zeker nog even doorlezen.

Maar goed: is de Priest een van de zwakste classes in WoW? Er zijn volgens mij niet veel mensen die Priest spelen. of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 130345 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:02:
[...]

Ik ben een palladin, m'n beste ;) (Als ik Palladin kan spelen in een RPG dan ben ik dat altijd, al vanaf mijn 1e RPG waarin dat mogelijk is. Ik vind het grote voordeel dat ik kan tanken, mezelf beter maken en alle healstuff kan NPC'en e.d.)

[ Voor 26% gewijzigd door SkyStreaker op 01-02-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik speel als priest en als je dat een beetje goed aanpakt doe je niet onder voor de rest. Je moet alleen wel goed met je spreuken e.d. omgaan. En dan vooral niet alleen maar aanvallende spreuken maar ook shield e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
KeeZ schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:38:
afaik werkt deze cosmos meteen zonder gepiel :

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=275

was overigens heel simpel te vinden op het forum van cosmos...
Ik krijg daarmee wel een error op "target distance"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 134151 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:43:
Voor de Gotters nogmaals de nederlandse server is server 7 (staat onder german ) dit is een server die er barstens vol zit met nederlanders dus als je een goede volle server wilt moet je daat zijn de got clan is er inmiddels ook (aan bijde zijdes ) dus horde en alliance wil je in de got clan laat het ons weten clan naam is GoH (Gathering of Heroes) /tell paineazer of /tell ayana voor alliance side .

Greetzzzzz

me.
Ehmm, volgens mij staat server 7 onder english ook, en die moest je toch hebben.
Je moet dan wel naar onder scrollen in t realm selectie scherm. (Het scherm lijkt niet verder naar onder te kunnen op t eerste oog, maar dit kan toch echt wel).

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Eej iemand anders de fix van Arcane Missiles opgevallen.. ik schiet nu in ene wel netjes mijn 4 missiles ipv 3 en daarnaast worden ze nu niet meer gecast met missers of een cast zonder dat er wat gecast word... Errug raar dus dat dat niet vermeld is in de bug fix.. Iemand een idee hierover.. misschien dat ze nog veel meer gefixed hebben.. en flame niet deze post dat het in de 1.2.0 staat want dat staat er niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 08-06 00:41
Anoniem: 83846 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:43:
[...]

Haha, ik ben echt nieuw in dit spel: wat bedoel je allemaal? :>. Wat is agro? staat vast ergens in FAQ, en die ga ik zeker nog even doorlezen.

Maar goed: is de Priest een van de zwakste classes in WoW? Er zijn volgens mij niet veel mensen die Priest spelen. of zie ik dat verkeerd?
Hij bedoeld denk ik agression oid. Dat houd in dat et monster jou target. Als iemand tankt, en jij healt hem, of jij helpt dat monster killen, dan is de kans heel groot dat dat monster dan achter jou aankomt. En het is lastig om het monster weer de tank aan te laten vallen. Vaak gaat de priest dan de pijp uit :P

Ik ben zelf nu lvl 14 priest btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

[...]

Dan ben je gewoon een slechte priest!

Je moet met kleine beetjes healen en niet als het al te laat is. Zoiezo heeft hij dan nog nooit van Fade gehoord!

(zie post hieronder voor details :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door Muppet op 01-02-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Laatst online: 23-06 14:24

Belgar

Archmaster ranzige code..

Tips:

Fade: threat gaat weer omlaag als je aangevallen wordt.
Shield: werkt ook op je teamgenoten en is instant en veroorzaakt GEEN THREAT. Indien mensen in je groep first aid gebruiken, vertel ze dan te channelen op het moment dat ze een shield krijgen, of gebruik zelf first aid op de persoon. Shield idd ook op jezelf slim gebruiken. Je heals kunnen namelijk niet gestopt worden terwijl je een shield hebt!
Renew: veroorzaakt bijna geen threat. gebruik dit vaak eventueel icm shield. Eigenlijk gebruik ik zelden lesser heal.

Vanaf lvl 12 wordt het weer wat makkelijker, omdat je dan een armor spell krijgt waardoor je niet meteen in elkaar stort als je een keer geraakt wordt.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Priest is een van de betere PvP classes, shadowpriest kan meer damage doen dan een rogue ^_^ en dan nog redelijk goed healen ook.
Verder is een priest in PvE partys ook altijd welkom, alleen solo PvE is volgens mij tricky omdat je tegenstanders lastig op afstand kan houden, maar blizzard heeft er verder echt een super class van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Nog een tip geen shield gebruiken op warriors omdat hun abilites gebaseerd zijn op Rage. Rage bouwt zich pas op door klappen uit te delen en geraakt te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

ff vraagje voor de paladin's onder ons:

Ik moet bij de 2e paladin quest op zoek naar de vrouw van degene die mij de quest gaf. Het is een dwarf die ergens momenteel "gehealed" wordt door priests, echter er wordt niet aangegeven waar dat precies is (kheb al bij de priest trainers gekeken)

Ook thottbot al raadgepleegd, maar ik werd niet echt wijzer van de vage map die hij tevoorschijn toverde.

Iemand enige idee waar ik de beste dwarf kan vinden? Zijn naam is muiredon battleforge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Anoniem: 134151 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:24:
[...]

het maakt niet zo veel uit maar meestal zijn DD en Healers gewilt .. in high level teams
wat betreft de server .. server 7 is Tha place 2 be voor de Got clan. lees deel 12 en 13 van dit forum maar ff.

greetz me
Ik ga vnvd maar even op zoek op IRC of iemand nog een accountje voor mij over heeft, wil het ook wel proberen voor ik het evt. aanschaf ^^

Neem aan dat ik ook via mirror in TS de game moet downloaden en daar kan ik gewoon een character aanmaken?
Loopt het spel trouwens soepel? Ik heb een tijdje R.O.S.E. online gespeeld maar dat speelde niet echt lekker (b.v. in vergelijking met diablo, wat uiteraard local draait) wat soms nogal wat frustraties opriep :o Speelde nogal 'star' zegmaar :|

Edit:
Laatste vraag, moet je weer lopen door met je muis te klikken waar je heen wil, of werkt t eindelijk een keer via toetsenbord? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 01-02-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nioz schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:13:
Priest is een van de betere PvP classes, shadowpriest kan meer damage doen dan een rogue ^_^ en dan nog redelijk goed healen ook.
Verder is een priest in PvE partys ook altijd welkom, alleen solo PvE is volgens mij tricky omdat je tegenstanders lastig op afstand kan houden, maar blizzard heeft er verder echt een super class van gemaakt.
ik ben het niet eens met de stelling dat een shadowpriest meer dammage doet dan een full combat rogue (in combinatie met assasination ) want een rogue doet dan echt massife dammage niet te vergeten de combomoves die ook niet al te zuinig zijn bij een rogue .

verklaar je nader zou ik zeggen wil graag weten hoe je dat dus bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Op dit moment is de Rogue de beste dps dealer.. Gevolgd door Shadow Priest en dan Mage.. mage is niet zoals hij bedoeld is.. Maar helaas wordt er naar meerdere patches hij alleen maar verder generfed.. dat neemt niet weg dat ik persoonlijk nog steeds mijn favo char de mage is.. ;) De burst dps is erg hoog van de mage maar op later lvl heb je daar niks aan.. Heb dus niet over de lage lvl's..

[ Voor 17% gewijzigd door Skeiron462 op 01-02-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het downen van WoW kun je doen via verschillende mirrors (Zie ook forum nummertje 12 )
wat betreft het soepele lopen ik heb daar een goede ervaring mee nartuurlijk ervaar je zo nu en dan es een keertje lag maar dat is niet meer dan normaal,
de bestuuring gaat via keyboard en de muis :)

hoop dat dat al je vragen beandwoord :)

Greetz Mehh
Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:27:
[...]

Ik ga vnvd maar even op zoek op IRC of iemand nog een accountje voor mij over heeft, wil het ook wel proberen voor ik het evt. aanschaf ^^

Neem aan dat ik ook via mirror in TS de game moet downloaden en daar kan ik gewoon een character aanmaken?
Loopt het spel trouwens soepel? Ik heb een tijdje R.O.S.E. online gespeeld maar dat speelde niet echt lekker (b.v. in vergelijking met diablo, wat uiteraard local draait) wat soms nogal wat frustraties opriep :o Speelde nogal 'star' zegmaar :|

Edit:
Laatste vraag, moet je weer lopen door met je muis te klikken waar je heen wil, of werkt t eindelijk een keer via toetsenbord? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:27:
[...]

Edit:
spel loopt soepel bij mij. het is erg mooi en alsnog erg soepel op alles high. rose online speelde ook lekker bij mij maar goed doet er niet toe.

en ja je loopt met toetsenbord, heerlijk, maar je kan ook met je muis instellen hoor maar hou ik ook niet van :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YoshiBignose schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:41:
[...]

spel loopt soepel bij mij. het is erg mooi en alsnog erg soepel op alles high. rose online speelde ook lekker bij mij maar goed doet er niet toe.

en ja je loopt met toetsenbord, heerlijk, maar je kan ook met je muis instellen hoor maar hou ik ook niet van :9~
Rose online speelde bij mij ook goed, maar ik bedoel dat je ventjes nogal houterig reageerden. In andere spellen loopt t allemaal soepel, maar je char in rose reageerde nogal traag - star - en speelde niet lekker soepel weg... moeilijk uit te leggen :D

Denk dat de goede vraag is: Voelt het besturen van je char natuurlijk aan? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 29882 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:22:
ff vraagje voor de paladin's onder ons:

Ik moet bij de 2e paladin quest op zoek naar de vrouw van degene die mij de quest gaf. Het is een dwarf die ergens momenteel "gehealed" wordt door priests, echter er wordt niet aangegeven waar dat precies is (kheb al bij de priest trainers gekeken)

Ook thottbot al raadgepleegd, maar ik werd niet echt wijzer van de vage map die hij tevoorschijn toverde.

Iemand enige idee waar ik de beste dwarf kan vinden? Zijn naam is muiredon battleforge.
Wat ik daarstraks al aangaf: www.goblinworkshop.com (search: rechtsboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Laatst online: 23-06 14:24

Belgar

Archmaster ranzige code..

Muppet schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:17:
Nog een tip geen shield gebruiken op warriors omdat hun abilites gebaseerd zijn op Rage. Rage bouwt zich pas op door klappen uit te delen en geraakt te worden ;)
Ik bedoelde ook shield gebruiken op het moment dat je normaal iemand zou healen. Vervolgens kunnen ze dan de tijd gebruiken voor first-aid. Rond level 10 kun je een volledige heavy linen bandage afwikkelen in de tijd dat je shield heel blijft. samen met regen is dat +/- 200 hitpoints = +/- 60%-70% health. Dit allemaal zonder extra threat te genereren.

Tijdje geteamed met 2 rogues en dat is werkelijk belachelijk verwoestend.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Belgar schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 13:13:
[...]

Ik bedoelde ook shield gebruiken op het moment dat je normaal iemand zou healen. Vervolgens kunnen ze dan de tijd gebruiken voor first-aid. Rond level 10 kun je een volledige heavy linen bandage afwikkelen in de tijd dat je shield heel blijft. samen met regen is dat +/- 200 hitpoints = +/- 60%-70% health. Dit allemaal zonder extra threat te genereren.

Tijdje geteamed met 2 rogues en dat is werkelijk belachelijk verwoestend.
I rest MY case Rogue's Kick a$$ kom maar op met je shadow priest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:16

Ace

Happy Happy Joy Joy

[...]

Daarom heeft een priest ook Fade om de aggro te verminderen. Ik heb in PvE weinig probs met aggro in een group eigenlijk. Mochten de mobs echt op me in blijven hakken dan is een Power Word: Shield en een Renew op mezelf toch meestal wel genoeg om het alsnog te overleven.

Zit nu wel te twijfelen of ik Retail voor een Priest of Warlock ga terwijl ik zo zeker was voordat ik Priest ging spelen :( Enige wat me blijft irriteren is de verdomd kleine casting range van dmg spells.

[ Voor 10% gewijzigd door Ace op 01-02-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaker
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2021
Heeft iemand nog een accountje over? Ik kan er namelijk wel eentje gebruiken O-)
Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130942

2 roques team dat is erg gevaarlijk ;) Maar ze moeten wel hoog zijn rond de 24,25 ofzo
Ik ben met mijn vriend naar Desolace Magram village geweest.
Maar naturlijk we zijn minimaal 10 keer ofzo dood gegaan :)
Toen zijn we naar Darotar geweest lekker ff andere players killen :*)
Maar wat ik niet snap toen we op weg waren naar Darotar heb ik een klap gekregen van een monster van lvl 30 ofzo en de durability's van mijn kleding zijn in 1 klap naar 0 gedaald :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quaker schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:09:
Heeft iemand nog een accountje over? Ik kan er namelijk wel eentje gebruiken O-)
Alvast bedankt _/-\o_
Lees TS, deze vragen moet je op het irc kanaal stellen (waar ik na mn werk tot 17:00u) ook op te vinden ben voor zon ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Hier ben ik weer eens :), ik had mezelf voorgenomen om deze beta niet verslaafd te raken zodat ik het tweakers forum gewoon kon bijhouden... Maar helaas, dat is dus niet gelukt ;)

Ik ben inmiddels een level 17 dwarf rogue en het bevalt me goed. Vind het echter wel jammer dat je voor higher levels nooit 100% onzichtbaar kan worden (de computer trapt er wel in, maar als een higher level ook maar een glimp van je ziet ga je eraan)... en jammer dat hij niet zo snel loopt (heb nog niet genoeg talentpoints om dat op te krikken (master of deception 4/5 en dat sneller lopen 1/5).

Ik heb nog even een vraagje over de rogue. Ik heb nu "feint" gekregen, daarmee kan je zorgen dat een beest jou minder snel gaat pakken? (heb ik begrepen), maar ik moet erg dichtbij staan wil ik die spell casten, zo dichtbij dat dat beest me al gaat aanvallen... dus wat heb je precies aan feint dan?

Nu nog even een vraagje over nurfed:
Een vriend van me draait er nu mee, en is er wel over te spreken... Hij zegt dat de minpunten zijn dat je de XP balk mist en dat de klok een uur voor/achter loopt.

Hoewel het totaal niet boeit ben ik toch erg gehecht geraakt aan mijn XP balk en vind ik het wel zo handig dat de klok gewoon goed loopt. Is dat makkelijk aan te passen in nurfed?

CU soon @ server 7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123311

Over die XP-balk, die staat er bij mij nog gewoon, terwijl ik wel Nurfed gebruik. Gewoon even uitproberen welke je wel en welke niet aan moet zetten daarvoor.
De klok zal vast wel aan te passen zijn in de XML-bestanden. Ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93472

feint is niet voor Solo pve he.
maar voor in een instance bijvoorbeeld. maakt het misschien iets makkelijker voor de warrior om aggro te houden.

shadowpriest > all btw :p in duels :).

maar pvp is battlegrounds imo

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 93472 op 01-02-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
hey hoe geef ik eten aan mijn pet? niks werkt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dude shadow priest jah ..... rogue kickt een priest zo in elkaar

stel ...
Rogue doet veel damage , heavy evade , sinister strike enzovoorts nu is priest bijna dood wil zichself dus healen lolol d8 je dat Boot kick en je kun 10 sec geen spel casten meer dan genioeg tijd om lekker te comboen en je te mollen .... = dode shadow priest .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 24-06 16:56
YoshiBignose schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:37:
hey hoe geef ik eten aan mijn pet? niks werkt :/
De feed-pet skill gebruiken?

Als je die nog niet hebt moet je eerst je hunter quests even afmaken ;)
Anoniem: 134151 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:39:
Dude shadow priest jah ..... rogue kickt een priest zo in elkaar

stel ...
Rogue doet veel damage , heavy evade , sinister strike enzovoorts nu is priest bijna dood wil zichself dus healen lolol d8 je dat Boot kick en je kun 10 sec geen spel casten meer dan genioeg tijd om lekker te comboen en je te mollen .... = dode shadow priest .
Misschien moet je eerst wat ervaring opdoen voor je dit soort dingen gaat blaten ;) Dacht je dat de priest gewoon bleef staan wachten tot je hem neermaait ofzo? En dat de priest geen spells heeft die jou rogue compleet nutteloos maken? :P

[ Voor 77% gewijzigd door Bosmonster op 01-02-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
ik heb die 3 missies afgemaakt...maar ik heb de feed pet skill niet :/
edit: ik zie het al, er is er nog een :)

[ Voor 24% gewijzigd door YoshiBignose op 01-02-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ja idd ik vraag me echt af wat voor "high" lvl duels jij hebt gedaan maar de fear skill ken je zeker nog niet?? En DOT breakt stealth das ook een leuke bijv.
YoshiBignose schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:47:
ik heb die 3 missies afgemaakt...maar ik heb de feed pet skill niet :/
Knopje met zo'n hondebot onder je skills.

[ Voor 48% gewijzigd door Muppet op 01-02-2005 14:50 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor elkaar.
Wie waar op welke server speelt is niet interessant voor dit topic.
Voor gameafspraakjes etc. is IRC uitgevonden, so get a room ;)