Misschien een stomme vraag maar weet iemand hoe je bijvoorbeeld 2 flesjes mana kunt traden? Terwijl je er bijv. 5 in je bezit hebt? Ik kan het maar niet vinden
Cosmos werkt wel, download anders de oude versie en ga ff googlen op WoWAddon fix, patch hij cosmos automatisch
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
goeie vraag... Volgens mij was het iets van shift click of controlclick en dan de stack verplaatsen.
Dit dus.
Anoniem: 130471
Dan moet je ze even van elkaar halen in je inventory, door met "shift" ingedrukt even te klikken, kan je ze in je eigen inventory splitsen.Trancentral schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:12:
Misschien een stomme vraag maar weet iemand hoe je bijvoorbeeld 2 flesjes mana kunt traden? Terwijl je er bijv. 5 in je bezit hebt? Ik kan het maar niet vinden
Volgens mij is het nog op een of andere manier bugged, dus je kan niet het gesplitste in 1x in het tradevenster slepen, maar eerst ff 2 aparte stapeltjes in je inventory maken.
Anoniem: 83846
Ik moet zeggen na een aantal uur spelen: wat een super spel! Het werkt het mega verslavend. Met name de quests geven een geweldige dimensie aan het spel. Het is niet alleen hak en slacht werk, wat ik na een aantal uur echt beu ben. Toch zijn er nog wel een aantal punten die ik zelf niet begrijp:
Op dit moment ben ik level 8 Priest, gaat lekker. Echter vind ik het wel irritant dat je vaak zover moet lopen. Soms zie ik andere players op een beest zitten om op deze manier zich te verplaatsen of ze kunnen zelf in een beest veranderen. Hoe kom je aan zo'n beest? of hoe kun je in zo'n beest veranderen? Ik ben nog niets tegengekomen en ben dus bang dat het van je class afhangt.
Een ander punt is dat ik via een quest een wapen heb gekregen (2 handed ace, een grote hamer). Deze kan ik niet gebruiken omdat ik geen 2-handed ability heb. Hoe kan je zo'n eigenschap krijgen? Moet je die trainen bij de weapons-trainer?
Ik vind het echt een geweldig spel, maar ik merk wel dat je echt de tijd moet nemen om even alles door te krijgen.
Op dit moment ben ik level 8 Priest, gaat lekker. Echter vind ik het wel irritant dat je vaak zover moet lopen. Soms zie ik andere players op een beest zitten om op deze manier zich te verplaatsen of ze kunnen zelf in een beest veranderen. Hoe kom je aan zo'n beest? of hoe kun je in zo'n beest veranderen? Ik ben nog niets tegengekomen en ben dus bang dat het van je class afhangt.
Een ander punt is dat ik via een quest een wapen heb gekregen (2 handed ace, een grote hamer). Deze kan ik niet gebruiken omdat ik geen 2-handed ability heb. Hoe kan je zo'n eigenschap krijgen? Moet je die trainen bij de weapons-trainer?
Ik vind het echt een geweldig spel, maar ik merk wel dat je echt de tijd moet nemen om even alles door te krijgen.
Anoniem: 128308
NA mijn idee kan dat niet. Jij bent een priest en geen warrior of een soort vechter.Anoniem: 83846 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:44:
Ik moet zeggen na een aantal uur spelen: wat een super spel! Het werkt het mega verslavend. Met name de quests geven een geweldige dimensie aan het spel. Het is niet alleen hak en slacht werk, wat ik na een aantal uur echt beu ben. Toch zijn er nog wel een aantal punten die ik zelf niet begrijp:
Je bent goed in magie en shit. Zou moeilijk worden als je dan ook nog zo'n vette bijl kan dragen.
Maar wie weet kun je het ergens leren
Ja, daar kwam ik ook achter toen ik 1 item van een stack van 6 wou traden aan een groepsgenootAnoniem: 130471 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:24:
Volgens mij is het nog op een of andere manier bugged, dus je kan niet het gesplitste in 1x in het tradevenster slepen, maar eerst ff 2 aparte stapeltjes in je inventory maken.
Wat betreft het 'nerfen' van de paladins: er zat een bug in een of andere seal waardoor 'ie meer damage ging doen in plaats van minder, wat er voor zorgde dat 'ie echt te veel damage begon te doen. Die bug is nu gelukkig gefixed.
Pallies zijn wel erg handig trouwens, ze kunnen rezzen
Ik heb m'n NE druid nu op lvl 14, en nog een Tauren Warrior, Human Mage en NE Rogue op lvl 6. Ik ga nu eerst verder spelen met m'n Druid, maar weet zeker dat ik in retail weer met m'n Hunter begin (heb een lvl 16 hunter op een ander account), die blijft toch 't leukst, vooral als je eenmaal je pet hebt
Nog een kleine tip wat betreft vissen: koop samen met je fishing pole ook zo'n item dat je skill met iets van 25 verhoogd. Als je net begint met een skill van 1 krijg je continue dat de vis ontsnapt is, en daar heb je nauwelijks last meer van als je dat ding (glowing bauble ofzo) gebruikt, dan zit je zo op 50 fishing.
Je kunt pas een mount kopen als je level 40 bent, en de Paladin en Warlock krijgen een eigen mount op level 40 die ze kunnen summonen.Anoniem: 83846 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:44:
Druids kunnen vanaf level 10 in een bear veranderen, maar dat is class specifiek, en dat ga je als Priest niet kunnen helaas
Ter info:
http://worldofwarcraft.com/info/classes/priest.html
Allowable Weapons: One-Handed Maces, Daggers, Staves, Wands
Niet dat je op latere levels toe-to-toe wil gaan met monsters trouwens, maargoed
Euh, vraagje, was dat op server 9 in Westfall toevallig?The Legend schreef op maandag 31 januari 2005 @ 01:23:
WoeiIk ben ook begonnen
Ben nu level 5 Human Paladin.. maar ik ben steeds de weg kwijt
Loop ik tussen lui die al dik over de 20 zitten enzo
Wat ik ook lastig vind dat je die quests niet in je "radar" ziet zeg maar, je moet maar op de gok ergens heen wandelen, weet ik veel waar al die bossen zitten
Anyway, je moet niet naar de levels van de spelers kijken, maar naar de levels van de monsters. Als die ook iets van 10+ zijn ofzo zit je gewoon te ver. Pak je map (M toets) erbij, en loop terug naar waar je vandaan komt. Het duurt even, maar WoW zit wat dat betreft ERG goed in mekaar. De zones zijn groot, maar je hebt een duidelijke kaart, en duidelijke landmarks aan de hand waarvan je je locatie kunt bepalen.
[ Voor 55% gewijzigd door Hydra op 31-01-2005 10:03 ]
https://niels.nu
" en de Paladin en Warlock krijgen een eigen mount op level 40 die ze kunnen summonen."
Was dat niet level 20?
Was dat niet level 20?
Nee dat is lvl 40
alle classes krijgen pas op lvl 40 een mount
There is no art to find the minds construction in the face
Eergisteren eerste Raid meegemaakt op server 7 van deze Beta... was slechts een lvl 11 mage maar kon toch nog damage dealen met mijn Fire Balls.. Zelfs nog een lvl 20 gekilled.. Meerdere deze meegemaakt bij Sentinel Hill aan Allience?? En net als ik te enthousiast geworden en vergeten dat je geen lvl 33 meer bent en lekker Duskwood ingerend achter de Horde aan?? Ik was dus 1 van die idiote... ging goed tot ik terug moest lopen.. 2 happen van een wolf en ik was dood.. 
Edit: ingame Chown - Guild: Medivhs Chosen (zal mijn sig ff aan passen)
Edit: ingame Chown - Guild: Medivhs Chosen (zal mijn sig ff aan passen)
[ Voor 8% gewijzigd door Skeiron462 op 31-01-2005 10:11 ]
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Nee, je krijgt op level 40 de The Tome of Nobility quest, en de reward daarvan is je Warhorse. Ik geloof dat de Warlock 't zelfde is. Sommige classes krijgen een manier om sneller te reizen op level 20 (hunter dacht ik) of 30 (druid).Pheace schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:04:
" en de Paladin en Warlock krijgen een eigen mount op level 40 die ze kunnen summonen."
Was dat niet level 20?
En deze bug heb je, als beta tester zijnde, natuurlijk gereport via /bug?Dr. Strangelove schreef op maandag 31 januari 2005 @ 07:42:
Bij mij was het zo dat mijn lijk halverwege de waterval lag; dan kan je niet naar je lijk teruggaan, omdat je dan onmiddellijk weer dood valt
Nope, mount zijn pas op lvl 40 beschikbaarPheace schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:04:
Was dat niet level 20?
Anoniem: 123311
Druid lvl 20Hydra schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:11:
[...]
Nee, je krijgt op level 40 de The Tome of Nobility quest, en de reward daarvan is je Warhorse. Ik geloof dat de Warlock 't zelfde is. Sommige classes krijgen een manier om sneller te reizen op level 20 (hunter dacht ik) of 30 (druid).
Shaman lvl (16 of 20)
Ik ben trouwens gister met m'n level 14 druid voor de gein eens een newbie-zone ingelopen (ik wou low-level vis hebben om m'n cooking naar 50 te krijgen). Ik ren op een lvl 1 gnome mage af, in bear form (zo reis ik altijd, je hebt van mobs niet zo veel last als je iets van 1000 armor hebt), met de intentie haar te buffen. Kennelijk schrok ze nogal want ze begon achteruit bij me weg te lopen 
Goed, teruggegaan naar druid form, en Mark of the Wild en Thorns (ook leuk, ze hoeven alleen maar rond te rennen, die 6 nature damage die een monster krijgt bij iedere hit maakt er vlug een einde aan) gecast, en toen had ze wel door dat ik een 'lieve' beer was.
Goed, teruggegaan naar druid form, en Mark of the Wild en Thorns (ook leuk, ze hoeven alleen maar rond te rennen, die 6 nature damage die een monster krijgt bij iedere hit maakt er vlug een einde aan) gecast, en toen had ze wel door dat ik een 'lieve' beer was.
Ik heb een keer iemand zien vliegen op zo'n vogel, die was vlgs mij L12? (Het viel me juist op, want ik dacht nog: mooi, dat duurt dus niet meer zo lang).Anoniem: 123311 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:16:
[...]
Druid lvl 20
Shaman lvl (16 of 20)
Van dat heen en weer geren word ik al snel een beetje simpel (nou ja, met een mount moet dat nog steeds, maar het gaat een stuk sneller).
Anoniem: 123311
Vogels kun je altijd berijden, alleen gaan die de vooraf-door-Bliz-ingestelde wegen af. Tussen 2 main-cities.
Gewoon even met de flight-masters praten in het betreffende dorpje, en je kan vliegen.
Gewoon even met de flight-masters praten in het betreffende dorpje, en je kan vliegen.
Ben nu lvl 8 Palladin heb zo'n 4 uur gespeeld afgezien van de mooie en weidse omgeving vol met andere spelers vind ik het vrij saai: veel en lang lopen (kan nergens een paard jatten) , de quests tot nu toe zijn toch meer gericht op levellen, het combat systeem is vrij saai (je clicked op een enemy en alles gebeurt automatisch) mischien wordt het wel leuker als je hogere levels bereikt (lvl 40 ofzo) maar daar heb ik het geduld niet voor.!
Misschien moet je je speciale skills eens gebruiken danCalvin&Hobbes schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:39:
Ben nu lvl 8 Palladin heb zo'n 4 uur gespeeld afgezien van de mooie en weidse omgeving vol met andere spelers vind ik het vrij saai: veel en lang lopen (kan nergens een paard jatten) , de quests tot nu toe zijn toch meer gericht op levellen, het combat systeem is vrij saai (je clicked op een enemy en alles gebeurt automatisch) mischien wordt het wel leuker als je hogere levels bereikt (lvl 40 ofzo) maar daar heb ik het geduld niet voor.!
En als je het lopen op lvl 8 al veel vindt dan vrees ik dat het lastig gaat worden voor je... Want dan heb je nog nauwelijks hoeven lopen.
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 31-01-2005 10:48 ]
hey mensen, ff vraagje waar ik de beste warrior build kan vinden
Gewoon omdat ik nu level 14 ben en wel toe ben aan een beetje nette build
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Ja kan elke even lvl nieuwe skills leren. Als paladin heb je seals, aura's, stun skills en healing etc
Is ook niet zo gek dat op lvl 10 nog niet zo uitdagend is maar als het al te moeilijk zou zijn zou je ook niet aan je skills kunnen werken. Maar geloof me dat je er anders over gaat denken als je op lvl 20 de deadmines ingaat
Probeer gewoon wat het is een beta man! Met 1G kan je weer "respeccen" dus wat let je.
Is ook niet zo gek dat op lvl 10 nog niet zo uitdagend is maar als het al te moeilijk zou zijn zou je ook niet aan je skills kunnen werken. Maar geloof me dat je er anders over gaat denken als je op lvl 20 de deadmines ingaat
Lol je kan net 4 skills points verdelen en je wilt al een build?? btw build liggen helemaal aan je speel stijl en die kan je nog niet hebbenLord_T schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:49:
hey mensen, ff vraagje waar ik de beste warrior build kan vinden
[ Voor 43% gewijzigd door Muppet op 31-01-2005 10:52 ]
Nope server 12Hydra schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:49:
[...]
[...]
Euh, vraagje, was dat op server 9 in Westfall toevallig?Daar liep gister een lvl 5 paladin continue dood te gaan
Anyway, je moet niet naar de levels van de spelers kijken, maar naar de levels van de monsters. Als die ook iets van 10+ zijn ofzo zit je gewoon te ver. Pak je map (M toets) erbij, en loop terug naar waar je vandaan komt. Het duurt even, maar WoW zit wat dat betreft ERG goed in mekaar. De zones zijn groot, maar je hebt een duidelijke kaart, en duidelijke landmarks aan de hand waarvan je je locatie kunt bepalen.
Ik ben toch malle pietje niet!
Hm..... vet spel hoor.
Inmiddels al weer wat leveltjes opgeschoten, zit nu op level 12 ofzo.
Het spel is plotseling een stuk leuker geworden nu ik erachter ben dat je ook van die professions hebt.
Ik ben momenteel druk aan het vissen zodat ik mijn pet verse vis kan voeren en later groot en sterk gaat worden.
Verder heb ik nog geen idee hoe dat nou werkt met die trainers en talents enzo maar ik pruts gewoon wat en met de retail doe ik wel serieus.
Wat me wel een beetje tegenvalt is de onduidelijkheid omtrent het reizen.
En niet zozeer van de ene kant van het eiland naar de andere kant, of van de ene stad naar de andere, dat is geen probleem.
Maar ik wou als Night Elf bevoorbeeld eens in Ironforge kijken, maar ik heb geen idee hoe ik daar in hemelsnaam kom.
Dat ligt op een compleet ander eiland, ik neem aan dat dat niet te zwemmen is.
En het aantal verschillende monsters is ook een beetje scheef.
Ik heb misschien 8 verschillende monsters gezien en meer niet, ze verschillen alleen per level.
Zo vocht ik aan het begin tegen uilen van level 3 en nu gewoon tegen uilen van level 9, beetje flauw.
Naja... ik ga maar eens opzoeken wat handige professions zijn.
Inmiddels al weer wat leveltjes opgeschoten, zit nu op level 12 ofzo.
Het spel is plotseling een stuk leuker geworden nu ik erachter ben dat je ook van die professions hebt.
Ik ben momenteel druk aan het vissen zodat ik mijn pet verse vis kan voeren en later groot en sterk gaat worden.
Verder heb ik nog geen idee hoe dat nou werkt met die trainers en talents enzo maar ik pruts gewoon wat en met de retail doe ik wel serieus.
Wat me wel een beetje tegenvalt is de onduidelijkheid omtrent het reizen.
En niet zozeer van de ene kant van het eiland naar de andere kant, of van de ene stad naar de andere, dat is geen probleem.
Maar ik wou als Night Elf bevoorbeeld eens in Ironforge kijken, maar ik heb geen idee hoe ik daar in hemelsnaam kom.
Dat ligt op een compleet ander eiland, ik neem aan dat dat niet te zwemmen is.

En het aantal verschillende monsters is ook een beetje scheef.
Ik heb misschien 8 verschillende monsters gezien en meer niet, ze verschillen alleen per level.
Zo vocht ik aan het begin tegen uilen van level 3 en nu gewoon tegen uilen van level 9, beetje flauw.
Naja... ik ga maar eens opzoeken wat handige professions zijn.
Doh...M@NIC schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:06:
Hm..........Naja... ik ga maar eens opzoeken wat handige professions zijn.
Ik help je een beetje.. Je hebt bepaalde quests waardoor je naar het andere eiland moet en daar word een beetje uitgelegd.. Er zijn boten waarmee je naar het andere eiland kunt.. vanaf het begin (newbie area) zijn het er 2.. als je als totale n00b voor die tijd toch naar het andere eiland wilt dan moet je uitzoeken.. dat is RPG zowieso veel uitzoeken.. En als je alleen maar 1 bepaald soort monster bent tegengekomen en dat uilen zijn hoe ben je dan uit het startgebeid gekomen??.. Hoe verder je komt hoe diverser je tegenstander wordt.. maar zo'n grote wereld met alleen maar verschillende NPC's is niet te doen.. Speel verder tot na lvl 20 en oordeel dan verder
[ Voor 45% gewijzigd door Skeiron462 op 31-01-2005 11:13 ]
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
gaat mij ook niet om die 4... gaat meer om het geheel... als je tot level 60 zou komenMuppet schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:51:
[...]
Lol je kan net 4 skills points verdelen en je wilt al een build?? btw build liggen helemaal aan je speel stijl en die kan je nog niet hebbenProbeer gewoon wat het is een beta man! Met 1G kan je weer "respeccen" dus wat let je.
volgens mij is dit wel een interressante class namelijk om in de retail te spelen.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Wat betreft professions: Ze zijn allemaal leuk. Iedere profession heeft z'n voor- en nadelen. Ieder character kan een bepaald soort armor dragen. Je hebt bijvoorbeeld de volgende armors:
Cloth
Leather
Dat is het lijstje van minder zwaar naar zwaar. Een Warrior kan heel zware armor dragen, want die is heel sterk. Daarom gebruikt een Warrior ook Mail armor. Met Blacksmithing kun je die maken. Met Tailoring maak je Cloth armor. Een Mage kan alleen cloth dragen, want die moet bewegingsvrijheid hebben en kan derhalve niet zulke zware armor dragen. Het heeft dan ook weinig zin om als Mage Blacksmithing te nemen.
Wel kun je bijvoorbeeld Alchemy doen. Daar kun je potions mee maken, die kan iedereen gebruiken.
Wat dat reizen betreft: Dat is inderdaad een goed punt. Het is niet direct duidelijk waar je heen moet voor een andere grote stad. Toch hoeft dat geen nadeel te zijn. Je hoeft het maar in General te vragen en je krijgt antwoord. Als je het niet wilt vragen, kun je het zelf uitzoeken. Uiteindelijk komt er wel een quest waarmee je naar Ironforge moet... daar wordt dan de weg gewezen. Als je eerder wilt: Vragen.
Als je het nog steeds niet weet: Ga naar Darnassus, portal naar dat eiland onderaan Teldrassil, pak daar de Gryphon naar Auberdine. Neem daar de linkerboot naar Menethil Harbor. Vanaf daar wordt het lastig. Je moet de eerste keer te voet naar Ironforge, via the Wetlands. Daar zijn de creeps ~22, dus zorg dat je op de weg blijft. Daar is het relatief veilig. Je komt na een veilige tocht vanzelf in Loch Modan, daar neem je de noorder path naar Dun Morogh. Bij Dun Morogh ga je naar het westen en de bordjes Ironforge vliegen je om de oren. Succes!
En terechtPromWarMachine schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:25:
Wat dat reizen betreft: Dat is inderdaad een goed punt. Het is niet direct duidelijk waar je heen moet voor een andere grote stad.
Als je helemaal uitzoomt met je map (M) kun je er volgens mij redelijk simpel achterkomen hoor, alleen is de route voor Night Elves wat lastig omdat ze inderdaad door de wetlands moeten. Maar je wil mensen als level 1 ofzo niet meteen het hele land door laten reizen. Je ziet ook duidelijk dat elke starters zone afgeschermd is van de rest met maar 1 uitgang, en dat je als je eenmaal level 5 bent een quest krijgt waardoor je in de 'wijde wereld' terecht komt. En op je map kun je dan precies zien waar je bent, en waar je al geweest bent.
Oh, trouwens, voordat je die trip maakt (heel veel mensen maken de toch van Darnassus) zou ik eerst in Darnassus al je items in de bank stoppen. Je hebt ze niet nodig, en je equipment raakt beschadigd iedere keer dat je doodgaat. En de kans dat je doodgaat in de wetlands is ongeveer 90%
Oh, en vergeet niet in elk dorp waar je doorheen komt de flightpaths op te pikken. Dus, in Darkshore, en vooral Menethil omdat je later vanuit Ironforge daar langs komt.
Het is trouwens een dusdanig bekende trip dat er guides voor geschreven zijn, o.a.:
http://forums2.warcry.com/read.phtml?f=113&id=550941
[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 31-01-2005 11:42 ]
Ja goed die skills zijn wel grappig en ik loop ook vaak verkeerd (ze moeten maar eens zo'n gps fairy integreren als ik die posts hierboven naar Ironforge lees) Maar wat ik mis is de grote M van mulitplayer in MMORPG. Tot nu toe is iedereen vooral bezig met zichzelf levellen enzo.Bosmonster schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:46:
[...]
Misschien moet je je speciale skills eens gebruiken dan
En als je het lopen op lvl 8 al veel vindt dan vrees ik dat het lastig gaat worden voor je... Want dan heb je nog nauwelijks hoeven lopen.
Weten jullie ook waar je eventuele feature-requests heen kan sturen?
(Ik zit overigens gewoon lekker op Beta 29 (
)
(Ik zit overigens gewoon lekker op Beta 29 (
[ Voor 28% gewijzigd door SkyStreaker op 31-01-2005 11:53 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Hrm, ik kan nog geen meter lopen of krijg al de vraag of ik mee wil doen in een quest van iemand, op EN Beta 7 is dat. Ik ben een level 7 priest.
De game bevalt me prima, zat gister even wat vast maar nu gaat het prima. Helaas, nu even leren voor tentamens morgen en overmorgen, dus woensdag pas lekker verder spelen
Feature requests: vraagteken onderaan midden klikken.
De game bevalt me prima, zat gister even wat vast maar nu gaat het prima. Helaas, nu even leren voor tentamens morgen en overmorgen, dus woensdag pas lekker verder spelen
Feature requests: vraagteken onderaan midden klikken.
[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 31-01-2005 11:48 ]
Of /suggest 
Ter info: ik heb de route door de wetlands enzo ff ingekleurd:
1: http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/Wetlands.jpg
2: http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/LochModan.jpg
3: http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/DunMorogh.jpg
Als je doodgaat gewoon terug naar je corpse vliegen, en dan aan de goede kant (check je map) rezzen en doorlopen! Ook ff de flightpoint in Thelsamar meepikken, scheelt een hoop als je eenmaal level 10+ bent.
Als je doodgaat gewoon terug naar je corpse vliegen, en dan aan de goede kant (check je map) rezzen en doorlopen! Ook ff de flightpoint in Thelsamar meepikken, scheelt een hoop als je eenmaal level 10+ bent.
Vind ik nog wel meevallen eigenlijk. Ik heb gister een hele zwik quests samen met een paar anderen gedaan in Westfall. Hoop quests die ik in m'n eentje op dat level (was toen nog 11 ofzo) nooit had kunnen doen. 20 harvest watchers van lvl 14-15 doden in je eentje duurt ook nog eens een stuk langer dan wanneer je 't met z'n 5-en doet, dan gaat 't hardCalvin&Hobbes schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:45:
Maar wat ik mis is de grote M van mulitplayer in MMORPG. Tot nu toe is iedereen vooral bezig met zichzelf levellen enzo.
[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 31-01-2005 11:57 ]
Anoniem: 90928
Ben nu een lvl 15 Undeath Rogue op server 7, zit nu in The Barrens.
Ik wist trouwens niet dat je je char op auto pilot lopen kon zetten met numlock. Dan hoef je alleen nog maar een beetje bij te sturen. misschien een handige tip voor mensen die het niet zo op lopen hebben
Ik wist trouwens niet dat je je char op auto pilot lopen kon zetten met numlock. Dan hoef je alleen nog maar een beetje bij te sturen. misschien een handige tip voor mensen die het niet zo op lopen hebben
Anoniem: 44068
Zo'n beetje de meeste 'Elite' quests en instances zijn in je eentje niet te doen (tnm als je ze op het 'juiste' level doet). Dan zal je echt wel met een groepje chars aan de slag moeten (damage tanker(s), damage dealer(s) en healer(s)).Calvin&Hobbes schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:45:
[...]
Ja goed die skills zijn wel grappig en ik loop ook vaak verkeerd (ze moeten maar eens zo'n gps fairy integreren als ik die posts hierboven naar Ironforge lees) Maar wat ik mis is de grote M van mulitplayer in MMORPG. Tot nu toe is iedereen vooral bezig met zichzelf levellen enzo.
spoiler:
B.V. Van Cleef en z'n Defias vriendjes in de Deadmines zijn zo rond lvl 20 echt niet in je eentje te slopen. Is trouwens wel een erg coole quest
Ik heb NE gespeeld in een van de eerdere beta's, en ik vroeg me af wat het in vredesnaam voor zin heeft om in Teldrassil nog rond te gaan lopen als je een ander ras speelt; vanaf level 10 is Teldrassil gewoon niet interessant meer. In de beta was Darnassus altijd een spookstad.
[ Voor 11% gewijzigd door Dr. Strangelove op 31-01-2005 12:17 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Uhuh. Ik denk dat 't een hoop scheelt dat bij de retail versie waarschijnlijk een keyboard reference zit, maar in de opties de keyboard binds checken is ook erg leerzaamAnoniem: 90928 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:06:
Daar moet je in een beta natuurlijk ook niet te veel van verwachtenCalvin&Hobbes schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:45:
[...]
Ja goed die skills zijn wel grappig en ik loop ook vaak verkeerd (ze moeten maar eens zo'n gps fairy integreren als ik die posts hierboven naar Ironforge lees) Maar wat ik mis is de grote M van mulitplayer in MMORPG. Tot nu toe is iedereen vooral bezig met zichzelf levellen enzo.
Als je met wat vrienden speelt, een guild hebt en wat hoger level bent komt die 'M' er ook wel hoor
Maar je KUNT ook alleen spelen en das alleen maar een plus. Een groot deel van de MMORPG-spelers bestaat namelijk uit mensen die het liefst solo'en. Maar dan wel in een multiplayer omgeving
" Neem daar de linkerboot naar Menethil Harbor. Vanaf daar wordt het lastig. Je moet de eerste keer te voet naar Ironforge, via the Wetlands. Daar zijn de creeps ~22, dus zorg dat je op de weg blijft. Daar is het relatief veilig."
haha , ja geweldig stukje ja , dacht ook even wat te exploren vanaf ironforge , dat hele stuk naar daar gelopen zelfs door contested area kom ik in wtlands ga ik dood. Oooo denk ik , dan ben ik gelijk terug waar ik vandaan kom.
Mooi niet dus , zit je middewn in de wetlands in een graveyard lol. Ik dacht ik kom daar nooit meer weg! gelukkig was de graveyard al halverwege. Nog 1 keer dood gegaan op de weg naar de harbor maar het zou vast vaker geweest zijn als ik niet mijn Beast tracking abilities had , verdraaide crocs!
haha , ja geweldig stukje ja , dacht ook even wat te exploren vanaf ironforge , dat hele stuk naar daar gelopen zelfs door contested area kom ik in wtlands ga ik dood. Oooo denk ik , dan ben ik gelijk terug waar ik vandaan kom.
Mooi niet dus , zit je middewn in de wetlands in een graveyard lol. Ik dacht ik kom daar nooit meer weg! gelukkig was de graveyard al halverwege. Nog 1 keer dood gegaan op de weg naar de harbor maar het zou vast vaker geweest zijn als ik niet mijn Beast tracking abilities had , verdraaide crocs!

Helaas. Je hebt het bijna goed, maar bij Loch Modan gaat 't fout. Je kunt een vrij groot stuk afsnijden.Hydra schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:53:
Of /suggest
Let op:

Is korter. Thelsamar is toch niet interessant als je onderweg bent naar IF
Anoniem: 75177
is er eigenlijk al een indicatie wanneer de officiele forums weer online gaan?
Waarom zijn ze eigenlijk offline?
Geen idee, word ook zomaar constant van de server gedisconnect. Gaat lekkerAnoniem: 75177 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:53:
is er eigenlijk al een indicatie wanneer de officiele forums weer online gaan?
Anoniem: 38063
Vanmorgen met mijn night elf rogue tot aan Gadgetzhan gekomen 
Eerste stuk heb ik geen screenies van, maar ben via Auberdine naar Ashenvale gegaan, toen naar Barrens:
Alles klikbaar voor fullsize jpg (~300kb)
Crossroads, guards vinden mij niet zo aardig...

Na Thousand Needles kom je op de saltflats uit, veel ?? monsters dus het was veel kruip en sluipwerk

Gnome en goblin racetrack in de saltflats, erg geinig gedaan

Einde van de saltflats is in zicht...

Gadgetzan

Vanaf Gadgetzan terug met gryphon naar Theramore Island, en vanaf daar terug naar Auberdine

Was een leuke trip, paar keer horde spelers tegengekomen, maar omheen geslopen omdat ze allemaal lvl 25+ was en ik lvl 11
Totaal 4 keer dood gegaan door monsters, zonder sneak en sprint was het niet te doen geweest denk ik. Ashenvale en thousand needles waren de lastigste stukken qua monsters. In Gadgetzan kunnen zowel horde als alliance spelers komen, ook de enige plaats dat je onderling kunt handelen geloof ik.
Eerste stuk heb ik geen screenies van, maar ben via Auberdine naar Ashenvale gegaan, toen naar Barrens:
Alles klikbaar voor fullsize jpg (~300kb)
Crossroads, guards vinden mij niet zo aardig...

Na Thousand Needles kom je op de saltflats uit, veel ?? monsters dus het was veel kruip en sluipwerk

Gnome en goblin racetrack in de saltflats, erg geinig gedaan

Einde van de saltflats is in zicht...

Gadgetzan

Vanaf Gadgetzan terug met gryphon naar Theramore Island, en vanaf daar terug naar Auberdine

Was een leuke trip, paar keer horde spelers tegengekomen, maar omheen geslopen omdat ze allemaal lvl 25+ was en ik lvl 11
Totaal 4 keer dood gegaan door monsters, zonder sneak en sprint was het niet te doen geweest denk ik. Ashenvale en thousand needles waren de lastigste stukken qua monsters. In Gadgetzan kunnen zowel horde als alliance spelers komen, ook de enige plaats dat je onderling kunt handelen geloof ik.
Ik zei al dat ik specifiek daar langs wou om de flightpath op te pikken. Het is een kleine moeite, en later ALS je naar Thel wil vanuit IF, een stuk minder werk. je moet het zelf weten, maar die omweg van 5 minuten scheelt later iets van 15 minuten.PromWarMachine schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:38:
Is korter. Thelsamar is toch niet interessant als je onderweg bent naar IF
Euh, het is een route van Teldrassil naar Ironforge?Dr. Strangelove schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:16:
Ik heb NE gespeeld in een van de eerdere beta's, en ik vroeg me af wat het in vredesnaam voor zin heeft om in Teldrassil nog rond te gaan lopen als je een ander ras speelt; vanaf level 10 is Teldrassil gewoon niet interessant meer. In de beta was Darnassus altijd een spookstad.
[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 31-01-2005 13:38 ]
lol:

(ff klikken.. zie ook tekst in chatvenster
)

(ff klikken.. zie ook tekst in chatvenster
[ Voor 53% gewijzigd door Bosmonster op 31-01-2005 13:40 ]
Ik vind het ook erg cool dat je desnoods gewoon naar de hoofdstad van de tegenpartij kunt gaan, in DAoC is dat gewoon onmogelijk.
Het kan wel maar niet geheel zonder risico
Ben nog steeds verdeelt of het bij retail PvP of normal server wordt. Vraag me toch af wat voor effect de BG's nu op zo'n PvP server hebben en hoe zo'n server nog loopt als iedereen begint te maxen en verveelt in newbie zones begint rond te hangen

Ehm.. ja.. zelfs op een PvE server is dat 'vijandelijk' en wordt je dus gelijk aangepakt door de guards 
Dus het 'kan'.. maar denk niet dat je lang leeft
Tenzij je een rogue bent
Dus het 'kan'.. maar denk niet dat je lang leeft
Ik ben ook begonnen dit weekend, en tot nu toe vind ik het erg gaaf. Ben nu een level 11 Gnome warlock.
Tot wanneer blijft het eigenlijk gratis? Aangezien het spel 25 februari hier uitkomt denk ik niet dat het daarna nog gratis zal zijn
Hopelijk blijft het tot die tijd wel gratis maar is er iemand die daar meer over weet?
Tot wanneer blijft het eigenlijk gratis? Aangezien het spel 25 februari hier uitkomt denk ik niet dat het daarna nog gratis zal zijn
Hopelijk blijft het tot die tijd wel gratis maar is er iemand die daar meer over weet?
"Dus het 'kan'.. maar denk niet dat je lang leeft Tenzij je een rogue bent "
Een tauren en troll waren zich gister anders toch kostelijk aan het vermaken bij de grizzled den. Met die mounts die ze hadden reden ze rustig door het dorp heen asof niks ze wat kon maken.
Een tauren en troll waren zich gister anders toch kostelijk aan het vermaken bij de grizzled den. Met die mounts die ze hadden reden ze rustig door het dorp heen asof niks ze wat kon maken.
Ze zijn bezig met een honor systeem. Is van alles over te lezen en meerdere keren verteld volgens mij 
ennieweg komt erop neer dat je duh honor punten krijgt door iemand te killen. Alleen als diegegen "groen" is krijg je minder honor punten. Maar als iemand "grijs" is verlies je dus honor punten.
DMV honor punten schijn je nieuwe quests en items te kunnen unlocken.
ennieweg komt erop neer dat je duh honor punten krijgt door iemand te killen. Alleen als diegegen "groen" is krijg je minder honor punten. Maar als iemand "grijs" is verlies je dus honor punten.
DMV honor punten schijn je nieuwe quests en items te kunnen unlocken.
we hadden het over 'steden', niet over 'dorpen'.. in PvE triggeren dorpen geen PvP.Pheace schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:36:
"Dus het 'kan'.. maar denk niet dat je lang leeft Tenzij je een rogue bent "
Het spel is niet 'gratis'. Het is een open beta, en het is dus de bedeling dat je bugs e.d. meldt, dat is op dit moment je manier van 'betalen'._Johannn_ schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:31:
Je kunt nu in de beta spelen tot deze afloopt, en dat zal waarschijnlijk tot een aantal dagen voor de verwachte release zijn. De release wordt op 25 feb verwacht, en je kunt dus maximaal tot de 25e spelen, maar ik zou rekenen op een aantal dagen tot een week daarvoor.
Punt is, als je met een grote groep horde al IF binnen kan vallen, zijn newbie zones al helemaal geen probleem. De guards in IF zijn lvl 55, en er zijn er veel van. In de newbie zones zijn de guards ook een stuk lager. Ik vraag me af of er zwaardere guards spawnen op het moment dat een groep Horde in Anvilmar aan de slag gaan.Bosmonster schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:38:
we hadden het over 'steden', niet over 'dorpen'.. in PvE triggeren dorpen geen PvP.
[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 31-01-2005 14:42 ]
de 25ste ja? Ik weet dat Amazon en Dimension plus die datum hebben staan maar de meeste andere retailers lijken 11 feb aan te houden. Volgens mij zijn die datums van amazon en dimension plus ouder.
Niet dat ik verwacht dat het de 11de wordt maar als je enkel naar retailers kijkt is het wel vaag.
Niet dat ik verwacht dat het de 11de wordt maar als je enkel naar retailers kijkt is het wel vaag.
Zou kunnen, dat is 2 weken. Maakt me weinig uit, ik zit toch van de 12e tot de 20e in OostenrijkPheace schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:42:
Ik heb een tijd US retail gespeeld (warlock tot lvl 29) en nu een gnome mage (lvl 10)
Ben ook voor het eerst met minig en engineering bezig en dat ROCKT!
Ik heb een mechanical squirrel gemaakt die me overal volgt
Weet iemand waar ik makkelijk aan malachite kan komen? Ik weet dat het in chests in low lvl areas zit, en het zou moeten droppen uit copper veins (nooit meegemaakt).
Iemand een idee?
Ik heb een mechanical squirrel gemaakt die me overal volgt
Weet iemand waar ik makkelijk aan malachite kan komen? Ik weet dat het in chests in low lvl areas zit, en het zou moeten droppen uit copper veins (nooit meegemaakt).
Iemand een idee?
Ik heb 1 zo'n malachite gevonden na een kill aan de andere kant van die dwarven tunnel die naar de eerste in leidt. Weet niet meer aan wat vrees ik. Kan ook zijn dat ik hem pickpockette. Wist niet dat het bijzonder was dus maar gewoon aan vendor verkocht 
Edit: ik hoop persoonlijk dat het de 11de is eigenlijk. Voelt vrij nutteloos om in de beta te spelen. Zeker als je kijkt naar al die strevertjes die zo hun best doen het beste van het beste te krijgen. Dat is fijn. Heb je het eindelijk verdwijnt het toch weer.
Neej dan wacht ik wel tot retail.

Edit: ik hoop persoonlijk dat het de 11de is eigenlijk. Voelt vrij nutteloos om in de beta te spelen. Zeker als je kijkt naar al die strevertjes die zo hun best doen het beste van het beste te krijgen. Dat is fijn. Heb je het eindelijk verdwijnt het toch weer.
Neej dan wacht ik wel tot retail.
[ Voor 38% gewijzigd door Pheace op 31-01-2005 14:47 ]
Gewoon met mining kan je het vinden en soms door random drops. Anders kan je je altijd nog wenden tot de AH daar worden er genoeg verkocht.Straphka schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:43:
Ik heb een tijd US retail gespeeld (warlock tot lvl 29) en nu een gnome mage (lvl 10)
Ik heb een mechanical squirrel gemaakt die me overal volgt![]()
Iemand een idee?
Hoe kom je zo bij 25 feb? Is het niet nog steeds 11 feb?_Johannn_ schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:31:
Ik ben ook begonnen dit weekend, en tot nu toe vind ik het erg gaaf. Ben nu een level 11 Gnome warlock.
Als ik hem overal online wil bestellen staat daar een release date bij van 25 februariadmiral schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:48:
[...]
Hoe kom je zo bij 25 feb? Is het niet nog steeds 11 feb?
Ehm.. dacht dat we het over PvE servers haddenHydra schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:39:
[...]
Punt is, als je met een grote groep horde al IF binnen kan vallen, zijn newbie zones al helemaal geen probleem. De guards in IF zijn lvl 55, en er zijn er veel van. In de newbie zones zijn de guards ook een stuk lager. Ik vraag me af of er zwaardere guards spawnen op het moment dat een groep Horde in Anvilmar aan de slag gaan.
Als je op PvE echter een stad binnenloopt wordt automatisch PvP getriggered. Net als gebeurt als je handmatig PvP enabled of een NPC aanvalt.
Op PvE kun je dus ook prima PvP'en, maar wel als je er zelf voor kiest. Raids e.d. zijn ook nog steeds mogelijk. Je zult er dus geen problemen hebben in noobie gebieden, maar je kunt niet zomaar iedere vijandelijke stad inlopen zoals iemand hier eerst zei
Wat de releasedate betreft: Er zijn wat grote winkels die die datum al maanden op 25 feb hebben staan. De kleinere shops die wel de releasedate wijzigen naar wat de distributeur zegt hebben 11 feb staan. Dat lijkt me ook de meest logische datum. Open beta duurt niet meer dan 7-10 dagen als we kijken naar de US open beta.
OB is maar om de retailservers even te testen en mensen nog even lekker te maken. Testen is het al lang niet meer voor. De huidige software versies worden al bijna 2 maanden in de US retail gebruikt.
[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 31-01-2005 15:02 ]
Ben wel benieuwd waar je overal dan is, de dynabyte heeft hem gewoon op 11 februari net als mijn overal_Johannn_ schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:56:
[...]
Als ik hem overal online wil bestellen staat daar een release date bij van 25 februari
Anoniem: 75177
STAKING in Wow:
http://www.cesspit.net/drupal/node/491
ROFL, op deze manier wordt wow wel een echte wereld
haha konings! Vooral die account suspension ook van blzrd. Het viel ze dus wel degelijk opAnoniem: 75177 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:15:
STAKING in Wow:
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Zijn er al meer adressen bekend waar je de timecards kunt krijgen? Hier in de buurt (Groningen) ben je gebonden aan dimplus. 30 euro voor 60 dagen
dat is nog geen 2 maand... en bij dynabyte ben je hetzelfde kwijt met de verzendkosten erbij.
Is er niet ergens een adres dat je die kaarten gewoon voor +/- 22.50 kunt bestellen (omgerekend moet dat het bedrag ongeveer zijn wat gezien de maandelijkse kosten). Beetje jammer dat je als europeaan altijd meer moet dokken

Is er niet ergens een adres dat je die kaarten gewoon voor +/- 22.50 kunt bestellen (omgerekend moet dat het bedrag ongeveer zijn wat gezien de maandelijkse kosten). Beetje jammer dat je als europeaan altijd meer moet dokken
Uhm 30 euro voor 60 dagen is anders helemaal niet zo slecht hoor, incl verzend.kixor schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:35:
Zijn er al meer adressen bekend waar je de timecards kunt krijgen? Hier in de buurt (Groningen) ben je gebonden aan dimplus. 30 euro voor 60 dagendat is nog geen 2 maand... en bij dynabyte ben je hetzelfde kwijt met de verzendkosten erbij.
1 maand is 15 dollar, iets minder dan 15 euro dus (weet koers even niet) 2x (want pas bij 3 maanden korting) en dan nog +verzend.
Je moet gewoon een CC doen en geen timecards
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
dat is toch echt de prijs die het voor ons europeanen is. Dat gaat vast niet veranderen, beste wat je kan doen is een 6 maanden abo zeg maar(moet misschien wel met credit kaart) dan kom je nog rond de 12.99 of zo geloof ik. Zit je er wel 6 maanden aan vast maar dat is geen probleem he
6 maanden abo is 10,99 per maand geloof ik oid.
Maar goed.. het is logisch dat timecards iets duurder zijn natuurlijk. Je zit met productie en logistieke kosten.
Maar goed.. het is logisch dat timecards iets duurder zijn natuurlijk. Je zit met productie en logistieke kosten.
...Met ze alle beetje op 1 plek gaan zitten dansen..en dan nog wel bij de AH
stelletje mongolen.
Beetje de server crashen....
Beetje de server crashen....
The first casualty in war is always the truth...
Anoniem: 104229
Jongens ,
Ik heb er overal naar gezocht (startpost ,google en ook hier op de forums) maar ik vind het niet.
Ik zoek de officiële 1.2.1 patch (Europe) om mijn client te patchen zonder dat hij hem eerst moet gaan downloaden. Zit hier op het werk en wil hem alvast hier downloaden zodat ik vanavond niet te veel tijd verspeel.
Ik heb de 1.2.0 patch gevonden maar niet de 1.2.1. ... heeft iemand een linkje ?
Ik heb er overal naar gezocht (startpost ,google en ook hier op de forums) maar ik vind het niet.
Ik zoek de officiële 1.2.1 patch (Europe) om mijn client te patchen zonder dat hij hem eerst moet gaan downloaden. Zit hier op het werk en wil hem alvast hier downloaden zodat ik vanavond niet te veel tijd verspeel.
Ik heb de 1.2.0 patch gevonden maar niet de 1.2.1. ... heeft iemand een linkje ?
1.2.1 patch is er niet los voor EU.
We zitten trouwens al aan 1.2.2 sinds vorige week
1.2.0 -> 1.2.2 is maar heel weinig overigens dat is in een paar minuten gepatched.
De 1.1.0 -> 1.2.0 patch die je wel kunt vinden is iets van 50MB, dus dat scheelt je inderdaad wel.
We zitten trouwens al aan 1.2.2 sinds vorige week
1.2.0 -> 1.2.2 is maar heel weinig overigens dat is in een paar minuten gepatched.
De 1.1.0 -> 1.2.0 patch die je wel kunt vinden is iets van 50MB, dus dat scheelt je inderdaad wel.
[ Voor 107% gewijzigd door Bosmonster op 31-01-2005 15:52 ]
Die patch was trouwen binnen 5 minuten gedowned. Langste duurde het installeren.
Anoniem: 90928
Volgens mij zitten we nu op 1.2.2?Anoniem: 104229 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:48:
Jongens ,
Zit nu op mijn werk dus kan het ook niet direct zien.
Anoniem: 119856
wtf? http://www.mikepeters.us/celebs/shmoo6.mpg doen ze WoW na ofzo?
volgens mij zegt zon gast ''lighting bolt'' steeds achter elkaar. whahaa
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 119856 op 31-01-2005 16:07 ]
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1414kixor schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:35:
Zijn er al meer adressen bekend waar je de timecards kunt krijgen? Hier in de buurt (Groningen) ben je gebonden aan dimplus. 30 euro voor 60 dagendat is nog geen 2 maand... en bij dynabyte ben je hetzelfde kwijt met de verzendkosten erbij.
€ 25,00 voor 60 dagen
scheelt toch weer
Das gewoon role-playing. Gaat wel een beetje ver ja.. maar heeft niks met WoW te maken.Anoniem: 119856 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:03:
wtf? http://www.mikepeters.us/celebs/shmoo6.mpg doen ze WoW na ofzo?
Zo gaandeweg kom ik erachter dat het wel gigantisch veel "FedEx"-en is...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Hrm, spel liep vast tijdens laden van in een van de steden (liep een of ander Dwarf bouwsel in) en nu krijg ik bij connecten steeds de melding dat er al een spelfiguur met die naam (mijne dus) bestaat
Dat zal Iron Forge zijn. De hoofstad. Daar zijn vrijwel de meeste spelers en zal dus ook altijd lag zijn. Ik weet niet wat je sysspecs zijn maar Iron Forge kan inderdaad een heftige impact hebben. Welkom bij WoW zou ik zeggen, is namelijk al maanden bekend sinds de officiele release van WoW.johnnyv.nl schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:25:
Hrm, spel liep vast tijdens laden van in een van de steden (liep een of ander Dwarf bouwsel in) en nu krijg ik bij connecten steeds de melding dat er al een spelfiguur met die naam (mijne dus) bestaat
Als ik na de beta fase wil blijven spelen, wat ik overigens zeker ga doen. Moet je dan weer van voor af aan beginnen of kan ik verder met het karakter dat ik nu al heb?
van voor af aan 
Vandaar dus dat ik er niks voor voel er hardcore mee bezig te gaan. Straks is het toch weg , beetje lichtjes classes verkennen is het beste (voor mij anyway) dan kan ik later in retail fijn genieten van alles
Vandaar dus dat ik er niks voor voel er hardcore mee bezig te gaan. Straks is het toch weg , beetje lichtjes classes verkennen is het beste (voor mij anyway) dan kan ik later in retail fijn genieten van alles
[ Voor 86% gewijzigd door Pheace op 31-01-2005 16:35 ]
Anoniem: 42783
to be announcedPheace schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:34:
van voor af aan
chars zullen gewiped worden. Het is in de retail namelijk niet mogelijk om chars van beide kanten op 1 server te hebben. Dat is in de beta wel mogelijk. Ze kunnen dus in deze staat niet de retail in, want veel mensen hebben nu chars van beide kanten op de servers.
In Korea was dit volgens mij in de beta al niet mogelijk, die zijn dan ook wel doorgegeaan.
In Korea was dit volgens mij in de beta al niet mogelijk, die zijn dan ook wel doorgegeaan.
* pagani kan niet wachten tot level 40 (in de retail)
Lekker paardrijden
Lekker paardrijden
[ Voor 17% gewijzigd door pagani op 31-01-2005 16:42 ]
Na de US beta zijn daar ook de characters gewiped, dus dat zullen ze hier waarschijnlijk ook doen. Overnieuw beginnen dus. Je kunt de beta tijd dus beter besteden aan 't uitproberen van dingetjes dan aan echt serieus levelen._Johannn_ schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:31:
Als ik na de beta fase wil blijven spelen, wat ik overigens zeker ga doen. Moet je dan weer van voor af aan beginnen of kan ik verder met het karakter dat ik nu al heb?
Anoniem: 10456
verklaar je nader svptranztaz schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:25:
Zo gaandeweg kom ik erachter dat het wel gigantisch veel "FedEx"-en is...
Anoniem: 130942
Wilt er iemand Dwarf Rogue lvl 17?
Ik ga een andere character uitproberen alleen Dwarf rogue heeft geen geld nix behalve kleding
Ik ga een andere character uitproberen alleen Dwarf rogue heeft geen geld nix behalve kleding
Hoe was je van plan je char te 'geven' dan?KãBuS schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:53:
Wilt er iemand Dwarf Rogue lvl 17?
bacon, hij bedoelt dat je constant van het kastje naar de muur wordt gestuurt. De helft van de quests is gemaakt om je ff een plintentrapje te laten halen. Op zich geen ramp, zo leer je het spel een beetje kennen. Maar wel vervelend dat je dat dus in de retail weer opnieuw moet doen.
Maak je trouwens geen zorgen als je quests mist. Ik merk van mezelf dat ik eigenlijk een beetje tegenzin heb om met een quest naar een ander gebied te moeten omdat ik een andere quest nog niet gedaan heb in dat eerste stuk. Maar ja, lekker boeiend, dr zijn quests zat
Maak je trouwens geen zorgen als je quests mist. Ik merk van mezelf dat ik eigenlijk een beetje tegenzin heb om met een quest naar een ander gebied te moeten omdat ik een andere quest nog niet gedaan heb in dat eerste stuk. Maar ja, lekker boeiend, dr zijn quests zat
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Anoniem: 10456
Bedankt voor de uitlegGTOfire schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:57:
bacon, hij bedoelt dat je constant van het kastje naar de muur wordt gestuurt. De helft van de quests is gemaakt om je ff een plintentrapje te laten halen. Op zich geen ramp, zo leer je het spel een beetje kennen. Maar wel vervelend dat je dat dus in de retail weer opnieuw moet doen.
Heen en weer brengen... VEEL heen en weer brengen.
Anoniem: 16462
Ik ben daar wel in geinteresseerd, mijn gegevens kun je in mijn profiel vinden!
Heeft er trouwens al iemand hier een set weten te bemachtigen?? (Set = Een aantal items (equipment) die samen extra krachten geven)
Ik zou er ook zeer graag eentje willen. Ik wist niet dat vrijdag de inschrijvingen alweer zouden sluiten. Ik dus lekker zaterdag aan het downloaden geslagen, maar kwam vervolgens voor een zeer onaangename verrassing te staan.
check mail maarThijs schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:29:
[...]
Ik zou er ook zeer graag eentje willen. Ik wist niet dat vrijdag de inschrijvingen alweer zouden sluiten. Ik dus lekker zaterdag aan het downloaden geslagen, maar kwam vervolgens voor een zeer onaangename verrassing te staan.Iemand die dus een account overheeft mag me mailen (zie profiel).
w00t! Thanks! En nog eens vet snel ook! Mijn dank is erg groot.
ff goodwill kweken... heb hem bij jullie besteld en jij zou mij de key toesturenThijs schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:41:
[...]
w00t! Thanks! En nog eens vet snel ook! Mijn dank is erg groot.Vanavond mooi ff spelen.
Misschien wel de sufste vraag uit het topic, maar waar kun je healing potions kopen? Of zijn die allen met alchemy te brewen?
Music Addicted
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en interessant voor elkaar.
Wie waar op welke server speelt is niet interessant voor dit topic.
Voor gameafspraakjes etc. is IRC uitgevonden, so get a room ;)
Wie waar op welke server speelt is niet interessant voor dit topic.
Voor gameafspraakjes etc. is IRC uitgevonden, so get a room ;)