[quote]
FnF schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 08:27:
[...]
Ik zeg ook niet dat het alleen aan het mobo ligt, maar ik zeg alleen dat het ook heel erg van de CPU af hangt, en niet alleen van het mobo

Jij wil de zaken nog wel eens wat verdraaien...
Maar goed, idd, de NForce chipsets clocken soms beter over, maar alles hangt van factoren af.
Wil jou CPU wel eens testen in mijn A8V Deluxe
Oke, mijn CPU in jou A8V en jou CPU in mijn Epox. Is dat dan afgesproken?
Begrijp me niet verkeerd, het is niet de bedoeling om een strijd aan te gaan.
Ik ben zeer leergierig als het om PC's gaat.
Ik wou enkel zeggen dat ik twee verschillende mobo's -A8V en Epox- met exact dezelfde hardware hebben kunnen testen met OCen. En dat ik tot een conclusie ben gekomen. Mijn broer heeft net hetzelfde meegemaakt met zijn systeem, ook A8V en Epox mobo's.
Heb enkele maanden geleden voor een kennis een systeem samengesteld met een A8V. De andere componenten zijn dezelfde als bij mij.
Heb deze ook eens OC. Maar zoals verwacht, kwam er niet veel van.
Dit zijn dan 3 verschillende systemen met allemaal dezelfde merken van componenten. En toch geven ze alle drie DEZELFDE OC problemen.
Dan is het toch wel duidelijk of niet?
En als ik aggresief overkom dan wil ik wel weten waarom Dabutcha1976.
Ik ben zeker niet aggresief.
Maar ik mag mij toch een beetje verdedigen.
Ik wist dat Epox een goede reputatie had en nog heeft met OC mobo's en toch heb ik toen gekozen voor een A8V. Het kan toch dat dit mobootje tegenslaagd? En niet alleen bij mij maar ook nog bij andere mensen.
Het is gewoon een kwestie van aanvaarden dat is al. Dat aanvaarden heb ik toen ook gedaan toen ik de scores van mijn broer zijn Epox mobo zag.