Heb die van mij besteld bij Digital Revolution. Heb nu de Trancend 256 MB. Werkt prima. Betaling kan binnen 14 dagen na ontvangst. De acceptgiro zit in het pakketje.
Ik heb maar een 256 MB kaart besteld voor 35 euro. Tegen de tijd dat die vol is, zullen de prijzen en de beschikbaarheid van de 512 MB versies een stuk gunstiger liggen.
Beauty is in the eye of the beerholder
Ik ook vandaag bij DR.nl.
Groetjes, FaceDown.
http://dr.nl en http://www.dr.nl geeft beide een meubelzaakFaceDown schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:11:
Ik ook vandaag bij DR.nl.
aha, je bedoelt:
http://www.digitalrevolution.nl/index.php?artikelgroep=5440
[ Voor 27% gewijzigd door j-w op 02-06-2005 20:33 ]
Heeft er iemand al een tasje voor gevonden? Kan nergens een vinden. En op de site van Nokia zie ik ook geen staan.
http://www.mobileplaza.nl...D=18&MasterProductID=4317, check de 2eRico schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:22:
Heeft er iemand al een tasje voor gevonden? Kan nergens een vinden. En op de site van Nokia zie ik ook geen staan.
Mensen ik heb even advies nodig. Ik zit echt sterk te twijfelen tussen de nokia 6680 en de 6630. HEt enige verschil is de 2e camera en het display. Hoe zit het precies met de standby tijd van deze camera en met de kwaliteit van de muziek en de speaker? Kan iemand mij deze informatie geven.
Zou je het verschil in kleuren ook kunnen merken?
[ Voor 9% gewijzigd door janklp op 06-06-2005 19:13 ]
Verwijderd
Ik heb nog nooit de speaker van de 6630 gehoord, maar ik had voor mijn 6680 een 6230. De 6230 heeft een betere speaker.Januszjes schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:11:
Mensen ik heb even advies nodig. Ik zit echt sterk te twijfelen tussen de nokia 6680 en de 6630. HEt enige verschil is de 2e camera en het display. Hoe zit het precies met de standby tijd van deze camera en met de kwaliteit van de muziek en de speaker? Kan iemand mij deze informatie geven.
Voor de rest is de 6680 beter.
Vind je oordeel een beetje subjectief... waarin is de 6680 beter dan? Alleen omdat ie meer kleuren heeft en een 2e camera?Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:46:
[...]
Ik heb nog nooit de speaker van de 6630 gehoord, maar ik had voor mijn 6680 een 6230. De 6230 heeft een betere speaker.
Voor de rest is de 6680 beter.

Het verschil zal grotendeels zitten in de kleuren, die zijn hoger (262.144 kleuren t.o.v. 65.536) dan bij de 6630. Maar qua snelheid lever je hier op in. Ondanks dat de 6680 dezelfde processor heeft is hij een stuk slomer dan de 6630. Ik geloof dat in het topic van de 6680 hier ook meer informatie over staat, en zelfs een linkje naar een test die allebei de telefoons met elkaar vergelijkt.

Qua standby-tijd lijkt me dat de 6680 minder is, omdat deze sowieso meer kleuren moet laten zien en een 2e camera moet aansturen
Maar that's just my 2 cent...
Verwijderd
Ik denk dat je je beoordeling doet op basis van jouw 6630. Omdat jij een 6630 hebt wil je die positiever uit laten komen.vandiekie schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:34:
[...]
Vind je oordeel een beetje subjectief... waarin is de 6680 beter dan? Alleen omdat ie meer kleuren heeft en een 2e camera?![]()
Het verschil zal grotendeels zitten in de kleuren, die zijn hoger (262.144 kleuren t.o.v. 65.536) dan bij de 6630. Maar qua snelheid lever je hier op in. Ondanks dat de 6680 dezelfde processor heeft is hij een stuk slomer dan de 6630. Ik geloof dat in het topic van de 6680 hier ook meer informatie over staat, en zelfs een linkje naar een test die allebei de telefoons met elkaar vergelijkt.![]()
Qua standby-tijd lijkt me dat de 6680 minder is, omdat deze sowieso meer kleuren moet laten zien en een 2e camera moet aansturen
Maar that's just my 2 cent...
Helaas, de 6680 is vele malen beter en is TOEKOMST GERICHT. Mooier beeld, design is prachtig als we het vergelijken met de 6630 die eruit ziet als een rare misvormde phone. (mijn mening)
Bekijk de prijs verschillen eens! Dit is niets voor niets. Camera heb ik met een 6630 vergeleken en de 6680 is echt veel beter. Flits heeft de 6630 ook al niet. noem maar op...
Mijn vader heeft de 6630, ikzelf heb sinds een paar weken de 6680. Het 'vervelende' van de 6680 nu is, dat het Symbian 8.0 gebruikt. Hierdoor zijn er een aantal programma's die niet echt goed willen werken met de 6680, maar wel met de 6630. Maar wat Ortega zegt klopt wel, het is meer op de toekomst gericht, aangezien het een nieuwere Symbian versie heeft.
Het design, tja, dat is persoonsgebonden. Ik heb de 6630 nooit echt mooi gevonden, maar de toetsen zijn wel goed te gebruiken. Persoonlijk vind ik de 6680 mooier, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf deze heb.
Qua batterij ontloopt het elkaar niet zo. In de meeste gevallen gaat de 6680 zelfs langer mee. Mijn vader heeft altijd BT aan staan voor zijn headset, maar gebruikt voor de rest geen camera of andere applicaties echt. Ik heb ook altijd BT aan staan, maar ik speel er wel wat meer mee (camera, applicaties etc.). Dus over de batterij hoef je niet echt in te zitten.
Verder heeft de 6680 flits, tweede camera, betere (eerste) camera, ander (IMO mooier) design.
Als je trouwens de tweede camera niet nodig hebt, dan kan je kijken naar de 6681. Het scheelt volgens mij iets van €50 in prijs, persoonlijk zou ik dat er voor over hebben voor de 6680, maar als je het echt niet nodig hebt, waarom meer betalen?
Het design, tja, dat is persoonsgebonden. Ik heb de 6630 nooit echt mooi gevonden, maar de toetsen zijn wel goed te gebruiken. Persoonlijk vind ik de 6680 mooier, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf deze heb.
Qua batterij ontloopt het elkaar niet zo. In de meeste gevallen gaat de 6680 zelfs langer mee. Mijn vader heeft altijd BT aan staan voor zijn headset, maar gebruikt voor de rest geen camera of andere applicaties echt. Ik heb ook altijd BT aan staan, maar ik speel er wel wat meer mee (camera, applicaties etc.). Dus over de batterij hoef je niet echt in te zitten.
Verder heeft de 6680 flits, tweede camera, betere (eerste) camera, ander (IMO mooier) design.
Als je trouwens de tweede camera niet nodig hebt, dan kan je kijken naar de 6681. Het scheelt volgens mij iets van €50 in prijs, persoonlijk zou ik dat er voor over hebben voor de 6680, maar als je het echt niet nodig hebt, waarom meer betalen?
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Ik heb wel op reviews gelezen dat het qua camera niet veel uitmaakt tussen deze 2 toestellen.
Ik heb het linkje er maar bijgezocht, dus is dus niet MIJN mening, maar de uitkomst van een review.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 00:12:
[...]
Ik denk dat je je beoordeling doet op basis van jouw 6630. Omdat jij een 6630 hebt wil je die positiever uit laten komen.
Helaas, de 6680 is vele malen beter en is TOEKOMST GERICHT. Mooier beeld, design is prachtig als we het vergelijken met de 6630 die eruit ziet als een rare misvormde phone. (mijn mening)
Bekijk de prijs verschillen eens! Dit is niets voor niets. Camera heb ik met een 6630 vergeleken en de 6680 is echt veel beter. Flits heeft de 6630 ook al niet. noem maar op...
6680 vs 6630 review
En JA, ik heb zelf de 6630 maar ga geen uitspraken doen die ik niet kan onderbouwen doormiddel van reviews en/of eigen ervaring. Zoals de camera bijvoorbeeld, heb je voorbeelden van beide camera's van eenzelfde foto? Dan kun je het verschil pas beoordelen...
Ik heb zelf een 6680, en volgens mij is er weinig verschil qua camera, eerlijk gezegd. Maar.. wat ik WEL erg fijn vind, is dat deze camera (de achterste tenminste) een beschermschuifje heeft (net als destijds bij de 7650 het toetsenbord de camera beschermde als het ingeschoven was). Ik heb nooit gesnapt hoe IEMAND het in z'n hoofd haalt een cameratelefoon uit te brengen zonder iets van een beschermingsklepje voor het plastic plaatje dat de lens beschermt.. de lens is dan wel beschermd door dat extra doorzichtige plaatje ja, maar als DAAR een krasje op komt heb je nog altijd etzelfde probleem. Verder heeft deze camera inderdaad een flits, die soms wel handig is.. maar het is een hele rare flits. Te dichtbij wordt alles helemaal wit, en te veraf heeft bijna (of totaal) geen effect. De grens tussen deze 2 is lastig te vinden en ik gebruik dus liever zo min mogelijk flits!
Die snelheid scheelt overigens niet zo heel veel, als je naar die getallen kijkt. Het is in ieder geval zeker niet zo dat ie door 4 keer zoveel kleuren ook 4 keer zo traag is! (Zoals de leek misschien zou verwachten, maar in het artikel staat het wel goed uitgelegd) Al moet ik eerlijk zeggen dat ze die extra kleuren van mij achterwege hadden mogen laten, lijkt me sterk dat je daar echt veel van merkt.
Ik heb de 6680 gekozen boven de 6630 voor de volgende redenen:
- 2e camera voor videotelefonie (hoewel ik nu maar 1 iemand ken die dat ook kan, is het wel een mogelijkheid voor de toekomst)
- design (ik vind de 6680 gewoon mooier en classier uitzien, al is hij wat bling-bling)
- schuifje voor de lens + flitser
- 2e generatie UMTS toestel, hopelijk minder bugs dan in de 6630 zouden kunnen zitten
Iedereen heeft z'n eigen smaak en andere criteria, maar ik vind de 6680 echt een geweldig foontje voor mij! Maar als die niet was uitgekomen had ik waarschijnlijk wel een 6630 gehaald..
Die snelheid scheelt overigens niet zo heel veel, als je naar die getallen kijkt. Het is in ieder geval zeker niet zo dat ie door 4 keer zoveel kleuren ook 4 keer zo traag is! (Zoals de leek misschien zou verwachten, maar in het artikel staat het wel goed uitgelegd) Al moet ik eerlijk zeggen dat ze die extra kleuren van mij achterwege hadden mogen laten, lijkt me sterk dat je daar echt veel van merkt.
Ik heb de 6680 gekozen boven de 6630 voor de volgende redenen:
- 2e camera voor videotelefonie (hoewel ik nu maar 1 iemand ken die dat ook kan, is het wel een mogelijkheid voor de toekomst)
- design (ik vind de 6680 gewoon mooier en classier uitzien, al is hij wat bling-bling)
- schuifje voor de lens + flitser
- 2e generatie UMTS toestel, hopelijk minder bugs dan in de 6630 zouden kunnen zitten
Iedereen heeft z'n eigen smaak en andere criteria, maar ik vind de 6680 echt een geweldig foontje voor mij! Maar als die niet was uitgekomen had ik waarschijnlijk wel een 6630 gehaald..
Dat is waarschijnlijk ook wel zo, ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar op papier is de camera van 6680 beter.Januszjes schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:59:
Ik heb wel op reviews gelezen dat het qua camera niet veel uitmaakt tussen deze 2 toestellen.
Ik kan vanavond wel proberen twee foto's te maken, met de 6630 en de 6680, om te vergelijken. Als jullie dat willen
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Hey, ik weet wel dat dit topic er niet voor bedoeld is, maar zou iemand op de 6630 deze 2 filmpjes es willen proberen? Wil weten of m'n encodingprogje lekker werkt samen met deze foon, dus of het beeld niet op z'n kop staat, het beeld en geluid wel enigszins okee zijn enzo
(en gelijk ook de rest van deze symbianserie
):
rtsp://iridium.fluxxnet.nl/low.3gp (<1 MB totaal, 3:30 minuten)
en
rtsp://iridium.fluxxnet.nl/high.3gp (1.6 MB totaal, 3:30 minuten)
(als deze streams het niet doen evt. :554 toevoegen achter iridium.fluxxnet.nl). Alvast bedankt!
rtsp://iridium.fluxxnet.nl/low.3gp (<1 MB totaal, 3:30 minuten)
en
rtsp://iridium.fluxxnet.nl/high.3gp (1.6 MB totaal, 3:30 minuten)
(als deze streams het niet doen evt. :554 toevoegen achter iridium.fluxxnet.nl). Alvast bedankt!
[ Voor 19% gewijzigd door Sorcerer8472 op 07-06-2005 16:41 ]
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Verwijderd
Ik heb nu al een paar maanden m'n 6630 en ben zeker niet van plan die te ruilen voor een 6680, lijkt me de moeite niet, Ik wacht wel op de N91... Dat lijkt me de moeite wel
nee als je al een 6630 heb is het niet de moeite waard
maar weet je zeker dat je met een N91 wilt rondlopen? Ook al zijn de specificaties nog zo goed dat ding ziet er niet uit en is met 160 gram toch erg zwaar.. Ik zat er ook te twijfeln of ik zou wachten op de N-serie. Maar eerlijk gezegt vind ik de N70 nog de mooiste maar vond het toch niet de moeite waard om te wachten en heb dus de 6680 nu
[ Voor 7% gewijzigd door Maite op 07-06-2005 19:09 ]
Verwijderd
ik vind de 6630 zodanig goed dat het laatste van mijn gedachten op dit ogenblik is: wisselen van gsm.
i love my 6630!
i love my 6630!
Verwijderd
ik heb enkele ngage spellen op mijn phone geinstalleerd, sommige werken , sommigen stoppen er gewoon mee na het ngage scherm, iemand hier ervaring mee?
Beetje vaag deze hele zooi!
Ik zit al een tijdje op 4memory te kijken naar de ATP 512 RS-MMC-DV maar nu is er dus ook de 512 MMCmobile!
Laatste nieuws
OP VOORRAAD: 512MB MMCmobile Dual Voltage High Speed
http://www.4memory.nl/newsdesk_info.php/newsdesk_id/15
Alle maal heel leuk dat nieuws: 512MB MMCmobile Dual Voltage High Speed is nu leverbaar. De 1GB MMCmobile zal waarschijnlijk pas na de zomer leverbaar zijn.

Als je dan op de link onder aan klikt: Nieuw! ATP introduceerd als eerste de 512MB MMCmobile High Speed Dual Voltage.
(deze link http://www.4memory.nl/pro...ath=24_56&products_id=209 krijg je weer van die leuke info) :
512MB MMCmobile (RS-MMC Dual Voltage High Speed) [4MAF512MB] € 119,00
Ze hebben gewoon de zelfde prijs
WTF moet je hier nou mee!
Wie heeft de MMCmobile 512 getest en wie de RS-MMC-DV?
Hopelijk heeft iemand een duidelijk antwoord op deze vraag!
Als je namelijk de kaart besteld kan je geen keuze maken!
Ik ben niet van plan om allebij de kaarten te kopen en deze te testen!
Ik zit al een tijdje op 4memory te kijken naar de ATP 512 RS-MMC-DV maar nu is er dus ook de 512 MMCmobile!
Laatste nieuws
Alle maal heel leuk dat nieuws: 512MB MMCmobile Dual Voltage High Speed is nu leverbaar. De 1GB MMCmobile zal waarschijnlijk pas na de zomer leverbaar zijn.

Als je dan op de link onder aan klikt: Nieuw! ATP introduceerd als eerste de 512MB MMCmobile High Speed Dual Voltage.
(deze link http://www.4memory.nl/pro...ath=24_56&products_id=209 krijg je weer van die leuke info) :
Ze hebben gewoon de zelfde prijs

Mijn vader heeft een 256MB MMCmobile in zijn 6630, draait probleemloos. Is wel van het merk Transcend, maar dat zou niet moeten uitmaken.
Het gaat me niet om de 256Mb MMC maar om de 512Mb daar wil ik graag een reactie op!!!
Dus heeft iemand hier ervaring mee! DUS GEEN RACTIES OP 256!
Groeten
Dus heeft iemand hier ervaring mee! DUS GEEN RACTIES OP 256!
Groeten
Ik bedoelde alleen dat de MMCmobile variant werkt in een 6630, het gaat toch om het type kaart? Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Ik heb nog van niemand gehoord of er problemen zijn met 512 kaarten en of deze ook prima werken! Hier wil ik graag een antwoord op!
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23432090GreX schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:04:
Ik heb nog van niemand gehoord of er problemen zijn met 512 kaarten en of deze ook prima werken! Hier wil ik graag een antwoord op!
Erg bedankt voor dit antwoord. Nu weet ik teminste dat de ATP 512 goed werkt nu moet ik alleen nog een review van iemand hebben die een MMCmobile 512 getest heeft inplaats van een 256. En ook wat nou het voordeel is van de 13 pinnetjes ten op zichte van de 7 stukts (wat is sneller en stabieler)
Die 13 pinnetjes hebben geen speciaal effect op je telefoon. Er zijn een aantal extra pinnetjes die gebruikt kunnen worden door speciale apparaten om de kaart sneller te laten werken, maar het is downwards compatible met RS-MMC DV apparaten zoals je telefoon (de oorspronkelijke pinnetjes zitten op dezelfde plek).
Als een 256 MB MMCMobile werkt en een 512 MB RS-MMC DV kaartje ook, kun je d'r wel van uit gaan dat een 512 MB MMCMobile ook werkt. Kan me voorstellen dat je niet zomaar iets wil kopen zonder van iemand anders gehoord te hebben dat precies datzelfde ding werkt, maar vermoed dat je dan nog wel even kunt wachten op een antwoord..
Als een 256 MB MMCMobile werkt en een 512 MB RS-MMC DV kaartje ook, kun je d'r wel van uit gaan dat een 512 MB MMCMobile ook werkt. Kan me voorstellen dat je niet zomaar iets wil kopen zonder van iemand anders gehoord te hebben dat precies datzelfde ding werkt, maar vermoed dat je dan nog wel even kunt wachten op een antwoord..
Verwijderd
Het is geen antwoord op jouw vraag over de 512 MB, maar ik kan je wel vertellen dat ik een 256 MB MMCMobile had van Kingston en die werkte dus NIET in mijn 6630. Ga er dus niet zomaar vanuit dat elke MMCMobile in je gsm werkt...
Dat verandert de zaak wel ja..
Kheb gewoon een RS-MMC DV'tje van 512 MB (van ATP) gehaald voor m'n 6680, werkt perfect.. MMCmobile, MMCschmobile!
Kheb gewoon een RS-MMC DV'tje van 512 MB (van ATP) gehaald voor m'n 6680, werkt perfect.. MMCmobile, MMCschmobile!
Bij mij werkt deze dus wel...Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:52:
Het is geen antwoord op jouw vraag over de 512 MB, maar ik kan je wel vertellen dat ik een 256 MB MMCMobile had van Kingston en die werkte dus NIET in mijn 6630. Ga er dus niet zomaar vanuit dat elke MMCMobile in je gsm werkt...
Verwijderd
heb vandaag een cr-1 carholder(nokia) gekocht voor in de wagen, deze moet je vastschroeven in de wagen.
ik vind dit een beetje drastisch ,dat je je dashboard moet afbreken voor een holder.
iemand enige suggesties?
ik vind dit een beetje drastisch ,dat je je dashboard moet afbreken voor een holder.
iemand enige suggesties?
Verwijderd
Dat is dus precies wat ik bedoel. De ene werkt wel, de andere niet. Ik heb nu een 256 MB kaart van Transcend en die werkt bij mij wel perfect.. Het is dus erg onvoorspelbaar en niet duidelijk te zeggen of een kaart wel of niet werkt. Je zult het dus zelf moeten testen.. Want wat bij de ene wel werkt, hoeft bij de ander dus niet te werken..
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 15:02 ]
Wat je nodig hebt is een dashmount, een ijzertje waarmee je de houder aan de din-opening van de radio kunt bevestigen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:55:
heb vandaag een cr-1 carholder(nokia) gekocht voor in de wagen, deze moet je vastschroeven in de wagen.
iemand enige suggesties?
Je hebt deze automodel afhankelijk of universeel. Conrad heeft de volgende (à € 12.95 ), maar ze zijn overal wel te verkrijgen.

of

Hoe duur was de houder voor de 6630 eigenlijk en hoe bevalt en past hij???
Verwijderd
Ik weet niet of dit een bug is maar als ik via gallerij een nieuwe map maak in het submenu afbeeldingen en vervolgens afbeeldingen in die nieuwe map plaats dan gebeurt dit niet echt in de root directory van de van de geheugenkaart in de map afbeeldingen. Controleer zelf maar aan de hand van een explorer!!!! Er wordt geen nieuwe map aangemaakt. Met beeldbeheer wel, als ik daar een nieuwe map maak is die duidelijk zichtbaar via een explorer in de root directory van de geheugenkaart onder de map afbeeldingen...
Verwijderd
Heey ik heb ook dezelfde houder besteld en ik heb al een clip besteld en inmiddels ontvangen die ik gewoon in me wagen kan klikken en er zo dus geen schroeven aan te pas komenVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:55:
iemand enige suggesties?
Laatst een RS-MMC kaart van PQI besteld voor mijn nokia 6630 --> ik kan jullie vertellen, deze kaart wordt niet ondersteunt door de telefoon, en ook niet andersom, inruilen dus
Wabbawabbawabbawabba
Verwijderd
Das natuurlijk heel irritant... Als ik je iets mag aanraden is het een ATP kaartje, bestelbaar op the shop4memory. Deze werken zeer goed. Ik heb er zo eentje en ben zeer tevreden...KatirZan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:36:
Laatst een RS-MMC kaart van PQI besteld voor mijn nokia 6630 --> ik kan jullie vertellen, deze kaart wordt niet ondersteunt door de telefoon, en ook niet andersom, inruilen dus
Is er ergens een review die de 6630 naast de 6680 zet? Is het de meerprijs van de 6680 waard om voor de 6680 te gaan? De tweede camera van de 6680 boeit me zo goed als niet, dus is er dan uberhaupt nog een reden om de 6680 te kiezen of voldoet de 6630 net zo goed?
[ Voor 7% gewijzigd door Bananeman op 14-06-2005 22:04 ]
Verwijderd
Het zit zo: de MMCmobile is de opvolger van de DV RS-MMC. De MMCmobile is sneller, Dual Voltage maar dus ook High Speed. De DV RS-MMC was een tussenstap en inmiddels is alleen de MMCmobile leverbaar en natuurlijk compatible met de genoemde nokia's
vr. groet,
vr. groet,
GreX schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:11:
Laatste nieuws
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze hebben gewoon de zelfde prijsWTF moet je hier nou mee!
Even een vraag over de firmware van de 6630.
Ik heb op mijn telefoon nu een engelse firmware staan en heb nu dus geen nederlandse T9.
Hiervoor is een firmware upgrade nodig naar nederlandse firmware heb ik begrepen.
Kwam er vandaag achter op een Nokia servicepunt dat ze daarvoor mijn telefoon moeten gaan opsturen en ik hem 2 tot 3 weken kwijt ben.
Verder dat het me 22,50 gaat kosten omdat ik het toestel gekregen heb en dus geen aankoopbewijs kan overleggen.
En tenslotte dat de kans groot is dat ik alsnog een engelse firmware terugkrijg omdat ze standaard naar de oude firmware kijken en dan upgraden en alleen als je geluk hebt ze naar het begeleidende briefje kijken waarop staat dat het nederlands moet worden.
Er zitten kortom nogal wat haken en ogen aan zo'n upgrade vast.
Komt op mij in elk geval alles behalve klantvriendelijk over.
Wat me echter niet helemaal duidelijk is maar voor mij wel een belangrijk punt:
houdt een nederlandse firmware ook in dat de hele interface nederlandstalig wordt of kan je nog steeds voor een engelse inteface kiezen maar toch gebruik maken van de nederlandse T9?
Als dat laatste niet mogelijk is zie ik er denk ik maar vanaf want een nederlandstalige interface
zie ik echt niet zitten.
Ik heb op mijn telefoon nu een engelse firmware staan en heb nu dus geen nederlandse T9.
Hiervoor is een firmware upgrade nodig naar nederlandse firmware heb ik begrepen.
Kwam er vandaag achter op een Nokia servicepunt dat ze daarvoor mijn telefoon moeten gaan opsturen en ik hem 2 tot 3 weken kwijt ben.
Verder dat het me 22,50 gaat kosten omdat ik het toestel gekregen heb en dus geen aankoopbewijs kan overleggen.
En tenslotte dat de kans groot is dat ik alsnog een engelse firmware terugkrijg omdat ze standaard naar de oude firmware kijken en dan upgraden en alleen als je geluk hebt ze naar het begeleidende briefje kijken waarop staat dat het nederlands moet worden.
Er zitten kortom nogal wat haken en ogen aan zo'n upgrade vast.
Komt op mij in elk geval alles behalve klantvriendelijk over.
houdt een nederlandse firmware ook in dat de hele interface nederlandstalig wordt of kan je nog steeds voor een engelse inteface kiezen maar toch gebruik maken van de nederlandse T9?
Als dat laatste niet mogelijk is zie ik er denk ik maar vanaf want een nederlandstalige interface

Ik heb Nederlandse firmware met idem T9, maar gebruik Engelse interface. Ja, dus.Vliegvlug schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:51:
Rustacean
Verwijderd
Hmm misschien heb ik het niet zien staan op het forum, maar er staat dat je door middel van RemoteS60 en Softcam je telefoon als webcam kan gebruiken, maar zogauw ik RemoteS60 heb geinstalleerd op de telefoon en op me computer, en ik wil verbinding maken via bluetooth doet ie het niet op de een of andere manier, hij zegt dat de telefoon niet verbonden is.RSD1982 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:17:
kent iemand het programma waarmee je je 6630 als Webcam kan gebruiken?
Werkt deze ook met MSN?
Misschien iemand die mij kan helpen hoe je de telefoon kan gebruiken als webcam ?
Verwijderd
Uit reviews van beiden te vergelijken, is eigenlijk het enigste verschil tussen de 6630 en 6680 hardwarematig dat de 6680 dus die extra camera heeft, ( heb je eigenlijk niks aan ).Bananeman2002 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:03:
Is er ergens een review die de 6630 naast de 6680 zet? Is het de meerprijs van de 6680 waard om voor de 6680 te gaan? De tweede camera van de 6680 boeit me zo goed als niet, dus is er dan uberhaupt nog een reden om de 6680 te kiezen of voldoet de 6630 net zo goed?
Maar uit benchmarks komt de 6630 veel beter uit qua snelheid en dergelijke, ik zou gewoon voor de 6630 gaan, het is echt een supertelefoon !
1GB gaat toch niet werken met de Nokia's? Die lusten toch maar tot 512MB? 1GB zou wel erg gaaf zijn, dan hoef je geen kaartjes meer te wisselen.GreX schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:11:
Laatste nieuws
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze hebben gewoon de zelfde prijsWTF moet je hier nou mee!
Thanks. Had idd wat reviews gelezen van beide, 6630 komt er goed uit en die tweede camera interesseert me niet. Heb de 6630 besteld, hoop em snel te hebben!Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:42:
[...]
Uit reviews van beiden te vergelijken, is eigenlijk het enigste verschil tussen de 6630 en 6680 hardwarematig dat de 6680 dus die extra camera heeft, ( heb je eigenlijk niks aan ).
Maar uit benchmarks komt de 6630 veel beter uit qua snelheid en dergelijke, ik zou gewoon voor de 6630 gaan, het is echt een supertelefoon !
Verwijderd
ik heb vandaag me vodafone 6630 laten updaten met gewone nokia firmware.en ik kan zeggen het werkt perfect en ik ben hem nog geen 15 min kwijt geweest
Bedankt voor de complete info, nokiapower.
Verwijderd
Een tijdje terug hebben we het gehad over het rubbertje aan de achterkant dat er steeds een beetje afslijt.
Ik ben naar de vodafone winkel gegaan waar ik hem gekocht heb en daar gezegd van ik neem aan dat dat onder de garantie valt. Hij gebeld en dat nagevragen, nee dat bleek toch niet onder de garantie te vallen.
Hij gaf mij de tip het eens te proberen bij een ander nokia service point in Eindhoven waar ze ook garantie leveren, mocht dit niet lukken zou hij het rechtstreeks via nokia op gaan lossen.
Ik ben toen naar dat service point gegaan en het verhaal uitgelegd, hij nam mijn telefoon even mee naar achteren en hij ging even informeren. 10 min later komt hij terug met een heel nieuwe achterkant van het frontje.
Dat noem ik nog eens goed opgelost, en als leuke bijkomstigheid ook nog het lelijke vodafone-logo aan de achterkant weg.
Ik ben naar de vodafone winkel gegaan waar ik hem gekocht heb en daar gezegd van ik neem aan dat dat onder de garantie valt. Hij gebeld en dat nagevragen, nee dat bleek toch niet onder de garantie te vallen.
Hij gaf mij de tip het eens te proberen bij een ander nokia service point in Eindhoven waar ze ook garantie leveren, mocht dit niet lukken zou hij het rechtstreeks via nokia op gaan lossen.
Ik ben toen naar dat service point gegaan en het verhaal uitgelegd, hij nam mijn telefoon even mee naar achteren en hij ging even informeren. 10 min later komt hij terug met een heel nieuwe achterkant van het frontje.
Dat noem ik nog eens goed opgelost, en als leuke bijkomstigheid ook nog het lelijke vodafone-logo aan de achterkant weg.
Mijn telefoon is sinds gisteren bezig met het versturen van een SMSje (staat zo'n icoontje met een bak en een pijltje eruit naar boven). Iemand een idee hoe ik dat weg kan krijgen?
En ook ik wil graag meer weten over het upgraden van de firmware.
Rustacean
Verwijderd
ik ben denk ik wel overtuigd van de krachten van de 6630 
wil hem alleen nog ff vasthouden en dan denk ik dat ik hem ook ga kaufen...
zat eerst ook met de 6680/6681 in me hoofd maar na het lezen van die review ben ik overtuigd dat de 6630 toch wel beter is...
op nieuwemobiel.nl staat dat deze geen pdf bestanden kan lezen.
Maar kan dat wel wanneer je netfont erop zet? Of wordt dat gewoon niet ondersteunt?
wil hem alleen nog ff vasthouden en dan denk ik dat ik hem ook ga kaufen...
zat eerst ook met de 6680/6681 in me hoofd maar na het lezen van die review ben ik overtuigd dat de 6630 toch wel beter is...
op nieuwemobiel.nl staat dat deze geen pdf bestanden kan lezen.
Maar kan dat wel wanneer je netfont erop zet? Of wordt dat gewoon niet ondersteunt?
Neem aan dat je daarvoor ook gewoon de PDF reader van Adobe kunt downloaden en installeren. Het was een los programmaatje op de geheugenkaart, heb et opnieuw gedownload toen ik een nieuw geheugenkaartje voor de 6680 had gehaald.
Eigenlijk best slecht dat je een firmware update nodigt hebt om een taal aan het T9 systeem toe te voegen. Zoiets zou natuurlijk gewoon als downloadable plugin moeten zijn geimplementeerd.Vliegvlug schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:51:
Even een vraag over de firmware van de 6630.
Verwijderd
heb vandaag mijn gps ontvanger (bluetooth), die ik gekocht heb via ebay, ontvangen, zit geen manual bij, weten jullie misschien ergens een manual online staan, ik vind er alvast geen.
weet er ook iemand mss iets van laadtijd, en hoe lang ie dan meegaat...
alvast bedankt!!
alvast bedankt!!
Hee dat icoontje heb ik ook al heel lang op m'n 6680 staan. Betekent het dat wel??Manuzhai schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:07:
Mijn telefoon is sinds gisteren bezig met het versturen van een SMSje (staat zo'n icoontje met een bak en een pijltje eruit naar boven). Iemand een idee hoe ik dat weg kan krijgen?
[edit] Ik had inderdaad nog een onverzonden mailtje in m'n outbox staan en nu is ie weg.
[ Voor 11% gewijzigd door FaceDown op 20-06-2005 12:22 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
kan iemand me mss helpen met het volgende: waar vind ik op mijn gsm mijn geluidsclips trug die ik opgenomen heb, en in de gallerij staan, waar staan deze op mijn foon/memory card
Verwijderd
Als je nou ff zegt om welk model het gaat, is misschien een stukje makkelijker voor ons om je te helpen!Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:02:
heb vandaag mijn gps ontvanger (bluetooth), die ik gekocht heb via ebay, ontvangen, zit geen manual bij, weten jullie misschien ergens een manual online staan, ik vind er alvast geen.
alvast bedankt!!
Dat is een icoon dat de sms niet verzonden is! Deze haal je wel door de volgende dingen te doen!
Menu --> Berichten --> Inbox --> Dan kan je met je toets naar rechts gaan hier zou het tussen Verzonden of anders Rapporten moeten staan!
Menu --> Berichten --> Inbox --> Dan kan je met je toets naar rechts gaan hier zou het tussen Verzonden of anders Rapporten moeten staan!
Gisteren heb ik mijn frimware van mijn nokia laten updaten! Wat is hier het voordeel van: Je kan nu de keuze maken om gebruik te maken van dual band (Standaard UMTS en als deze weg valt gsm) en je kan ook voor GSM only kiezen, dan blijft je telefoon +/- 2 dagen langer standby!
Wel moet je alles opnieuw instellen!
Ook heb ik een 521 MMC Mobile van hun gebruikt deze werkte helaas niet!
Dit was bij het nokia service point in utrecht!
Wel moet je alles opnieuw instellen!
Ook heb ik een 521 MMC Mobile van hun gebruikt deze werkte helaas niet!
Dit was bij het nokia service point in utrecht!
Heb een 6681,
over de snelheid alle hebben ze een risc processor met dezelfde snelheid 222MHZ
de beste is 6681
dan 6630
dan 6680,
telefoons zijn bijna indentiek kwa functies, alleeen de 6680/6681 heeft nieuwere/betere firmware, en een paar nwe opties, push to talk enz.
in de meeste test gaat het tussen de 6680 (2 cameras) en 6630,
reden waarom de 6630 beter uit de test komt is door de 3G/UMTS instellingen van de 6680 (deze werken zwaar op de processorkracht,
omdat er bij de 6681 maar 1 camera aanwezig is.
is deze telefoon beter kwa performance in alle opzichten 2d en 3d.
dus superiuer aan de 6680/6630.
het model, uiterlijk (6680/6681) is beter, de flits is aanwezig en de schuif voor de kamera is ook goed, en verbeteringen in menu/software.
over de 512 ATP rs-mmc-DV high speed
heb gisdteren binne gehad en hij werk perfect, hij is zelfs sneller ,dat is wel met de kabel, let op je hebt wel te maken met schrijfsnelheid v/d telefoon en als je bleutoot gebruikt de doorvoersnelheid.
maar met de kabel 3x sneller (minstens) ligt er wel aan wat je overzendt (100 bestandjes of 1 bestandje)
had gisteren ff sin city erop gezet 160 MB was in een 6/7 minuten erop.
200 plaatjes (30MB) was in 3 minuten)
dit komt door het bestandsysteem op het kaartje.
dus ja met al.
zeer aan te raden, de 6681 en de ATP kaartjes
peace
de beste is 6681
dan 6630
dan 6680,
telefoons zijn bijna indentiek kwa functies, alleeen de 6680/6681 heeft nieuwere/betere firmware, en een paar nwe opties, push to talk enz.
reden waarom de 6630 beter uit de test komt is door de 3G/UMTS instellingen van de 6680 (deze werken zwaar op de processorkracht,
dus superiuer aan de 6680/6630.
het model, uiterlijk (6680/6681) is beter, de flits is aanwezig en de schuif voor de kamera is ook goed, en verbeteringen in menu/software.
over de 512 ATP rs-mmc-DV high speed
heb gisdteren binne gehad en hij werk perfect, hij is zelfs sneller ,dat is wel met de kabel, let op je hebt wel te maken met schrijfsnelheid v/d telefoon en als je bleutoot gebruikt de doorvoersnelheid.
maar met de kabel 3x sneller (minstens) ligt er wel aan wat je overzendt (100 bestandjes of 1 bestandje)
had gisteren ff sin city erop gezet 160 MB was in een 6/7 minuten erop.
200 plaatjes (30MB) was in 3 minuten)
dit komt door het bestandsysteem op het kaartje.
dus ja met al.
zeer aan te raden, de 6681 en de ATP kaartjes
peace
GiTS
kaartje van www.4memory.nl
GiTS
Verwijderd
Vraagje over 6630 upgraden. Mijn vf winkel vertelde dat een upgrade van mijn 6630 ongeveer een week ging duren... Volgens "nokiapower" kan het sneller. Maar waar?
Enne: is ergens te zien welke verbeteringen er in zitten? Hoe vind ik welke firmware ik heb (tel is 4 mnd oud). Is een perfect toestel maar...
Ik vind de batterij-duur echt slecht. M.n bij syncen via kbaletje met PC: in een paar uur leeg! En wanneer ik terugkom uit het buitenland kan hij vaak geen enkel nederlands netwerk vinden. Moet dan de tel helemaal uitzetten / aanzetten...
Enne: is ergens te zien welke verbeteringen er in zitten? Hoe vind ik welke firmware ik heb (tel is 4 mnd oud). Is een perfect toestel maar...
Ik vind de batterij-duur echt slecht. M.n bij syncen via kbaletje met PC: in een paar uur leeg! En wanneer ik terugkom uit het buitenland kan hij vaak geen enkel nederlands netwerk vinden. Moet dan de tel helemaal uitzetten / aanzetten...
Superieur? De 6681 is nog altijd een telefoon met minder functies hoor. De aanwezigheid van een extra camera op de 6680 zorgt echt niet voor minder 'performance' zoals jij 't noemt. Verder wordt de 'mindere performance' die overigens maar marginaal is (maw; je merkt er geen ruk van) tov de 6630 veroorzaakt doordat het display van de 6680 meer kleuren heeft. Nog een groot voordeel van de 6680. Verder is de 6680 qua design mooier (maar da's persoonlijk).real_G schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 13:20:
Heb een 6681,
de beste is 6681
dan 6630
dan 6680,
dus superiuer aan de 6680/6630.[..]
Verder ben ik benieuwd hoe jij erbij komt dat de 6681 het snelste zou zijn. Volgens mij is ie namelijk trager dan de 6630 (net zoals de 6680) en even snel als de 6680.
[ Voor 9% gewijzigd door FaceDown op 23-06-2005 13:41 ]
Groetjes, FaceDown.
Dat was idd een hilarische post ja, dat de 6681 superieur zou zijn aan de 6680
Zolang je geen provider geen UMTS heeft of je die functie uitschakelt, zijn ze even snel. De 6630 is idd sneller vanwege het lagere aantal kleuren! Maar dat verschil zit denkik vooral in benchmarks en zal in de praktijk niet zo te merken zijn.
Dat wil niet zeggen dat de 6681 geen goeie keus is natuurlijk. Het scheelt nog altijd in prijs, en als je die 2e camera en UMTS niet wil hebben kun je goed voor een 6681 kiezen. Zie je nix in 2 camera's maar wil je wel nog UMTSsen (en/of ben je een benchmark-freak), dan kun je de 6630 kiezen.. voor ieder wat wils dus
Het zijn alledrie leuke foontjes!

Zolang je geen provider geen UMTS heeft of je die functie uitschakelt, zijn ze even snel. De 6630 is idd sneller vanwege het lagere aantal kleuren! Maar dat verschil zit denkik vooral in benchmarks en zal in de praktijk niet zo te merken zijn.
Dat wil niet zeggen dat de 6681 geen goeie keus is natuurlijk. Het scheelt nog altijd in prijs, en als je die 2e camera en UMTS niet wil hebben kun je goed voor een 6681 kiezen. Zie je nix in 2 camera's maar wil je wel nog UMTSsen (en/of ben je een benchmark-freak), dan kun je de 6630 kiezen.. voor ieder wat wils dus
oke ik heb een paar benchmarks gezien, van de 6630 waren iets hoger,
maar leg mij uit had een videoclip van dvd geconverteerd, 30fps, true bij dvd qualli, in 3gp, bitrate op auto,
en bij mij 6230 liep hij een 1 sec, stil vallen fffe 15 sec wachten dan weer 5 sec lopen en zo verder,
bij mijn 7610 het zelfde, alleen 20 sec lopen 15 sec vast en zo verder,
bij mijn vriend z`n 6630 liep hij een lange tijd 40/50 sec, dan ff hangen en weer verder,
bij mijn 6230i geen probleem.
bij mijn 6681 geen probleem.
waar ligt het dan aan? firmware???,
in de tijd van mijn 7610 firmware laten updaten nog steeds hetzelfde,
standaard bij nokia is het toch max 15 fps??
maar leg mij uit had een videoclip van dvd geconverteerd, 30fps, true bij dvd qualli, in 3gp, bitrate op auto,
en bij mij 6230 liep hij een 1 sec, stil vallen fffe 15 sec wachten dan weer 5 sec lopen en zo verder,
bij mijn 7610 het zelfde, alleen 20 sec lopen 15 sec vast en zo verder,
bij mijn vriend z`n 6630 liep hij een lange tijd 40/50 sec, dan ff hangen en weer verder,
bij mijn 6230i geen probleem.
bij mijn 6681 geen probleem.
waar ligt het dan aan? firmware???,
in de tijd van mijn 7610 firmware laten updaten nog steeds hetzelfde,
standaard bij nokia is het toch max 15 fps??
GiTS
Kan aan de doorvoersnelheid van de geheugenkaartjes liggen, maar eerder aan de processorkracht van het toestel zelf denk ik. Raar dat het probleem er is bij die 6630. Probeer jouw 512MB kaart eens in dat toestel en kijk of het probleem er nog steeds is zou ik zeggen.
Groetjes, FaceDown.
Ik zou graag binnekort de nieuwste tomtom mobile op mijn telefoon willen zetten alleen nu hoor ik dat het niet mogelijk is om zelf een willekeurige gps ontvanger te kopen en deze werkend te krijgen met tomttom? heeft iemand hier ervaring mee want ik heb geen idee wat ik moet kopen?
Volgens mij (correct me if i'm wrong) werkt met TomTom Mobile 5 iedere gps module (van een ander merk dan TomTom zelf). Als suggestie voor een GPS module wil ik je graag de volgende meegegeven:timelezzzz schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:45:
Ik zou graag binnekort de nieuwste tomtom mobile op mijn telefoon willen zetten alleen nu hoor ik dat het niet mogelijk is om zelf een willekeurige gps ontvanger te kopen en deze werkend te krijgen met tomttom? heeft iemand hier ervaring mee want ik heb geen idee wat ik moet kopen?
Rikaline 6030 Bluetooth GPS module
Hier kost hij 99 euro.... is niet duur voor een GPS module. Het enige nadeel vind ik wel dat het even duurt voordat hij het eerste signaal heeft, maar dat kun je oplossen door het apparaat als eerste aan te zetten en dan pas met je telefoon bezig te gaan....
Verwijderd
sorry dat ik er niet ff bij vermelde waar ik dat heb laten doen.ik heb het laten doen bij een nokia service center in schiedam bij ricom de mijne was met 15 min klaar en die van me neef duurde een dag.maar dat is nog steeds geen week.je moet alleen ff een backup maken van je telefoon want alles gaat er vanaf maar niet de instellingen backuppen want die willen wel eens conflicten geven met de nieuwe firmware.
Ik ben zojuist bij het Nokia servicepoint in Heerenveen geweest. Daar hebben ze geprobeerd mijn 2.39.15 (simlockvrij) te updaten naar 4.03.18 maar dat lukte niet (hij liep vast op 60%), ook 3.45.x hebben ze geprobeerd, maar ook die liep vast.
Resultaat: opsturen en 3 weken kwijt, of met 2.39.x rond blijven lopen. Ik heb voorlopig maar voor het laatste gekozen
Zijn er servicepoints die het WEL kunnen, of ligt het aan mijn phone? (het is dus niet zo'n vodafone ding)
Resultaat: opsturen en 3 weken kwijt, of met 2.39.x rond blijven lopen. Ik heb voorlopig maar voor het laatste gekozen
Zijn er servicepoints die het WEL kunnen, of ligt het aan mijn phone? (het is dus niet zo'n vodafone ding)
[ Voor 15% gewijzigd door Illusion op 29-06-2005 21:35 ]
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Ik heb gister deze telefoon besteld via vodaphone(aanbieding 25euro abbo + 256mmc en bluetooth headset)
Nu weet ik dat hier vodophone firmware opstaat, kan je deze zelf updaten of moet dat echt door een bedrijf gebeuren aangezien wij hier in de buurt geen servicepoint hebben..
Nu weet ik dat hier vodophone firmware opstaat, kan je deze zelf updaten of moet dat echt door een bedrijf gebeuren aangezien wij hier in de buurt geen servicepoint hebben..
ff zoeken in dit topic op "reset". dacht dat het een code was van 4 cijfers, zoiets al *#7370# maar weet het niet zeker... ff zoeken dus!Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:38:
kan iemand mij precies uitleggen hoe ik mij 6630 voledig formatteer?
Verwijderd
had al gezocht maar niet aan reset gedachtvandiekie schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:53:
[...]
ff zoeken in dit topic op "reset". dacht dat het een code was van 4 cijfers, zoiets al *#7370# maar weet het niet zeker... ff zoeken dus!
Verwijderd
Misschien is het toch al gepost hier maar de search optie hielp mij niet verder.
Ik probeer een filmpje binnen te halen via mijn BlueTooth verbinding. Filmpje is groter dan het geheugen van mijn telefoonkaart en ik wil dus dat deze gelijk op mijn geheugenkaart wordt gezet maar dat lukt me niet. Hij stuurt hem default naar mijn telefoonkaart maar die zegt na een paar minuten dat het geheugen vol is. Wat dus ook klopt.
Mijn vraag: Hoe stel ik mijn 6630 zo in dat een bestand wat ik binnenhaal via BT gelijk op mijn geheugenkaart wordt gezet en niet naar mijn telefoonkaart gaat.
Alvast dank
Ik probeer een filmpje binnen te halen via mijn BlueTooth verbinding. Filmpje is groter dan het geheugen van mijn telefoonkaart en ik wil dus dat deze gelijk op mijn geheugenkaart wordt gezet maar dat lukt me niet. Hij stuurt hem default naar mijn telefoonkaart maar die zegt na een paar minuten dat het geheugen vol is. Wat dus ook klopt.
Mijn vraag: Hoe stel ik mijn 6630 zo in dat een bestand wat ik binnenhaal via BT gelijk op mijn geheugenkaart wordt gezet en niet naar mijn telefoonkaart gaat.
Alvast dank
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 12:14 ]
Ben bang dat je dat met een cardreader moet gaan doen.
Dat denk ik helaas ook,
Ben ook even voor je aan het kijken geweest maar kan het zo snel niet vinden.
Is een filmpje dat op je intern geheugen niet meer past ook dan niet te groot om via BT te sturen, ben je behoorlijk eindje bezig dacht ik zo.
Maar als iemand een oplossing weet zou dat wel leuk zijn om te weten.
Ben ook even voor je aan het kijken geweest maar kan het zo snel niet vinden.
Is een filmpje dat op je intern geheugen niet meer past ook dan niet te groot om via BT te sturen, ben je behoorlijk eindje bezig dacht ik zo.
Maar als iemand een oplossing weet zou dat wel leuk zijn om te weten.
www.degroot-it.nl
Ik heb 4,5 uur geleden deze mooie telefoon aangeschaft maar ik heb echter een probleem. Ik instaleer netjes alle software voor de telefoon (ook van nokia site) + de driver voor de datakabel, maar de pc kan de hel telefoon neit vinden. Hij geeft hem bij apparaat beheer wel aan (dus de datakabel is niet defect neem ik aan) maar als ik in verkenner de telefoon aanklik dan krijg ik niet mijn smsjes etc te zien, Ook als ik in nokia pc suite een backup wil maken dan kan hij de telefoon neit vinden. Ik weet neit wat er is. Ik heb mijn pc opnieuw opgestart na de instalatie van alle software drivers. en mijn telefoon opnieuw opgestart.
bvd
ps: ik heb in dit topic gezocht.
bvd
ps: ik heb in dit topic gezocht.
Mijn smsjes krijg ik trouwens ook niet te zien in PC Suite.. dus ik weet niet of je daarop moet rekenen, voor zover ik kon vinden wordt dat vreemd genoeg niet ondersteund voor Symbian Series 60 telefoons.
Kweet wel dat mijn installatie ook niet al te vloeiend ging.. je moet echt de goeie volgorde van installeren en insteken aanhouden geloof ik. Zodra je hem dan insteekt ontdekt hij een stuk of twintigduizend apparaten (Foontje met veel functies, gotta love it!
), en daarna werkt ie. Zou et gewoon es opnieuw proberen met installeren, kweet et anders ook niet!
Kweet wel dat mijn installatie ook niet al te vloeiend ging.. je moet echt de goeie volgorde van installeren en insteken aanhouden geloof ik. Zodra je hem dan insteekt ontdekt hij een stuk of twintigduizend apparaten (Foontje met veel functies, gotta love it!
bedankt, idd na een update van nokia pc suite werkt alles
bedankt
ik had nog een vraag is er ook ergens een freeware navigatie progje voor de 6630?
vraag twee. als ik een gedownload theme (van i-net) wil instaleren via de pc dan zegt hij dat het niet veilig is en dat het niet kan worden geinstaleert. terwijl de virus scanner niks aangeeft
vraag twee. als ik een gedownload theme (van i-net) wil instaleren via de pc dan zegt hij dat het niet veilig is en dat het niet kan worden geinstaleert. terwijl de virus scanner niks aangeeft
[ Voor 40% gewijzigd door MoietyMe op 02-07-2005 05:01 ]
kikjeGood Fella schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 02:43:
bedankt, idd na een update van nokia pc suite werkt allesbedankt
ik had nog een vraag is er ook ergens een freeware navigatie progje voor de 6630?
www.gosymbian.com - Site van FExplorer, gratis en (IMO) beste file-navigatie progje voor de S60 series!
Themes weet ik niet, hij zegt op m'n 6680 wel vaker dat iets 'onveilig' is maar dan kan ik wel gewoon doorgaan. Ik heb een paar keer hier ergens iets gelezen over dat je software installaties aan moet zetten ergens.. daar kan iemand anders je wel mee helpen!
Themes weet ik niet, hij zegt op m'n 6680 wel vaker dat iets 'onveilig' is maar dan kan ik wel gewoon doorgaan. Ik heb een paar keer hier ergens iets gelezen over dat je software installaties aan moet zetten ergens.. daar kan iemand anders je wel mee helpen!
Ga in je menu naar instrumenten->toepassingsbeheer(klik dan opties->instellingen)Good Fella schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 02:43:vraag twee. als ik een gedownload theme (van i-net) wil instaleren via de pc dan zegt hij dat het niet veilig is en dat het niet kan worden geinstaleert. terwijl de virus scanner niks aangeeft
dan zie je dat je software installatie staan, dit zal waarschijnlijk nog op "UIT" staan.
Dit was namelijk bij mij ook het geval(zal wel standaard beveiliging zijn).
Zet dit op aan en je kunt de Theme's installeren.
www.degroot-it.nl
enorm bedankt het werkt nu perfect
Verwijderd
Als je iets groots via BT naar je foon wilt sturen zal je je inbox op de MMC moeten zetten ipv in foon-geheugen: berichten -> opties -> instellingen. Het is echter véél makkelijker om de bijgeleverde datakabel te gebruiken, en gewoon via de windows explorer te sleuren en pleuren.
Inderdaad, dat was ik ook al aan't denken. Maar als je b.v. bij een vriend met een BT foon zit en hij een groot bestand wil oversturen, is het wel handig om de inbox op de MMC te zetten.. eerst met een datakabel op PC zetten en daarna met een (andere) datakabel op je eigen telefoon is wat omslachtig dan! Bovendien ook niet altijd een optie (b.v in de trein ofzo)Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:25:
Als je iets groots via BT naar je foon wilt sturen zal je je inbox op de MMC moeten zetten ipv in foon-geheugen: berichten -> opties -> instellingen. Het is echter véél makkelijker om de bijgeleverde datakabel te gebruiken, en gewoon via de windows explorer te sleuren en pleuren.
ik heb nu tomtom mobile 5 benelux werkend op een 256mb kaartje, als ik nu ook duitsland wil, moet ik dan mijn complete kaartje kopieren (excl benelux kaart) en dan duitsland daarbij zetten om het werkend te krijgen, of kan ik beter tomtom helemaal opneiuw installeren op een nieuw kaartje? En navigeren over de grens kan dus nooit direct met een 256 mb kaartje?
Ik heb de telefoon ook vandaag gekregen.. vodaphone aanbieding.
Maar ben der echt een beetje een noob mee, heb al ff rondgezocht op inet. zijn er nog gratis sites waar je wat handige progjes kan vinden. heb van de nokia site de office producten, heb de fexplorer er opgezet. Weten jullie nog sites/leuke programma's
damn was alweer te laat voor de gps inkoop actie...
Maar ben der echt een beetje een noob mee, heb al ff rondgezocht op inet. zijn er nog gratis sites waar je wat handige progjes kan vinden. heb van de nokia site de office producten, heb de fexplorer er opgezet. Weten jullie nog sites/leuke programma's
damn was alweer te laat voor de gps inkoop actie...
Ik heb het beste apparaat nu een week maar ik kan werkelijk nergens de optie voor automatische toetsblokkering vinden. Ook via google en GoT search nergens. Weet iemand of deze functie er uberhaupt op zit?
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
nee zit er niet op, maar er zijn wel prog voorErikH schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:37:
Ik heb het beste apparaat nu een week maar ik kan werkelijk nergens de optie voor automatische toetsblokkering vinden. Ook via google en GoT search nergens. Weet iemand of deze functie er uberhaupt op zit?
Weet er iemand of er nog weer een Inkoopactie komt voor de ADAPT Bluetooth GPS Receiver.
Het scheelde nog al in de prijs
Het scheelde nog al in de prijs
Mijn Nokia 6630 geeft een hele zachte zoem als de achtergrondverlichting aan is, weet niet of dit normaal is?
Mijne niet, maar ik ben vroeger dan ook jarenlang naar houseparties geweest.ja3 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 14:03:
Mijn Nokia 6630 geeft een hele zachte zoem als de achtergrondverlichting aan is, weet niet of dit normaal is?
Verwijderd
Is iemand bekend met een bestand dat staat in t toepassingbeheer gedeelte met de naam AutoExecDaemon? Dit bestand staat alleen op mijn geheugenkaart, want op t moment dat ik deze verwijder is het toepassingbeheer ook leeg.
Weet iemand wat t is en hoe ik t kwijt kom, want t is iest wat ik zeker zelf niet heg geinstalleerd.
Weet iemand wat t is en hoe ik t kwijt kom, want t is iest wat ik zeker zelf niet heg geinstalleerd.
Verwijderd
Je hebt sowieso een 512 kaartje nodig. Heb 'm gister gekocht voor €95.timelezzzz schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 18:27:
ik heb nu tomtom mobile 5 benelux werkend op een 256mb kaartje, als ik nu ook duitsland wil, moet ik dan mijn complete kaartje kopieren (excl benelux kaart) en dan duitsland daarbij zetten om het werkend te krijgen, of kan ik beter tomtom helemaal opneiuw installeren op een nieuw kaartje? En navigeren over de grens kan dus nooit direct met een 256 mb kaartje?
http://www.marktplaats.nl...kaarten/11537.htm%3Fn%3D1
Bij 4memory kosten die krengen 130 euro!!:
Werkt perfect.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 23:33 ]