Ik heb dit topic helemaal doorgelezen, maar ik ben er niet achter wat nou de gemiddelde tijd is dat de accu mee gaat. ik hoor van sommigen dat hij maar 1 dag mee gaat. Is dat echt zo weinig? ik ben niet van plan intensief gebruik te gaan maken van Bluetooth, en wil hem ook in GSM modus zetten.
Anoniem: 160136
1 dag? Dan hebben ze wel een bar slechte accu of ze draaien intensieve processen. Als ik af en toe bel, wat smsjes stuur en wat basisfuncties gebruik gaat ie toch echt wel 4/5 dagen mee hoor. Pas als je echt veel bluetooth gebruikt en intensieve spelletjes/programma's gaat draaien kan ie wel in een dag leeg zijn ja.
ik heb net een kingston 1gb mmc RS DV binnen gekregen en deze werkt perfect in mijn telefoon.
Ik heb net tomtom 5 met de beneluxplus en frankrijkplus map erheen gekopieërd.
1 gb pakt ie dus gewoon...
Als mijn telefoon in standby staat , en heel af en toe een belletje of smsje dan gaat ie ook maar uiterlijk 2 dagen mee....Anoniem: 160136 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:31:
1 dag? Dan hebben ze wel een bar slechte accu of ze draaien intensieve processen. Als ik af en toe bel, wat smsjes stuur en wat basisfuncties gebruik gaat ie toch echt wel 4/5 dagen mee hoor. Pas als je echt veel bluetooth gebruikt en intensieve spelletjes/programma's gaat draaien kan ie wel in een dag leeg zijn ja.
Dit komt doordat ik in het randgebied van GSM/3G woon , dus wil mijn telefoon nog wel eens op netwerk wisselen....
Uiteraard zijn hier ook wel tooltjes voor zodat je telefoon alleen op GSM netwerk blijft....
Heb ik ook een tijdje gebruikt....maar heb nie voor niets een telefoon met 3G
Dus 4 a 5 dagen is wel heel erg lang(tenzij je alleen op GSM netwerk zit).
www.degroot-it.nl
Tja, zo lang gaat die van mij toch echt wel mee hoor, zeg dat het 4 dagen is. Maar zoals ik al zei, dat is bij af en toe even bellen en smsen.degroot schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:46:
[...]
Als mijn telefoon in standby staat , en heel af en toe een belletje of smsje dan gaat ie ook maar uiterlijk 2 dagen mee....
Dit komt doordat ik in het randgebied van GSM/3G woon , dus wil mijn telefoon nog wel eens op netwerk wisselen....
Uiteraard zijn hier ook wel tooltjes voor zodat je telefoon alleen op GSM netwerk blijft....
Heb ik ook een tijdje gebruikt....maar heb nie voor niets een telefoon met 3G
Dus 4 a 5 dagen is wel heel erg lang(tenzij je alleen op GSM netwerk zit).
*edit*
Ik wil trouwens absoluut niet zeggen dat het normaal is dat ie 4 dagen mee gaat oid. Dat is gewoon mijn ervaring. Zoals ik al eerder zei, ik heb ook wel meegemaakt dat ie binnen de dag leeg was, maar toen ben ik ook ontzettend veel met bluetooth, kabel, installeren van programma's, spelen van spelletjes op de game gear simulator
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 160136 op 05-07-2006 18:56 ]
Ik heb ook een 1 GB kaart, werkt primaNordcore schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:29:
ik heb net een kingston 1gb mmc RS DV binnen gekregen en deze werkt perfect in mijn telefoon.
Gebruik de 6630 nu alweer zo'n 1,5 jaar naar tevredenheid, maar heb nu wel een serieus probleem.
De trilfunctie werkt sinds enkele dagen niet meer. En in die tussentijd heb ik wel twee aardige veranderingen ook gedaan aan het toestel, maar ik denk niet dat deze invloed zouden mogen hebben op het functioneren van de trilfunctie. (Heb een extra accu erbij gekocht en heb nu een vodafone abbo ipv een vodafone prepaidkaartje.)
Heb nu al verschillende profielen geprobeerd met zowel de trilfunctie aan als uit en ook verschillende beltonen, maar dit haalt niets uit. Iemand een idee of ik iets over het hoofd zie? (Of heeft het toestel gewoon een serieus probleem.)
De trilfunctie werkt sinds enkele dagen niet meer. En in die tussentijd heb ik wel twee aardige veranderingen ook gedaan aan het toestel, maar ik denk niet dat deze invloed zouden mogen hebben op het functioneren van de trilfunctie. (Heb een extra accu erbij gekocht en heb nu een vodafone abbo ipv een vodafone prepaidkaartje.)
Heb nu al verschillende profielen geprobeerd met zowel de trilfunctie aan als uit en ook verschillende beltonen, maar dit haalt niets uit. Iemand een idee of ik iets over het hoofd zie? (Of heeft het toestel gewoon een serieus probleem.)
No signature found
Ik heb wel eens met mijn telefoon dat de trilfunctie ook niet werkt....soms werkt het beltoontje ook niet (krijg dan een hele raar enkele piep).
Dan hoef ik alleen maar ff me tel te rebooten , en alles functioneert weer naar behore , heb je dat ook al geprobeerd?
Dan hoef ik alleen maar ff me tel te rebooten , en alles functioneert weer naar behore , heb je dat ook al geprobeerd?
www.degroot-it.nl
Ja dat heb ik idd al meerdere malen geprobeerd. Heb vanmiddag nog eens uitgebreid er naar gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het spoeltje wat de trillingen opwekt waarnschijnlijk vast staat.
Aangezien je het motortje zelf wel hoort. Binnenkort stuur ik hem dus gewoon op naar Nokia indien ik nog garantie heb.
Aangezien je het motortje zelf wel hoort. Binnenkort stuur ik hem dus gewoon op naar Nokia indien ik nog garantie heb.
No signature found
Ik heb ook een N6630 met vodafone abo.
Nu heb ik een spaanse vodafone simkaart gekocht toen ik in spanje was(ivm bellen met me chica blalbalba).
Mijn vader heeft een N3310 , prepaid , van dutchtone toen nog...
Aan beide telefoons is niks gedaan qua simlock vrij maken.
Je zou dus zeggen dat de mijne simlock vrij is , omdat mijn toestel icm een Vodafone Abo is.
En dat die van mijn vader nog over een simlock beschikt.
Nu wil ik dus die spaanse simkaart in mijn N6630 doen.
Dat gaat allemaal nog lekker , pincode invoeren , accepteert ie , maar daarna komt het probleem.
Ik krijg dan een melding van "Sim is not valid".
Verder kan ik dan alleen nog maar mijn telefoon uitzetten.
Doe ik de sim in mijn vaders(N3310) telefoon , dan doet ie het wel direct , en alles werkt dan perfect!
Ook andere nederlandse simkaarten doen het niet(net getest)
Alleen mijn vodafone kaart dus...
Heeft dit dus met die simlock te maken?En kan ik die zelf verwijderen?
Want je ziet wel eens van die websites , nummertje bellen , code ontvangen en je tel is simlock vrij(wel eens bij een N3310 gedaan)
Kan iemand mij hier een beetje mee opweg helpen?
Alvast bedankt
Nu heb ik een spaanse vodafone simkaart gekocht toen ik in spanje was(ivm bellen met me chica blalbalba).
Mijn vader heeft een N3310 , prepaid , van dutchtone toen nog...
Aan beide telefoons is niks gedaan qua simlock vrij maken.
Je zou dus zeggen dat de mijne simlock vrij is , omdat mijn toestel icm een Vodafone Abo is.
En dat die van mijn vader nog over een simlock beschikt.
Nu wil ik dus die spaanse simkaart in mijn N6630 doen.
Dat gaat allemaal nog lekker , pincode invoeren , accepteert ie , maar daarna komt het probleem.
Doe ik de sim in mijn vaders(N3310) telefoon , dan doet ie het wel direct , en alles werkt dan perfect!
Ook andere nederlandse simkaarten doen het niet(net getest)
Alleen mijn vodafone kaart dus...
Heeft dit dus met die simlock te maken?En kan ik die zelf verwijderen?
Want je ziet wel eens van die websites , nummertje bellen , code ontvangen en je tel is simlock vrij(wel eens bij een N3310 gedaan)
Alvast bedankt
www.degroot-it.nl
op een bepaald moment is het voltage dat sim kaarten gebruiken aangepast, wellicht dat daar het probleem in zit
Een hele rij microsoft certificeringen.
Kun jij(of een ander forumganger) mij hier eens iets meer over vertellen.....ErikH schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:45:
op een bepaald moment is het voltage dat sim kaarten gebruiken aangepast, wellicht dat daar het probleem in zit
En wat er allemaal tegen te doen is....
www.degroot-it.nl
Je kunt nu zelf je firmware updaten. Duurt wel even maar werkt perfect.
Net van 2.39 naar 6.03 gegaan.
http://www.nokia.co.uk/no...html?orig=/softwareupdate
Please yourself met deze software
Hele goeie tip! Ik zit ook nog met 2.39 geloof ik.Rico schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:23:
Je kunt nu zelf je firmware updaten. Duurt wel even maar werkt perfect.
Vergeet niet om je Nokia Suite eerst uit te zetten.Anoniem: 160136 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:33:
[...]
Hele goeie tip! Ik zit ook nog met 2.39 geloof ik.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Zag in de update de nieuwe firmware voorbij komen.
Heb dan ook meteen mijn 6630 geflasht en wat blijkt.. me batterij gaat niet 1 dag maar opeens 4 dagen mee
Heb dan ook meteen mijn 6630 geflasht en wat blijkt.. me batterij gaat niet 1 dag maar opeens 4 dagen mee
Dit probleem heb ik ook.RedCellNL schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:47:
Zag in de update de nieuwe firmware voorbij komen.
Maar nog niet opgelet eigenlijk , want ik leg uit automatische me tel iedere avond aan de lader....
Maar zal dat vanavond eens een keer niet doen , kijken of dat bij mij ook zo is
www.degroot-it.nl
ik heb de firmware update utility ook gebruikt echter heeft hij mijn vodafone branded toestel geupdate naar de nieuwste vodafone firmware, dus helaas mis ik nog steeds een heleboel features, zoals mp3 als beltoon.
dat klote servicepoint van Nokia in Almere heb ik ook al een aantal malen gebeld sinds ik de telefoon heb (03-2005) , maar ze kunnen daar nog steeds niet mijn vodafone firmware eraf halen en een normale erop zette, zeggen ze.
ben echt zwaar ontevreden oevr die nokia servicepoints....
dat klote servicepoint van Nokia in Almere heb ik ook al een aantal malen gebeld sinds ik de telefoon heb (03-2005) , maar ze kunnen daar nog steeds niet mijn vodafone firmware eraf halen en een normale erop zette, zeggen ze.
ben echt zwaar ontevreden oevr die nokia servicepoints....
Welke firmware versie staat er nu op? Ik heb nl. versie 5.03.08. Is er een nieuwere?
Anoniem: 191020
Ik zit ook nog met n oude 2.39 voda versie en ik zou m ook graag willen updaten. Maar als ik dat doe via nokia.co.uk kan ik dan wel updaten en mn nederlandse taal behouden. Ik wil toch wel mn phone in t nederlands hebben, vooraal voor t smsen. Dus als iemand die m al geupdate heeft me dit zo kunnen vertellen, graag.
ik heb nu evrsie 5.03.08
17-08-2005
hij is gewoon in het nederlands.
echter het is nog steeds vodafone branded....echt irri...
17-08-2005
hij is gewoon in het nederlands.
echter het is nog steeds vodafone branded....echt irri...
Anoniem: 191020
Ik heb mn phone nu geupdate, maar dat doe ik ook nooit meer. Ben nu al mijn smsjes, telefoonnummers, agenda-items, alles, kwijt. Als ik vanuit mijn sim-kaart mn contacten update, krijg ik maar 5 standaard vodafone nummers te voorschijn. Weet iemand of het mogelijk is om al mn oude tel nummers terug te krijgen?
Er stond in de software nog een waarschuwing dat je telefoongeheugen gewist zou worden en er werd gevraagd of je het zeker wist dat je wilde doorgaan.Anoniem: 191020 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 20:14:
Ik heb mn phone nu geupdate, maar dat doe ik ook nooit meer. Ben nu al mijn smsjes, telefoonnummers, agenda-items, alles, kwijt. Als ik vanuit mijn sim-kaart mn contacten update, krijg ik maar 5 standaard vodafone nummers te voorschijn. Weet iemand of het mogelijk is om al mn oude tel nummers terug te krijgen?
De telefoon is dan dus ook echt leeg.
Sterker nog voordat ik mijn backup via de PC weer terug kon zetten moest ik de telefoon eerst weer op Engels zetten voordat de software aangaf dat de telefoon overeen kwam.
Dat kun je dus echt niet meer terug halen.
Op zich dus wel een idee om te updaten voordat je de foon verkoopt, omdat 'ie dan echt leeg is
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
die heb ik afgesloten....en een firewall heb ik uit staan.
Hij ziet de telefoon ook wel, er staat dat het een 6630-RM1 is, en dan geen updates beschikbaar zijn voor de telefoon
Het is een 1 van vodaphone....weet niet of dat het probleem is
Hij ziet de telefoon ook wel, er staat dat het een 6630-RM1 is, en dan geen updates beschikbaar zijn voor de telefoon
Het is een 1 van vodaphone....weet niet of dat het probleem is
[ Voor 32% gewijzigd door Weerz op 12-10-2006 10:50 ]
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Anoniem: 192726
Ik heb precies hetzelfde kan ook niet updaten, en ik heb ook een vodafone 6630 simlockvrij met dezelfde firmware uit 2005. de v 4.03.38 van 25-04-05 rm-1,firewall,virusscanner staan uit,en nokia suite staan uit.
Wie weet de oplossing?
groetjes Ted
Wie weet de oplossing?
groetjes Ted
Ok bedankt ben eens benieuwd,
groetjes Ted.
groetjes Ted.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 192726 op 12-10-2006 19:11 ]
Er is een update van nokia voor de update tool van 1.1.25 naar 1.1.27 maar ook daar update hij niet mee,
groetjes Ted.
groetjes Ted.
Vandaag weer geprobeerd ,nu update hij wel naar v 5.03.08 van 17-08-05 weliswaar met vodafone software maar toch weer nieuwer,
groetjes Ted.
groetjes Ted.
Anoniem: 97405
Ik heb sinds deze week en Nokia 6630. Tweedehands weliswaar...maar daar maal ik niet om...hij ziet er als nieuw uit.
Maar ik zit met een gekke vraag. Rechts boven het scherm zit een soort lampje (of sensor?). Waar dient deze voor? Op mijn N7650 zat ook zoiets. Ook zat daar een andere sensor die kon zien wanneer je in handsfree modus de telefoon weer tegen je oor aan zette. Maar dar dient dus dit "lampje"niet voor.
Ik heb ook al in de handleiding gekeken...maar daar staat niks over in.
Maar ik zit met een gekke vraag. Rechts boven het scherm zit een soort lampje (of sensor?). Waar dient deze voor? Op mijn N7650 zat ook zoiets. Ook zat daar een andere sensor die kon zien wanneer je in handsfree modus de telefoon weer tegen je oor aan zette. Maar dar dient dus dit "lampje"niet voor.
Ik heb ook al in de handleiding gekeken...maar daar staat niks over in.
Die sensor is voor je toetsenverlichting... Hou je hand er maar eens op, en let op je toetsenbord
Doe je'm in't licht, gaat je verlichting uit
Ja klopt. leukBas Odenhoven schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:26:
Die sensor is voor je toetsenverlichting... Hou je hand er maar eens op, en let op je toetsenbord![]()
Anoniem: 178271
Een beetje laat, maar het lijkt er op dat je nog geen antwoord gehad hebt, dus...
Overigens kun je vaak nog wel noodnummers bellen,
ook al krijg je zo'n melding op je scherm.
Tips voor het buiten Vodafone om verwijderen van je SIM-lock worden door de moderators hier niet op prijs gesteld (is trouwens met jouw telefoon ook zo goed als onmogelijk, Nokia heeft dit erg goed beveiligd.)
De meeste telefoons met abonnement zijn het eerste jaar (of 2 jaar) voorzien van een SIM-lock.degroot schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:13:
..........
Klopt dus, SIM-lock.Nu wil ik dus die spaanse simkaart in mijn N6630 doen.
Als je contract verloopt kun je gratis de code om het SIM-lock te verwijderen bij Vodafone opvragen, soms kun je die code (tegen betaling) ook eerder krijgen.Heeft dit dus met die simlock te maken?En kan ik die zelf verwijderen?
Alvast bedankt
Tips voor het buiten Vodafone om verwijderen van je SIM-lock worden door de moderators hier niet op prijs gesteld (is trouwens met jouw telefoon ook zo goed als onmogelijk, Nokia heeft dit erg goed beveiligd.)
Nu zit er bij mij een RS-DV-MCC van 64 mb in. Ik heb vandaag een RS-MCC van 512 mb gekocht. Maar die wordt helemaal niet herkend door mijn 6630. Kan de 6630 alleen maar RS-DV-MCC kaartjes lezen?
Ja, je moet echt een dual-voltage versie hebben.Anoniem: 97405 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:52:
Nu zit er bij mij een RS-DV-MCC van 64 mb in. Ik heb vandaag een RS-MCC van 512 mb gekocht. Maar die wordt helemaal niet herkend door mijn 6630. Kan de 6630 alleen maar RS-DV-MCC kaartjes lezen?
Ik dacht dus al dat dit een stapje te ver ging met de Symbian software op de nokia's om ze zelf te unlocken.Anoniem: 178271 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:31:
Een beetje laat, maar het lijkt er op dat je nog geen antwoord gehad hebt, dus...
[...]
De meeste telefoons met abonnement zijn het eerste jaar (of 2 jaar) voorzien van een SIM-lock.
[...]
Klopt dus, SIM-lock.
[...]
Als je contract verloopt kun je gratis de code om het SIM-lock te verwijderen bij Vodafone opvragen, soms kun je die code (tegen betaling) ook eerder krijgen.
Wel raar , want die spaanse simkaart die ik erin wilde hebben is dus ook van vodafone.
Ik dacht dat simkaarten van de zelfde provider dus wel altijd paste , maar mischien omdat het verschil van land is natuurlijk niet.!
In ieder geval bedankt voor je antwoorden
www.degroot-it.nl
Ik heb weer een vreemd probleem. Mijn telefoon stuurt steeds verschillende *.SIS bestanden naar andere Bluetooth telefoons. Wie zoiets dan weer op zijn telefoon ontvangt en activeerd verstuurd zelf ook weer van die bestandjes. Waarschijnlijk heb ik dat "virus"opgelopen toen ik laatst ergens bij iemand wat ringtone's aan het "Sharen"was.
Maar de vraag is...hoe kom ik er weer vanaf? De telefoon resetten?
Ik heb ook een Nokia 6630 (al bijna 2 jaar), en altijd erg tevreden mee geweest. Alleen nu het volgende, ik ben pizza bezorger en moest gisteravond ook bezorgen. Het heeft geregeld maar mijn zak was wel een beetje vochtig, maar niet echt waarvan ik zeg dat het kwaad kan voor de telefoon,
Maargoed eind van de avond, ik haal me telefoon uit me zak, wil hem van de toetsenblokering afhalen (dit doe ik altijd blind als ik hem uit me zak pak), lukt niet ik probeer het nog 2 keer, en kijk naar me toestel. Zie ik dat ie (weer) is geblokkerd, bleef haken op Druk op * om te vrij te geven, met de juiste tijd. Ik nog op me aan/uit knop gedrukt. Niks (als ie normaal gesproken blokeerd dan werkt dat nog wel), geen verlichting niks. Nouja dan maar batterij eruit halen, ik heb geen keus. Batterij eruit gehaald, weer erin gedaan toestel wil ik aanzetten, niks, gaat helemaal niet meer aan. Nouja hmm mischien is me batterij leeg. Ik meteen toen ik thuis was me telefoon op 2 laders geprobeerd, helemaal niks.
Iemand enig idee wat ik nog kan proberen, en hoeveel jaar garantie geeft nokia op hun toestellen ?
Edit: Telefoon is verstuurd voor garantie, ik dacht dat er 1 jaar garantie op de nokia toestellen, maar ene maand voordat ik me toestel heb gekocht heeft nokia de garantie verlengt naar 2 jaar.
.
Maargoed eind van de avond, ik haal me telefoon uit me zak, wil hem van de toetsenblokering afhalen (dit doe ik altijd blind als ik hem uit me zak pak), lukt niet ik probeer het nog 2 keer, en kijk naar me toestel. Zie ik dat ie (weer) is geblokkerd, bleef haken op Druk op * om te vrij te geven, met de juiste tijd. Ik nog op me aan/uit knop gedrukt. Niks (als ie normaal gesproken blokeerd dan werkt dat nog wel), geen verlichting niks. Nouja dan maar batterij eruit halen, ik heb geen keus. Batterij eruit gehaald, weer erin gedaan toestel wil ik aanzetten, niks, gaat helemaal niet meer aan. Nouja hmm mischien is me batterij leeg. Ik meteen toen ik thuis was me telefoon op 2 laders geprobeerd, helemaal niks.
Iemand enig idee wat ik nog kan proberen, en hoeveel jaar garantie geeft nokia op hun toestellen ?
Edit: Telefoon is verstuurd voor garantie, ik dacht dat er 1 jaar garantie op de nokia toestellen, maar ene maand voordat ik me toestel heb gekocht heeft nokia de garantie verlengt naar 2 jaar.
Symantec heeft voor de S60 toestellen een virusscanner. Ik heb je een mailtje gestuurd waar je het programma goedkoop kan kopenAnoniem: 97405 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 01:04:
Ik heb weer een vreemd probleem. Mijn telefoon stuurt steeds verschillende *.SIS bestanden naar andere Bluetooth telefoons. Wie zoiets dan weer op zijn telefoon ontvangt en activeerd verstuurd zelf ook weer van die bestandjes. Waarschijnlijk heb ik dat "virus"opgelopen toen ik laatst ergens bij iemand wat ringtone's aan het "Sharen"was.
[ Voor 27% gewijzigd door Rubie-The-Sysop op 22-11-2006 18:31 ]
Waarschijnlijk heeft Spamfighter dat mailtje opgeslokt. Ik kan het helaas niet meer vinden. Kun je me anders die link even opnieuw sturen met een Nederlandse omschrijving in de kop?Rubie-The-Sysop schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:27:
[...]
Symantec heeft voor de S60 toestellen een virusscanner. Ik heb je een mailtje gestuurd waar je het programma goedkoop kan kopen.
Overigens heb ik heel lomp gewoon een softwareupdate gedaan, mijn geheugenkaartjes geformateerd en handmatig alles één voor één weer terug op de telefoon gezet. Mijn vriendin wordt nu niet meer om de 10 minuten gek van een bliepje dat er een bestandje naar haar telefoon gestuurd wordt.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 97405 op 24-11-2006 00:59 . Reden: Even extra info erbij. ]
Ik heb van iemand via Bluetooth 3 filmpjes gekregen (.mp4). Aangezien mijn geheugen van het toestel vol was, heb ik deze op de geheugenkaart geplaats.
Maar nu wil ik met Nokia PC Suite die filmpjes op mijn computer plaatsen maar via PC Suite of verkenner kan ik ze niet vinden. Ze staan 'gewoon' in de Inbox op de geheugenkaart.
Wie weet waar ik ze wel kan vinden?
Maar nu wil ik met Nokia PC Suite die filmpjes op mijn computer plaatsen maar via PC Suite of verkenner kan ik ze niet vinden. Ze staan 'gewoon' in de Inbox op de geheugenkaart.
Wie weet waar ik ze wel kan vinden?
Anoniem: 105668
Nokia geeft dus 2 jaar garantie, hoe werkt dat bij hun? Een lamme accu, valt dat er bijvoorbeeld onder? En krijg je een nieuw exemplaar opgestuurd, een vervanger, of je eigen gerepareerde toestel?
Ik zit sinds een firmware upgrade met hele vreemde gebeurtenissen op mijn toestel
Voor de firmware upgrade had ik iets van 2.8 of 3.nogwat als ik me goed herriner(gekocht in Mei 2005).
Toen kon ik met de camera gewoon een uur achter elkaar opnemen.
Ook kun ik geluidbestanden(mp3) van ruim een uur afspelen.
Zowel met Realplayer als met de OggPlay.\
Nu had ik hem in maart geupgrade naar 6.nogwat(weet niet meer exact , als iemand mij verteld waar ik dat terug kan vinden dan post ik het hier ff)
Maar als ik nu bijvoorbeeld een filmpje wil opnemen met de camera , dan stopt deze er na 31 of 32 seconden ermee.
Ook de muziekbestanden stoppen er in ieder programma mee na 30 seconden.
Dit is allemaal na de firmware upgrade gebuerd.
Is dit puur instelling , of is mijn firmware gewoon gaar?
Ik had al geprobeerd om Oggplay opnieuw te installeren maar dit heeft ook nog tot niets geleid.
Voor de firmware upgrade had ik iets van 2.8 of 3.nogwat als ik me goed herriner(gekocht in Mei 2005).
Toen kon ik met de camera gewoon een uur achter elkaar opnemen.
Ook kun ik geluidbestanden(mp3) van ruim een uur afspelen.
Zowel met Realplayer als met de OggPlay.\
Nu had ik hem in maart geupgrade naar 6.nogwat(weet niet meer exact , als iemand mij verteld waar ik dat terug kan vinden dan post ik het hier ff)
Maar als ik nu bijvoorbeeld een filmpje wil opnemen met de camera , dan stopt deze er na 31 of 32 seconden ermee.
Ook de muziekbestanden stoppen er in ieder programma mee na 30 seconden.
Dit is allemaal na de firmware upgrade gebuerd.
Is dit puur instelling , of is mijn firmware gewoon gaar?
Ik had al geprobeerd om Oggplay opnieuw te installeren maar dit heeft ook nog tot niets geleid.
www.degroot-it.nl
Ik heb op mijn toestel wel eens gezien dat ik ergens kon instellen of je naar de kaart of naar het geheugen zou opnemen. Dat zou bij jou mischien anders kunnen zijn.
Voor wat betreft de garantie op de accu.
Volgens mij worden die vaak speciaal genoemd in de voorwaarden voor wat betreft de garantie.
De levensduur van een accu is ongeveer 3 jaar na productie, dus problemen met de accu na bijna 2 jaar is zelfs ongeveer wat je zou kunnen verwachten. Gewoon ff zoeken naar diverse online-winkels, waar 'ie het goedkoopste is. De accu voor de GSM van mijn vriendin was bij gsmstore.nl het goedkoopste (ondertussen ook alweer een half jaar geleden), ook omdat ze hier in Groningen zitten, dus geen verzendkosten.
Voor wat betreft de garantie op de accu.
Volgens mij worden die vaak speciaal genoemd in de voorwaarden voor wat betreft de garantie.
De levensduur van een accu is ongeveer 3 jaar na productie, dus problemen met de accu na bijna 2 jaar is zelfs ongeveer wat je zou kunnen verwachten. Gewoon ff zoeken naar diverse online-winkels, waar 'ie het goedkoopste is. De accu voor de GSM van mijn vriendin was bij gsmstore.nl het goedkoopste (ondertussen ook alweer een half jaar geleden), ook omdat ze hier in Groningen zitten, dus geen verzendkosten.
www.mtvoid.com controlfreak 2 nu gratis (tijdelijke actie!?!)
voor winampbesturing en pc desktop control, neem maar ff een kijkje
voor winampbesturing en pc desktop control, neem maar ff een kijkje
Risico komt voor uit niet weten wat je doet
Iets soortgelijks is mij vanmiddag overkomen. Door een hoosbui gelopen, onderweg nog gewoon gesmst.. Na een uur ofzo moest ik een telefoontje plegen, plok: wit scherm met vaag het nokia logo erin. Daarna viel de telefoon uit en is van geen mogelijkheid meer aan te krijgen...Rubie-The-Sysop schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:27:
Ik heb ook een Nokia 6630 (al bijna 2 jaar), en altijd erg tevreden mee geweest. Alleen nu het volgende, ik ben pizza bezorger en moest gisteravond ook bezorgen. Het heeft geregeld maar mijn zak was wel een beetje vochtig, maar niet echt waarvan ik zeg dat het kwaad kan voor de telefoon,
Hoe is dat bij jou verlopen? Gewoon onder garantie gerepareerd? Hoe zit het met je geheugen (telefoonnummers e.d.?)?
Alvast bedankt!
Anoniem: 104653
Het scherm van mijn nokia 6630 is gebarsten. Weet er iemand waar ik een los scherm kan krijgen en of het doenbaar is om dit zelf te vervangen?
Kijk is op Salesplaza ofzo. Die schermpjes kosten ongeveer 4 tientjes. Vervangen is vaak niet zo heel moeilijk bij een Nokia.Anoniem: 104653 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:31:
Het scherm van mijn nokia 6630 is gebarsten. Weet er iemand waar ik een los scherm kan krijgen en of het doenbaar is om dit zelf te vervangen?
Anoniem: 156203
Ik heb met kerst de oude 6630 (vodafone simlock) van mijn tante gekregen, omdat zij na 2 jaar weer verlengt heeft icm n73. Nu heb ik telfort in mijn 6600 een telfort kaartje zitten. Dus ik officieel een unlockcode aanvragen bij vodafone, werkt hij niet!!! De telefoon geeft de melding 'niet toegestaan!' . De code klopt wel, heb het met de helpdesk gecheckt (goede imei) en heb de code ook nog laten invoeren in de vodafone winkel.
Heeft iemand eenzelfde ervaring of een tip wat ik nu kan doen?
vodafone zegt mij niet te kunnen helpen, ze gaven me een tip om hem bij zo'n coverwinkel te laten unlocken maar die kunnen dat nog niet ... sorry maar ik wil de telefoon heel graag gaan gebruiken, de 6600 begint af en toe uit te vallen....
Heeft iemand eenzelfde ervaring of een tip wat ik nu kan doen?
vodafone zegt mij niet te kunnen helpen, ze gaven me een tip om hem bij zo'n coverwinkel te laten unlocken maar die kunnen dat nog niet ... sorry maar ik wil de telefoon heel graag gaan gebruiken, de 6600 begint af en toe uit te vallen....
Ik heb hetzelfde probleem; een 6630 met een door Vodafone opgegeven unlock code maar deze werkt niet. Navraag leert dat er een software fout in deze toestellen zit waardoor unlocken middels de code niet mogelijk is. Echter Vodafone heeft op het hoofdkantoor wel een mogelijheid deze toestellen simlock vrij te maken maar dan moet je je toestel wel opsturen naar ze.
Anoniem: 216531
hoi hoi ik vroeg me af of je er achter bent gwkomen wat dit is en hoe je het kan stoppen heb namenlijk het zelfde probleem nu alvast bedankt kus tjanaAnoniem: 135152 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 02:58:
Ik heb begin deze maand een sms ontvangen met als afz nr 7874,
dat is op zich niet zo intressant ware het niet dat mijn telefoon (Nokia 6630)
gelijk is gaan proberen om MMSjes te versturen naar voor mijn onbekende
besteming.
Gelukkig heb ik mijn UMTS geblokkeerd door een ander akkefietje
en kost het me volgens Vodafone nu geen geld.
Maar goed het zelfde heeft zich vandaag weer voor gedaan
1 smsje in en gelijk 5 pogingen om MMS te versturen.
De duur is bij de pogingen soms 4 sec maar ook 30 min en 1 van 40 min.
Het inkomende smsje is verder niet te vinden in de telefoon en geeft ook geen
signaal af bij ontvangst.
Je ziet hem alleen terug in je logboek.
Mijn vraag is zijn er meer mensen met dit probleem ?
Kijk zo en zo even in je telefoon je weet het nooit.
Ik heb trouwens me zelf nooit ergens voor opgegeven want daar hou ik
helemaal niet van.
Sterker nog ik had juist zowel mijn telefoon als mijn geheugenkaart geformateerd
om er zeker van te zijn dat ik geen spyware of virus in de tel had.
Gezien het grootte aantal spelletjes in mijn telefoon, die er dus nu al niet meer
inzitten.
Unlocken is niet legaal dus discussieren hierover is hier niet toegestaan
[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 27-06-2007 16:26 ]
Anoniem: 214036
deze telefoon ga ik binnenkort ruilen tegen een motorola (van zijn kant de Nokia dan)
zeer mooie telefoon!
en btw mooi topic
zeer mooie telefoon!
en btw mooi topic
iemand enig idee hoe je weer een nederlandse firmware installeert? Door een nokia servies punt staat er nu een engelse versie op , dat wil zeggen dat ook ik alleen maar een engels woordenboek heb.
Hier heb ik ook last van. Is er al iemand die hier een oplossing voor weet?Anoniem: 135152 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 18:16:
Carpenter schreef
Hm, is idd niet echt een logische plek, helemaal omdat het in de handleiding anders staat maar goed, volgende probleem: ik wil een programma installeren (AutoLock 0.5) maar als ik dat probeer te installeren dan krijg ik de volgende foutmelding:
Fout beveiliging bij installatie, kan installatie niet uitvoeren!
Weet iemand wat ik hier fout doe?
De 6630 heeft van zich zelf al een autolock waarom gebruik je die niet dan ?
Heb het zelf al gevonden, je moet eerst de certificaten uitschakelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Steephh op 25-06-2007 15:23 ]
_@/'
Uiteindelijk toch iets waar ik niet uitkom:
Ik kan met de standaard Heatset (HDS-3) geen muziek luisteren over de headste. Dit is nogal irritant, want ook al sluit ik deze er opaan, de muziek en de rest van de geluiden blijven via de telefoon gaan.. Iemand die dit eerder heeft gehad? Ik heb zelf zo'n beetje alle instellingen al na gelopen
Ik kan met de standaard Heatset (HDS-3) geen muziek luisteren over de headste. Dit is nogal irritant, want ook al sluit ik deze er opaan, de muziek en de rest van de geluiden blijven via de telefoon gaan.. Iemand die dit eerder heeft gehad? Ik heb zelf zo'n beetje alle instellingen al na gelopen
_@/'
Terug naar de service point?Paradox schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:05:
iemand enig idee hoe je weer een nederlandse firmware installeert? Door een nokia servies punt staat er nu een engelse versie op , dat wil zeggen dat ook ik alleen maar een engels woordenboek heb.
Klinkt als een kapotte aansluiting, kun je wel gewoon er mee bellen?Steephh schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 02:06:
Uiteindelijk toch iets waar ik niet uitkom:
[ Voor 43% gewijzigd door MoietyMe op 27-06-2007 04:51 ]
Hm, volgens mij is de aansluiting inderdaad kapot. Ik duwde hem gisteren er nog eens in en toen kreeg ik de melding dat het apparaat niet ondersteund werd of zoiets.. Nouja, dat wordt uit kijken naar een andere headset of kijken voor een mp3 speler..Good Fella schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 04:50:
[...]
Klinkt als een kapotte aansluiting, kun je wel gewoon er mee bellen?
_@/'
Ik heb het zelfde probleem gehad. Wat ik toen heb opgelost met een nieuwe headset (20 euro oid). Vraag wel even of je hem even mag aansluiten. Als het dan niet werkt koop je hem iig niet voor niks.Steephh schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:50:
[...]
Hm, volgens mij is de aansluiting inderdaad kapot. Ik duwde hem gisteren er nog eens in en toen kreeg ik de melding dat het apparaat niet ondersteund werd of zoiets.. Nouja, dat wordt uit kijken naar een andere headset of kijken voor een mp3 speler..
Vandaag eentje nieuw in doos gekocht (Vodafone Live!) en is toch wel een fijn toestel voor slechts € 50,- 
Ben nu aan het wachten op mijn nieuwe E90 en zolang zocht ik een toestel waarmee ik ieg mijn adresboek kan syncen + agenda met mijn Mac.
Ben nu aan het wachten op mijn nieuwe E90 en zolang zocht ik een toestel waarmee ik ieg mijn adresboek kan syncen + agenda met mijn Mac.
[ Voor 4% gewijzigd door Uberprutser op 28-06-2007 22:18 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Mijn Nokia 6630 herkent geen simkaarten meer. Bij het opstarten gaat hij automatisch in offline modus. Reset werkt niet, firmware upgrade ook niet aangezien je daarvoor een simkaart geplaatst moet hebben.. Garantie is al vervallen, reparatie is dus heel duur. De unlock/flashboer op de hoek kan er ook niets aan doen.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Heb Nokia 6630 orgineel was hij Vodafone gelocked,Vodafone simlock er af laten halen door Vodafone zelf,(50 euro) moest hem wel opsturen want de code die ze gaven werkte niet.Maar bij terug komst was hij wel simlockvrij maar zat er nog wel vodafone rommel in zoals dat je niet iedere mp3 als beltoon kunt gebruiken .En als je update via Nokia kreeg je nooit de nwste firmware.NU site gevonden ,waar progamma in staat die regeltje veranderd in je telefoon ,en dan kun je wel de nwste downloaden zonder al die Vodafone rommel.
Leer ervan net als ik na het 6630 vodafone debacle heb ik besloten nooit meer ook maar iets met Vodafone te maken willen hebben betreft mijn prive telefoon.Anoniem: 192726 schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:51:
Heb Nokia 6630 orgineel was hij Vodafone gelocked,Vodafone simlock er af laten halen door Vodafone zelf,(50 euro) moest hem wel opsturen want de code die ze gaven werkte niet.Maar bij terug komst was hij wel simlockvrij maar zat er nog wel vodafone rommel in zoals dat je niet iedere mp3 als beltoon kunt gebruiken .En als je update via Nokia kreeg je nooit de nwste firmware.NU site gevonden ,waar progamma in staat die regeltje veranderd in je telefoon ,en dan kun je wel de nwste downloaden zonder al die Vodafone rommel.
Greetings by de force under Linux and one realy powerfull 386 SX 4 MB RAM